Aptauja: Pieaugusi “No sirds Latvijai” popularitāte (papild.)

89

Komentāri (89)

Anonīms 24.09.2014. 17.35

Народ, нашла новую фишку по заработку – просто читать смс и получать за это деньги, я зарабатываю 20-30$ в день просто читая смс, времени не занимает вообще и возраст не имеет значения, деньги получала на карточку не однократно.Вот сами попробуйте, вот ссылка +- http://goo.gl/jLYqHo

0
0
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 24.09.2014. 14.59

Cidadele kļūs par kārtējo klasiku, tas jau ir fakts. Jeņķi jau nopelnija uz TEC 2 iekārtām~ 300mio. Kampars (Vienotība) teica, ka neapturēs izšķērdīgo un nerentablo projektu. Tas mums jāatmaksā! Kas būs tālāk? Šie nolāpītie slepenie protokoli, kurus valdība paraksta vienā laidā. Ja Reirs un Āboltiņa un Dombrovskis domā, ka te visi ir auni, tad saņemiet naglu zārkā! LV būtu jāievieš totāla Valsts kontrole visos līmeņos, tikai vecie skeletu krājēji to vairs nevar, jo visi ir iesaistīti.

+2
-2
Atbildēt

0

dro 24.09.2014. 12.43

Pupu mizas šīs aptaujas, ja tik kardināli atšķiras SKDS un Latvijas faktu rezultāti:)

+10
0
Atbildēt

5

    dzintarz > dro 24.09.2014. 13.43

    Tās nav nekādas “pupmizas” tā ir caur velnszinkādu naudu apmaksāta manipulēšana. Pietiek paskatīties uz tiem LU abzolventu zociologu ‘noēstajiem ģimjiem’…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 24.09.2014. 14.04

    Tieši tā, manipulācija, patiesībā Sudrabai būs 15% un NA arī 15%, bet Vienotība nepārvarēs 5%, tāpēc par viņiem nav jēgas balsot, neizmetīsi tak savu balsi miskastē.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 24.09.2014. 15.04

    Normunds. Balsot par Sudrabu ir vēl dumjāk kā kādreiz par Zīgeristu, tas vismaz banānu iedeva uzreiz pie vēlēšanu urnas. Vēlreiz alternatīvi apdāvinātajiem:

    – Sudrabas sausais atlikums VK ir 0

    – Sudraba pameta Dombrovska FM, kad vismaz tika deklarēts uzstādījums par godīgu konkurenci, pret kopupciju un ēnu ekonomiku, pārgāja strādāt uz PAREX.

    – neskaitāmas reizes slavējusi Šķēli un Lembergu

    – regulāri apmeklējusi krievu namu un pret Latviju vērstus krievu politologu organizētus saietus

    – pieņēmusi neskaidras izcelsmes finansējumu vēlēšanu kampaņai

    Varētu turpināt par viņas randiņiem ar Stepašinu, Šleseru u. c. , par meliem u.t.t.. Ko vēl tev vajadg?:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 24.09.2014. 16.43

    lno – par FM pamešanu 2004.gadā publiski tas nav izskanejis, bet kašķa pamata bija tas , ka Sudraba bija iekavējusi ar dažādu regulu saskaņošanu pie istāšanās ES par ko bija atbildīga . Bet nu gājiens uz Parex gan viņai gan Veisam bija kā pateicība par palīdzību likumdošanas izmainīšanā , kas ļāva budžeta līdzekļus glabāt komercbankās …

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 24.09.2014. 19.04

    Tie visi ir no pirksta izzīsti pieņēmumi.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

ILZE 24.09.2014. 12.07

Vienotības zemais higiēnu prasību līmenis neizsauca vemšanas refleksu spitālīgie, ZRP, gan jau arī pravoslavnutijā čekas ģenerāļa, Sķepaškas, draugaļa arī derēs.

0
-3
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 24.09.2014. 10.55

V bailes no tā, ka viss skapis ar skeletiem izgāzīsies ārā ir sasniedzis augstu histērijas līmeni. Bet kritiskās domāšanas nēesamība, pašus izstumj ārpusē. Tautai nav izvēles, vai nu turpināt balsot par koalīcijas padomes nihilismu, vai kaut ko mainīt. Lūk arī rezultāti uz šodienu. Vēl ir 20% neizlēmušo, kas var pievienoties Sudrabai un citiem jaunpienācējiem.

+1
-4
Atbildēt

0

Vilma 24.09.2014. 10.46

rinki apkart.Apbrinojami,bet cik esmu lasijis ko te raksti-gandriz viss sakrit ar manu redzejumu,ir OK. p.s. Sorry redakcija -tas nebij pa temu,bet nevareju nociesties:)

0
-2
Atbildēt

0

Vineta Ungailo 24.09.2014. 10.38

līdz šim domāju, ka samazinājums par 1/3 ir smags kritums. kā izrādās,tas tagad saucas “nedaudz samazinājās”. #Vienotības reitings

+5
-1
Atbildēt

0

dzintarz 24.09.2014. 10.37

Aptauja: Pieaugusi “No sirds Latvijai” popularitāte

===========

Šķiet, ka pērkamie “sociologi” – piektā vaŗa gatavojas apvienoties ar pērkamo “ceturto vaŗu” – tādējādi veidojot ilgtermiņa koalīciju, kas ļaus pirmajām trim vaŗām veiksmigi migrēt un saglabāt cieņu un naudu.

+5
-1
Atbildēt

0

Jānis Derkusovs 24.09.2014. 10.07

Interesanti uz kuras partijas elektorāta rēķina sudrabai aug reitingi.

Krīt gan V, gan SC, gan ZZS…

Principā, es politiķu vietā noteikti gribētu to noskaidrot.

Nu briesmas pastāv, ja prokremliskie spēki savāks koalīciju-Sudraba+ SC un Lembergs ar prieku tur piemetīsies…Nū…tad būs reāls apdraudējums Latvijas neatkarībai…Bet nu zināma mācība sabiedrībai ir jādabū…

p.s. un V ir nopūlējušies melnu muti ar savu reitingu graušanu…Kā reizē pirms vēlēšanām…

+13
-1
Atbildēt

5

    gliters > Jānis Derkusovs 24.09.2014. 10.26

    “un V ir nopūlējušies melnu muti ar savu reitingu graušanu…Kā reizē pirms vēlēšanām…”

    http://www.la.lv/latviju-izpardod-gnp/

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Jānis Derkusovs 24.09.2014. 10.54

    20.gs 70-80-90 gados Latvijā (Baltijas Kaŗa Apgabala štāba mītnes zemē) “nosēdušos” SPRS atvaļināto majoru, puspulkvežu un pulkvežu tūkstoši un pat desmittūkstoši jāpapildina ar papildu termiņuzturantiem.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 24.09.2014. 12.40

    zirnekliene Šeloba. Vienotība ir svēta un zanE ir tās praviete:):):)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ILZE > Jānis Derkusovs 24.09.2014. 12.46

    jautajums_4

    ja prokremliskie spēki savāks koalīciju-Sudraba+ SC un Lembergs ar prieku tur piemetīsies…

    _______________

    Ja SC/V koalīcija neuzaicinās, ZZS ar SC kopā neies.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Jānis Derkusovs 24.09.2014. 15.11

    Par kādu neatkarību ir runa? Par to, ka mums nav savas monetārās un finanšu politikas? Par to, ka ECB mums diktē, ko pirkt un pārdot banku sektorā? Par to, ka EK mums norāda, ka zemi ārvālstniekiem BŪS pārdot? Par to, ka krievi te atmazgā savu naudu? Par to, ka mēs tirgojam īpašumus pret UA, Kremlim pietuvinātām personām? Par to, ka netiek kreditēta LV ražošana? utt. No neatkarības ir palikusi himna, karogs un valoda, tas arī viss.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

buchamona 24.09.2014. 10.01

Šīs aptaujas kontekstā man ienāca prātā, lai arī Zaļās partijas līderis noraida ideju par Lemberga virzīšanu premjera kandidāta “godā” , nebūtu slikti, ja ZZS galu galā spertu šādu soli. Lembergs šā vai tā nekļūs par reālu premjeru, bet par Lembergu ir gatavi balsot dīvainīši, kuri, ja Lembergs netiktu nosaukts, manprāt mierīgi nobalsotu par Sudrabu. :) Nav te nekādu pretrunu, lai arī Sudraba ir ex kontroliere, bet Lembergs joprojām Latvijas Korleone, jo runa taču ir par ” plaisu domāšanā”, nevis par lietu patieso kārtību :)

+12
-1
Atbildēt

19

    Ieva Aile > buchamona 24.09.2014. 10.13

    Un kas ir gatavi balsot par Vienotību pēc LM kraha,vilcienu afēras,Citadeles pārdošanas,TUA tirgošanas,elektrības cenu palielināšanas,Maximas sagrūšanas,Circenes reformām,Viņķeles krāšņajiem stāstiem,euro uzspiešanas,Dombrovska kredītportfelīšiem …tie nav dīvainīši?

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.09.2014. 10.15

    Ērik. Ja Vienotība nebūtu paklupusi pret TUA, es balsotu par Vienotību, jo viss Tavs uzskaitījums ir ” izzīsts no pirksta” , piedod :) Un tas, ka Tu pieminēji eiro – paldies, tas labi raksturo Tavu pozīciju :)

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > buchamona 24.09.2014. 10.19

    Elektrības cena un OIK ir ok?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > buchamona 24.09.2014. 10.29

    EURo ieviešana vispirmām kārtām ir jautājums par DEMOKRĀTIJAS IEVĒROŠANU!

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.09.2014. 10.32

    Normunds, Tu par tarifu pēc tirgus atvēršanas? Un Tu tiešām esi pārliecināts, ka, ja paralēli pastāvēs regulēts tarifs un atvērts tirgus ar atbilstošu cenu, ” regulētie tarifi” nebūtu jāpalielina? Tev ir daudz piemēru, kur brīva tirgus un regulētas ekonomikas savstarpējo attiecību kontekstā, regulātors ir ņēmis virsroku?

    Pastāv jau tikai divas iespējas – vai nu piemēroties ES tirgum, jeb palikt atkarīgam no Krievijas ” subsidētajām cenām”, par kurām, kā zini, nākas maksāt pavisam ar ko citu.

    Situācijā, kad valsts sedz cenu strpību no budžeta :), tad pajautā sev, kas tas tāds ir – valsts budžets ? :)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > buchamona 24.09.2014. 11.05

    RA, vai zini no kā sastāv jaunā elektrības cena? Puse cenas ir OIK un nodokļi. Uz OIK arī ir uzlikts nodoklis, kas ir vispār kaut kāds absurds.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > buchamona 24.09.2014. 11.09

    Pastāv jau tikai divas iespējas – vai nu piemēroties ES tirgum, jeb palikt atkarīgam no Krievijas ” subsidētajām cenām”, par kurām, kā zini, nākas maksāt pavisam ar ko citu.

    ================

    Kādas tad ir Krievijas subsidētās cenas? Krievija Latvijai pārdod gāzi dārgāk, nekā Vācijai, TEC2 gāzes ģeneratori stāv bezdarbībā.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 24.09.2014. 12.03

    …R.A. …jautāšu vēl pēdējo reizi – vai tiešām izliecies par nesaprašu, vai centies noturēt par katru cenu savas partijas izvirzīto saukli par TUA, neapjēdzot, ka īpašumus pērk arī bez TUA…bet NA par to nevēlas runāt, izliekas it kā to nebūtu…ja tas ir apdraudējums (arī es uzskatu, ka NĪ izpārdošana 3.pasaules valstu pilsoņiem ir jāierobežo), kāpēc neatlaidīgi tiek runāts tikai par TUA, kas ienes naudu valsts budžetā, taču atsakās runāt par tādiem kā Usmanovs, kurš no Gerčikova Jūrmalā nopērk īpašumu par 4 miljoniem bez kādām uzturēšanās atļaujām….

    …Iekšlietu ministrijas mājas lapā vari iepazīties ar jaunāko ziņojumu par TUA un izpētīt arī tabulas…salīdzināt, cik no visiem pārdotajiem īpašumiem ir ar TUA, cik izpārdoti bez kādām uzturēšanās atļaujām, kā sadalījušies ienākumi valsts budžetā,pašvaldību budžetos, nodokļos…

    http://tap.mk.gov.lv/lv/mk/tap/?pid=40333900&mode=mk&date=2014-09-23

    ….var putoties un TUA lietot kā partijas priekšvēlēšanu saukli, taču nevajag zaudēt spriestspēju un akli sekot šādiem viltus saukļiem…

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    ILZE > buchamona 24.09.2014. 12.32

    rinķī apkārt

    noraida ideju par Lemberga virzīšanu premjera kandidāta “godā” , nebūtu slikti, ja ZZS galu galā spertu šādu soli.

    _________________

    Vai Vienotība atteicās no parādu, čekas kompromatu un alkatīgu mātīšu atkarīgā morālā kropļa, Dombrovska, virzīšanu uz EP vēlēšanām?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.09.2014. 12.34

    zanE …jautāšu vēl pēdējo reizi – vai tiešām izliecies par nesaprašu, vai centies noturēt par katru cenu savas partijas izvirzīto saukli…+++ Es arī atbildēšu Tev par šo tēmu pēdējo reizi – man nav ” savas partijas”.:). Ja par TUA, kā biznesu, kurš ienes naudu valsts budžetā – es šādu piepelnīšanos varētu vēl censties saprast, ja ar to sāktu nodarboties, atrodoties dziļā krīzes bedrē, taču, iezejot no krīzes, nostiprināt šo ” rūpalu”, kā patstāvīgu ienākuma avotu valsts budžetam…:) Piedod, bet man tas riebjas. Tirgojoties ar TUA – viena Bauska jau ir pārdota (10.000), jeb vienas Cēsis 14.000, ja skaita visus šos klientus kopā.

    Par citiem gadījumiem un veidiem, caur kuriem ir iztirgoti īpašumi Krievijas pilsoņiem, šī prakse ir nevis jāsamazina, bet jānogriež pavisam, līdz nullei, un tas ir visas nākošās Saeimas valdošās koalīcijas jautājums. Taču šaubos, vai Vienotība ir spējīga nonākt pie šāda atzinuma, ZZS es pat nepieminu.

    Mēs esam ES dalībvalsts, tad laipni lūdzam ES pilsoņus LR tirgū, bet Krievijai – stop!, nekādas TUA, nekādas investīcijas :)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ILZE > buchamona 24.09.2014. 12.40

    rinķī apkārt

    Ja Vienotība nebūtu paklupusi pret TUA, es balsotu par Vienotību

    _________________

    Vai Vienotība jau nebija sašķaidījusi pauri iekrītot bezdibenī, kad sapārojās ar Putina kuces, Zatļera, bandu?

    Ērika uzskaitījums ir gauži nepilnīgs un Vienotība jau sen ir pārkāpusi tās “sarkanās līnijas”, kad nonākt atpakaļ var tikai CO2 un H2O veidā.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 24.09.2014. 13.50

    …R.A. rakstīja: – “Taču šaubos, vai Vienotība ir spējīga nonākt pie šāda atzinuma, ZZS es pat nepieminu.”

    ——————————

    …arī NA Tu nepiemini, jo, lai kā esmu centusies jautāt NA politiķiem, to atbalstītājiem – viņus tas neinteresē, neuztrauc, pat necenšas iesniegt kādus labojumus likumos….viņu jājamzirdziņš ir TUA, jo tā vieglāk ietekmēt sabiedrisko domu…liekulīgi!…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Lizdiks > buchamona 24.09.2014. 14.03

    Эхо Москвы šodien “Latvijā dzīvo gandrīz 2% krievijas pilsoņu, un to daudzums pieaug ar katru gadu”:

    http://echo.msk.ru/news/1405706-echo.html

    kāds vatņiks komentē: “Вот таким вот образом мы опять вернем территорию Латвии. :) Очень неплохой , вежливый, способ. :)”

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > buchamona 24.09.2014. 14.27

    zanE raksta: “lai kā esmu centusies jautāt NA polītiķiem, … pat necenšas iesniegt kādus labojumus likumos”

    Ja Vienotība būtu iesniegusi šādus labojumus, bet NA tos būtu nobloķējusi, tad taviem vārdiem būtu kāda jēga.

    Bet ja NA neizdodas piespiest Vienotību pieņemt pat maigākus grozījumus, tad kā tu vari tai pārmest to, ka tā neiesniedz stingrākus?

    Lai gan… paņēmiens “Esi reālists – prasi neiespējamo!” varbūt arī noderētu.

    Bet atkal – tad zanE pārmestu NA ekstrēmismu un teiktu, ka vajag rīkoties pakāpeniski – mazākiem solīšiem, lai nevienu netracinātu, un vēl bļautu, ka Eiropas līgums to neparedz.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > buchamona 24.09.2014. 14.44

    kāds vatņiks komentē: “Вот таким вот образом мы опять вернем территорию Латвии. :) Очень неплохой , вежливый, способ. :)”

    ====================

    Kam vēl ir šaubas, ka nevis Sudraba ir kremļa aģents, bet TUA bīdītāji saeimā ir kremļa aģenti. Latvieti, nebalso par kremļa aģentiem!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.09.2014. 15.08

    zanE. Uzklikšķināju Dienai un atcerējos Tevi :)

    DP: Uzturēšanās atļauju saņēmēji no Krievijas var paaugstināt apdraudējuma risku Latvijas drošībai

    “…”No drošības iestāžu viedokļa ļoti vērtējams aspekts ir tas, ka pieaug atļaujas saņēmēju – Krievijas pilsoņu skaits. Šīs valsts pilsoņi individuāli valsts drošībai apdraudējumu nerada, bet, ņemot vērā Krievijas retoriku, ka tā ir gatava aizstāvēt savus pilsoņus arī ārvalstīs pie jebkuriem apstākļiem, šāds apstāklis var paaugstināt apdraudējuma risku,” uzsvēra Ulmanis…Kopumā termiņuzturēšanās atļaujas ir pieprasījuši 41 valsts pilsoņi. Atļaujas galvenokārt ir piesaistījušas investorus no bijušajām padomju republikām, jo 90% no visām atļaujām ir pieprasījuši šo valstu investori. Ārpus bijušās padomju teritorijas lielākā investoru interese ir no Ķīnas, Izraēlas un ASV..” http://www.diena.lv/latvija/zinas/dp-uzturesanas-atlauju-sanemeji-no-krievijas-var-paaugstinat-apdraudejuma-risku-latvijas-drosibai-14071040

    Tā kā redzi – galīgs muļķis es neesmu. Ja jau nevar iztikt bez TUA biznesa, tad ok, tirgojam tās ASV un Izraēlai, bet ar to tad vajadzētu arī pietikt :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 24.09.2014. 15.56

    …R.A….esi, nu, tik labs un uzklikšķini arī Iekšlietu ministrijas mājas lapā norādītajam ziņojumam, kurā analizēts arī drošības iestāžu Imigrācijas likuma vērtējums….tad nebūs jāvadās tikai no žurnālistu lomas tēlotāju interpretācijām….

    …kad būsi iepazinies ar visu ziņojuma saturu – varam padiskutēt, kur ir problēma un kā to novērst…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 24.09.2014. 16.05

    …Aldi…nevajag slēpties aiz savas mazspējas…ja NA ir sākusi TUA apkarošanu, tad izlikties, ka problēma ir tikai TUA, bet nerunāt par problēmas cēloni – ir populisms….

    …nē, vēl jau ir arī otrs variants – NA ir pret stingrāku īpašuma pircēju kontroli, uztraucas par krievu naudas maku ietilpību, jo parastam NĪ pircējam nav jāšķiras no 5% valsts nodevas no pirkuma vērtības, kas jāiemaksā valsts kasē….vajag tā gludi, bez aizķeršanās, kā līdz 2010.gadam…beznosacījumu ieguldījumi par darba vietu radīšanu, utt., kāpēc investorus apgrūtināt?….malači NA biedri – tur rūpi par “neredzamajiem krieviņiem”….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 24.09.2014. 20.03

    zanE. Ieteiktu arī pašai mazāk rakstīt un vairāk lasīt: DP: termiņuzturēšanās atļaujas Krievijas pilsoņiem rada apdraudējumu http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/528031-dp_terminuzturesanas_atlaujas_krievijas_pilsoniem_rada_apdraudejumu

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 24.09.2014. 09.17

Saskaņā ar “Latvijas faktu” aptaujas datiem Nacionālā apvienība “Visu Latvijai!”-“Tēvzemei un brīvībai”/LNNK noslīdējusi uz piekto vietu, lai arī šī politiskā spēka atbalstītāju skaits pieaudzis līdz 6,9% no 6,3% mēneša sākumā.

————

Interesanti, cik Nacionālā Apvienība maksā Latvijas Faktiem un pārējām sabiedriskās domas pētīšanas firmām, lai tās regulāri šīs apvienības reitingus uzrādītu divreiz mazākus nekā NA reālais rezultāts vēlēšanās?

Jo nevar taču būt, ka tāds pakalpojums Nacionālajai Apvienībai tiek izdarīts par brīvu! Tur apakšā jābūt korupcijai :)

+11
-2
Atbildēt

0

putekliic 24.09.2014. 09.06

Vienotības lielākais trūkums ir pārliecinošu līderu trūkums. Rinkēvičs praktiski vienīgais. Bet gan jau nebūs tik ļauni – neizlēmušo vairākums parasti beigās balso par lielāko varas partiju. Saskaņa par par savu reitinga kritumu var “pateikties” Sudrabai, bet problēmas jau priekš kremliniem tur nav – Sudraba ir Kremļa projekts lumpenlatviešu piesaistei. Tomēr teorētiski nevar izslegt, ka Ušakovam, Sudrabai un Lembergam sanāk vairākums. Lembergs tad varētu sarīkot “vairāksolīšanu”, lai gan neticu, ka ZZS varētu aiziet ar Sudrabu un Ušakovu, jo Lemberga ietekme tajā apvienībā tomēr samazinās uz Vējoņa spārna nozīmes pieauguma. Tā kā cerams, ka nekas pa lielam nemainīsies.

+13
-2
Atbildēt

0

silvija_vitina 24.09.2014. 09.06

Līdz šim sudraba dāsni baroja ar solījumiem, kā jau tas priekšvēlēšanu kampaņā “pienākas”. Katra vēlētāja ziņā bija un ir šos solījumus salikt pa plauktiņiem, izvērtējot, kas ir graudi, kas pelavas.

Bet nu viens tāds sīks “nesmukumiņš” ar ļoteni parādīja, ka sudrabai MELOJOT ausis nekustas. Nekustas, pat melojot par acīmredzamām lietām. Kas vēl tā dara? Ak, jā… putlers. Tieši tā savu iekš- un ār-politiku taisa putlers. ar MELIEM. Acīmredzot, tieši tādu pašu pieeju ir izvēlējusies sudraba.

Līdzīgi kā Rietumiem, kuriem bija 5x jāpakasa pakausis, pirms viņi saprata, ka putlera meli ir vienkārši pataloģiski, nekaunīgi un bez seguma, tā arī Latvijas VĒLĒTĀJAM ir jāsaprot (vēlams – preventīvi), ka sudraba runā MELUS un tikai MELUS.

Sudrbas teiktajam priekšvēlēšanu kampaņā ir identisks segums putlera teiktajam. DOMĀ, vēlētāj!

+22
-1
Atbildēt

19

    putekliic > silvija_vitina 24.09.2014. 09.21

    Diemžēl velti centies. Pirmkārt Sudrabas potenciālais vēlētjas šajā portālā neiegriežas. Otrkārt, tas nav apveltīts ar spēju domāt, jo ir spilgts sūnu ciema pārstāvis. Un treškārt viņam nav no svara, ka Sudraba melo. Jo melo taču “visi”, bet šī vismaz sola “taisnību” jau rīt.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > silvija_vitina 24.09.2014. 09.57

    traductrice tiražē tikai MELUS, MElUS, MELUS, MELUS! Kā tu zini, ka tā lidmašīna lidoja uz Krieviju, nevis Briseli? Kā tu zini, ka tur bija Sudraba. Ja viņa brauca pārdot Dzimteni, kāpēc viņa līdzi ņēma bērnus?

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    efeja60 > silvija_vitina 24.09.2014. 09.58

    andrej_gr, gribi pateikt, ka Vienotības elektorāts ir spējīgs domāt? Izskatās pēc aitu bara, kuriem var spraust batonus.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > silvija_vitina 24.09.2014. 10.08

    «Citadeles» pārdošana ASV fondam ir ieguldījums Latvijas finansiālajā drošībā…Ģeopolitiskais aspekts bija svarīgs, vērtējot, kam pārdot banku “Citadele”, sacīja “Vienotības” līdere, Saeimas priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa …+++ un es šādam uzstādījumam pilnīgi piekrītu. Bet, ja par Ušakovu, tad viņš ir ienaidnieks, visa viņa pēdējā laika darbība, piemēram Ukrainas kara kontekstā, ir vērsta pret valsti, un šobrīd viņš kārtējo reizi apliecina sevi darbos, jo Citadele nenonāca krievu rokās. Viņa arguments ir ” pieņēmums”, bet ne konkrēti skaitļi. Pūli, kuru viņš uzrunā, arī vada pieņēmums, jeb drīzāk aksioma, ka valdība, Saeima ir bandīti :).

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > silvija_vitina 24.09.2014. 10.10

    Ja lidmašīna būtu lidojusi uz Briseli, kādas problēmas Sudrabai būtu to atzīt?

    Nu skaidrs, ka viņa pazina gan sevi, gan brāļa dēlus. Kāpēc tad tik stulbi bija jāmelo?

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 24.09.2014. 10.10

    ok, normi. Necentīšos līko iztaisnot, tik pateikšu, ka melošanas subjekts ir ne jau brauciena mērķis un ne jau bērneļi. MELI bija par acīmredzamo faktu, ka kundze, lai arī kur un ar ko, un ar kādu mērķi gribēja doties – krustus mesdama muldēja, ka tā nav viņa (un pat ne viņas fiziskais ķermenis, kas uz brīdi atdalījies no astrālā).

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > silvija_vitina 24.09.2014. 10.18

    Bet nebija jau arī. Tajā video nav pilnīgi nekādu pierādījumu, ka Sudraba ir kremļa aģents. Lēts melnā PR triks, slikti nostrādāts. Vakar skatījos filmu par Putinu, bija no youtube paņemts video ar Putinu tiesā, aiz restēm. Tas bija labāk nostrādāts.

    http://youtu.be/rMVrfEbBpm8

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > silvija_vitina 24.09.2014. 10.22

    Par euro ieviešanu teica to pašu -nu mēs būšot ārkārtīgā drošībā no Krievijas…Kur ir tā drošība?Tad pārdodam visu Latviju uzreiz pa lēto kādiem rietumu finansistiem,un būs betondroši.Tikai tad nav saprotams,kāpēc vienlaikus andalē arī TUA krievu putinistiem?

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > silvija_vitina 24.09.2014. 10.27

    >Normunds

    Nu tad Tev mums jādod skaidrojums par finansējuma izcelsmi vēlēšanu kampaņai.

    Jo Sudrabai ir reāli masīva kampaņa.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > silvija_vitina 24.09.2014. 10.52

    riņķī apkārt. «Citadeles» pārdošana ASV fondam ir ieguldījums Latvijas finansiālajā drošībā…

    ___________________

    It kā, tomēr kas traucēja pārdot banku agrāk, vai vienoties ar ES par termiņa atlikšanu? Pēdējā brīdī pārdevējam pozicijas tik vājas, ka par kaulēšanos jāaizmirst. Uzdāvinam jeņķiem arī savas ostas, tad drošība būs vēl lielāka pie noteikuma, ka jaunie saimnieki ostas nepārdos Krievijai:):):)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > silvija_vitina 24.09.2014. 12.06

    Ino.Uzdāvinam jeņķiem arī savas ostas, tad drošība būs vēl lielāka pie noteikuma, ka jaunie saimnieki ostas nepārdos Krievijai:):):) ++++ Tev ir konkrēti cipari uz kuriem balsti savu apgalvojumu?

    Šorīt savā e- pastā atradu Ušakova vēstuli, kurā viņš mani cenšas pārliecināt par to pašu, ko Tu, tikai citiem vārdiem – “…Tas viss liek man ar īpašu enerģiju vērsties pie Jums ar lūgumu paust savu viedokli un attieksmi gan ierodoties uz mītiņu Doma laukumā svētdien, 28. septembrī, pulksten 13.00, gan parakstoties portālā manabalss.lv…”

    Tas tā pārdomām par to, kur vari nokļūt, kādā kompānijā, ja vienmēr un visur saredzi tikai krāpšanu uc. Kādēļ pārdeva pēdējā mirklī? Tu saki, ka tā ir likumsakarība, es saku, ka tā ir sakritība. Pēc kādām pazīmēm izzīlēsim, kuram taisnība? Tikai nepiemini atkal Godmani, vai Zatleru :))

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ILZE > silvija_vitina 24.09.2014. 12.18

    Normunds

    Ja viņa brauca pārdot Dzimteni, kāpēc viņa līdzi ņēma bērnus?

    ____________________

    Gatavo čekas izdzimteņu jauno paaudzi. Pēc tam, kad tā padla pieņēma krievu sātanisko ideoloģiju, kas ir pamatā miljoniem nevainīgu cilvēku zvēriskās slepkavībās, viņai nav attaisnojuma turpināt maitāt mūsu planētas gaisu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > silvija_vitina 24.09.2014. 12.20

    R.A.: Tas tā pārdomām par to, kur vari nokļūt, kādā kompānijā, ja vienmēr un visur saredzi tikai krāpšanu

    ——–

    Un kādā kompānijā jānokļūst, lai Vācijā (!) e-pastā saņemtu vēstules no Ušakova? :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ILZE > silvija_vitina 24.09.2014. 12.26

    rinķī apkārt

    «Citadeles» pārdošana ASV fondam

    un es šādam uzstādījumam pilnīgi piekrītu.

    _________________

    ASV reģistrētam fondam, kas banku pārdos kremļa mauku, PR/V, sarunātam čekistam. Tici man, vislabākais bankas pircējs vienmēr būs kāda banka, kas to nopirkusi izsolē, bet ne čekistu piesmietā Dombrovska sarunāts fonds.

    Citadeles afēra mats matā atgādina PR/V LM nogrūšanu krievam bez maksas uz nenoteiktiem noteikumiem. Ja afērai šoreiz iebildis SC, tad tikai tāpēc, ka alkatīgie partneri to centušies apiet

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > silvija_vitina 24.09.2014. 12.36

    riņķī apkārt. Tikai nepiemini atkal Godmani, vai Zatleru :))

    __________________

    Kādēļ nē? Ja jau Tevi apmierināja veids kā Godmanis pārņēma PAREX, tad nav jābrīnās, ka Tev nav iebildumu pret to, ka Citadeles pārdošana novicināta līdz pēdējam brīdim. Man jau pietiek ar Zani, tagad vēl viens labticīgais:):):) Tur jau mūsu nelaime, ka jāsamierinās ar visu, lai tikai pie varas nenāktu tie, kuri nakti un dienu sapņo par LV demontāžu. Vai man vajadzētu jūsmot par LM bankrotu, kad Dombrovskis un Vilks nereaģēja uz signāliem par tur notiekošo, par KNAB “reorganizāciju”, par DP nereaģēšanu uz provokācijām. Neuztraucies, neesmu jau tik naivs, lai parakstītu Ušakova petīciju, neesmu aizmirsis kā SC atbalstīja Kargina pretenzijas, bet trūkst vārdu, kā raksturot tos cilvēkus, kuri tik akli, ka nespēj saskatīt šīs valdības impotenci.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 24.09.2014. 12.38

    fretka

    par ko brīnies? ušaka vēstījumu saņēma visi kā minimums inbox.lv lietotāji caur kaut kādu mistisku promotions, kurš reklamē visus sūdus pēc kārtas. un kāpēc lai Vācijā cilvēks nevarētu lietot inbox. e-pastu?

    Jautājums, vai šitādi promotions tiek ieskaitīti partiju tēriņos, jo promotions, cik saprotu, pelna ar reklāmu samešanu pastkastītēs.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ILZE > silvija_vitina 24.09.2014. 12.49

    fretka

    R.A. Un kādā kompānijā jānokļūst, lai Vācijā (!) e-pastā saņemtu vēstules no Ušakova? :)

    __________________

    “Anķifašistu”

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > silvija_vitina 24.09.2014. 13.22

    > traductrice

    Paldies par paskaidrojumu. Man tas inbox.lv vienmēr ir šķitis tāds krievu kantoris, tāpēc ar to nesaejos :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > silvija_vitina 24.09.2014. 13.58

    Kāpēc jūs to krievu inbox.lv lietojat?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Ieva Aile 24.09.2014. 09.05

Saskaņa steidz krāt punktus:

Labdien!

Valdība, kuru veido partijas Vienotība, ZZS un Nacionālā apvienība, steigā, lai pagūtu pirms vēlēšanām, ir pieņēmusi lēmumu pārdot valstij piederošo banku “Citadele” ārzonas kompānijai par slepenu cenu un uz slepeniem nosacījumiem, lai neatklātu sabiedrībai, cik patiesībā lēta ir cena, par kuru valsts banka tiek privatizēta. Tik bezkaunīga “prihvatizācija” nav notikusi pat deviņdesmitajos gados. Mēs pieprasām to apturēt un arī Jūs varat palīdzēt to izdarīt.

Parakstieties par darījuma apturēšanu šeit: http://manabalss.lv/par-bankas-citadele-akciju-pardosanas-procesa-pa/show?mode=all&type=top

un nāciet uz mītiņu Doma laukumā svētdien, 28. septembrī pulksten 13.00.

Pievērsiet uzmanību tam, ka laikā, kad tika gatavota bankas privatizācija, pircēja pārstāvis, kopā ar toreizējo faktisko Vienotības vadītāju Valdi Dombrovski, ZZS pārstāvi Raimondu Vējoni un Vienotības Saeimas frakcijas vadītāju Dzintaru Zaķi, kopīgi bija aizbraukuši atpūtā uz Gruziju. Kā uzskata daudzi politikas eksperti, šī pircēja un pārdevēja kopīgā atpūta drīzāk bija darījuma koruptīvo detaļu saskaņošana. Mēs esam vērsušies Ģenerālprokuratūrā un KNAB ar lūgumu izmeklēt visu, kas saistīts ar šo aizdomīgo privatizāciju, taču līdzšinējā pieredze rada bažas par to, vai notiks pilnvērtīga izmeklēšana.

Tas viss liek man ar īpašu enerģiju vērsties pie Jums ar lūgumu paust savu viedokli un attieksmi gan ierodoties uz mītiņu Doma laukumā svētdien, 28. septembrī, pulksten 13.00, gan parakstoties portālā manabalss.lv, jo sabiedrības reakcija ir vienīgais, kas var iespaidot varas mašīnu, kura šobrīd „iet uz visu banku”, lai izpārdotu un noprivatizētu vēl pēdējos valsts aktīvus.

Ar cieņu,

Nils Ušakovs.

Tiekamies svētdien Doma laukumā.

+4
-19
Atbildēt

4

    efeja60 > Ieva Aile 24.09.2014. 09.54

    Es tur būšu.

    +2
    -14
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ieva Aile 24.09.2014. 10.01

    Būs ļoti interesanti,kā Vienotība mēģinās izgrozīties.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Anatolijs K. > Ieva Aile 24.09.2014. 12.28

    Tur būs daudz Ušakova – Sudrabas apmuļķoto.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva Aile 24.09.2014. 13.54

    Tur būs arī NA elektorāts.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 24.09.2014. 08.55

Nebrīnīšos, ja Sudraba dabūs 20 vietas saeimā. Pašreizējās latviskās partijas vēl nav iemācījušās domāt ilgtermiņa kategorijās.

+4
-4
Atbildēt

17

    garausiitis > jmaklakovs 24.09.2014. 09.03

    20 diez vai bet ja būs 10, tad nebrīnīšos … un jautājums nav latviskajām partijām, bet vēlētājam adresējams :)

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 24.09.2014. 09.15

    Pirms trim gadiem Vienotība un RP solīja cīnīties par tiesisku valsti un vēlētājs gāja par viņiem balsot. Es tai skaitā. Kur ir tiesiska valsts? Vēlētājs nekādā ziņā nav vainojams pie šīs situācijas, kas atkārtojas uz katrām vēlēšanām!

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > jmaklakovs 24.09.2014. 09.23

    nomale – pirms trim gadiem vēlētājs aizskrēja balsot par reformām un pret oligarhiem … Sākumā bija jāaptur tanki :) un tad Ķīļa reformas…

    Vēsture vienkārši pierāda , ka neko nevar uzbūvēt uz urrā :) Sudrabai pie visa tā pat nekādas programmas nav , tikai saukļi :)

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 24.09.2014. 09.36

    Un kur tad bija jāskrien vēlētājam pirms trim gadiem? Balsot par Šleseru?

    Vienotībai NAV sava vēlētāja! Lembergam ir, Ušakovam ir, bet Vienotībai nav, varbūt dažas tantiņas bija par Dombrovski, kurš jau ir tālēs zilajās! Vienotības vēlētājs balso pēc programmas, kuru pēc katrām vēlēšanām Vienotības deputāti mēdz paslaucīt zem tepiķa, lai pirms vēlēšanām atkal izvilktu. Šogad pat to vairs nedara – par tiesiskumu ne vārda!

    Jā es iešu balsot par Vienotību, bet ne jau tāpēc ka viņi man patiktu, bet gan tāpēc ka citu nav. Par to es viņus vienkārši neieredzu!

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > jmaklakovs 24.09.2014. 09.48

    Vēlētājs nekādā ziņā nav vainojams pie šīs situācijas, kas atkārtojas uz katrām vēlēšanām!

    =======================

    Vēlētājs ir vainīgs pie tā, ka balso par mazāko ļaunumu.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    efeja60 > jmaklakovs 24.09.2014. 09.49

    Sudrabai pie visa tā pat nekādas programmas nav ,

    ================

    Sudrabai ir ļoti laba programma, labāka, nekā populistiem SC un Vienotībai, kuri sola putna pienu, bet Dombura studijā nevar paskaidrot, kā dabūs to gatavu.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    efeja60 > jmaklakovs 24.09.2014. 09.52

    nomale, vai Tu esi par TUA, Citadeles prihvatizāciju, koalīciju ar SC, nabadzības palielināšanu, biodegvielas subsidēšanu, elektrības cenu celšanu? Tad balso par Vienotību.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 24.09.2014. 10.08

    Normunds. Vai vēlētājam jābalso par lielāko ļaunumu?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > jmaklakovs 24.09.2014. 10.11

    Ko tad brīnies par iznākumu, ja balso par mazāko ļaunumu? Nobalso par kādu mazpartiju un sirds mierīga.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 24.09.2014. 10.16

    Normunds. Balsot par mazpartiju nozīmē balsot par lielāko ļaunumu! Mazpartija tāpat netiks saeimā, bet balss būs izniekota pēc labākajiem Mērfija likumiem.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > jmaklakovs 24.09.2014. 10.20

    Ja visi balsos pēc sirdsapziņas, nevis pēc reitingiem, mazās partijas būs iekšā.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Vilma > jmaklakovs 24.09.2014. 10.32

    Daudz jau to iemeslu -kapec?Tomer mani neatstaj sajuta .ka valdosas koalicijas partijas pat taa isti necensas,gluzi kaa labi paedis kakis ,kurs jamudina peles kert:).Braucu auto 2 h vakar-varbut tikai sagadisanas ,bet kadas 6-7 reizes dzirdeju No sirds Latvijai reklamu un 1 reiz kaut kadu “mazas partijas” saukliti-tas ari viss:).Ja veletajs ir balsojis par tevi ieprieksejo reiz-tas nenozime simt proccenti ,ka ta pat bus atkal ir jagrib-jabut specigai agitacijai,kauns macit cilvekus kuri jau 20 gadus politikaa:).Un vel-zurnalisti(mediju ipasnieki)-atkal “pelnas laiks”ko?Es gribu analitiku,zinat vairak par to kas ir kas,nevis so prieksvelesanu populismu no visam malam.Bet tomer parodoksali-ari ar populisma palidzibu,ja valdosas koalicijas partijas butu ,piemeram, agitejusas stilaa-nac ar mums veletaj un tad mes kopaa u.t.t-ari pat tad tas dotu papildus 2%,bet negrib pasi-ko tur lai dara:).Skat pat Skotijas lideris budams”zaljais” balstija savu agitaciju par neatkaribu ar saukli-Ziemeljuras nafta pieder Skotijai:).Ceru,un tas ir galvenais,ka vektors uz Rietimiem tiks noturets!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 24.09.2014. 10.37

    Ar ko tās mazās partijas būtu labākas par lielajām? Četrus gadus sēž alā un pirms vēlēšanām izlien apgūt valsts finansējumu.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Evita > jmaklakovs 24.09.2014. 10.48

    Domaju ka tomer veletajs spes atskirt SC1 no SC2, Sudraba ir kremla pilotprojekts, un ja kads to nesaprot, tad zel.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > jmaklakovs 24.09.2014. 12.06

    Mazās partijas ir labas ar to, ka valdošajiem liks padomāt par konkurenci.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ILZE > jmaklakovs 24.09.2014. 12.13

    Normunds

    Vēlētājs ir vainīgs pie tā, ka balso par mazāko ļaunumu.

    ______________

    Čekas projekts “No sirds Latvijai” nav nekāds “mazākais ļaunums, tas ir tik pat bīstams mūsu valstij, kā galējie nelieši, kolorādi: Dombrovskis, Zatļers, Āboltiņa, Pabriks, Kampars, Kozlovskis

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    reksa > jmaklakovs 24.09.2014. 14.08

    klusais raksta: “un jautājums nav latviskajām partijām, bet vēlētājam adresējams”

    Vēlētāji ir tādi, kādi viņi ir.

    Vēlētāju zināšanas un sapratne ir tāda, kāda tā nu ir.

    Adresēt jautājumu vēlētājiem nav lielas jēgas.

    Bet partijas…

    Partijas ir tās, kas izmanto vēlētājus (tādus, kādi nu viņi ir).

    Sliktas partijas izmanto vēlētājus nekaunīgi. Jo lielāka neskaidrība, jo tām ir ērtāk.

    Tāpēc labām partijām būtu jābūt gudrākām, lai sacenstos ar sliktajām.

    Kāpēc tās nerīkojas gudrāk – tas ir jautājums.

    Bet visvairāk tas ir JAUTĀJUMS MEDIJIEM. Pirmsvēlēšanu kampaņa ir laiks, kad vislielākā ietekme ir tieši 4.varai. Tieši medijiem būtu jāspēj parādīt vēlētājiem partiju īsto seju.

    Tas ir jautājums medijiem arī plašākā nozīmē. Mediji skaitās 4.vara ne jau tāpēc, ka viņi atstāsta notikumus. “Dēmokratijas sargsuņi” ir svarīga, bet nebūt ne galvenā 4.varas funkcija. Žurnālistam ir jābūt daudz gudrākam par vidējo vēlētāju. Medijiem ir bijuši 25 gadi, lai radītu vēlētāju prātos pievilcīgu valsts attīstības virzienu. Ja viņi būtu spējīgi to radīt, tad turpmākais mediju darbs būtu rādīt vēlētājiem – cik katras partijas darbība atbilst šim virzienam.

    Dažreiz žurnālisti mēdz kaut ko pētīt. Tas ir labi.

    Ir labi, ka žurnālisti atklāj kādu nelikumību, korupcijas schēmu, utt.

    Bet vēl labāk būtu, ja žurnālisti pētītu arī valsts attīstības virzienus – pasaulē taču ir daudz domātāju. Jo labāk žurnālisti saskatītu nākotnes valsti, jo labāk viņi spētu to paskaidrot vēlētājiem, jo vairāk partijas būtu spiestas pakļauties šim virzienam un jo grūtāk partijām būtu muļķot vēlētājus.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam