Kampars: Lembergs valdībai neko nediktēja

118

Komentāri (118)

nata_8 08.08.2011. 15.31

Nu ko autors var tā uzskatīt ,ka cilvēki ir galīgi muļķi un neko nesaprot. Jau pats fakts, ka Lembergs vazājas pa Saeimas namu .Ko tad viņš lai tur darītu, ja nebūtu viņa ietekmes.Nu taču mazam bērnam ir skaidrs, ka ne jau pastaigāties iet Lembergs pa šo telpu, jo viņš taču nav Saeimas sastāvā. Tā, ka Kampar, nelejiet čugunu. Nu neesam dumjas zosis!

+1
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 08.08.2011. 14.18

to klusais
Pārtikas problēma? Normālas valstis var izaudzēt sev pārtiku un arī degvielu. Ja pasaulē sagaidāmas grūtības nākotnē pabarot miljardiem nēģeru, šudru un citu parazītu, tad pasaules sabiedrībai drīzāk jāstrādā pie to populācijas stingras regulēšanas.
Protams, nav īpaši gudri ražot degvielu no rapšu eļļas, ja tam var izmantot arī rapšu salmus, kokapstrādes, mežizstrādes, lauksaimniecības un pārtikas industrijas atliekas, kā arī sadzīves atkritumus.

0
0
Atbildēt

0

garausiitis 08.08.2011. 13.42

ombros – Brazīlijā ir cits klimats …. Eiropa piemēram cīnās pret to ,lai nevestu iekša visādu palmu eļļu , jo tā ir reāli lētāka. Pieļauju ,ka blakus efekts biodegvielai ir pārtikas problēma.

0
-1
Atbildēt

7

    Valdemārs Valdemārs > garausiitis 08.08.2011. 14.38

    Problēma ir ne jau tikai pārtika vien. Protams, biodegvielas ražošana lielā apjomā nozīmē, ka pārtikas cenas kļūst vienlīdz svārstīgas kā energoresursu cenas, bet tā ir tikai neliela problēmas daļa. Ironiski, bet biodegvielas patēriņš pagaidām rada lielāku ekoloģisko pēdu, nekā fosilā kurināmā izmantošana. Palielinās pieprasījums pēc lauksaimniecībā izmantojamās zemes platībām, kas savukārt pastiprina mežu izciršanu. Tāpat palielinās pieprasījums pēc saldūdens, kas lielā pasaules daļā ir deficīts, un rūpnieciskā mērogā ir iegūstams vienīgi pārveidojot vidi. Fakts ir tāds, ka šis “zaļās” enerģijas risinājums neko neatrisina, un sistēmas līdzsvars joprojām ir vai nu revolucionārs enerģijas patēriņa/patērētāju kritums, vai arī patiešām revolucionārs tehnoloģisks jaunatklājums.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 08.08.2011. 14.59

    …lai arī dažus gadus iepriekš veikts pētījums….bet pamatnostādnes un risinājumi attiecas arī uz šodienu…

    https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=1cXmLVKtwOAllrA8grlqtULcx8KcMDEmJq8mXFP5J8ATcpNUFbgQzJH12agPv&hl=lv

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > garausiitis 08.08.2011. 15.23

    to Ivars
    “Zaļās” enerģijas, kuru tehnoloģijas strauji attīstās, būtiska loma ir fosilā kurināmā cenu kāpšanas ierobežošana, kas ir svarīgi pasaules drošībai. Pie naftas cenām 140$ par mucu, krievi sarīkoja kariņu pret Gruziju, būtu visi 250$ tie fašistu lopi kopā ar Irānu, Sīriju, Lībiju un Venecuēlu jau būtu varējuši izraisīt WWIII.
    Solāras un vēja enerģijas ieguvei tuksnešos nav jāizcērt meži vai jāatsāļo ūdens. Tuksnešos milzu kolbās eļļai var audzēt aļģes, kas arī neprasa saldūdeni.
    Ir tikai viens arguments pret atjaunojamiem resursiem, fašistisko režīmu pastāvēšana.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 08.08.2011. 16.04

    Ivars – nu ir dzirdēts par tiem mežiem, bet tik dziļi šeit neiedziļinājos, jo ir virkne vēl stāstu , sākot kaut ar to ,ka biodīzeļa sadegšanas procesā ar viss neesot tik zaļš un vēl tas kā gumijas uz to reaģē u.t.t. Vairāk ir stāsts par to, kapēc netiek attīstīti iešām tīri degvielas veidi – tas pats ūdeņraža dzinējs, kur sadegšanas produkts ir ūdens.
    Ombros – kapēc tāds negatīvisms ? Skaties tajā pašā normālajā Latvijā tulīt neviens vairs neaudzēs lopus. Vai tagad jau lielākā daļa gaļas nenāk no citām valstīm? Un cik sojas ir klāt gaļas izstrādājumos?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 08.08.2011. 16.24

    Zane, tāda atbilde uz tavu atsauci: “Diemžēl mēs nevaram izgūt dokumentu, lai to skatītu, vai arī jums nav atļaujas skatīt šo dokumentu.”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > garausiitis 08.08.2011. 16.25

    to klusais
    Degvielas šūnas maksā ļoti dārgi, kas kavē ūdeņraža izmantošanu degvielā, toties triecientempā attīstās elektromobiļi, kas izspiedīs auto ar iekšdedzes dzinējiem.

    Kāpēc negatīvisms?
    Pēc Maskavas kalpu, LC un Godmaņa, sarīkotajiem nežēlīgiem terora aktiem pret Latvijas tautsaimniecību deviņdesmito gadu sākumā, lauksaimniecība pamazām atkopjas un palielinās lopu ganāmpulki. Gaļas “izstrādājumus” nelietoju, tāpēc man pie vienas vietas cik tur klāt ir sojas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 08.08.2011. 16.40

    ….var pamēģināt ar šo saiti…pētījums tiešām vispusīgs…

    http://www.swedbank.lv/lib/lv/energetika.pdf

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimonds_bossltd 07.08.2011. 22.36

to klusais]
Nu ko, kādam misija ir krievijas militāri rūpnieciski kompleksu uzturēt pie dzīvības.
Visi nelej, ES attīstītāko valstu autovadītāji, tikai.

+1
-1
Atbildēt

2

    garausiitis > raimonds_bossltd 07.08.2011. 22.47

    ombros – tikai nosapņoju , vācieši uztaisīja boikotu bio lietai, somiem saits , kuras mašīnas to nespēj sagremot ( tas gan par benzīnu ) , bet Tev novēlu veiksmīgi braukt ar biodīzeli.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 08.08.2011. 11.08

    to klusais
    Vai Brazīlija vēl nav atteikusies no etanola un pārgājusi uz Lukoil degvielu?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

garausiitis 07.08.2011. 20.35

Jautājums No 1 , kapēc vispār politisku līķi jāintervē?
Punkts 2 – ietekmēja valdību , kā Zane pareizi pieminēja – pastarpināti caur Saeimu.
Punkts 3 – Kampars savulaik bija sakarnieks vēl toreizējam JL ar veco hūtaino lapsu, bet tad kaut kas notika, iespējams , ka zaļās enerģijas negāja pārāk raiti.
Punkts 4 – Bruņinieks pareizi pieminēja, ka Kampars nav sliktākais ministrs, bet ,kas pilnīgi noteiokti – labākais arī ne .
Nu un par to bezjēdzīgo putrošanos ar mistisko investoru – secinājums – džeks ņēma , jautājums tikai par ko konkrēti . Būtu lieta angļu tiesā ar normāliem oponentiem – gan uzzinātu.
P.S. Vecā hūtes nepārdomāti nopirktais zaļais bizness velk uz to ,ka bio degvielā būs vairāk, tā būs dārgāka, p-atēriņš augstāks un mēs visi laimīgi par to maksāsim. Atslēgas vārds EM.
P.S.S. Neticiet , lejiet bākā 98 benzīnu ,kam nav piedevas un parēķiniet ekonomiju.

+3
-3
Atbildēt

21

    dro > garausiitis 07.08.2011. 21.14

    klusais. Neticiet , lejiet bākā 98 benzīnu ,kam nav piedevas un parēķiniet ekonomiju.
    _____________________
    Paldies, ka atgādināji:) Deviņsesmito gadu beigās tā darīju, tad nopirku dīzeli, tadēļ kad atkal pārgāju uz benzīna dzineju – aizmirsu.
    Šovakar Nekā personīgi intervijā no arhīva Kampars tieši vainoja Lembergu. Agra skleroze zēnam:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 07.08.2011. 21.18

    Ino- vasarā dīzelim ar ir 5% piedeva, grib ieviest 7%,tad 10% , arī ziemā. Tas ir sviests , jo biodīzelis ir 2reiz dārgāks un visi pārējie sūdi. Bet ko nu latviešu tauta nepacietīs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > garausiitis 07.08.2011. 21.47

    to klusais
    “bet tad kaut kas notika, iespējams , ka zaļās enerģijas negāja pārāk raiti”

    Zaļā vai zilā enerģija, bet Kamparam neatradās argumentu, lai apturētu mūsu valsts ekonomiku graujošo TECII 2. kārtas projektu

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 07.08.2011. 21.50

    ombros – šeit manuprāt visticamāk stāsts par putrošanos ar investoriem.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > garausiitis 07.08.2011. 21.54

    to klusais
    Man pazīstamie biodīzeļa ražotāji, kas pagājušā gadā katrs nopelnījuši vairāk kā miljonu un brauc ar mašīnām 60-100 tūkstošu latu vērtībā, bez bažām lej bākās savu produktu un tais retās reizēs, kas es pie viņiem aizbraucu, arī uzpildos.

    “Bet ko nu latviešu tauta nepacietīs”

    Gazprom un Lukoil diktātu uz vēl, vēl, vēl…..

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > garausiitis 07.08.2011. 22.01

    to klusais
    Investoru nebija, tā ir mūsu nauda. Ja Savickim būtu piedāvāts gāzes elektrostaciju būvēt par čekistu naudu un pirkt no tiem, tikai cik mums nepietiek, tāds projekts nekad netiktu aizsākts.
    Šoreiz Latvija ar tās čekas nopirkto izdzimteņu rokām ir padarīta par Gazprom ķīlnieci.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 07.08.2011. 22.03

    Malacis ombros , tad iesaku turpinat liet . Es varbūt atturēšos pie iespējas. Jautājums, kapēc tik labu produktu visi nelej?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > garausiitis 08.08.2011. 08.33

    Klusais, ir vēl vesela buķete neizdarītu un ari vispār nedarītu lietu autoizmantošanas jomā, par kurām izmisīgi negrib runāt līdzšinējās koalīcijas ministri. Svaigākās indikācijas: autopārvadātāju atgdādinājums par atpūtas laukumiem “fūreniekiem”. Augulnieki remontē ceļus, bet atpūtas laukumi nav pat ieprojektēti. Pārkāpējus ķer, soda gan šoferus, gan firmu īpašniekus pēc ES likumiem, Kristovska ārlietnieki izliekas, ka nesodītie — katrs 3. pārkāpējs — nemaksā neko, Mūrnieces iekšlietnieki biznesu taisa tikai ar šaubīgiem radaru izmantošanas līgumiemm, bet Vilka finansti tikai spiež paaugstināt VISU auto lietotāju nodevas, ko var nesaukt par nodokļiem, tik “nevainīgi” par nodevām, bet visa valdība ceļu fonda atjaunošanu vienīgi sola. Partijām visvieglāk ir solīt karu ar pusotru atlikušo oligarhu medijos, bet kuri ir pirmajās rindās tad, kad nu jau zaļajam Lembergam jāuzliek iemaukti no auto izmantotāju puses, — ja Valdis Dombrovskis ar Vienotību sola atbalstīt “zaļu” dzīvesveidu, kādēļ nepainteresēties, kādas šim atbalstam būs vai nebūs saiknes ar Lemberga biznesiem, biodīzeli ieskaitot, kādas — ar reālo iedzīvotāju un vēlētāju skarbo ikdienu. Vēlētājiem pēc vēlēšanām atkal būs jābalso ar savu naudu nodokļos, bet, — vai nevajadzētu jau tagad gūt skaidrību, vai būs vērts balsot par jebkuru no solītājiem, kas par šīm ziepēm nerunā?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 08.08.2011. 09.41

    OT – autolaukumi – 4.5 +4.5 -nu cik viņus Latvijā vajag? 1 lielu virzienā rietumi -austrumi un principā viss. Šaibas bauda, tas tiesa, bet vairāk tvarsta pārsvarus.
    Par iekšlietniekiem – tur vajag ģenerālu reformu, jo sistēma ir pilnīgi satrunējusi, bet tam nepietiek resursu, pirmkārt domāju tieši cilvēkresursu.
    Nu tas autonodokļu -nodevu bizness nav diez ko patīkama lieta, bet principā ir jāatrod mehānisms kā nodalīt auto lietošanu darba un privātiem pasākumiem.
    Par zaļo dzīvesveidu un pieminēto biodīzeli – zinu Tevis pieminētā VD viedokli vēl no 2004 gada, kad tas jautājums tika pacelts atsaucoties uz ES dažādi tulkotām regulām – un viedoklis ir aptuveni tāds, ka daudz prātīgāk ir audzēt uz tām zemēm pārtiku , nevis rapsi vai graudus bioetanolam. Tiesa zaļā dzīvošana ir daudz plašāks jēdziens . Tiesa der pastāstīt zaļās dzīvošanas piekritējiem cik tas viss arī maksā , es savulaik biju piemetis, ka saulesbateriju saražotā 1 kWh pašizmaksā ir kaut kur pie 25 sant. , kurš ir gatavs maksāt?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 08.08.2011. 10.04

    “Tiesa der pastāstīt zaļās dzīvošanas piekritējiem cik tas viss arī maksā , es savulaik biju piemetis, ka saulesbateriju saražotā 1 kWh pašizmaksā ir kaut kur pie 25 sant. , kurš ir gatavs maksāt?”
    ___________________________________________
    Vai viss ir tikai naudā mērams? Tad jau arī veģetārietim varētu stāstīt, ka ēst gaļu ir daudz labāk, jo lētāk.
    :))
    Ja es varētu atļauties lietot saulesbaterijas, es izvēlētos tās – tiešām videi draudzīgāk. Pie tam nevajag aizmirst, ka tās ar katru gadu, attīstoties tehnoloģijām, paliek lētākas un arī ES par to uzstadīšanu naudiņu piemet. Cik gadus veci ir tavi aprēķini?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 08.08.2011. 10.47

    sveika Betij, aprēķiniem ir aptuveni nepilns gads . Bet Tev jau neviens neliedz lietot saules baterijas, es atļaušos tomēr izmantot citu enerģiju.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 08.08.2011. 11.20

    Sveiks arī tu, sen nedzirdēts:)
    Tikko varēšu, tā uzreiz.
    :))
    Tad jau tavi aprēķini ir nedaudz novecojuši – šogad par saules bateriju uzstādīšanu piemaksā no fondiem. Un neprasi – no kuriem. :) No Eiropas, bet smalkāk neesmu pētījusi, jo līdzfinansējuma nav.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 08.08.2011. 11.38

    …Betij, nav un nebūs!…tad, kad bija iespēja saņemt Eiropas naudu solārās enerģijas ieviešanai un attīstībai….Kalvītis ar savu valdību no tās atteicās, uzskatot, ka Latvijā tā nav vajadzīga, bet kā prioritārus tobrīd atzina mazos HES…laikam lieki atgādināt, kāpēc…:))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 08.08.2011. 12.10

    Tad būs man jāmeklē avoti, Zane. Esmu lasījusi, ka tieši šogad tāda iespēja pastāv. Bet neapgalvoju to par 100%.
    Tas nerunā pretī tavai informācijai par Kalvīša valdības lēmumu. Kuru gan tas Latvijā varētu pārsteigt?
    Un par vēja enerģiju šie – neko, arī neizvēlējās?
    :))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 08.08.2011. 13.44

    Betija – redz pensionāri Rīgā ar nemaksā par sab. transportu, tikkai aizmirst,ka kāds par to samaksā . Tāpat ir ar visiem tiem fondiem. Pamēģini uztvert loģiku.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 08.08.2011. 14.10

    Es sajustos, klusais, stipri vainīga par apsvērumiem lietot solāro enerģiju, kā tu norādi – uz citu rēķina, – ja tās subsīdijas būtu pieejamas tikai man. Bet, sakarā ar to, ka to ir tiesīgi izmantot visi pilsoņi Eiropas Savienībā, nedomāju, ka tavs pārmetums ir taisnīgs.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > garausiitis 08.08.2011. 16.27

    Lasīju citur, bet – kāda starpība? Nav jēgas teoretizēšanai – kas būtu, ja būtu.
    Tad jau varētu teikt, ka klusā dedzīgums pie šīs tēmas sāk izskatīties nedaudz savtīgs.
    Nez ko es uz viņa rēķina esmu apēdusi?
    :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    juhans > garausiitis 08.08.2011. 22.23

    zanE
    “…Kalvītis ar savu valdību no tās atteicās, uzskatot, ka Latvijā tā nav vajadzīga, bet kā prioritārus tobrīd atzina mazos HES…laikam lieki atgādināt, kāpēc…”
    Aplam, zanE!Tu jau vari Kalvīti celt debesīs, ja vēlies, bet, tici man, viņš dabas likumus nespēj mainīt. Pie patreizējām saules bateriju cenām, Latvijā mazās HESas ir izdevīgākas par saules baterijām (bez šaubām, ja skatās uz lietām reāli, un neiespaidojas no dažādām akcijām).

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > garausiitis 08.08.2011. 22.49

    to o_ja3_14

    Daudzi “mazie” HES, kā piemēram oranžā vepra pēdējais projekts, būtiski bojā Latvijas okosistēmu.

    Pērkot saules baterijas tiek veicināta to attīstība un nenovēršamu cenu kritumu.

    Daudz praktiskāk kā mini HES lobēšanu, būtu visus Gazprom stipendiātus iedzīt mežā, lai tie 15 stundas diennaktī vāktu kritalas un gatavotu šķeldas, bet pēc to fizisko resursu izsīkšanas, paši nonāktu biogāzes reaktorā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    juhans > garausiitis 09.08.2011. 07.09

    > ombros
    Par šķeldu u.c. veida biomasu trāpīgi! Tā ir mūsu (pagaidām vēl) lielākā neapgūtā enerģijas rezerve. Diemžēl šobrīd gan vēl izskatās, ka galvenie faktori, kas nosaka saules bateriju cenu, nesaistās ar produkcijas apjomu, bet ar tehnoloģju un mūsu platuma grādiem. (Intereses pēc var apskatīties saules bateriju cenas http://www.argus.lv – katalogs-komponenti-aktīvie-saules baterijas) Sauli gan var sekmīgi izmantot citā veidā – siltā ūdens ieguvei. Iesākumam var ieskatīties kaut vai Vikipēdijā – Solar Water Heating. Tomēr jārēķinas ar vērā ņemamiem sākotnējiem ieguldījumiem (tiem, kuri neesam „biezie”) arī šeit, kaut arī šis pasākums ilgākā laika posmā patiešām mājsaimniecībā var atpirkties.
    Uzskats, ka mazās HES kaitē videi, ir aplams (bez šaubām ATSEVIŠĶI izņēmumi var atgadīties visur); gluži otrādi – videi kaitīgas ir lielās HES, bet šajā gadījumā mēs saprotamu iemeslu dēļ piemiedzam acis. Ja mēs spējam pārvarēt ilgstošā laikā apzināti kultivētos aizspriedumus, tad atradīsim, ka pēc biomasas mūsu nākošais lielākais neizmantotais enerģijas avots ir vējš un nākošais … jā, citu apjomīgu un reāli izmantojamu neizsmeļamo enerģijas avotu diez vai mums maz ir. Tāda ir t.s. objektīvā realitāte neatkarīgi no tā , vai nu tā mums patīk vai ne.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 07.08.2011. 13.54

Piekrītu. Parasti “zvaigžņu slimība” skar gados jaunus cilvēkus. Acīmredzot Āboltiņa sirdī tik jauna, tik jauna. Vienotībai ļoti dārgi maksās viņas kaite.

+8
0
Atbildēt

4

    ilmisimo > ievuliitis 07.08.2011. 17.47

    Vienotībai ļoti dārgi maksās viņas kaite…
    ________________________________________—
    Sliktāk būs, ja ļoti dārgi maksās mums visiem.

    Āboltiņa sirdī tik jauna,/- mēs te dikti centrējamies uz personāžiem….lietas būtība ir pašā wobbling”a politiskajā līnijā, neatkarīgi no tā,kurš personāžs tieši izkaisa zociumā ” priekšvēlēšanu kolaboracionistiskā koalicionisma
    pērles”.

    Kas nemazina Āboltiņas “nopelnus”.

    Šovakar tv3-gaidām pārsteigumus?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 07.08.2011. 18.03

    Man nav TV
    :)
    Gan jau jūs atreferēsiet:)
    P.S.Kas attiecas uz to, kam tas dārgi maksās, – piekrītu. TU, kā vienmēr esi precīzs formulējumos.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ievuliitis 07.08.2011. 18.28

    ..nav TV.
    ____________
    “Nekā personīgā” ar tak redzams tīmeklī-tur tā S.Ā intervija solīta.
    /precīzs formulējumos. /-biezā migla,ko mums te pūš virsū no visām pusēm ,izraisa tādu kā gluži automātisku pretreakciju.Vismaz sev priekšā kādu pleķīti izgaismot. Cik nu baterijas ļauj.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 07.08.2011. 19.10

    Mēģināšu skatīties. Ja mans bremze internets ļaus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 06.08.2011. 14.23

Švaki tie vienotāji: mīnusus saliek, bet iebilst nespēj. Mīnusi norāda, ka ievēro, kaitina. Jo vairāk mīnusu, jo lielāks gandarījums:)

+2
-1
Atbildēt

24

    ievuliitis > dro 06.08.2011. 14.41

    Nu gan satraucies :) Pa vienam mīnusam vietām:) Pasaki ko “nepatriotisku”, tas ir – pret kādu NA personāžu, tad tik novērtēsi – cik var mīnusu sakrāt.
    :))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > dro 06.08.2011. 15.02

    Reizēm vairāk jāsatraucas par plusiem, nevis mīnusiem.
    Bet, sliktākais variants, kad nav ne plusi, ne mīnusi.
    Tāpēc gribētos, lai Ir būtu redzami gan plusi, gan mīnusi, nevis tikai to summa.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 06.08.2011. 15.17

    betijacelmale. Satraukums, kas saistīts ar “dziļu gandarījumu?:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 06.08.2011. 15.19

    Ar dziļu un patiesu…
    :))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > dro 06.08.2011. 16.39

    Jā – kaut kāda apbrīnojama stūrgalvība vai pašapmāns. Tik reizes kaut ko atkārtot līdz sak ticēt – arī te par anonīmām investīcijām, bez maz vai moceklis, ne kāds, kas pārkāpis tiesību un morāles normas – to vajag mācēt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 06.08.2011. 18.14

    …vai tiesībsargājošo un uzraugošo iestāžu atbildes esi saņēmis/lasījis?…neesi!…bet Tev jau spriedums gatavs!…kā pašam ar morāles normām?….

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    kreëstliv > dro 06.08.2011. 19.12

    Vai tā Jūs cenšaties pārliecināt mani balsot par Vienotību? :)

    Anonīmās investīcijas tiesībsargājošās iestādes vēl nav vētījušas, vismaz nav bijis oficiāls slēdziens. Attiecībā uz morāli – tas ir skaidrs korupcijas riska gadījums, citur ministrus izmet par daudz mazākām lietām.

    Man ar morāles normām viss ir kārtībā. Bet, kā jau rakstīju – katrs jau beigu beigās saņem pēc nopelnītā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 07.08.2011. 07.40

    …nevienu necenšos pārliecināt – staiguļiem staiguļu tiesa…:))

    …par Kapmaru…nu ja, ik vienam ir roka/kāja jāpieliek, lai lielais darbs uz priekšu tiek!…ja visi spārda,kāpēc gan palikt malā? – pilsoniskā aktivitāte modusies, kaut vai tādā veidā, vai tā?….:))

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 07.08.2011. 10.27

    to betijacelmale
    “Pasaki ko “nepatriotisku”, tas ir – pret kādu NA personāžu”

    Vai tas nozīmē, apsaukēt un apmelot?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 07.08.2011. 10.30

    Vai tik tu ne par Kiršteinu un Rasnachu, ombros, ko es te nepārtraukti apmeloju?
    :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 07.08.2011. 13.37

    ..Pasaki ko “nepatriotisku”, tas ir – pret kādu NA personāžu, tad tik novērtēsi – cik var mīnusu sakrāt.
    :)) ..
    ___________________
    Būs vēl trakāk.
    Ja Vienotība turpinās Āboltiņas iedibināto wobblin”ga tradīciju- tas plusus sāks pelnīt arīdzan Viktors Birze un Igors Šiskins.

    Jo nejēdzīgāku galertu(veģmin studeņ) vēlētājiem piedāvās “meinstrīma ” partijas, jo augs dažādu ” nikno ekstrēmistu” popularitāte.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 07.08.2011. 14.58

    to betijacelmale
    Par kleptokrātu apdziedātāju Kiršteinu vispār nav ko teikt, par Rasnača kungu, neticu, ka viņš apzināti būtu piedalījies Muižnieces sēdes protokola viltošanā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 08.08.2011. 00.13

    http://www.tv3play.lv/play/251467/?autostart=true

    ….lno…kur tad Tavs komentārs?…un lamas?…:))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.08.2011. 00.16

    zanE. Vai kas pazudis?:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 08.08.2011. 12.10

    lno zanE. Vai kas pazudis?:)
    _______________________________
    Mēs esam pazuduši?!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 08.08.2011. 12.22

    kur tad Tavs komentārs?…un lamas?.
    ______________________________
    Zolīdā portālā lamāties neesot pieklājīgi.

    Pat divreiz noskatījos to Āboltiņu NP.
    Tāda… “glamūra” intervija, vai..
    Jebšu Jaunalksne gan aizrādīja, ka S.Ā aiziet no atbildes par SC koalīcijā.
    Tā pate Jaunalksne gan neļāva “Āboltiņai runāt par valsts pēctecību( to visi zinot- ne nieka nezin!-jo vairāk to publikai skaidros pirms vēlēšanām, jo labāk- pie kam šādi skaidrojumi liek arī pašam skaidrotājam precīzāk definēt savu pozīciju).
    Un tomēr-ko īsti S.Ā gribēja panākt ar 4.augusta Dienas interviju? Atsaukuse jau nav.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 08.08.2011. 12.34

    …lama…vai tik Tu negribi teikt, ka diena.lv strādā paši profesionālākie un erudītākie žurnālisti, bet Ir.lv nolasījušies vieni nejēgas…lai atceramies, kā tika kritizēta intervija ar Osipovu, ar Kamparu – ne tās atbildes žurnālists “izspiedis”…:))

    …ja katrs politiķis skries tiesāties ar žurnālistu vai pieprasīt atsaukumu, vari būt pārliecināts – tas tiks uztverts kā vārda brīvības ierobežojums, drauds demokrātijai….un beigu galā – kad tad politiķis strādās?…:))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.08.2011. 12.48

    zanE. Kas tie par mājieniem L? Viņš taču pat aptuveni neko tml. nav teicis?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 08.08.2011. 13.01

    ..lama…vai tik Tu negribi teikt, ka diena.lv strādā paši profesionālākie un erudītākie žurnālisti, …
    ________________________
    Tak nē jau.Diena dodas pa Koziola taku-slavēs tos pašus ko J.Petropavlovskis:http://www.imhoclub.lv/material/borba-globalistov-i-lokalistov
    /..ja katrs politiķis skries tiesāties ar žurnālistu /

    Vai tad šitādas lielās intervijas nesaskaņo ar intervējamo?

    Nav jau jātiesājas- bet sacelt traci jau var.Un vajag. Ja ir pamats.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 08.08.2011. 13.13

    …vai tad neesi pamanījis, ka tie, kuri nāk no V tiek sevišķi neatlaidīgi kritizēti jebkurā gadījumā?…kandidē – slikti, nekandidē – vienalga slikti, runā atklāti – slikti, jo nelaikā runā; nerunā – slikti, jo noteikti kaut ko slēpj…tad kāda tam visam jēga?…:))

    …pāri visam…ne-pa-ti-ka, kura ar laiku jau pāraug – naidā!…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 08.08.2011. 13.32

    lno zanE. Vai kas pazudis?:)
    _______________________________
    Mēs esam pazuduši?!

    Apmēram tā?:
    Father, father, where are you going
    O do not walk so fast.
    Speak father, speak to your little boy
    Or else I shall be lost,…
    http://www.blakearchive.org/exist/blake/archive/erdman.xq?term=lost&id=b1.5#11

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 08.08.2011. 13.33

    Zane, tu pārspīlē. Ne jau lno un lamam šie parmetumi būtu jāadresē. Neesmu no viņiem neko naidīgu dzirdējusi. Un, skatoties vakar Āboltiņas uzstāšanos, es arī nesaņēmu skaidru nepārprotamu atbildi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 08.08.2011. 14.40

    Citāts, kas diezgan precīzi raksturo situāciju:
    …. – publiskajā telpā, piemēram, ir izskanējis, ka ZZS kampaņu aprūpēs firma “Hill & Knowl
ton”, kas Eiropas Savienībā lobējusi “Nord Stream” projektu un “Rosneft” (sic!)intereses. ,,, Bet, kamēr nolīgtie un brīvprātīgie eksperti izdibina par mums gandrīz visu, mēs paši joprojām paliekam neziņā. Teiksim, kāpēc “Vienotības” politiķi, kas uztraucas par kredītreitingu aģentūru un vispār finanšu tirgu reakciju, būtu ar mieru pārvaldīt valsti kopā ar politisku veidojumu, kura ekonomisko pamatnostādņu īstenošanas gadījumā (vai pat tikai aizdomu gadījumā, ka kaut ko tamlīdzīgu varētu ieviest) minētie finanšu tirgi atkal iedzīs Latviju visdziļākajā bedrē. Un ir vēl daudz, īstenībā pārāk daudz, citu jautājumu, uz kuriem trūkst pienācīgas atbildes.

    Par laimi, vēlētāji atšķirībā no partijām šoreiz var iztikt bez īpašiem padomiem. Lai saprastu, par ko nav jābalso, pietiek atcerēties pavisam svaigus notikumus – nu kaut vai zināmus Saeimas frakciju tā dēvētos brīvos balsojumus..
    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=323433:-priekvlanu-politiskajs-reklms-ienk-patria-tirgus-uzstdjumi&catid=93&Itemid=295

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Maija > dro 08.08.2011. 16.55

    kas ir NA un tās personāži?
    piedod es tāds ne visai gudrs :(

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 06.08.2011. 13.50

dzeris49. Es drīzāk vērotājs, atbalstītājs vairs noteikti nē.

+2
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 06.08.2011. 10.35

Kā, pats būdams talantīgs, Repše varēja tādus idiotus novākt?

+4
-5
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 06.08.2011. 10.33

Manā skatījumā Kamparam nav ne vainas – ne labāks un ne sliktāks par pārējiem Vienotības ministriem. Pārliecība par Kampara efektivitāti man radās pēc viņa intervijas Dienā, kas bija profesionāla un interesanta. Savukārt šī IR intervija ir ļoti vāja un diletantiska.
Kampara sliktā tēla radīšana visos medijos man liek aizdomāties – kam tas ir izdevīgi un kuriem spēkiem viņš ir uzkāpis uz varžacīm. Intervija Dienā dod atbildi uz to – Savickis, Itera. Kas ir Savickis un ko pārstāv Itera laikam ne vienam nav noslēpums. Gaidīt no IR kaut kādu objektivitāti laikam vairs nav jēgas. Tā spēj tikai atgremot to, ko sagrābsta no citiem portāliem, kur pret Kamparu aizdomīgā kārtā bija vienprātīga negatīva attieksme.
Mums tagad priekšā ir divas intervijas – IRā un Dienā. Varam salīdzināt un izdarīt secinājumus. IRam vajadzēja tādā uzbrūkošā stilā nointervēt kaut vai Auguli, kura ministrijā notiek lietas, kas jau ož pēc afēras un skandāla.
Kampara pamuļķa tēla izplatīšana ir atradusi dzirdīgas ausis mūsu lasītājos, kas vēl aizvien ir viegli ietekmējami. Diemžēl mums vēl tagad ir jāpielieto padomju laiku metodes – jālasa un jāizloba informācija “starp rindām”. Arī pie informācijas no ” Pietiek ” ir jāiet ar lielu sietu rokās, jo, kā jau teicu, Lapsa liek vienā plauktā visus – gan smagos noziegumos apsūdzēto Lembergu, gan nenozīmīgus pārkāpumus izdarījušus, gan arī pārpratuma upurus.
IR portāls kopumā atstāj nožēlojamu iespaidu, kas joprojām darbojās uz “simpātiju – antipātiju” principa, kas nevar pārkāpt pāri savam “profesionālajam lepnumam” un pārpublicēt labu,sakarīgu Kampara interviju tikai tāpēc, ka tā bija atrodama Dienā, no kuras Ločmele, Ozoliņš bija aizgājuši.
Spēlēsimies šajā IR smilšukastē, skatīsimies kritiski uz mūsu “neatkarīgajiem” un “profesionālajiem” žurnālistiem, meklēsim alternatīvu, patiesi objektīvu mediju un gaidīsim, kad mūs pa vienam sāks mest laukā no šejienes.

+16
-5
Atbildēt

14

    mary75 > raimondsb_mail_lv 06.08.2011. 11.12

    Nu kā, viss vienkārši, patreiz jau “neiespert” kādam V ministram vai vienkārši šai partijai, vai nepateikt ko “ironisku”” par Zatleri vai ZRP Ir auditorijā skaitās gandrīz vai slikts tonis, un Ir tam visam piebalso.
    Bez tam, intervēt Auguli – nozīmē zināmu sagatavošanās darbu un viņa darbības sīkāku izpēti, intervēt Kamparu, atgremojot visas tās banalitātes, kas visiem sen zināmas – pavisam viegli.
    Vispār, es arī esmu zināmā šokā par Ir portāla kvalitāti, ļoti reti te parādās patiešām kaut kas svarīgs, izsvērts un analītisks, vairāk tāds uzsildīts ēdiens no aizvakardienas pusdienu atliekām.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 06.08.2011. 11.13

    Skumjais Bruņinieks. Nu kā tad ar Kampara reputāciju? Nu ja, atkal žurnālisti vainīgi! KĻeveščut!:) Varbūt tomēr vainīgs pats Kampars, kurš joprojām nav atklājis sava labdara vārdu?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimondsb_mail_lv 06.08.2011. 11.18

    Par to gadījumu var runāt un jārunā, bet, Kampara darbība jau neaprobežojas tikai ar to vien, nevajag jau Ir pārvērsties par dzelteno presi.
    Tā intervija vāja pati par sevi.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 06.08.2011. 11.20

    Sumjais Bruņinieks. Spēlēsimies šajā IR smilšukastē, skatīsimies kritiski uz mūsu “neatkarīgajiem” un “profesionālajiem” žurnālistiem…
    _______________________
    Emocijas, nekas vairāk. IR žurnālistu simpatijas tikpat dažādas kā lasītāju. Viņi jau tur V kanti, bet ko darīt, ja spogulis vienalga rada šķību ģīmi?:)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 06.08.2011. 11.23

    dzeris49. Tu jūsmo par Skandināviju – šis gadījums Zviedrijā būtu pietiekošs, lai Kampars demisionētu, bet ĀBoltiņas blice šo virzot par apvienības vadātāju…

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimondsb_mail_lv 06.08.2011. 11.34

    Bet es jau arī teicu, ka tas, ka Kampars vairs nekandidē, runā viņam par labu.
    Labi jau būtu, ka mums būtu Skandināvijas standarti, un uz to jātiecas, bet, pagaidām dzīvojam pēc Latvijas standartiem, un Kampars nebūt nav tas sliktākais politiķis, vienkārši, pret V ir augstākas prasības, kā pret pārējiem, tas tiesa, jo viņi jau sevi arī pasniedz kā citādus.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 06.08.2011. 11.37

    Interesanti gan, kur žurnāls tad būs labāks par IR? Neviens cilvēks zem šīs saules nav bez vainas. Man nepatīk Ozoliņa attieksme pret nacionāļiem, bet kurš uzrakstīs labāku komentāru par politisko situāciju valstī? Mani kaitina Jembergas attieksme pret SC, bet cepuri nost viņas rakstiem par par dažādām mahinācijām, nemaz nerunājot par VVF biogrāfiju, tikai labu varu teikt par Andu Burvi – Rozīti, Paulu Raudsepu. Pieprasiet, lai V izdod savu žurnālu, tad varēsiet būt pilnīgi apmierināti:)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 06.08.2011. 11.39

    dzeris49. Kā gan tiks sasniegti rietumu standarti, ja V atbalstītāji tik pieticīgi? Tādā gadījumā nekritizēsim ZZS elektorātu:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > raimondsb_mail_lv 06.08.2011. 12.30

    Neiet runa par žurnālu, bet, par portālu.
    Pret žurnālu nekādas pretenzijas nav.
    Kā redzi, pats to abonēju.

    Un kas tad tu – vairs V atbalstītājs neesi?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    jessdrthomas > raimondsb_mail_lv 06.08.2011. 14.03

    Salīdzinājums ar Sestdienas interviju 100% vietā.

    Man arī vienu laiku nebija skaidrs, kāpēc “Ir” tik lēti pakļaujas daudzām politmafijas acīmredzami inscinētajām PR provokācijām.

    Stulbums, redakcijas politika, abi?

    Bet jautājums par “fizkultūras skolotāju” pilnīgi stervozs. It kā fizkultūras skolotājas izglītība viņa padarītu par kaut kādu Latvijas politikai nederīgu šudru, it kā tā būtu viņas vienīgā kvalifikācija, kas tagad būtu jābāž degunā kā baigas apkaunojums. Iepriekšējā PA sēdēja Škēles švēģeris, to laikam vajadzēja paturēt amatā.

    Nerunājot par oligarhu marionetēm, kas PA darbojās 90. gados privatizācijas ziedu laikos. Par viņi izglītību – kāda kuram daļa, tāpat kā par veikum – “kā nu ir, tā ir”. Bet tagad “fizkultūras skolotāja” PA valdē – “skandāls! Kur lai glābjas, pareizticīgie! Kur palikuši JL principi?!”

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    jessdrthomas > raimondsb_mail_lv 06.08.2011. 14.24

    @ lno

    Policijai joprojām nav izdevies atklāt LZS ekonomikas ministra Strujēviča padomnieka Anda Bumbiera slepkavību – “pārkrita” pār 6.stāva balkona margām. Kas pie korumpētiem likumsragiem nav neiespējams, turklāt PR aspekts ari atrisināms. Uz nākamo vēlēšanu rezultātiem – nekādas ietekmes.

    Bet Kampars ar savu investoru – tas gan vājprātā šokējoši. Tur, skaidro, ko skaidrodams, vienalga neizverķīsies. Labāk nekandidēt vēlēšanās, savādāk ar savu tumšo ēnu, kas jo spilgtāka kāgābešņiku un pārējās politmafijas uzturētās mediju ažiotāžas gaismā, vēl sabojāsi partijas reitingus.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > raimondsb_mail_lv 06.08.2011. 17.36

    Dzeri, ja godīgi, viņi — V — nepasniedz sevi citādus: viņi cenšas sevi pasniegt kā vienīgos godīgos un, ja vēlēšanās kaut kā pietrūkst, tad atzīst, ka godīgi varētu būt arī visgodīgāko draugi un viņu draugudraugi ZZS, SC, kā nu populisma vējš un pašu aplamību un nedarbu sekas uzpūš visiem redzami, nenoslēpjami.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > raimondsb_mail_lv 07.08.2011. 00.07

    Upurjēru pie plāna siena savā aplociņā palaida vēl mazliet. Varēs miessargu vietā Āboltiņas zemenu grozus pa supermarketiem nēsāt un TV labi izskatīties.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Maija > raimondsb_mail_lv 08.08.2011. 16.54

    absolūti piekrītu tam par to fizkultūras skolotāju! it kā būt par fizkultūras skolotāju ir kaut kāds kauns. Riekstiņš ar sākotnēji bij fizkultūrietis.
    manuprāt, Latvijā būtu jākaunās visiem, kas beiguši žurnālistus, jo tik zems IQ kā vidējam Latvijas žurnālistam ir reti kuras profesijas pārstāvjiem, smaga fiziska darba veicējus ieskaitot, ja nu vienīgi pašvaldības policisti ir mazāk apdāvināti.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 06.08.2011. 10.12

Kampars solīja maijā atklāt savas SIA potenciālo pircēju. Viņš to nav izdarījis. Bendrāte ir valdē. Parādījušās problēmas Štokijam…

+5
-4
Atbildēt

2

    lindamarisfam > dro 06.08.2011. 12.37

    Konkretizējiet, kādas tad ir tās Štokenberga problēmas… ja atskaita nacionālpopulistu politisko marginalizēšanu. Kā izrādījās, gandrīz pravietisks solis.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > dro 06.08.2011. 12.44

    to Kaspars Gasūns
    Ar saviem gājieniem Štokenbergs drīzāk marginalizē Vienotību, ne nacionālpatriotus un es jau sāku domāt, viņš nestrādā Šķēles uzdevumā bet palīdz vākt + punktus VL.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

kdaljajev 06.08.2011. 08.58

Ko var gribēt no Kampara,ja visus šos gadus ekonomika tika bīdīta šaura loka cilvēku labklājības uzlabošanai.Tika ar augsta ranga juristu palīdzību izstrādāti likumi,kuri ļāva likumīgi pārņemt valsts mantu.Tagad gaidīt ka Kampars būs tas laimnesis,kas to visu izlabos tr naivi.Šo sistēmu var mainīt tikai tas kas to ir izveidojis,bet viņiem nav politiskās varas un vēlēšanās to darīt.

+3
-7
Atbildēt

2

    ievuliitis > kdaljajev 06.08.2011. 09.45

    Super! Kā vēl var rosināt atdot varu atpakaļ kampējiem?
    Pareizi – atdosim, lai paši izlabo sastrādāto!!!
    Jums apstulbinoši oriģināls domu gājiens.
    :D

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    kdaljajev > kdaljajev 07.08.2011. 09.25

    Nav jau runa,ka jāatdod vara,bet tāds ir pašreizējais stāvoklis.Cik daudzi jau ir aplauzušies mēģinot ko mainīt.Tagad cerība uz Zatleru,bet tas ir tāds pašapmāns,ka vienā mirklī tiks atrisinātas visas problēmas,kas velkās līdzi jau no okupācijas laika.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 06.08.2011. 07.47

Ar savu nekandidēšanu Kampars, tomēr, pierādīja, ka ir politiķis.
Kaut arī, dažam citam no V, kuri sevi uzskata par veikliem politiķiem, būtu daudz lielāks iemesls nekandidēt, ja tie domātu ne tikai par sevi, bet, par partijas preztižu.
Diezgan interesants Kampara VL raksturojums – “marginālie multikulturalisma noliedzēji”, diezgan asprātīgi.

+4
-5
Atbildēt

7

    Silvija Adijāne > mary75 06.08.2011. 08.21

    Njā, bet pateikt, ka AL neko nediktēja Vienotības lēmumos, neliecina, ka politiķis ir gudrs. Manuprāt, šādi teksti ir politiska pašnāvība. Un arī nepareizi savā būtībā.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 06.08.2011. 08.51

    ….citēšu no raksta, varbūt pārlasot sapratīsiet teikto:

    “Iepriekš jūs medijos izteicāties par Lemberga lielo ietekmi.

    Jā, tā ir, tā ir ļoti liela uz katru ZZS lēmumu. Lemberga kungs spēj strukturēt šo organizāciju, spēj pulcēt ap sevi cilvēkus, kuriem tiek deleģēts detaļās sekot, galvenokārt finanšu jautājumiem. Tas ir fakts.

    Bet, ja mēs runājam par ietekmi uz Ministru kabinetu, uz Valda Dombrovska lēmumiem, es absolūti noliedzu jebkādus apgalvojumus, ka Lembergs ir mēģinājis, nevis mēģinājis, bet diktējis, pilnībā pārņēmis šādu te vadību. Tas, kas ir fakts, neapšaubāmi atsevišķos jautājumos, ņemot vērā, ka koalīcijā ir tomēr divas partijas, bijuši tādi kā Lemberga aktivitāšu, viņa interešu virzīšanas mēģinājumi. To mēs redzam arī Saeimā.

    Mēģinājumi, kurus “Vienotība” nav pieļāvusi?

    Nu, lielākā daļa, gandrīz visi [nav pieļauti], ja neskaita gadījumus, kuros Saeimas balsojums notiek nevis ar “Vienotību”, bet ar kādu citu politisko spēku, kurš tobrīd ir gatavs runāties daudz lietišķāk ar Lemberga kungu.”

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 06.08.2011. 08.52

    .
    Diktāts te būtu neadekvāts termiņš, pareizāk būtu teikt šantāža vai ietekme, pie kam cik nu V varēja, tik pretojas, varbūt, reizēm par maz, bet, no malas jau viegli pārmest.
    Ietekmi jau Kampars atzīst.
    Vispār, tā intervija tāda nedaudz nelīdzsvarota un virspusēja.
    Intervētāja uzdevums, tomēr, nav tikai uzbrukums intervējamam, bet, patiesības noskaidrošana.
    Bija ļoti daudzi konkrēti lēmumi, ko Kampars pieņēma, kuri izraisīja zināmus strīdus, par to nepajautāja vispār.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > mary75 06.08.2011. 09.04

    2x pārlasīju, bet tas nemaina lietas būtību, Zane.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > mary75 06.08.2011. 15.52

    …Ghost Dog….piedod, tādā gadījumā Tu nespēj atšķirt MK un Saeimas funkcijas un likumu pieņemšanas kārtību…izskatās, ka daudziem tas nav skaidrs…MK var vienoties, bet likumu pieņemšanai ir vajadzīgs Saeimas balsojums…tur tad arī notiek sarunāšanas, vienošanās, bloķēšanās…Lembergam nebija vajadzības personiski ietekmēt Dombrovski, Kamparu vai Vilku…to izdarīja ZZS novelkot visu varavīksnes krāsu līnijas…
    …skarbi izklausīsies – bet to nepamanīt varēja tikai aklais…:))
    ..par to arī Kampars runāja intervijā…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > mary75 06.08.2011. 16.54

    Man nevajadzētu pārstātīt konstitucionālo procesu :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > mary75 07.08.2011. 00.03

    ZanE, vismaz VD otrās valdīšanas laikā, ne VD, ne AV — un Vienotība kopumā – ne vienu brīdi pret ekonomiku nebija domājusi nopietni izturēties: neskatās ticami, ka paši V Kamparu būtu augstu vērtējuši, — ielika ministrijā kā koka durīs mēbeļkartona pildiņu.

    Un nu vajadzētu ticēt, par 3 laimes sasniegšanas gadiem, pārspējot Kalvīša treknos 7-us? Kurš tam tic? Cik ticīgo tai draudzē?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Silvija Adijāne 06.08.2011. 07.08

Nopietni neko nediktēja? Nu sūdīgi – tad jau paši bez Lemberga esat šādus tādus lēmumus pieņēmuši :(

+6
-3
Atbildēt

5

    piziks > Silvija Adijāne 06.08.2011. 10.01

    -> Ghost Dog

    Ha-ha-ha! Nu gan Kampars i pats izgāzies, i Vienotību pacenties iegāzt. Būtu vismaz uz Lembergu gāzis un ZZS. Ne vella…

    Ghost Dog, izskatās, ka taisnība šoreiz, par spīti ZanE-s neatlaidībai, būs.
    Ar Repše parakstu pērn neaizstājamais Vienotības kasieris/inkasators/reketieris Ls 140 000 valsts naudas no Latvijas Valsts Mežiem ar “ziedojumu” vīģeslapu izfektēja savējiem, toties šogad ar Vilka parakstu jau ap Ls 2,3 miljoni (!) tika sadalīti starp Ventspili un Līvāniem, izmantotjot arī ZZS un Dūklavpapa “pirmās nakts” tiesības.

    Un, ja nu pēkšņi prezidents Bērziņš sev iedomās kaut cik gudru pašreklāmu uztaisīt, varētu ierosināt “ziedojumu” likuma labojumus, kas aizklapētu Dombrovska un visas Vienotības visulaik neatlaidīgi neredzēto, nekomentēto valsts naudas izkasīšanas caurumu. Lai ZanEi taisnīgākas tādas piezīmes šķistos, tad, protams, ZZS sliktie zaļzemnieki vēlreiz jāpiesauc.

    Un malacis Kampars, — varbūt patiesību pateica? Ļoti iespējams, ka neviens nespieda — paši tirgoja savas ietekmes un labumu potences ar valsts naudu, kuru pienākums solidāri sargāt — publiski! — vienīgi pensionāriem, kam pensijas, kaut uz laiku, atņemt, un bezdarbniekiem, kam pabalstus mazināt, un nodokļmaksātājiem uzņēmējiem, kam stutēt neīsināto valsts iestāžu birojniekus, kuri, protams, par tik foršiem aizstāvjiem balsoja, balso un balsos arī turpmāk! :)

    Būtu te Ombross un Krusttēvs, uzreiz visi zinātu, kuri ir Latvijas izlaupītāji un kas starp viņiem seksuālās minoritātes, un ko ar viņiem īstajiem un vienīgajiem Saulnešiem darīt… :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Silvija Adijāne 06.08.2011. 12.23

    to Optiskais Tēmeklis
    “Būtu te Ombross un Krusttēvs, uzreiz visi zinātu, kuri ir Latvijas izlaupītāji un kas starp viņiem seksuālās minoritātes”

    “Seksuālā minoritāte” ir Streipulis, Tavi elki ir pidari.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Silvija Adijāne 06.08.2011. 15.32

    Ombros, atslābsti. :) Man elku nav.
    Tuvākās politekonomiskās autoritātes = Igaunijā, jau kopš pērnā gadsimta 80.-to gadu sākuma.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > Silvija Adijāne 06.08.2011. 22.32

    to Optiskais Tēmeklis
    OK, tad velti arī “labus” vārdus čekas pidaram, Šļesaram, Birkava un Sončika paģeļņikam pedofīlijas lietā, Šķēlem, un kolaborantam Lembergam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Silvija Adijāne 06.08.2011. 23.55

    Tos jau Tu tā un regulāri atspārdi, ka garlaicīgi Tev palīgā iet.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 05.08.2011. 22.42

Mjā… man izskatās, ka var paņem jebkuru Vienotības vadošo politiķi un viņš joprojām skandinās, ka ir best of the best! (kā Jurkāns) Saeima atlaista, reitings nošļucis,Zatlers pat atteicis, bet nekādu kļūdu, “es neesmu vainīga, viņi paši”:)

+4
-9
Atbildēt

0

lailabidzane 05.08.2011. 20.21

.
Jā. Nu, jā! Ar šo intervējamo, atšķirībā no pāris iepriekšējiem, žurnāliste galā tiek.
Ko tas nozīmē? Ka ekmins ir galīgi dumš? Vai tā sapīts politiskajās pretrunās, ka spēj vien tupu pļurkstēšanu miksēt ar glītiem, bet nerealizētiem lozungiem?
Vai tomēr tā ir saspēle, kad abas intervijā iesaistītās puses stingri min pazīstamu taciņu. Taciņu, kur katrs pa savam, bet abi kopā, baro publiku ar tai tīkamām un atpazīstamām frāzēm un frāzītēm. Tas nebūtu tik uzkrītoši, ja nebūtu to iepriekšējo. TO interviju. To, kurās intervējamie demonstrēja ne vien jaudīgu intelektu, bet spēju nespēlēt uz publiku, nebūt reakcijas atkarīgiem. Jā, tikvien kā spēju nelišķēt publikai.
Tā nu tas ir. Drusku skumji. Par ekminu, kurš sapinies. Un žurnālisti, kura “nevelk”.

+6
-7
Atbildēt

0

putekliic 05.08.2011. 18.42

Labam ministram (jebkuram!) vispirmām kārtām ir jābūt labam un profesionālam POLITIĶIM! Savukārt labs politiķis ir tas, kuram ir spējas radīt vīziju, idejas, prast tās formulēt un attiecīgā veidā pasniegt un izskaidrot sabiedrībai. Tātad viņam ir jābūt spējām “pārredzēt laukumu” un apveltītam ar spīdošām komunikācijas spējām. Protams, ir jāpārzina arī “drēbe”, bet tas nav galvenais. Bieži vien var dzirdēt apgalvojumus, ka attiecīgajam ministram ir jānāk no tās pašas nozares. Bet, ja seko šai loģikai, tad iznāk, ka vislabākais izglītības ministrs būs tas, kurš ir vislabākais pedagogs, veselības ministrs – ārsts, ekonomikas ministrs – uzņēmējs utt. Bet tā taču nav! Uzņēmējs (nezinu gan vai dikti talantīgs) Kampars izrādījās pavājš kā ministrs. A izglītības ministrs? Mani ir sajūta, ka mūsu valdībā tāda vispār nav! Tas pats ar Štokenbergu – izglītots un gudrs, bet kā politiķis ļoti vājš. Arī tāpēc vienmēr pasmaidu par aicinājumiem veidot „profesionāļu” valdību.

+14
-3
Atbildēt

7

    Pilnībā piekrītu!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > putekliic 06.08.2011. 10.36

    Es arī piekrītu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > putekliic 06.08.2011. 15.12

    Es ar.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > putekliic 06.08.2011. 15.18

    Es arī piekrītu. Burvīgs uzskaitījums- kādam IR JĀBŪT ministam.
    Bet kur Latvijā tādus- kas būtu ar mieru pamest visu aizsākto, un uz pāris gadiem iesēsties mazapmaksātā ministra krēslā, zinot, ka MK sēdēšanas laikā viņu vēl kārtīgi aplaistīs ar samazgām- atrast?
    Daži tādi, kas atbilst Jūsu kritērijiem, mums ir bijuši. Ir radījuši vīziju un idejas, pratuši tās formulēt un izskaidrot sabiedrībai, Uzlidojuši slavas virsotnēs; kurš vairāk, kurš mazāk sabāzuši savās kabatās nodokļu maksātāju naudu; bet šobrīd jau izčākstējuši.
    Būtu labi, ja mēs Latvijā vispār spētu uzaudzināt kaut kādus POLITIĶUS. Šobrīd tādu, manuprāt, pie mums vispār nav. Un pie tā vainojami ir vēlētāji, nevis tie, kurus mēs dēvējam par politiķiem.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 07.08.2011. 13.37

    “Bet kur Latvijā tādus- kas būtu ar mieru pamest visu aizsākto, un uz pāris gadiem iesēsties mazapmaksātā ministra krēslā”
    ____
    Politiķa (ministra) darbam būtu jābūt aicinājumam. Aicinājumam KALPOT! A kas pie mums ir? “Iešanu politikā” liela daļa “gājēju” uzskata par līdzekli kā celt savu materiālo labklājību -labākajā gadījumā ar deputāta (ministra) algu, sliktākajā – korumpējoties vai negodīgi izmantojot savu dienesta stāvokli. Par politiķi šī vārda īstajā nozīmē nevar kļūt “rīt uz brokastlaiku”. Tāpat kā tādā veidā nevar kļūt ne par labu ārstu, pedagogu, lauksaimnieku vai autovadītāju. Un tas, ka daudzi talantīgi, jauni cilvēki, kas jau kaut ko šajā dzīvē ir sasnieguši, nevēlas iet politikā nav tikai Latvijas problēma. Tā ir, tika mazāk izteikti, arī atlīstajās valstīs. Jo darbiņš, kā smejies, ir visai nepateicīgs – priekš spējīga cilvēka atalgojums salīdzinoši neliels, ar dubļiem vari tikt noliets jebkurā brīdī utt. Tāpēc politikā daudz ir viduvējību, kuri pielietojumu sev citur nav spējuši atrast, vai arī tādi, kuri tur iet, lai iedzīvotos. Reti, gadās tādi, kas tiešām ir POLITĶI. Teorētiski demokrātijas pamatprincipam būtu jānodrošina, ka par politiķiem (ministri, deputāti, utt.) kļūst labākie no labākajiem, bet dzīvē tā diemžēl nesanāk….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    runivs > putekliic 07.08.2011. 19.43

    Patiešām ļoti žēl, ka cilvēks nevar vai neprot atbildēt uz uzdotajiem jautājumiem. Šāda neizlēmīga laipošana nodara partijai lielu ļaunumu. Žēl…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    oskaar > putekliic 07.08.2011. 22.23

    >andrejs_gr. Varbūt nav gluži patiess izteiciens par politiķa primāro aicinājumu KALPOT. Tā tam vajadzētu būt, bet laikam jau patiesībā par politiķiem lielākoties kļūst savādāki ļaudis.
    Kā redzam, arī demokrātiskajos Rietumos ne reizi vien izrādās, ka politiķis, kurš iesēdies kādā varas krēslā, papildus kalpošanai mēdz kaut ko ieslidināt savās kabatās- un ik pa laikam šādus politiķu nedarbus to opozicionāri ar žurnālistu starpniecību izvelk dienas gaismā.
    Galvenais laikam ir mehānismi, kas PIESPIEŽ politiķi vairāk vai mazāk tomēr kalpot. Un tajā momentā, kad izrādās, ka viņš papildus kalpošanai vēl bāž savās kabatās nodokļu maksātāju naudu- aši vien izsviež šādu politiķi no krēsla. Nedodot tam nekādu iespēju politikā atgriezties.
    Latvijā, kā redzam, šādi mehānismi vēl ir gaužām vārgi. Vienīgais mierinājums, ka arī Itālijā nav daudz labāk:)).

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 05.08.2011. 18.20

… lembe pats neko nevar uzspiest , viņam priekš tam ir trubas zaļie ar piemeinekļu apgaaniitaaju priekšgalaa

+13
-2
Atbildēt

0

ilmisimo 05.08.2011. 18.15

Nu “aizstaidzināja” to Kamparu…..nu un?

+11
-1
Atbildēt

0

kreëstliv 05.08.2011. 17.46

Par šo “godīgums, atklātība, profesionalitāte, darbaspējas”. Taisnības dzirnas maļot lēni, bet samaļot, tas attiecas arī uz šo darboni, jo neviens no 3 pieminētajām raksturīpašībam nav piemērojama.

Bet par Lemberga ietekmi uz valdības lēmumiem – tas nav nekāds lielais noslēpums, ja nebūtu ietekmes, tad kā gan valdība būtu pieļāvusi, ka tā vienkārši tik daudz naudas aizplūst uz vienu reģionu. Te runā vienkārši skaitļi, nevis kaut kādi stāstījumi.

Vienotība noies pa burbuli, jo nevienu no šīm lietam nelaboja – tā vietā, lai atvainotos pilsoņiem arī par sevis sastrādāto, taisnojas un turpina izlikties, meklēt vainīgos citur, lai attaisnotu savu neizglītotību un neprofesionalitāti. Skumji, ka tā.

+11
-11
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam