Hosams Abu Meri: Nākotnē būtu jāveido koalīcija ar “Saskaņu”

77

Komentāri (77)

dullaisdauka 10.11.2014. 10.25

Jauki! Varētu ieteikt Abu Meri mainīt partijas piederību, bet, ņemot vērā latvisko “aizmāršību”, nebūtu visai pārsteigts, ja šāds scenārijs arī īstenotos, jo bija jau reiz vīrs, kurš “ar tankiem” gribēja krievus valdībā ievilkt…

0
0
Atbildēt

0

canoss 09.11.2014. 00.46

Abu Meri kamēr kāds spēks pilda KF rīkojumus un ar to pašu KF sadarbojas, tikmēr nekādas varas tādiem spēkiem nedrīkst dot. To kad esat ticis ievēlēts parlementā jau ir liels brīnums un to brīnumu nevaig izmantot savtīgi, musinot sabiedrību sadarboties ar slēptajiem komunistiem. Tās pašas saskaņu partijas līderis ir tas pats PSRS laikā aktīvais komjaunatnes darbonis un savu nicisko attieksmi pret Latviju jau ir neskaitāmas reizes paudis gan mutiski, gan darbos. Mans vārds ir kategorisks nē tādām sadarbībām uz ko aicinat!

0
0
Atbildēt

0

Dzintra Regina Jansone 08.11.2014. 13.37

Tāds, muļķīgs un naivs – cilvēka no tautas – jautājums: Vai reāli būtu iespējams latvietim iekļūt kādas arābu valsts parlamentā un tur sākt mācīt – kā dzīvot!?

Vai latvietis, patiesi, ir tik tālu degradējies – ka vairs nav ne tēvu ne tēvu tēvu likumu – paražu – nekā! Jālokās visu – kā tik vien var – priekšā!?

+2
-1
Atbildēt

0

lama 07.11.2014. 19.44

Kažociņa kungs pārģērbies par libānieti?

+3
-2
Atbildēt

0

Anti Vatņiks 07.11.2014. 16.51

Brīnos ka Ločmelis klusē – libānieši nav diez ko atšķīrīgi no ebrejiem :) Tikai karo savā starpā, kā jau brāļiem pienākās :)

+2
0
Atbildēt

0

Entropio 07.11.2014. 15.51

nu ja,tagad buus mums censties sasniegt Libanas augsto liimeni valsts attistiibaa

+3
-4
Atbildēt

0

latvijas_valsts 07.11.2014. 15.33

Krimā krievi var mierīgi veidot valdību bez jelkādiem muļķīgiem kompromisiem.

0
-8
Atbildēt

4

    Anti Vatņiks > latvijas_valsts 07.11.2014. 16.44

    Bet nu tad brauc uz Krimu. Čmodan, vokzal, Krim.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    latvijas_valsts > latvijas_valsts 07.11.2014. 21.36

    Tas nav vajadzīgs, ja Krima pati atbrauks uz Latviju:

    А для тех тупеньких, которые сейчас заорут: «Чемодан, вокзал, Россия!», расскажу шутку месяца из интернета. Звучит она так: «Крымские мужики настолько суровы, что когда им говорят «чемодан, вокзал…», они уезжают вместе с вокзалом».

    Намек поняли?

    http://www.imhoclub.lv/ru/material/chemodan_vokzal#ixzz3IPgI7ZbI

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Anti Vatņiks > latvijas_valsts 07.11.2014. 23.27

    Aga, jumts tev neaizbrauks?

    Cik zinu tu jau nez kuro gadu gaidi Puķinu, kas tevi atbrīvos :) Nebrauks un neatbrīvos. Krieviem tagad citas šaizes – rublis devalvējas, naftas cenas pasaules tirgū krīt, ka tik nenomet no Kremļa pjedestāla to tavu Vovu Huilo.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    MZGD > latvijas_valsts 08.11.2014. 07.01

    Ko tu Antivarnik cepies. Gerbona zaglim gaidishana ar mates pienu iezista. Vina deds kristus otro atnakshanu gaidija, batjka komunismu gaidija, bet vinsh pats putinu osvoboditelu visu savu muzhu gaidis.

    0
    0
    Atbildēt

    0

sniega_roze 07.11.2014. 15.29

Lai tad nu Hosams iesaka arī saviem libāņiem ņemt valdībā Izraēlas valdības vanagu daļas kabatas partiju un aizvākt ANO spēkus no Libānas-Izraēlas robežas. Tas ir tas, ko viņš iesaka darīt Latvijā.

+11
-4
Atbildēt

0

Absints 07.11.2014. 14.16

Abu Meri.,atšķirībā no Āboltiņas, nesaka, ka SC ir jāaicina valdībā, Abu Meri saka, ka, ja SC mainīsies (un arī V), tad šāda sadarbība varētu būt iespējama.

Manuprāt, tieši šajā “ja” ir visa sāls.

SC patreiz nav Latvijas partija, tā ir Kremļa partija. SC idealoģija ir nacionālšovinisms, krievu nacionālšovinisms, kas aizsegts ar sociāldemokrātisma lozungiem. Galvenā lieta, kas man iztrūkst SC, ir lojalitātes trūkums pret Latviju. Latvija SC izpratnē ir bijis, un tam būtu jābūt Krievijas protektorātam. Visu laiku gaidu partiju, kas pārstāves Latvijas krievu intereses, To krievu, kas dzīvo un grib dzīvot Latvijā. Tagad gan esmu drusku atvēsinājies – man liekas drusku pārsteidzoši, ka krievi ir tik nekritiski, ka Putins ir spējis nozombēt veselu tautu, kā tas noticis Krimas gadījumā. Laikam jau nacionālisms, krieva, kā uzvarētāja, tēls, visiem ir aizmiglojis acis. Ir nostrādājis tas pats mehānisms , kas Hitlera politikas un Gebelsa propagandas rezultātā savulaik padarīja aklus vāciešus ebreju jautājumā . Vācieši atmodās. Smagi atmodās…

A par nacionālo minoritāšu stāvokli piekrītu. Latvijā tas ir daudz labāks, kā jebkur citur Eiropā un arī Krievijā. Spilgts apliecinājums tam bija nupat notikušais nacistiskais Krievu maršs. Salīdziniet to ar leģionāru gājienu 16. martā. Un tad salīdziniet troksni vienā un otrā gadījumā, ko taisa Krievija..

Abu Meri kā arābam, kā nelatvietim, “drīkst” būt skats no malas, viņa vērtējums būtu daudz objektīvāks, kā izbijuša tautfrontieša vai interfrontista skatījums. Abu Meri misija būtu tieši šī – Pasaulei klāstīt patiesību par Latviju, par “diskriminācijām”, un cilvēktiesībām Latvijā.

+8
-7
Atbildēt

2

    lno > 07.11.2014. 15.09

    Kīps. Abu Meri saka, ka, ja SC mainīsies (un arī V), tad šāda sadarbība varētu būt iespējama.

    _________________

    Rozenbergs teica, ka komunisti tā mainoties, ka no viņiem iznāk labākie nacionālsociālisti:):):)

    Abu Meri kā arābam, kā nelatvietim, “drīkst” būt skats no malas, viņa vērtējums būtu daudz objektīvāks…

    _________________

    Vai tad Ķīpa kungam vēl nepietiek ar Krievijas un ES skatu no malas, vai vēl kāda tauta tā ieklausās pamācībās no malas?:)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Absints > 07.11.2014. 16.08

    uz lno. Laikam nesapratāt. Latvijai tieši pietrūkst lobisma jaudas. Ja Krievija grib uztaisīt propogandu, tā iedarbina savas vēstniecības un savus žurnālistus visā pasaulē. Latvija pretī liek… dažus pārstāvjus svarīgākajaās valstīs. Un Krievijas mediji norej klusos Latvijas pārstāvju iebildumus.

    Tāpēc Meri būtu jādarbojas šinī lauciņā. Un nevis jāpauž Vienotības vai latviešu viedoklis, bet jāpauž patiesība – tā kā viņš to redz. Jo patiesība ir tā, kas grauj pseidocilvēktiesību argumentus, patiesība ir vislabākā propaganda. Mums neko nevajag izdomāt, Latvija cilvēka tiesību jautājumā ir pirmrindniece. Ir jābeidz taisnoties, ir jāstāsta par sasniegumiem.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

Merilī 07.11.2014. 13.18

Domāju, ka Āboltiņas netīrā ielīšana Saeimā, mahinācijas ap Citadeli, blēža Zaķa neizmešanas no partijas uzrāda tādu tendenču eskalēšanos Vienotībā, kas to novedīs pie Tautas partijas likteņa, tā ka visādiem abumeri ir lielas izredzes atrasties tajā pašā politiskajā mēslainē, kur Kalvīša rukšu komandai. Diemžēl.

Šobrīd vēl ir pēdējais brīdis, kad mēģināt ko mainīt. Pēc gada-diviem jau būs par vēlu. Nez kāpēc neticu, ka Vienotība šo iespēju izmantos.

+13
-5
Atbildēt

4

    v_rostins > Merilī 07.11.2014. 13.31

    Merilī

    Šobrīd vēl ir pēdējais brīdis, kad mēģināt ko mainīt. Pēc gada-diviem jau būs par vēlu.

    _________________

    Cik ilgi cilvēks vispār dzīvo? Vēl četrus gadus mierīgi ļaut, lai jobanās kremļa kuces turpina ņirgāties par latviešu tautu? Situācija “Dakšu revolūcijai” briest.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    lno > Merilī 07.11.2014. 13.43

    Merilī. Ja Āboltiņai tiks atjaunota augstākā līmeņa pielaide, tas būs skaidrs signāls, ka arī uz SAB vairs nav ko cerēt, jo Maizītis apgalvoja, ka pielaide tiek atteikta arī bez likuma pārkāpuma, pietiekot ar aizdomām, ka attiecīgos apstākļos pretendents varētu rīkoties neatbilstoši valsts interesēm…Āboltiņai pārmet vīra biznesa lobēšanu, Junkura neloģisko atteikšanos no mandāta…nedrīkst aizmirst arī viņas pārliecību:)

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    Merilī > Merilī 07.11.2014. 17.15

    Āboltiņa vēl nav visa Vienotība, bet tas, ka viņi šādi atļauj vienai ne īpaši gudrai, bet ļoti nekaunīgai būtnei ālēties gan liecina par visu Vienotību. Diemžēl. Teorētiski tur tomēr ir gana daudz gudru cilvēku, kuri saprot, kādas konsekvences Āboltiņas un Zaķa nelietībām būs. Iespējams, ka viņi ir par bailīgu un vāju, bet atkal jau – tas nav attaisnojums.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Merilī 07.11.2014. 20.39

    Merilī

    Āboltiņa vēl nav visa Vienotība,

    ____________

    Katrs no tiem izdzimteņiem ir personīgi atbildīgs par visu pārējo izdarībām, bet Putina smirdīgās kuces, Zatļera, definēto “mazo fašistu valsteli” ikviena kremļjaģa tikai ar savām asinīm var nomazgāt.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

gustaps 07.11.2014. 12.58

Abu Meri ir tradīciju bagāžas neapgrūtināts redzējums. Drusku tālāk par pārredzamo apvārsni. Jo: SC ir uzvarējis Saeimas vēlēšanās, uz trauslās robežas dabūt 51% koalīcijā ar Sudrabu, Lembergu vai vēl kādu avantūristu. Laika jautājums, bāleliņi itkā pat nenojauš par iespējamo pērkonu. Un nekāda plāna, protams, viņiem nav.

Par šo jautājumu būtu nopietni jādomā gudriem cilvēkiem. Jācīnās par dvēselēm. Cik ilgi tad var uz cūcenes izbraukt.

Pats paziņojums gan satur savu noliegumu: tad, kad SC mainīs nostāju Ukrainas jautājumā utt.

Lasi: Kad pūcei aste ziedēs.

+11
-7
Atbildēt

3

    zanE. > gustaps 07.11.2014. 14.33

    …Guste….tieši tā!…runājot par nākotni, tie, kuri šeit šūmējas un Hosamu Abu Meri gatavi sist krustā – viņiem nākotne saistās jau ar rītdienu…

    …ir jāizpildās daudziem nosacījumiem, lai šī nākotne (ne rītdiena) pienāktu, bet diskusijas, vērtējums un nosacījumi, to apspriešana ir nepieciešama jau šodien…lai Saskaņas elektorāts spēj saprast šos nosacījumus un izdarīt secinājumus – kāpēc Saskaņa nevar tikt iekļauta valdības sastāvā…nerunāšana un ignorēšana nenovērš problēmu, to tikai padziļina un vērš plašumā….

    …nudien, šķiet, ka Latvijā atklātība un godīgums – ieguvis otro elpu…un tas ir pozitīvs solis…

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    v_rostins > gustaps 07.11.2014. 14.38

    Prokremlisko izdzimteņu un pederastu un mauku iedomātā “mañana” never comes. Nesapņojiet!!!

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > gustaps 07.11.2014. 15.18

    Nu,ja kalns neiet pie Muhameda,tad kalns…Vienotība pati varētu mīkstināt savas nostādnes…teiksim,okupācija bija tik tāds joks,nepieciešama lieta,represijas jau nemaz nebija tik briesmīgas,pilsonības es variants satuvinās…un tā tālāk.Tad jau pienāks arī tas sadarbības un saskaņas brīdis.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

Krix 07.11.2014. 12.58

Varbūt jāsāk domāt par to kāda izskatīsies nākamā koalīcija bez viendzimuma laulību aizstāvjiem un moskovītu koalīcijā aicinātājiem…kaut gan varbūt pilnmēness ietekmē širmītis vienam otram aizkritis ! Labāk būtu strādājis pie Palestīnas-Izraēlas miera, nevis mācījis latviešiem kā dzīvot viņu tēvu zemē !

+13
-7
Atbildēt

0

morgenstern 07.11.2014. 12.25

Vēl viens coming out

+8
-5
Atbildēt

1

    Pelēkais Vilks > morgenstern 12.11.2014. 13.20

    Būdams pirmais arābs Latvijas Saeimā, viņš uzskata,

    ============

    Tā kā Hosams Abu Meri ir nesens Latvijas pilsonis, tad viņam ir piedodama dažu faktu nezināšana…

    Pirmais arābs Latvijas saeimā bij’ ceturtdaļčekists Edvīns I.

    0
    0
    Atbildēt

    0

WAT 07.11.2014. 11.43

Piekrītu, Zālīša kngam!

Tas viss ir pasaules kontekstā, tagad moskovīti ( caur nom..zušiem Rietumiem) uzkurbulējuši ANO “ekspertus” par bezvalstniekiem Baltijā( īpaši LR, kur 280k neļaužu ir vērā ņemams ierocis demokrātijas apstākļos), tie nu ņemas pamācīt LR varas partijas ,kas nu būtu jādara, lai “apmierinātu moskovītu lāci” un pašiem Rietumiem nebūtu jāatsakās no savām gešeftēm ar vaņkām.

Tad nu V,kā Rietumu partneru stutētā partija arī irš to ko tiem virsvadība klārē, un protams to dara mute, kam nav liels risks atrauties ZRP garā.

Vārdu sakot droši saku, mazākā kustība no V muskovītu virzienā(kas ir SC, kā jeģinorosu meitasorganizācija), un viss beigsiet tikpat ātri un bēdīgi kā ZRP.

Ja V cer ka kādreiz SC būs sabiedrotais pret vecajiem korumpantkomuņāgām no LR perifērijām-ZZS, tad jāsaka ,ka laikam viņi ir akli, SC ir vēl skarbāki korumpanti aiz nacionālajām īpatnībām, un to var lieliski redzēt praksē SC pārvaldītajās pašvaldībās.

Vārdu sakot V dikti riskē ar šādu retoriku ( draudzība ar muskovītiem), kaut vai no šādas malējas mutes, ceru no savas puses kāds V centrālais tomēr publiski pateiks, ka šis tomēr ir Abu Meri individuālais viedoklis, nevis partijas, pretējā gadījumā viens pateiks, otrs pateiks, trešais un viss “welcome, ZRP fate” ar visu to ,ka centrālie ļautiņi par šo tēmu nerunās.

+21
-2
Atbildēt

4

    v_rostins > WAT 07.11.2014. 11.50

    WAT

    Ja V cer ka kādreiz SC būs sabiedrotais pret vecajiem korumpantkomuņāgām no LR perifērijām-ZZS

    ______________

    Vienotības korumpantkomuņagas jau sen sit pušu sugasbrāļus Kalvīš-Šļeser-Godmaņ bandu. Jau tikai par vienu: LM, PV vai “gudrona dīķu”, afēru viņus visus varēja godīgi norakt Getliņos.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    WAT > WAT 07.11.2014. 12.27

    Pēc retorikas spriežot, Viesturs Vecbaštiks? Nāciet nu ārā no “skapja”.

    V nav oga , neviens to nav teicis ( mazākais ļaunums).

    Būtiski ZZS ir lauku komuņāgu nomeklaturščiku-komsomoļcu-hozaistveņņiku un to atvašu banda ( vienīgais to labums ,ka tie tiešām lielākoties ir nacionālkomuņāgi, akcentēju nacionāl, un tikai tāpēc var būt valdībā), ar visu sovoka attieksmi pret saimnieciskajām lietām, kas ir kategoriski , vismaz man , nepieņemamas.

    Jūsu definētās lietas tika kārtotas daudz klusākos un tālākos kabinetos, (nebūt ne noteikumus diktējot V), nekā valdība un to nu Jums būtu jāzina…

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    v_rostins > WAT 07.11.2014. 12.43

    WAT

    V nav oga , neviens to nav teicis ( mazākais ļaunums).

    ________________

    Dombrovskis, Pabriks, Kampars, Kozlovskis, Rinkēvičs un Matīss ir latviešu valsts pastāvēšanas lielākie draudi.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    meeerin > WAT 07.11.2014. 18.35

    vai nav dīvaini, ka arī sc ir tieši tāda pat nostāja pret v?…..nevienu citu tie nelamā un nemēģina diskreditēt tik kareivīgi, kā tieši v….tas par kaut ko liecina, vai ne?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

fretka 07.11.2014. 11.40

# Rinkēviča loģistika

Edgars Rinkēvičs ‏@edgarsrinkevics

I proudly announce I’am gay… Good luck all of you…

Dr. Hosams Abu Meri ‏@H_AbuMeri

@edgarsrinkevics only respect and respect!

https://twitter.com/edgarsrinkevics/status/530450808132108288

+5
-10
Atbildēt

0

traductrice 07.11.2014. 11.31

pilnīgi ačgārna domāšana. Nākotnē ir jāskatās, kā mainās partijas. Ja šodien partijas ir antagoniskas, teorētiski tām nekad nav jānonāk uz vienas takas, ja neviena no tām nemainās. Tāpēc, runājot nākotnes izteiksmē, ir jāmainās vai nu Saskaņai V domāšanas virzienā, vai arī Vienotībai attiecīgi S domāšanas virzienā. Runāt par kaut kādu vajadzību sadarboties tagadējai V ar tagadējo S ir pilnīga tukšmuldēšana. Kas ir bīstami kaut vai tāpēc, ka vēlētājs kaut ko tomēr atmiņu lādītē saglabā arī nākamajam 4 gadu periodam.

+12
-6
Atbildēt

2

    v_rostins > traductrice 07.11.2014. 11.57

    traductrice

    Runāt par kaut kādu vajadzību sadarboties tagadējai V ar tagadējo S ir pilnīga tukšmuldēšana.

    ______________

    Kāpēc ne? 16.marta, 9.maija un UA jautājumos prokremlisko izdzimteņu starpā valda absolūta Vienotība&Saskaņa.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > traductrice 07.11.2014. 13.35

    … “Saskaņai”, gan arī nacionālajām partijām jāsaprot, ka ilgstoši nevar turēt būtisku vēlētāju daļu tādā kā politiskā trimdā.

    ____________________

    Tā domāja arī vācieši 1933. gadā:):):)

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

ozolnieki 07.11.2014. 11.27

Tausta sabiedrības reakciju . Agrāk pati āboltiņa to darīja .

+18
-5
Atbildēt

0

Austras koks 07.11.2014. 11.12

Lai dzīvo saskaņa un vienotība :)) Šīm abām partijām (ja pieņem, ka tagadējā Vienotība ir V + ZRP) balsu skaits samazinājās. Nekas, nākamajā Saeimā šīm abām partijām būs vēl mazāk balsu :)

+15
-8
Atbildēt

1

nomale 07.11.2014. 11.11

Ne ko pielikt, ne atņemt. Pozitīvi!

+6
-9
Atbildēt

1

    aivarsk > 08.11.2014. 13.11

    Nomale, tātad atzīsti, ka vairums aktīvo vienotības vēlētāju iestājas par saskaņas tālāku iesaisti valsts pārvaldē. Redz, cik viņi “veiksmīgi” vada Rīgu, Vai ne?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

fretka 07.11.2014. 11.08

Šodien laikam Vienotības godīguma diena :)

+13
-6
Atbildēt

1

    andrejs > fretka 07.11.2014. 13.22

    vai nav raksturīgi, ka atkal pēc vēlēšanām. atcerēsimies pēc 10. Saeimas vēlēšanām Aboltiņa sāka spriedelēt, ka sc jāaicina valdībā. Pat naivā BET bija apstulbusi par šādu pavērsienu. Pabriks ar Štokiju panāca, ka NA tiek pasūtīta (latviešu karavīru dziesmiņa viņiem, redz, neiepatikās) un Dombrovskis mīļuprāt likās vienā gultiņā ar Lemberga zaļi sarkanās trubas zemniekiem.

    Pēc 11. vēlēšanām uzzinājām, ka ZRP ir par draudzību ar kolonistiem ko tikai tanki spēs škirt.

    Un tagad atkal…

    Kāpēc nevar par to informēt savus (un ne tikai) vēlētājus pirms viņi dodas pie urnām?

    Tas pats par pederastijas legalizāciju.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

v_rostins 07.11.2014. 11.04

Vēl viens pidars, bet principā tādi uzskati ir visiem ZRP(v) pociem.

+7
-7
Atbildēt

0

j_zalitis 07.11.2014. 11.02

Problēma ir tajā, ka krievu-latviešu šķirtnes diskusijās vienmēr tiek piesaukta Saskaņa.

Te ir 2 lieli pāpratumi:

1. Saskaņa NAV partija krieviem. Tā ir partija Kremlim. Krievu kā sabiedrības/iedzīvotāju intereses Kremlim ir “pie kājas”, kā pašā Krievijā tā ārpus tā.

2. Saskaņa nav pēdējā partija, par kuru balso krievvalodīgie. Ir iespējams pastāvēt partijai, kas ir dominējoši krievvalodīga, bet nav ārēju spēku vai pagātnes nostaļģijas ietekmē. Ar tādu partiju tad arī būtu vērts sadarboties.

Sadarbība ar Saskaņu nav nepieciešama, jo šī partija nepārstāv LV krievvalodīgo intereses, bet gan Kremļa.

Kad būs partija, kas pārstāvēs, tad arī runāsim.

+32
-4
Atbildēt

5

    Austras koks > j_zalitis 07.11.2014. 11.10

    Nevajag teoretizēt. Faktiski viss krievvalodīgais elektorāts balso par Saskaņu, un gandrīz visi ļoti labi saprot, ka tā ir kremļa partija. Un to viņi arī grib, lai tā būtu kremļa partija. Tā kā liela kaut kāda krievvalodīgo partija, kas nebūtu orientēta uz kremli, Latvijā nav iespējama.

    Kolonisti ir un paliek kolonisti savā mentalitātē, lai kādā paaudzē viņi būtu.

    +24
    -5
    Atbildēt

    0

    edge_indran > j_zalitis 07.11.2014. 11.29

    ——-

    Gudrie mācās no Eiropas valstu kļūdām!

    France: police clash with protesters over activist death

    http://www.youtube.com/watch?v=B6sS8tuwm38

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    uldis_rats > j_zalitis 07.11.2014. 12.17

    Latvijā vispār nebūtu jābūt kaut kādām īpašām atsevišķas mazākumtautības interesēm. Ir kopējās Latvijas pilsoņu intereses (neatkarīgi no tautības), latviešu kultūras intereses un mazākumtautību kā kopuma atbalsta intereses, bet nevis kaut kādas īpašas privilēģijas kādai atsevišķai mazākumtautībai. Normāli būtu partija, kura pārstāv mazākumtautības (bet vēl lielākā mērā tai būtu jāpārstāv Latvijas pilsoņu intereses!) kopumā, nevis cīnās par latviešu kultūras lomas samazināšanu Latvijā un citas kultūras privilēģijām (attiecībā pret citu mazākumtautību kultūrām)

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > j_zalitis 07.11.2014. 14.04

    Kā,nav partijas,kas aizstāv krievu intereses?!Ir!

    Partijas Latvijas Krievu savienība programma LR 12. Saeimas vēlēšanās

    Mūsu partija aizstāv Latvijas krievu iedzīvotāju intereses. Uzdevums 12. Saeimas vēlēšanās – nodrošināt Latvijas krievu kopienas pārstāvību parlamentā. Mēs stiprinām pilsonisko sabiedrību, paplašinot bāzi esošas etniskās demokrātijas pārveidošanai par patiesu tautvaldību. Mēs panāksim šos mērķus, savienojot aktivitātes Saeimā un tiešas darbības masu akcijas.

    Mēs nemainām savus principus pret dalību varas struktūrās, bet esam atklāti dialogam ar visām partijām, ar kurām ir iespējams sadarboties mums svarīgajos jautājumos: no cilvēktiesībām un krievu iedzīvotāju vajadzībām līdz ekonomikai un cīņai pret korupciju.

    Latvijas Krievu savienība iestājas par visu cilvēku līdztiesību neatkarīgi no viņu izcelsmes un dzimtās valodas. Nepieciešams izslēgt no likumiem aizliegumus nepilsoņiem strādāt noteiktās profesijās un nepamatotas prasības valsts valodas prasmes jomā. Jāīsteno mazākumtautību pārstāvības valsts un publiskajās struktūrās palielināšanas programma.

    Mūsu mērķis ir panākt oficiālās valodas statusu krievu valodai. Mēs iestājamies par krievu valodas lietošanu iedzīvotāju saskarsmē ar valsts un pašvaldību iestādēm, sniedzot informāciju iedzīvotājiem, izglītības un patērētāju tiesību aizsardzības jomā. Jānodrošina apstākļi izglītības sistēmas krievu valodā attīstībai – no bērnudārziem līdz augstskolām.

    Lūk,ar ko jāsadarbojas Abu Merim.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    sniega_roze > j_zalitis 07.11.2014. 20.33

    Nu tā nu gan nav. Saskaņa mobilizē mazāk par trešdaļu krievu elektorāta! Paskatieties datus un tendences. Otra trešdaļa nav izlēmusi vai neredz piedāvājumu un neiet vēlēt. Es domāju, ka Vienotība un ZZS, paņem atikušo tikpat no šī paša elektorāta. Latvijā jau Saskaņas elektorāts galvenokārt ir Maskavas kontrolēto TV staciju skatītāji un pati partija faktiski ir Kremļa politprojekts, lai tiktu LR valdībā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dzeris49 07.11.2014. 11.00

Otrs patīkams pārsteigums šodien.

Nevis par to, ka jāveido koalīcija ar SC, par to var strīdēties un diskutēt, bet, par to, ka cilvēks izsaka savas domas, un tās pamato, un nav pārņemts ne ar kādām fobijām, nevis peld “pa straumi”, ja tādi politiķi būtu vairāk, Latvijas politika būtu daudz tīrāka.

+11
-25
Atbildēt

7

    Kalvis Apsītis > dzeris49 07.11.2014. 11.37

    Jautājums ir par to, vai vienmēr ir jēga teikt, ka “partijai X ir jāmainās”. Reizēm partija ir tā degradējusies, ka tanī neko mainīt uz labo pusi vairs nevar. Tas starp citu attiecas arī uz it kā latviskajām partijām – bija tāda Zīgerista partija, Saimnieks, oranžisti, Šlesers…

    Man nav pārliecības, ka SC būtu ar kaut ko labāki. Tas nav jautājums par viena vai otra jautājuma neveiksmīgu risināšanu (Lindermana referendums, sadarbība ar jeģinorosiem, okupācijas neatzīšana). Drīzāk tā ir SC vēlme kāpt jebkurā peļķē, kur vien var kaitēt Latvijas valsts interesēm. Nesenākie piemēri – atbalsts tautas vēlētam prezidentam. Nevēlēšanās palielināt aizsardzības budžetu. Krimas aneksijas nenosodīšana.

    +27
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 07.11.2014. 11.49

    Es arī saku, ka par to ideju var strīdēties, bet, tas, ka cilvēks nebaidās izteikt tik nepopulāru ideju, ir pozitīvs fakts.

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > dzeris49 07.11.2014. 14.00

    DZERIS, visu var apspriest, bet jautājums nedrīkst būt nepieklājīgi pavirši sagatavots, kad pļāpātāja nekompetence pašam liekas kā Dieva dāvāts pārākums.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    koals > dzeris49 07.11.2014. 19.47

    Kaa var diskutet ar partiju,kura sevi savakusi tik dazada politiskaa spektra personalijas”ists rosoljniks”-sovinisti,nacboli,edinarosi,pardevusies balelinji u.c.,uz velesanam piekarot sev socialdemokratu “birku”:).Kas attur cittautiesiem izveidot vel kadu partiju,pilnigi brivu un demokratisku,paar kuru nekristu aizdomas ,ka tai ik pa laikam jaatskaitas Antonijas ielaa?Jaa Dzeri-lojalitates trukums pret valsti taa ir SC problema:).

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    aivarsk > dzeris49 07.11.2014. 22.34

    dzeris49 Es arī saku, ka par to ideju var strīdēties, bet, tas, ka cilvēks nebaidās izteikt tik nepopulāru ideju, ir pozitīvs fakts.

    ___________________________________

    Cerams, ka atkārtosi tieši šo tekstu pēc šāda mana teikuma:

    rinkevičs ir pietiekami draņķīgs ārlietu ministrs, kurš NEKO reālu mūsi ārlietās nav sasniedzis. Visu viņa sniegumu varētu atkārtot JEBKURŠ parasts vēstnieks viņa vietā.

    Toties vizināt līdzi ārzemju komandējumos savu “vīru” par valsts naudu ir izšķērdīgi un noziedzīgi, vai ne?

    Vēl stulbāk ir stumt savai personībai un sasniegumiem pa priekšu seksuālo orientāciju un vēl ar to lepoties ir vienkārši nožēlojami!

    Vai tagad visi, kas kritizēs šo pediņu (mīļvārdiņš), būs homofobi?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > dzeris49 08.11.2014. 00.15

    dzeris49 “…par to ideju var strīdēties, bet, tas, ka cilvēks nebaidās izteikt tik nepopulāru ideju, ir pozitīvs fakts.”

    ~~~~~~~~~~~~~~

    ja cilvēks nepārzinot apstākļus sāk afigenos padomus dot tad nekas tur nav pozitīvs.

    pirms gadiem pieciem persona kas 10 gadus nostrādājusi SAB par direktoru, ģenerālis Kažociņš pēkšņi sāka runāt ka “latvieši nelaiž krievus valsts pārvaldē”.

    vienlaicīgi valsts ārlietu ministrs Ronis ieteica “latviešiem norakt kara cirvjus”. pēc pāris nedēļām gan viņš stāstīja ka esot pārprasts un neko nevajagot norakt.

    abi šo personu uznācieni bija stulbi, tos varētu attaisnot vienīgi ja personas būtu izrunājušās dzērumā.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Oskars Caune > dzeris49 08.11.2014. 16.03

    Dzērumā runā to par ko skaidrā klusē!

    Tomēr šoreiz Kažociņam un Ronim būs sanācis otrādi!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

west 07.11.2014. 10.59

Biedrs iestājies ne tajā partijā. Vēl ir laiks kļūdu labot.

+22
-12
Atbildēt

1

    v_rostins > west 07.11.2014. 11.06

    west

    Biedrs iestājies ne tajā partijā. Vēl ir laiks kļūdu labot.

    _______________

    Dont worry. Visas maukas tāpat nonāks SC, ātrāk vai vēlāk.

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

klejotājs 07.11.2014. 10.58

atnāk arābs un sāk latviešiem skaidrot kā ar krieviem dzīvot, lai viņš arābiem skaidro kā ar Izraēlu draudzēties, nepareizā parlamentā ieticis :)

+26
-11
Atbildēt

10

    dzeris49 > klejotājs 07.11.2014. 11.01

    Manuprāt, viņa tautībai nav nekāda nozīme, viņš ir Latvijas pilsonis un deputāts, un ar to pietiek.

    +12
    -13
    Atbildēt

    0

    klejotājs > klejotājs 07.11.2014. 11.55

    dzeri, tas jau būtu pareizi ko tu saki iekš ASV un kādā citā nostabilizētā demokrātiskā Eiropas valstī, bet

    šeit kā Tu pats zini ir atšķirīga situācija. šeit mūsu valsts ir gandrīz vai kara stāvoklī, okupantiem ir likumīgi atļauta Latvijas valstij naidīga partija kura darbojās pēc Maskavas norādījumiem un Maskavas interesēs. Abu Meri [Abum Merim] šeit nav vecvecāki apšauti, izputināti un uz Sibiriju aizsūtīti + viss pārējais kas latviešiem bijis jāpārdzīvo. Viņam, Meri arī šeit nav atņemtas olīvu birzes un vecvecāku mājas pie Jafas. Gan jau latvieši tāpat bez viņa palīdzības zinās ja būs pienācis laiks balsot par saskaņas centru.

    +19
    -8
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > klejotājs 07.11.2014. 12.19

    Atvaino, saprotu, ko tu gribi teikt, bet, nevaru tam piekrist.

    Ja cilvēks zina valodu, ir Latvijas pilsonis, tie paši latvieši ievēlēja viņu par deputātu ( nevis izsvītroja, kā, piemēram, Āboliņu), tad kāpēc gan viņš nedrīkst izteikt savas domas par jebko, tikai tāpēc, ka viņš šeit nav piedzimis, un viņam neviens PSRS laikos nav represēts?

    Ja reiz tā, tad mums jāpieņem kāds speciāls likums, ka ir “pirmās šķiras”, un “otrās šķiras” pilsoņi, un ka “otrās šķiras” pilsoņus Saeimā ievēlēt nedrīkst, un, ja nu viņi tur pēkšņi ievēlēti, tiem jātur mute ciet.

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

    klejotājs > klejotājs 07.11.2014. 12.45

    dzeris >>Saeimā ievēlēt nedrīkst, un, ja nu viņi tur pēkšņi ievēlēti, tiem jātur mute ciet.

    tāpēc jau Cilēvič, mirskis, kabanovs, urbanovič runā daudz. Nesatraucies, Meri ir patālu no Latvijas izjūtas. Kad pienāks laiks, pēc 100 gadiem, varbūt latvieši balsos par SC, šobrīd Maskava grib Latvijai tautas vēlētu prezi. Uzbrukums turpinās, nemēģini vārdu gudrībās ieslīkt, dažreiz Tu tīri sakarīgi spried :)

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > klejotājs 07.11.2014. 13.44

    Dzeri.Ja cilvēks zina valodu, ir Latvijas pilsonis, tie paši latvieši ievēlēja viņu par deputātu ( nevis izsvītroja, kā, piemēram, Āboliņu), tad kāpēc gan viņš nedrīkst izteikt savas domas par jebko…+++ Var izteikt savas domas, kādēļ ne? Tikai, ja LR pilsonis piedalās vēlēšanās, tad viņam par tik svarīgu jautājumu, kā sadarbība ar Kremļa lobijiem Latvijā, ir jāizsakās pirms vēlēšanām, nevis pēc.

    Piemēra pēc, ja Abu Meri šādu viedokli būtu izteicis pirms vēlēšanām, es savai meitai nebūtu ieteicis pielikt viņam plusu, kurš šobrīd viņam palīdzēja iekļūt Saeimā. Un tā tie plusi un mīnusi salasās …:)

    +20
    -8
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > klejotājs 07.11.2014. 13.49

    Ja runājam par tautību, nav nozīmes. Ja runājam par kultūru, puisis vāji slēpj pārākumu (iedomātu). Tad būtu piemērots brīdis pārfrāzēt BALTO TUKSNEŠA SAULI: BALTIJAS VALSTIS IR SMALKA SPĒLE – TĀS JUMS NAV VISS KĀDI EMIRĀTI.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > klejotājs 07.11.2014. 15.04

    lasīt: JĀNIS VESELIS – ZEMES ATJAUNOTĀJI.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ierados > klejotājs 07.11.2014. 16.43

    Atradās arī izsvītrotāji. Es viņiem piekrītu, jo par agru viņam šeit tādas pareizas gudrības bīdīt. Lai sagaida sākumā kad pūcei aste uzziedēs, pēc tam, varbūt, saskaņa izrādīs kādu pazīmi kustībai Abu Meri kunga vēlamā virzienā.Kāds naivums nesaprast, ka saskaņa ir dzemdēta nesaskaņas uzturēšanai.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Valdis Eiserts > klejotājs 08.11.2014. 12.11

    Neviens klimpa, kurš licis mīnusus komentāram par Zemes atjaunotājiem nav pazīstams ar Jāni Veseli. Tāda mums kibersaruna IR.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    aivarsk > klejotājs 08.11.2014. 13.06

    eiserts lasīt: JĀNIS VESELIS – ZEMES ATJAUNOTĀJI.

    _______________________

    Veselim tāda darba nav. Ir “Tīrumu ļaudis”

    “Zemes atjaunotāji” ir Aleksandram Grīnam.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam