Zatlers: uzvarējusi apņēmība pārvarēt grūtības

25

Komentāri (25)

oskars_vavere 16.08.2010. 00.08

Valguna, es piekrītu, ka katram jāvērtē pašam. Tomēr kristīgās vērtības = baušļus jāievēro tikai kristiešiem(piemēram, pašu pirmo “[Es esmu Tas Kungs, tavs Dievs] tev nebūs citus dievus turēt Manā priekšā.”
Mūsu valsts nav tikai kristiešu valsts, un skolas nevajadzētu veidot kādas reliģijas ietvaros.

+1
-1
Atbildēt

0

oskars_vavere 15.08.2010. 16.26

Jā, ir skaids, ka pasākums tika izmantots priekšvēlēšanu aģitācijai. Piekrītu jums – vārdi “kristīgās vērtības” tiek bieži izmantoti, tomēr skaidras definīcijas, ko tie nozīmē, nav. Ir baisi, ka valstsvīri nespēj nodefinēt, uz kādām vērtībām mēs veidojam savu valsti.

+2
-2
Atbildēt

3

    Tane-Dane > oskars_vavere 15.08.2010. 18.21

    Stipri vien izskatās, ka pie varas šobrīd raujas cilvēku pulciņš kuriem šādi jautājumi nerodas un viss ir nodefinēts tā, ka maz mums neliksies, ja tiešām viņi pie tās varas tiks:(

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    bekijja > oskars_vavere 15.08.2010. 18.45

    Juris Rubenis kristīgās vērtības ir ļoti vienkāršā valodā izskaidrojis grāmatā par 10 baušļiem. Nav gara tā grāmata – vienā vakarā izlasāma, bet mācāmviela visam mūžam.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    girts_gansons > oskars_vavere 15.08.2010. 18.45

    Ticība un domāšana ir jāapvieno lai saprastu lietu būtību. Katram pašam jāvērtē kam ticēt un kam nē.
    Manuprāt Dieva baušļi arī ir kristīga vērtība, uz kuru ievērošanu būtu jātiecas katram.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

oskars_vavere 15.08.2010. 13.50

Kristīgajās vērtībās balstīta stipra ģimene ir Latvijas valsts stiprākais pamats??? Kas par murgu!!! Cilvēkiem mūsdienās ir nepieciešams iemācīties DOMĀT, nevis ticēt. Domāt, nevis akli sekot. Kritiski izvērtēt, analizēt, nevis ciest ticības un gļēvuma dēļ.

Un… vai kāds man varētu izskaidrot, kas konkrēti ir domāts zem vārdiem “kristīgās vērtības”?

+7
-4
Atbildēt

6

    buchamona > oskars_vavere 15.08.2010. 14.06

    Cilvēkiem mūsdienās ir nepieciešams iemācīties DOMĀT, nevis ticēt. Domāt, nevis akli sekot. +++ nu, tad, kad Jūs beidzot sāksit domāt ( piedodiet), tad varbūt sapratīsit, ka pareizāk ir dalīties viedoklī par lietām, kuras izprotat. Citādi Jūs šobrīd rīkojaties, vēlreiz atvainojos, kā tāds Teksasas kovbojs – vispirms kādu sodat ar lodi pierē un pēc tam cenšaties aptvert, ko esat sodijusi :)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > oskars_vavere 15.08.2010. 15.49

    Labāk pat nemēģināt saprast, jo tas ir vēl nesaprotamāk kā ”rietumu vērtības”. Skan baigi gudri, bet kad kādam pajautā kas tas tāds, tad parasti sākas baigais ūdens lējiens, kamēr lējējs pats tajos plūdos noslīkst, vai aizpeld:(.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Sviitijs > oskars_vavere 15.08.2010. 15.50

    Te Jums neviens to neatbildēs, tik mīnusus liks. Pat sakarīgiem cilvēkiem joprojām ir liekuļu daba, kad izdzird pieminam “augstākas vērtības”. Viņi ir tādi paši kailie karaļi, kas izliekas nemanām, ka pūlis gavilē par “kristīgajām” vērtībām, kuras paši neievēro. Dombrovskis un Zatlers izvēlas populistisku kārti “piebraukt” kristiešiem, nevis būt kopā ar domājošo tautas daļu. Par baznīckungiem un PLL nemaz nerunāsim, tie visi pār vienu kārti metami – to vienīgā prioritāte ir manipulēt ar nedomājošiem, bet ticošiem ļautiņiem – vienalga vai Aglonā vai pie vēlēšanu urnas.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Tane-Dane > oskars_vavere 15.08.2010. 15.58

    Jā, kas to būtu domājis, ka Aglona tagad izvērtīsies par vēlēšanu aģitācijas placdarmu. Žēl, ka Domburs tik nemobils ar savu KNL. Varēja tur visus debesbraucējus salikt sarkanajā stūrītī un uztaisīt vienu labi aktuālu raidījumu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    oskars_vavere > oskars_vavere 15.08.2010. 16.22

    rinķī apkārt, no Jūsu teiktā saprotams, ka Jūs nepiekrītat manam viedoklim. Vai spēsiet noformulēt, kas tieši Jums šķiet nepieņemams un (vai) neizprotams? Kurai tēzei Jūs vēlētos papildus argumentus? Tad mēs varētu sākt argumentētu, inteliģentu diskusiju.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > oskars_vavere 15.08.2010. 16.38

    Piedodiet :) Ja tēze ir atzinums, tad man jājautā, pirms sākam diskutēt, uz kā Jūs savu atzinumu par kristietību balstat. Avoti? Ja runa ir par priekšstatu, tātad jūteklisku vispārinājumu apziņā, tad tas ir ļoti subjektīvi un sākt uz šādiem noteikumiem diskusiju, tas būtu pārāk iracionāls pasākums :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 15.08.2010. 13.48

Manu prāt tas, kas šobrīd notiek ar katoļu baznīcu (vismaz Pujāts ir iekļuvis tādā kā PLL sagrieztā atvarā) daļēji ir to politisko spēku pagātnes kļūdas sekas, kuri šobrīd ir apvienojušies Vienotībā. Šlesers šajā ziņā bija tālredzīgāks, viņš uzreiz ieraudzīja brīvu politisko nišu, no kuras var ietekmēt ievērojamu sabiedrības daļu. “Baznīca ir dalīta no valsts” – tas ir tikai sauklis. Politika nekad nebūs dalīta no baznīcas, to mēs arī šobrīd visizteiktāk redzam Aglonā, un tas muļķīgākais ir tas, ka pēc būtības patiesi kristieši Latvijā, tā nav tā sliktākā Latvijas sabiedrības daļa. Gluži otrādi, patiess kristietis pēc savas iekšējās pārliecības vistuvāk varētu stāvēt tieši Vienotības paustajiem mērķiem un ideāliem un es nešaubos, ka ļoti liela daļa arī vēlēšanās nobalsos par Dombrovski, nevis Šleseru, bet tomēr…

+9
-1
Atbildēt

0

Adolfs Gertneris 15.08.2010. 13.37

Nejausi uzsledzu musu ” cienijama” kardinala runu. Neko tik tumsonigu, reakcionaru ar pamatigu iejauksanos laicigaja un politiskaja sabiedribas dzive sen nebiju dzirdejis. Cienigtevs aicinaja totalitaro sektu apkarosanas biroju, ja tads ir iejaukties budistu un nezin vel ka varkas. Mos, cienitais, saksim ar jusu pasu draugu Ljedjajevu iejaukties? Ko? Liktendarzs vinam nepatik… Man ar nepatik sita viduslaiku limena vervelesana. Jusu katolu baznica tada pat sekta vien ir – tikai naca ar asinim un ierociem, atskiriba no visam citam. Ja man kads jautas, kas ieveles PLL saeima – varu drosi atbildet – tie 100 000 kas tur sodien cepinas lauka kadas legendas pec un klausas sos vervelejumus. 2012 – zeme iziet no zivs zimes ietekmes un ieiet jauna laikmeta, sim kristigajam sektam tuvojas pamazam gals… agonija bus mums visiem mokosa, ta izskatas

+5
-3
Atbildēt

0

archoftriumph 15.08.2010. 13.26

buutu jau nu paruupeejies lai tos, kuri aizbrauca pelnjaa lai pildiitu savas saistiibas pret gjimeni un bankaam, bankas nesaaktu izgjeerbt. piemeeram manam pazinjam, tikai taadeelj ka vinjsh straadaaja aarzemees (lai atdotu bankai krediitu), banka palielinaaja krediitprocentus par 1%.

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 15.08.2010. 13.01

…diez kas tas Delpers tāds par daimonisku personu?

0
0
Atbildēt

1

ilmisimo 15.08.2010. 13.00

vuiii
Kā Pujāts nupat dragā…. uioi!! pankūkas…

Ja parasti Pujāts pucē kā kolchoza priekšsēdētājs, tad šuoreiz kā kolchoza partijas sekretārs, kad atbraukuši biedri nuo centra…

priekšvēlēšanu pasākums ar visādām uogām.

+7
0
Atbildēt

2

    Valdis Ādamsons > ilmisimo 15.08.2010. 14.02

    Plnīgi piekrītu TEV!
    Turklāt nodarbojās ar bijušās komunistu iekārtas bezmaz attaisnošanu!
    Vēl sliktāk – Pujāts pazemoja Likteņdārza ideju un līdz ar to arī tos dzīvos un Sibīrijas lēģeros bojā gājušos latviešus un visu citu tautību cilvēkus!
    Kāds Dieva likums ļauj kardinālam nodarboties ar priekšvēlēšanu aģitāciju?
    26 izredzēto Saeimas deputātu slavināšana – kuri vienīgie, kas spētu nest tautā ticības ideju, lai gan lielai daļai no viņiem atlikušās mūža dienas jo centīgi vajadzētu nodoties grēku nožēlai par savas tautas muļķošanu, apkrāpšanu un apzagšanu – vai tas ir kardināla (kaut arī faktiski nu jau bijušā)vārda cienīgi??

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Valdis Ādamsons > ilmisimo 15.08.2010. 14.03

    turpinu:Vienkārši pretīgi kļuva viņu tālāk klausoties –
    “pūstošā miroņa smakas” pieminēšana svētbrīža uzrunā bija zaimojoša pret aizgājušajiem un parādīja paša runātāja zemo inteliģences līmeni.
    Vai varbūt tā bija domāta kā pirksta kratīšana pret visiem tiem, kuri nebalsos par “buldozeru” un viņa pakalpiņiem, sak: vai, vai, tad nu degsiet elles liesmās un pūsiet smirdēdami… Jā, tā nu bija īpaša garīguma paraugstunda.
    Viņš sabojāja mums svētku noskaņojumu kopumā.
    Ko par Pujāta aprobežotību domātu Pāvests Jānis PĀVILS II?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam