Ko Raivis Dzintars svin 15.maijā?

190

Komentāri (190)

Ojārs 20.05.2013. 20.26

baltiem kaput Rīkoju konkursu. Konkursā trīs jautājumi.
1. Par kādu tēmu Ozoliņš apkakās NA šo sestdien?
2. Par kādu tēmu Ozoliņš apkakās NA nākamajā sestdienā?
3. Kādu dziesmu Ozoliņš dziedās pēc vēlēšanām?
—————-
Uz pirmiem jautājumiem atbilde ir samērā vienkārša – kaut ko jau samurgos…
Visgrūtākā ir atbilde uz trešo jautājumu… kādreiz ilgstōši fanoja par LC, tad skatījās mutē šķēlem – bet nu ne jau var velti, visticamāk… Pat to laiku visi zaga, zaga, saimmnieks šķēle protams neko ne redzēja, ne dzirdēja, bet vainīgie ir tikai TB un Lembergs.
Tagad šim iestājies “jaunības periods” – Jaunais laiks/Vienotība…
Ja V vēlēšanās izgazīsies, būs jāmeklē jauns saimnieks…

0
0
Atbildēt

0

dzerkaleliva 20.05.2013. 13.23

Rīkoju konkursu. Konkursā trīs jautājumi.
1. Par kādu tēmu Ozoliņš apkakās NA šo sestdien?
2. Par kādu tēmu Ozoliņš apkakās NA nākamajā sestdienā?
3. Kādu dziesmu Ozoliņš dziedās pēc vēlēšanām?
————————————————-
Balvas.
1.Vietas ieguvējs, precīzākās atbildes autors – saņem bezmaksas braucienu uz Ulmaņa kapu.
2.Vietas ieguvējs saņem pusdienas kopā ar Ozoliņu.
3.Vietas ieguvējs saņem pusdienas kopā ar Lembergu.

+2
0
Atbildēt

0

dzintarz 20.05.2013. 12.42

vadonis Raivis Dzintars trešdien Tviterī ierakstīja: “1934. g. 15. maijs – sākums Kārļa Ulmaņa valdīšanai. Apsveicu visus, kam tas šķiet nozīmīgi!”
============
Stulbenīt, – Paprasi info Normim Lakučam.

0
0
Atbildēt

0

ilmisimo 19.05.2013. 21.47

Zuntik bulbes, montik bulbes,
Dinstik uhn mitvoch bulbes,
Donershtik uhn fraytik bulbes.
Ober shabbes in a noveneh a bulbeh kuggele
Zuntik vayter bulbes
…..
Ober bulbes, vider bulbes,
Ober uhn vider bulbes,
Vider uhn ober bulbes.
Ober shabbes nochn tsholnt a bulbeh kuggele
Zuntik vayter bulbes
Ober shabbes in a noveneh a bulbeh kuggele
Zuntik vayter …………………………………..”‘dukts””

+2
-4
Atbildēt

0

Ojārs 19.05.2013. 21.05

Kāpēc ozoliņi neko neraksta pēc 9.maija. Piemēram, Ko Nils Ušakovs svin 9. maijā?

+5
-5
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > Ojārs 19.05.2013. 21.22

    andrejs
    Solžeņicinam bija tāds apzīmējums, “sociāli tuvie”, es teiktu, “sugasbrāļi”.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

Rinalds Āriņš 19.05.2013. 20.06

No mana tviterkonta:

Pēc apvērsuma Ulmanis no publiskām bibliotēkām lika izņemt 1,2 milj. “nepiemērotas” grāmatas (apm. 1/3), s.c. arī Jāņa Poruka rakstus un Brāļu Kaudzīšu “Mērnieku laikus”.

Ulmanis lika apcietināt ap 2.000 soc.dem., no pagastu valdēm atlaida 2.783 (1/3) darbiniekus.

No Nacionālās Operas direktora amata atlaida Teodoru Reiteru, no Konservatorijas rektoru – prof. Jāzepu Vītolu, no Mākslas akadēmijas – Vilhelmu Purvīti.

Avoti: E.Dunsdorfa biogrāfija “Kārļa Ulmaņa dzīve”, vispirms izdots 1978.g. trimdas apgādā “Daugava” Stokholmā, 600 lpp., pārspiests 1992.g. apgādā “Zinātne” Rīgā. Ir līdz šim autoratīvākais un plašākais pētījums par K.Ulmani.

Un vēl: “Vislatvieši” Raivis Dzintars, Jānis Dombrava, Jānis Iesalnieks, Dace Kalniņa, Ilze Bertāne u.c. strādā Saeimā, ko Ulmanis likvidēja. Ir Saeimas zaimošana un polītiska šizofrēnija.

+8
-5
Atbildēt

2

    Sandris Maziks > Rinalds Āriņš 19.05.2013. 20.59

    sigma
    Bet čekas “klukste” piedalījās fašistisko izdzimteņu šabašā 9. maijā Maskavā, pēc kremļa saimnieku rīkojuma bija gatava vajāt mūsu sirmos veterānus, lai kur tie arī neatrastos, izrādīja neslēptu naidīgumu pret mūsu tautas varoņiem, leģionāriem, ar lielu nicinājumu izturējās pret mūsu represētiem 25. martā pie Brīvības pieminekļa parādiet tiem savu “prezidentes” žestu, uzaicināja un bučoja roku čekas ģenerālim, sātanistam, Ridigeram utt.
    Pietiks vismaz vienam augstākam soda mēram?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Rinalds Āriņš 19.05.2013. 21.33

    No Nacionālās Operas direktora amata atlaida Teodoru Reiteru, no Konservatorijas rektoru – prof. Jāzepu Vītolu, no Mākslas akadēmijas – Vilhelmu Purvīti.

    ——————-
    Vo, velos! Tad lūk no kā Ķīlis ir mācījies… vien žēl, ka Ķīlim “reformas” neizdevās

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 19.05.2013. 19.42

Ebenemezers: par tautas ienaidniekiem nekaadi nevar balsot
——————–
Balsojiet tikai par latvju inteliģenci – tautas draugiem un draudzenēm!

+2
-8
Atbildēt

0

Janka, Janic 19.05.2013. 19.09

čekistu un bijušo kompartijas liideru radiitais konglomeraats atkal ziimeejies , saimnieki paveeleeja , pašiem jau praataa nav , domaaju ka šis gaajiens veel vairaakiem ļaudiim atveers acis , par tautas ienaidniekiem nekaadi nevar balsot,….

+9
-3
Atbildēt

0

ivetao2007 19.05.2013. 15.25

Raivis Dzintars ir tipisska dulburs, apmāts ar varas sagrābšanas instinktu. Hutes klepja sunītis ko palaist spēles laukumā,kad draud briesmas. Nupat jau to pieredzējām. Zinams, ka pirms doties politikā, šis “patriots” bija svētceļojumā pēc ceļamaizes pie Hūtes. Komunistiskās “zemnieku savienības”stute. Es viņu nepieņemtu darbā pat par šinderu.

+15
-8
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > ivetao2007 19.05.2013. 15.54

    mezavilks
    “..šis “patriots” bija svētceļojumā pēc ceļamaizes pie Hūtes.”

    Kur tad tādas lietas saklausīji? Kopā ar citiem prātiņu izkūkojušiem “viķiraniem”, invaļidiem VOV, domino pagalmā spēlējot? Būtu nu devies pie Puķina, lai par karošanu pret latviešiem um citiem eiropiešiem, kādu rubļi piemet, vai piešķir apteksni, zarnu atpakaļ iedabūt!!!

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 19.05.2013. 14.18

Oho! Jau vairāk nekā 130 komentāru, un 99% komentētāju piekrīt Ozoliņam, ka Raivis Dzintars ir slikts cilvēks.
Latviešu inteliģence beidzot ir uz pareizā ceļa. Tik nevar zināt, vai Ušakovs to gribēs novērtēt…

+8
-10
Atbildēt

3

    Sandris Maziks > Kaspars Špūle 19.05.2013. 14.41

    fretka
    Medāļu visiem nepietiks, vispirmām kārtām apbalvos tos, kuri tikai nesen pārkalušies, kā Bet un Ino. Kā mēdz teikt “За одного битого двух небитых дают”

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 19.05.2013. 17.19

    Okupant, téigh trasna ort féin

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Kaspars Špūle 19.05.2013. 18.25

    Latviešu inteliģence beidzot ir uz pareizā ceļa. T
    _______________ Daži jau karājas.

    Uz SC reklāmām.

    Svarīgākais- laicīgi pierast pie lietus, saules, vēja, mušām, vārnām, kraukļiem……

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

dro 19.05.2013. 12.46

Eh, Ulmanis izdarīja kļūdu! Vajadzēja 16. jūnijā doties uz Zilupi un piedāvāt boļševikiem izlīgumu. Labi, ka to sapratis prezidents Bērziņš, tādējādi nodrošinājis mūsu neatkarību:):):)
Ar to arī atvados:

+7
-8
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 19.05.2013. 12.14

Interesanti, ka TB/LNNK no šī pasākuma distancējas:
http://www.tb.lv/jaunums/neatbalstam-ulmana-apversuma-godinasanu

+4
-2
Atbildēt

3

    Sandris Maziks > Gaisma; Enģelis 19.05.2013. 12.21

    morgenstern
    Ko lai dara, NA ir liberāra partija, kur plurālisms ir norma, kur nekad nebūtu iespējams, ka viens mērglis sapulces dalībniekiem atņem ķeļefonus, vai biedrus izprašņā čekas pielikts kurators.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Gaisma; Enģelis 19.05.2013. 15.22

    aha, un tu, kā NA kvēlākais atbalstītājs( tai gan būtu labāk, ja tu to neatbalstītu), esi Latvijas lielākais liberālis.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    liene.dz > Gaisma; Enģelis 19.05.2013. 18.36

    NA tagad ir liberāļi?? Fui, riebīgie asinsnodevēji…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

marmed 19.05.2013. 10.35

Pārmetums par to, ka Ulmanis vienpersoniski ielaida kreivus protams ir pamatots… bet jāņem vērā, ka toreiz mēs nebijām NATO, nebija amaerikāņu raķešu uz ko cerēt… dmāju lēmums Ulmanim nenāca viegli, kaut gan kas to zina kā būtu bijis, ja būtu pretojušies. Somijas piemērs te īsti neiederas, tur tomēr ir pamatīgi nocetināta robeža.. un tauta tomēr ir saliedētāka…. Kas notiktu pie mums demokrātija spastākļos, ja Kreivija iebruktu un NATO izdomātu nepalīdzēt? Dombrovskis uzreiz atkāptos no amata, tas skaidrs, ka atbildību neuzņemtos, kas būtu armijas virspavēlnieks? Bērziņš uz viņu jūs paļautos? es nepārāk. protams tauta būtu sašutumā, bet cik laika vajadzētu, lai nomainītu valdību? un atceraties cik daudz te pie mums dzīvo lindermaņveidīgo, tie uzreiz piekautu mūsu lielos demokrātus, un iemācītu viņus dziedāt kaļinku :) un kad ienāktu kreivu armija Dzeris jau pirmais stāvētu ar Kreivijas karogu un sauktu slava Putinu! :) un vot i demokrātija būtu beigusies.
bet nu paldies Dievam mums ir NATO un laikam jau viņi mūs neuzmetīs.

+7
-4
Atbildēt

7

    dro > marmed 19.05.2013. 10.55

    bet nu paldies Dievam mums ir NATO un laikam jau viņi mūs neuzmetīs
    _____________
    Tikai tādā gadījumā, ja arī paši rūpēsimies par savu drošību.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > marmed 19.05.2013. 14.46

    Īrijai nav Krievijai līdzīgas kaimiņvalsts, kura izmantos jebkuru līdzekli, lai dabūtu atpakaļ savu bijušo koloniju.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > marmed 19.05.2013. 15.09

    Tad tu krieviju liec vienos svaru kausos ar islama ekstrēmismu?!:)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    juhans > marmed 19.05.2013. 17.37

    traks suncxxx
    To, ka 1940. gadā Latvijai nebija izvēles, noteica objektīvi, no valdības neatkarīgi apstākļi:
    – bruņoto spēku apjomi: Latvijai 1940.g. – 30 843 cilv., PSRS – 4,8 miljoni (t.sk. atbilstoši Latvijai uzspiestam „līgumam” 30 000 jau atradās Latvijas teritorijā),
    – Latvijai būtu nācies vienlaicīgi karot 4 frontēs: austrumu, dienvidu, rietumu (jūras robeža), ziemeļu,
    – Latvijai nebija pietiekoši daudz un atbilstoša bruņojuma; bez tam 2. Pasaules kara dēļ bija izslēgtas arī piegādes iespējas

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > marmed 19.05.2013. 19.32

    o_ja3_14. Iesaku Unabomberz 12:43

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > marmed 19.05.2013. 21.12

    Varētu padomāt, ka Somija 40. gadā bija NATO. Pateikšu priekšā – Somija iestājās NATO ap 95. gadu, ja atmiņa neviļ.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > marmed 20.05.2013. 16.25

    ex-diena-lasitaji. Somija nav NATO dalībvalsts, ekspert. Tik daudz jau nu vajadzēja zināt:):):)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

dro 19.05.2013. 10.33

Lai nu Dzintars tagad dakterē paša sašauto kāju, bet ar ko labāka Ēlerte? Vai daudz vēl naivo, kuri tic, ka uzvarot vēlēšanās, viņa kārtējo reizi nemainīs savas domas? Cik daudzi vēl tic integrācijai un IR redkolēģijai?:):):)

+8
-7
Atbildēt

44

    garausiitis > dro 19.05.2013. 10.51

    lno – raksts ir par Dzintaru nevis Elerti :)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 10.53

    klusais. Mācies no dzera? Kā apmātiem murgot par integrāciju nav gudrāk kā atzīmēt 15. maiju:)

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 19.05.2013. 10.56

    lno – paskaidrosi ?

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    armn > dro 19.05.2013. 10.57

    Nēesmu pamanījis, ka Ēlerte daudz mainītu domas. Līdz šim viņa ir bijusi drīzāk dzelžaina.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 11.05

    Ķencis&Pāvuls. Nu tad atgriezies 2010. gadā un atsvaidzini atmiņu, ko viņa rakstīja pirms un pēc vēlēšanām. Varbūt atgādināt, ka vēl 2006. gadā viņa aicināja balsot par TP?:):):)

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 11.06

    klusais. Skaidrāk neprotu:)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 19.05.2013. 11.08

    lno – tad nu nebūsi dzimis pedagogs :(

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 11.25

    klusais. Kritiku pieņemu – neprotu cilvēkus pārliecināt. Nav ne auras, ne harizmas:)

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    armn > dro 19.05.2013. 11.26

    Ino, atsvaidzini gan, lūdzu, manu atmiņu. Par ko tad viņai vajadzēja aicināt balsot 2006.gadā? Kāda bija toreiz izvēle? Manuprāt viņa aicināja balsot par šķēli, tad kad principiālu alternatīva bija Čevers, vai vēlāk Lemberga astoņkāja komanda. es varu saprast Ēlertes tā laika pozīciju, ņemot vērā “agrīnā perioda Šķēles” daudzsološo un vēl realitātē nepārbaudīto retoriku.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 19.05.2013. 11.27

    lno – neko darīt , es tāds pats :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 19.05.2013. 11.28

    Ķenci – 2006. gadā Čevers? … :)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 11.38

    klusais. Paldies, nomierināji:)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 19.05.2013. 11.40

    lno – vienmēr laipni :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 11.47

    Ķencis&Pāvuls. Plusiņi pie Tava komentāra norāda, ka neesi vienīgais “labi” informētais”:)
    Aklie mums rādīs ceļu, kurp iet…

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    armn > dro 19.05.2013. 11.50

    Klusais, Ino, jūs man neatbildējāt. Varbūt jums tā vieglāk.
    Manā atmiņā Ēlerte aicināja balsot par šķēli tad, kad izvēle bija pret Čeveru. Tāpat viņa Konstanti cīnījās pret Lemberga ietekmi un atbalstīja Šķēli, tad kad tas bija pretspars. Viņas darbībā vienmēr varēja redzēt loģiku, par ko viņai cieņa no manis.
    Par 2006. Īsti neatceros izvēles iespējas, vai viņai būtu bijis jāatbalsta Ūdri, kas tagad ir SC konsultante?? Atsvaidziniet man tālāka izvēles iespējas un ja variet arī kaut kādi linku no Ēlertes 2006. Gadā teiktā, jo cik es atceros viņa šajā laikā jau bija ļoti kritiska arī par Šķēli.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 11.51

    klusais. Labi skanētu laipnais klusais:)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 11.55

    Ķencis&Pāvuls. Nu 2006. gadā Čevers jau sen bija politiskis līķis. Manuprāt bija pat aizmirsti viņa otrreizējie centieni atgriezties politikā ar reklāmu nēģeri pie Brīvības pieminekļa.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    armn > dro 19.05.2013. 11.59

    Izskatās jūs puiši viens otru esat apmierinājuši un pietiek.
    Īstas atbildes izpaliek.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 12.07

    Ķencis&Pāvuls. Joprojām mūžīgā neziņa? Manuprāt 2006. gadā vajadzēja aicināt balsot t i k a i par JL, bet tad jau Ķenča partija bija TP?:):):)

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > dro 19.05.2013. 12.20

    to Ino
    Vai varat arī paskaidrot Ēlertes motivāciju aicinot balsot par TP vai arī iedot saiti kur tas ir teikts?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 12.29

    tara. Neatceros, vai šis tradicionālais Ēlertes aicinājums pēc 2002. gada bija Dienā vai intervijā LTV1. Taisnības labad gan jāatzīst,ka toreiz viņa neaicināja balsot tikai par TP, bet arī par JL:) Motivācija manuprāt – balsojiet par labējiem.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > dro 19.05.2013. 12.32

    Nu lūk, tas jau izskatās patiesāk! Paldies!:)

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 12.41

    tara. Vai neievērojāt manā iepriekšējā komentārā vārdiņu “tikai” pie tam retinātā drukā?:)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 19.05.2013. 12.49

    Ēlerte, acīmredzot, būtu laba, ja būtu vienmēr aicinājusi balsot par TBLNNK, pats par sevi saprotams.
    Manuprāt, 1996g( droši vien, sajaukts ar 2006g.), Šķēle vēl bija cerīgs, un, nevar teikt, ka viss, ko viņš darīja, bija slikts, 1998 gadā es pats par viņu balsoju, ko te pārmest ēlertei, tad jau nebija no kā izvēlēties, viņš bija mazākais ļaunums, par ko tad vajadzēja balsothttp://lv.wikipedia.org/wiki/7._Saeimas_v%C4%93l%C4%93%C5%A1anas?

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > dro 19.05.2013. 12.53

    Nepiekrītu tev Ino par vārdiņu tikai…
    Manuprāt Ēlerte ir rīkojusies ļoti pareizi aicinot izvēlēties labējo ideoloģiju un atstāt katra paša ziņā izvēlēties konkrēto partiju un cilvēkus, kas šo ideoloģiju pārstāv. Pretējā gadījumā tas būtu šaurs redzējums.
    Pašlaik mēs kritizējam arī Vienotību par savtīguma izpausmēm.
    Manuprāt pie vainas ir latviešu konservatīvisms, ko visspilgtāk redzam Ventspilī. Ļaudis baidās no pārmaiņām.

    Savukārt par NA rodas iespaids, kā par piedzerušu onku, kas veļas no viena grāvja otrā.:) Kur paliek ideoloģijas taisne?!

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 13.07

    tara. Vari nepiekrist, ja neatceries drošības likumus, notikumus ar Gulbi, Kalvīša murgus par ārzemju diversantu gatavoto apvērsumu. Es NA neaizstāvu, bet neesmu arī aizmirsis Ēlertes brīdinājumus par draudošo pagriezienu uz austrumiem pirms 10. saeimas vēlēšanām un “nav ne mazākā riska” /par koalīciju ar SC/ pēc vēlēšanām. Cik tur trūka, ja profesores nebūtu nostājušās pret? Ceru, ka uz nākošajām saeimas vēlēšanām bāleliņiem bēniņos uzausīs gaisma, varbūt arī nē:)
    Kur Vienotības ideoloģijas taisne? Referendumā pret otru valsts valodu vai 16. marta gļēvumā, atbalstot RP ministru?):):):)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 13.15

    dzeris49. Manuprāt, 1996g( droši vien, sajaukts ar 2006g.), Šķēle vēl bija cerīgs, un, nevar teikt, ka viss, ko viņš darīja, bija slikts, 1998 gadā es pats par viņu balsoju.
    ________________
    Nekas nav sajaukts, nedzer absintu. Ja tu 1998. gadā balsoji par TP, tad nu varēji paturēt savas pamācības pie sevis. Interesanti, ar ko tad TB būtu bijusi sliktāka par TP? Protams, ar nacionālo ideoloģiju:) Ne velti saskaņa vienmēr balsojusi kopā ar TP /izņemot īsu laika posmu, kad Ušakovs tēloja rietumu liberāli/, atbalstīja pat Kalvīša valdību, jo, lūk, Repše atteicās veidot koalīciju ar Jurkānu.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 19.05.2013. 13.23

    TP bija blēži, TBLNNK bija glumi blēži, kas piesedzās ar nacionālo ideoloģiju, tātad, divkārši blēži,tas ir daudz sliktāk.
    Karstā laikā absintu, parasti nedzeru, šodien dzeru alu, tev arī iesaku, nomierina nervus.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 13.31

    dzeris49. Protams, nav lielāks grēks kā vismaz vārdos atbalstīt nacionālu valsti! “Viņi taču nekur neaizbrauks”, bet latvieši ir zagļi:):):)

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > dro 19.05.2013. 13.35

    Ino, iesaku pamēģināt noiet taisni, kad zem rokas jāvelk piedzeries onka:)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > dro 19.05.2013. 13.59

    Ino, to ko es vislabāk atceros no Dienas publikācijām tu diemžēl nepiemini. Diena brīdināja ar milzīgiem sarkaniem burtiem uz pirmās lapas par aizdevumos izsniegto kopsummu pirms krīzes. Taču sabiedrības reakcija nesekoja …

    Tātad secinājums tikai viens – Latvijā var kliegt pilnā balsī par noziedzīgām lietām, sabiedrība to nedzird. Tātad Ino pārvērtē Ēlertes, kā Dienas vadītājas ietekmi.

    Grozījumi drošības iestāžu likumos netika veikti pateicoties VVF. Un pēc tam jau sākām skaļi runāt par oligarhu varu LV. Kurš sēdēja visās koalīcijas apspriedēs Kalvīša valdībā, to man Jums nav jāatgādina:)
    Par SC esmu pārliecināta, ka Vienotība nekad nebūtu pieļāvusi SC nonākšanu valdībā.

    Man būtu vēl kāds jautājums, – kurš pēc Jūsu domām ierosināja/veicināja valsts iestāžu naudas kontu pārcelšanu uz Parex banku pirme krīzes? Pavisam nesen uzzināju, ka tas tika darīts piespiedu kārtā.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 14.00

    tara. Manuprāt tieši es eju taisni atšķirībā no tiem, kuri bez iebildumiem atbalsta NA vai Vienotību. Vieniem nekas nav iebilstams pret flirtu ar SC un uzturēšanās atļaujām, otriem pret māžošanos ar 15. maiju:) Pret valsts un pašvaldību naudas guldīšanu Parex manuprāt nebija iebildumu nevienam. K&K nebija kritizējami, kaut to naudas atmazgāšanas bizness iespējams nodarīja valstij lielāku kaitējumu kā Lembergs un Šķēle kopā.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > dro 19.05.2013. 14.37

    Paldies, Ino. Vai ir kādi varianti, kāpēc neviens par to nerakstīja?! Manuprāt tas ir viens no būtiskākajiem notikumiem Latvijas jaunāko laiku vēsturē.
    Man versija ir tāda – tas tika izplānots tuvējā aizrobežā. Nerezidentu naudas ieguldīšanu, manuprāt, var noorganizēt izmantojot bara instinktus, kas valda Krievijā. Tāpat arī paredzēt kas notiks, ja šo naudu steidzīgi izņems baumu rezultātā.
    Manuprāt tādas shēmas nav nekas jauns…Katrā ziņā Krievijā latviešu labticība ir labi zināma – kuļturnij narod.
    Taču kas tie bija par ļaudīm, kas šo noorganizēja no Latvijas puses…Nu ļoti gribētos uzzināt, jo tad daudz labāk būtu iespējams prognozēt riskus nākotnē. Nu kaut vai to, vai ir vērts ieguldīt naudu Latvijā:)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 14.41

    Tas ir vienkārši lieliski. Vēl 1998. gadā dzerim Šķēle bija cerīgs, tātad jau bija aizmirsis ieceri prihvatizēt Latvijas mežus un Latvenergo! Dzeri tad jau tu esi atbalstījis arī Latvijas kuģniecības prihvatizāciju, kurā Lembergs apveda ap stūri Šķēli? Tādā gadījumā saprotams tavs naids pret Lembergu. Ak kungs! Šis viedais cilvēks, kurš sašutis par infantīlajiem nacionālistiem, tagad aģitē par RP, kad aģitējot par SC var kļūt par apsmieklu:):):)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 14.44

    tara. Nezinu, manuprāt vienkārši visus uzpirka, tajā skaitā arī “kandidāti uz prezidenta amatu” Sudrabu, kura nekādi nevarēja sastrādāties ar Dombrovski, bet lieliski jutās Parex.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 19.05.2013. 14.59

    1998 gadā es ne tuvu biju tik informēts, kā tagad.
    īsti vispār nebija par ko balsot tāpē balsoju par TP, kurā vispār, bija arī daudzi sakarīgi cilvēki, un nebija neviena komunista, kaut, bijušā, nebija arī dobeļu – tabūnu, utt., un citu nacionālākstu.
    Un, tas Lembergs dabūja kuģniecību, notika tikai pateicoties TBLNNK, kuru Lembergs bija nopircis pilnībā, kā “nacionalisti” varēja Latvijas lepnumu atdod šim blēdim un komunistam, un tu vēl gribi teikt, ka viņu patriotisko vāvuļošanu var uz’tvert nopietni?
    Šķele ne mežus, ne Latvenergo nedabūja, bet, ne jau pateicoties TB, bet gan sociāldemokrātiem, man viņi nepatīk, bet, tas ir viņu nopelns, vismaz, cik es atceros.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 19.05.2013. 15.50

    …lno…Tu, kā allaž, savos spriedumos un vērtējumos – kategorisks….piekrītu Taras teiktajam un pārmetumi Ēlertei un Ozoliņam no Tavas puses ir pārspīlēti….tolaik Ozoliņš skaidrāk redzēja, kas notiek ar tēvzemiešiem…starp citu, pati tolaik balsoju un atbalstīju TB un šķita, ka Ozoliņš pret TB izturas par šerpu….lai viņam nedaudz “ieriebtu” pie Ozoliņa bildes laikrakstā, mēdzu viņam piezīmēt radziņus…piedod, Aivar Ozoliņ, atzīstos, ka biju tikpat nekritiska, kā šobrīd VL! fani….
    ….tolaik redzēju gan Zīles, gan Lakuča, gan Grīnblata, gan Straumes aizkulišu brāļošanos ar Šķēli un viņu darbu disonasi ar vārdiem, bet pieņēmu, ka kopējas lietas labad – tas nepieciešams un piedodams….
    …raugoties uz šodienas nekritiskajiem VL! faniem – jāsaka, vēsture atkārtojas, bet šoreiz jau daudz glumākā veidā….

    P.S. ….nedaudz (patīkami) pārsteidza Tevis teiktais – “Lielākie “patrioti” bieži vien nodara lielāku ļaunumu kā valsts ienaidnieki.”….varbūt beidzot būsi sapratis un pieņēmis manis teikto, kas no Tavas puses vienmēr izsauca pretreakciju…labāk vēlu, nekā – nekad…. :)

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > dro 19.05.2013. 16.59

    Gan Kārlim Ulmanim, gan Raivim Dzintaram noteikti piestāv Ozoliņa piezīmētie ragi un nagi :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 19.05.2013. 18.32

    Manuprāt pie vainas ir latviešu konservatīvisms, ..
    _____________

    pamatīgi iekonservēts Stokholmas sindroms.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 19.27

    Piedod, Zane, nevarēšu attaisnot Tavas cerības. Mans sapnis ir nacionāla valsts, nevis kādas atsevišķas partijas uzvara vēlēšanās. Ozoliņš bija ļoooti redzīgs – pēc Šķēles komandas laboja savus komentārus un ienīda tos, kas ar TP brāļojās. VL fani ir tikpat nekritiski kā Vienotības fani, un Tu esi spilgts piemērs.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 19.05.2013. 19.47

    …lno…atkal iebrauci auzās – es tak par Saskaņas centru balsošu, ko Tu man to Vienotību sien klāt?….sen jau esi izskaidrojis, ka Vienotība ir maitas, bet vislatvieši kļuvuši par nodevējiem….par RP arī balsot nedrīkstot, kas cits atliek?…Saskaņas centrs!…pilsoņa pienākums jāpilda!….

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 19.54

    zanE. Netērē laiku. Paliksim katrs pie savām domām. Jāņi vairs nav tālu – varēsi kopā ar Ušakovu Daugavmalā uzdziedāt: Līgo Vaņa, bāba pjana:)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 20.02

    lama. Precīzi:)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 20.05.2013. 11.16

    Ķencis&Pāvuls – laikam domāts bija 1996.gads, jo 2006. gads iezīmējās ar trekno gadu uzvaras gājienu . 1996.gadā tiešām publiski Šķēle asociējās ar līderi , kurš varētu valsti vest pareizā virzienā – tas bija tiesa ārējais veidols, jo diemžēl pietiekami klusi toreiz tika runāts par viņa straujo lēcienu biznesā , ko mēģinaja masket ar puķu audzešanu , bet sastrādātās lietas Lauksaimniecības ministrijā loģiski ,ka īpaši netika celtas gaismā , jo nauda valdīja par zemi …

    0
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 19.05.2013. 10.11

Lasot par šiem “patriotu” svinību pasākumiem nāk atmiņā brauciens uz Abreni vēl tālo 80g. beigās . Atmiņā , ka biju ciemos pie Ozolas k-dzes ( kuras dēls Jānis Ozols gan latviski nerunāja , lai arī strādāja par prorektoru RPI ) . Ozolas k-dze dzīvoja posjolok Ritupes un tur bija arī upīte Ritupe … un kalna galā varēja redzēt uzbūvētu 30-tajos gados lielu skolu , kas vēl toreiz izskatījās iedvesmojoši un norādija uz Ulmaņlaiku attieksmi pret tautas izglītību.
Tad nu man pavisam vienkārša ideja prātā – varbūt kaismīgās runas , grūstīšanās pie pieminekļa , dažādu piemiņas dienu svinēšanu nomainīt ar paliekošu un sabiedrībai vajadzīgu darbu. Manuprāt daudz lielāku labumu latviešu tautai dotu piemēram VL akcija – skolotājs laukos . Tas ir – jauni centīgi VL biedri un ideju atbalstītāji nevis spriedelētu par 15 .maija atzīmēšanu , bet dotos uz tādām vietām kā piemēram Šķaune, Zilupe,Dagda, Kārsava u.t.t. un veiktu godājamo skolotāja profesiju . Vai slikta ideja ? Vai tā tautai nebūtu lielāka labuma nacionālās identitātes saglabāšanā ? Varat vai nē ?

+16
-5
Atbildēt

11

    peerku > garausiitis 19.05.2013. 10.20

    VL akcija – skolotājs laukos – būtu reāla patriotisma izpausme, bet patlaban tikai tāda pseidopatriotiska trokšņošana.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 19.05.2013. 10.26

    klusais. Tavs aicinājums Skolotājs laukos man atgādina Teivāna aicinājumu sākt strādāt 1988. gadā mītiņā pie kongresu nama, kad Berklavs aicināja organizēt Tautas fronti:):):)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 19.05.2013. 10.28

    DD1 – tur jau tā lieta , ka lozungus bārstīt nav liela māksla , bet ko reāli izdarīt ir kas pilnīgi cits. Teiksim padomājot par Kilblokas lēto šovu ar vēstures grāmatas pārpublicēšanu – iedomājies ,ka ir skolotājs, kas pats ar savu entuziasmu izveido mājaslapu bērniem ,lai būtu ,kur gūt informāciju par vēsturi , bet atnāk sterva ( atvainjos parvārdu, bet citu grūti izvēlēties ) un uztaisa šovu ar policiju . Un to var nosaukt par lojālu attieksmi pret valsti, pret izglītību ? Nu labi ,ka vismaz Parādnieks ( kaut gan nedaudz netradicionāli :) ) risina demogrāfiskās problēmas :)
    Kapēc nevar nacionālpatrioti, ja reiz viņiem tā rūp nācijas nākotne , ielikt visus spēkus nācijas izglītošanā nomalēs ?

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 19.05.2013. 10.29

    lno – un kas ir slikts manā aicinājumā ? Vari ko konkrētu bez atmiņām par Teivānu pastāstīt ?

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 19.05.2013. 10.34

    klusais. Slikts tur nav nekas, tikai neapzināts? naivums:) Ulamanim bija vara, bet NA nav pat izglītības ministra amats. Tavs ierosinājums man atgādina naivo inteliģentu murgus Mihalkova filmā Nepabeigts skaņdarbs mehaniskām klavierēm:)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 19.05.2013. 10.41

    lno – es pieļauju , ka naivums, bet principā kapēc nē ? Kas liedz NA savās rindās meklet un uzrunāt šādus jauniešus? Katrā gadījumā tas būtu konstruktīvāk kā svinēt 15. maiju . Tu man nepiekrīti?
    P.S. Ir tāds teiciens – trakiem pieder pasaule :)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 19.05.2013. 10.51

    klusais Par 15. maija atzīmēšanu jau uzrakstīju. Pirms doties uz Zilupi varbūt tomēr vispārējā izglītībā ieviest latviešu valodu?:)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 19.05.2013. 10.59

    lno – varbūt vēl trīsistabu dzīvokli ar džakuzi vajadzētu piedāvāt ?
    Patiesam patriotam Tevis pieminētās lietas nebūtu šķērslis . Nelaime tā ,ka patrioti tādi ,kas tikai mītiņos iet māk un policistus atlaist sola :)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 19.05.2013. 11.03

    klusais. Lai parakstītos par referendumu nevajadzēja ne džakūzi, ne 3 istabu dzīvokli. Tu jau kļūsti radikālāks par Dombravu:)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 19.05.2013. 11.09

    lno – kāds radikālisms? Vienkārši malku cirst nav mežā di… :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 19.05.2013. 16.08

    …Klusais….Tavs aicinājums ir saprātīgs un atbalstāms….pie tam, ja ņem vērā, ka Saeimā ir izveidota Valstiskās audzināšanas apakškomisija, kuru vada Raivis Dzintars…

    …”Vairot iedzīvotāju un īpaši jaunatnes piederības sajūtu Latvijai, cieņu un izpratni par latviskajām vērtībām, pienākuma apziņu tautas priekšā – tas ir katra skolotāja, žurnālista, režisora, mākslinieka un ikviena sabiedriski aktīva pilsoņa uzdevums. Līdz šim valsts vadītāji un politiķi par šo jomu ir klusējuši vai runājuši ļoti maz. Ar šīs apakškomisijas nodibināšanu patriotiskās audzināšanas jautājums sāks ieņemt būtisku lomu Saeimas dienas kārtībā,” uzsver R.Dzintars.

    Valstiskās audzināšanas apakškomisijas sekretāra amatā ievēlēta Inguna Rībena (Vienotība).

    Apakškomisijas sastāvā strādā arī deputāti Raivis Blumfelds (VL-TB/LNNK), Jānis Dombrava (VL-TB/LNNK), Nikolajs Kabanovs (SC), Janīna Kursīte-Pakule (Vienotība), Inese Laizāne (VL-TB/LNNK), Ināra Mūrniece (VL-TB/LNNK), Romāns Naudiņš (VL-TB/LNNK), Vladimirs Reskājs (SC), Vineta Poriņa (VL-TB/LNNK), Dāvis Stalts (VL-TB/LNNK), Jānis Upenieks un Jānis Vucāns (ZZS)….

    …ir tikai viena nelaime – diez vai vislatviešu rindās ir atbilstošas kvalifikācijas pedagogi, kuri būtu spējīgi realizēt R.Dzintara idejas tālajos Latgales nostūros….

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

dro 19.05.2013. 09.57

inghem65. Ja Baltijas valstis būtu pretojušās agresijai, tad rietumiem būtu bijis grūtāk tās nodot tēvocim Džo. Dievinot Ulamani, mēs dodam signālu, ka būsim neatkarīgi tik ilgi, cik mums citi to ļaus.

+10
-5
Atbildēt

19

    peerku > dro 19.05.2013. 10.08

    Jā, tas ir lielākais Ulmaņa grēks, ka uzkrāva pēcnācējiem šo nepretošanās kaunu. Tagad mēs liekam uzsvaru uz to, ka esam cietušie, bet nevaram lepoties kā Somija ar bruņotu cīņu pret PSRS. Es nespēju uzskatīt par Latvijas brīvības cīnītājiem ne tos, kas bija Latviešu leģionā vācu armijā, ne krievu.

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 19.05.2013. 10.15

    Mēs nevaram līdzināties somiem, jo somi ir lielāka nācija un viņu robeža ir purviem un mežiem …
    Tagad jau visi ir gudri, bet , kā pareizi Ozoliņš raksta, to neviens nevarēja paredzēt, ko krievi ieplānojuši savā ārprāta ļaunumā!

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 10.48

    DD1. Ja Latvija būtu pretojusies PSRS, varbūt nebūtu bijis latviešu leģions. Mēs nepārdzīvojam par 1/3 iedzīvotāju, kuri zaudēti 2. pasaules karā, cīnoties par svešu interesēm, tanī pašā laikā nepilns 10 bojāgājušo Bastejkalnā tiek uzņemta kā katastrofa.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 11.00

    Bet. Tagad jau visi ir gudri, bet , kā pareizi Ozoliņš raksta, to neviens nevarēja paredzēt, ko krievi ieplānojuši savā ārprāta ļaunumā!
    __________________
    Ulmanim vajadzēja vismaz lasīt Segodnja, ja paša izlūdienests nekur nederēja:) Tas taču bija viņa norādījums par PSRS neko sliktu?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 19.05.2013. 12.10

    Lno, Tev vakar esot bijusi vārda diena! tad apsveicu ar nokavēšanos un ši man patīk nu pat ļoti ļoti! Lai Tev vairāk optimisma!
    http://www.youtube.com/watch?v=4Fd8_gojNXc

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    peerku > dro 19.05.2013. 12.16

    Jauki zināt, ka vismaz muzikas gaumes ziņā man ir domubiedri, lai arī kā tur ar to politiku… :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 12.20

    Bet. Paldies. Es pat iedomāties nevarēju, ka Tev patīk soul. Vēlreiz paldies:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    nefratete > dro 19.05.2013. 12.43

    Nu re gala beigās lielākie pārmetumi Ulmanim ir nevis par apvērsumu 34.gadā, bet par nepretošanos 40.gadā.

    Ulmanim par viņa darbību līdz 34.gadam nevienam taču nav pārmetumu, un var arī cepuri noņemt viņa priekšā.

    1934.gadā Ulmanis viennozīmīgi īstenoja apvērsumu, nododams Satversmes ideālus. Lai arī tas ir kauna traips, objektīvi skatoties pasaules vēstures mērogā – 1934.gads bija gads, kad līdz Latvijai atnāca lielā krīze, kura jau pilnā sparā Eiropā bija iedzinusi ekonomiku purvā. Autoritāri režīmi bija nodibināti faktiski visās jaunajās Eiropas valstīs – Polijā, Ungārijā, Lietuvā, Igaunijā. Arī vecās Eiropas valstīs – Spānija, Portugāle, Vācija, Itālija. Līdz ar to apvērsums “kā tāds” no šodienas skatupunkta vērtējams kā nekas vairāk, kā posms valsts vēsturē, tāds viņš ir bijis, ar saviem plusiem un mīnusiem.

    Trešais par ko Ulmani var atcerēties – viņa nodevīgā uzruna un bezrakstura padošanās 1940.gadā. Es nebūt neuzskatu, ka viņam vajadzēja izsludināt mobilizāciju un sūtīt armiju uzbrukt krievu bāzēm, kuras kopš 1938.gada jau atradās Latvijā. Bet – tieši tas, ka Ulmanis uzrunāja visus palikt savās vietās un kalpoja kā dokumentu zīmogotājs Krievijai ir viņa lielākais kauna traips. Ja mēs salīdzinām ar Igauniju – Tallinā taču notika vienu dienu gara kauja starp vienu nepadevušos armijas vienību un Krievijas okupācijas karaspēku. Ar kritušajiem un ievainotajiem. Lietuvā Smetona aizmuka uz ārzemēm. Viss ko Ulmanim vajadzēja bija “ņemt pēdu”, ja reiz viņam pietrūka drosmes kaut kam vairāk. Bet viņš izvēlējās censties izkalpoties.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 12.54

    Unabomberz. Perfekti! Lai Jums laba veselība:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > dro 19.05.2013. 13.32

    Ja Latvijas armija būtu pretojusies, tad ru nevarētu apgatvot, ka LV labprātīgi iestājās psrs.
    Mēs varētu atklāti runāt visos līmeņos par okupāciju, Ženēvas konvencijas pārkāpšanu un kompensācijas pierasīšanu no Krievijas.
    Mēs būtu daudz vnk atrisinājuši okupācijas laikā iebraukušo okupantu statusu un pašlaik nebūtu SC mēra Rīgas domē.

    Nekad, nekad, nekad nav pieļaujami prioritāšu sarakstā kā galvenos minēt mantiskos labumus/ekonomisko uzplaikumu, ja kaimiņos ir tāda valsts, kā Krievija.

    Mēs vēljoprojām maksājam Ulmaņa stulbuma radītos rēķinus.

    Tāpēc mans ieteikums NA:
    15.maijā kaisiet pelnus uz galvām un mācieties no Ulmaņa kļūdām.
    Izbeidziet brāļoties ar “labo saimnieku” lembergu, kurš mūs visus pārdos un vēl uz tā labi nopelnīs.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 19.05.2013. 13.33

    Lno, tas ir forši, ka varam tā parunāt un paklausīties, ko super jauku, ko nemaz ar vārdiem tā nevar pateikt.
    Šis gan nav labākais James Brown ieraksts, jo labāk man patīk viņa ieraksts no Pavarotti koncerta kopā ar draugiem. Tas ir dievīgs.
    Ek, neņem to politiku tik ļoti pie sirds tik jaukā laikā, bet, balsot gan ej, neļauj tam SC tik viegli tikt pie varas atkal, jo to jau viņi vien grib.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 13.47

    Bet. Redzi,ja būtu saeimas vēlēšanas es varētu balsot par Vienotību, izsvītrojot tos, kuri aptraipījuši reputāciju, bet ko svītrot Rīgā, Škaparu? Īsti nevienu nepazīstu. Man tur nav neviena pozitīva tēla. Varētu balsot par Broku, bet kas ir pārējie? Nevaru uzņemties tādu atbildību:):):)
    P.S. brauns īsti nav manējais. Man labāk patīk R. Čarzs. P. Sledge kaut salds, tomēr arī tuvāks.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dro 19.05.2013. 15.22

    tara. Piekrītu! Plus vēl tas, ka krievu pauninieki uz tādu kareivīgu Latviju nemaz nerautos!

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 19.05.2013. 15.31

    articulus – tev “pederasti” briesmīgs lamu vārds?
    Tad jau tu pats esi “zilais”, ar 80% varbūtību.
    Vairākās valstīs veikti eksperimenti, kad grupai brīvprātīgo vīriešu, no kuriem viena daļa izturējas pret homoseks. indiferenti, otra daļa bija izteikti homofobi un visur par to bazūnēja, veica eksperimentu.
    Rādīja kailu sieviešu un vīrīšu bildes un filmas.
    Rezultāti bija tādi, ka tiem, kas pret homoseks. izturējas indiferenti, erekcija un uzbudinājums iestājas, apskatot kailas sievietes, homofobiem – ap 80% erekcija un uzbudinājums att. zonās smadzenēs iestājas, apskatot kailus vīriešus.
    Kā patīk rezultāti, un par ko tie liecina?
    Bieži skaties geju porno, kā ir, articulus?
    Nu bet ko kautrējies, tas viss normāli, esi dabisks, un visi tavi kompleksi pazudīs!

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dro 19.05.2013. 15.44

    dzeris. Tā tas ir! Turklāt visās jomās. Piemēram, cilvēki, kas bez apstājas lamā valdību un sauc tos par zagļiem, ar putām uz lūpām aizstāvēs Lembergu. Strādnieki, kas visskaļāk lamā priekšnieku par algas aizkavējumu, paši saņemot šo algu to uzreiz to notralina, aizmirstot par parādiem un saistībām.
    Mozaīkas gājienu laikā var droši novērot divus geju bariņus – vienus ar karodziņiem, otrus ar sūdu maisiņiem.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    valdis > dro 19.05.2013. 15.49

    Ino. Klausiet Bet: bet, balsot gan ej, neļauj tam SC tik viegli tikt pie varas atkal, jo to jau viņi vien grib.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.05.2013. 19.56

    urga. Paldies, draugs. Vēl ir laiks…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 19.05.2013. 20.45

    tara: Izbeidziet brāļoties ar “labo saimnieku” lembergu, kurš mūs visus pārdos un vēl uz tā labi nopelnīs.
    ———————–
    Ozoliņa mīlulis Kalvītis jau ir mūs pārdevis, un arī samaksu saņēmis, bet Jums vienalga, vai ne?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Ainārs > dro 20.05.2013. 13.53

    Kā nosmējos par Džera komentāru! :-) Tiešām, kopš kura laika gejs ir kāds lamuvārds – dažs labs laikam no krēsla nogāztos, uzzinot, ka, piemēram, Beļģijas premjers IR gejs. Cik tas ir šausmīgi, un uz kurieni tā rietumu sabiedrība iet. :-)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ekmanis 19.05.2013. 09.51

Visu cieņu un lielu pateicību Kārlim Ulmanim par to, ko viņš paveica 1918.gadā. Taču teikt, ka 15.maija apvērsums veicināja vai radīja īpašus apstākļus Latvijas valstiskuma zaudējumam un boļševiku okupācijai ir aplam. Ja Staļins ar savu sabiedroto Hitleru bija nolēmuši sadalīt Eiropu, viņiem nekādi šķēršļi neeksistēja, ieskaitot arī demokrātiju. Tolaik Čehoslovākijas attīstītākā demokrātija Eiropā Hitleram nepavisam nebija traucēklis valsti iznīcināt un pievienot savam reiham. Neviena Eiropas valsts Čehoslovākiju neaizstāvēja, pat veicināja Hitlera nodomu. Ulmaņa nepiedodama kļūda 1934.gadā bija sociāldemokrātu vajāšana, bet par autokratisko varu neviens īpaši neuztraucās, jo tolaik bija svādāki uzskati kā šodien.

+10
-4
Atbildēt

10

    jmaklakovs > ekmanis 19.05.2013. 10.00

    Kāds pamats aizstāvēt valsti, ja tā pati atdodas bez neviena šāviena? Aizstāv un atbalsta tikai tās tautas, kas cīnās par savu neatkarību! Tas būtu jāņem vērā arī Latvijai šobrīd – NATO pati par sevi nav garantija neatkarības saglabāšanai, pašiem arī jābūt morāli un tehniski gataviem cīnīties par savu valsti!

    +18
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > ekmanis 19.05.2013. 10.13

    Jā, tas nu ir smags sitiens, ja patiešām Ulmanis vienpersoniski atļāva krieviem izvietot kara bāzes Latvijā, bet viena alga, ja ienāca svešs karaspēks 1940. gada 17. jūnijā citā valstī un pieprasīja nekavējoši mainīt valdību un rīkot vēlēšanas sveša karaspēka klātbūtnē, kurš starp citu bija izvietots arī pie prezidenta pils, tad nu gan , vai kādam jāšaubās, ka tā bija okupācija, vai ar vienu vai daudziem šāvieniem. Gan jau šāvieni arī bija paslepeni, kā jau krievi to prot.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ekmanis 19.05.2013. 10.18

    Par to krievu karaspēku – bieži tiek pieminēta Somija , bet vai kāds ir savām acīm redzējis dabas izveidotās aizsardzības pozicijas Somijā ? Latvija ar savu reljefu ir kā uz delnas , kamēr Somijas ezeri un klintis ir dabiskas aizsardzības pozicijas gluži tāpat kā pašnāvnieciski būtu no jūras uzbrukt Zviedrijai ar tās šērām un trīs fārvāteriem uz Stokholmu , kur joprojām var redzēt klintīs iebūvētus aizsardzības punktus .

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ekmanis 19.05.2013. 11.06

    klusais
    Par Mannerheima līniju daudz aprakstījis kara vēsturnieks Viktors Suvorovs. Pēc loģikas, kā viņš uzskata, to vispār nebija iespējams pārraut. Ne velti Staļina ultimāts Somijai bija atvirzīt savas robežas aiz aizsardzības līnijas. Tad visa Somija būtu ieņemta dažās dienās, bet Zviedrija savu neitralitāti varētu sarullēt trubiņā un iebāzt sev vienā vietā.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ekmanis 19.05.2013. 11.21

    articulus – man ir nācies pašam būt tajās vietās … Tur ir jābūt trakam vai ķīnietim , lai mēģinātu to līniju pārraut . Par Zviedriju – nu Botnijas krasts ir samērā ņemams , ne tas kas no Baltijas jūras …

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ekmanis 19.05.2013. 12.02

    klusais
    Pa sauszemi ieņemt Zviedriju būtu bijis ne grūtāk, kā vāciešiem Franciju, apejot Mažino līniju.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > ekmanis 19.05.2013. 13.29

    nomale, beidziet demagoģiju par to aizstāvēšanos un neaizstāvēšanos. Ieiešana svešā teritorijā ir okupācija, neatkarīgi no tā vai tika nolikta armija pretim vai nē.

    Pēc jūsu loģikas sanāk, ka ķīlnieki bankā, ja tie vismaz nepapretojas laupītājiem minūtes piecas, arī nebūtu uzskatāmi par ķīlniekiem, un ja bankas apsardze nepapretojas kaut mazliet iebrucējiem, laupītājiem, tad banka labprātīgi vienojoties ielaiž laupītājus un laupītāji kļūst gandrīz vai par likumīgiem bankas īpašniekiem.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > ekmanis 19.05.2013. 15.18

    articulus100. Amizanti, ka bieži atsaucoties uz Suvorovu, tu neesi pievērsis uzmanību viņa pirmās grāmatas nosaukumam Hitlers – Staļina ledlauzis. Nebūtu Staļina, nebūtu Hitlera.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ekmanis 19.05.2013. 15.38

    lno
    “Nebūtu Staļina, nebūtu Hitlera.”

    Pakasīties vajag, paģiru sindroms nomoka?
    Ja nebūtu bijis Staļina, vajadzības pēc Hitlera cilvēcei nebūtu bijis. Vēl nacionālsociālisti nebija tikuši pie varas, un visa Eiropa tikai vēl knapi bija atguvusies no Koļana I imperiālistiskā WWI šausmām, kad fiziskais un garīgais kroplis, Rūzvelts, jau piedalījās Staļina imperiālistiskā WWII gatavošanā, industrializējot fašistisko izdzimteņu krieviju. Tas varēja būt par iemeslu anticionisma eskalācijai Vācijā.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ekmanis 19.05.2013. 18.43

    roberts_j nomale, beidziet demagoģiju par to aizstāvēšanos un neaizstāvēšanos.
    _____________________
    Nē.

    lai tik turpina

    šitiem jāstāv prožektoru gaismā- kad ies vaļā viņi paši sev uzkrāsos buļļa aci uz nabas un skries virsā ienaidniekam.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

austrisv 19.05.2013. 09.50

” Ulmanis nezināja nākotni, un mēs nevaram zināt, kā viņš būtu rīkojies, ja būtu zinājis, kāds liktenis sagaida latviešu tautu. Toties Dzintars zina pagātni un totalitāro režīmu nodarīto postu latviešu un citām Eiropas tautām. Tad ko īsti viņa partija svin 15.maijā un novēl mums visiem?”

Šis gan ir labi pateikts un diezin vai Ulmanis paredzēja to, ka krievi viņu pamatīgi apčakarēs un izsūtīs…
Paskatīsimies kā tagad blefo Ušakovs , bet darbi tad Ušakovam kādi? Krievu valodas referendums un tas tikai sākums, pārējais labi slīpēts, bet tomēr saskatāms, ja jau ir parakstīts līgums ar Putina partiju.
Tas, ka nacionālās idejas tiek izmantotas no Latvijai nelabvēlīgo spēku puses , nav nekāds jaunums, jo gan Šķēle, gan Lembergs taču arī savām partijām deva svēto nosaukumu nacionālās partijas ( konservatīva vai liberāla, kāda starpība oligarhiem, bet galvenais nacionāla.
Nu jau atkal nekā jauna, ja nu vienīgi dedzīgāk, lai sadzirdētu , jo daudzi šajos kārtējos nacionāļos jau vīlušies, palaid tik pie varas, ja neredzam vai nespējam to saskatīt.
Piemēri gan bijuši RD 2004. gadā.

+11
-4
Atbildēt

1

peerku 19.05.2013. 09.11

Brīvajā Latvijā bijuši 2 apvērsumi,- viens Ulmaņa, otrs Zatlera – veikti it kā ar cēliem nolūkiem, bet abi uzskatāmi par neleģitīmiem. Kas attiecas uz pēdējo, tad, ja vien tautai tiktu dota iespēja, tā ar tādiem pašiem panākumiem nobalsotu atkal par Saeimas atlaišanu.

Uzskatu, ka Latvijai jāatskās no dekoratīvās Prezidenta institūcijas, jo tā mazai demokrātiskai valstij ir vajadzīga kā zaķim stopsignāls un pie tam vēl ļoti dārgi izmaksā. Diskusija par šāda veida konstitucionālo reformu varētu sākties pēc pievienošanās Eirozonai.

+6
-6
Atbildēt

0

andris902 19.05.2013. 08.47

….vislatviešu apjūsmotājiem pie vieniem kreņķiem arī Otto Ozola raksts:

-“Jau vairāki apskatnieki un vēstures zinātāji ir norādījuši, ka Nacionālās apvienības līderis Raivis Dzintars ir izrādījies vai nu Latvijas vēstures nejēga, vai arī cinisks valsts noziedznieku apjūsmotājs. Piedevām jau agrāk pierādījis sevi kā glumu bezmugurkaulnieku. 15. maijā Dzintars atļaujas jūsmot par personu, kura saskaņā ar 18. novembrī dibinātās Latvijas garu un likumdošanu uzskatāma par valsts noziedznieku, – Kārli Ulmani. Vēl iepriekš Dzintars sācis koķetēt ar bijušo kompartijas funkcionāru Aivaru Lembergu. ”

http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/464562-sokejosi_na_lideris_raivis_dzintars_valsts_noziedznieku_slavinatajs

+17
-9
Atbildēt

5

    dro > andris902 19.05.2013. 09.41

    zanE. Otto Ozols ir histērisks jampampiņš, to viņš pierādīja, pasniegdams puķes Sudrabai, bet viņš nav tik cinisks blēdis kā Ozoliņš. Gadi iet, bet Dzintars gudrāks nepaliek – agrāk māžojas kā pērkoņkrustietis, tagad atzīmē 15. maiju, balso pret likumu, kurš kriminālvajātiem deputātiem liegtu iespēju darboties pašvaldībās. Ja arī likums nav korekts, tad viņam būtu vajadzēja saprast, cik balsu viņš zaudēs pašvaldību vēlēšanās. Ozoliņa atbalsts Vienotībai kā barometrs rāda, ka tā sasniegusi LC un TP briedumu – reālpolitiķi, kuri tirgo uzturēšanās atļaujas kā kādreiz katoļi indulģences.
    Es laikam šīs vēlēšanas izlaidīšu – paliks cerība, ka, zaudējot pašvaldību vēlēšanās, bāleliņi pārgrupēsies un uz saeimas vēlēšanām izstums no sava vidus neatkarības tirgotājus. Bez Abrenes, uzturēšanās atļaujām jau vēl tirgojama neatkarība, cik nu no tās palicis…

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > andris902 19.05.2013. 09.48

    lno. Izlaid gan šīs vēlēšanas! Mēs izdomāsim Tavā vietā kam mūs vadīt nākamos 4 gadus!

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 19.05.2013. 09.53

    nomale. Tev nav jādomā – vienmēr taču esi balsojis par “gaišajiem” spēkiem?:):):)

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > andris902 19.05.2013. 10.03

    Ino. Es vienmēr par labajiem!:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 19.05.2013. 11.20

    articulus. Lielākie “patrioti” bieži vien nodara lielāku ļaunumu kā valsts ienaidnieki. Dievs, pasargi mani no draugiem, ar ienaidniekiem es pats tikšu galā:)

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 19.05.2013. 08.45

Un šajā pašā sakarā – ko mūsu prezidents Bērziņš darīja 15. maijā Turkmenistānā? Vai demokrātiski ievēlētām amatpersonām būtu oficiālos pasākumos jāgodina mūsu pašu valsts pamatu grāvēji? Nupat piedevām pieņemts likums kurš aizliedz pasākumu laikā slavēt noziegumus!

+9
-7
Atbildēt

0

jmaklakovs 19.05.2013. 08.36

VL divkosība lien laukā pa visām vīlēm: RP gatavi lamāt tikai par to, ka iespējams, droši vien, tā šķiet, tā baumo, viņi būtu gatavi piekāpties Maskavai kaut kur, kaut kad, tai pašā laikā krīt ceļos latvju baķkas pieminekļa priekšā, aizmirstot, ka šis baķka sagrāva Latviju un pēc tam atdeva tās pārpalikumus tai pašai Krievijai.

+9
-7
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 19.05.2013. 08.32

Skatos, ka te dažs labs sapņo par “normālu Rietumu tipa partiju” Latvijā.
Bet tieši tas pats “kollega”, pie ārzemju ziņām rakstīdams par Rietumiem, zūdās par to, ka tur (viņa izsapņotajos Rietumos?) viss ir tik slikti, tik slikti…
Vārdu sakot, manipulē uz nebēdu.

+6
-2
Atbildēt

0

buchamona 19.05.2013. 07.40

Cinisms ir mūsmāju “nacionāli konservatīvo” politiķu tradīcija kopš Latvijas atjaunošanas. Deviņdesmito gadu sākumā viņi metās veikli šiverēt mežonīgās privatizācijas džungļos rokrokā ar čekas stukačiem un jukjukām ar bandītiem treniņtērpos, tikai vienmēr bīdīdami pa priekšu latviešiem svēto Brīvības pieminekli – “Tēvzemei un brīvībai”. Partijas vecāko brāļu tradīcijas turpina “dedzīgais jauneklis ar Latviju sirdī” Raivis Dzintars, kurš nu arī “visu Latvijai” kārto atbilstoši politiskajai konjunktūrai. ++++

Ozoliņš ar vieglu roku ieliek vienādības zīmi starp čekistu stukačiem, bandītiem treniņtērpos un nacionāli domājošu cilvēku, kurš savu pārliecību balsta uz konservatīvu vērtību pamatiem. :) Ozoliņš šādi rīkojas tādēļ, ka svarīgāk par visu šim absolūtajam liberistam bez morāles, ir ne jau cīnīties pret vadonismu un negodīgiem zagļiem politikā, bet gan ” iedzīt zemē” nacionāl – konservatīvu ideoloģiju. Tieši šī ideoloģija un ne jau zagļi un ” potenciāli vadoņi” šiem pseido liberāļu gaismnešiem šķiet tā bīstamākā. Tādēļ tādi nekorekti vispārinājumi – visi nacionālkonservatīvi domājoši cilvēki ir zagļi treniņbiksēs utt… :)
Ja Ozoliņš tiešām būtu godīgs, objektīvs žurnālists, nevis netīrs demagogs, tad viņš apzināti nejauktu vienā putrā politisku ideoloģiju ar kriminālām kaut kādām darbībām. Cilvēkus ar kriminālu domāšanu var atrast jebkurā LR politiskajā partijā.

Kas attiecas uz Dzintara uc VL biedru koķetēšanu ar 15. maiju, tad man kā NA vēlētājam tā ir absolūti nepieņemama. Arvien biežāk nākas pārliecināties par to, ka manas cerības – VL ienākšana lielajā politikā nostiprinās pamatus vienai nopietnai nacionāl – konservatīvai partijai Latvijā, nepiepildīsies. Diemžēl.

+17
-15
Atbildēt

15

    ligakalnina > buchamona 19.05.2013. 08.59

    Vai tad Ozoliņš vainīgs, ka mūsu “nacionalisti” izmantoja ideoloģiju tikai kā dūmu aizssegu kriminālu darbību piesegšanai, un bija nopirkti no kriminālo darbību veicējiem, valsts nozadzējiem, ar visām iekšām?
    Ja partijā varu uzurpē tik glumi, divkosīgi un blēdīgi cilvēki, tā nav Ozoliņa vaina, dabiski, tādi tur ir mazākumā, bet, taisni viņi tur visu nosaka.
    Kāpēc tad partija nespēj pašattīrīties, bet, turpna grimt vēl dziļāk, liekot amatos Lūsim līdzīgos, maigi sakot, neviennozīmīgi vērtētus cilvēkus, un turpina kalpot Lembergam nu jau pilnīgi atklāti?
    Tātad, tās vērtības galīgi nav tās, ko viņi deklarē.
    Bet, vismaz, tev arī sāk atvērties acis uz šīs partijas “spici”, nesaku, ka visi tur ir slikti.

    +21
    -11
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 19.05.2013. 09.17

    Dzeri. Ja Tu kādu sauc par zagli, tad dari to, nosaucot konkrētu vārdu uzvārdu un atsaucies uz konkrētiem pierādāmiem faktiem, bet nepin noziegumu kopā ar cilvēka ideoloģisko pārliecību un nevispārini – normālā sabiedrībā valda šāda prakse.
    Es šo rakstu, šādu vispārinātu muldēšanu, uztveru personīgi. Es uzskatu, ka Ozoliņš šajā rakstā ir apvainojis gan mani, gan manus tuvākos domu biedrus un par tādām lietām ir jādod pa purnu :)

    +16
    -15
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 19.05.2013. 09.28

    Ozoliņš jau nerunā par visiem NA atbalstītājiem, bet gan par tās politiķiem.
    Notiesāts jau neviens nav, dabiski, bet, visumā, tāds iespaids no viņu darbības palika, ja tā nebūtu, TBLNNK vēl tagad būtu Saeimā ar 20%, kā Krasta laikā, škiet bija.

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    marmed > buchamona 19.05.2013. 09.50

    Krasta laikā bija un izskatās, ka pēc nakamajām vēlēšanām būs atkal…. RP noiet pa burbuli, V pamet vienīgais pozitīvais tēls Dombrovskis un dodas uz Eiropu, kas paliek? tipa uz R orientēta partija ar kontrobandistu Zaķi un intriganti Āboltiņu vadībā :) nice :)

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 19.05.2013. 09.58

    dzeris49 Tā jau ir tā Latvijas politikas lielākā nelaime, ka vairumā gadījumu mēs katru politisko partiju personificējam ar konkrētiem cilvēkiem, kuri šo partiju pārstāv, bet nevis ar šīs partijas ideoloģiju, kas vairumā gadījumu ir starptautisks lielums. Vairumā gadījumu, ja runājam par Latvijas politiku, tad mēs runājam par Lembergu, Šķēli, vai Baķku, piemēram, bet nespriežam par to, ar ko tad īsti atšķiras, vai atšķīrās ZZS, TP un TB ideoloģijas, piemēram. Tad nu arī Ozoliņa tipa žurnālisti manipulē ar sabiedrības domu, izmantojot šo mūsu spriešanas kļūdu.

    Ja var personificēt kāda politiska spēka ideoloģiju ar tās vadoņiem, tad tas ir SC, Ušakovs, Urbanovičs utt. Šinī gadījumā tiešām nekādas atšķirības starp šiem lielumiem nav

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 19.05.2013. 10.04

    riņķī apkārt. Tad nu arī Ozoliņa tipa žurnālisti arī manipulē ar sabiedrības domu, izmantojot šo mūsu spriešanas kļūdu.
    __________________
    Taisnība, bet nevar arī uzticēt Dzintaram nacionālo ideoloģiju kā ķēkšai valsti. Tāds pats manipulātors kā Ozliņš, tikai nezinu vai aiz muļķības, vai “reālpolitikas”:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 19.05.2013. 10.04

    Riņķī apkārt, dziļi cienot Tevi , tomēr neesi tik bargs pret Ozoliņu, jo žurnālista darbs un pienākums ir redzēt un analizēt to, kas notiek politikā un partijās.
    Es arī esmu īsti nacionāls cilvēks, bet nebalsoju vairs tikai par šīm tikai uz nacionālām idejām balstītām partijām, jo viņas izmanto cilvēku nacionālās jūtas savu labumu gūšanai. Šīs partijas sākot no 90 gadu sākuma sevi ir galīgi diskreditējušas: Vai tad ne tas pats Pažarnovs, vai tik tagad nav jau SC, tāpat Straume- lasīja lieliskas runas uz valsts svētkiem, bet darbi tad bija kādi? Zīle- biznesa partneris Lembergam. Birks un vienošanās par RD mēra krēslu Utt un utt. Kāda bija šo tēvzemiešu nodevība arī balsojumā par Abreni atbalstot citus oligarhiem izdevīgus līgumus, bet vienatnē balojot pret Abrenes atdošanu! Manuprāt, varēja neatbalstīt toreiz Šķēlem izdevīgu lēmumus, ja jau šie tā vienkārši atdod Abreni Putinam par ēzeļa ausīm.
    Vai ideja vien ir tā vērta, lai uz šo ideju iedzīvotos daži tā saucamie patrioti vārdos, bet darbos atbalstot valsts nozadzējus?
    Saprotu, ka ir sāpīgi vilties partijās, bet tās tomēr ir tikai partijas un viņās iefiltrēsies provokatori, ka sačakarēs visu labo. Krievija par to parūpēsies, lai mēs būtu it visā vīlušies. Par to varam būt droši, bet vai tāpēc mums par šiem viltvāržiem ir jābalso?

    +15
    -6
    Atbildēt

    0

    marmed > buchamona 19.05.2013. 10.23

    Kad Bet beidzot V vilsies? :) protams ka NA ir pina ar blēžiem! bet tāpēc jau var strīpot un vilkt krustiņus, daudzi blēži jau tāpēc ir izstrīpoti, tā turpinot Rasnačs būs ārā pēc nakamajām vēlēšanām…. par Zīli gan tu kļudies, var jau būt, ka viņam ir draudzīgas attiecības ar Lembergu, bet gudrāka par viņu NA nav un arī Eiropā viņu pozitīvi vērtē.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 19.05.2013. 10.36

    rinķī apkārt
    “..tad mēs runājam par Lembergu, Šķēli, vai Baķku”

    Pastāsti ko par “baķku” bez tā, ko jau zinām no pakaļā drāztiem kuces bērniem, meļiem, staļinistiem, kremļjaģām un latviešu nīdējiem!!! Kaut ko, vismaz tik briesmīgu, kā Ķīļa centienus no AI izspiest latviešu valodu, aizvietojot to ar absolūtā ļaunuma atribūtu, krievu.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 19.05.2013. 11.32

    Partiju vērtē pēc tās darbības, nevis pēc tā, blēži vai godīgi cilvēki tur pārsvarā.
    Un TB NA darbība neliecina, ka godīgi cilvēki tur var ko ietekmēt, pat, ja viņu tur 99%, vektoru, diemžēl, nosaka bērziņi, rasnači, dzintari un parādnieki, nevis kaut vai Apsītis, Riņķī apkārt, Latkovskis, Ino, utt., nemaz nešaubos, ka tie, kas šeit NA aizstāv, 99% gad. ir godīgi cilvēki un Latvijas patrioti.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > buchamona 19.05.2013. 12.15

    dzeris49
    “..vektoru, diemžēl, nosaka bērziņi, rasnači, dzintari un parādnieki, nevis kaut vai Apsītis, Riņķī apkārt, Latkovskis, Ino”

    Aizejiet tikai aiz Mannerheima līnijas ar pārējo teritoriju(apsīši, latkovski), ātri tiksim galā/Josjka Staļins/.
    Trūkst NA radikālā spārna, lai tā būtu kaut uz pusi tik nacionāla kā “Likud” Izraēlā vai Ungārijas “Jobbik”

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    grislits > buchamona 19.05.2013. 13.21

    Piekrītu riņķī apkārt, ka par tādiem vispārinājumiem Ozoliņš ir pelnījis, mazākais, pa purnu.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 19.05.2013. 14.38

    Mums ir vārda brīvība, un Ozolīnam var būt savs, kaut subjektīvs, viedoklis, kas ir Rietumu sabiedrības un demokrātijas pamatvērtība, pa purnu par to nedod, ja nu kādi musulmaņu radikāļi, kas Rietumos dzīvo un mēģina to iznīcināt, kopīgi ar Rietumu kreisajiem superpolitkorektajiem plānprātiņiem, kas nu jau politkorektumu pārvērš par cenzūru, ja kādam O. argumenti šķiet nepatiesi, derēja tos apgāzt ar kontrargumentiem.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 19.05.2013. 20.35

    V pamet vienīgais pozitīvais tēls Dombrovskis un dodas uz Eiropu, kas paliek? tipa uz R orientēta partija ar kontrobandistu Zaķi un intriganti Āboltiņu vadībā :)
    ——————–
    Tā’pēc jau Ozoliņš tā cenšas diskreditēt TB, ka jākalpo saviem saimniekiem, lai tie tiktu pie siles.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > buchamona 19.05.2013. 21.03

    Kurai partijai tad ir ideoloģija?

    V raksturo, ka tā ir pro-Rietumnieciska, bet man žēl Latvijas, ja tā tiešām ir derīga ideoloģija.

    RP ir pret oligarhiem – ļoti labi, bet tāpat kā pro-Rietumnieciskums arī šis ir pašsaprotams normālas partijas un valsts aspekts, taču vismaz RP šķiet dogmatiskāki par V, kam nav iebildumu saspēlēties ar oligarhiem, ja tas ir nepieciešams. Salīdzinot ar V, RP ir vārdos ļoti izteikti skarbā kapitālisma nevis sociāldemokrātijas pusē, atbilstoši RP lobējamībā piekāpjas varbūt vienīgi visu zināmajam garausim, taču RP vadīto ministriju veikums beigās sanāk drīzāk sociāldemokrātisks, kamēr centriskie V izrādās baisie kapitālisti, kaut vai LM pūliņi Latviju padarīt par Eiropas lētā darbaspēka centru.

    SC – sociāldemokrātija un pārējais ir tikai tukši vārdi, no V atšķirās ar to, ka domu un skatiena vektors pavērsts pretējā virzienā. Izpratne par ētiku un tiesiskumu atbilstoša tam.

    NA – nacionālisms ir tikai tukši vārdi, kuriem tic vienīgi fani un varbūt daļa partijas, kuri neko nevar ietekmēt. Izteiktas tieksmes uz diktatūru, tādēļ vārdos uz Eiropu, bet skatiens uz austrumu diktatūrām, no kurām mācīties “saimniekot”.
    ZZS – komentāri lieki

    Tad kurai partijai Latvijā ir jebkāda ideoloģija?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

ligakalnina 19.05.2013. 07.38

Vāji izglītotiem un politiski infantīliem cilvēkkiem autoritārisms un pat totālitarisms vienmēr būs mentāli tuvāks un saprotamāks par demokrātiju, kuru viņi uztver kā “bardaku”, nevis sablansētu pašregulējušos sistēmu, tāpēc jau visas tās runas par “vienotību”, utt. ( dabiski, visiem jāapvienojas ap VL, tāpat kā tie, kopā ar caurkritušajiem tēvzemiešiem, apvienojušies ap Lembergu).
To jau arī svin – savus nerealizētos sapņus.
Un te VL atkal daudz tuvāka kādai Kremļa ER ar tās “vienotību” un “varas vertikāli”, kurai līdzīgas vērtības, nekā normālai Rietumu tipa partijai.
Un tiešām priecē, ka tik vien tur salasijās.

+28
-13
Atbildēt

4

    marmed > ligakalnina 19.05.2013. 09.47

    Dzeri, tu pats sev neliecies smieklīgs ar savu svēto govi – Demokrātiju? Izskatās, ka esi vēl aizkavējies 90’os :) Paskaties ciks cilvēkus ir nogalinājis demokrāts Obama? Lukašenko pārspēj mierīgi…. Runājot par 15. maiju, nēesmu diktatūras fans un, lai arī kā negribētos atzīt, demokrātija ar visu savu bardaku ir labākā pārvaldes forma, bet runājot par Ulmani, viņa diktatūra ir vērtējama pozitīvi. Tāpēc mēdz, protams, būt normāli diktatori, bet ja gadās sūdīgs, tad nomainīt viņu var tika ar ieročiem un tas ir diktatūras mīnuss.

    +7
    -20
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.05.2013. 09.59

    Varu tikai atkārtot Čerčila visiem zināmo teicienu – demokrātija ir ļoti slikta, tai ir milzīgi daudz trūkumu, bet, no visām iespējamām sab. iekārtām tā ir vislabākā, kaut kā tā.
    Vismaz, tā nodrošina atgriezenisko saiti( kas, reizēm, kļūst par iemeslu populismam,),regulāru varas nomaiņu, varas dalīšanu, privātīpašuma aizsardzību, ctb., tiesiskumu un noteiktu procedūru, ar to demokrātija atšķiras no jebkuras citas iekārtas.
    Cita lieta, ka demokrātijas arī mēdz būt dažādas, demokrātijas rez. nabadzīgās valstīs, kā Latīnamerikā, pie varas bieži nonāk bezatbildīgi populisti, bet, tad tā iekārta, drīzāk, raksturojas nevis kā demokrātija, bet, kā ohlokrātija, demokrātija paredz, ka vēlētājs, tomēr, izglītots.
    Politiķu bezatbildības piemērs ir Grieķija.

    +19
    -6
    Atbildēt

    0

    armn > ligakalnina 19.05.2013. 10.53

    Džeri, piekrītu, demokrātija nav dāvana tā, darbojas tur, kur cilvēki tic savām un savu līdzcilvēku tiesībām. Ja cilvēks pats sevi neciena pietiekoši lai iestājos par savām un līdzcilvēku interesēm, tad viņš vai nu meklē vadoni kas atrisina dzīves izaicinājumus, vai ļauj nozagt varu korumpētiem politiķiem.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    dzintarz > ligakalnina 20.05.2013. 12.56

    dzeris49 Vāji izglītotiem un politiski infantīliem cilvēkkiem autoritārisms un pat totālitarisms vienmēr būs mentāli tuvāks..
    ============
    Ai, džeri49, džeiri49…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 19.05.2013. 06.35

Kas gan var būt skaistāks par vienkāršo latviešu vārdu “Jaņis”… :)

+4
-13
Atbildēt

0

maija_ancite 19.05.2013. 06.26

VL! svin 15.maiju kopš 2005.gada, kad tā bija vēl tikai “jauniešu organizācija”. 2008.gadā, kad patriotisko lāpnešu partija vēl nebija apvienojusies ar oligarhu darījumos rūdītajiem TB/LNNK veterāniem, Dzintars 15.maijā vēstīja, ka svinot nevis apvērsumu, bet gan to, ka Ulmanis daudz devis “kultūras, tautiskuma un Latvijas labā”. “Toreiz bija citi apstākļi,” viņš skaidroja un partijas vārdā paziņoja, ka pašlaik Latvijā demokrātija esot tikai formāla, bet patiesībā valdot “oligarhu diktatūra”.

Atceroties TB/LLNK darbošanos pagātnē un šodienas VL balsojumu sakarā ar likumu pret kriminālnoziedzniekiem – deputātiem valsts pārvaldes institūcijās, varu tikai secināt to pašu, ko ir secinājis Ozoliņa k-gs, ka faktiski visa tā Dzintara banda ir divkosīgi blēži, kuri zemiski izmanto tautas patriotismu savu personīgo mērķu sasniegšanai un būšanai pie “siles”.

+33
-10
Atbildēt

9

    runivs > maija_ancite 19.05.2013. 12.16

    Dzintars no patriotiska Abrenes aizstāvja ir kļuvis par reālpolitiķi. Redzot, ka pēc šādas 15.maija svinēšanas ir zināms pieprasījums, veikli to prot izmantot. Tuvojas arī vēēšanas – kāpēc lieku reizi nepazīmēties?
    Taču Raivim vajadzētu padomāt dažus gājienus uz priekšu. Kā jutīsimies, ja septembrī vai maijā šādu autiņu braukāšanu domē pieteiks Lindermanis un &?

    Ulmanis bija laimīgs gadījums pag. g.s.30 gados- līdzīgs pieprasījums pēc autoritātra režīma bija daudzās Eiropas valstīs. Tikpat labi valsts apvērsuma rezultātā pie varas varēja nākt kāds savtīgs, mankārīgs un ļauns cilvēks.
    Taču šodien bīstami ir tas, ka latviešiem, līdzīgi kā pašlaik Krievijā, patīk kāda glābēja ” stingrā roka”. Lai arī kā var nepatikt partijas un parlamentārisms, risks ar ” stingro roku” ir nesamērīgi liels.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > maija_ancite 19.05.2013. 12.37

    ilmac . Principā piekrītu, bet reālpolitiķim vajadzētu saprast, ka viņa pēdējā laika aktivitātes vairāk kaitēs kā palielinās atbalstītāju skaitu. Es 15. maija apvērsumu vērtētu pozitīvi, ja pēc strādnieku – zemnieku frakcijas “nomierināšanas” Ulmanis būtu turējis solījumu un atjaunojis saeimas darbību.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > maija_ancite 19.05.2013. 12.49

    lno
    “..ja pēc strādnieku – zemnieku frakcijas “nomierināšanas” Ulmanis būtu turējis solījumu un atjaunojis saeimas darbību.”

    Melis melis melis melis.
    Cik ilgus gadus vajadzēja Augusto Pinočetam, līdz Čīle vairs nebūtu apdraudēta un varētu atjaunot demokrātiskos institūtus? Ulmaņa “diktatūras”, kādas pārsvarā bija visā Eiropā, laikā netika nokauts neviens valsts ienaidnieks, bet pats “diktators” vaļējā mašīnā apbraukāja lauku skoliņas.
    Būtu atjaunojis Saeimas darbu, tā Staļinam būtu izklājusi sarkanu celiņu vēl kādā 1936. gadā, kā to bija izdarījuši Spānijas “republikāņi”

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > maija_ancite 19.05.2013. 12.59

    articulis. Mums tie ideāli dramatiski atšķiras. Tu fano par Hitleru un Pinočetu, es par Havelu un Čaksti. Katram savs:)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > maija_ancite 19.05.2013. 13.13

    ilmac, es neliktu vienādības zīmi starp Dzintaru un Lindermanu. Jo Dzintars atzīmē 15. maiju, kas ir:
    – Latvijas valsts vēstures notikums;
    – notikums, kas ir pilnībā normāls tā laika kontekstā;
    – notikums, kura pozitīvā un negatīvā ietekme ir vērtējama, neviens viennozīmīgi nevar apgalvot, ka tas bija vairāk negatīvs kā pozitīvs notikums Latvijai attiecīgajā laika periodā.

    Savukārt Lindermans, ja pieteiks līdzīgu pasākumu, tas noteikti būtu saistīts ar Latvijas valstij negatīvu notikumu – PSRS okupāciju, Pētera I iekarošanu vai vienalga ko tamlīdzīgu. Lindermans neatzīmētu Latvijas valsts politiskās norises, bet atzīmētu politiskās norises, kas vērstas pret Latvijas valsti. Lindermans svinēs citas valsts svētkus vai politiskās norises. Tā ir tā lielā atšķirība.

    Dzintara svinētais 15. maijs nav pretvalstisks notikums, savukārt okupācijas, 9. maija un tamlīdziģu notikumu svinēšana būtībā ir pretvalstiska. UN TĀ IR MILZĪGA ATSĶIRĪBA.

    Par to “stingro roku”. Jā, daudzi cilvēki nepadomā, ka nekur nav garantijas, ka tā “stingrā roka”, kas nāks, būs noteikti viņiem pa prātam vai darīs tā kā viņi domā. Nez kādēļ cilvēki iedomājas, ka vadonis, ja tāds nāks, tad darīs tā kā viņi ir iedomājušies. Bet var gadīties pavisam otrādi.

    No otras puses – cilvēki ir noguruši no partiju kašķiem, no nespējas risināt ātri un operatīvi dažādus jautājumus, nespējas nodrošināt kaut vai to pašu politisko atbildību, nespējas aizstāvēt latviskas Latvijas intereses u.t.t. Un visu to pamatojot ar demokrātiju un to, ka demokrātijā visiem gandrīz viss ir pieļaujams un atļaujams.

    Kamēr vairākums politiķu nesapratīs, ka demokrātija nav visatļautība vai kaut kas anarhijas veidīgs, un kamēr politiķi nesapratīs, ka pirmām kārtām ir jāaizstāv Latvijas intereses, nevis akli jāpiekrīt visam, ko Eiropa pasaka, un akli jāievieš visas Eiropas direktīvas, nemaz nepaanalizējot, kas Latvijai nav izdevīgi un kā to apiet likumīgi izmantojot direktīvu izņēmumus vai tulkojot direktīvu normas maksimāli šaurā nozīmē vai maksimāli Latvijai izdevīgā nozīmē, ka pirmām kārtām jāaizstāv Latvijas kapitāla intereses, pat ja tie cilvēki dažreiz ne visai ir patīkami, ka ir jāizbeidz turpināt Latvijas kolonizācija tirgojot uzturēšanās atļaujas, ka ir stipri jāierobežo zemes nonākšana ārvalstnieku īpašumā, tikmēr Saeimas reitingi būs zemi, politiķi būs neieredzēti, un VL elektorāts palielināsies.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > maija_ancite 19.05.2013. 13.14

    lno
    “Mums tie ideāli dramatiski atšķiras.”

    Ļoti dramatiski. Es Staļinu, Aljendi, Čavessu un Asadu zārkā, baltās čībiņās redzēju. Ja kādam arī ļoti nepatīk Hitlera deguns, viņa loma Austrumeiropas atbrīvošanā no krievu fašistiskiem okupantiem un drausmīgākā genocīda cilvēces vēsturē “Baigā gada” pārtraukšanā, nav pārvērtējama.
    Nebūtu viņš 1941. gada 22. jūnijā ielauzis absolūtā ļaunuma asaku, šodien Eiropā tautu nebūtu, būtu tikai trula, izbadējusies, zvēriska krievvalodīgu bidlu masa.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > maija_ancite 19.05.2013. 13.21

    articulus. Ar trakiem tikai ar labu:) Kas neatzīst Hitleru, tas ir Staļina atbalstītājs:):):)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > maija_ancite 19.05.2013. 13.34

    lno
    Kas ir, spoguli nevari atļauties? Ieskaties veikalu skatlogos!!!

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    runivs > maija_ancite 19.05.2013. 17.04

    Robertam
    Jūs esat mni pārpratis. Es nelieku vienlīdzības zīmi starp Jūsu minētajiem politiķiem.Es tikai norādīju, ka balstoties uz NA apvienības lsaņemto atļauju šo dienu atzīmēt ar automašīnu kolonnu, policistu apsardzi un karogiem, arī Lindermanis , lai atzīmētu Latvijas ” atbrīvošanu” , var vērsties domē un pieprasīt līdzīgu atļauju un policijas apsardzi. Piemēram, jauno autiņu demonstrēšanai, no kuriem skaļi skanēs bijusī PSRS (tagad Krievijas) himna.
    Runājot par ES, mēs nevaram ne iztapt, ne arī neiztapt tās prasībām. Lai arī kā Jums nepatiktu, šis prasības (direktīvas, regulas utt.) gluži vienkārši ir jāpilda. Citādi Komisija var vērsties ES tiesā, un Latvijai būs jā,aksā lieli sodi. Dažkārt ierēdņi gan pārcenšas, to nevar noliegt.
    Mana pārliecība- Latvijai ar nelielu ekonomisko potenciālu, vadoties no ģeopolitiskajiem apstākļiem, nav pagaidām citas iespējas kā vien ES.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

ciparsone 19.05.2013. 03.25

Manuprāt, Ozoliņš centās pateikt, ka 30to gadu politkultūrai un un reģiona notikumiem ir tur arī jāpaliek – 30jos gados.

+24
-8
Atbildēt

0

Ojārs 19.05.2013. 01.38

No twitera…
RT @AldisPravornis: Abrenes aizdāvinātāji kļuvuši par bargiem “kapitulanta” Ulmaņa tiesnešiem.
———————-
Piebildīšu – Abrenes aizdāvinātāji (un aizdāvināšanas dedzīgie atbalstītāji) laikam neatceras kādu likteni krievu okupanti bija lēmuši Ulmanim, bet kādu Kalvītim.

+14
-10
Atbildēt

5

    simpsons > Ojārs 19.05.2013. 12.18

    Fakti:
    Robežlīgumu ar Krieviju parafēja Guntara Krasta (TB/LNNK) valdība. Līgumu Latvijā uzreiz noslepenoja, lai Latvijas tauta nevarētu analizēt. Šobrīd VL un TB ir viena partija.

    Jautājums:
    Kuru partiju Tu domāji ar ‘Abrenes aizdāvinātāji’ veco TB/LNNK vai jauno, uzlaboto VL-TB/LNNK ?

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > Ojārs 19.05.2013. 12.32

    :andrejs
    kādu likteni krievu okupanti bija lēmuši Ulmanim, bet kādu Kalvītim.
    —————
    Ulmanis Ģinama pakomandēt dabūja:))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ojārs 19.05.2013. 12.41

    morgenstern
    “Ulmanis Ģinama pakomandēt dabūja:))”

    Par t.s krievijas armijas izvešanas līgumu, par rupju vēlēšanu likuma pārkāpumu, laikā kad vairs nedrīkstēja, televīzijā aģitējot par LC un pilsonības likuma “0” variantu referendumā, par ilgus gadus pašaizliedzīgu kalpošanu kantorim.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    kristrun > Ojārs 19.05.2013. 13.05

    Tas jau bija Rumpītis.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 19.05.2013. 14.50

    Kur “vislielāko patriotu” atbilde uz aivars15 jautājumu?
    Nav, kā parasti uz neērtiem jautājumiem?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

janis17 19.05.2013. 01.19

Jauks ozoliņa mēģinājums padarīt K. Ulmani par lielāko vainīgo Latvijas okupācijā.
Pilnīga nejēgšana 30to gadu politkultūrā un reģiona notikumos vai viekārši vēlme par kaut ko uzkakāt konkurentam?

+17
-29
Atbildēt

1

    efeja60 > janis17 19.05.2013. 10.11

    nevis par kaut ko uzkakāt, bet vienkārši vēlme uzkakāt.

    +6
    -17
    Atbildēt

    0

Ojārs 19.05.2013. 00.31

Tomēr ir arī labā ziņa – VL!-TB/LNNK pasākumu pie Ulmaņa pieminekļa trešdienas vakarā apmeklēja tikai apmēram simts cilvēku.
—————————
Bet patīkami, ka daudz vairāk patriotiski noskaņotu jauniešu ir pie Brīvības pieminekļa 16. martā. Tātad tomēr ir cerība, ka jaunajai paaudzei, kas nav pieredzējusi okupāciju, doma par neatkarīgu Latviju nav tikai tukši vārdi.

+18
-16
Atbildēt

12

    ligakalnina > Ojārs 19.05.2013. 08.29

    Kāds 15 maija apvērsumam sakars ar Latvijas neatkarību?
    Ja nu ar tās zaudēšanu, drīzāk.
    Dzintars deonstrēja savas ilgas pēc “ordnung”, neko citu.

    +18
    -13
    Atbildēt

    0

    Egita > Ojārs 19.05.2013. 09.22

    tā ir ,kā ir ar tiem pieminekļiem un piemiņas datumiem.Cilvēku uzskati ļooooti strauji sākušies mainīties.
    Tēlniece Vija Dzintare(veidojusi represēto piemiņas vietu Pētera baznicā,represēto pieminekli Preiļos,pieminekli deportētajiem Baltezerā,O.Kalpaka piemiņas kompleksu ,,Liepsalās”) godinot Rūjienas ĻEŅINA pieminekļa autoru saka tā:
    —-,,Tēlnieka liktenis ir celt monumentus pastāvošajai varai,lai kāda tā būtu…”
    http://www.eliesma.lv/telnieki-rujiena
    interesanti vai tas attiecas arī uz žurnālistiem?

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ojārs 19.05.2013. 10.09

    labs, metāl!

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ojārs 19.05.2013. 10.10

    DZeri, kā ar 4.maija apvērsumu? Vai vēl joprojām domā, ka tā bija dziesmotā revolūcija?

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    peerku > Ojārs 19.05.2013. 10.24

    > Normunds

    Jā, Dzeris domā, ka kā 4.maija apvērsums bija dziesmotā maijpuķīšu revolūcija. Prezidents Bērziņš arī bez pūlēm varētu tādu uzrīkot, jo nekas nav vieglāk kā izmantot Saeimas nepopularitāti.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    peerku > Ojārs 19.05.2013. 10.25

    Piedodiet sajaucu datumus. Manās acīs 4.maijs ir svēta lieta.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Ojārs 19.05.2013. 10.50

    dzeris ======= Dzintars deonstrēja savas ilgas pēc “ordnung”, neko citu.

    drusku slimīgs vārdiņš izvēlēts “ordnung”, atgādina Ukrainu šodien kur krievi ņirbina plakātus ar skaidrojumu, ka ukraiņi vēlās fašismu, tā pat kā šeit Rīgā kur latvieši tiek iztēloti kā fašisti.

    par Dzintaru- es neko nedomāju, kārtējais kurš tiecās pēc gaļas poda

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Ojārs 19.05.2013. 11.11

    DD1
    “Manās acīs 4.maijs ir svēta lieta.”

    Arī zaharjiniem, ļipmaņiem, meļņikiem, savickiem, rāvjiem, laventiem, antonoviem, šķēlēm, šleseriem, ķirsoņiem, čeveriem, sausnīšiem, strautiņiem, kalvīšiem, godmaņiem un vēl pusei no miljonāru saraksta, kuri ir sadalījuši 4. maija trofejas.
    Man, un domāju visai latviešu tautai, 18. novembris ir svēta lieta.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 19.05.2013. 11.22

    klejotājs – ar “ordnung” nedomāju nacionālsocialismu, nedomāju, ka Dzintars ilgojas taisni pēc tā, drīzāk, viņš ir tāda samērā mīksta autoritarisma piekritējs.
    Ar to šoreiz domāju jebkāda veida autoritārismu vai totalitarismu, vai tas būtu Hitlera, vai Staļina vai patreizējais Kremļa un Krievijas, kas strauji dreifē pirmo divu virzienā, vai pat Ulmaņa, kuru, protams, ar pirmajiem trijiem nevar salīdzināt.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Ojārs 19.05.2013. 13.05

    Tēlnieks ir tāds pats amats kā maiznieks vai grāmatvedis, toties žurnālists pārstāv vienu no demokrātijas stūrakmeņiem – vārda brīvību. Tā, bez šaubām, ir katram no mums, taču žurnālistiem ir papildus tiesības un līdz ar to arī pienākumi nodrošināt, lai vārda brīvība tiktu sadzirdēta, lai patiesība nonāktu pie visiem, kas to grib dzirdēt, un dažkārt arī tiem, kuri to negrib dzirdēt. Tieši tādēļ žurnālisti pārstāv 4. varu, bet tēlnieki – mākslu.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 19.05.2013. 15.14

    Un ir likumsakarība – jo lielāka vārda brīvība, jo mazāka korupcija un augstāks dzīves līmenis.
    Saprotams, vārda brīvībai ir zināmi “blakusefekti”, kā jebkurām zālēm, un tā ir zāles pret politiķu korupciju, visatļautību, melošanu, liekuļošanu, tātad – par labu valsts pārvaldi, un, gala rez. tas nodtrošinu augstu dzīves līmeni.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    matissk > Ojārs 20.05.2013. 09.05

    ,

    atļaušos palabot – 11. novembris.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam