AT noraida “Saskaņas” sūdzību par Saeimas vēlēšanu rezultātu atcelšanu Latgalē

80

Komentāri (80)

sirtaki 31.10.2014. 21.53

Pagaidām štrunts par Latgali; “ZA TO KRIM NAŠ”!

0
-3
Atbildēt

0

Andris 31.10.2014. 14.44

neprot zaudēt

+12
-1
Atbildēt

0

lno 31.10.2014. 13.44

Līdz ar piektdienas AT lēmumu, ar kuru pieteikums noraidīts, CVK nav saņēmusi nekādus uzdevumus, kas būtu steidzami jāveic. Tomēr, ja kādā no kriminālprocesiem, kurus DP ierosinājusi par iespējamu balsu pirkšanu, būs notiesājošs spriedums, CVK būs jāatgriežas pie vēlēšanu rezultātiem un jālemj, vai pārdalīt mandātus.

+4
-9
Atbildēt

0

angry 31.10.2014. 12.58

ja ko vajadzēja izmeklēt, tad to, kā Junkurs ar feiku socioloģisku aptauju pirka vēlētāju balsis Kurzemē par skolēnu brīvpusdienām, un citi puiši no tās pašas šaikas to darīja Vidzemē!

+6
-1
Atbildēt

2

    lno > angry 31.10.2014. 13.11

    angry. Tur jau vieglāk meklēt tos , kuri startējuši bez personīgām kampaņām, Ražuks, atgriežoties tiesiskuma partijas rindās, arī izcēlies:)

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    v_rostins > angry 31.10.2014. 13.20

    lno

    Ražuks, atgriežoties tiesiskuma partijas rindās, arī izcēlies:)

    ______________

    Vai tad bija kaut kur aizklejojis? Turpat SC “predbaņņikā” vien grozījās.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

Bet 31.10.2014. 12.38

Piekrītu RA par šim Čigānes un Viņķeles aktivitātēm! Tas ir galīgi nožēlojami, tā vienkārši palsudināt cilvēku par vainīgu, it kā jau nezinātu kas ir Elksniņš un Ušakovs un kam šie kungi kalpo. Tik vienkārši var ļaut cilvēku iznīcināt! Nemaz it kā nebūtu redzējuši pirmsvēlēsanu Ušakova aktivitātes Doma laukumā!

Kāpēc Vienotība tā dara un neaizstāv savus biedrus atškirībā no citām partijām, kas kaut vai pieķerts pie roka sto noliegs, kaut vai paskatīties vajag uz to pašu ZZS!

+19
-5
Atbildēt

10

    lno > Bet 31.10.2014. 12.49

    Ar varas partiju degradāciju, degradējas arī to atbalstītāji, kuri tā cepās par tiesiskumu, bet tagad kļuvuši līdzīgi kurmītim, kad viņš slavēja Šleseru.

    No Andas Burves-Rozītes intervijas: Domāju, ka šodien galvenais, pret ko jāiestājas, ir trulums. Pret nevēlēšanos redzēt un analizēt, nevēlēšanos tam tērēt savu laiku.

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    zanE. > Bet 31.10.2014. 16.11

    … – “No Andas Burves-Rozītes intervijas: Domāju, ka šodien galvenais, pret ko jāiestājas, ir trulums. Pret nevēlēšanos redzēt un analizēt, nevēlēšanos tam tērēt savu laiku.”

    ————————————-

    …ļoti precīzu citātu esi izvēlējies…tas IR trulums, ja viens nobļaujas – cui!…un visi pēc komandas sāk riet – neanalizējot, nevērtējot, izgaršojot priekšā pasviestu kaulu…atgremojot no konteksta izrautas frāzes, lai ar tām plivinātos, kā ar pēdējās patiesības karogu…tas patiesi ir trulums…bet, tie, kuri iestājas pret šādu trulumu – tie ātri jāaprej, jo analizēt nespējīgi, pusakli radījumi centīsies aizsargāt savus truluma iekarojumus…

    …ļoti vērtīgs citāts – to vajadzētu dažam labam pie sienas pielikt….

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Bet 31.10.2014. 16.34

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    lno > Bet 31.10.2014. 18.31

    Ja te kāds ir truls, tad V pirmām kārtām V bazūne zanE:):):)

    +4
    -13
    Atbildēt

    0

    heinrihs > Bet 01.11.2014. 12.07

    Ar varas partiju degradāciju, degradējas arī to atbalstītāji, piemēram, Ino, kura Alcheimera slimības izpausmes progresē ne pa dienām, bet stundām.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Bet 01.11.2014. 12.38

    lno

    Redzi nu, lai kā centies izpatikt pēdējiem izdzimteņiem, latviešu nīdējiem, pederastiem un maukām, ka pat ņemies tos citēt, vienalga apdirsīs no galvas līdz kājām.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > Bet 02.11.2014. 10.10

    v_rostins. Neuzskatu par savu pienākumu izpatikt ne heinriham, ne rostinam. Saprotu V atbalstītāju loģiku balsot par mazāko ļaunumu, jo arī man nav īstas pārliecības vai tas ir V, vai NA, bet pagalam neizprotams trulums ignorēt neapstrīdamus faktus. Tas nozīmē, ka atbalstītāji aizstāv V sliktāko daļu, tātad paši sekmē tās degradāciju.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    betijacelmale > Bet 02.11.2014. 10.29

    Izlasot heinriha-pikaso-un-kā-nu-vēl-to-sauca tekstus, gribas aiziet nomazgāties.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Centrum > Bet 02.11.2014. 10.33

    Lasot deģenerāli betijacelmale gūst baudu.

    Baigi reti sanāk mazgāties?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    betijacelmale > Bet 02.11.2014. 14.02

    Pareizi, “centrum” arī ir “pikaso”. Labi, ka pieteicies un atgādinaji. Tev tik bieži vārdi mainās, ekvilibristika:):):)

    Interesanti, vai tas nav sākums personības dalīšanās diagnozei? Bet varbūt pat ne sākums, bet pastāvīgs simptoms. Jājautā dzerim, viņš mums psihiatrijas speciālists.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

rinķī apkārt 31.10.2014. 11.42

Nu re, bet portāls IR veselu nedēļu bez izmeklēšanas un tiesas graizīja un plēsa Zaķim seju… :)))

+17
-6
Atbildēt

46

    andrejs > rinķī apkārt 31.10.2014. 11.46

    nejauc divas dažādas lietas. DP izmeklē balsu pirkšanu Zaķa labā. AT izskatīja SC prasību atzīt vēlēšanas par nenotikušām.

    +9
    -14
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 31.10.2014. 11.51

    andrejs. Ja AT atzina vēlēšanas par notikušām, tad balsu pirkšanas ” katastrofa”, kuru te uzpūta mēdiji ir pupu mizas, tas tas galvenais. Par sīkumiem – arī tie ir vēl jāpierāda. Vēl joprojām nav skaidrs, ja tiešām šīs balsis ir pirktas, tad kurš ir pasūtītājs. Tā kā manam komentāram kļūdu nav :)

    +22
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 31.10.2014. 11.58

    rinķī apkārt

    Jābūt īpaši intelektuāli alternatīvi apdāvinātam, lai noliegtu Zaķa vainu “pēc noklusējuma”, pēc tam, kad viņš šmaucās ar nodokļiem, Gruzijā piedalījās Citadeles afēras sarunās, bet galvenais čupojās ar ZRP spitālīgiem.

    +6
    -17
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 31.10.2014. 12.19

    v_rostins. Jebkurā jautājumā, vai tas būtu ar Vienotību saistīts skandāls, jeb ar NA, vai pat Cukura dalību holokaustā, es balstos tikai un vienīgi uz tiesas, vai prokuratūras atzinumu. ” Pētnieciskā žurnālistika” uc klačas man nav arguments.

    +18
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 31.10.2014. 12.19

    rinķī apkārt. AT lēmums un Zaķis ir divas pilnīgi atšķirīgas lietas. Vai Bordāna dēļ vēlēšanas atzina par nenotikušām, bet Bordāns tomēr savu laiku nosēdēja. Es saprotu, Tu seko bībelei – ~netiesā un pats netiksi tiesāts, bet saiti ar realitāti arī nevajag zaudēt.

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 31.10.2014. 12.21

    riņķī apkārt. ” Pētnieciskā žurnālistika” uc klačas man nav arguments.

    ________________

    Toties mūsu tiesas ir Dieva balss?:):):)

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 31.10.2014. 12.24

    lno Ja par Zaķi, tad es vnk gaidu DP izmeklēšanas rezultātus un acīm redzot arī tiesu darbu rezultātus, neko vairāk. Mācēt turēties pie šādām pašām likumsakarībām es gribētu novēlēt arī Zaķa partijas biedrenēm Viņķelei, un Čigānei, kuras uz šīs jezgas fona steidzās mazgāties tīras un baltas :)

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 31.10.2014. 12.33

    rinķī apkārt

    Vai Zaķa čupošanos ar ZRP spitālīgiem vēl tiesā būs jāpierāda?

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 31.10.2014. 12.37

    lno

    Čekas kurmis Bordāns vēl savu nav nosēdējis, tas bija Boldāns un arī tad tur bija balsu zagšana no savas partijas biedriem, bet ne no citām partijām, kā Zaķa gadījumā. Plusiņu likšana Zaķim vai mīnusu Āboltiņai vienalga vairo mandātu skaitu kremļjaģām, ZRP(v).

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 31.10.2014. 12.41

    lno. Vari nosaukt man kādu demokrātisku valsti, kurā tiesas balss nav Tevis piesauktā metaforiskā dieva balss? Un, kas notiek ar valsti, ja šī aksioma beidz darboties?

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 31.10.2014. 12.43

    rinķī apkārt lno Ja par Zaķi, tad es vnk gaidu DP izmeklēšanas rezultātus…

    ____________________

    Vai tad paša galva vairs tikai cepures nēsāšanai? Šodien intervija ar prokuroru digitalizācijas lietā. Ja tiesa attaisnos digitalizētājus, būsi atkal apmierināts? Motes un Munkevica smiekli dod “dziļu gandarījumu”:)

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 31.10.2014. 12.44

    v_rostins. Paldies, lūk, cik daudz izšķir viens burtiņš:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 31.10.2014. 12.46

    riņķī apkārt. Ar rikošetu retorisks jautājums: kas notiek ar valsti, kurā tiesas kā ķēķis?

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 31.10.2014. 12.53

    lno Ja par Zaķi, tad, lai uzturētu savu viedokli, man ar manu paša galvu nepietiek :) Nav faktu, nav izmeklēšanas rezultātu uz kriem būvēt savu izpratni par notiekošo. Esmu dzirdējis vairākas autoritatīvas :) versijas. Gan par to, ka Zaķis ir pasūtītājs, gan arī par to, ka Zaķis ir pārāk pieredzējis politiķis, lai sāktu darīt šādas muļķības. Mana loģika gandrīz vai sveras uz pēdējā pieņēmuma pusi, bet sava viedokļa, kas tur īsti ir noticis, nav.

    Absolūts ķēķis valstī varētu iestāties tikai tad, ja absolūti visi tiesneši būtu korumpēti, absolūti visi prokuratūras darbinieki būtu korumpēti un absolūti visi Saeimas deputāti un valdības locekļi būtu korumpēti. Šāda situācija nav iespējama, bet Latvijā ir spēki, kuri šādu bildi zīmē ļaužiem acu priekšā. Ar šādu bildi bez kara pieteikšanas var iznīcināt valsti.

    +20
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 31.10.2014. 12.57

    riņķī apkārt. Nav faktu, nav izmeklēšanas rezultātu uz kriem būvēt savu izpratni par notiekošo.

    __________________

    Nu kā tad, mūžīgā neziņa. Vai tad IR redakcija arī iestājusies V ienaidnieku rindās, ka skaitījuši Zaķa plusus, kur pārējie svītroti?:)

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 31.10.2014. 13.09

    lno Un, Tev ir neapgāžams arguments, ka šie plusi ir likti tādēļ, lai Zaķi paceltu par pāris punktiem augstāk? Varbūt šie plusi tika likti ar nolūku panākt situāciju, kāda šobrīd ir panākta. Abas versijas ir ticamas. Labāk ir sevī uzturēt mūžīgo neziņu, nevis priekšlaicīgi izdarīt kļūdainus secinājumus. Es te nemoralizēju :), es tiešām pie šādas aksiomas savā dzīvē cenšos pieturēties :)

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 31.10.2014. 13.10

    lno

    Paldies, lūk, cik daudz izšķir viens burtiņš:)

    _____________

    To sauc par bezapziņu, vai triviāli par zemapziņu, to ka Bordānam jāsēž, vienkārši jūti.

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 31.10.2014. 13.15

    R.A – Latvijas apstākļos, reizēm, lielāka uzticība ir Ir “pētniciskajai žurnalistikai”, nevis tiesai un prokuratūrai, vairākas intervijas ar augstām tiesu un prokuratūras amatpersonā, ieskaitot pēdējo, kas ir šodien, kā arī reakcija ar vēlmi aibāzt muti Ir pētniecikajai žurnalistikai, tev neko neizsaka par to, cik dudz šīm iestāsdēm vispār var uzticēties?

    Katrā ziņā, Ir, iespējams, var būt kaut kur angažēts, bet, tas nebūt nav tik bīstami, kā korupcijas līmenis šinīs iestādēs.

    Protams, protams, labāk jau tā, nekā pilnīgākais bardaks un anarhija, bet absolutizēt šo iestāžu lēmumus un uzskatīt tās par absolūtas patiesības nesējiem arī nevar.

    Un es te nerunāju par šo konkrēto gadījumu ar Zaķi, bet, plašākā mērogā.

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 31.10.2014. 13.18

    riņķī apkārt. Zaķis ir pārāk pieredzējis politiķis, lai sāktu darīt šādas muļķības.

    _________________

    To īpaši pierādīja veids, kā viņš mēģināja izvairīties no PVN, vai ne?:):):)

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 31.10.2014. 13.19

    Ino, Dzeris – Zaķa gadījumā skaidrību varēs ieviest tikai tad, ja izdosies sameklēt tos ļaužus, kuri patiešām ir dalījuši naudu un viņus piespiest pie sienas. Protams, ja tādi eksisē.

    “To īpaši pierādīja veids, kā viņš mēģināja izvairīties no PVN, vai ne?:):):)…” – tieši šāds domu gājiens varēja būt arī tiem, kuri organizēja provokāciju, ja tā ir provokācija. Pārāk daudz pagadām te visādu versiju, lai pieņemtu galīgo patiesību. Ok, skrienu strādāt :)

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    angry > rinķī apkārt 31.10.2014. 13.20

    Latvijā, kur zem “pētnieciskās žurnālistikas” ir gan Lapsas, gan IR, gan NRA Dreblata un Rozenberga sacerējumi, ticēt nevar pilnīgi nekam, kas dēvējas šajā vārdā. ja konkrētu faktu par tiesu pērkamību NAV, par šo minēto “pētniecisko žurnālistu” – cik tik nevajag

    +3
    -16
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 31.10.2014. 13.38

    Nu nepārspīlē, Ir, piemēram, var ticēt, visi nav vienādi.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 31.10.2014. 15.36

    Arī tie,kas Zaķi sūtīja uz Gruziju atpūsties,noteikti bija provokatori.Labi, ka Zaķis,būdams pieredzējis un gudrs politiķis,biļeti nopirka pats un neļāva to darīt sponsoriem.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 31.10.2014. 17.41

    Labi, ka Zaķis,būdams pieredzējis un gudrs politiķis,biļeti nopirka pats

    ——————————–

    tas, ka biļetīti nopirka pats dzelžaini pierāda cik godīgs šamais ir…

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 31.10.2014. 20.32

    Ērik – vispār Zaķis uz Gruziju atpūsties nebrauc pirmo gadu :) un nezin vai kāds viņu uz turieni sūtija :)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 01.11.2014. 10.25

    klusais. Un vienmēr kopā ar savu draugu no Ripplewood Holdings?:):):)

    Nesaprotu, ko tie partijas biedri cepas:

    “Vienotības” Ētikas komisija trešdien plāno uzklausīt Saeimas frakcijas priekšsēdētāja Dzintara Zaķa un ekspremjera Valda Dombrovska skaidrojumus par braucienu uz Gruziju. Arī Zaļo un Zemnieku savienības (ZZS) līderis Augusts Brigmanis uzskata, ka partijas pārstāvja, aizsardzības ministra Raimonda Vējoņa rīcība “īsti labi kopainā neizskatās”, tomēr sīkāk izmeklēt šo gadījumu negrasās. http://www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zinas/vienotiiba-etikas-komisija-vertes-biedru-braucienu-uz-gruziju-pi.a99614/

    KNAB arī sācis izmeklēšanu…

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 01.11.2014. 21.32

    lno – nezinu par Ripelwood Holdingu … Bet nu V biedriem patīk pacepties gan jēgā , gan bezjēgā … jautājums par sauso atlikumu :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 02.11.2014. 09.54

    riņķī apkārt. Eksperts: Zaķis jau ir politiskais līķis

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/533295-eksperts_zakis_jau_ir_politiskais_likis

    Pievērs uzmanību:

    “Eksperts atzīmēja, ka Zaķa mandāta tiesiskumu vērtē kriminālprocesā un pagaidām vēl nenotiesātos noziedzniekus aizsargā nevainīguma prezumpcija. «Bet ētikas pārkāpumiem ir vainas prezumpcija.

    Ja kāds nespēj ticami izskaidrot, kas ar viņu noticis, tad zaudē uzticību

    – viņam liedz pieeju valsts noslēpumam, partijas biedri palūdz doties politiskajā pensijā. Sabiedrība apšauba deputāta Zaķa ētikas izpratni – viņš jau ir politiskais līķis,» izteicās valststiesību eksperts.”

    Ja Zaķis izspruks sveikā, īpaši interesanti būs vērot kā SAB vērtēs pielaides piešķiršanu Zaķim un Āboltiņai:)

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    betijacelmale > rinķī apkārt 02.11.2014. 10.24

    Zaķim jau pēc automašīnas sāgas bija jākļūst par politisko līķi. Viņam bija jāliedz pieeju valsts noslēpumam, partijas biedriem vajadzēja palūgt doties politiskajā pensijā.

    Bet nekļuva un nepalūdza. Tagad sūdi daudz lielāki. Ja pat tā ir provokācija (kas ir ļoti iespējams), tad tā varēja izdoties (un izdevās arī) tikai ar cilvēku par kura godīgumu sabiedrībai ir pamatotas šaubas.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 02.11.2014. 10.44

    betijacelmale. Apsveicu ar atgriešanos! IR progresīvā publika to novērtē – pāris minūšu laikā 3 mīnusi:):):)

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 02.11.2014. 10.46

    bet lno pielika plusiņu :) par ko liels prieks un virtuāla buča no betijas :) :) :)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 02.11.2014. 10.52

    klusais. Kur nu man sacensties ar V fanu mīnusiem. Padodoties uzvarēsim:)

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 02.11.2014. 10.55

    lno – varbūt mazāk vērts pievērst uzmanību faniem vai nefaniem :) bet sievietēm uzmanību vajag pievērst :) :) :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    betijacelmale > rinķī apkārt 02.11.2014. 14.09

    Štrunts par mīnusiem un plusiem, lno. Interesanti būtu dzirdēt, kur man nav taisnība. Es pieļauju, ka reakcija tāda ir tieši dēļ tā, ka man IR taisnība, bet nu dikti tā taisnība nepatīk:)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 02.11.2014. 14.50

    betij – domāju ,ka ja visi , kam būtu jākļūst par politiskajiem līķiem , tad vajadzētu domāt par Saeimas formāta maiņu nopietni samazinot deputātu skaitu :) :) :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    betijacelmale > rinķī apkārt 02.11.2014. 16.11

    Tu taču saproti, klusais, ka tas nav arguments – citi nav labāki, vai citi vēl sliktāki. Uz Zaķi jau otro reizi ir kritusi liela netīra ēna. Otro, ja mēs nerunājām par atbalstu Krievijas gāzei un citus īpatnējus spriedumus, kuru šobrīd nespēju atcerēties, bet bija vēl divāinas lietas. Ir vajadzīgi Vienotībai tādi? Nu, ja vajadzīgi, tad arī nav nekāds brīnums, ka sabiedrības attieksme arī pret partiju ir mainījusies. Jā, piekrītu – citās partijās arī šmuces pietiek. Bet citas partijas tak nav sevi par kristāltīriem zīmējušas, kā Vienotība. Tas tas skumjākais.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 02.11.2014. 16.41

    betij – nu protams , ka nav arguments :) tapēc ar saku , ka ar Saeimas deputātu skaitu būtu problēmas , ja skurpulozi pieietu lietām :)

    Ja par gāzi un ne tikai , tad , ja sanāk laiks un interese , tad pārdomām iesaku palasīt –

    http://financenet.tvnet.lv/viedokli/533245-cina_par_lietuvu_gazes_fronte

    http://www.lza.lv/images/stories/Pasakumi/Energetikas%20poltika%20JP.pdf

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 02.11.2014. 17.56

    klusais. Vari piedāvāt, cik saites gribi, bet tagad Krievijas gāzei alternatīva ir un cenas samazināšanās nākotnē neizbēgama. Diemžēl ne jau viena naftas un gāzes cena noteiks Latvijas nākotni, bet pirmām kārtām pašu griba. Šodienas apdraudējumus vēl nav aptvērusi ne ome, ne pozicija, ne IR plānā galdiņa urbēji.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 02.11.2014. 18.00

    betijacelmale. Ja jau būtu ko teikt, tad jau atbildētu. Klusajam jau taisnība – V vairāk deputātu ar personīgo vēlēšanu kampaņu kā bez tās. Tie bez personīgās kampaņas izrādās tie sliktākie – grauj partijas disciplīnu:):):)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    betijacelmale > rinķī apkārt 02.11.2014. 18.50

    Man prieks, ka nu beidzot Ražuka nelietīgums un gnīdisms ir kļuvis redzams arī jaunatgrieztās partijas biedriem. Ceru, ka KNAB pārbaudei būs turpinajums lietas izskatā.

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/532507-raidijums_knab_sacis_divas_parbaudes_saistiba_ar_saeimas_deputatu_razuku

    P.S. Interesanti, vai riņķī apkārt arī šodien – cik tur gadu pēc mūsu diskusijas šeit IR portālā – aizstāvētu Ražuku?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 02.11.2014. 20.26

    lno – par alternatīvu piekrītu , par cenu gribētu saprast , ja tuvāk paskaidrotu :) Izskatās ,ka tomēr neesi izlasījis , kas tur rakstīts :) :) :) bet tas jau normāli , galvenais jau gudri parunāt :)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 02.11.2014. 22.41

    klusais. Nu diez vai man vajadzētu pārmest gudru parunāšanu, ja pats pirms gada vai pusgada noliedzi alternatīvu?:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 02.11.2014. 23.25

    lno – es nenoliedzu alternatīvu , es runāju par alternatīvas cenu :) Atceries kāda jezga pie mums ir ar OIK elektrībai :) Kaut kas līdzīgs ir Lietuvā ar sašķidrināto gāzi . Interesanti kā izrullēs situāciju ar “Achema”.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 03.11.2014. 00.29

    klusais. Agrāk noliedzi. Prognozes, ka naftas cenas 2 gadu perspektīvē pazemināsies, tātad vajadzētu pazemināties arī gāzes cenai. Latvijas puses mēģinājumi apšaubīt LT sasniegumus, kad tos atzīst gan Svoboda, gan Echo, nepārsteidz – kaut kā jāataisno savējais Gazproma lobijs. Lietuva pateicoties projektam panākusi gāzes cenas pazeminājumu par 100 USD, un tiesā gaidāma Lietuvas prasības izskatīšana par miljardu USD. Ja konflikts arī Krieviju attīstīsies, tad pa īstam varēs novērtēt lietuviešu termināli.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais > rinķī apkārt 03.11.2014. 08.56

    lno – ja par alternatīvām, tad Lukašenko arī veda naftu no Venecuelas :) viss ir iespējams , tikai cik tas maksā . Lietuva ar savu 100 $ cenas samazinājumu joprojām maksā dārgāk kā Latvija un Igaunija . Runa ir par enerģētisko neatkarību un to cik tā maksā .

    Pie Lietuvas projekta es pamanīju sekojošas pozicijas :

    1) OID

    2) transporta izmaksas

    3) regazifikācijas termināļa plus infrastruktūras kapitālieguldījumu amortizācijas izmaksas

    4) operatīvās izmaksas

    5) kur uzglabāt gāzi …

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 03.11.2014. 09.57

    klusais. …tikai cik tas maksā …

    _____________________

    Neatkarība nav lēta. Vislētākā gāze mums būtu kā Krievijas guberņai:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Ločmelis 31.10.2014. 11.26

Kauns un negods AT

+2
-20
Atbildēt

4

    Andris > Ločmelis 31.10.2014. 14.54

    Ločmelīt, tad redz kur tu esi paslēpies no delfinārijas, domājām, ka esi jau uz Doņecku aizbraucis :)

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Anti Vatņiks > Ločmelis 31.10.2014. 20.13

    Ločmelis aka Jānis Steps, nekur nav pazudis, regulāri drukā savus murgus draugos.lv un citur.

    Uz ukrainu karot viņš nebrauks, garīgi slimie seperātistiem jau ir pietiekoši uz vietas.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Ločmelis > Ločmelis 01.11.2014. 18.47

    Numuru bizness pavisam neiet, ja jau diennakts spama grafikā iekļauta arī šitā marginālā un vāji apmeklētā vietne? ;)

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Ločmelis > Ločmelis 01.11.2014. 18.48

    Hū iz Jānis Steps? ;)

    0
    -8
    Atbildēt

    0

aivarsk 31.10.2014. 10.29

Saprāta uzvara!

Pilnīgi pareizs lēmums, pretējā gadījumā tiktu atvērta kārtējā Pandoras lāde.

+14
-2
Atbildēt

3

    andrejs > aivarsk 31.10.2014. 11.47

    Vakar mana kundze arī bija satraukusies, jo rezultāti ir tīri ciešami.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Normunds > aivarsk 31.10.2014. 14.51

    Pandoras lādei tika uzlikts taimeris, kad deputāti negribēja saeimas vēlēšanām izmantot vēlētāju reģistru.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    Andris > aivarsk 31.10.2014. 14.53

    Lembim ar Ušakovu, šis vakars ir galīgi izjaukts! :)))

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam