Minimālā sociālā iemaksa – darbinieku nodrošinājuma garantija

166

Komentāri (166)

puika 01.12.2016. 03.30

“Uzkrātā pensija” ir tikai grāmatvedības ieraksts.

+6
-1
Atbildēt

5

    andrejs > puika 01.12.2016. 12.09

    Nodokļos samaksātā nauda gan ir reāla.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    puika > puika 01.12.2016. 18.09

    Jā, bet tā tiek izmaksāta šodienas pensijās, pabalstos utml.

    Lai ieraksts ailītē pēc n gadiem realizētos reālā pensijā, ir jāiekasē attiecīga summa nodokļos tieši pēc n gadiem.

    Likums ir ekonomisko aktivitāti bremzējošs ar ilgtermiņa ietekmi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > puika 01.12.2016. 20.31

    Otrādi – KRĀPNIECISKO aktivitāti bremzējošs. Sabiedrība nevar atļauties gaidīt, kamēr idejiskie lumpenī nāks pie sajēgas.

    Jāsāk veidot normāla attieksme pret ekonomiku jau šodien, pretējā gadījumā visi puslīdz aktīvie aizmigrēs kaut vai uz Austrāliju un kurš tad slaistiem pabalstus maksās? Puškins?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > puika 01.12.2016. 21.53

    Ja kāds sāks draudēt, ka uzkrātā pensija neeksistē, es uz draudiem atbildu ar draudiem – nodokļus maksāt nav jēgas! Melnā ekonomika, masu emgrācija, tikai neuzturiet parazītus!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    puika > puika 02.12.2016. 01.28

    Kādā veidā likums apkaro krāpniecisko darbību neskarot citus?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Miervaldis 30.11.2016. 17.12

Tieši uzturot vergtura ”klusais” ieteikto nodokļu krāpšanas shēmu, mēs dabūsim uz lkakla trūkumcietēju barus, bet sociālās kases, no kuras šiem trūkumcietējiem palīdzēt, var vairs nebūt.

Un vēl – ”uzņēmējs”, kas principā nemaksā vairāk par minimālo algu, ir bandīts un viņam jāsēž cietumā.

0
-7
Atbildēt

0

Miervaldis 30.11.2016. 16.18

Nodokļu krāpniekam var būt tikai viens atvieglojums. Ja viņš jau ir dabūjis mantas konfiskāciju, tad maksimālo termiņu nedot, var kādu gadu samazināt.

0
-6
Atbildēt

0

Miervaldis 30.11.2016. 13.47

Nekas nav jātur tukšs un jārezervē. Privātīpašumiem ir savi sētnieki, tur komunālos darbiniekus nevajag. Toties parkā, ja tas ir pilsētas īpašums, privāto sētnieku nav. Atliek tikai esosajiem darbiniekiem sadalīt slodzes, lai būtu ko darīt gan ziemā, kad zāle neaug, gan vasarā, kad sniegs nekrīt.

Piemērs no vadības teorijas. Kad Makarturs plānoja desantu Inčhonā, viņam vesela speciālistu grupa ar visiem iespējamiem argumentiem pierādīja, ka desants ir neiespējams un cilvēks, kurš vispār ieceēs desantu Inčhonā, nemaz nerunājot par plānošanu un kur nu vēl izpildi, ir patriecams no dienesta. Makarturs nestrīdējās ar teorētiķiem, bet izcēla desantu Inčhonā. Stāsta, ka veiksmīgi.

Otrs piemērs. Ja brāļi Raiti būtu homo sovieticusi, aviācijas nebūtu. Kā lai cilvēks, kurš strādā pilna laika dabu savā remontdarbnīcā, bez subsīdijām uzbūvē lidaparātu ar pats savas konstrukcijas motoru, ko nevien firma neņems izgatavot, un vēl izpilda pētījumus aerodinamikā, vēl faktiski neksistējosā nozarē? Neiespējami! Reālā uzņēmējdarbības vide tā nedarbojas!

0
-8
Atbildēt

49

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 13.54

    Tīrīt sniegu no zālieniem?Ar kādu nolūku?Domā pārdot šo sniegu Āfrikā?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 14.36

    Ar domu, ka bez zālieniem parkā ir arī celiņi un pa tiem staigā nevis Sibīrijas strēlnieku rekonstrukcijas dalībnieki velteņos, bet vienkārši pilsoņi kurpēs un meitenes stilīgos, bet īsos zābaciņos.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 15.35

    Man domāt,tas tomēr ir sētnieku nevis zaļumsaimnieku darbs,vai tad vasarā parka celiņus tīra apstādījumu kopēji?Starp citu,dārzu un parku kopšanu māca,tā ir profesija,nevis nejauši salasīti cilvēki uz ielas.

    http://www.niid.lv/niid_search/program/20992?qy=

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 15.46

    Profesija ir tas, ko dara par uz labiem noteikumiem. Ja nav labu noteikumu, tad nav profesijas, bet piespiedu darbs vai sabiedriskais pienākums.

    Tā ka neiznāks maksāt kā sociālismā, bet kvalitāti prasīt kā kapitālismā.

    Aicinām mācīties profesiju. Piedāvājam hronisku bezdarbu un vecumā pensijas surogātu. Jaunie cilveki, nebēdziet prom!!! Pagaidiet!!!

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 15.57

    Taisnība,tāpēc sabiedrībai jāmaksā par darba specifiku,kurā ir darba pārtraukums uz kādu sezonu,tas jāiekļauj darba apmaksā.Ja tas nav bezdarbnieka pabalsts kā līdz šim,tad šī samaksa jānosauc citādi un jāizdomā,no kurienes naudu paņemt.Varbūt nodokļu atvieglojumi uzņēmējam,kurš nodarbojas ar sezonas darbiem,varbūt kas cits.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 16.00

    Naudu paņemt no Ērika, bender45 un klusā. Es domāju, ka jūs varat pa trijiem samesties, lai komunālajiem darbiniekiem slaistu pabalsti iznāktu? Ja pašiem nesanāk, sarīkojiet kampaņu, Rubikam paprastiet, tas gadiem ilgi uz eirodeputāta algas sēdēja.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 16.03

    Labi,bet tad lai Miervalži maksā pie parka ieejas un ejot garām katrai puķu dobei.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 16.10

    … bet ēriki iemācās ķert momentu, kad viņiem vairs nav ko teikt, bet vēl nav kļuvuši smieklīgi ar tukšu strīdēšanos.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 16.20

    Ak tā?Es aprakstīju situāciju,kura izmainījusies,shēma vairs nedarbojas,sezonas strādnieki nevar vairs saņemt bezdarbnieka pabalstu.Secinājumi?Tava pļurkstēšana par pārkvalificēšanos,nozaru likvidēšana?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 16.33

    Secinājumi: ja negribi maksāt algu, ej strādā pats, bet diskusijā ķer momentu, kad vēl neesi kļuvis par iespītjušos muļķi!

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 16.36

    Šajā gadījumā nozari būtu likvidējis kapeikxxxējs un gnīda, kas nejēdz organizēt darbu. Kas atliktu pašvaldībai – izmest kapeikxxxēju un gnīdu un pieņemt normālu komunālā dienesta vadītāju, kas prot gan darbu iedot, gan algu par to samaksāt.

    Kapeikxxxēji un gnīdas var ne tikai nozari, bet veselu valsti likvidēt. Bez nodokļiem nav buidžeta, bez budžeta sabrūk valsts, bez valsts iestājas anarhija un totāls visu karš pret visiem.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 17.35

    Noteikumi par sezonas rakstura darbiem

    Izdoti saskaņā ar Darba likuma 44.panta otro daļu

    1. Noteikumi nosaka sezonas rakstura darbus, kuru veikšanai pieļaujama darba līguma noslēgšana uz noteiktu laiku.

    2. Sezonas rakstura darbi ir:

    2.1. sēja un stādīšana;

    2.2. sējumu un stādījumu kopšana;

    2.3. lopbarības sagatavošana;

    2.4. lopu ganīšana un ganību ierīkošana;

    2.5. zivkopības (arī vēžkopības) audzēšanas cikla sezonas darbu nodrošināšana;

    2.6. dīķu sagatavošana zivju vai vēžu audzēšanai;

    2.7. izaudzēto zivju vai vēžu apzvejas nodrošināšana dīķos;

    2.8. zivju vaislinieku nozvejas organizēšana, to izturēšanas un saglabāšanas vietu ierīkošana un apkalpošana;

    2.9. zivju zveja Baltijas jūras piekrastē, Baltijas jūrā un Latvijas iekšējos ūdeņos;

    2.10. zemes ielabošana un hidromelioratīvie darbi;

    2.11. parku, ainavas elementu, kultūrvēsturisko objektu sakopšana un graustu novākšana;

    2.12. meža sēklu plantāciju ierīkošana un kopšana;

    2.13. meža reproduktīvā materiāla ievākšana un pārstrāde;

    2.14. augsnes mehāniskā apstrāde (augsnes sagatavošana meža mākslīgai un dabiskai atjaunošanai, uguns aizsardzības joslu mineralizācija);

    2.15. meža aizsardzības darbi;

    2.16. meža ugunsgrēku dzēšana un apsardze;

    2.17. meža infrastruktūras uzturēšana, kopšana un remontdarbi;

    2.18. meža inventarizācija;

    2.19. darbi medību saimniecībā;

    2.20. darbi mežā rekreācijas objektos;

    2.21. ražas novākšana;

    2.22. ražas apstrāde;

    2.23. pludmaļu, publisko peldētavu, kempingu, dabas tūrisma infrastruktūras un atpūtas vietu uzturēšana un uzraudzība;

    2.24. darbs mazumtirdzniecības veikalos, kas darbojas tikai noteiktos gada mēnešos vai vienu sezonu, kā arī darbs kafejnīcās, tūristu mītnēs un restorānos;

    2.25. darbs pasažieru pārvadāšanas uzņēmumos, kuri darbojas regulāri katru sezonu;

    2.26. kurinātāja darbs;

    2.27. darbs, kas saistīts ar apmeklētāju pieņemšanu un apkalpošanu kultūras iestādēs un to struktūrvienībās, tūrisma informācijas punktos, kas apmeklētājiem atvērti tikai noteiktos gada mēnešos;

    2.28. darbs, kas saistīts ar apmeklētāju pieņemšanu un apkalpošanu kultūras iestādēs vai institūcijās, kā arī to struktūrvienībās, lai nodrošinātu kultūras iestādes vai institūcijas darbību laikposmā, kad ir liels apmeklētāju skaits;

    2.29. teritorijas labiekārtošana;

    2.30. ceļu būvniecība un uzturēšana;

    2.31. ar dažādu nometņu darbību saistīts darbs;

    2.32. karjeru izstrāde;

    2.33. kuģu būve un remonts, izmantojot peldošos dokus vai piestātnes;

    2.34. darbs, kas saistīts ar apmeklētāju pieņemšanu un apkalpošanu īpaši aizsargājamās dabas teritorijās laikposmā, kad ir liels apmeklētāju skaits;

    2.35. dzīvnieku kolekcijas dzīvnieku kopšana;

    2.36. zivju apstrāde kompleksos, kuros apstrādā tikai Baltijas jūras piekrastes, Baltijas jūras un Latvijas iekšējo ūdeņu izejvielas;

    2.37. palīgdarbi zivju resursu pētījumos Latvijas iekšējos ūdeņos un uz Latvijas zvejas kuģiem Baltijas jūrā un Atlantijas okeānā;

    2.38. plānotie zemes darbi elektronisko sakaru tīklu būvniecībā un kabeļu guldīšanā tieši gruntī;

    2.39. palīgdarbi lauksaimniecībā izmantojamo zemju uzmērīšanā un apsekošanā;

    2.40. meliorācijas sistēmu remontdarbi;

    2.41. mežsaimnieciskie darbi īpaši aizsargājamās dabas teritorijās;

    2.42. zemes (tranšeju) rakšana kanalizācijas vadu, gāzesvadu vai citu cauruļvadu un kabeļu guldīšanai;

    2.43. kūdras ieguve un kūdras ieguves vietu sagatavošana.

    (Grozīts ar MK 04.01.2005. noteikumiem Nr.3; MK 02.05.2007. noteikumiem Nr.293; MK 14.06.2011. noteikumiem Nr.445)

    Ministru prezidents A.Bērziņš

    Labklājības ministrs V.Jaksons

    http://likumi.lv/doc.php?id=64019

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 17.41

    Ko dara bez argumentiem palicis trollis, kad vairs nav ko teikt, bet vēl nav iespējams aizvērties? Sāk publicēt bezjēdzīgu spamu.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 17.51

    Bezjēdzīgs spams?Tu pats esi nejēdzīgs trollis,ne jau katrā no šīm profesijām tu varēsi izdomāt,ko viņiem darīt pa ziemu…vai vasarā,ja sezona ir ziemā :D Paņemsim kaut vai dārznieces,kuras strādā Dobeles izmēģinājumu stacijā,tur apkopējas un sētnieces ziemā nav vajadzīgas,trolli.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 19.25

    Strādāt jebkuru citu darbu, idiottrolli! Kaut gan mežsargs arī ziemā ir mežsargs, zvejniekiem un jūrniekiem ir paiem savs darba grafiks un arī zāles pļāvēja vadītājs nav tik neaizskarams un labi nodrošināts, lai tajā pašā komunālajā dienestā nedarītu kaut ko citu.

    Papildinu savu komentētāju debilismu kolekciju ar idiottroļļa komentāru ”Mežsarga darbam ir sezonas raksturs un pusi gada mežsags saņem bezdarbnieka pabalstu.”

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 19.31

    Ja sezonas darbu ir darījis jaunietis vai students, tad viņš, idiottrolli, ziemā droši vien mācās vai studē :D Tā ka debilstrīdu ”Ir veselas ekonomikas nozares, kurās totāls bezdarbs ir neizbēgams” esi zaudējis. Atliek noskaidrot, KĀ esi zaudējis – kā vienkāršs muļķis vai īpaši stulbs mazgadīgs muļķis?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 20.25

    Gudrais Miervalduli,tad varēsi arī pastāstīt,ko darīt trīs mēnešus dārzniecei,kuru pieminēju?Mežsargs ziemā ir mežsargs tad,ja viņu nepieņem uz sezonu,bet acīmredzot daļu mežsargu pieņem uz sezonu,ja jau tie ir sarakstā,tāpat,kā daudzu citu profesiju pārstāvji.Ne jau visi uzņēmumi nodarbojas ar daudziem dažādiem darbiem,daži ir ar šauru profilu un sezonas strādniekam nāksies meklēt citu darbu citā uzņēmumā,ja tuvumā kāds vispār atradīsies,kam vajag darbiniekus.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 20.49

    Ērikuli, psihs tu nelaimīgais, ja mežsargu pieņem uz sezonu, tad viņš varētu būt praktikants un ziemā turpina mācības. Bet dārzniecei darīt jebko.

    Šaura profila speciālisti parasti ir baigi lecīgi. Pateiksi, ka viņam trīs mēnešus nebūs darba, bet pats pēc tam trīs mēnešus žokli remontēsi. Savējo.

    Ttātad par visu varu gribas zaudēt kā spītnieciņam bērnelim?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 21.08

    Tu pats varētu darīt jebko?Meistars uz visām rokām,īsts sovoka piekritējs?Tās profesijas pārstāvjus,kuriem sezonāls darbs,gribi pataisīt par raznorabočijiem?Tad ej strādāt par asenizatoru,lielībniek.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 21.15

    Aizsūtīt “darba devāju“ pēc paša izvēles uz Njaui (Nahui) pilsētu Peru vai Uī (Huy) pilsētu Beģijā un nekad vairs pie viņa neatgriezties.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 21.19

    Kādas profesijas? Ubaga, lumpeņa un sociālā parazīta?

    Pagaidām dzīve nespiež, bet, ja spiestu, varētu arī mainīt nodarbošanos. Labāk būt apmaksātam gavnovozam ar stāžu un pensiju nekā lecīgam lumpanim!

    Bils Geitss savā uzrunā jauniešiem teica – ne no viena darba nav jākaunās Ir jākaunās būt lecīgam lumpenim.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 21.21

    Es darbadevēju pasūtītu dirst,ja viņš amata vietā,,ko esmu mācījies un kas man patīk,piedāvātu man darīt ko tādu,ko neesmu mācījies un kas man neinteresē.Tā arī izdarīju,kad man ar augstskolas diplomu kabatā vajadzēja visu ziemu naglot kastītes,jo rododendru audzētavā visi rododendri apsniguši un zeme sasalusi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 21.25

    Сорок лет, как под наркозом

    Я работал говновозом.

    Ни шофёром, ни таксистом,

    А вонючим говночистом!

    За три сотенных бумажки

    На ЗИЛе возил говяшки!

    И скажу вам чтоб Вы знали!

    Ох и много ж вы насрали!

    Говновоз, говновоз, говновоз!

    Подгоняй-ка поближе насос!

    Доставай-ка черпалу свою

    И включай посильнее струю!

    Говночист, говночист, говночист!

    Должен быть закалён и плечист!

    Говночист – заклинатель говна!

    Нужен людям во все времена!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 21.28

    Starp citu gavnavozs ir paaugstinātas bīstamības objekts. Kas ir sliktāk nekā tikt zem gavnavoza strūklas? Varbūt tikai liesmu metējs! Tāpēc uz gavnavozu neviens nelecas!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 21.30

    Smejies,vai?Krievu laikā tādi vispār bija?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 21.33

    Gavnavozi vai lumpeņi? Bija gan vieni, gan otri.

    Ras.izdjaji ar bija.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 21.35

    Darba līgumi?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 21.41

    Kurš tagad ir gads, strīdnieciņ? Mēs jau sen nedzīvojam PSRS!

    Tātad pirms stāšanās darbā pārlasi darba līgumu. Nepārlasīji? Iet vari pats!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 21.43

    PSRS laikos bija pavēles par pieņemšanu darbā, bet bezdarbnieka statusa nebija kā šķiras. Tikai mēs jau sen nedzīvojam PSRS.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 21.45

    Ja biedri Raiti būtu lepni amatu mainīt, mēs vēl lidotu ar cepelīniem, ne tik nedrošiem kā AirBaltic jeroplāni, bet arī bīstamiem. Tas tā, pārdomām.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 21.47

    Tev nepielēca,ka es atcerējos senus laikus?Aiai,nabaciņš.Bet tev tie laiki labākie,ne?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 21.51

    Starp tiem laikiem un totālu ras.izdjaistvu visās nozarēs ir vēl citi varianti. Kad tev pielēks, runāsim tālāk.

    ”Jūs taču negribat, lai atgriežas Džonss?”

    Orvels ”Dzīvnieku ferma”

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 21.56

    Piekrītu,izmantot darbiniekus neatbilstošos amatos ir cūcība.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 21.56

    Un aizdzīt darbiniekus piespiedu bezdarbā ir humānisma akts?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 21.59

    Ir klimatiskie apstākļi,kuri regulē mūsu darbus,miervalduļi pret dabu šoreiz ir bezspēcīgi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 22.05

    Tad ērikulis spītnieciņš trollis drīkst strādāt pats sev par bezalgas dārznieku, vecumā zagt un ubagot un sacerēt attaisnojumus savai nevarībai.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 22.06

    ērikuli trolli, izņem smadzenes no pakaļas un pārliec galvā, tad vairs nebūsi bezspēcīgs.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 22.14

    Miervalduli,apskaties,vai tās nav tavas smadzenes,kas man pakaļā,es nerunāju par bezspēcību,es runāju par normālu darbu ar normālu atalgojumu normālā profesijā,kurā ir dabisks,normāls, dabas apstākļu noteikts pārtraukums.Nav vairs 19.gadsimts,kad zemnieki vasarā pļāva sienu,bet ziemā vija virves.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 01.12.2016. 01.49

    ērikuli troli tukšstrīdniek, bet es runāju par normālu, Radītāja un dabas noteiktu smadzeņu lietošanas procedūru, kad smadzenes atrodas galvā!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 01.12.2016. 01.52

    Tagad zemnieks rudenī noliek lopiņus uz hibernāciju, lai līdz pavasarim nav ēst jādod? Bet traktors uztaisa pats sev diagnostiku un pats sevi izremontē, vajadzības gadījumā autopilota režīmā aizskrienot uz izgatavotājrūpnīcu pēc rezerves daļām?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 01.12.2016. 02.36

    Bet pats zemnieks, aizzīmogojis savu pilnīgi robotizēto saimniecību, līdz pavasarim reģistrējas bezdarbniekos?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 01.12.2016. 12.31

    Stulbs salīdzinājums,tas nederēs,lopi,kā zināms,ziemā neguļ,bet augļu koki tiešām kā par brīnumu pie mums ziemā neaug,dārznieki zāles pļāvējus neremontē un šķēres neasina,to dara attiecīgie speciālisti ar pareizajiem instrumentiem un prasmēm,arī traktorus mūsdienās ieteicams remontēt speciālistam,nevis kādam vietējam brīnumdarim -meistaram visām vajadzībām.Atliek siltumnīcas,bet augļu kokus siltumnīcās neaudzē,augļu glabātavās strādā citi cilvēki ar citām prasmēm.Arvien pieaugošā cilvēku specializācija attīstītās valstīs notiek tāpēc,ka tehnika un darba paņēmieni kļūst arvien sarežģītāki un vajadzīgās zināšanas tāpēc specifiskākas.

    Pie mums diemžēl daudzi priekšnieķeļi,kas paši no vadāmajiem procesiem ne vella nezin,iedomājas,ka jebkuru cilvēku var ielikt jebkurā amatā un viss notiksies.Piemērs -ir tāds amats -operators,kuram dežūras laikā jāuzmana,lai iekārtas un procesi darbojas kā nākas,šis tas laikus jāieslēdz,šis tas jāizslēdz…jāziņo par avārijām,ar kurām pats netiek galā ,jāatbild uz patērētāju sūdzībām…tāds priekšnieķelis ierauga,ka viss darbojas,operators sēž un tai momentā neko nedara,tik blenž datorā, tātad sliņķis,jāliek pie darba.Davai,operator,teritoriju appļaut,kasku galvā,trimmeri plecā un aiziet!Kas tur vairs par operatora darbu,ne kāds ko vairs skatīsies ne dzirdēs.Vot tādi priekšnieķeļi ir īsta sodība,padomju paliekas,nu gluži kā tu,miervalduli.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 01.12.2016. 20.35

    Cik tev gadu, aizvērties nespējīgais debiliķi bēbīti?

    Pagaidu darbos, ja tādi vispār ir, pieņem jauniešus, kas nesezonā strādā citur vai mācās. Vai marokāņus. Lai viesnīcā uzkoptu numuru, akadēmiķa kvalifikācija nav vakadzīga! Vēl viens mēģinājums debili spītēties un saņemsi goda nosaukumu ”Pats lielākais komentāru debilspītnieks un pats mnazākais bēbītis”! tev to vajag, sakautais idiottrolli?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 01.12.2016. 21.34

    Es teicu, tirliņ, noliek hibernācijā. Nezini, kas ir hibernācija, tirliņ? Pajautā, tirliņ, es atbildēšu :D

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 01.12.2016. 21.36

    Pie mums diemžēl atrodas iespītējušies debiliķi ērikuļi, kas otro dienu pēc kārtas izmisīgi ”pierāda”, ka sociālie parazīti aplaimo sabiedrību. Par nelaimi debiliķiem spītnieciņiem, sabiedrība tā nedomā!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 01.12.2016. 22.51

    Tu to man,biologam vaicā,kas ir hibernācija,miervalduli?:D Nevajag tik daudz dzert,galīgi atmiekšķēsi jau tā švakās smadzenītes.Tev vispār ir kaut kāda nojausma,kādas zināšanas dārzniekam vajadzīgas,lai koptu ābeles modernajos intensīvajos augļu dārzos,turklāt vēl tajos,kur notiek zinātniskā pētniecība,marokāni tu debilais? :D

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 02.12.2016. 00.11

    Ja tu esi ibiologs tad naher ņihera ņe bačes ka uz ziemu lopiņus liek hibernācijā? Ņezačoc, mēģini vēlreiz.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 02.12.2016. 00.18

    Kā ta nav? katram zāles pļāvējam speciālā relativitātes teorija iestājekzāmenos. Neatbildēji ppiemēru ar duelantiem, kuriem tahionu pistoles – tu par ibiologu nederi, ej strādā par gavnavozu :D

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 02.12.2016. 00.58

    Tu toties ļoti labi derēsi par praporu,kad iziesi no hibernācijas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Miervaldis 30.11.2016. 12.28

Ja amatnieks par pilnu slodzi saņem divas minimālās, tad viņš var strādāt divās vietās uz pusslodzi katrā.

0
-8
Atbildēt

0

Miervaldis 30.11.2016. 12.15

Maznodrošināto skaita mākslīga palielināšana iedzīs nabadzībā gan maznodrošinātos, gan stradājošos un teorētiski ir iespējams pat budzeta sabrukums.

Un vispār, kā cilvēks, kas saņem algu, var būt maznodrošinātais?

+1
-5
Atbildēt

43

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 12.23

    Vienkārši.Ņemsim par piemēru pilsētas apstādījumu kopējus – stādīšana,ravēšana,apgriešana,pļaušana,lapu grābšana…un tad pēkšņi -še tev,uzkrīt sniegs un apstādījumi vairs nav jākopj,algu neviens vairs nemaksā un cilvēks iet uz bezdarbniekiem.Ak tā,to vairs nevarēs,tagad būs jāiet prasīt maznodrošinātā statusu,lai varētu izdzīvot līdz nākamam pavasarim,jo ar to aldziņu nekādus uzkrājumus vis ziemai neuzkrāsi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 12.32

    Nekas netraucē tam pašam cilvēkam vasarā pļaut zāli, bet ziemā tīrīt sniegu. Gan pašam labi, gan iestādei nav antireklāmas un nav jāuztraucas par kadru mainību.

    Vai arī, ja iestāde nejēdz organizēt darbu, tad atliek audzēt dzungļus un reizi gadā rīkot komunistiskos subotņikus. Vienai talkai brrīvprātīgie atradīsies.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 12.53

    Nu,ja iestādei ir izdevīgi turēt vasarā tukšas sētnieku darbavietas,kuras ziemā rezervēt apstādījumu kopējiem,visu cieņu,pilsētā dzīvo ārkārtīgi apzinīgi cilvēki,kuri ne smilšu graudiņu uz ietves neatstāj.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 13.01

    Pašvaldība var pasludināt neatkarību, pieteikt karu Kanādai un uzreiz padoties. Kanādiešu gubernators zinās, kā komunālos dienestus gan vasarā, gan ziemā vadīt.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 13.05

    Jānim Zvejniekam 20.09.2016 14:43

    Spānijā (vismaz kādreiz) sezonas darbu veicējiem (tūrismā strādājošajiem, piemēram), valsts katru gadu ziemā maksā pabalstus. Jo valsts ir ieinteresēta šo nozaru pastāvēšanā un izdzīvošanā. Latvijas valsts turpretī acīmredzot nav ieinteresēta atbalstīt nozares, kurām ir sezonāls raksturs, bet gan tās nogremdēt. Jo mēs tak esam krutāki par kautkādu s…a Spāniju, vai ne Zvejniek?

    72 4

    Ziņo redaktoram!

    http://www.delfi.lv/bizness/budzets_un_nodokli/nosaka-augstakas-prasibas-bezdarbnieka-pabalsta-sanemsanai.d?id=47923495&com=1&reg=0&no=0&s=1

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 13.10

    Nozare, kurā strādājošajiem ir pusbezdarbnieka statuss, jau grimst. Spānijai iesaku sākt domāt ar galvu, kamēr bezdarbnieki nav aizbēguši uz citām darba vietām vai valstīm. Neviens nav piesiets pie pusbezdarbnieka statusa Spānijā, kad Luksemburgā un Ņujorkā taksistam maksā vairāk un nepārtraukti.

    Neapmierināti strādājošie ir antireklāma, sūdzības sociālajos tīklos, stresaina vide darba vietā, totāla un hroniska kadru mainība, nepārtraukti bankrota draudi. Uzņēmējam nav ko darīt, ka jārisina mākslīgi radītas problemas, vai viņs ir idejiskais mazohists?

    Pastāv tāda lieta kās starptautiskā konkurence. Cilvēciņš pa vasaru sameklē darbu Frankfurtē, uzdabū vācu valodu līdz puslīdz pieklājīgam līmenim, bet rudenī atvadās no pabalstnieku valsts un prom ir. Un pamēģini viņu pēc tam no Frankfurtes un vācu algas uz uz pusstrādnieka, puspabalstnieka vietu Latvijā ataicināt!

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 13.15

    Tavam rakstītajam nav nekāda sakara ar sezonas darbiem,kuros cilvēki strādā pilnu slodzi un darba rezultātu lieto cilvēki.Skaisti apstādījumi nozīmē sakoptu vidi,kas pozitīvi ietekmē cilvēkus,bet pozitīvi,laimīgi cilvēki var padarīt vairāk un domāt kvalitatīvāk.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 13.31

    Sakars vistiešākais, jo pusgadu sēdēt bezdarbniekos nav normāls darbs un cilvēks, kuram galvā ir kaut vai viena smadzeņu šūna, aizbēgs no tāda darba pēc pirmās iespejas un uz neatgriešanos.

    Problēma ir iekš tam, ka viss skaistais maksā naudu. Tātad, ja nav spējas noorganizēt komunālos dienestus, atliek vai nu ierīkot džungļus un latvāņu plantācijas vai aģitēt brīvprātīgos un sūdzēties, ka viņu nav.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 13.37

    Tieši tā,tas rada jautājumu,vai sabiedrībai ir vajadzīgi apstādījumi,vai nav vajadzīgi,vai sabiedrība ir gatava samaksāt sezonas strādniekiem par nesezonas brīvlaiku,vai nav.Tie,kas nebūs gatavi samaksāt, saņems latvāņus,pārējie pārcelsies uz Ventspili pie Lemberga.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 13.53

    Tātad atliek katram pilsētniekam piestiprināt teritoriju, kas viņam savā brīvajā laikā, ar saviem darba rīkiem bez algas jāuztur. Kas neuztur, par to zīmē karikatūras mājas komitejas sienas avīzē. Vai arī tomēr vajadzēs algotus darbiniekus, kas ar savu darbu ir apmierināti un no tā nebēg. Vai arī nekompetentais mērs paliks vienīgais iedzīvotājs savā pilsētā, aizaugušā ar latvāņeim, un kliegs, ka nācija sastāv no trešdaļas muļķu, trešdaļas neliešu un trešdļas nodevēju. Bijušās nācijas pārstāvji šo ziņu izlasīs no Frankfurtes, uzdzerot virsū Heineken alu.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 13.58

    Kāpēc?Vieglāk samaksāt apstādījumu kopšanas speciālistiem par piespiedu brīvdienām.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Miervaldis 30.11.2016. 14.32

    to ĒRIks’

    Te Tu kļūdies. Mana muterīte bija dārzniece, ziemā viņi tik tiešām bija sētnieki un ar lāpstām tīrīja parka celiņus, kaisīja ar smiltīm, izvāca atkritumu konteinerus. Vienā no darbavietām bija siltumnīca, kur audzēja stādus, ko izstādīt pavasari un vasarā. Darba bija mazāk nekā vasarā, bet no darba nevienu neatlaida.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 14.33

    Vēl vieglāk ir sezonas darbiem sameklēt jauniešus vai studentus, bet tāds domu gājiens homo sovieticusiem ir par sarežģītu, vai ne?

    Tas pats attiecas uz Spāniju. “Diktators“ Franko bija puņķains humānists, ja pēc viņa “diktatūras“ nav izbeigušies sociālisti. Lielais vairums uzņēmumu strādā arī “nesezonā“, lai gan ar mazāku apgrozījumu, tomēr bezdarbniekos nesēž. Papildus darbus uz sezonu var uzdot jauniešiem vai studentiem. jo vairāk tāpēc, ka Spānijā vaīīī vaīīī vaīīī krīze vaīīī bezdarbs vaīīī tauta badā sprāgst vaīīīī!

    Atrunāties un sēdēt uz pakaļas ir vieglāk tikai tik ilgi, kamēr atrodas strādīgi muļķi, kas šo sēdēšanu un atrunas apmaksā. Visu laiku un tautu sociālistu mūžīgā problēma – kur ņemt naudu, kad čaklie muļķi izbeidzas?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 15.27

    Tas ir tikai tad,ja darbam nav vajadzīgas īpašas prasmes.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 15.34

    Na zāles pļāvējam, ne sniega tīrītājam tādas nav vajadzīgas. Savukārt tos ar īpašām prasmēm un attiecīgām prasībām pret algu jūsu ”piedāvājums” neinteresēs.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 15.37

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 15.48

    Teorētisko strīdu ”kas ir profesionālis” izlaižam. Vēl kas ir sakāms par tēmu?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 15.53

    Es kā zaļumsaimniecības speciālists nestrādātu par sētnieku,ja man tāds darbs neinteresētu,tas arī viss.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 15.57

    Zāles pļāvējs nav ”speciālists”, bet vienkāršs strādnieks. Mēs te runājam par vienkāršu strādnieku darbiem, plānotājam arī ziemā darbs atradīsies.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 16.00

    Tu esi pārliecināts,ka uzņēmumā ir tādi,kas nodarbojas tikai ar zāles pļaušanu?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 16.05

    Es esmu pārliecināts, ka uzņēmumā cilvēkiem rokas nav tikai dročīšanai projektētas un vini prot lietot vairākus instrumentus.

    Diskusija beigusies, sākas tukša strīdešanās?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 16.06

    Tā varētu būt,tāpēc nerunāsim tukšu par ”vienkāršiem strādniekiem”,kurus neviens darbā netur.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 16.17

    Tukšu runā viens tēmu komentēt nespējīgais, kurš te izmisīgi strīdas, ka cilvēks, kas sēž honiskā bezdarbā, esot ”profesionālis,” bet vienkāršus strādniekus darbā tomēr tur. Visi nevar būt interneta troļļi tukštrīdnieki!

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 16.23

    Tu laikam nesēdi bet stāvi :D Uzņēmējs :D

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 16.30

    trollis Ēriks piesaka bēbiju kaitināšanās šovu?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > Miervaldis 30.11.2016. 17.51

    to Ēriks

    Ja tu ziemā atlaid labu dārznieku, kāda tev garantija, ka pavasarī viņš atkal atgriezīsies. Kurš ir gatavs tam, ka viņu rausta? Ne darba devējs, ne darbinieks.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 18.00

    Nu redz,es pazīstu dārznieci,Buldurus beigusi,kas strādā Dobeles dārzkopības institūtā,man tur kursa biedrene strādā,ziemā tur dārzniecei,kas nedara tiešu zinātnisku darbu,trīs mēnešus nav ko darīt.Un tā ir valsts iestāde,kas darbiniekus laiž bezdarbniekos ziemā,bet pavasarī ņem atpakaļ.Kur tad viņa Dobelē citur liksies?Tad būs tagad jāprasa no budžeta naudiņa,lai samaksātu par ziemas dīkstāvi un jāizdomā kāds darbs,strazdu būru naglošana,piemēram.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 20.56

    Piespļaut acis “darba devājam“ un iedot viņam koordinātes no Njaui pilsētiņas Peru (raksta Nahui) un ieteikt apmeklēt šo eksotisko vietu. Ja Peru par tālu, var aizlidot tepat līdz Uī (Huy) pilsētai Beļģijā. Kad tas īblis vairs nevarēs nevienu atrast, varbūt izņems smadzenes no pakaļas un pārliks galvā.

    Kā viņš to izdarīs – nerausta. Var pats strādāt par bezalgas dārznieku. Var vakaros piepelnīties ar zilo intīmservisu, lai dārzniecei nauda iznāktu.

    Un vispār sen laiks atjaunot obligāto dienestu. Tur visiem ras.izdjajiem pirmās nedēļas laikā iemācīja, ka par neizdarību jeb “ņizkuju ispoļņiteļnosķ“ baigi sāp ūkste un pasūdzēties nevar, jo sāpēs vēl vairāk!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 21.40

    Jā,redzams,tev normāla dzīve nepatīk,skumsti pēc sovoka.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 21.49

    Bezatbildība un ras.izdjaistvo valsts līmenī NAV normāla dzīve.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 21.54

    Un speciālistus piespiest darīt darbus,kurus viņi nav mācījušies,ir normāli?Attīstītajās rietumvalstīs,uz kurām tā tiecamies,dara tā?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 21.58

    Attīstītajās rietumvalstīs tikai pamēģini piedāvāt cilvēkam līgumu, kas saistīts ar piespiedu bezdarbu. Daudz interesantu lietu par sevi uzzināsi :D

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 22.02

    Tu saki,ka tur nav sezonas darbu?Kā tad Spānija,kā tūrisms?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 22.02

    Piemēram, biedrs van Damms karjeras sākumā esot dzīvojis treilerī un darījis visu, ko piedāvā. Raiti tā vietā, lai normāli pieļurbātos pēc velosipēdu remonta, pētīja kaut kādu jerodinamiku un taisīja motoru ar neiespējamiem parametriem, bet viduvējais studentiņš Geitss rakstīja kaut kādu pilnīga nestandarta operāciju sistēmu. Švarcenegeru Arnolds nogāja garu ceļu no kultūrista līdz aktierim un tālāk politiķim. Mūsu vidējā paaudze šodien dara tādas lietas, ko pirms 30 gadiem varētu iedomāties tikai ļaunākajā murgā.

    Kaut gan pastāv iespēja meklēt darbu citur. Nepastāv tikai iespēja īdēt, ka vaīīī vaīīī vaīīī naudiņas nav un draudēt, ka tagad būs jāsolidarizējas. A vot nesolidarizēšos. Ko tad?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 30.11.2016. 22.03

    Un ārpus tūrisma sezonas vesela nozare sēž bez darba, bet vecumā ubago?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 30.11.2016. 22.09

    Kā jau rakstīts,valsts ar budžeta naudu atbalsta,jo tūrisms ir svarīgs arī citu profesiju pārstāvjiem;ja valsti apmeklē tūristi,kurus apkalpo sezonas strādnieki,tad arī daudzi citi var kārtīgi nopelnīt un šo naudiņu novirzīt tūrisma nozarē strādājošiem,lai tie nepārkvalificējas vai neaizbrauc prom un tūristi nepaliktu bez apkalpošanas un vairs nebrauktu uz Spāniju.Visiem labi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 01.12.2016. 02.17

    Kā jau rakstīts, viesnīcas un restorāni arī ziemā darbojas, lai gan apgrozījums varētu svārstīties. Sameklēt sezonas darbiem jauniešus, kuri pārējā laikā mācās vai studē, arī nevajadzētu būt grūtībām. Melošanas šovs pāriet spītēšanās šovā?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 01.12.2016. 02.20

    Pastāsti, kāda kvalifikācija vajadzīga cilvēkam, kurš Spānijas viesnīcā maina palagus un dvieļus? Varbūt no diviem jauniešiem, ja daudz pieteikušies, izvēlēsies to, kas iepriekšējā vasarā jau strādājis, bet nekādas īpašas kvalifikācijas nav. Var būt pat iebraucējs no Marokas.

    Iesaku neturpināt bezjēdzīgas spītēšanās un izmisīgas melošanas šovu. Uz nākamajiem meliem saņemsi jautājumu, cik tev gadu.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 01.12.2016. 13.41

    Muļķi tu neaprakstāmais,es taču iekopēju tev faktus par Spānijas materiālo atbalstu sezonas strādniekiem,kā tu to vari saukt par melošanu,spameri?

    Es nezinu,kam viņi tur konkrēti maksā,varbūt ne dvieļu nomainītājiem,bet varbūt kādiem izklaidētājiem,akvalangu izīrētājiem un zemūdens peldēšanas instruktoriem,varbūt karuseļu operatoriem,ne jau visi tūristi tikai ēd,guļ un mazgājas.Es Spānijā neesmu bijis,bet tāpēc jau uzreiz neizdomāšu,ka tur visi sezonas darbinieki ir maloļetkas vai studenti.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 01.12.2016. 20.47

    Ja Spānijā neesi bijis, tad aizver savu debilā bēbīša rejamo caurumu un aizvācies no zaudēta strīda!

    debiliķim ērikuliem par īpaši debilu spītēšanos tiek piešķirtq lasītāju balva ”antiNobeļa balva ekonomikā” par izmisīgu mēģinājumu divu dienu laikā ”pierādīt”, ka cilvēki, kas pusi gada saņem bezdarbnieka pabalstu, dod īpaši svarīgu ieguldījumu ekonomikā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Miervaldis 01.12.2016. 22.54

    Sāc jau peldēt,tas labi,esi dabūjis pēc nopelniem,balamute:D

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 02.12.2016. 00.14

    Pačmu u jerika

    Grustnoje hļebalo?

    On ņe boļen, ņe grusķit,

    Prosto zahļebalo!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > Miervaldis 02.12.2016. 00.15

    Jesļi stanut vozmuščatsja

    I paļiķ iz pušek,

    Mi v potvet ješčo napišem

    Maternih častušek!

    0
    0
    Atbildēt

    0

klusais 30.11.2016. 10.59

Runājot par sociālajām garantijām mēs aizmirstam par divām ļoti būtiskām lietām , kas raksturīgas Latvijai.

Pirmā ir mazais ( ierobežotais ) iekšējais tirgus , kas atstāj būtisku iespaidu uz uzņēmumiem , kuri darbojas pakalpojumu sfērā .

Otrā ir disproporcionalais iedzīvotaju blīvums ar ūdensgalvu Rīgā .

Un te lietas , kas ir pašsaprotamas saistībā ar uzņēmējdarbību Rīgā , kur ir pieejama laba infrastruktūra , vismaz kaut kādas darbinieku izvēles iespējas , kaut kāds nosacīts tirgus , kas nodrošina ieņēmumus , pilnībā pārvēršās izvēršot uzņēmējdarbību prom no centra . Daudz maz pieņemama situācija vēl ir lielakajās pilsētās , bet lauku reģionos uzņēmējdarbība bez maz ir jāpielīdzina sociālajai palīdzībai. Un tas prasa valstij radīt attiecīgus regulējumus un likumdošanu. No mana redzesviedokļa daudz prātīgāk būtu saglabāt šādas darbavietas pat nemaksājot nekādus nodokļus , nevis dabūt uz kakla sev bezdarbniekus un maznodrošinātos , kuri tukšotu sociālo kasi. Bet tas prasa speciālus regulējumus ievērojot iepriekš minēto specifiku .

+17
0
Atbildēt

49

    andrejs > klusais 30.11.2016. 11.41

    No mana redzes viedokļa daudz prātīgāk būtu saglabāt šādas darbavietas pat nemaksājot nekādus nodokļus

    ——————-

    Gluži manas domas. Jāšķiro uzņēmumi pēc darbības veida, lieluma un atrašanās vietas. Skaidrs, ka ir mazi uzņēmumi, kas nevar atļauties nodarbināt uz pilnu slodzi atsevišķu profesiju darbiniekus; vienlaikus nav normāli, ja lielā uzņēmumā 5 oficiantes katra strādā 2..3 stundas dienā. Vai arī 10 reģipša licēji un visi uz pusslodzi.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 11.43

    Piekrītu, ja jūs no savas kabatas maksāsiet sociālo nodrošinājumu un pensijas visiem nodokļu nemaksātājiem. Ja jums tādas iespējas nav, būs tomēr jāpaliek pie nodokļiem.

    Padomju demagogi, kas prot sacerēt atrunas savam tizlumam, bet uzņēmumu vadīt neprot, drīkst iet uz stacijas tuneli ubagot.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Ēriks > klusais 30.11.2016. 12.05

    Maznodrošināto pabalstus taču jau izmaksā no nodokļiem,vai ne?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 30.11.2016. 12.43

    Miervaldis – tad lūdzu pastasti ko darīt reģionos , kur ir zems iedzīvotaju blīvums , kā tur noorganizēt pašas elementārākās vajadzības , tur veikali, kurpnieki, frizieri nav vajadzīgi ? Tāda sajūta , ka neesi pabāzis degunu tālāk kā 100 km ārpus Rīgas .

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > klusais 30.11.2016. 12.45

    to klusais

    Problēma ir viena, ko šis cilvēks, kas ilgstoši nesaņem pat minimālo, darīs, kad smagi saslims vai aizies pensijā? Gaudos uz valsti par to, ka tā viņam nepalīdz?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 12.50

    Kur Latvijā atrodas tā anomālā zona, kur nav vajadzīgi kurpnieki, veikali un frizieri?

    Atliek sist gaisā zemi un piesaistit uznēmumus, bet tad vietējie homo sovieticusi kliegs, ka izpardod Latviju. Otrs variants – aizaudzēt ar latvāņiem.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 30.11.2016. 13.29

    Miervaldis – tev līdz sapratnei kā Latvijā darbojas reālā uzņēmējdarbība kā līdz mēnesim . Nu uzsit gaisā kaut kur teiksim pie Malienas zemi un uztaisi ražotni . Gribas nu redzēt …

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 30.11.2016. 13.32

    andrejs – tapēc jau es saku , ka vajag citu regulejumu – reģionālu vai nozaru vai kādu citu , tas nav svarīgi , bet skaidrs , ka visur vienādi noteikumi pie esošās situācijas nederēs.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 13.36

    Pretenzijas uz ”reālas uzņēmējdarbības vides pārzināšanu” nav savienojamas ar atrunu sacerēšanu. Vai nu viens vai otrs, bet ne abi reizē.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 30.11.2016. 13.55

    Miervaldis – labāk pastāsti ko darīt nevis moralizē un filosofē par neprašām biznesā . Es labprāt paskatītos piemēram kā Tu varētu teiksim novadīt DUS Barkavā un tad gudri paspriedelēt no Statoil pozicijām ,ka neko nesaproti biznesā , ja nevari savilkt galus kopā :)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 14.39

    Ja nevari savilkt galus kopā, atliek pārdot savu zaudējumus nesošo uzņēmumu, kamēr tam ir vēl kaut kāda cena, un sākt darīt to, ko patiešām proti. Jo pienāks diena, kad uzņēmumu – bankrotu nepirks arī par vienu eiro.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 14.58

    Tieši otrādi – beznodokļu darba vietas masveidā ražo nākamos pabalstniekus, kuri iztukšos sociālo budžetu un būs gatavi atdoties populistiem.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 30.11.2016. 15.06

    Miervaldis – ok , tad ņemot Barkavas piemēru pagasta ļaudis dabūs braukt liekus 20 km uz Varakļāniem vai Madonu pakaļ degvielai , visticamāk aizvērsies arī veikals , kas pieder tam pašam personāžam. Kārtējais solis virzienā lai pēc gadiem tur augtu latvāņi . Un pie tēmas par pārdot uzņēmumu … teicu , ka reālā sapratne par uzņēmējdarbību kā līdz mēnesim – kurš ta pirks uzņēmumu , ja objektīvi nav pietiekams skaits klientu , jo vienkārši nav … ne velti rakstīju par uzņēmējdarbības sociālo funkciju . Atliek vien parēķināt cik Latvijā ir šādu piemēru un iedomāties , kas notiks ,ja uzņēmēji kas tur cenšas darboties visam atmetīs ar roku . Tapēc arī ir stāsts par speciāliem regulējumiem reģioniem un nozarēm .

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 15.17

    Ja nevarat algot darbiniekus, strādājiet pats sev gan par kases operatoru, gan veikala un kafejnīciņas pārdevēju, gan apkopēju, remontstrādnieku un elektriķi. Kamēr neiemācīsieties nopelnīt algām.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 15.21

    Uzņēmējdarbības sociālā funkcija ir tāda, ka uzņēmumā cilvēkiem maksā ADEKVĀTAS algas un nodokļus. Uzņēmuma sociālā funkcija NAV sēdēt uz kakla budžetam un ražot sociāli nenedrošinātus bezdarbniekus un pensijas vecuma ubagus.

    Cita valdība jau sen būtu ķērusies pie piespiedu konfiskācijām un ūtrupēm, ja bankrots un ļaunprātis pats neprot strādāt.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > klusais 30.11.2016. 15.50

    Un no budžeta sākt maksāt visiem izūtrupētajiem maznodrošināto pabalstu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    bender45 > klusais 30.11.2016. 15.50

    Arī parašas pedarasts miervaldītis saņem savu pabalstu no mūsu maksātajiem nodokļiem….

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 15.58

    Aizvērties nespējīgais cietuma pederast un debilais nacist, es nesaņemu pabalstu. Aizvērsi debilo rīkli vai vēl gribi?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 30.11.2016. 16.00

    Miervaldis – manuprāt Tu nesaproti par ko es te stāstu . Ja ejam pēc Tavas loģikas , tad Latvijā pēc kāda laika paliks tikai Rīga un dažas lielākās pilsētas.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 16.09

    Ja ies pēc vergtura ”klusais” un citu nodokļu krāpnieku prāta, tad valsts var arī pavisam tukša palikt. Cits variants – valstij sākt piespiedu regulāciju dažos sektoros, kur normāla kapitālisma tāpat nav.

    Piemēram, ja vergturim nodokļu krāpniekam piespriež mantas konfiskāciju, tad daļa no konfiscētās mantas aiziet sociālajām vajadzībām.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 30.11.2016. 16.52

    Miervaldis – socildemokrāts ? :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 17.03

    klusais, jūs ar savu izmisīgo attaisnojumu meklēšanu savam tizlumam vispār pēc komunista izklausāties!

    Tas, ka no krāpnieka mantas tiek likvidētas krāpšanas sekas, ir, pirmkārt, taisnīgi un, otrkāt, ekonomiski vislabākais risinājums. Un, treškārt, audzinošs efekts pārējiem krāpniekiem.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 30.11.2016. 17.10

    Miervaldis – varbūt konkrētāk tomēr . Kas par krāpnieku ? Kas par tizlumu ? Varbūt varam iztikt ar vienkāršu debati bez apvainojumiem ? :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 17.15

    trollis klusais simulē amnēziju un analfabētismu, ka nevar atcerēties savus komentārus un pārlasīt diskusiju? vai, spriežot pēc neadekvātā smīniņa, ir ieguvis galvas traumu?

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 17.17

    triollis klusais mazo gadu, plānā prātiņa un neadekvātās uzvedības dēļ nekvalificējas debatēm, tās nāksies atcelt.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 30.11.2016. 17.17

    Miervaldis – es paskatījos savos grāmatvedības dokumentos , oktobra meneša vidējā stundas likme , ko es samaksāju darbiniekiem bija 11,18 EUR stundā pirms nodokļu nomaksas . Tas pie pilna nodokļu režīma. :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 17.18

    Pievienoju savai komentētāju muļķību kolekcijai troļļa ”klusais” atklājumu ”Ekonomika ārpus lielām pilsētām ir neiespējama”.

    Atbalstīšu troļļa ”klusais” kandidatūru nākamajai Nobeļa prēmijai ekonomikā.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 30.11.2016. 17.19

    Miervaldis – uzdod nervi ?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 17.19

    trollis ”klusais” iesāka debilšovu un līdz ar to nekāda ”diskusija” ar viņu vairs nenotiks.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 17.20

    trollis bēbītis klusais piesaka bēbīšu debilkaitināšanās un neaizvēršanās šovu?

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 17.30

    11 eiro stundā ir 88 eiro dienā un 1760 mēnesī, pieņemot, ka mēnesī ir 20 darba dienas. Kad Latvijā maksās tādu vidējo algu, tad ne tikai latvieši bariem gāzīsies atpakaļ uz tēvzemīti dievzemīti, bet vēl kādu rietumeiropieti paķers līdzi :D

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 21.02

    Nerausties. Ja vergturim iedod totālu mantas konfiskāciju, tad budžets vēl plusos paliks.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 30.11.2016. 21.11

    Es tak teicu , ka nervi :)

    P.S. Un Tevi izbrīna tāda alga ?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 30.11.2016. 21.39

    Nuka, meli un trolli, nosauc amatu, kam tādu algu maksā, bet es pārbaudīšu :D

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    bender45 > klusais 30.11.2016. 22.07

    klusais,petuham miervaldim prātiņu savā laikā ķurķī atsita,tāpēc viņš nav jāņem par pilnu…..

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 30.11.2016. 22.18

    Miervaldis – nav labi ar Tevi … var just , ka netver lauku . Kur ta Tu privātajā biznesā pārbaudīsi amata algu ? Par Headhunteriem esi dzirdējis ? Zini cik maksā par laba speciālista atrašanu ?

    Bet stāsts jau vispār sākās ar to , ka Latvijā disproporcijas .

    Mana VSOI izziņa domāju arī Tevi izbrīnītu spriežot pēc Taviem tekstiem :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 01.12.2016. 01.58

    klusais trolli, meli un spītnieciņ, tātad vai nu tu vadi ultramodernas japāņu firmas filiāli, kurai katrs speciālists tiek meklēts personiski visās valstīs un kontinentos, vai tomēr esi iespītējies melis, kam melošanas šovs pārgājis bezjēdzīgas spītēšanās šovā :D

    Savu fantāzijas deklarāciju drīksti neuzrādīt, es negribu tavus noslēpumus apdraudēt :D

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 01.12.2016. 01.59

    cietuma pidoram bender45 joprojām problēma ar nespēju turēt kvekšķamo caurumu aizvērtu?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 01.12.2016. 02.09

    Pēc tava mēģinājuma vispirms pieteikties uz Nobeli ekonomikā ar paziņojumu, ka ārpus lielām pilsētām ekonomika esot neiespējama, un varenā bļāviena, ka tev darbinieki vidēji saņemot 1760 eiro mēnesī, kuru gan biji nespējīgs pierādīt, mani vairs nepārsteigtu pat tava atzīšanās, ka tu esi no Svētās Helēnas salas aizbēdzis Naopleons :D

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 01.12.2016. 02.15

    trolli, meli un spītnieciņ, Valsts nodarbinātības aģentūra publicē gan profesiju aprakstus ar aptuvenām algām no… – līdz…, gan darba sludinājumus ar algām. Tā ka tu līdzinies tiem padomju gēbistiem, kas izmisīgi slēpa no PSRS pilsoņa visiem pārējiem sen zināmus faktus.

    Liegšanās un atrunas ar ”karja noslēpumu” savukārt liecina, ka esi idejiskais algu nemaksātājs, kurš maksā minimālo vai mazāk. Tā ka man pat nav jāalgo rūpnieciskie spiegi, lai tavus neatklājamos noslēpumus uzinātu :D

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 01.12.2016. 02.33

    troļļa spītnieciņa ķlusais” izmisīgi glabātais kara noslēpums atminēts. Iemetot aci Nodarbinātības aģentūras informācijas lapā, mēneša alga 1760 eiro uzrādās vienam padomes loceklim, diviem konsultantiem, veinam auditoram un vēl dažiem programmētājiem. Atliek noskaidrot, kuras minētās specialitātes pārstāvji ir vairumā atrodami spītnieciņa ”klusais” aizslepenotajā firmā?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > klusais 01.12.2016. 08.45

    ….Miervaldi…Tu pat nespēji apjēgt, ka 11,18 EUR stundā ir uzņēmēja izmaksas par darba ņēmēju!?!…tik dārgi izmaksā darba ņēmējs uzņēmējam, lai tas saņemtu kaut cik pieklājīgu algu savā maciņā…

    …nudien, Miervaldi, Tev ar steigu nepieciešams kaut kas nervus nomierinošs…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 01.12.2016. 09.11

    Tā ir klasika , kas norāda , ka oponentam uzdod nervi – uz vienu repliku neskaitāmas nesakarīgas replikas atbildē ar nepamatotiem uzbraucieniem . Miervaldi – naktī ir jāguļ nevis jāmokas ar bezjēdzīgu tekstu rakstīšanu un savas kompetences pierādīšanu. Vēl ir jautājums uz kuru troļļa apzīmējums īstenībā attiecas :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 01.12.2016. 21.39

    zanīt tēmu komentēt nespējīgā idiote, ja darba devējs par darba ņēmēju maksā 1760 tad darba ņēn]mējs saņem pāri 1000, slinkums pārbaudīt pēc algu kalkulatora. ko nu, sakautā idiote un mele?

    Pārbaudīju pēc algu kalkulatora, mele. Darba ņēmējs saņem uz rokas 999 eiro, kas Latvijai ir fantastiska alga un pat Rietumeiropā atrastos gribētāji par tādu strādāt. ”klusā” firmu, ja tur tiešām būtu tādas algas, nostumtu no pamatiem bez buldozera. Ko nu, sakautā mele?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 01.12.2016. 21.41

    nervi uzdod debiliķim klusajam, ķŗeies pie sakautu debiliķu pēdējā argumenta – saukāšanās. varbūt izmantosi pēdējo ioespēju zaudēt kā spoītīgs un debils, bet pieaugušais, vai par visu varu gribi saņemt jautājumu, cik tev, spītīgajam un debilajam bēbītim, gadu?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 01.12.2016. 21.47

    Sakauto meļu un spītnieku tandēmam ”klusais melis” un ”zanīte trolliene spītniecīte”. Algas kalkulators saka – ja ”darba devājam cilvēks izmaksā” 1761 eiro, tad cilvēks saņem ”uz papīra” 1425 eiro, bet ”uz rokas” 999 eiro. Ko nu, iespītējušos meļu banda? Vairs nav ko teikt vai tomēr turpināsiet izmisīgi idiottroļot?

    idiotam ”klusais” paskaidroju – ja sāksi uzvesties kā idiots, es ar tevi kā ar idiotu arī sarunāšos. Skaidrs, idiot? Vēl nepietika, idiot?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > klusais 01.12.2016. 21.49

    debiltrollim klusais – pārejiot uz debilkaitināsanos visdebilāko palīgskolnieku stilā tu, debiltrollis, pierādi, ka tev, debiltrolli, nav taisnība un tu debiltrolli, to pats zini.

    Pietika, debiltrolli, vai vēl gribi, debiltrolli?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 01.12.2016. 23.35

    Miervaldis – aplausi , vēlreiz aplausi . Viens koments un četras histēriskas atbildes :)

    Varbūt šis palīdzēs – http://psihologa-psihoterapeita-pakalpojumi.zl.lv/

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Centrum > klusais 02.12.2016. 00.08

    Shit-ais frukts Miervaldis sit pušu pašu deģenerāli atkritumu.Šie nav no vienas ģimenes?Tvaiks podam vāku norāvis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

bender45 30.11.2016. 08.52

Tagad valdošo izdzimteņu noalgotie idioti-Kaļāne,Stabiņa sāk visiem borēt,ka “”nodokļu izmaiņas ir sabiedrības interesēs”” un “”mēs aizsargājam””,aizmirsdami,ka mazie uzņēmēji un uz nepilnu slodzi nodarbinātie ir visai liela sabiedrības daļa-un panāks tieši pretēju efektu.Liela daļa mikrouzņēmumu tiks aizklapēta vai aizies “”ēnā””,nepilnas slodzes darbinieki daudzi tiks atlaisti.Nu nevar tas mikrouzņēmējs to nodokli maksāt mēnešos,kad viņam vispār nav ienākumu vai tie ir mazi.Bet pusslodzniekus-piemēram es uz vasaru tādus vairs neņemšu-to pienākumus sadalīšu citiem-par to pašu samaksu.

+6
-5
Atbildēt

8

    Kurmitis > bender45 30.11.2016. 09.32

    Pastāsti man labāk, kādu māmiņu algu šobrīd saņem mikrā strādājusi jaunā māmiņa? Vai arī kāds bezdarbnieka pabalsts sanāk jaunietim, kuru atlaiž no mikrouzņēmuma?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ruta Zilvere > bender45 30.11.2016. 10.16

    Ja kādam ir citāds viedoklis nekā Jums, tāpēc jau cilvēks nav ne idiots, ne izdzimtenis. Un mikrouzņēmumiem arī būtu jāmaksā par darbinieku sociālo apdrošināšanu. Tikai iemaksas par algotajiem darbiniekiem jāveic nevis no valstī noteiktās minimālās algas, bet no darba līgumā noteiktās konkrētā darbinieka algas. No minimālās algas iemaksas būtu jāveic tikai mikrouzņēmumu īpašniekiem, kas varētu tikt pielīdzināti pašnodarbinātām personām.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > bender45 30.11.2016. 11.47

    Vai tad mikrouzņēmumi ir pāri likumam un ārpus valsts?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > bender45 30.11.2016. 11.54

    Ja valsts paziņos, ka nevar katru mēnesi maksāt jums pensiju, tad jus, gudriniek, histerijā kliegsiet! Un lamāsiet nevis savu tizlumu, bet valsti!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > bender45 30.11.2016. 12.06

    izdzimtenim bender45 – papiņš un memmīte nav tevi, izdzimteni, iemācijuši uzvesties?

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > bender45 30.11.2016. 15.24

    Un ja strādājošie atbildēs ar aiziešanu no darba? tu neesi koncentrācijas nometnes komandants un tavam uzņēmumam nav perimetra ar ložmetējniekiem torņos. Apturēt nevienu nevarēsi. Darīsi visu pats vai kliegsi par slinko tautu, kas negrib bez algas strādāt?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    bender45 > bender45 30.11.2016. 18.02

    diemžēl,m.god.r.zilvere,dotajā gadījumā-ir…gan izdzimteņi,gan idioti,gan pa blatu amatos tikuši nekompetenti liekēži-kā jau lielākā daļa no mūsu “”dižās ierēdņu kohortas””

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Miervaldis > bender45 30.11.2016. 20.59

    Vispirms spogulī paskaties, cietuma pidor.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam