Krievijas finansists iegādājas Latvijas Biznesa banku (papildināta)

54

Komentāri (54)

ingasg_2008 22.05.2013. 13.20

Latvijas mēdijos ik pa brīdim Igaunijas valstsvīri ir skaidrojuši, kāpēc savu valsti sargā no krievu kapitāla. Jo tam līdzi nākošā biznesa ētika un vērtības ir pilnīgā pretstatā igauņu vērtību sistēmai un nākotnes skatījumam. Kādas ir Latvijas vērtības? Vai tās var nopirkt par naudu?

+6
0
Atbildēt

1

    egils_krastins > ingasg_2008 22.05.2013. 19.57

    to Ziemeļmeita

    Kāpēc sargāt valsti no krievu biznesa ir skaidrs. Taču kā to praktiski izdarīt?

    0
    0
    Atbildēt

    0

ekmanis 22.05.2013. 12.25

No malas izskatās, ka Kipras nauda pārceļas uz Latviju, lai turpinātu strādātu šeit. Gan jau mazliet vēlāk izdomās, kā kārtējo reizi apčakarēt valsti. Mums jau ir pieredze (Liepājas metalurgs, Krājbanka, Parex, BB). Tā gan ir tikai “aisberga” redzamā daļa.

+8
-2
Atbildēt

0

buchamona 22.05.2013. 12.08

Vajadzētu pieņemt likumu, kurš liedz pašvaldībām, valsts iestādēm kārtot darījumus ar Krievijas pilsoņiem piederošām bankām. Pārējais viss pašu rokās, katrs dara ar savu naudu, ko vēlas. Tikai nekādu melodrāmu, nekādu palīgā saucienu :).

+8
0
Atbildēt

6

    Sanšains > buchamona 22.05.2013. 12.20

    Bet, manuprāt, pat ar šādiem noteikumiem nerezidentu naudas apkalpojošo banku sabrukums vai pat tikai problēmas atstātu kārtējo slikto ietekmi uz Latvijas attīstību, kurai jābūt – piekrītu Pavļutam – organiskai un pietiekami lēnai. Kā pašai dzīvei.

    Ir jāatrod veids, kā šādu “bizņesu” Latvijā neatļaut principā.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > buchamona 22.05.2013. 12.52

    Piekrītu, bet tad ir jārunā kā neatbalstīt spekulatīvu, resursus noplicinošu biznesu Latvijā kopumā un būsim godīgi – ne jau krievi vien ar tādām lietām nodarbojas ! Nelaime ir tāda, ka hroniska līdzekļu trūkuma apstākļos LV klanās katram, kas atskrien ar žūksni rokās – šobrīd, tie varumā ir krievi, pēcāk varbūt būs ķīnieši, indieši, turki ,utt. – bet pieredze rāda, ka no šādiem biznesiem LV paliek atkritumi, zemu algu sagrauzti cilvēki, bet peļņa un viss pārējais noderīgais ir aizpumpēts jau labi sen….Nupat arī vietējie ķērušies pie līdzīgām lietām…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 22.05.2013. 12.55

    Haris, protams, ja Krievijas pilsonis savas bankas filiāli, kura darbojas LV, nozog :), un, ja šīs zādzības dēļ cieš vesels lērums LR pilsoņu, kuri ir bijuši šīs bankas klienti – neizbēgami, valstī radīsies krīzei tuva situācija. Taču, diez vai ir iespēja aizliegt Krievijas pilsoņiem veidot savu biznesu ES, tātad arī LR :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > buchamona 22.05.2013. 13.12

    @Haris

    >>>Ir jāatrod veids, kā šādu “bizņesu” Latvijā neatļaut principā. >>>

    Selektīvi neatļaut? Pēc tautības? Vai valstspiederības? Zini, uz ko tas velk?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 22.05.2013. 13.25

    raitis_licitis
    “Selektīvi neatļaut? Pēc tautības? Vai valstspiederības? Zini, uz ko tas velk?”

    Iemeslu maitāt biznesu latviešu uzņēmējam, atrodas cik uziet. Ja neesi sociāli tuvais, ar krievu armijnieka, miļicioņera, čekista vai komuņagas noziedzīgo pagātni, bāzīs sprunguļus riteņos tieši pēc etniskām pazīmēm.
    Centos reiz Lietuvā iespraukties vienā nozarē. Man atklāti pateica, ka no manis nepieņems pateicību nekādā ziņā, ja ar pateicības piedāvājumu nāks arī lietuvietis. Basta. Pie mums viss otrādi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 22.05.2013. 13.47

    Raitis Līcītis:
    Selektīvi neatļaut? Pēc tautības? Vai valstspiederības? Zini, uz ko tas velk?
    ==================================
    Nu, uz ko tad?

    Varbūt labāk būtu pārstāt drebēt kā apses lapai un padomāt par savu interešu aizstāvēšanu?

    Tikko mainītajā pilsonības likumā arī tika lietota “SELEKTĪVA pieeja”: Krievijas un – ak, šausmas – pat Izraēlas pilsoņiem netika paredzēta iespēja tikt pie Latvijas dubultpilsonības! Saskaņas Centrs taču jau pieprasīja, lai prezidents to neparaksta. Gan jau ka arī Saskaņas Centrs, līdzīgi Jums, zināja “uz ko tas velk”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 22.05.2013. 11.26

Krix
“..obligāti celt akcīzes u.c. nodves līdz ES vidējam līmenim…”

Tas ir vienīgais ko valdība pareizi bet nepilnīgi, dara, Ja kremļa zagļu, žuļiku un pedofīlu ЕдРо pārstāvātais SC tam dikti pretojas, tātad tas noteikti ir vajadzīgs. Akcīzes nodoklis neaiziet uz Briseli, kā daži meļi, kuces bērni, cenšās iegalvot, tā ir valsts svira ekonomiskos procesus virzīt sev vēlamā gultnē un mazināt enerģētisko atkarību no fašistiskiem bandītiskiem petrokrātiskiem režīmiem.

+1
0
Atbildēt

0

lebronj2356 22.05.2013. 10.57

Kā izpumpēt vienu mazu valsti no visa noderīgā ? :

1) Piekrist stulbiem regulējiem un kvotām, kas noraksta daļu tautsaimniecības, obligāti celt akcīzes u.c. nodves līdz ES vidējam līmenim…

2) Sākt pumpet naudu iekšā, veidojot NĪ burbuli, vēlams tādu, kurā iekšā ir vietējā vara, ievelkot vietējos parādu tīklos, nesamaksājamu mājokļu dēļ…

3) Kad burbulis sabrūk izrādās, ka pumpētāji nav ne par ko atbildīgi, ķīlas ir kaķim zem astes, bet parādnieki maksā gadiem vēl pēc īpašumu ūtrupēm.

4) Šos pašus noūtrupētos īpašumus pietur, lai kardināli nekristos vērtība. Lai šādas darbības atbalstītu veic izmaiņas likumos, lai būtu Austrumu pircēji, jo vietējiem jau vēlamās summas nav, atvieglo īpašumu turēšanu bankas meitām.

5) Uz reģionālās nabadzības fona ārvalstu kapitāls sāk masveidā izpirkt reālas vērtības – zemi un mežus, tādējādi radot jaunu burbuli un potenciāli nesamaksājamus nodokļus, kurbulējot kadastrus uz augšu.

6) = Meži zviedriem, lauki dāņiem, villas un grezni dzīvokļi krieviem, bloķenes ar lieliem rēķiniem un mazizmēra mājeles ar lieliem nodokļiem visiem pārējiem. NĪ spekulatīva nauda uz vietas pat nepaliek – to izpumpē laukā no LV…

Nu lūk un sataisa šitādu cūcību, bet pēcāk brīnās, ka cilvēki prom brauc !

+8
-1
Atbildēt

6

    Sanšains > lebronj2356 22.05.2013. 11.12

    nulle –

    Jums tur tai Īrijā jāstrādā nav, ja reiz varat atļauties tērēt laiku komentāru rakstīšanai par Jums vienaldzīgo, pamesto Latviju?

    Varbūt jau esat paguvis tikt pie Lielā Migrantu Sapņa – pie dzīvošanas ar trekniem pabalstiem uz vietējo rēķina?

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > lebronj2356 22.05.2013. 11.29

    Haris
    Atrodi sev bagātu miesaskāru arābu vai vairākus, kā pidars “zero” un varēsi apvienot izpriecas ar uzturas līdzekļu gādāšanu.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris > lebronj2356 22.05.2013. 11.49

    Īrijā uztaisīja gludus ceļus un 1500 eiro minimālas algas BEZ tevis, tu esi atbraucis uz visu gatavo.
    Tagad Īrijā tu gaidīsi, ka Latvijas ļaudis, pacietīgi strādājot, arī Latvijā uztaisīs gludus ceļus un 1500 eiro minimālas algas, atkal BEZ tevis. Un tad esi ar mieru atbraukt uz visu gatavo.
    Vai pašam nav kauns atzīties te visu priekšā, ka esi parazīts?

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > lebronj2356 22.05.2013. 11.57

    agrunte –

    Precīzi.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > lebronj2356 22.05.2013. 12.47

    Parazīts ir pārāk pagodinoši – zarnu parazīts jau tuvāk…

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > lebronj2356 22.05.2013. 16.28

    Ak tu riebīgais kosmopolīt, kā tu drīksti pamest Latviju, un dzīvot normāli citur?
    Ja esi patriots, dzīvo šeit kaut pusbadā, kaut “pastālās”, bet Dzimtenē!
    Tie, kas aicināja tā darīt, gan sen pastalās nestaigā, kādreizējo Latvijas samērā attīstīto ekonomiku daļēji likvidējuši, daļēji izlaupījuši, viena daļa sen sēž Briselē un citur, viena dala turpina gudri mācīt citus šeit.
    Nosodīt ekonomiskos emigrantus, cilvēkus, kas grib normālu dzīvi sev un savai ģimenei, var tikai vai nu tāds, kas te labi iekārtojies, kuram paveicies, un viņš nesajēdz, ka ne visiem tā ir, vai nu tāds, kas labāk šeit nīkst uz pabalsta, nekā tur kārtīgi strādāt, vai nu apmāts “patriots” un kseonfobs, kurš nesaprot, ka robežas, pamazām, izzūd, un kapitāla un darbaspēka brīva kustība ir absolūta norma, un tikai pieaugs, un ekonomiskie emigranti nav nekādi “nodevēji”, kā tādus cilvēkus dēvēja PSRS totalitārajā režīmā.
    Konkrēta cilvēka interses vienmēr ir primāras virs kādām tur mistiskām “valsts”, drīzāk, valsts birokrātijas intersēm, viņam jāievēro valsts likumi, un ar to, miera laikā, cilvēka saistības pret valsti beidzas.
    Bez tam daudziem, kas pabijuši ārzemēs, nemaz sevišķi negribas atgriezties valstī, kura radīta birokrātiem un biezajiem, bet, ne vienkāršam cilvēkam, kur nodokļu un atalgojuma sistēma netaisnīga, nauda tiek izšiverēta, korupcija augstā līmenī, nozog miljonus, bet, nevienu par to pat netiesā, jo tiesībsarg. sistēma, praktiski, nav, visa vai nu nopirkta, vai nu ietekmējama, kvalificēta medicīna nabadzīgam cilvēkam, faktiski, nepieejama, utt., utjp, politiķi un valdības mainās, bet, sistēma, pa lielam, nemainās.
    Vismaz, taisni tā daudzi aizbraucēji domā, un, diezin vai, viņus par to var nosodīt.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 22.05.2013. 10.27

Būs konkurents Esterkinam Latvijas uzturēšanās atļauju tirgošanā, cenas kritīsies. Gribētos dzirdēt no ZP un Vienotības, sugasbrāļu, bandītu un čekistu, ievazāšanas apoliģētiem, kuces bērniem svoločiem, piedāvājumu, tādus darījumus vismaz aplikt ar nodokļiem, lai arī valsts kasē kas iekrīt, vai arī valstij pašai tirgot tās atļaujas.

+3
-2
Atbildēt

4

    Sanšains > Sandris Maziks 22.05.2013. 10.45

    Tiešām gribētos? Tāds variants Edmundam Demiteram (RP) un Valdim Dombdrovskim (V) gan noteikti ietu pie sirds.

    Skat. “Dombrovsku ģimenes uzņēmuma bankrotu attālinājis uzturēšanās atļauju bizness.” http://www.pietiek.com/raksti/dombrovsku_gimenes_uznemuma_bankrotu_attalinajis_uzturesanas_atlauju_bizness

    Varbūt tieši pēc tā ilgojas gan Zaķis, gan Valdis Dombrovskis, gan Edmunds Demiters – pēc tā, lai viņi nacionāli nevienaldzīgo latviešu flangā (no kurienes viņi tagad nekaunīgi un reizē izmisīgi rekrutē vēlētājus Rīgas Domes vēlēšanām) varētu izskatīties pieņemamāki un tomēr tajā pašā laikā varētu joprojām uzutrēt savējo bizņesu uz tautas nākotnes rēķina, tirgodami atļaujas krieviem.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sandris Maziks 22.05.2013. 12.29

    …nu-ū, Grendes maciņu arī tas ir papildinājis….

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Sandris Maziks 22.05.2013. 13.08

    Haris – pastāsti ,kur Tevis minētajā saitē ir runa par atļauju notirgosanu krieviem ? :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sandris Maziks 22.05.2013. 14.46

    klusais –

    Man šķiet, Jūs pašlaik uzvedaties kā šis te. :)

    http://cdn.theatlantic.com/static/infocus/ngt051713/s_n08_00202369.jpg
    Citiem vārdiem, izliekaties. Izliekaties, ka nesaprotat.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

Sanšains 22.05.2013. 10.21

Lipmans dodas uz Maskavu tikties ar “Liepājas metalurga” potenciālo investoru.
20.05.2013. http://www.apollo.lv/zinas/lipmans-dodas-uz-maskavu-tikties-ar-lm-potencialo-investoru/568480

Divi sliktie polic… nē, žīdi (Zahrjins un Segals) un viens labais (Lipmans). Lai gan iestudēta jau sen, tomēr tā ir un paliek viena no visbiežāk rādītajām izrādēm pasaules teijāteru vēsturē.

Bet rezultāts – paredzētais un plānotais. (1) Zaudējumi valstij + (2) Krievijas ietekmēts vai pat kontrolēts “sistēmisks” bizness.

+5
-1
Atbildēt

0

Sanšains 22.05.2013. 10.14

Varbūt šai “krievu intereses pieaugšanai” ir kāds sakars ar Latvijas gatavošanos iekļūt euro zonā? Mēs taču kļūstam par Kipru v2.0, vai ne?

Starp citu, par šo bedri, kurā gatavojamies lēkt – par euro – “Iras” veidotāju un auditorijas vairuma “dārlings” Soross vēl nesen ir teicis šādi:
“[…] krīze, kas plosa Eiropu, ir tiešas ASV finanšu krīzes sekas, kas turklāt saistītas ar to, ka jau sākotnēji eirozonas “dizains” bijis kļūdains pašos pamatos. “Globālā finanšu krīze atklāja dažus no šiem trūkumiem, bet daži no tiem vēl nav pilnībā apzināti arī šodien””
14. maijs 2013 http://www.delfi.lv/bizness/viedokli/soross-laujot-kreditoriem-diktet-ekonomisko-politiku-krize-ir-parvertusi-eiropu.d?id=43313789

+5
-3
Atbildēt

0

dace_ampermane 22.05.2013. 09.35

IR divas iespējas 1) likt naudu krieviem piederošās bankās Latvijā, 2) likt naudu zviedru bankās. Pēc latvju ticējumiem un folkloras zviedru bankas izlaupa Latviju.

Es savu naudu uzticu zviedru [arī norvēģu] bankām

+12
0
Atbildēt

13

    ligakalnina > dace_ampermane 22.05.2013. 09.40

    NA ģenerālsekretārs Lūsis gan domā savādāk, un viņš, kopā ar visu NA, savu naudu gan, laikam, glabā tikai krievu bankās.
    Viņš uzskata, ka zviedri priekš Latvijas daudz bīstamāki par krieviem, (krievu spalvainā roka nav nekas, salīdzinot ar zviedru “spalvaino roku”).

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > dace_ampermane 22.05.2013. 10.01

    >>> NA ģenerālsekretārs Lūsis gan domā savādāk, un viņš, kopā ar visu NA, savu naudu gan, laikam, glabā tikai krievu bankās.>>>

    No kurienes šāda info?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    gstrazds > dace_ampermane 22.05.2013. 10.02

    Uz vidējo Latvijas iedzīvotāju šī problēma nemaz lāgā neattiecas, jo ļoti reti kuram noguldījumi ir lielāki par valsts garantēto atmaksu.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dace_ampermane 22.05.2013. 10.19

    raitis_licitis
    Pamēģini haloperidolu kopā ar 7% Apinīti, ne tādas vien atklāsmes nāks.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dace_ampermane 22.05.2013. 11.20

    Raitis Līcītis:
    No kurienes šāda info? [par Aigaru Lūsi]
    ==================================

    Šai informācijai avots ir Dāvis Stalts, kurš pie kāda “Ir” raksta komentāros ierakstīja:
    “Aigars Lūsis vismaz atklāti saka, ko domā. Vēl jau visu līdz galam nav pateicis. Man pateica – Maskavas spalvainā roka nemaz tik spalvaina kā tā zviedru roka nav. Skumji, ka nacionālie spēki Latvijā vienmēr tiek diskreditēti un tajos iefiltrēti prokrieviski, labi apmaksāti provokatori.”
    http://www.ir.lv/lv/news/opinions?day=27&month=4&page=2&slug=dzintars-lembergam&year=2013 Komentāru 2. lapā.

    Tātad mums pašiem jāizlemj, ticēt vai ne šāda veida informācijas avotam. Manuprāt, šāds informācijas avota “formāts” tomēr it tuvāks baumām, nevis kaut vai intervijas fragmentam kādā normālā avīzē,

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dace_ampermane 22.05.2013. 12.23

    Informācija no Stalta intervijas, kā Haris jau atzīmēja, un katrs var pats izvēlēties, kuram ticēt – Lūsim vai Staltam, es vairāk ticētu Staltam, ņemot vērā Lūša reputāciju.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > dace_ampermane 22.05.2013. 12.31

    Kāda tad reputācija ir sīkajam staltam?
    Negribās te izvērst baigo kasīšanos, bet tam puikam vislaik kaut kas niez…

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dace_ampermane 22.05.2013. 12.54

    dzeris49
    “es vairāk ticētu Staltam, ņemot vērā Lūša reputāciju.”

    Par reputāciju kā naglai uz galvas. Lētās palaistuves, Stalta, reputācija nožēlojama. Kas būs ar viņu, kad sasniegs Zatļera gadus, bailes pat padomāt, ja jau tagad tik sapuvis?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dace_ampermane 22.05.2013. 14.14

    Viss, ko tas Stalts tai intervijā stāsta, principā, aprakstīts arī Ir pētījumos par Lūša saistību ar kriminālo maksātnespējas biznesu, arī visa Lūša biogrāfija neizskatās pārāk rožaina, nē, nu var jau domāt, ka visi tā sazvērējušies pret to kristālskaidro un tīro ideālistu Lūsi, kas tai NA ir tikai tāpēc, ka pēkšņi norūpējies par latviešu tautu, utt., nevis tāpēc, ka šim te “godavīram”” vajadzīgs politisks “jumts”, un NA, savukārt, vajadzīgi daži pakalpojumi, ko Lūsis var sniegt.
    Atšķirībā no Lūša, Stalts atstāj godīga cilvēka iespaidu, acīmredzot, tādi nevar atrasties partijā, kurā visu nosaka uzpirkti politiķi un blēži, ja viņš būtu bezprincipāls karjerists, viņš vēl tagad varētu pievērt acis uz notiekušo NA, un dzīvot svilpodams.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    manatuja > dace_ampermane 22.05.2013. 15.36

    ir iespēja ieguldīt savu naudu KKS http://www.allazusaime.lv/ un iespēja pašiem veidot KKS.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    marmed > dace_ampermane 22.05.2013. 18.45

    Dzeri,

    tu sāc izskatīties pēc nomelnotāja, pat pie tik tīri ekonomiskas ziņas, tu iemanies piepīt NA… te pat nav sakara ar maksātnespējas “it kā mafiju” Tīri kaut kāds biznesmenis no Kreivijas nopērk banku Latvijā, pat ja tūr ir Kremļa vai Putina pirksts…. A, tu te iemanies iepīt Lūsi, kurš kā zināms, nav banķieris, pat ne baigias ekonomists, kuram ar to varētu būt sakars.
    Tu esi slims? vai apēsts?
    Es saprotu, ka rakstos par NA tu vari izteikt savas domas kā vien gribi, rakstos par maksātnespējas administrātoriem – piepīt Lūsi… bet nu ne jau visos rakstos, slimais tu…
    Jā un protams Stalts atstāj godīga cilvēka iespaidu :) c’mon. Man vairāk pēc politiskās prostitūtas izskatās.. tev pašam kauns nav? mazias puisītis Stalts tevi kā mazu ezi apčakrēja :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dace_ampermane 22.05.2013. 20.16

    Vai tad nezini, par NA nomelnošanu saņemu naudu gan no Sorosa,gan V, gan no RP, par katru komentāru atsevišķi, un par Lūsi un Dzintaru 25% piemaksu, ZZS un SC gan maksāt negrib, uzskatot NA par sabiedrotajiem.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    marmed > dace_ampermane 22.05.2013. 21.05

    Dzeri humora izjūta tev ir :) man likās, ka liberastiem ar to ir švaki :) par to +

    +3
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 22.05.2013. 09.33

http://raider2011.blogspot.co.il/2012/09/blog-post_3103.html – šis būtu tas Vdovins, tad jau ar pareksu tam arī, laikam, ir kāds sakars.
Vispār, pēc bēdīgas pieredzes ar Krievijas investoriem, vai tad valdībainav nekādas iespējas ietekmēt, kam var,un kam nevar pārdod tās bankas un citus stratēģiskus objektus, vismaz, pat ASV, cik zinu, valdība var uzlikt veto.

+10
-2
Atbildēt

2

    Egitazz > ligakalnina 22.05.2013. 16.26

    Valmieras piens un Rīgas piena kombināts jau ir bankroti tieši pēc iegādes no krievu puses? Šo ziņu palaidu garām

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 22.05.2013. 17.59

    Par bankām ir runa, un par Krievijas baņķieriem, kuriem sevišķi laba slava nav.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 22.05.2013. 09.20

Jā, kārtēja banka Krievijas biezo rokās. Nekā laba neparedzu, jo kā dzirdēju, tad atkal Idelsons to vadīšot! jauki- interesanti, kurš guldīs tur naudu? Cerams, ka Pauls to nedarīs kārtējo reizi!

+4
-2
Atbildēt

1

    Ieva Priedenfelde > austrisv 22.05.2013. 15.32

    Man būtu pie kājas tā krievu banka ar visiem tiem krievu miljoniem, ja ne obligātā ES prasība garantēt 100000€ noguldījumu katram Krievijas lošarikam no Latvijas nodokļu maksātāju kabatām.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Egita 22.05.2013. 09.07

Mēs ar lielu optimismu skatāmies uz LBB bankas starptautiskā “private banking” pakalpojumu klāsta attīstību. Pateicoties mūsu pozitīvajai pieredzei bankā “M2M Private Bank” Krievijas tirgū, mēs zinām, ka daudzi mūsu klienti ir ieinteresēti pie mums apkalpot arī savas starptautiskās banku operācijas un kapitālu,” komentē Vdovins.
—————————————————————————
es arī ar optimismu skatos uz jebkuru Krievijas finanšu apguvi Latvijā.
—-P.S.kā tur L.Čigāne rakstija par Ulmaņa atbildību…

+8
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam