Nacionālā apvienība gribētu skolās ieviest Tēvzemes mācību

88

Komentāri (88)

Le 19.09.2011. 15.53

Latviskā dzīvesziņa nekādi nav savienojama ar kristietību, jo kristietība latviešiem 7 gadsimtus tika uzspiesta ar varu. Vai I. Parādnieks grib daudzināt apspiedēju (lasi – okupantu) augļus?
Tēvzemes mācības pamatā jāiekļauj jau agrāk skolās praktizētās Baltās stundas, kurās jaunāko klašu skolēni iepazīst latvisko dzīvesziņu. Turklāt ir jau gatavi mācību līdzekļi, kas pašlaik netiek pilnvērtīgi izmantoti.

+3
-5
Atbildēt

1

    lindamarisfam > Le 19.09.2011. 23.23

    @Vilx

    Piekrītu Jums, ka mūsu radikālie konservatīvie no mazizglītoto gala jauc visu vienā putrā – kristietība un dievturība, izglītība un zombēšana, konservatīvisms un liberālisms.

    Bet to Balto stundu varbūt tomēr nevajag? Dievturības mācība ir mākslīgs veidojums. Latvieši ir zaudējuši dzīvo saikni ar šo kultūras mantojumu, un dzīvesveids ir mainījies kardināli. Kāda nu tur vairs upurēšana/ziedošana Ūsiņam… zirgi ta’ tikai zoodārzos drīz paliks.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 19.09.2011. 15.37

Eu, gudrīši, vai spārdiet NA, lai attaisnotu koalīciju ar SC?!?

+4
-5
Atbildēt

4

    Edzs > dro 19.09.2011. 18.27

    vinji pashi sevi sparda lai nebutu jaiet armija.
    NA, VL un kas tur vel, acimredzot nevelas vai nav gatavi darbam koalicija.
    sabiedriba jau tiek radinata pie domas ka NA tur nebus jo ir nekonstruktivi, tatad tur ir jabut SC. smadzenes tiek skalotas visado veidos, sociologs Freimanis: _”…no starptautiskā konteksta raugoties, koalīcija ar SC tiks atzīta par loģiskāku, saprotamāku un rīcībspējīgāku…”_,
    vai sociologhijas politologhiskais antropologs Klavs Sedlenieks: _”…daļā sabiedrības varētu būt zināma neapmierinātība ar SC rezultātiem. Tomēr šādu radikāli noskaņotu cilvēku skaits nav tik liels, lai varētu kaut ko izmanīt kopumā…”_
    – tatad, no starptautiska konteksta vislabak butu NATO noslepumus uzreiz izdot ‘Единая Россия’ politiskajiem partneriem un lidz jaunam gadam uztaisit Eiropa otru Griekjiju atdodot SC vel valsts naudas kasi.
    – un to radikalo cilveku kas nepriecajas par SC rezultatiem, visadu par citiem balsojusho naciku un fashiku skaits nav tik liels lai tie reali kautko varetu izmainit, – tikai 70%.
    ja mums kadreiz aizmirstas, – kur tad tiem mazpuisishiem VL ir tas radikalisms jo pat dumja atsevishkju personu privata sarakste nedod iespeju mest enu uz visu partiju tad ista bridi, in the right place at the right time kad valdiba javeido kads atsevishkjs vinju kadrs pazinjo – o jaa, tadi esam un mes jus sunjabernus piespiedisim milet Raini jo to mums no dabas nolikusi ar latvisku dziveszinju milja Mara, smuka Laimdota un gudra Spidola, tapec – sitisim tos utainos ta ka latvju zobens nesarus nekad, trallala, trullala.
    tfu, dzeraju runas nelaika un nevieta.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 19.09.2011. 18.45

    lno, es, tu un rinkjiapkart balsojam par NA lai Maskavas partneri nenonaktu valdiba.
    bet tagad apskaties un noverte SC taktiku ko tiem nosaka gudri cilveki no Kremlja, – pensiju piemaksas varam atlikt, budzheta deficita uzaudzeshanu varam atlikt, ari okupacija tads shtrunts, varam atlikt.
    vinji grib but valdiba un iet uz to konsekventi jo to prasa vinju investors. pirms veleshanam bija cita runa – Lideru debates Urbanovichs ieteica panjemt no SVF lielu aizdevumu un to izteret darbaljauzhu/pensionaru vajadzibam jo paradus tie tapat ka Griekjijai norakstis.
    bija tada runa bet tas bija sen un tapec neskaitas.
    Ušakovs itka vel grib referendumu par eiro ieviešanu, bet nu un? to ari var atlikt, ta ka SC jau ir gatava darbam valdiba pretstata NA kas tam jau ir nenobriedushi.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 19.09.2011. 19.10

    TanteSidra. SC saprot, ka iekļūšana koalīcijā šiem dod iespēju nākotnē gūt vēl lielākus panākumus, bet Vienotībai sadarbība ar SC draud ar pēdējo zvanu, tādēļ priecājos par šo ziņu un ceru, ka tā ir patiesa: Vienotība nevēlas kļūt par trešo lieko trīs partiju koalīcijā, kur Zatlera reformu partijai (ZRP) un Saskaņas centram (SC) kopā būtu vairākums – 53 balsis. Tāpat Vienotība nav gatava atkāpties no Valda Dombrovska kā sava premjera kandidāta. Šie un citi apsvērumi rada reālu iespēju, ka Vienotība var izšķirties palikt opozīcijā, kamēr valdību veidotu ZRP un SC divatā, liecina vairāku Vienotības sarunvedēju Pietiek paustais par iekšējo noskaņojumu partijā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 19.09.2011. 20.56

    paldies par infu, eju uz pietiek.com.

    0
    0
    Atbildēt

    0

KMartinsone 19.09.2011. 12.31

Viss iet uz to, ka arī 11. Saeimā NA būs koalīcijas piedziedātāji “ārpus likuma”. ;)

+4
-2
Atbildēt

0

Mārtiņš Pilsētnieks 19.09.2011. 12.12

suņa murgi VĻKJS stilā!

+7
-4
Atbildēt

0

gstrazds 19.09.2011. 11.51

Traki, bet šis ir atkal pierādījums naudas pārlieku lielajai ietekmei uz Latvijas partijām.
Kad Iesalnieks kārtējo reizi palaida muti pirms šīm vēlēšanām, viņu uzreiz izmeta gan no partijas valdes, gan no vēlēšanu sarakstiem, jo nav Jānis no bagātajiem. Taču Parādnieku ar viņa finansu ieguldījumu izmest pa durvīm nav iespējams, NA nāksies atkal meklēt attaisnojumus visiem feldšera izteicieniem. Zīle arī mēģināja kādu laiku pielāgoties, taču tā paša Parādnieka dēļ atkāpās pēc iespējas tālu.
Tas pats ir ZZS-am, kur gan jau ka arī ne viens vien saraujas šausmās, kad Puzes jokdaris publiski sāk muldēt, un ticu, ka visās ievēlētajās partijās sava turīguma dēļ ir šādas svētās govis.

+6
-5
Atbildēt

1

    lebronj2356 > gstrazds 19.09.2011. 22.58

    Kāds nu finanšu ieguldījums no Parādnieka, ja jau feldšeris vien ?! Cik zināms viņam arī diezgan parādu – vai varbūt Jums ir slepena infa par to, ka Parādnieks ir ja ne oligarhs, tad vismaz VL! pelēkais kardināls :)

    P.S. Un Zīle ar savu bezierunu paklausību Kalvīša valdībai vispār ir atbildīgs par TB/LNNK stagnāciju un faktisko izzušanu pirms iekļaušanās NA !

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 19.09.2011. 11.41

Parādniekam taču daudz bērnu, vai ne tā? Bet acīmredzot slikts tēvs, ja nav izpētījis, ko bērniem skolā māca. Viņu apgaismojot…. tas viss tiek mācīts!

+3
-1
Atbildēt

0

janazakovica 19.09.2011. 11.27

loti laba doma..un paradnieks pasniegs vel macibu par divsievibu..latviskaa izpildijumaa ka ari mormonu un zviedru gimenes variantaa.

+6
-3
Atbildēt

5

    ievuliitis > janazakovica 19.09.2011. 11.40

    Nekad nevajag apstāties pie sasniegtā. Viņš var vēl! Ne tikai divas!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > janazakovica 19.09.2011. 11.42

    @Krustēvs
    Ai, nu beidz piesieties par tām divām sievām! Neba jau viņš tāds vienīgais Latvijā un neba jau tas ir milzīgs grēks.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    janazakovica > janazakovica 19.09.2011. 11.47

    betija nezinaju ka jus esat paradnieka karsejmeitene sini jautajumaa un ka vispar sis jautajums ir spejis jus tik dzivinosi uzrunat..zel ka ir.lv komentetaji neko nezin par jusu sasniegumiem…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > janazakovica 19.09.2011. 13.15

    Trīs dēli un chetri mazbērni, jūs apmierina vai apbēdina? Ceru, ka būs vēl. Vīrs – tas pats.
    Negribētu gan – un arī jums – neļaušu pieskaitīt mani pie Parādnieka fanēm.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > janazakovica 19.09.2011. 14.16

    …Betij…šī tēma un viedokļi par ģimenes vērtībām atšķirsies tā vienkāršā iemesla dēļ, ka vienmēr pastāvēs vīriešu solidaritātes princips – da, nu, kas tur sevišķs!…:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 10.51

Beidziet tak ņemties, NA kritizētāji – atkal žults nesaturēšana sākas, vai vienk skauž, ka VL tik izcili rezultāti ? :)

1-kārt – visticamāk tas NAV PAZIŅOJUMS , kā te daži mēģina to pasniegt, bet, acīmredzot, atbilde uz “Neatkarīgās” jautājumu, turklāt tas varēja būt īpaši formulēts, piem. – “Ko jaunu jūs vēlaties ieviest utt. ?” – un tad viss kļūst skaidrs. Džeri un Co – Vai kāds no jums ir pacēlis savu pakaļu, lai to noskaidrotu ??

2-kārt – kādreiz tieši tāpat kritizēja ideju par valsts karogiem pie skolām – nu un tad ? Šodien tā ir norma un nevienam gabals nav nokritis, tieši otrādi.

3-kārt – kādēļ jābūt tik slimam, lai jebkuru izteicienu uzreiz saistītu ar koalīcijas veidošanu vai jau ar bezmaz “izlemtu” lietu ? Nu ko tad tagad, politiķiem sūtīt visus žurnālistus …irst ar tekstu – “Mums koalīcijas veidošana, mēs nedrīkstam runāt !”

P.S. – Džeri, lai saglabātu labu garīgo veselību – iesaku tev rakstus par NA vispār NEVĒRT VAĻĀ. Nopietni. Jo tiklīdz tu tos izlasi – tev atslēdzas pelēkā viela.

+11
-13
Atbildēt

20

    kkristaps > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 11.10

    Es domāju, ka, ieraugot kolorīto kungu ar ūberīpatnējo ārējo veidolu un stpri oriģinālo iekšējo saturu, pelēkā viela atslēdzas daudziem, jo normāls cilvēks nespēj aptvert, kā var šādu kadru rādīt plašai publikai.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    mary75 > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 11.29

    Man ar garīgo veselību viss OK, vai tā ir visiem no attiecīgās partijas – reizēm māc šaubas.
    Un, ja man kas liekas muļķīgs vai smieklīgs, tā arī komentēšu, neatkarīgi, vai tā ir V, vai VL, un es neesmu vainīgs, ka taisni VL dod tam visvairāk iemesla.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 11.39

    Kaut kā neesmu ievērojusi, ka tu, ARTs, būtu īpaši labvēlīgs pret citādi domājošiem IR telpā. Atceries tavus komentārus par citiem politikas personāžiem, kam tieši tāpat žurnālisti ir izvilkuši kādu tev nepatīkamu atbildi? Kāpēc uzreiz visiem, kas nedomā, kā tu, piedēvēt žultainumu un garīgās slimības?
    Es arī varētu pievienoties viedoklim – ierakstīt Parādnieku un viņam līdzīgos nepieskaramo kārtā. Žēl tikai, ka viņš ar saviem izteicieniem un arī – personību, ka tādu, gremdē partiju, kur ir arī taisni un godprātīgi cilvēki un ideālus, kas svēti katram Latvijas patriotam.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 12.18

    Betij, es neesmu labvēlīgs pret kategorisku secinājumu izbļaustīšanu pilnīgi bez jebkāda pārbaudīta pamatojuma. Vēl jo vairāk, ja bļaustās jau iepriekš zināms tendenciozi noskaņots komentētājs, un – nenoliegsi – attiecībā pret NA Džeris tāds ir (lai gan visādi citādi – sakarīgs džeks).

    Tendenciozs viedoklis parasti būtu jānorok pašā saknē, tā lai vairs muti vērt negribētos (tas arī parasti izskaidro to, ko tu sauc par “nelabvēlību” , vai “toni” varbūt)- un kā redzams zīmējumā, Džerim nav atradusies atbilde par kontekstu, kurā minētā ziņa no Parādnieka tika izvilināta. Tas gan pilnīgi netraucē pusim šito definēt jau kā NA deklarāciju vai pirms-koalīcijas mega-Paziņojumu. Vai tad nav gana būtiska atšķirība ?

    Jā, varam strīdēties par Parādnieka personību, bet Parādnieks nav visa NA, turklāt nav arī izcēlies ar Urbja vai Rubika sū… vārīšanas līmeņa gājieniem. Esmu skatījies Parādnieka uzstāšanās – normāli priekš kolorītas personības, kāda ir liela daļa no politiķiem. Tas būtu kas īpašs ?

    Varbūt der uzsākt blogu par “Saskaņas” ērgļu un kabanu paziņojumiem, un tad redzēsim cik liela jēga ir sacepties par latvju bāliņu ziediņiem, kad blakus ir TĀDAS padomjļaužu ODZIŅAS, ka toč var piemesties neveselība … :)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 13.57

    Ir tiešām dīvaini, ka daži uz atsevišķiem izteikumiem reaģē kā bullis uz sarkanu lupatu. Zaudē spriešanas spējas, objektivitāti utt.

    Man arī nesimpatizē Parādnieks, bet simpatizē NA. Manuprāt, kopumā tā ir tīrāka un godīgāka par ZRP, bet nepretendē uz morāles karoga funkciju kā ZRP. Joprojām nesaprotu kāpēc mums vajadzēja maksāt tādu cenu, lai Zatleram dotu iespēju būt Saeimas priekšsēdētājam. NA manā skatījumā tieši iemieso pretmetu intrigām, un dara to bez publiskām deklarācijām.

    Es nebalsoju par V Bendrātes, Kampara un Štokenberga dēļ jeb tādēl, ka V morāles principi tika nodoti, ZRP – Zatlera un Kukules dēļ, jeb tādēļ, ka ZRP morāles principi neatbilda viņu darbiem, kas atlika- NA.

    NA vismaz attīrīja partiju no Baķkas gara. V, ZRP pat nemēģināja to darīt.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 14.16

    Vēl arvien nesaproti, ka bez ZRP izveides V kopā ar NA būtu zem 50%?
    Vai arī, tu tiešām tici, ka, ja nebūtu ZRP, visi tie 20% aizietu klāt V?
    Un par to NA – pieņemsim, tas VL gals, visumā, ir godīgi idealisti, bet, tik ilgi esot politikā, vajadzētu, tomēr, zināt, kurā brīdī vajag uzstāties ar savām eksotiskām idejām, un kurā labāk paklusēt.
    Un par to TB galu jau visu pateicu, labāk padomā nevis par V, bet, par Bērziņa un Rasnača morāles principiem, viens kalpoja Lembergam, virzīdams tam vajadzīgu likumu, ko atcēla ST, otrs – Muižnieces pakalpiņš un advokāts, ja jūs varējat iebalsot tādus kadrus, citu morāles principus nosodīt jums nav nekādas tiesības.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 14.21

    …Ķīps…uz morāles karoga funkcijām – tiešām nepretendē…bet neesmu arī pamanījusi, kurš NA piešķīris pilnvaras sašķirot latviešus “īstajos” un “neīstajos”…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    jirfm > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 14.47

    “3-kārt – kādēļ jābūt tik slimam, lai jebkuru izteicienu uzreiz saistītu ar koalīcijas veidošanu vai jau ar bezmaz “izlemtu” lietu ?”
    Tādēļ, ka tiek veidota koalīcija, tādēļ politiķiem, kam ir iespēja tajā būt, ir jādomā, ko runā, tieši kontekstā ar iekļūšanas koalīcijā iespējām.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 16.39

    K.Liepiņš … Tādēļ, ka tiek veidota koalīcija, tādēļ politiķiem, kam ir iespēja tajā būt, ir jādomā, ko runā, tieši kontekstā ar iekļūšanas koalīcijā iespējām.
    ————————————————————————

    Pilnīgi piekrītu, bet tieši tāpat IR jādomā arī skatītājiem un lasītājiem, UN arī komentētājiem, pirms sākt putoties un rakstīt sviestu, ka redz šitādi un tādi … (pat nepārbaudot faktus un kontekstus). Arī komentētāji tomēr ienes savu daļu vispārējā sabiedrības noskaņojumā, tātad arī ietekmē koalīcijas veidošanas procesu

    Tikko beidzās “Saskaņas” un Vienotības sarunas, paklausies ko TAGAD Ušakovs dzied – ausis trubā sagriežas- TĀDU četrkārtīgu kažoka apmetienu pat ar Holivudas datorgrafiku laikam nevarētu uzfilmēt …

    a mēs te cepamies par kaut kādu beigu pakāpes svarīguma idejiņu, kas, turklāt, bija patiesi domāta savas valsts labā :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 18.54

    “…UN arī komentētājiem, pirms sākt putoties un rakstīt sviestu, ka redz šitādi un tādi … (pat nepārbaudot faktus un kontekstus). Arī komentētāji tomēr ienes savu daļu vispārējā sabiedrības noskaņojumā, tātad arī ietekmē koalīcijas veidošanas procesu”
    Kopš kura laika tik jūtīgs esi palicis, ARTs? Pirms nepilna gada mēs te “vārījāmies ar putām uz lūpām” gan par Bendrāti, gan par Āboltiņu, gan par Trejmeitiņām. Kas tāds būtisks ir mainījies, ka iesaki man sākt nodarboties ar pašcenzūru? Vai tiešām tikai tāpēc ka NA pretstatā Vienotībai ir jāpiemēro saudzēšanas režīms? Kas šie grūsni? Vai psihiski nelīdzsvaroti? Hormonālo vētru plosīti?
    :))

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 19.25

    Betij, Betij – bez personiskiem uzbraucieniem nesanāca, vai ne ? :)) … nu labi , bet starp citu – es jau tā baigi negarantētu, kas arī biju tas, kurš pirms gada te “baigi vārījās”, bet kāda tam tagad nozīme.

    Bet nu par tiem grūsnajiem un nelīdzsvarotajiem runājot – tad loģiski būtu jautāt, kopš kura laika man būtu jāpiemēro saudzēšanas režīms Džerim un kompānijai ? :)) Vai tu man atkal nepiekritīsi nepiekrišanas pēc ? :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 20.22

    Es te nerunāju par savstarpējām attiecībām komentētāju starpā. Es runāju par saudzēšanas un nesaudzēšanas režīmu pret politiķiem, atkarībā no partiju piederības. Lai tev būtu skaidrāk – es arī šoreiz balsoju par V., tai pašā laikā, ja nepiekrītu Āboltiņas, Jaunupa, Kristovska vēl citu rīcībai vai izteicieniem, neuzskatu par vajadzīgu paklusēt – ka tik nekaitētu partijai.
    Vēl jo mazāk nedomāju klusēt par VL vai ZRP, ja nepiekritīšu rīcībai vai īstenotai politikai. Tas, ka valstī politikā darbojas daudz kaitīgāki personāži, neliek man ar lielākām simpātijām uzlūkot Parādnieku.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 21.23

    Betij, es Tevi ļoti labi sapratu un pilnībā piekrītu. Un nemaz nešaubos, ka nekas Tevi neatturētu kritizēt tos, par kuriem Tu balso – BET – Tu taču kritizētu pamatoti, vai ne ? Un protams oponētu citiem, ja šie, tavuprāt, nepamatoti kritizētu tavus favorītus, vai ne ?

    Tieši tāpat ir ar mani, es ceru, ka šeit Tu nekādas pretrunas nesaskati ? :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 22.21

    Tieši tāpat ar tevi? Tu uzskati Parādnieka tekstus par īstā vietā un laikā pateiktiem?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 22.37

    Tu uzskati Parādnieka tekstus par īstā vietā un laikā pateiktiem?
    ————————————————————-

    Es uzskatu, ka tāpat, kā tas tipiski notiek gan priekšvēlēšanu, gan koalīcijas veidošanas laikā – vienmēr ir preses darboņi, kas izrauj no konteksta un izceļ tieši viņiem vēlamajā gaismā izteikumus, kas jā, varbūt nav bijuši īpaši veiksmīgi, taču nav arī bijuši iecerēti ar mērķi BŪTISKI IETEKMĒT konkrētu procesu, kaut vai to pašu koalīcijas veidošanu. Paiet laiks, ideja tiek izdiskutēta un bieži vien pat atlikta un aizmirsta, taču tendenciozi komentētāji jau ir paspējuši no tās uztaisīt pilnīgi nevajadzīgu trādirīdi, pat nemēģinot noskaidrot faktus un būtību, tikai vadoties no savas personīgās nepatikas. Tipisks gadījums ar Džeri un viņam līdzīgajiem.
    Komentētājam laikam tomēr būtu jāpietiek smadzeņu, lai neietu sava kašķa pavadā, kā tu domā ? Bet ja tā nav, tad jānocērt jau pašā saknē, lai pāriet vēlme taisīt nevajadzīgu traci.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 22.46

    …lno…izlasi ARTs nupat rakstīto un tad, kad Tev atkal radīsies vēlme interpretēt Solvitas…no konteksta izrauto tekstu…atceries, ko ARTs teica…:))

    …PEACE!…:))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 22.55

    Piekritīšu ART’s, ka daži nespēj normāli izteikties līdz parādās kāda NA ideja – nu tik ļoti laikam iedzīts naids pret ”radikāļiem”, kuri normālas homogēnas, neizvarotas sabiedrības kontekstā ne tuvu nebūtu ”radikāļi”, bet gan tie, kas cenšās nacionālas vērtības turēt godā ! Būtu tā kā jābūt skaidrām dažām lietām :

    1) NA ~14% atbalsts nav vairs VL! fanu vai TB/LNNK biedru rezultāts, tas ir simbols tam, ka arvien vairāk cilvēku vēlas Latviju redzēt nacionālu un latvisku bez padomju laiku melu drazas un blatiem !
    2) Vienotība vēlēšanās tika sodīta par divām lietām, pirmā par laizīšanos ar SC, te gan paldies var pateikt SC+P, Ābotiņai un Jaunupam un otrā par iešanu ZZS pavadā amatu sadalē, utt.(kaut vai grestes mersedess).
    3) ZRP panākums ir daļēji sekas minētajam 2.punktam + tas, ka daļai cilvēku bija kaut kam jānotic, pat kritiski to nevērtējot.

    Pati ideja ir laba, jo domājams, ka daudziem jau no mazotnes ieaudzinās organisku pretīgumu pret daudzām cūcībām, kas notiek Latvijā !

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > AUTOEXEC.BAT 19.09.2011. 23.45

    Protestēju pret formulējumu “naids” jūsu tekstā, Krix. Nevajag savas emocijas piedēvēt oponentiem.
    Palasiet, riņķī apkārt, Tantes Sidras un lno tekstus pēdējās dienās un sapratīsiet, ka iemesli balsošanai par NA ne visiem ir tādi, kā jūs tos minējāt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > AUTOEXEC.BAT 20.09.2011. 00.31

    …Krix…lasu un domāju, no kurienes Jums(NA) tas fanātisms un augstprātība rodas?…dalīt citādi domājošos radikāļos – liberāļos, pareizajos – nepareizajos, īstajos – neīstajos latviešos…tas ir tāpat kā ar ticības mācību…uzspiest – pakļaut!…tas, ka kāds karogu nevicina rītā un vakarā nebūt nav sliktāks par citu…ar tādu fanātismu tikai var atbaidīt un likt norobežoties, bet tas taču nav NA mērķis?…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > AUTOEXEC.BAT 20.09.2011. 09.14

    betija … Protestēju pret formulējumu “naids” jūsu tekstā, Krix. Nevajag savas emocijas piedēvēt oponentiem.
    —————————————————————

    Bet kurš tad teica, ka tas ir par Tevi, Betij ? Un Zane arī – meitenes, nu kādēļ viss jāuztver tik personiski, manuprāt Jūs neviens pat īsti nepieminēja.
    Bet tādi cilvēki, kurus piemin Krix – tie ir un pastāv, to taču Jūs nenoliegsiet ? Un visuzskatāmākais tā pierādījums – nespēja argumentēt (!! – tas NAV par Jums :)) savus apgalvojumus vai pilnīgi nepamatota “kritika”. Tas ir normāli.
    Problēma, visdrīzāk, ir tajā, ka NA atbalstītāji nekautrējas šādus nepamatotus apgalvojumus uzreiz atspēkot – protams, ka tas daudziem nepatīk :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

inesite15 19.09.2011. 10.27

Baaa ! >>> dzeris49

Galīgi neatbilst :) – me te galīgi bez iedziljināšanās :) – par Tavējo gan jau ka nē … droši, ka :) – Tavējie man parasti aiziet garām kā savējie – bez intereses, tb :) –

lab, man te tagad – ironija, ne ironija – :)

0
0
Atbildēt

0

ⓢⓓⓃⓔⓣ 19.09.2011. 10.26

Parādniekam pašam to latvisko dzīvesziņu jāmācās, bet šitāds frukts taisās manus bērnus mācīt!! Musulmaņu dzīvesveidu viņš var mācīt. Vai NA nav normāla cilvēka, ka šito laižat uz laukuma??

+8
-2
Atbildēt

0

inesite15 19.09.2011. 10.23

:) – laab – puppu mizas tas viss – nepievērs uzmanību – orientējies uz dzinarinju un paradnieku, ja durdubelī ar baķku gadījumā kā pietrūka :) – lai Tev veicas – me brauks prom un nemaitās gaisu :)

+2
-1
Atbildēt

0

inesite15 19.09.2011. 10.19

Da, nebaidies ! Droši uz priekšu !

0
0
Atbildēt

0

inesite15 19.09.2011. 09.55

pa komentiem paejoties …. ZAMPOĻIT : NEKĀ JAUNA – psrs kp referentu skolas jāatjaono un pa parastajām skolām jāpalaiž –

– līdz TĀDAI KRETINĪBAI PAT BREŽŅEVA LAIKĀ neaizdomājās

+6
-1
Atbildēt

3

    ievuliitis > inesite15 19.09.2011. 10.04

    es baidos pārprast – kretīnību izsaka Parādnieks vai komentētāji?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > inesite15 19.09.2011. 10.21

    salamandrs, ja tu par manu komentāru, tad tā bija ironija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    inesite15 > inesite15 19.09.2011. 10.32

    Baaa !
    Nnnn – ne uz Tavu.
    Tavējie manai saprašanai parasti atbilst, un me off :)
    Pēdējos nečikoju.

    Laab – man savu kreņķu vezums – šito vēl iemetīšu – varbūt ietrāpīšu :) – uspehov Tev, dzēris :)))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

inesite15 19.09.2011. 09.50

nnnn, nezin – ka tik nesanāk tā, ka to falšo un glumo Ticīb’smācības ieviesēju apvienību neatrodas kaut kas, kas visu ar to, ar ko pienākas, samaisītu ???
PIETIEK VARBŪT KĀPOSTU ŠĶĪT CAUR MARGINĀĻU DOBELIZĒŠANU, ANTRAS ZĒNI – PIETIEK VARBŪT TOMĒR ?

+2
-1
Atbildēt

0

martins_spravniks 19.09.2011. 09.17

Iesākumā pietiktu, ja izdotos ētikas kursā iemācīt, ka korupcija un zagšana ir ļaunums, kas mūs visus velk atpakaļ. No liekām papildus stundām cietīs kopējā mācību kvalitāte. Bet tie jau ir VL/TBLNNK….

+13
-3
Atbildēt

0

Verners Losbergs 19.09.2011. 09.11

Tēvzemes mācība pēkšņi neieviesīs patriotismu.
Tas ir naivi. Jāturpina vien mācīt Latvijas vēsture Eiropas kontekstā. Drīzāk jāpalielina prasības amatniecības mācībā 7-9. klasei, kā arī jāmāca eksaktie priekšmeti, spēja pašam kaut ko uztaisīt un zināt kā pielietot matemātisko logaritmu praktiskā veidā radīs īsto piederības sajūtu.
Vispusīgi izglītotam cilvēkam ir vieglāk pielāgoties situācijai un atrast sev pielietojumu, tā arī radīsies nākamās paaudzes, kas mīlēs un cienīs Latviju, jo viņos jau būs iekodētas dažādas prasmes, atliks vien izvēlēties ko turpināt augstskolā.

+14
-3
Atbildēt

2

    dro > Verners Losbergs 19.09.2011. 13.46

    oskars666. Jāturpina vien mācīt Latvijas vēsture Eiropas kontekstā.
    ___________________
    Interesanti kāda tava izglītība, ka taisies šeit visus pamācīt? Lēmums par Latvijas vēstures mācīšanu jau pieņemts. Zombēiem visu var iestāstīt, tiem pat nav jautajumu, kādēļ citas valstis to neievieš:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Verners Losbergs > Verners Losbergs 19.09.2011. 18.26

    Ko Tu man pārmet? Ierosmi viarāk un kvalitatīvāk pasniegt amatniecību? Man liekas, ka māka datboties ar koku ir daudz latviskāka nekā čīkstēšana, ka riebjas kāda kompartijas palieku partija. Man jau ar daži nekaunīgākie rieb, bet neba jau tādēļ jāspiež galvu durvīs un jāfano par paštaisnajiem liekuļiem no Nacionālās apvienības.
    Neaizmirsti ka Dobelis no TB noprecēja krievieti, tā ka no tādu nacionālistu puses tāda liekuļošana vien ir. Un pajautā sev, kādēļ Parādnieks ir pret Eiro ieviešanu 2014. gadā? Esmu pārliecināts, ka tas ir tādēļ, ka viņa 600 000 lielais parāds ir Latos, un viņu pārņem šāusmas, kas notiks parādu konvertējot Eiro valūtā. Ja maksājumi par pāris kapeikām mēnesī uzkāps, tad viņš bankrotēs.
    Tā ka mazāk vajag klausīties politiķa viedoklī, kurā viņš ir tieši ieinteresēts. Izgreb abru! ;)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

ievuliitis 19.09.2011. 08.56

Izklausās pēc pagājušā gada SC taktikas – tā arī meklēja ieganstus lai to nepaņemtu valdībā. Vēlēšanas jau aiz muguras un savas fantāzijas Parādnieks varētu pietaupīt kādam laikam. Nemaz neapspriežot ideju – laba vai slikta, vnk NA nav tādā stāvoklī lai diktētu noteikumus.
Rē, SC jau gan 2,5% budžeta deficitam piekrišanu pazinoja, gan pensiju indeksāciju ir gatavs atlikt uz gadiem, bet Parādnieks uzstāda prasības. Baigi strādāt negribas – vai?
Ļoti gaidu lno un Tantes Sidras atbildi, jo viņi, lai arī balsoja par NA, nav pazaudējuši spēju kritiski domāt.
:)

+11
-5
Atbildēt

10

    dro > ievuliitis 19.09.2011. 09.20

    Nešaubies ne mirkli. Mani jau vakar svētīja jaunā ticībā. Afekta stāvoklī aizmirsu nosaukumu, laikam dievturībā:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > ievuliitis 19.09.2011. 09.30

    Jāpiekrīt, ka NA ir ļoti tuvredzīgi (vai provokatīvi) ar šo kopumā vērtīgo ideju nākt klajā tieši koalīcijas veidošanas laikā.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > ievuliitis 19.09.2011. 09.58

    Viņi ir vienkārši infantīli, un tie no TB daļas ir vienkārši blēži, ātrāk to nemanījāt?
    Izskatās, liela daļa to, kas par viņiem balsoja, arī ir tādi, spriežot pēc tā, ko viņi izstrīpoja, un kas palika.
    Manuprāt, tie, kas nav radikāli, un spēj domāt adekvāti,vēl nožēlos, ka balsojuši par šo partiju, kad varēja balsot par V vai ZRP.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > ievuliitis 19.09.2011. 10.28

    Domāju, daudzi NA balsotāji (ieskaitot mani) būtu balsojuši par Vienotību, ja tā nebūtu uzmetusi NA iepriekšējās koalīcijas veidošanas laikā. Un, ja tai būtu konsekventāka nostāja nacionālajos jautājumos. Man Parādnieks derdzas, un ir žēl, ka šāds diktatorisks un populistisks cilvēks ir partijas augšgalā. Bet neredzu citu risinājumu, kā padarīt LV politiku nacionālāku.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > ievuliitis 19.09.2011. 10.35

    Izskatās, pareizi vien darīja, ka uzmeta, NA nav spējīga mācīties, bremzēt savus instinktus un “filtrēt bazaru”.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > ievuliitis 19.09.2011. 10.49

    Ar bazara filtrēšanu diemžēl problēmas ir arī V, gan ZRP atsevišķām personālijām. Bet tāpēc taču mēs nenorakstām visu partiju.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 19.09.2011. 11.09

    …otra puse…nonāc pretrunās!…”Bet tāpēc taču mēs nenorakstām visu partiju.”…bet norakstīji, jo aizskrēji meklēt ideoloģiju, kuru diktatoriski uzspiež Tev derdzīgs personāžs….:))

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > ievuliitis 19.09.2011. 11.39

    Es teicu, ka man derdzas konkrēti Parādnieks, nevis VL paustās idejas. Kur pretruna?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > ievuliitis 19.09.2011. 16.03

    Hi Betij, hi lno, tepat esmu.
    nesapratu no kurienes radas “ideja laba” ja turpat tiek konstatets ka “…Parādniekam ar to pasniegšanas manieri varbūt ir problēmas un pārāk ekstrēmu mālē savu elektorātu…” (JansK 14:19).
    redzu tikai to ko teicis Paradnieks, vai to mazuminju kas no vinja teikta tiek te atreferets. man izskatas ka ja vinsh vel vairak ko teiks aizies vel dziljak mezha. pashlaik liekas ka pie vinjiem ir ka pie milichiem kam jastaiga pa pariem jo viens mak lasit otrs mak ar publiku runat.
    es negribu ka visi vechi sak skandet dainas, nesat prievites un staigat mikstos zabacinjos vai pastalas ar dzhindzhalu un koka zobentinju pie saniem.
    ar “latvisko dzives zinju” parasti apzime Brastinju Ernesta (1892-1942), iedibinato Dievturibu, blakus tai Paradnieks gan min ari “kristietibu”.
    es tapat ka lno nezinu kur isti tagad mani iesvetis, ta varetu but “dievturiba” bet varetu but ari Ljedjajeva “New Generation”. baiga neskaidriba kas teikshu atklati mazliet nomac. apmeram ka Jaunupa Vienotibas reklamas – balsosi par saskanju bus Urbanovichs, balsosi par vienotibu bus Dombrovskis, bet, — tiek veikta aptauja.
    es balsoju par NA speku lidzsvaram, paritatei un savu izveli nenozheloshu.
    nepieklajigas dziesmas vai anekdotes ir interesantas un produktivas tikai atbilstosha vide vai laika un vieta.
    ja NA jaunekljiem sakaps urins galvas un ta domas turpinat dabus pa seju regulari un ta ka maz neliksies, ari no saviem neviendabigajiem atbalstitajiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > ievuliitis 19.09.2011. 16.36

    dzeris49 _…tie, kas nav radikāli, un spēj domāt adekvāti,vēl nožēlos, ka balsojuši par šo partiju, kad varēja balsot par V vai ZRP._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    labi, mes zinam kas ir Vienotiba. bet Dzeri, vai tu labi zini kas ir ZRP?
    Urbanovichs par to kautkur izteicas – Zatleram ir ljoti moderna partija, ar daudzam durvim ka lielveikala, vienas no tam mes redzam musu cilvekus, kas ir parejas durvis to mes pagaidam nezinam.
    par sho ZRP salidzinajumu ar supermarketu kur var dabut gandriz visu ko kam vajag es Urbanovicham piekritu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mariam 19.09.2011. 08.48

Nu VL atkal steidzas pierādīt, ka nav ņemami par pilnu, kā nopietni koalīcijas partneri. Jāpiekrīt Dzerim.

+14
-12
Atbildēt

0

Līga Lētiņa 19.09.2011. 08.32

var redzēt, sen neesat bijis bērnudārzā. tur viss uzskaitītais tiek mācīts.
un trakākai ir tas, ka tiek mācīts arī nelatviešiem(parasti grupiņā ir kāds prītis, vismaz). vismaz bērnudārzā, kurā gājuši vai iet mani bērni. un jau sen. atpaliekam no dzīves kungi. tas G.Ozoliņam.

+6
-1
Atbildēt

0

Jānis Romanovskis 19.09.2011. 08.29

Sākās!

+11
-5
Atbildēt

3

    ilmisimo > Jānis Romanovskis 19.09.2011. 08.42

    ..Vitjok’s Sākās!..
    _________________________________
    Tanku kosmētikas salonā dzirdēju ,ka sākās!!! – drīz IR būšuot ziņa , ka Raivis Dz., kad mācījies 3 .klasē sarakstījies ar Džeriju Adamsu un Arafatu.

    Gaidiet ziņas.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    piziks > Jānis Romanovskis 19.09.2011. 10.01

    Lama!

    Laikam jau šīs sarakstes rezultātā mazliet vēlāk Raivis Dz. sabotēja savu dienēšanu Nacionālajos Bruņotajos Spēkos/Latvijas armijā, — toties nedienējot nāca pie ģeniālās atziņas “visu Latvijai”… :)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > Jānis Romanovskis 19.09.2011. 10.25

    “Domas gigantam” dienēt Latvijas armijā par seklu, viņam jārisina globālas Latvijas glābšanas problēmas.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

ritvars_kl 19.09.2011. 08.13

Doma nav slikta, taču tas vispirms ir izglītības satura cita strukturējuma un pēc tam tikai politikas jautājums’. To varētu mācīt pirmsskolā un sākumskolā kad vēl nevar apgūt jau ierastos mācību priekšmetus. Tad viss mācību saturs strukturētos 3 daļās – Tēvzemes mācība kas ietver folkloru, dzīvesziņu un cilvēciskās vērtības, Dabas mācību – vide, dzīvnieki un pasaule visapkārt un Gara gaisma – ticības mācība, mūzika, māksla. daudz kur viņas gan pārklātos, bet tas būtu tāds sinkrētiski vēl priekšmetos nediferencēts izglītošanās veids,kas vēlāk diferencējas patreizējā strukturā.

+10
-12
Atbildēt

4

    andris902 > ritvars_kl 19.09.2011. 11.01

    …Gatis Ozoliņš…to visu jau šobrīd māca skolā…un arī bērnu dārzā…ieviest kā atsevišķu priekšmetu, palielinot stundu skaitu – tas pavisam ir lieki…

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ritvars_kl > ritvars_kl 20.09.2011. 04.48

    Ir labi, ja “to visu” jau māca. Bet vai visā Latvijā? Un vai atsevišķās zināšanas (ja tā vispār var saukt b/d mācīšanu) tiek arī tā apkopotas kā Tēvzemei piemītošas un caur vārdu “Tēvzeme” sintezētas, apjēgtas? MK Noteikumos par pirmsskolas izglītību nekā tāda nav. Tur viss tiek pasniegts kā zināšanas, prasmes un attieksmes. Tikai attieksmes ir termins bez noteikta piepildījuma un atbilstības dotajam bērnu vecumam. Runājot izglītības satura terminos “Tēvzemes mācība” būtu tas jomas nosaukums, kas visu to sintezē patriotisma virzienā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > ritvars_kl 20.09.2011. 08.52

    …kāpēc man šķiet, ka vēlamies savu nepadarīto “mājasdarbu” par bērna patriotisko audzināšanu pārstartēt uz izglītības iestādēm, tā visu atbildību attiecinot tikai uz tām?…vai ar MK noteikumiem pietiks, lai mazais cilvēciņš to apgūtu un augtu ar savas zemes mīlestību, ja mājās viņš redz pavisam citu ainu?…pie brokastu un vakariņu galda tiek lamāti un lādēti “tie tur” – sliktie un ļaunie, apkārt ir neiecietība vai vienaldzība… ja par saviem tikumiem, parašām, tradīcijām mājās runāt nav laika, ja pašiem tas ir tikai tā – garāmskrejot?… cik ir to ģimeņu, kuri ar mazajiem ķipariem par to runā, dodas pie Brīvības pieminekļa, stāsta un rāda?…
    …kamēr ģimenēs būs šis tukšums, nekādi MK noteikumi to nespēs aizpildīt – ar to būs par maz….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ritvars_kl > ritvars_kl 20.09.2011. 11.05

    Protams,ka ģimene ir visa pamats, bet nelaimīgo un izjukušo ģimeņu ir tik daudz, ka nav cita veida kā kompensēt to audzināšanas trūkumu valsts sistēmā. Un bērnu dārzos taču jau ir bērni no 1,5 g. vecuma. Arī es esmu par ideālo variantu, par ģimeni, bet jābūt taču reālistam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 19.09.2011. 07.56

Pie reizes vajadzētu arī Ticības mācību un Visu Latvijas un NA vēsturi, pēc analoģijas ar zinātnisko komunismu un PSKP vēsturi krievu laikos.
Derēja ieviest arī obligātas politinformācijas skolās, kā tas bija krievu laikos, un, varbūt, pat bērnudārzos.
Un arī cenzūru, lai presē un mas. mēdijos parādās tikai informācija, ko NA atzīst par “latvisku” un “patriotisku”.
Armijā jāievieš politruki, un jebkurā iestādē jābūt 1 nodaļai, kura baudīs strādājošo ideoloģisko orientāciju, vai tā atbilst NA izstrādātajiem kritērijiem.

+27
-17
Atbildēt

10

    P_Dancis > mary75 19.09.2011. 08.25

    Neskrien ratiem pa priekšu.
    NA ideja ir laba, to tikai vajag vairāk pielāgot esošajai situācijai.

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

    Leons Rapiņš > mary75 19.09.2011. 08.38

    dzerim49 uz 07:56 – lai nerastos pārpratumi (dažreiz nesaprotu, kam piezīme aizies).
    Ietaupīji man rakstīšanu. Paldies.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    gstrazds > mary75 19.09.2011. 08.53

    Dzeris visu pateica, žetons.

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    olilita37 > mary75 19.09.2011. 09.04

    veel paaris taadu NA pazinjojumu un Gaidis neko nedabuus padomees un valdees sashepteet,bet vinjam tak ar beerni jaabaro:)
    atkaartojas pagaajushaas reizes stilinsh,driiz arii SC kautko izspljaus un beigaas atkal Lembergs buus jaanjem…

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > mary75 19.09.2011. 11.28

    @otra puse
    Un ko ta tur mācīs?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Tamāra Nolmane > mary75 19.09.2011. 14.19

    Piedod, bet Tavs komentārs tirgus tantiņu līmenī. Redzēt visu baltu vai melnu ir aprobežotība, kur nu vēl par to muļķīgi ņirgāties. Viņš identificē reālu problēmu Latvijā – ticības trūkumu savai valstij. Nav runa par to, ka Latvija latviešiem, bet par to, ka ir jāciena un jārūpējas pirmkārt par savu valsti! Padomā par tiem aizbraucējiem, kāda viņiem reālā alga (alga pret izdevumiem). Tur tā bilde paveras nedaudz biedējošāka – neko īpaši vairāk jau tie cilvēciņi nenopelna, vienkārši ir stulbs uzskats par to ka Latvijā viss ir slikti. Viņi jau muļķi nesaprot, ka vairo svešas valsts labklājību vergojot. Cik no viņiem ir darba līgumi un cik no viņiem saņem cilvēka cienīgu atvaļinājumu un sociālās garantijas? Jāsāk ar to, ka jāmīl sava valsts, vienalga vai latvietis vai krievs – pārējais, kā piem. naids pret korupciju, shēmām jau nāks pats par sevi.. Parādniekam ar to pasniegšanas manieri varbūt ir problēmas un pārāk ekstrēmu mālē savu elektorātu, bet ideja laba.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Māris Engers > mary75 19.09.2011. 15.19

    precīzi.

    visam ir jābūt “pareizam”. un to, kas ir “pareizi”, zina tikai Parādnieks ar biedriem.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 19.09.2011. 15.41

    JansK – Tādā veidā ne ticību savai valstij, ne patriotismu iemācīt nevar, vai tad PSRS piemērs neko nav iemācījis?
    Tā vietā labāk mācīt demokrātiju, tiesiskumu, cilvēktiesības, arī katra indivīda tiesības un pienākumus, un citas universalas vērtības.
    Ticība savai valstij politiķiem jārada nevis ar padomiskām metodēm un mantru skaitīšanu, bet, radot tādu valsti, par ko nebūtu jākaunas.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Tamāra Nolmane > mary75 19.09.2011. 16.39

    Bet kurš tad veido to valsti tādu par kuru būtu jākaunas? Kurš maksā kukuļus politiķiem? Kurš uzskata ka 5Ls ceļu policistam par pārkāpumu ir normāla parādība, vai ka braukt pa zaķi sab. transportā ir OK, vai, ka par to ka saņem algu aploksnē labāk nevienam neteikt? Tā jau ir sabiedrība kopumā ar savām iz..āstajām vērtībām! Ja piekrīt tevis nacionāli/sociāli liberālajam līmenim, tad jau tik tiešām nedrīkst mācīt to, ka Latviju okupēja, jo ir ļoti daudz sabiedrības locekļu, kas patiesi tic, ka tas nav noticis. Ja tu šo priekšlikumu nosodi, tad izstāsti man un citiem kāda ir tās būtība? Kas tur tiek uzspiests tāds, kas nav pieņemams “ģenerālajai” sabiedrībai?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 19.09.2011. 16.58

    To visu par okupāciju utt. sen māca vēsture un citi priekšmeti, un nekāda speciāla patriotiska audzināšana absolūti nav nepieciešama un pat kaitīga.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam