Pulvermuca

29

Komentāri (29)

Holly Dvorak 24.10.2023. 17.47

Jūs esat pilnīgi taisnība, un tas rada lielu problēmu mūsu sabiedrībai. Medijiem ir jābūt pārredzamiem un jāsniedz objektīva informācija. Lai iegūtu dažādu avotu viedokļus un papildu informāciju, es iesaku apmeklēt dažādas ziņu platformas. Viens no maniem iecienītākajiem avotiem ir https://legacyofdeadslot.net/latvija/ Tas sniedz plašu informāciju par dažādām tēmām, ieskaitot starptautiskās aktualitātes. Informācijas pārbaude ir mūsu atbildība kā informētiem pilsoņiem

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 24.10.2023. 15.40

Un vēl – izrādās, ka mūsējie nevarēja noskaidrot, kas sūta šīs draudu vēstules. Vācieši to ir noskaidorjuši – hamas.
Tad uzreiz vēl – kāpēc Latvijas un pasaules ziņu mediji nezusver , ka Tuvajos Austrumos cinās demokrātija = Izraēla ar teroristiem – hamas? Nezinu nevienu teroraktu, kuru Eiropā īstenojuši izraēlieši. Nezinu tādu. Toties pārējie terorakti – pat jau slepkavas etniskā izcelsme tiek noklusēta, tad pēc papildus ziņām kā Allah akbar – skaidrs kā vārdā un kas nogalina cilvēkus.

Un ir tādas daudzas detaļas, kuras uzreiz un vienmēr nevari noformulēt vārdos, vai pieminēt, bet – ir baigi baigi bail no tā virziena, kurā ripo p mūsu globuss

https://www.la.lv/spridzinasanas-draudu-vestules-sanemusas-vacijas-skolas-un-radiostacijas-policija-atklaj-kas-tas-sutijis

0
0
Atbildēt

1

    Uldis.M42 > Sskaisle 24.10.2023. 16.00

    Kad krievi 1973. gadā piedalījās karā pret Izraēlu, kurā ancionists Niksons, pārvarot personīgo nepatiku, Izraēlu izglāba, tāpēc, ka apzinājās, ka Izraēlas drošība ir visas civilizētās pasaules drošība, Eiropā šad tad uzsprāga Aeroflot un citi KGB kantori, tikai, ņemot vērā kara apstākļus, tie nebija terora akti, bet gan diversijas.
    Mani uztrauc, ka mūsu Saeimas Hamas atbalstītāji varētu izraisīt Izraēlas specdienestu reakciju, tomēr es paļaujos, ka nevainīgie Latvijas iedzīvotāji no tā necietīs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 24.10.2023. 14.48

Klausos ZDF ziņas. Man mūsu neder – tā sajūta, ka sabmediji pa tiešo no kremļa translē.

Bet ne par to runa.
Lūk, rāda un stāsta, kā cieš Gazas sektorā. Redzu foto , video un piekrītu, Cilvēki cieš un visai pasaules sabiedrībai jāsadodas rokās, lai Gazas sektora civiliedziedzīvotāji netiktu mocīti,

Bet – kāpēc !!!! par Izraēlu rāda, ka viņi gatavojas bombardēt, nevis, ka viņi mēgina atbrīvot no teroristiem savus nolaupītos pilsonus, arī tai skaitā ebreju bērnus? Vai nolaupītie ebreju bērni ir dzīvi? Paēduši?

Vai tad Hamas teroristiem turpat Gazas sektorā nav gimenes? Vecāki? Brāļi, māsas, sievas, bērni? Vai viņi – palestīnieši nesaprot, nezin, ko hamieši darīja Izraēlā?

Es atsakos saprast, kas notiek pasaulē.

Un ka Krievija Ukrainā var mierīgi turpināt bombardēt civilos objektus – arī to es atsakos saprast.

Jā, es cenšos distancēties -bet nevaru, es nesaprotu un es tomēr gribu saprast. Bet kam pajautāt, kas patiesībā notiek ?

0
0
Atbildēt

1

    Andris Vītols > Sskaisle 24.10.2023. 17.12

    Ko tad tie LV sabiedriskie mediji sameloja ??? … … Jūs gan te sacenšaties ar kremļa propagandistiem – savā stilā. … … Par Izraēlu. … Jau bombardē (nevis tikai gatavojas), paši stāsta, ka bombardē tos HAMAS objektus, tuneļus. … tajā GAZĀ. …

    0
    0
    Atbildēt

    3

    Sskaisle > Andris Vītols 24.10.2023. 18.33

    sabiedriskie mediji sameloja, ka slimnīcu Gazā sabombardēja Izraēla. Pieņemsim, ka ziņas, kas par to pienāca bija pretrunīgas – bet tad tomēr ir tā arī jāsaka – jo nav jau pirmā reize, kad nav konkrēta informācija. Un tai brīdī, kad ir konkrēta informācija – tad tā arī pasaki , nevis – iespējams, varbūt utt. , bet
    otra lieta, kas ir īpaši izpaltīta sabiedriskajos medijos – ļoti būtiska informācija vispār netiek pateikta – tas ir tas, ko sauc par manipulēšanu ar informāciju.
    noklausies – šodienas jautājumu par notikumiem Gazā – ko S.Broka stāsta – nu noklausies pats – un uzraksti –

    nu bija AP par nelegālu robežas šķērsošanu – ko bojārs beigās stasta – cik slikti, ka robežsargi nerunā ar nelegāļiem – bet es skatījos to raidījumu otrreiz – tā arī neparādījās informācija, cik likti ir tas, ko dara tie nelegaļi –

    vēl būtiskāk – vai tu vari gūt pilnvērtīgu infromāciju par to, kas notiek Latvijā no sabmedijiem ? Piemēram, izglītības nozarē? Nu tevi sabaroja ar ziņam, ka izglītības nozarē problemas rada sliktie skolotaji, tik labi apmaksāti, skolu brīvlaikos nestrādā atpūšās, zīmolu somiņās staigā ut. t – bet cik daudz tu andri zini par pašu izglītības ministriju? cik mums ir izglītības nozarē ir ierēdņu uz vienu skolēnu un vienu skolotāju, cik lielas prēmijas saņem ierēdņi , cik vispār lieli ir budžeti – kam cik tiek. Kas notiek ar tiem mācību līdzekļiem – cik tie nožēlojamie žurnaļugas ir bijuši skolās un lūguši lai parāda – kur ir tās grāmatas , kur ir tie datori un citi labumi – pie tam, nevis tajās svaigi remontētās pokazuhas – bet uztaisiet aizliegto paņēmienu – par skolu dzīvi
    nu labi – izglītības nozare, bet kāir citās ministrijās

    mums nodibinaja klimata ministriju – bļīn – nu pastāsti, ko tā ministrija dara , kas tur notiek

    atkritumu izvešanai tarifi ceļas katru pusgadu – kāpēc?

    kāpēc civilizētā pasaulē valsts spēj savus pilsoņus aizsargāt, par tiem rūpēties, pie mums nē

    skatos Kultūršoku – kg kultūras nespēju , bet kultūršoku skatos – nu esmu rakstījusi, katrs otrais raidījums ir spēle vienos vārtos. Nu ja problēmu rādi – tad vismaz 2 puses, lai zisakās. Par izrādi Daugavpilī – tā arī ukraiņu viedokli neuzzinājām – tik krievu , ka kas gan tur slikts –

    semjon semjonič – saprati, kāpēc es tik nenormāli kritiski vērtēju mūsu sabiedriskos medijus ?
    tu neesi brīvības gaisu elpojis un tāpēc tā man raksti

    0
    0
    Atbildēt

    3

    Sskaisle > Sskaisle 24.10.2023. 18.48

    starp citu, andri, tu biji tas, kurš stastīja, t.i. rakstīja, ka klausās gan kremļa, gan krievu opozicionāru raidījumus – esot jāzin kas notiek kaimiņos, tad redzi – es tikpat labi un bieži vien daudz labāk esmu informēta kas tur notiek, jo es lasu medijus vācu un angļuvalodā. Ja es paļautos tikai uz mūsu sabmedijiem – es patiešām dzīvotu tādā kā laimīgā neziņā. Tas tev pašam nav licis aizdomāties, kāpēc tā?

    lasīju , ka kremlis izsmējis un apmelojis mūsu premjeri eviku silinu – nu slikta ziņa, ka kremlis par mums smejas un kā saka ar launu zemtekstu, piekrītu –

    bet – cik mēs – sabiedriba kaut ko zinam par siliņu? jaunā vienotība mums tā arī nesniedza informāciju, kapēc tādos izaicinājumu apstākļos par premjeri mums IELIEK!!! – mums nezinamu cilvēku – nu Rainis teica, ka aitu baram nav jāzin, kas tos gana, bet to Rainis ļoti ļauni par mums pateica

    jv – tagad nra un vēl kādus medijus nosūdzējusi drošības policijai – nu tie mediji nu par siliņu vairs neraksta,bet nesmukums tācu palicis – ielika mums siliņu un es tā arī nezinu, cik no nra.lv rakstītā bija, cik nebija ir/nav patiesība –

    un tas kopumā ir viss cits, bet tikai ne demokrātija

    lūk, vēsture – elle un indija – Stranga izdeva grāmatu par Ulamņlaiku – Debess – 1x ziņās, otrreiz Brīvības bulv par to bija īsa saruna. Mums jau vēsturnieki sadzīti pagultēs un klusē bet tu kašķu veci, bļin – paskaties, kā brīvā demokrātiskā pasaule diskutē , strīdā s un izzin savu vēsturi – nu paskaties un padomā , kāpēc tā

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 25.10.2023. 04.44

    Tie vācieši un “vecā EIROPA” to Putinu un Krieviju īsti nesaprata. … Ja viņi paši NESAPRATA, tad ko Jūs varējāt mācīties no viņiem par to Krieviju??? … … Lai būtu labāk informēta -“kas tur notiek”- vēlams REDZĒT un dzirdēt to, kas tur Krievijā notiek. … Vēl vajag paklausīties gudrus cilvēkus, lai mēģinātu saprast, kas tur notiek. … … Zinot vācu valodu, Jūs varat būt informēta par notikumiem Vācijā (tad par to arī rakstiet). … …

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Andris Vītols 25.10.2023. 18.10

    Andri, Vācija visu vienmēr ir labi sapratusi un virzījusi tā kā viņiem izdevīgi. Pateicoties ASV karabāzēm – neieguldīja aizsardzībā, tad plānoja labi dzīvotvar lēto krievu gāzi un naftu. Pēc principa- kas neriskē, nevinnē. Nu krievi uzmeta, bet nav teikts, ka Vācija lielākais zaudētājs.

    Tā kā tu lasi tik krieviski- tu nevari spriest par vācu medijiem

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis.M42 > Sskaisle 24.10.2023. 20.15

    Zini kā, kā bargās krievenes vīrelis Tomsons saka: CNN un RT, kas ir viņa, kā propagandona ziņu avoti, par to neko nav ziņojuši. Kad tie noziņo, ka sabombordējuši, tad tā viņiem ir patiesība visaugstākā instancē. Kāpēc jānopūlē smadzenes, ja kremļa avoti visu gatavu uz šķīvīša ar apzeltītu maliņu, pasniedz? Lai muļķa žurnālisti ar tādām lietām nomokās?
    Kas attiecas uz vēstures viltotāju, komparķijas vēsturnieci Gori – Kreitusi, kā arī uz citiem pastāvīgiem radio viesiem: Jurkānu un Rublovski, kas bez žēlastības drāzuši spriestnespējīgo latvietīšu smadzenes, katru reizi tos dzirdot, mana karstākā vēlēšanās vienmēr ir bijusi, lai radio mājas vietā būtu asiņainu drupu kaudze.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Vītols > Sskaisle 25.10.2023. 23.31

    Atbildu Jūsu stilā !!! … … Ja citus nepamatoti apsaukājat par -“nožēlojamiem žurnaļugām”-, vai svešos vārdos (par “semjoniem”), tad pati neslēpieties kā tāda “čekistaina” stučītāja un “putinistu” kaunīgā atbalstītāja. … … … … Nevajag tik daudz lasīt, ja tāds juceklis Jums galvā par visu. … …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 24.10.2023. 19.02

    https://lr1.lsm.lv/lv/raksts/monopols/arpolitikas-petniece-sintija-broka-globala-konteksta-demokratija.a182667/ – nu tev tev broka – sorosa augstskolas studente – arabistiskas speciāliste – nē nu tas izskaidro viņas proarābisko nostāju, bet vai sabiedriskie mediji tā drīkst rikoties- ļaut uzstāties cilvēkam, kurš pauž tik vienpusēju viedokli? nu labi – drīkst, nu bet tad laidiet studijā tādus, kuri oponēs sintijai brokai

    kāpēc to pašu Kreitusi nelaiž sabmedijos – asa mēle? pensionāriem a la andris vītols nepatiks ? varnešiem? vienkāršai tautai, kura cieš no valsts neizdarībām ļoti patīk viņas stingrie un galvenais pārliecinošie argumenti – nu labi viss, basta – skatos filmu par Napoleonu un Meternihu. Nu patīk man tas Napoleons – nu patīk, kaut gan – slepokavnieks arī bija , tik daudz karavīru mira viņa mabīciju dēļ

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 25.10.2023. 03.55

    Labs ieteikums, noklausīšos to pārraidi ar S.Broku. … .(“Monopolā” gan vienmēr ir tikai VIENS viesis, tāpēc vienmēr ir tikai viena viesa viedoklis). … … .. Par to Gori-Gravu-Kreitusi man ir viedoklis, kuru jau tiku paudis. … .. … Viņa visos laikos RUNĀ “PAREIZI” un “pareizās” partijas izvēlas, kur stāties. … … … Varbūt “vienkāršai tautai” tāpēc patīk , ka Kreituse māk norādīt “pareizos” vainīgos, jo zin, ko “tauta” grib dzirdēt!!! … … Varbūt par daudz viņu “laiž” tajos visādos medijos !!! … …

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Andris Vītols 25.10.2023. 18.12

    Nu klau, nu tu visos laikos nerunĀ pareizi?

    Un kā ar kariņu ir? Bija mans varonis, tagad nodevējs kangars un kauna traips.

    Ko teica Rainis? Pastāvēs kas mainīsies. Nu tik uz kuru pusi jautājums

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 24.10.2023. 19.13

    lūk, sabiedrisko mediju šodienas ziņas- uz demostrāciju Islandē sanākušas sievietes un viņu atbalstītāji un nebināras personas. Un rodas jautājums – kas ir nebināras personas, ka tās atsevišķi tiek pieminētas? Tām ir kāds īpašs nopelns? Tagad varonība ir tad, ja esi nebināra personība? nu to es uzskatu par sabiedriskajiem medijiem nepieņemamu ideoloģisku manipulāciju ar cilvēku prātiem. Un tas ir tas, ko paredz stambulas konvencija – nolādētā – dzimuma nav – ne sieviete, ne vīrietis – neinteresējies kas notiek pasaulē – rubini savu nabiņu, vai kā tagad pēdējais modes kliedziens – aiztiec savu slieciņu vai škirbiņu tur lejā un būs labi

    nē – andri, nevajadzeja tev man rakstīt –

    LSM sazinājās ar vairākām Islandē dzīvojošām latvietēm, lai noskaidrotu viņu viedokli par sievietes lomu mūsdienu islandiešu sabiedrībā.

    Islandes galvaspilsētas Reikjavīkas ielās otrdien pulcējas ap 25 tūkstošu cilvēku – sievietes, viņu atbalstītāji un nebināras personas. Dažādi ar streiku saistīti pasākumi notiek arī 10 dažādās vietās valstī

    https://www.lsm.lv/raksts/zinas/arzemes/24.10.2023-islande-noticis-sieviesu-streiks-ko-par-dzimumu-lidztiesibu-doma-tur-dzivojosas-latvietes.a529021/

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 25.10.2023. 03.05

    Pieminēto grāmatu nelasīju, tāpēc man nav pamata to vērtēt. … Vai vajag bērnus izglītot ? … Manuprāt vajag arī par to “kas tur lejā”. … Kad to darīt? … … Laikam jau atbilstoši vecumam. … … … Kad ir tas pareizais vecums kad stāstīt… … Vai pirms bērni saskatījušies pornofilmas, vai pēc tam…. Telefonus tad tā kā būtu jāaizliedz, pirms vērtējam to grāmatu… … Man nav atbildes, lai šo vērtē atbilstoši izglītoti mediķi, psihologi. … …

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Uldis.M42 > Andris Vītols 25.10.2023. 12.37

    Protams, labāk lai puikas noskatās kārtīgu pornuhu, nekā kad pusaudžus skolā apmāca, kā pareizi lietot anāla prezervatīvus un stāsta par elitāriem lubrikantiem, kādus lieto pats prezidents un kādu tas deva līdzi Zatleram viņa vēsturiskai vizītei pie Putina, jau iepriekš paredzot, ka tie būs fiziskie, garīgie un morālie kropļi. Vēl joprojām svēto latviešu zemi nesodīti bradā vivisektors Viņķele, kura bez vecāku ziņas gribēja bērndārzniekiem iestumt kroplu orientieri https://www.la.lv/psihoterapeites-blogs-karlis-nav-karlina-un-ruta-nav-rihards-3 Nezinu, kā uz to ir noreaģējuši viņas paredzamo upuru vecāki, bet pēc manām domām noziegums ir tik smags, ka taisnīgi būtu, ja viņa vēlētos, kaut nekad nebūtu piedzimusi, jo latviešu nācijai ir vajadzīgi arāji un kalēji bet ne slikti stilisti, skribenti un psihologi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Sskaisle > Andris Vītols 25.10.2023. 18.13

    Andri, nu dulls un vēl iecirtīgs. Un pretī runā. Nu izlasi, aizej uz veikalu izlasi, es tā izdarīju un tad spried

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > Sskaisle 25.10.2023. 20.07

    Ja nevarat savu viedokli pamatot, tad kārtējo reizi pārejat uz personīgiem aizskārumiem. … … Kāpēc vispār man rakstījāt par kaut kādiem mītiņiem Islandē, par kaut kādu grāmatu ??? … Raksts bija par notiekošo Izraēlā, Gazā un saistībā ar to visā pasaulē. … …

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Sskaisle > Andris Vītols 25.10.2023. 22.00

    tapēc, ka tu piekasījies , apstrīdēji manu viedokli par mūsu sabmediju prokremlisko dabu – un es centos pamatot – ka zombē mums smadzenes –
    tu zini, kas ir nebināra persona bļēdj – mums ir maksas medicina, tikko nra lasu, ka ar lauztu roku pašiem jābrauc uz slimnīcu – par ko mēs nodokļus maksājam , ja mums valsts neko vairs nespēj nodrošināt -ugunsdzēsēji nav, policija nav, pasts nav, medicīna nav, izlgītība nav – toties ir korupcija, ir meli, ir manipulācija – to es tev cenšos ieskaidrot – bet tu tēlo, ka nespēj to saprast

    braukšu ciemos – ieeju veikalā – klau – es neko nevaru atļauties nopirkt – viss ir nenormāli dārgi – svece – 6 eur mazā – 18 lielā. Gramatas, saldumi, kafija – nezinu , ko darīt, jāsēž mājās gultā tumsā pie datora – viis prieks

    0
    0
    Atbildēt

    0

Uldis.M42 24.10.2023. 13.30

Nupat noklausījos ASV Jūras spēku 1. ranga kapteini Gary Yuri Tabach, ar kuru man praktiski vienmēr sakrīt viedokļi. Kā viņš teica, terorisms, tas ir tikai instruments Ļaunuma ass: krievijas – Irānas – z-Korejas, rokās. Esmu pārliecināts, ka kopš 2021 gada janvāra tai, mākslīgi uzskrūvējot naftas cenas un finansējot Irānu un Hamas, maksimāli bremzējot ieroču piegādes Ukrainai un ciniski iznīcinot norakstīto bruņojumu, kas lieti būtu noderējis Ukrainai, ir pievienojusies arī ASV. Trampa kungs ar norakstītiem Tomahawk savulaik notīrīja no zemes lidlauku ar visu infrastruktūru, kur krievi un Asads glabāja ķīmiskos ieročus. ASV atkal ir atjaunots Hamas birojs kuru bija aizklapējis Trampa kungs, kura laikā Putins, kā pelīte klusi bija paslēpusies aiz virtuves slotas un Izraēlas apšaudīšana ar raķetēm, ko teroristi taisīja no izraktām ES ieliktām trubām pa kurām Gazas provincei Izraēla piegādāja ūdeni, notika samērā reti. Neskatoties uz to, ka kaimiņi: Ēģipte un Jordānija un pārējās islama valstis un Hamas draudzīgā krievija kategoriski atsakās uzņemt tā sauktos Palestīnas bēgļus, patiesībā krievijas, Irānas un Sīrijas nometnēs gatavotos teroristus, Baidens to uzņemšanai un apkalpošanai ir piešķīris 100 miljonus dolāru.
Interesanti, vai tie seši JV/Progresīvo organismi, kuri izveidoja Hamas atbalsta grupu, uzskata sevi pat patstāvīgiem lēmējiem, vai tikai par Ļaunuma ass izpildītājiem?

+1
0
Atbildēt

0

Sskaisle 21.10.2023. 08.02

Vēl – nē, nu varbūt man jāiet mācīties par sludinātāju, bet kamēr to neesmu izdarījusi.

Proti – ja es nezinātu svešvalodas un dzīvotu pusčekistainajā Latvijas mediju burbulī – man būtu absolūti greizs priekšstats par pasaulē notiekošo.

Lūk, situācija – Gazas sektorā tika sabombardēta slimnīca. hamieši vaino Izraēlu, izraēļi – hamiešu, Par situāciju ziņo visi pasaules mediji, visa arābu=musulmaņu pasaule sāk antiIzraēlas demonstrācijas. Bet- ko stāsta vācu mediji, nevis vienkārši – garāmejot – ka nav tomēr īsti skaidrs, kas meta bumbu, kā to izdarīja Latvijas sabmediji, bet ļoti konkrēti – JOTAS IR ĻOTI SVARĪGI – skaidro, kāpēc tā nebija bumba no Izraēlas – un parāda fotogrāfijas , kurās eksperti ir secinājuši, ka ja bumba būtu nālkusi no Izraēlas, tā nevarētu atstāt tādas sprādziena sekas, kādas tās ir. Ka upuru skaits ir vismaz 5 x palielināts u.c.
Sarunā, kas notiek ZDF studijā piedalās prominenti Vācijas žurnālisti – ko es uzzinu , ka BBC , piemēram, publicējis un pasaulei rāda nogalinātos palestīniešus , bet neparāda ebreju bernus ar nocirstām galvām – iedomājieties- bērniem nocirstas galvas!!! – neparāda sadedzinātus bērnus.
Mums nestāsta, ka ES dod miljardus palestīniešiem, bet viņi gadu desmitiem par šo naudu ne tikai līdzfinansē hamiešiem munīciju, bet piemēram, mācību grāmatās jau mazākajiem skolas berniem māca naidu – ka labs ebrejs ir miris ebrejs.
Tad rodas jautājums , vai tomēr nav vajadzīgas nopietnas reformas, vai pat revolūcija, lai tomēr piespiestu būt atbildīgiem par saviem darbiem, tiem kuri dala mūsu visu kopējo naudu!!!????!!! Tas ir nenormāli, kas notiek visos līmeņos.
Tad man rodas jautājums vai Latvijas valsts, kura tiek pārstāvēta sabiedriskajos medijos, arī nav atbildīga par antiIzraēlas informācijas sludināšanu un antisemītiska noskaņojuma radīšanu Latvijas sabiedrībā?

Putins esot izteicis līdzjūtību Gazas slimnīcā cietušo tuviniekiem. Nopietni ? Tas necilvēks, kurš Ukrainā sabombardējis desmitiem slimnīcu … es nespēju to tālāk mierīgi rakstīt.

Kas notiek Latvijā un kas uzņemsies atbildibu par mūsu dezinformēšanu un sabiedrības prokremlisku un proteroristu noskaņojuma radīšanu?

Šorīt lasu kasjauns.lv – tur par Latvijas nodokļu maksātāju naudu no Mediju Atbalsta Fonda naudas ir publicēts raksts, ka Krievijā mirusi biatloniste – čempione. Visa līdzjūtība jebkuram aizgajējam , bet Ukrainā no krievu orku =okupantu rokas mirst kāds sportists, dzejnieks, mākslinieks. Kāpēc par to nestāsta kasjauns.lv ?

Ir bail dzīvot valstī, kur ar mums – sabiedrību tik ciniski melo valsts finansētie sabiedriskie mediji. Un tam ir jāmainās!!! Tas ir jāmaina!!!

https://www.youtube.com/watch?v=-F9819YKVfQ
Hamas, Israel, Ukraine: Worauf sich Europa wirklich konzentrieren sollte | Markus Lanz vom 19.10.23

0
0
Atbildēt

2

    Uldis.M42 > Sskaisle 21.10.2023. 11.03

    Lūk, situācija – Gazas sektorā tika sabombardēta slimnīca.
    ———————–
    “Sabombordētā slimnīca” ir tāds pat mīts, kā Klintones komandas un kremļa mīts par Trampa kungu, kurš atšķirībā no galējo padibeņu: neliešu, plānprātiņu, parazītu, nēģeru rasistu un pederastu, lai tiem visiem ausis nopūst, ievēlētā Baidena, kura abi bērni ir narkomāni, ir izaudzinājis 3 krietnus bērnus, esot maksājis prostitūtām, lai tās mīztu gultā, kur pirms tam gulējis pretīgais melnādainis, kurš dīvainu iemeslu dēļ savu sievu sauc par Maiklu. Ļaunas mēles melš, kas Mišela patiesībā ir tā jaunības dienu draudziņš.
    Atgriežamies pie slimnīcas. Slimnīcai pat viena siena nav bojāta. Visas bildes ir no autostāvietas, kur, jādomā nokritusi Hamas raķete, jo parasti līdz pat 30% tās uzkrīt uz pašu palestīniešu galvām, vai apzināta provokācija, lai parādītu visai planētai šausminošas bildes, jo, kā zināms, palestīniešu tāpat kā krievu dzīvībām to feodāļu acīs nav nekādas nozīmes. Loģiski, ka par 5000 upuriem vienā autostāvvietā, to pat tāds rēķinātājs, kā Dombrovskis, pateiktu, ka tas ne tuvu nav iespējams.
    Gribētos dzirdēt par šo notikušo skaidrojumu no 6 JV/Progresīvo Hamas atbalsta grupas organismiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Uldis.M42 > Sskaisle 24.10.2023. 10.57

    Nupat ASV marksistu, korumpantu un sodomītu parķijas rupori: NYT, CNN, WaPo atzina, ka viņu izplatītais feiks par slimnīcas Gazā un 5000 palestīnas arābu iznīcināšanu izrādījas nebija gluži patiesība. Tā nav žurnālistika, tā ir propaganda ar ko nodarbojas arī mūsu tā saukto sabiedrisko mediju un valdošā reakcionārā Saimas vairākuma oficiozu skribenti. Viņu mērķis nebija informēt sabiedrību, bet gan palīdzēt universitāšu sarkanai profesūrai un to nozombētiem plānprātiņiem studentīšiem sarīkot manifestācijas, kas ļoti saniknoja to sponsorus. Ipaši cieta vecākā universitāte Harvarda. Sweetgreen ģenerāldirektors Džonatans Nemans vēlējās uzzināt to studentu vārdus, lai nekad tiem nepiedāvātu darbu. To pašu uzrakstīja EasyHealth ģenerāldirektors Deivids Duels. FabFitFun ģenerāldirektors Maikls Brouhims uzrakstīja, ka diskriminēt teroristus atbalstošus studentus, tas bija vienkāršākais, ko viņa dzīvē nācies darīt. Ja tā turpināsies, veciem marksistiskiem pederastiem nebūs vairs līdzekļu par ko pirkt dārgus sodomītu aksesuārus un dāvanas un kokaīnu saviem nepilngadīgiem mīļākiem.
    Trampa kungs savulaik piedraudēja, ka augstskolas, kur tiks apdraudēta vārda brīvība un aizliegts saukt lietas īstos vārdos, zaudēs valsts atbalstu un es paļaujos, ka pēc 2025. gada, liela daļas studentu apziņas kropļotāju nonāks uz ielas vai cietumā un zaudēs visu mantu. Ļoti šaubos, ka tādus streipus, kariņus, raudsepus viņu latviešu ģimenēs par tādiem varēja izaudzināt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 19.10.2023. 23.06

Stāsts ir par irāņu izcelsmes ebreju, kurš uzaudzis imigrantu ģimenē Berlīnē, bet šobrid ir militārais runas vīrs Telavivā.

Un es noklausījos visu to sižetu un piesevis domāju – elle un indija – es nezinu nevienu gadījumu, kad FB vai krievu medijos – tajos pašos sabmedijos krievu redakcijā pie mums kāds krievs stāstītu, ka viņus te neliek geto, ka viņi te desmitiem tukstošu ir sanēmuši uzturēšanās atļaujas, ka visās (sobrīd- gandrīz visās) valsts iestādēs un privātajās jo īpaši , runā krieviski, apkalpo krieviski – ka ar kāskrustiem neviens te apkārt neskraida un ka valodas eksāmens jākārto nevis visiem krieviem , bet Krievijas pilsoniem , kuri te ilgstoši grib uzturēties
Ka latvieši ir tikai nedaudz – un iespējams ka pat vairs nē vairāk , kā citas tautas un ka musm savā valstī ir tiesības savu valodu aizstāvēt – nu jā – nekā tāda no krievu kopienas, no krievu cilvēkiem nesagaidīt – drīzāk jau ka tas cirvja kāts beidzot uzplauks
https://www.spiegel.de/ausland/israel-militaersprecher-arye-shalicar-ueber-gaza-hamas-und-antisemitismus-in-deutschland-a-e246ec30-617c-4818-9d9b-06ed1d1ac498

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 19.10.2023. 22.54

jā un nenormāli bezcerīgi ceru, ak islāmistu imigrācija uz Eiropu un Latviju tiks apturēta

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 19.10.2023. 22.53

Mana nostāja ir diezgan cieta- Eiropa un ASV ir atbildīgas par Ukrainas drošību un teritoriālo vienotību un par Izraēlas pastāvēšanu un Palestīnas valsts nodibināšanu.
Ukrainai mēs esam pateicīgi par viņu karstajām dzīvībām, ko vini ziedo kauju laukos kā nevienam citam šobrīd.
Jā es nosodu- neatbalstu, ja Izraēlas pretuzbrukuma laikā cieš civiliedzivotāji, tā nedrīkst būt, tomēr es stingri atbalstu Izraēlas tiesibas aizstāvēt savu valsti. Un pastāvu uz to , ka starptautiskai sabiedrībai jāatbalsta hamas likvidēšana. Jā es saprotu, ka viss ir sarežģītāk, kā kaut ko deklaret, bet viss sākas ar vārdu

Es drīzāk nosodu ES, kur onkuļi un tantes šķaidās ar naudu pa labi un pa kreisi un vispār pat neseko līdzi , nekontrolē , kam īsti tā labdarības nauda tiek.

0
0
Atbildēt

1

    Uldis.M42 > Sskaisle 20.10.2023. 19.08

    Arābiem ir pašiem sava zeme, tie nav krievi, kas katrā nm2 uz cilvēku planētas ir neleģitīmi. Tā ir Arābijas pussala un tāpēc arābiem nav vietas jūdu un izraēļu, vai ēģiptiešu un alžīriešu (jā bija un joprojām ir tādas tautas).
    Mūsu siles lopu atbalstītam Hamasam nevajadzēja tik steidzīgi uzreiz pēc tam, kad Baidens atdeva čalmās tērptiem Irānas bārdaiņiem 6 miljardus iesaldēto dolāru, uzbrukt, bet vēl nogaidīt, kad EP tiem pa tiešo ieskaitīs 650 miljonus piešķirto militāro palīdzību, kas tagad uz laiku ir apturēta.
    Kas attiecas uz arābu civiliedzīvotājiem, tie visi vēl nāvi ne tikai judaistiem, bet arī kristiešiem un budistiem, tāpēc mums nav par tiem jāraud. Pēc taisnības Izraēlai katrs arābu kvartāls, no kura ir palaista raķete, jāuzskata par kara darbības zonu un tas jānoslauka no zemes virsas un jau pēc neilga laika tā sauktie civiliedzīvotāji ar ieročiem rokās aizstāvēs savus dzīvojamos namus, skolas un slimnīcas pret Hamas teroristiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam