ZRP pirms vēlēšanām SC saistījusi ar oligarhiem, pēc – vēlas sadarbību

120

Komentāri (120)

parfume3 08.10.2011. 12.52

He, 3 dienas atpakaļ ar šo pašu bildi nosūtīju jautājumu uz ZRP e-pastu, atbildi vēl jo projām neesmu saņēmis :)

+8
0
Atbildēt

0

trewe2 08.10.2011. 11.47

Pilnīgi cita tēma… Ko domājat par Nacionālo bibliotēku – Stikla kalnu? Manuprāt, tā ir atbaidoša. Izskatās kā mauzolejs Tautas partijas un Demakovas ambīcijām.

+2
-2
Atbildēt

7

    lindamarisfam > trewe2 08.10.2011. 12.41

    Pievienojos. Es ar to savādāk kā par pieminekli Demakovai un Godmanim nesaucu. Ēka, kurai nav funkcionāla piepildījuma, var kalpot tikai par pieminekli saviem cēlājiem.
    Parastais attaisnojums ir, ka tā būšot multifunkcionāls kultūras centrs – kafejnīcas, konferenču telpas. Bet nu tādā gadījumā tā ir gigantomānija. Ja gribēšu kafejnīcu bibliotēkas noskaņās, aiziešu uz Satori. Tā pati parasti nav pārbāzta.

    Par arhitektūru nerunāsim vispār… 21. gadsimtā stutēt augšā 80. gadu arhitektūru. Bet nu tas vilciens ir aizgājis.

    Būs mums vēl viena ēka, kas pēc gara ir rada “monumentālajām augstcelnēm”. Tikai tās padomju vairāk pa stūriem Vecpilsētai ir saspraustas. Nelien tik ļoti acīs. Bet šī uzreiz nomāc visu skatu pār upi. Neatceros, kurš no mūsu antropologiem, bet viens jau salīdzināja ar “stikla kalnu” un norādīja uz atšķirībām no “gaismas pils” simbolikas.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 08.10.2011. 12.50

    Šobrīd, braucot pār Akmens tiltu vai pa 11. nov. krastmalu, skats ir atbaidošs. Šausmīgs monstrs, kurš ir mērogos absolūti disproporcionāls ar pārējo ainavu. Un mēs visi par šo brutālisma pieminekli esam cītīgi maksājuši ar katru notērēto kWh! Dikti gribētos tomēr kādu atbildīgo atrast, lai liktu atbildēt un to šausmekli novākt kā Skrundas lokatoru. Līdzība starp citu, ir pulka lielāka ar šo objektu, nevis ar Stikla kalnu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > trewe2 08.10.2011. 13.13

    -> Valdis Lācis

    Pārdaugavas dromedāra, kā es to saukāju, arhitektūra būtu viena lieta. savā ziņā labi līdzsvaro Vecrīgas “izsisto zobu” – Triangula bastionu ;)).

    mani tas prodžekts vairāk tracina no cita aspekta:
    to ārprāta naudu tiklab varēja ieguldīt visvienkāršākā arhīva celtniecībai nomalē un lielāko daļu atlikušo budžetu visa arhīva digitalizācijā, lai tas būtu pieejams jebkuram studentam, neatraujoties no kafijas krūzes.
    bet tagad par to visu nāksies vēl arī maksāt uzturēšanu, kas būs ļoti pat pamatīgs cirtiens. Visi stāsti par koncertzāļu rentabilitāti utt. ir pasakas, jo kultūra nekur nav īpašs bizness, ja vien nav runa par La Scala un tamlīdzīgi.
    reiz rādžiņā kāda bibliotekas projekta kūrētāja mēģināja pierādīt, ka tās grāmatas neesot iespējams ieskenēt, pārāk apjomīgs darbs. Un argumenti tādi galīgi netehniski.
    nekā nevaru saprast, kā visi Eiropas mākslas dārgumi iedabūti digitālā formātā, ne tikai literatūra. Turklāt tas viss bez maksas.
    tā nu neviens žurnālists nav bijis tik uzņēmīgs, lai izraktu to mēslu bedri cauri.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > trewe2 08.10.2011. 13.56

    @Malējais

    Pievienojos! Mani arī tas digitalizācija aspekts vienmēr ir īpaši tracinājis. Par to naudu varēja PILNĪGI VISU digitalizēt. (Atvainojiet par bļaušanu.) Es par tām lietām esmu mazliet interesējies tehniskās tulkošanas sakarā.
    Ir speciālas mašīnas-roboti, kas pāršķir lapas, ir īpašas fotografēšanas tehnoloģijas, kas strādā bez kontakta ar virsmu un arī paātrina procesu. Tās mašīnas arī ir ļoti dažādas – ar manuālo darbu un pilnīgi automatizētas, pat lapas pāršķir robotizēts manipulators.
    Savukārt izmaksas, salīdzinot ar “stikla kalnu”, ir smieklīgi mazas pat pie visambiciozākajiem mērķiem. Tie ir desmiti tūkstošu par mašīnu; šķiet, varēja arī atrast īpaši modernas par simtiem tūkstošu. Ir pieejamas arī lietotas. Var salikt vienā stūrī kaut 10 lietotas un katrai apmaksāt daudzus gadus lapu pāršķiršanas operatoru, bet izmaksas nu nekādi nevar pārsniegt pāris miljonus… un digitalizācija ietu uz urrā!

    http://www.google.lv/search?q=book+scanner&hl=lv&biw=1018&bih=621&prmd=imvnsfd&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=uSiQTpf6BsrDhAf8mpn8Dw&ved=0CDoQsAQ

    Protams, neglabāsim papīra ēras informācijas nesējus pirms laika. Sava niša tiem vēl kādu laiku būs. Ir arī autortiesību aspekts.
    Tāpat arī ir zināma vulgaritātes pieskaņa tajā ūberdigitalizācijas ažiotāžā… Bet kopumā process ir neatgriezenisks! Arī ar roku rakstītās Viduslaiku grāmatas, salīdzinot ar drukātajām, bija amatniecības šedevri. Un kāds ir to pašreizējais pielietojums? Vēl pirms tam kokā greba, uz māla un vaska skricelēja un kā tik vēl nē. Tur tā vieliskuma-taustāmības un pietātes sajūta noteikti bija vēl lielāka kā mums pret drukāto grāmatu. Nu ko ta mēs apraudāsim tos laikus kā rakstu kultūras zelta laikmetu?

    Par uzturēšanu. Mani vēl aizķēra, ka tehniskā daļa – siltuma mezgli un apkures izmaksas – vispār netika publiski skatīti. Šķiet pat, ka ilgāku laiku, kad jau grozījās pamatēkas projektēšanas un pat būvniecības miljoni, nebija skaidrības ar siltummezgliem. Tie nebija uzprojektēti un/vai to izmaksas netika iekļautas publiski minētajās “stikla kalna” izmaksās.

    Atceros, kad Godmanis un Ko pieņēma lēmumu celt, man dūša pavisam sašļuka. Tas bija viens no tiem brīžiem, kad bija sajūta par milzīga mēroga kļūdu – nacionāla mēroga. Un bija tik liela iespēja šo kļūdu nepieļaut.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > trewe2 08.10.2011. 14.04

    To, kam neatlika naudas pat treknajos gados, to uzcēla, sākoties krīzei. Un nebūt ne pārtikušākajā valstiņā! Vēl vairāk, krīzes visvairāk skartajā valstī pasaulē.

    Turklāt treknajos gados naudu kultūras būvēm deva kā nekad. Tomēr šai nez kādēļ nē. Pieļauju, ka juta, ka nebūs tās atdeves. Pat tiem gadiem tā bija pārmērība.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > trewe2 08.10.2011. 14.34

    – Kaspars
    toties šobrīd tur krāmē kaut kādas izsmalcinātas importa kļavas parketu, kurš ir četras reizes dārgāks par ozolu.
    un attaisnojums ir vienkāršs – tā ir paredzēts projektā jau no Birkerta sākotnējās versijas.
    un vissss.
    a ko tur var iebilst?
    cieti!

    iedomājos kāds koģenerācijas motors tur stāvēs, lai visu to būdu uzturētu. un cik tas gāzes rīs….jomajo….man ir bijusi saskare ar līdzīgiem pasākumiem, kur runa par pilsētu un ciematu apkuri. špani tas mauc atpakaļ tīklā, protams.
    no šī, kam nav slinkums, un nedaudz zināšanas, var apmēram izrēķināt gāzes patēriņu:
    http://www.meteo.lv/public/29455.html

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    bebiekste > trewe2 08.10.2011. 15.53

    >malējais, Kaspars
    Uhm, siltumpatēriņš lielajai būdai var būt mazāks nekā vairākām mazām (virsmas vs masas attiecības)
    Par izmantošanu dzirdēts, ka tiks pielāgota Latvijas ES prezidentūras vajadzībām. Par to vēl pāris gadus atpakaļ tika purpināts, ka (trekno gadu tradīcijās) jābūvē speciāls centrs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 08.10.2011. 10.43

Kādu jūs redzat valsts attīstību, ja valdību izveido ZRP un “SC”, bet jūs paliekat opozīcijā?

– Tad mūsu sabiedrībā būtu liela sacelšanās. Baidos, ka šāds variants nevis saliedētu, bet tikai sašķeltu sabiedrību, jo neapmierināta būtu lielākā daļa latviešu vēlētāju. Politiķi jau var mainīt kažokus, kā to dara Zatlers, bet vēlētāji to nedarīs. Sekas varētu būt gan ekonomiskajai politikai, kas šādas valdības gadījumā kļūtu kreisāka un aizbaidītu iespējamos investorus, gan ģeopolitikā, kas signalizētu, ka notiek pagrieziens Krievijas virzienā. “SC” nav vērā ņemamas politiskas sadarbības ar Eiropas sociāldemokrātiskajiem spēkiem, bet tikai ar Putina “Vienoto Krieviju”.

Ja tas tiešām notiks, tas, visticamāk, novedīs pie tautas pieprasījuma pēc vēl vienām ārkārtas Saeimas vēlēšanām. Tas būtu ironiski, ka Zatlera centieni sagrābt varu tiktu apgriezti ar tādu pašu metodi, kādu viņš pats jau reiz izmantojis. Tikai šoreiz tā būtu vērsta pret pašu Zatleru

http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=329822:krijnis-kari-zatlers-izrdjies-vilks-aitas-d&catid=95:intervijas&Itemid=113

+3
0
Atbildēt

0

trewe2 08.10.2011. 10.27

Ino, Pēdējā vēsts no Visaugstākā?
————-
Pēdējā? Gan jau vēl sekos citas ;)

+1
0
Atbildēt

0

piziks 08.10.2011. 09.32

TanteSidra, taisnība ir Tālim Tisenkofam: lai tagadējiem deputātiem un partijniekiem kaut kas reāli “pielektu”, ir jāatlaiž vismaz 2 Saeimas pēc kārtas, — tādiem bāleliņiem bez 2 brīdinājuma šāvieniem galvā nepietiek.

+3
0
Atbildēt

4

    austrisv > piziks 08.10.2011. 10.30

    Skrūdžs taču solīja , ka svaigs gaiss ienākšot Latvijas politikā!
    Tas laikam domāts, ka melojot sliktu gaisu pārtaisa par svaigu.Faktiski, ja var balsot par Skrūdžu zinot, ka iespējamais premjers melo pat par savu izglītības dokumentu, tad, var tikai apbrīnot šīs partijas vēlētājus, ja meli jau ielikti pašā ZRP pamatā.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > piziks 08.10.2011. 10.40

    Bet, Kā tad Jūs iedomājāties šo “svaigā gaisa ienākšanu politikā”? Es tā saprotu, ka svaigākā gaisā ir vairāk skābekļa, tātad oksidanta. Tad nu tagad viss degtin deg… ;)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > piziks 08.10.2011. 10.53

    ..var tikai apbrīnot šīs partijas vēlētājus,….
    _______________________________________
    kas tur notika ar Susaņinu,kad susaņina darbs bija padarīts
    ?

    kā beidzas opera “žizņ za carja”?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > piziks 08.10.2011. 10.55

    lama, Domājiet, slīcinās? Daugavā? ;)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

trewe2 08.10.2011. 09.31

Aizvien vairāk, risinājums šķiet tieši bezpartejiska valdība. Tas ir ceļš uz Latvijas pāreju no parlamentārisma un lielāku prezidenta ietekmi. Iespējams, ka tik mazai valstij šis risinājums būtu pozitīvs no attīstības potenciāla viedokļa. Man gan pašam labāk tīk parlamentārisms….

+1
-5
Atbildēt

4

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > trewe2 08.10.2011. 11.08

    Valdis Lācis. Populistu partiju parādīšanās jau kurās vēlēšanās gan tā arī nav cilvēkiem radījusi imunitāti pret populistiem.
    _______________
    Kā ar Tevi? Cik dienas šeit aizstāvi ZRP, iestājies par koalīciju ar SC? Šobrīd jau aģitē par “prezidenta pārvaldi”…

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 08.10.2011. 11.24

    pirozkovs, Definējiet, lūdzu, jūsu izpratni par jēdzienu aģitācija! Neesmu balsojis par ZRP, redzu arī pozitīvas puses SC sakarīgākā spārna nonākšanai valdībā, izjūtu riebumu pret NA VL daļu. Ja SC sašķeļas un valdībā nāk tikai daļa, tad man tas ir pieņemamāk kā mūdžu no NA nonākšana pie varas.
    Par to arī izsaku viedokli, nevis aģitēju.
    Jālūdz arī nesajaukt jēdzienus “prezidentāla pārvalde” ar prezidentāla vai parlamentāra republika ar visām starpstadijām. Pārvaldi draudēja te Kremlis ieviest 1990.g – 1991.g. Ja A. Berziņš nominē ar partijām tieši nesaistītu premjeru un dod tam uzdevumu veidot politiski neangažētu ministru kabinetu, notiek prezidenta ietekmes pieaugums izpildvarā. Vai tagad sapratāt starpību?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > trewe2 08.10.2011. 11.47

    to Valdis Lācis
    Vai tiešām tu domā, ka latvieši ir tik dabili, lai uzrautos uz krievu šovinistisko radikāļu – neosraļinistu, SC, viltus manerviem?
    Nesalīdzini mūs ar jūsējiem, kas tūkstots gadus ir bijuši tikai beztiesīgi vergi un visu šo laiku bija pakļauti negatīvai selekcijai. Paskaties, cik zemu organismi var krist.
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AEF7swhgQyQ

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 08.10.2011. 11.51

    ombros, Nesalīdzini mūs ar jūsējiem, kas tūkstots gadus ir bijuši tikai beztiesīgi vergi….
    ————-
    Piedodiet! Aizmirsos! Protams, protams, kur nu mēs tie vergi…
    par kādiem tūkstots gadiem runājat baltvacieša kungs? Pat vēsturē operē ar 700 gadiem. Jebšu te paužat savu vīziju par tūkstošgadīgo 3. Romu?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

trewe2 08.10.2011. 09.28

SC ir ārējas šķelšanās pazīmes ne vien Saskaņas un Sociālistu vidū, bet arī pašā Saskaņā. Kamēr Ušakovs ir gatavs “gulties zem vilciena”, lai tikai tiktu valdībā, tikmēr Urbanovičs ar savu demaršu radio Baltcom cenšas visu apturēt. Tātad šo 2U starpā ir milzīgas pretrunas.

+1
-3
Atbildēt

7

    bebiekste > trewe2 08.10.2011. 09.42

    Uhu, starp labo un slikto policistu arī ir milzīgas pretrunas.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 08.10.2011. 09.46

    puika, Vai no tiesas tādas, ka viens mēģina iebāzt cietumā, kamēr otrs dara visu, lai atbrīvotu? Nejauksim taktiku ar stratēģiju ;)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > trewe2 08.10.2011. 10.32

    to Valdis Lācis
    Ja arī Maskavai tā liktos, abi būtu izsaukti pie Vešņakova un bez ceremonijām nopērti. Nekrīti uz kaulu ko Tev pamet, ja tas pēc gaļas pat nesmaržo!!!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 08.10.2011. 10.38

    ombros, Pieņemsim, ka naftas zemās cenas dēļ, Kremlim pēcvēlēšanu prēmijām visiem nepietika un tās daži nesaņēma. Tie tad tagad neiet pie Vešņakova uz eksekūcijām, bet gan grib tikt pie latviešu puikām, kur Vešņakova žagari nesniedzas ;)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > trewe2 08.10.2011. 10.49

    starp labo un slikto policistu arī ir milzīgas pretrunas.
    _____________________________________________________________
    Kā starp Ignatjevu un Punti?

    SCientologu šovs ir plaši izvērsts.Aktieru daudz.

    Zatlera būtība atklājas intervijās pēc 2010. 9. maija vizītes Maskavā.Nesagatavotā izrunāšanās.Valstvīrs……………..o gore!!!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > trewe2 08.10.2011. 11.25

    to Valdis Lācis
    SC “šķelšanās”, kā arguments tā ņemšanai valdībā. Aiz Lubjankas kvartāla namu biezajām sienām ne tādus vien polittrikus izdomā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 08.10.2011. 11.40

    ombros, Vai tad jūsuprāt tik tiešām visam, kas notiek Latvijā, izcelsme allaž ir tikai kādā no Maskavas iekšējā loka namiem?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

trewe2 08.10.2011. 09.22

Jau kuru vakaru LTV1 skatos “100. pants” un saprotu, ka šī ir pirmā reize, kad redzu tik pamatīgi sašķeltu latviešu sabiedrību. Tas liek jautāt – vai SC valdībā tik tiešām saliedēs sabiedrību un, ja saliedēs, tad kuru daļu? Latviešus jau laikam gan nē…

+2
-2
Atbildēt

11

    piziks > trewe2 08.10.2011. 09.29

    Valdi, Zatlera aizdedzinātais deglis saliedēs gan latviešus, gan Latvijas un latviešu pretiniekus: saliedēs — no jauna! — katru savā sarkanās līnijas pusē. Zatlerisms — negatavas partija ņemšana/vilkšana varā ar varu — mūs sviez atpakaļ uz 1990. gadu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 08.10.2011. 09.35

    Optiskais, Būs vismaz mācība par Saeimas atlaišanas iespējamām konsekvencēm, vai ne? Populistu partiju parādīšanās jau kurās vēlēšanās gan tā arī nav cilvēkiem radījusi imunitāti pret populistiem.
    Es neesmu pieredzējis tādu šķelšanos tieši latviešu vidū. 1995. gadā tas tomēr nebija tik spilgti un process bija salīdzinoši ātrs.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > trewe2 08.10.2011. 11.05

    Valdis Lācis… kad redzu tik pamatīgi sašķeltu latviešu sabiedrību.
    _________________
    Laikam esam skatījušies dažādas pārraides. Latvieši bija vienoti, daži radikālāki, citi aukstasinīgāki. Bija 2 krievi – viens tolerants, ar kuru nav nekada problēma draudzēties, es teiktu savejais, bet vajag respektet arī viņa jūtas, otrs zombijs, ar kuru nav vērts diskutēt. Balsojumi gan dalījās, bet vai vari garantet, ka visi balsotāji bija latvieši?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 08.10.2011. 11.18

    pirozkovs, Laikam esam skatījušies dažādas pārraides.
    —————-
    Laikam gan. Aizvakar – Čebotarjonoka vs Čevers utt. Aptaujas rāda, ka kādi 25% latviešu pieļauj SC ņemšanu. SC pašiem arī ir savs latviešu elektorāts. Neredzat šķelšanos vai nevēlaties redzēt?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > trewe2 08.10.2011. 11.29

    Valdis Lacis. Aizvakar – Čebotarjonoka vs Čevers utt
    _________________
    Vai par politiku sāki interesēties tikai aizvakar?:) Nosauktie personāži bijuši pretējās nometnēs jau no laika gala. Par Čevera Saimnieku neko neesi dzirdējis? Tad vajadzēja kaut vai vakar uzmanīgi klausīties Ozoliņu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 08.10.2011. 11.35

    pirozkovs, Vai tad kāds no abiem nav latvietis? Jūs taču man rakstījāt, ka 100. panta raidijumos visi latvieši ir pret SC. Vai tad ne tā? Un kā tad ar Baķu J. Straumi? Viņš arī ir izteicis vairākkārt atbalstu SC ņemšanai. Arī nav latvietis un arī izsenis jau pret latviešu partijām?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > trewe2 08.10.2011. 13.08

    Valdis Lācis. Jūs taču rakstījāt par šķēlšanos latviešu sabiedrībā pēdējā laikā, vai ne tā? Baķka sadarbojies ar SC jau sen, vismaz no Jūrmalgeitas laikiem, bet pēc smagam pārdomām izolatorā nonācis pie slēdziena, ka nav vairs ko slēpties. To pašu iesaku arī jums, jo naidu pret “VL mūdžiem” smieklīgi maskēt ar simpattijām pret Straumes tipa kampējiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > trewe2 08.10.2011. 13.08

    @Valdis Lācis

    Latviešiem gan vienreiz nekaitētu konfrontēties ar saviem rusofobajiem demoniem. No tāda viedokļa tā nav vis šķelšanās, bet gan iekšēja diskusija.

    Turklāt SC notiek aptuveni tas pats. Tas pierāda, ka šī nav vienkārši kādu politisko spēku pārgrupēšanās, bet visas sabiedrības mēroga process. Sabiedrības progresīvāko daļu tas etniskais kašķis ir šausmīgi nogurdinājis. Un viss sociālais konteksts spiež uz paradigmas maiņu – gan emigrācija, gan krievu jaunatnes aizvien plašāka integrācija Latvijas sabiedrībā.

    Un lai man nestāsta tiesiskuma zobena vicinātāji, ka viņiem nemaz tas nav iegansts – itin itin nemaz. Jo kaut kā nesamērīgi tiesiski visi palikuši. Arī tie, kas piedalījušies dažāda mēroga “maucībās”, tā pati Vienotība, piemēram.
    Esmu novērojis, ka modē ir nākušas nu ļoti mākslīgas, pat sterilas, argumentācijas līnijas. Piemēram, tas, ka SC ņemšana valdībā pēc etniskā principa ir jau pati par sevi ir sabiedrības dalīšana pēc etniskā principa. Varētu padomāt, ka dalījums jau faktiski nepastāv! :D Un ka šī problēma Latvijā ir mazsvarīga. Turklāt, apskatot SC alternatīvu NA šajā tiesiskuma kontekstā, tiek pilnīgi ignorētas viņu pārējās “īpatnības”.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > trewe2 08.10.2011. 13.16

    @pirozkovs

    Ja skatos, piemēram, no savas perspektīvas, tad tās jūtas pret VL! drīzāk klasificējas kā nožēla ar nicinājuma konotācijām.

    Un vēl viņi mani dara bažīgu – par Latvijas valsti un latviešu tautu. Jebkurš cilvēks, kurš ir tuvāk saskāries ar vāciešiem, ir novērojis, kādu kaitējumu nacisti šai valstij un nācijai ir nodarījuši.
    Arī boļševiku ālēšanās pa Krieviju atbalsis vēl arvien dzirdamas.

    Un es negribu, lai šo kustību gara radinieki skādē Latvijai un latviešiem – lai cik arī mesiāniskās krāsās viņi paši sevi neskatītu. Tas ir paranoiķu un cilvēku ar agresijas savaldīšanas problēmām mesiānisms.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > trewe2 08.10.2011. 13.19

    @pirozkovs

    Atvainojiet, ka iejaucos sarunā, bet šis ir gana atklāts formāts, kurš pats prasās pievienoties diskusijai vai izstāties no tās jebkurā brīdi.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > trewe2 08.10.2011. 13.35

    par
    “Latviešiem gan vienreiz nekaitētu konfrontēties ar saviem rusofobajiem demoniem.”:

    šāds viedoklis nebūs populārs vēl vismaz vienu paaudzi. pamēģini “upurim” atņemt viņa “taisnīgās dusmas”. tādā veidā tak tiek sagrauta visa viņa eksistences psiholoģiskā bāze.
    un bailes…. mūžīgās bailes būt asimilētam. tās latvietim ir kļuvušas ģenētiskas. savā ziņā domāju, ka visas šīs kaitinošās latvieša īpašības tomēr ir palīdzējušas tam izdzīvot. tāpat kā gļēvums un iniciatīvas trūkums, kas ir pamats svešas varas pieņemšanai, lai tauta būtu “sīksta”, nevis taisna un stīva, kas ilgi neliecas, bet lūzt līdz saknei. ko tādu vēl var atļauties, piemēram, čečeni, kuriem ir kalni slēpnim. pretējā gadījumā viņi būtu līdzīgi latvietim….ja būtu.
    vārdu sakot, vardarbība maitā cilvēka un arī tautas raksturu un pat vienas paaudzes laikā to nevarēs mainīt.

    bet SC ļoti pat vajag valdībā, jo tas arī krievus pavazātu pa to mēslu bedri un pazustu vismaz viens no dalījumiem šajā sabiedrībā – zaglīgie latvieši pret latviešiem nodokļus godīgi maksājošie krievi. Kad nu visi sapratīs, ka ir ar vieniem mēsliem smērēti, tad varbūt sāks katrs savus sūdus mazgāt nost, nevis mest citiem virsū un rādīt ar pirkstu.

    Man baigi patīk iet uz vēlēšanām, novēlēt par pieņemamāko programmu un izsvītrot visus kandidātus. Jo jau iepriekš skaidrs, ka no tās bedres ar tīru smokingu vēl neviens nav izkāpis, lai cik dižiem nodomiem turp devies.
    tāda nu pagaidām tā politiskā kultūra ;))

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

ilmisimo 07.10.2011. 23.46

P.S.
kad izklīdīs burbuļa dvinga, tad brīvībā tikušie ZRP deputāti var izdarīt arī ko jēdzīgu – aiz prieka,ka telefonus vairs nav ,kas atņem…

+2
0
Atbildēt

5

    Edzs > ilmisimo 07.10.2011. 23.57

    vismaz vinju tuvinieki vareja atsaukties.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > ilmisimo 08.10.2011. 01.02

    es meghinu atrast lidzibas shim notikumam, kautkas baigi pazistams bet nenak galva.., – tas varetu but kautkas lidzigs tam ka meitenes tiek savangjotas darbam modelju aghentura, bet tad aizvestas nezinama virziena un iztirgotas bordeljiem.
    nu nav tas trapigakais piemers, te tas ir daudz plashak un tapec vel trakak.
    katra zinja pirkt uz shosejas no rumanju chiganiem zelta gredzentinjus ir mazsapigak un ari tris oligarhi ir pilju mesli pret to kas stav prieksha.
    man shkiet ka veleshanu rezultati var but apshaubami jo notikusi ir veletaju krapshana kuru pie labas gribas butu iespejams ari tiesa pieradit.
    ar skaidriem uzstadijumiem atkartotas veleshanas ZRP un SC sev sadalitu balsis no viena un ta pasha elektorata segmenta.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ilmisimo 08.10.2011. 13.35

    Tante Sidra! Par šo gadījumu austrumu tautās teiktu – “Jūs mums iesmērējāt pabojātu līgavu” un aizvestu to atpakaļ uz tēva mājām. Vai – uz kādu citu vietu, no kuras paņēma. Turpinot šo analoģiju, domāju – kur un kādā veidā var aizsūtīt Valdi Zatleru un viņa partiju? Atpakaļ uz prezidenta pili? Tur jau aizņemts. Uz traumu slimnīcu? Domāju, – tur arī. Atliek zoodārzs. Ir kādi vēl varianti?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 08.10.2011. 13.44

    Ir kādi vēl varianti?
    _______________________________
    Pie Zīgerista radiem uz Līvbērzi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > ilmisimo 08.10.2011. 18.44

    ja kompetentas iestades saskatis valsts destabilizacijas meghinajumu un centienus parnjemt varu ar nekonstitucionalam metodem vai krapshanu tad tiesa var ari uz buri aizsutit. viss atkarigs no ta vai lietai butu pasutitajs un talak jau no juristu kvalifikacijas.
    te nav tikai kadu privatpersonu darbibas iedzivoshanas noluka, te nav tikai ta ka pie Dzintara juras izvelk zelta zivtinju un tad nevar rimties, te varetu tikt saskatits ari kautkas vairak jo sekas pec shadam darbibam var iznakt smagakas neka pec krasaina metala zagljiem uz dzelzscelja, vai tiem kas kas nozaghe tiltiem barjeras.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 07.10.2011. 22.59

ZRP ir Ginesa cienīgs burbulis.

Kad plīsīs- būs liels troksnis un ne seviški jauks aromāts.

+6
0
Atbildēt

0

trewe2 07.10.2011. 21.39

Mūs tā lēnām sāk pieradināt pie domas par SC valdībā. Paldies “lama” par ielikto YouTube Urbanoviča interviju! Partija, kura draud ar antikonstitucionālu rīcību un nemieru rīkošanu tagad nonāks valdībā. Nedomāju, ka to var apturēt, vismaz ne ar tādu papīkstēšanu pa stūriem. Ir jābūt arī sabiedrībai plānam B. Ja SC ir valdībā, tad ir jābūt gataviem aktīvi reaģēt uz jebkuru kaut mazliet aizdomīgu lēmumu un ideju. Ja nevar to apturēt, ir vismaz jāapgrūtina tā darbošanos…

+14
-1
Atbildēt

11

    ilmisimo > trewe2 07.10.2011. 22.03

    Partija, kura draud ar antikonstitucionālu rīcību un nemieru rīkošanu tagad nonāks valdībā
    ________________________________
    Tas būs slikti.Traģēdija tā vēl nebūs.

    Jau pavisam slikti būs,ja mēs to akceptēsim.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 07.10.2011. 22.10

    Mēs to esam jau akceptējuši ar vēlēšanu rezultātiem. Tagad mums ir vienīgi iespēja būt pilsoniski aktīviem post factum. Spriežot pēc Kalvīša un Lietussargu revolūcijas, arī daži simti cilvēku pie Saeimas var mainīt spēles noteikums.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > trewe2 07.10.2011. 22.56

    Mēs to esam jau akceptējuši ar vēlēšanu rezultātiem
    ______________________________________________________________
    Zatlers piekrāpa vēlētājus.

    Tik vērienīgi,ka daži vēl joprojām nav atjēgušies.

    Nobāl Šlesera 50 000 darba vietas. Un nieks ir Kalvīša pozitīvisma kampaņa.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > trewe2 07.10.2011. 23.26

    Tele2 meteorīts nevienam nekādu īpašu ļaunumu nav nodarījis.

    ZRP ir ļaunums. Absolūts ļaunums. Ļaunums “per se”.
    Cilvēki ir godīgi balsojuši par godīgu polītiku. Bet Zatleram nav nekā kopīga ar godīgumu. Zatlers nav tikai latviešu negods, Zatlers ir visas cilvēces negods. Zemiskuma iemiesojums. Garīgais kroplis, kas ar smaidu uz lūpām var spīdzināt savu upuri. Nevar taču viņš būt galīgs idiōts, kas rīkojas savas plānprātības ietvaros. Viņš to dara aukstasinīgi, kā sadists, kas dzīvus sadedzina mazus kaķēnus – sākumā pasaucis “kis-kis-kis” un pēc tam iemetis ugunī.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 07.10.2011. 23.30

    lama, Zatlers piekrāpa vēlētājus.
    ————-
    Visi visus piekrāpa, bet neviens nav piekrāpts līdz galam. Kad cilvēki vēlēja, tad izvēli izdarīja katrs ar saviem motīviem un ar savu ideālās partijas vīziju. Sevišķi tas attiecināms uz ZRP vēlētāju, kurš balsoja par partiju bez vēstures. Balsoja par cilvēku, kurš savu ambīciju vadīts ierosināja Saeimas atlaišanu… Bet tas arī ir viss. Kāds ir Zatlera veikums kā prezidentam? Stipri blāvs. Ir tikai viens solis – atlaišana, ar kuru tika pirktas balsis. Vai bija solījumi uz kuriem tagad atsaucāties? Manuprāt, ir bijuši tikai pirmsvēlēšanu populisma solījumi. Un tiem jau lielas vērtības pēc vēlēšanām nav… jo, kā var nesolīt?! (E. Repše)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 07.10.2011. 23.37

    Aldis, Zatlers ir visas cilvēces negods…
    ————-
    :) Arī viss Visums kaunas šā sava putekļa… Rimstiet izgāzt žulti! Nav laika panikai. Ir laiks domāt, kā rīkoties tā, lai SC valdībā nodara iespējami mazāku postu mūsu valstij.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > trewe2 07.10.2011. 23.42

    rīkoties tā, lai SC valdībā nodara iespējami mazāku postu mūsu valstij.
    ________________________________________
    1)rīkoties tā, lai SC nebūtu valdībā…

    un tad punkts 2)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > trewe2 08.10.2011. 00.27

    Valdis Lācis.Pēdējā vēsts no Visaugstākā?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > trewe2 08.10.2011. 09.23

    Pērn tas bija Vienotības Šadurskis, kurš pateica: vēlēšanas ir beigušās un darbaļaužu vēstulēm/vēlētāju viedoklim uz 4 gadiem vairs nav jēgas/ejiet uz poda, auni…

    Zatlers šobrīd nesaka neko, — kā Vasjka cenšas tikt pie bļodas… protams, lai ēstu.

    Kad pērn te kāds Šadurska cūcību neslavēja, Vienotības mīļotāji sašuta, šoruiden Vienotības mīļotāji atkal sašūt, jo nu viņiem (mums/citiem, protams, — arī) trāpa tā pati pērnā Vienotības attieksmē, kas pārvērtusies ZRP/ZSC attieksmē.

    Cūcīgu attieksmi vajadzētu test arī tad, kad cūcīgi izdarās savējie, jo, to cūcību tālāk attīstot, pārņēmēji rīkosies vēl smagāk: un vajadzēja tikai 1 gadu, lai to piedzīvotu.

    Labāk tomēr savējos audzināt pašiem, lai vēlāk uz svešiem jāpavainojas nebūtu?!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 08.10.2011. 09.42

    Optiskais, Paldies dievam, ka “darbaļaužu vēstules” vairs neietekmē lēmumus! Zināms cinisms par poliskajiem procesiem vispār, ir, manuprāt, uzskatāms drīzāk par politiķa godīgu attieksmi pret cilvēkiem. Vai ir kāda partija, par kuru var sacīt, ka viņi gan vēlētāju vēlmes uzklausa no visiem vēlētājiem un visu laiku un pēc tam tās konsekventi pārstāv?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > trewe2 08.10.2011. 10.27

    to Optiskais Tēmeklis
    Vai jau esi vienojies ar cūku Zatleru par “copywriter” maksas pakalpojumiem?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 07.10.2011. 19.19

OPĀ! šobrīd SC jau gatavi iet ar NA valdībā. Neilgu laiku atpakaļ Visu Latvijai bija lielākais ļaunums un sarkanā līnija. Šobrīd vienalga kā, ka tikai tiek valdībā. Kā teica Juliuss Fučiks- Cilvēki esiet modri! Ja viņi tiks tur iekšā tad viņi lauzīs un demolēs no iekšpuses ar maskavas palīdzību un jau ar Putinu pie varas. Un tad būs lieli sūdi. Un uz ilgu laiku.

man, klejotājam, tas ir skaidrs kā 2×2=4. Te jau mums ir inteliģenti cilvēki kā Ino, Lama, B Ceļmale, Eiserts, Riņķī Apkārt, Tante Sidra, Zane, Bet, optiskais tēmeklis, visus jau nevar noskaitīt un jūras zvirgzdus arī nevar saskaitīt.

+21
0
Atbildēt

8

    ilmisimo > dace_ampermane 07.10.2011. 20.30

    Čevers+Zīgerists+ A. Kauls =Zatlers?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 07.10.2011. 20.53

    lama

    es par vienādojumiem pilnīgi nerubīju fišku, bet izskatās ka pareizi ir

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dace_ampermane 07.10.2011. 21.03

    klejotājs. Paldies, paldies, bet es pie inteliģentajiem neraujos – vai nu pielīp pie vienas partijas kā pie mušpapīra, lai ko tā darītu, vai maina viedokli atkarībā no tā, kurš vairāk maksā. Mani apmierinātu arī Tava kompānija:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dace_ampermane 07.10.2011. 21.15

    Teltī mēnesnīcā?
    :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dace_ampermane 07.10.2011. 21.19

    betijacelmale. Fui, nu kā tā var!:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dace_ampermane 07.10.2011. 23.04

    Nav jau gluži ar visiem tik traki-rau Guntars Godiņš un Maija Kūle..

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dace_ampermane 07.10.2011. 23.43

    klejotājs _…Kā teica Juliuss Fučiks- Cilvēki esiet modri!…_
    ~~~~~
    ZSC deputatus Panorama paradija tikai uz mirkli, nepaguvu parskaitit. visi bija grimeti bet tapat bija redzami plekji uz sejam. un, – liekas ka Valdis Liepinsh nav vairs.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dace_ampermane 08.10.2011. 11.55

    ..pie inteliģentajiem neraujos -..
    __________________________________ Bija tak tāda inteliģentu partija-DCP vai-tur īvāns, Kreituse…. tad nospriedu,ka es nav nekāds inteliģents..

    +1
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 07.10.2011. 18.54

Valdis Zatlers: Mūs apmierina tāda koalīcija, ar kuru varēsim realizēt vēlētājiem solīto. Vienotība ir mūsu prioritārais sadarbības partneris.
http://www.ir.lv/2011/zatleriesu_kodols

+7
0
Atbildēt

0

LAURIS 07.10.2011. 18.35

ko var gribēt no cilvēkiem, kuri nejauši iekļuvuši politikā, kuru īstā vieta ārstēt lūzumus, pār-pārdot zviedru programmas, proti, augļošana un dzerstīties “rakstnieku” bohemā.

+10
0
Atbildēt

0

ilmisimo 07.10.2011. 18.34

rinķī apkārt Njā :) Es domāju, ka tā pa īstam mēs vēl neesam aptvēruši to, ka šobrīd dzīvojam pavisam citā Latvijā

Ja arī izdosies sakārtot ” vienīgo pareizo” koalīciju – ZRP+Vienotība+NA, praktiskais vairākums tik un tā veidosies ārpus ” valdošās” koalīcijas, gluži tā pat kā tas notika 10. Saeimā, tikai spēlētāji tagad citi. Tagad šo vairākumu veidos “ideoloģiskie brāļi” ZRP un SC, un tas jau ir daudz nopietnāk.
7.oktobris 2011 16:53

+13
0
Atbildēt

3

    inese zandersone > ilmisimo 07.10.2011. 19.40

    Neticu, ka ZRP ir tikai NELIEŠI ! Gan jau ir arī godīgi cilvēki, žēl tikai, ka nepauž savu viedokli! Bail? ZRP isti atbildat vai visi esat nelieši vai tikai spice?

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > ilmisimo 07.10.2011. 21.40

    ZRP valde ir atdalījusies no ZRP pamatmasas un arī ZRP deputātiem, — tādēļ tiek atņemti mobilie telefoni un citi skarbās kundzes bērnudārza paņēmieni lietoti. Vai viņiem izdosies arī savus deputātus tā dresēt Saeimā? Varbūt darīs, līdzīgi kā TP Riecientiņš, kurš ieviesa Ls 50 000 soda sankcijas par patstāvīgu/nefrakcijas viedokli?

    Kurā brīdī kurš no ZRP pārstāv savu elektorātu?!
    Vismaz ZRP sarunu vedējiem, izskatās, elektorāta viedoklis ir tālu pie back-saides…

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > ilmisimo 07.10.2011. 23.22

    es vinjus uz mirkli redzeju Panorama, ir dzivi, bet nepaguvu saskaitit vai visi, un – dazhiem bija plekji uz sejas un vel zimigi ka visiem apgherbs noshmulets un ar garam piedurknem.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

Ilziiiic 07.10.2011. 18.22

cik interesanti, Delfos jau trīs stundas figurē šāda ziņa:
“Vienotības’ un ZRP ‘vērtību dokuments’: pensijas indeksēs 2013.gadā; ministri nemaršēs 16.martā un 9.maijā”

bet IR.lv meklē utis Zatleram……
vai tikai Lībanes kundzei nebūs taisnība par melno PR……

+1
-26
Atbildēt

8

    Verners Losbergs > Ilziiiic 07.10.2011. 18.32

    Ja Tev ir alerģija no Faktu analīzes un politiķu izteikumu ķidāšanas, tad ej baudi NLRA – “No Lemberga Rīta atkarīgā Avīze”.

    +22
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 07.10.2011. 18.44

    -> oskars666
    jau tak cerēju, ka Ir nedegradēsies….bet nekas nav mūžīgs….
    IR pārvērties par interesantu izdevumu – daudzi raksti “analizēti” ar nu klaji tendenciozu attieksmi pret faktiem vai cilvēkiem.
    ja kādam par to šaubas, nu kaut vai paši paanalizējiet žurnālistu Twittera sarakstes.
    es, protams, neabsolutizēju.
    bet nu tā acīmredzamā kaut kāda gluži personīgā nepatika pret ZRP ir gluži kaitinoša.
    atceros kā te Ir.lv žurnālisti bija autā, kad Vienotība uzmeta vēlētājus. Līdz tam debesīs cēla, bet pēc tam “uzreiz” ieraudzīja patiesību.

    Vai tad nav skaidrs, ka nav absolūti melnu vai baltu lietu vai partiju. Un vēl jo mazāk tās var vienas nakts laikā nomainīt krāsu.
    Vai tā ir partijas problēma, vai žurnālistu neprofesionalitāte tomēr????
    Kaut kā nemanīju nedz Vienotības, nedz ZRP būtisku kritiku līdz stundai X.

    +1
    -23
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Ilziiiic 07.10.2011. 18.49

    Klau malējais medniek, traki jau tu uzbāzīgs ar to Kikijas viedokli. Kikija lai palīdz vīra kundziņam aizmaksāt partijas parādu valstij.
    Kad samaksās tad arī varēs čiepstēt no savas īrētās mākoņmalas.
    Bet tas, ka jaunais Kalnbērziņš-Zaķis nevar salasīt savu “pils perioda blondīņu” priekšā pastumtos textus nupat ir gaiši redzams.
    Būtu man tas negods bijis iestāties tai partijā, es glābtu savu reputāciju izstājoties “ar argumentu, ka partijas valde nodevusi 10.principus”.

    +26
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 07.10.2011. 19.05

    -> Pelēkais Vilks
    vai Lībanes viedoklis varētu būt mazāk kompetents, ja viņa ir neviennozīmīgi vērtējama persona un personas sieva? tieši pretēji, viņā ir vērts ieklausīties, jo melnais pr ir absolūti tā joma, kuru TP pārzināja pilnībā. Es ilgus gadus vēroju, kā tas notiek manā acu priekšā konkrētā biznesa jomā.

    Tev tikpat objektīvs skatījums kā mūsu žurnālistiem.

    +1
    -18
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ilziiiic 07.10.2011. 19.12

    …Ērik…mazohists esi?…ja Tev te viss ir tik slikti, ko šeit dari?…kaifu ķer?…

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Ilziiiic 07.10.2011. 19.41

    zanE. Manuprāt šis cilvēks nav vesels…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > Ilziiiic 07.10.2011. 20.04


    oooo….Iiinoooo,
    cieti!..))

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Ilziiiic 07.10.2011. 22.02

    to Malējais
    Lībani godāt par kundzi ir tas pats, kas Zatleru par kungu. Tās profesijas pārstāvjiem ir citi apzīmējumi.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

oktaavs 07.10.2011. 18.45

Jo vairāk saspiež atsperi, jo ar lielāku spēku tā nāk atpakaļ..
Latvieši ir sagrāvuši divas impērijas. Urbji un truši laikam iedomājas, ka varēs tā vienkārši staigāt pa mūsu tautas galvām un kakāt virsū.
Skuju jums, draudziņi !

+33
0
Atbildēt

0

ilmisimo 07.10.2011. 18.40

Valdis Zatlers ir pievīlis tos cilvēkus, kuri novēlēja par Zatleru, jo viņi nezināja, ka automātiski vēl arī par Saskaņas centru (SC), portālam Diena.lv atzina rakstniece Māra Zālīte.

http://www.diena.lv/latvija/zinas/zalite-zatlera-pirmos-solus-politika-verteju-ka-neveiksmigus-13907144

+24
-1
Atbildēt

24

    Ilziiiic > ilmisimo 07.10.2011. 18.50

    – jocīgie vēlētāji un dīvainā Zālīte

    Zatlers, prezidents būdams, pēc 10.Saeimas vēlēšanām visai konkrēti norādīja, ka SC būtu jāņem valdībā un to ir atkārtojis vairākkārt.

    Bet nu….piekrītu….tas nav karogs ar kuru varētu uzvarēt vēlēšanās.
    Taču melojis viņš nevienam nav.
    Viņš taču neiet koalīcijā ar ZZS.
    Vai ne tā?

    +1
    -19
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > ilmisimo 07.10.2011. 19.03

    to Malējais
    Tad varam teikt, ka par Saskaņas centru tieši vai netieši nobalsojuši 53% Latvijas vēlētāju?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > ilmisimo 07.10.2011. 19.10

    -> eiserts
    savā ziņā Tev taisnība.

    jo:
    vēlētāji jau nebalsoja par ZRP.
    vēlētāji balsoja pret Vienotību, kuru šobrīd ceļ debesīs.
    un ja vēlētājam nav galvas…..par ko es te visu laiku arī cepos….tad sorr.
    tad jā, tad nobalsoja par SC. Jo viennozīmīgi ZRP nebija nekāda pienākuma teikt, ka SC ir viena no opcijām. Viņi to neafišēja.
    Kad Vienotība sāka tēlot vēlēšanu uzvarētājus, Āboltiņa tika pasūtīta. Un tad arī viss sākās.

    0
    -17
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 07.10.2011. 19.21

    Kad izdevu Rīkojumu Nr. 2 un ierosināju Saeimas atlaišanu, es gribēju dot iespēju mums saprast un atklāt, ka viss ir pavisam citādi, nekā šķiet. Saprast to, ka valdība, kas sauc sevi par stabilu, patiesībā ir nevarīgu un savstarpēji neuzticīgu personu kopa, kuras toni un darba kārtību ne reizi vien nosaka oligarhs no Ventspils. Saprast, ka koalīcija, kas tiek uzskatīta par vairākumu, patiesībā ir mazākums, jo valsts tiesiskuma un godīguma jautājumos īsto koalīciju veido Lemberga partija, Saskaņas centrs un Par Labu Latviju esoši oligarhi. Savukārt „gaišie spēki” jeb Vienotība tik ļoti kāro ministru amatus, ka no Lemberga nav gatava atbrīvoties pat tad, kad tuvojas vēlēšanas.”
    http://reformupartija.lv/2011/09/15/par-jaunu-sakumu/
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    ..īsto koalīciju veido Lemberga partija, Saskaņas centrs un Par Labu Latviju esoši oligarhi. …
    _________________________________-
    tāpēc Zatleram ir absolūti nepieciešama koalīcja ar SC!

    Totāls Orvels.

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ilmisimo 07.10.2011. 19.33

    Malējais…Zatlers, prezidents būdams, pēc 10.Saeimas vēlēšanām visai konkrēti norādīja, ka SC būtu jāņem valdībā un to ir atkārtojis vairākkārt…Taču melojis viņš nevienam nav.
    Viņš taču neiet koalīcijā ar ZZS.
    ____________________
    Tevi nu vairs nevar ņemt par pilnu. Paskaties taču ZRP aģitāsijas plakātu – tur Zatlers sevi pretstata Urbanovičam. LTV1 Zatlers noliedza, ka pieprasījis Āboltiņai un Dombrovskim nomainīt ZZS pret SC. Cik var muldēt nejēgā? Nu izlasi kaut vai šo un apskati bildi:
    http://www.ir.lv/2011/10/7/zrp-pirms-velesanam-sc-saistijusi-ar-oligarhiem-pec-velas-sadarabibu

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > ilmisimo 07.10.2011. 19.48

    -> lama
    tas, ka ZRP rīcībā varēs atrast pretrunas arī turpmāk tāpat skaidrs.
    tas jau bija skaidrs, kad izlasīju viņu ētikas kodeksu. smaids pārņēma.
    uzreiz iedomājos kā nākotnē kādu no viņu partijas pieķers un tad pa punktam, pa punktam….))))
    kurš te palaida to slimību ar “sarkanajām līnijām”? Brigmanis, sarkanais čekists?
    patiesībā tas viss tāda nēsāšanās ar karogiem vēlētājiem par prieku.
    daudz svarīgāks ir tas, kā un ar kādu motivāciju domā strādāt konkrētās partijas valdībā.
    te visi cenšas kaut kādu saukļu līmenī…gluži vai vēlēšanas nebūtu beigušās.

    tiki šodien es beidzot ieraugu kaut kādus punktus, kas kaut nedaudz sāk atgādināt valdības deklarācijas uzmetumus. un zinu, ka tādi sen jau ir.
    bet visu laiku tak vajadzēja smadzenes čakarēt mietpilsoņiem.

    te neviens pat īsti nezina, ko SC ir vai nav solījis vai ko ZRP no viņiem piepresījis. Vai arī citādi – ko NA uzskata par “normālu” performanci pirms nākošajām vēlēšanām. Domāju, ka tagad Dzintaram nav nekāda iemesla atteikties no 16.marta uzvaras gājiena, jo tas viņam sola vēl vairāk balsis.
    Bet valstij, valstij ta kas no tā?????????
    man, kā valsts pilsonim?!

    viņi tur šahu spēlē, a te visi domā, ka nu ir jāiet mežos un jāsāk gatavoties partizānu karam.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > ilmisimo 07.10.2011. 20.00

    -> Ino
    arvien Tev šķiet, ka iestājos par ZRP?
    es par viņiem pat balsojis neesmu.

    starp citu – šis ir tikai labs apliecinājums tam, ka Āboltiņa Zatleru būs uzmetusi.
    Respektīvi, sākotnēja nodoma ZRF par SC nav bijis, bet vēlēšanu iznākums licis par SC/ZRF/V domāt kā loģiskāko koalīciju. Un Āboltiņa visdrīzāk Zatleram apsolījusi atbalstu pēc tam, kad šis publiskos SC kā kandidātu.
    Bet…..

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > ilmisimo 07.10.2011. 20.57

    Malējais. Es tev visu esmu pateicis. Neredzu jēgu turpināt.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > ilmisimo 07.10.2011. 21.50

    Malējais, Arī man šķiet, ka Āboltiņa kārtoja personīgos rēķinus ar Zatleru publiski, un tas liek izjust riebumu arī pret viņu (Āboltiņu). Tur nav vairs vienojošu līderu, bet tikai savstarpējie rēķini un norēķini. Pat, ja valdību noformēs, tā būs iekšēju personīgo rēķinu saēsta. Pieļauju, ka Bērziņš šobrīd varētu virzīt lietu uz ar partijām nesaistītu valdības vadītāju un ministriem. Saeima tad paliktu šiem politiskajiem menzūru griezējiem par skatuvi viņu rapieru cīņām.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    trewe2 > ilmisimo 07.10.2011. 22.07

    lama,…viņi nezināja, ka automātiski vēl arī par Saskaņas centru (SC)…
    —————
    Vēlreiz paldies par saiti uz Urbanoviču radio Baltcom!
    Tomēr, spēle jau nav gluži tik vienkārša – SC par katru cenu plāns jau no ZRP dibināšanas. ZRP vēlas realizēt “Iekļaušanas politiku” attiecībā pret krievvalodīgo pamatmasu. Es arī atbalstīju šo domu, jo arī tai ir savs racionāls kodols, bet… Nav jau darīšana ar partiju, kura pārstāv vēlētāju ideju konstitūcijas ietvaros. Ir darīšana ar partiju, kas ir gatava iet pret konstitūciju un likumu, ja netiks laista pie varas un jau šobrīd gatavo un kūda savu elektorātu nemieru rīkošanai. Un te nu ir jautājums, cik ļoti šie draudi ir atšķirīgi no Kremļa draudiem 1939.g lietot militāru varu pret Baltijas valstīm, ja nepiekritīs bāzu izveidei? Ar gada skaitli noteikti, ar draudētāju atrašanās vietu arī un ar piedraudēto varasdarbu veidu… Bet citādi gan tur ir zināmas paralēles saskatāmas.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > ilmisimo 07.10.2011. 22.08

    to Malējais
    “ka SC būtu jāņem valdībā un to ir atkārtojis vairākkārt.”

    Vai nu atzīsti, ka esi melis un kuces bērns, jeb uzrādi šīs ziņas avotu! Ja ko tādu intīmā brīdi esi dzirdējis no Šļesara vai Ušakova, tas neskaitās.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > ilmisimo 07.10.2011. 22.12

    to Malējais
    Vēlētāji balsoja par Zatleru, kā cinītāju pret neliešiem, tagad viņš ir palīdis zem to segas. Kas tur darās?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > ilmisimo 07.10.2011. 22.55


    Zatlera izteicies pēc 10.Saeimas arī tiešāk par SC iekļaušanu koalīcijā, ko varēja trast pieteikamā skaitā. Man slinkums meklēt vēl. Te uz ātru roku viens citāts, kur šo ideju bīda Dombrovskis/Āboltiņa, bet Zatlers saka, ka forši:

    http://zinas.nra.lv/latvija/politika/33813-par-nacionalistu-ieklausanu-koalicija-zatlers-viedokli-izteiks-nakamnedel.htm
    Pirms tam, pēc Zatlera konsultācijām ar visām 10.Saeimā iekļuvušajām partijām, Zatlers pozitīvi vērtējis Dombrovska piedāvāto koalīcijas modeli no četrām, nevis trim partijām, bez “Vienotības”, VL-TB/LNNK un ZZS koalīcijā iekļaujot arī otru lielāko vēlētāju atbalstu ieguvušo apvienību “Saskaņas centrs” (SC).

    Es vispār šokējos, ka neviens to neatceras.
    Vai nav interesanti tie laiki mainījušies…..

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    trewe2 > ilmisimo 07.10.2011. 23.00

    Malējais, Daži jau arī atceras :) Zatlers un arī liela grupa no Vienotības jau labu laiku meklē ceļu, kā pāriet uz “iekļaujošo politiku”. Tas arī man šķiet simpātiski. Svarīgi, kāds ir šīs politikas iekļaujamo pārstāvis… SC esmu vīlies… Viņi nav cienīgi tā goda.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > ilmisimo 07.10.2011. 23.05

    >malējais
    Atceras, atceras. SC toreiz atteicās un nonāca opozīcijā, kur Zatlerprāt vienkārši spēlēja “opozīcijas spēlītes”, kuru jēga bija – jo sliktāk, jo labāk.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > ilmisimo 07.10.2011. 23.11

    >Valdis Lācis
    Tieši tā, koalīcija ar SC nav vienīgais iespējamais ceļš uz sab. saliedēšanu.
    Uh, šķiet, ka patiesībā tieši otrādi.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > ilmisimo 07.10.2011. 23.17

    Politiķiem vienkārši trūkst iztēles. Varbūt ieviest kvotu sistēmu Saeimā – x vietas krieviem, y vietas baltkrieviem, z vietas krievvalodīgajiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > ilmisimo 07.10.2011. 23.33

    puika, Un kas tad ir tas spēks ar kuru šobrīd varētu vienoties par šo?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 07.10.2011. 23.38

    ..x vietas krieviem, y vietas baltkrieviem, z vietas krievvalodīgajiem.
    _________________________________________________________
    Gaišais Libānas paraugs.

    Krišnaītiem arī vajaga.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > ilmisimo 07.10.2011. 23.48

    >Valdis Lācis
    Par to grib vienoties ZRP ar SC.
    Es tikai palīdzu ieviest skaidrākus noteikumus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > ilmisimo 08.10.2011. 00.08

    >lama
    Krišnaītiem arī vajaga.

    Pag, pag, reliģiskā saliedētība ar kvotu sistēmu ir nākamais solis.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    maruta_ludane > ilmisimo 08.10.2011. 10.28

    >>>Malējais
    …Bet grib koalīcijā ar SC.
    Skat. un klausies vēlreiz, bet ļoooti uzmanīgi!:
    http://www.youtube.com/watch?v=FvUHKyl7dFg&feature=player_embedded

    Joprojām domā ka šobrīd, veidojot koalīciju, Zatlers un ZRP rīkojas godīgi? Un vēlētājiem pēc Zatlara sacītā bija jāsaprot, ka tieši SC viss piedots un tas būs pirmais un galvenais ZRP koalīcijas partneris ar kuru izrādās gandrīz viss sakrīt? Kurā vietā šajā reklāmas rullītī tas tika pateikts? Vai tu domā pašas beigas? Par to jauno sākumu, godīgo Latviju? Tad tā tagad tiek veidota tā solītā jaunā, godīgā Latvija?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Ilziiiic > ilmisimo 08.10.2011. 14.19


    klau, ja es kritizēju Vienotību, tas nenozīmē, ka slavinu ZRP.
    tādās kategorijās domā lielākā daļa, jo personificējas ar kādu politisko spēku, bet vēl ļaunāk – personu. tad vilšanās garantēta un dusmas milzīgas.
    jebkurš politiķis agri vai vēlu piečakarēs….bet visdrīzāk agri.

    es mēģinu norādīt uz to, ka nevajag šajā brīdī aizrauties tikdaudz ar ZRP kritiku, jo tur nav daudz prāta vajadzīgs, bet jāskatās, kādas cūcības šobrīd izpilda Vienotība. viņi nu izpildās pēc pilnas programmas un, sajutuši uzvaras garšu vienā kaujā, pat sevišķi neslēpjas.

    bet apgalvoju, ka šis nav viss karš, tā ir tikai kauja. un Vienotība nedomā stratēģiski. viņiem šis joks atspēlēsies tad, kad norims prāti un līdīs laukā visas darbības, kādas viņi apzināti veic ZRP nomelnošanai.

    cik ZRP vainīga, tas ir cits stāsts. bet apzināti nomelnot konkurentu, tā ir TP skola. atcerēsimies cik viņi paši par to bija sašutuši.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 08.10.2011. 16.28

    reliģiskā saliedētība ar kvotu sistēmu ir nākamais solis
    ______________________________________________________
    Loģiski nepieciešams.

    0
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 07.10.2011. 18.20

Secinājums, ZRP meloja, turklāt tā vien šķiet, ka šim projektam apakšā ir vēlme kaut ko Latvijā pārdalīt( ne jau vienkāršās tautas labā) un ievilkt valdībā SC par katru cenu! Tas vai šis projekts tiek diriģēts no iekšienes vai ārienes gan vēl ir jautājums !

+36
-1
Atbildēt

5

    ilmisimo > lebronj2356 07.10.2011. 18.22

    ZRP = SC mīkstos vākos.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > lebronj2356 07.10.2011. 18.36

    diriģēts no iekšienes vai ārienes gan vēl ir jautājums !
    ______________________________________________________________
    Zatlers un viņa polittehnolohi?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > lebronj2356 07.10.2011. 23.07

    Izskatās, ka ZRP ir kārtējais oligarchu projekts.
    Visskaļāk “ķeriet zagli!” kliedz pats zaglis.
    Bet tas ir labākajā gadījumā.

    Sliktākajā gadījumā ZRP ir Kremļa projekts.
    Šķiet, ka Zatlers sevī ir iemiesojis vissliktākās un viszemiskākās īpašības.

    Vārdu “kangars” var aizmirst, tagad visu izsaka vārds “zatlers”.
    Zatlers savā nelietībā ir pārspējis Kangaru.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 07.10.2011. 23.41

    Jorpojām piekrītīšu T.Tīsenkpfam, ka būtībā būtu nepieciešamas divas ārkārtas vēlēšanas, lai Saeima attīrītos…ja šādi turpināsies, tad mums pēc kāda laika tiešām būs vēl vienas vēlēšanas, tad nu tur arī saskatītu iespēju šo kangaru ar visu viņa varzu aizslaucīt mēslainē ! Vienotībai nav jāķēmojas pakaļ ZRP – ja gribat būt nacionālā koalīcijā – lūdzu, ja nē, tad sēdiet ar saviem SC draugiem un viss !

    Sāk pat likties, ka V + NA + ZZS būs labāk, ja kas tāds sanāktu !

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > lebronj2356 08.10.2011. 16.32

    Jā, apstākļos, kad lielākais cīnītājs par godīgumu ir izrādījies vislielākais blēdis, ZZS sāk likties tīri pieņemama.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam