Rēķini ar Porziņģi
10Saistītie raksti
Apcere /
24. aprīlis
Mūžīgās jaunības noslēpums
Viedoklis /
19. aprīlis
Kas patiesībā kavē skolēnus sasniegt labākus rezultātus matemātikā?
Viedoklis /
18. aprīlis
STEM nozare Latvijā: ar cerību nepietiks – jāinvestē cilvēkos
Viedoklis /
15. aprīlis
Ko mēs sagaidām no skolām?
Viedoklis /
10. aprīlis
Izpratne par STEM nozīmību Latvijā ir, ar īstenošanu – sarežģītāk
Komentāri (10)
mumss 15.09.2017. 11.27
Taču pilnīgi skaidrs, ka nevar pastāvēt skolas, kur klasēs ir 7-10 bērni. Jāveido internāti, skolas jāapvieno, tad `īpašie` priekšmeti (fizika, ķīmija, arī mūzika: vairums skolotāju krīt ģībonī, ieraugot basa atslēgu – ko skolā bērni iemācīsies par mūziku?) Bet organizatoriskā puse jāapvieno ar skolotāju vēlmi un prasmi saistoši pasniegt savu priekšmetu.
1
Anonīms > mumss 15.09.2017. 11.47
es gan domāju, ka skolas, vismaz pamatskolas ar 7 bērniem klasē ir normāli. Nu Mazāk – tad an nē . Jautājums būtu par spēju sabalansēt budžetu, nodrošināt mācību kvalitāti arī tādām skolām.
Problēma ir cita – problēma ir universāla – ir forma nav saturs. Mazās skolas nu ir likvidētas – bet izglītības problēmas ir palikušas. Jo ministrija spēja pacelties līdz līmenim, cik ietaupīs likvidējot, bet ne – kā tiks uzlabota izglītības kvalitāte.
Tā kā – tumsa sabiezē, nevis izklīst ….
0