Ārkārtas vēlēšanas – iespēja sasniegt jaunu brieduma pakāpi

61

Komentāri (61)

www.vecamate.lv 19.09.2011. 00.30

Goda un vērtību laikā,tādi birkavi vnk nošautos, par postu ko sarūpējuši savai zemei.LC ,zināma kā Pleskavas šoseja,manuprāt, ir pirmā,farcovšiku,kgbešņiku,un bezprincipu kuņģīšu sarūpētā apzināti greizā pagale visā LV politikas kultūras,likumdošanas struktūrā,ar kuru jau 20 gadus ir jāmokās,lai to strēķi atkal kaut kā padarītu taisnu.Vai tas ir kāds jaunums? Drīzāk jautājums ir,kāpēc šādiem ļautiņiem,kuriem pēc taisnības, būtu jāliedz pilsonība, tiek dota publicitāte, vieta strēbt tēju un rēni “ekspertēt” par viņu muļķības,vai rīkojumu dēļ, n-kārt piesmieto valsti.

0
0
Atbildēt

0

inesite15 18.09.2011. 08.30

puppu mizas nav atkal ?

“Normālos apstākļos parlaments ir tas, kurš kontrolē valdības darbu”

NORMĀLOS APSTĀKĻOS KATRS DARBAŅĒMĒJS ATBILD PAR DARBA REZULTĀTU –

ne jau velti pirmo laikam pirmā viļņa bvirkavnieki no kriminālkodeksa izņēma pantu par augstāko sodamēru ….. – tagadējiem ētikas komisiju un avīžrakstu klientiem.

Apstākļi NAV NORMĀLI pašos pamatos – LIKUMIZĒTA BEZATBILDĪBA –

– VISS, tb,IR un NEKAS PAR TO NAV – kā tur Odesā – mne bi tak zhitj !:)

0
0
Atbildēt

0

dro 17.09.2011. 13.07

Dodos uz vēlēšanu iecirkni, šoreiz ar smagu sirdi, jo balsojot par NA, nevarēšu atbalstīt daudzus cienījamus V cilvēkus – Dombrovski, profesorus un profesores, Rībenu, Kārkliņu, Vilku un citus, bet cerot, ka NA būs uzticīga sabiedrotā labākajiem V deputātiem.
Liels “paldies” par manu izvēli Jaunupam, Āboltiņai, Štokenbergam un Pabrikam!:)

+2
0
Atbildēt

2

    austrisv > dro 17.09.2011. 15.04

    Ino!

    Neskumsti nemaz , jo būs citi, kuri nobalsos un ieliks plusiņus V labajām dvēselēm un izsvītros šaubīgos, piemēram , Hariju Ozolu, Pabriku, un vēl vienu otru, jo pastrādājām savā Vidzemes vēlēšanu sarakstā, bet tie lielākie svītrojamie jau citos vēlēšanu apgabalos, piemēram Rīgā un Kurzemē.
    Plusiņi, protams, Dombrovskim, Čepānei, Latkovskim un vēl dažai meitenei!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 17.09.2011. 18.02

    Bet. Priecājos par jums:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

astra_ozo 17.09.2011. 00.29

Neaizmirstiet nobalsot par NA.
Jo vairāk balsu NA, jo grūtāk Vienotībai un Zatleram būs izveidot koalīciju ar SC.

+3
-3
Atbildēt

0

Edzs 17.09.2011. 00.01

lno
velejos vaicat tev un rinkiapkart, – vai neesi pardomajis savu izveli?

0
0
Atbildēt

15

    dro > Edzs 17.09.2011. 10.29

    Tante Sidra. Vakar runāju ar vienu no saeimas darbiniekiem. Viņš izplūda garās žēlabās, cik grūti strādāt ar Dombrovski, ka nav nekādas nākotnes vīzijas u.t.t.. Beigās jautāja, kā tad veicas mūsu uzņēmumam. Atbildēju, pateicoties Dombrovskim – labi. Par ko balsošot? Liels bija viņa pārsteigums, ka par NA. Kādēļ? Lai nenāktu pie varas tie ar “nākotnes vīziju”:)))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 17.09.2011. 10.51

    Sveiks! Kam tu saskatīji “nākotnes vīziju”? Uzmetējiem? Tiem, kas saka, ka vajag aizņemties, bet nevajag atdot? Tā, drīzāk, ir pagātnes atrauga.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Edzs 17.09.2011. 11.02

    betijacelmale. Ne es, bet mans sarunu biedrs:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 17.09.2011. 11.09

    lno
    shoreiz nav ta ka balso par jebkuru no tris biezhi pieminetam partijam un tapat bus labi jo visi tie bus kopa. es augsti verteju Dombrovski bet shoreiz aiz taktiskiem apsverumiem balsoshu par NA sarakstu un ne tapec ka man vinji visi liktos tie labakie un gudrakie bet lai palielinatu tik daudz vinju ipatsvaru ka shogad neviens nespetu veletajus uzmest un tos ignoret. likshu plusu Cilinskim un Latkovskim, svitroshu Rasnachu un varbut vel vienu apsviedigu vecbiedru.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 17.09.2011. 11.13

    chao Betija,
    tu nevienu neaghite un es tevi neaghiteju, zinu ka ari lno tevi neaghite, jo ja tu tiktu saaghiteta Zane to nepardzivotu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Edzs 17.09.2011. 11.28

    TanteSidra. Tā manuprāt domā daudzi, kuri balsos par NA. Manuprāt aptaujātie kaunās atzīties, ka balsos par NA, jo no visiem stūriem skan, cik NA idejas ir dumjas un neatbilstosas realitātei. Cerēsim, ka šoreiz neatkārtosies drūmā 9. saeimas vēlēšanu nakts…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 17.09.2011. 11.35

    Nu, beidz, Tante Sidra. Es domāju, ka kādam arī par V ir jābalso, lai neiznāktu tā, ka tevis cienītais vispār netiek aicināts.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Edzs 17.09.2011. 11.37

    betijacelmale. Taisnība.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 17.09.2011. 11.50

    ta ir Betij, es piekritu, ljoti ceru ka V balsis bus daudz, vairak neka tagad izskatas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Edzs 17.09.2011. 11.52

    Un politiķi no mums pamācītos toleranci un savstarpējo neuzspēlēto laipnību, nevis apkarotu viens otru.
    :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 17.09.2011. 15.38

    …Tante Sidra, lno un Riņķī Apkārt…neuztraucieties!…Jūsu vietā tukšums nepaliks – šodien 20 jaunieši no mazpilsētas atbrauca uz Rīgu nobalsot par Vienotību, lai neitralizētu sarkano krāsu, kas draud pārklāt galvaspilsētu….man prieks par šiem latviešu, krievu un lietuviešu jauniešiem, kuri izvērtē situāciju un ar skaidru skatu un gudru prātu raugās nākotnē, kuri izprot šodienas notikumus skaidrāk, kā viens otrs dzīves pieredzes bagātais cilvēks….kuri neskraida no partijas uz partiju populistisku reklāmu ietekmē…kuri nevērtē deputātus pēc frizūrām vai salkanām dziesmām un lētiem solījumiem…
    …varu viņiem pateikt – paldies!…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Edzs 17.09.2011. 18.00

    Zane. Lai jums visiem veicas!:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 17.09.2011. 18.38

    Zane, es pienjemu tavu kritiku.
    veleshanu nakti jutishu lidz Vienotibai un man simpatiskiem cilvekiem taja. ljoti velos lai sastavs butu tads ka valdibu izdotos izveidot bez savstarpejas uzmeshanas.
    nedzivojam mes atshkjirigas pasaules, gan jau sapratisimies.
    man ari liels prieks par tevis nosauktajiem atbildigajiem jaunajiem cilvekiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 17.09.2011. 18.44

    man patika shis komentars cita topika, izlasiju un apsedos:
    (c)agrunte _Ja kāds nu nekādi nevar izlemt, par kuru no diviem vai trim sarakstīem balsot (piemēram, NA – V – ZRP), var izdarīt tā: aizpildīt (ielikt plusus un svītrojumus) divas vai trīs lapas, bet pēc tam sajaukt tās sev aiz muguras un ielikt kādu nezināmu lapu aploksnē. Pārējas iebāzt kabatā un izejot no iecirkņa izmest, tā arī neuzzinot, par kuru no sarakstiem nobalsots._

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    inesite15 > Edzs 18.09.2011. 08.32


    TanteSidra man patika shis komentars cita topika, izlasiju un apsedos:
    (c)agrunte _Ja kāds nu nekādi nevar izlemt, par kuru no diviem vai trim sarakstīem balsot (piemēram, NA – V – ZRP), var izdarīt tā: aizpildīt (ielikt plusus un svītrojumus) divas vai trīs lapas, bet pēc tam sajaukt tās sev aiz muguras un ielikt kādu nezināmu lapu aploksnē. Pārējas iebāzt kabatā un izejot no iecirkņa izmest, tā arī neuzzinot, par kuru no sarakstiem nobalsots._”

    – Super ! :)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzintarz 16.09.2011. 12.44

Autors bija Latvijas Ministru prezidents no 1993. līdz 1994. gadam ============ Vai autoram ir viedoklis par 5-gades satiksmes ministra – norvēģu palīgsolnieka sasniegumiem? Vai autoram ir viedoklis par paša sekotāja – sākotnējā satiksmes un telekomunikāciju ministra un tikpat īslaicīga “muļķuzemes” valdības vadītāja – “basketbolista” gaitām un darbībām ekonomiski-politiskās kultūras iedibināšanā?

+5
0
Atbildēt

4

    austrisv > dzintarz 16.09.2011. 12.51

    Autors, manuprāt,zvejo muļķus. Tikai ne te. Te muļķu nav, jo labi saprotam, kas ir ko darījis Latvija slabā, bet, kas dara sliktu un tīšuprāt dzen un dzina Latviju bankrotā!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > dzintarz 16.09.2011. 13.15

    Krištapeņa taisnīguma izpratne, man kļuva skaidra jau tālajā 1980. gadā, kad VEF “iekšējos mačos”, cehu darbinieku ikdienā nostrādājušās komandas spēlēja pret “vadības komandu”, kurā VEF meistari un meistarkandidāti saņēma cehu lumpeņu pelnītās “nožēlojamās kapeikas/stipendijas”.
    Sauciens bija: “Vil-i-ī, ķer!”

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dzintarz 16.09.2011. 20.59

    —–
    Man ar ir skaidrs – tikai sekošana Rietumu vērtībām ļāva Lielajam Vilim, Hūtei, Buldozeram, Mākoņtēvam, Īzakam, Arābam u.c. iz kampēju cilts iegūt varu pēc 1991.g. 21. augusta, kļūt bagātiem un ”tautā” mīlētiem politikāņiem. Rīt balsojot par galēji labējām latviskajām partijām apliecināsim savu atbalstu Godmaņa-Birkava-Gaiļa-Krištopāna-Repšes-Dombrovska valdību izveidotajai sistēmai! Mūžīga slava padomju sociālās sistēmas grāvējiem un eiropeizācijas konsolidatoriem!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dzintarz 17.09.2011. 11.00

    Nu gan tu sviestu kuli:)) Tie ir uzauguši ar rietumu vērtībām? Smiekli nāk. Komunisma cēlāju kodeksu studēja, kas izglītoti, un Maskachkas kriminālo tikumus – pārējie. Un nepini klāt Dombrovski – viņš skolā mācījās, kad citi savus teiksmainos “varoņdarbus” veica.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

zigis,frīdis 16.09.2011. 12.07

Atvainojos, neiekopējās!
Paskatieties:http://www.youtube.com/watch?v=wTNOpyhzSsc

+1
0
Atbildēt

1

    Liene > zigis,frīdis 16.09.2011. 12.43

    Es tā saprotu, ka tā ir piga kabatā autoram, kuru Ādamsons apvainoja līdzīgā grēkā pedofilijas skandālā?

    Выборы, выборы, кандидаты…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

zigis,frīdis 16.09.2011. 12.04

Iesaku visiem paskatīties SC reklāmu: http://www.youtube.com/watch?v=wTNOpyh zSsc

0
0
Atbildēt

0

kristaps_drone 16.09.2011. 11.46

“Autors bija Latvijas Ministru prezidents no 1993. līdz 1994. gadam”, savā Pleskavas ceļā lika drošus pamatus Latvijas valsts izzagšanai, viņa personīgie kredītparādi ir miljons un cik tur latu. Tā ka noteikti šī “eksperta” viedoklī ir jāieklausās, neatkarīgi no tā, ko viņš saka.

+10
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 16.09.2011. 11.40

Izlīda atkal LC virspidars – pedofīls. Kad reiz atgriezīs eksekūciju, sēdināšanu uz mieta, lai tādi kropļi noslēptos tā, ka neviens nevar atrast?

+6
-3
Atbildēt

0

austrisv 16.09.2011. 10.22

“Turpretī Latvijā situācija bieži veidojusies citāda un valdības koalīcija drīzāk kontrolē un nosaka, kā rīkoties parlamentam.”

Nu vai nav ārprāts par šitādu secinājumu?
Manuprāt 10. saimā situācija bija tāda, ka ZZS čupojās saeimā ar SC un PLL, un nebūt valdība, kuru vada Dombrovskis varēja kontrolēt šito debīlo 10. saeimu!
Labi, ka valdībā pārsvars tomēr bija un ir Vienotības ministriem, citādi vēl tiktu pieņemti debīli lēmumi: piemēram pirkt ellektroenerģiju no Kaļīņingradas AES un būvēt ātrgaitas dzelzceļu uz Maskaviju un dotēt Air Baltic un dot līdzekļus Ušakova vadītajai RD, lai segtu zaudējumus Rīgas SD! utt!
Bez tam mūsu tautai nekad nepietiks naudas un tai vienmēr būs slikti! Tā kā neko citu arī negaidu, jo tauta atceras treknos gadus, kad par patēriņa kredītiem varēja taisīt kāzas, braukt vairākas reizes ārzemju ceļojumos, pirkt saviem apstākļiem nepiemēroti dārgas mājas un mēbeles, bet pretim nedot neko: tikai prasīt un prasīt no valsts!

+8
-1
Atbildēt

5

    ievuliitis > austrisv 16.09.2011. 10.54

    Un par 9. saeimas beigām atcerēties bez šausmām nevar.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > austrisv 16.09.2011. 12.59

    >>>>>>>>>>
    Bez tam mūsu tautai nekad nepietiks naudas un tai vienmēr būs slikti! Tā kā neko citu arī negaidu, jo tauta atceras treknos gadus, kad par patēriņa kredītiem varēja taisīt kāzas, braukt vairākas reizes ārzemju ceļojumos, pirkt saviem apstākļiem nepiemēroti dārgas mājas un mēbeles, bet pretim nedot neko: tikai prasīt un prasīt no valsts!
    >>>>>>>>>

    A vot šitā birku karināšana visai “tautai” ir viens riebīgs snobisks paradums. Jebkurš, arī nicīgā komentāra autore ir daļa tautas. Ja viss būtu tik slikti, V nebūtu uzvarējusi pagājušajās vēlēšanās.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 16.09.2011. 15.07

    Ak, piedodiet, ja nebiju precīza un tik slimīgi esat uztvēris šos vārdus mūsu tauta, jo nebūt arī neteicu, ka visa tauta. Nu tad precizēju, liela daļa no tautas, kura dzīvo Latvijā, izņemot bērnus un tie, kuri neņēma kredītus un vēl patiešām pozitīvie cilvēki.
    Ak, piedodiet, ja kādu nenosaucu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > austrisv 16.09.2011. 15.25

    Kamdēļ slimīgi, nebūt ne. Kaitinoši varbūt gan, jo kamdēļ pašiem sevi noniecināt, pietiek jau ka to dara citi. Nedomāju, ka “tauta” Latvijā būtu dumjāka kā citās post-sovjetu valstīs (to, ka tie 50 gadi ir pabojājuši domāšanu, nevar neatzīt, tāpēc varbūt tiešām nesalīdzināsim, teiksim, ar skandināviem).

    Bet nu kopumā – rīt redzēsim.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 16.09.2011. 17.15

    Tas par to: Rīt redzēsim- tas gan tiesa, vai galvenais būs: kā var nesolīt, vai arī cilvēki domās ar galvu!
    Un kur tad igauņi, kuri tomēr spēja atrast labāko no labākajiem un veikt reformas jau laicīgi, kaut arī atceros tos protestus Igaunijā- liekas, ka tas bija ap 1998. gadu, ja nemaldos. Bet tagad, tiec nu igauņiem klāt, jo viņi vienmēr bijuši nacionāli un kopus labuma atbalstītāji, ne tā kā mēs: ka tik Ventspilij ir un tad jau pārējiem arī būs. ha, ha!Ventspils esot valsts utt! Cik nožēlojami, lai neteiktu vairāk…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ilona Auziņa 16.09.2011. 10.00

Vakardienas LNT raidītā premjeru kandidātu diskusija tiešām atgādināja teātra spēlēšanu no tribīnes. Lembergs uzstājās kā īsta sarkano samazgu baļļa, kurā ir iemests raugs. Šprūdžam bija acīm redzams pieredzes trūkums un neprasme komunikācijā ar mēdijiem, kas neļāva viņam pilnībā izmantot atvēlēto laiku. Pat Dombrovskis reizēm zaudēja savu stoisko mieru, kad Šlesers sāka savu apmelojumu sēriju, cenšoties novelt vainu par patvarīgi Flikam uzdāvināto airBaltic Dombrovskim. Ušakovs kā vienmēr jāja uz sava iemīļotā rūju par cilvēkiem zirdziņa, kaut paša padotie Rīgas domē no jaunās namu pārvaldes izmanto viņa parakstītus dokumentus, lai pretlikumīgi izspiestu naudu no sociālo māju vistrūcīgākajiem īrniekiem. Vienīgi Bērziņam izdevās “noturēties eņģēs” un saglabāt savas partijas un savu tēlu brīvu no emocijām. Tas bija riktīgs cirks, ne lietišķa valstsvīru diskusija. Tomēr nedaudz skaidrības dažās lietās tas ieviesa.

+8
-2
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Ilona Auziņa 16.09.2011. 10.13

    ——-
    Tāda ir reālā demokrātija – tādas ir tās reālijas! Piekrītu V.Birkava atziņai par Latvijas sabiedrību, kas ir ”pretimnākoša dažādiem avantūristiem un jaunām cerībām,…”, jo paša V.Birkava un viņa vadītās valdības (ne)darbi jau ir labs uzskatāms piemērs iz dzīves.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

ritvars_kl 16.09.2011. 09.09

“…No vienas puses gudrus un pieredzējušus, no otras – jaunas sejas. netieši te slēpjas ilgas pēc mesijas, jo nevar būt reizē jauns un pieredzējis”. Kā te ir ar loģiku? Teicāt taču – no vienas, no otras. Tātad ne reizē, ne vienlaikus. TIEŠI te slēpjas nepieciešamība pēc mehānisma kā notiek pieredzes nodošana Saeimā, diskusiju kultūras apguve nevis teātra spēlēšana uz tribīnes.
Un otrs. “Ja ieslīgs nacionālajā retorikā…” Vai nav, un kāpēc nav mums pieredzējušu ex-politiķu, kas šo retoriku un tās paudējus atmasko?

+4
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > ritvars_kl 16.09.2011. 10.21

    —–
    Kam interesē ieviest tos ‘mehānismus’? Tak’ ne jau šodienas ”oligarhu piramīdas” (M.Zālīte) veidotājiem un esošās sistēmas uzturētājiem. Ne bez iemesla jau sociologs T.Tīsenkopfs uzskata, ka divas Saeimas vajadzētu atlaist – nu, kāda jēga jaunos ”vēžus” ielikt vecajā ”kulītē” t.i., nemainot Vēlēšanu likumu un 1922.g. Satversmi? Cerēt uz kādām būtiskām pārmaiņām šādā situācijām var tikai lieli optimisti….

    0
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 16.09.2011. 09.07

…Protams, ja partijas ieslīgs nacionālā retorikā, mēs atkritīsim sākuma punktā, un pašreizējā iespēja būs iztērēta velti…. ++++ arī Birkavs kāpj uz šī paša grābekļa. :)
Latvija savā iekšpolitikā ir ” dīvaina” ar to, ka LV ” nacionālā retorika” nav problēma, bet instruments ar kuru putinisti Latvijā un aiz tās robežām cenšas LV realizēt savus mērķus gan ekonomikā, gan ārpolitikā, bet liela daļa ” demokrātiskā gala” politiķu un arī mediji atsakās to redzēt, un runā līdz tiem pašiem SC ideologiem, palīdzot tiem uzturēt bubuli par Biškeku.

+13
-2
Atbildēt

2

    dro > buchamona 16.09.2011. 10.16

    riņķī apkārt. ..ja partijas ieslīgs nacionālā retorikā…
    __________________
    Es vēl gribētu vērst uzmanību uz: “Netiešā veidā te slēpjas ilgas pēc „mesijas”. Pelēkas viduvējības baidās no personībām, tādēļ ņirdz par mesijām un baida ar Staļinu, Hitleru vai stingro roku, kura būtu tik nepieciešama mūsu izļurkātājā valsts pārvaldē. Ja par valsts vadītāju var būt ķēkša, tad nav brīnums, ka Lembergs gadiem var ņirgāties par valsti, bet cits, lai pievērstu uzmanību eksekūcijām pret sevi, spiests lekt no tilta Daugavā. Ja Repše nebūtu bijis finanšu ministrs, tad Jakāns vēl šodien vadītu VID.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > buchamona 16.09.2011. 12.50

    LNO-Ja par valsts vadītāju var būt ķēkša, tad nav brīnums ====== Ja par valsts vadītājiem kļūst futboli, basketboli, buldozeri, raķetes, motosportisti, maratonisti, svarcēlāji un citi “notingas hillbilīz psihologi”, savukārt exaktie aaiztinas par augšminēto pakalpiņiem, tad brīnumu vairs nav.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

egilins 16.09.2011. 09.01

“Nevar būt jauni cilvēki, kuri vienlaikus būtu profesionāli un pieredzējuši, un otrādi. Netiešā veidā te slēpjas ilgas pēc „mesijas”” – tālāk par šo nelasīju… tik absurds secinājums…

+14
-1
Atbildēt

0

disassociative 16.09.2011. 08.53

Man sāk likties, ka ir pilnīgi vienalga, kas sēž Saeimā un valdībā, jo tik un tā visi lēmumi tiek pieņemti ne tur, bet mistiskos zoodārzos un šo lēmumu izpildītāji faktiski nesēž ne parlamentā, ne valdībā, bet lēmumu izpildītāji jāmeklē augstākajā ierēdniecībā. Ministrijās ministri nāk un iet un, iespējams, ka paši ministriju darbinieki to reizēm pat lāgā nepamana, ka ministrs ir mainījies. Kurss uz valsts nozagšanu savtīgās interesēs tāpat nemainās.

+1
-7
Atbildēt

1

    Valdis Ādamsons > disassociative 16.09.2011. 10.10

    Tieši tāpat, kā Venēcijas valsts laikā Dodžu pils parlamentā!
    Nepārprotami Tev taisnība – mūrnieku loža pastāvēs mūžīgi!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Ilona Auziņa 16.09.2011. 08.48

Pat nelasot tos murgus jau tāpat ir zināms ko viņš teiks. Arī viņa nopelni pie Latvijas izpostīšanas ir vareni, tikai jāieskatās pagātnē un jānopūš putekļi no šitā vīreļa varoņdarbu saraksta. Tur to būs ne mazāk kā Godmanim.

+13
-1
Atbildēt

1

    Inese Birzniece > Ilona Auziņa 16.09.2011. 20.52

    Tik izcili nopelni kā Godmanim gan nebūs; domāju, šim kungam ir saglabājies godaprāts; iespējams, pirms došanās citā saulē izsūdzēs LC grēkus. Laicīgā dzīvē par klusēšanu tiek labi maksāts.

    0
    0
    Atbildēt

    0

jessdrthomas 16.09.2011. 08.35

Vai Latvijas Ceļš ir Lemberga stipendiju sarakstos minētā Pleskavas šoseja? Vai, cik daudz un par ko Latvijas ceļš saņēma naudu no Lemberga?

Lūdzu, ejiet lieciniet uz prokuratūru un palīdziet sabiedrībai tikt vaļā no politmafijas tirānu važām!

+27
0
Atbildēt

0

mary75 16.09.2011. 08.32

Ārkārtīgi “dziļas” Birkava domas:
1.Viss ir galīgi slikti, jo, redz, Dombrovska valdība gada laikā neizlaboja visu to, ko Birkava draugi un sekotāji laida grīstē gadu garumā.
2.Pie visa vainīga kaut kāda nez no kurienes uzradusies valdība, kas kontrolē parlamentu ( nevis Lembergs, Šķēle, Šleseris, K-K, utt, un viņu šestjorkas Saeimā, kas reāli kontrolējuši gan parlamenta vairākumu, gan, līdz ar to, arī valdību, tādus Birkavs nepazīst).
3.Cīnīties ar korupciju nevajag, jo tas “traucē strādāt” ierēdņiem un amatpersonām.
4.Nacionalā “retorika” ir slikti ( t.i. SC jāņem valdībā ), tikai, intersanti, kurā vietā viņš dzird kādu dalījumu pēc nacionalitātes vai tautības, dalījums notiek pēc ideoloģijas – staļinisti un šovinisti un pārējie.
Skaidrs jau, kam Birkavs kalpo, labi vēl, ka “bijušais” premjers, nevis nākošais.

+23
-2
Atbildēt

0

kreëstliv 16.09.2011. 08.19

Kaut kāds vāvuļojums no personas, kas atļāvās paņemt visu pilsoņu naudu no valsts bankas un pēc tam neatdot. Diezin vai īstais, kam runāt par morālām vērtībām vai vērtībām vispār, jo izklausās smieklīgi.

+21
-1
Atbildēt

0

juhans 16.09.2011. 07.47

Jā, raksts ir dziļu domu caurausts. Tik dziļu, ka “reņģu ēdāji” daudzu domu dziļumu visā pilnībā nemaz nespēj aptvert. Piemēram, šīs:
“…mēs gluži vienkārši esam krituši tik zemu, ka ikviens neliels panākums pietiekami uzskatāmi atspoguļojas statistikā un zināmā mērā ļauj runāt par uzlabojumiem…”
Cik gan ārkārtas vēlēšanas nebūs vajadzīgas, lai atlabtu no tik dziļas krišanas, ka “ikviens neliels panākums pietiekami uzskatāmi atspoguļojas statistikā”?

+10
-2
Atbildēt

1

    dzintarz > juhans 16.09.2011. 12.59

    Cik gan ārkārtas vēlēšanas nebūs vajadzīgas, lai atlabtu no tik dziļas krišana
    ============
    Es jau uzreiz gatavojos nākošajām. Un tu?
    50 gadus kritām, 20 gadus valstījāmies, 50 gadus celsimies, 50 gadus kritīsim 20 valstīsimies utt.
    Kas gan tur nesaprotams normālviduvēji dabzinātniski attīstītam prātam?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam