Provokatori

47

Komentāri (47)

gliters 20.03.2013. 08.46

“Saeimā ir ievēlēti 100 deputāti un viņi ir tiesīgi balsot gan par likumiem, gan amatpersonām – vai tas kādam puišelim patīk, vai nepatīk….”

Necenties tā – visiem ir skaidrs, ka V dikti negrib izmantot savas tiesības balsot par vai pret zināmas amatpersonas atstādināšanu. Bija sacerējušies, ka tiks cauri ar uzbraucienu Rīgas domei, kam nebūs nekādu taustāmu seku, lai nevajadzētu rīkoties konkrēti. Ceru, ka šī izlocīšanās neizdosies…

+4
-2
Atbildēt

0

dro 19.03.2013. 20.51

“Vai jūs saprotat, ka tas ir koalīcijas līguma pārkāpums?” šādu jautājumu premjers Valdis Dombrovskis (“Vienotība”) vakar koalīcijas padomē stingrā tonī vairākkārt esot pārjautājis Nacionālās apvienības (NA) pārstāvjiem, kuri pieprasa iekšlietu ministra Riharda Kozlovska (RP) atkāpšanos.
“Tas, ka Anrijs Matīss tika ievēlēts satiksmes ministra amatā, kaut arī viņam nebija četras piektdaļas koalīcijas atbalsta, arī bija koalīcijas līguma pārkāpums. Šoreiz lieta ir daudz nopietnāka, jo runa ir par ministra bezdarbību, kuras dēļ tika pieļauta svētu valsts vērtību zaimošana,” uzskata Raivis Dzintars. Viņš arī uzsvēra, ka “antifašistu” rīcība pie Brīvības pieminekļa bijusi pretrunā vairākiem likumiem, tādēļ policistu pienākums būtu bijis iejaukties.
Piemēram, likuma “Par sapulcēm, gājieniem un piketiem” 3. panta 3. punkts nosaka, ka valstij ir pienākums nodrošināt, lai pulcēšanās notiktu netraucēti. Turklāt “antifašisti” uzmanības pievēršanai skandinājuši trauksmes sirēnas, ko saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem drīkstot darīt tikai attiecīgie dienesti. /LA/

+5
-5
Atbildēt

13

    andris902 > dro 19.03.2013. 21.54

    …tad, kad Saeimā ievēlētie bērnudārza līmeņa deputāti sapratīs, ka tiem ir jāstrādā visas valsts iedzīvotāju interesēs, nevis jādomā tikai par savas partijas popularitāti – tikai tad viņu darbu varēs saukt par produktīvu….šobrīd ir tikai blīkšķis un melni dūmi, histērijas, šantāžas un niķi bez jēgas un sajēgas….

    …Saeimā ir ievēlēti 100 deputāti un viņi ir tiesīgi balsot gan par likumiem, gan amatpersonām – vai tas kādam puišelim patīk, vai nepatīk….

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dro 19.03.2013. 22.07

    ZANe

    un kā ar SC,ar valsts ienaidniekiem? vai tur nav nekādas šantažas un niķi bez jēgas?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 19.03.2013. 23.43

    …Klejotājs…ja ir spēcīga koalīcija, tad SC pretbalsojumam nav iespējas ietekmēt valstiski svarīgas lietas…šobrīd SC izmanto vislatviešu niķošanos, lai ar savu balsojumu pakaitinātu nelīdzsvarotos prātus….
    …kāda jēga koalīcijas līgumam, ja visu laiku viens no partneriem uzvedas kā gražīgs bērns?….iekšējos strīdos un kašķos tiek aizmirsts par valsts tēlu, kādu to redz pārējā pasaule, kā tiek vērtēta valsts stabilitāte, kādas sekas rada nepārdomāta rīcība….
    ….šobrīd visvairāk pietrūkst tālredzības un apstākļu izvērtēšanas….ar nepārdomātu rīcību tiek vājināta visas valsts pozīcija….par to tiek aizmirsts arvien biežāk un biežāk….

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Egita > dro 20.03.2013. 02.10

    Zane: iekšējos strīdos tiek aizmirsts par valsts tēlu..
    _____________________________________________
    pirmkārt nevajag aizmirst par pašu valsti.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 20.03.2013. 08.39

    “…iekšējos strīdos un kašķos tiek aizmirsts par valsts tēlu, kādu to redz pārējā pasaule, kā tiek vērtēta valsts stabilitāte, kādas sekas rada nepārdomāta rīcība….”

    Kas ir tā “pārējā pasaule”? Krievija?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 20.03.2013. 08.51

    ….šobrīd visvairāk pietrūkst tālredzības un apstākļu izvērtēšanas…
    ____________________
    Par Zanes tālredzību varējām pārliecināties, kad viņa apkaroja tos V deputātus, kuri iestājās pret SC iesaistīšanu valdībā.

    ..kāda jēga koalīcijas līgumam, ja visu laiku viens no partneriem uzvedas kā gražīgs bērns?….
    ___________________
    Dombrovskis pats pārkāpis koalīcijas līguma bez nepieciešamā atbalsta, izvirzot Matīsu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 20.03.2013. 09.10

    lno – Matīsa sakarā NA vienkarši protestēja nevis pret Matīsu ,bet gan to ,ka neizvirzīja Iesalnieka tēvu . Ne vienmēr publiski teiktais atbilst faktiski notiekošajiem procesiem :)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 20.03.2013. 09.17

    klusais. Tādā gadījumā koalīcijas līgums nav pārkāpts? Skaties tālāk par savu degunu:)
    P.S.
    Negribu aizstāvēt Iesalnieka tēvu, nezinu, vai viņš būtu labāks, vai pilnīgi nepiemērots, bet aizkustina V fanu pārmetumi, ka viņš bijis Ventspils komjaunatnes sekretārs. Kur darbojas V Reirs, Brigmane /VĻKJS CK 3. sekretāre/?:)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 20.03.2013. 09.39

    lno – man jau par sekretāru pieminēšanu vari nebraukt virsū :) Un par to skatīšanos tālāk par savu degunu … , lieliski,ka Tu tver laukumu .

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 20.03.2013. 09.42

    klusais. Nu labi, piedod, bet mani kaitina, ka tikai NA pārmet to, kas ir Latvijas politikas pamatā – personīgās intereses.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    lindapastare > dro 20.03.2013. 10.10

    lno – labāk lai katram ir savas mazās personīgās intereses (ne obligāti materiālas), nevis visi kopā darbojas viena konkrēta tipiņa grandiozās personīgās intereses labā.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    cheszz > dro 20.03.2013. 12.32

    ZŠ teica: Kas ir tā “pārējā pasaule”? Krievija?
    …….
    Latvia: Waffen SS veterans’ commemorative march in Riga
    16/03 23:26 CET
    http://www.euronews.com/2013/03/16/latvia-waffen-ss-veterans-commemorative-march-in-riga/

    Latvians commemorate Waffen SS divisions
    http://www.timesofisrael.com/latvians-commemorate-waffen-ss-divisions/

    Latvian Ambassador to the UK Comments on March 16th Waffen SS March in Riga
    http://defendinghistory.com/latvian-ambassador-to-the-uk-comments-on-march-16th-waffen-ss-march-in-riga/50988

    Waffen SS veterans commemorate Latvia’s checkered past
    http://www.reuters.com/article/2013/03/16/us-latvia-march-idUSBRE92F09N20130316

    Latvians commemorate Waffen SS divisions amid loud protest, police presence

    http://www.foxnews.com/world/2013/03/16/latvians-commemorate-waffen-ss-divisions-amid-loud-protest-police-presence/#ixzz2O4fUAFE1

    Latvians commemorate Waffen SS divisions
    http://www.myfoxtampabay.com/story/21658706/latvians-commemorate-waffen-ss-divisions

    Latvians commemorate Waffen SS divisions
    http://www.hawaiinewsnow.com/story/21658706/latvians-commemorate-waffen-ss-divisions

    Latvians commemorate Waffen SS divisions
    http://www.lasvegassun.com/news/2013/mar/16/eu-latvia-waffen-ss/

    Nacionāļi nedomā ne par valsts tēlu, ne arī par pašu valsti, nemitīgi pārkāpjot koalīcijas līgumu un šūpojot valdību. Kam tas ir izdevīgi? Opozīcijai: SC un ZZS. Vai redzam jaunās koalīcijas aprises?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 20.03.2013. 13.05

    Un? Pārsvarā neitrāls notikumu izklāsts un gandrīz visur tiek akcentēta atšķirīgā vēstures izpratne Latvijas sabiedrībā.
    V un RP rūp nevis valsts un valsts problēmas, bet tikai tas, ko teiks Brisele vai Maskava – tas jau sen ir zināms. Un par koalīcijas šūpošanu pēc balsojuma par Matīsu jau nu V un RP var paklusēt.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gliters 19.03.2013. 18.38

    Ja likums visu paredzējis, rodas jautājums: Kuru ķermeņa vietu domāšanai izmantoja zilajā busiņā sēdošie valsts galvenie miliči?

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 19.03.2013. 20.14

    eiserts. Ar to arī vajag sākt un beigt.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gliters 19.03.2013. 20.54

    Ino,
    brīvs cilvēks vienmēr var izvēlēties – ar ko sākt, ar ko beigt. Bet tas, kurš nespēj no sevis izspiest vergu, vienmēr atdarinās saimnieku. Boļevisms mūsos ieēdies pamatīgi.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > gliters 19.03.2013. 22.15

    eiserts. Skan iedvesmojoši. Boļševiks gan manī nesēž, tad jau drīzāk fašistelis. Saimnieks man bija, kad bērnībā ganīju govis,tagad pats esmu saimnieks:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 20.03.2013. 08.37

    Zilajā busiņā sēdošie domāja vai nu ar Lubjankā esošo CV, vai vnk naudas maku – nesarežģīsim vienkāršas lietas.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 19.03.2013. 15.17

Bišofs precīzi uztvēris, ka darbība norit smilšu kastē. (kā lai citādi novērtē vēlēšanos katru gadu organizēti soļot cauri triumfa arkai – mūsu gadījumā Brīvības Piemineklis). Tas arī norāda uz gaumes līmeni.

+8
-10
Atbildēt

7

    gliters > gundega_heiberga 19.03.2013. 16.10

    Tātad pieminēt leģionārus ir “bezgaumīgi”? Ja tas notiktu Lestenē, vari būt drošs, ka “antifašisti” ierastos arī tur, jo viņu mērķis ir vispārliegt latviešiem pieminēt tos, kuri cīnijās frontes pretējā pusē – pret PSRS (pret Krieviju). Un pretnacisma retorika ir tikai kā dūmu aizegs.
    Var jau arī ne tikai Brīvības pieminekļa apkaimi, bet visu pasauli iztēlot kā smilšu kasti, taču valstu un nāciju ģeopolitskās intereses un ambīcijas jau no tā nekur nepazūd. Un tieši tāpēc, neskatoties uz to, vai tas ir smalki vai “bezgaumīgi”, 16. Marta pasākumam ir jānotiek Rīgas centrā, lai atgādinātu visai pasaulei, ka Latvijā WWII nav beidzies, jo nav likvidētas PSRS okupācijas sekas.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    cheszz > gundega_heiberga 19.03.2013. 16.45

    ZŠ teica: lai atgādinātu visai pasaulei, ka Latvijā WWII nav beidzies, jo nav likvidētas PSRS okupācijas sekas.
    —-
    Par okupāciju vajag runāt, taču 16.marta pasākums pasaulē izskan viennozīmīgi kā esesiešu maršs, kas mūsu dienās notiek Eiropas valsts galvaspilsētā.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    gliters > gundega_heiberga 19.03.2013. 16.51

    Par “SSiešu maršu, kas mūsu dienās notiek Eiropas galvaspilsētā” satraucas šī vārda tiešā nozīmē tikai Krievija un tās apmaksātais EDSO.
    Pat Zuroffs vairs šogad neatbrauca, jo pēc visa spriežot ir sapratis, ka Korena, Ždanokas un Co “derīgā idiota” lomā ir ievilkts Latvijas iekšpolitiskajās cīņās un Latvijas – Krievijas pretīmstāvēšanā.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gundega_heiberga 19.03.2013. 18.14

    zirnekliene Šeloba,
    Jūs precīzi aprakstāt 23. augustu.

    P.S. Cēzaram Romas senāts neatļāva triumfu pat pēc visas tagadējās Eiropas pakļaušanas, jo demokrātiskā valstī tā nav laba gaume, ko Cēzars pierādīja sevi pasludinādams par imperatoru. Mūsu gadījums, kad noziedzīgu lielvaru gūstā nonākuši, brālis cīnījās pret brāli, vairāk atgādina gladiatorus arēnā patriciešiem par prieku.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > gundega_heiberga 19.03.2013. 18.19

    Tas arī norāda uz ..
    _______________________________
    RP “tankistu”” Vienotības Vanckarspārna “‘šariku”‘ dzidruo izmīzumu…

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > gundega_heiberga 19.03.2013. 18.23

    Cēzaram Romas senāts..
    _—–
    dikti jau gribētos būt par to “” arī tu, Brūte””, be ne jau katrai brūtei dod ar lielgabalu šaut..

    Nāksies joprojām iztikt no:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Pimp#Business_of_pimping

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > gundega_heiberga 20.03.2013. 08.52

    Nē, 23. augusts tikai lika pamatu turpmākajiem notikumiem, PSRS okupācija, Baigais gads, leģiona izveide un piedalīšanās karadarbībā ir nākamajā nodaļā. Turklāt tieši leģionāru diena ir uzskatāms atgādinājums, ka apgalvojums “okupācija bija, okupantu nav” ir demagoģija. Okupanti katru gadu 16. martā brīvprātīgi apliecina, ka vēl joprojām atrodas Latvijā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 19.03.2013. 11.36

provokatori ir tie kuri pašlaik sēž zem tā zili baltā domes karoga un kopā ar ” antifašistiem” [koreniem, ždanokām] un moskaļiem izfunktierē šādu kremlim vajadzīgu izrādi.

mi mirnije ļjūģi no naš broņepojezd stoit na zapasnom puķi,

pervim ģelom samoļoti a ģevuški potom,

dan prikaz jemu na sever jei v druguju staranu [šim droši vien uz Mahačkalu, viņai uz arhangeļsku]

+11
-4
Atbildēt

4

    ievuliitis > dace_ampermane 19.03.2013. 13.44

    klejotājs, dziesmā prikazs bija “na zapad”. Un saki man, lūdzu, austrumu viltība – tā ir pozitīvi vai negatīvi vērtējama kategorija?

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dace_ampermane 19.03.2013. 14.10

    betijacelmale.
    :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 19.03.2013. 15.51

    betijacelmale

    :)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 19.03.2013. 19.56

    betijacelmale

    trīs draugi bij rotā
    un dziesma vēl teic
    no Maskavas, Minskas un Rīgas

    ak, cik pielaizīgi latvju dziesminieks teic! Viss tik politkorekti! Jūt kā jāraksta, lai vecākajam brālim patiktu [baltkrievs otrā vietā, protams!] un latvietis pašās beigās. Bāleliņi vienmēr ir tik saprotoši izturējušies :) Intresanti būtu redzēt kā Zatlers Maskavā runāja ar vecākiem brāļiem.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

janis17 19.03.2013. 11.35

Paši latvieši aizmirsuši, ka esam (vajadzētu būt) saimniekaiem SAVĀ ZEMĒ!
Kādi ir iemesli šai situācijai, ka sveši spēki ārdās un šantažē Latvijas iedzīvotājus. Tā ir mūsu piekāopība un BEZPRINCIPIALITĀTE. Pa vidu stāvēšana, IDIOTA “neitralitāte” attiecībā pret savu valsti un tās ienaidniekiem! Tādu to demonstrē autors…

+12
-10
Atbildēt

2

    dace_ampermane > janis17 19.03.2013. 11.43

    aivarsk

    tu un dullais laikam domā ka puišelis Dombrava ir gudrāks par profesionāliem maskavas čekistiem kuriem ir 100 gadu pieredze [trocki ar cirvi saskaldīja mexikā] + austrumu viltība, kura latviešiem, diemžēl nepiemīt..

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > janis17 19.03.2013. 13.12

    klejotājs
    Dombrava nav gudrāks, ja ir runa par nesaudzīgu karošanu miera laika apstākļos (gan jau apgūs zinības), bet viņam ir pārliecība, atšķirībā no noziedzniekiem, morāliem kropļiem, zatleristiem, ušakoviešiem un viņu Maskavas koordinatoriem. Piecpadsmit gadīgi puišeļi no Cēsu skolnieku rotas, kādreiz lika bēgt Kononova mantinieku Zatlera un Ušakova sugas brāļiem, labi apmācītiem un barotiem krievu oficieriem.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

lindukjis 19.03.2013. 10.51

Ar nožēlu, jāteic, ka šoreiz iznācis vilties Bišofa humorā! Karikatūra būtu bijusi asprātīga, ja Latvija nebūtu “Nacionāla valsts”, bet kaut kada veida konfederācija, kurā apvienojušās vairākas tautas (kā Šveice vai Beļģija). Šajā gadījumā, liekas, nevarētu iet runa par 2 vienlīdzīgu spēku sadursmi, bet provokatori ir,tikai un vienīgi, vieni, zināmi, Latvijai naidīgi un no zināmas valsts finansēti, kālab Bišofam ir izdevies “aizšaut garām”!

+16
-9
Atbildēt

2

    Egita > lindukjis 20.03.2013. 02.35

    dulaisdauka nepiekrītu tavam viedoklim.Manuprāt ļoti laba karikatūra!
    Tikai uz labēja tanka vajadzīgi uzraksti:SC,RP,V

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > lindukjis 21.03.2013. 11.14

    Es piekrītu, ka ir ‘aizšauts garām’, jo ‘spēlēšanās’ vienā smilšu kastē ar ‘zilsvītraino reisu’ nākotnē, manuprāt, ir neiespējama!

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam