Drošības policija vērtēs Šnores publiskos izteikumus par krieviem un utīm

77

Komentāri (77)

Mantrausis 05.06.2017. 08.00

Padomju laikos skaļi runāt daudz ko nevarēja, bet toties (vismaz manā dzimtā) bij apārliecība, ka visu saprtīs pareizi un uz Stūra māju neviens neies. Dīvai – tāpat bija skolā.

Neatkarīgā Latvijā ikviens Tavs teikums var tikt tulkots nevis tā, kā to saprot normāli ļaudis, bet tā, kā ir izdevīgi “pabrēkšanai”. Naudu pelnīs juristi (varbūt), skali bļaus iebildēji, Diskutēs pareizu viedokļu paudēji, bet jēga… Jēga padomju laikos palikusi.

Manipulācijas ar esošo un vēlamo ir, būs un saglabājas. Un tas nebūs patikami nedz Latvijā, nedz Irānā, nedz Ziemeļkorejā…

Bēdīgi.

+1
0
Atbildēt

0

basta 03.06.2017. 14.57

Šāda bilde vismaz nedēļu bija skatāma

http://i2.apollo.lv/img_thumbs/22_d814c/201706/172/930695.jpg

Interesanti, vai saskaitīs arī visus fašistu – neostaļinistu tēriņus par reklāmām you tube?

+1
-2
Atbildēt

0

lno 03.06.2017. 14.04

Rīgas 7. vēlēšanu iecirknī kāds vēlētājs atklāj, ka cits jau nobalsojis viņa vietā. Te ir darbs DP:)

+4
-2
Atbildēt

0

dullaisdauka 03.06.2017. 11.33

Sen jau vajadzēja vārdu “krievs” aizliegt kā “žīdu” vai “čigānu” un aizstāt ar kaut ko citu, piemēram – rasijānis vai rasijonis un arī Krieviju nav smuki tā saukt, jo tad jau iznāktu arī – Žīdija. Bieži jau ir dzirdēt ka saka, vismaz, krievvalodīgie, krievu valodā runājošie vai krievu biedri, bet nav labi arī tas, jo vārds – krievs/krievu jau tur parādās!

0
-5
Atbildēt

0

lno 03.06.2017. 11.11

Šie Šnores izteikumi IR redakcijai liekas šausmīgāki kā izstādes demolēšana pie MK:):):)

+9
-5
Atbildēt

19

    uldis_rats > lno 03.06.2017. 12.18

    Ino, uz ko balstoties nonācā līdz šim secinājumam? Es pagaidām esmu pamanījis tikai ziņu, bet viedokli, ne…

    P.S. Ja godīgi, man nav skaidrs priekš kam E.Šnorem bija nepieciešams šādi izteikties (ok, juridiski korektajiem – izvēlēties šādu citātu). Manā uztverē aizvien vairāk atklāta izskatās NA un SC sadarbība – kad B.Broka no plakāta aicina uzdāvināt Latvijai simtgadē latvisku Rīgu (nevis godīgu, efektīvu utt.) komplektā ar to, ka Ušakovs viņai ir “labs mērs” un iepriekšējos 4 gadus ar SC ir labi sastrādājušies…

    Atvainojiet, NA vēl atlikušie atbalstītāji – vai tiešām ar pliku saukli (kas pie tam ir pretējs darbiem) jums pietiek?

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > lno 03.06.2017. 12.32

    uldis_rats. Izrādās Jūs arī no grūtgalvjiem, kuri nav “ievērojuši”, ka es NA kritizēju tāpat kā citas partijas:) Vai tad Ušakova elektorāts nav ute kažokā, kuram pēc okupācijas beigām saskaņā ar starptautiskajām normām vajadzēja pamest neatkarību atguvušo valsti? Ja Jūs tā nedomājat, tad arī uzskatat, ka okupācija nav bijusi. IR savu attieksmi spilgti nodemonstrēja ar Albertes rakstu pēc incindenta 16. martā pie BP, kad sirmgalvei tika iespļauts un sists sejā. Šoreiz nobalsoju par JKP, bet tas nenozīmē, ka uzskatu, ka NA vienojusies ar SC, par Broku gan šaubas…

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > lno 03.06.2017. 12.47

    Šī Lindermaņa “apsūdzība” ir labs piemērs, kā, izraujot kādu fragmentu no konteksta, var mainīt izteiktās domas saturu.

    Šņore LA skaidro savu pozīciju un var tikai tai piekrist, jo tā ir pamatota.

    http://www.la.lv/snore-par-utim-pietiek-liekulot/

    Žēl, ka Vienotības “liberālā gala” deputāti, neiedziļinoties būtībā, uzreiz piebalso krievu šovinistiem, šādi palīdzot stiprināt piespiedu rusifikācijas sekas Latvijā.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > lno 03.06.2017. 12.53

    Ziniet, Ino, pietaupiet savus vērtējumus – par Ušakova elektorātu kopumā piekrītu un esmu par to arī saprotami izteicies, tikai nevajag būt akliem – ne jau tautība/valoda ir robežšķirtne (kaut arī daudz kur pārklājas). Vai tad jūs to neredzat? Urbanoviči, Aldermanes, Ameriki, Elksniņi u.c. vai tad tie ir krievi? Un Lembergi arī ļoti labi saprotas ar SC – gan par NATO, gan par to kā lietas kārtojamas biznesā.

    Tas fokuss uz tautību ir veids kā novirzīt uzmanību no sevis. Un nē, es nesaku ka latviskums nav svarīgs, es vienkārši saku, ka izvēloties Domi/Saeimu svarīgas ir daudzas lietas (arī kultūra, valoda), bet viss, ko vēsta Broka no plakāta (pēc tam kad 1:1 tandēmā ar Ušakovu cīnījās pret Rēderu) ir “latviska Rīga”. NA ir izvēlējušies Broku par “lokomotīvi” Rīgā, tas domāju ir spēcīgs indikators…

    P.S. Aprakstīto gadījumu ar spļaušanu atceros, pilnīgi piekrītu, arī man raksta autores “abi labi” vērtējums šķita šokējošs un netaisnīgs. Tiesa es neuzskatu, ka tā ir “redakcijas pozīcija”, man šķiet, ka redakcijas pozīcija bija drīzāk “tas ir atsevišķs incidents, kuram nav vērts (vai ir neērti) pievērst uzmanību” (un arī šāda pozīcija man šķiet NEPAREIZA)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > lno 03.06.2017. 13.03

    riņķī apkārt, tagad par šo izteikumu runāt var daudz un dikti, bet, atkārtošos, priekš kam bija nepieciešams to teikt? Vai tad nebija acīmredzami ka to var attiecīgi izmantot? Vai tad nav skaidrs, ka šādi epiteti var tikt un tiks izmantoti sabiedrības polarizēšanai? Kas no polarizācijas iegūst? Par valodu/tautību visvairāk “konfliktējošās” puses – NA un SC. Un no šāda konteksta skatoties, šādi izteikumi pirms vēlēšanām ir palīdzīga roka N.Ušakovam/SC. Ja vēl atceras, ka 3 valdošās partijas tā arī Rīgā nevienojās (pat īsti nemēģināja) startēt ar kopīgu sarakstu…

    Ja izdosies Rīgā aizvākt Saskaņots ar kremli un Gods kalpot oligarhiem apvienību (kaut kādas nelielas cerības pagaidām vēl ir), tad tas būs PAR SPĪTI varas partiju “sadarbībai”

    P.S. Es piekrītu ka no “otras puses” regulāri skan aizskaroši epiteti, bet vai tad NA jābūt tādiem pašiem?

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    lno > lno 03.06.2017. 13.26

    uldis_rats. Nē, mums jābūt visšķīstākajiem – tā ir mūsu sūtība. Valstij un tautai varam uzšķaudīt, būsim pazemīgi:):):)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > lno 03.06.2017. 13.30

    uldis_rats Vai bija jālieto tieši šis citāts, tā ir gaumes lieta, bet par problēmu, kura ir izcelta, lietojot šo citātu, ir jārunā. Ir godīgi jārunā par absolūti lielākās Latvijas krievu daļas nekaunību ar kuru viņi ignorē valsti, Satversmi un šī nekaunība ir jāformulē skaļi un acīs. Praksē, ikdienā diemžēl notiek gluži pretējas lietas.

    Ja par “sabiedrības polarizāciju”, tad ne tikai Krievijas iebrukums Ukrainā, jebkura cita “strīdīga” situācija gan iekš – gan ārpolitikā skaidri rāda to, ka Latvijā sabiedrība ir polarizēta šodien tik pat stipri, cik tā bija polarizēta Atmodas gados. Laipo, vai nelaipo – bilde nemainīsies.

    Manis sacīto “melns uz balta” apstiprina Latvijā strādājošo krievu mediju saturs, arī Rīgas “politiskās aktivitātes” uc :)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > lno 03.06.2017. 13.48

    to uldis_rats

    kad B.Broka no plakāta aicina uzdāvināt Latvijai simtgadē latvisku Rīgu (nevis godīgu, efektīvu utt.)

    Kā jau visiem SC sugasbrāļiem, Vienotības kononoviešiem, “godīga un efektīva” var būt tikai krievu un krievmīļu Rīga. Vai tev, krievu garnizonu staigules dēlam, vienīgā iespēja izgāzt savu naidu pret latviešiem, ir caur NA? Esi nu atklātāks!

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    fretka > lno 03.06.2017. 13.53

    .

    uldis_rats: Vai tad jūs to neredzat? Urbanoviči, Aldermanes, Ameriki, Elksniņi u.c. vai tad tie ir krievi? Un Lembergi arī ļoti labi saprotas ar SC – gan par NATO, gan par to kā lietas kārtojamas biznesā.

    ————

    Jums tiešām ir svarīga uzskaitīto personu tautība? Ja viņi Latvijā rīkojas kā krievi, tad viņi ir krievi.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    basta > lno 03.06.2017. 13.55

    to lno

    kuri nav “ievērojuši”, ka es NA kritizēju tāpat kā citas partijas:)

    Tāpat jeb tik pat? Vienādās devās. Par vairāku miljardu valsts mantas izputināšanu (tikai aisberga redzamā daļa), ko pastrādājusi Vienotība, jeb atklāta naida pret latviešiem un visa cilvēciskā noliegšanu un fašisma – neostaļinisma sludināšanu, ko dara SC un NA politiķiem, par hokeja uzspēlēšanu?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    basta > lno 03.06.2017. 13.57

    to lno

    Šoreiz nobalsoju par JKP

    Malacis. Gan jau uz Saeimas vēlēšanām čekai vēl kāds Laimnesis ir padomā.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    basta > lno 03.06.2017. 14.04

    to uldis_rats

    Vai tad jūs to neredzat? Urbanoviči, Aldermanes, Ameriki, Elksniņi u.c. vai tad tie ir krievi?

    Tādi paši kremļa pakalpiņi un krievmīļi, kā Vienotības kleptokrārija un sodomija.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > lno 03.06.2017. 14.35

    fretka, jūs lasīt nemākat vai arī vienkārši slinks(a) esat? Es aicinu piebremzēt ar apsaukāšanos.

    Ino “Valstij un tautai varam uzšķaudīt, būsim pazemīgi:):):)” vai pareizi uztveru jūsu ironiju ka es aicinu būt pazemīgiem??? Ja tā, tad ātri gan (un bez pamatojuma) jūs nonākat pie kļūdainiem secinājumiem.

    P.S. Tīri tā informācijai – es arī šoreiz nobalsoju par JKP un pagājušo reizi – par NA (svārstījos starp NA un Vienotību un vēlāk pieredzētais parādīja, ka Vienotība tomēr bija principiālāka un aktīvāka turoties pretī Nila lienošajam sovjetizācijai, kaut arī “ne līdz galam”) Pagaidām atļaujos cerēt, ka JKP būs principiālāki un aktīvāki par Vienotību un nevis tikai taisīs publicitāti (arī, protams, vajadzīgu) par nejēdzībām un noziegumiem Rīgas pašvaldībā, bet arī reāli cīnīsies (likuma ietvaros, neaicinu uz revolūciju) pret nelikumībām un nejēdzībām.

    P.S. Nu, protams, vēl jau ir neliela cerība, ka SC+GKR tomēr nedabūs vairākumu…

    P.S. Interesanti, kad deģenerāli kāds paņems pie dziesmas? Šī te publiskā vemšana (saukt to par apsaukāšanos būtu pārlieku pieticīgi) sen jau ir pelnījusi kriminālu novērtējumu. Kas vēl nožēlojami – atrodas cilvēki, kas pie šāda “komentāra” pieliek +

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    fretka > lno 03.06.2017. 14.50

    .

    uldis_rats: jūs lasīt nemākat vai arī vienkārši slinks(a) esat?

    ————-

    Lasīt māku un atbildēju uz Jūsu jautājumu “Urbanoviči, Aldermanes, Ameriki, Elksniņi u.c. vai tad tie ir krievi?”

    Mana atbilde bija: “Ja viņi Latvijā rīkojas kā krievi, tad viņi ir krievi.”

    Un tagad uzrakstiet vēl kaut ko tādā pašā “deģenerāļa” stilā :)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > lno 03.06.2017. 15.19

    uldis_rats

    ka Vienotība tomēr bija principiālāka un aktīvāka turoties pretī Nila lienošajam sovjetizācijai

    Vai kopiski ar SC ievēlot Putina favorītu, Vējoni, preža amatā, nodrošinot saskaņiešiem, Kononova fanātiem: Rinkēvičam un Kozlovskim, ietekmīgākās siles, fanātiski sargājot čekas maisus, dalot UA krievu bandītiem un čekistiem, vai izrādot kopisku attieksmi pret 16. marta un 9. maija notikumiem? Tā viņi turās pretī?

    Kā tevi, nelieti, latviešu zeme vēl nes?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > lno 03.06.2017. 17.05

    Tas tiešām bija smieklīgi,vienotība principiālāk turas pretī sovjetizācijai,sevišķi tad,kad pieņēma zatleristu tankistus savās ciešajās rindās …āhahahahaha,šito anekdoti izstāstīšu draugiem.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > lno 03.06.2017. 19.11

    Ja kāds uzskata, ka Šņores izteikumi ir pieļaujami, to diezin vai var nosaukt par civilizētu cilvēku.

    Tas attaisnojums, tipa, tā pretējā puse dara tāpat – cik tad jums gadiņu, bērniņi, tas liecina tikai par jūsu infantilitāti, pieaugušiem cilvēkiem tas nav arguments.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > lno 03.06.2017. 21.00

    dzeris49 Zini kāpēc Vācijā ir tik mierīgi, ja runa ir par dažādu tautu mierīgu līdzās pastāvēšanu ? Tāpēc, ka nevienam turkam, arābam vai krievam un arī ne latvietim :) neienāk prātā vācietim uzbāzties ar savu valodu. Mēs visi ārpus mājas runājam vāciski.

    Un arī tāpēc, ka Vācijā ir pilnīgi skaidrs, ka nacisms, tas ir pilnīgs ļaunums. Par šo šeit nav diskusiju.

    To pašu, tikai Latvijas kontekstam atbilstoši nosaka Latvijas pamatlikums – Satversme. Proti – komunisti un viss, kas ar to saistās, tas ir pilnīgs ļaunums, bet latviešu valoda ir valsts valoda. Taču ir viena daļa LR pilsoņu un tie ir krievi, kuri šos LR pamatlikumā iedzīvinātos principus nekaunīgi pārkāpj un tas nav atsevišķs skatījums uz dzīvi. Tā ir nelietīga nekaunība, kura izraisa starpnacionālu spriedzi.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    basta > lno 03.06.2017. 21.49

    to dzeris49

    Ieguglē “russenfrei” un sapratīsi, kāda ir pasaules sabiedrības attieksme pret tavu sugu, civilizētais!

    Kādas jums nolādētiem fašistu izdzimteņiem, WWII noziedzniekiem, civiliedzīvotāju masu slepkavām, marodieriem, kapu un pieminekļu apgānītājiem un vecenīšu un zīdaiņu izvarotājiem tiesības kritizēt latviešus par savu aizgājušo varoņu pieminēšanu, kamēr katram no jums pēc 20 gadiem elles uz zemes vēl nav iznācis pabūt triljons gadus pie sava radītāja ellē?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

vitalisvita 03.06.2017. 05.56

Uzskatu, ka mūsu DP būs objektīva un vērtēs Šnores “publiskos izteikumus kontekstā ar viņa jaunās filmas “Nezināmais karš” saturu, kuru var atrast uzrakstot to youtubē: nezināmais karš baltijas pretošanās

ttps://www.youtube.com/watch?v=r6kW-DFJFqo

+1
-3
Atbildēt

1

    basta > vitalisvita 03.06.2017. 13.41

    to vitalisvita

    Ja DP būs “objektīva” un pienācīgi novērtēs filmu, Šņores kungam tas var pavisam bēdīgi beigties, jo fašistu mēsla, WWII noziedznieka un viņa mantinieka nosaukšana īstā vārdā, ir pupu mizas, salīdzinot ar filmu, ko var redzēt miljoni.

    Protams, ja zini, kas bija DP pamatā un kas tur strādā.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 03.06.2017. 00.13

Katram latvietim vajadzētu ņemt piemēru no Lindermaņa un par katru nelietību, ar kuru Latvijas infotelpā krievi ir aizskāruši latviešu tauta, rakstīt iesniegumu DP :)

Cik zinu, piemēram, uzsāktā lieta par Ušakova karikatūrām uc viņa vārdu spēlēm bez rezultāta vēljoprojām karājas gaisā

+13
-1
Atbildēt

1

    Anonīms > rinķī apkārt 03.06.2017. 10.45

    jā – es to daru – mācos no krieviem, bet vienlaicīgi – tas nozīmē , ka kļūstu krieviska – domā tas ir nieks izdzīvot un pastāvēt krievvalodīgā kolektīvā, vienīgai latvietei? Nē – ir ko turēt un es turu un izturu, bet nupat sāku pagurt – it kā nacionāla valsts…

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

kolpants 02.06.2017. 21.57

Эх, неправильные русские в Латвии живут, все равно не хотят за правильных латышей голосовать, прям как вши-те тоже действуют неправильно.

+2
-6
Atbildēt

3

    basta > kolpants 02.06.2017. 22.17

    to kolpants

    Parasti nelasu, ko bidļjaķina samurgo, bet šoreiz atbildēšu. “Hеправильные русские”, tie ir tas 1%, kuri neatbalsta alkatīgā, paranoidālā, atriebīgā sadista un pederasta-pedofīla, Putina, rīcību, bet tad tie jau vairs arī nav русские. Kā piemērs mums ir izcilais rusologs, “Maidana cilvēki” rīkotājs Sergejs Meļņikoff un WWII pētnieks, Vladimirs Rezuns, kuri ir atraduši savas saknes, atguvuši cilvēku sejas un integrēti homo sapiens sabiedrībā.

    Gņila eļektorats ir pareizie russkije.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Anonīms > kolpants 03.06.2017. 10.46

    okupant, kolpant – tīri latviskā modē ienāci te pagaudot kopkorī ar naciķiem ? semjon semjonič – nevajag, necenties , tas par velti

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    basta > kolpants 03.06.2017. 13.34

    to Skaisle

    Kopā ar nodzītām maukām un veciem pedofīliem atnāca izkārnīties uz latviešiem.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

jurisml_inbox_lv 02.06.2017. 20.41

jā šitā turpināsies tad drīz jau par to ka es ar pirkstu parāadiišu un teikšu re kur krievs , par mani ieintereseesies mūsu DP , bet man sen jau sajūta ka vārds krievs jau ir lamuvaards , jūtu ka krievam jau nepatīk ja to nosauc par krievu , kur nu vēl utaiņo , kādi viņi ieradās Latvijā 1940. gada 17 . jūnijā.

+10
-2
Atbildēt

0

fretka 02.06.2017. 17.21

Vai curiku un hazamazu pārņemtā Latvijas “sabiedriskā TV” ir rādījusi Šnores jaunāko dokumentālo filmu par Baltijas antikomunistikajiem partizāniem?

The Unknown War Baltic Resistance

https://www.youtube.com/watch?v=WUmD2naPEnU

+9
-5
Atbildēt

7

    Anonīms > fretka 02.06.2017. 17.40

    kura govs nu būtu māvusi – kas tad cits , ja ne naciķu vadītā KM un zzs ltv groza un virza tautas prātus un dekoderus …

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    fretka > fretka 02.06.2017. 18.01

    Nu ja, Pūķina draugaļai svarīgi lieku reizi nolamāties… Tas nekas, ka nezina atbildi uz jautajumu.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Anonīms > fretka 02.06.2017. 18.07

    nav jau variantu fretka , tu te postē savas gudrības – ar ko tās atškiras no manām?

    tie bija tavi naciķi, kuri atteicās vienoties pret saskanu , tagad nu lielie DP mocekļi – nu kā lai būtu luste vēl iet un balsot pēc šitādas māžošanās ? Uz ko cerēt ?

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    fretka > fretka 02.06.2017. 18.21

    Nu nesmīdini! Tu jau no sākta gala IRā lamā NA par “naciķiem”, bet šodien pēkšņi paziņo, ka tikai tagad esi zaudējusi pēdējās cerības :)

    Tik dumjš gan te neviens nav, lai tev noticētu.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Anonīms > fretka 02.06.2017. 18.54

    lāmāju es naciķus, kopš mani piekrāpa TB/LNNK tas bija pirms kādiem – Debess laikam jau taču 15 -20 gadiem

    fretka – bet tu neesi ievērojis, ka jūs jau te vieni paši – naiciķi palikuši?

    tik vien prieka man ir kā te ienākt jūs nolamāt un pacelt asti un aiziet

    nožēlojami jau , protams, bet tā vienkārši ir , sarunāties ar jums nesanāk – es centos, zvēru , bet par velti

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    basta > fretka 02.06.2017. 22.06

    to Skaisle

    Ar ko vienoties pret saskaņu? Ar saskaņieti, kononova fanātu, Ķirsi, kurš ostīdams gaisu zem SC sedziņas tā demonstrēja savu patriotismu un, nešaubos, gatavs to atkārtot, jeb LC izaudzināto mūdzi, Bordānu? NA un ZZS paši pārvarēs 5% un tad arī varēs vienoties.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > fretka 02.06.2017. 22.09

    to Skaisle

    Piekrāpa tevi, solīja precēt? Spogulī reizēm ieskaties! Ja kāds pa pāli tev arī uzkāpa, tas jau nenozīmē, ka viņš visu laiku būs pālī.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

traductrice 02.06.2017. 16.56

kopš kura laika DP vērtē idiomas? līdz šim tas bija valodnieku lauciņš. Varbūt DP varētu pakonsultēties pie valodniekiem, ko nozīmē sakāmvārds “ielaist uti kažokā”. Un tad prātuļot, kas ar to domāts. :)

+21
-7
Atbildēt

6

    Anonīms > traductrice 02.06.2017. 17.39

    ja čomi palūdz – izpalīdz – es tā spriežu – gan jau , ka ne skaistu acu dēļ vien …

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    kolpants > traductrice 02.06.2017. 21.59

    Что же вы неточно выражение приводите, слово “русских” призабыли. Просите языковых специалистов оценивать полное высказывание.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    tonijs > traductrice 03.06.2017. 12.50

    Lamāšanos un aizskarošas idiomas neatbalstu, bet kāpēc DP vispār pieņēma iesniegumu no Lindermaņa, kurš nav krievs, bet ebrejs?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    basta > traductrice 03.06.2017. 14.47

    to tonijs

    Krievs un jebrejs, tie ir relatīvi jēdzieni. Tas pats hazārs var būt gan viens gan otrs, atšķirībā no reliģijas.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > traductrice 03.06.2017. 18.24

    tonijs – kāda starpība, ēbrejs viņš vai krievs?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    tonijs > traductrice 03.06.2017. 19.03

    Tāda starpība, ka viņu kā ebreju nevarēja aizskart teiciens par krievu utīm, respektīvi, viņš nav cietušais.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Anonīms 02.06.2017. 16.38

es drīzāk domāju, ka tas tāds naciķu pirmsvēlēšanu teātris – redz kādi mēs patrioti un kā mūs DP tagad mocīs , dirsas ne patrioti ir tie naciķi – tas nu reiz ir jāsak skaidri un gaiši , bet ko es tādiem varu izdarīt – neko , protams , tik izlamāties pa komentāriem

+8
-11
Atbildēt

5

    Ēriks > Anonīms 02.06.2017. 16.47

    Es atkal drīzāk domāju,ka tu esi kremļa trollis un saņem instrukcijas no kremļa,ko rakstīt komentāros.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 02.06.2017. 16.58

    tad tu ērikiņ gribi teikt, ka kremļa trollis pret kremļa partiju? nu nez nez – kaut kā ne visai loģiski

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 02.06.2017. 17.06

    Kad tad tu esi bijusi pret saskaņu,pret zatleristiem?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Anonīms > Anonīms 02.06.2017. 17.29

    un kad es neesmubijusi?

    pret imigrantiem protestēju, pret kremļa mauku tikumibas likumu protestēju, pret saeimas maucībām – gan bei uc deputātu noziegumu “atlaišanu” protestēju, pret deputātu kvotām protestēju , pret to, kas notiek nepareizi Rīgā es protestēju, pie tam nevis komentāros, bet rakstot sūdzības un panākot , kA rd novērš neizdarības

    Ja saskaņieši pa komentārie tā lēkātu , kā tu te lēkā – es uzrakstītu arī viņiem ko un kā domāju

    bet … viņi – saskaņieši pa citiem ūdeņiem – IR atstāts naciķu kontrolē

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Anonīms 02.06.2017. 20.58

    Pret migrantiem protestēja visi,kuri nav vēl galīgi prātu izkūkojuši,tas nav nekāds nopelns,par kremļa mauku likumu neko nezinu,kā šie tur kremlī tiek galā ar maukām,ganbeistiem bija sadarbošanās un vienošanās pēc Āboltiņas laika likumiem,pret neizdarībām RD protestēji savtīgu iemeslu dēļ,vo.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

dzeris49 02.06.2017. 16.10

Un Lindermanim šoreiz, diemžēl, taisnība.

Kā būtu, ja Lindermanis vai kāds cits to pašu atļautos pateikt par latviešiem, vai kāds cits par jebkuru citu tautu?

Neviens inteliģents cilvēks tādus vārdus nelietotu, kaut, ja cilvēks ir NA kopā ar iesalniekparādniekrasnačiem, par kādu inteliģenci vispār var runāt.

Cilvēkam pēc tās filmas sāk likties, ka viņš ir ģēnijs, un var atļauties visu, acīmredzot, neadekvāti paaugstināts pašnovērtējums, nu žēl, ar to viņš kā mākslinieks ir miris un pārvērties par ierindas nacionālākstu.

+8
-12
Atbildēt

15

    Anonīms > dzeris49 02.06.2017. 16.36

    es protam esmu pret naciķiem, kremļa slepenajiem draudziņiem, bet …

    es sekoju līdzi informācijai

    Bija enerģisks krievu tantuks, kas radiotiešajā ēterā pieprasīja šaut nost latviešus .

    Bija iesniegums DP saukt pie atbildības potenciālo šāvēju. Un bija ziņa medijos, ka DP tantukam liks mieru – tas tāds sasodīts nieks – šaut latviešus – paši izmirs ….

    Tā kā – kremlis vai dp – man viens un tas pats –

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 02.06.2017. 16.43

    Toties tu,dzeri,kā mākslinieks šodien esi piedzimis,it kā pirmoreiz būtu izdzirdējis,ka okupācijas laikā Latvijā sabraukuši krievvalodīgie kolonisti,kas joprojām Latviju cer pārkrievot un neatzīst latviešu tiesības pašiem uz savu valsti.Ar kādiem dzīvniekiem tad šos kolonistus vajadzētu salīdzināt,lai būtu smuki un politkorekti?

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 02.06.2017. 16.55

    Taisni tā, Ērik, uz cilvēkiem ar tava līmeņa domāšanu, kas ir tas NA elektorāts, jau visas tās Šņores atklāsmes orientētas, reakcija paredzama.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 02.06.2017. 17.03

    Ko tad viņš pateica?Viņš atsaucās uz sabiedrisko lietu ministru Ādolfu Bērziņu,laikā,kad krievu te bija ap desmit procentiem,un liela daļa no tiem Latvijas patrioti,kas dienēja arī Latvijas armijā un tika represēti.Ne jau par nacionalitāti te iet runa,apdauzītais dzeri.Ja nesaproti domu,kādēļ tas tika teikts,pievaldi pats savas žaunas.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    kolpants > dzeris49 02.06.2017. 22.44

    ja vienreiz ielaidīsi krievu uti kažokā, ārā to dabūt būs grūti

    Patiešām, redzam, ka PSRS laika krievvalodīgie iebraucēji, lai arī pastāvīgi gāna un sunī Latviju, prom nebrauc

    Ну конечно, где тут он упоминает русских)))

    Меняем на “ja vienreiz ielaidīsi latviešu uti kažokā, ārā to dabūt būs grūti” и никаких претензий, тут же не про национальность идет речь)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 03.06.2017. 07.54

    Kas tur nesaprotams,arī latviešu vidū gadās pa kādam cilvēkam kā utij,kuru grūti dabūt ārā,kad tā tikusi kažokā.Tie krievi,kuri uzvedas kā kolonisti,imperiālisti,okupanti,čekisti,bandīti,putinisti,tādi noteikti ir,un viņu nav mazums,viņu ir uima,un viņi nesēž pie sevis mājās,bet gan mēģina uzspiest savu kārtību kaimiņiem.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > dzeris49 03.06.2017. 11.13

    Ko es redzu, durkas sanitārs atkal politkorektuma sardzē!:):):)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Austras koks > dzeris49 03.06.2017. 15.28

    Dzeri, tas Šņores tekstā bija citāts. Par tā rašanos un kontekstu varat izlasīt Šņores skaidrojumā – http://www.nacionalaapvieniba.lv/aktualitate/snore-par-utim-pietiek-liekulot/

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    basta > dzeris49 03.06.2017. 17.14

    to Austras koks

    Neesi naivs! Krievijā ne tikai par citātiem, bet pat par “like”iem čekisti vazā, bet mūs straujiem soļiem prokremliskie varturi ved tās virzienā.

    Paklausies, kā Avakova vadītās IeM pārstāvis aizstāv kremļa uzsūtīto slepkavu! https://www.youtube.com/watch?v=dkoH_F4GNB0

    Atgādināšu, ka prokremliskā mēsla Avakova rokaspuiši jau noslepkavoja Čečenijas kara varoni, Ukrainas patriotu, Aleksandru Muzičko.

    Domā ka ar mūsu SC kabatas IeM būtu savādāk?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 03.06.2017. 18.02

    Gudrs cilvēks, kas vēl labu Latvijai, tādus citātus publiski nelietotu.

    Tāda sajūta, ka viņš speciāli grib celt SC reitingu, vai, drīzāk nav pārāk gudrs.

    Kad tādas muļķības paklausās, gandrīz vai jāatzīst, ka politkorektums, tomēr, nepieciešams lai pasargātu publisko telpu no Šņores, basta un līdzīgo īpatņu “domu graudiem” un netracinātu sabiedrību.

    Un tā Šņores taisnošanās izskatās vienkārši nožēlojama.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 03.06.2017. 18.10

    Vot pareizi,dzeri,malacis,ar krieviem vajag pa draugam,kā Lembergs to dara,stāstot,ka 9.maijs ir visu normālu cilvēku svētki

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 03.06.2017. 18.19

    Ērik – un tu, tātad, uzskati, ka visi krievi ir ienaidnieki, visus jāsauc par utīm, utt, un kas tā dara, tas ir Latvijas patriots, kas tā nedara, un uzskata, ka ar krieviem jāsadzīvo un saukt tā jebkuru tautu, vai tie būtu krievi, latvieši, poļi, jebkuru, nedrīkst, tas nav Latvijas patriots?

    Atvaino, uz šo tavu komentāru varu tikai pajautāt – tu tiešām esi tik infantīls un aprobežots, vai tikai izliecies, lai dabūtu plusiņus no bastas un līdzīgiem sava līmeņa domubiedriem?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 03.06.2017. 18.23

    Te neviens visu tautu nav nosaucis par utīm,nefantazē,te runa ir par tiem,kas ienāk svešā teritorijā ar ļauniem nolūkiem.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    basta > dzeris49 03.06.2017. 21.37

    to Ēriks

    Lembergs ar krieviem nepareizi draudzējas, vajag tā kā Zatlers un Vienotība to dara. Droši vien viņam arī nepareizie krievi, draugi. Izlasīju par kremļa vadošās partijas tikumisko līderi, Šlesera un Zatlera draudziņu.

    Борька Моисеев во дворе орал:

    Кто тут припарковался как натурал?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    basta > dzeris49 03.06.2017. 22.05

    to Ēriks

    Vai jātaisnojas katra fašistu mēsla, turklāt dabas kļūdas, priekšā? Sāksies Krievijā bada dumpji, aizmuks kremļa barveži un tad to sugu vēl ne tikai tā sauks. Tā vispār būs ārpus likuma, bet mūsu Saeimā, RD, IeM, DP un SAB svilpos vējš, to vadības ar dokumentiem būs aizlaidušies un Starptautiskā kriminālties tos vajās, lai kur tie arī neslēptos. Zatleri, dombrovski un citas čekas gnīdas ar vājākiem nerviem, vienkārši izmetīsies pa logu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

basta 02.06.2017. 15.52

Kamēr Igaunijā un Lietuvā atmasko nodevējus un ķer krievu spiegus, Latvijā DP pēc rokas salaušanas Grantiņa kungam, nav bijis nopietna darba.

+9
-7
Atbildēt

2

    vitalisvita > basta 03.06.2017. 07.02

    *** Uzskatu, ka mūsu DP būs objektīva un vērtēs Šnores “publiskos izteikumus kontekstā ar viņa jaunās filmas “Nezināmais karš” saturu, kuru var atrast uzrakstot to youtubē: nezināmais karš baltijas pretošanās

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    fretka > basta 03.06.2017. 10.41

    > vitalisvita

    Neesmu drošs, ka “mūsu DP” pozitīvi vērtē nacionālos partizānus un viņu cīņas popularizētājus.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam