SC un ZRP daudz saskanīgu viedokļu

129

Komentāri (129)

Uldis Brucis 20.09.2011. 08.31

Ja Zatleram rūpētu Latvijas kā Nacionālas valsts liktenis nevis personīgais, kas viņam liedz sadarboties ar latviskām partijām?Ja viņš saka , ka nedalīs partijas pēc etniskās piederības-labi,nedali, bet ir jādala pēc to valstiskās ideoloģijas, bet kā zinām Saskaņas centra ideoloģija ir vērsta uz krievu ietekmes palielināšanu Latvijā, līdz pilnīgai krievu pārākuma ieviešanai Latvijā.

+1
0
Atbildēt

0

Uldis Brucis 20.09.2011. 08.26

Zatleram, izrādās pie sirds tuvāk ir Kabānovs, Rubiks un citi latviešiem naidīgi cilvēki, kuri ir saskaņas centra sastāvā, nekā Raivis Dzintars, Dāvis Stalts un citi cilveki, kuru sāpe ir Latvijas kā nacionālas valsts saglabāšana.Iznāk tā, ka zatlers pievienojas labāk tiem, kuri atbalsta Krievijas reakcionāro spēku ideoloģiju, nevis latviešus, kuriem rūp sava latviešu valsts un latvisks dzīves veids, jo ka zinām,Saskaņas centrs maina tikai savu formu, bet ne saturu.

+1
0
Atbildēt

0

Ilko 20.09.2011. 01.47

Cerams Zatlers nav nojūdzies! Ņemt SC valdošā koalīcijā ir arī tanī pieņemt Maskavas līdzdalību!Nedot Maskavai iespēju spert to soli, jānoraida SC no valdošās koalīcijas! Tam nevar būt labs gals!

+1
0
Atbildēt

0

Ilko 20.09.2011. 01.43

Cerams Zatlers nav nojūdzies! Ņemt SC valdības koalīcijā ir tas pats ka ņemtu Maskavu koalīcijāq. Par to nav divas domas.

+1
0
Atbildēt

0

astra_ozo 19.09.2011. 22.51

Ja man jāizvēlas starp latviešu oligarhu atbalstīto ZZS un maskavas vēstniecības un līkdeguņu oligarhu atbalstīto SC, tad es izvēlētos zaļos zemniekus.
Pirmkārt, pat visvarenākais un briesmīgākais lembis ir vājāks un ar mazāku ietekmi nekā gazpromisti un “juristu dēli”.
“Zatlers” nezin kāpēc domā savādāk…

+3
-1
Atbildēt

0

AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 21.54

Ušakovs … pastāstīja, ka … tas būtu vēsturisks pagrieziens, ja valdības deklarācijā tiktu iekļauts, ka “Latvijā … nevienas iedzīvotāju grupas tiesiskais stāvoklis netiks ne apspiests, ne mēģināts pārskatīt”.

———————————————————————-

Lieliski, Ušakov, tātad tu piedāvā apturēt naturalizāciju ?! Ideāli, es pilnībā piekrītu ! :)

Tikai baidos, ka praksē atkal būs tā, kā ar moratoriju vēsturei – par okupāciju un leģionāriem – ne vārda, toties 9.maija “svētki” – tie gan – “strogo po raspisaņiju !”

Ir nu gan liekulis

+7
0
Atbildēt

0

trewe2 19.09.2011. 20.50

ombros, dusmas un naids ir slikts padomdevējs un bojā veselību ;)

+2
-1
Atbildēt

0

kdaljajev 19.09.2011. 19.31

Mierīgi varētu izveidot valdību no visām iekļuvušajām partijām.V premjers,finanses un aizsrdzība,SC labklājība un satiksme.ZZS zemkopība,VL izglītība un tieslietas.ZRP veselības,iekšlietu un ārlietu.Nevar ignorēt lielu vēlētāju daļu,kas beidzot grib saskaņu visu politisko spēku vidū.Jānorok kara cirvis un beidzot jāstrādā valsts labā.

+2
-11
Atbildēt

6

    Ligiña Doniña > kdaljajev 19.09.2011. 19.39

    kuram tieši jānorok kara cirvis?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > kdaljajev 19.09.2011. 20.12

    Dzintra, kas liedz V-ZRP-NA koalicijai strādāt valsts labā?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    kdaljajev > kdaljajev 19.09.2011. 20.13

    Ja Vācija un Krievija pēc tonnām izlietu asiņu spēj sadarboties,tad kāpēc mūsu politiķi izvirza kādus īpašus nosacījumus ar ko runāt.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > kdaljajev 19.09.2011. 22.05

    Galīgs sviests!!! Krievija un Vācija ir 2 valstis!!! Kāds sakars ar SC??? Paskaties kā oligarhu partijas SC mērs ar Šleseru krieviski lamājas publiski Rīgas domes sēdē! Domā, ka tik pēkšņi viņi mainīsies???

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    reksa > kdaljajev 19.09.2011. 22.10

    Dzintra, ja neesi pamanījusi, Krievija sadarbojas ar Vāciju, nevis ar Vērmachta un Gestapo pēctečiem Krievijas parlamentā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > kdaljajev 19.09.2011. 23.25

    bla bla bla, nekāda sakara jau šeit nav – vienkārši, šajā gadījumā primitīva, SC stutēšana valdībā ar saukli ”davaiķe žiķ družno”, bet mūsu aktīvisti tikmēr izspēlēs teātri par ļaunajiem latviešu ”fašistiem” – kapu apgānītājiem !

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

estranged 19.09.2011. 19.07

Ušakova kgs.,
Vai Jūs vēlaties, lai Latvijas iedzīvotāji kļūst par mankurtiem — vergiem, kas neatceras savu pagātni?
Drosme atzīt vēsturiskus faktus – liecina par personības briedumu un inteliģenci.
Latvijas okupācija ir bijusi – un ik pa brīdim, tas aizvien ataust atmiņā. To nevar un arī nedrīkst aizmirst.

+4
-2
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 19.09.2011. 17.55

p.s. Neaizmirsīsim,ka Putina vārdiem runājot, PSRS sabrukums ir 20 gs. lielākā traģēdija! Un, kas pārstāv Puninu Latvijā mēs paldies Dievam zinam. Pārējais viss ir tikai līdzekļi uz mērķi.

+9
-1
Atbildēt

1

    Edzs > Ligiña Doniña 19.09.2011. 21.32

    pirmais darbs bus no SAB atlaist Kazhocinju. tad vares cauram naktim fakset NATO dokumentus uz Maskavu.
    otrs darbs izdalit valsts kasi trukumcietejiem, EU divas Griekjijas lidz Ziemsvetkiem nepanesis.
    latvieshi 2 imperijas jau ir sagravushi, vinjiem tads NATO un EU ari bus pa zobam.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

trewe2 19.09.2011. 17.14

Ivar, zināma taisnība ir par šādu iespēju, jo, raugi, SC var apzināti iziet no koalīcijas, bļaudami par pensijām un tā sev kāpināt popularitāti. Vai ir kāds mehānisms, kā koalīcijās disciplinē dalībniekus? Koalīcijas līgums?

+3
-4
Atbildēt

14

    Ligiña Doniña > trewe2 19.09.2011. 17.41

    Valdis Lācis…kā mēs zinām, visi līgumi ir laužami ,pārskatāmi un tādā garā. Zini visos karos Vācija un Krievija solija brīvību, tikai jākaro viņu pusē ….un ar ko tas viss beidzās mēs zinam. Pat 45 g. pavasarī izcīnot uzvaru Kurzemē, latviešu ģenerālim Bangerskim, Berlīnē, friči faktiski neiedeva politisku brīvību Latvijai. Tādas ir visas lielvalstis un tāpēc jādomā un jācīnās pašiem. Un nekādas stabilās koalīcijas ar SC faktiski nesanāks, tā ir mana stabila pārliecība. Miglas pūšana, locīšanās un politiskā prostitūcija uz to čekisti ir meistari!!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 19.09.2011. 18.02

    Bet kas disciplinē koalīciju? Kas ir tā līguma segums?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 19.09.2011. 18.11

    Ivar, Par vēsturi runājot… Kad tad 3. reihs latviešiem solīja to neatkarību? Cik man zināms, tikai bija tādi nekonkrēti mājieni no dažu reihskancelejas ierēdņu puses kad vāciešiem gāja jau galīgi švaki, uz kuriem muļķa latvieši nopirkās :(

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > trewe2 19.09.2011. 19.11

    …faktiski vienmēr bijušas tikai cerības…:) ,jo reiham ar Stļinu bija vieni un tie paši mērķi, savā ziņā arī sekas. Kā rakstija Rainis- Divas čūskas, divas lielas, Divas lielas, melnas…. Kaut pietiktu tālredzības politiķiem, šaja aktuālajā momentā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 19.09.2011. 19.23

    Ivar, 3. reihs līdz pat kara beigām tā arī neatzina Latvijas iedzīvotājus par Latvijas valsts pilsoņiem, bet gan cieši turoties pie Molotova-Ribentropa pakta, tikai par PSRS pilsoņiem. Sviests ir tas, ka latviešiem tagad liekas, ka vācieši bija par kaut kādu Latvijas valstiskumu.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > trewe2 19.09.2011. 19.25

    Valdis Lācis…muļķa latvieši nopirkās
    ______________________
    Nešauji uz pagātni ar pistoli, lai nākotne uz tevi nešautu ar lielgabalu. Latviesi izvēlējās sev mazāko ļaunumu, tāpat kā tagad, kad balso par mazāko ļaunumu:))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 19.09.2011. 19.29

    Ino, tas, kas ir lielākais ļaunums ir ļoti subjektīvi. Mēs praktiski izbaudījām krievu plānus, bet vācu plānus var tikai lasīt. Ja tos lasa, tad arī ļaunums lien laukā no katras rindas. Mūsu tautai abi šie vēlēja ļaunu. ABI!!!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 19.09.2011. 19.34

    Ino, mūsu mazākais ļaunums ir pašu valsts :) Nekā mazākļauna mums es nevaru iedomāt :)Visi citi ir lielāks ļaunums.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > trewe2 19.09.2011. 19.35

    Valdis Lācis..tev taisnība, tieši par to ir runa, ka Vācija ir nosodijusi fašismu un tiesājusi kara noziedzniekus, bet Krievijai PSRS sabrukums ir traģēdija un Kononovs-neaizskarams.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > trewe2 19.09.2011. 19.44

    Ivar, Krievija ir revizionistiska un nacistiska valsts, kura, paldies dievam, ir ar izteikti resursu piegādātāja raksturu, bez nopietnām spējām modernizēties. Tie Latvijas krievi, kas pamanās aizbraukt uz Krievzemi, nemaz vairs tik dikti pro-Krievijiski nav.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > trewe2 19.09.2011. 20.38

    to Valdis Lācis
    “Ja tos lasa, tad arī ļaunums lien laukā no katras rindas.”

    Katra rindiņa, ko krievu fašistu mērgļi, vēstures viltotāji, veltījuši WWII ir naida un melu pārsātināta.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > trewe2 19.09.2011. 21.25

    kad sarunas beigsies veiksmigi Runcis Leopolds ar Ushastiju vares krest-na-krest sabuchoties. uzvareja saskanja.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > trewe2 19.09.2011. 23.23

    Valdi Lāci, tev jau lno teica par to vēsturi….Reiha plānus galdā, pie tam 42/43 gada mīkstināto versiju…viegli …irst par teorētiskām lietām, bet tavi mīļie sovoki(tik neapveinojies, bet tik acīmredzamu gvelšanu jau esmu pieredzējis delfos – ka tik neesi viens no tiem, kas tur ūdeni savulaik lēja) Latvijā iepludināja 50 gados ap 800(!) migrantu, latviešu īpatsvaru samazinot līdz ~52% 1989.gadā, tāda lūk ir realitāte un pret to, gudri zinādami arī karoja leģionāri !

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > trewe2 20.09.2011. 00.13

    @Krix

    “~52% 1989.gadā, tāda lūk ir realitāte un pret to, gudri zinādami arī karoja leģionāri !”
    Leģionāri, gaišreģi būdami, zināja, kāds būs iedzīvotāju sastāvs 89. gadā?

    Vai arī Reiha slepenos plānus par Baltijas pārvāciskošanu viņi zināja? Un, ģeopolitiski izanalizējuši, izlēma par labu Reiham?
    Ok, lai jau būtu ekstrasensu leģions. Tomēr mani mani šajā teorijā mulsina, kādēļ tikai 15-20% bija brīvprātīgie. Tas vairākums nebija paspējuši apmeklēt spiritisma seansu, bija apmaldījušies analīzē vai arī bija apatriotiski?

    Par to “mīkstināto” versiju. PSRS arī pielāgoja plānus atbilstoši situācijai. Tas nenozīmē, ka viņu pozīcija kā tāda bija draudzīga Latvijai. Ne PSRS, ne Reiha plāni pat savā “mīkstākajā” versijā nav labvēlīgi Latvijas valstij un latviešu tautai.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 19.09.2011. 17.11

Ja Lembergs kādreiz spēja apmaksāt stipendijas 2.5 partijām, tad Krievijas naudai nespēja pretoties pat Šrēders. Tā kā pie malas provincialos aizspriedumus!:)

+11
-1
Atbildēt

4

    trewe2 > dro 19.09.2011. 17.21

    Ino, mulsinoši šajās vēlēšanās bija, ka SC nemaz tik dikti nedīžājās ar naudu. Vai nu Kremlis neiedeva, vai nezināja kā legalizēt (neticu!).

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.09.2011. 17.27

    Valdis Lācis. Kādēļ esi tik tolerants? Nemaz negribi pakasīties?:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    trewe2 > dro 19.09.2011. 18.09

    Ino, Gribu, aber’ nesanāk :) Visi tik labi un jauki :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 19.09.2011. 20.34

    to Valdis Lācis
    Tās naudas, ko fašistu bandas darboņi ieskaitīja savas partijas kasē, nāk no Maskavas.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 19.09.2011. 16.53

SC gatavs atkāpties no ieceres atlikt starptautiskā aizdevuma atdošanu:)

0
0
Atbildēt

9

    trewe2 > dro 19.09.2011. 16.56

    Un tā tas ies vēl uz priekšu :) SC atkāpsies no visa kā, lai tik tiktu pie ruļļiem. Bet es gan gribētu, lai viņi publiski arī atkāpjas no dažas labas savas ideoloģiskās nostādnes.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.09.2011. 17.04

    Valdis Lācis. Uz priekšu tas ies tā, ka pēc 3 gadiem Vienotība izčibēs, bet SC gūs tiešām dramatisku uzvaru:) SC komandēt arī neizdosies, jo tad var sašķelties Zatlera partija.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    trewe2 > dro 19.09.2011. 17.08

    Ino, par ZRP mēs vispār tikpat kā neko nezinām. Līdz ar to, viņu pirmie politiskie manevri ļauj sākt minēt, kas “lācītim vēderā”. Tamdēļ, spriest par viņu sašķelšanos ir neiespējami. V gan tas varētu draudēt, ja to nepratīs labi “iesaiņot” vēlētājiem un partijas iekšējai lietošanai.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > dro 19.09.2011. 17.10

    …saimniecības pārziņa un uzlabošana nav SC uzstādijums. (tikai vārdos un tāpēc,ka tā vajag) kā šodien piekāpsies, tā rītdien atkāps atpakaļ, bez problēmām….”ka velaties kungi” Nebūsim naivi.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.09.2011. 17.14

    Valdis Lācis. Nu vismaz par Makarovu ilūziju nav. Par Vienotību piekrītu, tur vienam otram vēl sirdsapziņa līdz šim bija saglabājusies.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > dro 19.09.2011. 17.16

    Ino, ar sirdsapziņu tomēr koalīciju veidošanu ir grūti saistīt ;) ;)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.09.2011. 17.19

    Valdis Lācis…ar sirdsapziņu tomēr koalīciju veidošanu ir grūti saistīt
    ________________________
    ja veido ar antagonisku parneri.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > dro 19.09.2011. 18.06

    Ino, Komplimentāru partiju koalīcija ir sirdsapziņu sinerģija? ;) Antagonisku partiju koalīcijas sirdsapziņas sublimācija ir nulle? ;)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 19.09.2011. 20.32

    to Valdis Lācis
    Ja viņi nenosoda krievu fašistisko izdzimteņu noziegumu pret cilvēci, WWII, nenožēlo tā desmitiem miljonu nevainīgo bezjēdzīgo upuru, un neaicina saukt pie kriminālatbildības visu neliešus, staļinisma un viņa nozieguma slavinātājus, kas 9. maijā Karātavu laukumā rīko cūciskas dzīres, pārējam nav nozīmes.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

dro 19.09.2011. 16.49

Devīze vecā: Uzvarēsim padodoties:)

+4
0
Atbildēt

0

ltvpanorama 19.09.2011. 16.17

Būtībā ja politiķi spētu domāt kā šahā kaut vai tikai 2- 3 gājienus uz priekšu šī ir lieliska iespēja V un ZRP realizēt visu ko vien grib,.pie tam ar SC valdībā un turēt to samērā īsā striķītī..pie pirmā purkšķa brīdināt pie otrā ar kāju pa D…un ņemt VL..efektīvi un vnk situācija kā zolē ar trim stiprajām dāmām un 2 kalpiem un plato..zaudēt var tikai nejēdzīgi spēlējot un nenorokot vājākos liekos ( to jau izdarīja vēlētāji)

+14
-8
Atbildēt

7

    trewe2 > ltvpanorama 19.09.2011. 16.29

    Absolūti un pilnīgi piekrītu! Tikai izteikts man viedoklis vēl elegantākā formā ar zolītes piesitienu:)

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > ltvpanorama 19.09.2011. 16.47

    Andrew…nenorokot vājākos liekos ( to jau izdarīja vēlētāji)
    _____________________
    Tu nu gan esi optimists! ZRP ir tumšais zirdziņš. Par kuru no viņa partijas biedriem esi tik drošs?:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > ltvpanorama 19.09.2011. 18.30

    lno..par viņiem nav drošs neviens..pat Zatlers,,tur ir kokteilis..un ja partijas vadībā taisīs ziepi pūšot aizzilupes stabulē , tad es pilnīgi paredzu ka daļa no ZRP deputātiem – tur patiesi ir normāli cilvēki – aizies pie Vienotības vai VL..vai paliks par neatkarīgajiem..bet nu kā teica Bismarks ir 2 lietas kas cilvēkiem nav pievilcīgas,,politikas un desu taisīšana un ir vēl tāds sīkums kā vēlētāji, prese utt..toties nav vairāk AŠ2+L un kaut arī visi kantori ir pilni ar sadētiem dzeguzēniem, bezmaz vai Lustrācija prasās..starp citu- spriežot pēc Iesalnieka publiskajiem izteikumiem arī VL ne īpaši uzreiz raujas valdībā starp citu pilnīgi pamatoti cerot vēl pieaudzēt savu % uz pašvaldības vēlēšanām – tipa saglabājām nevainību..un savu % viņu pieaudzēs..

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    reksa > ltvpanorama 19.09.2011. 20.07

    Tas, ka nav vairs AŠ2+L, nebūt nenozīmē, ka pasaulē nav nekā sliktāka par AŠ2+L.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > ltvpanorama 19.09.2011. 21.18

    Andrew
    man prieks par tevi, tu esi baigais optimists.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > ltvpanorama 19.09.2011. 23.13

    šī ir lieliska iespēja V un ZRP realizēt visu ko vien grib,.pie tam ar SC valdībā un turēt to samērā īsā striķītī.
    ——–
    drīzāk izskatās, ka ZRP, bīdot sadarbību ar “saskaņas centru”, cenšas legalizēt okupācijas sekas un uzspiest latviešiem krievu okupantu melus par vēsturi.
    Kurš viņiem tajā ZRP ir tas gudrais šahists, kas spēj domāt kaut 2 gājienus uz priekšu?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > ltvpanorama 20.09.2011. 09.54

    >lieliska iespēja V un ZRP realizēt visu ko vien grib< ja vien tā gribēšana nav tik liela un personīga, ka, lai izlūgtos SC piekrišanu un barteri, uz ceļiem jākrīt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 19.09.2011. 16.17

Atkārtošos- krievu imperiālistu portālā „km” puķinjugenda “Rossija molodaja” barvedis Ģemidovs komentē prokrieviskās (ja kādam tas vēl nav skaidrs!) partijas uzvaru Latvijā – piebaltu zemes pēc laika atgriezīsies mūsu orbītā, tikai nevajag steidzināt, jāstrādā maigi.
Nu tad palīdzam puķinistiem šajā maigajā darbā, biedri Zatler! Rōģina jūs neaizmirsīs!

+17
-1
Atbildēt

7

    trewe2 > Aivars Krauklis 19.09.2011. 16.27

    Nu, un ja SC atstāj opozīcijā? Tad viņi nostiprinās kamēr labējie griež budžetu un iegūst vēl vairāk latviešu pensionāru balsis ar brīvbiļeti transportā un solīto pensijas pielikumu, kuru nedos? Redzējāt LTV1 pensionāri Liniņu, kura balsoja par SC, jo labi puiši solīja pensijai pielikt un viņai pie vienas vietas, kas pēc tam. Ja pēc 3 gadiem SC no opozīcijas smuki lamādams ļaunos latviešu labējos, iestartēs 12. saeimā ar 40 vietām? Tad būs labi? Un ja vēl līdz tam ZZS ir ticis atkal pie 12 vietām? Tad būs tā īstā laime?

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    reksa > Aivars Krauklis 19.09.2011. 20.04

    Saskaņas centru var stiprināt tikai nonākšana koalicijā.

    Ja SC paliks opozicijā, nākamajās vēlēšanās viņu atbalstītāju skaits sarūks.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Aivars Krauklis 19.09.2011. 20.27

    to Valdis Lācis
    Nebūs labi, tāpēc līdz nākamām Saeimas vēlēšanām lielākai daļai fašistisko mērgļu varzai, SC, ir jābūt notiesātai par noziegumiem pret valsti, bet paši nelietīgākie, ar kompartijas, krievu armijas, čekas un krievu baznīcas noziedzīgo pagātni, arī par noziegumiem pret cilvēci.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Aivars Krauklis 19.09.2011. 21.26

    Aldis, zelta vārdi, tāpēc jau tāda līšana uz vēdera pie daktera kunga….momentā uzmeta savu elektorātu..ai kā gribas pie siles !

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > Aivars Krauklis 19.09.2011. 22.55

    @Aldis

    Ja viņi patiešām ir nesaturīgi, tad stiprina viņus tieši opozīcija, nevis koalīcija.

    Jūs gan, cik noprotu, saturīguma un rīcībspējas vietā interesē tikai lojalitāte un ideoloģiskais noskaņojums, jo pret nesaturīgumu nacionālajā flangā Jūs esat neizmērojami pielaidīgāks. :)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Zolbergs > Aivars Krauklis 19.09.2011. 23.06

    Tu kļūdies jo viņiem nav opozīcijas Krievu sabiedrībā un 26% paliks un vēl pieaugs jo jaunie krievi ir Latvijas pilsoņi un ar katru gadu tādu ir vairāk un pēc kādiem 10 gadiem būs visi 30% atlikušais balsu skaits tiks zvejots no Latviešu elektoriāta
    PS SC Jābūt valdībā jo tikai tā krievu vēlētājs sapratīs ka SC nav nekāds brīnums kas nāks un izpestīs jo programa ir domāta nākošajam gadam nedomājot par sekām

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Es tiešām ļoti ceru, ka tagad tā visa pļurkstēšana ar SC ir tikai tāds pieklājības žests un, ka ZRP ar SC nekādas kūkas kopā neceps, savādāk no nelabuma es apvemšos.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 19.09.2011. 16.05

SC no Nacionālās apvienības grib saņemt atbildi: Vai Iesalnieka izteikumi saskan ar Nacionālās apvienības pozīciju?; Vai Nacionālā apvienība uzskata, ka viena trešdaļa valsts iedzīvotāji ir šeit nelikumīgi ieradušies kolonisti?
____________________________
Kā domājiet jūs?:)

+6
-4
Atbildēt

18

    trewe2 > dro 19.09.2011. 16.13

    Nelikumīgi IERADUŠIES (!) ir tie, kas iebrauca okupācijas, aneksijas un kolonizācijas periodā. Vai viņi ir okupanti? Nē! Okupanti bija PSRS armija un varas struktūras, kurus izveda un izformēja. Vai šo cilvēku ATRAŠANĀS Latvijā šobrīd kā naturalizētiem, kā nepilsoņiem vai trešo valstu pilsoņiem ir nelikumīga? Nē! Vai viņi ir zemākas kārtas? Nē! Vai viņi visi (!) automātiski ir Latvijas ienaidnieki? Nē! Vai viņus ir jāizraida no Latvijas? Nē! Vai viņus jāpatur Latvijā, ja viņiem riebjas šī valsts? Nē!

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > dro 19.09.2011. 16.16

    ta’ tu, lno, esi starp tiem cilvēkiem, kas piedzimšanu interpretē kā “nelikumīgu ierašanos”, ja?

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 19.09.2011. 16.25

    _M_ –

    Ja viņš dzimis kā ārlaulības bērns – noteikti.:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > dro 19.09.2011. 16.28

    Kas mainīsies, ja visiem nepilsoņiem iedotu pilsonību? Cik % krievvalodīgo nobalsotu par otro valsts valodu? Cik % ir par izstāšanos no NATO? Es domāju, ka nomācoši lielākā daļa …arī Ušakovs! Un ko tas maina latviešiem? Ja runa ir par dažu vārdu izmainīšanu un iekļaušanu dokumentos, tad arī vārds – Latvija ir tikai vārds, ko daudzi gribētu nomainīt uz Krievija. Laiki mainās, tikumi paliek! Un visbīstamākie ir vilki jēru kažokos.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.09.2011. 16.29

    Vai tik grūti saprast vienkārsu jautājumu, un kur Tu ieraudzīji vārdu okupanti? Gribas nomainīt tēmu?
    Jautājums, vai viņi šeit ieradusies likumīgi līdz 1991. gada augustam?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > dro 19.09.2011. 16.31

    Hari – pirmkārt, sarunas kontekstā īsti nesaprotu, tu uzskati, ka precētiem cittautiešiem bērnu nav vai kā?

    otrkārt – ārlaulības bērnu saukšana par “nelikumīgiem” ir viena no ofensīvākajām un morāli pretīgākajām lietām, ko šajā protālā esmu lasījis.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    trewe2 > dro 19.09.2011. 16.33

    Nē! Nelikumīgi no Latvijas (1918. – 2011.) viedokļa raugoties. Bet vai viņu klātbūtne šobrīd ir nelikumīga?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > dro 19.09.2011. 16.41

    Pēc PSRS likumiem absolūti likumīgi. Cik zinu, tad tika aicināti un vesti celt kultūru un tml.
    No 40-91 gada aspekta absolūti nalikumīgi. Zini Šķele arīdzan nepārtraukti atkarto ,ka visu darijis likumīgi, jo pats arī bija likums.
    Jautājums ir ko ar šo “mantojumu” darīt, lai nekaitētu valstij? Integrācijas programma ir minimums.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.09.2011. 16.43

    Valdis Lācis. Saprotu tavus centienus, bet diemžēl SC jautājums nav par tagadni:) Latvijas valsts ir bijusi toleranta. Vēlreiz jautājums ir “vai viņi ieradušies likumīgi”?:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    trewe2 > dro 19.09.2011. 16.48

    Par to, ko darīt, visu nolēma jau 90to gadu sākumā. Toreiz Baltijas valstis parakstīja Stabilitātes un robežu nemainīguma paktu. Viss! Punkts! Mēs cilvēkus vardarbīgi neizsūtam un par to parakstījāmies. Šo cilvēku klātbūtne šobrīd ir absolūti likumīga un par viņu statusu nav jādiskutē. Un par okupantiem viņus saukāt nevar, jo tie viņi nav.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    trewe2 > dro 19.09.2011. 16.51

    Ino Un šo cilvēku nelikumīgā ierašanās ir notikusi bez apzināšanās par šādas citas de iure esošas valsts likumu pārkāpumu un tas ir noticis sen. Šobrīd viņi savas vecumdienas vada ar Latvijā izsniegtu pesonības apliecību vai uzturēšanās atļauju.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 19.09.2011. 16.55

    _M_ –

    Tas šoreiz bija tikai joks. :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > dro 19.09.2011. 16.57

    >ino SC ir jāatbild uz okupācijas jautājumu ,tad arī neradīsies jautājumi par iebraucēju likumību. Jo okupēta valsts nedzīvo pēc saviem, bet okupantu likumiem. Sc visus jautājumus formulē tikai no aspekta it kā 50 g. te ir bijusi leiputrija un tā ir sakne visam. Gribi negribi ,bet pašiem latviešiem jābūt taisniem mugurkauliem un pašcieņai.
    Jautājums ir- vai okupētajā Latvijas teritorijā ,kuru okupēja Krievijas karaspēks 1940 g., krievu imigrantu ierasšanās bija likumīga? Cik atbilžu variantu tev sanāk?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 19.09.2011. 20.22

    to _M_
    Nelegālā fašistiskā okupanta pēcnācējs arī ir nelegālis.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > dro 19.09.2011. 20.41

    Valdi Lāci, pēc Ženēvas konvencijas, ir aizliegts okupētā zemē iepludināt savus pilsoņus – lūk šeit arī ir arguments par to vai šeit sabraukušie(sapludinātie) ir okupanti(civil), par viņu pēctečiem var pastrīdēties. Savukārt visīstākie okupanti ir šeit palikušās militārpersonas, arī atvaļinātās, diemžēl laikam no tā bija grūti izvairīties, lai dabūtu laukā okupantu armiju 94’jā gadā. Var pastrīdēties par pēctečiem…taču pārējais ir vienkārši juridiska loģika, uz ko jau 87jā gadā norādija Eiropas kopiena, resp. uz to, ka Baltija tiek varmācīgi šādi rusificēta, tiesa gan nevienam īsti Eiropā nebija iekšā to skaidri norādīt PSRS. Ja Rīgā izveidotu metro un Latvijā celtu Daugavpils HES, būtu vēl par pēris desmitiem tūkstošu ”tūristu” vairāk ! Ja Zatlers ir gļēvs vai arī sapņains, tad tā ir viņa darīšana, bet aiz šīm varas spēlītēm ar SC slēpjas liela nelaime atjaunotajai LR(nevis SCprāt jaunuzceltajai) Latvijai, sevišķi latviskajai Latvijai. punkts !

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > dro 19.09.2011. 22.52

    @Krix

    Ja jau okupācija bija tik viennozīmīga, tad kā Jūs pats pēc paša piesauktās juridiskās loģikas tikāt pie trim “okupantu” šķirām:
    1) “tīrie” okupanti – militārpersonas, PSRS administratori utt.;
    2) (civil) okupanti – inkorporācijas periodā imigrējušie (de facto vienas valsts-savienības ietvaros migrējušie);
    3) okupantu/imigrantu pēcnācēji – šiem piesiet kādu atbildību nav iespējams.

    Jau šis dalījums norāda, ka būtībā piekrītat Valda Lāča pozīcijai. Jo “tīrie” okupanti ir tikai pirmā grupa. Bet rotaļāšanās ar vārdiem attiecībā uz pārējām grupām – no juridiskā un ārlietu viedokļa – ir tīrā lirika.

    Ir liela atšķirība, vai teritorija ir okupēta (militāri) vai inkorporēta. Vismaz juridiski, es šeit nerunāju par taisnīgumu. Un galu galā izšķiroša nozīme ir laikam, kāds pavadīts inkorporētā stāvoklī. Ļoti uzskatāmi tas ir attiecībā uz iebraucēju pēcnācējiem – tas ir laika “reālpolitiskais” diktāts politiskajai teorijai. Jebkurā valstī un visos laikos!

    P.S. Atceros, Atmodas laikos tika plaši lietots termins “imigranti”. Tagad palicis tikai “okupanti”. Patiesībā jau tas pirmais bija precīzāks.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > dro 19.09.2011. 23.17

    Latvijā visus 50 padomju okupācijas gadus atradās padomju armija, tātad Latvija tika okupēta, pēc kara tika izvērsta cīņa pret nacionālajiem partizāniem t.i. tiem, kas vēlējās atjaunot pirmskara LR..kādi jautājumi ?!

    Tajos laikos, kad latviešiem un bieži arī pirmskara šeit dzīvojošiem kreiviem u.c. tautībām nācās dzīvot komunalkās, Padomju republikās sādžās bija plakāti, ka Pribaļķikā došot dzīvokļus, tiem, kas turp dosies – tā atvaļinātiem ofiņiem, tā arī rūpnīcu lumpeniātam…kādi jautājumi ?!

    Noslēptai un nomelnotai patiesībai ir tādā īpašība ar dubultu spēku pēc tam nākt atpakaļ, tā kā nekur tā neliksies. Principā, par okupantiem nevar saukt tos, kas ir dzimuši atjaunotā LR ! Un nav starpība starp atvaļinātiem militārokupantiem un nelikumīgi ievestiem civilokupantiem, jo abu atrašānās Latvijā NAV LEĢITĪMA pēc būtības, tā kā tomēr ūdentiņu vajag atstāt puķēm un baļķi meklēt savā acī !

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > dro 19.09.2011. 23.34

    @Krix

    Jebkurā valstī atrodas tās armija. (Vai ar tās piekrišanu – sabiedroto.) Cita lieta, ka bez šīs armijas klātbūtnes Latvija agrāk vai vēlāk būtu atšķēlusies no PSRS, bet armijas klātbūtne kā tāda nav okupācijas pazīme. Tad jau mēs šobrīd esam NATO okupēti.

    Savukārt pēc jebkuriem konfliktiem, īpaši pilsoņu kara (un WWII Baltijā bija pilsoņu kara aspekti), kādu laiku notiek šaudīšanās. Vienmēr ir neapmierinātie. Pašaudījās, pārstāja, iznāca no mežiem. Vai tajā brīdī okupācija beidzās?
    Pēc Jūsu loģikas sanāk, ka jebkura šaudīšanās ir okupācija. Ārlietās bez “okupācijas” ir ļoti daudz terminu.

    Jūs taču nenosaucat čali par meiteni tikai tādēļ, ka ļoti sagribējies seksu. Ok, viņam var būt gari mati un auskati, bet ir vēl virkne citu pazīmju, pēc kuriem viņš nekāda meitene vis nav.

    Atkal jau par definīcijām. No tā brīža, kad militārā administrācija nodod varu civilajai, okupācijas statuss beidzas. Tā ka klasiskā veidā Latvijā PSRS okupācijas nav bijis vispār. Tas nenozīmē, ka aneksijas un inkorporācijas process atbilda latviešu tautas gribai un ka tas bija kaut kas labs un pozitīvs. Tikai “okupācija” nav vienīgais, ne arī precīzākais termins tā apzīmēšanai. Lai arī dažas okupācijas pazīmes bija.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Sanšains 19.09.2011. 16.00

Aizturēts Saskaņas centra biedrs, “antifašists”, kurš apķēpājis ebreju kapus, bet vainu gribējis uzvelt latviešiem.
http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156319837

+14
-1
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 19.09.2011. 15.59

Vienotība pašlaik ieņēmusi ļoti izdevīgu un pareizu pozīciju – atdevusi ( Zatlers drīzāk paņēma )iniciatīvu ZRP rokās. Lai Zatlers kēpājas, smērējas un “vingro” ar to viltus saskaņu. Ja ZRP sarunās ar VL TBLLN, tad viss OK, ja izlems ar SC, tad Vienotība būs spiesta iet līdz, lai būtu pozīcijā un visu uzraudzītu. Ideāls stāvoklis.
Atkārtošu – viss koalīcijas veidošanas process jāskatās caur drīzajām pašvaldību vēlēšanām un, kas ļoti svarīgi, pašreizējo Rīgas domes koalīciju. Iespēja tikt Rīgas domē pozīcijā, nomest šleseru, dabūt pirms pašvaldības vēlēšanām Rīgas mēra krēslu, iztīrīt visu Rīgas domes koruptīvo vidi, ieviest kārtību un izmest no Brīvostas Šlesera cilvēkus – liels kārdinājums Vienotībai.
Baidos, lai Lembergs nesāk raustīt savas sviras NA rindās. Dzintara labie un cildinošie izteikumi par smagos noziegumos apsūdzēto – vai tas neliek aizdomāties? Ko Veidemane dara NA? Viņai taču jau sarunāta ir vieta Centrālcietuma ( kur drīz nokļūs viņas saimnieks ) sienas avīzes redaktores vieta. Jaunos, nepieredzējušos nacionālistus pat nav jāuzpērk – pietiek ieliet eļļu ugunī, pakacināt, pakūdīt, un emocijas pārņem veselo saprātu, kas tik ļoti nepieciešams politikā.

+13
-9
Atbildēt

1

    trewe2 > raimondsb_mail_lv 19.09.2011. 16.15

    Arī man šķiet bīstami šie amorfie NA cilvēciņi. Lai gan, savā brīdī tie ir gana ērti kā balsu balasts ar minimālām prasībām un sajēgu par procesiem.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

Māris Engers 19.09.2011. 15.56

neatkarīgi no NA un/vai SC dalības valdībā, abām partijām vajadzētu parakstīties zem apgalvojuma, ka Latvija tika okupēta, bet šobrīd Latvijā okupantu vairs nav. Iesalnieka un Parādnieka retorika par civilokupantiem nav pieņemama ne tikai krieviem, bet arī prātīgākajiem latviešiem, līdzīgi kā okupācijas noliegšana – ne tikai latviešiem, bet arī nenozombētajiem krieviem.

vairāk par tēmu runājot – SC valdībā ņemt nevar, tieši dēļ viņu nostājas ekonomiskajos jautājumos. Latvija iet uz Eiropu un eiro, un ekonomika šobrīd turas uz tik plāna ledus, ka viens antiņš, kas spītigi cert kāju un saka ne-ne, šobrīd nav pieļaujams. šī paša iemesla dēļ NA nedrīkst laist ne tuvu finanšu un ekonomikas ministrijām – bet viņu pārstāvniecība ir mazāka kā SC, tādēļ to panākt būtu vieglāk.

+4
-9
Atbildēt

1

    raimonds_bossltd > Māris Engers 19.09.2011. 20.20

    to _M_
    “bet šobrīd Latvijā okupantu vairs nav.”

    Kaut kā neesmi manījis, ka pēdējais jau būtu integrēts, repatriēts vai utilizēts.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

inese zandersone 19.09.2011. 15.52

Kāpēc tad atlaida saeimu??? SC oligarhu partija!!! Kā viņa balsoja saeimā? Kas ir kargins un krasovickis? Vai tad Zatlers saeimu neatlaida tāpēc, ka SC+ZZS+PPL balsoja pret tiesiskumu??? Ja iet ar SC, tad sanāk, ka Zatlers saeimu atlaida nevis tiesiskuma dēļ, bet, lai saglabātu varu! Ceru, ka Zatleram ir prāts un valdība būs ZRP+V+NA (es un mana ģimene balsoja par ZRP, ceru, ka mūs nepievils)

+19
0
Atbildēt

0

trewe2 19.09.2011. 15.51

Vai tiešām SC būs sašķēluši potenciālo nākamās koalīcijas kodolu ZRP+V un sākuši diktēt noteikumus? Vai mums ir gaidāma valdība, kura putinās budžetu pensijām un noraidīs EUR? Vai paziņojumi par kopīgo ir latviešu partiju puses manevrs, lai gatavotu SC paņemšanu koalīcijā? Tad “jāmasē” tos kremlinus, lai vismaz publiski atsakās no visādiem viņu ideoloģiskajiem sviestiem un klusām no viņu ekonomiskā populisma. Lai tūdaļ izformē Rīgā šlesakova kombināciju! Un tad viņus valdībā bez atslēgas portfeļiem un ar zaudējumiem ministru skaitā. ZRP+V ir trumpji rokās un var SC likt stipri saplakt :)

+6
-3
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 19.09.2011. 15.43

…Ja ZRP ies ar SC, kas ir visīstākie Maskavas oligarhu partijas viedokļa paudēji, tad ar Zatleru ir cauri..
SC ir dubultmorāle, dubultideoloģija un pat dubultballītes ar vienu mērķi- nepilsoņiem pilsonību, divvalodība un NATO un ES ietekmes mazināšana. Tikai muld visu, kas var tam netraucēt tipiskā čekas garā. SC ir partija ,kuras iekšienē vispar neskan latviešu valoda !!!! Cerams, ka Zatlers neatkārtos V kļūdu attiecībā uz NA.

+19
-1
Atbildēt

1

    Laila > Ligiña Doniña 19.09.2011. 16.14

    Rogozins jau nu gan bija gandarīts par vēlēšanu rezultātiem, jau no paša rīta twītoja! :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Kinskis 19.09.2011. 15.42

Nevar arī izslēgt arī iespēju, ka ZRP (un arī V) realizē taktiku, ko sportā sauc par iniciatīvas atdošanu pretiniekam, kurš sevi uzskata par favorītu. Lai taču t.s. uzvarētaji parāda, uz ko ir spējīgi.

0
-2
Atbildēt

1

    Kinskis > Kinskis 19.09.2011. 17.44

    … SC netiks tālāk par valdības sastādīšanu. Patramdīs pārējos, nodemonstrēs nekonstruktīvu attieksmi un paši aizies opozīcijā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 19.09.2011. 15.38

Vispār sarežģīta izvēle – divas radikālas grupas, vieni “savējie” kas neblefo bet saka ko domā (dažriez pa šerpu un naivi), bet nekad nav uzmetuši nevienu pa lielam. Otri visu laiku ir bijuši atklāti naidīgi un pat līdz pagājušajai nedēļai uzskatīja ka visi viņu solījumi tiks realizēti un viņi būs galvenie noteicēji valdībā. Pēkšņi nonākot finiša taisnē ar zaudējuma uzvaru, maina dziesmu par 180 grādiem. Kuriem jūs vairāk ticēsiet?

+18
-2
Atbildēt

0

Dace Nāckalne 19.09.2011. 15.34

Ušakovs, atbildot par abu partiju pārrunāto vēstures jautājumos, pastāstīja, ka SC nav alerģija pret vārdiem “aneksija”, “inkorporācija” vai “okupācija”. Taču tas būtu vēsturisks pagrieziens, ja valdības deklarācijā tiktu iekļauts, ka “Latvijā nav okupantu un ka nevienas iedzīvotāju grupas tiesiskais stāvoklis netiks ne apspiests, ne mēģināts pārskatīt”.
————————————————————————————
Kāds ir teiktā zemteksts? Atdzīt automatiski nepilsoni par pilsoni bez naturalizācijas. Gājiens ar zirdziņu var izdoties, ja Zatlers neizpratīs reformu būtību.

+6
-1
Atbildēt

0

Aldīna 19.09.2011. 15.31

Cik vakar dzirdēju izsakamies Aboltinu iekš Valsts Radio, tad viņa izklausijās diezgan skeptiska pret SC, arī Zatlers diezko neglaimoja, bet šodien kā no gaisa retorika mainijusies un nu jau V un ZRP atraduši saskares punktus uttt. Nu moins! Nezinu par ZRP, bet Vienotībai jāsaprot ka ja viņi iesaistīsies valdībā ar SC, tad nākošās vēlēšanās vēlēšanas vinnēs NA un varbūt tad kautkas mainīsies! Ja jau Zatlers cīnās par tiesiskumu, tad kapēc vinš vispār runā ar SC, jo viņi tikpat aktīvi kā ZZS piedalijās putras vārīšanā. Urbis taču paziņoja jau sen ka SC mērķis IR TIK VALDĪBĀ JEBKĀDIEM LĪDZEKĻIEM, un viņu vēlētājiem ir pie astes ko solija vai ko nesolija, tas būs lielais upuris!

+14
-1
Atbildēt

3

    andrisskrastins > Aldīna 19.09.2011. 15.41

    To tā nevar droši pateikt – pirmajās sarunās parasti visi ir balti un pūkaini. Realitātē sarunu vedēji nav apspriedušies ne savās valdēs, ne ar stakeholderiem. Gan jau uzpeldēs gan īstie iemesli kāpēc nē un kādēļ nē.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Aldīna 19.09.2011. 15.52

    Estipois. Pie tāda scenārija Vienotības nākošajā saeimā nebūs.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Aldīna 19.09.2011. 15.55

    Vai jaunās koalīcijas deklarācijā būs arī punkts par “kompensācijām” Karginam un Krasovickim?:)

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

dro 19.09.2011. 15.31

Kā uzskata Lagzdiņš, okupācijas fakta atzīšana nedrīkst būt noteicošais faktors «Saskaņas centra» aicināšanai valdībā. «Ja kāds partijas līderis beidzot negribīgi un formāli atzīs okupāciju, tas nemainīs šo politiķu attieksmi pret Latvijas valsti un viņi nekļūs lojālāki. Viņi vienkārši sakostiem zobiem izpildīs to, ko mūsu naivie latviešu politiķi prasa. Tas būtu muļķīgi, ja tas būtu galvenais kritērijs,» sacīja Lagzdiņš. Viņaprāt, galvenais kritērijs, – lai «Saskaņas centra» politiķi un viņus atbalstošā prese izbeigtu naidīgo un divkosīgo attieksmi pret Latvijas valsti un latviešiem, lai cienītu latviešu valodu.

+13
0
Atbildēt

0

Līga Lētiņa 19.09.2011. 15.26

cik mīļi! zatlers sit kanti, vienotība sit kanti sc. nu mīļi! no jebkuriem diviem tā koalīcija tāda pakliba. nav jau zināms vai katrs atsevišķi spēs sapāroties. mīlestība trijatā būtu jaukāka. tikai tad nespīd vai nu vienam valdim , vai otram. nu neatdos sc i Saeimu, i valdību. kas atliek , ja negribas ar sc, bet gribas abiem valžiem? pareizi! lielais oligarhs ar hūti. ļoti izdevīgs variants, būs ko lamāt , ka neļauj strādāt.
p.s. koalīciju ar daudzburtu abreviatūru neapskatu. ekonomiski tas būtu palidot pāris gadus atpakaļ, pi tā jau šodienas štruntīgās situācijas.

+2
-10
Atbildēt

0

dro 19.09.2011. 15.26

http://www.apollo.lv/portal/news/articles/250293/0?show_inbox=1
«Ja Valdis Zatlers šobrīd saka, ka oligarhu varai ir pienācis gals un paņem «Saskaņas centru» valdībā, tad viņš paņem valdībā politisko spēku, kas visus gadus ir atbalstījis oligarhus un izgāzis viņu prezidenta vēlēšanās,» uzskata Lagzdiņš. Viņš uzsver, ka daudzus iepriekšējos gadus «Saskaņas centrs» ar Jāni Urbanoviču priekšgalā «ir visos veidos palīdzējis Lembergam, Šķēlem, Šleseram un viņu partijām realizēt daudzos oligarhu plānus un blēdības».

«Kā frakcijas vadītājs divus gadus biju klāt šiem procesiem un zinu, kā tas tajā laikā notika. Ja vajadzēja balsis likumam par azartspēlēm, drošības iestāžu likumiem, vajadzēja izgāzt ģenerālprokuroru Jāni Maizīti – gāja runāt ar Urbanoviču. Viņam nebija visu «Saskaņas centra» frakcijas deputātu balsu, bet bija daļa tādu deputātu, kuriem viņš varēja uzticēties un pateikt – tu balsosi citādi, nekā mēs nolēmām frakcijā, citādi, nekā mēs pateicām žurnālistiem. Šādā veidā tika izgāzts Maizītis, mērdēts KNAB un Zatlers,» sacīja politiķis.

+37
-1
Atbildēt

0

inta_ll 19.09.2011. 15.25

Bet ja ZRP nav pretenziju pret tādu priekšlikumu… Principā līdzīga stila priekšlikums – ultimāts, kādu V pagājušajās vēlēšanās izvirzīja SC. Domāju, ka veselīgi visai sabiedrībai būtu ja koalīciju veidotu SC-ZRP-V. Pie tam jautājumos kur galīgi nevarētu rast kopīgu viedokli ar SC, vienmēr varētu pasaukt NA, ar kuru var veidot, tādu kā, alternatīvo koalīciju dažu likumu virzīšanai. Tikai nevajadzētu pārspīlēt ar to.

+5
-17
Atbildēt

0

Kinskis 19.09.2011. 15.20

Zatlers gribētu draudzēties ar visiem. Tikai ne visi, ar ko draudzētos Zatlers, gribēs draudzēties savā starpā.

+9
-2
Atbildēt

0

Ieva 19.09.2011. 15.18

Nu lūk. ZRP sāk dejot reveransus Interfrontei.
Neesmu sazvērestību teoriju piekritējs, bet vai tas nebija Zatlera mērķis, atlaižot Saeimu?

Vajadzēt ZRP pušeļiem uzrīkot nometni – ar iespēju pastāvēt rindā, lai pa taloniem nopirktu cukuru vai veļas pulveri- kā okupācijas laikā, Citādi viņi par šo laiku neko nezin, un krīt ap kaklu vectēvu izsūtītājiem.

Domāju, ka manējais jau Vorkutā būs kapā otrādi apgriezies.

+27
-2
Atbildēt

9

    andrisskrastins > Ieva 19.09.2011. 15.25

    Man gan izskatās ka SC lien praktiski uz vēdera ZRP un V priekšā, lai viņus paņemtu valdībā. Turklāt ZRP ir solījis ņemt vērā savu vēlētāju viedokli par valdības veidošanu, tā kā ja esi par viņiem balsojis – raksti, kāpēc domā ka ar SC nevajag.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 19.09.2011. 15.28

    1) nebalsoju 2) pēc Klementjeva deklarācijas galīgi neizriet, ka SC no kaut kā gatavi atkāpties 3) tas ir Zatlers , kas gatavs izpildīt pļeskas. Un Vienotība arī; 4)Sociāldemokrātisms ir SC aizsargtērps nacionālšovinismam, tāpēc man tas šķiet pēdejo TF ideālu nodošana 5) Zatlers Saeimu atlaida tāpēc ka bija “nesmukie” balsojumi no ZZS un SC puses. Nu gatavs bučoties ar SC. Ko tas nozīmē?

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Ieva 19.09.2011. 15.28

    pecisk. Piekrītu.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Ieva 19.09.2011. 16.45

    >Ķīps
    Zatlers dienu pirms Saeimas atlaišanas taču pieprasīja no Dombrovska paņemt SC koalīcijā. Taču Dombrovskis nepiekrita un tādēļ atalaida Saeimu. Plus vēl kā iemesls atlaišanai Zatlera aizvainojums par nepārvēlēšanu, kas tobrīd jau bija skaidri paredzama.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > Ieva 19.09.2011. 18.56

    Dzeris.”…Vienotība nevēlas kļūt par trešo lieko trīs partiju koalīcijā, kur Zatlera reformu partijai (ZRP) un Saskaņas centram (SC) kopā būtu vairākums – 53 balsis. Tāpat Vienotība nav gatava atkāpties no Valda Dombrovska kā sava premjera kandidāta. Šie un citi apsvērumi rada reālu iespēju, ka Vienotība var izšķirties palikt opozīcijā…” ++++ paldies par saiti :) Izrādās, ka pietiek.com var atrast arī, ko jēdzīgu dažreiz.

    Ja Zatlers tiešām ir izlēmis ņemt SC koalīcijā, tad – palikt opozīcijā kopā ar NA un arī ZZS – tas no Vienotības puses būtu baigi labs gājiens :). Tas viss beigtos ar to, ka ZRP_+ SC ” valdošā koalīcija” aizietu pa pieskari pavisam īsā laikā, bet Vienotība+NA+ ZZS izveidotu jēdzīgu koalīciju. ZZS šitā šoka terapija būs izārstējusi no mīlestības pret Lembergu :) Tas tiešām būtu negaidīts, bet labs risinājums :) Tikai, nu – dzīvē reti kad tā notiek, tas vairāk pēc kino izskatās

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 19.09.2011. 19.18

    Vai tas nozīmē, ka esam gatavi parakstīties eksperimentam?

    No 18 naža dūrieniem, 17 izrādijās dzīvībai nekaitīgi…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > Ieva 19.09.2011. 19.42

    Ja Zatlers izrādīsies nodevējs un tiešām veidos koaliciju ar SC, tad Vienotībai gan būtu jāpaliek opozicijā un jāorganizē Saeimas atlaišana. Tad nākamajās Saeimās nekādu zatleru vairs nekad tuvumā pat nebūtu.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dancis4 > Ieva 19.09.2011. 20.32

    Visticamāk, SC īsteno savu sadarbības partijas polittehnologu īstermiņa mērķi- ar jebkādiem līdzekļiem, kaut “daudz saskanīgiem viedokļiem” tikt koalīcijā . Pēc tam Kremļa čekistu režīms ar SC rokām varētus uzurpēt Latvijas valstiskumu jaunā, ietekmīgākā līmenī, nekā tas ir bijis iespējams līdz šim.
    Vai tiešām ZRP no spēcīgas opozīcijas ir vairāk bail, nekā no diversijas koalīcijā?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

buchamona 19.09.2011. 15.05

“Latvijā nav okupantu un ka nevienas iedzīvotāju grupas tiesiskais stāvoklis netiks ne apspiests, ne mēģināts pārskatīt”. +++ Vai LR pilsonis var būt reizē arī okupants? :) Ir jānaturalizējas un jāpieņem LR pilsonība, nevis valdības deklarācija jāpārvērš par farsu

+22
-2
Atbildēt

5

    dro > buchamona 19.09.2011. 15.17

    rinķī apkārt. Tu neizproti vēsturisko momentu! Deklarācijā arī jāieraksta, ka Ušakovs drīkst pāris reizes gadā apmeklēt “atbrīvotāju” pieminekli´un pēc vajadzības apmeklēt Maskavu:)
    JL, tagad V deputāti un eksdeputāti esot pārliecināti, ka koalīcija būs ar Saskaņu…

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > buchamona 19.09.2011. 19.37

    Ja Vienotība sadarbosies ar SC, tad nākamajās vēlēšanās 35 vietas dabūs VL un 25 – ZZS, un VL ar ZZS veidos koaliciju.

    Oligarchi tomēr ir daudz mazāks ļaunumus, nekā SC.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 19.09.2011. 20.59

    no vilkiem bega un lacim uzskreja.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 19.09.2011. 23.46

    rinķī apkārt, lno
    ja Zatlers atvieglots saskanjas pec tadu nonsensu paraksta – “…Okupacija bija bet nav okupantu…”, tad Vienotiba uz to nedrikst rakstities, vinjiem tak visi nav torsionu lauku petnieki.
    es ieteiktu vienoties par shadu formulu kas butu sakarigaka: “Okupacija bija, okupantu nav bet ir to pectechi”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 19.09.2011. 23.55

    Tieši to pašu gribēju ierakstīt TS.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Guncītis 19.09.2011. 15.03

tas ir tas process, ko jau iepriekš prognozēja par sc nespēju: viņi izdomās visdažādākos iepriekš nedzirdētus priekšlikumus, lai tik viņus neņemtu valdībā.

+4
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam