Bērziņš atsakās komentēt Ušakova atbildību Zolitūdes traģēdijā

162

Komentāri (162)

Life Quality Managem 02.12.2013. 08.48

Nesen dzirdēju, ka VVF pierādīja; Latvijā prezidents var būt sieviete, Zatlers pierādīja ka, par prezidentu var būt jebkurš, bet Berziņš pierādīja, ka Latvija vispār var iztikt bez prezidenta. :)

+1
0
Atbildēt

0

Nika 30.11.2013. 22.48

YESS! Cerams Piebalgs būs nākamais premjers! Grauziet ledu kremlini!

+1
-1
Atbildēt

2

    aigarsaboltins > Nika 01.12.2013. 01.02

    No Tavas mutes – Dievam ausī.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Nika 01.12.2013. 10.55

    Ha, pleskavas šosejas komunistu bandas biedrs ir tas, par kuru jāpriecājas? Vai pleskavas šoseja, izdabājot kremlim, neatstāja latvijā pensionētos krievu armijniekus? Vai pleskavas šosejas afēristi neuzdāvināja kremlim Latvijas gāzi? Piebalgs ir katastrofa Latvijai, Piebalgs sagrāva izglītības sitēmu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 30.11.2013. 22.32

Nu re cik tomēt viss prognozējams. Kā jau teicu, nekāda sirds sāpe un politiskā atbildība Dombrovskim nebija, nepagāja pat nedēļa un jau paziņojumi ka Dombrovskis par godu tam ka spēja uzspiest LR pilsoņiem EURO pret to gribu un tātad atņēma LR monetāro neatkarību – var mainīties vietām ar Piebalgu un doties uz Bri-siles silto krēslu.

Kā jau teicu tai karikatūra kur Dombrovskis piecēlās, vajag uzzīmēt vēl vienu krēslu ar ES logo. Tad būtu bijis precīzi. Un tā arī ir kā es jau prognozēju.

0
-3
Atbildēt

2

    Nika > inta_s 30.11.2013. 22.39

    Tu esi idiņš ar tipisku sovoka domāšanu. Īsts SC vēlētājs, kuram sajēgas nav par to kas ir normāla civilizācija un normāla politiķa rīcība.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > inta_s 01.12.2013. 01.11

    Bēdu gabals, ne? Un kad vēl iedomājas, ka tad, kad Ušakovu un Ameriku izspers no RD,Pleskavas gubernatora krēsls nespīd ne vienam, ne otram, traks aiz žēlabām var palikt uz līdzenas vietas, vai ne ko, homo sovieticus imbecilis?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

lindukjis 30.11.2013. 15.58

Kā tad biedrs prezidents uzdrošinātos savējos aizvainot… Protams, ka nē un, jādomā arī, lai nesarūgtinātu minoritātes un nesabojātu attiecības ar Kremli…

+7
-1
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 30.11.2013. 11.21

Kas notiek ar Ivetu Kažoku, kad viņa iedrošinās kritizēt Ušakovu :)
http://m.rus.delfi.lv/latvija/article.php?id=43858608&com=1®=1&no=0&s=1
Pievērsiet uzmanību – tie ir REĢISTRĒTU Delfi lietotāju komentāri.

+5
0
Atbildēt

3

    Ojārs > Kaspars Špūle 30.11.2013. 14.50

    lieliski rus.delfi komenti, šos vajag džerveidīgajiem palasīt. Dzeris49 gan saka,ka viņš krieviski nemaz nelasa….

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Nika > Kaspars Špūle 30.11.2013. 22.41

    SC vēlētāji visā savā krāšņumā. Palasot tos komentus ir skaidrs, ka krievi ir cita suga. Vienkārši cita domāšana, kuru civilizētā pasaulē nevienam nesaprast un kura nemainīsies noteikti vēl gadus 50. Un tas arī ir galvenais iemesls, kāpēc ne SC, ne kādu citu krievisku partiju, nedrīkst ņemt valdībā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Kaspars Špūle 01.12.2013. 03.58

    Fikseris
    Palasot tos komentus ir skaidrs, ka krievi ir cita suga.

    Normāli mazohisti. Aptaujā “imja rossia” par izcilākiem krieviem tie atzinuši savus lielākos bendes, pederastus un sadistus, Vaņķu Bargo, Peķku I, Ļeņinu un Staļinu.
    http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D0%BC%D1%8F_%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D1%8F

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Vineta 30.11.2013. 00.31

Par ko tāds cepiens?
Nu ja nāks Sudraba Dombrovska vietā, varētu padomāt, ka tā par PV afēru nogādās Freivaldu un Roni nobeigšanai cietumā, vai arī nominēs SC nevēlamu satiksmes ministru. Tāpat nelietīgiem krievu purniem Zaharjinam un Ļipman atļaus ņirgāties par valsti, bet Rungainis līdz desmitgades beigām Krievijā meklēs investoru LM. UA dalīšanu krievu bandītiem un čekistiem tāpat nepārtrauks un fiļu un berņu peļņa dubultosies. Nedomāju, ka Sudraba varētu būt taisnīga pret koalīcijas partneriem un pret noslēgtiem līgumiem izturētos ar lielāku pietāti kā krievs, nēģeris, čigāns vai pidrilla, vai Dombrovskis. Tāpat čekas pederastu uzdevumā nīdīs nacionāli domājošus politiķus. Viens vienīgs trūkums, nav viņai nenokārtojumu parādu, tas nozīmē, mazāk ietekmēsies.
Ieturēs tāpat premļaka un Vienotības nosprausto kursu, kremlis būs apmierināts.

+1
-8
Atbildēt

5

    Vineta > Vineta 30.11.2013. 11.26

    Varbūt kaut ko nepareizi uzrakstīju, varbūt mīnusu licējiem labāk zināms? Varbūt domājiet, ka Sudraba panāks, lai tiktu ierosināta krimināllieta pret CAF, Severstaļ un to koruptīvā darījuma starpniekiem, veicinās LM pārdošanu atklātā starptautiskā izsolē, bet tiesa noteiks Zaharjinam Segalam un Ļipman aizliegumu pietuvoties LM tuvāk kā 500 km, varbūt izbeigs Ušmerika patvaļu RD, varbūt pārtrauks noziedzīgo UA dalīšanu, un pildīs pašas nolēgtos līgumus? Vai baidieties, ka Savickis Sudrabu nevarētu pazemot visas valsts priekšā, izsaucot atskaitīties pie sevis uz ložu hokeja hallē un uzmaucot tai ģinamo krekliņu?
    Par to visu tā negribiet Sudrabu?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Vineta 30.11.2013. 11.28

    Varbūt tev vienkārši ir slikta aura :)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Vineta 30.11.2013. 12.04

    fretka
    Kāds sakars ar manu auru, ja tev nepietiek smadzeņu, lai mani atspēkotu? Vai es uzrakstīju ko nepatiesu?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > Vineta 30.11.2013. 15.34

    Fretka, liec to riebīgo SC provokatoru mierā, ne trozh gavno chtobi ne vonjalo.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > Vineta 01.12.2013. 03.51

    ABC
    Kur tad krievu valodu apguvi. Vai krievu prapori, kas apmeklēja tavu māti, iemācīja?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

andris902 30.11.2013. 00.15

+8
0
Atbildēt

0

Sarma 30.11.2013. 00.04

Ara no Domes!!!!!uz politisko meslaini shos okeana valus…beidzot Ushakovu un Ameriku “Protesta” akcija pieliks punktu shiem darboniem.papiri ir kartiba,bet 54 dzivibas izdzisa viena sekunde……Atmaksas stunda ir pienakusi politikanu bezatbildibas grupejauma lideriem SC&GKR.
Pikets-tieshi ta ir forma un iespeja izteikt sevi..blakus prezidenta un Domes ratslaukuma epicentra.Te nav vajadziga buvvaldes atlauja.
Musu prezidentam nav drosmes ne speju savaldities….ka jau mineju dusmigais raksturs vinu bremze,jo citadi vel sados pa galvu Nila un Andrim.Ar vecumu visdazhadakas uzvedibas normas nav kontrolejamas.

Atkapieties abi!

!!! – Aicinu Dombrovski nakt atpakal.Paldies vinam par drosmi un pratu.

+14
0
Atbildēt

0

ievuliitis 29.11.2013. 22.42

Nezinu, vai ir vērts uz nakti cilvēkus biedēt, bet lasāmviela ievērības cienīga
http://www.nr2.ru/moskow/449533.html

” Приступить к работе по проекту не позднее 1 сентября 2013 года.”
Viņi jau strādā.
Par spīti tam – labu nakti!

+8
-1
Atbildēt

7

    Signija Aizpuriete > ievuliitis 29.11.2013. 22.56

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Nika > ievuliitis 29.11.2013. 23.17

    Un daži pajolīši vēl saka, ka rietumi mēģina mūs kontrolēt. Kremlis cītīgi strādā, lai pārvērstu LR par veco LPSR ar maratonistu ausainīti priekšgalā.

    Un pateicoties tiem pašiem pajolīšiem, kuri parasti balso par ZZS, kremlim šis plāns var arī izdoties.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 29.11.2013. 23.39

    ….hmmm….lasu par Saskaņas centra un Ušakova pārliecinošo uzvaru un Nilsa mantru par 58% vēlētāju atbalstu un….te nu jāsaka – Ministru prezidents V.Dombrovskis ar savu demisiju ir Ušakovu un kremļa polittehnologus iedzinis izmisumā….Ušakova “labā slava” būs sagruvusi kā kāršu namiņš, tāpat kā Zolitūdes Maxima….

    …jautāsiet, kāpēc tāds secinājums?….skaitļi ir nepielūdzami,bet Ušakova manipulācijas ar procentiem ir slīcēja ķeršanās pie salmiņa….šī gada pašvaldību vēlēšanās par abām partijām SC+GKR kopā nobalsoja 132 117 rīdzinieki no 410 tūkstošiem balstiesīgo skaita….par Ušakovu – 110 572 vēlētāji….salīdzinot ar 2009.gada vēlēšanām, kad par Ušakovu balsoja 144 854 rīdzinieki – pamatīgs kritiens, Ušakovs zaudējis vairāk kā 33 tūkstošu vēlētāju atbalstu, kuri ar plusiņu novērtējuši viņa veikumu visu rīdzinieku labā….
    ….pēdējo 3 mēnešu laikā SC piedzīvojis visstraujāko partijas reitinga kritumu…un pēc Ušakova neadekvātās rīcības pēc traģēdijas Zolitūdē, bezmaksas sabiedriskais transports pat visiem Latvijas iedzīvotājiem – nespēs apturēt Ušakova kritienu bezdibenī….tāpēc nepārsteidz Koļerova izteikumi un jauna favorīta/favorītes meklējumi…

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ievuliitis 29.11.2013. 23.42

    ——-Fikseris:”(..) kremlim šis plāns var arī izdoties.” ============================================================================ «Из обломков сарая небоскреб не построишь. У вас получится другой сарай, только хуже»,Александр Зиновьев,1993.
    Krievijā plāns izdevās – vēl vienu “šķūni” uzcēla,- taču tikai dzelzsgalvas to neapjēdz – ko pat komunisti sapratuši: vēl vienu 1940.g. Darba revolūciju Latvijā pašlaik nav kam īstenot:
    “Nav mums Kārļa Ulmaņa! Es domāju ne viņu personīgi, bet tāda kaluma cilvēku, kāds bija Ulmanis,” intervijā Neatkarīgajā izteicies A.Rubiks. http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/rubiks-mums-nav-karla-ulmana-kaluma-cilveku-769925

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ievuliitis 29.11.2013. 23.56

    plančikā īpaši uzsvērts krievu investīciju lielums Latvijā. TUA tirgošana šo ciparu vēl vairāk palielinās. Domājiet, biedri, domājiet

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > ievuliitis 30.11.2013. 14.55

    Vai tad nu Sudraba arī ir vairs kāda favorīte? Pat neko prātīgu izsalkusī žurnālistu saime nesaņēma ierodoties uz preses konferenci, bet Sudrabai nebija ko īsti teikt, jo pati izskatījās pamatīgi iezombēta pareizticībā.
    Nē, neticu, ka viņa vairs var būt favorīte, it seviški kad viņu paģībušu iznesa ar kājām pa priekšu no tā saieta. politiskais līķis- lūk kas viņa var būt!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    marchaeva > ievuliitis 07.12.2013. 19.29

    pilnīgi precīzi tie cipari. turklāt, ko parasti aizmirst ir, ka Rīga – kādreiz baltijas kara apgabala centrs – pieņēma vairāk kā 100 tūkst psrs atvaļinātās militārpersonas un to ģimenes locekļus. no Lietuvas un Igaunijas, atšķirībā no Latvijas, šai grupai nācās aizbraukt. Šie ļaudis ir gana organizēti un nefilozofē. ja cars saka, tad iet un balso. nav kaut kādu fantāziju par mazo izvēli vai protesta balsojumiem vai citām eiropeiskām smalkām lietām.

    laika ritums šo daļu nepielūdzami mazina, un rezultāts būs demogrāfiska deokupācija “pēc fakta” jau tuvāko 15 gadu laikā. tas savukārt kardināli mainīs politisko gaisotni Rīgā. ne jau pār velti pagājušo piektdien Rīgā beidzās sabiedriskā apspriešana, kur patreizējie Rīgas kungi no Rīgas Domes Attīstības Dpt. Rīgā 2030. gadā paredz 500 tūkst. iedzīvotāju un industrializāciju, lai ievestu darbaspēku no austrumiem.

    Savādāk viņiem pašiem nāksies tīt makšķeres, kad gados jaunāks elektorāts sāks iet uz Pašvaldību vēlēšanām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Nika 29.11.2013. 22.32

Pilnīgi slikti ap dūšu paliek- kremlins Ušakovs Rīgas mērs, kremline Sudraba Latvijas premjers, komunists Bērziņš Latvijas prezidents, ZZS valdībā, vēcā TP banda saeimā (noteikti Repšes biedrības sastāvā), Lembergs brīvībā. Valsts tiesiskums joprojām dažu cilvēku rokās. Un pats skumīgākais, liela daļa tautas to atbalsta, jo redz, “sapuvušie rietumi” esot mūsu ienaidnieks, un jo nākotne esot Krievijā (kas ir pats smieklīgākais).

Vai tiešām tā būs? Vai tiešām būs jāgaida 10-15 gadi līdz nākošajam krievijas bankrotam/sabrukumam, lai no šiem cilvēkiem atbrīvotos?

+13
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Nika 29.11.2013. 22.43

    ——-
    Latvijas Tautas fronte pirms 25 gadiem salīdzināma ar Bībeles pravieti Mozu, kas izvedis tautu no verdzības, – sestdien uzrunājot klātesošos ekumēniskajā dievkalpojumā Rīgas Domā, savā sprediķī akcentēja arhibīskaps Jānis Vanags. http://www.puaro.lv/lv/puaro/arhibiskaps-vanags-tautas-fronte-bija-ka-mozus ============================================================================ Ko ta KārlisS. pavisam jau Vecās Derības stāstus aizmirsis? Vajag palasīt, tad par Krieviju varēs nemurgot! Uz Briseli, uz Dublinu, uz Londonu un Ņujorku – ar dziesmu Rietumu virzienā uz “apsolīto zemi”, skriešus marš!

    http://www.youtube.com/watch?v=SezoGW_z9w0

    0
    -3
    Atbildēt

    0

piziks 29.11.2013. 22.20

Skumjais Bruņiniek, te jau šonedēļ kādas aptaujas atbalsis atskanēja, ka nu jau Repšes trešreizējie kā-posti ar Vaitaiša šņabi apdzinuši Tavus tankistus ar cita šņabja Demiteru, un pirmās pionieres jau svārkus parāvusās augšup, lai… vai vieglāka mukšana vai… varbūt… straujāka atdošanās nākamajam politekonomisko interešu pulciņam? :)

+2
-6
Atbildēt

0

Ilgonis 29.11.2013. 21.11

Prezidents savās runās ir piesaucis gan žogus, gan tārpus, gan suņu būdas un pat solījis pa galvu…, bet pēc šīs lielās nelaimes viņš sacīja:”Normāli pasaulē pēc šādiem notikumiem neskaita parakstus un zīmogus, bet tieši atbildīgās personas, kas ir parakstījušas, nokļūst izmeklēšanas izolatorā, kas būtu ļoti vēlams arī šeit pie mums,” sacīja Valsts prezidents, jo “tāpēc tos parakstus un zīmogus liek, ka viņi atbild”. Prezidents it kā runāja par Latviju, bet laikam jau nē… Kāds cits būs uzrakstījis viņam runu…, jo kur tad palika izpilde izsaucienam – nekavējoties izolēt atbildīgās personas?!!! Vai viņa sapratnē tas bija premjers un ne Rīgas Domes ciniķi. Tā mums iet, ja pie Valsts stūres nokļūst bijušās iekārtas atbiras – komunisti!
Paliek baisi domājot – kas slēpjas prezidenta izteikumu un attieksmes ēnā?…

+16
-2
Atbildēt

0

marchaeva 29.11.2013. 19.41

Vai tad prezīc un ausainis no viena centra uzdevumus nesaņem? Bet tie jau tālu – laiku vajaga

+8
-1
Atbildēt

5

    Andris > marchaeva 29.11.2013. 19.58

    > sniega roze

    Kāds nu mūsu laikos vairs attālums? Pastiep tik roku, un te jau ir – http://rus.tvnet.lv/novosti/politika/243838-rossiyskiy_politolog_prjemjer_etnokrat_a_mer_dvojedushniy_sluga_etnokratii
    Katrs var vērtēt pēc savas gaumes.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > marchaeva 29.11.2013. 20.32

    ….mjā…Koļerovs galīgi tukšu nemuldētu…varētu būt, ka Ušakovam beidzies lietošanas garantijas termiņš, tāpat kā reiz Ždanokai….un Sudraba – nākošā uzlecošā zvaigzne….
    …bet….man patika kāds komentārs:

    – “Starp krieviem, vislabākajās Sovjetu tradīcijās, pieskaitāmību pārbauda uzdod jautājumu, “Kādās domās Jūs esiet par biedru Staļinu?”. Ja atbilde ir negatīva, tad skaidrs, ka konkrētais comrade ir garīgi nelīdzsvarots. Tas pats princips darbojas Ušakova gadījumā: Domāt slikti par Ušakovu ir tas pats kas blakus Napaleonam lidot uz rozā ziloņa.”

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > marchaeva 29.11.2013. 20.43

    Kā saka krievi – ļogok na pomine. Kā Sudraba pie horizonta uzpeldēja, tā arī Koļerovs, kura lekcijas tā aizgrābti klausījās viesnīcas Avalon konferenču zālē. Atgādināšu, politologa lekciju būtība bija, ja divos vārdos, – LR demontāža, – Latgales suverenitāte, uc “aktuali” jautājumi. Kā saka – na zlobu dņa.
    Es tikai neatceros, vai Sudraba toreiz vēl bija amatā, vai tomēr – vairs nē. Laikam tomēr – nē.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > marchaeva 29.11.2013. 22.50

    =========
    Demontāžas process ir sācies……to demontāžu kungi Krievijā jau pirms 2013.g.21.novembra ir redzējuši, kaut ko ātrāk sākuši apjēgt.
    Prātiņ, nāc pie Latvijas intelektuāļiem!

    http://www.youtube.com/watch?v=pWyST4SXz8w

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    marchaeva > marchaeva 07.12.2013. 19.20

    Tagad jau pat vesels kino pa TV iet par biedru S. jaunībā.
    Daudz naudas kaimiņi šajā propagandas kariņā investē uz Baltijas valstīm.
    manuprāt pelnījuši arī cienījamu atbildi – eiropeiskas un objektīvas infas apraidi TV formā uz krievijas ZR daļu, īpaši S.pēterburgu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 18.44

Pārlasīju visus komentārus un ziniet, kas kopīgs tiem? – Neviens neuzdrīkstās minēt galveno faktu, ka Vienotības divas augstākās amatpersonas Dombrovskis un Āboltiņa publiski izteica vēlēšanos redzēt Lemberga ZZS valdībā. Pēc “sarunas” ar prezidentu premjers(V) paziņoja, ka demisionē un vienlaicīgi grib plašāku koalīciju(bija domāts Lembergs, tak ne jau SC?). Pēc tam Āboltiņa gan intervijās, gan radio, gan Sastrēgumstundā nepārtraukti, tiešā tekstā teica, ka gribot redzēt ZZS valdībā.
Tā taČu bija, vai ne? Kāpēc tāds klusums? Vai kauns par šo faktu?
Nepatīkami, neko nevar teikt? Un, galvenais, nav vēl izdomāts attaisnojums.
Ir skaļi jābļaustās par visu kaut ko – par “maitu Bērziņu”, par Ušakovu un Ameriku, jākliedz par neliešu Maximu utt. Visus, visus tagad skaļi lamāsim, bet par Vienotības vilkšanu valdībā Lemberga ZZS nerunāsim.
Tā ir aizliegtā tēma, jo pats fakts – Dombrovskis un Āboltiņa grib redzēt Lemberga ZZS valdībā – ir graujošs Vienotībai. Un Āboltiņa vēl norauj plīvuru nost un pasaka pavisam skaidri – Vienotība no paša sākuma gribēja redzēt Lemberga partiju valdībā.
Nu tagad ir skaidrs, kāpēc Vienotība jau no paša sākuma sāka ēst RP.
Jā nepatīkamas lietas pateica Vienotības līderi un vienalga, vai tika piespiesti, vai karjeras pēc, vai finansiālu apsfērumu pēc..
Ja es šo faktu kā varbūtību būtu izteicis mēnesi iepriekš, tad mani te zanEs un klusie bez sāls apēstu – “tādu nelietību grib Vienotībai piešūt…”
Bet tagad nekas cits neatliek, kā klusēt un meklēt vainīgo citur.
Jā, un vēl skaļi kliegt par nepopulārajiem Ušakovu, Ameriku, Bērziņu un Maximu. Pēc iespējas skaļāk, lai nevienam nebūtu izdevības pieminēt šo faktu.
Bet varbūt man tikai likās, varbūt es nosapņoju šo Vienotības “ielūgumu” Lembergam…?

+4
-11
Atbildēt

21

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 18.57

    SB – es tevi nemaz netaisos ēst bez sāls :) Es tikai iesaku padomāt kapēc grib ZZS valdībā :) Vari to pat nerakstīt , bet padomā gan …

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 19.12

    Skumjais Bruņinieks. Precizēsim – gan Dombrovskis, gan Āboltiņa, Bērziņš pēc Dombrovska demisijas ir skaidri pateikuši, ka – LR šobrīd ir nepieciešama plaša, labēja koalīcija. Vai kādam ir šaubas, ka šajā Saeimā ar plašu un labēju koalīciju var domāt tikai vienu kombināciju, tas ir visas četras labējās partijas koalīcijā, bet opozīcijā SC? Un vēl, jaunais RP šefs, aizmirsu viņa uzvārdu, ne riezi vien, arī pēdējā ” sastrēgumstundā,” lika saprast, ka RP pret ZZS vairs nav ” sarkanu līniju” . Un tam visam nav arī nekāda nozīme vairs – ir, vai nav ZZS koalīcijā un valdībā. Saeimas vēlēšanas pēc nepilna gada, pēc tam, lai vēlētājs izlemj – vajag, jeb nevajag ZZS koalīcijā

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 19.19

    Vai kādam ir šaubas, ka šajā Saeimā ar plašu un labēju koalīciju var domāt tikai vienu kombināciju, tas ir visas četras labējās partijas koalīcijā, bet opozīcijā SC?
    ________________
    Šaubas?

    Vai tik Bērziņtēvam nau kādas šaubas piemetušās- par “‘opozīcijā SC”?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 19.35

    lama. Lūk tas ir tas būtiskākais jautājums :) Lai gan, Bērziņam šajā ziņā nav daudz teikšanas, bet tajā pašā – pēdējā ” Sastrēgumstundā”, ja pareizi atceros, tad Dombrovskis bija tas, kurš novilka treknu un sarkanu līniju starp Vienotību un SC. Par pārējām partijām pagaidām ziņu nav :)

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 19.36

    to kl
    Atbildot uz Jūsu vakardienas vēstījumu:

    klusais SB – būšu lakonisks –
    a) Zatlers Rīkojumu izdeva personīgu ambīciju un apvainojuma vadīts
    b) jaunveidotā partija bija afēra ”

    Tā var pateikt cilvēks, kas ir:
    1)vājprātīgs
    2)muļķis
    3)mani uzskata par muļķi
    4)materiāli ieinteresēts

    Variet izdomāt variantu, pie kā sevi pieskaitīt..
    Rīkojums N2 afēra – tas ir labi rūkts, klusais, līdz šim to tā dēvēja oligarhi. Tad Jūs uzskatāt, ka tauta, kas nobalsoja par atlaišanu, arī ir afēristi? Neko teikt..
    RP izveidošanu nosaukt par afēru ??? – labi, minēšu(atgādināšu) tikai to, ka šīs “afēras” rezultatā pirmo reizi visas atjaunotās valsts vēsturē valdībā nebija ne Lemberga, ne Šķēles, ne Šlesera.
    Vai ar to nepietiek?
    Šīs “aferas” rezultātā oligarhi Šķēlē un Šlesers vispār neiekļuva Saeimā..
    Vai vēl ar to nepietiek Jums?
    Šīs “afēras” rezultātā mēs atklājām un nepieļāvām patiešām visīstāko AFĒRU ar PV iepirkumiem, kas tika īstenota ar lemberga ZZS zem Vienotības Dombrovska uzraudzības!
    Vai ar to vēl Jums nepietiek?

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 19.40

    R.A. “…atceros, tad Dombrovskis bija tas, kurš novilka treknu un sarkanu līniju starp Vienotību un SC. Par pārējām partijām pagaidām ziņu nav :)”
    Gan Dombrovskis, gan Āboltiņa. Un Dzintars.
    Toties Augulis neatbildēja un Naglas tiešu jautājumu, vai ZZS ir gatavi strādāt ar SC valdībā un Nagla vairs neuzstāja.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 19.41

    to riņķī apkārt
    “Un vēl, jaunais RP šefs, aizmirsu viņa uzvārdu, ne riezi vien, arī pēdējā ” sastrēgumstundā,” lika saprast, ka RP pret ZZS vairs nav ” sarkanu līniju” .

    “Sarkanās līnijas” līdz ar Zatlera un viņa domubiedru nobīdīšanu malā sen jau ir izdzēstas. Bez tām RP vairs nav nozīmes – par to parūpējās Lembergs, Vienotībai piepalīdzot.
    Jūs to ļoti labi ziniet, beidziet liekuļot un tēlot muļķīti..

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 19.43

    SB – lai būtu efektīgāk es piesakos uz vājprātīgs muļķis :) Būs labi ? :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 19.54

    betijacelmale. Ok, tad arī NA ir novilkusi sarkanu līniju :), kaut gan – kopš pēdējo nedēļu notikumiem Saeimā, NA demonstratīvi – kopējie balsojumi ar SC …:)Man tas viss šķiet komiski, šī ” nesadarbošanās”.

    Bet labi, tagad situācija ir cita, spēles noteikumi ir citi un arī partiju mērķi pēc valdības apstiprināšanas būs citi. Tagad viss tiks pakārtots vēlēšanām, bet tas arī nemaz nav slikti. Atliek tikai vērot un izdarīt savus secinājumus :)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 20.15

    Skumjais Bruņiniek! Man gan šķiet, ka tik briesmīgā steigā izveidotā ZRP jau by default bija nolemta iziršanai. Pāris mēnešos var savākt pūli, bet ne saliedētu kolektīvu, tā vienkārši nenotiek. Man grūti pateikt, kā Zatleram toreiz vajadzēja rīkoties, – es neesmu politologs, taču tādu odiozu cilvēku kā, piemēram, Kukules iesaistīšana bija liela kļūda. Es cienu Zatleru par to, ka viņš atlaida Saeimu un tādējādi nosprostoja šķēlem un Šleserim ceļu uz varu, un man cilvēciski ir viņa ļoti žēl, bet viņa partijas neveiksmes ir likumsakarīgas. Es saprotu Tavu izmisumu, Skumjais Bruņiniek, bet vilciens ir aizgājis un vagonu pakāpieni ir ieziepēti. Un (no manas pieredzes) – nevaino citus visos nāves grēkos, tas neko nedos, jo mēs nevaram izmainīt nevienu citu cilvēku, vienīgi paši sevi un savu attieksmi pret notiekošo.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 20.43

    to klusais
    Šajā portālā Jūsu demagoģijai ir daudz piekritēju, ar plusiņiem viens otru aplaizāt centīgi.Bet ja gribiet paplašināt savu auditoriju, tad iesaku Jums vēl papildus variantu:
    vasarā sapulciniet visas aitas un aunus vienkopus un uzaiciniet visu baru ar kuģīti pabraukāt. Izvietojiet visus uz klāja, uzvelkiet kapteiņa cepurīti un no komandtiltiņa novadiet politinformācijas stundu.
    Kad, Vecāķu pludmalē sauļojoties, dzirdēšu aitu un aunu blēšanu, zināšu, ka garām brauc klusais ar savu aitu kravu…

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 20.54

    SB – tātad papildinām – demogogs-vājprātīgs muļķis … varbūt vēl arī laizītājs :)
    Par Vecāķu pludmali un aitām ,auniem – vajag apavus ar gumijas zoli, man jahtai tīka klājs … un parasti tūristus izvizinu uz Jūrmalas pusi , tur arī līdz reidam var aiziet , ja pietiekami laika … Bet par blēšanu … nu vajag nedaudz kaut ko par fiziku atcerētis , jo blēšanu varētu labākajā gadījumā dzirdēt pie ziemeļu vēja kas samērā rets tomēr :) un iegrime ar 2,1 m , es parasti nelienu 6 m zonā un tas būs kādu km no krasta :)

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 21.00

    to ABC
    Ja Jūsu māju ir piemeklējusi nelaime – to ieņēmušas ir ŽURKAS un situācija ir bezcerīga. Ir atmestas visas cerības māju atbrīvot no kaitniekiem.
    Tas velkās bezgalīgi un Jums vairs nav cerību, žurkas jau kaklā ķerās.
    Un te pēkšņi uzrodās cilvēks, kas atbrīvo Jūs, kas izdzen visas žurkas no mājas.
    Vai Jums nav vienalga, kādi cilvēki ir viņa komandā?
    Vai Jums nav vienalga, kādu mērķu vadīts žurkuķērājs atbrīvoja mājokli no nelaimes?
    Vai šajā gadījumā nepatika pret kādu komandas cilvēku liek Jums apšaubīt šīs procedūras lietderību?
    Vai tāpēc vajadzētu atkal laist žurku sev uz kakla…?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    efeja60 > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 21.16

    Es tikai iesaku padomāt kapēc grib ZZS valdībā
    ===========
    Kalpot Latvijai?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 21.20

    Normunds – tapēc ka RP atstātais mantojums ir amorfs :) plus NA nav diez ko prognozējams :)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 21.25

    Un, kad valstī ir sēras un “Rīgā ir drūmi”, kad bojāgājušie vēl nav pat zem zemes, tas gaišais cilvēks, kārtējais mūs piemeklējušais “atbrīvotājs”, dodas svinēt dzīvi uz kaimiņvalstī notiekošo modes skati.
    Ak, ko tikai laimīgie ļautiņi nebūtu gatavi pieciest! Bet ne jau koijotus žurku vietā.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 21.26

    Dombrovskis bija tas, kurš novilka treknu un sarkanu līniju starp Vienotību un SC..
    _____________________
    Dombrovskis novilka, AĀboltiņa novilka(treknu un sarkanu līniju starp Vienotību un SC..)…

    Augulis meta zaļus klekšus uz 7iem mljrd. ES naudas…

    un- Agešins brēca,ka premjeru aicināšuot prezidents…

    Šituo apduomājiet.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 21.30

    Vai tāpēc vajadzētu atkal laist žurku sev uz kakla…?
    ________________________

    Aizvietuot ar seskiem?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 21.32

    Domājam, lama, domājam. Un, jo tālāk, jo drūmākas tās domas paliek.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 21.48

    Un, kad valstī ir sēras un “Rīgā ir drūmi”, kad bojāgājušie vēl nav pat zem zemes, tas gaišais cilvēks, kārtējais mūs piemeklējušais “atbrīvotājs”, dodas svinēt dzīvi uz kaimiņvalstī notiekošo modes skati.

    Un vēl viens cits “gaišais cilvēks” un exprezidents ar 465 000 LS vērtu dzīvokļa remontu un neizdevušos Jūrmalas zemes izkrāpšanas mēģinājumu atpūšās Austrālijas kūrortā un arī pa savam sēro..
    Bet to noklusēsim, jo klusēt tagad ir “inteliģenti”..

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 29.11.2013. 22.01

    Kurā vietā mūs uzmeklē sēru vēsts mēs nevaram paredzēt. Bet, ko mēs atļaujamies darīt, kad tā vēsts pienāk, tā ir mūsu izvēle.
    Piezīme par tām dzīvokļa izmaksām gan nav taktiski gudra. Saulvedis Zatlers jau ar nedzīvo zem tilta, bet gan valsts nodokļu maksātāju apmaksātā dzīvoklī. To nodokļu maksātāju, par kuriem un kopā ar kuriem tam sērot ir nepanesami grūti.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

BerzinsM 29.11.2013. 18.28

Virsraksts: “Vaira Vīķe – Freiberga: par šāda veida notikumiem politisko atbildību nenes ne premjers, ne kāds cits, izņemot pilsētas pašvaldības autoritātes”

VVF citats: “Pēc šāda veida notikumiem privātfirmas ēkā, politisko atbildību jau nenes ne premjers, ne kāds cits, izņemot varbūt pilsētas pašvaldības autoritātes, kas ir saistītas ar būvdarbiem, būvatļaujām, arhitektiem, būvniekiem un plāniem,” telefonintervijā sacīja bijusī prezidente.

+12
-3
Atbildēt

0

buchamona 29.11.2013. 18.21

… – „katram pašām, kas ir bijis iesaistīts visu to izšķirošo lēmumu pieņemšanā, kuri varēja ietekmēt Zolitūdes notikumu gaitu, ir jāizvērtē gan sava politiskā, gan morālā atbildība un jāpieņem lēmums, kā rīkoties tālāk. “

Sīkāk prezidenta viedokli varēšot uzzināt tikai tad, kad viņš būs izrunājies ar visām partijām par jaunās valdības veidošanu….+++ vai kāds var man palīdzēt saprast, kas ar šādu paziņojumu ir domāts? :) Žurnālista jautājums prezidentam bija- “…vai politiskā atbildība par Zolitūdes traģēdiju ir jāuzņemas arī Rīgas domes vadībai?” Kāds sakars jaunas LR valdības veidošanas procesam ir ar jautājumu par to, vai Rīgas domes vadība ir līdzatbildīga par Maksima sabrukšanu Zolitūdē?

+16
-2
Atbildēt

8

    ievuliitis > buchamona 29.11.2013. 18.31

    Nu, kā tu nesaproti, kā tad viņš var prasīt politisku atbildību no nākamās pozīcijas partijas līdera, bojāt to gaiso tēlu? Tādu notikumu scenāriju nepieļauj, pazīstot Bērziņu un vērojot pēdējo dienu notikumus? Esi drošs, ka tas ir neiespējami?

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 30.11.2013. 14.44

    Bet, vai tad ar SC un ZZS sanāk kāda koalīcija, ja ne V ne NA tajā neies, bet RP jau tomēr ir sarkanā līnija ar ZZS vēl jau ir!
    Koalīcija tur nesanāk no tām abām partijām.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > buchamona 30.11.2013. 15.28

    Vai Tu esi strikti pārliecināta, ka NA šajā koalīcijā neies? Palasies NA izvērsto Dombrovska gānīšanu unisonā ar SC, maximas vainas noliegšanu arī unisonā ar SC, nemaz jau nerunājot par Parādnieka un Naudiņa brāļošanos ar Rubiku un izteikumus par jauko Baltkrievijas režīmu.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 30.11.2013. 16.59

    Viņus neņems, jo viņi labi noder kā nacionāļi, kuri jauc gaisu. Runā jau, ka NA nemaz neņems jaunajā koalīcijā ZZS Rp Olšteina grupa unVienotība- laikam pietiek.
    tas ka NA sevi ir parādijuši kā ķildniekus nevis saprātīgus koalīcijas partnerus- ta sir pilnīgi skaidri redzams tiem kuriem ir acis pierē.
    Jā, lemberga partija ir pretīga un pērkami ir lēmumi, bet ko izvēlēties, ja NA ir vēl sliktāki- sola atbalstīt, bet nodod balsojumos. Kaut vai par EUR. VK utt. Laikam jau zināma nelaime ir labāka par nezināmu un neprognozejamu! Pēdējā balsojumā taču arī atkal atturējās.
    Stulbs tāds bērnu spītība slīmenis , ja tas saistīts ar Bordānu, jo vai tad Bordāns ir iestājies kādā citā partijā, un vai Melnbārde ir jau NA!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 30.11.2013. 17.08

    Jā, lemberga partija ir pretīga un pērkami ir lēmumi, bet ko izvēlēties, ja NA ir vēl sliktāki- sola atbalstīt, bet nodod balsojumos
    ——————————
    turpini vien malt tavu maļamo… apbrīnoju tavu dziļo izpratni par politiskajiem procesiem

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > buchamona 30.11.2013. 17.37

    BET, NA jau arī ir Lemberga ietekmes partija. Tad ZZS tiešām labāki, vismaz neaizraujas ar pornofilmām, neplātās visos žurnālos ar savu gultas dzīvi, sēru laikā neizākstās boksa mačos un kopumā nedzīvo pēc NA principa “Ne dienu bez muļķīgas izdarības”.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 30.11.2013. 19.15

    Nu jā, un nebrauc spēlēt hokeju pie Baķkas un negrāb naudu vairāk nekā spēs atdot(Parādnieks) Alkatība ir bīstama- to pierāda Repše un Šlesers, Šķēle, Lembergs utt.
    Jā, zināju jau , kavecie tēvzemieši ir lemberdzieši, un, ja jau viņu premjera kandidāts ir Bērziņš, kurš jau nu vienmēr bijis lemberga uzticamība spersona, tad tur tālāk nemaz vairs nav ko runāt, kam pieder akcijas NA. Slēpja sjau viņi , bet tāpat jau pēc balsojumiem nāk laukā tā viņu patiesā būtība. arī par Sudrabu taču viņi jūsmoja- vismaz Dzintars, par lembi nemaz jau nav vērts runāt.
    Tomēr vismaz 1 Dombrovska valdības laikā ZZS nobalsoja par valstij vajadzīgiem lēmumiem toreiz. Cik tas maksāja mums nodokļu maksātājiem un ES fonda līdzekļiem- ta sjau ir cits jautājums.
    Ko lai dara, ja Latvijā ir tik neizglītoti un nedomājoši cilvēki! Viss jāmēģina nopirkt visur!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 01.12.2013. 03.48

    Bet
    Nu jā, un nebrauc spēlēt hokeju pie Baķkas un negrāb naudu vairāk nekā spēs atdot(Parādnieks)

    Kāpēc parādnieku, kas sagrābies vairāk nekā spēj atdot nesauc uzvārdā? Tas ir premļjaks Dombrovskis. Cik zemu vienam organismam ir jākrīt, lai FSBešņiks Savickis, tam bez pretošanās uzmauktu ģinamo krekliņu uz rumpja?
    Ja arī tas maitas gabals ir izvairījies no atbildības par AB, PV, LM un UA, ceru, ka šoreiz tas neizdosies un neliešu alkatības un premjera atkarības 54 upuru tuvinieki būs gandarīti.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 29.11.2013. 17.11

madamai vajadzeetu vienkaarši ieluukoties vispaareejos buuvnoteikumos palasiit kas ir sabiedriskas noziimes buuves, taas nav tikai prasti izsakoties privaatbuuves , tur skaidri noteikts ,ka atbildiiba gulstas uz vieteejo pašvaldiibu , nevis varbuut…

+11
0
Atbildēt

0

ilmisimo 29.11.2013. 16.28

Bērziņš atbildēja: “No manis tagad nekas neskanēs. Tā arī es pateicu, kamēr nebeigsies šī te epopeja.”
___________________________________
Sudraba: Ja prezidents mani aicinās uz sarunu, es uz to iešu
http://www.apollo.lv/zinas/sudraba-ja-prezidents-mani-aicinas-uz-sarunu-es-uz-to-iesu/624739?utm_source=twitter&utm_campaign=news&utm_medium=like_button
++++++++

Ja neskanēs- tad aicinās pa kluso?

+15
-1
Atbildēt

3

    andris902 > ilmisimo 29.11.2013. 16.32

    ….pēc novērotā – to aicinājumu varētu paust Ušakovs….

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ilmisimo 29.11.2013. 16.33

    Stepašins piezvanīs Bērziņam un teiks: “Rīt 11:00 pie tevis atnāks jūsu nākamā premjer-ministre”

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > ilmisimo 29.11.2013. 17.38

    Bet, kā viņi tiks galā ar saeimu? vai uzliks miljonu portfelīti galdā, lai apstiprinātu šo kritēju.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 29.11.2013. 15.20

Vēl viena lieta.
Skuja no Jaunajiem demokratiem aicina piketēt pie Rātsnama par Ušakova atkāpšanos otrdien pirms Domes sēdes. Vai šinī gadījumā būtu jāskatas, kas aicina un jādomā, vai viņš to, kā politisko kapitālu vēlāk izmantos vai neizmantos? Varbūt arī citas opozīcijas partijas var piebiedroties tam aicinājumam un parādīt savu vienotību darbos, ne vārdos?

+16
0
Atbildēt

9

    dace_ampermane > ievuliitis 29.11.2013. 15.29

    betij, vienmēr zināju, ka Tu spried valstiski un patriotiski :)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 29.11.2013. 15.31

    …starp citu – ļoti pateicīgā vietā, lai savu neapmierinātību varētu raidīt arī uz Melngalvju nama apartamentiem…. :)
    …tā teikt – divi zaķi ar vienu šāvienu….

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 29.11.2013. 15.38

    Kuš, zanE, izdzēs :) To vēl kāds izmantos, lai nedotu atļauju piketam:)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > ievuliitis 29.11.2013. 15.47

    ZanE …tā teikt – divi zaķi ar vienu šāvienu….

    es tomēr pirmo šāvienu raidītu tieši Mgalvju virzienā…

    Savukārt par RD, manī nez kāpēc ir tāda liela iekšēja pārliecība, ka, jo ilgāk RD vadoņi ar “savu politisko atbildību” turpinās sēdēt krēslos, jo smagāks būs kritiens. Ar kājstarpē ievērtu asti. Lai jau kamols lēnām veļas no kalna.

    Starp citu, kur ir mr.20? Ne dzird, ne mana… Visu politisko nastu uzlicis uz smukuļa pleciem.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 29.11.2013. 15.53

    …Andris Ameriks “čakli strādā” un liek žurnālistiem aizvērties….te ir viņa izpausmes un pārspriedumi par milzīgo atbildības sajūtu:

    https://twitter.com/AndrisAmeriks

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 29.11.2013. 15.56

    Mr.20% procenti bija visās televīzijās pirmajās pēc avārijas dienās, kad Ušakovs bija nolīdis pagrīdē. Tagad, kad primadonna ir atguvusies, pakāpies maliņā. Tā teikt, strādā uz maiņām.
    Protams, vienmēr ir iespēja, ka kāds no celtniekiem ir skaidri pateicis, KĀ ticis pie būvatļaujām un skaņojumiem. Ka pirms nebija iegūta mistera labvēlība, nebija nevienu skaņojumu iespējams dabūt. Viss var būt.
    Tas nekas, ka es atbildēju zanEs vietā?;)

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 29.11.2013. 16.21

    ….ne par velti Rīgas pilsētas Būvvaldes rīcības plānā ir punkts:

    – “Klientam jājūt, ka ir sadzirdēts”….. :)

    …informācija par Rīgas pilsētas Būvvaldi atrodama pie vakardienas raksta:

    http://www.ir.lv/2013/11/28/rigas-buvvaldes-vaditaja-vietnieks-cinis-iesniedzis-atlugumu/viedokli#viedoklis_362817

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > ievuliitis 30.11.2013. 01.22

    man dikti patika šī Nulles piemeklētā bilde, 28.nov. 2013 23:04:
    http://pbs.twimg.com/media/BNxaEoECIAEAeJA.jpg

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Egita > ievuliitis 30.11.2013. 03.50

    šī bilde labi ilustrē abu Rīgas domes ,,celtnieku” saistību ar Maximu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    peerku > andris902 29.11.2013. 15.13

    Parakstījos. Ceru, ka mums izdosies.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 29.11.2013. 15.13

    Paldies, zanE!

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 29.11.2013. 15.36

    zanE, tā tak neesi tu, kas man te mīnusus sprauž?:))
    Man šķiet komiski, ka kādam var šķist nosodams, ka viens cilvēks citam saka “paldies”.
    Būs dzerim vēl no rīta sakrājies par atmaskošanu. Tagad liks man mīnusus pat nelasot, ko uzrakstīju:))

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 29.11.2013. 15.43

    ….betij….no plusošanas un mīnusošanas jau sen esmu izaugusi, bet ar interesi vēroju cilvēku izpausmes…. :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > andris902 29.11.2013. 15.48

    Betij, saderam, ka mīnusus Tev sprauž deģenerātu ģenerālis ,,, Tev būtu vajadzējis piedraudēt nosist Donbrovski, tad tas atbilstu ģenerāļa, Nellijas Ločmeles, un SC nostājai.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > andris902 29.11.2013. 15.50

    Zane, forši!
    Pievienojos, jo laikam pat braukšu otrdien uz Rīgu, jo man taču arī roka jāpieliek, jo īpašums jau tomēr ir arī Rīgā- tā kā pilna stiesības.
    Sen jau nav protestēts, kopš Dombrovskis amatā.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 29.11.2013. 16.04

    ABC, ko tik cilvēki nesadomājās:))
    Nellija gan nav vainīga, ka pseido Ločmelis ir izvēlējies par niku viņas uzvārdu. Ja nu vienīgi pie tā, ka ļauj tam te netraucēti gānīties. Arī par svētām lietām.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > andris902 29.11.2013. 16.10

    Nellija ir vainīga pie tā, ka atļauj SC provokatoram – “generāļa petena fanu klubam” netraucēti gānīties:(

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 29.11.2013. 16.27

    ABC. Ja ļauj vienam, kā var neļaut citam?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > andris902 29.11.2013. 16.43

    No vienas puses gānās Ločmeļi, ģenerālis patons, utt., bet no otras ar delfu vidējam komentētājam raksturīgu iQ alfabēta trīs pirmie burti un Pikaso – es domāju, ka banānu vajadzētu visiem, lai diskusija nepārvēršas par gānīšanos vai kāut kādu klaju antipātiju/simpātiju propogandu !

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > andris902 29.11.2013. 16.54

    Ak, kriksīt, nu neatmetīs tev ločmelis ne graša, viņam pašam maksā tikai 18 santīmus par vienu komentāru, tā ka nepūlies viņam pielaizīties.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 29.11.2013. 18.01

    Beidzi, ABC. Krix taisnība – kad ir runa par partiju atšķirīgo nostāju dažādos jautājumos, tavi komentāri kļūst neadekvāti rupji. Arī šoreiz. attiecībā uz Krix.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > andris902 29.11.2013. 19.05

    Jā, protams, mani komentāri salīdzinājumā ar ģenerāļa Petena inteliģentajiem izteikumiem ir neadekvāti rupji, kas nu ir, tas ir.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 29.11.2013. 20.46

    Es ģenerāļa tekstus nelasu un nevertēju, bet tavējos vēl lasu. Atšķirību jūti?
    Varam te pielikt punktu?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > andris902 30.11.2013. 12.26

    “Paldies Valdim Dombrovskim
    Strādāt par Latvijas Ministru prezidentu ir atbildīgs, grūts un smags darbs, kurā jāpārvar neskaitāmi izaicinājumi..”

    Milzīgs paldies arī Godmanim, Birkavam, Gailim, Krištopānam un Kalvītim, kas spēkus nežēloja un sevi ziedoja līdz galam, kā arī Šļeseram un Urbanovičam par pašaizliedzību un gatavību uzkraut sev šo smako nastu.
    Apbrīnojami, cik daudz zombiju, kas gatavi celt Dombrovski debesīs par to, ka tas izmantoja vienīgo iespēju, kas tam viesa cerības atrisināt savas parādu lietas. Briselē no plikas aldziņas būtu jādzīvo. Briselē sēdošos bankas nevienu neatlaiž parādu dekrētā uz veseliem četriem gadiem, bet bez ierunām izmet no mājokļiem un atstāj mūža verdzībā.
    http://www.pietiek.com/raksti/papildinats_-__hipoteku_banka__izglabusi_dombrovsku_gimenes_uznemumu_no_maksatnespejas,_atlikusi_paradu_atmaksu_vel_uz_cetriem_gadiem

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 29.11.2013. 15.00

Lozungam būtu jābūt:

Nost Bērziņu, Ušakovu un Ameriku! Atpakaļ Valdi Dombrovski! Tik kur tos 10 tūkstoš cilēkus dabūt. Tas nav nekas neiespējams, ja tauta nebūtu stulba un kūtra.

+35
-1
Atbildēt

0

valdis 29.11.2013. 14.49

Kā vienmēr savlaicīgi un aiz muguras. Tieši tā viņš pats pieteicās uz prezidenta amatu :).
Tieši tā mēs palikām bez premjera. Aizmuguriski.
Bez paldies, bez skaidrojuma.
Kas mums tagad jādara?

+20
0
Atbildēt

0

gliters 29.11.2013. 14.23

http://www.apollo.lv/komentari/zinas/624739

Te ir interesantas versijas.

+7
-1
Atbildēt

5

    andris902 > gliters 29.11.2013. 15.03

    ….mjā, versijas interesantas, bet….šitā dāma mums baigi dārgi izmaksās – būs jāpalielina apkalpojošais štats – būs vajadzīgs vismaz viens ratiņstūmējs, divi spilvennesēji, pāris uzķērāji – nevarēs tak dāmai ļaut pa zemi vārtīties…kur tad vēl visas klozītes?…šūt, adīt, tamborēt un brudierēt – vairs laika nebūs….

    …vēl vienīga cerība paliek – šitai kundzītei diez vai kāds dos augstākās kategorijas pielaidi, jo….kā VK skaļrunis pie augstākās tomēr netika….

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > gliters 29.11.2013. 15.08

    Es arī izpaudos. Man tas Sudrabas teātris jau līdz brošai.
    Paldies Zane, ka kādreiz sen pirms gadiem ar precīzi uzstādītiem jautājumiem, daudziem šeit atvēri acis uz “Sudrabas fenomēnu”. Vismaz man – noteikti. Nedomāju, ka es viņai ticētu līdz šodienai, bet laicīgāk saprast ir labāk.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 29.11.2013. 15.18

    Sudraba tas ir viens, bet otrs (tāpēc ieliku norādi nevis uz pašu raxtu, bet vienu no komentu lapām) ir ZZS un SC vēlme piedalīties 7,48 mljrd. eiro, ko Latvija dabūs no ES budžeta, sazāģēšanā, ņemot doļā Krieviju, kā Bērziņa aktivitāšu iemesls.

    +20
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > gliters 29.11.2013. 15.31

    Ilgi meklēju. Nu, atradu. Ielikšu šeit, lai citiem nav jāmokās:

    “Latvija no ES daudzgadu budžeta saņems 7,48 miljardus eiro
    http://financenet.tvnet.lv/zin as/486880-latvija_no_es_daudzg adu_budzeta_sanems_748_miljard us_eiro

    Iemesls ir šis!”

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    valdis > gliters 29.11.2013. 15.50

    Precīzi. Tas brīdis ir klāt.
    Kad bija krīze, nometa varu pie kājām.
    (Laikam tā bija Sastrēgumstunda, kur Augulis, pat, to neslēpa, ka struktūrfondi būšot jādalot.)
    (Par ministru amatiem Augulis bija nerunīgāks, bet nojaušams, ka ZZS vēlētos kontroli pār Zemkopības ministriju, kā arī Vides un reģionālās attīstības ministriju. Taču tās abas ir tā sauktās turīgās, resursu ministrijas un pārējie partneri varētu būt nemierā, ka viena partija saņem tās abas.) (LA)

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

tuba76 29.11.2013. 14.14

+19
-5
Atbildēt

8

    Jānis Derkusovs > tuba76 29.11.2013. 14.17

    Paldies par atgādinājumu. Parakstījos

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > tuba76 29.11.2013. 14.54

    Paldies, Vita! Nebiju to zinājusi – netvītoju un nefeisoju. Iegāju. Uzrakstīju arī personīgo tekstu.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > tuba76 29.11.2013. 15.14

    Vita
    54 bojāgājušo tuvinieki arī izsaka paldies. Kāda tiem būtu drausmīga sajūta, ja Valda vietā Zolotūdes traģēdijas brīdī valdību vadītu kāds cits, kurš par kliedzošo pārkāpumu ignorēšanu RD, būtu Sprūdžu patriecis kā suni.
    Sprūdžs, Pavļuts, Kozlovskis un Vj.Dombrovskis ir 100% premjera atbildība.

    +4
    -26
    Atbildēt

    0

    austrisv > tuba76 29.11.2013. 15.41

    Man žēl, bet nevienā no šiem tīkliem neesmu! Skumji, bet varu pateikt, ka vienmēr man bijis svarīgi tieši tas, ka Vienotību vada godīgs un nealkatīgs cilvēks, kurš visu sevi atdeva darbam valsts labā.
    Bet, sakāmvārds jau saka, nemet cūkām priekšā pērles.
    Atvainojiet, tas nav domāts par visiem, bet daudziem Latvija snepateicīgajiem cilvēkiem, kuriem nekad nekas nav pieticis, bet gaidījuši visu laiku, ka kāds ko viņiem dos, un, ja nedod, tad tas cilvēks ir slikts.

    +23
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > tuba76 29.11.2013. 17.57

    parakstījos, gandrīz 5000 ir pateikuši paldies šobrīd. Prezidents Dombrovskim paldies nepateica. Mūdzis!

    +23
    -4
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > tuba76 29.11.2013. 19.29

    klejotāj..šis onkulis prezidents?..šis naftalīna savoks,kurš bezkaunīgi piesavinājies eirofondus? kurš ar SC (” saskaņots ar centru” pēc būtības Krievijas PŽiV Rīgas filiāle ) iebīdīts šajā amatā un permanenti izgāžas jebkurā pasākumā, kur nav jālasa no lapiņas?

    +23
    0
    Atbildēt

    0

    marchaeva > tuba76 29.11.2013. 20.41

    Tu nemaz nedomā, ko saki? 54 ir jo Maxima neevakuēja!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Evita > tuba76 30.11.2013. 08.52

    Pilnigi piekritu, bet dalai Latvijas veletaju labs ir tikai tas kas iedod brivbileti, vai ka Zigerists, bananus.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 29.11.2013. 14.09

Vai Latvija jau ir prezidentāla republika?

+9
-1
Atbildēt

3

    peerku > Kaspars Špūle 29.11.2013. 14.11

    Labāk būtu demokrātija vispār bez prezidenta.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Kaspars Špūle 29.11.2013. 15.35

    Jā, labi, ka nepaspēja tas Bērziņš izgrūst cauri saeimai vairākus savas kancelejas izdomātus lēmumus, ka sun kā izvirza premjeru un ministrus.
    labi, ka nepaguva pārtaisīt Latviju par prezidentālu republiku, un varu nodot vienai personai, it seviški, ja ši persona bija iecienīta LPSR laika specdienestos.

    +22
    -1
    Atbildēt

    0

    marchaeva > Kaspars Špūle 29.11.2013. 20.40

    visdrīzāk tos sacerējumus ir izdomājuši austrumnieku viedi, bet te pārtulkojuši un pielāgojuši vietējiem apstākļiem.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

andris902 29.11.2013. 14.02

….ja prezidenta lomas tēlotājs nerunās un nekomentēs, tad tas nozīmē, ka Bērziņš ir sniedzis informāciju personīgi N.Ušakovam un Nila, ar pārliecību paustais – ir neapgāžama patiesība….jautājums – cik ciešas un kādas saites vieno Andri Bērziņu ar Nilu Ušakovu?…
…vai Krievijas prezidenta uzticības personas tikšanās laikā ar LV prezidentu Bērziņu ir notikusi LV prezidenta pilvaru deleģēšana SC priekšēdētājam Nilam Ušakovam?…

+31
-1
Atbildēt

0

Jānis Derkusovs 29.11.2013. 13.58

Malku pielauzis, ka maz neliekas…Tagad klusi atsēdēsies krūmos.

+20
0
Atbildēt

1

    peerku > Jānis Derkusovs 29.11.2013. 14.10

    Sliktāki par muļķiem esot tikai muļķi ar iniciatīvu.

    +23
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 29.11.2013. 13.45

Varbūt par prezidenti iecelt Līgu Krapāni? Viņa vismaz prot runāt un nesamuldēsies aiz muļķības.

Mums nav prezidents “nulle”. Mums prezidents ir “zem nulles”. Jo ikreiz, kad viņš paver muti, ir vai nu bailēs jāsastingst (ka tik atkal ko neizspļauj), vai jānosargst.

+51
-2
Atbildēt

1

    gliters > silvija_vitina 29.11.2013. 13.48

    Runāt neprot, bet intrigu vērpšanā gan roku iesitis.

    +25
    -1
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 29.11.2013. 13.38

Kalnbērziņš mums jau bija, nu ir Kājbērziņš.

+28
-1
Atbildēt

2

    aigarsaboltins > Aivars Krauklis 29.11.2013. 14.08

    Kājiņbērziņš, kolēga, Kājiņbērziņš. Būsim precīzi.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 29.11.2013. 17.44

    Lai nu būtu, tikai tās „kājiņas” pa dažiem gadiem izaugušas tik garas, ka pat saimnieka priekšā nolaista aste vairs zemi neskar.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 29.11.2013. 13.35

Nemāci vecu runci pelnos d…t, nemāci vecam komunistam partijas statutus

+48
0
Atbildēt

1

aigarsaboltins 29.11.2013. 13.20

Ak no Bērziņa tagad nekas neskanēs? Kāpēc tad tā? Ušakovs ar Ameriku ir tieši veicinājuši būvnieku un projektētāju bezatbildību, kāpēc tad viņi Bērziņaprāt nebūtu ne pie kā jāvaino? Jeb vai tukšā muca ir izskanējusies un sabrukusi? Ar ko gan Latvija pelnījusi tādu “prezidentu”?

+33
-6
Atbildēt

1

gliters 29.11.2013. 13.18

Var jau nekomentēt, pietiktu vnk arī ar ušaku aprunāties aci pret aci…

+11
-4
Atbildēt

1

    efeja60 > gliters 29.11.2013. 13.35

    Nav objektīvas nepieciešamības. Ja Ušakovam pie kreisās rokas sēdētu nevis Ameriks, bet Pavļuts, tad parunātu gan.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 29.11.2013. 13.15

Kā tad nu prezis klups krāgā saviem SC favorītiem ? Kā tad tos varēs koalīcijā iebīdīt…..Neko citu, kā klaigāt skaļas frāzes un jaukt gaisu šis kungs nemāk !

+26
-4
Atbildēt

1

    austrisv > lebronj2356 29.11.2013. 14.00

    Protams, jo pats Bērziņš taču ar SC puiku balsīm tika pie prezidenta amata. par to taču toreiz pavēstīja visai Latvijai ieraksts no saeimas zāles aizkulisēm. Ko gan citu bija gaidīt no veca komunista vai pat vēl ļaunāk, kuru toreiz iebīdīja prezidenta amatā, tā kā Sudraba sjaunkundzei nekas nesanāca NATO ne pielaides dēl! Kam gan vēl var būt šauba spar Bērziņu, kurš bija toreiz prezidenta kandidāts Nr2, jo nebija ZZS biedru sastāvā, bet skaitījās, kā neatkarīgais. Visu jau iepriekš izplāno vietā, kur mūsu valsts patiesajiem politikas bīdītājiem aug spalvainās rokas un ne tikai.

    +29
    -1
    Atbildēt

    0

peerku 29.11.2013. 13.14

Bērziņš nekritizē Ušakovu Zolitūdes traģēdijas sakarā, toties, kā noprotams, pats rekomendējis premjerministram Dombrovskim atkāpties. Tagad var tikai minēt, kāpēc parādījies Sudrabas paziņojums, ka, ja prezidents Bērziņš aicinās viņu uz sarunu par iespējamo stāšanos premjera amatā, viņa esot gatava atsaukties šādam lūgumam. No kurienes viņai varēja vispār rasties tāda doma, ja viņa nav nevienā no Saeimā pārstāvētajām partijām?

+35
-6
Atbildēt

7

    lebronj2356 > peerku 29.11.2013. 13.17

    Urbim saproties nevar, ZZS par maz mandātu un nepopulāri kandidāti, savukārt Sudraba ar sviem kontaktiem pašā laikā, lai koalīcijā i ZZS i SC ievilktu ! Būtu ļoti interesanti uzzināt ko tieši Dombītim pateica…?

    +24
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > peerku 29.11.2013. 13.18

    Tomēr piekritīšu plaši paustajam Latvijas iedzīvotāju viedoklim, ka patiesie Dombrovska k-ga atkāpšanās iemesli ir pavisam citi – krīze valdošajā koalīcijā. Savukārt Zolitūdes traģēdiju, organizējot “demisiju”, Vienotība tikai izmanto sava imidža spodrināšanai un punktu krāšanai nākamajām vēlēšanām.

    +4
    -31
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > peerku 29.11.2013. 13.23

    Neko darīt, jāpakrāj ir, lai visādi Repšes, Sudrabas un viņu sponsori būtu no koalīcijas šāviena attālumā kopā ar saviem Maskavas uzticības personām SC, kā arī ZZS nevāretu spēlēt zelta kārts turētājus !

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > peerku 29.11.2013. 13.34

    Izlieto ūdeni nesasmelsi. (par Vienotību)

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > peerku 29.11.2013. 14.10

    vot vells , pareizi vien buus tamdeeļ kad uzstaajoties tika paziņots par premjera atkaapšanos ar nokrita gar zemi , jo re kur aatri viss bija noticis , no paarrunaam nepagaaja ne puse dienas.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 29.11.2013. 14.15

    Sudraba laikam bija domājusi, ka Bērziņam būs ilgi “jāmočī” Dombrovski. Man pat nav šaubu, ka tie abi (prezidents un prezidenta vietas tīkotāja) ir sadziedājušies.

    +21
    0
    Atbildēt

    0

    Evita > peerku 30.11.2013. 08.49

    Protams ka nekomentes, ko tad draugs Primakovs teiks.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Inese 29.11.2013. 13.11

To, vai ir kaut mazākā Ušakova k-ga vaina šajā traģēdijā, noteiks izmaklēšana, nevis IRsiešu telefona zvani Valsts Prezidentam un valsts bruņotā spēka augstākajam vadonim Bērziņa k-gam.

+3
-36
Atbildēt

11

    efeja60 > Inese 29.11.2013. 13.32

    Putinam vajadzēja zvanīt.

    +24
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 29.11.2013. 13.34

    Starp citu, lūk, kā Dombrovska k-ga “demisiju” komentē Lindermana k-gs:

    Странно, что никто (или я что-то пропустил?) не выдвигает самую простую и очевидную причину отставки Домбровскиса. Сместить правительство в этой стране может только один человек – градоначальник Вентспилса. Вероятно, через президента Лемберг сделал Домбровскису предложение, от которого тот не мог отказаться. Цель очевидна: вхождение в правительство подконтрольной Лембергу СЗК вместо враждебной ПР.

    В чем была суть сделанного предложения – тоже можно догадаться. Сейчас в руках правоохранительных органов имеются очень интересные факты сотрудничества политиков с компанией Re&Re, строившей Максиму и много чего еще. Если расследование находится под контролем президента, то значит, и Лемберг в курсе. Компромат -оружие. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=319963818146055&id=100003973173640

    +2
    -23
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Inese 29.11.2013. 13.38

    Pilnīgi piekrītu Lindermana versijai.

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    gliters > Inese 29.11.2013. 13.46

    Lindermana versija arī man šķiet diezgan ticama. Kompromats kriminālo čekistu un partaparatčiku rokās ir draudīgs ierocis, īpaši tad, ja aiz muguras Maskava.
    P.S. Es, protams, “ticu”, ka “re un re” neatstāja ne lata otkatos Mr. 54 un Mr. 20%….

    +21
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Inese 29.11.2013. 15.31

    Un Mr.Jenotam…

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    gliters > Inese 29.11.2013. 15.48

    Pie mums nevienam politiskajam spēkam nav nevainojama reputācija. Bet lieta tāda, ka kompromātu karā lielākas izredzeses uzvarēt ir tam, kura grēku saraksts garāks, jo tas ir gan slīpētāks, gan nekaunīgāks, gan biezādaināks. “Mr. jenots” šajā ziņā netiek līdzi ne Mr. Hūtem, ne Mr. 54, ne Mr. 20%. Preža psiholoģiskais aprēķins bija precīzs – kā jau intrigantam ar milzu pieredzi.

    +25
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Inese 29.11.2013. 18.09

    Ir jānodala politiskie spēki, kuri ir formāli, un atsevišķi darboņi. Piemēram, Zaķim ar Lembergu un Urbanoviču ir vairāk kopīga, nekā ar partijas biedreni Čigāni.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Inese 29.11.2013. 20.13

    “…augstākajam vadonim…” – “vadonis” ir tikai Krievijā, mums ir bruņoto spēku virspavēlnieks, amatu apvienošanas kārtībā – bijušais PSKP funkcionārs, vēlāk – Lemberga “šestjorka”, kas “ievēlēts” par prezidentu ar SC, PLL un ZZS balsīm, jau tur būdams, paspējis pareizi “novirzīt” ES fondus un uzcelt sev par tiem māju, brīnišķīgs cilvēks, īsts godavīrs

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    marchaeva > Inese 29.11.2013. 20.38

    Nu nevajag aizmirst, ka biezākais Latvijas pensis un svešvalodu līderis

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 29.11.2013. 22.22

    dzeris49 “…augstākajam vadonim…” – “vadonis” ir tikai Krievijā, mums ir bruņoto spēku virspavēlnieks
    ======================

    Džeri, pirms kaut ko rakstāt, varbūt tomēr ieskatieties Latvijas Republikas Satversmē, nevis publiski še domonstrējiet savu totālo nekompetenci un izglītības trūkumu.

    “Latvijas Satversmes Sapulces
    1922. gada 15. februāra kopsēdē pieņemtā

    Latvijas Republikas Satversme

    42. Valsts Prezidents ir valsts bruņotā spēka augstākais vadonis. Kara laikam viņš ieceļ virspavēlnieku.”

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Inese 30.11.2013. 07.59

    Un, vai tad, vismaz šeit, šinī vietnē, mums nav virtualā kara laiks starp Ločmeļa prokremlisko propagandisko grupējumu, un visiem pārējiem?
    Problēma ir tikai tur, ka nevar zināt, kurā pusē ir tas mūsu “vadonis” vai “virspavēlnieks”.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam