Tiks vajāts ikviens, kurš apdraudēs oligarhu drošību

84

Komentāri (84)

basta 02.09.2017. 20.35

to Arimands

“Tiks vajāts ikviens…”

Es nevaru iedomāties, kā t.s. sarunu publicēšana varētu ietekmēt Vienotības un JaunāsKP sugasbrāļus: Šleseru un Ļurbanoviču, bet Lembergu, domāju, tas viss tikai uzjautrina. Kaut arī es nekad nespēlēju azartspēles, šoreiz esmu gatavs uzliktu 1000:1, ka, lai kā nerauties visādas komisijas, netiks ierosināta neviena krimināllieta un tas viss beigsies ar “čušs”, bet līdz nākamām Saeimas vēlēšanām šī huiņa, kas bija sataisīta, lai no amatiem atstādinātu Dūklavu un Auguli, aizmirsīsies.

0
-9
Atbildēt

0

Íîpa, SIA 02.09.2017. 20.16

“Tiks vajāts ikviens…”

Apstiprinājums – šī raksta komentāri. Kā īlēns no maisa lien “sabiedriskās domas”/apmaksātās/ paudēju drudžainā rosīšanās. Laikam jauno partiju potenciālie panākumi troļļu saimniekus satrauc. Taču argumentu vietā – rupjības un apsaukāšana, tāda Višinska paraugprāvās pret “tautas ienaidniekiem” lietota metode. Iespējams, ka digitālajā laikmetā šī metode tīri labi darbojas, “demokrātiski” neitralizējot nevēlamus viedokļus.

+8
-3
Atbildēt

1

    Ēriks > Íîpa, SIA 02.09.2017. 22.08

    Interesanti gan,kurš te ir tas drudžainais:) Drudžaini tiek lāpīti ciet caurumiņi

    tukšajam Vienotības baloniņam,un drudžaini mēģināts piepūst dažus rezerves baloniņus,kuri arī var izrādīties tādi paplāni un uztaisīt smukus ”blaukš”.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

zars 02.09.2017. 12.36

Izskatās, ka būs par ko balsot – par cilvēkiem, kuri domā un, galvenais, rīkojas valsts labā. Daudzi citi tālāk par izpaušanos portālos nav tikuši, sak, esmu runājis, lai citi, respektīvi, tauta rīkojas. Latvijai katastrofāli trūkst reālu darītāju, kuri neitralizētu līdzšinējos “darītājus”-valsts piesmējējus un celtu godīgāku, tiesiskāku, labāku Latviju. Kāds jau te smīkņā, ka Bordāns piedalījās tik mītiņā, ka līdz Tautas sapulcei vēl tālu… Bet ar kaut ko ir jāsāk – ar mītiņiem, ar “Ir” sarūpētajiem oligarhu sarunu materiāliem, ar Judina varonīgo cīņu vienatnē Sudrabas komisijas izstrādājumā… Daudz būtiskāku devumu Latvijai, piemēram, varētu dot labu izglītību ieguvušie trīsdesmitgadnieki utt…

Līdzpilsoņi ir jāmodina visādos veidos, līderiem ir jāiet tautā, jāŗāda piemērs. Tikai tad ir cerības, ka vēl kāds kādā brīdī attapsies. ka mītiņi kļūs par tautas sapulcēm, ka nākošajās vēlēšanās mēs kā tauta aiziesim un nobalsosim valstiski atbildīgi.

+11
-2
Atbildēt

24

    basta > zars 02.09.2017. 13.52

    to zars

    Vai tu, defektīvais, iedomājies, ka ievērojama sabiedrības daļa pēkšņi varētu kolektīvi sajukt prātā? Čekas kurmja Bordāna vēlētājs ir tas pats pamuļķis, kas kādreiz LC komunistu cūku un čekas pidarasu pierunāts, aiznesa savus trūcīgos ietaupījumus bandītam un milicijas stukačam, Laventam, un protams tos padirsa.

    Tagad LC atkal raujās pie varas, šoreiz sava izauklētā mērgļa personā.

    p.s. ar līdzpilsoņu modināšanu pārāk neaizraujies, jo kad tie pamodīsies, visu LC izdzimteņu, tai skaitā Bordāna un LC tikumisko un ideoloģisko mantinieku, Vienotības neliešu zarnas būs uz zemnieku sūdu dakšu zariem.

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    Aivars > zars 02.09.2017. 16.21

    Pilnīgi pareizi zars raksta, tagad beidzot būs par ko balsot. Veselas divas jaunas sakarīgas partijas, JKP un Par. Un Judins ar cīņu pret oligarhu kalpiem šajā komisijā iegūs sev daudz atbalstītāju. Līdz šim aptaujās kādi 25 – 30% atbildēja, ka nezina, par ko balsos. Domāju, ka lauvas tiesu no šiem vēlētājiem savāks jaunās partijas. Lemberga trollīši var gaudot cik grib, bet vecās liekulīgās partijas latviešiem ir apnikušas. ZZS jau sevišķi, ar savu zagļiem un Kremlim draudzīgo darbošanos. Pazaudēs varu, kā Tautas partija savā laikā pazaudēja.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > zars 02.09.2017. 17.06

    Aivars. Par Jums nodemonstrēs daudz ne tikai “sakarības”, bet arī atkarības:):):)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zars 02.09.2017. 17.07

    Kādreiz priekšdienās ZZS noteikti pazaudēs varu,tomēr vispirms varu pazaudēs Vienotība,bet tās jaunie indīgie kloni iegūs tikai daļu no balsotājiem par zīgeristu banāniem un daļu no kremļa draugu zatleristu elektorāta,jo tauta pamazām paliek gudrāka un retāk uzķeras uz plika āķa.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    WAT > zars 04.09.2017. 10.39

    Ērik, tautai nav nekur pašai jāuzķeras ( tāda pasivitāte liecina par nepilnvērtību, iedzimtu dzimtcilvēka-kalpa morāli), tautai pašai ir jādomā, ja nepatīk potenciālie pārstāvji pašai tautai jāizvirza savas partijas, pārstāvji, ja pasīvi gaidīs, kurš maigāk izvaros, maigi nebūs ne ar vienu…

    ZZS ir izvarotāji ,kas šo pasīvo ( par viņiem un viņu līdziniekiem balsojošie) elektorātu, ir drātējis kopš komuņāgu laikiem no kā ir cēlušies, un pilnīgi noteikti liekami vienā svaru kausā ar SC ,kas arī ir kvieviski runājošo šaufeļu apkalpotāji.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zars 04.09.2017. 12.01

    Pati tauta nodarbojas ar dažādiem saviem darbiem un pasākumiem – strādā,mācās,norok kartupeļus,atpūšas,lasa sēnes un brūklenes,iet uz koncertiem utt.,jebkuri nespēj kļūt par politiķiem un jebkurš negrib kļūt par politiķi.Valsti vadīt -tas tev nav kāpostus audzēt,tur vajadzīga īpaša sagatavošanās un zināšanas.Ievēlēsim tādu godīgu,taisnīgu,kārtīgu,bet no valsts vadīšanas neko nejēdzošu cilvēku pie kloķiem,un tur iznāks vēl lielāki sū..,nekā ar viltīgu,savtīgu,gudru aprēķinātāju,kurš šo to reizēm pa kluso nočiepj,tomēr vienlaicīgi cenšas panākt,lai arī apkārt viss neietu uz grunti.Kad no tautas izaugs spējīgi,godīgi,pārliecinoši potenciālie valsts vadītāji,tad arī tauta par viņiem nobalsos.Un tādi arī noteikti parādīsies,bet līdz tam mums jātiek vaļā no vislielākajiem draņķiem,kas gremdē Latviju.Vispretīgākos izvarotājus es redzu nevis iekš ZZS,bet gan Vienotībā ar tās saturu,kas tagad izplūst uz visām pusēm un veido klonus.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > zars 04.09.2017. 13.17

    to WAT

    Ja gūsti baudu no tā, ka tevi drāž Vienotības prokremliskā kleptokrātija un sodomija un tās klons, LC komunistu cūku un čekas pidarasu izauklētā, čekas kurmja Bordāna un krievu miltārista atvases, Potapovas, banda, tad tu esi mazohists. Nevajag savu perversiju, morālais un fiziskais kropli, uzspiest visai sabiedrībai!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    WAT > zars 05.09.2017. 10.36

    Ērik, mēs jau vienreiz diskutējām , kas LR bija pie varas līdz 1991.? Kas apmeta kažokus un kļuva par “labajiem komūnistiem”/”progresīvajiem” un kas par “interfronti”/”cilvēktiesību cīnītājiem”, es vēl pie tam runāju par tiem kurus var viegli izskaitļot, pat nevis tiem, kuru dosjē paslēpti zem 10 zieģeļiem( piesūtītos čekistus, ziņotājus utt..)?

    Kas bija pie varas visus šos 26 gadus? Par ko kļuvuši “labie komūnisti”/”progresīvie”, par ko kļuvusi “interfronte”un kādas ir to savstarpējās attiecības mūsdienās? Kurās partijās jamie visvairāk rezidē? Kas ir Lembe, Brigmanis, Dūklavs utt., es pat neiegrimšu pašvaldību līmenī, kur kolhozu/sovhozu elite( komūnisti! un to atvases) iehavoja visu tehniku, ražotnes utt.., un kas kļuva par lielzemniekiem un to pašvaldību pārstāvjiem.

    Tikai nelaime tāda, ka LR komuņāgas atškirībā no saviem LT brāļiem, nekad neko patstāvīgi nebija pielēmuši( pēc Berklava nac komuņāgu izrūnīšanas), un tāpēc atrodas tur kur atrodas, zemākajā vietā Baltijā, pat nav spējuši panākt līdzvērtīgu finansējumu savam objektīvajamam elektorātam lielzemniekiem, ES līmenī LR zemnieki saņem vismazāk, lūk fantastiskie ZZS. Kur īsti uzvārās tikai GRU sargātais Lembe&co un tie kam viņš to ļauj, un kas ir izdevīgi GRU un likumsakarīgi Kremļa interesēm. Nerunāsim par to, ka Lembe nemaz savādāk neprot rīkoties, kā pieradis savā CK, un visā postšaufeļu telpā, līdz ar savu dvīņu sabiedrību -SC elektorātu.

    V galīgi nav oga, nekad neesmu to teicis( tādi paši nespējīgi kalpi, kā ZZS, kas nespēj pieņemt patstāvīgus lēmumus), bet ir viens būtisks plus, viņi un viņu inkarnācijas ir izvēlējušies citu saimnieku- ES&ASV. Savukārt ir skaidrs ,ka saimniekiem neskatoties uz savām personiskajām interesēm, ir civilizētajai pasaulei raksturīgi spēles noteikumi, kuri tiek ievēroti.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    WAT > zars 05.09.2017. 10.47

    Deģenerāli, iedzer nomierinošas drapītes, būs vieglāk, un vajadzība nemocīs( starp citu salvija derot).

    Priekš manis jebkura partija būs laba, kas nodrošinās būtisku Rietumu kapitāla( un līdz ar to spēles noteikumu, un visu kas no tā izriet) un uzņēmējdarbības ieplūšanu LR, jebkura, kas samazinās LR publisko sektoru vismaz līdz FIN līmenim, jebkura ,kas iestāsies par valsts pilnvaru samazināšanu ekonomikā, jebkura ,kas iestāsies pret izdabāšanu post šaufeļu elektorātam( kā likums budžeta naudas aprijējiem) un norokamiem tēriņiem.

    Tajā ziņā NA cilātā demogrāfijas tēma nav norokama tēma, jo bez demogrāfijas vakars būs diezgan ātri klāt, tikai to var risināt bez pabalstiem, bet gan ar atlaidēm nodokļos (IIN, VSAOI), nevis kāds ievāks nodokļus un vēl cits budžetnieks to dalīs pabalstos, beigās lauvas tiesa demogrāfijai veltītās naudas aizies budžetniekiem par administrēšanu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zars 05.09.2017. 11.23

    Noteikumi?Kādi noteikumi?Rietumos neviens neko nekad nesarunā un neorganizē sev par labu?Kaut vai to pašu Berluskoni atceramies,ar ko viņš atšķiras no Lemberga?

    Labi,var piekrist,ka mūsu oligarhiem trūkst vajadzīgās kvalitātes,bet viņi vismaz cenšas kaut ko Latvijai par labu izplēst.Arī krievu laikā bija kolhozu priekšsēdētāji,kas mācēja tās lietiņas,visādi ādaži un nākotnes utt.Lembergs arī vienmēr uzsver,ka mums jācīnās par savām interesēm,neviens rietumnieks par velti neko nedos un vēl apčakarēs,ja dosim iespēju,kapitālisms kā nekā,pašiem par sevi jārūpējas.Bet vienotībnieki pat necenšas,viņiem galvenais-ievērot instrukcijas… brīvajā laikā starp savām personīgajām rebēm.Spilgtākais piemērs – Rinkēviča murmulēšana par bēgļu uzņemšanas jautājumu.Absolūti nekāda labuma Latvijai,tikai zaudējumi un gremdēšana.Tā kā mans secinājums -bijušie kolhozu priekšsēdētāji nav tas sliktākais variants,daudz sliktāki ir stulbi,mantkārīgi,karjeristi-instrukciju ievērotāji.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zars 05.09.2017. 11.43

    Valsts pilnvaru samazināšanu ekonomikā?Tam jābūt cieši sasaistītam ar nacionālo interešu,patērētāju,darba ņēmēju tiesību aizsardzības pastiprināšanu,neregulēts brīvais tirgus ar to galā netiek.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    WAT > zars 05.09.2017. 12.10

    Nu redzi, Ērik! Pats ar savu retoriku arī atbildēji, Tevi interesē lai par Tevi kāds parūpējas, Tu esi ex-šaufeļu solītāju prieks un acuraugs, un avju ganīšanā( diemžēl pats sevi atdzīsti par ganāmu aitu, ar savu ko ta es , kungs sev paņems un man ko atmetīs utt..) lielāku meistaru par ex-šaufeļniekiem( vecajiem komuņāgiem, nomenklatūristiem, komjauniešu dūžiem utt..) nav, savietojumā ar Rietumu atklājumiem sabiedriskās domas ietekmēšanā- mēdiji , PR ( kas jamiem pamatā paredzēts preču nogrūšanas veicināšanai, nevis politsviesta pārdošanai), izveidojas fantastisks darinājums, akurāt kā A no Zilupes. Izlasi ko rakstīju deģenerālim, tā ir mana nostāja. Ja ex-komuņāgu elite, būtu tas par ko jamie uzdodās, un ko Tu mēģini argumentēt, LR nebūtu tik dziļā pakaļā, piemērs Z no LR, EE vairāk mazāk sāka savu valsti no baltas lapas, ar daudz mazāku “labo, progresīvo komūnistu” īpatsvaru jaunās valsts elitē, un pie ruļļiem tika somu izaudzināta jauno EE uzņēmēju, sabiedrisko darbinieku paaudze, kur EE un kur LR. Savukārt D no LR, bija patstāvīgi domājoši komuņāgas, tur arī rezultāts, sūdīgāks kā EE, bet noteikti pulka pārāks kā LR nespējniekiem.

    Tādēļ gluži likumsakarīgi, ja Tu esi savu valsti ievedis atejas bedrē, esi priecīgs ,ka Tevi nepakar laternā, un laid pie ruļļiem tos, kam ir varēšana( izglītība, pieredze Rietumos, un jau iegūti starptautiski panākumi savās nozarēs, jauda).

    Tomēr acīm redzami ex-komuņāgas savas pozīcijas pa labam neatstās, gatavi valsti Kremlim par sīceni iemainīt, ka tik atstāj pašus un dinastiju pie ruļļiem, un viņiem ir lielisks elektorāts, kas par savu iespēju būt bezatbildīgam ( nespēju uzņemties atbildību par sekām, ko paši savārījuši),balsot par jebkuru, kas “zog , bet dalās”, lai vai kādas sekas tas nenestu, un jau kuro gadu brīnās ,ka LR kā atpaliek no D un Z kaimiņiem, tā atpaliek, sev attaisnojumam izdomā visādas blēņas, par sorosītiem, nederīgo krievu minoritāti( ar kuras pārstāvjiem nezin kāpēc nav problēmu sadarboties), imperiālistiem, nacionālistiem utt..

    Ērik, patiesībā cēlonis LR nepilnvērtībai ir sabiedrības vairākumu vēlme būt avīm, kuras kāds vedīs uz leknajām pļavām. Kad elektorātā būs vairākums cilvēku,kam nevajag pārstāvjus ,kas tos sarga un vada, bet pārstāvjus, kas izpilda tiem dotos virsuzdevumus, bet par sevi šis elektorāts ir spējīgs pastāvēt , tad arī kaut kas jedzīgs notiks. Līdz tam viss būs mūžīgā ciklā “labos papučus” nomainīs “atbrīvotāji”, bet nemainīsies viens – “mēs par Jums rūpējamies”. Valdībai un pārstāvniecībai ir jābūt kompaktai, lētai, un tehnokrātiskai, vienkāršai.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    basta > zars 05.09.2017. 12.13

    to WAT

    “Kas ir Lembe, Brigmanis, Dūklavs”

    Kas ir Reirs, Piebalgs, Karina Pētersone, Indulis Bērziņš, kas ir Vienotības nominanti premjera amatam: Riekstiņš un Vaivars?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zars 05.09.2017. 12.15

    Tava retorika,WAT,ir idiotiska,pēc pirmā teikuma nav vērts lasīt tālāk.Priekš kam valsts vara ir domāta,ja ne savu iedzīvotāju aizsardzībai un pareizai dzīves organizēšanai valstī?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    basta > zars 05.09.2017. 12.18

    to Ēriks

    “neregulēts brīvais tirgus ar to galā netiek.”

    Kur Tu, jocīgais, esi saskatījis pie mums brīvo tirgu? Vai “brīvais tirgus” Tev ir Skonto būve, Re&Re, Binders un citu Vienotības uzturētāju monopols uz valsts pasūtījumiem?

    Tici man, mežonīgā kapitālisma brīvais tirgus ir tūkstotskārt taisnīgāks, nekā prokremlisko izdzimteņu un pidarasu regulētais. Un vēl, ASV nēģeris, kas jau trešā paaudzē ne dienu nav strādājis, sūdos pārstrādā tādus pārtikas daudzumus, kas būtu pietiekami mūsu trūcīgai daudzbērnu ģimenei.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    WAT > zars 05.09.2017. 12.20

    Nezin kāpēc , Ērik, štatos Tevi var izlikt šodien uz pusdienlaiku no darba ar visām mantām, tomēr štati ir varenākā un viena no pārtikušākajām pasaules valstīm? Un neko, štatos vecis var nopelnīt piķi visai ģimenei, krītiem ( izglītībai, mājai, mašīnai), apdrošināšanai, kas vainas? Es saprotu Tev gribas kā Skandināvijā, bet redzi tur nāk līdzi atbildība, tur Tu nedrīksti būt aita, kas blēj kūtī, saimniek, saimniek, gribu paēst, vai padzert, vai iztīri mēslus, tur Tu&līdzenieki pats esi dalībnieks sabiedrībā un spēj savas tiesības aizstāvēt pats, ja nu kādam gribas uzkāpt Tev uz galvas, par to maksā nodokļus, tērē savu laiku, seko līdzi. Šaufelijā bija tikai tā , Jūs pat nemēģiniet kunkstēt, lielais Brālis pats visu zina kā jābūt, un visu izdarīs, un ja liela vajadzība par mazajiem gariņiem, lūdzu, “zajavu” un mazo gariņu , ja lielais Brālis nolems , noslānīs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zars 05.09.2017. 12.26

    WAT,par kuriem tu tur runā?Es tādu nesen pazinu,bija vietējās Vienotības nodaļas vadītājs,arī uzņēmuma priekšnieks.Idiots,kādu grūti atrast,lai viņam vieglas smiltis..tā vietā,lai rūpētos par uzņēmuma tehnisko nodrošinājumu,viņam svarīgāk bija salikt visur videonovērošanas kameras,lai redzētu,vai darbinieki neslinko:D

    0
    0
    Atbildēt

    0

    WAT > zars 05.09.2017. 12.34

    Deģenerāli, man derdzas jebkurš LR ex-komuņāgs( nomenklaturščiks, komjauniešu čiekurs utt…). Kā jau iepriekš rakstīju LR komuņāgas ir kalpu šlakas atškirībā no LT komuņāgām( iemeslu arī uzrakstīju). Tātad bez ilūzijām kalps ir kalps, viņam nav viedokļa( izņemot savu mazo sīko kapeiku), visu izšķir kungi(šajā gadījumā ne jau tiešās kabatasnaudas devēji, bet tie kas nodrošinu ilgtermiņa eksistenci, un balstu), Vienus LR ex-komuņāgas baro vecie komūnistu kontakti ( ex-šaufelijas bizness, tranzītnieki, Krievijas energoresursi utt..) otrus baro ES( caur to arī ASV). Tā kā izdodās aitas saganīt, tad arī savukārt abu pušu komuņāgas sadala iekšējo tirgu-resursus ( tajā starpā būtiski arī Tevis minēto būvniecību). Tomēr vieni saimnieki -Kremlis spēlē bez noteikumiem, kā jau izsenis pieradis, un pieļauj jebkurus uzkāsienus sabiedrībai( aitām), ka tik ir viņa intereses ievērotas( pat ja interešu izpildītājs nosprāgst), otri saimnieki- ES&ASV ievēro pašu noteiktos noteikumus, un seko līdzi ,lai nebūtu neilglaicīgas izpausmes. To var redzēt lieliski iepirkumos, kur ES naudas ,tur lab ja var nospert 1-1.5%, kur vietējās naudas( budžets) , tur MR20%&līdzenieki rullē pa smalko.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    WAT > zars 05.09.2017. 12.39

    kam valsts vara ir domāta,ja ne savu iedzīvotāju aizsardzībai un pareizai dzīves organizēšanai valstī?

    Valsts vara ir domāta kā elektorāta pārstāvniecība, lai pārstāvētu elektorāta intereses, un izpildītu tā dotos uzdevumsu, iespējams arī nespējīgo aizsardzībai( es neskaros Iekšlietu/Aizsardzības funkcijām). Veselus nodokļu maksātājus nevajag ikdienā aizstāvēt ne no viena( neskaitot manis minētos izņēmumus), ja tomēr vajag tad tas veselais nav nekāds veselais, bet nepilnvērtīgs( slims, stulbs, vai kaut kā tā), invalīds.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zars 05.09.2017. 12.42

    Nu un kurš pie mums dara vienu un kurš otru?Lembergs jau sen kladzina,ka Latvijā jātaisa kārtīga ražošana,krievu tranzīts izbeidzas,un Ventspilī mēģina piesaistīt ārzemju investorus,kurš vēl to dara?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zars 05.09.2017. 13.03

    Ja runājam par veselu iedzīvotāju aizsardzību,tad protams,tas nav tik vienkārši,veseli cilvēki jāaizsargā,piemēram,no saindētas,neveselīgas pārtikas,kuru bieži vien naudaskāri bezmorāles biznesmeņi cenšas notirgot patērētājiem,lai veselie nekļūtu slimi,un vēlāk jāaizsargā no nekvalitatīvas ārstēšanas un draņķīgām zālēm.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    WAT > zars 05.09.2017. 13.09

    Redzi, Ērik, Lembes piesaistītās ražotnes ir PR ( cik nav nosprāgušu brīnumražotņu Vpils industriālajā parkā), V pils ir diezgan nedzīva uzņēmējdarbības vide, pamatā viss rotē ap tranzītu. Salīdzini kaut vai ar mazajām pieRīgas pašvaldībām Mārupi, Stopiņiem, Salaspili, Ādažiem. LAbi, tur var teikt Rīgas influence ( ŗīgu neliksim salīdzinājumā), bet tā pati Valmiera, un tas viss bez ostas un tranzīta?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    WAT > zars 05.09.2017. 13.13

    Ērik, ja tāds uzdevums ir no elektorāta , tad tas ir jādara, ja nav ( ir gatavi rīt, ko grib) tad nav nekas jāsarežģī un jāregulē.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > zars 05.09.2017. 13.24

    Ir labi,ja cilvēki spējuši saglabāt dzīvotspējīgas nozares kaut vai no padomijas laikiem,un kaut vai uz laiku,lai var atsperties.

    Pie mums partijām nav pieņemts dot konkrētus solījumus,ir tikai vispārīgi vārdi uzlabosim,paplašināsim utt.,un tos pašus nemēdz pildīt,kālabad tagad SC pie varas Rīgā – nopirka ar transporta biļetēm.Ja pie mums daudzi domā,kā savilkt galus kopā,tāda pieprasījuma pēc kvalitatīvas pārtikas VĒL nevar būt.Tātad tas nozīmē,ka valsts,pie varas esošās partijas var mierīgi atļaut indēt savus iedzīvotājus?

    0
    0
    Atbildēt

    0

vitalisvita 02.09.2017. 10.32

fretka. Dzintars sludina moderno nacionālismu

———————————————

Bet vai nebūtu pareizāk teikt, ka Dzintars neko īpaši jaunu nesludina, bet gan tikai principiāli izskaidro to pašu – sociālo parazītu, klaidoņu un okupantu līdz nepazīšanai nomelnoto, bet dabiski eksistējošo “veco” nacionālismu.

Arī es uzskatu, ka dzīvotspējīga var būt vienīgi etniski integrēta sabiedrība (etnoss), bet ne tā dēvētā “politiskā nācija”.

Un vēl gribētu piebilst, ka nacionālisms nevar būt “labējs, bet gan vienīgi “kreiss”, jo viņā iekļata visa tauta.

+2
-7
Atbildēt

4

    basta > vitalisvita 02.09.2017. 12.31

    to vitalisvita

    Kreiss un labējs ir tikai nosaukumi, ja vien ar kreiss nav domāts “nepareizs”. Kādreiz Itālijas kompartiju vadīja multimiljardieris, bet SC, kas sevi devē par “kreiso”, pārstāv kremļa “bļjaģinuju rossiju”, starp kuras ierēdņiem un deputātiem nav tādu, kas nebūtu miljonāri.

    Trešā reihā, kā vadībā bija nacionālsociālisti, kas bija sociāli orientēts, labi jutās arī lielkapitāls.

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    fretka > vitalisvita 02.09.2017. 13.08

    > vitalisvita

    Drīzāk gribēju pievērst uzmanību tam, kā JKP tiecas balstīties uz NA teorētisko iestrādņu formas (atsaukšanās uz “modernismu”), atmetot šo iestrādņu saturu (nacionālismu).

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    vitalisvita > vitalisvita 02.09.2017. 14.12

    Jā, fretka, un šī “forma bez satura” tad arī varētu kļūt par viņu “klupšanas akmeni”, jo tāda jau ilgi pastāvēt nevar; to ātri vien aizpildīs kādi politiskie avantūristi. Viņi jau to vien gaida, lai atrastu kādu “formu”, kuru aizpildīt ar sev vēlamo saturu.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    fretka > vitalisvita 03.09.2017. 09.18

    Atšķirībā no Zatlera Reformu partijas “formas bez satura” Jaunajai KoNpartijai vismaz internetā ir konservatīva programma, bet reālajā darbībā gan nekādu konservatīvismu nemana. Ir tikai zināmās vecās zupas sildīšana tā vietā, lai, piemēram, vismaz paustu atbalstu NA mēģinājumiem finansiāli uzlabot daudzbērnu ģimeņu stāvokli. Bet varbūt stipras tradicionālās ģimenes vairs nav starp “modernā konservatīvisma” pamatvērtībām?

    Ja palūkojamies uz tagadējiem “modernajiem konservatīvajiem” Vācijā vai Spānijā, kur viņi ir pie varas, tad noteikti ir iespējamas šādas aizdomas arī par Latvijas “konservatīvajiem”…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

jurisml_inbox_lv 01.09.2017. 21.00

vai tiešām ka 90tajos gados poļiem vācieši palīdzēja izšut bez tiesas un izmeklēšanas krievu banditus , kuri bija apsēduši ceļi maģistrāles , mums buus jārīkojastāpat?… liekas valsti nozaguši totāli

+4
-1
Atbildēt

1

    basta > 01.09.2017. 21.14

    Polijas policija nebija padarīta par Solncevas brigāžu struktūrvienību.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

dzeris49 01.09.2017. 19.20

Un kāpēc gan lai prokuratūra tā nedarītu, ka pēc to superskandalozo sarunu publicēšanas uz to protesta mītiņu ierodas pāris simts cilvēku?

Latvijā nav pilsoniska sabiedrība, ir tikai iedzīvotāji, tāda pelēka un vadāma vai pret visu indifereta masa, izņemot to nelielo daļu, un pret tiem izturas tā, kā viņi ļauj pret sevi izturēties.

Visa tā Sudrabas ievēlēšana, Juraša kriminālvajāšanas atsākšana, tas viss ir demonstratīva ņirgāšanās par to sakarīgo mazākumu, kuram valsts prestižs, tiesiskums, ētika utt. ko nozīmē

25 gadu laikā kopš neatkarības atjaunošanas valsts ir totāli degradēta un korupcijas saēsta, ar pastulbā vairākuma klusējošu atbalstu.

+21
-1
Atbildēt

2

    Aivars > dzeris49 01.09.2017. 20.12

    Tas pareizi, ka šāda sastāva komisijas ievēlēšana, kur vairākums Sudrabai, Šicam un vēl pāris oligarhu kalpiem, ir ņirgāšanās. Mana prognoze, ka viņi būs politikas miskastē tāpat kā Kaimiņš pēc Zolitūdes komisijas. Un vēl vesels bars oligarhu kalpu uz šito nosvils. Dūklavam jau tagad svītra pāri un ZZS plāniem. Tā kā nekādas totālas degradācijas nav.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    basta > dzeris49 01.09.2017. 21.37

    to Aivars

    “Dūklavam jau tagad svītra pāri un ZZS plāniem.”

    Oligarhu atsūkātāji un čekas kājslauķi smagi aptaisīsies, jo Dūklava un Auguļa kungi, kuru noņemšanai no amatiem šīs publikācijas bija paredzētas, var pieprasīt atklātu tiesas procesu un visu sarunu audioierakstu nodošanu atklātībā. Kas notiks, kad tur parādīsies arī tādu galēju morālo kropļu, kā Dombrovska un Zatļera un vēl desmits citu čekas pakalpiņu uzvārdu.

    0
    -15
    Atbildēt

    0

Aivars 01.09.2017. 17.56

Šis virsprokurora lēmums atjaunot kriminālprocesu parāda, ka oligarhi reāli baidās no Juraša un JKP. Un nožēlojami, ka prokuratūras vadībā ir cilvēki, kas kalpo ne Latvijai, bet bagātiem zagļiem.

+25
-4
Atbildēt

2

lno 01.09.2017. 13.48

Jaunā konservatīvā partija

Turpinot Jaunās konservatīvās partijas aizsākto tematu par Satversmes nozīmi demokrātiskā valstī, 31. augusta vakarā Jaunās konservatīvās partijas atklātajā Politisko diskusiju klubā viesojās konstitucionālo tiesību eksperts Egils Levits. Tika apspriesta arī modernā, ekonomiskā konservatīvisma nozīme mūsdienu Latvijā, un tā atšķirība no institucionālā konservatīvisma.

+11
-13
Atbildēt

22

    fretka > lno 01.09.2017. 13.56

    Dzintars sludina moderno nacionālismu

    Bordāns sludinās moderno konservatīvismu

    Ceru, ka Pavļļuts neatpaliks un sāks sludināt moderno modernismu :)

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    basta > lno 01.09.2017. 14.09

    to lno

    Kad es būšu tik vecs, ka prātiņš mani būs atstājis, kā tevi un Sandru , labāk lai mani iemidzina.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > lno 01.09.2017. 14.57

    basta. Vai tad tev bez anālās atveres un daikta vēl ir kas prātā?:):):)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > lno 01.09.2017. 14.59

    fretka. Katram sava uts – fretkam Polija:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    fretka > lno 01.09.2017. 15.01

    > lno

    Vai tev tas traucē tāpat kā skaislei? :)

    Agri vai vēlu mums būs jādara tas pats, ko tagad dara poļi. Tāpēc sekoju līdzi.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    basta > lno 01.09.2017. 15.25

    to lno

    Apbrīnojami, ka cilvēks divu gadu laikā, cenšoties izkalpoties pulka poļitruka: alkaša, sadista un pidara, priekšā var padarīt sevi par morālu invaļidu uz mūžu. Cilvēki 15 gadus ir nosēdējuši padumjā cietumā, vai Staļina konlāģerī, bet cilvēka seju nav zaudējuši.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > lno 01.09.2017. 15.31

    fretka. Absolūti netraucē, tāpat kā Dzintara modernais nacionālisms. Diemžēl tie NA darbi nesaskan ar vārdiem.

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    Baiba. > lno 01.09.2017. 16.27

    >lno

    Interesants pavērsiens. Man Jums divi jautājumi:

    1. Jūs tikko Nacionālo apvienību nosaucāt par liekuļiem?

    2. Vai esat gatavs publiski atvainoties Zanei par saviem naida uzbrukumiem, jo viņa par Nacionālās apvienības liekulību rakstīja jau sen.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > lno 01.09.2017. 21.27

    Baiba. Ja Jūs nepielūgtu V, tad varbūt es nebūtu ienaidnieks un uzmanīgāk lasītu manus tekstus. Melēm un rupeklēm neatvainojos, NA par liekuļiem neesmu nosaucis. Izvēle ir tāda, kāda ir. Mnpr NA bija mazāks ļaunums kā V – gan iebilda pret TUA, izvirzīja Levitu, panāca finasējumu māmiņu algām. V reitings rāda, kam taisnība. Pēc 5 un Āboltiņas aiziešanas V ir maza tomēr cerība atspirgt, ko arī novēlu, jo tā būtu mazāks ļaunums kā jaunā Par.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 02.09.2017. 07.24

    lno – par Par piekrītu :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > lno 02.09.2017. 10.18

    klusais. Par ko tad nepiekrīti? Ja viss turpināsies tādā garā kā līdz šim, tad Kājiņu priekšniekam būs taisnība, un no Latvijas pēc 10 gadiem paliks tikai pliks teritorijas nosaukums.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 02.09.2017. 10.33

    lno – lielos vilcienos piekrītu :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lno > lno 02.09.2017. 12.39

    Tu esi ciniķis, es naivs ideālists, tā arī visa atšķirība.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 02.09.2017. 13.47

    lno – Tev noteikti tā gribētos :) bet vai tā ir … :)

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    basta > lno 02.09.2017. 14.12

    to Ino

    Простота хуже воровства

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lno > lno 02.09.2017. 15.05

    klusais. Vai, sorry, aizsapņojos:) Tu esi vanags, redzi tālu un tāpat kā zanE nekad nekļūdies:):):)

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > lno 02.09.2017. 15.11

    lno – es ar aizsapņojos :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lno > lno 02.09.2017. 15.12

    Centies, daikta operātor! Centies, vakar tevi un domubiedrus “Brokas kundze” Tv 24 ar handikapu pārspējusi NA reitinga graušanā.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > lno 02.09.2017. 15.24

    to lno

    Nesaprotu, kāpēc morālie kropļi: Vienotības, JaunāsKP un SC atbalstītāji tā pārdzīvo par NA reitingiem? Man piemēram nekas nebūs pretī, kad Bordāns ieleks atejpodā un noraus ūdeni.

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    Baiba. > lno 02.09.2017. 16.03

    >lno

    Vārdu nesaderību ar darbiem nesauc par liekulību? Atkāpjaties no saviem vārdiem?

    Jūs apgalvojat, ka pielūdzu Vienotību, kā Jūsu rīcību saukt – par meliem vai apmelošanu? Man liekas, apmelošana ir vēl ļaunāka par meliem, jo tā notiek apzināti un ar ļaunprātīgu nolūku.

    Kāds ir Jūsu mērķis šādai rīcībai?

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > lno 02.09.2017. 16.08

    Baiba. Netaisos tukšus salmus kult, griezieties pie Zanes. V vēl neviens nav pārspējis lielkulībā, to pierādīja rīts pēc 2010. gada vēlēšanām. Jauku vīkendu:)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Baiba. > lno 02.09.2017. 18.59

    >lno

    Nesūtiet mani pie Zanes. Viņa sen bija sapratusi, kas ir Nacionālā apvienība un par viņu liekulību te rakstīja. Jūs par to izgāzāt savas dusmas un beidzot arī Jums acis atvērās, lēnām, bet tomēr sapratāt. Tikpat dedzīgi aizstāvējāt NA, kā tagad JKP. Pēc cik ilga laika atteiksieties no JKP?

    Jums arī jauku nedēļas nogali. “Vīkends” lai paliek kārklu vāciešiem un švītiem.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

andrejs 01.09.2017. 13.42

“Juris Jurašs JKP organizētajā mītiņā pie Rīgas pils”

———————

Labi, ka IR neraksta – “Tautas sapulce”. :)

“Sarunu festivāls RĪDZENE”…

Starp citu, brīnos kā viesnīcas Rīdzene īpašnieki nav iesūdzējuši visus šos IRsējus tiesā par viesnīcas nosaukuma necienīgu valkāšanu

+1
-17
Atbildēt

0

Anonīms 01.09.2017. 13.27

Un tomēr. Ja saeima būtu lilumdevēji nevis mauku klubs,tad mums būtu lilums par ttauksmes cēlēju un ziņotāju aizsardzību.

Es domāju -kā tas ir -ja uz Latviju ved Eiropas atkritumus -vai arī kodolatkritumu kapsētas pie mums jau ir?

Nav taču,kas ziņo,nevar prasīt otrs liek galvu giljotīnā,kamēr pats esi drošībā

+15
-4
Atbildēt

2

    basta > Anonīms 01.09.2017. 15.33

    to Skaisle

    https://www.youtube.com/watch?v=5q-a9bEnVKM

    Par kodolatkritumiem ziņu nav, bet, ņemot vērā to, ka robežapsardze ir uzticēta Krievijas kara skolas absolventam, bet to pārvietošanu var piesegt saskaņietis, Kazlovskis, viss ir iespējams. Par Latvijas bezprecedenta demogrāfisko piesārņojumu, ko turklāt vairo tavējie kropļi, dalot UA krievu bandītiem un čekistiem, lieki runāt.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 02.09.2017. 03.16

    tajā mauku mājā reizēm aiziet lidz pat pedofīlijai :O kā reiz ministrs Ādamsons uzstājās…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

KoKatrina 01.09.2017. 12.42

Vai ir pieejami kādi argumenti no virsprokurora lēmuma, ja tādi minēti? Skaidrs, ka kriminālprocesa obligātums nav absolūts un ne visās lietās, kurās ir sastāvs, ir jāsauc pie kriminālatbildības. Piemēram, ja nav nodarīts tāds kaitējums, ka jāpiespriež kriminālsods. Tāpēc jo svarīgi ir argumenti, īpaši tam, vai un kā izpaužas kaitējums. Un pamatojums tam, ka vispār ir sastāvs.

+12
-6
Atbildēt

2

    vvilums > KoKatrina 01.09.2017. 13.14

    Kaitējums tāds, ka Jurašs publiskojot faktu par ” tiesībsargu ” nereaģēšanu uz mega koruptīvu notikumu, ir stipri kādu aizvainojis.

    Kādreiz zane ļoti asi noreaģēja, kad nosaucu mūsu valsti par putleristānu, bet vai tad kādam civilizētam eiropietim, piemēram, Vācijā var rasties cits priekšstats par mūsu valsti, redzot šo murgu.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    KoKatrina > KoKatrina 01.09.2017. 13.30

    Jā, Vācijā, piemēram, KPK 153d pants ļauj prokuroram atteikties no apsūdzības, ja šķērslis ir svarīgāka sabiedrības interese. Šajā gadījumā tā būtu sabiedrības tiesības zināt, ka KNAB gadu nav izmeklējis kukuļa piedāvāšanas faktu.

    Tā vien liekas, ka Drošības policija un daļa prokuroru tīši/pēc pasūtījuma vēlas īstenot paraugprāvu. Un tas laikā, kad prokuratūra ir ļoti noslogota.

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 01.09.2017. 11.42

Varētu būt, ka tiešām kaut kas te sanāks. Saukt konkrētus uzvārdus, tas ir pavisam kas cits, kā runāt vispārīgi par “damokla zobenu”, jeb slīcināt lelli Daugavā :)

+19
-4
Atbildēt

3

    edge_indran > rinķī apkārt 01.09.2017. 11.50

    ————-

    Ja vajadzēs, tad sanāks. Attālums no Ādažiem līdz Jēkaba ielas namam ir tāds pats, kāds bija 1991.g.21. augustā, kad Latvijā notika varas pārņemšana.

    “Viena no sešām NATO paplašinātās kaujas grupas valstīm, kuras bruņotie spēki šobrīd atrodas Latvijā, ir Spānija. Papildus inženieru un loģistikas tehnikai, spāņi uz Latviju atveduši arī modernos tankus “LEOPARD E2”, kuri kaujas spēju un tehnoloģiju ziņā pielīdzināmi leģendārajiem ASV armijas “Abrams” tankiem. Kasjauns.lv devās uz Ādažu bāzi, lai klātienē aplūkotu Eiropas dienvidu valsts mehanizētās vienības bruņojumu un karavīrus darbībā.”

    http://i.jauns.lv/o/2017/07/25/1190667.jpg

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 01.09.2017. 12.09

    edge_indran Tu vienreiz liecies uz auss un kārtīgi izgulies, citādi iekulsies nepatikšanās. Pats saprati, ko uzrakstīji? Ja nu man ienāk prātā šito aizsūtīt uz DP ? :)))

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > rinķī apkārt 01.09.2017. 12.17

    to rinķī apkārt

    Protams edge_indran pārspīlē, jo nekādi tanki nav vajadzīgi. Pietiks ar skaitliski nelielu ASV specvienību, lai sagūstītu, un nogādātu Guantanamo cietumā Vienotības prokremlisko kleptokrātiju un sodomiju, kopā ar tās sugas un saprāta brāļiem, SC.

    Konkrētus uzvārdu es nosaucu, prokremliskos mērgļus, kuri tos apkalpo, pac zini.

    0
    -22
    Atbildēt

    0

basta 01.09.2017. 11.39

Kurš uzdrīkstēsies pacelt roku pret Meļņiku, Zaharjinu, Savicki, Rāvi, Binders un AB.LV un Rietumu banku īpašniekiem. Ja ko nejaucu, valsts pasūtījumu pastāvīgie saņēmēji un UA tirgotāji un naudas atmazgātāji ir miljonāru saraksta pašā augšgalā.

Nedomāju, ka LC izauklētais mūdzis, čekas kurmis, Bordāns, krievu militārista atvase, Potapova, un valsts noslēpumu izpaudējs, Jurašs, kurš dzīvo pāri saviem līdzekļiem https://www.pietiek.com/raksti/jurasi_spejusi_uzbuvet_lepnu_maju_dreilinos,_zemesgramatas_dati_liek_domat_par_fiktivu_zemes_pirkuma_summu/komentari, pret tiem visiem varētu vērsties.

+2
-24
Atbildēt

2

    vilburs > basta 01.09.2017. 11.53

    pietiek.com jau nu nebūs tas portāls, kas notikumus skatīs objektīvi. Vēl varēji nosaukt”neatkarīgo” NRA. Aprīnojami, ka tik daudz gadus pēc neatkarības Latvijā vēl ir šādi “neatkarīgie” viedokļu paudēji. Nepieciešams likums, kas likvidētu privātus masu informācijas līdzekļus, kas ilgus( piemēram piecus) gadus strādā ar zaudējumiem un tomēr eksistē, pateicoties oligarhu dāvātajām dotācijām. Kā to varētu saukt- par ceturtās varas uzurpēšanu?Protams ZZS nebūs tie, kas sakārto preses likumdošanu pēc normālas demokrātiskas valsts principiem, arī SC un NA tie laikam nebūs.Pārējie- tas jau ir mazākums.

    +24
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > basta 01.09.2017. 13.07

    to vilburs

    “pietiek.com jau nu nebūs tas portāls, kas notikumus skatīs objektīvi.”

    Nevainojiet spoguli par saviem atbaidošiem kononoviešu ģīmjiem, “jebaļņikiem”, lai nepiedzīvotu drausmīgāko vilšanos un nevajadzētu nolādēt savas mātes, kas jūs laidušas pasaulē, bet meklējiet plastisko ķirurgu!

    “Nepieciešams likums, kas likvidētu privātus masu informācijas līdzekļus, kas ilgus( piemēram piecus) gadus strādā ar zaudējumiem”

    Nodokļu maksātāju nauda „hazamazām”

    https://www.pietiek.com/meklesana

    0
    -19
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam