Stāsts nav par 250 un arī ne 776

137

Komentāri (137)

andreis 22.09.2015. 15.54

Paskaties kaut vai divistabu dzīvokļa cenu Rīgā un tad stāsti, ka ar eur 800 algu var nopirkt māju un iekopt dārzu. Paprasi bankā cik lielu kredītu tev iedos ar eur 800 algu, ja tev ir arī ģimene un bērni jāpabaro. Dzīvojam cepuri kuldami, mājas pērkam, strādniekus ar 800+ algu meklē uz katra stūra un nevar atrast, tā ka sīrieši te dzīvos un strādās cepuri kuldami, pirks nekutamo īpašumu un audzēs rozes… ka tik ne arī

0
0
Atbildēt

0

aivars15 18.09.2015. 00.43

Latvijas iedzīvotāji ir starp 25% pasaules bagātākajiem cilvēkiem. Turklāt reālistiski mēs mēģināsim nokļūt 15% bagātāko grupā. Šī zeme ir un būs vēl pievilcīgāka miljoniem, tādēļ no migrantiem neizbēgsim.

Šobrīd ir strausa politika – ja par migrantiem nerunāsim, tad varbūt viņi pie mums nebrauks. Tā vietā, lai domātu kā rīkoties labāk ‘mēs esam pret’, ‘mums nav nacionālās politikas’.

+10
-5
Atbildēt

2

    Drosma > aivars15 18.09.2015. 09.35

    Jā – mēs esam viena no sociāli netaisnīgākajām sabiedrībām ne tikai Eiropā, bet visā pasaulē.

    Salīdzini šai numurā aprakstīto ģimeni no Preiļiem un , piemēram, Šķēles ģimeni.

    Pie tam -ņem vērā, ka Šķēles kunga biznesa ķēriens, tieši tāpat kā,piemēram , Gaiļa kungam – sāka uzņemt veiksmīgus apgriezienus pēc pabūšanas valsts vienā no augstākajiem amatiem.

    Visas bankas ,kas bankrotēja,vai to kā uzcēla LNB – nu tur ir tie Latvijas bagātie cilvēki.

    Kā dzīvo 40 % Latvijas iedzīvotāji – lasi par Preiļiem.

    Nevajag ar savu demagoģiju te uzstāties.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    sniega_roze > aivars15 20.09.2015. 23.49

    Latvijā vidējā alga nu jau pārsniedz eur 800.

    IKP ir tik liels kā nekad.

    Tiem kas nedzer, un bēgļu vairums nedzer, drīz vien būs iekoptas mājas un dārzi.

    Tas kamēr troļļi raud par grūto dzīvi, arvien vairāk cilvēku izmanto Eiropas pārvietošanas, preču un naudas plūsmas brīvības sniegtās izaugsmes iespējas. Un pareizi dara – vajag tik strādāt, jo bez darba jau nekas cits kā paģiras nebūs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

valdemir 17.09.2015. 20.50

Pamuldēt jau koalīcijas padome ļauj. Ir pat vēlams, lai radītu kaut kādu demokrātijas ilūziju.

+1
-5
Atbildēt

0

Valdis Eiserts 17.09.2015. 20.44

EMOCIJAS IR NEPROFESIONALITĀTES INDIKĀCIJA(visās dzīves jomās, izņemot mākslas), bet popupulistiskā raksta autors cer, ka tās viņu vienos ar viņa elektorātu, kurš, savukārt, ir pārliecināts, ka FORCE MAJORE var uzveikt pieliekot vajadzīgo daudzumu (-), tomēr deputāta galvenais nolūks ir izkaulēt šī elektorāta (+) pret savu uzvārdu nākamajās vēlēšanās, neskatoties uz atzīšanos nevarībā.

+8
-4
Atbildēt

2

jupis 17.09.2015. 20.24

Jauka atbilde no lsm.lv: http://www.lsm.lv/lv/raksts/arpus-etera/maiks-koljers-spele-bez-robezam.a146028/ Vērts izlasīt visu, šeit ieskats:

“Valstis, kas pašlaik patrulē Baltijas debesīs, ir Vācija un Ungārija. … ja Latvija izmanto savas tiesības nepieņemt bēgļus, Vācija un Ungārija var izmantot savas tiesības palikt mājās. … man iebilda, ka NATO un ES ir pavisam atšķirīgas organizācijas… Viņu ticība mani valdzina. … Ungārijas premjerministrs Viktors Orbans, visticamāk, ir tāds cilvēks, kas piemin ļaunu”

+7
-3
Atbildēt

0

sniega_roze 17.09.2015. 20.02

Raivis laikam nesaprot, ka nesolidārizējoties ar Vāciju tanī vienīgajā reizē paaudzes laikā, kad Vācijai to vajag, viņi var nesolidarizēties ar mums, ka mums to vajag laiku pa laikiem, gan Eiropā, gan aizsardzībā, gan investīcijās un tehnoloģijās.

Nevajag taču būs vienkāršam muļķim, ja darbojas lielajā politikā. Sorry, protams.

Vai tad nav redzams, ka te ir stāsts par Latvijas un Vācijas (līdz ar to Eiropas) ilgtermiņa ttiecībām?

+8
-6
Atbildēt

1

    Ēriks > sniega_roze 17.09.2015. 21.05

    Ar kuriem no Vācijas?Ar PEGIDA vajadzētu gan solidarizēties.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

Drosma 17.09.2015. 17.39

https://www.youtube.com/watch?v=6l8jWHXodQ0

Man ļoti patīk skatīties jūtjūbī , kā citur pasaulē cilvēki cīnās par likumiem, par taisnīgumu, par uzvaru.

Pie mums – tālāk par gaudenu runāšanu netiek.

+1
-9
Atbildēt

2

    Krotow > Drosma 17.09.2015. 19.08

    Ja vēlies deputātu tesiņus, tepat blakus atrodas valsts, kurā Valsts Domes deputāti arī ik pa laikam mēdz paplēst vilnu viens otram. Vari doties turp. Mēs te arī bez cirka iztiksim.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 18.09.2015. 09.30

    Tieši tā – mēs bez cirka iztiekam,jo tas viss notiek aiz slēgtām durvīm, aizvilktiem aizskariem un atslēgtiem telefoniem. Tur partiju bosi ar sponsoriem un aģentiem nolemj kam un kā Latvijā būt.

    Deputātiem pasaka kā balsot, viņu darbs – klusi un bezkaislīgi nospiest pogu, vai attiecīgi – nenospiest.

    Tur kur parlamentā kaujas – tu redzi cilvēkus, kuriem ir vismaz kaisle par ideju, ir cīņas prieks … mums – klusa nolemtība.

    Diemžēl.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

DontUworry 17.09.2015. 16.06

Stāsts ir par pabalsta lielumu. Tīkotāju skaits ir proporcionāls tam.

+5
-3
Atbildēt

2

    veceko4 > DontUworry 17.09.2015. 16.54

    Pirms solidāri sadalīt migrantus, vispirms solidāri jāvienojas par pabalstu max lielumu un to atšķirībām dažādās valstīs, kā atskaites punktu pieņemot, piemēram, mūsu valstī noteiktos.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    morgenstern > DontUworry 17.09.2015. 17.17

    jeezinj;) man buutu jaastaasta ar ko beeglji tad iztikshanu pelniis?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Drosma 17.09.2015. 15.54

Atkal vienu sievieti nobeiguši.

Vai nu agrāk tam nebiju pievērsusi uzmanību, vai tomēr agrāk tā neslepkavoja.

NU ! Bēgļus uzņems, bet mūsu pašu slepkavošanu pat nedomā apturēt.

Un to saucot par demokrātisku valsti!

Pagājušās nedēļas nogalē kāds zvanītājs informējis policiju par to, ka kādā dzīvoklī, iespējams, atrodas sievietes līķis. Policija apstiprināja zvanītāja aizdomas – dzīvoklī tika atrasts sievietes līķis ar vardarbīgas nāves pazīmēm, portāls «Apollo» uzzināja policijā.

+1
-10
Atbildēt

0

Absints 17.09.2015. 15.32

Bēgļi mums būs jāuzņem. Ja ne brīvprātīgi, tad piespiedu kārtā, Tāpēc atteikties ir tuvredzīgi. Vācieši, austrieši, ungāri un citi slēdz robežas, ungāri soda, EU Parlaments pieņem lēmumus par cīņu ar cilvēku kontrabandu, Dānija samazina pabalstus. Lūk, konkrēti soļi, nevis uzpūtīga pozēšana. Jau iepriekš teicu, ka šinī gadījumā politiķi neredz tālāk par savu degungalu. Te pat var būt savs labums – specifiska valsts nostāja pret bēgļiem varētu būt tikpat labi attiecināma pret emigrantiem no Krievijas. Šīnī brīdī Eiropa to sapratīs. A mēs daram otrādi – 600 000 akceptējam klusējot, pret 756 iebilstam skaļi. Otra lieta, ko visu laiku esmu teicis- pēc būtības (atkārtoju, pēc būtības!) emigranti no Latvijas tādi paši bēgļi vien ir. Arī viņu dzenulis ir materiālā labklājība. Jā, latvietis uz īriju var aizbraukt likumīgi, sīrietis uz Vāciju ne, bet citādi tas ar neko neatšķiras- abi tīko pēc labākas dzīves. Tāpēc man tas liekas drusku jocīgi – es varu, a viņš ne.. .

Bēgļu krīze tiks atrisināta. Ne Latvijā. Pirmās pazīmes jau ir. Latvija bēgļu krīzi atrisināt nevar, to var tikai Eiropas Savienība. Nu neesam mēs pasaules centrs. Varam spļaut pret vēju, bet zinam, kas no tā sanāk. Tāpēc Latvijai nav jēgas sašmucēties, ja vien Latvijas politiķi spētu drusku domāt….

+16
-4
Atbildēt

2

    edge_indran > 17.09.2015. 15.51

    ———–

    Bēgļu krīzes iemeslu novēršanas pirmās pazīmes tiešām parādās:

    “Are you Syrious? ‘Putin admits Russia’s aiding Syrian army in war’”

    https://www.youtube.com/watch?v=hNOC_kI3jVM

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    locus > 17.09.2015. 16.34

    Tāda Dzintara vāvuļošana ir laba tik, cik tā uztur diskusiju par veidu, kā risināt situāciju ar bēgļiem Eiropā. Citādāk – visi tie teksti – “jācīnās ar cēloņiem, nevis ar sekām” – ir tas pats, kas skatīties, kā 16. martā pie svētas vietas – Brīvības pieminekļa – nacionālisti bļauj “cūkas” un metas kauties ar kreivu bļauriem un teikt NA puišiem: tās taču ir sekas, cīnieties ar cēloņiem un padariet 2. pasaules karu nebijušu.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

Skumjais Bruņinieks 17.09.2015. 15.11

Dzintars māk tikai salkani-patriotiski d..st.

Izcils demagogs un nelietis, īsts atradums Lembergam.

Dzintaru vajadzētu vienreiz pielikt pie darba, lai kaut ko jēdzīgu padara. Bet tam jau viņš nekad nepiekritīs, jo pašreizējais amats un poza ir ideāla – var tēlot varoni un atbildība nekāda.

Otrs tāds pats kukainis ir Lembergs, kurš nelien un nelīdīs valdībā, jo tur ātri sašmucēties var.

Ja kāds grib redzēt un dzirdēt Dzintara un NA sauso atlikumu, tad ieslēdziet Tv Ventspils vai Tv Rīga 24, palasiet NRA vai citus portālus – ieraudzīsiet smagos noziegumos apsūdzēto Lembergu(pret kuru Raivim iebildumu neesot), kurš sludina Krievijai draudzīgu politiku, atbalsta ES vājināšanos, sķeļ ES un nomelno mūsu vienīgo aizsardzības garantu pret Krieviju NATO.

Tāds ir R.Dzintara sausais atlikums, tāds pats, kā viņa draugi – Osipovs un Lembergs.

+16
-7
Atbildēt

2

    Drosma > Skumjais Bruņinieks 17.09.2015. 15.26

    Tieši tā Smukais Bruņiniek !

    Drosmīgi un patiesi uzrakstīji!

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Skumjais Bruņinieks 17.09.2015. 19.31

    Skaisle

    Drosmīgi un patiesi uzrakstīji!

    Paskatīsimies, cik drosmīgs tas čekas mērglis būs, kad uzzinās, ka Putina kucei, Zatļeram, Politiskā policija jau aizgājusi pakaļ un tas izdzimtenis rakta garus ziņojumus par saviem kuratoriem un algotājiem.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

Drosma 17.09.2015. 14.55

Šai Dzintara runai ir nulle vērtība.

Kad bija pikets pret bēgļiem – es tur ierados ar cerību,ka būs konkrētas prasības valdībai un saeimai, ko ir sagatavojuši piketētātji.

Tā vietā bija tukša, stulba bļaustīšanās un tāds kā mazs tusiņš , kur pa bariņiem notika klusa pļāpāšana.

Runāt visi protam un varam, bet darīšanu esam uzticējuši politiķiem – vēlētiem politiķiem, tad nu viņiem vajadzētu beigt runāt un sākt kaut ko darīt.

Par ko man NA un Dzintaram ir lielākais un karstākais pārmetums. Tikko Latvija bija ES prezidējošā valsts. NA ir vada Kultūras mInistriju. Šī ministrija bija tā, kas nolēma uz Berlīni vest operu par holokaustu Latvijā, atgādinot pasaulei, ka mazioe sūda latvietīši taču arī bija žīdu šāvēji, tādi paši kā vācieši. Izmantoja izcilo iespēju paklusēt par to kā šāva un kāva, kā zvēriski nomocīja latviešus padomju okupanti – kaut vai Litenē.

Tagad nu Dzintars brēc kā grūtniece – par vēlu , un par gļēvu !

Zemiskie naciķi! Tādi patrioti kā es Leimaņa baletdejotāja!

+15
-10
Atbildēt

9

    Charlie Hebdo > Drosma 17.09.2015. 15.00

    Skaisle

    Tā jau zināju, saskaņiešu mauķele, ka nenoturēsies! Izdzēri septiņgrādīgo divlitrnieku?

    +5
    -14
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 17.09.2015. 15.03

    Ak nepatīk patiesība ja.

    Nu pats vainīgs, paši vainīgi – slepenie kremļa draudziņi, mūsu nodevēji!

    Nedomā mani apmuļķot, neizdosies, pasaciņas stāstiet bērniņiem!

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Drosma 17.09.2015. 15.18

    Skaisle

    Nu pats vainīgs, paši vainīgi – slepenie kremļa draudziņi, mūsu nodevēji!

    Nezināji čekistu podsķilka, staļiniste, ka SC, par ko tu taisies balsot, ir noslēgts padevības un paklausības līgums ar “bļaģinaja rossija”?

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 17.09.2015. 15.25

    To es zinu, bet lūk, pēc kāda noslēgta vai nenoslēgta līguma ar Putinu darbojas NA, lūk, to es nezinu. Pastāsti šarļcīt, būšu pateicīga uzzināt.

    Jo niknāk tu mani apsaukā, jo lielāka ir mana patiesība. Lūk!

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Drosma 17.09.2015. 15.39

    Nu beidzot es tev varu piekrist par visiem 100%.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Drosma > Drosma 17.09.2015. 15.45

    Paldies, Mīļo Džeri.

    Es Tevi ļoti mīlu.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Drosma 17.09.2015. 19.35

    Skaisle

    Dzērim neinteresē vecas nodzītas palaistuves un vispār nekādas neinteresē. Viņa iekāres objekti: Putins, Rinkēvičs un Junkers.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > Drosma 17.09.2015. 21.00

    Skaisle – uz mīlestību nepretendējot, tomēr pievienojos dzerim. Ar mazu piebildīti – nu nav taču vērts strīdēties ar tādiem, kā ChH. Vai tad nesaprotam, kas šiem par vainu.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Drosma 18.09.2015. 13.11

    J.Biotops

    Ka neatbalstām koprofāgu, kremļjaģu un kleptokrātu varzu?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

edge_indran 17.09.2015. 14.50

———Raivis Dzintars:”Stāsts nav par 250 un arī ne 776.”

===============================================================================

Vēsture ir totāla, taču vairākums nekad no vēstures neko nemācās. Vairākums Latvijas politiķu tā ir palikuši senās Zemgales valdinieku domāšanas līmenī – naivi iedomājas, ka viņu argumenti kādu pārliecinās:

“Divi zemgaļu sūtņi kopā ar Rīgas arhibīskapu iesniedza pāvestam plašu sūdzību par ordeni, ko atkārtoja 1305.gadā. Pāvests (1305-1314) Klements V uzdeva izmeklēt šo lietu savam kapelānam Laonas domkungam Franciskam no Moljāno (Seraphim 1912, XII-XVI). Izmeklēšanas materiālos fiksētas apsūdzības pret Livonijas ordeni 230 punktos, to vidū materiāli par ordeņbrāļu nogalinātajiem zemgaļu vadoņiem, par zemgaļu apspiešanu un piespiedu izceļošanu u.c. Taču ne šī tiesas procedūra, ne pāvesta lāsti notikušo nespēja grozīt, jo bruņotā vara bija ordeņa rokās (Urban 1981, 45-62).”

http://www.old.historia.lv/alfabets/A/AT/atskanu_hronika/hronikas_teksts/prieksvards.htm

0
-4
Atbildēt

0

fretka 17.09.2015. 14.19

Komisārs Muižnieks atkal klāt :)

Latvija nav tik nespējīga un nabadzīga, lai neuzņemtu pāris simtus bēgļu, uzskata Eiropas Padomes cilvēktiesību komisārs Nils Muižnieks.

http://daugavpils.pilseta24.lv/zina?slug=cilvektiesibu-komisars-latvija-nav-tik-nespejiga-un-nabadziga-lai-neuznemtu-paris-simtus-beglu-bab812de29

Runājot par Latvijas gatavību uzņemt vairākus simtus bēgļu, komisārs pārliecinoši norādīja, ka Latvija tam ir gatava, jo atsevišķās jomās esam spēcīgi, par piemēru minot valodu mācības. “Pirms 20-25 gadiem bija daudz vairāk cilvēku Latvijā, kas nezināja latviešu valodu. Tagad ir aģentūras, notiek darbs un ir redzami milzīgi panākumi šajā jomā,” sacīja Muižnieks.

+6
-10
Atbildēt

1

rinķī apkārt 17.09.2015. 13.35

…Bēgļi, kuri ir nonākuši Eiropas Savienībā, ir drošībā… Solidaritāte ir nepieciešama atsevišķām Eiropas Savienības valstīm, kurām lielais imigrantu skaits var radīt sociālu spriedzi …. Solidaritāte nozīmētu to, ka valstis, kurām šādas problēmas nedraud vai ir būtiski mazākas, iespēju robežās palīdz… +++

.. Tik tālu pareizi. Latvija uzņemot mazāk par tūkstoti bēgļu, tiešām sniegtu ne tik daudz praktisku palīdzību, cik izdarītu simbolisku, labas gribas žestu attieksmē pret tām ES valstīm, kuras bēgļu problēma ir skārusi visvairāk. Un vairāk no Latvijas neviens arī nekā negaida.

Bet, ja labas gribas žesta vietā šōbrīd grūtībās nonākušās ES valstis no Latvijas saņems trīs pirkstu kombinācija, tad, ko Latvija cer sagaidīt nākotnē, ja pienāks brīdis un pašiem būs nopietnas problēmas?

Aizbildināšanās ar lielo migrantu skaitu, kurš ieplūda okupētajā LR pirms daudziem gadiem, tā ir tēma no ” akadēmiskās vēstures lapaspusēm”, kura šī brīža karstajā bēgļu situācijas kontekstā izklausās pēc neveiklas lavierēšanas.

Bet apgalvojumi, ka nav pamata bažām, par ES valstu pretsoļiem, ja LR atteiksies pat simboliski uzņemt bēgļus – labākā gadījumā šādi apgalvojumi ir vieglprātība.

Kā brīdinājums Latvijai, no Vācijas pirmās bezdelīgas jau atlidoja, tādu vācu politiķu, kā de Mezjēra un Gabriēla izskatā.

Tādēļ jautājums tiem, kuri Latvijā negrib redzēt nevienu nēģeri :), vai šie politiķi un viņu atbalstītāji tiešām apjēdz to, ko viņi šobrīd dara? Vai viņi tiešām ir pārliecināti par savu apgalvojumu nekļūdīgumu? Vakar, skatoties TV ” Tiešo runu”, G. Bērziņa, Sudrabas un Brigmaņa sacītais mani nepārliecināja.

+19
-12
Atbildēt

9

    traductrice > rinķī apkārt 17.09.2015. 13.54

    runāt par kvotām var tad, kad ir nodefinēts vismaz kaut kāds puslīdz pamatots kopējais absolūtais skaitlis. Taču tieši šis skaitlis ir nezināmais x, un neviens nevēlas to nosaukt skaļi. Šodien cilvēku kontrabandistiem tiek sniegts skaidrs vēstījums – lai cik lielu skaitu jūs nogādāsiet, tie visi būs “mūsējie”.

    Arī es uzskatu, ka valstīm ir jābūt solidārām, taču šobrīd es vēlos solidarizēties ar Ungāriju, nevis Vāciju! Un es neloloju ne mazāko ilūziju, ka tad, kad Eiropas dienvidvalstu kanāls būs aizvēries, atvērsies jauns tranzīta kanāls, un, baidos, tas nāks caur RU, un Ru robežsargi jau nu nepūlēsies to aizkavēt.

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    Krotow > rinķī apkārt 17.09.2015. 14.01

    Aizbildināšanās ar lielo migrantu skaitu, kurš ieplūda okupētajā LR pirms daudziem gadiem, tā ir tēma no ” akadēmiskās vēstures lapaspusēm”, kura šī brīža karstajā bēgļu situācijas kontekstā izklausās pēc neveiklas lavierēšanas.

    ====================================

    Dēļ PSRS veiktajām deportācijām un tām sekojošās tautu maisīšanas (pēc būtības rusifikācijas) politikas latvieši savā valstī šobrīd palikuši tikai mazliet vairāk par pusi. Tas ir noticis fakts. Ekonomisko migrantu (sauc viņus par bēgļiem vai kā citādi, nav būtiski) desmitiem tūkstošu (nestāstiet par 700 vai 900 vai 2500, tas ir tikai sākums) iepludināšana Latvijā būs visīstākais genocīds pret pamatiedzīvotājiem. Latvijai un Igaunijai šai gadījumā jāsūdz Vācija tiesā par genocīda mēģinājumu. Ko darīt, lai Eiropa tuvāko gadu laikā nepārvērstos par kalifāta filiāli, jau rakstīju agrāk.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 17.09.2015. 14.05

    traductrice. Liekas, ka ES ir gatava atteikties no kvotām, bet ciparam, kuru nosauks valsts, kura ir gatava uzņemt tik un tik bēgļus ir pamatotas.

    Ja par lolidarītāti un ar ko labāk būt solidāri kopā, tad man tomēr prātīgāk turēties kopā ar Vāciju :)

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 17.09.2015. 14.12

    Krotow Tajā brīdī, kad Latvija būs uzņēmusi adekvātu bēgļu skaitu, piemēram 700, un būs pamatojusi ar cipariem, kādēļ nevar uzņemt vairāk, Latvija būs ieņēmusi neapstrīdamu poziciju, kuru pārējām ES valstīm būs jārespektē. Ja Latvija vispār atteiksies uzņemt bēgļus, tad tā būs pavisam cita situācija. Tad tā būs demonstrācija.

    Kas attiecas uz okupācijas laika migrantiem, kuri ieplūda LR, tad ES jau ir atbalstījusi Latvijā pastāvošo nepilsoņu institūtu, ignorējot visus Krievijas protestus šajā sakarā. Ko Tu vēl vēlies sagaidīt no ES? Pārējais ir latviešu rokās. Brīdī, kad latvieši beigs rakstīt ” nacionālus likumus”, bet nolikvidēs mazākumtautību skolas un sadzīvē ar savu garažas kaimiņu – krievu sāks sarunāties tikai latviski, šī porblēma būs atrisināta

    +19
    -5
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > rinķī apkārt 17.09.2015. 14.24

    rinķī apkārt

    Ko aizstāvi, bezatbildīgos Vācijas politiķus, jeb Vienotības kremļa maukas, čekas kājslauķus, kleptokrātus un sodomītus?

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    edge_indran > rinķī apkārt 17.09.2015. 14.37

    ———-rinķī apkārt Krotow Tajā brīdī, kad Latvija būs uzņēmusi adekvātu bēgļu skaitu, piemēram 700, un būs pamatojusi ar cipariem, kādēļ nevar uzņemt vairāk, Latvija būs ieņēmusi neapstrīdamu poziciju, kuru pārējām ES valstīm būs jārespektē.

    ===============================================================================

    Šito pasaciņu mūsu senču senči jau pirms 700 gadiem dzirdēja. Vēl šobaltdien’ neesam atbildi saņēmuši – tikai redzam vēstures turpinājumu:

    Divi zemgaļu sūtņi kopā ar Rīgas arhibīskapu iesniedza pāvestam plašu sūdzību par ordeni, ko atkārtoja 1305.gadā. Pāvests (1305-1314) Klements V uzdeva izmeklēt šo lietu savam kapelānam Laonas domkungam Franciskam no Moljāno (Seraphim 1912, XII-XVI). Izmeklēšanas materiālos fiksētas apsūdzības pret Livonijas ordeni 230 punktos, to vidū materiāli par ordeņbrāļu nogalinātajiem zemgaļu vadoņiem, par zemgaļu apspiešanu un piespiedu izceļošanu u.c. Taču ne šī tiesas procedūra, ne pāvesta lāsti notikušo nespēja grozīt, jo bruņotā vara bija ordeņa rokās (Urban 1981, 45-62)

    http://www.old.historia.lv/alfabets/A/AT/atskanu_hronika/hronikas_teksts/prieksvards.htm

    “Pāvesta legāta Franciska no Moliano 1312. gada izmeklēšanas protokols par krustakariem Livonijā”

    ……

    Franciska no Molianas nopratināšanā Livonijas garīdzniecības izteiktās apsūdzības pret Vācu ordeni pāvesta galmā nedeva gaidīto atbalstu. Ordeņa prokurators vācbrāļu darbību pamatoja ar privilēģijām, ko devuši Romas pāvesti un Vācijas ķeizari, lai ordenis savas zemes varētu militāri aizsargāt un atkarot. Bija uzsākta plaša diplomātiska akcija arhibīskapa Frīdriha un pāvesta legāta Franciska no Moliano ekskomunikācijas t.i. izslēgšanas no baznīcas anulēšanai…

    http://www.lza.lv/index.php?option=com_content&task=view&id=1036&Itemid=47

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 17.09.2015. 14.38

    Charlie Hebdo . Es jau neko :) Es tikai pajautāju, vai tiešām tie politiķi, kuri iestājas pret bēģļu uzņemšanu, saprot, ko viņi dara? Vai viņi tiešām ir pārliecināti par to, ka oponenti, kuri saka, ka kategoriski atteikties uzņemt bēgļus, tas ir kaitējums nacionālajai drošībai, runā muļķības? Un, ja nu ne? :) Kā tad tiks labota šī kļūda? Ir kāds rezerves variants? :)

    Par vācu un citiem politiķiem, kuri domā līdzīgi, es tikai atgādināju par viņu esamību.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > rinķī apkārt 17.09.2015. 14.45

    rinķī apkārt

    bet nolikvidēs mazākumtautību skolas

    Tavējie nelieši jau atlika uz nenoteiktu laiku pāreju uz apmācībām latviešu valodā un veicina demogrāfisko piesārņojumu dalot UA krievu bandītiem un čekistiem. Ko dziedāsi, kad Vācija būs atmodusies un “līdzīgi domājošie” politiķi karāsies pie stabiem. Gribiet Hitleru, dabūsiet, jo kad vadzis pilns, tas lūzt.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > rinķī apkārt 17.09.2015. 14.55

    RA – „…vai tiešām tie politiķi, kuri iestājas pret bēgļu uzņemšanu, saprot, ko viņi dara?”

    Saprot. Iedomāties, ka Brigmanis un Bērziņš (tas, kurš Gaidis) nesaprastu, ko un kāpēc dara, būtu nepiedodama augstprātība.

    (Diskutēt ar EI un ChH nozīmē – viņiem piepalīdzēt. Neredzu pēc tā vajadzību, viņu domubiedriem un amatbrāliem nelīdzēs, oponentiem – nav nepieciešams)

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

lno 17.09.2015. 13.23

Islāmistu hibrīkarš Kā migranti uzbrūk slēgtajai Ungārijas robežai http://www.delfi.lv/news/world/other/video-ka-migranti-uzbruk-slegtajai-ungarijas-robezai.d?id=46475429

+7
-12
Atbildēt

0

fretka 17.09.2015. 13.13

Eiroparlaments steidzamības kārtā nobalsojis PAR kvotām.

370 par.

134 pret.

52 atturās.

+5
-10
Atbildēt

8

    lno > fretka 17.09.2015. 13.17

    fretka. Ko nozīmē balsojums, kvotas tiek pieņemtas vai noraidītas – trešā daļa tomēr pret?

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    fretka > fretka 17.09.2015. 13.24

    Pieņemtas.

    Poļi nikni kā velni, jo viņu valdošās partijas 23 eirodeputāti atturējušies (faktiski pretēji valdības oficiālajai nostājai).

    Opozīcijas partijas Prawo i Sprawiedliwosc 19 eirodeputāti balsoja pret.

    P.S. Atkal viens liek mīnusus par neitrālu informāciju? :)

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > fretka 17.09.2015. 13.34

    fretka

    P.S. Atkal viens liek mīnusus par neitrālu informāciju? :)

    Uztver kā balvu latviešu nīdēju: pederastu un mauku saliktos mīnusus.

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    beta > fretka 17.09.2015. 13.46

    > fretka

    Nu labi, nekas jau tāpēc nebeidzas. Tikai Eiropa turpina savu norietu…

    Iekārtojamies pirmajā rindā ar popkornu.

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

    fretka > fretka 17.09.2015. 14.05

    Drīzāk gatavosimies vācu bēgļu uzņemšanai.

    Un tie būs īsti bēgļi.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    beta > fretka 17.09.2015. 14.18

    > fretka

    Skumjš joks :(

    Patiesībā šis lēmums iedarbinās mehānismu, par kuru neviens nezin kā tas darbosies. Visā Eiropā pamazām pie varas nāks radikālie, populisti un tie, kas ir par nacionālām valstīm. Neviens varas akts pret savu sabiedrību nepaliek bez sekām. Tās tikai var būt izstieptas laikā.

    Balsojums par kvotām nav bēgļu jautājuma risinājums vai slēgšana, tā ir atvērta Pandoras lāde… Gan jau tuvākajā laikā būs jautri. :(

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > fretka 17.09.2015. 16.17

    Šeit piekrītu betai – tiezgan liela varbutiba, ka dēļ šī bardaka daudzās valstīs pie varas tiks Eiroskeptiķi – Lepēna, utml

    Un tas ne vienmēr bus mums izdevīgi.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > fretka 17.09.2015. 18.20

    …fretka raksta: – “Atkal viens liek mīnusus par neitrālu informāciju?”

    ———————–

    …varbūt Tev mīnusus liek par melīgu informāciju, nevis – neitrālu?…neesi aizdomājies?…

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

Ebenemezers-3 17.09.2015. 13.03

pat ja mees pieprasitu pusmiljonu beegļu , viņi no mums muks ka lupati leks , jo tik nabadziiga valsts kaa muuseejaa , viņos izraisa interesi nulles veertiibaa , tuutiņdreijeru muldeešana ir stipri virziita reitinga celšanai , a ko var gribeet no kādžībī sameisterotaa zupstraata???, nekad par šiem idiotiem neesmu balsojis un to arii nedariišu , tagad luudzu miinusus no kontras atbalstiitaajiem.

+20
-9
Atbildēt

5

    traductrice > 17.09.2015. 13.11

    tas ir nejēdzīgākais stereotips, ka mēs esam nabadzīga valsts! Mēs neesam interesanti tikai tikmēr, kamēr Vācija piepildīs savu kvotu (resp., savāks sev nepieciešamo darbaspēku). Tam nav nekāda sakara ar rūpēm par badacietējiem un no kara bēgošajiem. Prognozēju, ka Vācijas trauks būs pilns vēl šogad. Pēc tam pārskries nedaudz pāri malām uz tuvējām kaimiņvalstīm, un tad jau vietējie Āfrikas ziņotāji parādīs kartē ar pirkstu, kur vēl var doties un kur vēl ir 100x labāk nekā 9/10 Āfrikas teritorijas.

    Mums patīk čīkstēt, ka mēs esam nabadziņi. Mēs esam pat ļoti pārticīga valsts uz pasaules fona.

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > 17.09.2015. 13.13

    Ebenemezers

    No ES laipni ielūgtiem miljarda nēģeru un pus miljarda arābu, daži miljoni noteikti nonāks arī Latvijā.

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > 17.09.2015. 13.14

    Ebenemezers. Dažreiz vajag arī lasīt, ne tikai rakstīt. Vismaz pagaidām bēgļiem nebūs tiesības pamest valsti, kurai viņi iedalīti.

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

    Austras koks > 17.09.2015. 13.16

    Tas, ka migranti tik un tā aizmuks tālāk, nav nopietns arguments, tas ir “Gan jau kaut kā viss pats no sevis atrisināsies” līmeņa arguments – respektīvi absolūta bezatbildība un nevelēšanās iedziļināties situācijā vai nevēlēšanās atzīt, ka ES piedāvājums ir absolūti idiotisks un situāciju nerisinošs.

    +16
    -12
    Atbildēt

    0

    Ebenemezers-3 > 17.09.2015. 16.46

    tr taa saucamie cilveeku tirgoņi , kuri par lielu naudu dabuus arii no mumsn tos prom.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

dzeris49 17.09.2015. 12.45

Ksenofobisks rakstelis, pilns ar vecām banalitātēm un momentiem, kuri jau sen iztirzāti citur presē, MM, un tepat Ir komentāros.

Kā parasti, visa vecā un sen dzirdētā atgremojums un nekā jauna.

Un, galvenais, kā parasti, absolūti nekādu konkrētu un konstruktīvu priekšlikumu, ko tad tai Latvijai un Eiropai ar tiem bēgļiem, konkrēti, vajadzētu darīt, ierastais tukšais un bezjēdzīgais NA blā, blā, blā…

+20
-17
Atbildēt

16

    lno > dzeris49 17.09.2015. 12.49

    dzeris49…ierastais blā, blā, blā…

    _________________

    Ja tā, tad steidzīgi noslēdz draudzību ar Dzintaru – jūs esat vienādi kā vienas vistas olas:):):)

    +8
    -14
    Atbildēt

    0

    beta > dzeris49 17.09.2015. 13.01

    > dzeri, ja vispār izlasīji, varēji ievērot, ka raksts uzrakstīts un strukturēts ar mērķi imigrācijas piekritēju argumentiem salikt pretim savējos.

    Būtu labi, ja kāds no piekritējiem tikpat strukturēti un pa punktiem izteiktu viedokli to bažu sakarā, kas māc, piemēram, mani.

    Jautājumu pagaidām daudz, atbildes, izņemot bla bla bla, uš, uš, uš un brrr, brrr, brrr, nevienas… :) Rinkevičš varētu kaut ko līdzīgu uzcept.

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 17.09.2015. 13.06

    Ino – priekš tevis, Ino, katrs Dzintara( vai tā, kurš viņa vietā raksta) skribelējums, saprotams, ir šedevrs, apmēram, kā Ļenina raksti īstam boļševikam, cerams, visus saglabā, apkopo, pa vakariem izkonspektē, un studē?

    Beta – da viss tas jau simtreiz pārrunāts un argumentēts no abām pusēm, priekš kam to darīt vēl 101 reizi?

    +14
    -15
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 17.09.2015. 13.16

    Nu tad balsojam,referendumu taisām augšā,ja viss izrunāts.

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    beta > dzeris49 17.09.2015. 13.35

    > dzeris

    Beta – da viss tas jau simtreiz pārrunāts un argumentēts no abām pusēm, priekš kam to darīt vēl 101 reizi?

    ———-

    OK! Vari priekš manis īsi un konspektīvi?

    1/ kur mēs novietosim, visticamāk pāri par 1000 bēgļiem?

    2/ kas un ar kādiem resursiem rūpēsies par to, lai viņi šo vietu nepemet un neaizmūk, cik tas maksās, kas to finansēs?

    3/ kas un par kādiem līdzekļiem viņus apmācīs, kādās profesijās, kā tiks organizētas apmācības (telpas, aprīkojums, mācību plāni, mācību spēki, tulki utt),

    4/ lūdzu, kliedē manas bažas, ka viņi necels nemierus, būs lojāli mūsu valstij, likumiem un tradīcijām. Kā mēs to panāksim?

    5/ Kādās skolās, kādā valodā mācīsies bērni, kas viņus nodrošinās ar visu skolai nepieciešamo, kas par to maksās?

    6/ kas un kā viņus ārstēs, atceramies, mums ir ģimenes ārstu institūts, kas par to atkal maksās?

    7/ kas notiks ar bērniem, kuri šeit piedzims, kāds būs viņu statuss, kādus pabalstus saņems jaunās māmiņas, ņemot vērā, ka jaunie vecāki nekādi nav papildinājuši sociālo fondu? Atkal, kas par to maksās?

    8/ kuras ir tās nozares, kā domā, kurās pēc 5 gadiem strādās šie bēgļi?

    Atbildi man, lūdzu, populāri uz šiem jautājumiem.

    Tikai neatrunājies, ka šo visu izdomāt bija un ir NA pienākums. Viņiem kā reiz ir šie paši jautājumi, pirms bēgļu uzņemšanas. Ja Tu esi Vienotības pusē par bēgļu uzņemšanu, tad taču varēsi viegli atbildēt.

    +14
    -13
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 17.09.2015. 14.58

    Tu no manis to prasi?

    Un kam tad mums ir Saeima un valdība, ieskaitot to pašu NA, kuras pienākums sen bija par to domāt, jo taisni par to viņi saņem algu, nevis, par vaimanāšanu?

    Ja Dzintars runātu par visu to, un nāktu klajā ar NA priekšlikumiem, kā to visu risināt, es teiktu malacis, bet, viņš jau tikai kuro reizi “konstatē” faktus un problēmas kuras jau simtreiz konstatētas pirms viņa, kaut, viņam, kā augsta ranga politiskajam līderim, būtu jānāk nevis ar problēmu konstatāciju, bet, ar risinājumiem, tad viņš ir kārtējais vaimanātājs, nevis, politiskās partijas līderis ( kaut, protams, tikai formāls, īstie “līdri” tur ir Lūsis, Lembergs un Co), par ko tad es te nepārtraukti runāju?

    Tā vietā NA un ZZS ar savu destruktīvo pozīciju tikai bremzē jebkādu rīcību, kas vērsta uz reālu situācijas risinājumu, vienīgais, ko viņi dara – vaimanā.

    +14
    -11
    Atbildēt

    0

    ARTs > dzeris49 17.09.2015. 19.09

    Tas loham Džerim, lai nemuldētu, ka nekas nav piedāvāts, ko Latvijai darīt :

    (c) Mēs varam būt solidāri citos veidos, piemēram, palīdzot stiprināt administratīvās spējas bēgļu uzņemšanas centros krīzes skartajās valstīs, varam sūtīt skolotājus, kas mācītu bēgļiem valodu, mēs varam strādāt ar imigrantiem, palīdzot atsijāt īstus bēgļus no pašlabuma meklētājiem. Bet palīdzēt ar masveidīgu bēgļu uzņemšanu nenozīmētu solidaritāti, bet gan pilnīgu solidaritātes principa izkropļošanu.

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 17.09.2015. 21.25

    ….ART’s publicējis NA piedāvājumus, kā risināt bēgļu krīzi… :)

    1. “palīdzot stiprināt administratīvās spējas bēgļu uzņemšanas centros krīzes skartajās valstīs”….ko NA saprot ar “administratīvo spēju stiprināšanu”, kā tas izpaudīsies, kādi “patriotiskie” spēki tiks piesaistīti vārdā nenosaukto spēju stiprināšanai?…

    2. “varam sūtīt skolotājus, kas mācītu bēgļiem valodu”….mācīsiet bēgļiem latviešu valodu?…priekš kam?…Jūs taču bēgļus pretī neņemsiet…Jums ir arābu valodas speciālisti, kas mācīs…hmmm…jā, kādu valodu Jūs mācīsiet?…

    3. “mēs varam strādāt ar imigrantiem, palīdzot atsijāt īstus bēgļus no pašlabuma meklētājiem.”…Jums ir sagatavoti speciālisti, kas nodarbosies ar “sijāšanu”?…hmmm…atkal – pēc kādiem kritērijiem?…NA izstrādātiem?…jo Jūsu redzējums ir stipri atšķirīgs no ANO Bēgļu konvencijā noteiktā…

    ….varbūt, vispirms tieciet skaidrībā savas partijas rindās, lai Jums pašiem būtu vienots viedoklis – lai Dombrava un Iesalnieka saprašana neatšķirtos no Kola un Kaprāna publiskajā telpā paustā….

    …ART’s, labāk gan nebūtu savu sveci no pūra vilcis, jo tie piedāvājumi – neko vairāk par smaidu – izraisīt nevar…lai gan, cik bērnišķīgi nenopietna partija, tikpat nenopietni arī tās piedāvājumi…

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > dzeris49 17.09.2015. 21.32

    ARTs – kapēc apsaukāties ?

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 17.09.2015. 22.16

    ARTs – esmu “lohs”, “durkas sanitārs”, utt.

    Tas mani apmierina, ja tas nāk no NA atbalstītāju puses, nu normāli šīs partijas atbalstītāju “argumenti”, atbilstoši jūsu līmenim.

    Ja jūs mani sāktu slavēt, tad gan satrauktos, ka ar mani kaut kas nav kārtībā.

    Galvenais, ka neviens mani nesauc par NA biedru vai elektorātu.

    Tad gan es apvainotos.

    Tas ir daudz sliktāk, nekā būt loham vai “durkas sanitāram”.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > dzeris49 17.09.2015. 23.05

    dzeris49

    Ja jūs mani sāktu slavēt, tad gan satrauktos, ka ar mani kaut kas nav kārtībā.

    Viss kārtībā, tu esi normāls pidars un staļinists.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > dzeris49 17.09.2015. 23.24

    ….perfekts NA raksturojums:

    – “NA ir monopolizējusi tiesības pārstāvēt nāciju; imūna pret pārmetumiem antiintelektuālismā, šī politiskā grupa atbrīvo nacionālismu, ksenofobiju un populismu no šo jēdzienu nelāgās smaržas, padarot tos par “pēdējās cīņas” ieročiem nācijas aizsardzības projektā.

    Un Nacionālā apvienība palaiž politiskās šizofrēnijas mehānismus – partijas vadība, kurā ir valdībā esoši ministri, sūta vēstuli pati sev, pieprasot, lai pati pārtrauktu darīt to, ko tai ir pienākums darīt, atrodoties koalīcijas valdībā. Šajā publiskajā pašnoliegumā Nacionālā apvienība veido šamanisku attālumu starp savu es” un “nees”, atsakoties no saiknes ar jebkādu ikdienišķumu, t.i., ar starptautiskajām saistībām. NA darbošanās mērķis ir tikai un vienīgi savas politiskās varas neaizskaramības nodrošināšana, un tā adresēta tikai un vienīgi auditorijai, kas brīvprātīgi akumulē šai partijai nepieciešamo politisko kapitālu, – tās vēlētājiem, kurus partija pasludina par latviešu nāciju, vienīgo leģitīmo Latvijas iemītnieci. Pārējos, kuri NA politiskajā ainavā ir imigranti no okupācijas pagātnes, partija savā vēstulē ierasti sauc par mazākumtautībām, nogrimējot tos ar nepieciešamo politkorektuma devu.

    Aiz šīs politiskās performances, kas, pateicoties spilgtumam un dramatismam (piesaucot tautas izmiršanu), noslauka jebkādas alternatīvas, nav nekā cita kā vien alkas pēc simboliskās varas. NA versijā nācija pieder NA, jo tieši NA danco, lai nāciju saglabātu, un, kamēr NA danco, tikmēr nācija dzīvos.

    Ko Nacionālā apvienība piedāvā Latvijas sabiedrībai? Neko, jo tās versijā Latvijas sabiedrība kā politiski un etniski neviendabīgs kopums, kas var sadalīties dažādās interešu grupās un var dejot alternatīvas dejas, vienkārši neeksistē. NA versijā Latvijā pastāv tikai latvieši; citi, pat ja dzimuši Latvijā otrajā vai trešajā paaudzē, ir svešais, kas tiek paciests, svešais, kas būs mūžīgi svešs, jo mūžīgais svešums iet roku rokā ar mūžīgu dzīvi savējo kopienā. Pati NA gan savas darbības laikā nav spējusi izdarīt neko, lai veicinātu savējo kopienas stabilitāti vai pieaugumu, tieši otrādi, tai laba nācija ir nācija uz izmiršanas sliekšņa. Ja nācija atrodas mūžīgā apdraudējumā, mūžīgi iet bojā, tai ir vajadzīgs mūžīgs glābējs. Par to tad arī NA sevi pasludinājusi, pēdējās trijās vēlēšanās saņemot aizvien lielāku “apdraudēto” piekrišanu.

    Apvienības politiskais šamanisms, liekulība ar sakralitātes piegaršu, runājot par bēgļiem, uzkurina savus skatītājus ar draudu un histērijas atmosfēru, un pastāvīga nedrošība tiem kļūst par vienīgo iespējamo dzīvi. Tādējādi NA valda vienīgi pār šo mūžīgi mirstošo un sarūkošo kopienu, kuras dzīvīgums izpaužas tās apdraudējumā, nespēkā un 1940. gada traģēdijā.”

    http://www.rigaslaiks.lv/Raksts.aspx?year=2015&month=9&article=3

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 17.09.2015. 23.57

    Te neko daudz pat nevajadzētu mainīt,tikai ierakstīt pareizo partiju iekšā un nacionālisma vietā kosmopolītismu un homopropagandu,Vienotības pretīgais ģīmis atklātos visā pilnībā.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Krotow > dzeris49 18.09.2015. 00.40

    Daudz ko mēs varam…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 18.09.2015. 07.01

    zanE – raksturojums perfekts, tie, kam NA nepatīk, tie sen to visu saprata, pat zemapziņas līmenī, te viss salikts pa plauktiem.

    Toties pati NA, pirmkārt, diezin vai vispār sapratīs šī raksta jēgu ( pārāk daudz svešvārdu un vispār viņu intelektam par sarežģītu), un arī viņu elektorātam tas viss neintersē, jo elektorāts attiecīgs, kas balso, vadoties no savām fobijām un komleksiem, “ar sirdi”, un viņus absolūti neintersē objektīva informācija par NA, sākot no korupcijas un dažādu aizdomīgu biznesmeņu ( Lūša, Sprūda, Lemberga utt.) piesegšanu, beidzot ar viņu liekulību un absolūto intelektuālo mazspēju, populismu un bezatbildību.

    Un, pat ja sapratīs, tas NA vienalga, tā savu “nišu” un elektorālo bāzi atradusi, viszemākās raudzes populisms un elektorāts, sākot ar Ch.H., un beidzot ar gudrākiem līdzīgu uzskatu paudējiem, un neko nemainīs.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > dzeris49 18.09.2015. 08.26

    zanE – raksturojums perfekts, tie, kam Vienotība nepatīk, tie sen to visu saprata, pat zemapziņas līmenī, te viss salikts pa plauktiem.

    Toties pati Vienotība, pirmkārt, diezin vai vispār sapratīs šī raksta jēgu ( pārāk daudz svešvārdu un vispār viņu intelektam par sarežģītu), un arī viņu elektorātam tas viss neintersē, jo elektorāts attiecīgs, kas balso, vadoties no savām fobijām un komleksiem, “ar sirdi”, un viņus absolūti neintersē objektīva informācija par Vienotību, sākot no korupcijas un dažādu aizdomīgu biznesmeņu ( Zaķis, Āboltiņas vīrs, Kampara utt.) piesegšanu, beidzot ar viņu liekulību un absolūto intelektuālo mazspēju, populismu un bezatbildību.

    Un, pat ja sapratīs, tā Vienotība vienalga, tā savu “nišu” un elektorālo bāzi atradusi, viszemākās raudzes populisms un elektorāts, sākot ar dz.z., un beidzot ar gudrākiem līdzīgu uzskatu paudējiem, un neko nemainīs.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

J.Biotops 17.09.2015. 12.37

Raivi – tikai mazliet pacietības.

Gādīgā māte Krievija drīz mūs droši pasargās no visām Eiropas nelietībām, neba nu pirmā reize. Arī prezidentu te iesēdinās pareizu, patriotisku un uzticamu, nebūs vairs tādu kļūdu, kā ar latviski nerunājošiem vosiem un pugo.

+16
-12
Atbildēt

3

    lno > J.Biotops 17.09.2015. 12.46

    J.Biotops. Vai naciķi vēl nav apšaudījuši Tavu kā kādreiz Pabrika māju?:):):)

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > J.Biotops 17.09.2015. 12.55

    J.Biotops

    Labāku kremļa politikas īstenotāju par krievu oficiera atvasi, Vējoni, Maskava nemaz nevarēja vēlēties. Es ticu, ka ZZS to virzīja, tikai lai pasargātu Lembergu, bet V un SC par viņu nobalsoja savu čekas kuratoru rīkoti un aiz naida pret latviešu tautu un valsti.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > J.Biotops 17.09.2015. 14.42

    Ino – paldies par rūpēm!

    Vecie patrioti („Tēvzeme”un TB) ir centušies diezgan nopietni, jaunie laikam maini miesīgā dzīvē nav identificējuši, pagaidām dzīvoju mierīgi. Kad šie, pildot saimnieka norādījumus, tiks pie varas gādīgās mātes pavēni – ka tik tad abi nedabūjam pēc nopelniem

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

Ēriks 17.09.2015. 12.34

Labs gandrīz visiem redzamo un saprotamo argumentu apkopojums.

+20
-16
Atbildēt

4

    dzeris49 > Ēriks 17.09.2015. 12.46

    Un kurus no tiem argumentiem tu neesi dzirdējis un pats nezināji, ko tādu jaunu viņš tev pastāstīja?

    +15
    -10
    Atbildēt

    0

    Krotow > Ēriks 17.09.2015. 12.57

    Argumenti tur tiešām ir, taču kur ir NA ieteikumi un paredzētās darbības situācijas uzlabošanai?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Ēriks 17.09.2015. 13.12

    Jauna tur tiešām nekā nav,bet pirmais solis jau tieši ir situācijas noskaidrošana,propagandas miglas noņemšana,lai mēs sāktu domāt arī par savām,ne tikai migrantu interesēm.

    +14
    -13
    Atbildēt

    0

    Krotow > Ēriks 17.09.2015. 13.49

    Raivis atrodas pietiekami augstā postenī, lai uzņemtos atbildību arī kaut ko publiski ieteikt, ne tikai secināt. Bezatbildīgu secinātāju mums ir pilna valsts.

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

Charlie Hebdo 17.09.2015. 12.24

Interventi ar saviem bagātīgiem pabalstiem apmaksā nākamo interventu ceļojumus un tā turpināsies, kamēr viss miljards nebūs forsējis Vidusjūru

+9
-16
Atbildēt

0

Lauris Grâvelis 17.09.2015. 12.21

Stāsts nav par krekliem, bet sirdsapziņām! Arī 1 bēgli uzņemot, ir jāzina, ko mēs ar viņu darīsim, lai tas kļūtu par pilntiesīgu Latvijas sabiedrības locekli. Vējā ir izmesti mēneši, kuru laikā koalīcija un jo īpaši NA, kuras pakļautībā ir Tieslietu un Kultūras ministrijas, lai šo jautājumu sakārtotu līdz sīkākajai detaļai.

… bet kā mēs zinām, tad NA nav darītāji, bet tukšmuldētāji!

+23
-22
Atbildēt

18

    beta > Lauris Grâvelis 17.09.2015. 12.29

    > Nasings

    Nemaz neapspriežot kopējo komentāra glupību, tāda vienkārša lieta, ka ministrijas nedara to, ko pašas iedomājas un vēl uz sitienu. Ministrijas ir valsts izpildorgāns, kas pilda Saeimas nolēmumus apstiprināta budžeta ietvaros.

    Ministriju darbu koordinē premjers, kas mūsu gadījumā ir Straujumas kundze, naudu jebkurai aktivitātei piešķir (vai pārdala) Finanšu ministrs, ka mūsu gadījumā ir Reira kungs, tā savas pretenzijas uzraksti uz A4 lapas un aizsūti viņiem…

    +18
    -14
    Atbildēt

    0

    Lauris Grâvelis > Lauris Grâvelis 17.09.2015. 12.40

    @beta

    Likumus Latvijā apstiprina Saeima, tāpat arī budžetu! Un zināšanai, arī valdības lēmumus apstiprina tikai tad, ja koalīcija par to ir vienojusies. Zināšanai, 250 bēgļu uzņemšanu var nodrošināt ar esošo infrastruktūru un resursiem, bet 750 bēgļi jau prasa pavisam citu rīcību.

    P.S. “Gudri” komentāri ir tikai lāpnešiem – visi pārējie ir glupi un stulbi! Vai ar tādu dzīves izpratni nav smagi dzīvot? Jūsu ir tikai 5% sabiedrības.

    +16
    -18
    Atbildēt

    0

    lno > Lauris Grâvelis 17.09.2015. 12.43

    beta. Ātrāk sagaidīsi lietu Sahārā kā no NS saprātīgu komentāru – zatlerists:)

    +11
    -16
    Atbildēt

    0

    beta > Lauris Grâvelis 17.09.2015. 12.51

    > Nasing

    250 bēgļu uzņemšanu var nodrošināt ar esošo infrastruktūru un resursiem, bet 750 bēgļi jau prasa pavisam citu rīcību.

    ————

    Kādu?

    Un kāds sakars ar NA kā vienīgo šīs situācijas risinātāju? Straujumas kundze smukumam?

    +17
    -12
    Atbildēt

    0

    beta > Lauris Grâvelis 17.09.2015. 12.54

    > Nasing

    visi pārējie ir glupi un stulbi! Vai ar tādu dzīves izpratni nav smagi dzīvot?

    ———–

    Mācies izprast lasīto. Neteicu, ka glups esi Tu, teicu, ka glups (absurds, neloģisks) kometārs.

    +13
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Lauris Grâvelis 17.09.2015. 12.58

    “Lāpnešiem”, masnuprāt, absolūti vienalga, gudri viņu komentāri un visādas iniciatīvas, vai stulbi, galvenais, lai patiktu viņu elektorātam un celtu viņu reitingu, tātad, pārstāvniecību Saeimā, tātad, naudīgas vietas, amatus, un iespējas nodarboties ar politbiznesu.

    Cits nekas viņus vispār neintersē, visas viņu “iniciatīvas”, tāpat, kā šis skribelējums, orientētas uz viņu elektorātu, un ir tikai teātris, neviens normāls cilvēks šos klaunus par nopietniem politiķiem uzskatīt nespēj.

    Vienīgā nelaime, ka, pēdējā laikā, nez kā gadās, ka šīs iniciatīvas nāk par labu taisni Maskavai, nevis Latvijass un ES sadarbībai, nu, pieņemsim, ka nejauši…

    +16
    -15
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Lauris Grâvelis 17.09.2015. 13.02

    beta

    Straujumas kundze smukumam?

    Bufete uz ko Vienotībai norakstīt visus pastrādātos noziegumus

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    beta > Lauris Grâvelis 17.09.2015. 13.04

    > dzeris, beidz burbuļot, uzraksti ko līdzīgu, cik saprotu Straujumai nav laika, aizņemta rakstot Vējonim plānu…

    +13
    -12
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Lauris Grâvelis 17.09.2015. 13.10

    Priekš kam vēl man atgremot simtreiz dzirdētas un zināmas lietas, lai Dzintars to dara, ja jau neko jaunu pateikt nespēj, kaut, šaubos, ka viņš pats to sarakstījis, manuprāt, priekš viņa par sarežģītu.

    +13
    -13
    Atbildēt

    0

    beta > Lauris Grâvelis 17.09.2015. 13.20

    > dzeris, protams, protams… nav laika… buļ buļ buļ pa tukšo…

    Atklāšu noslēpumu, Dzintars raksta pats, es to zinu!

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Lauris Grâvelis 17.09.2015. 13.26

    Nasing spešal – piekrītu Tev par to ka NA ministrijas bremzē –

    Bet manuprāt arī Iekšlietu Ministrija (Vienotība) bremzē jautajumā par to – kā tad tos bēgļus uzņems – Mucenieki var uzņemt 250 divos gados – paša Kozlovska teiktais – tad kā gan mēs varam piekrist lielākam skaitam, kamēr nav no IeM plāns, ka Mucenieki tiks ar viņiem galā.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Lauris Grâvelis > Lauris Grâvelis 17.09.2015. 15.17

    @Edgars Avotiņš

    Var jau protams meklēt alternatīvas, kā uzņemt pārējos 550 patvēruma meklētājus, bet diez vai tas ir efektīvi darbināt visu ministrijas mašinēriju, ja politiķi pasaka, ka šie cilvēki netiks uzņemti. Var protams diskutēt par birokrātijas efektivitāti, bet šajā gadījumā sanāk, ka ministrija rīkojas pretlikumīgi, strādājot pie risinājumiem, kuriem nav dots rīkojums.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Lauris Grâvelis 17.09.2015. 16.13

    Par to politiku teikto, ka neuzņems – nostajas ir dažādas:

    1) NA nostāja ir ka neuzņems un viss

    2) ZZS nostāja ir izplūdusi, bet tur ir varianti, ka varētu uzņemt, ja būtu skaidrs plans – kā un ko

    3) LRA vispār skaidri pasaka – skaidrs, ka jāsolidarizējas – bet planu vajag

    4) Suidraba gan mauc populismu – davai pabarosim trukumcietejus un tad apspriedisīm bēgļus

    Bet tas viss ir nieki

    Drīz varam saskarties ar situāciju, ka šitie bari gāzīsies pāri Latvijas robežai bez prasīšanas – tāka plāns mums nepieciešams jebkurā variantā.

    (Patreiz Krievija nebremzē un neņem atpakaļ Vjetnamiešus – ja Sīrieši izdomās ceļu, kā tikt iekšā Krievijā, tad Krievijā daudzi tikai priecāsies uzgrūzt mums šo problēmu)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE. > Lauris Grâvelis 17.09.2015. 23.38

    …beta raksta: – “Atklāšu noslēpumu, Dzintars raksta pats, es to zinu!”

    ———————————

    …hmmm…tad jau beta būs aiz muguras stāvējusi/blakus sēdējusi… :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Lauris Grâvelis 18.09.2015. 06.51

    Taisnība, drīzāk jau tad beta ir tā rakstītāja, nevis Dzintars.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ierados > Lauris Grâvelis 18.09.2015. 08.44

    Piekrītu. Tipisks paraugs tam, kā PSRS laikos partijas kongresos, komjauniešu konferencēs tika skandinātas ļoti pareizas runas un drukāti ļoti pareizi teksti. Šis ģeniālais paņēmiens strādā nekļūdīgi kad jāpanāk “skrējiens uz vietas”. Un vainīgi vienmēr ir amerikāņu imperiālisti, nato, geiropa, pindosi, vienotība, naudas trūkums, nelāgā sievasmāte un kas tik vēl ne.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > Lauris Grâvelis 18.09.2015. 12.49

    ierados

    Un vainīgi vienmēr ir amerikāņu imperiālisti, nato, geiropa, pindosi, vienotība, naudas trūkums, nelāgā sievasmāte un kas tik vēl ne.

    Vienotības koprofāgi, kas pilda “bļaģinajas rossijas” koprofāgu rīkojumus.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ierados > Lauris Grâvelis 18.09.2015. 16.14

    Klau, asprāti! Divi vienādi vārdi vienā teikumā liecina par to, ka vienīgā tava saprāta rieva, kas piedalījās sacerējuma radīšanā, regulāri cieš no spiediena pret krēslu un svaiga gaisa trūkuma. Līdzīgi iznesoties tev nav cerību gūt puzes lāčplēša kaut vismazāko uzmanību. Pazīstot viņa dabu var paredzēt, ka visdrīzāk tiksi iespārdīts, kas jau noticis ne vienu vien reizi, kā rezultātā no tevis birst laukā puskrimināls žargons. Visai pazīstams stils.

    0
    0
    Atbildēt

    0

beta 17.09.2015. 12.19

Labi, Raivi!

Žēl, ka neesi mūsu Prezidents! Kaut skaidri zinu, ka tas reiz notiks! :)

+23
-24
Atbildēt

20

    dzeris49 > beta 17.09.2015. 12.48

    Neceri, tas nekad nenotiks, Dzintaram kļūt par šīs valsts prezidentu iespēja tikpat liela, kā viņa idejiskajam biedram Charlie Hebdo, Latviju, paldies Dievam, apdzīvo ne tikai NA elektorāts.

    +21
    -23
    Atbildēt

    0

    zanE. > beta 17.09.2015. 12.49

    …ha, ha, ha!…

    +18
    -26
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > beta 17.09.2015. 15.13

    dzeris49

    Viss mainās. Nedomāji taču invaļid, 1991. gada 20 augustā, ka tavai smirdīgai valstiņai, PSRS, tūlīt būs kirdik un nevarēsi šaut latviešus vai lādēt tos lopu vagonos vešanai nāvē uz Sibīriju. Tas pats būs ar ļaunuma impērijas nožēlojamo “ogrizoku”, fašistu bidlostānu. Beigs tā smirdēt, arī jūs nolādētie izdzimteņi, latviešu nīdēji, beigsiet. Vienotībai un SC nekādu izredžu, vien bargs sods par noziegumiem pret valsti un tautu. Palasi vaļasbrīžos, kad neesi aizņemts ar savas izlīdušās zarnas stellēšanu atpakaļ!

    АГОНИЯ РОССИЙСКОЙ ИМПЕРИИ

    http://ipvnews.net/

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > beta 17.09.2015. 15.22

    dzeris raksta: “Neceri, tas nekad nenotiks”

    Laiki mainās…

    Nekad nevar zināt…

    Francijā notiks reģionālās vēlēšanas.

    Reģionā ar nosaukumu “Picardie Nord-Pas-de-Calais” dzīvo 6 miljoni iedzīvotāju (3 Latvijas), tajā uz reģiona prezidenta vietu pretendēšot arī Lepena.

    Gan jūnija, gan septembŗa aptaujas rāda, ka Lepena varētu kļūt par prezidenti 2.kārtā.

    1.kārtā viņa iegūtu 35% balsu (apsteidzot visus), bet 2.kārtā uzvarētu.

    Gan kreisie, gan labējie sev plēš matus uz galvas, vaino viens otru (bet sevi gan nevaino).

    Ja valstī ir dēmokratija, tad savus pārstāvjus ievēl tauta, nevis ieceļ kāds dzeris…

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    Drosma > beta 17.09.2015. 15.22

    zane, taču liec mieru džerim, kā noburta esi.

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    zanE. > beta 17.09.2015. 16.05

    ….Skaisle…Tev gļuki sākušies?…

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    DD1 > beta 17.09.2015. 21.31

    > beta

    “Raivi! Žēl, ka neesi mūsu Prezidents”

    Bija laiks, kad to pieļāvu un pat vēlējos, bet kopš tiem laikiem bijis daudz vilšanos…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > beta 17.09.2015. 22.06

    Reiz kāds dziedāja par Repši :)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > beta 17.09.2015. 22.30

    Aldis – Lepēna var kļūt par prezidenti, pateicoties franču kreiso idiotiskajai politikai, bet, ne jau Dzintars.

    Lepēna ir, tēlaini runājot, “vecis” vai “vīrietis”, ar attiecīgu orgānu, un viņa ir īsta, runā un dara, ko domā, un tas ir skaidri redzams.

    Dzintars ir ( atvainojos sievietēm, saprotiet mani pareizi, neesmu seksists) tas, ko sauc par “bābu”, aprobežots, liekulīgs, un absolūti neīsts un melīgs glumiķis, kurš nepartraukti spēlē savu lomu NA teātri, un kuram nevar ticēt nevienam vārdam, un tas ir skaidrs katram, kurš domā ar galvu, nevis ar kādu citu vietu.

    Tas viss skaidri redzams, tikai uz viņu paskatoties, kur nu vēl pavērojot uzvedību vai paklausoties viņa jēlos sprediķus, kaut, viņš, acīmredzot, ir tik nekritisks, ka tiešām iedomājies, ka ir kaut kas, nevis absolūtā nulle.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > beta 17.09.2015. 22.36

    Dzintaram vajadzētu nedaudz izglītību uzpumpēt … nav jau Sprūdžs protams , bet tas garais bakalaura ceļš ar neko labu neliecina …

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    zanE. > beta 17.09.2015. 22.41

    ….Klusais….- “Reiz kāds dziedāja par Repši :)”….

    …tad bija tikai dziesmas…tagad – jūtas…. :)

    …beta tak solījās iestāties NA…Dzintara dēļ…diez, iestājās ar’?…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > beta 17.09.2015. 22.51

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    DD1 > beta 17.09.2015. 23.01

    > klusais

    “Reiz kāds dziedāja par Repši :)”

    Sakarā ar Repši nav nekādas vilšanās. Viņa kļūdas un ārišķības nav svarīgas, salīdzinot ar nozīmīgākām lietām, ko viņš paveicis. Ļoti ceru, ka Repše būs reiz atkal politikā un varbūt beigs savu karjeru kā Latvijas prezidents.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > beta 17.09.2015. 23.02

    dzeris49

    Lepēna ir, tēlaini runājot, “vecis” vai “vīrietis”, ar attiecīgu orgānu

    Dzintara kungam ir orgāns, kas tavus, sapuvušos zobus tev rīklē iedzītu, bet tavs izļurkātais orgāns, smirdīgais pidar, derīgs vienīgi mokošai defekācijai.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > beta 17.09.2015. 23.03

    klusais

    Dzintaram vajadzētu nedaudz izglītību uzpumpēt …

    Vai pirtiņās apkalpojot čekistus?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > beta 17.09.2015. 23.41

    …Jēziņ!…un kāds tam deģenerātam rostiņam par šāda satura komentāru plusu ielicis!?!….o, jē!…tikumiskie tautieši!…

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > beta 18.09.2015. 08.40

    DD1 – nu divejāda attieksme pret Repši , jo daudz ko laiks ir salicis pa plauktiņiem un daudz kas domājams vēl nākotnē tiks publiskots.

    Varētu jau te paspriedelēt par Repšes personību , plusiem , mīnusiem , bet pieminēšu vien divas lietas –

    1. Neesmu pārliecināts , ka Repše nebija sava uznāciena režisors, bet gan izvēlēts aktieris

    2. Žēl ,ka viena no rakstura iezīmēm ,ko izdevās saskatīt Repšē ir tas , ka viņš nespēj ilgstoši noturēt interesi pret lietām … sākot ar lidošanu un beidzot ar mākslīgo intelektu :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    DD1 > beta 18.09.2015. 09.30

    > klusais DD1

    “1. … Repše … izvēlēts aktieris

    2. … nespēj ilgstoši noturēt interesi”

    Man jāpiekrīt otrajam punktam, bet pirmo noraidu kategoriski. Repše ir patoloģiski patriotisks,- nezinu, kurš pirmais to pateica.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > beta 18.09.2015. 10.00

    Repše, tomēr, vērtējams visumā pozitīvi, vismaz, viņa politiskā darbība.

    Kas bija JL Repšes vadībā, tam tiešām bija savi principi, reāli mēģināja apkarot korupciju, utt., un kas ir V Āboltiņas vadībā, diena un nakts.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Charlie Hebdo > beta 18.09.2015. 12.42

    klusais

    Neesmu pārliecināts , ka Repše nebija sava uznāciena režisors, bet gan izvēlēts aktieris

    Ko viņam var pārmest, ka ievilcis politikā pēdējos neliešus, pēc kā varētu secināt, ka JL bija čekas projekts, līdzīgi kā LC, TSP, DPs, LPP un ZRP.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam