Vai ”Dzintarā” neviens nav dzirdējis par zīmolvedību?

21

Komentāri (21)

Miervaldis 07.11.2016. 19.20

Ar vienu pašu teleubagošanu, pardon, mārketingu arī vēl neviens impērijas nav uzcēlis. Piemērs bija pirms 20 gadiem izplatītie ubagošanas tīkli – ”multilevel marketieri” jeb ”izplatītāji”, kas īsā laikā iedzīvojās tik sliktā slavā, ka darba piedāvājumus sāka papildināt ar teikumu ”Darbs nav saistīts ar izplatīšanu.” Otrs piemērs ir šī ”patriotisma kampaņa.” Reklāmai ir jābūt pārdomātai, bet neuzkrītošai, jo ne jūs vienīgie reklāmasteoriju lasāt.

0
0
Atbildēt

0

Anonīms 04.11.2016. 10.02

Labs raksts, un var pilnigi piekrist Andrejam, ka no si kunga es esmu dzirdejis tikai pilnigu negativismu par Latviju, visu laiku tika splauts aka no kuras pats dzer, un kad ir ausis lidz mesliem, tad gan ludz palidzibu, no tas pasas sliktas valsts, pa 50 gadiem, jau labrit vareja tomer iemacities pateikt latviski.

+1
0
Atbildēt

1

    atrium > Anonīms 04.11.2016. 10.52

    andris_rivaner

    Ja Latvija būtu valsts, to krievu fašistu mērgli, kurš savu labklājību ieguva, nogrūžot valsts uzņēmuma produkciju par milzu summu saviem paģeļņikiem Krievijā, par kuru, dabiski, uzņēmumam netika samaksāts un kuram LC čekas pederasti un komunistu cūkas deva iespēju noprihvatizēt rūpnīcu, izbeigtu tā, ka no viņa pirmsnāves kviecieniem Staļinam ellē lītu auksti zviedri.

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrejs 03.11.2016. 16.09

Vai ”Dzintarā” neviens nav dzirdējis par zīmolvedību?

Dzintarā neviens nav dzirdējis arī par to, ka valsts valoda ir latviešu, nevis okupantu valoda.

Lai kāds žurnālista lomas tēlotājs pamēģina parunāt ar hozjaistveņņiku Gherchikhovu latviski?

+3
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam