Infografika: Skolēnu zinātkāri ietekmē skolotāju digitālās prasmes

24

Komentāri (24)

piziks 16.10.2013. 09.26

Problēma briest jau sen un Latvijā šīs problēmas nav saasinājumi nav izņēmums, drīzāk Latvija ir saasinājuma poligons. Datoranalfabētisms ir likvidēts, datorspaidīšana — bez sapratnes — ir apgūta jau pirms lasīšanas un rakstīšanas apguves, toties vizualizācijas — attēlu lietojuma — izpratnes analfabētisms turpina progresēt. Turklāt/vissvarīgāk — pieaugošo vidē. Progresē sabiedrības debilizācija ar attēlu, nevis izglītības līmeņa paaugstināšana ar attēlu. Attēla uztveres un izpratnes līmenis turpina kristies paralēli attēlu, ko apmuļķojamajiem uzspiež, skaita pieaugumam. Tās ir sekas arī apmuļķotāju/tirgotāju ofensīvai — galvenais = nopērc, saprast nav obligāti/lai pirktu, saprast nedrīkst. Lai nesaprastu, tiek rūpīgi un neatlaidīgi izplatīta nepatika pret humanitāro izglītību, tīši to noškirot no humanitāro un eksakto tēmu kopapguves optimuma.

0
0
Atbildēt

0

piziks 16.10.2013. 09.16

Ja palasās un paskatās rūpīgāk, pašapzinīgā jaunā paaudze lielās ar izdevību spaidīt pogas, meklēt virspusējus formas trikus un raibumus, ko — faktiski! — pa ši nesaprot, un to nesaprasto prasa tiem vecajiem, atpalikušajiem skolotājiem pārtulkot!

(Samsungam gan derētu vairāk ieguldīt ražojumu kvalitātē, nevis turpināt pievilināt un krāpt pircējus par pircēju pašu naudu: tieši vakar izjuka vairāki darbi, jo 2 kolēģiem — vienam no otra tāliem un savstarpēji neatkarīgiem — no ierindas izgāja 2 Samsung viedtālruņi.)

0
0
Atbildēt

0

aguslens 16.10.2013. 01.30

Visu saliek pa plauktiņiem pēdējais grafiks, kas vienkārši perfekti raksturo galveno faktu, ka kaut kā apgūšana pēc būtības prasa darbu un piepūli.

+1
-1
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 15.10.2013. 22.28

Vienas personas zinātkāri ietekmē citas personas neprasme lietās, ko pieprot pirmā persona :) Papētiet vēlreiz…

+3
0
Atbildēt

0

ritvars_kl 15.10.2013. 21.36

Raksts un grafikas tomēr ir vienpusīgas lai neteiktu tendenciozas. “Aizraujošs un interesants” tikai piesaista uzmanību un dod pirmo impulsu tomēr intelekta un personības attīstība prasa daudz vairāk. Vai skolotāja personība nav nozīmīgāks faktors par viņa digitālajām prasmēm? Protams ka “Samsung” ir ieinteresēts izglītības digitalizācijā. Vajadzīgs taču noieta tirgus. Latvijai gan būtu svarīgāk padomāt par savas izglītības kopējo mērķi.

+2
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam