Tikai kauli un grāmatas

114

Komentāri (114)

kastadtas 15.10.2013. 01.53

Dzejnieks par daudz slavē Igauniju un par daudz čīkst ka lv kultūrai nepiešķir naudu.
Lai kultūra pati nopelna naudu, tad būs OK.

+1
-4
Atbildēt

0

Vineta 14.10.2013. 21.30

nulle
Bet kaut kā speciāli veicināt to nevajag – Eiropa jau tāpat ir pārapdzīvota.

Kad runa par latviešiem un citam Eiropas tautām, tad Eiropa pārapdzīvota, kad par krieviem, nēģeriem, arābiem un šudrām, tad pāris miljardiem vieta vēl atrastos? Vai ne

+5
-6
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 14.10.2013. 20.43

Pirms nedēļas sanāca ciemoties Rīgas pievārtē. Kā jau tas ierasts, bez politikas “īsā kursa” jau neiztikt…

Man par pārsteigumu, sarunas biedrs, kurš visu laiku atbalstījis varas nomenklatūru šos divdesmit gadu, tagad secinājis, ka būs jābalso par NA.
Pieskārāmies arī personālijām…, bet es pagriezu sarunu savādākā gultnē- “neiecentrējies” tik daudz uz peronālijām, kā uz ideju kopumā.

Patreiz visi, kam nav slinkums, cenša viņus (NA) padarīt par “Parādnieka sievām”, puišeļiem utt utjp, bet -ja tauta pietiekošā daudzumā atbalstīs nacionālo ideju un no tā izrietoši pretīmstāvēšanu SCam, tad “puikas un sievas nomainīs” jauns “iesaukums”,…cerams, ar augstāku intelektu un atpazīstamību tautā…patreiz viņi kautrējas, ja drīkst tā teikt-baidās ,ka “nomētās”…
Tas pats bija ar JL …”vidējais aritmētiskais” bez E.R. un vēl kādiem personālijas nepazina, bet atbalstīja idejas, ar ko ienāca politikā JL…

…kam pretstāvēja JL!?
NA jāstājas pretīm SC…un tur vajadzīga gan gudrība, gan stāja, gan drosme

+7
-7
Atbildēt

26

    Signija Aizpuriete > Pauls Puķītis 14.10.2013. 21.11

    ——markoni:”(..)
    bet -ja tauta pietiekošā daudzumā atbalstīs nacionālo ideju…”
    ============================================================================
    Kāda “tauta”, kādu “nacionālo ideju” tagad atbalstīs? Varbūt oligarhu, kampēju un eirokrātu šlaka (10%), http://www.ir.lv/2012/10/18/infografika-latvijas-ienakumu-nevienlidzibas-plaisa
    kas pēc mākslinieku vadītā “dziesmotā jampadrača” 1988.- 1991.gg. droši vada LV pretim pilnīgai saplūšanai ar ES kodolu? Varbūt te kāds klīniskais auseklītis, jebšu pēdējais berklavietis vēl cer kādam no “pārējiem” (90%) ar vecajiem, bezjēdzīgajiem saukļiem par “brīvību” un “neatkarību” samadzenes sapūderēt? Finata la comedia, kungi un dāmas – , jo NA vadonīšiem nav tik daudz prāta, goda un sirdsapziņas, cik komunistiem Peteram, Gorbunovam &Co. pirms 25 gadiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 14.10.2013. 21.19

    >edge_indran

    jo NA vadonīšiem nav tik daudz prāta, goda un sirdsapziņas, cik komunistiem Peteram, Gorbunovam &Co. pirms 25 gadiem.
    ———–
    Ja Peteram būtu bijis vairāk Goda un Sirdsapziņas, tad viņš būtu uzņēmies vadīt LTF un CK sekretārs tad nebūtu LR AP pr-tājs un kandidāts uz prezidenta vietu..kas zin,varbūt nebūtu K21 un LC, un šķību valsts pamatu…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 14.10.2013. 21.37

    ….Markoni…. – “bet -ja tauta pietiekošā daudzumā atbalstīs nacionālo ideju un no tā izrietoši pretīmstāvēšanu SCam”….
    ———————–
    ….nacionālo ideju….Tev gadījies sastapt kādu, kurš grasās savas domas mainīt un balsot par NA….diemžēl, esmu runājusi ar ļoti daudziem, kuri par NA vairs nebalsos, jo…nav pieņemams NA nacionālās idejas izpildījums – latvisko partiju apkarošana, mākslīgais skaļums sevis atrādīšanā un…klusēšana SC sakarā…
    …par personālijām – bez tām neiztikt….var būt laba un vienojoša ideja, bet….ir jābūt personībām, kas to var realizēt un NA rindās tādu – nav!…

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 14.10.2013. 21.42

    >zanE
    Tu neesi iedziļinājusies manis rakstītajā .
    man ļoti tīk, ja saprotos no pusvārda…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pauls Puķītis 14.10.2013. 21.49

    …nu, piedod!….neatbilstu Tavam līmenim…. :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 14.10.2013. 21.52

    nekas, ja esi klasi augstāk…:)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Pauls Puķītis 14.10.2013. 22.57

    —–markoni:”(..) Ja Peteram būtu bijis vairāk Goda un Sirdsapziņas, tad viņš būtu uzņēmies vadīt…..” ============================================================================ “Šeit un tagad” – šeit un tagad NA nespēs neko jēdzīgu izdarīt, jo galīgi neapjēdz esošo situāciju (saplūšanu ar ES kodolu). A.god. vēl Kārli Ulmani varētu piesaukt – tas gan 1940.g.20.jūnija pieteicās palīgos,: “Ja jums kaut kas nav skaidrs vai kad jāsagatavo kāds svarīgs likums, tad tik nāciet pie manis….Apspriedīsimies, pārliksim visu un tad kopā lemsim tā, kā latviešu cilvēkam pienākas…” – tā V.Lācis to savā epopejā “Vētra” apraksta.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 14.10.2013. 23.05

    markoni… “neiecentrējies” tik daudz uz peronālijām, kā uz ideju kopumā.
    _____________________
    +100! Par ko tad galu galā Atmodā sapņoja cilvēki? Kā izpārdot savu valsti?:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Pauls Puķītis 14.10.2013. 23.06

    —–markoni:”(..)kas zin,varbūt nebūtu K21 un LC, un šķību valsts pamatu…
    markoni >zanE (..)
    man ļoti tīk, ja saprotos no pusvārda…
    ============================================================================
    O, mūsu laika cilvēks!

    http://www.youtube.com/watch?v=ApcH9NfB7kU

    Как говорит наш любимый шеф, (..)- то это надолго.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 14.10.2013. 23.13

    “Šeit un tagad” – šeit un tagad NA nespēs neko jēdzīgu izdarīt, jo galīgi neapjēdz esošo situāciju (saplūšanu ar ES kodolu).
    ———
    tas ir labi, ka neapjēdz…(saplūšanu ar ES kodolu). Mazāk samākslotas iztapšanas un ,tādējādi, kļūdu.
    Tobiš… neskries ratiem pa priekšu.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Pauls Puķītis 14.10.2013. 23.16

    ——–lno markoni…(..) +100! Par ko tad galu galā Atmodā sapņoja cilvēki? Kā izpārdot savu valsti?:) ” ============================================================================ Kā citādi valsti varēja izpārdot – ja ne atceļot padomju Kriminālkodeksu un Konstitūciju – t.i., nogalinot Padomju Latviju?! Nāksies atzīt, kungi un dāmas, nāksies – “šāvam padomju Latvijai/LPSR, trāpījām Latvijai”.
    p.s. Re, pašas Sulmes dēls, J.Dimiters sen apjēdzis misēkli:

    http://www.chas-daily.com/win/2011/04/15/l_001.html?r=30

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 14.10.2013. 23.21

    “Nāksies atzīt, kungi un dāmas, nāksies”
    ——-
    kungs(biedri), beidziet citēt ES deputātu biedru Rubiku…;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Pauls Puķītis 14.10.2013. 23.25

    ——markoni:”(..)
    Tobiš… neskries ratiem pa priekšu.”
    ============================================================================
    “Поздно пить Нарзан, когда почки отвалились» – Kad ratos iekšā, tad par vēlu domāt par skriešanu:

    “Pēdējā aptauja, kas veikta jūnija vidū, uzrāda, ka lielākā daļa Latvija iedzīvotāju eiro neatbalsta. Par eiro ir 22% aptaujāto, 21% ir neitrāla attieksme, bet 53% to neatbalsta. Dinamikā pēdējā pusgada laikā īpašu pārmaiņu nav, norāda SKDS vadītājs, sociologs Arnis Kaktiņš.

    http://bnn.lv/sociologs-sogad-eiro-atbalstitaju-skaits-nav-palielinajie-116002

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 14.10.2013. 23.31

    Par eiro ir 22% aptaujāto, 21% ir neitrāla attieksme, bet 53% to neatbalsta.
    ———
    apmēram 50/50.. nav tas sliktākais. es atbalstu, kā kungs domā?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Pauls Puķītis 14.10.2013. 23.37

    >markoni
    NA jāstājas pretīm SC…un tur vajadzīga gan gudrība, gan stāja, gan drosme.

    Gana jau stājušies pretim. Jo sirdīgāk stājušies, jo vairāk galvu trollim izaugušas. Vai ta no tautas gudrības nav pienācis laiks pasmelties? :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 14.10.2013. 23.46

    >puika

    redzi, tautas gurība arī māca , ka Tautas balss ir Dieva balss, bet es savulaik iebildu ļoti cienījamam literatūras zinātniekam…(vārdu neminēšu)


    šajos apstāļos tas tā nebūs, jo ar tautas balsi manipulē…un viņš piebilda:
    – jā, un tā ir ceturtā vara…
    :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Pauls Puķītis 14.10.2013. 23.54

    >markoni
    Ja pasakas neder, tad vēsturi var paskatīt. Ir pagājis laiks un redzams, ka lielāko iespaidu atstājuši tie latvieši, kas bija par – par izglītību, par attīstību, par kultūru utt. Ar darbiem.

    Būt pret SC nozīmē mīņāties uz vietas tajā pat aplociņā kā SC. Mums tas vajadzīgs?
    Manuprāt, to enerģiju var vērtīgāk ieguldīt.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Pauls Puķītis 15.10.2013. 00.03

    markoni –

    Pilnīgi piekrītu Jūsu pirmajam komentāram (plkst. 20:43).

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 15.10.2013. 00.05

    >puika

    ja tā labi padomā, tad visas partijas ir nākušas un gājušas – arī Vienotība agri vai vēlu aizies , bet NA šādā vai citādā veidolā paliks, tāpat kā SC (vai kā viņus tur tad sauks) … esmu runājis

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Pauls Puķītis 15.10.2013. 00.17

    >markoni
    Ja ņem kā piemēru IR mikrokosmu – kas te ir izaudzis no pretstāves? Rinda ģenerāļu un snaiperu. Jaunas idejas neredzu. Nekā iedvesmojoša. Pretinieki katru dienu ierodas apraudzīt kā otrai pusei klājas.

    Ceru, kādam tomēr atliek laika slieksni noslaucīt, lai Laima var pa durvīm ienākt. ;)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 15.10.2013. 08.51

    puika. Būt pret SC nozīmē mīņāties uz vietas tajā pat aplociņā kā SC.
    ______________________
    Nekā jauna. Vecais Vienotības lozungs – Uzvarēsim padodoties. Modernam latvietim nav ko pretstāvēt ne SC, ne kremlim, ne muslimu teroristiem, ne krievu fašistiem, tikai atslābināties un baudīt. Žēl, ka ši 20 gadu prakse nekā pozitīva nav devusi. Atliek tikai nopūsties – igauņiem viss labāk, izņemot kaimiņus:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Pauls Puķītis 15.10.2013. 11.31

    >lno
    “Uzvarēsim padodoties” ir Tava interpretācija par manu rakstīto.
    Ja paņemsi rokā pasaku grāmatu un izlasīsi kādu pasaku par velna vai pūķa kaušanu, tad iespējams sapratīsi par ko rakstu.

    Lai atvieglotu Tev dzīvi, varu pateikt priekšā – pasakās velna kāvēji nevar uzveikt velnu ar brutālu spēku pret. Markoni par to jau rakstīja – un tur vajadzīga gan gudrība, gan stāja, gan drosme. Es tikai gribēju akcentēt, ka velnu uzveic ar darbiem, kas nes svētību un dod spēku velnu pievārēt.

    PS. Kaunēties vajadzētu nacināļu fanam par tautas pamatgudrību nezināšanu. :P

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 15.10.2013. 18.53

    puika. Tā nav tautas, bet “komunistu līdzskrējēju “gudrība”. Pirms 4. maija deklarācijas mītiņā, ja nemaldos Radio televīzijas komitejas vadītājs aicināja nepieņemt deklarāciju, būt gudrākiem un viltīgākiem. Ulme toreiz viņu izzoboja: Jā, Maskava jau nedzird, ko viņš šeit publiski runā. Nu liec priekšā veicamo svētīgo darbu sarakstu – UA, otra valsts valoda, atteikšanās no Satversmes preambulas, Rīgas centrā novietot kauna stabu nacionālistiem?:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Pauls Puķītis 15.10.2013. 22.11

    >lno
    SC var nākt pie varas tikai tad, ja latviešu partijas izgāžas sociālajā jomā, ekonomikā, izglītības politikā utt.
    Neviena preambula tad neglābs.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 16.10.2013. 06.22

    puika. Līrika:) Tāda pati kā retorika par pretstāvēšanu. Kad vajadzēja ignorēt valodu referendumu, tad aicināja visus piedalīties. Vai tad tā nav pretstāvēšana? Gluži tāpat kā tagad ar preambulu – visos MM diskusijas ar cilēvičiem. Bet kur ir tās svētīgās idejas? UA? Celtniekiem jaunajam burbulim trūkst strādnieku, jāieved viesstrādnieki, bet par to klusums…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Pauls Puķītis 16.10.2013. 17.45

    lno puika. Līrika:) Tāda pati kā retorika par pretstāvēšanu. Kad vajadzēja ignorēt valodu referendumu, tad aicināja visus piedalīties. Vai tad tā nav pretstāvēšana?.
    _________________
    kādu dziesmu “‘tekošais moments”‘ prasa- tādu puiki uzrauj.

    vai”‘ t vēlāki kāds atcerēsies…. tak jau visiem skleroze un amnēzija…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Laimīgā :) 14.10.2013. 18.21

“nevajag izglītības ministru, kas mīl tikai viņķeli un alu” Es ilgi smējos… Tik vien, kā vienu mazo burtu pārvērst par lielo…

+4
-3
Atbildēt

0

kristrun 14.10.2013. 15.02

It kā jau skaisti – es nepiedalos. Diemžēl, nevienam neprasa un, droši vien, daudzi, uz bedres malas stāvēdami, ir domājuši – nez kāpēc es nepiedalījos?

+5
-3
Atbildēt

0

Timurs Čuntonovs 14.10.2013. 14.47

Var lamāt NA par daudzko – tai skaitā par to, ka ielika tādu nekulturālu kultūras ministri kā Grende, bet jautājumā par UA – pilnībā piekrītu NA viedoklim. Un tiešām – tās vajadzētu aizliegt tūlīt pat. Tagad televīzijās un radio klausāmies, ka UA līdzjūtīgo pircēju dēļ latvieši nebraukšot uz Īriju – tāda demagoģija sen nebija dzirdzēta. Labais krievs un vēl labākais ķīnietis līdzjūtības dēļ nopirka UA, lai palīdzētu latvietim palikt Latvijā – tāda esot tā “investīcija”.

+16
-7
Atbildēt

12

    andris902 > Timurs Čuntonovs 14.10.2013. 17.27

    …tas latvietis, kuram hipotekārais kredīts par māju vai dzīvokli liek izmisumā meklēt peļņas iespējas ārpus Latvijas, pārdodot savu īpašumu un atbrīvojoties no parādu nastas – būs spējīgs sākt savu dzīvi no jauna tepat un tūlīt….nacionāļi šādus tautiešus nežēlo, tiem svarīgāks maksātnespējas administratoru bizness….tā ka – viss nav tik viennozīmīgi, kā Tev TUA noliedzēji mēģina iestāstīt….

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Timurs Čuntonovs 14.10.2013. 18.50

    Tagad televīzijās un radio klausāmies
    =========

    Jā, man tā reklāma arī šķiet ļoti ciniska!

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Timurs Čuntonovs 14.10.2013. 20.04

    zanE. …tas latvietis, kuram hipotekārais kredīts par māju vai dzīvokli liek izmisumā meklēt peļņas iespējas ārpus Latvijas, pārdodot savu īpašumu un atbrīvojoties no parādu nastas – būs spējīgs sākt savu dzīvi no jauna tepat un tūlīt….
    ____________________
    Es gandrīz apraudājos aiz aizkustinājuma, bet…tās mājas, kuras būvētas vai iegādātas uz kredīta jau sen atrodas banku īpašumā. Kā izņēmumu varētu minēt to kungu, kura sievai jau gadiem ir bezprocenta kredīts un kurš pametīs Latviju tikai tad, ja tiks piedāvāts amats ne zemāk par komisāru:):):)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Timurs Čuntonovs 14.10.2013. 21.11

    …lno….neraudi, tas būtu liekulīgi!…tas, ka bankas ir atņēmušas NĪ – nebūt nenozīmē, ka kredītu un soda procentu slogs ir izgaisis….tā ir atkal Tava kārtējā aplamība, par kuru vēlies izteikties, nepārzinot tēmu….

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > Timurs Čuntonovs 14.10.2013. 21.40

    zanE …
    tas, ka bankas ir atņēmušas NĪ – nebūt nenozīmē, ka kredītu un soda procentu slogs ir izgaisis….

    Un neviens Vienotības ievazātais krievu bandīts un čekists tos nemaksās. Arī vēlāk neveiksmīgam kredītu ņēmējam, pēc tam, kad ar UA būs mākslīgi saskrūvētas cenas no sapņa par savu mājokli būs jāatvadās.
    Būtu Dombrovskim smadzenes bet ne kalkulators, tas spētu aizdomāties, ka domas materializējas un var nogādāt ellē ne sliktāk kā killera lode.
    Es būšu priecīgs.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Timurs Čuntonovs 14.10.2013. 22.53

    ….tie maksātnespējas administratori jūs tur informācijas badā?….ja tam latvietim ir iespējas pārdot savu īpašumu par TUA pieprasīto cenu, tad viņš var atbrīvoties no sava parādu jūga un sākt visu no gala – bez sapņu pils, bet atbilstoši savām iespējām….savas muļķības pēc tā daudzi apdedzinājās, bet nacionāļiem – vienalga…lai gan Zīle bija viens no tiem, kurš pat savā ekonomiskajā programmā “pastūma” neprāšus uz kredītu ņemšanu NĪ….esi jau aizmirsis?….

    P.S. ….nedraudi!…to dubultā saņemsi atpakaļ…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Timurs Čuntonovs 14.10.2013. 22.57

    zanE….tas, ka bankas ir atņēmušas NĪ – nebūt nenozīmē, ka kredītu un soda procentu slogs ir izgaisis….tā ir atkal Tava kārtējā aplamība, par kuru vēlies izteikties, nepārzinot tēmu….
    _____________________
    Iespaids, ka aizstāvot Vienotību Tu jau sāc zaudēt veselo saprātu:) Kāds labums cilvēkam no tā, ka banka tagad pārdod viņam kādreiz piederējušo īpašumu? Pirmais, kas lika šaubīties par tavu veselo saprātu bija, ka lēmumus KM var pieņemt tikai dibinātāji. Iepriekš bija cerība, ka Tu nodarbojies ar lētu demagoģiju…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Timurs Čuntonovs 14.10.2013. 23.00

    zanE. .ja tam latvietim ir iespējas pārdot savu īpašumu par TUA pieprasīto cenu
    _______________
    Aļļo, garaž! Kā tas latvietis var pārdot to, ko banka ir atņēmusi?:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Timurs Čuntonovs 14.10.2013. 23.24

    zanE. … Zīle bija viens no tiem, kurš pat savā ekonomiskajā programmā “pastūma” neprāšus uz kredītu ņemšanu NĪ…
    __________________
    Tad jau Zīli vajadzētu pārvilināt uz Vienotību, Šlesers jau būšot Vienotības lokomotīve:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Timurs Čuntonovs 14.10.2013. 23.59

    ….lno….kādreiz pamēģini arī saprast izlasīto, tad nebūs pirkstiņi jātrenē tikai rakstīšanai….

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > Timurs Čuntonovs 15.10.2013. 00.00

    zanE ….
    lai gan Zīle bija viens no tiem, kurš pat savā ekonomiskajā programmā “pastūma” neprāšus uz kredītu ņemšanu NĪ….esi jau aizmirsis?….

    Meli meli meli meli.
    Zīles kunga ekonomiska programma tika atsviesta un izvēlēta Šļesera “gāzi grīdā”. Zīles programma neparedzēja ka alkatīgi idioti(lasi: Dombrovskis ar savām bābām) varētu iebraukt dirsā un savu smago nastu uzkraut uz visas valsts iedzīvotāju pleciem.
    Šļesera sauklis atrada dzirdīgas ausis un idioti sāka grābt ko var un vēl brīnījās, ka citi tā nedara, jo pēc gada nekustamie maksās vēl desmit reizu dārgāk. Un pēc tam vēl un vēl.
    Bija tāda “muļķu zeme” un tur “brīnumu lauks”. Čekai tur izdevās ievilkt daudz pajoliņu. Šleserkalvīšgodmaņ valdība parūpējas, lai banku rīcībā esošie miljardi tiktu iegrūzti spoku ciematos ap Rīgu, bet nefinansētu uzņēmējdarbību. Neko tādu nepiedzīvoja ne Lietuva ne Igaunija.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > Timurs Čuntonovs 15.10.2013. 00.01

    lno
    Aļļo, garaž! Kā tas latvietis var pārdot to, ko banka ir atņēmusi?:)

    Pofig, vienalga.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Timurs Čuntonovs 14.10.2013. 14.27

Visu cieņu dzejniekiem, taču – nu nezinu, kādēļ igauņi ir visā labāki. Viens no iemesliem – igauņi mazāk baro krievu okupantus un viņu pēctečus gan apziņas, gan zemapziņas līmenī. To pierāda kaut vai tas, ka latvieši mierīgi pieļauj, ka Maskavas žurkulēns Ušakovs veic savas sādžas ķeizara darbības Rīgā, bet igauņi tikmēr jau nojaukuši visādu vaņku pieminekļus Tallinā.

+9
-3
Atbildēt

1

aivarstraidass 14.10.2013. 14.06

G.Godiņa intervijā “Sestdienai” (11.-17.oktobra numurs) pēdējais jautājums bija tāds:
——
>>> Egils Zirnis: Ko tu domā par latviešu valodas izzušanu?
>>> Guntars Godiņš: Par to pašu tēmu, tikai igauņu valodas sakarā, fantastisks dzejolis ir Kivisildnikam — “Lībiešu pēdās”:
“Ja mēs esam īsteni igauņi
tad mēs dosimies lībiešu pēdās
un garām lībiešiem
ja mēs esam kārtīgi eiropieši
droši ticam
ka izmiršana ir seksīga
izmiršana ir trendīga
izmiršana ir gudra izvēle
izmiršana ir turpināties spējīga
izmiršana ir videi draudzīga
izmiršana ir manā gaumē
izmiršana ir jauneklīga
izmiršanai nav alternatīvas
izmiršana ir logs uz eiropas mantas klēti
uz eiroparlamenta kuluāriem
uz nozīmīgajām ietekmju grupu dibenistabām
iespējams pat uz guļamistabām…”
>>> Beigas ir ģeniālas
“… mēs gribam
un mēs liksim lībiešiem
kauna dēļ nosarkt.”
>>> Kad nav runāts par valodas izmiršanu? Domāju, ka šajā jautājumā ļoti nopietni runāt vēl nevajadzētu. Vienkārši jātaisa bērni.

+11
-7
Atbildēt

4

    Egita > aivarstraidass 14.10.2013. 14.35

    paldies Kalvim.re ,ku smuku ideju pasviedi.šis nu ir otrs dzejolis, kas pelnījis pārtapt skulptūrā:Piemineklis latviešiem.
    šo uzbliezu šovasar http://www.eliesma.lv/piemineklis-aizbraucejiem

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > aivarstraidass 14.10.2013. 16.06

    Nu bet būsim tomēr precīzi: lībieši neizmira(nu vismaz ne tā kā lidvāveres Latvijā) – viņi aizmirsa savu valodu, pieņēma latviešu un arī ļoti stipri to pārveidoja, savādāk starp latviešiem nebūtu 40% ar somugru N gēnu.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Egita > aivarstraidass 14.10.2013. 16.25

    Miervalža sievai visgarākā rota –

    Līdz zemei – tai pašai,

    Kas izpārdota.

    Ieva Dāboliņa
    nez, vai izmiršanā ir svarīgi,kā tas notiek?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > aivarstraidass 14.10.2013. 16.42

    “Bet kaut kā speciāli veicināt to nevajag – Eiropa jau tāpat ir pārapdzīvota.”

    Ja jau Eiropa pārapdzīvota, jāpārtrauc ielaist imigrantus un jāstimulē dabīga paaudžu nomaiņa.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

ilmisimo 14.10.2013. 12.58

Sandra Veinberga ‏@sandraveinberga 20h

@E_Pastars Runātāja SR: Olga Proševska (zviedru diktors slikti izrunā), kura uzsver:Satversmes papildinājums esot Hitlera Vācijas iedvesmots
https://twitter.com/sandraveinberga
_________________________
Ir gan gitļers Zviedrijā, gan IR uz vāka…

Partneršapte?

+7
-6
Atbildēt

2

    Sanšains > ilmisimo 14.10.2013. 13.29

    Proševska it kā liedzas – saka, ka izteikas autors esot bijis Sedlenieks. Bet pēc tam tomēr vairs neliedzas – piebilst, ka Sedlenieks esot pareizi teicis.

    “Ha, atveru tviteri, un izrādās, esmu skandālā :) To, ka Levitambula ir pirmsholokausta domāšanas iemiesojums, teica @klavsse. Pareizi teica.”
    https://twitter.com/Olga_Procevska/status/389450845638492160

    Ja tādu Sedlenieku vai Proševsku parautu uz tiesu, viņiem būtu visas iespējas izlocīties: galu galā arī Renesanse un Franču revolūcija hronoloģiski bija pirms holokausta.

    Tomēr ir jau skaidrs, ko abi “intelektuāļi” grib paust: runa nepārprotami ir par Hitlera valdīšanas laiku, bet holokausts te pieminēts stigmatizēšanas nolūkā – sak’, no preambulas līdz holokaustam viens solis.

    Starp citu, uz daļēju “autorību” un lauriem acīmredzot cer arī Didzis Melbiksis (nu, tas, kura vecmāmiņa Sarkano armiju ar puķēm esot sagaidījusi). Didzis nespēj nociesties:
    “Olgu Procevsku radio korespondentei ieteicu es. Bija arī vēl citi varianti, taču ar tiem nesanāca. Tas tā, kritiķiem zināšanai.”
    https://twitter.com/didzis_m/status/389646706993676289

    Vēl viena ilustrācija tam, ko un kā spēj panākt “small committed group”. http://www.ir.lv/2013/10/12/maltas-premjers-vidusjura-parversas-par-kapsetu/viedokli#viedoklis_349852

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 14.10.2013. 13.37

    nujā- drusku sabijās:

    Normunds Vasarins ‏

    @Olga_Procevska Ar šādi provokatīviem jēdzieniem nesvaidās. Ja tomēr, parasti ir sekas no @IeM_gov_lv un @Tieslietas.
    https://twitter.com/VASARINormunds

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

ilmisimo 14.10.2013. 12.32

Izlasīju abas intervijas-6Dienā ar E.Zirni(laba intervija).

Morāle no G.Godiņa intervijas IR:

Tu cileks vari būt norobežojies no politikas, neiet uz vēlēšanām utt.- šauru politisku mērķu raustīts žurnālītis atradīs iespēju Tevi izmantot.

+9
-10
Atbildēt

1

    Sanšains > ilmisimo 14.10.2013. 13.11

    Atceros, jau sen, vēl Ēlertes “Dienas” laikos, vienu dienu gandrīz vai neticēju savām acēm: “Dienā” bija publicēts Visvalža Lāča raksts. Bet vai tas bija par nacionālisma, latviskas Latvijas tēmu, kas vienmēr un galvenokārt Lācim bijusi tuva un nozīmīga? Nē – tur, ja pareizi atceros, bija kaut kas slikto Lembergu.:)

    Izmantoja veco zēnu ka nemetas.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

TanteSidra 14.10.2013. 12.27

===
[[
ir viena problēma – manuprāt, tur trūkst intelektuālisma. Ir tikai šis plikais nacionālisms
]]
LABĀK PATEIKT NEVAR.
Zelma Mauriņa teica to pašu (neatceros, kur), bet daiļāk, – nav PRĀTA VIJĪGUMA. Teikts – par latvjiem.

+7
-9
Atbildēt

5

    ilmisimo > TanteSidra 14.10.2013. 12.40

    Zelma Mauriņa teica to pašu (neatceros, kur)..
    ________________
    Ak tā?

    Ko vēl Zelma labu teikuse?

    Zelma Mauriņa, Jāzeps Rainis …..

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > TanteSidra 14.10.2013. 19.56

    lama. Ojā! Intelektuāļi, būtu krievs pieminētu Puškinu /Kirilu/:):):)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > TanteSidra 14.10.2013. 20.37

    Puškinu /Kirilu/:):):)
    _______________
    un Mefodiju Lomonosovu?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > TanteSidra 14.10.2013. 20.41

    lno

    un tas jautājums:

    nau partnerčapte ar Olgu Porčevsku- vai IR?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > TanteSidra 14.10.2013. 23.20

    lama. Kā var nebūt, vai tad Jumi nešaustīja?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

kkristaps 14.10.2013. 10.50

Neandertālieši akal vicina kaujas milnas un klaigā zili vaigā apmezdamies. Atzīt elementāro patiesību, ka dzintars+parādnieks+iesalnieks kopā ar mammām, sievām un piegulētājām nav Godiņa spļāviena vērti, un izdarīt jelkādus secinājumus nav nabaga neandertāliešu varā.

+10
-14
Atbildēt

3

    piziks > kkristaps 14.10.2013. 11.24

    Pikaso, — problēma jau iekšā tā, ka Godiņš nespļaudās, bet domā un dara, cik nu viens vai nelielā smadzeņotāju pulciņā var izdarīt. Toties no spļaudīšanās neatsakās vesels bars politikāņu visās varas partijā, ne jau tikai NA vieglākajā un skaļākajā galā, — it kā pirms pēdējām pašvaldību vēlēsanām Kampara melnais Vienotības PR pasākums nebūtu manīts. Vēlētāji arī Vienotības spļaudīšanos pamanīja un novērsās vēl krasāk nekā iepriekš. Spļaudīšanās normāliem cilvēkiem nav pieņemam, neatkarīgi no partijprogrammu simpātijām.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > kkristaps 14.10.2013. 11.29

    OT. Labs:)

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 14.10.2013. 11.53

    >Optiskais Tēmeklis. Es šoreiz nerunāju par “spļaudīšanos”, bet par elementāru nespēju izlasīt UN SAPRAST, par ko intervijā vispār ir runa. Tā ieciklēšanās uz UA un kaut kāda parādnieka radagabala līmeņa teksteļu copy/paste ir vienkārši pretīga, nožēlojama un atbaidoša. Un visnejaukākais ir tas, ka IR redakcija pieļauj šo neandertāliešu ālēšanos, turpretim pat Delfos jau labu laiciņu nekādi Ombrozi/dissidentes utt. nav manāmi, acīm redzot, tiesas spriedums par Igaunijas delfiem arī mūsējiem ir prātus atvēsinājis.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

Sanšains 14.10.2013. 10.17

Jāatzīst, man vakar vēl īsti nepieleca, ko nozīmē “Nekā personīga” sižets par ķīniešiem, kuri atklājuši, kā “pa lēto” un attiecīgi lielā skaitā var iekļūt Latvijā un Eiropas Savienībā.
NP taču tik uzkrītoši bieži dzied unisonā ar “Vienotību” un “Ir”, bet te piepeši – draudīgi ķīniešu pūļi, kas krasi disonē ar mierinoši pragmatisko “Vienotības” un “Ir” nostāju. (Turklāt “Ir” to vakar ievietoja ziņu sadaļā – ļoti daudz kas tomēr tur mēdz arī neparādīties)

Bet paldies Baibai Strautmanei, kura ar dažiem saviem tviterierakstiem man neviļus parādīja citu perspektīvu. Viņa sakarā ar minēto NP sižetu rakstīja šādi:
“NA faktiski neko nesaprot no tā, kas te notiek, vai arī nevēlas saprast…”

Šis teksts lieliski papildina jaunākajā “Ir” publicēto Raudsepa vēstījumu: UA apkarotāji un it īpaši NA “neko nesaprot”. Netieši to papildina īstajā brīdī publicētā Godiņa intervija un arī Dzintara intervijas intonācija.

Tajā pašā laikā notiek mēģinājumi pavērst pret-UA diskusiju “ksenofobiskā” gultnē. Lai atceramies kaut vai neseno Šlesera izvirdumu, ka pret-UA nostāja ir “nacisms”.

Strautmane:
“Cerams, ja rīt tiks izvirzīts ultimāts aizvērt to ķīniešu atklāto megacaurumu Imigrācijas lik. – 1 atļ.apmēram 1000 Ls,ja ar bērniem – mazāk”

Strautmane izliekas nesaprotam, ka līdz šim izmantotie argumenti pret UA galvenokārt akcentēja darījumus pietiekami dārgajā NĪ sektorā, NĪ cenu celšanos arī citos sektoros un līdz ar to pieejamības mazināšanos iedzimtajiem.

“Nekā personīga” un Strautmane tagad pārbīda akcentus uz imigrantiem “per se”, kas paredz pavisam citu diskusiju un argumentus – “ksenofobisku” diskusiju un argumentus.

Ir skaidrs, ka “ksenofobiskus” argumentus UA entuziastiem apkarot būtu nesalīdzināmi vieglāk.

Būtībā Raudsepa raksts, “Nekā personīga” sižets un Strautmanes interpretācija pauž vēl vienu domu: NA tikai tukši ņemas, jo redz, kā tomēr imigrācija un UA tirgošana tiek pieļauta.

Bet tad man jāatgādina, ka NA (toreiz TB/LNNK) kopš paša sākuma bija PRET jebkādu uzturēšanās atļauju tirdzniecību principā – vienalga, par augstu vai zemu cenu.

Tas, kas tagad tikko tika izmocīts, un ko tagad nekaunas pārmest “Nacionālajai apvienībai”, bija KOMPROMISS – kompromiss nodevēju “Vienotības” dēļ, kuri savulaik, opozīcijā atrodoties, arī bija pret UA ieviešanu.

+17
-12
Atbildēt

5

    andris902 > Sanšains 14.10.2013. 11.23

    ….Hari….Tu esi tik ļoooti paredzams… :)
    ….šis nu ir kārtējais pierādījums, ka ķīniešu vai krievu imigranti NA nemaz tā neuztrauc, jo savādāk taču problēmu būtu pamanījuši – viņi tak ir spečuki par TUA un zina visus riskus un draudus, vai ne?….pierādījās, ka tomēr svarīgāks ir maksātnespējas administratoru biznesa apdraudējums, tāpēc visa uzmanība koncentrēta uz nekustamajiem īpašumiem….un sponsoru vēlmes – NA ir svēta lieta!…jo….kā gan Lūsis būtu ticis piekomandēts tieslietu ministram un pēc tam ierāpies ģenerālsekretāra amatā – lai uzraudzītu procesus….

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 14.10.2013. 11.34

    Zane –

    Nu, nevajag liekuļot. Jau tagad, kad izmantoti tiek tikai “ekonomikas” argumenti, “Ir” atbalstītais “Šīna konkurētspējas veicināšanas fonds” savās reklāmās nekautrējas UA pretiniekiem pārmest POPULISMU.
    Kāda jezga, tracis un apmelojumu straume sāktu gāzties tad, ja NA vērstos pret ķīniešiem un krieviem kā pret nevēlamiem imigrantiem principā, arī Jums noteikti ir skaidrs.

    Ar jums, “pragmatiskajiem” (īstenībā – tuvredzīgi alkatīgajiem un pret Latvijas nākotni vienaldzīgajiem), cenšas runāt jums piemērotā valodā, “ekonomikas” valodā – novērtējiet to!

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 14.10.2013. 12.50

    Un kāpēc nedrīkst būt PRET imigrantiem?! Tāpēc ka nulle uzskata, ka tas ir “nepareizi”? Kopš kura laika nomadu (“pasaules pilsoņu”) uzskati un dzīvesveids skaitās neapstrīdami?

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 14.10.2013. 21.14

    zanE….šis nu ir kārtējais pierādījums, ka ķīniešu vai krievu imigranti NA nemaz tā neuztrauc, jo savādāk taču problēmu būtu pamanījuši
    ___________________________________________
    Neuztrauc? Tavējos uztrauc vai arī neuztrauc??????

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Sanšains 15.10.2013. 15.00

    Un tagad nacionālītis aivarsk vairs nesaprot latviešu valodu, tas jau ir traģikomiski.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 14.10.2013. 09.41

Vai žurnālītī IR intelekts???

+8
-7
Atbildēt

8

    ligakalnina > dro 14.10.2013. 09.46

    Acīmnredzot, ir, ja jau pat “nacionalisti” ganās Irā, nevis tai DDD,kuri ar to untelektu ir, kā ir.
    Jo pat virākumam “nacionalistu” pieiek intelekta, lai DDD ignorētu.

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > dro 14.10.2013. 10.07

    dzeris49. Viegli ar ar pirkstu parādīt, ka NA trūkst intelekta. Parādiet , lūdzu, kurā partijā ir:) Vai intelektuāļi būtu tie, kuri gatavi pārdoties par tramvaja biļetes cenu? Kur tad noslēpusies tā mūsu inteliģence? Vai pie intelektuāļiem var pieskaitīt tos, kuri neredz tālāk par savu degungalu? Liepnieka pozitīvisma kampaņa lieliski parādīja, ko vērti ir tie, kuri sevi uzskata par intelektuāļiem:)

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 14.10.2013. 10.29

    Ja jau Parādnieku, Iesalnieku, Dzintaru kāds uzskata par intelektuāsļiem – nav strīdus objekta.
    Acīmredzot, katrs šo vārdu izprot citādāk.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > dro 14.10.2013. 10.41

    dzeris49. Manuprāt Dzintars pat lieliski izskatās uz tumsoņu šaustītājas Viņķeles, potenciālās eurokomisāres Āboltiņas un radikālnacionālistes Ēlertes fona:) Katrā partijā ir cienījami cilvēki un tādi, kurus oponentiem vispārināt uz visu partiju.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 14.10.2013. 10.44

    lno, IR-komandas intelekta tips ir SIN — saimnieciski politizdevīgais/konjunktūriskais “intelekts”, derīgs atkarā no situācijas. To, ka citiem “sin” nozīmē nozīmē grēku, IR un viņu politstutes pārdzīvo ikdienišķā liberālcinisma un excel tabulu fetiša bezkaislībā. :) Jebkurš politābolu zaļais varas karogos ir pārāks par kādu tūkstošu hepatītnieku miesas toņiem, — kas Tev nav skaidrs?! :)

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 14.10.2013. 10.52

    OT….kas Tev nav skaidrs
    ________________
    Kādēļ lai man tas nebūtu skaidrs, ja esmu par to jau rakstījis?:)
    LC>TP>V…

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 14.10.2013. 21.05

    Kādēļ lai man tas nebūtu skaidrs, ja esmu par to jau rakstījis?:)
    LC>TP>V..
    ___________________________
    Loģiskā ķēde
    LC>TP>V>sc

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > dro 15.10.2013. 14.56

    > un < māca jau 2. vai 3. klasītē, bet vismaz klaji nodemonstrējāt savu intelektu, kurš ir atbilstošs Jūsu politiskajiem uzskatiem. Ja jau gribējāt sprēgāt, tad vismaz izmantojiet pareizos apzīmējumus: vai nu ->, vai arī =>.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Egita 14.10.2013. 09.35

interesanti veidots raksts.Šī Ozoliņa interviju ir lielisks materiāls, ko studēt topošiem žurnālistiem.
———-apmēram tā-katram jautājumam ir mazais apakšjautājums,,bet ko jūs domājat par NA?”
‘… Piemēram paņēmiens ,kā Ozoliņš to ,,hitlera roku” piekabina NAbai.vai tas gadījums ar Godiņa izlikšanu no dzīvokļa,kurā vainojams kāds Pēterkops (,,Tēvzemei un Brīvībai” – it kā nekāda sakara ar tagadējo NA…bet mājiens ir,….akmentiņš NA demogrāfijas programmas lauciņā.. IR…TRĀPĪTS…GRIMST!

+8
-8
Atbildēt

2

    Egita > Egita 14.10.2013. 09.46

    Bet Godiņš ir malacis!Un tās somietes dzejoļi ir superīgi.Un tulkojums superīgs.Īstā rūveniešu izloksnē!

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Egita 14.10.2013. 10.52

    rujienasmetals –

    Nepazīstu Pēterkopu un neesmu viņa advokāts.
    Tomēr mani ļoti interesētu, (a) kā, piemēram, sauca cilvēku, kuram bija tie fiktīvie dokumenti un kurš vismaz sākotnēji tika pie nama īpašuma tiesībām (par līdzīgiem gadījumiem tika baumots plaši – it īpaši par centra namiem) un (b) kādas bija Pēterkopa iespējas pieļaut vai nepieļaut šādu denacionalizāciju.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

Sanšains 14.10.2013. 09.01

Godiņš sūrojas par privatizāciju un Kultūrkapitāla fonda postīšanu, ko veica Repše.
Bet atgādiniet, lūdzu, kura bija tā ļoti ietekmīgā avīze, kas vispirms par 100% atbalstīja gan hiperliberālos privatizētājus, gan “Latvijas ceļu”, kas izveidoja sistēmu, ielika Latvijas šķībos pamatus un vēlāk, pēc 10 gadiem – tikpat kaismīgi atbalstīja Repši? Atgādiniet arī, lūdzu, kā sauc to preses izdevumu, uz kuru tagad pārcēlušies tās kādreiz ļoti ietekmīgas avīzes darbinieki!

+10
-8
Atbildēt

14

    piziks > Sanšains 14.10.2013. 09.19

    Hari, ko citu no Ozoliņa ar visu IR-si — arī Raudsepu un NellijuL. — var gribēt, ja IR-ša un iršenieku biznesam pietiek ar samaksu, ko dabūt par aktuālas partijas stutēšanu — kaut ne taisnīgu, bet vismaz ciešamu samaksu: gan naudā, gan graudā, gan ikdienas baudās? :)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 14.10.2013. 09.35

    Aha, Repše un kādreizējā Diena, kas tiešām bija augstas klases avīze, un tagadējais Ir, kur strādā daudzi bijušie dienas žurnalisti, ir Latvijas lielākais ļaunums.
    Varbūt, nebūsim tik angažēti, vai tad Diena un Repše nekad neko labu nav darījuši, tā vija vienīgā opozicionarā avīze “grīdā gāzētajiem”, mācītajam Šmitam, TBLNNK zaglīgajiem “patriotiem”, utt.
    Par Hari sen jau nebrīnos, bet, viņš, vismaz, ir konsekvents savos uzskatos, par ko viņu var pat cienīt, kaut, man tādi uzskati ir nesaprotami, bet, par OT naidu pret cilvēkiem ar kaut cik liberāliem uzskiatiem, kas Latvijā ir retums, tiešām brīnos, te jau atkal tas naids pret V iziet ārpus katras loģikas, kārtējais, kam tās jūtas nosaka visu un “valda pār prātu”.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 14.10.2013. 10.13

    dzeris49. …kādreizējā Diena, kas tiešām bija augstas klases avīze
    ___________________
    Ojā! Dzirkstele, no kuras aizdegās valsts! Gan LC daudzināja, gan Rumpīša kronēšanu atbalstīja…prihvatizācija, nacionālisma pastāvīgā šaustīšana, TP atbalstīšana, kas noveda līdz defoltam un SC varas pārņemšanai Rīgā. Tā turpināt un klusi demontēsim to, kas palicis pāri no LV:)

    +14
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 14.10.2013. 10.22

    Ja Dienas pozīcija nesaskan ar taviem uzskatiem, tas nenozīmē, kla avīze ir slikta.

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 14.10.2013. 10.49

    dzeris49. Jā, es neesmu perpertuum mobile – integrācijas būvētāju atbalstītājs:)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 14.10.2013. 11.13

    ….būtu smieklīgi, ja nebūtu tik traģiski – kā te daži mēģina attaisnoties ar savas spriestpējas un lēmumu pieņemšanas neesamību, visā vainojot laikrakstu “Diena” un Ozoliņu….paši to neapzinādamies – pierāda, cik viegli viņi ietekmējami, ka viņiem vitāli nepieciešams kāds “pareizās domas paudējs”, kas viņu vietā izlemj un norāda kā balsot un par ko balsot….protams, grūti vainot cilvēkus, kuri 50 gadus dzīvojuši pēc rīkojuma no augšas, tā izslēdzot iespēju pašiem domāt un lemt un…šodienas pārmetumi Ozoliņam, tikai tāda bezspēcīga vainīgā meklēšana, pašiem mēģinot nomazgāties tīriem un baltiem par savu kļūdaino rīcību…..
    ….ja sabiedrība būtu tik viegli ietekmējama, tad par TP un LC būtu nobalsojuši 99%, bet…taču nenobalsoja!….tātad bija daļa sabiedrības, kura spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, neietekmējoties no žurnālu un avīžu rakstiem….diemžēl, allaž sašutušie kungi tajā sabiedrības daļā nav ietilpināmi, jo citādi savu neizlēmību nesauktu par apmuļķošanu un neturpinātu to gadiem demonstrēt pie katra Ozoliņa raksta….

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 14.10.2013. 11.28

    zanE. Ja būtu ticējis Dienai būtu balsojis par LC vai TP, bet nebūtu balsojis par JL. 90. gados, lai gūtu kaut aptuvenu priekšstatu, kas notiek valstī, bija jālasa gan Dienu, gan NRA, jo pirmā slavēja Šķēli, otrā Lembergu. Bet tu, zaNīt tici un tiksi godā celta /protams, ja uzvarēs valsts demontētāji/:)

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 14.10.2013. 11.29

    Zane –

    Domāju, ka vismaz visus 90. gadus Ēlertes “Diena” bija ietekmīgāka politikas veidotāja nekā TB/LNNK – vienalga, vai viņi ietilpa valdībā, vai sēdēja opozīcijā.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 14.10.2013. 11.33

    Saprotams, ka bija ietekmīgāka, un labi, ka tā, jo nacionālzagļiem un klauniem ietekme mazāka, jo labāk.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Sanšains 14.10.2013. 14.24

    >>> Godiņš sūrojas par privatizāciju un Kultūrkapitāla fonda postīšanu, ko veica Repše. Bet atgādiniet, lūdzu, kura bija tā ļoti ietekmīgā avīze, kas vispirms par 100% atbalstīja gan hiperliberālos privatizētājus, gan “Latvijas ceļu”, kas izveidoja sistēmu, ielika Latvijas šķībos pamatus un vēlāk, pēc 10 gadiem – tikpat kaismīgi atbalstīja Repši?
    ========
    Es arī atbalstīju E.Repši 2002.gadā un arī vēlāk – apmēram līdz 2009.gadam, kad iestājos VL! Manuprāt, E.Repše, neraugoties uz dažām dīvainībām, bija labākais un perspektīvākais politiķis tolaik.

    Jau tolaik labi zināju, ka viņš radikāli īsina budžetu – ne tikai Kultūrkapitāla fondu, bet arī, piemēram, LIIS (Latvijas izglītības informatizācijas sistēmas), kas nodarbojās ar skolu datorizāciju un veidoja latviski elektroniskos mācību materiālus. Tolaik šo soli pieņēmu ar izpratni, kaut arī LIIS projektu uzskatīju par ļoti derīgu un pat izšķiroši svarīgu Latvijas izglītības attīstībai. Jo alternatīva – turpināt izzagt valsti – būtu vēl sliktāka. Valsts sakārtošanas nolūkā nav jāvairās upurēt arī LIIS, ja tas ir vajadzīgs – jo ar to pašu LIIS bija saistīti neefektīvi datortehnikas iepirkumi. Un elektronisko mācību materiālu veidošana neapstājās arī pēc 2002.gada – vienkārši tagad tas notiek, kā G.Godiņš saka – sabiedriskā kārtā un makšķerēšanas starplaikos :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Sanšains 14.10.2013. 20.13

    ….ja sabiedrība būtu tik viegli ietekmējama, tad par TP un LC būtu nobalsojuši 99%, bet…taču nenobalsoja!….tātad bija daļa sabiedrības, kura spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, neietekmējoties no žurnālu un avīžu rakstiem….diemžēl, allaž sašutušie kungi tajā sabiedrības daļā nav ietilpināmi, jo citādi savu neizlēmību nesauktu par apmuļķošanu
    ———————————–
    Ja pareizi saprotu, tad ZANe par TP un LC nebalsoja, jo viņa nav viegli “ietekmējama”. Interesanti,par ko ZANe pirms …padsmit gadiem balsoja?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Sanšains 14.10.2013. 20.13

    Dzeri, kas nu tas par naidu, — vien izsmiekls/ironija/vietām un reizēm sarkasms. JL->partiju apvienība Vienotība savās izpausmēs ir atjaunotās Latvijas politikā absolūtie liekulības čempioni. Liekulību kopā ar nekaun;ību un varas tehnoloģijām apkarot nav diez ko iespējami, toties ir iespējams izsmiet, — izsmiet arī argumentēti.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 14.10.2013. 20.58

    ….andrej…varu Tev atbildēt – zanE divreiz ir balsojusi par tēvzemiešiem un dusmojusies uz Ozoliņu, tam avīzes slejās piezīmējot radziņus (par ko jau esmu atvainojusies)…bet redzot Zīles&Co divkosību – JL bija tieši tas, kas bija īstajā laikā un īstajā vietā….

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 14.10.2013. 21.08

    …Optiskais Tēmekli…būsi savu darbiņu paveicis teicami – papildinot SC rindas ar savu fanātisko uzbrukumu Vienotībai….apbrīnoju – cik perfekti strādā SC interesēs, nekad nekādas kritikas pret Ušmerikiem, klusējošs atbalsts it visā un visur…tikpat liels maigums pret ZZS…
    ….šodien esi labi pastrādājis!…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

piziks 14.10.2013. 08.40

Ienāc, cilvēks, IR-sī un neko vairāk nevari no sevis izdabūt kā skumju un ironiski smaidu par domas vārgulību. IR-sis un viens no galvenajiem IR-šejiniekiem Aivars Ozoliņš… :) Mazais, hedoniskais, no Zemes pie kosmonautiem priecīgi aizveģetējušais mentālvienotībnieks… :) Ar Guntaru Godiņu viss kārtībā, — Guntars ir pats, Guntars ir tas pats Godīņš, kas vienmēr/visu mūžu, bet, ja 2 cilvēki sarunājas, tad žurnālista lomas spēlētājam — šoreiz Ozoliņam — derēja/pienācās būt par to, kurš Godiņu plivina kā savu karodziņu, cenšas pret nacionāļiem paplivināt, vēl kādu vienotībnieku “filosofiskās domas” manevru veikt: ka tik IR-ša lasītāji līdz kaut kam tālākam neaizdomājas!

Godiņš lieliski runā par to, ko profesionālā vidē var veikt profesionālis — attieksmes profesionālis — un tad arī viens cilvēks ar saviem mērķiem, ideāliem un varēšanu ir karotājs. Ozoliņš Godiņu… laikam jau vārguma un pašapmierinātības dēļ/pašmotivācijas trūkuma un Vienotības kosmonautiem atbilstošās augstprātības un vīzdegunības dēļ… nelaiž to Guntaru Godīnu ārā no dzejas un literatūras, cenšas noturēt apliteratūras lecektī.

Toties tik maz vajadzēja, lai aizbabuļotos par 1 cilvēka iespējām Latvijā! Par iespējām un neiespējām! Latvijā vēl ir daudz valstij lietderīgu solistu visdažadākajās vidēs, kurus no valsts un kopību veidošanas varturēni attur gan netīša stulbuma, gan tīšas gudrības dēļ! Kad varturēniem izdevīgs darbaspēka eksports, vajadzīgas ārstrādājošo caur zviedru banksteru bankām pārskaitītās atsūtītās naudiņas, tad varturēni valsts atlieku vārdā priecīgi par katru solistu, ko no Latvijas izdodas izspiest, un = Latvijas cilvēki no Latvijas aizlido tieši pa vienam! Guntars Godiņš kā kultūras/literatūras/trenētu smadzeņu commando tēlo copmani, bet faktiski Igaunijā, Somijā un citur pasaulē organizē partizānu karu Latvijas un latviešu un lojālo latvijiešu labad un — veido kopības, no solistiem veido vairākumus/smadzeņu smadzeņotāju un domātāju kopienas. Ozoliņš, kam to vajadzētu/derētu akcentēt, no šī skatpunkta bēg kā vells no krusta un arī sarunu IR-sī ar Godiņu kārto tikai kā platības aizpildīšanas ķeksīti un dara visu, lai IR auditorija noticēdtu nevis Godiņam, bet Ozoliņam — Godīņš ir dīvainim, kam Latvijā sapratēji nav vajadzīgi.

Kā lai Ozoliņš necenstos — sociālekonomiskās domas virzītāji IR-sī pat negrib tikt tālāk par šprotu krāvēju un maxxxxximkasieru apspriņģotāju kā lielākās problēmas/sasnieguma iedvesējiem. Nedod Dies atlikušos Latvijas pilsoņus apvienot da jebkādā domā. Visus potenciālos vajag rādīt kā dīvaiņus un turpināt nodrošināt darbaspēka un domāšanas spēju eksportu, jo no RIX taču aizlido pa vienam un = ļoti labi aizlido!

+7
-9
Atbildēt

0

Sanšains 14.10.2013. 08.26

Kādu spēli spēlē “Ir”?
Vienā numurā intervija ar Godiņu, kurā “nejauši” pagadās pret NA vērsta iznīcinoša kritika; kaismīgs par “ekonomistu” nemanot pārtapušā vēsturnieka Raudsepa sacepums par labajām uzturēšanās atļaujām un slikto NA; “Konkurētspējas attīstības fonda” http://www.konkuretspejasattistiba.lv/lv/valde reklāma par ne tikai labajām, bet tieši Latvijas eksistencei nozīmīgajām uzturēšanās atļaujām.
Un vēl tai pašā numurā it kā formālam līdzsvaram intervija ar Raivi Dzintaru, kas tomēr, to rūpīgi lasot, ir acīmredzami tendenciozi, ar “attieksmi” veidota, un kas, visu minēto izlasot kopumā, komplektā, neizbēgami nostiprina Dzintara un NA stigmatizāciju.

Kas ir šī spēle? Varbūt spēle tieši ir bijusi līdz šim – “Ir” veidotājiem izliekoties par “patriotiski” un “Rietumnieciski” noskaņotiem. Kad uz varžacs tiek uzkāpts Šīnam, Šleseram, Suharenko, Karginam un citiem UA tirgoņiem, “Ir” kompaška tēlot vairs nespēj un parādās ĪSTĀ nostāja un attieksme pret Latviju.

+13
-12
Atbildēt

4

    ligakalnina > Sanšains 14.10.2013. 08.53

    Nē, nu kā savādāk, ja kādam nepatīk tā NA, to noteikti nopirkuši Šlesers, Suharenko, Kargins, utt., tāds variants, ka tā var vienkārši nepatikt, kaut vai tās savas aprobežotības un liekulības dēļ, pat apspriests netiek.
    Un tās UA, protams, vienīgais “patriotisma”izpausmju lakmusa papīrs, pēc kura šķirosim, kas ir, kas nav Latvijas patriots.
    ĪSTO “patriotu” ĪSTAIS spriešanas līmenis.

    +13
    -15
    Atbildēt

    0

    piziks > Sanšains 14.10.2013. 09.16

    Hari, ne jau Godiņš pie vainas, bet gan IR-Ozolins, kurš politkonjunktūras dēļ izmanto situāciju un Godiņu stumj tur, kur šobrīd vajag IR kā vienotībnieku skaļrunīšiem. Un, ja Ozoliņš Godiņu Ozoliņspēka trūkuma dēļ nekur nevar aizstumt, tad var mēģināt vismaz pagriezt un/vai aizrunāt prom no pašu vienotībnieku grēkiem un atbildības. Tādam Ozoliņam ar tādu vienotību vajag, lai Godiņš copē Latvijā, bet domā Igaunijā, un Ozoliņam ar viņējiem pa kājām nemaisās.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    Vineta > Sanšains 14.10.2013. 13.12

    dzeris49
    Lai nu kurš te pļūtītu, bet ne jau saujiņa morālo kropļu, galējo plānprātiņu, kas līdz pēdējam turējās pie Zatlera NKVDešņika frenča stērbeles.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > Sanšains 14.10.2013. 20.49

    Godiņa prāt sanāk, ka repšiks ir hitlers :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

ligakalnina 14.10.2013. 07.56

Par mūsu “nacionalistiem”:
“Es domāju, ka viņi atbaida cilvēkus. Un tur ir viena problēma – manuprāt, tur trūkst intelektuālisma. Ir tikai šis plikais nacionālisms, un es tur neredzu cilvēkus, kuri patiešām pārstāvētu arī latviešu nacionālo kultūru”.
———————————————–

Ne ko pielikt, ne atņamt, trāpīgi teikts.
Ar nelielu piebildi – atbaida domājošus cilvēkus, nedomājošos, toties, pievelk.
Un arī tas “nacionalisms”, īstenībā, ir tikai poza un populisms, nekas vairāk.

+13
-13
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam