Vai Latvijā ir vajadzīgs jauns TV kanāls krievu valodā?

60

Komentāri (60)

DD1 18.04.2015. 21.34

Ja vispār ir kāds autoritatīvs viedoklis par tēmu, tad tas ir Gaļinas Timčenko, bijušās Krievijas ziņu portāla «Lenta.ru» galvenās redaktores viedoklis http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/556304-ilggadeja_lentaru_redaktore_attopieties_baltijas_krievu_tv_kanals_ir_veja_izsviesta_nauda

Viņa apgalvo, ka “visi mēģinājumi Baltijas valstīs izveidot «krievu telekanālus» ir lemti neveiksmei” un, ka “sabiedriskais TV krievu valodā Baltijas valstīs – tā ir vējā izsviesta nauda, jo tam būs nulles efekts”.

Straujumai jāieklausās, ko saka mediju eksperts nevis, ko murmulē uz naudu kārais Dimants.

+3
0
Atbildēt

0

DD1 18.04.2015. 15.32

> Aldis

“grib krievu TV?

Dzēst ugunskuru ar benzīnu?”

Labāk nav iespējams pateikt,- vēl viena RU kanāla veidošana Latvijā ir tas pats, kas uguns dzēšana ar benzīnu.

+3
-1
Atbildēt

0

traductrice 18.04.2015. 11.08

Vakar, šķiet, Panorāmas infoslejā bez īpaša akcenta pavīdēja ziņa, ka Lattelecom Gulbis oficiālā atalgojuma veidā ir saņēmis ~350 tūkst/gadā, kamēr tādi LV ekonomikas “stūmēji” kā brīvostas Loginovs un dzelzceļa Magonis, vien “nieka” ~ 100 tūkst.

Tas skaidri parāda, kuras nozares valsts (jo Lattelekom ir 50% valsts uzņēmums) uzskata par stratēģiski nozīmīgākajām. Valsts dāsni atalgo Gulbi par Lattelekom īstenoto politiku – personīgi man tas bija ŠOKS!

+4
0
Atbildēt

1

    v_rostins > traductrice 18.04.2015. 12.39

    traductrice

    kamēr tādi LV ekonomikas “stūmēji” kā brīvostas Loginovs un dzelzceļa Magonis, vien “nieka” ~ 100 tūkst.

    ————-

    Magonis un Loginovs nestrādā “naglu fabrikā”, kā mēdza teikt padumjos laikos, par pāris liekiem ļimoniem gadā viņi vēl vienmēr viegli var uztaisīt.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Fikseris 18.04.2015. 10.21

https://www.youtube.com/watch?v=8WA1rP5WGfY

Labākā informācijas par Ukrainas-krievijas karu kādu esmu redzējis. Mums drīzāk vajag prettanku ieročus, nevis TV kanālu. Tāpat krieviem galvās putra.

+5
-1
Atbildēt

0

eltae 18.04.2015. 10.15

Neviens sevi “cienošs” krievs Dimanta veidoto kanālu krievu valodā neskatīsies, un droši vien ko skatīties tur arī nebūs.Izveidot sakarīgu raidijumu krievu valodā līdzīgu raidijumam “Dožģj” Latvijas televīzija augsti profesionālu žurnālistu un nepieciešamo līdzekļu trūkuma dēļ izveidot nav spējīga. Vai Dimantam tik grūti kooperēties ar “Lattelecom” un pievienot šo raidijumu bezmaksas pakai?

+2
-2
Atbildēt

0

DD1 18.04.2015. 09.50

Vai ar televīzijas kanālu krievu valodā spēsim pastāvēt pret Krievijas informatīvo karu? Nē, jo nesamērojama būs ieguldītā nauda un melu taktika vienmēr ir daudz atraktīvāka.

Vai to patiešām skatīsies Latvijas krievvalodīgie iedzīvotāji? Nē, jo vecie līdz mūža galam būs uzticīgi Putina TV, bet jaunieši vispār gandrīz neskatās TV.

Kanāls nav būtisks,- ja ir labs produkts, gribētāji to atradīs esošajos kanālos, bet, piemēram “točki nad i”, kas ir labs raidījums, krievi skatās mazāk kā latvieši.

Svarīgi, ka krievu kanāls vairos iedzīvotāju segregāciju, kas jau pats par sevi ir slikti.

Kanāls vajadzīgs gandrīz un vienīgi tikai NEPLP Dimantam.

+4
-2
Atbildēt

2

    locus > DD1 18.04.2015. 10.54

    Protams, visa šī darbošanās ap krievu TV ir fikcija. To skatīsies latvieši – sašutīs, vērtēs, komentēs – tikmēr neievērodami daudz svarīgākus notikumus, kam Latvijā būtu jāpievērš uzmanība. Faktiski tā pat ir diezgan nelietīga uzmanības novēršana no būtiskām lietām.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > DD1 18.04.2015. 11.05

    To skatīsies latvieši – sašutīs, vērtēs, komentēs – tikmēr neievērodami daudz svarīgākus notikumus

    ——————

    arī tagad LTV7 krievu raidījumu skatītāji 70% ir latvieši.

    Bezcerīgs variants. Mēs nespējam konkurēt ar milzīgās Krievijas finansiālajām iespējām, līdz ar to mūsu TV vienmēr zaudēs.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

fretka 17.04.2015. 20.20

Ilggadējā lenta.ru redaktore Timčenko: attopieties, Baltijas krievu TV kanāls ir vējā izsviesta nauda

http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/556304-ilggadeja_lentaru_redaktore_attopieties_baltijas_krievu_tv_kanals_ir_veja_izsviesta_nauda

+6
-4
Atbildēt

0

Edgars Avotiņš 17.04.2015. 19.36

Bet vēl ir viena problēma:

Daudzi pierobežas iedzīvotāji nemaz neredz nekādu Latvijas TV un saktās Krievijas un Baltkrievijas kanālus ar analogo antenu.

Un šo situāciju nevar labot ne ar jaunu kanālu, ne interesantāku saturu. Tur fiziski jāatņem analoga antena un jāuzdāvina digitālās TV komplekts.

(Daļēji šo mūsu problēmu solījas labot Krievija, jo arī viņi plāno pāriet uz digitālo, bet … viņi jau var tīšu prāt mums ieriebt un pierobežā atstāt analogo raidītāju)

Latvijas valsts iestādes teorētiski nedrīkst dāvināt – kur nu vēl ierobežot konkurenci (lattelekom virzienā), bet ja tiktu nodibināts privāts fonds no ziedojumiem …

Un analogo antenu var atpirkt.

+6
-1
Atbildēt

2

    locus > Edgars Avotiņš 18.04.2015. 10.51

    Nu redz, cik labi! Kamēr Lattelekom turpina pārdot Kremļa fašistu propagandus kanālus, kamēr bijušais augsta ranga PBK šefs Belte slēdz līgumus, ar ko vien grib un kā cāļu māte vāc zem sava dibena visu, ko vēlas, – TV, Radio, krievu TV…. padodiet tik viņam miljonus), tikmēr labais Kremlis ievilks digitālo TV priekš tantiņas pie Latvijas robežas (pagaidām vēl Latvijas valsts pusē dzīvojošas). Un tad – teiksim atkal – paldies, Cara Tētiņ!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > Edgars Avotiņš 18.04.2015. 11.02

    Latvijas valsts iestādes teorētiski nedrīkst dāvināt

    ——————–

    lai dāvina LT Gulbis no savas nelielās :) algas…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Edgars Avotiņš 17.04.2015. 19.18

Jautājums ir – kas Latvijai ir svarīgāk:

1) vai censties iegūt Latvijas krievvalodīgo lojalitāti, atraujot viņus no Putina TV un dodot viņiem Latvijas TV krievu valodā

vai

2) maksimāli ierobežot krievu valodas telpu, vienlaikus krievvalodīgos iedzīvotājus atdodot Putina propagandai

Man personīgi liekas, ka pareizāk būtu atraut Latvijas iedzīvotājus no Putina TV un iespēju robežās iegūt viņu lojalitāti – un tad jau lojali būdami viņi paši gribēs lietot arī latviešu valodu.

Pretējā gadījumā palielināsies risks, ka Putina TV izdosies viņus padarīt par Latvijas ienaidniekiem.

+4
-6
Atbildēt

0

Edgars Avotiņš 17.04.2015. 19.06

Autorizācija dzīvo irir.lv un debates tikai ir.lv – rezultātā autorizēties ar “ir” lietotāju nesanāk.

+1
-1
Atbildēt

0

koals 17.04.2015. 17.19

Var jau sanākt arī tā-gribējām”radio svoboda’-dabūjām PBK2:).

+12
-4
Atbildēt

2

    Edgars Avotiņš > koals 17.04.2015. 19.07

    Žurnālistus itkā, teorētiski, nevar ietekmēt – viņi darīs ko gribēs.

    Tātad – viss būs atkarīgs no tā, kurš šos žurnālistus pieņems darbā.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    andrejs > koals 17.04.2015. 19.35

    jau tagad iekš LTV7 šie objektīvie žurnālisti regulāri vaimanā par nepilsoņu drausmīgo “stāvokli” un citām līdzīgām “problēmām”…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

Fikseris 17.04.2015. 17.11

Īstenībā ir tikai viena problēma: neveikta deokupācija.

+10
-4
Atbildēt

5

    Edgars Avotiņš > Fikseris 17.04.2015. 19.12

    …kas ir pilnīgi neiespējami, kamēr Pasaulē valda WW2 uzvarētāji – ASV, Lielbritānija(un pārējā Eiropa) un Krievija.

    Kamēr Krievija neņem viņus pie sevis – mums nav kur viņus sūtīt.

    Un ja mēs sāktu viņus piespiedu kārtā trobelēt, tad ASV un ES mums kluptu virsū par cilvēktiesībām.

    Tevis teikto varēs realizēt, kad sabruks Krievija, ES un ASV.

    Tā ka – teorētiski Tev ir taisnība, bet praktiski no Tevis teiktā nav pilnīgi nekādas jēgas.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Fikseris > Fikseris 17.04.2015. 19.39

    Ja mēs gribētu, varētu izdarīt lielu spiedienu lai to panāktu. Taisnība (un likums) ir mūsu pusē.

    Argumenti:

    1) krievi grib dzīvot “krieviskā” valstī, krievijai vajag vairāk cilvēku lai risinātu demogrāfijas problēmas, bet putins neņem pretī Baltijas krievus.

    2) Lai nesāktos atomkarš starp NATO un krieviju, vajag deportēt krievus no Baltijas valstīm, kurus kremlis var ļoti viegli manipulēt. Tas padarītu pasauli mierīgāku, drošāku, un atrisinātu gan krievu, gan rietumu, gan krievijas vairākas problēmas.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Fikseris 17.04.2015. 19.41

    Nu kamēr tas nav noticis, tikmēr nav jēgas dzesināt muti par dekolonizāciju – tikmēr jādomā, kā vismaz daļu Latvijas krievvalodīgo iedzīvotāju noskaņot par labu Latvijai.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Fikseris 17.04.2015. 19.45

    Vispār jau Putins ņem pretī Baltijas krievus – viņiem tur ir tā programma, kad krievus no citam valstīm aicina – bet viņus nometina Krievijas nostūros, kur vienīgais darbs ir … braukt slepkavot ukraiņus. Loģiski, ka Latvijā dzīvojošiem krieviem tad sanāk pārvākties uz dzīvi sliktākos apstākļos, ko reāli reti kurš izvēlas. (tāpēc tas vairāk strādā uz Vidusāziju un karadarbības zonām)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Fikseris 17.04.2015. 19.52

    Un Putinam agresijas uzsākšanai nemaz nevajadzēs reālus vietējos krievus – pietiks ar to, ka Pēteris I Rīgā ir kociņu iestādījis, un ceļu uz Kaļiņingradu gribas, un Pieelbas “slāvi” kādreiz Vācijas/Polijas terotorijā dzīvoja, un Aleksandrs ir Parīzē bija pēc Napoleona sakaušanas un Spānijas pilsoņkarā krievi karoja, un Aļaska vispār piederēja Krievijai …

    Paskaties, kā Donbasā “aizsargā” krievus – asinis vien šķīst. Ieganstu atradīs tāpat.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

Imigrants 17.04.2015. 15.49

Ka teica Marshall McLuhan “the medium is the message”. Ja raidam krievu valodā, saturam ir sekundāra nozīme. Mēs skaidri pasakam ka esam divvalodīga valsts.

+14
-3
Atbildēt

2

    locus > Imigrants 18.04.2015. 11.00

    Šajā sakarībā tiešām pārsteidz visnotaļ jaukās Kalnietes pozīcija – jā, esot jārunā krievu ģimenes valodā caur TV. Kas runā čigānu, poļu, igauņu, vāciešu un citās ģimenes valodās Latvijā. Kurš TV, kurš radio? Tas pats attiecas uz vēl visnotaļ jaukāko Freibergas kundzi – jā, jau sen esot bijis jātaisa pareizās krievu propagandas TV Latvijā. Varbūt Vairas kundze vispirms vēlas pati apgūt krievu valodu un tad izteikt savu viedokli šajā jautājumā?!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > Imigrants 18.04.2015. 14.23

    Vai Kalniete tiešām grib krievu TV?

    Sviests!

    Dzēst ugunskuru ar benzīnu? Ar ekoloģiski tīrāku…

    Viņa laikam pārāk daudz laika ir pavadījusi Briselē un jau aizmirsusi kâ darbojas krievu mentālitāte.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

DontUworry 17.04.2015. 15.08

Iedomāsimies divus galējus variantus: visi kanāli raida latviešu valodā vai visi kanāli raida kādā citā valodā. Raidot 100% valsts valodā, mēs visspēcīgāk identificējam savu valsti kā Latviju. Jo vairāk raidām citās valodās, jo vairāk izplēn šis vēstījums.

+13
-3
Atbildēt

0

andrejs 17.04.2015. 15.07

Krievijas kanālu retranslācija ir jāaizliedz vai arī krievu melu TV programmām visām bez izņēmuma jāievieš kārtīgs akcīzes nodoklis, kurš nonāk valsts budžetā. Tad Lietuva, Latvija un Igaunija varētu finansēt vienu kopīgu kvalitatīvu (dārgu) Baltijas valstu TV kanālu krievu valodā.

+10
-2
Atbildēt

0

traductrice 17.04.2015. 14.55

es teiktu JĀ, šāds krievu kanāls varētu tapt, bet ar OBLIGĀTU nosacījumu, ka visi “svešie” rus kanāli ir jāizņem no standarptakas un jānodala atsevišķā paketē. Tādā gadījumā šis jaunveidojamais kanāls varētu būt standartpakā.

+6
-3
Atbildēt

2

    andrejs > traductrice 17.04.2015. 15.02

    to TT

    ja Tev ir Lattelecom TV, paspaidi kanālu pārslēgšanas pogu un paskaties, cik “Latvijas” kanālos skan latviešu un cik – krievu valoda. Man liekas, ka pēc tam “jautājumu” vairs nebūs… :)

    p.s. es vēlreiz uzsveru, ka tie nav Krievijas kanāli, bet Latvijā producēti. Nemaz nerunājot par to, ka arī visi Rietumu kanāli ir ieprogrammēti uz krievu valodu. Par ko vispār ir runa, tiešām nesaprotu.

    p.p.s. Varbūt Šķēlertes viedokli diktē viņas Krišiņš…

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    traductrice > traductrice 17.04.2015. 15.27

    …cik “Latvijas” kanālos skan latviešu un cik – krievu valoda.

    —-

    neesmu īsti spaidījusi, jo praktiski skatos tikai LTV1 (cik nu vispaŗ skatos), bet pieņemu, ka “Latvijas” kanāli neraida klaju propogandu, ok, droši vien tur ir lētie miliču seriāli, bet nu dies ar tiem. Un gan jau krievi zombējas, ne jau tos skatoties.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

aivarsk 17.04.2015. 14.54

Nē, nav vajadzīgs!

Bet vajadzētu vismaz vienu normālu latviešu kanālu, kur nerāda krievu seriālus un sļogkim param!

+13
-6
Atbildēt

1

Absints 17.04.2015. 14.53

Redzēju aptauju. 75% Latvijas krievi viņu daspaorai veltītu kanālu negrib.

Tātad neskatīsies, ja būs..

Tad kam tas kanāls domāts?

Un diskusija jau IRā bija, kāpēc jāatkārtojas?

http://www.irir.lv/2015/4/9/tv-kanals-krievu-valoda-pretimnaksana-vai-bumba-ar-laika-degli

+13
-4
Atbildēt

4

    aivarsk > 17.04.2015. 15.36

    Tāpēc, ka par katru cenu vajag to anālu izbīdīt! Tur tak atkal var kādu ļimonu nohamīt, kā ar prezidentūras mājas lapu!

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > 17.04.2015. 18.56

    Bet radiokanālu klausās – kāpēc gan lai neskatītos TV?

    Galvenais, lai tur būtu interesants saturs.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    DD1 > 18.04.2015. 09.52

    > Ķīps

    “75% Latvijas krievi viņu daspaorai veltītu kanālu negrib.

    Tātad neskatīsies, ja būs..”

    Toties Dimants varēs pašiverēties, imitēt darbību, tērēt nodokļu naudiņu…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    locus > 18.04.2015. 11.06

    Kanāls ir domāts vienīgi tam, lai tracinātu latviešus. Lai zināmas aprindas naudu varētu apgrozīt. Lai superliberāli demokrātiskas absolūti nepopulistiskas latviešu politiskās tantes (teiksim, kā Vaira Vīķe-Freiberga un Kalniete – te es vairāk domāju viņas ne kā personības, bet kā noteiktas nostājas šajā jautājumā paudējas)varētu apmierināt savu “pedagoga un apgaismotāja” pašapziņu. Vairāk absolūti nekam!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

fretka 17.04.2015. 14.36

Sarmīte Ēlerte – par Latvijas televīziju krievu valodā?

Dīvaini.

Vēl pirms pāris gadiem viņa krievu PBK raidījumā par katru cenu gribēja runāt (un runāja) latviski…

+11
-8
Atbildēt

10

    andrejs > fretka 17.04.2015. 14.57

    tas taču bija pirms vēlēšanām… :)))

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Fikseris > fretka 17.04.2015. 17.10

    Kāpēc viņa PBK nevar runāt latviski un tai pat laikā gribēt lai aunu bars vārdā “krievi” saņem sakarīgu informāciju krievu valodā?

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > fretka 17.04.2015. 18.55

    Sandra Kalniete tieši tāpat teica – ka kanālu krievu valodā vajag, bet viņa runās tikai latviski (lai kanāls tulko un titrē)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    andrejs > fretka 17.04.2015. 19.28

    kalniete atbalsta arī migrantu apkalpošanu krieviski valsts un pašvaldību iestādēs. Tāpat viņa vēlas ieviest Latvijā krievu kalendāru, lai krievi varētu oficiāli svinēt ZS un Lieldienas kopā ar dievticīgo Puķinu

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > fretka 17.04.2015. 21.26

    Šķiet, ka tie, kas atbalsta krievu TV kanāli, vispār nesaprot lietas būtību.

    Salīdzināsim Krievijas krievus un Latvijas krievus.

    Krievijas krievi dzīvo totālās propagandas apstākļos. Varētu viņu uzskatus norakstīt uz šo propagandu. Bet ir viens bet:

    Latvijas krievi dzīvo pilnīgas vārda brīvības apstākļos – viņi var skatīties Latvijas, Eiropas, Krievijas kanāļus, bet savos uzskatos viņi diez cik neatšķiŗas no Krievijas krieviem.

    Kāpēc tâ?

    Tie, kas atbalsta krievu TV kanāli, laikam ir tie paši, kas kādreiz bija atbalstījuši integrāciju. Mēģinājuši jaukt eļļu ar ūdeni un tad brīnījušies, kāpēc nesanāk. Ja saprātīgs cilvēks kaut ko dara un viņam nesanāk, tad viņš dara kaut ko citu. Bet citi var simt reižu darīt vienu un to pašu un vienmēr brīnīties kāpēc viņiem nesanāk. Problēmas ar uztveri.

    Kāpēc Latvijas krievi īpaši neskatās latviešu TV kanāļus? Tāpēc, ka tie nav interesanti. Latvijas TV ir novesta tiktāl, ka tās raidījumi bieži vien atgādina padomju okupācijas laika raidījumus, “Panorāma” kâ mūzeja eksponāts. Ne jau tāpēc, ka cilvēki būtu slikti, bet tāpēc, ka par šādu financējumu laikam neko labāku nav iespējams uztaisīt. Un bēdīgākais jau nevis tas, ka krievi negrib skatīties Latvijas TV, to jau negrib skatīties arī daudzi latvieši.

    Tâtad, kāda jēga ir krievu TV kanālim?

    Ja Latvijas TV nespēj uztaisīt kvalitātīvu latviešu kanāli, kâ tā spēs uztaisīt kvalitātīvu krievu kanāli?

    Un ja tas tai tas tomēr izdotos, kas tad būtu jādara latviešiem? Vai būtu jāskatās krievu kanālis, jo tas būtu kvalitātīvāks par latviešu kanāli? Starp citu, krievi šâ vai tâ to neskatītos.

    Loģiskāk būtu piešķirt naudu Latvijas televīzijai latviešu kanāļa uzlabošanai. Ja tas kļūtu interesants, tad to skatītos vairāk latviešu. Un varbūt pat daļa no krieviem.

    Cik gadu tagad ir cilvēkiem, kuŗiem 1990.gadā bija 30 gadi un kuŗiem 25 gadu laikā nebija nekādu problēmu iemācīties latviešu valodu? Tagad viņiem ir 55 gadi. Izlasiet vēlreiz: 55 gadi!

    Tâtad, ja cilvēks ir jaunāks par 55 gadiem un viņš joprojām neprot latviešu valodu, tad aizmirstiet par viņu. Ja jauns cilvēks 25 gadu laikā tâ arī nav iemācījies latviešu valodu, tad arī jūsu krievu televīziju viņš nekad neskatīsies.

    Bet ja viņš prot latviešu valodu (un jādomā, ka lielāka daļa no viņiem prot, citādi Latvijas izglītības sistēma būtu jālikvidē kâ kaitniecības iestāde), tad piedāvājiet viņiem interesantu televīziju latviešu valodā. Ja vārdam “integrācija” vispār ir kāda jēga, tad tā vairāk saistīta ar latviešu televīziju. Krievu televīzija DEZintegrē.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    locus > fretka 18.04.2015. 11.09

    Aldim – Piekrītu Jūsu rakstītajam. Tikai varbūt nelietojiet “kanālis” “kanāla” vietā, jo tas padara Jūsu rakstīto smieklīgu un nenopietnu. :(

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    locus > fretka 18.04.2015. 11.13

    Tomēr, kad Kalniete Gaismas pilī plkst. 12.40 ieradās uz Zatlera grāmatas par zaķi Lili prezentāciju, visiem tur klātesošajiem esot bijis skaidrs, ka viņi NEATRODAS Krievijā. Vispār, latvieši! Ja tā turpināsies, mums jāpaspēj līdz plkst. 24:00 iziet no tās Gaismas pils, citādi paliksim tur uz mūžiem ķirbju izskatā. :)… un bez balles kurpēm Sibīrijas sniegos :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Aldis-2 > fretka 18.04.2015. 14.15

    hombros raksta: “varbūt nelietojiet “kanālis” “kanāla” vietā, jo tas padara Jūsu rakstīto smieklīgu”

    Vau! :)))

    Es šķiŗu vārdus “kanāls” un “kanālis” pēc to nozīmes.

    Gluži tâpat kâ tas bija pirms padomju okupācijas.

    kanāls – kāds? tas ir kādenis, tâpat kâ: līberāls, kardināls, termināls, bērs

    kanālis – kas? lietvārds, tâpat kâ: līberālis, kardinālis, terminālis, bēris

    Tâpat es šķiŗu “kâ” un “kā”, “nekâ” un “nekā”, “tâ” un “tā”, utt. :)

    To kādreiz bija ieteicis Endzelīns. Man ļoti patīk viņa padoms.

    Ja kādam tas šķiet smieklīgi, tad smiekli ir ļoti veselīgi! Arī kāds labums :)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    aivarsk > fretka 19.04.2015. 14.50

    Aldi, piekrītu par abiem – kanāli un arī Endzelīnu! Viss pareizi!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    aivarsk > fretka 19.04.2015. 14.58

    Risinājums ir pavisam vienkāršs un lēts! Izsniedzot licenzes retranslācijai, valsts NEPLP personā nosaka par pienākumu VISIEM kanāliem noteiktos laikos VIENLAICĪGI retranslēt LTV7 ziņas krievu valodā, teiksim plkst. 8:00-8:30, 20:00-20:30 un 22:00-22:30. Slēdz, kuru krievu kanālu gribi, visur krievu ziņas no LTV7. Grib retranslēt renTV, jāizpilda valsts pasūtījums. Citādi licenci nost!

    Protams, ka tas nedod iespēju apsaimniekot miljonus… Tas vājais punkts plānā:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam