Kalniņš: Trampa komentāri par Baltiju ir ļoti bīstami un pretrunā ASV drošības principiem (papild.)

87

Komentāri (87)

valdemir 21.07.2016. 20.44

Domāju, ka Kalniņa atzinums liks amerikāņiem nopietni aizdomāties.

+2
-6
Atbildēt

0

rinķī apkārt 21.07.2016. 19.31

Ne Klintone, nedz arī Tramps Latvijai nav nekādi ” laimes lāči”, taču ceru, ka tomēr vēlēšanās uzvarēs Klintone :) Tomēr civilizētāka būtne. Ja ievēlēs un vēl ar lielu balsu vairākumu Trampu, tad tās būs ziepes visai Austrumeiropai, jo izrādīsies, ka Tramps atspoguļo amerikāņu vairākuma viedokli par to, kādai būtu jābūt ASV nākotnes politikai un tad ASV no ” pasaules policista” pārvērtīsies par bagātu, varenu valsti, kurai slaidi nospļauties par to, kas notiek pasaulē, lai tikai pašiem labi.

Tramps – ASV prezidents, tā būs komunistu uzvara Austrumeiropā, Āzijā, patiesībā visā pasaulē. Tramps ir truliķis, cilvēks bez morāles. Ja viņš kādreiz nejauši ir pateicis daļai Latvijas ļaužu pāris patīkamas frāzes, tad tā ir tikai nejaušība :))

Nez kādēļ tiek viņam tiek piedotas tās frāzes, ar kurām viņš iesaka mūs pārcelt uz citu kontinentu, jeb, kā šoreiz – atdot mūs krieviem apēšanai? Un tieši šādi viņš arī domā, jo var just, ka viņš runā no sirds šādās reizēs :)

Kaut kur lasīju, ka Trampa elektorāts vairākumā ir tāds pats proletariāts, kāds Anglijā nobalsoja par izstāšanos no ES

+6
-2
Atbildēt

7

    lno > rinķī apkārt 21.07.2016. 19.43

    riņķī apkārt. Pabriku un kaut kādu Kapustānu uztrauc nevis Trampa domas, bet tas, ka tās tika izteiktas tieši un nepārprotami… Ilūzijas ir mūsu aizsardzības koncepcijas pilārs.

    [..] Arī Tramps, ievēlēšanas gadījumā uzvestos daudz diplomātiskāk, arī piedomājot par savu retoriku, pieļāva Kapustāns. [..]

    Pabriks: [..] Ja viņš nerunā nopietni, varbūt viņš nemaz nav pareizais kandidāts? Ja viņš domā, ko saka, tas jau ir bīstami.[..]

    Man imponē cilvēki, kuri saka to, ko domā. Un Pabriks pats liekuļo, ja izliekas, ka šādi teksti no US politiķiem ir baigais jaunums. Nav jaunums, mājieni bija daudz un dažādi. https://varabungas.wordpress.com/2016/07/21/america-first/#more-13616

    Iesaku izlasīt. No sevis piebildīšu, ka ASV tomēr ir varas līdzsvars. Ja tiešām Tramps ir traks, tad viņu pievaldīs kongresmeņi un senatori…

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 21.07.2016. 19.53

    Ino, man maz interesē, ko saka Pabriks :) Rakstu, balstoties uz savām, iekšējām sajūtām. Tas mans vienīgais kompass. Bet par ASV varas līdzsvaru – kāds tas ir, to redzēsim pēc vēlēšanām, jo varas līdzsvars demokrātiskā valstī ir tieši proporcionāls vēlētāju noskaņojumam.

    Un patiesībā – no vidējā amerikāņu, šīs dienas Latvijas kontekstā – Kaimiņa vēlētāja viedokļa tas būtu pavisam normāli, pajautāt sev – kāda suņa pēc mani nodokļi aiziet kaut kur aiz apvāršņa? Tas ir pavisam reāli, un tas arī mani baida. Neviens Trampa padomnieks viņu nemēģinās ” vest pie prāta”, ja jutīs, ka viņš bauda ASV pilsoņu liela vairākuma atbalstu.

    Bet liekas tālajos sešdesmitajos Kenediju nošāva tieši Trampa elektorāta pārstāvis. Tas ir viņu rokraksts un tāda ir viņu domāšana.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 21.07.2016. 20.01

    rinķī apkārt. Man arī tādas sajūtas kā Tev, bet vai pēc tām var izdarīt secinājumus? Kādreiz pat nacionāli noskaņoti cilvēki baidījās no Reigana:)

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 21.07.2016. 20.08

    Ino. Vislabākos secinājumus par cilvēku var izdarīt pēc tā, ko šis cilvēks izsaka nejauši. Nevis pārsakās, bet izsaka kaut kādai situācijai nepārdomātu, bet skaidri un gaiši pabeigtu tieši savu, nevis padomdevēju viedokli. Iestudētas, rediģētas runas – tas viss tā tikai, jo kritiskā situācijā, ja tāda pienāks – Tramps nevien runās, bet arī rīkosies savu – prezidenta pilnvaru robežās. Un tās ir pietiekami plašas, lai nolaistu LR pa burbuli.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 21.07.2016. 20.17

    riņķī apkārt. ES sekmīgāk nolaidīs atejas podā kā Tramps.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 21.07.2016. 20.21

    Par ES šajā kontekstā nav jēgas runāt

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    moonlight > rinķī apkārt 22.07.2016. 16.34

    rinķī apkārt

    Bet liekas tālajos sešdesmitajos Kenediju nošāva tieši Trampa elektorāta pārstāvis.

    Tāpēc jo vairāk par Trampu. Nodevēju, pederastu, nēģeru un prātu izkūkojušu tantuku mīluli, čekas kuces, Normas Jean, savervēto Kenediju, Karību krīzes autoru, pilnīgi iespējams, nogalināja krietnie amerikāņi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lno 21.07.2016. 19.24

no tvitera

Matiss Zarkevics ‏@matiss_z 4h4 hours ago

2015. gada marts – @IlvesToomas mūs tad brīdināja. Un tagad visi cenšas izvairīties no atbildības rādot uz Trampu. http://www.baltictimes.com/estonian_president__not_meeting_defence_spending_targets_makes_latvia__lithuania_vulnerable/

+3
-5
Atbildēt

0

Skaisle 21.07.2016. 13.31

starp citu – vai tad Latvija NATO solidaritātes vārdā necīnās Afganistānā, Irākā, Mali?

Un kā ar bēgļiem, kuri Latvijā saņem lielāku pabalstu kā vietējie?

Ja sāksies karš – sie atkal būs bēgļi ?

Nē nu ko tur teikt – traka traka traka pasaule

Bēglus mums spieda uzņemt ar argumentu, ka ja mēs sagaidot solidaritāti no pasaules, tad pašiem arī jābūt solidāriem , bet tagad iznāk, ka viss ir tukšas runas ?

Ka valdībai varbut jau sen kādi slepeni plānini un līgumiņi , par ko nedrīkstam zināt?

+2
-8
Atbildēt

4

    edge_indran > Skaisle 21.07.2016. 13.47

    ———-

    “Neaizmirsīsim no kurienes esam nākuši” – Vējonis aicina Anglijas latviešus nezaudēt saikni ar dzimteni (Skaties.lv, 20.07.2016.)

    ===============================================================================

    Kas vēstures mācības aizmirst – to vēsture mēdz bargi pārmācīt!

    http://uk.itvnet.lv/article/zinas/617493_640x420.jpg

    “Ardievu, ardievu, laimīgi braucat! / Lai dzīvo Kaupa, brāļi, saucat!

    – Vai, vai, mūsu mīļie! / Lai bagātas mantas ved viņš mums,

    Lai laimīgs ir viņa atbraukums! / – Vai, vai, mūsu mīļie!

    Mūsu māsas un brāļus ved atpakaļ drīz! / – Mums Roma svētību atnesīs –

    – Vai, vai, mūsu mīļie!

    SPĪDOLA – (Liek aizvilkt priekškaru teltij, aiziet no durvīm smiedamās.)

    Jūsu brāļus un māsas ved atpakaļ drīz – / Jums Roma verdzību atnesīs!

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Skaisle > Skaisle 21.07.2016. 17.33

    nu ko tu edge murgo atkal

    Vējonis rīkojās ļoti ļoti pareizi uzaicinot karalieni uz valsts svinībām, jo tieši AK bija tā( lai arī cik savtīgi tas bija / nebija) , kas atbalstīja jauno Latvijas valsti. Ceru, ka karaļnama pārstāvji arī ieradīsies un mēs kā nācija viņiem spēsim skaistu paldies pateikt – pēc 100 gadiem !

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Skaisle 21.07.2016. 22.22

    ———

    “Paldies” par 100 000 no Latvijas uz UK atvestajiem? Prātiņ, nāc pie auseklīšiem!

    Izbraukušie latvieši steidz kārtot Lielbritānijas pilsonību, sevi par Latvijas pilsoņiem vairs neuzskata

    http://i3.apollo.lv/img_thumbs/23_9b8f1/201603/065/762244.jpg

    http://apollo.tvnet.lv/zinas/izbraukusie-latviesi-steidz-kartot-lielbritanijas-pilsonibu-sevi-par-latvijas-pilsoniem-vairs-neuzskata/723026

    0
    0
    Atbildēt

    0

    moonlight > Skaisle 22.07.2016. 16.28

    Skaisle

    jo tieši AK bija tā

    !

    Nevis AK, bet Viņas Augstība. Ej nu visu iemāci nodzītēm krievu garnizonu švabrām

    0
    0
    Atbildēt

    0

haralds 21.07.2016. 13.08

sava loģika tur ir un te nu tā dalības NATO ēnas puse – jāņem kaut simbōliska dalība NATO akcijās, bet gluži “весь в белом” un божий одуванчик’s NATO nav.

+1
-1
Atbildēt

1

lno 21.07.2016. 12.12

Ko mēs zinam par Trampu vai Klintoni? Vai viņi paši zina, kā rīkosies ārkārtas situācijā? Skaidrs, ka pirmām kārtām rūpēsies par savu valsti. ASV problēmas samilzt tāpat kā Eiropā un Āfrikā, un diez vai šie kandidāti spējīgi tās atrisināt. Dzīve rādīs…

+4
-14
Atbildēt

4

    haralds > lno 21.07.2016. 13.10

    par Klintoni zinu to, ko pati rakstīja savā grāmatā (Tapalas vai Nordik izdevis latviski!) un vēl mazliet. par Trampu cik no preses.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > lno 21.07.2016. 13.27

    ———haralds par Klintoni zinu to,…..

    ================================================================================

    Paštudē Klintona runas vizītes laikā Latvijā 1994.g. – var būt apjēgsi lielvalstu darījumu nosacījumus. Kā tādās reizēs izsakās – kur tango dejo divi, tur trešais ir lieks….

    http://www.frederickbernas.com/wp-content/uploads/2011/06/yeltsin-clinton.jpg

    Q. Does your phone call to Mr. Yeltsin on the eve of your visit to Riga have certain concerns about the possible Russian reaction to this visit?

    President Clinton. First of all, I called President Yeltsin to tell him where I was going on this trip and to talk about my firm conviction that we must continue with the schedule on Russian troop withdrawal.

    The President’s News Conference With Baltic Leaders in Riga

    July 6, 1994 http://www.presidency.ucsb.edu/ws/?pid=50447

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > lno 21.07.2016. 15.08

    8 mīnusi liecina, ka šeit daudzi zina visu par Klintoni un Trampu:) Man tikai aizdomas, ka tāpat kā par LV partijām, bēgļiem un citiem jaukumiem:)

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    edge_indran > lno 21.07.2016. 15.58

    ———–

    Daudzie mīnusi sabiedrības dzīvē jau pirms Orlando slaktiņa liecināja par iespējamo pilsoņu karu ASV. Ne bez pamatota iemesla pat latviski runājošie amerikāņu konservatori balso par Donaldu Trampu. Nacionālā drošība pašu mājās pirmajā vietā!

    Esmu republikānis, atbalstu Trampu. Saruna ar PBLA priekšsēdi Jāni Kukaini.

    http://www.la.lv/wp-content/uploads/2016/04/Kukainis1_TS_6.jpg

    http://www.la.lv/kukainis-esmu-republikanis-atbalstu-trampu/

    0
    -10
    Atbildēt

    0

Anonīms 21.07.2016. 11.51

Nē Kalniņa kungs – Trampu nav , ko vainot – viņš skaidri un gaiši pateica – beidziet laist muļķi – beidziet tikai pieprasīt un gaidīt.

Jāvaino ir mūsu politiķi, kuri mums – vēlētājiem ir solījušies – gādāt par mūsu tiesībām un iespējām, bet tiekot pie varas tikai par sevi vien gādājuši – visi knabi un visas “”likumīgās” afēras , par kurām lasām … varu iedomāties , ko tads Tramps par to pateiktu

Starp citu, salīdziniet mūsu miljonārus un Trampu- ar ko viņi atskiras ? Teiksim Šķele – slavenais puķīšu audzētājs

+4
-13
Atbildēt

0

Austras koks 21.07.2016. 11.50

Parādījies Kalniņa komentārs pie raksta :) Smieklīgi, nekādas nopietnas analīzes situācijai un teiktajam, tikai bla, bla, bla…

Bet ko var gribēt no Klintones piekritēja…

+10
-13
Atbildēt

3

    lno > Austras koks 21.07.2016. 12.03

    Austras koks. Ko prātīgu gaidīt no Kalniņa, kurš Tibetas patriotus salīdzina ar Donbasa teroristiem?:)

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    andrejs > Austras koks 21.07.2016. 12.38

    to AK

    Vai Jums kādreiz ir bijušas šaubas par Kalniņa prāta spējām? :)

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Austras koks 21.07.2016. 13.51

    ——–

    Kas kaut reizi AK-47 turējis rokās – tas par O.Kalniņa salīdzinājumiem nebrīnās.

    Kā Tibetā, tā Donbasā – ar AK-47 padara vienus un tos pašus darbiņus.

    http://www.thespecialistsltd.com/files/Replica_AK47.jpg

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

MChuzzlewit 21.07.2016. 11.43

Interesanti,

tas, ka Latvija tikai 25.neatkarības gadā sāk būvēt robežžogu ar Krieviju, tā arī Trampa vaina, vai tomēr tāpēc, ka Latvijā milzu ietekme ir kontrabandas un Kremļa lobijam?

Vai Trampa vaina ir tā, ka Latvija 25 gadus netraucēti ļauj darboties Kremļa melu medijiem? Zombēt krievus, uzturēt kaujas gatavībā ideoloģisku piekto kolonnu?

Vai tas, ka bijušie kadru čekisti, LPSR VDK vadības cilvēki var strādāt jaunās valsts drošības struktūrās, būt iekšlietu ministra padomnieku amatos, – to arī Tramps?

Un tagad visiem šoks, ka šo mazliet apreformēto LPSR viens Āmerikas onkels nemetas katrā intervijā aizstāvēt?

Jēziņ…

+18
-11
Atbildēt

10

    Austras koks > MChuzzlewit 21.07.2016. 11.49

    Piekrītu par 100%

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    fretka > MChuzzlewit 21.07.2016. 12.03

    Es arī piekrītu, tik gribēju aprādīt, ka pie mums tomēr demokrātija aug griezdamās, jo vasarās notiek sarunu festivāls LAMPA.

    Ja ievēlēs Trampu, tad varbūt festivāla nosaukums būs TRAMPA LAMPA :)))

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > MChuzzlewit 21.07.2016. 12.22

    fretka. Jemberga, Spriņģe un co man atgādina Hruščovu, kuras pēc ASV apmeklēšanas neaudzinās kukrūzu, bet ieviesīs politisko kultūru, neapjēdzot, ka šeit ir pilnīgi atšķirīga situācija, kurai politkorektums un citi jaukumi ir vēl kaitīgāki kā pašām ASV.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    andrejs > MChuzzlewit 21.07.2016. 12.37

    LPSR VDK vadības cilvēki var strādāt jaunās valsts drošības struktūrās, būt iekšlietu ministra padomnieku amatos,

    —————-

    par to pavisam nesen atgādināja Freiberģene – nesen LTV atkal rādīja dokfilmu par neseno vēsturi, kurā viņa taisnojas, kāpēc viņas izvēlēto padomnieku vidū ir čekists.

    Tas vispār ir nonsenss, ka visi šie mērģļi un cilvēku mocītāji nav pavadījuši dažādus termiņus cietumos, bet tieši pretēji – daudzi no viņiem tagad pieskaitāmi neatkarīgās (?) Latvijas t.s. elitei…

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    vitalisvita > MChuzzlewit 21.07.2016. 12.42

    Nu jā, fretka, – ja par to “Lampu” drīkst pasmieties, tad – viss pareizi!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    fretka > MChuzzlewit 21.07.2016. 12.42

    > lno

    Tā jau ir. Nabaga cēsniekiem viss šis liberālā establišmenta krējums festivālā LAMPA droši vien ir tikpat svešs, cik sveši bija jūrmalniekiem krievu celebrīti Jaunajā vilnī.

    Sevišķi labi ir tā sauktie “stāvkomiķi”, kas plēš jokus ar atsaucēm uz Rīgas restorānu ēdienkarti. Savējie saprot un smejas.

    Un kur tad vēl šogad no Skandināvijas speciāli importētie bēgļi LAMPAS diskusijas vajadzībām :)

    >vitalisvita

    Jūs jau šaubījāties, vai drīkst? :)

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > MChuzzlewit 21.07.2016. 15.12

    Arvien mazāk portālā paliek jaunu vilcienu solītāju, LM iekārtu pārdevēju, Vienotības kadru slavētāju. Ja arī kāds ir, tad liek tikai mīnusus, iebilst baidās, toties parādījušies aizvietotāji – savas tautas lamātāji:)

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > MChuzzlewit 21.07.2016. 17.19

    to lno

    zane, jau pirms laba laika deklarēja, ka viņai te riebjas ienākt – nav vairs masīvā domubiedru atbalsta, kāds bija vēl pirms pavisam neilga laika. Kaut kā viņiem neiet ar tām prognozēm un optimismu par gaišo nākotni kopā ar kolonistiem un “bēgļiem”. Pa reizei jau kko gudru pasaka un mīnusus saliek, bet – pa lielam – pilnīgs atslābums.

    dzeris arī tāds atšļucis…

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    moonlight > MChuzzlewit 22.07.2016. 16.21

    papageno

    tas, ka Latvija tikai 25.neatkarības gadā sāk būvēt robežžogu ar Krieviju

    Ja Latvijas – Krievijas robeža ir čekas pārziņā, žogam nav nekādas nozīmes. Jau tagad tiek aizturēti tikai tie, kuri naudas trūkuma, vai pārgudrības dēļ cenšās apzagt IeM un robežsardzes priekšniecības.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    moonlight > MChuzzlewit 22.07.2016. 16.24

    lno

    Mīnusus un plusus piekoriģē redakcijai piekomandētais Antonijas ielas nama cenzors, jo ir nereāli, ka 4+ vietā pēc pusstundas jau ir 2-.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Anonīms 21.07.2016. 11.18

nelavierē ar tādu pļāpāšanu – mazticams uzbrukums vai kā tikko lasu – latviešu karavīru apņēmība ir stipri palielinājusies – zini – tas absolūti nepārliecina. Ir vajadzīga konkrētība un tiešums un ir jāspēj pateikt, ka mūsu valdības nav gādājušas pietiekamā apmērā par mūsu drošību , bet ar tua Putina krieviem, izdabājot mūsu bēdīgi slaveniem nī tirgoņiem, vai uzņēmumu pārdošanu putina krieviem – mūsu drošību ir nevis stiprinājuši, bet tieši otrādi – vājinājuši

+2
-12
Atbildēt

2

    Edgars Avotiņš > Anonīms 21.07.2016. 13.33

    Skaisle – es domāju, ka neviens nemaz nestrīdas par to, ka iepriekšējos gados valdības pārāk maz pievērsa uzmanību un līdzekļus aizsardzībai.

    Tas kāpēc es saku, ka atklāts Krievijas iebrukums ir mazticams – tāpēc, ka šādā gadījumā sekotu totāla Krievijas ekonomiskā izolācija – ļoti šaubos, ka Putins kaut ko tādu vēlētos.

    Krievijas militārās darbības pret mums iespejamas tad, ja ES un NATO vairs nebūs vienotas.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Anonīms 21.07.2016. 16.09

    ————

    “Kapitāla brīva aprite ir viens no Eiropas Savienības pamatpostulātiem, tāpēc Latvija nevar ierobežot zemes pārdošanu ārzemniekiem, trešdien Saeimas Mandātu un iesniegumu komisijas sēdē sacīja Zemkopības ministrijas parlamentārais sekretārs Ringolds Arnītis (ZZS).” Zemes pārdošanu ārzemniekiem vairs nevar ierobežot (Diena, 21.07.2016.)

    ================================================================================

    ES un NATO ir vienoti, tāpēc Latvijas izpārdošanas process turpinās:

    “Neskaitāmi nekustamie īpašumi un uzņēmumi tiek pārdoti Krievijas iedzīvotājiem un uzņēmējiem (..) Īpašs sarūgtinājums ir uzzinot, ka māju un zemi, kas savulaik piederēja pirmā Latvijas Republikas prezidenta Jāņa Čakstes mazmeitām Annai Justīnei Čakstei-Rollinsai un Katrīnai Čakstei-Vilsonei, iegādājusies Krievijas premjerministra Dmitrija Medvedeva preses sekretāres Nataļjas Timakovas ģimene.”

    http://www.ifttv.com/wp-content/uploads/2015/06/capitalism-a-love-story-directed.jpg

    Sociālantropoloģe [D.Beitnere-LaGalla]: Izpārdot savu zemi ir netālredzīgi

    http://www.la.lv/socialantropologe-izpardot-savu-zemi-ir-netalredzigi/

    0
    -2
    Atbildēt

    0

zanE. 21.07.2016. 10.00

….diez, kuras NATO valstis neaizsargās – “neizpildīta mājas darba dēļ”?…

http://pbs.twimg.com/media/CmnW_QPWYAAtAvH.jpg

+10
-8
Atbildēt

22

    Austras koks > zanE. 21.07.2016. 10.13

    Tikai lieta tā, ka Luksemburgai, Beļģijai un Spānijai Krievija neuzbruks, bet uzbrukt var Baltijai un Polijai. Polija ir liela ar lielu savu armiju, 2% pilda, Igaunija arī 2% pilda, paliek LT un LV. LT vismaz kaut ko dara aizsardzības jomā – atjauno un palielina armiju, kā arī tur krievu kolonistu gandrīz nav.

    Tātad absolūti vājākais posms ir LV, kur pilns ar kolonistiem, kur izsniedzot TUA un turpinot divvalodīgu izglītību, tiek uzturēts krieviski un putiniski domājošu okupantu liels apjoms, un kur par aizsardzību nedomā vispār, jo draudu tak neesot, un kur Finanšu ministrija nevis priecājas, ka aizsardzība sasniegs lielāku apjomu no IKP samazinoties IKP prognozei, bet gan uzreiz attiecīgi samazina izdevumus aizsardzībai.

    Un aizsardzības ministrija pretī tam nerunā, kā arī tā vietā lai domātu, kā palielināt armiju un kādus ieročus izdevīgāk iepirkt, runā tik par infrastruktūras nozīmīgumu (kas ar, protams, ir svarīgi, bet absolūti nav vienīgais jautājums aizsardzībā). Nekas cits, izņemot sponsoru būvniekkompāniju darba nodrošināšanu viņus neinteresē.

    Es par meiteni šahisti un bruņurupuču cilātāju biju labākās domās kādreiz, bet laikam jau ZZS – tas ir zīmogs.

    +19
    -9
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 21.07.2016. 10.25

    zane – bezkauņa – kur ģeogrāfiski ir Latvija un kur Vācija?

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    zanE. > zanE. 21.07.2016. 10.25

    …nujā, populistiem – kā Tramps – der jebkas….uzbruks Baltijas valstīm – Igauniju aizstāvēs, bet LT un LV, kā nepaklausīgos skolēnus, ļaus sabradāt….un ir ļautiņi, kas mutes pavēruši klausās biedra Trampa murgojumos un priecājas – uh, re’, kur vīrs ar stingru mugurkaulu!….

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 21.07.2016. 10.26

    Piekrītu katram Tavam vārdiņam Austra!

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    moonlight > zanE. 21.07.2016. 10.48

    Austras koks

    Latvijas armiju pietiekami raksturo divi organismi, Bergmanis un Rublovskis, kuri pēc atvaļināšanās iestājās kremļa SC, līdzigi, kā atvaļinātiem miličiem atradās siltas vietas SC vadītās RD struktūrās. Tiem visiem nebija nekādu problēmu ar pielaidēm valsts noslēpumiem.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > zanE. 21.07.2016. 10.59

    Austras_koks – par Luksemburgu piekrītu.

    Par Latvijas aizsardzības ministriju Tu kļūdies.

    Jā – esam atpalikuši no Lietuvas un Igaunijas. Bet darām. Tie infrastruktūras objekti ir NATO pieprasīti, gan kazarmas, gan noliktavu kompleksi, gan NATO štābs, gan poligonu paplašināšana- Ādaži ir pārslogoti – jo sabiedrotie tur mācās katru dienu. Zemessardzei mācību apjoms pieaudzis ļoti. Ieroči arī ienāk jauni. Problēma, ka esam atpalikuši no EST un LT – tāpēc mums nākas investēt lietās, kas viņiem jau ir (bruņutransportieri utml) un līdz ar to pietrūkst nauda lietām, kurām pievēršas EST – vieglie tanki un vidēja radiusa pretgaisa raķetes.

    Mans vērtējums, ka mēs tagad varam tikt galā ar zaļajiem vīriņiem. Savukārt – ja pēkšņs plānots Krievijas uzbrukums … tad viss atkarīgs no tā, cik stundas/dienas NATO sabiedrotie iepriekš pamanīs un kad mūsēejie izsludinās trauksmi un vai paspēs atsviest kādus papildspēkus pirms kauju sākšanās. Paši mēs varam nedaudz palēnināt un patraucēt, bet runa ir par ļoti īsu pretestības laiku un apjomu, ko mēs spētu izrādīt – tīri praktiski Latvijas NBS kareivju un kaujasspējīgo zemessargu skaits ir ļoti neliels un … ne viss no kaujai nepieciešamā ir katrā ZS batalionā – ja trauksme tiek izsludināta vēlu, vai Mārupieši paspēs atbraukt uz Latgali?

    Bet … tas, ka sabiedrotie jau ir šeit – tas diezgan automātiski iesaista viņus karadarbībā – bez iespējas Trampam vilkt gumiju.

    Un arī – ASV nevar atļauties neaizsargāt kādu dalibvalsti, jo tad izjuktu ne tikai NATO, bet arī DA Āzijas aizsardzības savienība.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > zanE. 21.07.2016. 11.04

    kā tad – melis – mēs varam – drīkstam atļauties nepildīt NATO saistības par bruņošanos, NATO nedrīkst atļauties nepildīt saistības pret tiem, kas tās nepilda – beidz to miglu pūst – tas ir miljonsreižu ļaunāk kā skarba patiesība

    no tvnet – Atgādināsim, ka Latvija savas saistības pret NATO nav izpildījusi un nemaz negrasās to darīt ātrāk par 2018.gadu.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > zanE. 21.07.2016. 11.10

    p.s. Savukārt – atklāts Krievijas uzbrukums ir ļoti maz ticams.

    tas iespējams vien tad, ja būtiski izmainās Eiropas Drošības situācija – piemēram – kādu populistu dēļ izjūk NATO un ES Eiropā.

    Lielāka ticamība kādam hibrīdkara scenārijam. Bet arī šajā variantā Latgale ne tuvu nav tā piemērotākā. Donbasā bija ap 12miljoni iedzīvotāju – Latgalē ir vien brikšņi. Tad jau drīzāk PieRīgā varētu veidot TeroristuRepubliku, bet tā atkal tālu no robežas.

    Jebkura gadījumā – savas aizsardzības spējas jāturpina celt, jo ASV šis jautājums ir ļoti svarīgs – kāpēc aizsargāt tādus %$^%$, kas nevīžo paši rūpēties par savu aizsardzību.

    Un arī mums pašiem būtu vieglāk un drošāk, ja spētu savu aizsardzību pamatos nodrošināt paši.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    Austras koks > zanE. 21.07.2016. 11.39

    Edgars Avotiņš: “Tie infrastruktūras objekti ir NATO pieprasīti”

    ___________________

    Es to zinu, manas iebildes bija par to, ka šis jautājums ir vienīgais par kuru runā kā par izaicinājumu, it kā cits nekas nebūtu jādara un infrastruktūra būtu vienīgā problēma. Bet infrastruktūra ir mazākā problēma – finansējums ir, līdz ar to ir tikai projektēšanas un būvniecības jautājums. Tas nav izaicinājums, tas ir vienkārši darāms darbs. Tur nav problēmu.

    Bet izaicinājums ir dažu gadu laikā palielināt esošās armijas un rezervistu skaitu, nodrošināt visus ar adekvātu bruņojumu utt. Tas gan tiešām ir izaicinājums, jo tur ir jāpiedomā kā to iespējams realizēt, bet par to vispār netiek runāts.

    Savukārt tas, ka NATO karavīri būs te un tādējādi militārā konfliktā uzreiz notiks NATO iesaiste, protams, ka ir labi. Tieši šis ir gandrīz vienīgais vai galvenais faktors, kas var atturēt Krieviju kā arī nodrošināt NATO iesaisti. Tādēļ jo vairāk NATO karavīru no citām valstīm šeit, jo drošāka situācija. NATO karavīri šeit komplektā ar 5. pantu ir kāda garantija. Pliks 5. pants negarantē absolūti neko.

    Turklāt, tikko Varšavas samitā tika nolemts, ka hibrīdkarš zem 5. panta neiet, ka tā ir pašu valstu problēma.

    Piekrītu tam, ka Tramps nevarēs neiesaistīties Baltijā, lai ASV nezaudētu uzticību Āzijā.

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    vvilums > zanE. 21.07.2016. 11.49

    “Jebkura gadījumā – savas aizsardzības spējas jāturpina celt”
    Arī sava valsts jāturpina celt, bet vai to var darīt ar “kremļa projekta” SC,NSL un “valsts izputinātāju” ZZS rokām, kas šobrīd pārņēmuši varu?
    Jāliek galvas kopā un jānonāk pie demokrātiski ievēlēta politiskā spēka, kuri varēs.Savādāk starp kaimiņu baltijas valstīm un mums plaisa arvien palielināsies. Lieki teikt, ka kremļa vara darīs visu iespējamo, lai mums traucētu.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 21.07.2016. 12.24

    AK: LT vismaz kaut ko dara aizsardzības jomā – atjauno un palielina armiju, kā arī tur krievu kolonistu gandrīz nav.

    ———————–

    visu pasugu liberāļi Tev tūlīt paskaidros, ka tieši Latvijai OMD nav nepieciešams, lai gan visām mūsu kaimiņvalstīm (es te nedomāju Krieviju) tas ir.

    p.s. Reiz TE bija tāds jautājums (aptauja), vai jūs būtu gatavs aizstāvēt savu dzimteni? Un tad daudzi šausminājās, ka to gribētāju ir ddikti maz. Bet rodas jautājums – ar ko, – ar kailām rokām, vai varbūt vienīgi ar rudzu bisi?, jo vairums jauniešu pat karabīni nav rokās turējuši.

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > zanE. 21.07.2016. 12.52

    andrej – ja vēlies aizsargāt Latviju – Kas Tev traucē iestāties Zemessardzē, apgūt nepieciešamās prasmes un kara gadījumā aizsargāt Latviju ar ieroci nevis kailām rokām?

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 21.07.2016. 12.58

    to Edgars

    somi, igauņi un lietuvieši tā nedomā.

    p.s. No Tevis jau vairākkārt teiktā es saprotu, ka dzimtenes aizstāvēšanai ir jābūt brīvprātīgam pasākumam, vai ne?

    Nav skaidrs, par ko manam viedoklim sakabināti mīnusi? Ko es nepareizu pateicu? :)))

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > zanE. 21.07.2016. 13.00

    Austras Koks –

    nav tā, ka tikai infrastruktūras objekti tiek uzsvērti.

    Notiek viena armijas bataliona mehanizācija ar britu kajinieku kaujas mašīnām – tas gan vilksies vairākus gadus. Bet tas paceļ mūsu spējas jaunā līmenī.

    Pretgaisa aizsardzībā tiek darīts daudz – tiesa gan – tur mums iztrukst tāla un vidēja radiusa ieroči vispār. Jāskatās – domāju, ka Kanādieši negribēs novietot savus spekus bez pretgaisa aizsardzības un atvedīs līdzi patriotus.

    Zemessardzē notiek kvalitatīvas pārmaiņas gan apmācībā gan ieročos, gan ekipējumā. Tiesa gan … man personigi vel ir smagi jautājumi par šo tēmu.

    Nu un ir jautājums par armijas palielināšanu – vismaz viens KB vel būtu jāveido. Bergmanis šo solīja virzīt valdībā un uz Saeimu.

    OMD – lieta varbūt nav slikta – bet ļoti dārga. Mēs esam nolaiduši Padomju infrastruktūru, jaunu neesam uzbūvējuši. Tas varētu būt risinājums, bet tikai pēc tam, kad nauda pietiks esošās armijas vajadzībām.

    Lietuvā un Igaunija arī šajā jomā ir cita situācija – viņi neizlaupīja Padomju militāros objektus.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 21.07.2016. 13.11

    OMD – lieta varbūt nav slikta – bet ļoti dārga.

    ——————-

    kas jums to ir iestāstījis?

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > zanE. 21.07.2016. 13.23

    Andrej – jau tagad Latvija nespēj nodrošināt ieročus un ekipējumu brīvprātīgajiem. Ko darīs, ja ekipējums būs jānodrošina lielam baram OMD?

    Es tomēr uzskatu, ka vispirms jāapmāca tie, kas vēlas aizsargāt Latviju, un tikai pēc tam var domāt par to apmācību, kas negrib Latviju aizsargāt vai pat vēlētos Latviju pievienot Krievijai.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > zanE. 21.07.2016. 13.28

    Es piemēram katru mēnesi atlicinu līdzekļus un pats pērku klāt ekipējumu. OMD gadījumā Tu nevienam nevarēsi prasīt, lai pats par savu naudu iepirktu ekipējumu. Kaut vai tāpēc vien OMD būs daudz dārgāks kā Zemessardze.

    Nu un tas ko jau teicu – jābuvē no jauna kazarmads, poligoni, japērk formas, jabaro utt.

    Lietuva, Igaunija, Somija iepriekšējos gados nav nolaidusi aizsardzību uz grunti – viņiem pietiek līdzekļi – tāpēc cilveku trūkumu risina ar OMD. Mums trūkst līdzekļi. Cilveku trūkums mums pagaidām vēl ir atrisināms ar nedaudz atvieglotām fizo un veselības normām.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs > zanE. 21.07.2016. 13.37

    Nu un tas ko jau teicu – jābuvē no jauna kazarmas, poligoni, japērk formas, jabaro utt.

    ——————–

    un kas no tā nav vajadzīgs profesionālajam karavīram? :)

    Par barošanu, jāatzīstas, nezinu kā ir, bet visu pārējo taču valsts nodrošina, es ceru?… :) plus visai liela alga un vēl izdienas pensija no nedaudz pāri 40 gadiem, vai ne?

    Vai nav smieklīgi, ka valsts pieļāva Skrundas karapilsētiņas sabrukšanu un privatizāciju par sviestmaizi?

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    edge_indran > zanE. 21.07.2016. 16.14

    ———-andrejs:”…Vai nav smieklīgi, ka valsts pieļāva Skrundas karapilsētiņas sabrukšanu un privatizāciju par sviestmaizi?”

    ================================================================================

    Ja sagaidot 25 anti-komunistiskā puča uzvaras gadadienu vara valsts galvaspilsēta atkal jāatgūst, tad smiekli nenāk…..

    Smiltēns: «Vienotībai» ir jāpatriec no Rīgas prokremliskā vara

    http://itvnet.lv/article/zinas/611558_640x420.jpg

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/611558-smiltens_vienotibai_ir_japatriec_no_rigas_prokremliska_vara

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > zanE. 21.07.2016. 17.58

    andrej – profesionāla armija mums ir ļoti maziņa – 2 kājinieku batalioni.

    Ja runājam par OMD, tad tur jau runa ietu par vairakkārt lielāku skaitu.

    Piedevām – armijā kareivis dienot daudzus gadus kļūst par specialistu – tad viņam var uzticēt sarežģītu tehniku un ieročus. OMD 1-2 gadu laika ko var apgūt? Pamtiemaņas.

    Profesionalai armijai arī tā priekšrocība, ka var sutīt misijās, lai Latvija pildītu saistības pret sabiedrotajiem. OMD? Domāju ka būtu grūti kautkur aizsutīt.

    Es nedaudz par kautko citu. OMD un armijas rezervi pagaidām labi aizstāj Zemessardze – lētāk un motivētāki.

    Jā – kad nauda vairs nebūs problēma, bet trūks cilvēki – tad varēs domāt par OMD atjaunošanu.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    moonlight > zanE. 22.07.2016. 15.51

    Edgars Avotiņš

    Mans vērtējums, ka mēs tagad varam tikt galā ar zaļajiem vīriņiem.

    Kā taisies tikt galā ar Kozlovska, Mežvieta un Maizīša plintniekiem, kas X stundā, kopā ar 5. kolonas atvaļinātiem krievu armijniekiem agrā rīta stundā ieradīsies katra zemessarga un patriotiski noskaņota latviešu virsnieka mājā?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    moonlight > zanE. 22.07.2016. 16.16

    andrejs

    Vai nav smieklīgi, ka valsts pieļāva Skrundas karapilsētiņas sabrukšanu un privatizāciju par sviestmaizi?

    Vienotības priekšgājēji, LC, pēc kremļa saimnieku rīkojuma iznīcināja vērtīgo militāro objektu, Skrundas lokatoru. Atcerēsimies, ka visi LC čekas pederasti ir labi iekārtojušies, bet Pētersonei, Bērziņam un Piebalgam turklāt sagādāti labi amati.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

J.Biotops 21.07.2016. 09.29

Nolaižoties tuvāk zemei vērts pasekot, kuri latvju patrioti dzied slavas dziesmas Trampam. Te un citur.

(Obamam savu grēku pietiek, par nekarošanu Ukrainas dēļ viņš nav lamājams, jo nebija Amerikai tādu saistību, kā Francijai un UK par Poliju)

+21
-7
Atbildēt

13

    Anonīms > J.Biotops 21.07.2016. 09.35

    nu biotop – uzdod jautājumu – kuras politiskās partijas ir atbildīgas par to, ka robeža ar Krieviju nav nobruņota līdz zobiem, ka Latgale ir pārkrievota, ka Rīgā un Jūrmālā vairāk Putina krievu kā mūsu vietējie , ka atliek Plaudim paraudāt , ka nevar pārdot dzivokļus un pelnīt miljonus un saeimas deputātiem pasolīt saldumus un velkam iekšā jaunus Krievijas krievus , ka militarais budžets mums mazāks , kā daudz nep[adraudētākām valstīm

    Kam Latvijas valsts valdības pārskaita miljonus – par citadeles , liepājas metalurag, airbaltic utt utjprj – izzgašanu ?

    Nē – tā vietā ņem lākturi un tagad skatīsies – kuri latvieši priecājas par Trampu – tie būs tie vainīgie un tos vajadzēs nokaut – nu dirsa tu tāds … Varu zvērēt, ka man ir vislabākā apņemšanās dzīvot bez rupjībām, vakardien starp citu, Eņģeli satiku, bet kad čekisti šitā dzīro – nespēju savaldīties

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    lno > J.Biotops 21.07.2016. 09.53

    J.Biotops…par nekarošanu Ukrainas dēļ viņš nav lamājams, jo nebija Amerikai tādu saistību, kā Francijai un UK par Poliju

    ______________________

    Kā tad, neko nesolīja, neko negarantēja:):):) Putins dara tikai to, ko viņam atļauj.

    P.S. Patriota jēdzienu arī nevajag apņirgt. Man “rezonātors” ar pliku vēderu ziemas salā ir simpatiskāks kā Satversmes ignorēšanas idejas ģenerātori. Vai kāds šeit zina, kas Trampam vēderā? Kādreiz to pašu dzirdēju par Reiganu. Pēc no visiem stūriem nākošās informācijas Tramps vairāk atgādina cilvēkēdāju, diemžēl mūžīgā neziņa, cik tam var ticēt.

    +7
    -16
    Atbildēt

    0

    fretka > J.Biotops 21.07.2016. 10.19

    Biotop, es neko nerakstīju par Obamas pienākumu karot Ukrainas dēļ.

    Bet Budapeštas Memorandu parakstītāju konsultācijām bija jābūt uzreiz – vai tās bija?

    Saprotu, ka 2014. gada februārī, martā un vēlāk Krievija noliedza sava karaspēka piedalīšanos Krimas atšķelšanā, bet pēc tam taču Putins pats visai pasaulei pastāstīja, ka tāda piedalīšanās bijusi.

    No tā brīža Krievijas tagadējiem varasvīriem vajadzēja būt kā spitālīgiem pārējo Budapeštas Memorandu parakstītāju acīs. Vai tā ir?

    Tāpēc, manuprāt, Baraks Huseins un viņa partijas biedrene Klintone šajā aspektā nav labāki par Trampu.

    +14
    -11
    Atbildēt

    0

    Austras koks > J.Biotops 21.07.2016. 10.29

    Biotop, vispār jau Tramps pateica tieši to pašu, ko domā arī Klintone, bet kura tikai smuki daudz izrunājas, lai pareizi izskatītos.

    Tas ir tas pats, kas ar Hitleru un Staļinu – abi slepkavas, bet Hitlers runāja pa tiešo, ka tie un tie ir sūdi un tāpēc jānogalina, savukārt Staļins un komunisti vienmēr runājuši par skaisto vienlīdzību. Un rezultātā Hitlers, kas nogalinājis daudz mazāk, rietumu sabiedrības uztverē ir daudz lielāks ļaunums nekā Staļins, kaut faktiski ir otrādāk, jo komunisti ne tikai vairāk ir nogalinājuši, bet viņu iesētais ļaunums pasaulē turpinās joprojām, un to realizē arī tādas būtnes kā Hilarija. Vajag pareizi runāt, un visi ticīgie ticēs. Tā arī ir ar Hilariju.

    Ar Trampu ir tā, ka viņš nenāk no politiskām aprindām, viņam daudz info nav zināma, kā arī uz politiku skatījums ir savādāks. Bet ja kļūs par prezidentu, un viņam liks priekšā visu info par starptautisko situāciju un ASV interesēm, kas viņam nav pieejama, tad viņa rīcība nebūt vairs var nebūt RU draudzīga. Turklāt, lai kādas domas viņš teiktu, viņš vienpersoniski nevar pagriezt ASV un visu tās politisko un birokrātisko mašinēriju strauji kādā citā virzienā. Un ja viņš tiešām grib būt Baltajā namā, un ja republikāņi arī grib, tad republikāņiem iekšienē, t.sk., Trampam, ir jāvienojas par daudziem kompromisiem, kas papildus nodrošinās to, ka Tramps nebūs nekāds RU draugs.

    Un vēl – ja jau Tramps grib “Make America Great Again” vai kā nu tur bija tas sauklis, tad viņam stājoties amatā nāksies arī saprast, ka bez aktīvas ārpolitikas Ameriku par GREAT neuztaisīs, ka ASV ārpolitiskajām nostādnēm un rīcībai ir liela nozīme arī iekšpolitikā un savas dominances un veiksmīgas attīstības nodrošināšanā.

    Par Ukrainu – bija konkrētas valstis uzņēmušās konkrētas saistības par Ukrainas kodolieroču atdošanu, kuras neizpildīja. Līdz ar to turpmāk par līdzīgiem līgumiem var aizmirst, un neviens neko pret USA vai kāds citas valsts garantijām neatdos. Un ja vēl ASV līdzīgi rīkosies NATO gadījumā, tad ASV par savu reputāciju var aizmirst, kas nozīmēs to – ka grūtāk būs padarīt ASV GREAT AGAIN, un samazināsies tās noteicošā loma pasaulē, kas galīgi nav ASV interesēs.

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > J.Biotops 21.07.2016. 10.31

    fretka – Jūsu aprakstītajam piekrītu, tomēr tās nav tas pats, kas Francijas+Anglijas garantijas Polijai. Krievijai kā spitālīgai bija jābūt, vēlākais, pēc iebrukuma Gruzijā. Ja ne pēc 1996.gada, kad vajadzēja izvākties no Kenigsbergas. Diemžēl manas (vai mūsu) vēlmes pasauli nemaina.

    Ino – nedomāju, ka vieni grēki attaisno citus. Ar patriotisma saukļiem ir tāpat, kā ar brēku par taisnīgumu, kuras aizsegā padarītas lielākās netaisnības, vai paverdzinātājiem tik mīļo atbrīvošanas lozungu.

    AK – man arī patiktu, ja mūsu sabiedrotajiem būt tāda pati izpratne par Krieviju, kā mums. Diemžēl nākas iztikt ar tādiem, kādi pieejami. Ilūziju par neitralitāti, ceru, ka mums nav?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > J.Biotops 21.07.2016. 10.32

    Skaisle. Pēc visu noziegumu uzskaitīšanas vajadzētu padomāt, kādēļ tā notiek….Un tad saprātīgākajiem rodas nojausma – nebūtu kremļa partijas SC drauds, par esošajām “latviešu” partijām, ieskaitot NA, balsotu tikai īpaši “apdāvinātie”. Ja tiek ignorētas starptautiskās normas par kolonistu izvākšanu no okupētas teritorijas, tad Satversmes ignorēšana ir tīrais sīkums:)

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    Anonīms > J.Biotops 21.07.2016. 10.40

    lno – ja Tu sevi uzskati par gudru – un es domāju, ka tu sevi uzskati par ļoti gudru – tad pastāsti man – negudrajai, vai ļoti negudrajai – kāpēc mums Latvijā ne tikai ir Putina partijas māsas partija SC, bet tai pieder noteikšana pār pusi no valsts – Rīgas?

    Pastāsti man – konkrēti – neslinko – nosauc tādus mūsu latviskās – bez SC valdības lēmumus, kuru rezultātā pieaugtu latvisko partiju popularitāte, un samazinātos SC popularitāte.

    Piemēram, apsaimniekošana , elektrība, zemes nodoklis – visur cenas ceļas, bet pretī es nesaņemu neko – es pat smaku nejūtu no tās naudas.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Austras koks > J.Biotops 21.07.2016. 11.30

    Biotop, es tikai gribēju teikt to, ka Hilarija nav ne par matu labāka izvēle Baltijas drošībai kā Tramps. Tas, ka viņa atklāti nepasaka to, ko šeit ir teicis Tramps, un bieži skaisti runā to, ko Eiropā pie varas esošie grib dzirdēt, nenozīmē, ka viņa domā savādāk, ka ievēlot Hilariju mēs būsim lielākā drošībā kā tad, ja tiks ievēlēts Tramps.

    Tramps pieturas pie kaut kādiem saviem principiem, un vairāk vai mazāk runā ko domā, un neizlocās, bet Hilarija ir tik gluma žurka, ka man, godīgi sakot, no viņas ievēlēšanas ir vairāk bail.

    Varbūt pat Tramps ir vienīgais, kas spēs rietumu pasaulē nodrošināt to, ko jūs sludināt, kas būtu jānodrošina – ka likums ir jāievēro un jāattiecina uz visiem vienādi, un ka noziegums nevar radīt tiesības. Katrā ziņā glumā Hilarija to nu nekādīgi nenodrošinās un pat tajā virzienā nerunās, kur nu vēl kaut ko darīs.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > J.Biotops 21.07.2016. 11.58

    Atbildi sniedzu iepriekš, bet kurlie jau nedzird:) Tu labāk padomā, kādēļ rietumeiropā var pastāvēt pundurvalstiņas, bet RU rokas trīc pēc Baltijas “puķu dārziņiem”? Mongalijas stepes krieviem neinteresē. Ja neapmierina valdība, to atved uz Maskavu un nošauj:)

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > J.Biotops 21.07.2016. 12.11

    Nolaižoties tuvāk zemei vērts pasekot, kuri latvju patrioti dzied slavas dziesmas Trampam.

    ———

    BTW, kur pazudis kareivīgais mūnlatiņš? Kas visiem gatavs izlaist zarnas un uzdurt uz mietiem…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Anonīms > J.Biotops 21.07.2016. 12.19

    lno -neko tu nesniedzi – tev tik naciki varoņi un citi ir nelieši , bet tā nav – naciķi ir tieši tai pašā maisā bāžami, kuri visi politiķi – lai neteiktu – nelieši nr viens

    Jautājums – kāpēc tā? Man ir atbilžu garie varianti – bet divos vārdos – čekas roka !

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > J.Biotops 21.07.2016. 15.35

    J. Biotops. Ar patriotisma saukļiem ir tāpat, kā ar brēku par taisnīgumu, kuras aizsegā padarītas lielākās netaisnības

    ___________________________

    Nu tad jāizliedz ar likumu šādu ideju propoganda, un jāreklamē pretējais – kauns Latvijas patriotiem, lai dzīvo varenā Krievzeme, aplaupi pensionārus, pārdod visu, kas pieder citam u.t.t.:)

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > J.Biotops 21.07.2016. 18.00

    Ino – tīši vai netīši, bet lieliski formulējāt mūsu uzskatu atšķirību pamatu „…jāizliedz ar likumu šādu ideju propoganda…”. Nebūdams patriots, neprasu aizliegt ar likumu idejas, kuras man nepatīk. Tāpat, ka nenosaku, kam (ceru, ka vismaz ne valstij) kas „jāreklamē”.

    Kādā biezā grāmatā rakstīts „pēc viņu augļiem jums būs viņus pazīt”. Tas tuvāk manam prātiņam, tāpēc cenšos augļus atpazīt jau tikko aizmetušos, ja izdodas – jau pēc ziediem. Šāda tāda pieredze pamazām uzkrājusies.

    AK – Patiktu jau, ja Tramps izrādītos modernizēts Reigans, bet viņa paša partijas biedri ne visai par to pārliecināti. Manā acīs nozīmīga kāda prozaiska atšķirība – Reigans pirms prezidentēšanas bija Kalifornijas gubernators. Štatā iedzīvotāju toreiz vairāk, ka 10 Latvijās, ekonomika lielāka par jebkuru Eiropas soclēģera baraku. Ka gubernatora darbs tur nav pa spēkam katram komendiantam, viena cita aktiera izgāšanās labi pierādīja. Hilarijas ASV „demokrāti” man no attāluma līdzīgi Eiropas sociķiem, tātad nesimpātiski pēc definīcijas, tomēr nevaru aizmirst, ka Trumens arī bija no tiem demokrātiem. Nav tā pasaulīte melnbalta.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

vvilums 21.07.2016. 09.17

Nu rašistiem dots cerību stariņš tam, ka viņu slēptās zemiskās vēlmes varētu reiz arī piepildīties.
Atliek tikai kādā rančo diviem varenajiem satikties,sadzert, uzsist kāršu partiju un ,kas to lai zin kāda sū… straume sāks plūst no austrumiem, ja zaudēs rančo saimnieks.

+4
-9
Atbildēt

2

    Anonīms > vvilums 21.07.2016. 09.29

    toties latvietis vilums jau metas gaudot – skaidra lieta – kāda ir šīs valsts morāle – mēs esam maziņi un nespējīgi, mēs jau neko – ne pie kā neesam vainīgi par visu atbildīgi Putins un Krievija … cik gadi no krimnaš pagājuši?

    Kas zemessardzei sapirka lapstiņas, ar ko pat bērni smilškastē nevar spēlēties ? Kas izzog valsti un aidzen pilsonus svešumā un aicina iekšā Putina krievus? Amerikāņi vai pašmāju čekisti?

    Par to tu nedomā un neraksti – tik gaudo , gan jua , ka vēl vīrietis skaities – lupata johaidī !

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    moonlight > vvilums 21.07.2016. 10.36

    Skaisle

    Kas izzog valsti un aidzen pilsonus svešumā un aicina iekšā Putina krievus?

    Tavējie kropļi: SC paģeļņiki, Vienotības prokremliskā kleptokrātija un sodomija. Nupat putļerasti atkal kopiski nobalsoja, šoreiz par Latvijas zemes izpārdošanu ārzemniekiem.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

fretka 21.07.2016. 08.37

Tramps sacīja, ka viņš izlems, vai aizsargāt Baltijas valstis pret Krievijas agresiju, pamatojoties uz to, vai šīs valstis “ir izpildījušas savas saistības pret mums”.

——

Nekā jauna. Tieši tikpat eleganti ASV (demokrāts Baraks Huseins Obama) 2014. gadā izvairījās no savu saistību izpildes, kad Krievija ar bruņotu spēku atņēma Ukrainai Krimu.

Kas aizmirsis, tam var atgādināt, ka pirms tam, 1939. gadā, kad Hitlera Vācija uzbruka Polijai, kurai bija savstarpējas militāras palīdzības līgums ar Angliju un Franciju, pēdējās divas valstis trešajā dienā pēc uzbrukuma pieteica Vācijai karu.

Bet kad Polijai 1939. gada 17. septembrī uzbruka sarkanā Krievija, Anglija un Francija nepieteica vis karu arī Krievijai, bet tikai paskaidroja, ka savstarpējās militārās palīdzības līgumā ar Poliju neesot īpaši pieminēta Polijas austrumu robežas neaizskaramība.

P.S. Viss NYT raksts ir šeit

http://www.nytimes.com/2016/07/21/us/politics/donald-trump-issues.html?hp&action=click&pgtype=Homepage&clickSource=story-heading&module=a-lede-package-region&region=top-news&WT.nav=top-news&_r=0

+14
-15
Atbildēt

3

    Anonīms > fretka 21.07.2016. 09.22

    jā, jau senie ēģiptieši teica – nekā jauna zem šīs saules.

    Man ļoti patīk spēcīgi vīrieši. Piemēram, Napoleons – ģēnijs, bet kāds maita bija. Kā pameta prastai nāvei savējos , kas viņam bija uzticīgi kā suņi …

    Atliek lūgt To Kungu Debesīs, lai ASV pie varas nāktu Klintone, un atliek klapēt laukā latviešu balto kaķīšu sindromu, kad mazāko grūtību priekšā – ķepas pret gaisu un gaida labo karali un kad sagaida – pazemīgi laiza tam pēdas un grīdu pa, kuru tas staigājis , pat neuzņemoties nekādu citu atbildību, ka vien saldo piedošanu .

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    vitalisvita > fretka 21.07.2016. 10.38

    Lūk, arī atbilde: “He added, “If they fulfill their obligations to us, the answer is yes.”

    Kas gan te vēl nav skaidrs? Ja mēs savas sabiedroto saistības izpildīsim, tad viņš mūs aizsargās, bet, ja pie varas atstāsim politiskus avantūristus, kuri šīs saistības apzināti nepildīs, tad atdos krieviem … Vot takije pirogi!

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    vitalisvita > fretka 21.07.2016. 12.22

    Nu – ar to mūsu “atdošanu krieviem” es gan mazliet tā kā pārspīlēju… Laikam jau pareizāk būtu teikt, ka tad Tramps mūs nedos vis Putinam, bet atstās Ušakovam… He he – “cik garš, tik plats!”

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam