Zatlers: politika vairs netiek pakārtota dažiem cilvēkiem

60

Komentāri (60)

nomale 12.08.2015. 17.47

Zatlers ar tālredzību nekad nav slimojis. Nedz tad, kad ņēma aploksnes, nedz tad, kad ar šīm aploksnēm kabatās iesaistījās politikā, nedz tad, kad ļāva nodēvēt RP par ZRP, nedz tad, kad bīdīja savus tankus. Piedodiet, nekā personīga, bet Zatlers ir draņķīgs politoloģijas eksperts!

+10
-3
Atbildēt

1

    Charlie Hebdo > 12.08.2015. 23.04

    nomale

    Zatļers ir draņķis kā cilvēks un politiķis un latviešu tauta ir pelnījusi par šo organismu, izņemot nekrologu, vairs nekad neko nedzirdēt un nelasīt.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

aldis 12.08.2015. 16.02

Ušakova klana iespējas gan nevajadzētu vērtēt par zemu.

Kopš iesēšanās mēra krēsla un iziešanas no šlesera ēnas, sistemātiski tiek stiprinātas pozīcijas – izmantotas izcelsmes zemē izkoptās stratēģijas, iebarots kolaborantu un skribentu flangs, slāpētas iekšējo konfliktu ārējās izpausmes, vienīgā pašvaldība ar divām spēka struktūrām (municipālā un ostas policija.

Iespējams, skanēs ciniski attiecībā pret Ukrainu, bet šoreiz Latvijai palīdzējis Putins. Nebūtu avantūras “krim naš” un iestrēgusī ķīļa dzīšana uz iegūto anklāvu, pie mums šodien būtu cits politisko spēku samērs un cita politiskā kultūra.

+14
-1
Atbildēt

0

Valdis Eiserts 12.08.2015. 15.06

Zatlera “uzmestā čūska” cita starpā negaidīti(?} luminiscēja Āboltiņas uzmesto lūpu…

0
-1
Atbildēt

0

andrejs 12.08.2015. 12.35

Ir.lv blogos ievietots labs Ilonas Bērziņas raksts par valdības stabilitāti, brīnos, ka tam ir pievērsta tik maza uzmanība…

+8
-8
Atbildēt

1

    Optiskais Tēmeklis > andrejs 12.08.2015. 22.13

    Kas tur ko brīnīties? Vienotības fani publiski pelnus uz galvas nebērs. Kluss satraukums, kā Vienotības elektorātam nodrošināt izdzīvošanu = nemazināt darbaspēka nodokļus, pacelt PVN, padušīt MU, lai nebūtu viss darbaspēka tirgus jāsakārto. Tāda pati simulācija kā KNAB, vienīgi Straujuma nerīko šovus.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 12.08.2015. 12.02

Brīnos, ka Zatlers var tik šķībi komentēt situāciju. Vienotību satricināja un tricina vēl joprojām nevis vienas pašas Āboltiņas ambīcijas, bet gan vienā partijā nesavienojamas ideoloģiskas atšķirības. Kursītes, Rībenas izstāšanās no Vienotības, asais konflilkts starp Viņķeli un viņas piekritējiem no vienas puses un Vienotības ” koservatīvajiem” no otras.

Aizņemoties Našenieces trāpīgo apzīmējumu, var teikt, ka patiesībā politisko nestabilitāti Saeimā ir izprovocējuši ” provinciālās subkultūras” jeb ” LR liberāļu” gaismneši, ar Viņķeli priekšgalā. Šitā putra ievilksies līdz brīdim, kamēr Vienotība sasauks savu kongresu un tiks ar sevi galā.

Tas, ka Lemberga uc “oligarhu” radītās problēmas Latvijā sāk aizēnot ” tas jaunais laiks, kas šalkās trīs…:) “, ka Latvijā sāk nostiprināties spēki, kuru vēlme ir sagraut tās morālās vērtības uz kurām savlaik tika būvēta Latvijas valsts, tam var piekrist, tikai šo situāciju nevajag personificēt ar Āboltiņas ambīcijām. Tas viss ir daudz nopietnāk.

+10
-12
Atbildēt

23

    andrejs > rinķī apkārt 12.08.2015. 12.19

    gluži manas domas. Vienotībai jāattīrās gan no zaķiem, gan no Viņķelēm. Un jāveido atjaunināta partija ar orientāciju uz Latvijas interešu aizstāvību. Viņi varētu mēģināt piesaistīt Levitu, man :) nebūtu iebildumu.

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    DD1 > rinķī apkārt 12.08.2015. 12.35

    > andrejs

    “Vienotībai jāattīrās gan no zaķiem, gan no Viņķelēm.”

    Un kāds tad būs “sausais atlikums”?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 12.08.2015. 12.40

    sausais atlikums vienmēr ir mazāks par paniņām. Mana māte stāstīja, ka, lai iegūtu kilo kārtīga sviesta, nepieciešami 20 litri piena.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 12.08.2015. 14.04

    JL, no kura radās V, kopš paša sākuma bija liberāla partija, vienīgā Latvijā, visādu tur ZZS, NA, SC, un pārējo, kam ideāls ir vai nu PSRS vai Ulmaņa laiku Latvija, un kas grib to vēstures ratu pagriezt pretējā virzienā, tātad, nobremzējot valsts attīstību, mums pietiek, tā ka, ja kādam no V jāaiziet, tā būtu Āboltiņa ar saviem “zaķiem” un pārējiem, ne jau Viņķelei.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Bet > rinķī apkārt 12.08.2015. 14.31

    andrej, labi uzrakstīji un var piekrist, bet vai V neizskatās novājināta? Izglītības ministre nav partijas biedre un arī jēgas no tā pat nav lielas, jo nespēj tikt galā ar reformām bez papildus naudas, lai gan skolenu skaits samazinājies pat par 42%, bet skolotāju skaits?

    Kas noties SM? Šie bēdīgie notikumi ap Magones rebēm? Kur LDz valdes atbildība? Bet citi ministri arī no citām partijām ir diezgan vāji un nekādu reformu joprojām nav.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 12.08.2015. 14.55

    visādu tur ZZS, NA, SC, un pārējo, kam ideāls ir vai nu PSRS vai Ulmaņa laiku Latvija, un kas grib to vēstures ratu pagriezt pretējā virzienā, tātad, nobremzējot valsts attīstību

    ===============

    Par to,kādu Latviju gribētu izveidot vairākums latviešu,skaidru ziņu nav.dzeri,uz kurieni tad mēs attīstāmies?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 12.08.2015. 15.25

    Krievijā arī ir tas “vairākums”, vairākumam ne vienmēr taisnība, un demokrātija nav tikai vairākuma diktāts, bet gan daudz kas cits arī.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 12.08.2015. 16.02

    dzeris49 ‘… JL, no kura radās V, kopš paša sākuma bija liberāla partija, vienīgā Latvijā..+++ tādā izpratnē, ka Tu to redzi, diez vai, citādi nebūtu par šādu partiju balsojis vismaz pāris vēlēšanās. Tā kā tas ir mīts. Tā pat kā mīts ir tas, ka Vienotība jeb kad ir bijusi ” liberāla partija” Tavā izpratnē, ja jau Vienotības deputāti ES parlamentā darbojas Eiropas Tautas partijas frakcijā, kuru dibināja kristīgo demokrātu partijas, un vēlāk tajā iekļāvās arī konservatīvās partijas un citas labējo centrismu pārstāvošās partijas un nevis pie liberāļiem. Viņķele ar saviem domu biedriem nav Vienotības vairākums. :)

    Bet nepārtrauktā paralēļu vilkšana ar Krieviju – tas jau paliek komiski. Luksafors gan Maskavā, gan Rīgā un arī Berlīnē strādā vienā režīmā, pēc vieniem noteikumiem… :) Un vēl var atrast daudz kā kopīga starp Krieviju un Eiropu, ar patiesību, ka zagt ir slikti, izvarot ir slikti, pavest bērnus ir slikti utt

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 12.08.2015. 16.17

    Tas, ka SC, ZZS un NA ir tik daudz kopējas vērtības, tas, kā šīs partijas sačakarēja līdz šim progresīvo Satversmi, tas, kā šīs partijas bremzē Latvijas attīstību, tas nav komiski, tas ir traģiski, jo jūsu ciņa par “tradicionalam vērtībām”, kas jūsu izpratnē ir atavistiskas fobijas un kompleksi, ir bezperspektīva, pasaule attīstas pretējā virzienā..

    Un ar izvarošanu un zagšanu tam nav nekas kopējs, iet runa par vērtībām, nevis, krimināli sodāmām darbībām, nevajag to demagoģiju.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > rinķī apkārt 12.08.2015. 16.22

    andrejs

    Vienotībai jāattīrās gan no zaķiem, gan no Viņķelēm.

    Latvijai ir jāattīrās no Vienotības.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > rinķī apkārt 12.08.2015. 16.27

    andrejs

    Viņi varētu mēģināt piesaistīt Levitu, man :) nebūtu iebildumu.

    Uzskati, ka arī Levita kungam nebūtu iebildumu, ka čekas pakalpiņi viņa kamzolī noslauka savus sūdainos daiktus?

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > rinķī apkārt 12.08.2015. 16.33

    dzeris49

    vairākumam ne vienmēr taisnība, un demokrātija nav tikai vairākuma diktāts

    Uzskati, ka homoseksuālo darbību veikšanas vecuma cenza pazemināšanai līdz 14 gadiem pat referendumu nevajadzētu rīkot?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > rinķī apkārt 12.08.2015. 16.36

    rinķī apkārt

    :) Un vēl var atrast daudz kā kopīga starp Krieviju un Eiropu, ar patiesību, ka zagt ir slikti, izvarot ir slikti, pavest bērnus ir slikti utt

    Atkarībā, kurš to dara un pret kuru tas vērsts. Krievijas valdošai partijai tie paši principi un seksuālā orientācija, kas Vienotībai un ar Norvēģiju vai Vāciju šeit nekāda sakara.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 12.08.2015. 17.52

    Dzeri…Tas, ka SC, ZZS un NA ir tik daudz kopējas vērtības, tas, kā šīs partijas sačakarēja līdz šim progresīvo Satversmi….+++ par kādām vērtībām tad ir runa? :) Tā arī nesaprotu, par ko Tu runā? Kādā veidā šī brīža Satversme bremzē LR attīstību? Attīstību uz kurieni? :)

    Aptuveni nojaušu par kādu Latviju Tu sapņo – kosmopolitisku, bez vērībām, kuras tiek uzskaitītas Satversme preambulā, bez izpratnes, kas ir ģimene. Vārdu sakot, Tu sapņo par latviešu tautas bojā eju. Un vēl kas. Preambulu Satversmei izstrādāja Levits, nevis SC kopā NA, bet atbalstīja visas latviskā politiskās partijas, Vienotību ieskaitot.

    Patiesībā savos komentāros mēs abi runājam par vērtībām, tikai šīs vērtības viena otru izslēdz. :)

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 12.08.2015. 18.14

    Dzeri, vispār Tev derētu atsvaidzināt atmiņu par to laiku, kad tika diskutēts par preambulas nepieciešamību Satversmei. Uzguglē. Atradīsi veselu lērumu tekstu, kuros ir pamatots, kādēļ šāda preambula ir vajadzīga un arī atradīsi tos cilvēkus, politiskos spēkus, kuri iestājās par šīs preambulas nepieciešamību, piemēram, – virsraksts:

    “Vienotība” rosinās diskusiju par Satversmes preambulas izstrādi” utt :)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 12.08.2015. 19.02

    Es te nerunāju par preambulu, bet gan par to SC un NA kopīgi iestrādāto normu seks. minoritāšu tiesību ierobežošanai Satversmē.

    Tāda norma, kas atzīst seks. minoritāšu tiesības veidot ģimeni, vismaz, juridiski,ir arī Vācijā un vēl daudzās ES valstīs, tad kāpēc gan Latvijā tā vestu uz tautas iznīcināšanu vai ko līdzīgu, ja nekur citur, izņemot Krieviju, un arī, tātad, Latviju, tā netraucē tautai normāli attīstīties un dzīvot?

    Attieksme pret minoritātēm ir tests uz demokrātiju, nevis kāds mazsvarīgs jautājums, nedemokrātiskās valstis minoritātes tiek ignorētas, un to tiesības neatzīst, demokrātiskās valstīs – otrādi, tad Latvijai jāiet pa Krievijas, vai pa ES, ASV, Kanādas, utt. ceļu?

    Nevar būt “daļēja grūtniecība”, tāpat nevar būt arī “daļēja demokrātija”, kad mēs ņemam to, kas mums patīk, un pārējo daram pēc Krievijas parauga, un, diemžēl, pēc Krievijas parauga mums ir gan attieksme pret minoritātēm, gan tiesiskuma “izpratne”, arī fobijas un kompleksi līdzīgi.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 12.08.2015. 19.32

    Dzeri. SC un NA kopīgi iestrādāto normu seks. minoritāšu tiesību ierobežošanai Satversmē…+++ Satversmē ar 1010 pantu tika papildināta, liekas 2005 gadā un es Tavā vietā neriskētu tik strikti apgalvot, ka tieši SC un NA kopdarbības rezultātā tika izdarīts šis papildinājums Satversmē. Pārbaudi, apstiprini savu apgalvojumu ar atsauci, kur var redzēt tieši kuri deputāti atbalstīja Satversmes 1010 pantu, kas attiecas uz NA, tad domāju, ka tajā laikā šāda politiskā spēka Saeimā vēl nebija :)

    Starp citu arī Vienotībā šo Tevis izvirzīto lozungu atbalsta tikai Viņķele ar saviem domu biedriem. Un es Tev piekrītu tajā ziņā, ka cilvēkiem ar šādu pārliecību ir jādibina sava partija, jāpaceļ varavīksnes karogs un jā iet uz vēlēšanām un šai “problēmai” tiks pielikts punkts

    Nevar būt “daļēja grūtniecība”, tāpat nevar būt arī “daļēja demokrātija”, kad mēs ņemam to, kas mums patīk, un pārējo daram pēc Krievijas parauga +++ nevajag tādu muļķi laist. Latvija nebūt nav vienīgā valsts ES, kurā nereģistrē homoseksuālas ” laulības”. Kāpēc Tu kā piemēru nepiesauc Vāciju, piemēram, uc ES valstis, kur nereģistrē homoseksuālu laulību, neskan tik pārliecinoši? :)) Nevajag dzīt te tādu lētu demagoģiju

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 12.08.2015. 20.08

    Vācijā un pat Igaunijā eksistē juridisks partnerattiecību līgums, neviens jau nesaka, ka Latvijā uzreiz vajag reģistrēt laulību, bet, vismaz juridiski, šo cilvēku tiesībām jāatbilst vairākuma tiesībām.

    Viņi mīl cits citu tāpat, kā heteroseksuālās ģimenēs, tas ir vājprāts, ka tu, cilvēks, kas saprot Pelevinu utt., to nesaproti, mīl cilvēku, nevis vīrieti vai sievieti, dzimums te ir sekundārs.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > rinķī apkārt 12.08.2015. 22.29

    dzeris49

    Vācijā un pat Igaunijā eksistē juridisks partnerattiecību līgums

    Ejiet ar nomali pie notāra un reģistrējiet visu kas ienāk prātā! Dzimums, protams, nav sekundārs, visām dzīvām būtnēm tas ir primārs,

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 12.08.2015. 23.51

    Nesaprotu,kuram atņemtas tiesības nodarboties ar seksuālām novirzēm.Visiem ir tiesības būt par homīšiem,bet vairākums tās neizmanto…un otrādi,seksuālās minoritātes neizmanto tiesības būt par dabiski heteroseksuāliem cilvēkiem,kuri spēj izveidot īstas ģimenes.Protams,ka mēs iemīlam cilvēkus,bet liekamies gultā tikai ar pretējā dzimuma iemīlētiem cilvēkiem,ja gribam radīt pēcnācējus un īstu ģimeni.Kā tu,dzeri, izproti demokrātiju?Ja,teiksim,vairākums uzskatītu homoselsuālismu par seksuālu novirzi un ierādītu šai novirzei attiecīgu vietu kā jau parādībai,kas kaitīga Latvijas attīstībai,kopā ar neprātīgo imigrācijas politiku,tad kas būtu demokrātiski?Vairākumam būtu jāpakļaujas mazākuma iegribām,jo tu un vēl daži viņķelisti to uzskatāt par progresu ?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 13.08.2015. 08.41

    Satversmē ar 1010 pantu tika papildināta, liekas 2005 gadā un es Tavā vietā neriskētu tik strikti apgalvot, ka tieši SC un NA kopdarbības rezultātā tika izdarīts šis papildinājums Satversmē. Pārbaudi, apstiprini savu apgalvojumu ar atsauci, kur var redzēt tieši kuri deputāti atbalstīja Satversmes 1010 pantu, kas attiecas uz NA, tad domāju, ka tajā laikā šāda politiskā spēka Saeimā vēl nebija :)

    ———————————

    tas gan ir 110.pants, bet pilnīgi piekrītu, ka tolaik NA vēl nebija, un, ja pareizi atceros, tad par šo pantu nobalsoja arī JL deputāti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 13.08.2015. 08.45

    mīl cilvēku, nevis vīrieti vai sievieti, dzimums te ir sekundārs.

    ——————

    kkas tik stulbs sen nav dzirdēts (laikam tā krievu lezbiete būs džerim iemācījusi jaunu saukli). Ir dažādi mīlestības veidi, bet seksuāla mīlestība var būt tikai pret otru dzimumu. Neviens jau neliedz mīlēt arī savu suni, BMW, vai savu veikbordu. Bet kāda tur valstij daļa?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    DD1 > rinķī apkārt 13.08.2015. 09.07

    > dzeris49

    “Viņi mīl cits citu tāpat, kā heteroseksuālās ģimenēs”

    Lai taču mīl, neviens viņiem to neliedz, ja vien jauneklis nav nepilngadīgs, bet lai apmierinās ar vispārējām, vienlīdzīgām cilvēktiesībām, nekādu ekskluzīvu likumu speciāli viņiem.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Optiskais Tēmeklis 12.08.2015. 11.27

Viena vai dažu komforta dēļ Lillis, Sandra Kukula un tml. ierosināja Zatleram rakstīt rīkojumu nr. 2. Valsts, cerot — ne tikai, bet arī! — uz Zatlera pārvēlēšanu un savu stausu paildzināšanu, arī vēlētāji un valsts pirmajā brīdī ieguva — atkārtotajās vēlēšanās mazāku Vienotības īpatsvaru Saeimā. Tomēr labi, ka VZ pārvēlēšana izgāzās un ne Lilim, ne Kukulai vairs iepriekšējā komforta nav atlicis, politika atsevišķiem personāžiem tiek pakļauta mazāk un citādi, kaut vai.

+3
-4
Atbildēt

0

jautajums_4 12.08.2015. 11.14

Kurš nu būtu runājis…

Bet Vienotībai vienīgā iespēja ir Solvita.

Un ne partijai, ne Solvitai palielam vairs nav ko zaudēt. Tur ir jāiet uz visu banku.Un līdz vēlēšanām ir divi gadi -kā reizē pareizais laiks.

+9
-11
Atbildēt

11

    Arturs Pērkons > jautajums_4 12.08.2015. 11.53

    “Un ne partijai, ne Solvitai palielam vairs nav ko zaudēt.”

    Šo ļoti kategorisko apgalvojumu jāsadala Solvitas zaudējumu iespējās un partijas iespējamos zaudējumos, kas ir 2 dažāda izmēra lielumi.

    Jā, Solvitai šobrīd gribās vairāk, bet zaudēt viņa var tikai savu ietekmi partijā.

    Vienotība kā lielākā varas partija var zaudēt ļoti daudz – amatus, reitingus (elektorātu), sponsorus.

    Nekur nav akmenī iecirsts, ka varu kārojošie Solvitas pagaidu draugi neupurēs kundzi pašsaglabāšanās nolūkā.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    andrejs > jautajums_4 12.08.2015. 12.16

    Solvitai pašlaik jāturas pie tā, kas viņai jau ir. Viņa ir tik nepopulāra tautas vidū, ka, izlienot šajos nebūt ne vieglajos apstākļos priekšplānā, partijai un viņai pašai tas varētu nozīmēt pilnīgu izgāšanos. Es tomēr ceru, ka patriotiskie spēki V rindās uzvarēs un viņķelisti būs spiesti meklēt patvērumu pie jaunpupa, Pūces un Žagara:))) Un tad cīnīties par 5% barjeras pārvarēšanu…

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 12.08.2015. 12.28

    Ja Solvita tagad netaisīs izrāvienu…Tad nākamajās vēlēšanās varas partija Vienotība zaudēs visu- amatus, ietekmi, naudu-reizē ar elektorātu.

    Solvitai ir jāpārņem vadība un jāparāda rezultāti, ko cilvēki -vispirms jau pensionāri-var sajust. Un viņa to var.

    Bet Vienotībai laiks ir tikai 2 gadi! Vai ari…finita la comedia!

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 12.08.2015. 12.31

    Latvijā pašlaik ekonomiski nemaz tik slikti apstākļi nav -ir pareizais laiks šādas tādas lietas sakārtot.

    Īsti piemērots laiks Solvitai parādīt, ko viņa spēj

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > jautajums_4 12.08.2015. 16.20

    andrejs

    Es tomēr ceru, ka patriotiskie spēki V rindās uzvarēs

    “Patriotiskie spēki”, opāāā. Uz sesto palātu sanitārus, nekavējoties!!!!

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Arturs Pērkons > jautajums_4 12.08.2015. 17.56

    >jautājums_4

    Un ko Solvita spēj, tavuprāt?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 12.08.2015. 18.45

    Solvita, spēj ļoti daudz…ja grib…

    Kad Solvita bija depresijā pēc vēlēšanām un aizmeta uz Romu…Veči, ar visu Aivaru, pāris nedēļas sēdēja un kūkoja….Pat sarunas sākt par valdības sastādīšanu nespēja! Gaidīja līdz pārradīsies Solvita un novadīs to procesu.

    Viņa nav spilgtākā no sievietēm-politiķēm-viņa pašlaik ir spēcīgais politiķis vispār-ārpus dzimuma un vecuma. Tāpēc viņai arī tik smagi uzbrūk. Viņa personīgi maksā par visām V kļūdām un neizdarībām, tai skaitā Valda D piestrādāto…Un tur sitienu!

    Nav tas vienkāršākais raksturiņš…nav enģelis…Spīdola!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Arturs Pērkons > jautajums_4 12.08.2015. 20.51

    Neslēpšu – kaitina mani nekonkrētas atbildes.

    Jautājums bija – ko spēj Solvita, nevis kur, ar ko aizbraukusi, vai ko/cik viņa maksā par plīša Lācīša kļūdām.

    Nevari atbildēt, tā arī pasaki, nafig kulstīt mēli pa tukšo.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 12.08.2015. 22.43

    ko spēj Solvita

    ————————————-

    Kā sapratu, tā atbildēju.

    Bet, ja gribi tik ļoti konkrētu atbildi, tad konkrēti arī paprasi.

    Tad formulē-vai Solvita spēj to vai šito?-, konkrēti definējot.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Arturs Pērkons > jautajums_4 13.08.2015. 12.22

    Labi, pajautāšu:

    Vai Solvita spēj motivēt savu partiju saņemties radīt skaidru tālāko valsts attīstības stratēģiju, ņemot vērā jauno ģeopolitisko situāciju?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 13.08.2015. 13.15

    jauno ģeopolitisko situāciju

    ———————————–

    jā, bet … Ar tādu kaimiņu, un kas būtiskākais darījumu partneri. kā Krievija pie” jauno ģeopolitiskas situācijas”var tikt pa stundām…Ja nogriezīs tranzītu, tad Latvija konfrontēs ar -15 % ieņēmumu budžetā. Nu, visdrīzākais-vismaz es tā ceru, daļu kompensēs ES.

    Izaicinājumu tuvākajos gados pietiks un VD konsolidācija vairs neies cauri-mēs to vairs nepavelkam- ne fiziski, ne morāli. Es pats atsakos kategoriski.Te ir svarīgi laicīgi sagatavoties ļaunākajām un elastīgi un ātri reaģēt uz katrām jaunām nepatikšanām.

    Bet Vienotībai ir skaidri jādefinē ideoloģija un principi- ja centriska partija, tad centriska, Un jāmēģina attīrīties no “dzīves saimniekiem”…Kad Dalderis un Šenbergs drasē pa Vecrīgu-kaut kā pārī vienmēr redzu-blakus, lepni paceltām galvām…visas kundzītes tiek nodzītas no trotuāra-ka nesamin… Nepatīkams skats. Par korupciju, mantkārību un otkatiem, pat nepieminēšu…Nu kā matīss varēja nezināt, kas Dzelzceļā notiek…

    Ja Solvita tos Vienotības staļļus neiztīrīs- nu vismaz līdz kādam nekādam pieklājības līmenim, tad …ar Vienotību ir cauri.

    Un laiks viņai ir 1,5-2 gadi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ebenemezers-3 12.08.2015. 11.02

jaa uz dažiem vairs tas tiesa , palikusi uz vienu, uz valsts kauna traipu nummur 1, ar trijzvaigžņu medaali apbalvotu korumpantu , valsts apzadzeeju.

+8
-3
Atbildēt

2

    Bet > 12.08.2015. 14.26

    kas tas vai puzes hercogs?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > 12.08.2015. 16.18

    Bet

    kas tas vai puzes hercogs?

    Kopš čekas savāktās, Zatlera, varzas uznāciena un pēc tam, kad tajā vēl tika iekļauta Vienotība, Lembergs ir aiztriekts uz neliešu TOP, kādu trīsdesmito vietu un nav pat piemināšanas vērts.

    p.s. Piedod, Aivar, bet jāskatās taisnībai acīs, uz daudz jaunāko: Dombrovska, Zaķa, Kampara, Rinkēviča un Kozlovska fona, tu esi pelēcība.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

lno 12.08.2015. 09.59

Zatlers: politika vairs netiek pakārtota dažiem cilvēkiem

__________________________

Tikai vienam? Manuprāt Zatlers kļūdās, jo arī Šķēle nav zaudējis savu ietekmi, tā gan mazinājusies.

+6
-8
Atbildēt

0

DD1 12.08.2015. 09.54

“Zatlers pauda absolūtu pārliecību, ka valstī ir beigušies laiki, kad viena vai dažu cilvēku dēļ tika pakārtota visa politika.”

Vai pēdējā reize bija, kad savas nepārvēlēšanas dēļ iniciēja Saeimas atlaišanu (kurš gan vairs atceras ieganstu)? Lai nu kura govs mautu jeb otra acī skabargu ierauga, bet savā baļķi neredz.

“Lai [“Vienotība”] paskatās uz saviem reitingiem,” vērtē Zatlers.”

Un kā tur beidzās ar Zatlera reformu partiju (jāpiepūlas, lai atcerētos nosaukumu)?

+10
-7
Atbildēt

0

andrejs_gr 12.08.2015. 09.44

Šī ņemšanās ap “nogurušo Straujumu” izskatās ir saistīta ar cīņu par varu starp Vienotības 2 spārniem. SĀ, redzot, ka viņas grupējuma (Zaķis, Šadurskis u.c.) ietekme draudīgi sarūk, vēlas ietapt par premejeri. Tam noteikti sekotu arī vairāku ministru nomaiņa ar mērķi stiprināt SĀ grupējuma ietekmi valdībā. Straujumas pēdējā intevija IR ir diezgan pārliecinoša – spiedienam atkāpties pašai viņa piekāpties negrasās. Tātad, tas vai LS tiks “aizieta” būs atkarīgs no tā cik vēl liela ietekme ir saglabājusies SĀ grupējumam. Neapmierinātība ar it kā NA pozīciju par bēģļiem u.c. tiek izmantots gan kā detonators, gan iegansts valdības gāšanai. Tas gan neizslēdz to, ka NA var tikt izmesta no valdības, lai dotu vietu koalīcijā Bondara kompānijai, kas, varam nešaubīties, būtu paklausīgāki par dažu labu Vienotības ministru vai deputātu. Tādi ir mani loģiskie apsvērumi.

+6
-7
Atbildēt

3

    aivarsk > andrejs_gr 12.08.2015. 11.23

    irir.lv iepozicionējies viņķelistos.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > andrejs_gr 12.08.2015. 12.10

    ir.lv iepozicionējies viņķelistos.

    ————————————-

    viņiem pašlaik neklājas viegli. Jo galīgi “uzmest” Vienotību nevar atļauties, bet vairums no V pašreizējās reālās vadības neatbalsta visu šo liberastisko murgu. viņķeles un egnerses tur ir absolūtā mazākumā. Tāpēc jālavierē.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > andrejs_gr 12.08.2015. 15.54

    andrejs

    Jo galīgi “uzmest” Vienotību nevar atļauties

    Pacieties, vēl piedzīvosim irir slejās publicētos Ozoliņa un Sprances Vienotību atmaskojošos rakstus un apliecinājumus, ka Vienotība bija pat sliktāka nekā NA.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

dzeris49 12.08.2015. 09.41

Āboltiņas politiskās karjeras beigām bija jāpienāk tad, kad vēlētājs ar mīnusu palīdzību izsvilpa viņu no Saeimas, bet, viņa tur tik un tā tika, izmantojot ētiski visai apšaubāmas metodes.

Un pārējie V biedri, īstenībā, to atbalstīja un neprotestēja, tāpēc, ar dziļu nožēlu, jāsecina, ka tas varētu būt arī V beigu sākums, kaut, jācer, ka tā tas, tomēr, nebūs, un pārējie V biedri neļaus vienai bezprincipu karjeristei ar neadekvātām ambīcijām, faktiski, iznīcināt kādreiz tik cerīgu partiju.

Kaut, no otras puses, cerība vāja, V patreiz atgādina impotentu, kas savu impotenci mēģina noslēpt, izvairoties no kontaktiem ar sievu vai sievietēm vispār, tātad, izliekoties, ka problēma nepastāv, bet, cik tad ilgi to varēs darīt?

+12
-10
Atbildēt

5

    valdemir > dzeris49 12.08.2015. 12.12

    Cerīgu? Kad Repšes jaunais laiks bija kļuvis par galīgu izsmieklu, tā, pie Saeimas krēsliem pieradušie, biedri izlēma piesaistīt trīs tikpat šaubīgas konkurējošas grupiņas un izveidoja vienotību. Gājiens attaisnojās – Latvijas vēlētājs viņus neatpazina. Uz nākošā bankrota sliekšņa viņus izglāba Zatlers ar savu oligarhu bubuli un rīkojumu Nr 2. Pārvarēt 5% slieksni pēdējās vēlēšanās palīdzēja Krievijas agresija Ukrainā, jo mēs, gods kam gods, precīzi spējam noteikt, kurš ir lielāks un kurš drusku mazāks ļaunums. Neizskaidrojams pagaidām ir tikai prezidenta Bērziņa lēmums, uzticēt valdības sastādīšanu Straujumai, lai gan bija iespējama lieliska koalīcija bez vienotības un saskaņas. Vai tiešām palika bail par saviem miljoniem? Šoreiz, domāju, beidzot būs tas vāks, bet gan jau hidra atdzims zem kāda cita nosaukuma.

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 12.08.2015. 12.42

    ….Dzeri….vēlreiz – par “izsvilpšanu”:

    …Vienotība Kurzemes apgabalā saņēma 23 034 vēlētāju atbalstu…

    …Āboltiņai pozitīvu vērtējumu deva 6 540 vēlētāji…

    …neitrālu vērtējumu (negrozot vēlēšanu zīmi) – 10 205 vēlētāji…

    …izsvītroja – 6 289 vēlētāji….

    …ja kāds vēlas apgalvot, ka 6 289 vēlētāju svilpieni ir jārespektē vairāk kā 16 745 vēlētāju atbalsts Āboltiņai, tad – kaut kas īsti nav kārtībā ar loģiku un…vēlēšanu likumu… :)

    …salīdzinājumam par J.Junkuru nodotās balsis:

    …pozitīvs vērtējums ar plusu = 2104 vēlētāji…

    …negatīvs vērtējums ar mīnusu = 1371 vēlētājs…

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 12.08.2015. 13.44

    znE – atvaino, vados pēc esošajiem likumiem, un tas, ka Āboltiņa netika Saeimā, ir vispārzināms fakts, pārējais viss ir demagoģija.

    vladimirs – tanī brīdī tas bija pareizs un adekvāts lēmums, pie kam, “pirmā” V strādāja ļoti perfekti un adekvāti.

    V lejupslīde sākās pēc tam, kad Āboltiņa ar intrigu palīdzību tika vaļā no Repšes un pārējiem opozicionāriem vai vienkārši cuilvēkiem ar savu viedokli, un sāka V izmantot tikai kā tramplīnu savai karjerai.

    Un te ir izcils piemērs, kā autoritarisms un iekšējas demokrātijas trūkums partijā, pareizināts ar “ierindas biedru” bailīgumu, bezatbildību, tizlumu un pērkamību ( par amatiem, mierīgi dzīvi, utt), beigu beigās, degradē gan partiju, gan valsti, tātad, lai cik slikta būtu demokrātija, autoritarisms ir vēl sliktāks.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > dzeris49 12.08.2015. 15.34

    valdemir

    Gan jau čekai jauna šaika atkal gatavībā, ko likt Vienotības vietā, kā JP nāca DPs, bet Zatlera varza LPP vietā. Ar Straujumas nominēšanu gan Bērziņam sanāca fufels, jo par miljonu zaudēšanu nebija jābaidās. Tie, kaut iegūti negodīgi, tomēr likumīgi, bet ņemot vērā, ka viņš bija alternatīve Zatleram, jāuzskata ka godīgi nopelnīti.

    Nekādus varoņdarbus viņš nepaveica, bet Latvijas gadījumā jābūt priecīgam, ja nesastrādā nelabojamus sūdus, bet arī no kauna Latvijas pilsoņiem nebija zemē jālien, kā iepriekšējo kremļa ietekmes aģentu laikā.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > dzeris49 12.08.2015. 16.44

    dzeris49

    V lejupslīde sākās pēc tam, kad Āboltiņa ar intrigu palīdzību tika vaļā no Repšes

    Āboltiņa, Dombrovskis, Kampars, Zaķis un Šadurskis ir Repšes atbildība, tāpat arī SCPodķilkas un nonākšana Zatlera varzā.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam