Par naidu kurinošiem izteikumiem Rinkēvičs “melnajā sarakstā” iekļauj Krievijas aktieri (papild.)

108

Komentāri (108)

konvektors_in_ua 02.03.2016. 13.30

Nav jau vairs viduslaiki, un ij tad visādas idejas dzīvoja, http://konvektors.in.ua/konvektor-vnutripolnye/ uzvarēja un izplatījās pat tad, ja to paudējus sabāza cietumos vai vispār sadedzināja.

0
0
Atbildēt

0

Ilze 26.10.2014. 10.33

Baidos, ka Latvija ar savu rīcību ir panākusi pretēju efektu. Ja bija domāts pasargāt iedzīvotājus no šī aktiera ļaunās ietekmes, tad šobrīd viņa daiļradē ieskatu ir guvuši vairāk cilvēku, nekā jebkad iepriekš. Tīri aiz ziņkārības… Interneta laikmetā nav jēgas taisīt melnos sarakstus ar aktieriem un dziedātājiem. Nav jau vairs viduslaiki, un ij tad visādas idejas dzīvoja, uzvarēja un izplatījās pat tad, ja to paudējus sabāza cietumos vai vispār sadedzināja.

Tie, kuri uz šādu cilvēku izteikumiem un idejām nepavelkas, no viņiem nav jāsargā ar melniem vai kādiem tur sarakstiem. To acīs, kas uz viņu izteikumiem pavelkas vai varēti pavilkties, iekļaušana melnajā sarakstā ieceļ šos provokatorus bezmaz martīra statusā.

+1
-12
Atbildēt

1

    edge_indran > Ilze 26.10.2014. 11.20

    —–Ilze Baidos, ka Latvija ar savu rīcību ir panākusi pretēju efektu. Ja bija domāts…..

    ===============================================================================

    Esi droša, ja ne tiks panākts vēlamais, tad lidos šitais ministrs tālāk par CentrālĀfriku – un bezcerīgi iestrēgs turpat, kur iestrēguši visi Rinkēviča priekšgājēji, sākot no leģendārā Godmaņa valdības ārlietu ministra.

    …..bet vai tāpēc sāksim baidīties?

    http://www.youtube.com/watch?v=PO1RSfaxod4

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Fikseris 26.10.2014. 01.41

Krievija ir pilna ar agresīvi noskaņotiem fašistiem klauniem un idiotiem. Tie nav tikai aktieri, tie pat ir visādi valdības pārstāvji. Normāli inteliģenti cilvēki tur tiek arestēti vai spiesti mukt no valsts.

Smiekli nāk uz krieviju skatoties. Nav uz pasaules atpalikušākas, agresīvākas, stulbākas valsts. Cilvēce gaida dienu kad tā miskaste atkal sabruks- dzersim šampānieti un ar Latvijas/NATO karogiem būsim ielās :))

+7
0
Atbildēt

3

    edge_indran > Fikseris 26.10.2014. 11.16

    ——-

    Smiekli nenāk…..

    Deadly School Shooting in Washington State

    http://www.youtube.com/watch?v=X4DdQwOpgVU

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Fikseris > Fikseris 27.10.2014. 02.41

    haha atkal kaut ko par ASV uzracis. Bet varbūt tomēr ir starpība starp ikdienas cilvēkiem un augstām amatpersonām? Tāds dmitrijs rogozins jebkurā civilizētā valstī nekur tuvu tik augstam amatam netiktu. Un ja tiktu, pēc pirmā sava agresīvi-idiotiskā izteiciena to amatu zaudētu. Bet krievijā tādos amatos tikai tādi vien ir.

    Runājot par kaut kādu agresīvu tīni- tādi ir visur. Varam salīdzināt ASV un krievijas slepkavību statistiku. Nedomāju, ka tas krievijas pusei būs iepriecinoši.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Fikseris 27.10.2014. 10.58

    Fikseris

    Varam salīdzināt ASV un krievijas slepkavību statistiku.

    _____________

    Nu gan nodevi! Fašistisko izdzimteņu bidlostāna pārliecinoši dala 1:2:3 vietu ar Dienvidāfrikas republiku un Kolumbiju slepkavību skaita ziņā uz 100 000 iedzīvotāju un 1:2 ar Irānu heroīna patēriņa ziņā. Daudzi citi rādītāji līdzinās Zimbabvei un Nigērijai.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

KRUSTTEVS 26.10.2014. 00.54

runaa ka TP projekta ZRP biedrs ruksevic ir pederasts tapec ari tad naids pret “homofobu”..?

+2
-3
Atbildēt

0

Ilze 25.10.2014. 20.46

Atminos, kad Mirskis kaut kādās nenozīmīgās Eiropas Parlamenta debatēs izpatika saviem vēlētājiem un sacīja, ka tad, ja slēgs krievu skolas, Latvijā sāksies pilsoņu karš, piedošanu, ar pirkstu taisīti un prātu nodzēruši LR tiesneši dažādās instancēs tajā Mirska domu graudā arī saskatīja naida kurināšanu, tiesāja šamo un rakstīja depešas Eiropas Parlamentam, lai atņem džekam deputāta imunitāti, par ko Latvija gandrīz atrāvas par smagu cilvēktiesību pārkāpumu – vārda brīvības ierobežošanu. Jo, raugi, Mirskis tikai pauda savas domas, izteica savu prognozi, viņš nevienu nekur neaicināja. Gramatiku vajag mācīties, lai var nošķirt domas paušanu no aicinājuma uz kaut ko. Toreiz tai Mirska ārijas laikā man arī tāpat kā tagad NIlam bija šausmīgs kauns par Latvijas iestāžu rīcību.

+2
-17
Atbildēt

17

    klejotājs > Ilze 25.10.2014. 21.11

    Ilze, neesi tak tik pārmērīgi progresīva. Rietumvalstis neiet bojā, Latvija varbūt iet, pateicoties tādiem Mirskiem [Puķina partijas biedram] un arī pateicoties tam, ka mūsu kaimiņvasts ir viduslaiku stilā esoša. Take it easy, keep smailing :)

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Ilze 25.10.2014. 21.18

    Jums taisnība, Latvijā izpratne par demokrātiju, vārda brīvību, viedokļa brīvību, utt., bieži vien, neatšķiras no Krievijas, kaut, no otras puses, var jau par Latvijas politisko eliti teikt, ko gribi, tai ir savi trūkumi, bet, mēs esam ES un NATO, tātad, tomēr, tā iet uz pareizo pusi, un pieņem Eiropas vērtības un tradīcijas, un tas priecē.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    lno > Ilze 25.10.2014. 21.38

    Ilzītēm, lai iepazītos ar “makslinieka” atklāsmēm: vseh naidjem, unjičtožem do tretjego koļena

    http://spoki.tvnet.lv/tribine/Usakovs-piekerts-masu-slepkavibu-un/727358

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Ločmelis > Ilze 26.10.2014. 00.21

    Tieši tā, fašisti IR jānīcina, to upuri IR jāatriebj!

    http://mtdata.ru/u18/photo14D0/20812275306-0/original.jpg

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > Ilze 26.10.2014. 07.05

    Dzeri”… Jums taisnība, Latvijā izpratne par demokrātiju, vārda brīvību, viedokļa brīvību, utt., bieži vien, neatšķiras no Krievijas…” +++ Šāds apgalvojus ir kārtējais ” bezatbildīgās kritikas ” piemērs, vai arī Tu neesi līdz galam uzrakstījis komentāru… :)

    Kā tiek ierobežota vārda brīvība Latvijā? Latvijā pat ir par daudz šīs visatļautības, kura robežojas ar bezatbildību. Latvijai pret vietējiem ” citādi domājošiem” putinistiem būtu jāizturas gluži tā pat, kā ASV, vai Lielbritānijā izturas pret potenciālajiem islamistu teroristiem, kuri visbiežāk ir šo valstu pilsoņi.

    Taču Latvijā, kad pēkšņi Rīgas ielās parādās kremlinu teroristu ” karogi”, vai arī Latvijā ierodas kāds kremlinu ” vieslektors”, vai arī kad LR pilsoņi kopā ar Krievijas putinistiem plecu pie pleca raksta grāmatas, kurās noliedz LR okupācijas faktu un ar šo faktu saistītos noziegumus utt, tas viss tiek norakstīts ” uz vārda un izteiksmes ” brīvību.

    Ilzes komentārs par šo tēmu pēc savas būtības ir vai nu provokācija, jeb pilnīgs prāta aptumsums :)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > Ilze 26.10.2014. 09.53

    Tu pats bieži apgalvo, ka Latvijā vārda un izteiksmes brīvības par daudz, un tas un diezgan slidens apgalvojums, vārda brīvības var būt tieši tik daudz, cik to atļauj Latvijas likumi.

    Un ne ASV, ne Lielbritānijā nekādas represijas pret citādi domājošiem savas valsts pilsoņiem nenotiek, ja tie, protams, nav pārkāpuši likumu.

    Abās šinīs valstīs drīkt sludinat un arī sludina uzskatus, kas pilnīgi atšķiras no oficialā viedokļa, kritizēt valdību, pat aicina to gāzt, ASV drīkst pat dedzināt ASV karogu, utt., brīžam, tas jau aiziet līdz absurdam, bet, tur soda nevis par vārdiem, bet, par darbiem.

    Un tu, toties, aicini visus citādi domājošos krievvalodīgos, kas skaļi izsaka savu viedokli, ne ta sodīt, ne ta izolēt, ne ta izsūtīt, ne ta ieviest šeit cenzūru. tā arī nesaprotu, ko tu iesaki ar tiem darīt.

    Un pats taču saproti, ka nekas tāds nav iespējams, būs vien ar viņiem jāsadzīvo un jāsamierinās, ka var būt dažādi šīs valsts pilsoņi ar dažādu viedokli par visu, arī par Putinu, Krieviju, Latvijas valsti, utt.

    Un parunā ar ZZS, SC, Sudrabas vai pat NA elektorātu, un tad sapratīsi, kādas tiem prioritātes – vārda un uzskatu brīvība, preses brīvība, tiesiskums, vai arī “ordnung” un “vadonis”, kas te visu sakārtos, utt., un tad pateiksi, kam mēs vairāk līdzināmies – Eiropai vai Krievijai, ne jau par velti taisni šīs trīs partijas iestājas par “tautas vēlētu” prezidentu, kuram būtu lielākas pilnvaras.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Ilze 26.10.2014. 10.34

    Ilze > Ilze 26.10.2014. 10.35

    Tās Eiropas vērtības un tradīcijas mums tā īpaši negrib pielipt. Mums aizvien cieņā vērtības un tradīcijas, kas vairāk raksturīgas Krievijai nekā Eiropai (korupcija, homofobija, vārda brīvības ierobežošana, kā redzam).

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    v_rostins > Ilze 26.10.2014. 10.40

    http://ipvnews.org/3rd_column/images/1083.jpg

    Вата, вата – матерьял удобный,

    До чего пластичный – благодать,

    Щель заткнуть – он просто бесподобный,

    Можно им и попу вытирать.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Ilze 26.10.2014. 11.44

    ——-Ilze Tās Eiropas vērtības un tradīcijas mums tā īpaši negrib pielipt.

    ===============================================================================

    Viss notiks tad, kad tam jānotiek. Steigties nevajag – reizēm jāgaida 9 mēneši, reizēm vajag “100 gadus, 3 paaudzes” (P.Laķis). Pašlaik nav iemesla satraukumam, jo daudzas pazīmes liecina, ka atjaunotās brīvvalsts laikā semīgi eiropeizējamies un amerikanizējamies:

    “Pētnieces: latviešu darba tikums mūsdienās kļuvis par mītu un netiek uzskatīts par vērtību” http://www.diena.lv/latvija/zinas/petnieces-latviesu-darba-tikums-musdienas-kluvis-par-mitu-un-netiek-uzskatits-par-vertibu-13930961

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ilze > Ilze 26.10.2014. 11.51

    Vai kāds man var izskaidrot, kā iespējams eiropeizēties un amerikanizēties vienlaikus?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Ilze 26.10.2014. 11.54

    Nevar aizliegt pateikt vajag aizliegt

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lno > Ilze 26.10.2014. 12.12

    Ilze. Ja tev būtu priekšstats kāda Eiropa bija pirms 2. pasaules kara, tad saprastu, ka Eiropa jau sen ir “amerikanizējusies”:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Ilze 26.10.2014. 13.22

    ——–Ilze Vai kāds man var izskaidrot, kā iespējams eiropeizēties un amerikanizēties vienlaikus?

    ===============================================================================

    Vienā telpā. Ja, piemēram, Portugālē 1974.g. sāka eiropeizēties, tad Latvijā 1991.g. sāka amerikanizēties, līdz abi procesi saskrējās Grieķijā un Itālijā. A kas tur tagad tālāk notiksies, par to vēl zinātnieki strīdās.

    Huge rally held in Italy to protest against employment policies

    http://www.youtube.com/watch?v=lIB1P4FXuAk

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilze > Ilze 26.10.2014. 13.42

    Nu, par to jau mums žurnāls Ir un avīze Diena, da viņu naudasdevēji nestāsta, ka eiropeizācija nozīmē savu tiesību apzināšanos, nemitīgus streikus un ļoooooti plašu uzksatu amplitūdu, kurus visus plašsaziņas līdzekļi un politiķi ciena un respektē. Amerikanizācija nozīmē kapitālisma karagājienu, nekādu sociālo tiesību, nekādu tur māmiņalgu un slimības lapu, muti ciet un rukā, izdzīvo tikai stiprākais. Vai nav tā, ka no mums prasa eiropeizācijas nodokļus, bet rezultāts ir amerikanizācija?

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Ilze 26.10.2014. 14.38

    ——–Ilze:”(..) Vai nav tā, ka no mums prasa eiropeizācijas nodokļus, bet rezultāts ir amerikanizācija?”

    ===============================================================================

    Atbilde meklējama Latvijas “gaišo prātu” grupas pārstāvja – LU Vēstures un fakultātes profesora Igora Šuvajeva teiktajā :

    “– ES ir eksperiments, kurā mēģina noskaidrot, kāda varētu būt Eiropas pārvalde. Tas, ko mēs redzam šobrīd, vēl nav gala variants. Visticamāk, no šī modeļa būs jāatsakās, jo tas ir ārkārtīgi neefektīvs. Kāds būs gala risinājums, šobrīd nav skaidrs. Varbūt tā būs viena valsts, varbūt federācija. Ir ES viena komisija, kurai jāizstrādā nākotnes scenāriji un par tiem jāinformē nacionālo valstu sabiedrības. Neko neesmu dzirdējis, ka kaut kas notiktu. Klusums.”

    http://nra.lv/latvija/119751-igors-suvajevs-ne-katrs-kurs-izskatas-pec-cilveka-ir-cilveks.htm

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Ilze 26.10.2014. 14.49

    ——Ilze:”(..) Amerikanizācija nozīmē kapitālisma karagājienu,….”

    ===============================================================================

    Sliktāk;- to jau tāda parādība kā “mass shooting” skaidri apliecina:

    “(..) И имейте в виду: для них, кстати, для этих людей врагом становится и западноевропейская цивилизация, к которой мы с Вами принадлежим, как и миллионы других людей на планете. Им не нужны достижения прошлых европейских мыслителей. Им это не нужно. Они ничего этого не понимают. Я повторяю: американцы могут все, не понимая абсолютно ничего, поскольку понимание им не нужно…” http://www.socialdesign.ru/zinoviev/az06-5.htm

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ilze 25.10.2014. 20.34

Tas tikai liecina par to, ka neko diži tālāļāki par Krieviju izauguši neesam. Mums ar Krieviju ir līdzīga reakcija, līdzīga darbība, līdzīga apvainošanās. Kā jau 2 (diemžēl samērā līdzīgām) postsovjetu valstīm. Man ir grūti iedomāties, ka patiesi demokrātiskas valstis, piemēram, Nīderlande, Vācija vai Lielbritānija taisītu melnos sarakstus un iekļautu tajos nevis ietekmīgus oligarhus, kas ietekmē politiku, bet aktierus, dziedātājus un rakstniekus. Tādā gadījumā provokators Rasels Brands vispār nekur vairs netaptu ielaists.

Un btw mēs sākām, Krievija atbildēja. Diplomātija diemžēl ir tāda spēle – pretinieks atbild ar to pašu. Spēle beidzas vai nu tad, kad viens piekāpjas. Vai arī tad, kad pēc postoša kara tiek pārzīmēta attiecīgā reģiona karte.

+3
-18
Atbildēt

2

    rinķī apkārt > Ilze 25.10.2014. 21.23

    Ilze. Man ir grūti iedomāties, ka patiesi demokrātiskas valstis, piemēram, Nīderlande, Vācija vai Lielbritānija taisītu melnos sarakstus un iekļautu tajos nevis ietekmīgus oligarhus, kas ietekmē politiku, bet aktierus, dziedātājus un rakstniekus…+++ patiesās demokrātiskās valstīs cilvēku, kurš publiski aicina iznīcināt veselu tautu, tiesā neatkarīgi no tā vai šāds ” cilvēks” ir oligarhs, aktieris vai rakstnieks :) Nevienā demokrātiskā valstī atbildīgas amatpersonas neļaus spēlēties ar valsts drošību Tā Tev tāda pseidointelektuāļa vaimana ir iznākusi, šis komentārs :) Bet LR ārlietu ministram ir jāizsaka pateicība par labu darbu :)

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    lno > Ilze 25.10.2014. 22.46

lama 25.10.2014. 19.13

Rita Eva Naseniece @RitaEvaNa

Nezinu, kas ir Ohlobistins. Bet Krievijas Kultūras ministrs, gan garšīgi paņirgājoties, oficialā ministra kapacitātē vizitējās LV.

https://twitter.com/RitaEvaNa/status/525853065954340864

+7
-3
Atbildēt

7

    klejotājs > lama 25.10.2014. 21.20

    lama >>> Nezinu, kas ir Ohlobistins, bet

    zinu kas ir Oblomovhsčina

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE. > lama 25.10.2014. 21.31

    …Ritai Evai Našeniecei emocijas uzsitušas augstu vilni…un ne pirmo reizi…Krievijas Kultūras ministrs Latvijā ieradās kā privātpersona, lai gan gribēja, lai tam izrāda valsts amatpersonai atbilstošu godu – nesagaidīja….Latvijas valsts reaģēja, vai pareizāk būtu teikt – nereaģēja, tāpat kā gadījumā, ja valsts robežu šķērsotu pastnieks Pečkins…

    …pareiza un adekvāta rīcība no Latvijas valsts puses…

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > lama 25.10.2014. 21.42

    Par to Medinski – un ko tad Latvijai vajadzēja darīt, nelaist iekšā augstu Krievijas amatpersonu, varbūt, pārtraukt diplomatiskas att, ar Krieviju?

    Bezatbildīgi muldēt ir viegli, Našeniece ne par ko neatrbild, Latvijas amatpersonām ir jātabild par visu, ieskaitot ekonomiku, utt., nevis jāpielāgojas Našenioeces un CO viedoklim.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    v_rostins > lama 25.10.2014. 22.40

    dzeris49

    nelaist iekšā augstu Krievijas amatpersonu, varbūt, pārtraukt diplomatiskas att, ar Krieviju?

    _________________

    Tā nebija saskaņota oficiāla valsts vizīte, tāpēc krievu fašistiskam izdzimtenim varēja mierīgi liegt iebraukt valstī.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > lama 26.10.2014. 00.49

    zanE “…gribēja, lai tam izrāda valsts amatpersonai atbilstošu godu – nesagaidīja…”

    ~~~~~~~~~~

    jā, tas izdevās labi.

    žēl vienīgi ka žurnālisti par daudz uzmanības tam izrādīja, varēja būt mazāk interviju, bet, – tos jau nav iespējaqms regulēt.

    no LTV likās interesanta ziņa ka Krievijas vēstniecība gribējusi sarunāt viņa mašīnai eskortu un tas ir atteikts.

    nākošreiz gan vajag jau uz robežas šo privāt- vai valsts personu apturēt.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    lama > lama 26.10.2014. 09.38

    dzeris49 Par to Medinski – ……….

    Bezatbildīgi muldēt ir viegli ……

    _______________ Teica dzeris49ais.

    Kā jau augšminētās jomās speciālists. Korifejs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lama > lama 26.10.2014. 14.26

    dzeris49 Par to Medinski – un ko tad Latvijai vajadzēja darīt, nelaist iekšā augstu Krievijas amatpersonu, varbūt, pārtraukt diplomatiskas att, ar Krieviju? ..

    __________________

    P.S.

    Mjāa…

    Bijība pret lieliem načaļnikiem no Maskavas- kaulos un asinīs.

    No tās vaļā netiksi.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

jautajums_4 25.10.2014. 19.07

Lieliski. Obholistins to jau sen ir pelnījis.

Visu cieņu Rinkevičam!

Latvijā ir divi ministri savās vietās-Rinkevičš un Vējonis.

Ceru, ka tā tas arī paliks.

+8
-2
Atbildēt

6

    dzeris49 > jautajums_4 25.10.2014. 20.49

    Latvijā ir divi ministri savās vietās-Rinkevičš un Vējonis.

    ————————————

    Tad nevajag neko citu, kā izliegt pāris Krievijas aktieriem vai dziedātājiem iebraukt Latvijā, un pateikt pāris pareizas frāzes par NATO, utt., it kā pretstatā Lembergam, kuram piederešojā partijā Vējonis sastāv, tādā veidā notēlojot opozīciju Puzes ķeizariņam un vairojot viņa reitingu?

    Un ar to pietiek, citu neko nevajag, lai tādi ministri kļūtu populāri?

    Es gan domāju, ka Latvijai būtu daudz labāk, ja savā vietā paliktu Vilks un Dombrovskis, dažādu populistu, kas varētu aizvietot Rimševicu un Vējoni, papilnam, atbildīgu profesionāļu trūkst.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 25.10.2014. 21.22

    Tas nav tik vienkārši. Jo Rinkevičs jau nav vērsies pret konkrētām fiziskām personām, bet pret agresīvas imperiālistiskas ideoloģijas sludinātājiem.

    Un tam ir rezultāti. Es regulāri čekoju Krievijas medijus un portālus, tā teikt veicu monitoringu valdošajai retorikai, līdz ar to varu pilnīgi noteikti apgalvot, ka Krievijas šovbiznesa zvaigznes,kas centās izkalpoties, izteicienus neizvēloties, tagad vislabprātāk tēlo beigtus…kurlus un mēmus! Jo ir sapratuši, ka var atrauties ar vīzām…Un ne tikai Latvijā…Pašlaik viņiem vispār ir problēmas ar vīzām…Bet īpašumi tak Eiropā un ASV, kur dzīve kulturāla.

    Krievu zvaigžņu publiskā retorika ir kļuvusi daudz civilizētāka un diplomātiskāka. Godīgi sakot, pat Kobzons vairs nekādus izteicienus pret Latviju nav atļāvies…Jo zina, ka ar Rinkeviču joki mazi.

    Es teiktu, ka Rinkevičs ir iespēris ļoti jūtīgā vietā…Ļoti!

    Tā teikt, ir piespiedis impēriskās zvaigznes ievērot kādas nekādas ārējās pieklājības normas

    p.s. bet par VD un Vilku tomēr ir atsevišķa saruna. Jo , protams, ka Lembergs ir demagogs, bet patiesība, vismaz manuprāt, ir kaut kur stipri pa vidu…Vai varbūt, patiesība ir tur..Ārā!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > jautajums_4 25.10.2014. 21.34

    Daļēji piekrītu, patiesība ir kaut kur pa vidu, bet, šos ministrus par kādiem tur “gaismaas nesējiem” galīgi neuzskatu .

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    klusais > jautajums_4 25.10.2014. 21.51

    Vilks ir pārcenties ar savām aktivitātēm … tās jau paliek nenopietnas :)

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    v_rostins > jautajums_4 25.10.2014. 22.34

    jautajums_4

    Jo zina, ka ar Rinkeviču joki mazi.

    ______________

    Putina kuces, Zatļera, bandas poc, Rinkēvičs, atļaujas vien to, ko atvēl viņa saimnieki. Latvijā netraucēti iebrauc viens no bīstamākiem un agresīvākiem impērastiem, Medinskis, un Rinkēvičam atļauj uzspodrināt apdirtās spalvas ar aizliegumu iebraukt krievu klaunam.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    jautajums_4 > jautajums_4 25.10.2014. 23.13

    Un kāpēc šiem ministriem būtu jābūt “gaismas nesējiem”?

    Burtiskā nozīmē- tas ir Ekonomikas ministrs, jo Latvenergo ir viņa pārziņā.

    Pārnestā nozīmē- Izglītības ministrs jo izglītība ir gaisma, un vēl var būt Kultūras ministrs.

    Bet Rinkeviču un Vējoni es novērtēju tieši krīzes laikā pēc Ukrainas notikumiem.Viņi nelaipoja-teica, kas bija jāsaka, un darīja, kas bija jādara. Nelaipoja un neizvairījās no skaidras pozicionēšanās.

    Kā par Vides ministru man nebija pārliecības. tad kā Aizsardzības ministrs Vējonis ieguva manu cieņu un uzticību.

    Līdzīgi ar Rinkeviču, jo vispār man ir alerģija pret Zatlera grupu, bet kā ministrs parādīja īstu raksturu un pašcieņu. Un drosmi!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

valdemir 25.10.2014. 16.37

60 gadus esmu nodzīvojis šajā pasaulē un pirmo reizi dzirdu par kaut kādu ohlobisķinu.Acīmredzot arī Rinkēvičs apaudzis ar liekēžu varzu, kam nekā cita nav ko darīt, kā rakņāties pa miskastēm un vākt klačas, imitējot vētrainu ministrijas darbību.

+2
-11
Atbildēt

1

KRUSTTEVS 25.10.2014. 15.56

kaa krievijas pareizticigaa baznica ohlobistinu iecela priestera kartaa…tagad vares mocekla kartaa gozeties

+4
-2
Atbildēt

0

Bet 25.10.2014. 14.01

Tikmēr Rīgas mērs Nils Ušakovs (Saskaņa) sociālajā tīklā Twitter paziņojis, ka viņam “ir ļoti kauns par mūsu Ārlietu ministrijas vadītāju”, un atvainojies personīgi Ohlobistinam par ārlietu ministra lēmumu.

Interesanti vai Ušakovam ir arī kauns, ka Krievija ielikusi savā melnajā sarakstā Hermani? Cik kaitīgi ir Hermaņa izteikumi un vai tie ir salīdzināmi.

+34
-1
Atbildēt

4

    edge_indran > Bet 25.10.2014. 15.36

    ——

    Tā ir ierasta prakse – pretreakcija, gluži kā ar diplomātu izsūtīšanu. Hermaņa fani pat var būt lepni, ka par Kobzona, Gazmananova un Valērijas iekļaušanu tikai vienam pašam Hermanim “vilka” pase izsniegta. Nav jau Krievijas pusei tik lielas manevra iespējas kā Latvijai – un nav jāizdabā vairs Vašingtonas emisāriem un Briseles komisāriem.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Ločmelis > Bet 25.10.2014. 15.44

    Galējais rusofobs Hermanis ir pelnījis būt visu valstu melnajos sarakstos.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    Bet > Bet 25.10.2014. 15.45

    Egde, smagi gan tiem krieviem, jāizdabā vienīgi Putinam, un ta sir daudz trakāk nekā kaut kādiem R emisāriem, jo izdabājot Putinam krievu ekonomika brūk kopā ar visu rbļ un krievu ietaupījumiem, ja tādi ir. taču $, kuru tā smādēja Putins ir kļuvis par milzu iekārojamu objektu krievijā un par to maksā jau vairāk nekā 42 rbļ.

    Tiešām skumji, ja jākalpo Putinam.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Bet 25.10.2014. 16.52

    ——-

    Ikvienam Krievijas un krievu liel-speciālistam noder gan vēstures, gan valodas zināšanas uzlabot:

    “В докладе министра от 13 марта 1820 года говорилось, что царский приказ выполнен и в России нет иезуитов.”

    Как выгоняли иезуитов из России.

    http://limarevvn.ru/yy7.htm

    0
    -3
    Atbildēt

    0

dzeris49 25.10.2014. 11.48

Ohlobistins ir vienkārši klauns, viņa izteikumi ir šokējoši un samērā pretīgi, skaidrs, ka tā ir provokācija sava reitinga celšanai, tāpat, kā dažas viņa filmas, bet, salīdzinot ar to, ko var dzirdēt pa Krievijas TV, ko Latvijā ļauj brīvi retranslēt, viņu var nosaukt tikai par nekaitīgu klaunu.

Ja Ohlabistinam aizliedz iebraukt Latvijā, bet, Krievijas TV un pat tam Rēzeknes autoradio, kas retranslē Krievijas propagandu, vēl arvien, ļauj mierīgi eksistēt un indēt cilvēkiem smadzenes, visi tie Rinkevica aizliegumi izskatās tikai pēc lēta populisma.

Ja reiz pat Moldavai nav bail aizliegt Krievijas propagandas brīvu izplatīšanos kabeļtīklos, tad kā izskaidrot Latvijas NEPLP smieklīgas un tīri simboliskās soda naudas, un mūsu valdības pilnīgāko bezdarbību tur, kur jābūt politiskam lēmumam att. uz Krievijas TV un tiem, kas vienkārši retranslē to propagandu, esot it kā Latvijā reģistrēti MM, kādai konsekvencei, tomēr, jābūt.

+13
-3
Atbildēt

10

    lno > dzeris49 25.10.2014. 11.55

    dzeris49. TV un radio nav Rinkēviča joma. Ja Latvijā privāti var iebraukt Krievijas “kultūras” ministrs un citas odiozas personas, tas arī nožēlojami, bet mums taču svarīgākais, lai šeit “tērētu” , spice zinot “kā pelnīt”:)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 25.10.2014. 12.23

    Kas vēl nepatīkami – šad tad paskatos Russija RTR pa Lattelekom virszemes un tur Lattelekom, LMT uc valsts uzņēmumu reklamas.

    Ne tikai, ka Latvijas valsts uzņēmumi retranslē, bet vel arī finansē šo Krievijas propagandu

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 25.10.2014. 12.26

    —–lno:”(..) spice zinot “kā pelnīt”.

    ===============================================================================

    Kamēr Jevropas spicei dzīru galds būs piekrauts, tikmēr arī LV pīĀr “dzīnieciņiem” zem galda kāds kauliņš tiks nomests.

    Gan jau drīzumā rinkēviči vēl kādu “sodīs” – izvēle liela:

    “Деятели культуры России — в поддержку позиции Президента по Украине и Крыму”

    http://mkrf.ru/press-tsentr/novosti/ministerstvo/deyateli-kultury-rossii-v-podderzhku-pozitsii-prezidenta-po-ukraine-i-krymu

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 25.10.2014. 12.30

    ——–Edgars Avotiņš:”(..)Ne tikai, ka Latvijas valsts uzņēmumi retranslē, bet vel arī finansē šo Krievijas propagandu.”

    ===============================================================================

    Pat laipni piedāvā vietu propagandai Rīgas centrā – savas “6 kolonnas” iedvesmošanai un apgaismošanai:

    “Ar ovācijām noslēdzas Maskavas Gogoļa centra viesizrādes Latvijas Nacionālajā teātrī” http://www.generation.lv/lv/events/991098

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 25.10.2014. 12.36

    Indrān – kas Tajā karikatūrā ir tas tips, kas to škīvīti ar makšķeri laiž -Loskutovs domāts vai?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > dzeris49 25.10.2014. 12.49

    Jābūt kādai vienotai nostājai pret Krievijas propagandu un tās veidotājiem, to es gribu teikt.

    Ja aizliedz iebraukt klaunam Ohlobistinam, bet, RT vadītāja vadītāja Simonjana var brīvi uzturēties Jūrmalā, tas izskatās pēc Latvijas politiskās varas šizofrēnijas, ja ne pēc kā sliktākā.

    Vai, drīzāk, pēc kaula, ko pamet Latviojas publikai – nevaram aizliegt iebraukt un aizliegt darboties īstajiem propagandistiem, kas, faktiski, ir noziedznieki, kas uztur karu Ukrainā, vismaz, aizliegsim kādiem tur klauniem, tipa Valērija vai Ohlobistins, un visi mums aplaudēs, kaut, īstenībā, reāla nozīme tam nav nekāda, ne jau viņi ir tas lielākais ļaunums.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 25.10.2014. 12.51

    ——Edgars Avotiņš:”(..)-Loskutovs domāts vai?

    ==============================================================================

    Миллиардер П.Авен может стать премьером Латвии

    http://www.segodnia.ru/news/57924

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    edge_indran > dzeris49 25.10.2014. 12.55

    ——dzeris49:”(..) ja ne pēc kā sliktākā.”

    ===============================================================================

    “Sliktāk” izskatās no Vašingtonas, bet no Rīgas:

    “”Esam priecīgi un pateicīgi, ka mūsu baznīcas atjaunošanā ievērojamu palīdzību sniedza tieši Pēteris Avens, kurš ir mūsu novadnieks un baznīcas arhīvā uzgājis arī savas dzimtas pārstāvjus,” atzina Jaunpiebalgas Svētā Toma baznīcas atbalsta fonda prezidents, Latvijas Zinātņu akadēmijas akadēmiķis Tālavs Jundzis. Pēc viņa teiktā, Pētera Avena fonda sniegtais finansiālais atbalsts ļāvis atjaunot baznīcas jumtu, restaurēt torni, pabeigt sienu apdares darbus, kā arī pilnībā restaurēt dievnama interjeru.”

    http://www.delfi.lv/novados/jaunpiebalgas-novads/zinas/jaunpiebalgas-sveta-toma-baznica-140-jubileju-atzime-sakopta-veidola.d?id=43482273#ixzz3H9JFb7MK

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > dzeris49 25.10.2014. 12.56

    Nu galīgi nav līdzīgs – Tev jauzlabo zīmešanas prasmes!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > dzeris49 26.10.2014. 00.17

    edge_indran ——- http://mkrf.ru/press-tsentr/novosti/ministerstvo/deyateli-kultury-rossii-v-podderzhku-pozitsii-prezidenta-po-ukraine-i-krymu

    labs 511 Pūtina bļodlaižu saraksts.

    Latvijas Ārlietu ministrija varētu visus tos bez izņēmumiem jau laicīgi un motivēti iekļaut mūsu valstij nevēlamo personu sarakstā.

    …”Деятели культуры — лидеры общественного мнения, пользуются значительным моральным весом, влиянием… «Поэт в России — больше, чем поэт»”…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Edgars Avotiņš 25.10.2014. 11.32

Pareizāk būtu jau iepriekš skaidri nodefinēt – liksim melnajā sarakstā visus (populāros), kas publiski aicina …

Nu un konkretajā brīdī, ieliekot sarakstā, klāt pievienojam “varoņa citātus” un kad Krievija sāk satraukties, tad iedot viņiem notu, ka šādus fašistus pienāktos izolēt pašas Krievijas iestādēm.

Katrā ziņā – šis jau ir labāk, nekā gadījums ar Kobzonu, kad bija novēloti par kautkadiem nekonkrētiem pagātnes izteikumiem.

+2
-10
Atbildēt

2

    lno > Edgars Avotiņš 25.10.2014. 11.41

    Mantrausis, Edgars Avotiņš. Prāta mulsums? Spēcīgu iespaidu uz jums atstājis papa Lembergs:) Kas attiecas uz Kobzonu, tad jau agrāk viņam bija liegta ierašanās Latvijā. Kad bija jāspiež gāzi grīdā, tad vairs nebija svarīgi, ka Kobzonam liegta iebraukšana ne tikai ASV, bet arī Izraēlā…Ja žīdu neielaiž Izraēlā, tas taču kaut ko nozīmē jeb tomēr nē?:)

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    Edgars Avotiņš > Edgars Avotiņš 25.10.2014. 12.20

    Par to, ka pelnījis – nav ne mazāko šaubu.

    Iebildumi tikai pret ĀM nekonsekvenci, ka šādi lāmumi tiek pieņemti pret dažiem un pret Kobzonu īsi pirms ierašanās JV.

    Pareizāk būtu skaidri kriteriji un visi, kas pārkāpj un bez kavešanās.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

Mantrausis 25.10.2014. 11.30

Kaut kā jocīgi – viss “melnais saraksts” vismaz še top brīdī, kad ļaužiem paredzēts viesoties Rīgā vai Jūrmalā… Neatbalstot izteicienus “pa straumei” (varbūt kādreiz noder, bet ne jau mūžīgi), tomēr gribētu saprast – vai pie mums saraksts top pēc būtības, ātri reaģējot uz rīcībām, darbībām vai ko citu, vai arī sarakstiņš tiek izmantots kā lēts atriebības triks: Sak, es Tev vēl parādīšu…

Gribētu saprast – vai trīs muzikanti un vietējie organizatori ko iztērēja, patērēja, pazaudēja “spējo” sankciju rezultātā? Un tagad? Ja aktiera viesizrāde joprojām redzama bilesuserviss.lv mājas lapā un tas ir visai drīz – vai “neielaidējs” ir gatavs personiski kompensēt citu ļaužu izdevumus? Galu galā nez vai uz aktieri, piemēram, izrādē “Kaķis uz nokaitēta skārda jumta” ies skatīties ar cerību, ka nu šis slavēs Putinu, Obamu un Nazarbajevu…

Neredzu dzelžainu argumentāciju. Diemžēl…

+1
-11
Atbildēt

5

    rinķī apkārt > Mantrausis 25.10.2014. 11.43

    Mantrausis. Ir jau tikai divas iespējas, kā risināt problēmu ar Krievijas pilsoņiem, kuri vēlas iebraukt Latvijā. Vai nu neielaist nevienu, jeb izvērtēt tos, par kuriem ir zināms, ka viņi tuvākajā laikā taisās ” apciemot” Latviju. Nesāks taču LR AM veidot kaut kādu preventīvu melno sarakstu ar miljons Krievijas pilsoņu uzvārdiem par kuriem nav skaidrs, vai viņi vispār taisās kaut kad doties uz LR pusi. Tā būtu nelietderīga naudas tērēšana.

    Par vietējiem organizātoriem, kas organizē pasākumus bez kuriem Latvijā var mierīgi iztikt, tas ir viņu risks, viņu problēmas…

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    edge_indran > Mantrausis 25.10.2014. 12.35

    ——-

    Nevienu neielaist, jo pēc “izlūkiem” neizbēgami nāks laipnie zaļie cilvēciņi, kas “maigo okupāciju” atkal kā 1940.g., varēs īstenot:

    “15.-16. decembrī Rīgā ar viesizrādēm uzstāsies Maskavas valsts teātris „Krievu balets”, mākslinieciskais vadītājs Vjačeslavs Gordejevs.”

    http://www.bilesuparadize.lv/events/perf/8051

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Mantrausis > Mantrausis 25.10.2014. 13.37

    >>> riņķī apkārt… Tas viss izskatās sīki un muļķīgi. Galu galā 100% visi Latvijas iedzīvotāji nez vai vienosies par kādu konkrētu lietu. Līdz ar to allaž būs kāds, kam tas vai cits liksies nevajadzīgs. Cik atceros, savulaik Turkmenbaši aizliedza operu, jo to nesaprata… Mums ir vesela ministrija, lai nodabojas ar jautājumiem, kas svarīgi. Manuprāt Rinkevičs patlaban atgādina pašaizliegtos ļaudis no Krievijas, jo par visu varu vēlas peldēt straumei līdzi… Tāds iespaids ir arī no personiskas tikšanās, lai nu citi spriež kā vēlas… Principā tas man atgādina jautru cenzūru, par ko mums nedod un nedod aizmirst. Žēl.

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    lama > Mantrausis 25.10.2014. 19.08

    Par vietējiem organizātoriem, kas organizē pasākumus bez kuriem Latvijā var mierīgi iztikt, tas ir viņu risks, viņu problēmas… _____________

    Mantraušiem- mantraušu problēmas.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    meeerin > Mantrausis 25.10.2014. 21.46

    Gribētu saprast – vai trīs muzikanti un vietējie organizatori ko iztērēja, patērēja, pazaudēja “spējo” sankciju rezultātā? Un tagad? Ja aktiera viesizrāde joprojām redzama bilesuserviss.lv mājas lapā un tas ir visai drīz – vai “neielaidējs” ir gatavs personiski kompensēt citu ļaužu izdevumus?

    —————————————————pēc šī organizatoriem būs stimuls papētīt kādus speciālistus uzaicināt, lai negadītos palikt zaudētājos…..

    +7
    0
    Atbildēt

    0

lno 25.10.2014. 11.25

Atkal garīgums citām tautām nesasniedzamais:) Šis dedzināšot gejus, bet kur to vēl vairāk kā Krievijas pareizticīgajā baznīcā, kur šis kādu laiku veicis popa pienākumus? Tetovējumu “māksliniekam” esot vairāk kā reperim Timoti:)

+6
-2
Atbildēt

0

rinķī apkārt 25.10.2014. 11.22

Protams, ka pareizs solis, tikai ar to vien ir par maz, ja runājam par Krievijas pilsoņiem un viņu iespējām ” viesoties” Latvijā. Līdz laikam, kamēr Krievijas pilsoņi nesakārtos savu valsti, viņiem visiem būtu jānosaka īpaša procedūra iebraukšanai Latvijā. Un pirmais, kas ir jāizdara, ar steigu ir beidzot jāpieliek punkts tam tirgum, kurā Krievijas pilsoņiem izpārdod uzturēšanās atļaujas Latvijā.

Bet Ušakova ” tvītošana” būtu jāpārvērš publiskā skandālā. Publiski viņš vienreiz ir jāiedzen stūrī un jāprasa skaidras atbildes uz konkrētiem jautājumiem. Vēl pavisam nesen LR info telpa burtiski uzvārījās, pārspriežot kādas ierēdnes pirms padsmit gadiem internetā izlikto kailfoto :) Tas esot kauns valstij :) Tas, ka Rīgas mērs publiski veido ” savas pilsētas” ārpolitiku, kura ir atklāti naidīga LR ārpolitikai, tas nav apkaunojums valstij. Šādu parādību LR sabiedrība uzņem vēsā mierā :)

+34
-2
Atbildēt

20

    lno > rinķī apkārt 25.10.2014. 11.37

    riņķī apkārt. LR info telpa burtiski uzvārījās, pārspriežot kādas ierēdnes pirms padsmit gadiem internetā izlikto kailfoto :) Tas esot kauns valstij :)

    _________________

    Nesaprotu Tevi:) Tevi nešokē, ka MP lēmumus skaidro sieviete, kura piedalījusies porno kastingā, bet izraisa sašutumu, ka citi kritizē Latvijas luterāņu spices pārliecību, ka sievietes nedrīkst būt mācītājas:):):)

    Manuprāt Ušakova viedoklis par Putinu kā labāko Krievijas valdnieku Latvijai ir daudz kliedzošāks kā aptrakuša popa aizstāvēšana.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 25.10.2014. 12.00

    Ino. Nesaprotu Tevi:) Tevi nešokē, ka MP lēmumus skaidro sieviete, kura piedalījusies porno kastingā, bet izraisa sašutumu, ka citi kritizē Latvijas luterāņu spices pārliecību, ka sievietes nedrīkst būt mācītājas:):):) +++ Viss ir pavisam vienkārši. Itkā paradoks rodas tikai tādēļ, ka Tu esi salicis kopā divas atšķirīgas lietas,. Baznīcas iekšējo kārtību, kura tiek balstīta uz pavisam konkrētām Svēto rakstu vietām, ar viena cilvēka personīgo atbildību pret sevi. Ceru, ka saprati, ko gribēju teikt, turpināt šo tēmu negribu. Tā ir par garu, un nav piemērota IR portāla kontekstam

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 25.10.2014. 12.06

    rinķī apkārt. Kāda atšķirība, abus gadījumus apvieno attieksme pret sievietes tiesībām. Svētos rakstus tulko tā, kā attiecīgajā brīdī izdevīgāk. Manu krustmāti un brālēnu Stokholmā pēdējā ceļā izvadīja luterāņu mācītāja sieviete. Latvijas luterāņu baznīcas pārliecība ir pirkta par ASV puritāņu naudu:)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 25.10.2014. 12.10

    Tad jau sieviešu tiesību dēļ tūlīt jāatceļ vairākas reliģijas,bībele jāpasludina ārpus likuma un pāvests ar visiem ajatollām ir jāliek cietumā par diskrimināciju.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 25.10.2014. 12.21

    Ēriks. Bībele pati pretrunu pilna, katrs novirziens to tulko savādāk.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 25.10.2014. 12.22

    Nu varbūt var spert arī mērenākus soļus.Lai Saeima izveido komisiju,kas tad izrevidētu bībeli un izlabotu ar cilvēktiesību likumiem nesaskanīgās lietas.Teiksim,lai Ieva nebūtu taisīta no Ādama ribas,pasaules radīšanai arī varētu piemest kādu dienu klāt…lai reliģiju eksperti darbojas.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 25.10.2014. 12.23

    lno Tas ir smags apvainojums, bet nu – es to neņemu galvā, jo Tu vienkārši īsti nesaproti situāciju :) Pirmkārt jau lēmumu neordinēt sievietes Latvijas Evaņģēliski luteriskajā baznīcā pieņēma Sinode ar balsu vairākumu, nenostiprinot šo lēmumu satversmē. Šis jautājums šobrīd vēl joprojām ir atvērts diskusijai :) Latvijas Sinode ir LELB amatpersonu sapulce, kas sastāv no bīskapiem, draudžu mācītājiem, Virsvaldes locekļiem un visu draudžu pārstāvjiem, diez vai visus šos ļaudis uzpirka ASV puritāņi :) Ir liela atšķirība starp Rietumu luterāņu baznīcu un Latvijas luterāņu baznīcu, kurā atšķirībā no daudzām Rietumu baznīcām, nelaulā arī gejus, piemēram :)

    Ordinēt sievietes, vai neordinēt tas nav dzimumlīdztiesības jautājums, tas ir teoloģiska rakstura jautājums, kura būtību šeit neapspriedīsim.

    Bet, kas attiecas par to, vai mums ir tiesības neļaut piecelties cilvēkam, kurš pirms daudziem gadiem ir kļūdijies – pēc manas pārliecības, nav mums tādu tiesību. Bet ok, šoreiz gan es biedzu par šo tēmu runāt :)

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    v_rostins > rinķī apkārt 25.10.2014. 13.18

    lno

    Manuprāt Ušakova viedoklis par Putinu kā labāko Krievijas valdnieku

    ______________

    Tas bija izrauts no konteksta. Šī brīža situācijā Putina vietā nāktu vēl lielāks briesmonis, kas vēl aktīvāk īstenotu krievu pasaules ģenētiski iemantotās un ieaudzinātās slepkavošanas tieksmes.

    To, ka ministrs liedza iebraukt pamuļķam krievu klaunam, tūkstotskārt atsver gajējā reakcionāra, Medinska, vizīte.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    lno > rinķī apkārt 25.10.2014. 14.12

    riņķī apkārt. Tas ir smags apvainojums

    ________________

    Nesapratu, ko esmu apvainojis? Ja Tevi esmu aizskāris, tad atvainojos, ja Latvijas luterāņu baznīcu, tad nē, jo neko neesmu samelojis. Kas Džeinai neļauj piecelties, vai tad MK ir vienīgā vieta, kur viņai izpausties? Lai iet atpakaļ uz Dienu un turpina nolikt VVF.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Ēriks > rinķī apkārt 25.10.2014. 14.38

    Vajadzētu pārbaudīt arī šo organizāciju – Vīriešu pacientu biedrība,Reģistrācijas numurs, datums 40008223906, 07.05.2014,nosaukums liecina,ka tur diskriminē sievietes.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 25.10.2014. 21.06

    Man Ušakova viedoklis nepatīk, bet, viņam ir pilnas tiesības to paust, tāpat, kā tev, un nekas krimināls tur nav.

    Nek’ds skandāls tur nesanāk, jo, Latvijā ir demokrātija un vārda un viedokļu brīvība, un labi, ka tā.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    rinķī apkārt > rinķī apkārt 25.10.2014. 21.29

    dzeris49 Ušakova tiesības uz savu viedokli neviens neapdraud :) Sabiedrības interesēs ir piespiest Ušakovu bez ” diplomātijas” vienreiz savu viedokli arī paust par Latvijai svarīgām lietām. Ušakovs ir jāiedzen stūrī tik dziļi, lai viņam pietrūktu telpas laipot.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs > rinķī apkārt 25.10.2014. 21.36

    Sabiedrības interesēs ir piespiest Ušakovu bez ” diplomātijas” vienreiz savu viedokli arī paust par Latvijai svarīgām lietām.

    ————————————–

    Pirms vēlēšanām tā vajadzētu rīkoties ar visiem politiķiem. Konkrēti jautājumi, un konkrētas atbildes. Nekādu bet, varbūt, pagaidām, šobrīd nē…

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dzeris49 > rinķī apkārt 25.10.2014. 21.55

    It kās tu nezinātu politiku viedokli.

    Un it kā tu tici, ka politiķi tev teiks, ko domā, nekā to, ko grib dzirdēt viņu elektorāts.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > rinķī apkārt 25.10.2014. 23.26

    Es domāju, ka varētu piekrist to sieviešu ordinēšanai, kuras ir nesušas to krustu – pazemību pornokastingā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    DikembeSakamoto > rinķī apkārt 25.10.2014. 23.30

    Matveja evaņģēlijā stāv rakstīts, ka neklājas barot suņus, kamēr saimnieka bērni nav paēduši. Un te nemaz nav runa par dzīvniekiem, bet tautībām.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    morgenstern > rinķī apkārt 26.10.2014. 17.29

    liedza iebraukt pamuļķam krievu klaunam, tūkstotskārt atsver gajējā reakcionāra, Medinska, vizīte

    ————-

    Medinski vajag aicināt katru nedēļu. Viens no retajiem krievijas varas gaiteņos, kas pasaka arī kādu patiesu vārdu. Viņš taču bija tas, kurš apgalvoja, ka krieviem esot lieka hromosoma:D

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    aivarsk > rinķī apkārt 27.10.2014. 01.09

    dzeris49 It kās tu nezinātu politiku viedokli.

    _____________________

    Vai ušakovs, kā amatpersona, drīkst veidot no Latvijas Republikas ĀM atšķirīgu ārpolitiku?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Pelēkais Vilks > rinķī apkārt 27.10.2014. 11.28

    mērens solis – reliģiozi apmauktos – evolūcijas mizu kastē.. lai trūd..

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pelēkais Vilks > rinķī apkārt 27.10.2014. 11.31

    Paņem “Karānu” tur viss skaidri pateikts: nokaut, izvarot, melot, mirt un tikt pārceltam nākošajā līmenī.

    0
    0
    Atbildēt

    0

traductrice 25.10.2014. 11.11

vai sakot, ka kauns, ušakovs arī nosarka?

+14
-1
Atbildēt

0

J.Biotops 25.10.2014. 11.03

„…7.novembrī Kongresu namā pasākumā „Garīgas sarunas”…” – cik daudz skaista var pateikt tik īsā tekstā! Datums, tēma, vieta, un vēl autoritatīvi eksperti atrasti – krasatā duhōvnaja!

Uzticos krievu dvēseles paudējam, ka tādas garīguma pērles, kā „”nāvi ukraiņiem” sarunās tiktu daudzkārt pārspētas.

+21
0
Atbildēt

7

    klejotājs > J.Biotops 25.10.2014. 11.25

    jāpagaida kamēr Čmelis un Doveiks ienes skaidrību šajā jautājumā, šiem diviem var droši uzticēties [tāpat kā Ventspils saimniekam]

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > J.Biotops 25.10.2014. 14.23

    Garīgo bagātību zemē jau iet vaļā kviekšana. Pat mērenais „Dožģ” izcili objektīvi citē Ušakovu un latviešu politiķi no labējās partijas Andrisu Loskutovsu. Tumša zeme tā Latvija, pat garīgas sarunas neļauj importēt.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Ločmelis > J.Biotops 25.10.2014. 15.40

    aktiera izteikumiem, kas vērtējami kā etnisku naidu kurinoši

    =============================

    Edgars Rinkēvičs uzņēmies izmeklēšanas un tiesas funkcijas? ;) Bet kopumā – niecības Rinkēviča skaudība pret talantu Ohlobistinu ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=e6Y8V8u-t6k

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > J.Biotops 25.10.2014. 19.07

    Laikam garīguma nesēju dvēselēs smagi trāpīts – varena brigāde sasūtīta komentēt. Nez’ – brīvdienās apmaksa dubulta, kā arodbiedrības prasa?

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Ločmelis > J.Biotops 26.10.2014. 11.06

    Paša skatuves mākslinieka komentārs par šo atgadījienu:

    Неожиданно Латвийский МИД очухался и понял, что в Латвии полно русских и они упорно продолжают себя таковыми считать. А тут еще и Охлобыстин приедет говорить о русских. Жуть. Мало того, вы не поверите – что Охлобыстин, что большая часть русских не ценит творчество Кончиты Вудс. Короче говоря: бардак! Надо запрещать немедленно.

    Иногда такое в Латвии случается. В середине прошлого века распяли и сожгли в своем доме рижского архиепископа – Иоанна Рижского. Ныне, кстати, канонизированного Русской Православной Церковью. Тоже слишком много уделял внимания русским.

    Охлобыстин – понятное дело не святой, но Кончиту Вудс ему простить нельзя, а лишнее напоминание русским, что они русские, вообще грозит мрачными последствиями.

    Они же дикие – женятся на бабах, детей рожают без помощи суррогатных матерей, 9 мая празднуют оккупанты, по-русски продолжают говорить в общественных местах, права качают негодяи – своих в правительственные органы проталкивают. Проще говоря: ужас, летящий на крыльях ночи. Надо немедленно запретить.

    Кто они такие, чтобы проводить мероприятия на русском языке? Да еще о жизни имеют наглость иметь мнение. Так и мимо евросоюзовских печенек пролететь можно. Не с чем будет шпроты жрать.

    https://vk.com/id238615607?w=wall238615607_754376

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    J.Biotops > J.Biotops 26.10.2014. 16.41

    Laikam apmaksa dubultota, tādus murgus ikdienā pat no garīgi bagātajiem nedabū. Arhibīskaps Janis Pommers tika noslepkavots, pēc tam, kad ierunājās Latvijas pravoslāvisko baznīcu pārveidot par autokefālu, tas ir – atvienoties no „patriarh Moskovskij i vsejā stukāčestva” uzraudzības. Kas nokārtoja neatklāto slepkavību – nevajag 3 reizes minēšanai.

    Par bērnu radīšanu un pederastiju lai nu kurš brēktu, bet ne garīguma nesēji, kuras vēsturē tādas atrakcijas, kā tēvs Basmanovs, kurš paguldījis dēlu zem pederasta Ivana Briesmīgā, un samācījis abus dibināt dibenbrāļu ordeni „opričņinu”? Vai tie kas populārā tautas dziesmā apdzied cēlā biseksuālā Sķeņkas Razina upuri savai minoritāšu bandai? Īsumam tikai būtiskākie pantiņi:

    Позади их слышен ропот:

    «Нас на бабу променял,

    Только ночь с ней провожжался,

    Сам наутро бабой стал»….

    Этот ропот и насмешки

    Слышит грозный атаман

    И могучею рукою

    Обнял персиянки стан….

    Чтобы не было раздора

    Между вольными людьми,

    Волга, Волга, мать родная,

    На, красавицу прими!»

    Tādi man mācīs garīgumu?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ločmelis > J.Biotops 26.10.2014. 19.05

    Tev, mudak Biotop, garīgums točna jāpamācās ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=R02ZAN6BV9k

    0
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam