Izvēles vieglums. Nepanesamais?

83

Komentāri (83)

andzejs_vilumsons 19.08.2010. 14.56

Apziņa,ka nekas nemainīsies ar tām bezatbildīgajām neko neizsakošajām frāzēm partiju programmu listēs Latviešu tautai nekādu ticību nevieš.Pārgājuši no viena kolhoza uz otru runā te par kaut kādu brīvību.Kāda starpība kādi emisāri diktē šeit noteikumus,vai no Maskavas,vai no Briseles.Tieši Briseles emisāri uzspieda Latvijai intigrēt okupantu piekto kolonu ar visiem pēcnācējiem.Padarot tos par nepilsoņiem lai neliktu pieņemt tiem savas valsts pilsonību un atstāt mūsu valsts robežas, atstājot tos šeit un piespiedu kārtā mācot Latviešu valodu.Varbūt tai ložai kurā sēd bijusī “mamma”tas ir pieņemami,bet ne man un ne arīviņiem,par ķīlniekiem kļuvušajiem,kuri nav vajadzīgine tajās bijušajās PSRS republikās no kurienes še iebrauca ne arī te viņi var justies,kā pilsoņi.Protams alkatīgajiem varas pārstāvjiem šāda situācija pa rokai,jo tas ļauj skaldīt,valdīt un ne par ko neatbildēt.

0
0
Atbildēt

0

Lana Limanoviča 19.08.2010. 10.12

tagad ir skaidrs,par laviešu valodas un valsts pastavēšanu,vai pret to

0
0
Atbildēt

0

jirgensone_ieva 19.08.2010. 09.00

Šīs ir visneskaidrākās vēlēšanas manā mūžā, jo iepriekšējā uzticība ir sačakarēta, un visi apvienību rosoli izskatās saskābuši.
Un tā izvēle nav tik plaša. Man kā Latvijas patriotam nav pieņemamas skaļo bļāvēju partijas. Buldozeristi un vējdzirnavnieki arī nav mana kategorija. Eiropas rasola cienītāju vidū ir daudz seno buku, kas pēc tikšanas saeimas krēslos atkal sāks vilkt deķi katrs uz savas telts pusi un paklausīgi pildīs visas aizdevēju prasības pat ja tas nozīmētu pakārt sevi pētergailī.
Zaļās naftas zemnieki, šmucējušies ne mazāk kā citi un vadonis izcēlies ar Bonaparta sindromu. Patriotu apvienība, ja nebūtu mani piečakarējuši ar savu lēto pārdošanos pašvaldību vēlēšanu priekšvakarā varētu būt mana izvēle, tomēr kā lai tagad viņiem uzticos.
Tā vien liekas ka atklāsme nāks pašā vēlēšanu dienā, jo ir skaidrs, nevēlēt nedrīkst, tā būtu bezatbildība. Un lai kurš saraksts tas arī nebūtu šoreiz laikam bez pamatīgas svītrošanas neiztikt.

0
0
Atbildēt

2

    dro > jirgensone_ieva 19.08.2010. 11.33

    Goodman. Šīs ir visneskaidrākās vēlēšanas manā mūžā…Tā vien liekas ka atklāsme nāks pašā vēlēšanu dienā…
    ___________________________
    …kad būs uzņemta pietiekoša smadzeņu skalošanas deva? Interesanti kā pratīsi izsvītrot necienīgos, ja gaisma pašam attausīs pēdējā mirklī?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    jirgensone_ieva > jirgensone_ieva 19.08.2010. 11.38

    Baidos ka būs grūti, jo smadzenes tiek skalotas kur vien tās nenovirzi… gribas tomēr pašam nonākt līdz gala slēdzienam, tāpēc arī tāda vilcināšanās……. tomēr ir jau zināmi tie kurus svītrošu…. ….
    Un gaismai nav daudz kur ataust, varbūt vienīgi izšķiršanās starp diviem mazākajiem ļaunumiem.. :(

    0
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 19.08.2010. 04.28

Izvēle tiešām nav viegla.Jo izvēlēties,apzināties vispirms sevi kā Vērtību ir visgrūtākais.Palikties zem rietumiem,vai austrumiem- nav lielas atšķirības.Jo pirms 20 gadiem notikušais Brīnums izrādījies tik karsts mentāls kartupelis, kad pirksti deg- lūdzu, paņemiet,taču kāds..Kalpu pieglaimība- ņemiet rietumpusē, ir papjēmašē ilūzija.Pļāpu brīvība..,Kamēr gandrīz katra restaurētā māja, ceļa kilometrs, ar ko lepojamies,progress, Eiropa redz..-ir parāda naudā,ar otkatiem špaktelēta,ar procentiem, par ko maksāsim vēl ilgi..Un 200 tk emigrācijas,salauztu likteņu,kurus neviens pat nevēlas zināt..Vai,piem, Latvijas zemes- kam reāli pieder, kāds ir paskaitījis?Pat netuvojas tēmai.. Austrumu izvēle sola precīzi to pašu.Īpašnieku maiņu. Ja nu pašiem vienalga,tā arī visi staigā šurpu turpu.Tepiķa valsts.

0
0
Atbildēt

1

    dro > www.vecamate.lv 19.08.2010. 11.05

    Karamba.Līdz šim uzskatīju Tevi par domājošu cilvēku, bet šis: .Palikties zem rietumiem,vai austrumiem- nav lielas atšķirības… 200 tk emigrācijas,salauztu likteņu,kurus neviens pat nevēlas zināt…Austrumu izvēle sola precīzi to pašu.
    Ja bēniņos neiedegsies gaisma, tā arī paliksi par sērdieni līdz kapa malai:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 18.08.2010. 19.53

izveele vieglaaka par vieglu , divi varianti,pirmais: valsts nozadzeeji ar atbalstiitaajiem
otrais:tie kas pirmajiem to neļauj un ir kaa dadzis acii
taatad katrs izveelas sev veelamo variantu , turpinaat cereet uz trekno gadu atgriešanos , kas ļaava tikpat trekni apzagt valsti , vai censties valstij atguut jeegu,izraujot to no zagļu un korumpantu rokaam , ļaujot tai likumiigi attiistiit ekonomisko potenciaalu , no kaa var ieguut visa sabiedriiba ,nevis atsevišķa izredzeeto daļa…

+5
0
Atbildēt

0

mxblack 18.08.2010. 17.14

Ko tad mēs redzam un ko mēs dzirdam? Visvairāk mēs dzirdam Šlesera nepārtraukto bļerkstēšanu, tad Urbanoviča supertaisnīgo muldēšanu. Pārējie klusē. Partiju programas nav vērā ņememas, tā ir tukša propoganda. Personīgi es nepazīstu nevienu politiķi, tātad man atliek vadīties no redzētā un dzirdētā, to izlaižot caur realitātes prizmu. Bet bŗvības jēdziens pie mums ir tik abstrakts, ka to var locīt kā patīk un visiem būs taisnība. Tās partijas jau faktiski pārstāv tie paši vecie un pārbaudītie kadri, citi pat no 80-tajiem gadiem, no PSRS deputātiem. Valstij mūsu acīs vairs nav nekādas vērtības, šis jēdziens ir tā degradēts, ka ir tikai tukša skaņa. Tāpēc arī tik daudzi nemaz nedomā balsot, bet daudzi balsos par jebko, kas trāpīsies tuvumā, jo te tāpat nekas nevar mainīties. Ticēt te nevar absolūti nevienam, goda jēdziens te nepastāv, īpaši politiķu vidū.

0
-1
Atbildēt

0

helis 18.08.2010. 16.45

Jā, tas tiešām ir tik vienkārši! Ne mirkli neesmu šaubījies par savu izvēli.

+2
0
Atbildēt

0

dro 18.08.2010. 13.21

Cik ļoti apjukušam ir jābūt cilvēkam, lai pieļautu, ka brīvība ir ārējs faktors. Pie tam, no kāda kaimiņa atkarīgs.
_______________________
Jā, prātvēder, stiprs cilvēks spēj būt garīgi brīvs pat Staļina lēģerī, bet vai patīkamāk tomēr nav atrasties uz brīvām kājām bez čekas vai gestapo uzraudzības? Neko teikt – analīze!:)

+13
0
Atbildēt

0

lailabidzane 18.08.2010. 12.33

.
Par Latviju un brīvību. Par mūsu Latviju un mūsu brīvību.

Izlasīju Lailas rakstu vēl trīs reizes.
Izlasīju Skumjā Bruņinieka komentu.
Pretenzijas uz inteliğenci, pamatotākas, vai ne visai. Tikai, pavisam atklāti vai drusku rafinētāk, apkārtējie tiek norakstīti idiotos. Tā Laila, un Bruņinieks tā.

Bet, kā tad ar to brīvību? Mūsu brīvību. Un Latvijas, jo Latvija taču mēs vien esam.
Cik ļoti apjukušam ir jābūt cilvēkam, lai pieļautu, ka brīvība ir ārējs faktors. Pie tam, no kāda kaimiņa atkarīgs.
Ja brīvība nav mūsos, mūsu spējā pieņemt lēmumus bez ārējām pamācībām, tad ko tā ir vērta? Un nav starpība, vai pamācīt cenšas Pakalniņa, Pujāts, Putins vai Pasaules bankas prezidents.
Ir nožēlojami, ja mana brīvība nav atkarīga pirmkārt no manis paša.

+2
-5
Atbildēt

3

    dro > lailabidzane 18.08.2010. 13.05

    Vai šis komentārs mums būtu jāuztver kā analīze?:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > lailabidzane 18.08.2010. 13.57

    “apkārtējie tiek norakstīti idiotos” – tam ir pamatots iemesls. Ja nebūtu šī idiotisma abi šakāļi nemaz nevarētu cerēt atkal iekļūt Saeimā un plātīties, ka būšot premjeri.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    armn > lailabidzane 18.08.2010. 15.31

    Par briivibu.
    Isaia Berlins savulaik raksturoja divas briiviibas
    -viena briiviiba, kas domaa, ka buut brrivam noziimee buut briivam no aareejiem ierobezojumiem
    -otra briiviiba, ko mums sniedz redzeejums un paarlieciiba par kaadu ideju
    … apmeeram taa.

    Mees nekad nebuusim pilniibaa brivi no aareejiem ierobezojumiem, tomeer mums jaabut briiviem savaa parlieciiba un veelmee to realizeet. Un seit ir tas ko mees gribam un kaadu valsti mees redzam. Peec tam mees pienjemam leemumus riiciibai, kas paliidz piepildiit muusu redzeejumu.
    Nepiekriitu, ka Pakalninjas rakstaa buutu aukstpraatiiba, driizaak paarlieciiba, par to ko vinja saka.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 18.08.2010. 11.27

Viedi un inteliģenti vārdi, kundze! Tikai jāatceras, ka muļķi un idioti visās sabiedribās bija, ir un būs. Ja ne tīri idioti, tad vismaz ar idiotisma pazīmēm noteikti. To skaits ir apmēram ceturtā daļa no iedzīvotājiem un kas dīvainā veidā sakrīt ar neizlēmušo vēlētāju skaitu. Velti cerēt, ka augšminētie argumenti sasniegs viņu ausis. Latvijā ir parādījies jauns humora raidījums LNT “Tautas diskusija..”, kas veiksmīgi aizstāj “Imanta, Babīte nepietur”. Tur aplī sasēdušies “Mildiņas” un “Krāniņi”(“Krāni” arī)un gvelž jancīgas lietas. Ja Tev tas liekas kas ārprātīgs, neuztraucies. Tu esi normāls. Šis raidījums domāts priekš idiotiem. Idioti noteiks mūsu valsts nākotni.

+22
0
Atbildēt

4

    dro > raimondsb_mail_lv 18.08.2010. 11.39

    Prieks Tevi atkal satikt:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    gerrikofserpuhov > raimondsb_mail_lv 18.08.2010. 12.19

    Prieks lasīt Skumjā Bruņinieka komentārus!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 18.08.2010. 13.23

    Es vēl klusībā ceru, ka idiotu īpatsvars nepārsniegs domājošo cilvēku skaitu.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > raimondsb_mail_lv 18.08.2010. 13.52

    “To skaits ir apmēram ceturtā daļa no iedzīvotājiem” – baidos, ka šī ir pārāk optimistiska diagnoze, ka tikai nebūs vēl vairāk.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Romanovskis 18.08.2010. 10.55

Pārāk vienkārši, lai būtu vienkārši. Tas par rakstā pausto nostāju.

0
-2
Atbildēt

1

    AUTOEXEC.BAT > Jānis Romanovskis 18.08.2010. 14.55

    Ģeniālas lietas MĒDZ būt vienkāršas. Tikai nevajag pašam to visu sarežģīt :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

inca 18.08.2010. 09.26

Skumji, ka 20 gadus pēc neatkarības atgūšanas,Latvijas iedzīvotāji uz vēlēšanām dosies kārtējā valstiskuma draudu ēnā. Tikai šoreiz būs daudz grūtāk nosargāt savu valsti, jo pretinieks nav tik acīmredzams kā agrāk. Turklāt…
Vai 2 mēnešu laikā var mainīt cilvēku mentalitāti, lai viņi balsotu nevis par “labo pagastveci/ priekšnieku/ direktoru/ u.tml.”, kas viņiem devis konkrētu labumu (pabalstu, 13 un 14 algu, prēmijas, atjaunojis baznīcu,…), bet balsotu par savu personīgo brīvību, par solījumiem, ka valstī būs vide draudzīga visiem tiem,kas vēlas kļūt par uzņēmējiem? Laikam jāpaiet vēl 20 gadiem!

Kāpēc uzņēmējdarbības vide kā personīgās brīvības mērs? Gribam, lai personīgie ienākumi pieaug strauji, jākļūst par uzņēmēju!Pieaugot uzņēmumu skaitam, pārējiem iedzīvotājiem palielinās izvēles iespēja, ja ir ideja un drosme, riskē un kļūsti arī par uzņēmēju, vai arī neuzņemies risku un esi par darbinieku kādā no esošiem uzņēmumiem.

+7
0
Atbildēt

0

disassociative 18.08.2010. 09.01

Es gan neteiktu, ka šobrīd izvēle ir tik vienkārša. Ja izvēle ir – balsot vai nebalsot par SC, tad protams. Laikam tramvajā galvu jāsaspiež, lai par šo partiju vēlēšanās nobalsotu. Bet, izslēdzot SC, PCTVL u.t.t., skaidrāks nekļūst, PAR ko balsot. Protams, ne par PLL, ne par ZZS un ne par Vienotību. Un kas paliek?

+3
-16
Atbildēt

9

    Jānis Romanovskis > disassociative 18.08.2010. 10.57

    Pēdējā partija jeb-Padomā pats.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > disassociative 18.08.2010. 13.27

    Tad nu gan – panacēja pret visām problēmām pēc principa “sliktāk jau nebūs”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > disassociative 18.08.2010. 14.53

    Balso par “Visu Latvijai” un izsvītro visus TB kadrus … vienkārši. Un padomā, vai tik tevi arī nav sazombējuši ar ideju, ka VL ir “radikāļi”. Neapvainojies, tas ir labvēlīgi, jo mūs patiešām zombē ar daudziem stereotipiem TIK ļoti, ka pats brīžiem skaties un brīnies – es tiešām tā kādreiz domāju ??? Krievijas TV Patiesības Ministrija ir profesionāla, nevar noliegt …

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 18.08.2010. 15.21

    Man tie mīnusiņi te krājas, droši vien, tāpēc, ka es saku, ka arī Vienotība jāsvītro no balsojamo partiju saraksta, te Vienotības portāls. Bet par Vienotību es noteikti nebalsošu. Rīgas Domes vēlēšanās pēdējo reizi nobalsoju un tagad man ir kauns par sevi, ka es tā darīju. Pirmkārt tāpēc, ka neredzu neko padarītu, otrkārt par Kristovska gājieniem.
    Vēl ir laiks domāt, analizēt, lasīt, klausīties un pieņemt saprātīgu lēmumu. Es gribu dzīvot godīgā valstī.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > disassociative 18.08.2010. 15.33

    ALIAS, gribu ar Tevi parunāt. Izskaties sakarīgs. Kas Tev nepatīk Vienotībā?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 18.08.2010. 15.43

    Melošana, faktu slēpšana, uzspiesta slepenība lietām, kurām būtu jābūt zināmām sabiedrībai. Arī vārnu bars Vienotības iekšpusē, kas nevar klusu vispirms savā starpā izkauties un tikai tad gorīties publiski u.t.t. Man ir dziļi nepatīkama iekšēja sajūta, ka mani rupji uzmet kā iepriekš bijušo Jaunā Laika elektorātu. Bet, ja runājam par Dombrovski – godīgi atzīstu, ka patiesi novērtēju viņa pēdējā gada laikā veiktās arī labās lietas.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > disassociative 18.08.2010. 15.47

    Tad kas tev liedz aizbraukt vēlēšanu dienā līdz Vidzemei un atdot Valdim savu balsi?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    disassociative > disassociative 18.08.2010. 15.58

    Pārliecība, ka tā ir pareizā izvēle.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    arturs > disassociative 18.08.2010. 21.52

    gandrīz visi Tevis minētie mīnusi gan ir vairāk PLL un SC melnā PR produkti, nevis reāli argumentēti fakti.

    pamēģini skaidru aci paskatīties uz lietām kontekstā ar reālo situāciju, politisko&ekonomisko fonu un to pašu pro-maskavisko partiju izdarībām!

    un, ja jau Tev tik ļoti netīk Kristovskis, svītro taču viņu laukā no saraksta!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

aivarstraidass 18.08.2010. 08.23

Lai saprastu, par ko varu balsot, mans kritērijs ir deputātu balsojums par grozījumiem Imigrācijas likumā – sk. http://bit.ly/cMu1Lj – t.i. par pastāvīgās uzturēšanās atļaujām “investoriem”, kuri te pērk nekustamos īpašumus. Vienotība, TB/LNNK+VL! un daļa no ZZS – der, citi – neder.

No otras puses, nevaru apgalvot, ka izvēle būtu ļoti vienkārša. Jo izraudzītais saraksts ir arī jāgroza. Un partiju apvienības ir sarindojušas deputātu kandidātus pēc sev vien saprotamiem kritērijiem. Latvijā nav pieņemts rīkot priekšvēlēšanas – t.i. diskusijas ar potenciālajiem kandidātiem PIRMS viņi nokļūst sarakstos; iespēju uzzināt katra kandidāta individuālās prioritātes, noskaidrot citu partijas biedru atbalstu viņam/viņai. Varbūt partiju vadībai tā ir ērtāk – ja ievēlētie deputāti ir viendabīga pelēka masa, kas klausa frakcijas vadītāja paceltajai kartītei. Bet vēlētājam tādēļ nākas vēlēšanu zīmē nodarboties ar sportloto, jo trūkst informācijas.

+10
-1
Atbildēt

0

juhans 18.08.2010. 07.11

Labāk nepateiksi:”…Tāpēc Latvijas neatkarība vienmēr ir un būs ļoti konkrēta – visupirms neatkarība no Krievijas…”

+14
0
Atbildēt

0

litlefairy 18.08.2010. 04.26

Paldies, tieshi desmitniekaa.

+15
-2
Atbildēt

0

Tane-Dane 17.08.2010. 23.53

Tik tiešāma no sirds apskaužu Lailu Pakalniņu, kurai viss ir tik skaidrs un izvēle tik vienkārša.

+4
-16
Atbildēt

2

    dro > Tane-Dane 18.08.2010. 10.02

    Es Tevi saprotu. Tev ir par ko apskaust autori!:)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > Tane-Dane 18.08.2010. 18.26

    Paldies par sapratni draugs!:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 17.08.2010. 22.00

Taisnība jau ir. It kā. Mani vienkārši vienmēr dara uzmanīgu cilvēki, kur visu krāso melnbaltās krāsās, kuriem viss vienmēr ir viennozīmīgi skaidrs un neapšaubāms…

+4
-15
Atbildēt

1

    Alise Balode > putekliic 18.08.2010. 13.05

    šī nav tā vieta, kur būtu jālasa ne-melnbaltie viedokļi. šis uzdevums (ir) ir maksas propaganda. nekas, es arī maksāju.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Uldis Šneiders 17.08.2010. 21.22

Nez kālab man šķiet, ka Lailas raksts ir tukši meli, kas nav Lapsas izēstas sviesta muciņas vērti…

0
-29
Atbildēt

3

    dro > Uldis Šneiders 17.08.2010. 21.50

    Sāc atmaskot, nevilcinies ne mirkli:)

    +23
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis Šneiders > Uldis Šneiders 18.08.2010. 15.18

    Parasti atmasko tos, kas slēpjas. Te taču neviens neslēpjas.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Uldis Šneiders 18.08.2010. 15.44

    Vairāk nespēji? Nu kas tad galu galā ir meli? Nevari pateikt? Ko nozīmē tukši meli?:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

oktaavs 17.08.2010. 20.47

Domāju, ka mūsu ģērbonis ir par lepnu.To vajag atcelt. Jaunajā noteikti jābūt sakrustotiem banāniem, televizoram, grābeklm, un Maskavas siluetam fonā.

+38
-7
Atbildēt

3

    aivars_silins > oktaavs 18.08.2010. 18.11

    Nē, mūsu ģerbonī daži gribētu redzēt zilās gāzes liesmiņas, sakrustotas hokeja nūjas un pašā augšā milzīgs Buldozers.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    arturs > oktaavs 18.08.2010. 21.44

    mjāā…. šis tiešām būs ļoti atbilstošs Latvijas ģērbonis, ja letiņi atkal sabalsos par PLL un SC.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Grāfs > oktaavs 19.08.2010. 16.21

    nu kāpēc tik skarbi? banāni var būt arī gaiši zaļi, turklāt skaisti izliekti V veidā..

    bet par pakalniņas tērgājumu … katrs, lai balso par sev tuvāko

    man, atklāti sakot, netīk ne krievu zābaki, ne brukseles kāposti
    un no diviem ļaunumiem es neizvēlos nevienu!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

gerrikofserpuhov 17.08.2010. 19.42

Trāpīgi! Paldies par rakstu!

+49
-4
Atbildēt

5

    Ziemelnieks > gerrikofserpuhov 18.08.2010. 08.16

    “Tāpēc Latvijas neatkarība vienmēr ir un būs ļoti konkrēta – visupirms neatkarība no Krievijas.”

    ——

    Tikai žēl, ka dabas gāzes jautājumos mēs vēl joprojām esam atkarīgi no Krievijas!

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > gerrikofserpuhov 18.08.2010. 13.49

    >Personālatlasei 8.16
    “Tikai žēl, ka dabas gāzes jautājumos mēs vēl joprojām esam atkarīgi no Krievijas!” – un, pateicoties abu šakāļu darbībai, kļūstam vēl vairāk atkarīgi.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > gerrikofserpuhov 18.08.2010. 14.37

    Ceru, ka tas neietekmēs Tavu izvēli ?? Es to, protams, uztveru kā “Latvieša raudājiens – parastais (vulgāris)” :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    hroms > gerrikofserpuhov 18.08.2010. 21.24

    Pilnābā pievienojos! Paldies!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > gerrikofserpuhov 19.08.2010. 00.04

    paldies autorei. ljoti labs raksts.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Janis 17.08.2010. 19.26

Starp citu viena mana kolēģe nesen stāstīja par parasto iedzīvotāju iesaisti politikā Nīderlandē.
Tur politikā piedalās vairākums cilvēku, daudziem ir savs viedoklis par kuru var stundām ilgi diskutēt (nav runa par “muldēšanu neko nezinot” kā pie mums tas dažviet pieņemts), daudzi iet un aģitē par viedokli ko pārstāv vai partiju ko atbalsta.

Un mēs sakam, jā, tur Rietumos demokrātija strādā.
Bet kāpēc tad tur tā strādā? Tāpēc, ka cilvēki nav slinki un pie tās strādā.
Pat valstīs, kurās iesaiste politikas procesā ir salīdzinoši maza (Vācija, Francija), tā ir maza nevis tāpēc, ka cilvēki domā “labāk jau nebūs / nekas jau nemainīsies”, bet vienkārši uzticas, ka viņu politiķi ir profesionāļi un izdarīs lietas pareizi.

+32
-1
Atbildēt

0

Janis 17.08.2010. 19.03

Viegla izvēle tā ir tiem, kas nedomā, ka “politika nav man”.
Diemžēl ļautiņu, kam ir tieši šāda nostādne ir vairākums.

Tie tad arī aiziet un nobalso par smukāko seju vai to, kurš visvairāk TV redzēts..

Un tad vēl ir tie, kuri uz vēlēšanām neiet un tad vēl iedomājas, ka ir tiesības ko pīkstēt par “sliktajiem politiķiem”..

+15
0
Atbildēt

0

lailabidzane 17.08.2010. 19.00

.

Arī sākšu ar bērnību. Skolas gadiem. Kad kādai klasesbiedrenei negribējās piedalīties fizkultūras stundā, viņa sagādāja ārsta zīmi.

Izskatās, ka arī autore ir tikusi pie ārsta zīmes.
Zīmes kas ļauj gvelzt pilnīgu sviestu. Sviestaināko no sviestainajiem.

+2
-40
Atbildēt

21

    andrisskrastins > lailabidzane 17.08.2010. 19.04

    Vai cienīto dedzina patiesība? Laikam būsiet no asinssūcēju dzimtas :)

    Izvēle ir tiešām viegla. Vienmēr ir bijusi. Tikai TP/LC/LPP/vecās nomenklatūras rīļas nekad nav gribējuši jums to ļaut saskatīt. Vienmēr maisīt gaisu. Vienmēr pierādīt, ka labie spēki ir vāji un nepilnvērtīgi, un tāpēc nav vērts cīnīties.

    Es domāju, ka tuvu ir tā stunda, ka lielākai daļai cilvēku tomēr ieslēgsies atsperes mehānisms, kas vairs neļaus ar viņiem dzīt muļķi.

    +29
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 17.08.2010. 19.13

    .
    “Labie spēki” ir multfilmās, un padomju vai jeņķu filmās par karu…

    +4
    -20
    Atbildēt

    0

    dro > lailabidzane 17.08.2010. 19.32

    Izšķiršanās ir tik vienkārša un raksts tik perfekts, ka “varbūt ka tā”, kurš/a vienmēr centies izlikties gudrāks par Zālamanu un informētāks par Interpola priekšnieku, šoreiz neatrada neko labāku kā sūtīt autori pie daktera, laikam nojaušot, ka pašam/šai var tuvākā laikā nākties doties pie prokurora?:)

    +25
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 17.08.2010. 19.46

    .
    Vai spēja analizēt ir netikums?
    Un informētība ir nosodāma?

    Tā vai citādi, bet Tev, Ino, tas nedraud! ;)

    +3
    -20
    Atbildēt

    0

    dro > lailabidzane 17.08.2010. 19.50

    Vai spēja analizēt ir netikums?
    ___________________________
    Nebūt nē, bet vai ir kāds, kurš Tavos komentāros to ir atradis? Neglaimo sev, pieej tuvāk:)

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 17.08.2010. 19.54

    .
    Jāsaka, Ino, ka man par prieku, Tev tas nav izdevies! ;)

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > lailabidzane 17.08.2010. 21.04

    Un kur tad Pakalniņai šoreiz, pa lielam, nav taisnība?
    Kurš virzības vektors Latvijai izdevīgāks un garantē lielāku labklājību – Rietumu demokrātiju vai Austrumu despotiju virziens?
    Ja tā vienkārši, bez liekas filozofēšanas, neieslīgstot prātuļojumos par ļaunajām bankām un svensoniem, kas mūs “paverdzinājuši”, un SVF, kas mums te ko diktē.
    Un nav te nekāda sakara ar labajiem un ļaunajiem, iet runa – virzīties uz nākotni vai pagātni, kaut arī tas skan banāli un klišejiski.

    +19
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 17.08.2010. 21.19

    .
    Nekas jau tāds tajā gabalā nav. Smuks tekstiņš. Stilistiski.
    Tikai Duris Jobelis, pēc šīs Lailas atklāsmes, tāds mērenais centrists izskatās…

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    mary75 > lailabidzane 17.08.2010. 21.37

    Nezinu, kā to domāja Paskalniņa, bet, manā uztverē, ieturēt Rietumu vektoru nenozīmē uzskatīt Krieviju par mūžīgo ienaidnieku un atteikties no jebkuras sadarbības ar to, ar Krieviju sadarbojas visa Rietumu pasaule, bet,tai pat laikā neatsakās no savām vērtībām.
    Taisni mešanās Krievijas apkampienos var beigties, kā Batjkam, skaties, jau trešo filmu par viņu rāda pa NTV.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    janazakovica > lailabidzane 17.08.2010. 21.45

    tapec ka sis luk ir pasutijuma raksts un tadaa ka zinams tacu kaut kas ir jauzraksta lai ari kaa negribetos vai vedars butu sasapejies.

    0
    -21
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 17.08.2010. 21.50

    .

    Jebkura galējība ir perversija, kuru veselīga sabiedrība var atļauties niecīgā daudzumā. Kā pretindi. Zāļu tiesai.
    Jebkurš cits vektors nedrīkst dominēt pār savējo. Mūsu pašu.
    Ir ļoti bīstami sadarbībai izvēlēties partneri, kuram pilnai laimei ir nepieciešams kāds ienaidnieks. Tas ir riskanti. Ļoti riskanti.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > lailabidzane 17.08.2010. 22.10

    Varbūt ka tā labāk sviestu smērēt uz maizes nekā gvelzt. Krievija piedāvā sviestu, pilnīgu sviestu un daudz sviesta. Nu mēs esam apdezinājuši pirkstus pie brīvā tirgus, apsaldējuši pleznas bradājot pa viedokļu purvu. Varbūt ka tā laiks atgriezties pie skaidras, pareizas patiesības, ka drupačas no oligarhu dzīru galda vienmēr garantētas. par kurām jāpateicas slepenās kancelejas virsvadītājiem. Nost ar Latvijas nīkuļojošo oligarhiju, dodiet mums īstāko, varenāko, visvarenāko. Nekādas jahtas Rīgas jūras līcī uz jaunajiem viļņiem. Seit kuģus, dadz lielu tērauda kuģu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 17.08.2010. 22.16

    .
    Smuks tekstiņš. Raita valodiņa. Par daudz glauni panikas cēlājam parastajam. Par daudz glauni.

    Ak, bet kāds tad bija īstais vēstījums? ;)

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    Boschmanis/ JimBeam > lailabidzane 18.08.2010. 00.31

    Atradi arī ko pieminēt – Juri Dobeli.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > lailabidzane 18.08.2010. 08.17

    Man arī jautājums tāds :))))))))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > lailabidzane 18.08.2010. 14.45

    Lai tev nebūtu iespēja nekonkrēti irst – pacentīšos nolaist šo tēmu līdz vienkāršam , konkrētam piemēram – manam personīgajam. Dzīvoju labi, ir sava māja, 3 bērnu ģimene, brīvības apziņa – viss ir štokos. Sirdsapziņa tīra, visu , ko esmu sasniedzis – godīgi. Un tas viss – TIKAI pateicoties tam, ka Latvija IR neatkarīga. Tā ka , lai arī kā tev negribētos – ir vismaz 1 cilvēks , kuram šo vēlēšanu rezultāts patiešām IR būtisks – tieši tā, kā tas pateikts rakstā.
    Gribi teikt, ka izņēmums apstiprina kaukādu pretēju likumsakarību ? Nu, davai – paspīdi ! Pierādi

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 18.08.2010. 16.04

    .
    Piedod, ka nāksies Tevi apbēdināt. Tu neesi izņēmums. Mans stāsts ir stipri līdzīgs.
    Es gan neteiktu, ka pateicoties TIKAI Latvijas neatkarībai, bet pavisam noteikti pateicoties ARĪ Latvijas neatkarībai.
    Lai gan no materiālā viedokļa gluži labi dzīvoju arī pirms 25 gadiem, tomēr NEKAD un ne pie kādiem apstākļiem negribu atpakaļ TAJĀ sistēmā un ideoloğijā. Tādai nevēlmei ir arī pavisam personīgi iemesli.
    Bet tieši tikpat stipri, cik negribu atpakaļ TAJOS laikos, negribu arī pieņemt, ka par Latvijas neatkarību bļaustās histēriski radikālekstrēmisti.
    Man kauns, ka Pakalniņa kopj gardu, dobeļu, tabūnu u.c. tūtiņdreijeru lauciņu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > lailabidzane 18.08.2010. 22.53

    Un tapēc vien tu esi gatavs RISKĒT ar neatkarību, ka (tavuprāt) “Pakalniņa pūš tūtiņdreijeru stabulē” ?? Comon – pat ja tev ir taisnība – kādi varianti ?? Man nav kompleksu pret “tūtiņdreijeriem” , drīzāk otrādi , a kas tev ? Savas personiskās nepatikas dēļ atdosi balsis “gāzētājiem” ?? Vot tā nu gan būs “ATBILDĪGA” rīcība , lai tikai nenobalsotu par “tūtiņdreijeriem” … bērnudārza līmenis, nešķiet ?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 19.08.2010. 08.13

    .
    Vai tiešām nav iespējams domāt citās kategorijās, kā vien par vai pret?
    Vai es vispār kaut reizi esmu pieminējis balsošanu?
    Vai uz diskusijām te, ir.lv, tomēr var paskatīties ne kā uz propogandu viena politvirziena orgānā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > lailabidzane 19.08.2010. 10.05

    Visu var, visu – bet katrai diskusijai ir sava ĪSTĀ vieta. Konkrētajā gadījumā – raksts ir par vienkāršu, varētu pat teikt – matemātisku patiesību. Izskatās , ka tu pats tam piekrīti . No tad OK – noliekam to malā, kopā ar visu rakstu. Tad ķeramies pie tavas dvēseles sāpes, kurai , ļoti iespējams, piekritīšu arī es – BET – attiecīgajā vietā, piem. pie VarBūtKaTā raksta – “Ne-propoganda viena politvirziena orgānā – “IR” problēma”. Un tad izņemamies no sirds – bet PAR TĒMU, un nevis tikai lai nolaistu personisko žulti

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 19.08.2010. 20.26

    .
    Paliksim pie tā, ka Tev izskatās. Un, tas, ka Tev kaut kas izskatās, nebūt nenozīmē, ka es kaut kam piekrītu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam