Ar optimismu par Latvijas nākotni

19

Komentāri (19)

Andris Vītols 05.09.2023. 18.14

Nepatīk dažiem tas, ko dara Vilis Vītols. … Nepatīk te komentētājiem tas, ko raksta, saka Vilis Vītols. … … Man patīk, ka Vītolu fonds atbalsta jauniešu studijas Latvijā !!! … … Piekrītu V.Vītola teiktajam par demogrāfiju, izglītības nozīmi, par politiku, vēsturi, Krieviju utt. … … Latvijas “nedraugiem” iesaku izlasīt šo interviju, lai kaut ko saprastu, lai nerakstītu muļķības. …

0
0
Atbildēt

1

    Sskaisle > Andris Vītols 05.09.2023. 23.21

    Tie Latvijas draugi Latviju ir grāvī iegāzuši- nu izbeidziet reiz šo tizlo kremļa vainošanu mūsu pašu nespējā. Ir kremļa agresija, ir kremļa propaganda, bet – paga – kā tas nākas, ka es Rīgā arvien vairāk dzirdu krievu un nevis latviešu valodu? Ka valsts tagad plāno vest iekšā un neprasīt latviešu valodas zināšanas jauniem krievvalidīgo tūkstošiem?

    Rīgas Laikā- lai Debesis viņiem svētīgas ir perfekts Stkinsona raksts par mums- nē nu par britiem, bet par 101% ar mums ir tas pats.

    Izlasiet- cik reizes godīgāk un patiesāk par mūsu medijuem.

    Hermani nolamāja, siliņas it kā apmelotājus sūdz drošības dienestiem, bet elementāri vienkārši, elementāras lietas latviešu sabiedrībai mediji izstāstīt nespēj. Varbūt negrib? Varbūt baidās?

    Es runāju ar cilvēkiem- valda bailes, nogurums, neticība par to, ko dara mūsu politīķi. Atveru FB – tur tas pats un vēl vairāk….

    0
    0
    Atbildēt

    2

    Andris Vītols > Sskaisle 06.09.2023. 05.22

    Kuri tad to Hermani “nolamāja” ? … … Ne LTV, ne LR to nedarīja. … Par nespēju izstāstīt elementāras lietas Jūs kritizējat medijus. … … Daļēji varu piekrist, jo kopējām labumam mums vajadzētu vēl vairāk IZGLĪTOJOŠUS raidījumus. … … Bet kā panākt, lai tos skatās? … … Ja LTV vai LR skaidro par vakcinācijas nepieciešamību, tad daudzi pārmet kalpošanu valdošajām partijām. … Partiju politika būtu jāskaidro pašām partijām – tāds bija mērķis partijām palielinot finansējumu (ja to nespēj, tad finansējums jāmazina). … … Kāpēc gan Hermaņa partijas projektu nevar kritizēt ? … … Vai tad daži ir “vienlīdzīgāki”? … Vai tad nedrīkst paskaidrot, kādi ir katras vēlēšanu sistēmas plusi un mīnusi. … …

    0
    0
    Atbildēt

    1

    QAnon > Andris Vītols 06.09.2023. 09.26

    Ja LTV vai LR skaidro par vakcinācijas nepieciešamību
    ————–
    Tad tie, līdzīgi kā mediķi, kuri bija pārkāpuši hipokrāta zvērestu, ir padevušies galējo padibeņu: Covid afēristu un marodieru, pēc kuriem gauži raud bendes cirvis, spiedienam. Tikai viena cilvēka nāvi kas iestājās tāpēc, ka nebija iespējas viņam veikt operāciju, vienu pašnāvību, vai vienu izjukušu ģimeni, nevar atlīdzināt ar tūkstoti kariņu un pavļutu un to pirmās pakāpes tuvinieku eksekūciju.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > QAnon 06.09.2023. 21.02

    Vakcinācija tiek veikta gadiem… bet ģimeņu izjukšanai, pašnāvībām ir citi iemesli. … … Kur Jums tāds ļaunums, ka gribat ārstus nobendēt ??? … Nebūs ārstu – nebūs kas operē !!! … … Pieņemu, ka tā ir tikai Jūsu provokācija (sarakstot tādas muļķības). …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > Sskaisle 06.09.2023. 11.54

    Ka valsts tagad plāno vest iekšā un neprasīt latviešu valodas zināšanas jauniem krievvalidīgo tūkstošiem?

    Почему вы так нахально постоянно врете о каких-то тысячах русскоязычных, которых планируют якобы завести?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sskaisle 05.09.2023. 10.48

Noklausījos vēlreiz ar mierīgāku prātu. Tas AI runātājs gan tracina, protams.

Par dzimstību- tur kur ir sabiedrības un valsts nostāja, ka bērniem ir jādzimst, tur tie dzimst. Tur kur tā nav, tur nedzimst. Mana pieredze ar bērniem liecina, ka sabiedrība Latvijā nav draudzīga māmiņām un ģ.ar bērniem, bet valstij nav nauda bērniem, jo miljardi aiziet korupcijai un varas elitei, birokrātijai.

Līdz ar to- jautājums par izdevušos vai neizdevušos valsti paliek atklāts. Ja mēs esam vistraujāk izmirstošā nācija pasaulē, tad nosaukt Latviju par izdevušos valsti ir tas pats, kas uz nāvi slimam pateikt, tu esi laimīgs – drīz mirsi.

Vītols vispār nezin Latvijas vēsturi. Kad pie varas nāca Ulmanis, tad katru kurš kaut ar nelielu režīma kritiku uzstājās- to nolika malā, nedeva darbu utt.
Vai Hermanis ir tikai jākritizē par drosmi pateikt nabagu viedokli? Kāpēc mediji publicē tikai varas cilvēku kritiku par Hermani?

Par ES- jā – Eiropa mūs ir izglābusi. Bet ko mēs? Vai saskaņas deputāta palīgs u.c. krievi, kuru darbu EK apmaksā Latvijas valsts – ir beiguši Krievijas atbalstu par mūsu naudu, mūsu institūcijās. Cik nelaimes muns ždanoka nodarījusi un mēs tik viņu ievēlam un ievēlam.

Un ja nav vainīgs putobs, tad uzreiz Hermanis.

Ļoti ļoti subjektīvs bagātu, no īstenības atrautu cilvēku skatījums uz pasaulē un Latvijā notiekošo.

Un vāja lai neteiktu- propagandistiska žurnālistika

0
0
Atbildēt

3

    Sskaisle > Sskaisle 05.09.2023. 10.48

    Starp citu, skolš drīz ziņos, cik bērnu no Latvijas aizbraukuši

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kolpants > Sskaisle 05.09.2023. 12.50

    многие латышские политики на Жданок молятся. Потому как не будь ее, кем бы еще внимание отвлекать. А так Вайдере, например, сидит в Брюсселе, нихрена не делает для Латвии, но всегда готова отмазка – я боролась против влияния Жданоки!
    Вместо того, чтобы бороться за бОльшие субсидии латышским фермерам. А Жданок все равно никто особо там и не слушает. Ее больше замечают, когда Вайдере начинает на весь мир орать “оааа., Жданок нас обижает”.
    Латышские политики были в панике, когда увидели рейтинги ЦС и Жданок в марте 2022. СТолько сил приложили, чтобы хотя бы рейтинг Росликова вытянуть. Не снесли бы памятник, не приняли бы закон о российских пенсионерах, так и Росликов бы в Сейм не попал бы.
    Вот беда была бы латышским политикам…

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > kolpants 05.09.2023. 19.18

    Bija tas piemineklis – tāpat balsoja par Putinu un putinistiem. … … Nojauca. … Nu J.Stepaņenko utt. … vietā ir Rosļikovs utt. … .. Nu un kāda starpība kurš putinists šoreiz ievēlēts ??? … . Nav būtiskas atšķirības starp Rosļikova, Ždanokas un Jūsu “Kolpant” politiskajiem uzskatiem. … … Nav taču nosodījuma Krievijas agresijai (tātad to atbalstāt, to slepkavošanu!). … … … No kurienes Jums tas ļaunums pret cilvēkiem? …

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Andris Vītols 06.09.2023. 11.50

    Некрасиво нахально лгать. Вряд ли это вам зачтется.
    Nav taču nosodījuma Krievijas agresijai (tātad to atbalstāt, to slepkavošanu!).
    что за совковая логика? Вы наверно, бывший коммунист? Это же была классика времен СССР, когда при необходимости “трудовой коллектив завода “Х” гневно осуждает империалистическую политику США и требует незамедлительно прекратить (нужное вставить). А если какой завод такую бумаженцию не выпустил, его директора тут же на ковер “ты что, сволочь, политику США одобряешь?”
    Хотя чему я удивляюсь, через одного все бывшие коммунисты у власти, только “шапку” поменяли и нужные слова в своих речах.

    Как в свое время патриоты из NA с пеной у рта доказывали, что их референдум о закрытии русских школ не спровоцировал ответный про русский как второй государственный, так и вы будете упорно твердить, что русские побежали за Росликова голосовать в любом случае, будь или не будь памятник.
    Поэтому бесполезно взывать к таким фактам, как рейтинг Росликова ДО всех уборки цветов трактором, сноса памятника и закона о проверке латышского у пенсионеров.
    Вы все равно упорно будете твердить “нет, это не связано”.

    Nav būtiskas atšķirības starp Rosļikova, Ždanokas un Jūsu “Kolpant” politiskajiem uzskatiem
    Вы становитесь уже просто подонком, занимаясь такой наглой ложью

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > kolpants 06.09.2023. 21.47

    Piekrītu, ka Rosļikova reitings ir saistīts ar pieminekļa nojaukšanu utt. … Bet es rakstīju, ka nav BŪTISKAS uzskatu atšķirības starp Rosļikova, Ždanokas, J.Stepaņenko un līdzīgām partijām. … … Rosļikova kampaņa bija kā medus dvēselei (Krievijas politikas atbalstītājiem). … Savējie saprata!!! … … Bet kas no tā Rosļikova PANĀKUMA ieguva ??? … Zaudēja (neieguva) vietas Saeimā gan Saskaņa, gan Stepaņenko, gan Ždanokas partija. … … Paldies Rosļikovam, ka tagad Saeimā “putinistu” kopumā ir mazāk !!! … … Tikai viedoklis, matemātika. … Cenšos būt pieklājīgs! …

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > Andris Vītols 07.09.2023. 09.15

    Bet kas no tā Rosļikova PANĀKUMA ieguva ???
    Ну что ж вы так скромно не упомянули, что главные получатели- это такие как вы. Коллективные “вы” были в панике весной 2022 года, увидев, какие рейтинги у ЦС и РСЛ-было понятно, что им Сейм не светит. В крайнем случае, получат пару мест. А это безумно мало, чтобы перед выборами можно было запугать своего избирателя “русские идут, голосуй за нас, иначе Сейм будет пропутинский”. Я понимаю, вы латышей считаете за дебилов (судя по риторике перед каждыми выборами), но тут даже коллективные “вы” поняли, что пугать латышей избирателей прокремлевским Сеймом с таким рейтингом ЦС и РСЛ-ну это перебор. Поэтому и сделали все возможное, чтобы Росликов со своим нулевым рейтингом (в начале 2022 о ней даже толком не слышали, ее-то и создали только в январе 2022) выскочил как черт из табакерки.
    Да и вообще сейчас впечатление, что был некий “договорняк” с теми же латышскими партиями. Потому как сейчас практически ничего не слышно ни от Росликова, ни от его партии. Немного Гревцова сняла ПР, так она уже и не в партии.
    Сами латыши, включая лично вас, занимаются довольно грязной пропагандой (ой, извините, грязная – это когда Россия ею занимается. Если вы нахально врете, например мне постоянно приписывая поддержку Путина-ну это просто типа ваше мнение, имеете право), постоянно приписывая Росликову то, что он не говорил. Понятно, почему-надо же своего избирателя латыша держать в тонусе, отвлекать внимание.

    Если бы не действия коллективных “вас”, Росликова вообще не было бы. Но да, понимаю..как же жить “без путинистов в Сейме”, когда всегда на этом выезжали.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    Andris Vītols > kolpants 07.09.2023. 16.46

    Es par Jūsu viedokli nesaku, ka tā būtu propaganda, neapsaukāju nievājoši. … … Es mierīgi pieņemu, ka tāds ir Jūsu viedoklis (kuram nepiekrītu daudzos jautājumos). … … Problēma ir tā, ka daudzi domā, saprot lietas līdzīgi Jums (ne ekonomiku, bet par Krievijas agresiju). … … Ja tāpat nevar otra izpratni mainīt, vai ir jēga sarunāties ? … Varbūt ir. … Vai ir jēga apsaukāties? … Visdrīzāk nav. … … Kā Jūsu attieksmi pret Latviju, pret Ukrainu mainīt es nezinu, nesaprotu. …

    0
    0
    Atbildēt

    0

    QAnon > Sskaisle 05.09.2023. 14.41

    Protams krietnais, bet panaivais latvietis, kura kamzolī visi varu sagrābušie sodomīti atļaujas noslaucīt savus sūdainos daiktus, Vītols, zin Latvijas vēsturi, jo nav zombējies no padumjām mācību grāmatām. Ulmaņa laikā, atšķirībā no mūsdienām, tika ievērots Satversmes simtais pants un toreiz nebija iespējams, ka bargās krievenes vīrelim Tomsonam un viņa pastāvīgiem viesiem piederētu patiesības monopols.
    Jā, toreiz ždanokām, pļiņeriem, gapoņenkām, zatļeriem, kalvīšiem, šleseriem, dombrovskiem un kariņiem netika dota pilna vaļa, bet man ir jāatgādina, ka katras valsts ne tikai tiesības, bet pat pienākums, aizsargāt savu suverenitāti.
    Ja ļoti cienījamā, Vītola kunga nopietns mecenātisms izpaustos, kā šāvēja brigādes noalgošana, lai latviešu valsts beidzot tiktu atbrīvota no kremļa 5. kolonas mūsu varas gaiteņos, tad atkristu vajadzība ziedot trūcīgo ģimeņu bērniem. Kā parādīja pēdējais nozīmīgais balsojums, bez krieviem un Slesera puskrieviem, mums tādu vēl ir 52 deputāti.

    0
    0
    Atbildēt

    1

    kolpants > QAnon 07.09.2023. 09.18

    Ja ļoti cienījamā, Vītola kunga nopietns mecenātisms izpaustos, kā šāvēja brigādes noalgošana,

    Вот и вся суть “патриота” – нежелание самому свои ручки марать. Ну так шел бы бесплатно в этот расстрельный отряд. Но да, мы помним историю-самим страшно, боязно. Надо прикрытие “мы не сами, нас заставили, обманули”. Как там один оправдывает участие латышских стрелков в кровавых подавлениях бунтов крестьян в 1918-ой, ну их просто идеологически обработали, они не знали, что делают. Как и каратели в 1943-ой, они просто мстили, вырезая мирных жителей на территории Беларуси.
    Так и тут, хотите потом прикрыться “ой, ну нас обманули, мы не хотели”, после участия в таких расстрельных бригадах

    0
    0
    Atbildēt

    0

kolpants 04.09.2023. 15.06

А вообще смех и грех. Как те, кто критиковал времена СССР (и зачастую правильно), сами же впадают в классическую для СССР риторику. Достаточно только вместо “запад” поставить “Россия”.
И будет классическая фраза времен СССР “Latvijair izdevusies valsts un pretējo saka tie, kam smadzenes izskalojusi Rietumu propaganda
И те же оправдания “мы не против критики, но нужно же понимать момент! Нельзя лить воду на мельницу врага! Народ и партия едины! Все должны сплотиться! Все должны принять советскость (латышскость), а кто против-тот сразу враг”!
Не зря же говорят, что все повторяется по спирали, но уже как фарс

0
0
Atbildēt

0

Sskaisle 01.09.2023. 07.52

Nu nevajag muldēt!!!! Vai tas, ka esam savu izglītības sistēmu nolaiduši podā un par vainīgajiem pasludinājuši stulbos un slinkos skolotājus ir kremļa atbildība jeb mūsu pašu?

Vai JV vai kremlis nespēj nodrošināt izglītību un medicīnu valstī?

Cik zemiska propaganda un bagāto bandītu aizstāvēšana!

+1
-6
Atbildēt

1

    kolpants > Sskaisle 04.09.2023. 15.03

    Latvija ir izdevusies valsts un pretējo saka tie, kam smadzenes izskalojusi Krievijas propaganda

    Вот, еще одна жертва российской пропаганды! )) Образованием недовольна!

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam