«Šie ir vienkārši rupji vārdi»

41

Komentāri (41)

Māra Miķelsone 23.02.2024. 16.11

IR.lv lietošanas noteikumi ir papildināti ar punktu: Jebkura informācijas izvietošana interneta vietnē ar lietotāja profilu var tikt pakļauta Izdevniecības moderācijai un ierobežojumiem. Lietotājiem informācija jāpublicē latviešu valodā, pretējā gadījumā vietnes moderators to var dzēst.

0
0
Atbildēt

1

    Andris Vītols > Māra Miķelsone 23.02.2024. 22.17

    ‘’Kolpants’’ ar savu viedokli paliks, bet latvieši to neizlasīs. … Kā labāk, pareizāk es nezinu. … Tieši komentāri labāk par visādām aptaujām parāda patieso ‘’integrāciju’’, patieso atbalstu Ukrainai vai Krievijai. … … Latvijas drošības interesēs ir saņemt patiesu informāciju par ‘’kautrīgo putinistu’’ daudzumu, iespējamo rīcību. …

    0
    0
    Atbildēt

    0

Andris Vītols 21.02.2024. 06.06

Inficēts (nozombēts) cilvēks jāārstē, tādiem cilvēkiem jāpalīdz izveseļoties. .. … Atbildība iestājas, ja nozombētais cilvēks izdara noziegumu, likumpārkāpumu vai atbalsta noziedzīgu rīcību. … … Katrs atbild par savu rīcību (nevis par to, ko teicis , darījis kāds Ivans vai Andris). … …

0
-1
Atbildēt

1

    Andris Vītols > Andris Vītols 21.02.2024. 16.16

    Man nav nekādu tiesību un iespēju Jums kaut ko pieprasīt nosodīt (осудить действия Путина). … Es vairākkārt pajautāju par Jūsu attieksmi pret Krievijas agresiju, jo ilgi nesaņēmu KONKRĒTU atbildi. …. … Netika prasīts nosodīt vai atbalstīt, bet TIKAI ATBILDĒT (kuru pusi tad atbalstat). … Šāds jautājums Jūs aizskāra, kaitināja. … … Nebija gudri Jums ‘’uzmākties’’, ja kāds negrib atbildēt, ja tāpat zināms, kāpēc neatbild, ja tāpat saprotams, kuru pusi atbalsta. …
    Paklausījos pamukušo Arestoviču. … Krievijas puse apsaukā ukraiņus, bombardē pilsētas, sakropļo cilvēkus, bet ukraiņiem nevajagot apsaukāt krievus !!!… … Nevajagot lieki kaitināt, jo tad tie ‘’rusijaņi’’ vēl niknāk uzbrukšot (jau tāpat nozombēto tūkstoši piesakās karot). … … Labs, gudrs padoms. … Nozombētos (propagandas inficētos) jācenšas pārliecināt bez naida un aizskārumiem (tautībai nav nozīme, jebkurš var inficēties). … Nekādi mītiņi Latvijā nav obligāti. … Jebkurš drīkst korekti izteikt savu viedokli par otra komentāru, rīcību utt. … …

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 19.02.2024. 19.19

jāstrādā, bet nevaru pastrādāt. Gribu sprediķot.
Proti – aizdomājos, cik reizes rupjības esmu dzirdējusi no politiķiem, no kultūras -inteliģences pārstāvjiem, žurnālistiem?
Un te es nedomāju tikai muļķu zemes paņu krištopaņu vai na kolu, kurš atļāvās pat Eiropas līmeņa konferencē krievu rupjības. Te es domāju , piemēram, jurkānu – apzināti rakstu ar mazo burtu.kurš mūs latviešus regulāri apsaukā par muļķiem un idiotiem . Kad latviešus par muļķiem nosauca pauls – es nospriedu – arī tu brut …

Tā kā – rokas nost no senioriem anonīmiem komentētājiem – uz sevi paskataties

un vēl – lasīju divreiz – Latvija zaudējot apmēram 1 miljardu ES fodnu naudas. Klau – nu te varētu lamāties visās pasaules valodās – kaut gan patiesībā – nu vajadzētu to sūdaino koku un mēslu dakšas – nu nav normāli – nu nav – un tas ir mazāk kā nieks, ja latvieši par to klusi lamājas – francūži ar divkājainām zaglīgām cūkām būtu Daugavu pilnu piemetuši – tas ir cieti

0
0
Atbildēt

0

Andris Vītols 16.02.2024. 03.41

Vēlos aizstāvēt sabiedriskos medijus pret nepamatotiem pārmetumiem, meliem. … Pamatota kritika ir vajadzīga, bet ne riebīga apsaukāšanās, ja kādam ‘’plakanās ZEMES’’ pārstāvim neļauj izteikties. … Tā būtu nelietderīga nodokļu maksātāju naudas tērēšana, ja dotu vienādu raidlaiku visādiem muļķību, melu sludinātājiem un izglītotiem savu nozaru pārstāvjiem, ārstiem, skolotājiem. … … Sskaislei bija jautājums –‘’.. , kāpēc radio skan tikai kovidvakcīnu piekritēju balsis un netiek dota iespēja izteikt viedokli vakcīnu pretiniekiem..’’- Raidījuma vadītājs – Tomsons esot atbildējis, ka neļaus runāt nepatiesibas, tādējādi uzņemoties patiesību sludinātāju lomu. … … Manuprāt, tā bija tajā laikā pareiza rīcība sabiedrības interesēs, ierobežojot maldinošas informācijas izplatīšanu. … Vakcīnu pretinieki, partijas drīkst vērsties tiesā (arī pati Sskaisle), lai aizstāvētu savas tiesības. …
… SABIEDRISKAJAM medijam ir jābūt neatkarīgam, jāsniedz pēc iespējas pārbaudīta, patiesa informācija ( tas ir mūsu drošības interesēs !!! ). … Tie, kuriem ir citādi viedokļi, var skatīties, klausīties citus medijus, nelasīt ‘’IR’’ un Spriņģes rakstus. … …

+4
-1
Atbildēt

6

    Sskaisle > Andris Vītols 16.02.2024. 07.07

    Nu nebija pareiza tā rīcība ,andri. Tepat tev kaimiņos, pāri jūrai Zviedrijā drīkstēja runāt un dzīvot kā brīvi cilvēki. Un nebija Zviedrijā lielks upuru skaits un nebija Zviedrijā mazāks vakcinēto skaits kā Latvijā.

    Un kā vēsturniece- kad Latvijā ienāca nacisti- mēs savus žīdus apšāvām. Demokrātiskas valstis – Zviedrija – visa Skandināvija, Nīderlande, Beļģija u.c.- nē.
    Tas ir piemērs no vēsturs, spilgts, ko nozīmē brīvu cilvēku un ko nozīmē nebrīvu cilvēku sabiedrības.
    Tu lielies, ka balsosi par to pašu partiju, kura tevi jau ir 100x apzagusi. Mana mamma tā kādreiz balsoja par šķēli- sludinādama, ka esot sazadzies, nu jau pietiks. Izrādījās, ka tā bija muļķīga doma.

    Un tomēr vēlreiz – mediju žurnālistiem nav jāuzņemas patiesības ministru pienākumi. Viņiem ir jāsniedz pilnvērtīga informācija par sabiedrību.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 16.02.2024. 13.48

    Jūs pati vēlaties tiražēt to PSRS vēstures skaidrojumu, citus nepamatoti saukājot par čekistiem vai “žīdu šāvējiem”. … … Drīz aizrunāsaties līdz “Poļu nāves nometnēm”. … … Putins jau runāja, ka Polija izprovocējusi Hitleru … … Jūs okupēto Latviju un latviešus vainojat okupantu noziegumos. … … Kāds mērķis? …Atbildēsim par savu rīcību. … …Jūs skolā nedrīkst laist. … …

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Andris Vītols 16.02.2024. 19.29

    Šodien Krievijā citi krievi riskējot ar represijām liek ziedus pie represēto pieminekļiem – godinot Alekseju Navaļniju. … … Savukārt putinists Kolpants te jau nepārprotami pauž savus NACISTISKOS UZSKATUS. … … Ne Latvijas valsts, ne sabiedriskie mediji, ne es personīgi neapsūdz citus uz nacionālā pamata. … … … Ne Latvijas valsts, ne sabiedriskie mediji, ne es personīgi nevienam neprasa ‘’atbildēt par citu grēkiem’’. … Savukārt Putinisti, Staļinisti, Hitlera nacisti lika –‘’.. отвечать за грехи других ..’’- veicot represijas un veselu tautu izsūtīšanas pēc nacionālās piederības. … … Es nosodu visa veida genocīdu, izsūtīšanas. … …
    Tagad par Jums. … Jūs atkārtoti mani apvainojat noziegumos, kurus neesmu veicis vai pat nevarēju paveikt, jo nebiju vēl dzimis. … … Secīgi Jūs esat ne tikai ‘’putinists’’, bet arī ļauns, nelietīgs izdzimtenis, jo normāls cilvēks kaut ko tādu neatļautos !!! … …

    +3
    -1
    Atbildēt

    1

    Uldis.M42 > Andris Vītols 16.02.2024. 22.13

    https://www.youtube.com/watch?v=xi3VjM9najI
    Ja pateicoties šim kārtējam gļēvā atriebīgā pederasta Putina izrēķināšanās gadījumam ar “labo krievu” tiktu sarīkoti masu slaktiņi ar 30 000 – 100 000 nogalinātiem, varētu priecāties, bet tā, nekā īpaša, krievu sagrābtās zemēs rašistu nekad nepietrūks. Navaļnija atbalstītāji, šovinisti, varētu sarīkot kārtējo Krievu maršu, kas viņam vienmēr ļoti patika.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 16.02.2024. 07.12

    Lasu vācu medijus. Tur bija tāds raksts, ka Vācijā spilgti atgriežas VDR laiki, kad mediji noteica, ko cilvēkiem domāt, ko just, ko vēlēties. Savukārt, medijus vadīja komunisti, tie, kuri sludināja vienu, bet darīja citu.
    Un es šim rakstam ļoti atsaucos, jo saredzu līdzību ar Latvijā notiekošo.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Uldis.M42 > Andris Vītols 16.02.2024. 20.09

    “Manuprāt, tā bija tajā laikā pareiza rīcība sabiedrības interesēs, ierobežojot maldinošas informācijas izplatīšanu. …”
    ——————-
    O-pa-nā! No kurienes tam slimīgam pederastijas sludinātājam un krievu žēlotājam patiesības monopols? Varbūt tam ir kādas zināšanas, ko tas apguvis, kamēr nav bijis aizņemts čupojoties ar Streipu un citiem koprofāgiem? Kad tam kaut ko atgādina, vienīgā atbilde ir, ka CNN neko tādu neziņoja. Varbūt viņam ir tā saukto sabiedrisko mediju akciju pakete un tāpēc tas var lemt, kas cilvēkiem jādzird un kas nē?
    Par gripas SARS-CoV epidēmiju es esmu daudz informācijas izlasījis un noklausījies no dažādiem avotiem, ko es centos apkopot https://pietiek.com/raksti/atklata_vestule_latvijas_valsts_prezidentam_vissvarigaka_ir_visas_sabiedribas_testesana_un_laiciga_arstesana/, pirms pats laimīgā kārtā inficējos un saņēmu QR kodu , lai Panikas pandēmijas marodieri un afēristi: Kariņš un Pavļuts, nevarētu vairs mani stigmatizēt. Vēl mani interesē, kāpēc Latvijai vienīgai bija Vakcinācijas birojs, kur vadītāja saņēma tādu naudu, kādu nevienā bordelī nenopelnītu, pat ja strādātu 72 stundas diennaktī izmantojot visas trīs savas vagīnas un vēl abas rokas?
    Par Covid Tomsons uzzināja no kā?
    Kariņam ar Pavļutu par to bija ne vairāk zināšanu, kā manas mājas sētniecei un talantu tiem abiem kopā ir tik, ka vienīgais darbs, ko tiem iedotu, ja es, pasarg Dievs, turētu gej-klubu, griezties ap stieni. Lai raktu grāvjus, tiem rokas no dirsas aug, bet viņu intelektuālo sniegumu, man aizvietotu labs, bet galvenais godīgs 1. kursa students, kuram par darbu 10 stundas nedēļā, es maksātu 1000. Tātad tie atkrīt.
    Varbūt no ASV marksistu korumpantu un pederastu parķijas ieliktņa, doktora Fauči? Varu padalīties, “doktors” daudzus ASV nodokļu maksātāju miljonus iedeva Uhaņas bioloģisko ieroču fabrikas laboratorijai SARS-CoV radīšanai.
    Varbūt no PVO vadītāja, Ķīnas un krievijas ielikteņa Gebreiesuss?
    Neliela atkāpe: (Vai zini, kāpēc tam mēslam, kurš ilgu laiku apgalvoja, ka vīruss nav no Ķīnas, izdevās tikt pie tik brangas siles? Tāpēc kā nēģeris un komunistu cūka. Viduvējs jurists, bez politiskās pieredzes Obama tika Baltā namā tikai tāpēc, ka melnādainis, Rinkēvičs preža krēslā, pateicoties seksuāli orientācijai, Evita (Evika) Siliņa par premjeri pateicoties pornoaktrises karjerai, Ļoņka Kalniņš par NBS vadītāju tāpēc ka bija tam gatavots krievijas kara skolā (nešaubos, ka Maskavā pie viņa GRU ģenerāļa mundiera jau ir vairākas krievijas varoņa zvaigznes), bet Kazlovski, vadoties pēc iepriekšējās auglīgās sadarbībās pieredzes, amatā ielika Solncevas boss Mihailovs).
    Turpināšu: Neliešu, plānprātiņu un pederastu nīstais Tramps uzreiz to nosauca par Ķīnas vīrusu, par ko izpelnījās vētrainu uzbrukumu no ģem-paķijas. Viņš pārstāja finansēt PVO un ja šodien būtu pie varas, arī krieviju, Hamas, Irānu un citu fašistisko režīmu atbalstošo ANO būtu patriecis no Ņujorkas. Lai planētas padibenes, kuru rokās labi ja 15% pasaules ekonomikas un 1% tehnoloģiju, vācās kopā Maskavā.
    Vēl jau viss nav galā. Pēdējā Davosā Klauss Švābe, kas stājiet pidaru patrona Sorosa vietā, apsolīja, ka viņi gatavo cilvēcei vīrusu, kas būs 20 reižu spēcīgāks par SARS-CoV, tā kā Kariņa – Pavļuta izvazātie 7 miljardi mums liksies tīrais nieks un tad kuces bērns Tomsons apgalvos, ka konclāģeris mums ir vienīgā izdzīvošanas iespēja.

    +1
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Uldis.M42 16.02.2024. 23.11

    Te man nav ko komentēt pēc būtības, jo neesmu virusologs, infektologs. … Cik sapratu, to testu pamatā vajadzēja, lai noformētu slimības ‘’lapu’’ ar pareizu diagnozi… … Drošāk mazināt vīrusa izplatību varēja kā Ķīnā – aizmetinot durvis. … … Kā varēja ‘’laicīgi ārstēt’’, ja nebija atbilstošu zāļu. … … Jums paveicās. … Bet parunājiet ar kādu, kurš pabija uz nāves robežas !!! … Starp citu tā NA bija koalīcijā !!! … Kāpēc to nenovērsāt ? …

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Uldis.M42 > Andris Vītols 17.02.2024. 16.10

    Par durvju aizmetināšanu, ciets piecnieks! Es mierīgi varu iedomāties, kā Kariņš un Pavļuts pa visu Latviju trenkā zvirbuļus, kamēr tie beigti nokrīt zemē un būtu barība ar ko pavairot žurkas un nekas vairs netraucētu lauku kaitēkļiem.
    Tieši to abi kuces bērni arī izdarīja atsakoties veikt testus, bet cenšoties visus nopotēt līdz nāvei. Ja Ķīnā metināja ciet durvis, tad kā jau minēju savā apkopojumā: “Saigonā tika veikti 13 miljoni Covid testu, kas dod iespēju inficētos izolēt, bet saslimušos laikus ārstēt.” Par vienkāršiem, visiem pieejamiem ārstēšanas līdzekļiem jau minēju un, ja es kā Tomsons par to saņemtu mūsu nodokļu maksātāju naudu, tad tā vietā, lai domātu, kā iebāzt kādam jauneklim zem astes, nevis tupi tiražētu ASV ģem-parķijas murgus, es būtu uzmeklējis arī visus pārējos līdzekļus.
    Par savu pieredzi es uzdrīkstēšos iekopēt nepublicētu rakstu, jo patiesībā, es nemaz neprotu rakstīt, tomēr uzskatīju par vajadzīgu uzrakstīt:
    “Uzrakstīju, bet neaizsūtīju, tomēr redzot, ar kādu cinismu mūsu varturi izturās pret iedzīvotājiem un valsti, nav ne mazāko ilūziju, ka kārtīgi izjutuši asins garšu, izmantojot kārtējo gripas epidēmiju, valdošie nelieši neatkārtos savu neģēlīgo eksperimentu (ekskrementu), uz kura fona Staļina nāves nometņu “ārsti” nobāl.
    Ilgi turējos, gaidot, kad Latvijas ekonomikas grāvēji un cilvēku bendes – kovidmarodieri, nāks pie prāta, tos paraus velns, vai par tiem parūpēsies patriotiski mecenāti, kas noalgos radikālu pasākumu īstenotājus. Nesagaidīju. Biju jau gatavs apzināti inficēties, kaut arī tas ir grēks, bet vajadzība pēc QR koda bija liela. Ļauties lai mani nošpricē un tad es tādejādi piedalītos Latvijas genofonda iznīcināšanā un neliešu ekskrementā ar cilvēku dzīvību un veselību, tas būtu nesalīdzināmi lielāks grēks.
    Pirmie slimības simptomi: klepus un iesnas, parādījās pašā sākumā, bija vispārējs nelabums, nelielas galvas sāpes. Paaugstināta temperatūra nebija visu slimošanas laiku, nepazuda garšas sajūta, tomēr tā izmainījās. Dzerot ūdeni tam bija rūgtena garša. Jādomā, tā izpaudās antivielas.
    Sākot ar 3. dienu centos sazvanīt dienestu, lai pieteiktos testam, beidzot man to piedāvāja izdarīt internetā. Man tas neizdevās. Tas sāku zvanīt Gulbja laboratorijai pa tiešo, tas aizņēma 1h 20. Man par lielu prieku pavēstīja, ka varu ierasties jebkurā viņu testēšanas vietā, jebkurā laikā. Izvēlējos Ķīpsalas ielu 8. Aukstam vējam un smalkam sniegam pūšot sejā, devos uz adresi. Aizgāju līdz ēkai, iegāju iekšā, gaiša liela telpa, smaidīgi cilvēki, katrs gatavs man iedurt špricīti. Paskaidroju, ka atnācu uz testu, izrādās, ka tas ir ārpusē, mazā konteinerā ar diviem speciālistiem. Stāvēšana kopā ar citiem saslimušiem ārā rindā aizņēma ap pus stundu. Pēc parauga nodošanas devos mājās un ķēros pie slimošanas. Pēc 48 stundām saņēmu internetā labu (pozitīvu) testa rezultātu un QR kodu.
    Lieliski apzinoties, kādu drausmīgu slogu mūsu medicīnai jau uzlikuši, tie, kas apzināti netaisīja iedzīvotājiem testus, bet naudu tērēja sava asiņainā biznesa reklāmām un kabatas, Vakcinēšanas biroja, parazītu uzturēšanai, tādejādi novedot savus upurus līdz akūtam saslimšanas stāvoklim, EVL, plašiem plaušu bojājumiem un nāvei, pēc mediķu palīdzības negriezos. Slimoju diezgan smagi, smagāk manā mūžā bija tikai kad plosījās Cūku gripa, bet tik ilgi, 10 dienas, neatceros nekad, turklāt, kad jau uzskatīju sevi par izveseļojošies, vēl kādas 20 dienas nebija ierastā sajūta un nepārgāja klepus. Šobrīd atkal viss, kopš 20. janvāra, kad taisīju testu, beidzot ir normā.
    Rezumē:
    Cilvēkiem, kuri nelieto internetu, vismaz manā līmeni un saslimušiem, bija gandrīz neiespējami uztaisīt testu, testa taisīšana nebija visiem viegli pieejamās vietās, kā tas bija ar potēšanu. Vismaz mani neviens par testiem nebija informējis, visu uzzināju pats, ko daudzi cilvēki nemaz nespēja izdarīt. Tas attiecas tieši uz riska grupām. Ņemt Covid testa paraugus varēja uzticēt ģimenes ārstiem, kas ikvienam ir piejami. Viņi jau tāpat ņem analīžu paraugus un sūta uz pārbaudi un iebāzt kociņu degunā un rīklē nemaz nav sarežģīti.
    Izskanēja skaitlis, ka Covid valstij būs izmaksājis 5 miljardus. Par ņemot vērā visu epidēmijas beneficiāru rijību un godaprātu, man grūti pieņemt, ka mērķtiecīgi būs iztērēti kaut 2 miljardi, bet par viņu upuru cenu šausmīgi pat iedomāties, kaut arī manā lokā bojāgājušo nebija.
    2021. gada marts. Uldis”
    p.s. Ja kādu tas aizskāra, variet izdrukāt un ar papīru noslaucīt dirsu!

    +3
    -1
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Uldis.M42 19.02.2024. 02.58

    Vairākums Latvijas iedzīvotāju potējās un NAV DATU, KA KĀDS –‘’.. nopotēts līdz nāvei..’’- … Nepotēto bija mazāk, bet mirušo starp viņiem bija vairāk. … …
    Ja –‘’nīstais Tramps uzreiz to nosauca par Ķīnas vīrusu’’- ‘’ vai tad ‘’Covid’’ tāpēc ir –‘’..tikai kārtējā gripas epidēmija..’’- ??? … … Ja –‘’.. “Saigonā tika veikti 13 miljoni Covid testu’’- kā PATS rakstījāt, tad kāpēc Latvijā ir –‘’..tikai kārtējā gripas epidēmija..’’- ??? … … Ja jau –‘’.. Latvijas ekonomikas grāvēji un cilvēku bendes – kovidmarodieri’’- bija arī koalīcijas ‘’NACIONĀLĀ APVIENĪBA’’, tad kāpēc joprojām to NA atbalstāt ??? … …
    Nepiekrītu Jums, ka –‘’ Ņemt Covid (tad Covid vai gripa?) testa paraugus varēja uzticēt ģimenes ārstiem, kas ikvienam ir piejami.’’- … … Nepareizs ieteikums, pilnīgi PRETĒJS Jūsu mērķim – samazināt inficēto, saslimušo skaitu. … Covid testu nodošana tika organizēta ārpus telpām, lai mazinātu vīrusa izplatību, lai pasargātu ārstus, citus cilvēkus . …
    Tieši KEMĻA propaganda, daži vietēji politiķi, noderīgie idioti noveda savus upurus (un arī sevi) līdz smagam, akūtam saslimšanas stāvoklim, EVL, plašiem plaušu bojājumiem un nāvei. … … Lielākie nelieši bija tie, kuri paši vakcinējās, bet ‘’tautai’’ stāstīja par ‘’sliktajām vakcīnām’’, par ‘’pazemojošajiem uzpurņiem’’, lai celtu savus reitingus, pelnītu naudu… …
    Testu izmaksas bija līdzīgas kā vakcīnu izmaksas, tāpēc lētāk bija veikt plašu vakcināciju, samazinot LIELĀS ārstēšanas izmaksas, samazinot mirušo skaitu. … …
    Jūs rakstījāt –‘’ . Slimoju diezgan smagi, smagāk manā mūžā bija tikai kad plosījās Cūku gripa’’- … … Tātad nekādi TESTI NEĀRSTĒ !!!… …. Vakcinētie slimo vieglāk !!! … … -‘’Staļina nāves nometņu “ārsti”’’- nu jau Jums LABĀKI PAR Latvijas ārstiem. … Tik riebīgi var teikt Staļinisti, nevis Latvijas pilsonis !!!

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Uldis.M42 > Andris Vītols 19.02.2024. 07.07

    Tikai pēc tam, kad tiks sarīkots tribunāls pret krievus mīlošiem pidarasiem, mēs uzzināsiem par visiem nopotētiem līdz nāvei.
    Kā jau minēju, Covid bija bija kārtējā gripas epidēmija un pavisam droši, ka nēģeru zemēs, kur vispār nevienu nevakcinēja, kritušo nebija vairāk kā valstīs kur izdzimteņi izvazāja miljardus.
    Valstī, kur barojas tādi kaitīgi organismi, kā Dombrovskis, Kariņš, Rinkēvičs, Kazlovskis, ir jābalso kaut vai par NA.
    Kā jau minēju, testa veikšanu nolādētie izdzimteņi, lai to dzimtas iznīkst līdz simtam augumam, tika padarīta maksimāli pazemojoša un mokoša.
    Katrs ārsts, kurš aizejot kropļu: Kariņa un Pavļuta, pavadā, pārkāpa Hipokrāta zvērestu, ir pelnījis sodu ne mazāku kā visa Kremļotība un A/Par.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vahamurka > Andris Vītols 17.02.2024. 22.53

    Bet kā ar pamatotiem pārmetumiem par meliem?Par to tak drīkstēja lamāt tos pakaļas?Atceros,kā tie klārēja,ka potētie nekādus vīrusus vairs neizplata?Atceries?Beigās izrādījās,ka tādi pētījumi nemaz nav veikti!Kāds ir atvainojies par šo dezinformāciju?Protams,ka nē.Rečekistes tik veica kārtējo saturīgo pētījumu,ka tāds uzdevums vakcīnas izstrādātājiem nemaz nav dots!Nu,vai nav pakaļas visi tie trojanski un CO,kuri mums to bazunēja?

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Vahamurka 19.02.2024. 03.35

    Kādas Jums problēmas tas radīja ??? … Tāpat Jūs nezinājāt kurš pretimnācējs vakcinēts, kurš pārslimojis, kurš nevakcinēts. … Tāpēc varējāt ieturēt distanci un lietot masku !!! …… Kad sāka vakcinēt, tad to arī konstatēja. … Lai to pārbaudītu iepriekš, bija jāatliek vakcinācijas sāķšana. … … Tāpat Latvijas ārstus, politiķus varat turpināt nomelnot, jo visiem kļūdas gadās. … Par šo ražotāji nebija informējuši citas valstis. …
    Visapsurdākais ir tas, ka ANTIVAKCERU KOPIENA, partijas kritizēja valdību par to, ka valdība savlaicīgi nepasūtīja vakcīnas !!! … …

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Uldis.M42 > Andris Vītols 19.02.2024. 07.31

    “Tāpēc varējāt ieturēt distanci un lietot masku !!!”
    —————-
    Varbūt pareizāk kādu Vemjotības reakcionāru pielikt pie ķēdes, lai vairs neiekož nevienam?
    Es nenoliedzu, ka bija smaga epidēmijā un tā kā lielu mūža daļu biju asins donors, vairākās medicīnas iestādēs uzreiz pieteicos par jaunākā medicīnas personāla palīgu. Neviens neatzvanīja.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vahamurka > Andris Vītols 21.02.2024. 02.35

    Neērtības?Varbūt nepotētajiem ļāva apmeklēt lielvekalus?Sadalīja kā tādas aitas pa aplokiem -slims vai vesels,ar masku vai bez..Nepotētos,kuri it kā vairāk vīrusaini un pakļauti slimošanai,novirzīja uz mazajām bodēm,lai viņi ciešāk saspiežas.mazās telpās ar sliktāku ventilāciju. Vēlāk uztaisīja tos smieklīgos norobežojumus ar lentām.Iestāstīja potētajiem,ka viņi var vazāties apkārt arī slimi ar kovidu,jo viņi neesot vairs nevienam bīstami.Kāpēc jāatliek potēšana?Kas tās par muļķībām?Vienkārši nevajag izplatīt dezinformāciju,kuras dēļ cilvēki sāk rīkoties nesaprātīgi un vazāties apkārt slimi!Un tad vēl saīsina veikalu darba stundas,lai cilvēkus vairāk saspiestu laikā.Absolūti murgaina rīcība!

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Vahamurka 21.02.2024. 05.38

    Piekrītu, ka bija muļķīgi vai nolobēti lēmumi. … Es vakcinējos, lietoju masku. … netusēju lielveikalos. … … Tagad jāpalīdz Ukrainai, lai nav jābaro Putinistu armija. … Tagad citi apdraudējumi, kuriem neesam gatavi !!!

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Vahamurka > Andris Vītols 21.02.2024. 16.21

    Jā.Bet ir viena nelaime.Ja pie varas ir tie paši,kuri iepriekšējā krīzes brīdī pieņēma veselajam saprātam pretējus,muļķīgus lēmumus ,un to paši nav atzinuši,kā mēs varam viņiem uzticēties un cerēt,ka viņi šoreiz izdarīs visu kā nākas?

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Vahamurka 21.02.2024. 17.50

    Pie varas ir tādi, kādus ievēlējām !!! … … Tātad ne visi domāja, ka visi… visu darījuši nepareizi (ja daudzus pārvēlēja). … … No malas ”visi gudri” – gan hokejā, gan medicīnā, gan politikā. … … Varēja būt sliktāk, ja vairākums būtu ”ķīseļa upju solītājiem”, kautrīgajiem putinistiem, antivakceriem, plakanās ZEMES gudrīšiem utt. … … Padomājiet, kuriem ir izdevīgi, ja mēs te ķengājam paši savus ievēlētos deputātus, prezidentu, valdību. … Kritizēt par lietu vajag, nevis bez pierādījumiem vainot visādos noziegumos, nomelnot. … Ar citu nomelnošanu var tikt Saeimā, bet tad ”partija” izjūk, jo nejēdz strādāt, jo pat likumu normas nejēdz izlasīt, saprast… (tie klauni gan būs sev Saeimas deputātu pensiju sagādājuši). … … … Ja latvieši sēdēs mājā, tad Grevcova sēdēs Eiropas parlamentā. … … Atkal citus vainos, nevis sevi. … …

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Uldis.M42 > Andris Vītols 26.02.2024. 05.41

    Pēc varbūtības teorijas pēdējais nodzēries bomzis tikai 50% gadījumos pieņemtu nepareizu lēmumu, ko es neuzdrīkstētos teikt pat tiem, kuru “kļūdām” ir sistemātisks raksturs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > Andris Vītols 19.02.2024. 04.44

    Es to KREMĻA propagandu skatījos un skatos (tikai mazāk). … … Tāpēc man viegli sajust to ‘’putinismu’’, impērismu citu teiktajā. … Krievija to savu gebelsu Solovjovu utt. ielika starp labām izklaidējošām programmām, tāpēc ļoti daudzi to visu skatījās. … … Vienlaicīgi pašā Krievijā EIROPAS valstu programmas nerādīja, pat likvidēja Krievijas neatkarīgos TV kanālus. … Kad Krievija 24.02.2022. iebruka Ukrainā, tad tikai Latvijā apjēdza tās KREMĻA propagandas ietekmi un slēdza daļu TV kanālu. … Es to Putina runu utt. skatījos ‘’Jutubā’’. … Krievu valodā ir simtiem programmu, kuras varat skatīties.. … … Nav jau tā, ka bijāt –‘’ совершенно тупые’’- , bet liela daļa tomēr nozombēti, kā savulaik vācieši, kuri neapturēja ebreju slepkavošanu. … … Tagad redzam, ka vairākums ir nozombēti, jo pat pēc Navaļnija piebeigšanas cietumā nekādus lielus protestus Rīgā neredzam. … … Nevajag aptaujas – tāpat redzam kurā pusē simpātijas !!!…

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Andris Vītols 19.02.2024. 20.35

    Par to žurnālistu nezināju, jo to Skabejevu neskatījos. … Kāpēc viņš tika cietumā? …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis.M42 > Andris Vītols 22.02.2024. 01.44

    Tomsons ir rusofīls melis un kuces dēls un kādu “patiesu informāciju” tas varētu izsmelt no ASV ģem-parķijas, vai kremļa kloākām.
    Vai jums ar Tomsonu, morāliem invalīdiem, pieder patiesības momopols?
    Sabiedriskam medijam ir jābūt neatkarīgam, jāsniedz pēc iespējas pārbaudīta, patiesa informācija un tāpēc mana pārliecība, ka 70%to darboņu pelnījušu 0,5 l uzvārītas eļļas rīklē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ilze Pētersone 15.02.2024. 11.02

Rupjību un slēpšanos aiz izdomātiem vārdiem vērtēju kā bailes un mazdūšību atbildēt pa saviem vārdiem. Ar diegabiksēm nav vērts diskutēt, bet rupekļi un naida kūrēji – nejaukt ar konstruktīvu kritiku – jāķer pie rokas un jāsit pa pirkstiem.

+6
0
Atbildēt

3

    Uldis.M42 > Ilze Pētersone 15.02.2024. 11.36

    Pilnīgi pareizi, nekādas žēlastības tiem, kas slēpjas aiz izdomātiem vārdiem, nenorādot personas kodu, ko katrs varētu pārbaudīt: https://www.youtube.com/watch?v=vyg3vy6F-6I

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Ilze Pētersone 16.02.2024. 07.15

    Ievadiet fb vārdu ilze pētersone, vai google lv. Kura no tām esat jūs?

    IR komentārus rakstīt drīkst tikai reģistrēti lietotāji.
    Tā kā nav tik traki vai vismaz – nav tik viennozīmīgi ar to mazdūšību un drosmi

    +2
    -1
    Atbildēt

    1

    Ilze Pētersone > Sskaisle 17.02.2024. 06.25

    Ak, tad aizķēra gan, ko? Varat jau te izrakstīties uz nebēdu, bet zem izdomātiem vārdiem – bailuļi paliek bailuļi. Ja būtu spiesti rakstīt ar īsto vārdu un uzvārdu, tekstiņi, noteikti nebūtu tik “drosmīgi” kā tagad un arī iztiktu bez prastībām un rupjībām. Un dažs labs krievs atcerētos, ka ar latviešiem Latvijā gan jārunā, gan jāsarakstās latviski. Par mani varat neuztraukties, man par saviem vārdiem nav bail, tāpēc nav jāslēpjas zem “kļičkas”, kā to darāt Jūs un citi varoņi.

    +3
    -2
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Ilze Pētersone 17.02.2024. 21.10

    es arī izrkastos uz nebēdu – kamēr vieni tēlo svētos, citi zog, trešie raksta – visi uz nebēdu !

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vahamurka > Ilze Pētersone 17.02.2024. 22.37

    It kā liberasti spētu konstruktīvu kritiku atšķirt no nekritiskas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Uldis.M42 15.02.2024. 09.38

Prasība krievijas pilsoņiem pēc valsts valodas zināšanām tā ir asfalta likšana snigšanas laikā. Pareizi būtu atļaut valstī uzturēties tikai tādiem, kas būtu iemaksājuši 200 000 drošības naudu, ko zaudētu reizē ar UA likumu pārkāpšanas gadījumā, tai skaitā necieņas izrādīšanā pret latviešu valsti. Lai valodu nezinošus krievus apkalpotu valsts iestādes, tiem būtu jāizmanto līdzi paņemtu zvērinātu tulku, jeb jāizmanto iestādes maksas tulka pakalpojumus.
Pareizi būtu PL noteikt prasību par valsts valodas zināšanām noteiktā līmenī un noteikti tās lietošanu saziņā ar homo sapiens, pretējā gadījumā tiem pilsonība tiktu anulēta un vietā izsniegta psrs pilsonības, ko tiem varmācīgi atņēma LC komunistu cūkas un čekas pederasti, apliecība. Visiem tā sauktiem nepisoņiem ir jāatgriež psrs pilsonība ar visām no tā izrietošām sekām.
Notiesātiem krievijas pilsoņiem, tai skaitā nepisoņiem, nosacīta atbrīvošana no cietumsoda, būtu pieļaujam tikai reizē ar to nekavējošu repatriāciju, ar aizliegumu iebraukt ES uz 10 gadiem.
Lai ko tur arī nesmirdētu JV/Progresīvie rusofīļi, Šlesera organizētā noziedzības grupējuma sugasbrāļi un to visu padibeņu fanāti. Amen!

+1
-1
Atbildēt

1

    Uldis.M42 > Uldis.M42 15.02.2024. 16.07

    Pacieties! Gan pienāks diena, kad visā pasaulē par krieva aizsūtīšanu uz Staļina bez nopietna iemesla, sodīs tikai ar naudas sodu. Atceros, kad, laikam Spānijā viens krietns cilvēks nogremdēja krievu militārās rūpniecības magnāta jahtu, bet tiesnesis viņu attaisnoja. Jau gatavojies totālai un globālai humanizācijai, jeb derusifikācijai!

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Uldis.M42 > Uldis.M42 15.02.2024. 17.29

    Es pamatoti lepojos, ka katra krieva ģenētiskā atmiņā ir iedzīti sarkanarmiešu aiz bailēm piepļūtītie kerzaviki. Vācu armijā par vardarbību pret civiliedzīvotājiem vai marodierismu lika pie sienas, bet pie krieviem komandieris varēja nošaut zaldātiņu, ja tas atteicās laupīt vai izvarot. Kā rakstīja Vladimirs Rezuns: “marodieris nekad nebūs karotājs”, tāpēc jau Ukrainas zaudējumi pamatā uz sieviešu un bērnu rēķina, jo jūs. mūžīgie gļēvie vergi, mīžiet no motivēta pretinieka. Šis karš ir krieviem pēdējais un, kā jau rakstīju, totāla un globāla derusifikācija ir neizbēgama realitāte. Ja starp mūsu tā sauktiem politiķiem atradīsies kāds krievu žēlotājs, tas varēs vienu krievu izpirkt ar sevi un visiem saviem tuviniekiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    1

    Uldis.M42 > Uldis.M42 16.02.2024. 14.56

    Paskaidrošu par marodierismu un vardarbību.
    1. Marodierisms demoralizē karavīru un lai viens varoņa nāvē kritušais vācu karavīrs, kuram tai pašā laikā vēl bija jākaro arī pret ASV un Lielbritāniju, aizsūtītu uz elli 6-7 krievus, viņam bija jādomā tikai par pretinieka nogalināšanu un savas un savu biedru dzīvības saglabāšanu, bet ne par to, kādu šujmašīnu vai pulksteni aizvedīs mājās, piedevām humānām tautām, atšķirībā no jums, laupīšana nav gēnos vai ieaudzināta.
    2. Vardarbība pret neapbruņotiem civiliedzīvotājiem ir neloģiska, tātad neracionāla. Ir stulbi ražot sev ienaidniekus no nekā.
    Kas attiecas uz krieviem, to necilvēku vienīgā motivācija vienmēr ir bijusi maksimāli salaupīt un pierīties asinis, bet civiliedzīvotāji ir viegls mērķis.
    Es rūpīgi sekošu līdzi, lai katrs nolādētais izdzimtenis, kurš gribēs paglābt tādus, kā tu, lai tavā vietā ziedo sevi un savus tuviniekus. Gan jau tu pagūsi atkal kaut ko sastrādāt un tad jau vairs neatradīsies neviena, kas tavā vietā bāzīs galvu cilpā. Latviešiem nācijas glābšanas vārdā no visiem saviem morāliem kropļiem ir jāatbrīvojas, kaut vai to būtu 30%.

    +2
    0
    Atbildēt

    1

    Uldis.M42 > Uldis.M42 17.02.2024. 15.29

    Tā kā man senčos nav provoslavnutijo mongoloīdu, pēc cilvēku asinīm izslāpušo krievu necilvēku, tad, saprotams, viņi nevarēja būt NKVD nagu maucēji, vai Staļina nāves nometņu vertuhaji. Ja par “карателей”, tad bija tāds Vasjka Kononovs, latviešu grūtnieču dedzinātājs, ko Latvijas krievu pederastu līderis, Ušakovs, 9. godināja.
    Es nezinu, cik tu esi krievs, droši vien pietiekoši, lai, kad nonāksi galapunktā klausīties Kobzonu, to pēc baisā ceļa uz elli, kad no taviem pirmsnāves kviecieniem ellē uguns sasals, jau uztversi ar milzu atvieglojumu. Ja Staļins un Putins vērtējami kā 100% krievu, tad Kononovs vismaz 98%.
    Es, protams abiem viskrieviskākiem necilvēkiem mūsu civilizācijas vēsturē dotu 146%, nu bet šeit jau nav Putina vēlēšanas, kur var tik brīvi apieties ar skaitļiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 15.02.2024. 07.53

NR3 – par sabiedriskajiem medijiem. Arī šajā Spriņģes pētījumā trūkst kaut neliela atkāpe, atsauce par problēmām saistībā ar sab.medijiem – piemēram, kovida laiks – sabmediji bija kā asiņaini trenēti sargsuņi , zaudējuši jebkādu objektivitāti – atkārtoju savu jau 10x rakstīto – uz kāda raidoklausītāja jautāto, kāpēc radio skan tikai kovidvakcīnu piekritēju balsis un netiek dota iespēja izteikt viedokli vakcīnu pretiniekiem – tomsons atbildēja, ka viņi neļaus runāt nepatiesibas, tādējādi uzņemoties patiesību sludinātāju lomu, t.i. – nosakot kas ir patiesība. LTV1 ir vel trakāk – manipulācijas un meli – tie taču netiek atsaukti, kā nepatiesi. Piemēram, lai nu paliek ar kozinu, bet – piem. uzņemēja slepkaviba Rēzeknē – iespejamais slepkava esot antisemītisma upuris. Normāli?
Kas ir MAF , kas, kam un pēc kādiem principiem to naudu piešķir? Kas ir rožkalne? cik desmitus, vai iespējams simtus tūkstošus valsts budžeta naudas viņa tērē un kāds ir rezultāts – vienīgais, ko esmu lasījusi , ka sabmedijiem uzbrūk kremlisti un ka viņi apvaino rožkalni personīgi. Kādas ir sabmediju kļūdas, kāpēc liela daļa sabiedribas sabbmedijiem neuzticas – par to ne vārda. Vakar savā darbā saku, ka tas ir drausmīgi, ka izcērt kokus pilsētās un mežus. Kolēģe sāk uz mani kliegt, ka ko es lasot tos medijus – kādas muļķības tur rakstot. Ka meži esot nekopti un ka vispār Latvijai tik daudz mežu nevajagot. Esmu ievērojusi, ka viņa vienmēr saka, ka medijiem nevajagot ticēt.
Kliedzoši sabmediju atkarība no varnešiem bija stambulas konvencijas pieņemšanas sakarībā. Atkal uzstājās pamatā !!! tikai tie, kuri slapjām mutēm aizstāvēja konvencijas pieņemšanu un apgalvoja – bez jebkādas minstināšanās , ka konvencijas ratificēšanas pretinieki ir kremlini. Elle un indija – ja man katru dienu tādas runas bija jāklausās, tad es secināju, ka sabmediji paši vairāk ir kremļa stila varnesis nekā tie konvencijas pretinieki. Iznāk , ka tas ko spriņģe pētījusi un secinājusi – kā tauta Latvijā nav ļāvusies sabmediju ietekmei un attiecīgi – korumpēto, zaglīgo, bezatbildīgo varas partiju ietekmei.
Lasu , kas notiek Vācijā ar bēgļiem – un protams, esmu absolūti un kategoriski pret bēgļiem Latvijā. Santa.lv ir raksts par kuplu latviešu ģimeni , kura dzīvo un čakli un laimīgi strādā Zviedrijā un nevis Latvijā. Varas partijas ar savu negodīgo politiku padzen no Latvijas latviešus un vietā ieved mūsu tautu un mūsu kārtibu nicinošus un nepieņemošus vergus. Un tad atkal mūs kaunina, ka esam slikti – rasisti, fašisti, neiekļaujoši un tā tālāk. Ko man atbildēt, ja man šie meli un šīs netaisnības katru dienu jāklausās? Ko man secināt ?

labi, jāiet uz darbu, bet vēl par to gribu vairāk uzrakstīt, bet sekoju līdzi izglītības problēmām – tieši sabmediji atkal loti neobjektīvi, varas partijām pakalpojoši un izdabājoši visu atbildību liek uz skolotāju pleciem –

tikko atkal – nra.lv lasīju par Slokas jauniešu centru, kuras audzēkni noslepkavoja vienaudzis – ko dara valsts – likvidē šādas iestādes un tie jaunieši paliek bez atbalsta un kļūst par noziedzniekiem , bet par vainīgiem tiek palsudināti skolotāji – vai medijiem nebūtu jāsniedz pilnvērtīga informācija – pilnvērtīgi analizējot situāciju – cik naudu valsts budžets paredz izglītībai – kā tā tiek sadalīta – cik aiziet birokrātu algām, komandējumiem, konferencēm, cik reāli nonāk līdz nelaimē esošajam audzeknim

un galu galā – kas notiek ar skolotājiem –

0
-1
Atbildēt

0

Sskaisle 15.02.2024. 07.29

NR 3 – par senioriem. Tas atkal ir tik nenormāli ciniski. Pēc pašreizējiem pensionēšanās likumiem – man jāstrādā vēl vismaz 15 – 17 gadi. Bet – darbavietu izvēle ir minimāla. Darba devējus es saprotu, ko es daudz viņiem varu pārmest, jo savos 50 ar asti gados man pavisam noteikti nav ne tā spēka, ne prāta, ne prasmju kas ir par mani jaunākiem cilvēkiem. Dažādi sertifikāti ir iegūti, kursi ir pabeigti, bet arī tas nemaina situāciju. Ko darīt pusmūža cilvēkiem, kā nopelnīt iztiku, jo īpaši – kānoplenīt naudu zālēm, ārstiem – valsts varai, sabiedrībai ir 0 interese. Labi, ka ir ģimene, ka ir ticība. Citādi ir tā, ka sabiedrība – valsts no tevis izspieda maksimālo un izmeta mēslainē nomirt. Vēl – ko valsts ir izdarījusi ar pensiju fondiem? Paši sev partijnieki izkārtoja, ka bankas viņiem atmaksā superdārgps kredītus, bet pensiju fondi paliek banku peļņai. Kas notiek ar pensionāriem Latvijas laukos? Kā pensionārus burtiski mirdina nost farmācijas un medicīnas nozares? Tāpēc atkal – noraidu jebkādu pensionāru kritizēšanu. Domāju, ka daudziem līdzīgi kā man – uzrakstot dusmīgu un izmisīgu komentāru – ar vai bez tā bļ – ir vismaz par kādu 0, 01 procentu palīdzēts – vismaz iluzori ir tā sajūta, ka tavs viedoklis ir izskanējis un ja neviens cits, tad konkrētā medija cenzors un pētnieki – kā piemēram, Spriņģe , to izlasīs.

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 15.02.2024. 07.18

Laba ideja – par šo parunāt.
NR1 – baidos sākt lietot tviteri- varu tur iesprūst. Bet FB rakstu loti loti maz, jo FB ir kļuvis par absolūtu sabiedrības manipulācijas rīku. Vakar gribu izlasīt,ko tad tauta domā par zemniekiem. Rāda, ka ap 230 komentāriem, bet man dod tikai -ATLASĪTOS! – mēģinu tikt pie visiem, bet – nesanāk. Punkts. Tātad – kas atlasa tos komentārus un pēc kāda principa?

NR2 -par siliņas nomelnošu – 100% nosodu sabiedrisko medijus un jauno vienotību, nevis tos, kuri palaidu sūdu un dubļu plūsmu. Jo – tas ir tik ciniski sovjetiski čekistaini, kas notiek ar partijniekiem , kuri neuzskatīja un neuzskata par vajadzīgu komunicēt ar sabiedrību. Par siliņu mums nebija nekādu ziņu. Pirmā bilde ar viņas ģimeni mums parādījās adventes beigās, vai pat Ziemassvētkos. Rainis gan esot teicis, ka aitām nav jāzin, kāds gans tās gana, bet es nezinu , kādā kontekstā Rainis to teica. Es pārfrazētu teicienu , ka daba nemīl tukšumu – proti – ja politiķi nesniedza informāciju par to,kas notiek mūsu “galmā” , tad bija tādi mediji , kas to labrāt izdarīja un es paturu tiesības domāt, ka daļa patiesības tajā visā informācijā bija un ir.

0
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam