Šlesers: KNAB jāpievieno Drošības policijai

93

Komentāri (93)

inese773 18.08.2010. 20.08

Kurs gan cits cilvēks ir visā pasaulē, kuram ir lielākas politiskās ambīcijas kā kungam Aināram. Ar minimālu izglītību tikt premjera godā. Jā, tikai godā, jo to darbu darīt “cienījamais” kungs spējīgs nav un nebūs nekad. Ja Ainārs kļus par premjeru, tad ministriem visiem jābut ābečniekiem, jo nedrīkst taču ministri būt gudrāki par premjeru. Es tikai brīnos kā Andris varēja tik lielu krupi norīt un un palikt Aināriņam tik tālu iepakaļ. Ainārs nr. viens Rīgā un Andris nr. viens tikai Zemgalē – pavisam mazākajā no vēlēsanu apgabaliem. Kas tas par milzu kritienu trīsreizējam premjeram.

+2
0
Atbildēt

1

    austrisv > inese773 19.08.2010. 06.11

    Šlesim aiz muguras ir vairākas rokas , kas viņu bīda ar to vienkāršo iebildi, ka Šlesers taču vēl nav bijis premjers: tātad spējīgs, jo nav taču pierādīts pretējais!
    Kam vēl aiz muguras ir katoļu priesteri un Ļedjājeva banda!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

reksa 18.08.2010. 19.28

Šlesers ir jāpievieno cietumam.

+1
0
Atbildēt

0

asmanis8 18.08.2010. 16.19

Katra stulbība ko atslēdznieks pauž, nodrošina tam 3 virsrakstus ikvienā portālā. Stendža zina savu drēbi.

+3
-1
Atbildēt

0

andrisskrastins 18.08.2010. 15.08

KNAB izveidoja tieši tāpēc, lai tas būtu ārpus esošo resoru loka – tieši šīs pašas KORUPCIJAS dēļ. Jo mūsu policija ir pamatīgi korumpēta, un tāpēc nekāda apvienošanās nevar notikt a priori. Nākošais jautājums?

+5
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 18.08.2010. 14.34

to Andrejs Zviedris
Bet tādiem jau nav dzīves pieredzes, tādi tikai pēc grāmatām prot strādāt un risku neuzņemas. Vai mums šobrīd tāds ģeld?
———————–
Sešus gadus Latvija dzīvoja pēc maskačkas truliķa, neizglītota, nekaunīga, melīga un zaglīga deviņdesmito gadu Maskavas elitāro gej klubu mīluļa, čekas ziņotāja, Šlesera ekonomiskās programmas “gāzi grīdā”. Rezultāts, lūgums starptautiskiem aizdevējiem pēc kredīta 7,5 miljardu Eiro apmērā un sūdu jūra, kas tagad Dombrovska valdībai jāizstrēbj.

+4
-1
Atbildēt

0

anita_brauna 18.08.2010. 13.01

Dexters: Šlesers būtu jāpievieno strīpainajiem uz mūžu!!!

+1
-1
Atbildēt

0

dro 18.08.2010. 13.00

ombros, Personalatlase
Nestrīdieties, jums abiem taisnība:)

+3
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 18.08.2010. 11.37

to Personalatlase
ai, labi, labi… esmu stulba un galīgi neaptēsta!
——————–
Tu esi vienkārši viens no šlesera ziliem jauniešiem, skribentiem. Meklē jau laicīgi sev citu saimnieku, jo šis ir pēdējais gads, kad tas mūdzis vēl zīmējas un plātās. Turpmākie gadi tam paies jautrā kompānijā, primadonnas statusā, cietumā.

+9
-1
Atbildēt

1

    dro > raimonds_bossltd 18.08.2010. 12.13

    ai, labi, labi… esmu stulba un galīgi neaptēsta!
    __________________
    Tu esi vienkārši viens no šlesera ziliem jauniešiem, skribentiem.
    ===================
    Manuprāt gan viens, gan otrs:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Imants_J 18.08.2010. 11.33

TAS,KURŠ IEKLEPOJIS ŠLESERAM AUSĪ AUGSTĀKMINĒTO IDEJU, NAV BIJIS PĀRĀK TĀLREDZĪGS. IZSKATĀS, KA VIŅŠ PATS TO BŪTU VARĒJIS IZZĪST NO PIRKSTA. JĀ, TIKAI STRĪĶE (TPU, TPU, TPU) IR NOTURĒJUSIES SAVĀ POSTENĪ. CIK DAUDZ JZU AIZVĀKTO UN NOKOSTO…

+4
0
Atbildēt

0

mincitis888 18.08.2010. 10.53

Personālatlasei
Esmu jau vairākkārt ziņojusi DP par uzņēmumiem, kuros darbinieki strādā bez līgumiem!!!!
—–
Atļaušos pasmaidīt:) Ne nu sūdzējies, ne ko, ja būtu kaut cik ne cik kompetenta, tad sūdzētos VIDam:)

Izskatās, ka raksti vienalga ko un vienalga kam:) Tas, ka sēdi te diennaktīm liecina, ka savu amatu pildi pavirši, esi viena no valsts iestādes atsēdētājām.
Otrs variants, esi profesionāla gaisa jaucēja, raksti rakstīšanas pēc, vienkārši, sarunas uzturēšanai, tautā to sauc par muļķa laišanu. Savādi tikai, ka daudzi nopietni, zinoši komentētāji uzķeras uz tavu niekošanos:)
Labākajā gadījumā, tu dzīvo nereālā, izdomātā pasaulē, sliktākajā gadījumā-esi apmaksāta ūdens duļķotāja!

+13
-1
Atbildēt

3

photocom 18.08.2010. 10.13

Jā spiež šloseram plecos un galvā
zvaigznes
uz fsb pagoniem..nez
ģenerālis jau laikam

+6
0
Atbildēt

0

anete_raugule 18.08.2010. 10.07

Ierosinu apvienot Šleseru un Centrālcietumu, t.i. pirmo pievienot (ievietot) otrajā. Tas samazinās valsts izzagšanu un jūtami palīdzēs uzlabot valsts finansiālo situāciju.

+13
-1
Atbildēt

0

itommy_ 18.08.2010. 10.03

No JL par smagiem pārkāpumiem padzītais Dans Titavs Telegrāfā prognozē, ka nākamo valdību veidos SC, ZZS un PLL. Ja tādā gadījumā par premjeru kļūs Lembergs, viņam šā vai tā būs vaajadzīgs spēcīgs represīvs orgāns, kurš izskauž valsts izzadzējus. Nedomāju, ka viņš tā viegli atteiktos no tādas profesionāles kā Strīķe, pat ja apvienos DP un KNAB (nevis pievienos). Savukārt ja atkal pie stūres nonāks kāds tās vai citas krāsas ļurba, tad var sagaidīt visādus brīnumus ar drošības struktūru “reformām”. Bet Šlesers nebūs premjers, ja vien SC un PLL nedabūs 51 balsi, kas ir maz ticams.

+3
-6
Atbildēt

14

    dro > itommy_ 18.08.2010. 10.06

    Nedomāju, ka viņš tā viegli atteiktos no tādas profesionāles kā Strīķe
    _________________________
    Ak kungs! Šāds atklājums tikai ģēnija spēkos:)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > itommy_ 18.08.2010. 10.13

    Andrej, kā sauca to čūsku kas apēd pati sevi:) Ne jau Aivars Lembergs. Jeb Lemberga pirmais solis būs izskaust savu ģimeni? Pats liecinās?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 18.08.2010. 10.27

    Zviedri!
    Tu mani pārsteidz, jo daudzkur es Tev piekrītu, bet ne jau lemberga slavināšanā!
    Kāds represīvs orgāns gan būs nepieciešams lielajam zaglim, kurš pats nozadzis valsti! Tātad lielie zagļi amatos tiks celti, bet tie zagļi ķers mazos zagļus! vai tā?
    Lielajiem zagļiem Lembis klāt neķersies, jo pats ir galvenais līderis apzagt valsti!

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    kika,kiki,banija > itommy_ 18.08.2010. 10.29

    Strīķe zagļus neapkalpo. Iegaumē.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 18.08.2010. 10.38

    Lembergu es minu tikai kā prototipu tam, kādam jābūt nākamajam premjeram, domājot pārvaldības kapacitāti. Ja visā valstī ir tikai viens saimniecīgi spējīgs vadītājs un tas pats ir Lembergs, nu tad – ko lai dara? Ja atradīsiet labāku un tauta dos jums mandātu viņu iecelt par premjeru – uz priekšu!

    Titavs pilnīgi pareizi uzsver, ka ar godīgumu vien valsti pārvaldīt nevar. Jūs esiet izmetuši Titavu, nobāzuši Ēlerti, aizdzinuši spējīgos ekonomistus, bet par zicfīreriem salikuši ļurbas. Ko jūs ceriet panākt?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    kika,kiki,banija > itommy_ 18.08.2010. 10.51

    Lembergs labs saimnieciskais vadītājs? Nu piedodiet.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 18.08.2010. 14.04

    A, Zviedri! vai tiešām arī Tu esi Lemberga stipendiāts, ka tā viņu apjūsmo?
    Citādi esi tīri sakarīgs cilvēks!
    Esmu pilnīgi droša, ka Lembergs nav vienīgais “saimniecīgi spējīgs vadītājs un tas pats ir Lembergs, nu tad – ko lai dara?”!
    Varbūt viņš ir kaut kas cits: smagos kriminālnoziegumos apsūdzētais mazais vīriņš ar hūti!
    Nav jau grūti būt labam saimniekam tādā ostā, kā Ventspils!!! Kā mēs visi zinām, tad osta pieder pašvaldībai, un tas nu gan nav pareizi. bez tam zinu, ka Ventspils osta PSRS laikos bija otra lielākā osta PSRS, jo tur bija piereģistrēta arī LK un VN un citi lieli uz’ņēmumi, kuri tagad kaut kā ieslīdējuši Lemberga un viņa bērnu īpašumu sarakstā! Vai tagad Lembis cielē uz lielajiem Latvijas uzņēmumiem, ka tā grib premjerēt, vai arī vienkārši vēlas izbeigt savu krimināllietu???

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 18.08.2010. 14.10

    Katru reizi, kad redzu Valdiņu intervijās, domāju – bet ja mūs vadītu kāds ar cietāku tvērienu un lielāku vadības pieredzi? Man tā vien šķiet, ka viņš ir nu tik godīgs, ka nekad nav šņabi noprovējis un mušu nositis. Bet tādiem jau nav dzīves pieredzes, tādi tikai pēc grāmatām prot strādāt un risku neuzņemas. Vai mums šobrīd tāds ģeld?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    anete_raugule > itommy_ 18.08.2010. 14.21

    Es savukārt domāju, ka bez godīguma pārvaldīt valsti nedrīkst.

    Visi saimnieciski spējīgie vadītāji ar Šleseru un Šķēli jau pietiekami ilgi bijuši pie stūres un vadīja šo valsti ar minimālu godīgumu un maksimālu izdevīgumu. Rezultātā esam tur, kur esam. Saprotu šoferu dēlus un citus, kas barojas no siles un krīzi nejūt. Tiem, protams, jāturpina balstot par saviem maizes devējiem. Pārējie laikam ir mazohisti – viens vaigs zils nodaudzīts, bet gatavi pagriest vēl otru.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 18.08.2010. 14.45

    Protams, es piekrītu – tie nav labi, kuriem pie pirkstiem pārāk daudz līp klāt. BET !!! Ir totāla pakaļa valstī, un nav par ko priecāties. Šādi turpinot, uzlabojumu nebūs. Šķietamie uzlabojumi ir tikai īslaicīgas kredīta sekas. Tiklīdz vairs neaizdos un būs jāsāk atmaksāt – vāks!!! Steidzami jāsavelk jostas kara režīmā un viss jāmobilizē eksporta radīšanā. Bet ar šādu izvazāšanu, kas tagad notiek, un ekonomiku bez plāna, nekur tālu neaizbrauksim. Vajag spējīgu vadību. Dodiet spēcīgu līderi! Atrodiet tikpat spēcīgu kā xxx, tikai godīgu. Kur ir, dodiet šurp!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    anete_raugule > itommy_ 18.08.2010. 15.12

    Sākas! Pārāk daudz līp pie pirkstiem – lieliska atruna. Tie, kam līp maz, vai ne pārāk daudz, ir ok? Varu saderēt, ka arī minētajiem kungiem tavs pārāk daudz nemaz tik daudz neliekas. Gribas arvien vairāk, un tur jau ir tā problēma.

    Sūdzības par valsts izvazāšanu vari aiznest uz PLL. Pietiek palasīt par pēdējām Flika afērām, lai saprastu, ka minētie kungi ir pirmajās rindās.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 18.08.2010. 17.14

    Zviedri!
    Ko līdz uzņemties risku, kā Lembis izzaga ostas uzņēmumus, un tagad par lielo naudu algo advokātus un maksā deputātiem, lai tie pieņem vajadzīgos lēmumus(te domāju izmēzt Maizīti no ģenprokurora vietas un TM)
    Kāds tur tvēriens, ja tikai nupat esam pārstartējuši kopprodukta struktūru- sākam ražot, ne aizņemties no zviedriem un tērēt, pie tam uzspļaujot tiem aizdevējiem!
    Un galvenais, vai kāds no bijušajiem šeftmaņiem- premjeriem ir uzņēmies to atbildību par valsts novešanu līdz bankrotam????
    Un te nu slava un gods godīgam premjeram, kurš iztiek bez vadības līgumiem pie algas un saņem premjeram neatbilstoši zemu algu! Domā, ka Lembis spētu dzīvot no 1900 Ls algas uz papīra??? neticu, jo viņš pat neiztika ar lielāku algu kā Ventspils mērs, bet izzaga LK, VN un gan vēl citus ostā reģistrētus uzņēmumus. Lemberga alkatība nav mazāka par pārējo oligarhu milzu apetīti!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 18.08.2010. 17.24

    Nu es gan to kopprodukta struktūras izmaiņu neredzu… Par to tad arī ir vislielākā sāpe. Igaunijā IKP 3,5 procenti plusos, mums 3,9 mīnusos. Mēs nespēsim spēji pacelt eksportu, ja nerīkosimies pēc kāda speciāla plāna. Tāds ir Ošlejam, ok, lai kāds cits nāk ar ko labāku… izskatīsim. Bet ir vajadzzīgs plāns! Lai jau premjers saņem kaut 10 000 mēnesī, nav žēl. Bet lai darbs ir reāls, nevis tikai spēku un laika patēriņš bez tolka.

    Un Lembergs jau neizzaga ostu. Viņš, iespējams, privatizēja. Un tur tad bija daudz purnu, kuri palīdzēja (pieļauju, ne par velti)… Nebūt ne tikai no ZZS…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > itommy_ 18.08.2010. 19.47

    Ar tiem “oikonomiskajiem plāniem” ir tā – kāds plāns var dot īslaicīgu rezultātu, bet ja sabiedrības vērtību sistēma nemainīsies, tad nākotnē šā vai tā viss saies grīstē. Tikai palielināsies ticība plāniem.

    Es piekrītu, ka ar godīgumu vien ir par maz. Tomēr bez godīguma iznākums būs vēl sliktāks. Godīgums tomēr virza uz sabiedrības vērtību sistēmas maiņu, kas ir daudz svarīgāk par īslaicīgajiem “oikonomiskajiem plāniem”.

    Bet protams, gribētos kaut ko vairāk par pliku godīgumu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 18.08.2010. 10.01

Ainār, kā tu nesaproti, ka paliec arvien komiskāks?! :)

+6
-1
Atbildēt

0

dro 18.08.2010. 09.54

KNAB jāpievieno Drošības policijai…
_______________________________
un baznīcu šleserjugendam:)

+11
-2
Atbildēt

1

Liga Riga 18.08.2010. 09.53

Piebildīšu, ka, paldies Dievam, ka mans bijušais studiju biedrs Juris Radzevičs nerunā tādas muļķības kā Ainārs Šlesers. Mūsu valstī vēl ir daudz korupcijas pieminekļu, kas pēc likuma jāapkaro KNAB. Drošības policijai ir citas funkcijas, piemēram, nosargāt, lai teroristu pašnāvnieki neuzspridzina Daugavas HES. Par to pat policijas virsnieki satraukti, ka mums pārāk maz izglīto sabiedrību sājos jautājumos. Bet vajadzētu. Ja mūsu partijas apvienība Atbildība tiks ievēlēta Saeimā, mēs naudu tam piešķirsim.

+2
-4
Atbildēt

3

    austrisv > Liga Riga 18.08.2010. 10.24

    Vai tas tas pats Šlosera J. Radzēvičš?Ja tā, tad tas Radzēvičš jau arī ir īsts korupcijas piemineklis!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Liga Riga > Liga Riga 18.08.2010. 10.40

    Tagad J.Radzevičs ir Rīgas domes izpilddirektors. Redzēsim, vai viņš atbalstīs manas vadītās Latvijas Ugunsapbedīšanas asociācijas priekšlikumus kapu saimniecības sakārtošanā. Šobrīd, manuprāt, aktuālāks ir jautājums, lai neatkārtotos 2006. gada Saeimas vēlēšanu scenārijs, kad 2006. gada 3. novembrī Augstākā Tiesa nolēma, ka 2006. gada vēlēšanu pozitīvisma kampaņas bija nelikumīgas, bet tiesai trūka būtisku pierādījumu, lai pieņemtu lēmumu par vēlēšanu rezultāta anulēšanu. Jau tagad runā, ka oligarhi izlēmuši, kas tiks un kas netiks Saeimā. Tātad vēlēšanu rezultāti tiek falšificēti. Jautājums, kā to pierādīt? Varbūt jau tagad jāvāc pierādījumi priekš tiesas, bet rudenī, kad atkārtosies 2006. gada scenārijs, tad novest lietu līdz galam tiesā. Ar visiem savāktiem pierādījumiem. To pēc likuma var darīt ikviens Saeimas deputāta kandidāts. Tātad arī es, Vilors Eihmanis kā deputāta kandidāts no politiskās apvienības “Atbildība” (9. numurs).

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Liga Riga 18.08.2010. 11.05

    Kādas, kādas asociācijas?..Lai Dievish nogrābstās..tas ir sarkasms jeb nopietni domāts?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

Janis 18.08.2010. 09.53

Ja viņš to no tiesas domātu, tad būtu skaidrs, ka viņš nesaprot atšķirību starp šīm iestādēm, kaut tā ietverta jau nosaukumā, attiecīgi cilvēkam, kas pretendē uz premjera amatu tāda nekompetence nav piedodama.

Bet viņš to domā, jo tā viņam ir izdevīgi.
Un patiesībā tas nav nekas jauns – šī ideja izskanēja jau tad, kad Loskutovs cīnījās ar Kalvīti, ja ne agrāk.

+11
-2
Atbildēt

0

LR Aizsardzības mini 18.08.2010. 09.49

Šeit izpaužas atslēdznieka vissziņa par dažādu drošības strūktūru darbību. :) DP nodarbojas ar pretizlūkošanu, Smirnovu un Kažu aizturēšanu, gadījumos kad tie grauj LATA tēlu un blogeru izķeršanu. KNAB ir kas līdzīgs OBHSS ( ja pareizi atceros nosaukumu ) un nodarbojas tieši ar korupcijas apkarošanu. VID nodarbojas ar nodokļu nemaksāšanām, naudas atmazgāšanām un citām atslēdzniekiem un mākoņvīriem tuvām nodarbēm, kat gan arī KNAB to dara, tāpēc jau Loskutovs tagad ir Vienotībā. :)

+14
-2
Atbildēt

0

marčiks 18.08.2010. 09.49

Vai pašu Šleseru kopā ar PLL un SC nevarētu pievienot KFPSR, tfu, Krievijas impērijai, tfu, nu labi, vārdu sakot, tai Putina Krievijai, lai vienreiz beidzot cilvēki justos kā mājās un beigtu te maitāt gaisu.

+21
-3
Atbildēt

1

    ltvpanorama > marčiks 18.08.2010. 11.14

    esmu pārliecināts, ka bez Šlesera labsajūtas, viņam nonākot tik mīļās kultūrekonomiskās vides šūpulī, mēs palikušie, arī iegūtu – un tas būtu ievērojamu valsts līdzekļu ekonomija nākotnē, daudz daudz lielāka kā šo kantoru apvienošanas rezultātā :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

varbūt ka tā 18.08.2010. 09.47

normāla prasība, tikai bauri no Vienotības ieskaitot prezidenti Kalvīti savā laikā par šo tēmu apmētāja ar dubļiem un grāva valdību

+1
-15
Atbildēt

1

    austrisv > varbūt ka tā 18.08.2010. 09.53

    Bimbo! Tu gan jocīgi esi uzrakstījis šo teikumu! sākumā nevarēju saprast šo: prezidenti kalvīti!????/

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Liga Riga 18.08.2010. 09.46

Savukārt es kā Saeimas deputāta kandidāts no saraksta Atbildība (9) domāju, ka nevis KNAB jāpievieno Drosības policijai, bet Drošības policiju jāpievieno KNAB. Tādu pārliecību man dod pieredze, ko esmu guvis strādājot un palīdzot cilvēkiem nelaimē biedrībā “Par godīgumu tiesu varas sistēmā “Temīda””.

+2
-10
Atbildēt

3

    Ziemelnieks > Liga Riga 18.08.2010. 09.58

    Piekrītu, tas skan daudz sakarīgāk, ka DP jāpievieno KNAB…atkal mediji izceļas, vai Šlesers!!

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Dace Buile > Liga Riga 18.08.2010. 10.51

    neviens nevienam nav jāpievieno, katram vienkārši ir jādara savs darbs, konkurence veicina progresu.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > Liga Riga 18.08.2010. 11.17

    ja nu kaut ko vajadzētu apvienot tad tā būtu ekonomikas un finanšu policija..un pie reizes varētu no Drošības policijas ekonomisko bloku pārcelt uz turieni..KNABam būtu jānodarbojas tikai ar korupcijas apkarošanu..protams ka visiem kantoriem būtu jāsadarbojas jo kur ir ekonomikas noziegumi tur ir korupcija un otrādi

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

andris902 18.08.2010. 09.45

….nu, ir gan auns!…bet, lai tik runā!…jo vairāk izpaudīsies, jo vairāk muļķību sarunās…un vēlētājiem vieglāk!….

+19
-2
Atbildēt

1

    dro > andris902 18.08.2010. 10.34

    Nav jau diez cik gudrs – elementāras izglītības trūkums, toties kas par ožu! Kā hiēnai!:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

austrisv 18.08.2010. 09.42

Nu jā, Drošibas policija ar reiniku priekšgalā vienmēr ir iztapusi premjeriem, un pildījusi viņu personiskās pavēles. Piemēram: kalvītis sūtīja Reiniku noskaidrot Vidiņas kundzes rakstīto vēstuli viņam, kurā viņa kritizēja Kalvīša darbību!
Tagad arī Šlosis gribēs sevun savām iegribām pakļautu dienestu, kas darīs visu ,ko viņš liks.
Bet ko gan var gribēt no tik mazizglītota cilvēka, kāds ir Šlesers!

+23
-3
Atbildēt

2

    Guncītis > austrisv 18.08.2010. 10.10

    knabs jāpievieno rīgas pašvaldības policijai.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    janazakovica > austrisv 18.08.2010. 10.24

    ja pari dara maniem draugiem no latvenergo un bernu slimnicas tad protams japievieno stukturai kuru jau mes caur godmani un vina milako no iekslietu ministrijas valts sekretares jau konrolejam.loti smags darbs un liels risks prieksvelesanu gaisotnee kaut ko tadu pateik var zaudet visas pat neesosas balsis.acimredzot mikelsons jau drausmigi paraudajis skelem uz pleca.un luk ari rezultats.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

Ziemelnieks 18.08.2010. 09.40

Spēkus, kuri valstī saistīti ar drošību un nelegālu rīcību apkarošanu tik tiešām izklausās loģiski apvienot.

Pirmkārt, iespējams var arī panākt valsts aparāta izmaksu samazināšanu.
Otrkārt, manuprāt, Drošības policija ietu roku rokā ar KNAB! Efektīvi!

+2
-24
Atbildēt

33

    austrisv > Ziemelnieks 18.08.2010. 09.44

    personāli!
    Tu galīgi neesi lietas kursā par Drošibas policijas bezdarbību atšķirībā no KNAB! Bez tam katra ši institūcija veic dažadus uzdevumus!!!!
    Piemēram, KNAB! palasi ar ko nodarbojas KNAB un kādi uzdevumi ir Drošibas policijai!!!!

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 18.08.2010. 09.51

    Drošības policija valsts drošības jomā veic:

    1.punkts: pretizlūkošanas un operatīvās darbības pasākumus, lai apkarotu noziegumus pret cilvēci, kara noziegumus, genocīdu, ORGANIZĒTO un EKONOMISKO noziedzību, terorismu, kaitniecību un citus valsts drošību un varu apdraudošus noziedzīgus nodarījumus, bandītismu, KORUPCIJU, naudas viltošanu, kā arī kodolmateriālu, narkotisko un citu (ķīmisko, radioaktīvo) stipras iedarbības vielu vai dubultā lietojuma preču, šaujamo un cita veida ieroču, sprāgstvielu nesankcionētu izplatīšanu;

    UZSVARS: lai apkarotu noziegumus (..) arī KORUPCIJU!!!!!!!!!!!!

    http://www.iem.gov.lv/lat/drosibas_policija/drosibas_policijas_darbiba/

    +1
    -17
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Ziemelnieks 18.08.2010. 09.51

    ‘Piedodiet, Jūs kļūdaties, DP izpilda politiskos pasūtījumus, izķer blogerus, stiep pie sevis ekonomistus un mūziķus. :) Visā visumā pozitīvi ļautiņi. :)

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Ziemelnieks 18.08.2010. 09.54

    Piedodiet, nedrīkst sapludināt specdienestus un operatīvos dienestus. TAd būs kā krievijā, viena milzīga represīva struktūra. :)

    +20
    -2
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 18.08.2010. 09.56

    UN, ja jau Drošības policijas bezdarbība neiet roku rokā ar KNAB!!!!!!!!!! Vai nav pēdējais laiks optimizēt šīs struktūras, lai nesanāk, ka algas tek maksātas tāpat, par deguna urbināšanu!!!

    Apvienos ar KNAB un mācīsies DP kā strādāt čakli un cītīgi,…sliņķus atsijās, lai nav jāmaxā valsts naudiņas nejēdzībai! Tā skaitās optimizācija…iepūtiet MAN!

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Ziemelnieks 18.08.2010. 10.08

    DP ir citi uzdevumi, viņu lauciņš ir iekšējā drošība ( agrāk to sauca par VDK ):P Kažociņa kantoris analizē proces kaimiņos un pasaulē ( ĀID – krievu analogā SVR ), KNAB ķer ļaunos kukuļņēmējus un seko finansu mahinācijām (OBHSS – vienībba cīņai pret saimnieciskajiem noziegumiem ). Mums jau nav kā asva, kur ir atsevišķi organismi narkotiku un ieroču apritei, atsevišķi valsts drošībai, atsevišķi citu valstu ietekmēšanai un vēl un vēl.. :) Starp citu, pie mums štats nav tik uzpūsts. :) Tas ir tas pats, kas likt kriminālpolicijai izmeklēt: kurš suņa saimnieks nesavāca aiz sava mīluļa izkārnījumus. :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 18.08.2010. 10.15

    Un, vai tad korupcija nav pieskaitāma iekšējai drošībai?

    Esmu jau vairākkārt ziņojusi DP par uzņēmumiem, kuros darbinieki strādā bez līgumiem!!!! Tas nozīmē, ka uzņēmums valstij nemaksā nodokļus!!! Vai tad tā nav korupcija pret valsti!!! Kāpēc KNAB un DP nevarētu kopīgi strādāt tās apkarošanā? Protams, izdalot atsevišķas nodaļas, un vairāk strukturējot visu drošības orgānu!!

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ziemelnieks 18.08.2010. 10.16

    Personāli!
    Vai esi dzirdējusi kaut vienu darbu, kuru veikusi Drošibas policija ekonomiskajā jomā, cīnoties pret korupciju!
    Nezinu, varbūt kāda operatīva darbība saņemot kādu miķelsonam līdzīgu amatpersonu, bet neesmu dzirdējusi, ka izmekē kādu korupcijas skandālu tieši Drošibas policija! Tā vispār maz ko dara un Reiniks ir vājš vadītājs!Praktiski nekādu redzamu darbu nav. Drīzāk, to Drošibas policiju varētu pievienot KNAB!!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Ziemelnieks 18.08.2010. 10.20

    Vai vērts pievērst uzmanību?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Ziemelnieks 18.08.2010. 10.23

    Ui, grūti izskaidrot nekompetentam cilvēkam, labi centīšos populāri: DP nodarbojas ar ārvalstu spiegu, pašma’ju deģenerātu u.c. izskaitlošanu un neitralizēšanu. KNAB uzdevusm ir sekot valsts iepirkumiem, amatpersonu darījumiem un lēmumiem u.c., kas var ietekmēt valsts “maku” Ja DP rūpējas par stabilitāti un zemu terorisma draudu līmeni, tad KNAB’s par to lai valsts nezaudētu piķi. :) Katram sava specifika. :) Ir funkcijas, kuras dublējas visiem dienestiem, bet tas nenozīmē, ka viņi dara vienu un to pašu + ir nepieciešam konkurence starp dienestiem, lai viņi spētu pamatot savas eksistences jēgu un tiktu pie budžeta pīrāga – pastāvot konkurencei uzlabbojas kvalitāte. :)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    zane_peneze > Ziemelnieks 18.08.2010. 10.28

    Nē, nu tiešām, personāl!
    Tu varētu arī pacensties iedziļināties atbildēs. tev 5 veidos pasaka vienu un to pašu UN VĒl nepielec

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 18.08.2010. 10.28

    Bet…neesmu dzirdējusi, BET varbūt ir vērts mēģināt! Un, ja nu tas strādā! Pagaidām jau nav neviens kas cīnītos pret nodokļu nemaksātājiem! VID…ko viņi dara, paši ar savu uzņēmuma kultūru un kārtību netiek galā, kur nu vēl laiks domāt, ko dara citos uzņēmumos!

    PROTAMS, tagad var visi mani atkal noēst zemē, jo skaties kāda es ļauna un centīšos izjaukt nodokļu maksāšanas apiešanu….BET domāsim loģiski, ja no kāda gala visas šmuces netiks sāktas apkarot, tad mēs mūžīgi mūžos dzīvosim šādā Latvijā!

    Es uzskatu, ka vajag mēģināt! Kā saka, labāk nožēlot to, ko esi izdarījis, nevis to, ko neizdarīji! Ja nestrādās šī sistēma, tad ‘ctrl + a un delete’… visi mācāmies no kļūdām, no jaunas pieredzes un riska – būs, nebūs – un ziniet, līdz šim vairāk ir tā, ka BŪS!

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Ziemelnieks 18.08.2010. 10.31

    Esi dzirdējusi tādu terminu: Pilsoniskā atbildība – tas nozīmē arī līdzdalību valstij svaŗigās lietās. Ja redzi kādu kliedzošu netaisnību, nodokļu nemaksāšanu vai negodīgus daŗijumus, Tev ir visas iespējas rīkoties un rakstīt iesniegumus. Ja neņems pretī DP, paņems KNAB, neņems KNAB’s, paņems VID’s u.t.t. :)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 18.08.2010. 10.32

    ai, labi, labi… esmu stulba un galīgi neaptēsta! Bet, kāpēc jūs nemēģināt iedziļināties situācijā un izvērtēt tās + un – . Visi šeit komentāros nosauca tikai mīnusus kāpēc NĒ, vai kāds padomāja, ka iespējams, šādai darbībai ir arī plusi? Vai tiešām nav?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 18.08.2010. 10.34

    ahahah…smiekli nāk, jo mans ziņojums par šo nelegālo uzņēmumu tika nodots caur draudzeni, kura ir sieva DP darbiniekam!!!!! hahahhahahahhahahaha….sviescccc…

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Dace Buile > Ziemelnieks 18.08.2010. 10.34

    lūk šoreiz es ieteiktu jums (personālatlase) nebārstīt gudrības par šo jautājumu…. jo jūsu informatīvā bāze ir tā, kas piejama sabiedrībai kopumā un neesat lietas kursā par tur notiekošajiem iekšējiem procesiem un procesiem, kas cenšas ietekmēt iekšējos procesus….

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Ziemelnieks 18.08.2010. 10.34

    Var būt sadarbība, ja lasīji manus komentārus, bet ne apvienošana, jo tad nebūs konkurences un konkurences trūkums ir visļaunākis, kas var notikt. Tieši tāpēc opera’tivie un speciālie dienesti savā starpā sacenšas, lai pēcāk, pie budžeta pīrāga dalīšanas ar reāliem faktiem un skaitļiem varētu pamatot veiksmīgi atrisinātās lietas, līdz prokuratūrai un tiesai nonākušās lietas! :)

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 18.08.2010. 10.47

    —> ak Dievs

    Konkurence un loģika! Iedomāsimies :)

    Ņemšu palīgā savu pieredzi strādājot SEB bankā, kurš ir uzņēmums ar vairākām filiālēm Latvijā! Lai nu kā mums bankā gāja, te augšā, te lejā…problēmas šur un problēmas tur, panākumi te un panākumi tur …BET…NU MAN NEVIENS NEMŪŽAM NEIESTĀSTĪS, ka konkurence viena uzņēmuma filiālēs nestu kaut ko labu visai vienībai kopumā…protams, konkurence pastāv, bet tā šā vai tā, tā vairāk pastāv kā sadarbība…protams ir rūgtums, ka Kurzemes filiālei veicas labāk kā Spices filiālei, BET nekad tā nenotiek, ka iekšējā konkurence tiek pavērsta plaknē, ka mēs konkurējam kā ārējie konkurenti, jo darbojamies taču zem vienas vienības!

    Šo visu var pievilkt klāt VALSTIJ..es uzskatu, ka valsts iestādes NEDRĪKST konkurēt, protams, tām ir jāsadarbojas. Un ziniet, man ir liels prieks par airBaltic un lidostas Rīga miera memorandu, jo tā ir jāstrādā filiālēm, kuras atrodas zem vienas vienības kā VALSTS! Nevis karojot un konkurējot!

    + man vēl ļoti patīk lidostas Rīga uzliktais motivējošais uzdevums airBaltic par 3 miljoniem pasažieru! Lūk tā ir izaugsme un auglīga sadarbība!

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Ziemelnieks 18.08.2010. 10.56

    Slikts salīdzinājums. Savstarpējā konkurence ir domāta draba ražīguma un kvalitātes celšanai, vai tad Tev, piemēram, nebūtu patīkami, ka Tevi novērtē kā mēneša labāko darbinieku un gada šķērzgriezumā, summējot Tavus “labos darbus”, Tev piešķirtu naudas balvu? Visu laiku nevar būt labi, kādu reizi Tu neesi ievērots un Tev nav ar ko palielīties, tādā gadījumā tiek izvēlēts kāds cits kandidāts. Redzi, pie mums konkurences jēdziens ir nonivelēts līdz ārprātam, cilvēki gaida uzslavas, nepārtraukti. Visu laiku jūtas nennovērtēti, kaut paši neko nedara, lai sevi parādītu kā atbildīgus, profesionālus un izpalīdzīgus cilvēkus. Nevajag strādāt uz atsauksmēm, vajag strādāt uz kvalitāti, tad aŗi “augļi” liks sevi manīt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    mincitis888 > Ziemelnieks 18.08.2010. 11.00

    Ņemšu palīgā savu pieredzi strādājot SEB bankā, kurš ir uzņēmums ar vairākām filiālēm Latvijā!
    —-
    Es ir beigts:))) Saki, ar vairākām filiālēm latvijā?:)))…zini, pirms dodies kārtējā fantāziju lidojumā, noprecizē, cik tad īsti ir to filiāļu?- vairākas, vai tuvu 50:)))

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 18.08.2010. 11.06

    “vajag strādāt uz kvalitāti, tad aŗi “augļi” liks sevi manīt.”

    ——
    Tad nu lūk, lai DP tiek pievienota, vai sadarbojas ar KNAB..kā minēja Bet sākumā, ka “Tu galīgi neesi lietas kursā par Drošibas policijas bezdarbību atšķirībā no KNAB!” ….un vājākais sekos stiprākajam!!!! Vājākais cels savu sniegumu, tāpat kā to dara Spices filiāle..viņi no tiesas cenšas un viņiem arī labi sanāk!

    Tikai varu minēt vienu akmeni SEB lauciņā, ka viņi izvēlējušies nepareizo vietu Spices filiāles būvniecībai, tāpēc arī klientu plūsma ir salīdzinoši mazāka,kā banku filiālēm, kuras izvietojušās veikalā Spice! BET, arī no otras puses, SEB nekad nav bijusi stratēģija kļūt par savu produktu pārdošanas veikalu, lai būtu jāizvietojas Spicē pie produktu veikaliem; kuri gribēs kvalitāti dosies uz specializētu veikalu, kuram nevajag būt zem kāda apakšā, lai palielinātu klientu plūsmu! Paši cīnāmies, paši darām!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > Ziemelnieks 18.08.2010. 11.08

    Un Jūs nodarbojaties ar peronāla atlasi?
    Konkurence vienā uzņēmumā pastāv jau sākot ar darbinieku, tad ar filiāli utt. No uzņēmuma attīstības viedokļa saprātīga konkurence ir tieši tas, kas veicina attīstību, jaunu ideju ģenerēšanu, jaunas metodes un paņēmienus. Iekšēja konkurence palielina ārējo konkurētspēju.
    Bet tas nu tā, es jau vēl mazs.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 18.08.2010. 11.08

    Pasaki man, lūdzu, ko nozīmē vārds vairākas? Vai tam ir kk skaidrojums, ka vairākas nozīmē tuvu 10, 20 vai 50!!!!! Kas gribēs zināt, cik ir vairākas, tas arī pats noskaidros, cik tad īsti IR… negribēju jau reklamēt, bet, ja prasi, tad lūdzu http://www.seb.lv/lv/about/parmums/locations/branches/ , ņemiet un skaitiet ar! Būtību nemaina, manuprāt!

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 18.08.2010. 11.23

    ahhh….tu noteikti neesi mazs, es pilnīgi saprotu ko tu domā! Jā, konkurence ir laba, ja runājam par makroekonomiku. Ja pareizi atceros, tad tur ļoti gari un plaši ir rakstīts, cik laba ir konkurence, ka nevajag monopolous, jo tā var dabūt zemāku cenu, labāku kvalitāti utt. Jā, tiktāl ir pilnīgi skaidrs un piekrītu!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 18.08.2010. 11.23

    Tā nu beigās….KONKURENCES rezultātā – projekts izgāžas, uzņēmums cieš zaudējumus, Pēteris kā projekta vadītājs tiek atlaists (pēc Latvijas kultūras un manieres, Kārlis tiek iecelts par projektu vadītāju), Šveicē abi tiktu atlaisti! Un tā tiek audzētas šādas uzņēmumu nezāles – darbinieki, kuri savā starpā konkurē, nedalās ar zināšanām utt. utt.

    Atkal vecā dziesma – ja strādājat zem vienas vienības, ir jāsadarbojas, nevis jākonkurē!!! Vari tu konkurēt da nezinu ar ko, bet iekšējās konkurences rezultātā mūs vienmēr sagaida krahs!

    ..aiiii…sasodīc, kk izdzēsies situācijas skaidrojums, kam bija jābūt pirms šī komentāra!

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Ziemelnieks 18.08.2010. 11.28

    Tā ir neveselīga konkurence, tas tikai nozīmē to, ka nav izveidojusies komanda. :) Starp citu, tas ir tieši proporcionāli atkaŗigs no “BOSSa” ieinteresētības, viņš spēj komplektēt komandas un viņam ir jāredz cilvēki darbībā. Ja ir aizdomas, ka viens no ķedes posmiem ir vājš, tad viņš ir vai nu jānomaina, vai arī jāmotivē darbam. Diemžēl, no karjeristiem nekur nepaslēpsies, bet vadītājam ir jāmāk atšķirt cilvēki, kuri kāpj pāri līķiem, no cilvēkiem, kuri savu darba dara apzinīgi un ar iedvesmu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 18.08.2010. 11.31

    Tu zināji, ka Latvijā vadītāji baidās no apzinīgiem un centīgiem darbiniekiem!!! Un zini kāpēc :))))))))) Jo tā IR KONKURENCE!

    Kā saka “Koks ar diviem galiem!” Tā ir mūsu UD kultūra! Nepareiza jau no pašas saknes!

    Man ir iespēja pašreklāmai izlasi šo http://www.enjoy24.lv/blog/2010/08/veids-ka-motivet-darbiniekus-un-uzturet-lielisku-komandas-garu/ un pasaki, vai Latvijā tiek piekopta pat šī vienkāršā, spēcīgas komandas veidošanas prakse? Ka tik mūsu visu vadītāji nav tie, kuri vienmēr atcerēsies pateikt, kas bija slikts, bet VAI LABO pateiks?

    Arī mūsu visas tautas domāšana ir balstīta uz šī paša modeļa..visā saskatīt tikai slikto, nekad neizsverot, kas var būt labs no rīcības, lēmuma utt.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Ziemelnieks 18.08.2010. 11.37

    Nez, es nebaidos, jo es varu pierādīt savu kompetenci un atzīt kļūdas. Kā jau minēju, Latvijā konkurences jēdziens ir izkropļots, ja cilvēk sir izdarīgs un centīgs, tad tiek dēvēts par “dir*ā līdēju” un otrādi. :) No manā pakļautībā strādājošajiem darbiniekiem, es varu izcelt tikai 5 cilvēkus ar līdera spējām, no šiem 5 es varu izcelt 2, kas ir tipiski karjeristi. Ko tad pārēji daži desmiti, nespēj būt līderi, nē viņi necenšas un rada sevī apziņu, ka viņi ir nekompetenti – tipiski mazohisti. Bet lai nodrošinātu nepārtrauktu darba ritumu, man nākas strādāt kā ar vieniem tā otriem, mēdz gadītie, ka gados jaunākajiem darbiniekiem ir jākontrolē savi vecākā gada gājuma kolēģi. ;) Tāpat ir ar KNAB un DP :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    LR Aizsardzības mini > Ziemelnieks 18.08.2010. 11.43

    Btw, cilvēkam ir jābūt spējīgam pašmotivēties, neviena “Maslova piramīda” nelīdzēs cilvēkam, ja viņam nebūs pašmotivācijas. Starp citu, drošibas sturktūru darbiniekiem ir jābūt ļoti augstai pšmotivācijai, jo dažķārt viņu darbs ir vienmuļš un papīra kalnu pārpilns. Protams, pie mums klibo atalgojums, bet ne tamdēļ, ka tas būtu neadekvāts – mūsu pirktspēja nav adekvāta. Var jau kā ASV piedrukāt zaļos papīrīšus, bet no tā mēs vairāk nenopirksim.

    P.S.: Beidzot šo bezjēdzīgo “spamošanu” – Pirms kritizēt uzņēmējus par vadības stilu, pasaki ko esi daŗijusi lai viņu va’dibas stilu mainītu? :) Es, esmu “izkarojis” saviem darbiniekiem dazādus labumus un pat algas paaugstinājumu KRĪZES LAIKĀ, tāpēc varu no viņiem pieprasīt LOJALITĀTI un PAŠATDEVI. :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ziemelnieks > Ziemelnieks 18.08.2010. 11.48

    Jā, jā, jā “dir*ā līšana” arī ir viena liela liela LIELA un MILZĪGA problēma mūsu domāšanā!

    Un zini, man šķiet, ka arī caur šo “dir*ā līšanas” spektru mūsu valstī tiek sagandēti ļoti daudzi projekti, valsts sadarbība ar uzņēmējiem projektu realizācijās u.tml. u.tml! JO, būtībā, kas ir “dir*ā līšana”, tā ir sava labuma meklēšana…vai ne? UN, tad kad kāds sakarīgs uzņēmējs, vadītājs, politiķis cenšas noslēgt līgumu, investīciju projektu par labu valstij, tad visa tauta BRĒC burtiski BRĒC, ka “Eiii!!! nu tas vai tas, vai tie, jau atkal mūs čakarē, jo meklē savu labumu! Bet, kāds aizdomājas, ka tā ir attīstība, manuprāt. tādu piemēru ir ļoti daudz” …Kā to risināt, ļoti lūdzu, visas situācijas pamatīgi un detalizēti skaidrot tautai, nemētāties apkārt ar plikām relīzēm, vispārinātiem rakstiem (tāpēc te arī tiek pārmests, ka mūsu komentāri ir klišejiski utt., bet dažkārt tie ir tikpat klišejiski, cik raksti)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Dace Buile > Ziemelnieks 18.08.2010. 12.24

    personālatlases teorija kā suga izveidojās no drošības struktūru personālatlases teorijas. Ir lietas, kas darbojas abās vidēs, bet ir lietas kuras nedarbojas un nekad nevarēs darboties vienlīdz labi abās vidēs…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Ziemelnieks 18.08.2010. 12.55

    liekās ka tā PERSONĀLATLASE ir ATLASĪTA lai veiktu portālā zināmu uzdevumu citādi absolūti neizprotama ir šāda bezjēdzīga pļurkstēšana

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ziemelnieks 18.08.2010. 13.55

    Personāli!
    Vai esi dzirdējusi sakāmvārdu: Gudrais mācās no CITU kļūdām, bet muļķis nemācās pat no SAVāM kļūdām!!!!
    Es domāju te par Šlosi!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam