Desmitā daļa pilsoņu par premjeru izvēlas Dombrovski

50

Komentāri (50)

ivetao2007 08.06.2010. 17.36

Lembergam būtu ļoti slikts miegs, ja viņš zinātu, ka hutes pastrādātie noziegumi virs nav noslēpums. Izskatās, ka tas vadzīs lūzīs un klipiņš attēlo to, kas notiks. Taču ,augonim spragstos, smirdoņa būs liela. Un tās dāmītes, kas tiek algotas par puķu pasniedzējām, dabūs sirdstrieku. Viņa algotas “avzes” bankrotēs.Tikmēr latvieši dabūs zinā cik diži kretīni viņi ir. Pateicoties šim kompartijas sekretāram.

+1
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 20.05.2010. 03.06

Dombrovskis ir jauks., .cilvēks situācijai.Bet, diemžel ,tehnokrāts.Ne jau ļaunu vēlot,ar interesēm, kā visādi vecie tauki, bet arī bez sajūtu komunikācijas.Viņa mieru viegli tulkot kā vienaldzību.Starptautiskie donori, fiskālā konslidācija.. pamēģiniet to pastāstīt lauku tantei.Un programmas- ko darīt, ja tā, vispār nav, izņemot -” kā donori” saka. Pārvaldes reforma nav notikusi.Meli arī bija.Nepatīkami, bet tā nu tas ir.

0
0
Atbildēt

0

Lauris 19.05.2010. 17.51

Te ir tas klips. Baisi palika skatoties!
http://www.youtube.com/watch?v=I2fOdBRzZ70

+4
0
Atbildēt

0

druvis_vectirans 19.05.2010. 15.54

” YOU TUBe” ir kolosāls klipiņš-dziesma: “Lembergs Tevi redz”.Iesaku noklausīties,kuri nav redzējuši.

0
0
Atbildēt

0

markonimarkoni 19.05.2010. 15.40

Ņemot vērā to, ka tas ir NRA pasūtījums, tad atļaušo minētās proporcijas apšaubīt.

Interesanti: “Sudraba … pagaidām nav paudusi gatavību kandidēt Saeimas vēlēšanās, lai gan iepriekš paudusi, ka noteiktā situācijā varētu uzņemties valdības vadību, ja viņu “kā pilsoni un kā amatpersonu” valstī notiekošais traucēs tik ļoti, ka ar to vairs nevarēs samierināties”.
– vai tiešām nav tik traki!?
Laikam vēl jāuzgaida, kad acis no pieres zags laukā!?

+3
0
Atbildēt

0

a_oleinika 19.05.2010. 13.17

Dombrovskis ir lielāks par Ulmani! :D

+1
0
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 19.05.2010. 13.15

Kāpēc man reizēm liekas, ka reitingu publicēšana ir daļa no priekšvēlēšanu reklāmas?

+7
0
Atbildēt

0

mary75 19.05.2010. 12.13

Kāda tur uzvara, Dombrovskim un Lembergam vienādi reitingi, un tā ir uzvara?
Tad kas būtu zaudējums?

+3
0
Atbildēt

1

    ievuliitis > mary75 19.05.2010. 12.27

    Te daži augstāk izteicās – kas pasūta mūziku, tas saņem sev izdevīgus reitingus.
    Ja mēs piekrītam šai tēzei, tad Lemberga reitings ir “pavilkts” uz augšu, bet Dombrovska – pabrucināts.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 19.05.2010. 11.42

Manuprāt, mēs esam pašmata situācijā. Politikā jauni spēki neienāk, jo vārds politiķis ir kļuvis par lamu vārdu (formāli tie ir uzņēmēji, bet viņi jau tādas karsējmeitenes Šleseram vien ir), vēlēšanas tādējādi tikai pārdalīs esošo kāršu kavu un nekas nemainīses.
Pilsoņi ir norobežojušies no valsts. Valsts parādi nerada nekādu optimismu uzlabojumiem, kas, savukārt, nedod pamatu lojalitātes vai patriotisma piegumam). Mēs atvarā grimstam, nevis ceļamies. Varam to darīt ar augstu pašapziņu, mirt ar augsti paceltu galvu, bet rezultāts būs tāds pats.
Tad vai nav labāk to atzīt, nevis izlikties, ka viss ir kārtībā?

Priecātos, ja man nav tasnība, bet man nav pamata domāt citādi.

+4
-1
Atbildēt

1

    daina_tabuna > Ieva 19.05.2010. 11.50

    Tieši tā! Vienīgi šajā situācija “to atzīt” un “izlikties, ka viss ir kārtībā” ir viens un tas pats, jo galarezultāts ir nemainīgs. Izlikšanās varbūt pat ir labāka, jo tad mēs tajā atvarā vismaz neejam lejā ar vainas apziņu :-)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

dro 19.05.2010. 11.24

Ja pie tik nepopulāriem lēmumiem, kādus bija spiesta pieņemt valdība, Dombrovska reitings ir augstāks kā Sudrabai, tas nebūt neliecina par vēlētāju muļķību drīzāk otrādi. Beidziet vienreiz noniecināt savu tautu. Ja katrs no interneta gudrīšiem atrastos tādā informācijas vakuumā kā daudzi Latvijas iedzīvotāji, varbūt viņu izvēle būtu vēl nesaprotamāka.

+19
0
Atbildēt

17

    garausiitis > dro 19.05.2010. 11.29

    Man ar sajūta, ka tā ir maza uzvara un daudzi tomēr ir sapratuši , ka valdības vadīšana nav šovs.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 19.05.2010. 11.47

    Visi tie reitingi un aptaujas ir kaķim zem astes. Jeb precīzāk- no turienes izvilkti. Latvijā šādus datus iegūst pievelkot aiz ausīm, lai citādi domājošajiem radītu nepiederības sajūtu un tādejādi veidotu sabiedrisko domu. Nevis otrādi (kā tam būtu jābūt)- lai uzzinātu valdošos vējus sabiedrībā.

    Dombrovska retings ir tik augsts, cik augstu to ir izdevies uzvilkt JL polittehnologiem. Tūlīt nāks vēlēšanas un mēs redzēsim N dažādu organizāciju veiktus un vēl dažādāku pasūtītus pētījumus. Un kopīgu tendenci no tiem izlobīt nevarēs. Visas iepriekšējās Saeimas vēlēšanas ir rādījušas, ka visas tās aptaujas ir pilnīgi garām, jo rezultāti beigās vienalga atšķiras.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva > dro 19.05.2010. 11.49

    lno, ne jau taukmūļi vai valdība noveda Latviju tādā purvā, kādā esam. Viņi bija instrumenti. Taukmūļi uzvarēja pagājušajās vēlēšanās. Tauta viņus tur ielika. Krištopāna epitetu cienīgie…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > dro 19.05.2010. 12.06

    Dombrovska reitings ir augstāks kā Sudrabai, tas nebūt neliecina par vēlētāju muļķību drīzāk otrādi
    ———
    Bet tie ir tikai 10%, tas taču ir ļooooti maz.
    Krištopānam reiz bija pareiza doma, viņš it kā bija ļoti nepopulārs, kopīgais reitings bija stipri zem “0”, jo strādāja visādus pigorus, bet bija arī tādi, kas viņu atbalstīja Toreiz viņš izteicās apmēram tā – mani neinteresē, kas ir pret mani, man ir svarīgi, ka ir daudz cilvēku, kuriem es patīku, un viņu, cik atceros, nākamajās vēlēšanās arī ievēlēja.
    Pārsteidz mazā atšķirība starp iedzīvotāju un pilsoņu viedokli. Neticu, ka aptauja uzrāda reālo stāvokli.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    zita > dro 19.05.2010. 12.09

    Ja ņem vērā tavus apgalvojumus par visiem nepopulārajiem lēmumiem kādus nācies pieņēmt valdībai , tad iedziļies lūdzu kam viņi visi ir nepopulāri, lielākā daļa iesniegto izmaiņu lai uzlabotu Latvijas situāciju nav pat tikuši izksatīti jo ir nepopulāri pastāvošajai iekārtai un turīgajam iedzīvotāju līmenim, līdz ar to varu secināt ka esi viens no tiem , kas smadzenes jau pietiekoši saskalotas ar šo “nepopulāro” lēmumu pieņemšanu
    ( atklāšu ka “nepopulārie” lēmumi ir viena no jauna laika pirmsvelešanu taktikām ) , bet par reitingu kopumā protams ir kas pasūta un ir kas taisa.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2010. 12.15

    Interesanti, par kuru partiju Tu pats balsoji iepriekšējās vēlēšanās? Vai biji pie saeimas, kad vēlēja Zatleru, vai kad noņēma Loskutovu? Var jau ieslīgt galējā pesimismā, bet varbūt labāk tomēr būt aktīvam?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 19.05.2010. 12.22

    Un tu pat esi pārliecināts, ka NRA – Lemberga “rupors” – pasūta SKDS pētījumu lai celtu Dombrovska un JL reitingus? Līdz tam vajag aizdomāties! Fantāzija attīstīta, tik tā loģika klibo.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2010. 12.36

    Kaspars Rubauskis Esmu spiests atgādināt, ka JL bija priekšlikumi, kuri būtu sāpīgi arī turīgajiem, piem. NĪ nodoklis, bet jāatceras, cik JL deputātu saeimā. Murgus par progresīvo ienākumu nodokli, kad 1/3 ekonomikas pelēkajā zonā, un JL “pirmsvēlēšanu taktiku” nekomentēšu. Neuzskatu, ka JL vai Vienotība ir Latvijas vienīgā cerība. Valsti var sakārtot tikai aktīva sabiedrība, kura neļauj tautas kalpiem iziet no rāmjiem, nevis vaidētāji, kuri paši sevi uzskata par upurjēriem ar eņģeļu spārniņiem.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > dro 19.05.2010. 12.51

    lno- Balsoju par JL, ne tik daudz tādēļ, ka pilnībā viņus atbalstu, bet tādēļ lai “noturētu centru”
    Uz izbļaustīšanās pasākumiem neeju, neredzēju tam jēgu un neredzu arī tagad.
    Pesimisms par Latvijas nākotni man ir tādēļ, ka esmu atmetis visas šīs urrāpatriotisma lietas, teiksma “par nabaga latvieti” mani neietekmē un ,šķiet spēju saskatīt lietas bez rozā brillēm. Un tas ko redzu, nu galīgi nevieš optimismu. Šī gadsimta beigās valodas , kurās patreiz runā mazāk kā 50 miljoni cilvēku, būs pazudušas. Tādai Latvija, kura neatbilst pat vienai Londonas priekšpilsētai, nez vai vairs būs iezīmēta atsevišķa vieta kartē. Tas ir objektīvs process, neizbēgams, varbūt tad labāk nepretoties, bet gūt baudu .

    Pirms protestē , ievelc elpu, un padomā par līviem. Viņiem neviens pāri nedara, bet viņu vairs nav…
    Ja gribi tuvāk dzīvei – atbildi uz jautājumu kāpēc Eironews ir krieviski (kas nav EU valsts), bet nav latviski (kas ir EU valsts)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2010. 13.13

    Uz izbļaustīšanās pasākumiem neeju, neredzēju tam jēgu un neredzu arī tagad.
    ____________________________
    Nu ļoti žēl. Vai tad nemanīji, kā mainījās valdības un saeimas tonis pēc lietussargu mītiņa, vai ne tādēļ demisionēja Kalvītis? Ja pie saeimas būtu sanākuši vairāki desmit tūkstoši protestētāju, iespējams Loskutovs būtu palicis amatā.

    Ja gribi tuvāk dzīvei – atbildi uz jautājumu kāpēc Eironews ir krieviski (kas nav EU valsts), bet nav latviski (kas ir EU valsts)
    _____________________
    Atbilde vienkārša – Krievijai pieder kanāla kontrolpakete.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 19.05.2010. 14.00

    Pilnīgi piekrītu. Nezinot par kontrolpaketi, sen pamanīju tendenciozi pasniegtu informāciju un nepārprotamu simpātiju pret Kreiviju šinī kanālā.
    Zinu tikai vienu kaut cik objektīvu krievu valodā raidošu TV kanālu – RTVi.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > dro 19.05.2010. 15.42

    lno. Taisnība, Krievija ir viens no akcionāriem. Bet ,ja gribi, varam rakt dziļāk. Kāpēc Latvija nav? Tāpēc ka nevarēja akcijas iegādāties. Kāpēc? Tāpēc ka maza un nabaga. Akcionāru sarakstā ir tikai lielu valstu kompānijas. Un kas notiks ar pelītēm ziloņu barā? Pareizi, tās tiks samītas. Kas bija jāpierāda
    .
    Un nevajag to uztvert traģiski, Mācību grāmatas spektometrijā vai jebkurā citā specifiskā nozarē, neizdot latviski, bet angliski, krieviski, ķīniski ne jau tāpēc, ka kāds grib Latviju diskriminēt, bet tāpēc ka tai nebūs tik daudz lasītāju, lai izdevums sevi atpelnītu. Un tā visur. Tāpēc tas ir objektīvs, nevardarbīgs process, valoda un tauta vienkārši lēnām izplēnēs.
    Fakts ar ko jāsamierinās. Stulbi, protams.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    zita > dro 19.05.2010. 20.15

    :) sudraba % lembergs nav kandidāti uz toto brīdi- atliek parējie varianti :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zita > dro 19.05.2010. 20.16

    nja..komentaru nav..politiska izpratne 0

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zita > dro 19.05.2010. 20.18

    aktīvam b;ut galīgi nenozīmē darīt kautko kautkur neiznot neko :D ja esi aktīvs tad tā arī uzvedies!un ka samērā inteliģents cilvēks uzzini vairāk par ko runā. Varam satikties un parunāt vispārīgi par politisko situāciju un dziļākām lietām. draugiem.lv vari atrakstīt sarunāsim tiksanos.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    zita > dro 19.05.2010. 20.24

    Par šo jautājumu pilnīgi piekrītu ,ka kaut kas pieder krieviem, kaut kas citiem. Izglītības jomā par piem. vēstures grāmatām vispār nerunājot. Bet ko lai dara ka mūsu bāleliņi, sākot ar Šķēlēnu beidzot ar Dombrovski , ir gatavi par grašiem un savu labklājību adot visu ko var . Diskusija par Dombrovski nergibu iegrimt par ko kam ka un par cik viss tiek atdots .

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2010. 20.25

    Raksti biežāk, šajā portālā neesmu vienīgais neko nesaprotošais. Latvijā nav daudz tik erudītu ekspertu kā Kaspars Rubauskis. Ar nepacietību gaidīšu tavus vērtējumus un secinājumus:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 19.05.2010. 11.10

Sudraba, balstoties uz savas vadītās organizācijas darba rezultātiem, ceļ gaismā skandalozus faktus. Tiek kritizētas amatpersonas, nesaprātīgi valdības lēmumi, neracionāli tēriņi, atrastas korupcijas sekas utt. To viņa dara labi, profesionāli. Vienīgi, varbūt, par maz, pa tādai Sudrabai vajadzētu katrā valsts iestādē.
Bet tā nav pieredze valsts vai lielas organizācijas pārvaldībā, tā ir tikai pieredze savas organizācijas vadīšanā. Šaubos vai Sudraba spēj līdzās stāvēt Dombrovska stratēģiski ekonomiskajai domāšanai. (nebūt neapgalvojot, ka viņš ir eņģelis)
Man tas atgādina to tantuku tēzi” „ liksim to komponistu par prezidentu, jo viņš raksta tik smukas dziesmas…”
Dombrovskis, savukārt, būdamas amatā , tomēr ir spējis iegūt tik augstu reitingu. Amatā, pozīcijā esot to izdarīt ir visgrūtāk, jo visgudrākie un reitingotākie ir eksperti no malas. Pat te komentāros, ir gudrīši, kas vienmēr zin kā valdībai vajag darīt, nemaz nerunājot par „virtuves sēdēm” .

+21
0
Atbildēt

1

    Tamāra Nolmane > Ieva 19.05.2010. 14.30

    Mieru tikai mieru! Es arī pasūtīju pētījumu SKDS un kazi, 30% no aptaujātajiem manas mājas iedzīvotājiem teica, ka redzot mani, kā piemērotāko premjera kandidātu. Bet no divu kaimiņmāju rezultātiem par mani nobalsoja 22,3%. Analyze this! :D

    +7
    0
    Atbildēt

    0

mary75 19.05.2010. 11.01

Visumā jau tai aptaujai var ticēt.
Traģiski, bet, tā aptauja neko neliecina par aptaujas objektiem, par sabiedrības spējām “adekvāti” spriest gan liecina.
Rudenī mūs sagaida lieli pārsteigumi.

+2
-1
Atbildēt

0

Ieva 19.05.2010. 10.57

Nu vai nav simptomātiski? Iedzīvotāji atbalsta Hūti, labi zinot ka viņš nav tīrs, jo “zog jau visi, bet viņš vismaz dalās”. “Un pilsētu sakārtojis, Ventspilī ir kārtība…”.
Un paši pēc tam brīnamies ko “viņi” sastrādā, kāpēc mums tik dārgs tilts, kāpēc valdēs dubulto algu, kāpēc neievēl Maizīti.
Visu laiku saku, un varu pateikt vēlreiz – latvieši nav spējīgi pārvaldīt savu zemi. Te nekāda pašapziņas celšana nelīdzēs. Ja kādam par to šaubas- lai paskatās riņķi kādā dibenā esam.
Varam piespēlēt vēlreiz tam teātrim, kas saucas vēlēšanas un izlikties, ka mākam dzīvot sistēmā , kas saucas demokrātija. Esošo 100 klaunu vietā dabūsim citus 100, bet kā būsim dibenā, tā būsim.

+4
-2
Atbildēt

5

    disassociative > Ieva 19.05.2010. 11.03

    Nepiekrītu, ka nelīdzēs pašapziņas celšana. Tieši zema pašapziņa arī ir cēlonis tam, ka letiņam vienmēr vajag kādu kungu un ķeizaru (Lembergu), kas viņa vietā domā un pieņem lēmumus. Steidzami ir jāmaina izglītības sistēma, jo tieši augsta līmeņa izglītība, kas veido cilvēkus ar augstu pašapziņu, ir Latvijas nākotnes pamats. Nekādu jaunu velosipēdu nav jāizdomā, pietiek pārņemt Somijas izglītības sistēmu 1:1. Vai Norvēģijas. Būs gan tautas mentalitātei atbilstoši, gan bērniem pa spēkam. Un jānomaina vismaz puse pedagogu, ja ne vairāk. Skolotājs, kas pats slims ar kalpa sindromu, nevar izaudzināt cilvēku ar augstu pašapziņu.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 19.05.2010. 11.13

    piekrītu, tāpat kā piekrītu tam, ko Valdībai petīcijā uzrakstīja viens no “telšu pilsētiņas” protestētājiem:
    “Vienreiz ir jābeidz zagt”

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ieva 19.05.2010. 11.15

    Absint, tad pilsētiņu vajag arī pretī RD.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 19.05.2010. 11.29

    Alias, lai reformētu izglītības sistēmā, ir jābūt politiskai gribai. Tad Tev, vai Tev līdzīgiem būtu jāiet politikā. Bet to nedarīsiet, jo „godīgs cilvēks jau politikā neies” . Un tad rodas tā disonanse , kas visu problēmu pamatā- pilsoņi sevi neasociē ar valsti. Valsts ir „viņi”, bet es esmu es vai mēs. Es neesmu valsts, es neiešu tai palīgā, gluži otrādi, es pretdarbošos- nemaksāšu nodokļus, maksāšu darbiniekiem aploksnēs, jo… uz vēlēšanām neiešu jo…., nekāda mērā nekādas reformas neatbalstīšu , jo…
    Visa tā rezultātā pie mums pie varas nonāk intriganti un karjeristi, kam ir maza izpratne par valsti. To demonstrē patreizējie 100 klauni un tas tā notiks arī pēc vēlēšanām. Neredzu iemesla , lai tā tas nebūtu
    P.S Vidējās izglītības sistēma pie mums ir joprojām ir laba- tiks laba, cik IZM reformisti vēl nav sabojājuši.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 19.05.2010. 13.08

    Visu laiku saku, un varu pateikt vēlreiz – latvieši nav spējīgi pārvaldīt savu zemi. ”

    Tiražējam mantru.
    Tu ja esi tā “‘mraz, kas grib spēlēt “ķnaz”.

    absints viņš esot.
    barmatuha.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 19.05.2010. 10.34

Kas pasūta aptauju, tas arī iegūst sev vēlamos rezultātus :-)
Kazi Lembergs nebūtu pat desmitniekā, ja aptauju pasūtītu “Ķeļegraf”. Nedaudz neizprotu to Sudrabas fenomenu. Cilvēki tiešam nesaprot, ka viņai amats paģēr kritizēt tos, kas nelietderīgi izlieto līdzekļus? Ne jau cilvēciskās īpašības vai zināšanu kopums viņu padara par godīgaku kā citi, bet gan amata īpatnības.

+16
-3
Atbildēt

2

    garausiitis > daina_tabuna 19.05.2010. 10.35

    Šis ir tas gadījums, kad Tev piekrītu par 100% .

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    janisvinodis > daina_tabuna 19.05.2010. 10.57

    Tas ka Sudraba publiskajā telpā kaut ko pakritizē, vēl nenozīmē ka kāds dabūtu tupēt būrī. Suns rej, bet karavānai nospļauties uz viņu.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

Ivars Zvirbulis 19.05.2010. 10.07

sviests, no krīzes neizvedīs viens cilvēks… ja ir runa par līderi, tad es arī tādu neredzu. http://neoidiotisms.blogspot.com/

+2
-11
Atbildēt

2

    andrisskrastins > Ivars Zvirbulis 19.05.2010. 10.26

    Kāpēc tev vajag līderi, lai domātu? Pašiem JĀDOMĀ, pašiem JĀDARA. Nē, neviens nenāks un nesavāks mūsu valsti. Tikai mēs paši.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Ivars Zvirbulis > Ivars Zvirbulis 19.05.2010. 13.56

    ja tu prastu lasīt, tad redzētu ka teicu, ka no krīzes neizvedīs viens cilvēks :P Bet tā kā Tev ir zinamas problemas ar to, tad man vienkārši trūkst vārdu par Tavu gudrību… http://neoidiotisms.blogspot.com/

    +1
    0
    Atbildēt

    0

murnieks112233 19.05.2010. 09.50

Es, pagaidām, neredzu NEVIENU gudro, kas spētu šo valsti izvest no smagā krīzes. Ceru vienīgi uz ārzemnieku palīdzību un diktātu šitiem pamuļķiem.

+1
-8
Atbildēt

4

    garausiitis > murnieks112233 19.05.2010. 10.00

    Es balsoju par Tevi Lelle ! Tu to vari, es ticu!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > murnieks112233 19.05.2010. 10.09

    Ko ta palaboji savu tekstu? Raksti droši ko domā! Kauns palika?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > murnieks112233 19.05.2010. 13.02

    Lelle …. Ceru vienīgi uz ārzemnieku palīdzību …”

    Eritreja ,Čada un Somālija jau esot apsolījušas palīdzību.
    Lībijas Kadafi vēl domājot.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > murnieks112233 19.05.2010. 13.32

    lelle, Tev tuvās vai tālās brilles iedot? Nu labi, bez jokiem, kas zin, kur Tu skaties – zvaigžņu kartēs, Purčika pagalmā vai Cofee Nation.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam