Brīnišķīgs cilvēks, ja vien…

32

Komentāri (32)

Ilze Pētersone 15.01.2024. 08.10

Paldies par rakstu, lai nu tas arī palīdzētu nenonākt uz bīstamās zāļu atkarības takas. Par karsto diskusiju – nu nav jēgas sacensties daudzrakstīšanā ar anonīmiem autoriem. Lai saņem dūšu un publicē savus tekstus, nemaskējoties aiz visādām “kaislēm” un “plantiem”, tad parunāsim. Bet viņiem jau trīc ļipa…

+8
-1
Atbildēt

2

    Sskaisle > Ilze Pētersone 15.01.2024. 21.00

    es jau vītoļ andrim rakstīju – viņš man ir tikpat anonīms kā viļums vai pētersone
    nu žurnālisti nav anonīmi – tos zinu no publiskās vides – visi citi te ir vienādi anonīmi un nevajag te mānīties, ka rakstot kā Ilze vai Zane Bērziņa vai Liepiņa kaut kas mainītos, Vārds Skaisle man ir daudz peimērotāks un atbilstošāks

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > Ilze Pētersone 17.01.2024. 02.44

    Par ‘’vienādi anonīmajiem’’! … … Daļēji esmu anonīms, jo nepievienoju personas kodu vai adresi. Tāpat varu piekrist, ka var būt iemesli, lai nenorādītu savus datus vai pilnu vārdu un uzvārdu. .. .. … … Man nebūtu pretenzijas pret pieklājīgiem komentāriem, bez rupjībām un personīgiem aizskārumiem, ja arī tie būtu parakstīti kā ‘’Sskaisle’’, Uldis.M42., kolpants utt. … … … … Norādot savu vārdu un uzvārdu, es uzņemos zināmu atbildību par to ko rakstu (tāpat kā daudzi citi). … .. Pieļauju, ka piesauktie ‘’komentētāji’’ nerakstītu visādas riebeklības, un personīgus aizskārumus ‘’ZEM’’ SAVA UZVĀRDA, VĀRDA. … … Varbūt ir arī savs labums no tādām anonīmām atklāsmēm, jo bez aptaujām var uzzināt, kādu politiku, kuru valsti patiesībā atbalsta komentētāji. …

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 14.01.2024. 18.15

Vajadzētu jau likties mierā, patiesi – bet – nu ik pa laikam ir tādas signāllampiņas, kas iedegas un negrib apdzist – te par korejiešu aktieri- pašnāvībā viņu noveda mediji, kuri uzkurinaja policiju un sabiedrību un būtībā jau padarīja viņu par vainīgo.

Viens no bijušajiem DKorejas premjeriem arī jau “laicīgi” izdarīja pašnāvību, jo viņam uzbruka me too aktīvistes par vairāk kā desit gadus vecu notikumu – it kā seksuālu uzmākšanos

Varētu domāt – nu kas tur dižs viens ekspremjers, viens aktierītis – bet tendence ir traģiska un šī divu ārstu nosaukšana par līdzvainīgiem atkarīga cilvēka nāvē bez izmeklēšanas, pat bez VI izmeklēšanas ir nzoiegums

0
-2
Atbildēt

1

Sskaisle 14.01.2024. 09.15

Vēl- ladu, ka Kauņā notikusi jauna traģēdija. Upē ielekusi jauna sieviete, kura atstātajā vēstulē apgalvo, ka dodas nāvē, jo par viņu apkārtējie ir ņirgājušies un viņa to nespēj izturēt.
Nu es saprotu, ka veci cilvēki komentāros cīnās par savām patiesībām- ir laiks un ir viedoklis un ir žults un prieks un kaut kur tas viss jāliek. Bet kas notiek mūsu sabiedrībās – ja jaunieši izdara pašnāvības, jo nespēj dzīvot sabiedrībās kādas mums ir?
Veci cilvēki apmaldās mežā vai pazūd demences dēļ, bet paskaitiet cik mums ir bezvēsts pazudušie jaunie cilvēki.

Man šķiet, ka agrāk tā nebija. Kāpēc?

+1
-3
Atbildēt

0

Sskaisle 14.01.2024. 09.08

Starp citu, gan skolās, gan augstskolās māca, ka mēs Rietumu civilizācija savu tiesu sistēmu esam veidojuši balstoties uz seno romiešu tiesībām, t.s. 12 plākšņu likumiem ( kurus savukārt, veidoja izpētot likumus Senajās Atēnās).

Tad lūk- seno romiešu likumi paredzēja, ka par apmelojošu dziesmu sacerēšanu un dziedāšanu sodīja ar nāvi. Un atkārtojos- tas ir no vissenākajiem laikiem- tiesas , nevis žurnālisti, pierāda cilvēka vainu.

Sabiedrisko mediju žurnālisti patiešām dara svētu darbu – pēta dažādus pārkāpumus. Pēdējais projekts – apskāvienu nometnes. Bet daudz svētīgāk būtu, ja šie notikumi tiktu analizēti daudz plašāk, kā tikai jaunu, veiksmīgu balto vīriešu linčošana. Proti- ja mums apgalvo, ka nepilngadīgas meitenes izmantoja pieauguši vīrieši- kā to atļāva bērnu un jauniešu nometņu organizēšanas noteikumi? Vai tie šobrīd ir tā mainīti, lai neko tādu nepieļautu?
Kādas bija pieņemsim, ka patiesi – cietušo meiteņu attiecības ģimenēs, ar mammām, ja par izmantošanu viņas- cietušās sāk runāt 10 gadus pēc notikušā?

+1
-3
Atbildēt

0

Sskaisle 13.01.2024. 15.14

kā es saprotu, kā ir jāvēršas pret nelikumībām, netaisnību, negodīgumu – bērnu ķirugs kurš operēja manu audžubērnu. Tāpēc savulaik pievērsu uzmanību informācijai medijos par viņu.
Kad mēs kādu cilvēku tieši un konkrēti apsūdzam publiski, vai radam par viņu publiskas aizdomas – kā šai gadījumā, kas nav rakstīts, bet ir ierunatajā variantā arī par Valēriju Rudzisku, tad ir jābūt konkrētiem pierādījumiem, nevis tam ir jābūt viedoklim. Kāpēc Stirna un žurnāliste nerosina Andu vērsties VI un pēc VI pārbaudēm izteikt apgalvojumus?

Cik man zināms – un kā tikko teica visu mīlētais R aimons Pauls – intrigas un nenovīda, konkurence nav sveša nevienā nozarē, arī psihiatrijas ….

Lasu, ka Gruzijā ir uztaisīta ikona staļinam. Tas nozīmē, ka ir cilvēki, kuriem vispārējais terors, vispārējā savstarpējā neuzitcēšanās un nodevība Gruzijā, tāpat kā Krievijā un arī Latvijā vismaz daļā sabiedrības ir dzīva. Tā nedrīkst būt.

Savulaik, žurnāls IR ielika bildes ar sapucētu jaunu dāmu, kura publiski apsūdzēja vardarbībā savu draugu – jaunu, ļoti talantīgu puisi. Solīja iet uz policiju, rakstīt iesniegumu. Kā es saprotu, tas nav noticis un nenotiks. Kādam bija svarīgi Pārupu padzīt no Latvijas, no publiskās vides. Vai Pārups tiešām bija varmāka , tas paliek atklāts jautājums, jo es atsakos piedalīties šādās linča tiesās. Noticētu, ja šo faktu apstiprinātu policija. Medijiem arī būtu jāatsakās piedalīties linča tiesās.

https://medicine.
lv/raksti/vi-piemero-naudas-sodu-arstam-kurs-pretlikumigi-izrakstijis-psihotropo-vielu-receptes

+1
-2
Atbildēt

0

Andris Vītols 13.01.2024. 06.16

Mans viedoklis par ‘’Sskaisles’’ melīgo, aizvainojošo, apsūdzošo komentāru.
— — —- —- — — — —- —-
… Varbūt Jums -‘’ visi mati sacelās stāvus’’-, bet Anda Ogriņa nosauca tikai VIENA ārsta vārdu, uzvārdu … Anda nenosauca –‘’viņu vārdus un uzvārdus visai valstij’’-… (tādai Sskaislei – ‘’taisnības cīnītājai’’gadījās SAMELOT!). … …
Jūs – (tāda Sskaisle – ‘’taisnības cīnītāja’’) rakstījāt –‘’… uzskatu par elementāru cilvēktiesību pārkāpumu, ka jūs (Anda Ogriņa) uzņematies tiesneša lomu un apsūdziet un notiesājiet ārstus. … Jūs (A.Ogriņa) atceļat elementāru tūkstošgadīgu lietu – bez tiesas lēmuma – nav vainīgā.’’- . … … BEZ TIESAS LĒMUMA – NAV VAINĪGĀ, bet, uz tādu Sskaisli – ‘’taisnības cīnītāju’’, tas neattiecas. … … Sskaisle – ‘’taisnības cīnītāja’’ ir bez tiesas apsūdzējusi, apmelojusi gan Latvijas prezidentus, gan žurnālistus, gan politiķus, gan komentāru rakstītājus utt. …
— — —- —- —- —- —- ——
Par ārsta vārda nosaukšanu. … … Žurnāls ‘’IR’’ uzklausīja ABAS PUSES, tikai pēc tam tika publicēts ārsta vārds, gan pieminētā ārsta viedoklis par notikušo. … … Savukārt Sskaile savus NEPAMATOTOS, PRETĪGOS, ĻAUNOS APVAINOJUMUS Andai Ogriņai izteica ANONĪMI. ..
Pārmetumi psihoterpeitam U.Jumejam pamatoti, jo nevar teikt, ka ‘’nav redzējis ierakstu E-veselībā’’ (ja ārsts ‘’nepamanīja’’ – vai tad jāklusē par pārkāpumu?). … Ja E.Levits vai K.Kariņš kaut ko ‘’nepamana’’ vai kļūdās kādi palīgi, tad gan NEKĀDU TIESU NEVAJAG, tad Sskaile bez kādas tiesas raksta visādas RIEBEKLĪBAS un MELUS, rīko linča tiesu (pašas vārdi)….
… Sskaisle raksta –‘’Jūs (A.Ogriņa) vārda tiešā nozīmē kājām mīdat elementāru cilvēcību.’’- … … Bet kur ir Jūsu CILVĒCĪBA ??? … Jūs Sskaisle NEPAMATOTI APSŪDZAT A.Ogriņu par varmācību un čekistu laiku tradīciju atjaunošanu. … …
… Sskaisle raksta –‘’Jūs (A.Ogriņa) rīkojaties prettiesiski un varmācīgi !!!! Jūs pievienojaties tiem prātā sajukušajiem kreisajiem, kuri rīko linča tiesas sociālajos tīklos un interneta portālos.’’- … … … Ļauni, pretīgi – Slima cilvēka murgi!!! ….. …Ja Jums visi ar citu viedokli šķiet prātā sajukuši, kreisie, čekisti utt., tad pašai jāiet ārstēties. … … Ceru, ka Jūsu anonīmās riebeklības, rupjības dažreiz padzēsīs. …

+9
-1
Atbildēt

2

    Sskaisle > Andris Vītols 13.01.2024. 08.42

    Tavs viedoklus andri arī ir saprotams, jo tu esi no tiem komentētājiem, kurš vairākas reizes vairākos medijos esi saucis konkrētu tiesnešu – vai ptokuroru, neatceros precīzi vārdus, kurus tu uzskati par netaisnīga, negodīga tiesas lēmuma pieņemšanu.
    Tāpēc kaunināt mani par meli ir labi saprotama, bet man nepieņemama lieta.

    Mana sapratne par taisnīgumu ir tāda, ka es varu ar vārdu un uzvārdu kaunināt publiski zināmus cilvēkus, par publiski aprakstītu notikumu- piem., karīņš notriec miljonus, levits izsludina kroplus – nepilnīgus likumus u.c. , bet situācijās, kad mēs nevaram pārliecināties par faktiem, par notikušā apstākļiem, kā tas bija tavā tiesas gadījumā, vai Andra zāļu izrakstīšanas gadījumā- nav godīgi un tiesiski publiski celt neslavu cilvēkiem.

    Tā ir tiesiskuma graušana.
    Tas ka tu mani apsaukā parmeli un sevi sludini par baltās patiesības tēvu, man nav nekāds jaunums.
    Tavam viedoklim nepiekrītu un punkts, man tas nozīmē, ka esi negodīgs un gļēvs cilvēks.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 13.01.2024. 09.10

    Jā un vēl –
    “Baltais tēvs” andri vītol, apsaukāt cilvēku par slimu suni ir gana zemiski, nomazgā muti un paskaties uz sevi spogulī un pats izlasi rakstu vēlreiz un pārmaiņas pēc padomā …..noderēs

    0
    -8
    Atbildēt

    0

Uldis.M42 12.01.2024. 17.31

Daudzas nāves ir uz mūsu pērkamo siles lopu sirdsapziņas, kuri, lai neatņemtu Solncevas brigāžu struktūrvienību, IeM, darboņiem rūpalu (ņemt kukuļus un laist otreizējā apritē Nodrošinājuma valsts aģentūrā nodoto zālīti) un organizētās noziedzības darboņiem to tirgot, atsakās dekriminalizēt marihuānu. Ne legalizēt, bet dekriminalizēt. Paskaidrošu tuvāk.
Nelegālie tirgoņi mūsu pašu sētmalēs izaugušām kaņepēm, kur vispār nav aktīvo vielu, mēdz pievienot lētus sintētiskus opiātu surogātus un jauneklis, izsmēķējis pirmo kāsīti, ir noķēris kaifu un tāds ātri vien paliek par opioīdu atkarīgo. Tādam reti ir tā laime nodzīvot vēl 20 gadus. Nenoliegšu, ka visi narkomāni ir sākuši tieši ar zālīti, bet ievērojama daļa, kam tā bijusi pieejama tīrā veidā, ar to nodzīvojis, cits 70, cits 80, vai vēl kāds 90 gadus. Vecus zālītes smēķētājus esmu sastapis Centrālāzijā un Pakistānā. Marakešā, Gīzā un Karači, kur katram ir iespējas savam priekam saplūkt kaņepju lapas un ziedputekšņus, visi nestaigā apdolbījušies, bet lielākā daļa nekad pat nav smēķējuši visiem pieejamo izkaltētu magoņu sulu.
Ja cilvēkam, nenosaukšu viņu par augsti morālu sabiedrības locekli, būs iespēja kaņepi izaudzēt mājās, vai korporācijā kaimiņa siltumnīcā, tāds nebrauks uz Lubančiku pie čigāniem, vai nepirks nezināmas izcelsmes zāli no nezināmas izcelsmes Latvijā ievazātiem noziedzniekiem. Vēl labāk, ja to varētu nopirkt aptiekā.
Nekādā ziņā es to psihotropo līdzekli neslavēju, bet ja vēža slimnieks pirms jau spiests pāriet uz morfīnu vai fentanīlu, varētu iegādāties marihuānu, būtu tikai apsveicami.
Lai atturētu jauniešus no narkotikām, pātagas vietā noderētu burkāns. Piemēram, skolotāji skaidrotu, ka tiem, kuru narkotiku testi ne reizes nebūs izrādījušies pozitīvi, nebūs šķēršļu vēlāk iekļūt prestižās mācību iestādēs, uz viņiem neattieksies daudzu ienesīgu profesiju aizliegumi, tiktu demonstrēts, kā pat tādu, ne īpaši bīstamu vielu, kā marihuānas un extasy lietošana izraisa depresiju un kā tā pāriet pēc nedēļas atturēšanās, par to, ka vieglās narkotikas var būt ceļš uz spēcīgām, no kurām jau vairs nebūs iespēju nolekt.
Jāatzīst, ka tonusa uzturēšanai speciālo dienestu darbinieki pildot uzdevumus lieto kokaīnu vai metamfetamīnu. Kamēr KGB, vēlāk krievijas FSB nebija ieņēmuši līderpozīcijas kokaīna un heroīna tirgošanā pasaulē, Peru, Kolumbijas Ekvadoras un Bolīvijas kokaīnu caur vēstniecību Buenosairesā ar lidmašīnām kā diplomātisko kravu, vai no Venecuēlas ar zemūdenēm izvadājot uz pasaules tirgiem, psrs lietoja pašu, vai kā visbiežāk no citiem nozagto, Sidnokarb. Jāatzīst, bija neslikts līdzeklis, kas īpašās reizēs palīdzēja ar automobīli nobraukt 1500 km un vairāk.
Mans atzinums: alkohols un narkotikas neder vārguļiem un psihiski neveseliem, tāpēc, jo īpaši, periodiski būtu jāpārbauda mūsu varu uzurpējušās “gaišās galvas”.

+3
0
Atbildēt

1

    Andris Vītols > Uldis.M42 13.01.2024. 00.08

    Ja vieglās narkotikas var būt ceļš uz spēcīgām…, tad kāpēc dekrimalizēt??? … Valstīs, kur to “zālīti” atļāva, tagad to “atļaušanu” vērtē kā nepareizu lēmumu. …

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    Uldis.M42 > Andris Vītols 13.01.2024. 21.15

    Mēģināšu paskaidrot, tai skaitā tiem, kuri tikai izliekas. Cūka dubļus vienmēr sameklēs. Es nenosaucu visus narko atkarīgos par cūkām, tikai kādus 70 – 80%, vienkārši ir tāds teiciens. Cilvēki lieto narkotikas, gan kur par narkotikām ir paredzēts nāves sods, kā Taizemē vai Singapūrā, gan Nepālā un Bolīvijā, kur valda pilnīga brīvība. Atšķirībā no Latvijas, Nīderlandē, Šveicē, Kanādā un atsevišķos ASV štatos, kur Cannabis, ir dekriminalizēts, uz to neiedzīvojas krievijas organizētā noziedzība, padumjā milicija un to, krievijas bandītu apkalpojošā, priekšniecība. Tur čigāni un Vienotībai/Progresīviem sociāli tuvie krievu noziedznieki, nevar piejaukt zālītei vielas, kas lietotājus garantēti padara par atkarīgiem līdz to īso mūžu galam. Tātad, tikai daļa no tiem, kuriem bijusi pieejama normāla marihuāna vai hašišs, kļūst par atkarīgiem no smagām narkotikām.
    Ak jā, pirmais solis uz atkarību no heroīna, ir cigarešu smēķēšana, bet ne marihuāna.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Finegans 12.01.2024. 11.46

Ja nevar atmest – tas norāda uz vāju raksturu. Tāpat kā ļuļķētājiem.

+2
0
Atbildēt

0

Sskaisle 12.01.2024. 06.55

Jā un fb lasu, ka vecāki sūdzās, apvaino skolas, uz kurām izsaukta policija par jauniešu narkotiku lietošanu. Tādus vecākus gan vajadzētu tiesāt – tie ir visīstākie savu un citu bērnu bendes

+1
-6
Atbildēt

0

Sskaisle 12.01.2024. 06.53

Otra lieta, kas rada jautājumu – kur tirgoņi ņem tās zāles un narkotikas, ko tirgot?

Man ir aizdomas, ka bez valsts ierēdņu nelikumīgas iesaistes tās lietas tomēr nenotiek.

Nu mūsu ir tik maz un mūs tā uzrauga- katru saņemto eirocentu mums ar nodokļiem apliek, ogu un sēņu tirgošanu, veco lietu tirgošanu internetā pamana un liek par to nodokļus maksāt, bet redz – narkotirgoņus noķert nevar…..nu neticu īsti tam

+4
-6
Atbildēt

0

Sskaisle 12.01.2024. 06.49

Man ģ ā savulaik izrakstīja xanax. Tas bija laiks, kad sievietes prokurores man rakstīja vēstules, ka māsīca bija dzērāja un nav ko tur citus vainot, pati esot nopelnījusi, ka šo nosita.
Jā, ģā saka – lai es nopērkot un iedzerot tikai, ja galīgi citādi nevaru.
Aizeju uz aptieku, tāda superforša dāma aptiekāre man saka- nu nedzeriet šīs zāles. Es saku, nu tikai lai ir rezervē- viņa- nu nevajag. Un es to recepti saplēsu. Tā kundze tur vairs nestrādā, bet ja es viņu satiktu- godavārds viņai ziedus nopirktu.

Brālis psihiatrs man tikai baldrijāņus atļāva dzert. Lai es kārtojot vispirms savu dzīvi , nevis tabletes meklējot. Nu es tad pirku tos krievu dzeltenos baldrijāņus un 2x dienā 3- 4 ripiņas.

+1
-7
Atbildēt

1

    no malas > Sskaisle 15.01.2024. 17.45

    Piedodijet, bet, redzot Jusu dažkārt absurdos komentarus par visu un neko, šķiet, ka dr.pareizi darija, kad Jums izrakstija xanax. Varbut tas naktu pa labu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > no malas 15.01.2024. 20.56

    ak Debess, no malas, nu kā var būt tik sirsnīgi latvieši, paga – jādabū mutautiņš, lai aizkustinājuma asaras varu notraukt un degunu izšņaukt
    nu Ogriņkundze un žurnāliste takš izstāstīja, to vismaz saprati – ka xanax ir pirmā pietura uz atkarības nāvi galasstacijā ….
    – kā teica biedrs staļins – nav cilvēka, nav viedokļa – nu latvieši – nu paldies jums – viens bāž psihenē, otrs grib pliku izģērbt , trešais – bendēt nost lai miers un bērziņš –
    nu elle un indija – kurš no mums neriktīgāks ?
    es tā kā biju gatava padoties, un pieteikties, ka es tā esmu, bet nupat atkal sāku šaubīties…..
    godavārds

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Sskaisle 12.01.2024. 06.44

Starp citu, es ticu, ka ir arī negodīgi ārsti.
Vācu medijos raksta, ka mediķu , sanitāru piekaušana Vācijā jau vairs nav nekāds retums.
Bet es turos pie taisnīgas tiesas kā pie salmiņa.

Kādas tad bija padvalsts un nacistu un komunistu sabiedrības? Tur nosūdzēja kaimiņus, draugus, ārstus, frizierus, pārdevējus diktatoru rokaspuišiem un ar apsūdzētajiem uzreiz – bez tiesas izrēķinājās.

Tāds iespaids, ka mūsu valstī, mūsu sabiedrībā šis totalitārisma posts – slepkavot līdzcilvēkus, ir saglabājies.

Es tam saku skaidru nē.
Ukrainā dzejnieki mirst karā, mums no narkotikām un tad vainu uzveļ ārstiem.

+1
-7
Atbildēt

0

Sskaisle 12.01.2024. 06.39

Līdzjūtība tuviniekiem.
Kas manuprāt, ir absolūti nepareizi šajā rakstā, ka vārdā tiek saukti un apsūdzēti, tiesāti ārsti, kurus dzīvesbiedre uzskata par vainīgiem Andra nāvē.
Manā sapratnē tā ir kārtējā linča tiesa. Tā ir kārtējā Latvijas tiesu sistēmas, valsts impotence. Ja ārsts kļūdās – ir taču vairākas!!!! – valsts finansētas iestādes, kuras kontrolē ārstu darbu. Ā- nevar kļūdas pierādīt- tad jāklusē, vai jāturpina cīnīties.

Es savulaik, cīnoties par māsīcas slepkavas notiesāšanu sarakstīju par to vismaz 1000 komentārus- brēcu pret Debesīm, bet mans viedoklis bija un ir, ka vārdi nav jāpublicē komentāros. Ir jāraksta valsts iestādēm un jāvēršas tiesās.
Bet tad to slepkavu notiesāja. Un man vairs nebija spēka panākt, cīnīties, ka tās sievietes prokurores, policiste arī tiek notiesātas. Tā viņas darbojas tiesu sistēmā un es klusēju. Paļaujos uz to Kungu.

Jā- es laikam esmu viskritiskākā pret Latvijas valsti, mani apsaukā par kremlinu, bet es domāju, ka es esmu visgodīgākā. Es nerīkoju linča tiesas.

0
-7
Atbildēt

1

    Anda Ogriņa > Sskaisle 12.01.2024. 12.43

    Rakstā nav minēts, ka ārstus uzskatu par vainīgiem Andra nāvē. Aicinu nesagrozīt manus vārdus un viedokļus par notikušo, kurus tikai tagad sāku atšķetināt citu no cita un izprast (kopš Andra nāves pagājušas tikai 27 dienas). Taču nesaprātīga trankvilizatoru izrakstīšana ir veicinājusi viņa atkarību.
    Ārsti ir jāsauc vārdā – tā es uzskatu, un tam var piekrist vai nepiekrist.

    +9
    0
    Atbildēt

    2

    Sskaisle > Anda Ogriņa 12.01.2024. 13.20

    piedodiet – nepiekrītu, ārsti nav jāsauc vārdā, jo tas ir jūsu uzskats, nevis tā ir neapstrīdama patiesība.

    Lai žurnāls IR izdara elementāru lietu – lai uzaicina ekspertus , ko īsti nozīmē saprātīga un ko nesaprātīga zāļu izrakstīšana, tā vietā, lai publicētu ārstu vārdus.
    . Kāpēc tādas zāles vispār ir ? Laikam jau tāpēc, ka ir gadījumi, kad tās vajag. Vai par Andri var pavisam droši pateikt, ka viņam nevajadzēja tādas zāles?

    Un otra lieta, ja jūsuprāt, ārstu vainas dēļ Andra atkarības padziļinājās un noveda viņu pie nāves, kāpēc neesat vērsusies pacientu aizsardzības iestādēs?

    Es ticu, ka ir sāpīgi un ka novēlat , lai citiem tā nebeidzas dzīve, bet nedrīkst labu mērķi sasniegt jebkuriem līdzekļiem. Jūs apvainojat cilvekus visas valsts priekšā un jūs graujat tiesiskumu.

    Varbūt jūsu rīcības dēļ kāds cits ārsts neizrakstīs zāles kādam tās vajag , jo redz- nomirst un ārsti vainīgi.

    Visu cieņu Jūsu skumjām un uzņemībai, bet attieksmi pret ārstiem neatbalstu, nosodu

    0
    -7
    Atbildēt

    1

    Anda Ogriņa > Sskaisle 12.01.2024. 19.08

    Vai Jūs tiešām domājat, ka es nezinu pietiekami, lai runātu par to, par ko runāju?
    Esmu runājusi ar ārstiem un psihiatriem arīdzan, viņi ir ļoti labi informēti par visu, kas ilgtermiņā notika ar Andri. Tas nav tikai mans viedoklis.
    Un vai Jūs izlasījāt rakstu? Ja neizlasījāt – tur minēts, ka Andris daudzkārt pārsniedza saprātīgas zāļu devas un medikamentus lietoja kopā ar alkoholu, turklāt viņa e-veselībā bija ieraksts par to, ka nedrīkst izrakstīt trankvilizatorus ļaunprātīgas zāļu lietošanas dēļ. To redz katrs ārsts.
    Tāpēc paliksim katra pie sava viedokļa.

    +8
    0
    Atbildēt

    3

    Uldis.M42 > Anda Ogriņa 12.01.2024. 19.31

    Pēc tam, kad mediķi, rupji pārkāpjot Hipokrāta zvērestu, aizgāja galējo neliešu: Covid afēristu un Covid marodieru, kuri uzrīkoja Panikas pandēmiju, pavadā, mana uzticība tiem stipri kritusies.
    Mani ļoti interesē kam un par cik miljoniem Kariņš ar Pavļutu caur Nikaragua fašistisko prokremlisko režīmu notirgoja lieki pasūtītās vakcīnas. Es ceru, ka gan jau mēs to uzzināsim, ja vien abi līdz tam nebūt paši nonākuši vai aizsūtīti pie to astainā ragainā dieviņa.

    0
    -5
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Uldis.M42 13.01.2024. 00.26

    Jūsuprāt vakcīnas kaitīgas, nederīgas. … Tad kāpēc pārmetumi Kariņam, Pavļutam ??? … Vai tad par miljoniem var pārdot kaut ko nevajadzīgu, kaitīgu ??? … Iepriekšējos komentāros taču rakstījāt, ka ar vakcīnām var “nošpricēt” – tātad vakcīnas bīstamas. … Ja pērk, tad varbūt vajadzīgas vakcīnas !!!

    +3
    0
    Atbildēt

    1

    Uldis.M42 > Andris Vītols 13.01.2024. 22.33

    Vakcīnas bija prece, neatkarīgi, kaitīga vai nē un latviešu valsts nodokļu maksātājs par to bija izdevis savu naudu. Latvija pat nepamēģināja tās pārdot, ko varēja izdarīt 24 stundu laikā, ievietojot sludinājumu kaut vai tai pašā The Lancet un ar tiešo civilās lidmašīnas reisu, vai ar vienu pārkraušanu tās nogādāt pircējam. Latvija būtu saņēmusi kaut 20% no izsaimniekotās naudas, ar kuru, varbūt, būtu pieticis pāris Kariņa/Pavļuta sarīkotās Panikas pandēmijas upuru dzīvību glābšanai. Vakcīnas tika “uzdāvinātas” Nicaragua, par kuru, droši, puse no Kariņa un Pavļuta pastulbā elektorāta nekad pat dzirdējuši nebija, ar kuru Latvijai vispār nav nekādu attiecību, ja neskaita kādus narkomūļus, kas no turienes ved kokaīnu. Kāpēc tieši prokremliskā fašistiskā režīma Nicaragua, bet ne teiksim, Vjetnama, Nepāla, Pakistāna vai Maroka? Tas ir elementāri, jo pēc mūsu prokremlisko zagļu un koprofāgu parķiju čekas kuratoru rīkojuma vakcīnu “uzdāvināšanas” Nicaragua, tālāk jau visi gali ūdenī, bet ietirgotā nauda off=shore kontos vai kriptovalūtā.
    Cigaretes, ir ļoti kaitīgas, īpaši man kā ekoloģijas fanātam, kurš no meža katru reizi iznes plastmasas pudeles vai maisiņus, kas man trāpījušies pa ceļam, vai izceļ tos no ezeru vai upes dibena. Cigarešu izsmēķus, kuru filtri taisīti no sintētiskiem polimēriem, es vienkārši neesmu spējīgs uzlasīt, bet kad tie ieauguši sūnās, tie tur paliks līdz pastardienai. Cigarešu karstie dūmi izraisa lūpu un mutes dobuma vēzi, psihotropā viela nikotīns bojā nervu sistēmu, barības vadu un kuņģi. Dūmi, kas ir nepilnīgas sadegšanas produkts, ir kancerogēni, kas primāri ir iemesls plaušu vēzim, bet jau tālāk visam pārējam organismam.
    Ja Kariņš ar Pavļutu nakts melnumā aplaupītu tabakas kiosku, kad Juhņēviča stāvētu uz “šuhera”, komentētājs ar kļičku Andris Vītols apgalvotu, ka trijotne pelnījusi ordeni vai medaļu, vismaz. Manas domas, ka to anāliem līdz mūža galam būtu apzinīgi jākalpo cietumā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Anda Ogriņa 12.01.2024. 20.30

    Anda, es rakstu izlasīju, bet man visi mati sacelās stāvus no tā, kā jūs atļaujaties Andra nāvē vainot ārstus nosaucot viņu vārdus un uzvārdus visai valstij.
    Jūs rīkojaties prettiesiski un varmācīgi !!!! Jūs pievienojaties tiem prātā sajukušajiem kreisajiem, kuri rīko linča tiesas sociālajos tīklos un interneta portālos.

    Jūs vārda tiešā nozīmē kājām mīdat elementāru cilvēcību.
    Zinu, ka nesen nomira kāds izcili jauks cilvēks, iestādes vadītājs. Viņš nomira tāpēc, ka regulāri lietoja pretsāpju tabletes hroniskai vainai, bet asinspiediena uzturēšanai mēdza iedzert 50-100 gramu konjaka. Nomira – piecdesmitgadīgs, gudrs , smuks , visu mīlēts vīrietis. Jo alkohols ar pretsāpju tabelētēm var būt ne tikai kaitīgs, bet nāvējošs. Vai jūsuprāt arī vainīgs dakteris, kas viņam izrakstija pretsāpju tabletes? Nē? Ar ko Andra gadījums atškiras no jebkura cita vāja cilvēka, kas nespēj tikt galā ar savām atkarībām?

    Un kā cilvēkiem justies , kad jūs te tik enerģiski atjaunojat čekistu laiku tradīcijas – nosūdzēt – šai gadījumā – ieliekot socītklos, medijos – par pierādāmu vai nepierādāmu kļūdu, pārkāpumu un cilvēks tiek iznīcināts.

    Tas , ko jūs atļaujaties būtu jākriminalizē. Es gribu dzīvot tiesiskā valstī, kur man nav jābaidās ka mīloši vai sērojoši, vai negodīgi un agresīvi, alkatīgi cilvēki var ierakstīt par tevi publiskas ziņas, vai kā tikko stāsta Panorāmā – iekaustīt ārstu, pazemot

    Vēlreiz – uzteicu Jūsu drosmi runāt par narkotiku tirgu, par jautājumu par ārstu iesaisti , atbildibu tajā, bet kategoriski nosodu , uzskatu par elementāru cilvēktiesību pārkāpumu, ka jūs uzņematies tiesneša lomu un apsūdziet un notiesājiet ārstus.

    Jūs atceļat elementāru tūkstošgadīgu lietu – bez tiesas lēmuma – nav vainīgā.

    par e -veselību – nav tiesa, ko jūs apgalvojiet – pēdējo trīs gadu laikā man biežāk ir bijis jābūt medicīnas iestādēs kā teātrī vai koncertā un e- veselība nedarbojas – vai darbojas ar tādiem pārtraukiem ….

    bet – ja ir tā, kā jūs rakstiet, ka e -veselībā tāds ieraksts – un visi psihiatri zināja par pretlikumīgu kolēģu rīcībām un ierunājās tikai pēc Andra nāves – tad to sauc par gļēvulību un ir jāvēršas attiecīgās iestādēs , lai to pārbauda un pierāda , nevis tāda vecteņu pļurkstēšana
    viena nelikumīga nedrīkst radīt jaunu nelikumību

    medijiem kauns – tas vispār ir mediju noziegums – tā nedrīkst darīt

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > Anda Ogriņa 13.01.2024. 07.29

    Es Andris Vītols izsaku Jums līdzjūtību. … Jūs centāties visu darīt pareizi. … Konkrētā komentētāja, tāda Sskaisle – ‘’taisnības cīnītāja’’ daudz raksta par to, ko nesaprot, vai nepilnīgi izlasa. … … Viņu apsaukājot par kremlinu, bet viņa pati domājot, ka esot visgodīgākā. Viņa nerīkojot linča tiesas…. …Ar Sskaisli būs strīds, kurā nomirs patiesība, jo viņa kļūdīsanos parasti neatzīst, parasti neklausās otra argumentos. … … … Žurnāls ‘’IR’’ uzklausīja ABAS PUSES, tikai pēc tam tika publicēts ārsta vārds, gan pieminētā ārsta viedoklis par notikušo. … Es nekādus Jūsu pārkāpumus neredzu, nekāds tiesiskums netiek grauts. …

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    WunderGe > Anda Ogriņa 13.01.2024. 11.22

    Visi, kas vismaz 1x ir bijuši Ir komentāru sadaļā, zina, ka S nav pilns rublis, un, spriežot pēc bezsakara grafomānijas plūdiem, pašai tvaicene būtu stipri noderīga.

    Jebkura atbilde ir tikai iemesls jaunai, kā agrāk teica, vārdu caurejai, parasti bez saistības ar publikāciju, tikai par pašas unikālo personību.

    Iesaku neielaisties.

    +3
    -1
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > WunderGe 13.01.2024. 15.19

    man nav ne pilns, ne pusrublis, tas ir skaidrs, bet ir vēl viena būtiska lieta, kas jāuzraksta – ir tādas matrices – un viena no tām ir Bulgakova Meistarā un Margaritā. Tā epziode, kad Volands nokaitina entuziastisko dzejnieku Bezdomniju un tas piedraud Volandam ar psiheni. Nu izkārtojas tā, ka tajā nonāk pats Bezdomnijs un ,…. vēlāk nolemj tur arī palikt. Tāpēc man nav varinatu – WunderGe – nevaru solīt, ka tvaiceneē tiksimies, bet ka tu tur tiksi – domāju, ka tas ir diezgan droši un tad kādā veselā brīdī atceries, ko tu man par mani rakstīji – klasika jau tāpēc ir klasika, ka mūžam dzīva

    es to negribēju – pats sāki

    0
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam