Prezident, jālabo Saeimas apkaunojošais balsojums!

46

Komentāri (46)

zlmaster 28.07.2017. 14.35

A Kur pats Raivis nebalsoja?

+2
-8
Atbildēt

4

    Austras koks > zlmaster 28.07.2017. 15.31

    Kā tas ir nebalsoja? Pret komisijas sastāvu, kurā ir Sudraba, balsoja Vienotība + NA + Latkovskis + Kaimiņš. Bet par komisijas vadītāju viņu jau iecēla pati komisija, kas ir 6 cilvēku sastāvā – no partijas pa vienam. Un tur tas pats – pret Sudrabas iecelšanu komisijas vadībā balsoja V (Judins) un NA (Jansons), bet par – NSL (pati Sudraba), LRA (Šics), S (Pimenovs) un ZZS (personāžu no galvas neatceros).

    Nevajag dezinformāciju izplatīt.

    Jebkurā gadījumā, šis ir viens no tiem būtiskajiem balsojumiem, kurš labi parāda personāžu un partiju īsto dabu ģeopolitikas jomā.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > zlmaster 28.07.2017. 15.45

    ——————

    Nevajag citam bedri rakt………

    “Vienotība” aicinās par “oligarhu sarunām” izveidot parlamentārās izmeklēšanas komisiju”

    http://g4.delphi.lv/images/pix/995×521/WLwLCjND1xs/solvita-aboltina-48450099.jpg

    http://www.irlv.lv/2017/7/5/vienotiba-aicinas-par-oligarhu-sarunam-izveidot-parlamentaras-izmeklesanas-komisiju

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    vvilums > zlmaster 28.07.2017. 16.07

    Ja Bondaram jāatkāpjas, un nevis Šics tiek izmests , tad jau LRA lēnām pievienojas kremļa -lembja padauzu pulciņam. Vai es ko nesaprotu?

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    valdemir > zlmaster 28.07.2017. 16.38

    Redziet, pilnīgi iespējams, ka Bondaram var nākties likties uz nārām un, starp citu, ja šai komisijai vispār ļaus strādāt, tad abiem izbijušajiem znatokiem – zem.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

nomale 28.07.2017. 14.27

Man ir daudz ko pārmest gan Raivim Dzintaram, gan NA, tomēr šobrīd mēs esam vienos ierakumos tāpēc atbalstu aicinājumu un parakstos zem tā!

+17
-2
Atbildēt

13

    Anonīms > 28.07.2017. 15.13

    piekrītu:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 28.07.2017. 15.21

    ————-

    “Raivis Dzintars – nākamais Latvijas prezidents.” A.Grūtups.

    ======================================================================================

    Tieši tā! Kā tādās reizēs izsakās – ja uguns pakulās, tad jārīkojās aktīvi.

    http://puaro.lv/wp-content/uploads/2017/06/Bailes1-570×381.jpg

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 29.07.2017. 18.56

    Dzintars ir vienos ierakumos ar ZZS un arī ar SC.

    Tā ir NA būtība.

    Pārējais viss ir tikai retorika, liekulība un populisms.

    Tad, kad pret Sudrabu jau pāris dienās vēršas internetā visi kaut cik sakarīgi komentētāji, Dzintars, kas lidz šim izlikās, ka neko nezina, utt., pēkšņi pamostas un sāk atkārtot to pašu, jo uz šo brīdi viņam tas ir izdevīgi.

    Un būt ar Dzintaru vienos ierakumos – es kaut kā neriskētu, tas ir tas pats, kas būt ierakumos ar ZZS un SC, nu nevajag jau būt tik naiviem, un jāmēģina diferencēt vārdus un darbus.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 29.07.2017. 19.27

    Jā,jā,nav ko tev nemazām celties augšā,paliec tik ierakumos ar SC un zatleristiem.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    zanE. > 29.07.2017. 21.52

    …Dzeri….neesi, nu, tik bargs pret Dzintaru un NA…kuri gan tur nav liekuļi un divkoši, kas neizmanto situāciju, lai noturētos uzmanības centrā?…vai tādi nav aizgājēji no Vienotības?…tiem Vienotība līdz kaklam un tur notiekošo izturēt vairs nevar ne mirkli, tomēr Vienotības deputātu mandātus nenoliks gan…Nacionālās apvienības Mūrniece skaidro sabiedrībai, cik svarīgi ir balstīt šo valdību, jo vēl tik daudz darāmā…nu, labi – NA var saprast, tiem Kučinskis un solītie neapdraudētie amati bija noteicošie, lai ideoloģiskie partneri ZZS tiktu pie valdības vadīšanas…un…Viņķele un tās “aizgājēju” bariņš nešūpošot valdību – tas apliecina, ka abu dāmu (Viņķeles un Čigānes) uzticības zvērests zaļzemniekiem joprojām ir spēkā…”aizgājēju” cinismu var salīdzināt ar Kūtra un Šica nekaunību…”aizgājējus” no Vienotības pat ar koku neaizdabūs, jo, kur vēl veiksmīgāk popularizēt savu topošo politisko partiju kā no Saeimas tribīnes…bezmaksas reklāma garantēta līdz pat nākošajām vēlēšanām…pie tam – uz Vienotības rēķina…ja jau Vienotība “gaišajiem prātiem” tik nepieņemama – nolieciet mandātus, lai vairāk kā gadu viņu vietā var strādāt nākošie Vienotības deputāti, kuri vēlēšanās palika aiz svītras…jauni cilvēki, jaunas idejas, jaunas vēsmas, kas iespējams – varētu mainīt sasmakušo mikroklimatu partijā…

    …Smiltēns cīnās ar Āboltiņu un dara tieši to pašu, ko pārmet Āboltiņai…pat vairāk – vēlas būt vienīgais(!) un nodrošinātais(!) kandidāts partijas vadībai…nevis vēlas tikt demokrātiski ievēlēts, bet pieprasa sev garantijas… “jaunā cerība” Smiltēns sevi noraka tik zibenīgi, pat pārspējot Zatleru…

    …tas, kas šobrīd notiek Saeimā un politikā – var tikt nosaukts par ļaunāko murgu…katrs domā par sevi un pat neslēpjas…nekaunas un nebaidās…

    …nu ir tas brīdis, kad varu teikt – nākošajās vēlēšanās manu balsi nedabūs neviens politiskais spēks…piedodiet, es šai balagānā vairs nepiedalos…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > 29.07.2017. 23.54

    to dzeris49

    “Un būt ar Dzintaru vienos ierakumos – es kaut kā neriskētu”

    Viņš pat neriskētu, lai tu, koprofāg, viņu nesazāļotu un neizdupsētu.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > 30.07.2017. 08.52

    ZanE – principā jau es Tev piekrītu, Latvijas politiķi un tas, kas notiek politikā, ir ļauns murgs, un var izraisīt tikai vemšanas refleksu.

    Bet, tas “manu balsi nedabūs neviens politiskais spēks”, manuprāt, ir emocionāls, nevis racionāls lēmums.

    Racionāli būtu tomēr aiziet un nobalsot kaut vai par to mazāko ļaunumu.

    Ja visi sakarīgi un domājoši cilvēki balsot neies, saprotams, vadoties no viscēlākajiem principiem, tad kurš no tā gūs labumu?

    Protams, ka tas aptaurētais ZZS elektorāts, NA elektorāts, un SC elektorāts balsos, un viņu % Saeimā tikai pieaugs, ar visām no tā izrietošām sekām valstij un sabiedrībai.

    Tas ir tas pats, kas labprātīgi atteikties no savām tiesībām, un ļabprātīgi atdod valsts likteni “basta”, Ēriks, fretka, utt., kas ir ZZS, SC un NA vēlētāju arhetips, rokās.

    Un tad mūs sagaida īsts murgs, salīdzinot ar kuru patreizējā situācija izskatīsies kā idille.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > 30.07.2017. 10.08

    Sekmīgi piedalījusies V un tās partneru graušanā, zanE vairs vēlēšanās nepiedalīsies?:) Tavu darbu turpinās Par un progresīvie, par kuriem tu klusi nobalsosi:)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 30.07.2017. 13.51

    Racionāli būtu tomēr aiziet un nobalsot kaut vai par to mazāko ļaunumu.

    Ja visi sakarīgi un domājoši cilvēki balsot neies, saprotams, vadoties no viscēlākajiem principiem, tad kurš no tā gūs labumu?

    Protams, ka tas aptaurētais ZRP elektorāts, Vienotības elektorāts, un SC elektorāts balsos, un viņu % Saeimā tikai pieaugs, ar visām no tā izrietošām sekām valstij un sabiedrībai.

    Tas ir tas pats, kas labprātīgi atteikties no savām tiesībām, un ļabprātīgi atdod valsts likteni dzera,nomales, zanEs,centruma utt., kas ir ZRP, SC,MĒS PAR,JKP un Vienotības vēlētāju arhetips, rokās.

    Un tad mūs sagaida īsts murgs, salīdzinot ar kuru patreizējā situācija izskatīsies kā idille.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > 30.07.2017. 21.48

    …zini, Ērik, Jūs to esat pelnījuši – balsojiet par nacionālā minimuma garantiem un sarkanzaļajiem “zemniekiem”….pie velna – kādi vēl zemnieki, kādi vēl nacionāļi!?!…gan vieni, gan otri prihvatizējuši nosaukumus un uz tā rēķina – slaidi iebrauc Saeimā….muļķīši un apmātie uz to uzķeras….nu, tad – dzīvojiet ar savu iedomu augli, radiet sev laimības zeme…nesanāk?…kā tad tā?……………

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > 30.07.2017. 23.25

    Minimums – tas vienmēr ir vairāk par neko.Pēdējās dienās tik daudz ziņu par teroraktiem,Anglijā vienu latvieti dvieļugalva nupat nodūris,bet jēlais Rinkēvičs kaut ko buldurēja par vienatnē palikšanu pret visu Eiropu,mērkaķis…Vienotība godam nopelnījusi skuju taku.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > 31.07.2017. 03.20

    to dzeris49

    No Vienotības čekas saimnieki uz nākamām Saeimas vēlēšanām būs atkratījušies, tagad svarīgi, lai SC un JaunāKP nedabū 50%+1 balsi, jo tad mūs sagaida tas pats, ka ja Putina kucēm: Zatļeram un Ušakovam, būtu izdevies fašistiskais – neostaļiniskais valsts apvērsums.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > 31.07.2017. 03.21

    to Ēriks

    Saproti taču, kāpēc apzīmējums “pederasts” tiek lietots arī kā lamu vārds.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

vitalisvita 28.07.2017. 13.25

Jā, domāju, ka tā hibrīdkara saasināšanās jau notiek, un tā eskalācija var Valstī izraisīt nopietnu politisko krīzi.

Un ir tikai apsveicami, ka šo politiskās krīzes eskalāciju novērst cenšas valdību pārstāvoša politiskā partija, kas definējas kā Nacionālā Apvienība.

Novēlēsim vien veiksmi tās līdz-priekšsēdētājam un Saeimas NA frakcijas priekšsēdētājam Raivim Dzintaram.

+13
-3
Atbildēt

0

Dainis Lemešonoks 28.07.2017. 11.55

Nemocieties veltās cerībās, Vējoņa bikstītāji! Taisiet kādu ļembastu gribat, no Sudrabas “keisa” jaunu ukazu nr2 un kārtējo “revolūciju” – dāliju, vai? – neizspiedīsiet!

ZZS ir imūna pret moralizēšanu, apzinoties, ka tās elektorātam provincē ir vienalga, kas rotā “pāķus un pāķību” aizstāvošā politiskā spēka galvu – Bafometa āžragi vai “Providus” uzlikts zelta nimbs. Visa “Rīdzenes” šļura zaļzemniekiem ir kā pīlei ūdens. Plus viņi atminas, kas notiek ar tiem bramaņiem, kam āda izrādās ne tik bieza, kā domāts (Kalvītis, Godmanis, Dombrovskis). Arī V’ā/ē’jonis patlaban (vēl) neizjūt nekādas problēmas pārvēlēties. Kā smejies – Nice try, Amberboy!

+10
-4
Atbildēt

8

    valdemir > Dainis Lemešonoks 28.07.2017. 13.22

    Tāpēc, ka tā arī ir šļura un kā šļura aizies. Bet Dzintars var atļauties muldēt jebko, viņiem vienīgajiem, jebkurās vēlēšanās, ap 10% “īsteno letiņu” balsis ir garantētas.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > Dainis Lemešonoks 28.07.2017. 13.25

    Vējonim nemaz nevajag pārvēlēties.

    Cīņas mērķis ir novilkt līdz termiņa beigām nepatriektam. Tad būs dzīves grunte droša, cieta – lepns dzīvoklis labā vietā, regulāri atjaunoti rati un sekretāres. Tas viss uz šodienas lamātāju rēķina, tātad varam te rakstīt, cik tīk.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    basta > Dainis Lemešonoks 28.07.2017. 13.41

    to valdemir

    Būtu pašvaldību vēlēšanās pievienojušies LC mūdzim Bordānam, vai saskaņietim, Kononova fanātam, Ķirsim, ar partiju būtu cauri. “Īstenie latvieši” vienkārši boikotētu vēlēšanas.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    valdemir > Dainis Lemešonoks 28.07.2017. 13.58

    Nū ja! Viņi pēc katrām vēlēšanām, dēļ tā viena ministra portfeļa, pievienojas jebkuram mūdžu komplektam. Arī paklausīgi izpilda komandu, ja kādam tā portfeļa nesēja deguns varbūt nepatīk.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Dainis Lemešonoks 28.07.2017. 14.18

    Jebkuram nmūdžu komplektam nepievienojas vis,citādi mēs būtu dabūjuši SC+ZRP+Vienotība+NA

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > Dainis Lemešonoks 28.07.2017. 14.37

    valdemir – nemuldi, nevienai partijai nav tik saliedēts elektorāts kā Sovoku Centram

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    valdemir > Dainis Lemešonoks 28.07.2017. 15.04

    Nelielies!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Dainis Lemešonoks 28.07.2017. 15.27

    ———-Dainis Lemešonoks Nemocieties veltās cerībās, ……

    ========================================================================================

    Raivis vēl visiem Hūtes apjūsmotājiem parādīs, kā lietas valstī jāsakārto, nevis tikai vienā pilsētā!

    https://www.youtube.com/watch?v=-5afJZIQvrY

    0
    -3
    Atbildēt

    0

dzeris49 28.07.2017. 11.43

Un tad agrāk Dzintars neko nezināja, neko nesaprata, un atjēdzās tikai tad, kad par komisijas vadītāju ievēlēja Sudrabu?

Par oligarhu sarunām viņš tā īsti neko tā arī nepateica.

Pirms rakstīt tik patētiskus aicinājumus, pašai NA nevajadzētu padomāt par pašu atbildību pie šīs te situācijas?

Nu, kaut vai paskaidrot, ko Dzintars domājis, savulaik nosaucot Lemberga ZZS par “tuvākiem ideoloģiskiem partneriem”, kāpēc savulaik par NA ģenerālsekretāru tika ielikts vispārzināmais blēdis Lūsis, kā ir ar Gerhardu, kāpēc nederēja Bordāns, bet, der absolūtā nulle Rasnačs, nerunājot par daudziem dīvainiem balsojumiem, utt.

NA ir visliekulīgākā partija, un Dzintrs ir visliekulīgākais Latvijas politiķis, neticu nevienam vārdam ko viņš saka, vienkārši patreiz ir situācija, kad var bez liela riska uzspodrināt paplukušās NA spalviņas, un Dzintars to izmanto.

Kaut, ideoloģiski, mentāli, utt. NA ir daudz tuvāka Lembergam, Rietumu, NATO, ES kritiķim, nekā tiem pašiem Rietumiem, atšķirības starp Lemberga ZZS un SC, no vienas puses, un NA no otras puses, ir tikai stilistiskas un detaļās.

+7
-8
Atbildēt

5

    basta > dzeris49 28.07.2017. 13.17

    to dzeris49

    “Par oligarhu sarunām viņš tā īsti neko tā arī nepateica.”

    Viņš būtu pēdējais idiots, ja, būdams pilnīgi neinformēts, izteiktu savus spriedumus. “Viena tante teica”, tā nav nekāda informācija.

    “savulaik nosaucot Lemberga ZZS par “tuvākiem ideoloģiskiem partneriem”

    Būtu pasludinājuši Vienotību par tuvākiem ideoloģiskiem partneriem, katrs bāztu acīs, ka NA barojas no Vienotības prokremlisko zagļu un sodomītu čekas kuratoru latviešu valstij nozagtās naudiņas un ka, droši vien, piedalās Vienotības koprofāgu rīkotās orģijās. Vienmēr ir jāizvēlas mazākais ļaunums.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    neitro > dzeris49 29.07.2017. 18.42

    Dzerim. Tā administratoru kabatas partija ir tāds pats kantoris kā ZZS, ne par matu labāki, liekulībā pat pārāki. Dzintara lielākais veikums – stāvēšana ar pliku torsu. Būtu nu labāk paklusējis.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 29.07.2017. 19.31

    Nu kā tad,kā tad,nav jau Dzintars kā dižais Zatlers uz tanka,mūsu morālais līderis.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > dzeris49 29.07.2017. 23.58

    to neitro

    Pastāviet jūs, fekāliju stumdītāji, salā ar pliku torsu, ātri vien tiksieties ar savu radītāju ellē!!!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    kolpants > dzeris49 31.07.2017. 14.42

    Viņš būtu pēdējais idiots, ja, būdams pilnīgi neinformēts, izteiktu savus spriedumus. “Viena tante teica”, tā nav nekāda informācija.

    Ну он же сделал такие выводы, увидев фамилию Судрабы в расшифровках)) Он хоть сами тексты читал? Там Козиолс пересказывает Шлесерсу, что ему кто-то сказал, что типа Судрабу уже в Москве акцептовали.

    А мне тоже кто-то рассказывал, что НО кормят те же спонсоры, что и ЦС.

    0
    0
    Atbildēt

    0

igulens_gmx_de 28.07.2017. 11.33

Vai kas te pa gudrām galvām!

Dzintars lieko reizi pierāda, ka neizprot parlimentāros principus demokrātiskā valstī. Ja kādam jāuzbrūk, tad gan tam, kas jūsu acīs “nepareizi” nobalsoja! Vai apzināties, ka ar šādu domāšanu/pieprasījumu pierādiet, cik tuvu esiet Polijas/Ungarijas variantam?

+3
-13
Atbildēt

3

    Ēriks > 28.07.2017. 12.27

    Un kādi tad ir parlamentārie principi,prezidents nedrīkst runāties ar parlamentāriešiem un mēģināt tos par kaut ko pārliecināt?Un kas vainas Polijas variantam,gribējāt Latvijā ievest daudz migrantu kā Vācijā?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > 28.07.2017. 15.13

    šoreiz piekrītu kvaukškim – kur tad slavenā partiju disciplīna? Vai arī lembja piesauktais budžetiņš jau tiek tērēts? un balsošanu nosaka stipendiju lielums?

    ja saeima ir pret sabiedrības interesēm, tātad – saeima ir par oligarhu interesēm , te nav sānceļi vai apkārt runa

    galu galā – es esmu gatava cīnīties arī barikādēs – nu nevar tā būt, ka maskava jau tik prasti te izrīkojas!

    Protams, ka ir jāpanāk , lai sudraba tiek noņemta no šīs komisijas darba vispār

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > 28.07.2017. 15.34

    —————

    Ja noņems, tad kopā ar visu 12.Saeimu.

    Valsts prezidents Raimonds Vējonis būtu gatavs rosināt Saeimas atlaišanu, ja tās vairākuma lēmumi apdraudētu Latvijas drošību un suverenitāti, to valsts pirmā persona apliecinājis intervijā žurnālam «Ir».

    http://www.kreslins.lv/uploads/img/images/b1.jpg

    0
    -1
    Atbildēt

    0

J.Biotops 28.07.2017. 10.58

Nedomāju, ka Vējoņa rakstvežiem sagādās grūtības atbildes sacerēšana.

Pašam arī pat nenāksies domāt pa locīšanos, vajadzīgās frāzes jau sen apgūtas. Satversme tiešām neparedz Valsts Prezidentam tiesības regulēt Saeimas darbu. It īpaši tik poplitneitrālam, kā mūsējais.

+5
-1
Atbildēt

0

Ēriks 28.07.2017. 10.00

Te nu Vējonim būs grūti izlocīties,vajadzēs parādīt sejiņu.

+6
-3
Atbildēt

0

rinķī apkārt 28.07.2017. 09.11

Vēstules saturam var piekrist, taču vēl papildus, lai parādītu savu labo gribu, :) visu frakciju deputātiem savā “brīvajā laikā”ir daudz iespēju sekot līdz komisijas darbam, skatīties šai komisijai uz “pirkstiem” un laikus iejaukties, ja kas nenotiek tā, kā tam būtu jānotiek.

Te nu katra frakcija var izpausties un demonstrēt savu labo gribu un šādi uzņemties atbildību par notiekošo, kā arī uzsākt savu pirmsvēlēšanu kampaņu, kas šajā kontekstā nebūtu nekas nosodāms. :)

+13
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam