LTV Dombura filmu „4.maija republika” parādīs vasaras beigās (papild.)

44

Komentāri (44)

angry 05.05.2015. 23.08

pareizi. nevar taču tērēt dārgo raidlaiku, ko par 2/3 aizpilda raidījumu atkārtojumi un veci videoieraksti. par vecām filmām, ko rāda jau padsmitās reizes i nerunāsim.

ltv pašiem smiekli nenāk, tādus niekus stāstot? kāpēc gan ne nākamgad uz ziemassvētkiem?

+7
-2
Atbildēt

0

rinķī apkārt 05.05.2015. 17.55

Acerieties taču pēdējā laika ” Dombura studijas” gaisotni. Acerieties Dombura pārgudri – vīzdegunīgo attieksmi pret sev netīkamu viesi. Pilnīgs takta un inteliģences trūkums tur reizēm valdīja, nevis domas lidojums un vārda brīvība :)

Tas pats, droši vien, ir ar filmu par 4. maija republiku. Tendenciozs Dombura skats uz dzīvi Latvijā uz kuru Domburam, protams, ir tiesības, bet pārliecība, ka tieši viņa filma ir jārāda sabiedriskajā TV un vēl svētku laikā, vai tuvu tam, šizofrēnija :)

Domburam ir visas iespējas savu filmu rādīt K. Sunī, vai kur citur, ielikt internetā, meklēt iespēju savu filmu izplatīt vēl kādā veidā, kā to dara pārējie mirstīgie. Bet viņam vajag sabiedrisko TV. Kas viņš tāds par pēdējo patiesību? :)

Kādas filmas vajadzētu rādīt sabiedriskajā TV? Ozolņš kā par brīnumu ir uztaisījis tiešām interesantu un vērtīgu rakstu par gaisa atbalsta kontroles vienības komandieri Danu Jansonu. Latvijai tiešām aktuāli nepieciešama tēma, par kuru vajadzētu ne tik vienu vienu filmu uzņemt, bet visas šitie ” atmaskojošie” gabali, ļoti subjektīvs produkts. Uz jebkuru notikumu var paskatīties vismaz no četrām pusēm, kurš redzējums tad tādā gadījumā būs tas nekļūdīgais tiesnesis? :)

Es protams šajā ” daudzo patiesību” kontekstā nerunāju par kremliniem. Gan vietējiem, gan viņu sponsoriem aiz robežes. Par viņiem, nešaubīgi ir tikai viena vienīga patiesība.

+9
-5
Atbildēt

12

    klusais > rinķī apkārt 05.05.2015. 19.04

    Man divas piebildes pie teksta :

    a) man vienam paziņam laukos īpašumi bija kaimiņos Domburam , viņš kārtoja kaut kādu atļauju smilts ieguvei un dīķa rakšanai , vajadzēja kaut kādu saskaņojumu ar kaimiņu un tad dzirdēju visādus brīnumus ar ko tik viņam nedraudēja par miera traucēšanu .

    b) par iespējamu filmu – man sanāca iepazīties pirms gadiem ar vienu latviešu karavīru , kurš Irakā zaudēja kāju līdz celim … pieļauju ,ka būtu interesanta filma par viņa gaitām līdz un pēc ievainojuma . Tas būtu stāsts par cilvēku , kas neskatoties uz dzīves grūtībām , nezaudē optimismu un pozitīvu skatu uz dzīvi. Par cilvēku , kuram patiesi ir grūti , bet kurš nesūdzas par to un iet uz priekšu .

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 05.05.2015. 19.57

    klusais. …iet uz priekšu .

    ________________________

    Vai Kājiņbērziņa iespaids?:)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 05.05.2015. 20.09

    lno – tur maz humora, ja spēka gados zaudē kāju un dzīve jāturpina ar protēzi … kad pirmoreiz iepazinos ar puisi , tad nezināju, ka viņam nav puskājas … atceros , ka bijām izgājuši ar jahtu līcī un komanda gāja peldēt , skatos džeks noņem protēzi un ar ielec no borta … vēlāk parunājām kā tas notika . Tā bija tā reize , kad uz Latviju atlidoja arī zinka zārki . Tas ko no viņa neesmu dzirdējis ir sūdzēšanās par dzīvi .

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 05.05.2015. 21.09

    klusais. Visu cieņu puisim un Tavam stāstam, bet “iet uz priekšu” man viemēr saistīsies ar Bērziņu:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 05.05.2015. 21.41

    Manuprāt, to filmu vairāk vajag sabiedrībai, nekā Domburam, kā jebkuru filmu, kas atspoguļo Latvijas realitātes un var izraisīt diskusiju.

    Taisni priekš tam domāta sab. TV, un ar to tā atšķiras no padomju tipa valsts TV, ka tās uzdevums nav rādīt tikai pozitīvu.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Baiba. > rinķī apkārt 05.05.2015. 21.49

    Izlasi raksta papildinājumu. Filmu rādīs 21.augustā.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > rinķī apkārt 06.05.2015. 00.11

    Zvaigzne zaudējusi spožumu vai balons ir izlaidis gaisu, sakam kā gribam.

    LNT Domburs un viņa studija nevilka, nespēja saistīt – “…nu tad, pēc reklāmas raujam vaļā, kas kuram ir Latvija…”

    Cilvēkam kas publikas lolots daudzus gadus spēlējis solo būs grūti strādāt komandā. Ja tas būs neiespējami atliek memuāri vai emigrācija. Der savas iespējas laicīgi apzināties un reālistiski novērtēt, – ar skandāliem neviens ilgi nav izvilcis.

    Par filmu, neesmu to skatījusi. Kā jau visi zinām, Krievijas nolūks ir Latviju rādīt kā “absolutely failed state”. Ja filma tam der tad to noteikti nevajadzēja rādīt 4. maijā. Piekrītu tiem kas to saka.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > rinķī apkārt 06.05.2015. 01.32

    Jā, par Šķēli un Lembergu gan nebūtu interesanti, par gaitām pirms utt…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 06.05.2015. 06.36

    Varbūt, vairs vispār nekādas kritikas, par partijām un valdību tikai labu, jo, tas, lūk, var nākt par labu Kremlim, un kritizēsim tikai līdz namu pārvaldnieka līmenim, kā PSRS?

    Un vispār, dzīvosim ar vienīgo domu – ko Kremlis padomās, kas Kremlim izdevīgi, kas neizdevīgi, kas vajadzīgs mums pašiem, tas nav tik svarīgi, ieskaitot diskusiju par pieļautām kļūdām utt?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 06.05.2015. 08.30

    Dzeri. Kritikai ir jābūt, bez kritikas nav kustības uz priekšu, bet ar kritiku ir tā pat kā ar sāli zupā. Pārsālīsi un izgāzīsi podā. Šādi, podā var izgās arī valsti, ja ” kritiku” lieto nesamērīgās devās un ar egoistisku mērķi uz šīs kritikas rēķinu nopelnīt, vai vismaz izpelnīties uzmanību.

    Droši vien, ka filma ir interesanta, bet pēc fakta, ka bija mēģinājums sajūgt filmu ar valsts svētkiem kopā, man vairs nav uzticības filmas radītāju nesavtīgajiem mērķiem, un vēlmei ziedoties mīļotās Dzimtenes labā :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 06.05.2015. 09.42

    Kaut kur jau tev, iespējams, taisnība.

    Tikai, kur ir tā robeža?

    Manuprāt, tā ir pieturēšanās pie faktiem, un faktu novērtējums kaut cik objektīvs, vēlams, uzklausot arī citu viedokli.

    Diemžēl, to filmu vēl neesmu noskatījies, īsti nevaru spriest.

    Bet, sliktākais, kas var būt, ir vispār aizliegt rādīt jebkuru kritisku materiālu, kaut vai, tendenciozu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 06.05.2015. 10.32

    rinķī apkārt

    Šādi, podā var izgās arī valsti, ja ” kritiku” lieto nesamērīgās devās

    ————–

    1. ZRP(v) pederasti nav valsts.

    2. Pamuļķu un latviešu nīdēju elkiem kaut homeopātiska kritikas deva neļautu aizspēlēties līdz “Dakšu revolūcijai”, vai līdz mecenāta noalgotai šāvēju brigādei.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

IvarsA 05.05.2015. 14.25

LTV “formāts”, ha ha. Šāda atruna, kādu laiku nebija dzirdēta.. LTV “formātu” uzskatāmi var redzēt: “Mīlas viesulis”, “Specvienība”, “Noziegums 3”, “Bīstamā metode”… http://ltv.lsm.lv/lv/filmas/

+11
-6
Atbildēt

0

lno 04.05.2015. 23.52

Neesmu Dombura fans, bet ja LTV 1 gozējas Lembergs, Liepnieks, Šlesers, tad filma noteikti ir jārāda. 4. maijs gan nebija īstā diena.

+13
-2
Atbildēt

1

    klejotājs > lno 05.05.2015. 22.55

    Domburs nav Felīni :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

zanE. 04.05.2015. 23.19

Gunta Sloga ‏@GuntaSloga 1h1 hour ago

@IndraSprance Ar producentiem nav apspriesti datumi, viņu paziņojumi ir nekorekti, kad būs filmu sagatavojuši atbilstošu TV formātam – rādīsim

+8
-5
Atbildēt

0

klusais 04.05.2015. 22.10

Un kapēc būtu jārāda tā filma ?

+3
-9
Atbildēt

7

    mūsu alus > klusais 04.05.2015. 23.01

    Lai nebūtu jāmaksā 3,49 :)

    https://vimeo.com/ondemand/4maijarepublika

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 04.05.2015. 23.11

    mūsus alus – un cik samaksā par demonstrēšanu autoriem ? :)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    mūsu alus > klusais 04.05.2015. 23.18

    Man nav līguma uzmetuma :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > klusais 05.05.2015. 06.45

    Un kāpēc nav jārāda?

    Ja būtu “partijas un valdības” slavinoša, gan jau parādītu.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    klusais > klusais 05.05.2015. 07.18

    dzeris – iesaku tev ar producēt kādu filmu un tad iet un ja nerāda LTV1 , tad žēloties kapēc :)

    Tas protams ir joks , bet ja nopietni , tad izlasi rudusa komentu . Tur viss ir pateikts samērā saprotami .

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    zanE. > klusais 05.05.2015. 09.40

    ..Dzeri…žurnālisti, kas būtu šī vārda cienīgi – būtu jautājuši sabiedriskās TV viedokli, tā ir ābeces gudrība, kuru žurnālistiem jāievēro….diemžēl, sensācijas kāre ņēma virsroku un profesionalitāte šķita mazsvarīga…

    ….vakardienas twitterieraksts liecina, ka nav bijusi vienošanās par datumu – filmu demonstrēt 4.maijā, jo….producenti to nav sagatavojuši atbilstošu TV formātam, tātad – tā ir tehniska problēma….

    ….Domburs ilgus gadus strādājis TV un viņam tas nevar būt pārsteigums, jo ļoti labi saprot, kādām ir jābūt tehniskajām prasībām…šoreiz tas izskatās pēc tāda…hmmm…reklāmas trika, lai radītu interesi par filmu un piesaistītu skatītāju…jā, arī tā var rīkoties, bet…vai tas ir korekti?….

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > klusais 05.05.2015. 09.45

    Ja, tomēr, parādīs, tad tev taisnība, ja neparādīs – taisnība man, jo kādu ieganstu, kāpēc nerādīt, var atrast vienmēr.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

andrejs 04.05.2015. 21.47

droši, ka filma par Ozoliņa loloto un atbalstīto Šķēles SIA “Latvijas republika 2.0 “, tāda arī irsim varētu nepatikt.

+6
-11
Atbildēt

0

dzeris49 04.05.2015. 21.06

Jā, pirms izdarīt kādus secinājumus, un domāt par politisko cenzūru, vai ko tādu, tomēr, derēja, uzklausīt arī LTV viedokli, kaut, manuprāt, taisni tāda filma, kur parādīts gan pozitīvais, gan negatīvais, uz svētkiem jārāda, manuprāt, visi, kas piedzīvoja padomju laikus, ar lielu riebumu atceras to slavinošo propagandu, negribas, lai kas tāds atkārtotos arī brīvā Latvijā.

Un visai dīvaini, ka LTV radās kādas nepārvaramas problēmas, kaut, šo filmu jau noskatījušies pat daudzi skatītāji ārzemēs.

+5
-9
Atbildēt

2

    Viesturs > dzeris49 04.05.2015. 21.29

    Filmā nekā laba par 4.maija republiku un tās vadoņiem, politiķiem un biznesmeņiem nav. Filma ir skaudra un nežēlīga patiesība par tautai nozagto valsti un nākotni. Filmas zemteksts ir par to, ka nemainoties 4.maija republika ies bojā. Neviens no IR komentētājiem, tai skaitā Tu Dzeri neatzīs šo filmu par labu pēc tās noskatīšanās. Tajā nav neviena laba vārda ne par vienu Latvijas politiķi vai biznesmeni un skumjākais, ka filma ir balstīta uz faktiem. Filmu pa LTV nerādīs.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 05.05.2015. 07.01

    Ja filma balstīta uz faktiem, tā nemaz nevar būt slikta, un tas, ka Latvijā notika un notiek “valsts nozagšana”, un politiķi pat nemēģina ar to cīnīties, un vairs pat neizliekas, ka mēģina, jau nav nekāds jaunums ne mums, ne ārzemju ekspertiem.

    Cita lieta, ka mums ir daudz pseidopatriotu, kas, tikko kā parādās kāda negācija par viņu iemīļoto partiju, sāk brēkt par “provokāciju”, “Kremļa pasūtījumu”, utt. ( ja tas pats parādas par konkurējošu partiju, tad gan viss ir pareizi).

    Ja šo filmu pa LTV nerādīs – pilnīgi skaidrs, ka mums nav nekāda “sabiedriskā” TV, bet, padomju tipa valsts TV, ja būtu sab. TV, šo filmu noteikti būtu jāparāda un pēc parādīšanas jāsarīko diskusijas tiešajā ēterī ar visu ieinteresēto pušu piedalīšanos, ja fakti interpretēti pārāk skarbi, tos varētu atspēkot, utt.

    Es, tomēr, ceru, ka tik ļauni nav, un to parādīs, kaut, pats, noteikti noskatīšos internetā.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

west 04.05.2015. 19.59

Visās valstīs notiek dažādas cūcības, par kurām tautai noteikti ir jāzina.

Tomēr svētki nav īstā reize, kad mazgāt, vai pat nemazgāt netīro veļu un to dot visiem apostīšanai. Tas liecina vismaz par mēra un gaumes izjūtas trūkumu.

Priekš tā ir visas pārējas gada dienas. Kāpēc ne nākamajā ?

Visvairāk mūsu gadījumā ir jāuzmanās no preses,TV vai žurnālistiem, kuru nosaukumā vai statusā figurē vārds “neatkarīgais”. Cerams, ka paskaidrot ar piemēriem nevajag.

+15
-4
Atbildēt

0

Gvido 04.05.2015. 18.29

kapec Latvijas tv nevelas rADIT SO FILMU, PIEPRASU LAI RADA

+8
-12
Atbildēt

0

Alise Ruduða 04.05.2015. 17.34

IR kolēģi pārsteidz, jo no IR lasītāji sagaida kvalitatīvu žurnālistiku. LTV viedoklis nav prasīts, raksts vienos vārtos. Žurnālistu kļūme liek man izmantot šo formātu, lai pateiktu, ka sarunas par hronometrāžu LTV satura plānošanas praksē notiek tikai ar tiem neatkarīgajiem producentiem, no kuriem tiek pirkta produkta licence rādīšanai. Atteikuma gadījumā atbilde ir uzreiz un skaidra, un tādu Podnieka studija nav saņēmusi. Notiek normāls pārrunu un plānošanas process.

+13
-5
Atbildēt

2

    edge_indran > Alise Ruduða 04.05.2015. 17.58

    ——-

    Nepārplānojieties – citādi atkal nāksies Domburam “piķot”:

    “Latvijas Televīzijai nāksies samaksāt Domburam 25 tūkstošus eiro.”

    http://zinas.nra.lv/_mm/photos/2015-03/540px/119288_1d27ba4015.jpg

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Baiba. > Alise Ruduða 04.05.2015. 19.32

    Tā nav pirmā paviršība, kad ir.lv pārpublicē nepārbaudītu informāciju un iesaistās masu histērijas uzkurināšanā. Tas tik nopietnam izdevumam ir pavisam nesmuki. Turpmāk būs jādomā vai viss publicētais ir patiess, bet ja man jāpārbauda sniegtā informācija, tad vieglāk izvēlēties citu vietni.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

lno 04.05.2015. 16.58

Nu un? Parādīs vēlāk, šodien svētki: https://vimeo.com/126795956

+3
-4
Atbildēt

0

Ainârs Dimants 04.05.2015. 16.20

Kas notiek?! Laba žurnālistikas prakse prasa iekļaut ziņā LTV viedokli nevis atstāstā no vienas ziņā iesaistītās puses, kas turklāt izplatījusi šo ziņu, bet no pirmavota – pašas LTV. Tā ir ābeces patiesība, ko māca pirmā studiju gada studentiem gan universitātēs, gan žurnālistiskas skolās. Nopietnam medijam tā jāievēro, citādi zūd galvenais – uzticamība.

+12
-4
Atbildēt

4

    nomale > Ainârs Dimants 04.05.2015. 16.46

    Nu, un kas tad notiek? Ja par tēmu!?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Ainârs Dimants > Ainârs Dimants 04.05.2015. 16.51

    Ja tiešām gribat zināt, paprasiet beidzot pašai LTV!

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Ainârs Dimants 04.05.2015. 18.08

    ——-

    IR-šu fani jau labi saprot – ar kādām filmiņām nevarēs radīt “ugunssienu pret melu impēriju” un propagandas karā uzvarēt:

    “Es vienmēr vilcinos kritizēt savas valsts amatpersonas. Atzīt savu vājumu arī ir kaitīgi, propagandas karā tā nedrīkst darīt.” V.Vīķe-Freiberga

    ( Ugunssiena pret melu impēriju. – IR, 9.4.2015.)

    http://i.ytimg.com/vi/TybOXFZ1VYQ/hqdefault.jpg

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    angry > Ainârs Dimants 05.05.2015. 16.04

    ziņa ir, ka “LTV svētkos nerāda filmu”. tas ir fakts, kuram komentāri nav obligāti. protams, ja ir vēlme, var pievienot visvisādu ‘ekspertu’ viedokļus un pušu viedokļus.

    pēc analoģijas, ja ziņa ir ka “Nepālā notikusi zemestrīce”, tas arī ir fakts. un nav vajadzīgs zemetrīces viedoklis par notikušo.

    vai policijas ziņās par kriminālpārkāpumiem (arī fakti) tāpat netiek pievienots apsūdzēto vai cietušo viedoklis.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam