Saeima lielā vienprātībā atlaiž Vilnīti

63

Komentāri (63)

lindamarisfam 17.06.2011. 17.04

Nu, lūk, noņēma cilvēku no amata likumiskajā kārtībā.

Nevajadzēja ne Dombrovskim (nav skaidrs ar kādām tiesībām), ne Kārļa Ulmaņa garam iejaukties.

Man gan paliek pēcgarša, ka publiskās histērijas un PR visā šajā hapeningā bija ne mazāk kā Vilnīša reālā kaitējuma. Jo nekā būtiski vairāk par sliktu vadības praksi un vāju PR viņam nevar piesiet.

0
-2
Atbildēt

0

astra_ozo 16.06.2011. 20.53

Bet šodien taču ir Jutas. :)

+6
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 16.06.2011. 20.29

… nesaki ne pieci , viens “kretiins ” apkakaajaas , ieliks naakošo , Vilniitis taada lupatbunte vien bija , paarreeķinaajaas saraiņais ar Kurzemes erchercogu , nekas ieliks naakošo , vai tad ko labaaku var gaidiit , ko zagļi grib , to ieliek , pareizi jau bija , šai saeimai nav ko kraameeties gar KNABu…

+3
-2
Atbildēt

0

mincitis888 16.06.2011. 19.13

Godīgi, mani šis balsojums pārsteidza!
Saprotu, ka ir noslēgta kāda vienošanās.Iespējams, ka lembergu neaiztiks, iespējams, ka leščinskis uzmests…nez, bet tā vienprātība tāda dikti aizdomīga:)

+4
0
Atbildēt

1

    Tane-Dane > mincitis888 16.06.2011. 19.22

    Tas balsojums tāds vienkāršs šoreiz. Dokuments klasificēts ar uzrakstu ”Nost ar sliktajiem!” Kā par tādu drīkst nebalsot? Tagad taču visi būs labie:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Uldis Kaldre 16.06.2011. 18.29

Nu ko ļoti patīkami! Jādomā, ka drīzumā darbā atgriezīsies arī vietnieks Vilks.

+4
0
Atbildēt

0

photocom 16.06.2011. 17.49

Vispār pie jankas vakar gustiņš
kā smēŗēts
pujeņu vecenes lētāk nāksies pirkt
un laiks tā kā par īsu sanāk tām vēlēšanām
ech kur ingrīda baltā zirgā pļavā
:)

+4
0
Atbildēt

0

Kārlis Dūmiņš 16.06.2011. 17.47

LOL. Sēdēju, klausījos r101 ziņas par Vilnīti un smējos – šitais aizklāts, tas aizklāts, vēl gan jau kaut kas aizklāts… un to Jūs saucat par “godīgu valdību”? ((:

0
-5
Atbildēt

0

MRitovs 16.06.2011. 17.44

Lielā vienprātība šajā jautājumā ir aizdomīga. Vai tik papučiem nav padomā plāns B.

+5
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 16.06.2011. 17.43

Par šo vien paldies Valdim! Nebūtu Saeimas atlaišanas,Vilnīša jautājums vēl gadiem klīstu par komisijām.Tagad visi metas pūkainos tēlot.Pie Dombura ar varēja iesmiet,kā vienā balsī- “par”,visi visam piekrīt, to vajag,un šito atbalstam,dodiet ātrāk tik šurp :)

+8
0
Atbildēt

0

buchamona 16.06.2011. 17.12

Ļoti jau nu nepatīk man tā lielā vienprātība :) Parasti cilvēks, kurš pieņem izšķirošu lēmumu jau ir izdomājis kādu gājienu uz priekšu. Nedomāju, ka ZZS+SC ir šinī gadījumā ir izņēmums

+5
-1
Atbildēt

6

    Pauls Puķītis > buchamona 16.06.2011. 17.21

    Varbūt pēc spēriena pa pēcpusi ZZS+SC saķēra “asfalta” slimību un tagad “kontūzija”?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 16.06.2011. 17.41

    makaroni – Ja ar ” spērienu pa pakļu” Tu domā varbūtējo Saeimas atlaišanu, tad SC var mierīgi atpūsties. Viņiem nekas nedraud, atšķirībā no pārējiem. SC elektorātam ir – jo sliktāk un absurdāk rīkojas viņu partija, jo labāk un viņiem tas ir saprotamāk :)))
    Palasi Delfi komentus – SC elektorātam, migrantam Vilnītis ir cietējs :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > buchamona 16.06.2011. 17.58

    Spēriens paliek spēriens neatkarīgi no atlaišanas rezultāta…:)
    lai gan- ja valstiski pieiet jautājumam, tad uz lietām jāskatās tā – cik balsu dabūs abas “kopienas” …domāju, ka jāsaspringst abām…:)

    /interesanti- cik IP adreses Delfos čato?:)/

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 16.06.2011. 18.10

    Es SC elektorātu par etnisku kopienu neuztveru, bet, laikam jau staļinisti arī var veidot savu kopienu? Droši vien..:)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > buchamona 16.06.2011. 18.18

    par etnisku kopienu neuztveru
    ———
    es neteicu – etnisku.
    Kopienas ar atšķirīgu informatīvo lauku, tā varētu teikt.
    Kā aprēķināja zanE, tie ir kādi 16 %

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 16.06.2011. 20.40

    rinķī apkārt _Ļoti jau nu nepatīk man tā lielā vienprātība :).._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    shoreiz viss var but pavisam vienkarshi, bez dubulta dibena un vienigie viltigi zemiskie noluki shiem aizgajejiem varetu but – tie censhas iespejami labi izskatities lai iespejami labu iespaidu par sevi atstatu.
    nu bet taa ari ir, vinji varetu uz ielas dejot un publikai tagad sviestmaizites dalit bet mes zinam kas vinji patiesiba ir, tapec, – ja labi zinam ka tie lidz shim uzvedas tad shads teatris no tiem ari ir vertejams ka liekuligs un ar zemiskiem nolukiem.
    lielakai daljai no vinjiem uz muzhu ir Kaina zimogs piere un jebkura sviestmaizite no vinjiem var saturet indi.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Roberts Gūtšmits 16.06.2011. 16.55

Nu ko.
anniņa rullē.
Pusotru gadu ilgais cītīgais darbiņš, rokot zem priekšnieka un gatavojot kompromatu mapīti par viņu, ir vainagojies ar panākumiem.
Tagad būsim paskatīties, kurš būs nākamais Knab šefs. Un nebrīnīšos, ja šī amata kandidātiem pirmā prasība, ko VIŅI stājoties amatā tagad izvirzīs, būs, ka potapovai ir jāizsniedz vilka pase … es vienkārši nevaru iedomāties, kā tagad kāds var būt gatavs nākt uz šo amatu, zinot, kāds čūsku midzenis viņu tur gaida ar Galveno Klaburčūsku priekšgalā …
Pilnīgi un kategoriski nepieņemama un nenormāla situācija, kad valsts iestādē ar operatīvās izmeklēšanas iespējām visu nosaka un kontrolē nevis valdība, vai Parlaments, bet gan viena politizēta un ambicioza blondīne ar šaubīgu biogrāfiju … cirks vienkārši! … :)

0
-13
Atbildēt

1

    Liga Riga > Roberts Gūtšmits 16.06.2011. 17.24

    Es neesmu šīs informācijas autors. Šī ziņa ir izlasāma KNAB mājas lapā.

    Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs patlaban nav izsludinājis pieteikšanos vakantiem amatiem.

    Avots: http://www.knab.lv/lv/knab/vacancy/ (skatīts 16.06.2011, plkst. 17.15)

    Ar interesi pasekošu, kas notiks ar darbiniekiem, kurus bija pieņēmis strādāt Normunds Vilnītis? Kā Jūs domājat, vai KNAB vecā un mūžīgi jaunā vadība Vilnīša pieņemtos darbiniekus atstās vai atlaidīs? Un, ja atlaidīs, tad uz kāda likuma pamata tas notiks? Vai tas notiks skaļi, publiski vai arī pa kluso, piemēram, sarunājot, iebiedējot?

    Tāpat ar interesi pasekošu, kada tagad būs KNAB komunikācija ar sabiedrību, no nozieguma cietušajiem, kādus augstus mērķus uzstādīs KNAB, kad Vilnīša nav? Vai KNAB beidzot ķersies klāt lietām par korumpētiem tiesnešiem un prokuroriem, valsts nozagšanu, kas nebija iedomājama bez korupcijas, piemēram, par Latvijas mazām un lielām dziednīcām, Rīgas Krematoriju un citām lietām, kas apaugušas ar bārdu, kas jau ir palikusi gara un sāk sirmot?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 16.06.2011. 16.53

AAAAAAAAAAAAA NETICAMI, BET TAS IR NOTICIS!!!
Laikam Vilnīša saimnieki ir ir izmisumā, vai arī Strīķei tomēr ir lielākas aknas un profesionālais atbalsts.Bet šo domino efektu tomēr iesāka Zatlers, cepuri nost.
Gaidīsim ko AAA tagad darīs!!?? Jo miers nebūs …..

+8
0
Atbildēt

0

Liga Riga 16.06.2011. 16.07

Vēršu ik viena uzmanību pāris būtiskiem jautājumiem:

LR likuma “Par valsts noslēpumu” 5.pants:
5.pants. Ziņas, kuras nevar būt valsts noslēpums
Aizliegts piešķirt valsts noslēpuma statusu un ierobežot pieejamību informācijai:
1) par stihiskām nelaimēm, dabas vai citām katastrofām un to sekām;
2) par vides, veselības aizsardzības, izglītības un kultūras stāvokli, kā arī demogrāfisko situāciju;
3) par cilvēktiesību pārkāpumiem;
4) par noziedzības līmeni un tās statistiku, korupcijas gadījumiem, amatpersonu nelikumīgu rīcību;
5) par ekonomisko stāvokli valstī, budžeta izpildi, iedzīvotāju dzīves līmeni, kā arī par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonām un darbiniekiem noteiktajām algas likmēm, privilēģijām, atvieglojumiem un garantijām;
6) par valsts vadītāju veselības stāvokli.
Ziņojumam par KNAB priekšnieka Vilnīša darbību uzlikta slepenība, informācijai par PAREX pārņemšanu ar ir slepenība. BET Šis likums AIZLIEDZ noslepenot minēto informāciju!!!
Tātad amatpersonas, kuras minētai informācijai uzlikušas slepenības zīmogu, t.i. to klasificējušas, ir rīkojušās pretrunā ar likumu “Par valsts noslēpumu”. Kas viņiem ir devis tādas pilnvaras un tiesības? Ir nekavējoši izvērtējama viņu pašu atbilstība ieņemamajam amatam!
Kāpēc ir nepieciešamas parlamentārās izmeklēšanas komisijas???
LR likuma Par valsts noslēpumu 12.panta (3) daļa nosaka, ka pieeja valsts noslēpumam un tiesības to izmantot savu amata (dienesta) pienākumu veikšanai, ja nav šā likuma 9. panta trešajā daļā noteikto ierobežojumu, pēc amata ir:
1) Valsts prezidentam;
2) Saeimas priekšsēdētājam;
3) Ministru prezidentam;
4) Saeimas deputātiem;
5) Ministru kabineta locekļiem;
6) Augstākās tiesas priekšsēdētājam;
7) ģenerālprokuroram;
8) valsts kontrolierim;
9) Nacionālo bruņoto spēku virspavēlniekam un komandierim;
10) Zemessardzes komandierim;
11) Satversmes aizsardzības biroja direktoram, Militārās izlūkošanas un drošības dienesta priekšniekam, Drošības policijas priekšniekam;
12) Latvijas Bankas prezidentam;
13) Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšniekam;
14) (izslēgts ar 29.03.2007. likumu);
15) tiesībsargam.
Savukārt šī paša likuma 12.panta 4.daļa nosaka, ka pieeja valsts noslēpumam un tiesības to izmantot savu pienākumu veikšanai ir Saeimas ieceltajām parlamentārās izmeklēšanas komisijām.
Valstī, kurā varu sagrābusi krimināli politiska mafija, ieceļot amatos tikai tai ērtus cilvēkus, noslepenojot vērienīgus noziedzīgus nodarījumus ar valsts budžeta līdzekļiem, nav cita ceļa noskaidrot PATIESĪBU kā vien izveidojot parlamentāras izmeklēšanas komisijas, kuru sastāvā ir tautas priekšstāvji.

+6
0
Atbildēt

0

kkristaps 16.06.2011. 15.49

Uz kādu brīsniņu KNAB vadītāja amatā vajadzētu iecelt divus kungus: Smitu un Vesonu. Esmu pārliecināts, ka Lembergam, Šķēlei un Šļeserim pret šiem kungiem ir dziļš respekts.

+3
0
Atbildēt

1

dro 16.06.2011. 13.56

Atbalstījusi ar saeimas juridiskā komisija.

+1
0
Atbildēt

4

    marčiks > dro 16.06.2011. 13.59

    Vispār var tikai apbrīnot Saeimas žiglumu, kad, atvainojos par prastumu, pakaļa svilst. Parasti ierasts tādas lietas marinēt mēnešiem un gadiem.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 16.06.2011. 14.04

    Derētu apkopot, populārā valodā pārtulkot un nopublicēt – kas un par ko – visus svarīgus saeimas balsojumus. Un speciāli akcentēt – pirms Zatlera paziņojuma par saeimas atlaišanu un – pēc.
    Vēl atsevišķī – visus iesniegtos likumprojektus, labojumus uc deputātu un komisiju darba rezultātus. Arī – pirms un pēc.
    Būtu liels palīgs rudenī izdarot izvēli.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.06.2011. 15.31

    betijacelmale. Tātad jau šodien ir “sausais atlikums” par spīti tiem, kuri “neredz” nekā pozitīva Zatlera lēmumā.
    Nākamais Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) priekšnieks, iespējams, varētu būt bijušais ģenerālprokurors Jānis Maizītis, tādu viedokli preses konferencē pauda tagadējais KNAB vadītājs Normunds Vilnītis

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 16.06.2011. 17.06

    Protams. Tagad ir īstais laiks iesniegt un nobalsot uz valsts sakārtošanu virzītus projektus. Tikai jāuzmanās, kā šodien ar ZZS priekšlikumu – par slēpto balsojumu atcelšanu. Un jāskaidro to cilvēkiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 16.06.2011. 13.06

Vilnītis bija jāatbrīvo, jo viņam, kā vadītajam bija jābūt spējīgam atrast formu, kā sastrādāties ar padotajiem, panākt to, lai viss darbotos. Vilnītis to nespēja, jeb netika galā ar saviem tiešajiem pienākumiem. Es redzu iemeslu tieši te, politika, reformas ir vienu pakāpi tālāk.

Tas arī nozīmē, ka jaunajam vadītājam būs tieši tās pašas problēmas, ar kurām būs jātiek galā.

Es īstenībā vairs neticu, ka KNABs varēt funkcionēt normāli, rūsa šo organizāciju ir saēdusi no iekšpuses un izpulēt to vairs nevar. Iekšējās intrigas, attiecību skaidrošana, stukačismu ir viegli “ielaist’, bet ļoti grūti “izravēt”. Tiklīdz Vilnītis nebūs, tas viss pagriezīsies pret kādu citu vai citiem

+2
-11
Atbildēt

3

    Una Grinberga > Ieva 16.06.2011. 17.41

    @Ķīps
    Ir kaut kādi organizatoriskie principi, kas vēsturiski pastāv iestādē. Neba jau Strīķe un Vilks protestētu, ja Vilnīša ieceres būtu, lai efektivizētu iestādes darbu un sasniegtu labākus rezultātus, jo visiem godīgiem darbiniekiem ir mērķis sasniegt labākus rezultātus, lai varētu “paspīdēt” politiķu un sabiedrības acīs.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > Ieva 17.06.2011. 16.56

    @Ķīps

    Pamatā piekrītu. Neskaidrs paliek tikai mērogs.

    Grūti spriest par “rūsas” reāli skarto laukumu, bet ir skaidrs, ka šāda problēma KNAB pastāv. Vai tā ir tik plaša, lai to izvirzītu par noteicošo, man tomēr paliek atklāt jautājums.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    lindamarisfam > Ieva 17.06.2011. 16.59

    @Nasing spešal

    Organizācijas tradīcijas var būt arī kontrproduktīvas; arī tad, ja paši darbinieki tās par tādām neuzskata un vispār ir cēlu motīvu vadīti.

    Es neuzskatu, ka Vilnītis bija labs vadītājs (cik par to varēja spriest no publiski pieejamās informācijas). Bet no šīs pašas informācijas ir skaidrs, ka KNAB ir hroniskas organizatoriskās problēmas. Varbūt pat no laikiem vēl pirms Loskutova.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 16.06.2011. 12.54

Jaunups: SC jānāk valdībā bez kontrolpaketes, nepretendējot uz premjera un atsevišķu ministru amatiem
_____________________
Žetons Jaunupam no manis par atklātību, un maiss ar žetoniem no Vienotības konkurentiem. Var tikai apbrīnot, ar kādu neatlaidību Vienotība rok sev kapu:))

+8
-3
Atbildēt

0

ievuliitis 16.06.2011. 11.23

Kad šis darbiņš būs padarīts, ko darīsim ar KNAB darbiniekiem, kas atbalstīja Vilnīti? Vai ir jau noskaidrots, kurš ir vainīgs pie informācijas noplūdes pirms 3 “skaistuļu” kratīšanām?

+12
0
Atbildēt

2

    kkristaps > ievuliitis 16.06.2011. 11.57

    Man šķiet, ka pludināja kāds no Temīdas kalpiem. Protams, pastāv arī citas iespējas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > ievuliitis 16.06.2011. 12.22

    Neko nedarīsim ar tiem darbiniekiem, lai dzīvo, tā ir tāda d..ā līdēju suga, kas atbalstīs un klanīsies jebkuram priekšniekam, Latvijā diezgan izplatīta, bet, tikko kā viņš vairs nebūs priekšnieks, sāks klanīties nākamajam.
    Vilku gan vajadzētu paņemt atpakaļ.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Uldis Kaldre 16.06.2011. 10.58

Patreiz ir tāda sajūta ka zzs izliekas par taisnīguma un tiesiskuma atbalstītājiem, bet tikai līdz brīdim, kad sanāks jaunā Saeima, kur zzs+sc cer savākt vismaz 51 balsi. Un tad jau valsti vadīs nevis 100 gudrās galvas, bet divas samērā atsaldētas pieres – urbanovičš un lembergs. Kā jums tas?

+4
0
Atbildēt

0

silvija_vitina 16.06.2011. 10.15

Nu bet ZZS tagad ir jābūt baltiem un pūkainiem! Protams, ZZS ir pret korupciju, pret nesaimnieciskumu, pret valsts iestādes rīcībspējas ierobežošanu, pret rīcībnespējīgu vadītāju, pret-pret-pret! o, Jā! un PAR tautas labklājību visvisādās izpausmēs! Laika vairs nav daudz.

+11
0
Atbildēt

0

mary75 16.06.2011. 09.50

Piekrītu Andrew, izskatās, Vilnītis izrādījies nepietiekami slīpēts, tāpēc, iespējams, to “uzmetīs”.
Naivi būtu ticēt, ka ZZS balsos pret Vilnīti, lai vietā ieliktu vadītāju, kas sekmīgāk cīnīsies ar korupciju.
Pat, ja ZZS un V par kādu lietu it kā sakrīt viedoklis, motivācija rīcībai vienmēr būs katram sava.
Un,par to varēs pārliecināties, kad meklēs Vilnītim aizvietotāju.
Manuprāt, Lemberga domu gājiens apmēram tāds – vēlētāju vairākums pret Vilnīti, bez tam Vilnītis galīgs impotents, nu, tad lai arī iet, pēc vēlēšanām kopīgi ar SC atradīsim labāku, tad jau būs pilnīgi vienalga, ko domā tauta.
Vilnītis nav tik svarīgs, kā savs prezidents, tas var mēģināt neiesēdināt, bet, apžēlot var tikai prezidents.

+9
-1
Atbildēt

1

    Aivars Krauklis > mary75 16.06.2011. 10.28

    Pašlaik biedrs Saimnieka kungs izskatās krietni sanervozējies. Tādā stāvoklī reti kurš spēj adekvāti reaģēt, bet šis nepavisam, nu ir vīrelim tāda vājā vieta, kam gan negadās. Ja nervozitāte pāries, nebrīnīšos, ka kabatas partija pillā sastāvā nobalsos par kādu nebūt Jutu vai citu šiem piedāvātu korupcijas lamātāju. Jo saimnieks būs apjēdzis, ka tieši no tādiem viņam nekas nedraud. Netīkamu troksni viņš gan panes vāji, bet te tik slikti, lai nespētu atšķir suņus, kas skaļi rej, no tādiem, kas var arī iekost.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

mxblack 16.06.2011. 09.35

Notikumi uzņem apgriezienus. Ir cerība ka beidzot sāksies valsts sakārtošana. Ir kritusi viena no korumpantu shēmām. Diemžēl tādu vēl ir ļoti daudz. Arī ofšoru izslēgšana no spēles būtu liels solis uz priekšu. Gaidām tālākos notikumus. Tagad vārds ir Saeimai. Pozitīviem lēmumiem tagad ir pats labākais laiks, jo neviena partija negrib zaudēt savus vēlētājus. Arī Lembergs ir pamatīgi “apķēzījies” mēģinot diskreditēt Latvijas Valsts Prezidentu, bet Šlesers sēd uz karstas plīts. Viss notiek.

+10
-1
Atbildēt

8

    mary75 > mxblack 16.06.2011. 10.15

    No vienas puse – apķēzījies, normālu cilvēku priekšā, bet, tie jau arī līdz tam zināja, kas ir Lembergs.
    No otras puses – pateica taisni to, ko gribēja dzirdēt viņa elektorāts, kura vairākums, acīmredzot, nopietni uztver visus tos murgus, un kuram nešķiet, ka tas bija pārāk zemiski un pretīgi pat priekš Lemberga, šai te publikai tāds līmenis ir pilnīgi ierasts un saprotams, un Lembergs ir varonis.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 16.06.2011. 11.30

    Un vēl – nav jādzīvo ilūzijas, ka lietas sakārtosies bez mūsu līdzdalības. Labi, Vilnītis būs prom. Vai trūkst viņa tipa, profila (sauciet, kā gribat) juridisku izglītību baudījušu pretendentu, kam valsts ir, atvainojos, pie …, bet taisnība tam, kas vairāk maksā. Ir aktīvi jāseko gan nākamo pretendentu atlases procesam, gan citiem notikumiem.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    marčiks > mxblack 16.06.2011. 13.29

    @dzeris

    Es domāju, ka ar ZZS elektorātu ir mazliet sarežģītāk; lielākā daļa, protams, ir drīzāk labās, nekā sliktās domās par Lembergu. Taču vienlaikus ~70% ZZS vēlētāju atbalstīja Zatleru Valsts prezidenta amatā, saskaņā ar pašas ZZS pasūtītu aptauju. Respektīvi, viņam ir autoritāte arī ZZS vēlētāju vidū. Daļa, protams, akli tic visam, ko Lembergs saka, taču ne tuvu ne visi. Un Lembergs to saprot, tāpēc arī tagad vērojama tāda ārdīšanās. Man personiski ir radies iespaids, ka Lemberga nometne pašlaik ir visai apjukusi un nobijusies. Viens piemērs – NRA šodien atsauca nesen publicētu informāciju par Lilitu Zatleri (sk. http://zinas.nra.lv/viedokli/portals-nra-lv/49679-atsaukums.htm ), kas liecina par to, ka “antisorosīti” vairs brīžiem īsti “nefiltrē”, ko dara; līdz šim viņi pratuši melot tā, lai formāli nebūtu, kur piesieties.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > mxblack 16.06.2011. 13.39

    Tu tak atceries, kā bija ar to aptauju (ja mēs runājam par vienu un to pašu aptauju)? Tur bija vairāki nosauktie un aptaujātiem bija par katru jāsaka “jā” vai “nē”. Neatceros, kam tur toreiz bija vairāk un kam mazāk, bet kopsummā tās balsis uzrādīja vairāk par 200 % Tātad apgalvojums par 70%, nepieminot, ka tiem cilvēkiem ļoti pieņemami bija arī citi personāži ir ļoti nekorekts.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    marčiks > mxblack 16.06.2011. 13.49

    @betija

    Jā, tur varēja vienlaikus atbalstīt vairākus kandidātus – Lembergam un
    Sudrabai arī bija tie paši 70%. Vienkārši, ja ZZS elektorātam vienlīdz labi ir gan Lembergs, gan Zatlers kā Valsts prezidents, tad, abiem mīluļiem sākot savstarpēji konfrontēt, ir loģiski, ka arī elektorāts šķeļas. Nesaku, ka tāpēc ZZS zaudēs pusi vietu nākamajā Saeimā, bet kaut ko zaudēs gan. Nu nav tā, ka vēlētāji ir vai nu “melni”, vai “balti”, tas ir, vai nu kvēli Lemberga fani, vai kaismīgi cīnītāji par godīgumu / tiesiskumu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > mxblack 16.06.2011. 13.57

    Nu es jau, dabiski, tā nedomāju par pilnīgi visu elektorātu, droši vien, tur ir arī tādi, kas pat nezina, ka ZZS ir tikai Lemberga instruments, un tic, ka viņi ir “par zemniekiem”, utt., bet, vairākumam, manuprāt, galvenais faktors ir Lembergs.
    Tas, ka tur valda zināma panika, un Lembergs aizrunājies mazliet par tālu, tas gan fakts.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > mxblack 16.06.2011. 18.03

    Tev, Džeri, īsti nav taisnība, jo zinu, ka starp Lemberga elektorātu ir arī patiešām inteliģenti cilvēki, kuriem šie viņa murgi var galu galā sākt šķist aizdomīgi. Ir cerības. ;) Ventspilī ir 80% Lemberga atbālsta jebkurās vēlēšānās. Tas ir apmēram 40 000 balsu. Tā faktiski ir arī lielākā elektorāta daļa.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > mxblack 17.06.2011. 09.35

    Džeri, piekrītu šoreiz Tev, jo cik nu man bijusi neliela saskare ar ZZs vēlētājiem, gan lauku, gan arī pilsētu, tad tie izrādījās nevis par zemniekiem vai zaļajiem, bet par… Lembergu! Tagad visma tie būs pārdomājuši, jo tomēr jau iespaids būs no šī Anglijas tiesas lēmuma, bez tam tomēr jau sāk arī domāt, ja viņiem sāk stāstīt par patieso Ventspils saimnieku, un kur šis saimnieks ņem naudu! Domāju, ka būs mazāk ZZS vietu saeimā!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 16.06.2011. 09.15

Kāds prieks! Oligarhi nobērēti, nu arī pēdējais korupcijas bastions tūlīt kritīs, ar to maitu korupciju ir cauri! Ja Saeima pasteigtos, visa tauta varētu pa Jāņiem laimē diet.

+5
-5
Atbildēt

0

kkristaps 16.06.2011. 09.01

Un ko par šo pavērsienu teiks trūcīgā peldkostīma misene? Vilnītim būs dir$ā darbs un materiāls… nemaz nerunājot par iespēju tapt apsūdzētam krimināllikuma pantu pārkāpumos. Sic transit gloria mundis.

+5
0
Atbildēt

0

ltvpanorama 16.06.2011. 08.41

lēmums jau labs..bet cik ilgam laikam bija jāpaiet un cik s.. bij jānoražo, lai šo cilvēku atlaistu (nerunājot nemaz par viņa iecelšanu)..un māc aizdomas, ka aizkulises saimnieki piekrīt viņa atlaišanai ne jau par to, ka viņš ir slikts vadītājs, bet par to, ka nespēja līdz galam ” nomenedžēt” procesus un birojs neskatoties uz viņa darbību, joprojām ir rīcībspējīgs..

+11
-2
Atbildēt

1

    putekliic > ltvpanorama 16.06.2011. 08.57

    Taisnība – kratīšana pie 3 oligarhiem Vilnīša atvaļinājuma laikā parādīja, ka viņš vairs neko birojā nekontrolē (kaut gan noteikti bija informēts par plānoto akciju) un tāpēc viņu oligarhi norakstīja kā nolietotu priekšmetu. Arī “jaunās politiskās situācijas” loģika to prasīja. Tāpēc, protams, nav nekādu ilūziju, ka 3A pēkšņi būs atmetuši domu par KNAB sagraušanu vai sliktākajā gadījumā – neitralizēšanu.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

putekliic 16.06.2011. 08.39

ZZS noslaucīja kājas gar Vilnīti un kā sūdainu lupatu izmeta mēslainē. Te nu bija “samaksa” par uzticīgu kalpošanu!

+26
0
Atbildēt

5

    andrisskrastins > putekliic 16.06.2011. 09.28

    Nedomāju ka ZZS ir izvēle. Pie visa vainīgs Zatlers.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > putekliic 16.06.2011. 11.21

    Vainīgs?
    :))

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > putekliic 16.06.2011. 16.58

    Diemžēl tā ir maza Vienotības uzvara un tad tikai uz “zināmu laiku”..līdz nakošām vēlēšanām!Neba saskanieši un lembergieši ir ieinteresēti KNAB vadības grožus pilnībā uzticēt J.Strīķei,jo tas taču varētu apdraudēt viņu un citu tamlīdzīgu darboņu “rūpalu”
    Vilnīša noņemšana tā ir gan sava veida “kompensācija” Vienotībai par Jansonu un Bērziņu,gan līdzeklis acu aizmālēšanai priekš saviem ZZS un SC velētajiem,kuri zaudēja uzticību par Šlesera gadījumu !
    Priecāties un līksmoties vēl ir pāragri,līdz J.Strīķe nebūs kā pilvērtīga KNAB vadītāja !

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Life Quality Managem > putekliic 16.06.2011. 17.57

    Visticamak, ka viens no pirmajiem jaunās SAEIMAS darbiem būs ielikt “īsto” KNAB šefu :))

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > putekliic 16.06.2011. 23.09

    Video par tēmu:
    http://youtu.be/5ZyZbZBeOkA

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam