Divi pilnvērtīgi cilvēki, nevis ābola pusītes

160

Komentāri (160)

My Paradise, My Rules 08.03.2013. 19.31

Ir 8. marta vakars. Vakarpusē dodoties no centrālās stacijas uz cirkus pusi, mani pārņēma sajūta, ka ir sācies puķu trakums. Gandrīz visiem un visām rokās puķu tūtas. Aplaimotās galvenokārt ir jaunas sievietes – neatkarīgi no nacionalitātes. Un mēs ar meitu spriežam, kāpēc šie svētki tomēr neiznīkst. Varbūt tāpēc, ka tikko ir beigusies ziema un tāpēc ir prieks par šo dienu, kas dod iemeslu pirkt un saņemt puķītes? Varbūt jūs būsiet pamanījuši, ka esmu diezgan radikāla nacionāliste un diezgan bieži savos komentāros iestājos par dekolonizāciju un citām politiskām ekstrām, taču šīsdienas puķu trakums mani iepriecināja un nekādu nepatiku neizraisīja. Un tā īsti arī neiespringu, ka tā ir tieši sieviešu diena. Saulīte un puķes sieviešu un vīriešu rokās raisīja patīkamu pavasara noskaņu.

+6
-2
Atbildēt

2

    ——con brio:”(..) Varbūt jūs būsiet pamanījuši, ka esmu diezgan radikāla nacionāliste un diezgan bieži savos komentāros iestājos par …..” ============================================================================ Par pilnvērtīgu dzīvi pilnvērtīgu cilvēku atziņa:

    “Tautu vientulību var saukt arī par provinciālismu.
    Nacionālisms, buržuāzisks vai feodālisks, tā arī ir vientulība, piespiedu vientulība, glorificēta vai pašglorificēta vientulība.
    Mazu tautiņu mazvērtības kompleksi nāk no vientulības. Un lielu tautu pašiedomība arī ved vientulībā.
    Bet VIENTULĪBA nav ne tautu kopības, ne tautu atšķirības zīme. VIENTULĪBA ir tautu nesaprašanās zīme.
    Draudzības karogā tā nav rakstīta.” No I.Ziedoņa un V.Korotiča grāmatas “Perpendikulārā karote” ( priekšvārds gr. “Apvāršņa plašums”)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mīļais edge, necentieties, nepāraudzināsiet mani. Ne ar Ziedoni, jo konkrēto darbu neesmu lasījusi, nevaru spriest, ne ar citu cienījamu cilvēku traktātiem. Mans viedoklis ir un paliek tāds, ka mūs okupēja un kupli kolonizēja. Tas bija pretlikumīgi, tāpēc tas ir jānovērš. Agrāk vai vēlāk, tas arī notiks. Āmen!

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

maracecina 08.03.2013. 16.01

Lieliski. 99% cepas par 8. martu. Retais pievērš uzmanību tam, par ko reāli ir raksts. Par to, ka ar viduslaiku pieeju nekur tālu netiksim. Arābi, piemēram, ir ar ļoti augstiem morāles standartiem un tradīcijām. Daudz tikumīgāki un dzimumu atšķirības ievērojoši nekā šeit. Cik tālu viņi ir tikuši ar savu 250ā gada domāšanu vietās, kur nav naftas? Kas notiek ar kultūrām, kuras neevolucionē? Jūs zinat atbildi. Izmirst.
Visiem pilsoņiem vienādas iespējas un atbildību. Nevis “veči-pelna, vecenes-mazgā un auklē”. Iepriekšējais lietu kārtības modelis bija objektīvs tad, kad bija tikai fizisks darbs. Šodien tas vnk ir pilnīgs, atvainojos, atstojs aģitēt par modeļiem, kas balstās uz reproduktīvās funkcijas un muskuļu spēka. Kukū? Nav ne 876, ne 1543, ne pat 1940 (kaut gan lv un ru nacisti joprojām nespēj to apjēgt) gads. Tehnoloģija ir tik ātri gājušas uz priekšu, ka sabiedrības tradīcijas nespēj tikt līdzi. Par to pārsvarā paldies reliģiozām organziācijām un populistiem politiķiem un arī izglītības sistēmai – lasot par dzīvi laikā, kurš vnk nekādi kopā neiet ar moderno pasauli, bērnos iepotē neaktuālu dzīves uztveri un vērtības.
Vai arī tie, kas raud par to, ka lauki izmirst. Latvieši taču ulmaņlaikos bija lielie lauksaimnieki utt, latvieši taču zemnieki utt. Kad? Kad tas bija? Kādi bija tad apstākļi? Kāpēc tagad lauki izmirts? Tāpēc ka tas ir objektīvi dēļ tehnoloģijām. Bet ir “tradicionālie”, kas zobus sakoduši smilkts, ka nav kā 1935 gadā… Jādzīvo ar domu nākotnē, nevis jāmēģina uzrīkot muzejs sev apkārt.
Un tas 8. marts… Nu ja nepāries pats, tad pēc gadiem 50 neviens neatcerēsies, ka tam ir sakars ar uzspiestu kultūru un tā būs vnk sieviešu diena.

+8
-5
Atbildēt

5

    janis17 > maracecina 08.03.2013. 19.43

    Nu ko tu muldi!
    Paskaties uz Japānu un viņu tradīcijām, piemēram! Cik viņi tālu tikuši?
    Tehnoloģijām nav NEKĀDA sakara ar nivelētām/mainītām/sačakarētām dzimumu lomām.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    My Paradise, My Rules > maracecina 08.03.2013. 19.59

    Mmarlix, man šķiet, ka Jūs esat “vecis”. Es, savukārt, esmu “vecene” un pēdiņu manā gadījumā varētu arī nebūt. Visu mūžu esmu strādājusi algotu darbu, kas nebija grūts, bet ļoti, ļoti interesants savulaik tā bija arī reta profesija. No darba mājās nenācu pārgurusi līdz nemaņai un tomēr. Ja mani kolēģi, vīrs, varēja pēc darba atvilkt elpu, tad sievietei tas tā īsti nesanāk. Lai cik progresīvs ir vīrs, tomēr mazie bērni vispirms gaida mātes uzmanību un rūpes. Tā to ir iekārtojusi daba. Un arī mātei gribas būt kopā ar bērniem, samīļot, apčubināt. Tas ir tikai normāli. Man ir ļoti labs vīrs un viņš visu prata un darīja, tomēr arī viņam dažkārt gribējās justies aprūpētam, apčubinātam. Sakiet man, kur lai sieviete ņem spēkus, ja daba tai nav devusi tādu izturību kā vīrietim? Ja dzīvokli bija sakopis mans vīrs, tad tomēr varēja manīt, ka to ir veikušas vīrieša rokas. Nu ir taču Dievs iekārtojis katram savu vietu dzīvē. Protams, es nemūžam negribētu būt tikai mamma un mājsaimniece, tomēr nedomāju, ka var novilkt vienlīdzības zīmi starp vīrieti un sievieti. Vai tagad sievietei būtu jāuztrenē muskuļi, bet vīrietim tīšuprāt jāiemācās… nu, nezinu – tamborēt. Ir arī demokrātiskā sabiedrība dzimumu atšķirības un tas ir labi. Vairums sieviešu izjūt diskomfortu, ka daudzo darbu un pienākumu dēļ nespēj tik labi veikt mājas soli. Sievietes acs, rokas un sirds tomēr ir citādi konstruētas nekā vīrieša attiecīgie orgāni. Es protu rīkoties ar elektrisko urbi, man pat patīk reizēm ar to darboties, mans vīrs prot gatavot ēst un uzkopt dzīvokli un man ir patīkami pārnākt tīrā mājā un apsēsties pie uzklāta galda, tomēr situācija, kad vīrs urbj sienā caurumu un es cepu pankūkas, šķiet daudz patīkamāka nekā tad, kad tas notiek otrādi.
    Dziļajos padomju laikos es reiz lasīju aprakstu par kādu jaunu turcieti. Raksts pilnībā apgāza mītu par “apspiesto” musulmanieti un “brīvo un emancipēto” padomju žurnālisti. Viena, apzinoties savus spēkus un zinot savu vietu dzīvē, jutās līdzsvarota, mierīga, viņa bija arī arī radoša un guvusi labu izglītību, bet apraksta autore – padomju sieviete- bija nomocījusies, mētājoties starp darbu, mājām, sabiedriskajiem pienākumiem, jo viņa bija gan māte, gan žurnāliste, gan meita, gan sieva. Viņai bija jābūt emancipētai, jādodas komandējumos, jāaprūpē ģimene, jo padomju laikos mājstrādnieces un aukles nebija modē. Bet vai tad šodien vidusmēra sievietei klājas vieglāk?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > maracecina 08.03.2013. 20.09

    ——
    Viss ir galvā:

    “Precējusies ar ārstu un politiķi Juri Viņķeli (bijis arī veselības ministrs, šobrīd Rīgas domes deputāts). Ģimene dzīvo Rīgā, audzina trīs dēlus.”

    http://lv.wikipedia.org/wiki/Ilze_Vi%C5%86%C4%B7ele

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    maracecina > maracecina 08.03.2013. 20.22

    Jūs daudz par Japānu zinat? :) Varbūt Ķīnu par piemēru paņemt arī ar tās ekonimiskajiem rādītājiem? Vai Singapūru? Vai vēl kādu valsti, kur starptautiskais kapitāls uztaisījis ekonomisko brīnumu autoritāros režīmos? (hm.. Ulmanis nāk prātā) Šodien Latvijai neviens neko nedos. Pašiem viss jādara.

    Kas ir dzimumu lomas? No kurienes tās cēlušās? par to esat padomājuši? Kādreiz? Pārmaiņas pēc. Nav vairs mamumtu ķeršanas/cepšanas karnevāls, nav vairs jāar cauru dienu zeme, kāmēr sieva vāc bērnus un taisa ēst.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > maracecina 09.03.2013. 11.33

    aivarsk
    “Paskaties uz Japānu”

    Япона мать нам не указ

    0
    -5
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 08.03.2013. 15.43

dzeris49
“Man, atkal, jāsmejas par tiem, kam, vēl arvien, tā grāmatiņa ir lielākā Viņķeles problēma.”

Droši vien zini par vēl lielākām, vai slepus iestājusies ZP? Drošāk, neturi sveci zem pūra!

+1
-7
Atbildēt

0

gliters 08.03.2013. 13.05

tvnetā abu dzimumu Skaidrītes Janovnas kolektīvi šuj Sandrai Veinbegai trakokreklu un meklē “palātu”.
Tiešām tā latviešu sabiedrības kvalitāte ir nožēlojama!

+5
-6
Atbildēt

2

    Sandris Maziks > gliters 08.03.2013. 14.38

    zirnekliene Šeloba
    Atsauce uz linku obligāta

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 08.03.2013. 14.53

    Atsauce uz linku bija vakar 14:31. Var palasīt bezgala “inteliģentos” komentārus, kuros tiek apgalvots, ka raksta autore ir “nedabūjusi”, “būtgana neviena” (kas puķi uzdāvinātu) un vispār – viņai steidzīgi jādodas uz Tvaika ielas iestādi ārstēties – tādā garā.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

FFT 08.03.2013. 08.44

Divi pilnvertigi cilveki un raditi lai butu kopa. 2 abola pusites nav cilveka vertibas noniecinajums, bet gan izcelsana Vinkeles k-dze. Un ar savu dzimumu vienlidzibas propagandu laimigu celu uz vienu siltu vjetu.

+6
-7
Atbildēt

3

    sanitai19 > FFT 08.03.2013. 09.37

    Ar to arī Ilzis Viņķelis parāda savu seklo domāšanu. Bez dziļuma. Viņai šāds salīdzinājums par divām ābola pusītēm ir nesaprotams.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > FFT 08.03.2013. 12.21

    ——-Skaistule Ar to arī Ilzis Viņķelis parāda savu seklo domāšanu. Bez dziļuma. Viņai šāds salīdzinājums par divām ābola pusītēm ir nesaprotams.
    ============================================================================
    Tikpat “nesaprotams” kā vītolu idejiskajiem līdzgaitniekiem ārsta meitas rakstītais par “pilnvērtīgiem cilvēkiem” un Rīgā dzimušā aktiera teiktais par “cilvēka labāko draugu”:
    ” Райкин √ пароль, первый тест на совместимость людей, которые, возможно, больше ни на чем сойтись не смогут. ”

    p.s. “Divi pilnvērtīgi cilvēki, nevis ābola pusītes”, jeb “Kā Raikins no sievas aizbēga / “Как Райкин от жены сбежал”

    http://www.sem40.ru/famous2/m125.shtml

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese Laizāne > FFT 08.03.2013. 15.32

    Varētu pat piekoriģēt Vinķeles kundzi un runāt nevis par 2 cilvēkiem, bet 2ām darbaspēka vienībām.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

Ojārs 07.03.2013. 22.22

visiem, kas apjūsmo krievu svētku svinēšanu Latvijā, iesaku izlasīt Viļa Vītola rakstu “Krievu valoda? Nē, paldies!” (Diena, 2013. gada 1. marts)… Vītolu taču neviens nesauks par radikāli un ekstrēmistu.

+7
-8
Atbildēt

3

Signija Aizpuriete 07.03.2013. 22.05

——-
Iztiksim bez politikas:

http://www.youtube.com/watch?v=iPi_zfvIskY

Как говорит наш замечательный сатирик, Аркадий Райкин, женщина — друг человека!

0
-3
Atbildēt

0

sanitai19 07.03.2013. 21.19

Palasījos komentārus. Visi, ar dažiem iestarpinājumiem – vīrieši. Daži komentētāji interesanti – par ēbrejiem. Visi tik filosofē un filosofē.
Esmu padomju laiku produkts un ņemu to pavisam vienkārši, bez politiskās pieskaņas, – ilgas pēc pavasara. Man patika tās puķes. Un nebija jau tā, ka tās dāvināja obligāti piespiedu kārtā. Man tā nebija gadījies. Taču vīrieši pretī saņēma – smaidu, prieku. Klātie galdi lūza. Ballītes visās malās. Visiem bija jautri. Un, kas tur bija slikts? Neviens ne atcerējās tādas cetkinas un cīņā “saucējas”, nekā. Vai, tiešām, neviens no tā neko neatceras. Skaisti PAVASARA svētki. SKAISTI. Bez politikas. Par Ilzi Viņķeli. To, ko viņa saka, izturos ar lielu piesardzību. Kaut ātrāk viņa izkristu no politiskās aprites, lai nesarunātu un neizdarītu pārāk daudz dumību, ko nevarēs labot! Tveriet vienkāršāk,kungi! Bez politikas!

+8
-6
Atbildēt

0

Sanšains 07.03.2013. 14.50

Viņķele:
Starptautiskajā sieviešu dienā vēlos atgādināt, ka katras attīstītas valsts pamats ir cilvēki, kuriem maksimāli ļauts īstenot savas spējas un prasmes, nevis cilvēki, kuru attīstību ierobežo sabiedrības stereotipi.
========================================
Kas tad ir šie stereotipi, kas Viņķelei rēgojas malu malās?

Atcerēsimies, ko viņa dvesa sakarā ar tām grāmatiņām:
“Iesīkstējusi izpratne par dzimumu lomām, kas, manuprāt, sakņojas ne tikai viduslaikos, bet arī padomju laikos, kur vīrietis ir tas, kurš strādā, atnāk mājās, reizēm iekausta sievu, reizēm iedzer, jo tās ir viņa vīrieša tiesības, tas, manuprāt, ir degradējoši, aplami, stulbi un tumsonīgi.”
http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/437412-vinkele_ta_ir_tumsoniba

Nudien, tas spilgti parāda Viņķeles šauro, dīvaino apvārsni, kas acīmredzot kaut kādā veidā atspoguļo arī viņas pašas pieredzi. Citiem vārdiem – šeit mēs redzam stereotipos līdz matu galiem ieslīgušas sievietes “cīņu” ar stereotipiem… nevis sevī, bet citos.

Un tas viss tiek darīts ar mierīgu, uzsvērtu un tāpēc vēl jo vairāk šķebinošu pašpārliecinātību.
Bet speciāli un gluži lieki uzsvērtais akcents, ka raksts esot “sveiciens 8. martā” savukārt parāda, ka Viņķeles miers ir tikai mānīgs – šeit mums ir darīšana ar diezgan fanātiski noskaņotu provokatori.:)

+9
-11
Atbildēt

4

    Signija Aizpuriete > Sanšains 07.03.2013. 15.34

    ——-Haris:
    “(..) Viņķeles miers ir tikai mānīgs – šeit mums ir darīšana ar diezgan fanātiski noskaņotu provokatori.:)”
    ============================================================================
    Vēsture atkārtojas -, pirmoreiz…, otroreiz kā farss – jeb “raganu medību” sezona ir atklāta.

    Pirms 25 gadiem gadiem LPSR “tautas draugi” lamāja J.Vidiņu, 2013.g. pilsonīši “brīvajā un neatkarīgajā” lamā J.Vidiņa meitu. Progresējam, atpakaļ nākotnē,pilsonīši, progresējam….Redz, pats “pans Kleksis” kaut ko apjēgt sāk: Zanders: Back in the USSR http://www.diena.lv/latvija/viedokli/zanders-back-in-the-ussr-13997038

    http://www.youtube.com/watch?v=3pvXRl21lB8

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 07.03.2013. 17.43

    ….edge…”Pirms 25 gadiem gadiem LPSR “tautas draugi” lamāja J.Vidiņu, 2013.g. pilsonīši “brīvajā un neatkarīgajā” lamā J.Vidiņa meitu. Progresējam, atpakaļ nākotnē,pilsonīši, progresējam….”

    …nu, vienreiz Tavs komentārs vietā un laikā…..

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 07.03.2013. 19.27

    Domāšanas veids taču gan komunistiem, gan “nacionālistiem”, līdzīgs – viss, ko mēs nesaprotam, ir slikts, visi, kas nedomā, kā mēs – ienaidnieki.

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 07.03.2013. 19.35

    dzeris49
    Jā kolēģa anālu kā vagīnu noniecina.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

Ieva 07.03.2013. 14.42

Var paranoiski sasaistīt datumu ar okupāciju, komunistiem, var vienkārši sievietēm pasniegt ziedus. Es tieši tā visdrīzāk darīšu.

Savukārt, par vienlīdzību – tā nav un nebūs. Nevis tāpēc, ka negribam, bet tāpēc, ka nevaram. Daba sievietei ir piešķīrusi citu misiju, un ar to ir jārēķinās. Nekad sieviete nebūs tik stipra kā vīrietis, nekad vīrietis nedzemdēs bērnus.
Latvijā, pie kam, sieviešu un vīriešu līdztiesība ir normas lieta. Nav problēmu, kamēr neuzrodas kādas feministes, kas grib izmainīt dabas likumus, un pieprasa vīriešiem, piemēram, čurāt sēdus. Sludinājumos neraksta- vīriešiem tik, sievietēm tik… Darbos, kur maksā par atdevi- nešķiro vai esi vīrietis vai sieviete. Ierēdnim sievietei nemaksā mazāk, kā ierēdnim vīrietim. Vai Rimi kasierei, vai programmētājai sievietei nemaksā mazāk tikai tāpēc, ka ir sieviete. Maksā un novērtē to, cik izdari, darbā izdari. Cita lieta, ka bērni dzimst, slimo…sievietēm, un sieviete nevar nodrošināt tādu pašu atdevi darbam, kā vīrietis. Tas ir, skatoties no darba devēja viedokļa. Savukārt, no valsts viedokļa sievietes misija ir ļoti svarīga, un tāpēc šie trūkstošie 17% būtu jākompensē tieši valstij dažāda atbalsta veidā – bērnu dzimšanas, atvaļinājumu, dažādu pabalstu veidā. Tieši valstij, nevis uzņēmējam, kas riskē ar nesaražotu produkciju, tāpēc, ka darbiniecei apslimis bērns. Un tāpēc, izvēloties jaunu darbinieku, uzņēmējs izvēlas vīrieti..

+11
-10
Atbildēt

0

dro 07.03.2013. 14.30

+8
-8
Atbildēt

1

    Ojārs > dro 07.03.2013. 15.31

    Ko var gribēt no veca komunista?

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

austrisv 07.03.2013. 13.50

” Vēl vairāk, vērtējot pēc atsevišķām jomām, Latvija ir starp valstīm ar visaugstāko novērtējumu sieviešu izglītības iespēju, veselības un mūža ilguma ziņā, kur Latvija ierindojas pirmajā vietā.”
Paldies par rakstu.

Uz 8. martu noskatos ar nepatīkamām izjūtām atceroties trako PSRS tulpju pirkšanas laiku. Ko tur varu mainīt? Neko, un tāpēc tas 8. marts jāpārcieš, kā galvas sāpes. Par 8. martu nepriecājos- tie nav mani svētki, bet, ja puķes vai kaut kādu kārumu vakarā man atnesīs- priecāšos- vienkārši tāpat, ne tāpēc ka tas ir 8. marts.
Bet par rakstu , kuru izlasīju, man prieks, jo tā arī ir un to personiski neuzskatīšu kā nodevu 8. martam, bet parastai ikdienai.

+6
-5
Atbildēt

0

gliters 07.03.2013. 12.41

No rīta ieradās kolēģe un sāka runāt par galda klāšanu rīt pusdienlaikā, atbildot uz gaidāmo apsveikumu 8. Martā.
Es viņai sīki un smalki izklāstīju visu, ko domāju par šo padomju svētku atkalievazāšanu un paziņoju, ka noteikti pasākumā nepiedalīšos. Esmu arī izdomājusi iemeslu nebūt uz vietas starp apm. 9.00 un 10. 00 (+/-), kad 8. Marta “tulpju apgaita” parasti notiek. Vārdu sakot, esmu rītdienai sagatavojusies.

+20
-9
Atbildēt

9

    Sandris Maziks > gliters 07.03.2013. 16.12

    zirnekliene Šeloba
    Nekas nosodāms, ja darba vietās pēc inerces atzīmē 8. martu, nopērk puķi un ierauj lētu viņķeli. Valsts nostājai šai ziņā jābūt pilnīgi neitrālai. Tas, ka Viņķelei pēc bērnu kropļojošo grāmatiņu epopejas netika izrādīta dzimumu līdztiesība, iedodot kārtīgi purnā, viņu provocē uz jauniem gājieniem.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 07.03.2013. 16.30

    Kā to ņem… Ne visi uzskata 8. Martu par svētkiem un ir muļķīgi, ka gan starp apsveicējiem, gan apsveicamajām ir pietiekami daudz ļautiņu, kuri visā tajā piedalās vien tāpēc, lai “neizlektu”, vai nesalektos ar priekšniecību. Galu galā tie nav ne Jāņi, ne Ziemassvētki, ne Lieldienas kuru svinēšana visiem ir pašsaprotama.
    Starp citu, ar to “inerci” tā ir, kā ir – manuprāt 90-to otrā pusē šī svinēšana bija spēcīgi gājusi mazumā un ar jaunu sparu atsākusies kaut kur sākot ar 2006.-2007.g. – t.i. pēdējos gados aizvien vairāk pastiprinoties Krievijas mentālai expansijai.
    Tas viss nav tik nevainīgi arī tāpēc, ka ja ir “sieviešu diena”, tad prasās arī “vīriešu diena” (23. februāris), bet tā jau ir Krievijas “Tēvijas aizsargu diena” un ja šis datums kļūst par masu svētkiem, tad jau bezmaz sanāk, ka Krievija ir arī latviešu “Tēvija”. Vnk “padod velnam mazo pirkstiņu, viņš visu roku ņems”…
    Ilža Viņķeļa transvestīto dzimumu līdztiesības izpratni nekomentēšu – manuprāt jebkuram normālam cilvēkam tur viss ir skaidrs.

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gliters 07.03.2013. 18.05

    zirnekliene Šeloba
    Atzīsti, ka 8. marts nav tāds cinisks cilvēka cieņas aizskarošs pasākums kā 9.maijs. Muļķu diena tomēr nav neliešu diena.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 08.03.2013. 10.27

    Atzīstu… Tikai 8. Marta atzīmēšana krievu (padomju) tradīcijās ir ceļš uz 9. Maija leģitimizāciju. Tā pamazām… caur 23. februāri…

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gliters 08.03.2013. 10.50

    zirnekliene Šeloba
    Tomēr bidlu padumjo tradīciju saglabāšana nav tas pats, kas staļinisma apoliģētika, 9. maijs. Ja no 8. marta pieminēšanas amatpersonām būtu jāatturas, ko bērnu kropļotāja, Viņķele, neizdarīja, tad fašistisko izdzimteņu cūciskās dzīres nedrīkst palikt bez ievērības.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 08.03.2013. 11.01

    Tieši caur bidlu tradīciju kultivēšanu var nonākt pie staļinisma apolģētikas – var jau arī 9. Maijā runāt tikai un vienīgi par “kara beigām”, “mieru” utml., aicināt visus baudīt “jauko laiku” un “pavasari” un “nedzīvot pagātnē”. Viņķelei pēc tām skandalozajām grāmatiņām vajadzēja izmantot iespēju paklusēt, bet ja kāda amatpersona vēlējās uzstāties, tad bija jārunā par šo datumu pēc būtības, nevis par “pavasara svētkiem”, “tulpēm” utml.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gliters 08.03.2013. 14.36

    zirnekliene Šeloba
    “Tieši caur bidlu tradīciju kultivēšanu”

    Vai mēs par dažādām tēmām? Es uzskatu, ka valsts amatpersonām ir jānorobežojas no bidlu tradīcijām, taču nedomāju, ka 8. marta svinētāji būtu aizvedami uz Gaujmalu un nošaušajami.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 08.03.2013. 14.57

    Laikam būsim vienojušies – nē, es neaicinu nošaut 8. Marta svinētājus, bet šī diena nedrīkstēja nonākt piemiņas dienu sarakstā un APSVEIKUMS no valsts amatpersonām ir pilnīgi nevietā.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > gliters 08.03.2013. 15.47

    zirnekliene Šeloba
    Peace?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Ojārs 07.03.2013. 12.13

Pēc kopīgā balsojuma ar SC par Matīsu tas vairs nav pārsteigums. Nebrīnīšos ka drīz vienotība ieteiks svinēt arī Vīriešu dienu… Kā mēs integrējamies Vienotības gaumē!

+9
-13
Atbildēt

0

dro 07.03.2013. 12.11

Politiskās apvienības Saskaņas centrs 11. Saeimas frakcijas priekšsēdētāja vietnieks Valērijs Agešins vērsies ar iesniegumu pie Ģenerālprokurora Ērika Kalnmeiera, lūdzot izvērtēt, vai Saeimā no Nacionālās apvienības ievēlētā deputāta Raivja Dzintara izteikumi 27. februāra intervijā Neatkarīgajai Rīta Avīzei nesatur nacionālās nesaticības veicināšanas pazīmes, portālu Diena.lv informēja SC.

+7
-10
Atbildēt

0

Ieva 07.03.2013. 12.06

ffffffffffff

0
0
Atbildēt

0

janis17 07.03.2013. 12.06

Dzerim vēl viens iemesls ielakt šņabi?

+7
-10
Atbildēt

0

Elina 07.03.2013. 12.06

“Cilvēki, kuri biežāk par citiem vienaudžiem ieguvuši augstāko izglītību, tomēr par to pašu darbu saņem vidēji par 17% mazāku algu.”

Varbūt šo varam uztvert kā kompensāciju par to, ka tie otri cilvēki strādā darbus, ko tie pirmie nevar fiziski vai negrib bīstamības dēļ? Kādēļ netiek runāts par šādu līdztiesību? Vienvirziena liberālisms.

Viss ir kārtībā ar sieviešu dienu. Arī vīriešu diena mums ir – tā ir tēvu diena 2. septembra svētdienā. Tiesa, tai pretī varam likt māmiņu dienu. Bet ņemot vērā mērķtiecīgo vīrieša tēla graušanu un tēva lomas apsmiešanu, tēvu diena šādā valstī ir sasniegums.

+10
-11
Atbildēt

0

putekliic 07.03.2013. 12.03

Ir taču mātes diena, kad var ziedus uzdāvināt savai mātei un ir Valentīndiena, kad to var darīt savai mīļotajai sievietei. Darba kolēģes mēs sveicam dzimšanas un vārdadienās. 8.marta ideja mūsdienās man tomēr nav skaidra.

+23
-9
Atbildēt

12

    Kristīne > putekliic 07.03.2013. 12.39

    Šī laikam ir diena, kad tiek svinēts tas, ka sievietes ir cilvēki, nevis “cilvēku labākie draugi”.

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    armn > putekliic 07.03.2013. 13.48

    un ir startautiska sievieshu diena, kur var atcereties sievieshu emancopacijas kustibas aizsakumus rietumu pasaule, Saja sakara un saja diena, politiki var atlauties izteikties par ar so tematu saistiitiem jautaajumiem. Kaa to dara arii rietumu (piemeram, ASV KLintone vai Obama (linku var atrast mana iepriekseja komentara)). Un sis temats nav jaajuc ne ar mates dienu ne ar valentina dienu ne ar PSRS atminjaam.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > putekliic 07.03.2013. 14.01

    Ķencis&Pāvuls. Kāds sakars emancipācijai ar 8. martu? Tikpat labi var paziņot, ka industrializācija sākās tikai ar Staļina piecgadēm. Varu atgādināt Ž. Sandu vai mūsu pašu Īvandes Kaiju.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    armn > putekliic 07.03.2013. 14.07

    INO, katrai kustiibai ir savi datumi un simboli. Variet pamekleet un arii atrast, ja vien veelaties, internetaa. Tai skaiitaa manis ielikto linku, vai Wiki.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    armn > putekliic 07.03.2013. 15.53

    interesanti, ko gan nozime minusi pie ieteikuma sameklet vajadzigo (prasito) informaciju internetaa?

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris > putekliic 07.03.2013. 18.33

    > Ino: “Varu atgādināt Ž. Sandu vai mūsu pašu Īvandes Kaiju.”

    Drusku par seklu rakts, Ino: jau senlatvietes kapā tika guldītas ar duncīšiem pie sāniem, bet, ja Jums gaumē krietni jaunāki laiki, atcerieties LKPk Līnu Čanku. Un kas “eiropeiskajā Eiropā” ar vēlēšanu tiesībām bija tad, kad Latvija pasludināja vēlēšanu tiesības visiem – neatkarīgi no dzimuma?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Andris > putekliic 07.03.2013. 19.06

    No sirds atvainojos – iznācis absurds: gribēju rakstīt LKOk (Lāčplēša kara ordeņa kavalieri), iznāca LKP :-)))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > putekliic 07.03.2013. 19.12

    ciniits. Nedomāju, ka vēlēšanu tiesības pirmskara Latvijā sievietēm būtu K. Cetkinas vai R. Luksemburgas nopelns – latviešiem pašiem bija dūšīgas sievas.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Andris > putekliic 07.03.2013. 19.36

    Par to jau arī stāsts. :-) Kas ir pašam, to nevajag lienēt no Sašas – bleķis vien iznāks. Ir mums maija otrā svētdiena, un Māte ir ikvienam. Diena bez liekas politiskās piešprices – svētki sirdij un mīļumam.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Ainārs > putekliic 07.03.2013. 20.29

    Lūk, te arī parādās slimi sabiedrības stereotipi – un ko tad darīt tām sievietēm, kuras nevar kļūt par mātēm, piemēram? Un vai katras sievietes dzīves augstākajam sasniegumam jābūt kļūšanai par māti? Un vēl seksistu bariņš salicis kaudzi ar plusiem, nav tiešām, ko piebilst. Cienu arī tās sievietes un pārus, kuri apzinās, ka ģimene ir atbildība un darbs ar sevi, nevis vecāku iemācītās aplamās domāšanas pārpotēšana savos bērnos, ko var novērot ak, cik daudzās Latvijas ģimenēs.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Andris > putekliic 07.03.2013. 21.27

    Nav runa, laurazan, par “sievietēm, kuras nevar kļūt par mātēm, piemēram? Un vai katras sievietes dzīves augstākajam sasniegumam jābūt kļūšanai par māti”, arī par vīriešiem ne (kā zināms, veseliem diviem jau ir piedzimuši bērni), bet par to, ka katram homo, kurš staigā pa šo grēcīgo zemīti, ir bijusi/ paldies Dievam, joprojām ir Māte. Arī tiem, kuri bērnunamā vai atstāti glābējsilītēs. Un ļoti jācer, ka arvien vairāk viņu atradīs cilvēku, kuram pirmoreiz mūžā gribēs teikt “māmiņ” un Mātes dienā pasniegt ziedus.
    Taču, protams, tas nav obligāti – katrs izvēlas to, kas viņam tuvāks.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Mikelis > putekliic 10.03.2013. 08.05

    Blakus Viņķeles bildei vajag pielikt Rozas Luksemburgas ģīmetni, tad būs pareizais konteksts ne vien vēsturiski, bet arī idejiski.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Andris 07.03.2013. 11.32

> dzeris49: „kāpēc gan nevar lieku reizi izrādīt uzmanību sievietēm”

Cik gan aplaimotai jābūt tai sievietei, kura apzinās, ka viņai izrāda uzmanību ”lieku reizi”! :-))) Brrr…

+18
-12
Atbildēt

12

    andris902 > Andris 07.03.2013. 17.30

    …mīļā sirds, cik reizes pati esi iemetusi puķi kādam vīrietim ģīmī 8.marta sakarā?….

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > Andris 07.03.2013. 17.45

    zanE. Izrādās, ka esi ne tikai neloģiska, bet piedevām arī histēriska?:)

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    andris902 > Andris 07.03.2013. 17.52

    …lno…tātad – tomēr netēlo?… :)

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Andris 07.03.2013. 18.32

    Es nedāvinu ziedus superpolitizētām sievietēm, kuras var atsviest puķi “ideoloģisku” iemeslu dēļ, man visas paziņas ir normālas sievietes, kurām dzīvē ir kaut kas svarīgāks par politiku un ideoloģiju, neadekvātu NA un citu sektu biedru starp tām nav.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > Andris 07.03.2013. 22.02

    Dzeri, kas tev ir svarīgāks par par tavu ideoloģiju?
    Kāds sakars te ar NA?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Andris 07.03.2013. 23.24

    dzeris: “Es nedāvinu ziedus superpolitizētām sievietēm”
    Tavējās, kam dāvini, tikai pie putras grāpja un vešas bļodām turas? Saki, tikai vīriešiem ir tiesības būt politizētiem? Ha-ha-ha! Nu, tu esi izgāzies, kā veca sēta!

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Andris 08.03.2013. 06.29

    “Politizēts” nenozīmē to pašu, ko “gudrs un izglītots”, arī “politiski izglītots”.
    Un man nav nekādas pretenzijas arī pret sievietēm, kuras nodarbojas ar mājsaimniecību vai ar ko citu, un kurām politika neintersē, politiskā orientācija vai nodarbošanās veids nav galvenais sievietē vai jebkurā cilvēkā.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Andris 08.03.2013. 11.12

    Jebkuram, neatkarīgi no dzimuma, būtu gan jāinteresējas par politiku. Lai tādi, kā tu ar skaistām runām, neaizvestu tur, kur cilvēks nemaz negrib atrasties.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Andris 08.03.2013. 13.52

    Bet, ne visiem jābūt vienādiem politiskiem uzskatiem, tādiem, ko atbalsta betija, aivarsk, utt., var būt arī alternatīvi, kaut, kam es to skaidroju, sektantiskai domāšanai demokrātijas ABC ir pārāk sarežģīta.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Andris 08.03.2013. 13.56

    Kur nu manai “sektantiskai domāšanai” sacensties ar Kremļa ideologu skolu. Tur jau veseli institūti strādā, lai piemeklētu dzerim “ticamus”argumentus:))

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Andris 08.03.2013. 14.57

    Nu redz, beidzot, saprati, ka aiz “dzera” vārda slēpjas veseli trīs Krievijas institūti, kuri, manā vietā, raksta komentārus.
    Te jau būtu darbs SAB un DP, ja tā padomā, kā tad tas vēl nav ienācis prātā?

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > Andris 08.03.2013. 18.03

    Sab un DP priekš Džera pietrūkst administratīvās kapacitātes :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

janis17 07.03.2013. 11.30

Klāra Cetkina, 8.marta “māte”, ne velti par svinību dienu izvēlējusies tieši šo datumu – 1910.gadā tas sakritis ar ebreju svētkiem Purim, kurus svin saistībā ar notikumu senebreju vēsturē, kad persiešu ķēniņiene Estere izglāba ebrejus no iznīcināšanas. http://woman.delfi.lv/dzivesveids/atputa/8martam-100.d?id=37226883
aivarsk 8.marts 2012 12:33 Izdrukāt Nosūtīt Izmanīgā ebrejiete prata likt lietā savu valdzinājumu, lai panāktu no Ahasvera solījumu izpildīt jebkuru viņas vēlēšanos. Apreibis no vīna un mīlas priekiem ķēniņš dvesa Esterei: „Kāds ir tavs lūgums, ķēniņiene Estere? Lai tas top izpildīts!” Audžutēva Mordohaja samācīta, mīlas priesteriene atklāja Ahasveram savu tautību un pavērsa valdnieka dusmas pret ebreju nelabvēli Hamanu. Aizvainoto augstmani pakāra un represijas pret ebrejiem tika atceltas.
Taču Mordohajs alka vēl asiņu un Ahasvers, Esteres burvīguma apmāts, atļāva ebrejiem atriebties saviem ienaidniekiem, kā vien tiem kārojas. Ebreji nokāva visus savus ienaidniekus. Nomaitādami tos, viņi izdarījās ar pretiniekiem pēc sirds patikas. Persijas galvaspilsētā Sūsās ebreji iznīcināja piecsimts vīru. Viņi pakāra arī desmit Hamana dēlus Paršandatu, Dalfonu, Aspatu, Poratu, Adalju, Aridatu, Parmaštu, Arisaju, Aridaju un Vajzatu. Par godu bērnu noslepkavošanai Purima rituālā ir ieviests Nešima Ahat – viens elpas vilciens, kurā jāizrunā desmit noslepkavoto Hamana dēlu vārdi, tādējādi uzsverot, ka puiši tika pakārti vienlaicīgi. Tomēr ar to nebija gana. Ebreji nokāva Sūsās vēl trīssimts vīriešus. Valsts mērogā viņi nogalināja septiņdesmit piecus tūkstošus persiešu. Nāvei nolemtie nevarēja pretoties, jo visu zemju lielkungi, ķēniņa vietvalži, pārvaldnieki un ierēdņi bailes no Mordohaja palīdzēja ebrejiem. Nonāca līdz tam, ka, bīdamies par savu dzīvību, daudzi persieši uzdevās par ebrejiem. Karnevāls Purima laikā ir ņirgāšanās par šiem nelaimīgajiem.

Maskarāde ļauj dzīrotājiem caur laikmetu griežiem vēlreiz izbaudīt persiešu kaunā krišanu. Pēc vērienīgās asinspirts, ebreji atpūtās ādāra mēneša četrpadsmitajā datumā un padarīja to par dzīru un prieka dienu. Bet ebreji Sūsās uzdzīvoja ādāra mēneša piecpadsmitajā dienā. Mūsdienās piecpadsmitajos datumos ebreji līksmo Jeruzalemē, kas pēc sava nozīmīguma pielīdzināta Sūsām. Pēc noorganizētā masu slaktiņa Mordohajs tika vezīra godā un bija otrais valstī pēc ķēniņa Ahasvera. Ebreji viņu cienīja, jo viņš gādāja par labklājību visam savam dzimumam. Persijas iezemieši to izjuta uz savas ādas – ķēniņš Ahasvers uzlika nodevas visai zemei un jūras salām.(http://www.dievzeme.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=18:vai-dsim-hamana-ausis&catid=5:analtiskais-viedoklis&Itemid=4)

Lai nu kā, iepriekšējā gadsimtā, sākotnēji tiešām šī diena nav vis veltīta visam daiļajam dzimumam, bet sievietēm – cīnītājām par sieviešu tiesībām, revolucionārēm, strādniecēm. Padomju Savienībā no 1965.gada 8.marts bija brīvdiena un, lai arī tur reizēm valdīja pārprasts dzimumu vienlīdzības princips – sak, arī sieviete var būt asfaltbetonētājs, traktorists, tomēr ar laiku šie svētki kļuva par visu PSRS sieviešu svētkiem un daļēji arī par māmiņu dienu – 8.martā bērni pasniedza savam mammām pirmos pūpolzariņus un savus zīmejumus ar laba vēlējumiem, tādējāji izskaužot kristīgās baznīcas Mātes dienu, kā arī mīlestības svētkus Svētā Valentīna dienu, kuras tradīcija kristīgajā Eiropā nāk no V gs..
http://woman.delfi.lv/dzivesveids/atputa/8martam-100.d?id=37226883

+12
-13
Atbildēt

0

Pēterītis 07.03.2013. 11.28

Raidījumu par ASV romiem “Discovery” prezentē ar vārdiem – romu vīrietis ir vīrietis, sieviete zin savu vietu un lielākā vērtība ir ģimene.
Romiem nav savas valsts, tiem nākas risināt īpašas problēmas, tikai ne demogrāfiskās un par šīs tautas ilgtsējību varam nešubīties. Viņiem vientuļās mates neaudzē vientuļās meitas un nevarīgos dēlus. Viņu bērnus velti meklēt bērnu namos.
Mēs mēģinam celt ideoloģiju virs bioloģijas. Viņi nē.

+8
-7
Atbildēt

2

    aivarstraidass > Pēterītis 07.03.2013. 13.33

    Ja mēs romus jeb čigānus uztveram par paraugu demogrāfisko jautājumu risināšanai, vai tas tad nesanāk lozungs – “atpakaļ pie patriarhālisma”? Protams, ir atsevišķi piemēri, kad šī pieeja strādā – ortodoksie ebreji Izraēlā, vairākas baptistu ģimenes tepat Latvijā. Konkrēti par Eiropas valstīm runājot (sk. http://1.usa.gov/WMa4sG ), augstākā dzimstība ir šādās zemēs – Francijā (2.08), Īrija (2.01), Lielbritānija (1.91), Islande (1.89), Nīderlande (1.78), Norvēģija (1.77), Dānija (1.74). Bet sarakstu noslēdz tādas valstis kā Grieķija (1.39), Latvija (1.33), Polija (1.31), Slovēnija (1.31), Rumānija (1.30), Ukraina (1.29), Čehija (1.27), Lietuva (1.27), Bosnija (1.24).

    Atskaitot Franciju, visi dzimstības rādītāji Eiropā, protams, nenodrošina skaitlisku atražošanu (vērsti uz sabiedrības izmiršanu). Bet nekādas korelācijas starp patriarhālismu un augstu dzimstību nav. Lielbritānijā, Nīderlandē, Norvēģijā un Dānijā ir augstāka dzimstība nekā Grieķijā, Bulgārijā, Rumānijā vai Albānijā. Lielais čigānu īpatsvars Dienvideiropā un konservatīvās ģimenes dzīves tradīcijas neko daudz te negroza.

    Te vietā atcerēties David Willetts (Britu konservatīvais MP un pašreizējais zinātnes ministrs), kurš jau 2003.gadā nāca klajā ar lozungu “feminism is the new natalism” (feminisms ir mūsu jaunais natālisms jeb dzimstības veicināšanas politika). Sk. http://www.theatlantic.com/personal/archive/2009/04/is-feminism-the-new-natalism/56084/ .

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Pēterītis 07.03.2013. 16.05

    aldis
    “Romiem nav savas valsts”

    Šudrām ir sava valsts, tā ir Indija un tas, ka viņi nav Bramini(Brahmaņi) nav pārējo kastu vaina. Pat ja viņus ieceltu Braminu kārtā, jau pēc pāris desmitgadēm viņi būtu aizslīdējuši atpakaļ.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

janis17 07.03.2013. 11.27

Pie mums 8. marts tiek vērtēts visai neviennozīmīgi. Vienai valsts iedzīvotāju daļai tie kopā ar 9.maiju ir lieli svētki.

8. marta izcelsmei tiešām ir sociālisma pieskaņa, ar Amerikas sociālistiskās partijas gādību un tā tika svinēta februāra pēdējā svētdienā no 1909. – 1913. gadam. Starptautiski šie svētki kļuva līdz ar 1910. gada Otrās internacionāles (starptautiska sociālistisko un darba partiju organizācija, kas pastāvēja no 1889. – 1916. gadam) organizēto starptautisko sieviešu konferenci, kurā vācu sociāliste Klāra Cetkina (Klara Zetkin) (attēlā) piedāvāja turpmāk atzīmēt Starptautisko sieviešu solidaritātes dienu. Ierosinājums tika pieņemts, taču netika noteikts konkrēts datums. Nākošajā gadā to atzīmēja 19. martā Austrijā, Vācijā, Dānijā un Zviedrijā. Datumi arī turpmāk bija visdažādākie. 1912. gadā Sieviešu diena bija 12. maijs, bet 1913. gadā Francijā un Krievijā tā tika atzīmēta 2. martā, Austroungārijā, Šveicē un Nīderlandē – 9. martā, bet Vācijā – 12. martā. 1914. gadā jau parādījās zināma vienotība, jo lielākajā daļā valstu šie svētki tika atzīmēti 8. martā. Lielākoties tālaika svētku pasākumi ietvēra mītiņus un demonstrācijas, kas tika atzīmēti līdz pat 20. gadu beigām, kad pamazām izsīka.

Pavisam citus apgriezienus 8. marts pieņēma pirmajā sociālistiskajā pasaules valstī Padomju Krievijā, kas vēlāk pārveidojās par Padomju Savienību. Jau drīz pēc Oktobra revolūcijas boļševiku partijā esošā feministe Aleksandra Kollontaja pieprasīja Ļeņinam 8. martu atzīt par oficiāliem svētkiem un brīvdienu, kas arī tika izdarīts. Interesanti, ka 8. marts pēc Jūlija kalendāra bija 23. februāris un tieši šajā dienā 1917. gadā, Pēterburgas sievietes izgāja ielās lai protestētu pret karu un tā izraisīto nabadzību. Pasākums ātri iekļāvās kopējā sabiedrības neapmierinātības vilnī un kopā ar agrākiem un vēlākiem notikumiem, kas tika nosaukti par Februāra revolūciju, noveda pie monarhijas krišanas Krievijā. Tādējādi, arī šajos svētkos Ļeņins varēja saskatīt kaut ko „revolucionāru.”

+12
-11
Atbildēt

0

janis17 07.03.2013. 11.22

Labklājības ministres sveiciens Latvijas iedzīvotājiem Starptautiskajā sieviešu dienā! – tas nav sveiciens svētkos pēc tās komunistu auna domām?

+11
-10
Atbildēt

0

ligakalnina 07.03.2013. 11.21

Un ko tu gribi ar to pateikt?
Vai tad Latvijā tā ir oficiāla svētku diena?
Bet, daudzi Latvijas pilsoņi to svin, kāpēc gan lai viņus nevarētu ar to apsveikt?
Ak, aizmirsu, VL visi, kas nedomā, kā Dzitars, Iesalnieks, Rasnačs un Batjka, un vēl aivarsk un articulus, ir ienaidnieki, nevis Latvijas pilsoņi.

+11
-11
Atbildēt

6

    kristaps_drone > ligakalnina 07.03.2013. 13.10

    “Bet, daudzi Latvijas pilsoņi to svin, kāpēc gan lai viņus nevarētu ar to apsveikt?” – nospiedošajā pārsvarā tie ir tie pilsoņi, kuri šeit ir tādēļ, ka nav notikusi Latvijas deokupācija un dekolonizācija, un viņu vēlmes nu galīgi nav jāņem vērā!

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 07.03.2013. 18.55

    Svin ne tikai viņi, un arī viņi ir pilntiesīgi šīs valsts pilsoņi un sabiedrības daļa, neskatoties uz to, ka viņu viedoklis daudzos jautājumos atšķiras.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > ligakalnina 08.03.2013. 10.23

    Dzeri, nav ienācis prātā, ka viņu apziņa ir sovoku inficēta un satrunējusi, jo nespēj atšķirt tumsu no gaismas, labo no ļaunā un komunistu radītus pseidosvētkus no patiesi atzīmējamām dienām.
    Apziņas okupācija!

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 08.03.2013. 13.47

    Varbūt, no viņu viedokļa, taisni tu nespēj atšķirt to “gaismu no tumsas”, neienāk prātā, ka katram tā gaisma un tumsa var būt savādāka?
    Un ko tā satraucies, lai viņi atzīmē, tev taču neviens neliek to darīt, tā ir demokrātija, kad jāakceptē arī tev nepatīkami uzskati un viedokli, nekad neesi neko tādu dzirdējis?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 08.03.2013. 13.58

    “ko tā satraucies, lai viņi atzīmē, tev taču neviens neliek to darīt, tā ir demokrātija”
    Dzeri, loti ceru, ka 16.martā un visos citos gadījumos, kas saistīti ar šo piemiņas dienu, tu nevērsi muti vaļā un tādā veidā pierādīsi savu augsto izpratni par demokrātijas ABC.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 08.03.2013. 14.17

    Man nav pieņemami ne tavi, ne Ino, ne aivarsk politiskie uzskati, bet, nešaubos, ka jūs esat godīgi cilvēki un īsti patrioti bez pēdiņām, kas attiecas uz manu, reizēm, ne visai korekto, retoriku – jau teicu, diskusija ir diskusija, asumi to tikai atdzīvina.
    Un par 16 martu – vienmēr esmu kritizējis tos “antifašistus”, kas tur taisa to teātri strīpainajās pidžamās, kurš grib, var atzīmēt gan 8 martu, gan 16 martu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

janis17 07.03.2013. 11.16

Šobrīd oficiāli valsts svētki šī diena ir: Albānijā, Armēnijā, Azerbaidžānā, Baltkrievijā, Bosnijā un Hercegovinā, Bulgārijā, Kamerūnā, Ķīnā, Kubā, Itālijā, Kazahstānā, Kirgizstānā, Maķedonijā, Moldovā, Mongolijā, Melnkalnē, Krievijā, Serbijā, Tadžikistānā, Ukrainā, Uzbekistānā un Vjetnamā.

+16
-11
Atbildēt

0

dro 07.03.2013. 10.39

Kurš/a vēlas, lai svin. Man nav iebildumu, bet nepieņemami, ka šo dienu popularizē Vienotības ministre. Varbūt vēl šajā pavasarī sagaidīsim Viņķeles apsveikumu 9. maijā?:)

+13
-11
Atbildēt

9

    aivarstraidass > dro 07.03.2013. 12.45

    Gribēju rakstīt tieši to pašu. Privātpersona, kas nezin neko labāku, var izdzert čarku 23.februārī vai pirkt tulpes 8.martā, bet ir daudz sliktāk ja tam piebalso valdības ministri vai nacionālā aviokompānija. I.Viņķelei ir nenoliedzams “talants” – risināt lietas sabiedrību konfrontējošā veidā. “Vai Januss ir mazāk nozīmīgs Lūcijas dienas gājiena dalībnieks tāpēc, ka viņa kleita nav grezna? Kā pedagoģiski pareizi risināt šo situāciju, ja gadās būt tajā klāt?” (LM sagatavotā metodiskā izstrādne “Pirmsskolas, kurās ir vieta PepijPrinčiem un PirātPrincesēm”, 10.lpp.); “Novēlu, lai mums visiem 8.marts, kad vīrieši ar puķēm un dāvanām pauž tik gaidīto uzmanību sievietēm, ikvienā ģimenē un darba kolektīvā turpinātos ar līdzsvarotāku pienākumu sadali un rūpēm par otru cilvēku visa turpmākā gada laikā.” (citāts no raksta).

    Vai tādas fundamentālas lietas kā taisnīgu pienākumu sadali ģimenē, sieviešu līdztiesību u.c. nevar risināt BEZ atsaucēm uz dīvainām izdarībām Lūcijas dienā (kas Latvijas bērnudārzos nemaz tik ļoti netiek atzīmēta, vēl jo mazāk – ieģērbjot Janusus meiteņu kleitās), bez atsaucēm uz “tik gaidīto uzmanību” 8.martā? Kādēļ vienmēr jāslēpjas aiz muguras kaut kam svešam, jāizdomā samāksloti iemesli?

    +20
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > dro 07.03.2013. 13.22

    Kalvis Apsītis. Nu ja tik cienījams komentētājs piekrīt manam viedoklim, tad jau neesmu kļūdījies /bez ironijas, lai nebūtu pārpratumu/. Paldies:)

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 07.03.2013. 18.49

    Demokrātiskā sabiedrībā pastāv tāds jēdziens, kā tolerance pret citu viedokli.
    Ja reiz lielā sab. daļā pastāv viedoklis, ka 8 marts jāsvin, nav nekas briesmīgs, ja ministrs uzrunā un respektē arī šo sabiedrības daļu, tas ir pilnīgi normāli jebkurai demokrātiskai valstij.
    Un 23 febr. vai 9. maijam ar 8 martu vispār nav nekāda sakara.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 07.03.2013. 23.11

    Demokrātiskā sabiedrībā tolerance ir abpusēja. Man vienlīdzīgi nepieņemami ir 9. maija un 1.jūlija svinēšana. Nez kāpēc. tu, dzeri, kategoriski pieprasi lai pret 9.maija svinētājiem es izrādu toleranci. Kāpēc tad ne pret abiem kontingentiem?

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 08.03.2013. 06.22

    Tu esi pārideoloģizēta cilvēka paraugs, kurš objektīvi vairs spriest nespēj, pie kam ļoti negatīvi noskaņota pret jebko, kas spriež ne tā, kā tu.
    Manuprāt, neviens no tiem, kas svin to 8 martu vai jebko citu, kas tev nepatīk, tev to svinēt neliek, tad kā viņš tev traucē?
    Tāda ir tā tava izpratne par toleranci.
    Demokr. sab. tā nenotiek, būs vien tev šis – tas jāpiecieš.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 08.03.2013. 10.19

    Dzeri, vai noliegsi, ka 8. marts ir padomju ideologu radīts un kultivēts veids, lai izskaustu Mātes dienu un Valentīna dienu, kurus komunisti uzskatīja par baznīcas svētkiem?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.03.2013. 11.20

    Kur ir tava izpratne par toleranci, dzeri, kad gribi par katru cenu man iestāstīt, ka man tas jāpieņem?
    Tu neesi objektivitātes kritēriju noteicējs, tavi spriedumi ir tikpat kritizējami, kā citu. Neglaimo sev.
    Tu esi melīgs sveša dzīvesveida un svešu tikumu propagandētājs. Un mani nemaz neintersē, vai esi algots Maskavas aģents, kā ne vienu reizi esi pats paziņojis, vai derīgs idiots. Tu man vienkārši esi pretīgs.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.03.2013. 12.34

    betijacelmale. Skarbi, bet patiesi. Izteici arī manas domas.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 08.03.2013. 13.40

    Jūs ar Ino gan neuzskatu par “pretīgiem”, bet gan par cilvēkiem ar atšķirīgu viedokli.
    Tur jau ir tā galvenā atšķirība starp man līdzīgajiem un jums un jums līdzīgi domājošiem.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

dro 07.03.2013. 10.31

dzeris49. Nevis autoritāte, bet viedokļu sakritība Zaķa gadījumā. Reti, bet gadās, ka piekrītu arī SC viedoklim. Vai Urbanovičam puķes pasniedzi pēc sekmīgās vizītes Baltkrievijā?:)

+11
-13
Atbildēt

0

ligakalnina 07.03.2013. 10.27

Ino – nu re, beidzot Ozoliņš tev ir autoritāte, nevis tas, kas nemitīgi aizvaino to nabaga NA.
Tad jau attiecībā uz NA viņam arī, acīmredzot, taisnība.

+12
-10
Atbildēt

0

dro 07.03.2013. 10.26

Harmoniska kompānija – Roza Luksemburga, Klara Cetkina un Ilze Viņķele:)

+10
-17
Atbildēt

0

Sandris Maziks 07.03.2013. 10.23

Starptautisko sieviešu dienu izdomāja divas izvirtušas švabras, pedofīles, Klāra Cetkina un Roza Luksemburga pēc tam, kad vairs nevarēja nodoties vētrainai uzdzīvei. Abām bija tieksme piesmiet nenobriedušus jauniešus, viena no tām sadzīvoja ar otras dēlu, par ko abas bija uz laiku sastrīdējušas.

+12
-10
Atbildēt

0

dro 07.03.2013. 10.18

dzeris49. Nē, pēdējo Ozoliņa rakstu, Štirlic:)

+12
-14
Atbildēt

0

ligakalnina 07.03.2013. 10.17

Salasījies Lapsas pasaciņas?

+10
-12
Atbildēt

0

dro 07.03.2013. 10.15

Ja runa par diviem pilnvētīgiem cilvēkiem, tad diez vai kāds var konkurēt ar Zaķi un Viņķeli:) Latvijas Merķele un Gazproma un muslimu gaļas pielūdzējs:)

+12
-17
Atbildēt

0

kristaps_drone 07.03.2013. 10.14

Re, cik labi – arī šajā jomā – dzimumu līdztiesības jomā – Latvija ir ticīgāka par Romas pāvestu! Lieliski, ka ministrs Ilzis Viņķelis, gluži kā padomijā, svinēs 8. martu! Nez, vai Latvijas neoliberāļi nezin, ka tanī pasaules daļā, ko arī viņi uzskata par civilizētu, šo dienu, atšķirībā no bijušās padomijas, nesvin, bet feministes rīko demonstrācijas un cīnās par savām iedomātajām tiesībām. Ilzis Viņķelis varētu labāk nevis svinēt un apsveikt, bet sarīkot demonstrāciju ar plakātiem, kuros sludinātu, kā Kārlis būs Karlīne un Rūta būs Rūdolfs.

+15
-17
Atbildēt

4

    kristaps_drone > kristaps_drone 07.03.2013. 13.14

    Apollo par šo pašu Ilža Viņķeļa rakstu ir daudz vairāk komentāru, un ļoti daudzi no tiem ir tādi, ka var izsmieties. Acīm redzami, ka komentētāju vairums tur nesirgst ar neoliberasmu.

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > kristaps_drone 07.03.2013. 18.46

    Šinī gadījumā, tas liecina nevis par Viņķeles, bet, par komentētāju līmeni, diezin vai viņi vispār saprot tās grāmatiņas jēgu, un par ko smejas.
    Man, atkal, jāsmejas par tiem, kam, vēl arvien, tā grāmatiņa ir lielākā Viņķeles problēma.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > kristaps_drone 08.03.2013. 11.39

    > Dzeris
    “Man, atkal, jāsmejas par tiem, kam, vēl arvien, tā grāmatiņa ir lielākā Viņķeles problēma.” – varbūt varētu padalīties savā metodikā, kā tu atšķir tos, kam šīs grāmatiņas ir lielākā Viņķeles problēma?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > kristaps_drone 08.03.2013. 13.35

    Tie ir tie, kam galīgi neintersē Viņķeles nekompetence, risinot socialās problēmas, ienākumu izlīdzināšana, utt., kas būtu viņas galvenais uzdevums, bet gan vienīgi tā grāmatiņa, vismaz, pēc viņu komentāriem tā izskatās.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 07.03.2013. 10.13

Liecies mierā ar savu ideoloģisko pieeju visam, neviens tos kā komunistu svētkus sen neuztver, kāpēc gan nevar lieku reizi izrādīt uzmanību sievietēm, pasniegt tām ziedus, un uzklāt galdiņu?

+15
-19
Atbildēt

4

    janis17 > ligakalnina 07.03.2013. 22.56

    Aleksejs Dimitrovs > ligakalnina 08.03.2013. 08.41

    Tā tomēr ir spoža Brežņeva laiku ideoloģijas uzvara pateicoties “nevainīgām” Krievijas neredzamās frontes cīnītāju aktivitātēm.
    Tu taču Dzeri atceries, ka 8.martu tāpat kā 9.maiju sāka svinēt tā kārtīgi tikai Brežņeva laikos, kad katrs iemesls iedzeršanai darba vietā un laikā bija labs. Pirms tam tās taču nebija svinamas dienas, vai to visi ir aizmirsuši?

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 08.03.2013. 09.58

    Nu neviens tai 8 martā par to ideoloģiju vispār neatceras, un 8 marts un 9 maijs ir nesalīdzināmas lietas.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Aleksejs Dimitrovs > ligakalnina 08.03.2013. 10.08

    Nu piekrītu, ka dzerot jau par ideoloģiju nedomā, bet ja var distancēties, tad var arī saprast kā palēnām šie “svētki” ienāca mūsu dzīvē un dažiem kļuva ļoti mīļi, nu tik mīļi, ka tagad esot jāatgriežas pie šīm padomju tradīcijām.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

ligakalnina 07.03.2013. 10.08

Tas ir pareizs solis no Viņķeles puses – apsveikt visus dienā, ko, šā vai tā, atzīmē vairākums, gan kolektīvos, gan individualā kārtā, un, principā, nekas slikts šai dienā nav.
Manuprāt, ar sieviešu līdztiesību Latvijā vispār nav problēmas.
Problēmas ir ar solidaritātes principa ievŗošanu, no kā, savukārt, izriet neadekvāta nodokļu un pabalstu sistēma, kas nestrādā ienākumu izlīdzināšanas un nabadzības likvidācijas virzienā.
Par to būtu jādomā Viņķelei, nevis, par sadomātām problēmām.

+16
-17
Atbildēt

35

    armn > ligakalnina 07.03.2013. 13.11

    redzi Dzeri, uz so bridi tu jau esi nopelnijis 5 minusus. Jo pielauj iespeju, ka Vinkele var kadus apsveikt 8. marta. Manuprat gan raksts mazak ir apsveikums, vairak tas ir domats, lai paustu savu redzejumu par dzimumu lidztiesibu un realu situaciju Latvija. Ministre runa par problemu, ko Latvijai, valstij ar gandriz visisako viriesu dzives ilgumu Eiropa, rada sabloniska, musdienu pasaules izaicinajumiem neatbilstosa uztvere par dzimumu lidztiesibu, to lomam un ar to saistiitaam problemam, tai skaita ari viriesiem.

    Tagad atkal par taviem minusiem…. ziimiigi, ka 22 gadus pec PSRS vairums IR (!) lasiitaaju nav spejigi redzet tava komantara otro dalu par solidaritati nodoklu sistema. It ka tas Latvias attiistiibai taas iedziivotaaju laimei un tautas izdziivosanai buutu mazak svariigs neka vienkarsa 8. marta izmantosana lai uzrunaatu ar to saistiitu tematu.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    armn > ligakalnina 07.03.2013. 13.33

    Diemzel, daudzu liidzcilveeku (latvijas veleetaaju) izteicieni nav diez ko ceriigi un biezhi atbilst shai “refleksu” domaashanai, kur viss ir tikai saap – nesaap, jaa – nee, labs – slikts, balts – melns.
    Marts un sievieshu emancipacija musdienu civilizacijai nozime ne tikai kadreiz padomju laikos pirktas tulpes.
    Piederu pie tiem, kas neatziimee sos sveetkus, bet tas netraucee saprast to izcelsmi.
    Iesaku apmekleet linku zemaak – ne Klintonei, ne citreiz Obamam nav problemas izteikties 8. marta sakara.
    http://www.voanews.com/content/clinton-launches-100th-anniversary-of-international-womens-day-117556638/136160.html

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    armn > ligakalnina 07.03.2013. 13.59

    Liela dala tautas dzivo kaut kadaa mazaa, maksligaa, provinciali-beerniskiigaa savu iegribu pasuliitee. Saadi veidot savu naakotni un laimiigu sabiedriibu Latvijaa ir kaa vadiit auto atbilstoshi tikai daleeji pareizi ziimeetai kartei.
    Reaaalo pasauli veido daudzu identitaashu (ne tikai nacionaalajaa izpratnee) veesturiskaa pieredze.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 07.03.2013. 17.26

    …Dzeris un Ķencis&Pāvuls…paldies, vīri, par saturīgajiem komentāriem!…arvien retāk IR vietnē tādus gadās lasīt, tāpēc patīkami, ja kāds runā arī par raksta tēmu….

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 07.03.2013. 17.42

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 07.03.2013. 17.48

    …lno…cerams, ka izlasīji S.Veibergas rakstu, bet….izskatās, ka neesi sapratis ne nieka….

    …S.Veinberga:

    – “Problēmu, kā redzams, netrūkst, un to izgaismošanai ir paredzēts 8. marts jeb visas pasaules sieviešu starptautiskās solidaritātes diena. Nopietnu jautājumu aktualizēšanai.

    Cerams, ka drīz mēs arī Latvijā iesaistīsimies 8. marta svinēšanā «pēc būtības» un Staļina tulpes atstāsim pavasara pļavām (nevis savai puķu vāzei).”….

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 07.03.2013. 17.58

    zanE …
    “Cerams, ka drīz mēs arī Latvijā iesaistīsimies 8. marta svinēšanā «pēc būtības»”

    Vienotībai koalīcijā ar SC nāksies

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 07.03.2013. 18.25

    “Reaaalo pasauli veido daudzu identitaashu (ne tikai nacionaalajaa izpratnee) veesturiskaa pieredze”.
    ———————————————-
    Tas ir tas, kas mūsu sabiedrības, vēl jo vairāk, šejienes komentētāju vairākumam, kuri dzīvo, kā ierakumos, kur vienā pusē “savējie”, otrā pusē “ienaidnieki”, nav saprotams, tolerance pret citu uzskatiem, kompromiss un solidaritāte – attīstītas sabiedrības stūrakmeņi, šeit šie jēdzieni ir sveši, toties dominē totalitārai un posttotolitārai sabiedrībai raksturīga melnbaltā domāšana bez niansēm.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 07.03.2013. 23.04

    Dzeri, es ļoti ceru, ka tu izrādīsi toleranci un neuzmāksies man rīt ar liekuļotiem apsveikumiem. Brīdinu, būšu rupja.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 08.03.2013. 06.17

    Pat prātā nebija, nomierinies.

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 08.03.2013. 10.32

    Būtu tikai un vienīgi apsveicami, ja arī Viņķele atstātu “Staļina tulpes pavasara pļavām”, nevis reklamētu padomju tradīciju kultivēšanu.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 09.03.2013. 08.48

    …samēŗā interesants novērojums – cik bļaustīga partija, tikpat bļaustīgi un skaļi tās fani….mūždien abižotie un nesaprastie…. :)

    …vakardienas 100.pants pārvērtās par sākumskolas puišeļu sūdzēšanos – mantiņa atņemta, Jancītis abižojis, neļāvis uz krēsla uzkāpt un ideju nozadzis….aizskrējis pirmais, bet palicis bez balvas….bet abižošana patīk, jo mazohistiskas ciešanas jau ierakstītas gēnos….

    …pierādījumi izteiktajiem apvainojumiem?…priekš kam?….galvenais, ka ir pārliecība….jušana ar muguras smadzenēm…. :)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 09.03.2013. 09.28

    zanE. Kurš nu šinī portālā būtu apbižots vairāk par Tevi? Apbižota gan kā pilnvērtīgs cilvēks, gan kā ābola pusīte:)
    I.Kažoka uzskata, ka NA ir “naudas nesagrābta politiskā partija, līdz ar to var būt principiāla, lemjot par ekonomiskajiem jautājumiem.” Politoloģe arī atzina, ka partijā valda iekšēja demokrātija, ir vērojama viedokļu daudzveidība. Tā ir gan partijas iespēja, gan lielais risks, atkarībā no tā, kurš no viedokļiem gūs pārsvaru.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 09.03.2013. 10.32

    lno – man patīk Tavs optimisms :)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 09.03.2013. 10.35

    klusais. Tad jau esmu tevi iepriecinājis:) Gaidu ziņu par PV līgumu:)

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 09.03.2013. 10.43

    lno – tikko atvilkos no austrumiem , vajag adaptēties nedaudz un tad jau ko jaunu dzirdēsim. Pirmkārt tiesa būs interesanti izdzirdēt ,ko NA gribēja ietirgot par SM vietu Isalnieka tēvam :)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 09.03.2013. 11.11

    klusais. Sīki:) NA ir tiesības vēl uz kādu ministru vietu atbilstoši pārstāvniecībai saeimā. Labāk būtu padomājis, kādēļ V tik ļoti ievajadzējās Matīss ministra amatā, ko ar sajusmu atbalstīja ZZS un SC. Šie lēmumi vairs nav saprotami pat IR:)

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 09.03.2013. 11.19

    zanE …
    Noskatījies raidījumu? Tagad vismaz, SC un ZP podsķilka, apzinies savu niecību, ne tikai kā sieviete, bet kā cilvēks, vispār?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 09.03.2013. 11.28

    klusais
    “lno – tikko atvilkos no austrumiem , vajag adaptēties nedaudz”

    Cilvēki, parasti kad tikko atvelkās no Austrumiem, ja vien nav jājuši kamieļa mugurā, mostas ap pieciem no rīta, un tā kā tik agri nav ko darīt, metas rakstīt komentārus.
    Cita lieta, ja dzēri brašku Balvos(arī austrumi), puika.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 09.03.2013. 11.34

    lno – beidz te klaunādi zīmēt :) NA pēc % pienākas , bet vai satiksmes? Nu nezinu gan , bet Iesalnieks vecais man lika atcerēties par savulaik bikšu šuvēju VID ģenerāļa postenī … Smējos , smējos , ka nevar būt , bet redz n-gadus VID novadīja džeks … Drīzāk vajadzētu ieteikt recepti ko darīt ar Olšteiniešiem . Ir versijas ? Man nav… vienīgais šādi …
    Ja godīgi ,tad vērojot NA manevrus patreiz – nākotnē NA stāvēs rindā ne pirmie pēc posteņiem … tas mans vērojums , ja vajag varu īsi komentēt, pat ļoti īsi :)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 09.03.2013. 11.36

    articulus – speciāli Tev – mans rīts pēc mūsu laika sākās 2.00 ar brokastu ēšanu :) un tie nebija ne Balvi, ne Ludza …
    P.S. Kā veicas ar reproduktīvā vecuma draudzenēm :)

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 09.03.2013. 11.37

    Ino – ne tikai Ozoliņš, arī Kažoka tev jau kļuvusi par autoritāti?
    Apbrīnojamas apziņas metamorfozes.
    Par tās NA “tiesībām” – nozīme ir ne tikai deputātu daudzumam, bet, arī kvalitātei, pēc šī rādītāja pat tās divas ministrijas tam bērnudārzam ir par daudz.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 09.03.2013. 11.39

    klusais. Atgādini, neatceros, ka Tavi pareģojumi piepildītos? Kādēļ tāds nervozs?:)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 09.03.2013. 11.40

    dzeris49. Es jau tev vienreiz atbildēju uz šo jautājumu. Skleroze?:)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 09.03.2013. 11.42

    klusais>articulus100. Vai Tev problēmas šajā jomā?:)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 09.03.2013. 11.44

    klusasi. V var droši patriekt NA no koalīcijas – mazākuma valdībai būs pietiekošs atbalsts. JL mazākuma valdība gan nevarēja pastāvēt kā Kalvīš valdība. Tas Tev neliek padomāt?:)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 09.03.2013. 11.52

    lno – pieliec atsauksmes par jomu :)
    Par SM cik saprotu ar bija jautājums – redz tur bija trīs spēku cīņa –
    a) NA bija sacerējušies ar šofera tēvu , bet viņus atšuva par ko dabūja nē balsis balsojumā
    b) olšteinieši startēja ar 6 balsīm un Valmieras juristu – tos bija jānomierina , jo ne vienīgais jautājums Saeimā . Acīmredzot ko sarunāja , jo nedabūja pret
    b) V acīmredzot gribēja neitrālu kandidātu , vismaz nesaistītu oficiāli ar partijām , lai publiski nozīmētu savu neitralitāti .
    Piezīmēšanai par NA – Gerhards dabūja sev vietu LDz struktūrā un ne jau par profesinālo īpašību dēļ :) , Parādnieka centieni izsist vēl kādu amatu savējiem gan jau ar materializēsies :) , naudiņa tak partijai ar jāpelna :)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 09.03.2013. 11.57

    klusais. Tevi interesē sievu cīņas komunālajā virtuvē? Manuprāt daudz svarīgāks ir pozitīvais ZZS un SC balsojums, kā arī SC atteikšanās no referenduma pret euro. V politisko atbildību turpmāk aizvietos ar neitralitāti?:)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 09.03.2013. 12.02

    lno – manuprāt daudz svarīgāks ir NA negatīvais balsojums :) Bērni un šantāžisti Jums tur mīt …. un atceroties savu omīti …

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 09.03.2013. 13.10

    klusais. Kas nu katram šķiet svarīgāks. Štrunts par bitēm, ka tik medus?:)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 09.03.2013. 13.31

    klusais. Nožēlojami, ja argumentu deficīta apstākļos nākas mainīt tēmu, ziedojot pat savas mātes vai omītes reputāciju. Ja Tavā ģimenē veci cilvēki lemti plānprātībai, tad jau arī pats esi apdraudēts?:)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 09.03.2013. 15.18

    lno – nesapratu … ar savu omiti lepojos , viņa bija veca kā Rīgas tramvajs , nomira 102 gadu vecumā …
    P.S. Pie pilna saprāta

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 09.03.2013. 15.21

    ….lno…lai Dievs dotu Tev tādu prātu,par kādu Klusais runā, atsaucoties uz savu omīti…

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 09.03.2013. 15.24

    …Dzeri….lno vadās pēc principa – manu ienaidnieku ienaidnieki ir mani draugi….tāpēc jau tās uzskatu maiņas…

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

janis17 07.03.2013. 10.04

Kā mūsdienu Latvijā var atzīmēt komunistu svētkus?

+14
-11
Atbildēt

2

    dzerkaleliva > janis17 07.03.2013. 12.16

    Man šodien IR par īpašiem nopelniem, jenotu kopienas stiprināšanā, piešķīris tiesības likt divus plusiņus vai mīnusiņus uzreiz. Tā lūk. Parasti ar to nenodarbojos, bet šodien pamēģināju, un pēc šī atklājuma nolēmu izmantot, pabalstot Ilzi Viņķeli vīriešu dzimtē.
    ——————-
    Jā, un vai 22.aprīlī (masu slepkavu vadoņa dzimene), 9.maijā (vācu izvarošanas diena) un 7.novembrī (masu slepkavošanas pasākuma atklāšana) apsveikumi arī būs?
    ——————-
    Joskēm jau arī visi ticības svētki ir svinības par kādu slaktiņu ko viņi citām tautām sarīkojuši, un redz, nekā slikta tur neviens nesaskata. Lai arī par to runāt ne-joskēm nav labais tonis.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 07.03.2013. 22.46

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam