Sniedze: Kroders nevar konkurēt ar Koru kariem

48

Komentāri (48)

laura_sondore 16.08.2010. 16.50

Kam piekrītu ir tas,ka Latvija ir pilna ar zema līmeņa es pat teiktu ne kultūras bet izklaides pasākumiem.Koru kari,un visi estrādes mūzikas izpildītāji ir vienkārši katastrofāli un ja tiem pievienojas vēl caurkrituši aktieri,tad cienījamie “skatuves zvaigznes”,tas ir ārprāts!!
Pats skumjākais ir arī tas,ka mūsu it kā lielās vērtības ir saļodzījušās pēdējos gados.Pagājušogad jau Summertime bija uz robežas,šogad negāju,lai neviltos vēl vairāk,M.Liepas atceres pasākums opērā,kur biļetes nemaksāja mazu naudu arī bija kritiku pelnījis,kora Latvija uzstāšanās Venstpilī būtu fantastiska,ja neparādītos Kalniņa debessu buss,kas tiešām sabojāja visu.
Bet bija jaunatne,kas tur pat tricinājās līdzi autobusam un bija kaifā.tātad nākas secināt kāds pieprasījums tāds rezultāts.To cik inteliģentu un kvalitatīvu mūziku mīlošu sabiedrību esam izveidojuši tā reāli var redzēt jau sen.Pieņemu,ka ar savu viedokli esmu mazākumā,bet tā nu tas ir.
Cieņā un ar sveicieniem Kroderam,Valmieras teātrim

+2
0
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 16.08.2010. 10.54

Nedēļas nogales prese pārsteidza ar divām lieliskām intervijām – Evita Sniedze Dienā un Antons Rancāns NRA. Precīzs valsts ilgtermiņa kultūras un izglītības politikas trūkuma kopsavilkums.

0
0
Atbildēt

0

TomsLinins 15.08.2010. 08.28

Kāds sakars ir valstij ar Valmieras teātri? Ja Valmieras iedzīvotāji vēlas teātri, kuru neapmeklē un nevar atļauties, tad tā pēkšņi kļūst par valsts problēmu?

+3
-3
Atbildēt

2

    girts_gansons > TomsLinins 15.08.2010. 09.16

    Manuprāt teātris nav “plika” izklaide, bet ir arī ar izzinošu un audzinošu nozīmi. Iespējai pavalstniekiem pilnveidoties ne tikai fiziski,ar sportu, bet arī garīgi, vajadzētu būt Valsts problēmai.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    shefere > TomsLinins 15.08.2010. 10.54

    Valmieras teātris ir valsts teātris, ta ka sakars ļoti ciešs

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Mairita Blūma 15.08.2010. 05.33

“Sniedze norāda, ka Latvijai nav stratēģiskā plāna Latvijas garīgajai attīstībai”.
“Stratēģiskais plāns Latvijas garīgajai attītībai”! Skan vareni. Tādu noteikti vajaga. Te pat nevajadzētu būt problēmām ar finansējuma piesaisti no Pasaules bankas. PB prezidentu pēc Siguldas apmeklējuma nebūs grūti pārliecināt, ka Latvijai vajadzīga garīga attīstība.
Vienīgi vecā problēma. Kāpēc Latvijā neviens plāns nav realizēts? Tāpēc, ka nekad nav plāna kā realizēt plānus.

+4
0
Atbildēt

0

photocom 15.08.2010. 01.01

Ticēt ceŗēt jau kad nāks baltā māte/tēs nevienai/nevienam nav ne bŗīv !
:))
bet ka nesanāk kā tajā aņukā par koncentrācijas nometni
sargs gar ierindu jautā
vaša imja – Nadežda !
horōšō – umrotje pasļedņej

Ir trīs lietas, kuras nekad neatgriežas: izšauta bulta, pateikts vārds un aizgājušās dienas.

G.Daumers

+5
0
Atbildēt

0

dro 14.08.2010. 21.04

Pie cita raksta Zviedris un Sedzace sūstās par Latvijas vēlētāju, bet pie viena jūsmo par Rozenvaldu, kurš ir no tās pašas šlakas kā Zelča, Kreituse u.c. zinātniskā komunisma borētāji. Makiavelli jau pirms gadsimtiem secinājis, ka tauta, kura ilgi bijusi verdzībā, nav spējīga baudīt iegūtās brīvības augļus. Ne jau paklājiņu Maskavas partiju iejāšanai saeimā vajadzēja klāt, bet valstiski atbildīgu politiku bāleliņiem istenot. Krievu vēlētājs tagad pārliecināts, ka latviešu politiķi nav spējīgi sekmīgi vadīt valsti un jāpaiet laikam, lai viņi saprastu, ka viņu valodā runājošie solītāji, nav ne par gramu labāki.
Ko prasīt no vēlētāja, ja tāda cienījama avīze kā Diena atbalstīja LC, Šķēles un vēlāk TP politiku?
Taisnība, Āboltiņa izteikusies par Rīgas Dinamo atbalstīšanu ar valsts līdzekļiem, lai nokaunās tāpat kā autore, kura atbalstījusi kopā ar citiem kultūras darbiniekiem valsts izsaimniekotājus, bet tagad sūrojas, ka kultūrai trūkst naudas.

+14
-2
Atbildēt

20

    shefere > dro 14.08.2010. 21.32

    Es arī tevi ļoti mīlu, Ino. Lai gan tik rūpīgi nesekoju katram tavam komentāram, kā tu manam.

    Par Rozenvaldu- kā pasniedzējs viņš ir briljants un savu kreisumu nevienam neuzspiež, bet iemāca domāt patstāvīgi un drusku plašāk kā pa savas klētiņas durvju šķirbu. Bet tev jau laikam ir tikai divas krāsas paletē- melnā un baltā.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    shefere > dro 14.08.2010. 21.36

    Un redzi, Rouzijam ir taisnība tajā, ka bija kļūda neiesaistīt krievus politikā no paša sākuma, jo tagad jau viss būtu skaidrs arī viņiem, nevis kā pats raksti, ka “krievu vēlētājs tagad pārliecināts, ka latviešu politiķi nav spējīgi sekmīgi vadīt valsti un jāpaiet laikam, lai viņi saprastu, ka viņu valodā runājošie solītāji, nav ne par gramu labāki.” Tā arī ir, tikai nu jau ir par vēlu, varam tikai konstatēt bēdīgo faktu.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > dro 14.08.2010. 21.59

    Personālijas jau pa lielam špicka, ķeza ka idejas, ass nav- ap kuru rotējot varētu gan personālijas, gan rīcības atrast.Bet mums jau rimčika rati ar Latvija Neceļa svētību altāra vietā.Iemet sīceni, varēsi pieturēties.. pagaidām..Tā vai šā 20 gadi no 40 nolauzti.. Ārzemju aizmukušie latvji smejas un mīkstās čībās strēbj tēju ..Kas smiesies gardāk, vēl 20 jāpagaida :)

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    shefere > dro 14.08.2010. 22.08

    Ai, Karamba, bet idejas jau nerodas pašas par sevi,tomēr ir jābūt personībai, kura to ideju izlolo un piedāvā pārējiem, bez tam tā, lai arī tie pārējie pavelkās. Un to nevar kura katra viduvējība, tāpēc arī tās idejas nav, jo pašlaik Latvijas politikā izcilu personību arī nav. Ēlerte mēgināja, bet vina pārāk sarežģita plašām masām.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > dro 14.08.2010. 22.40

    Krieviem ir arī cits domu gājiens. Pazīstu LR 1938.g. dzimušu pilsoni,kuram senči paguvuši atmukt uz Latviju no komunistu vajāšanām. Viņš vēlēšanas nevis boikotē, bet ignorē: par TB man kā krievam balsot nepieklājas, bet tie komunistu pēcteči man riebjas daudz briesmīgāk. Tiekiet galā paši!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 14.08.2010. 22.57

    Tu ļoti maldies, ka man ir kaut kas pret Tevi personīgi, vienlaikus mani aizkustina Tava pārliecība par patstāvīgu domāšanu. Rozenvalds acīmredzot ir ļoti talantīgs pasniedzējs, ja prot iedvest otram, ka viņa uzskati ir Sedzaces pašas uzskati, tā sacīt izsāpēti ilgā laika posmā. Balts, melns? Nē, Rozenvalds, Kreituse u.c. pat Plīners izsaka pareizas domas, bet Vienotības biedri tostarp arī daudzas muļķības, bet jāskatās jau uz galveno – uz kurieni mūs cenšas stūrēt.
    Ļoti aizkustina arī šī kvēlā latviešu paššaustīsanās – lūk, te mēs nemācam krieviem savu valodu, nepiesaistām savai valstij, nedodam pilsonību un tagad NELŪDZAM iesaistīties politikā, precīzāk – nelūdzam pārņemt varu. Nu kas tad tas ir, ja ne visīstākais dzimtcilvēka sindoms? Vai krievu tautības cilvēkiem kāds aizliedzis nodarboties ar politiku? Pat lielākā Latvijas nīdējā sēž Briselē.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > dro 14.08.2010. 23.02

    Sedzacei – lai ideja aizrullētu, nepieciešams attiecīgs potenciālo uztvērēju “prātu stāvoklis”. Vai nobriedusi attiecīgā situācija. Bieži speros gar Vienot. biroju un domāju – iecere bijusi – nu, tā kā vilkt paralēli ar to LTF biroju, kurš bijis Vecrīgā att.laikā – ka cilvji nākuši, gājuši, piedalījušies, jutušies pārstāvēti, vārd’sakot, baigais entuziasms, degsme par ideju galu galā. Tīrā motivācijas lieta. Un es tā eju gar biroju, parasti patukšu un apceru – “gaiss” ir kaut kāds tāds, ka tas vairs nav iespējams. Laika gars mainījies tā, ka varēja viņi biroja piķi investēt jēdzīgāk. Un diemžēl es saprotu to vilšanās un neticības dziļumu publikā. Katram skaidrs – ja, piem., saslimsi un būsi bez naudas, varēsi vienkārši nosprāgt.
    Bez piķa tu esi pazudis, tas arī viss.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 14.08.2010. 23.10

    Diemžēl tā ir. Cerēsim, ka tautai vēl nav zudis pašsaglabāšanās instinkts.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    shefere > dro 14.08.2010. 23.22

    Ino. Pagaidi, kur es teicu, ka mani uzskati sakrīt ar Roz. uzskatiem? Atsevišķos, dažos jautājumos tikai. Es jau sacepos par to, ka man pietrūkst pietiekamas tolerances pret citādiem viedokļiem šeit un vispār sabiedrībā, tāpēc vispār pieminēju to interviju, jo man tiešām ļoti cienot Roz.kā izcilu pasniedzēju bija grūti lasīt to interviju. Tas bija parbaudījums arī man pašai, pieņemt, ka var domāt arī tā, un saprast, ka principā, no cita skatu punkta lūkojoties viss tur teiktais ir pareizi, lai gan man tas nav pieņemams un nepatīk.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 14.08.2010. 23.25

    Par Rozenvaldu- kā pasniedzējs viņš ir briljants../

    Čārlza Teilora briljants.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    shefere > dro 14.08.2010. 23.36

    Tīģerim. Jā, man škiet, ka es saprotu ko tu ar to gribēji teikt, bet vai nav tā, ka tomēr ne tikai vēlētāju prāta stāvoklis ir pie vainas, ka vēlētāji bariem netusē pa to Vienotības biroju? Man piemēram, zināms ideālisms nav zudis joprojām, bet man grūti iedomaties, ka es ietu tur grauzt zaļus jēpīšus un klausīties piem tukšās Kristovska runas. Lai gan visticamāk esmu Vienotības vēlētājs šajās vēlēšanās. Bet tas ir mana racionālā prāta auglis, šī izvēle, nevis kaut kāda super aizraujoša ideja, kuras dēļ es to darīšu.

    Bet situācija…Man vispār mati ceļas stāvus, kad domāju par situāciju. Un es nevaru saprast, kāpēc kaut kādi viedokļu līderi par to nebļauj uz katra stūra, kāpēc klusē VVF, Māra Zālīte un kas nu tur vēl mums ir tie cilvēki, kuros tauta ieklausās. Kāpēc viņi nekliedz uz katra stūra, ka šīs vēlēšanas ir gandrīz izšķirošākās visā 20 gadu laikā?!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > dro 14.08.2010. 23.50

    Man vienkārši neaptverami, pilnīga neizpratne – tā mēs tagad aizlaidīsim Latviju paredzamajā gaitā, pat bez cīņas(atv.par šo banalitāti), galva griežas domājot. Un nav pilnīgi nekādas sapratnes, ko darīt. V birojā viņi tur norūpējušies katrs par savu personīgo stāvokli, ka tik neizkonkurē kāds no savējiem iekšpusē. Da nav tur vajadzīgi kaut kādi “līdzdarboties” gribētāji.
    Uzdejo, uzdzied pa viņi tur vakariem, darbības imitācija.
    Un es tiešām gaidu – vai VVF tā arī paliks klusēdama??? Arī Tu, Vaira? Neticami.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    photocom > dro 15.08.2010. 00.12

    Nu kāda zālīte
    kad vairai kroņus puķes Dainu kalnā
    klāja

    ar pasta mašīnām pieveda
    pareizi nu kurš gan cits !

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    shefere > dro 15.08.2010. 00.25

    Nu bet Bugor, piekrīti, viens ir kad glaimo un glāsta sakāpināto pašapziņu, tomer kaut kas cits, kad valsts suverinitāte ir apdraudēta. Lai cik VVF bija iedomīga uz sevi, viņa tomēr nav tas cilvēks, kurš būs ar mieru Latviju Krievijai atdot vienkārši tāpat. Nu es vismaz tā labticīgi iedomājos, ka nav. Jo kāpēc vēl nav dzirdēts neviens pat pīkstiens no viņas puses, tiešām taupās septembra beigām? Ka nav par vēlu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > dro 15.08.2010. 00.31

    Tās tomēr, maigi izsakoties, dažādu līmeņu lietas.
    Ok, Vaira nebija pilnīgi ideāla – kā nav neviens, tomēr ne jau sīka, prasta nodevēja! Tas vienkārši nav iespējams.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    photocom > dro 15.08.2010. 00.36

    Kundze vojāžē pa jevropijām
    nav kad te bauru ģelas iespringt zin
    jaunos masonēnus
    skolo tur EP kāda anturāža un bravo/bis
    jaunavas un kundzītes tā plaudēja
    citām par asaras bira televīzorā redzēju
    vēl guņu arī taču glaimīgi kad jautāja
    ko ta nu lablatvijietis galvenais būšōt
    ko teica
    paša lieta tipa ne ?
    :))

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Marija > dro 15.08.2010. 10.05

    >tigerthegreat
    “”gaiss” ir kaut kāds tāds, ka tas vairs nav iespējams. Laika gars mainījies” – šito Tu baigi labi nokomentēji, lai gan pats saki, ka TF laikā biji mazs.
    Toreiz viss bija daudz vienkāršāk – vieni (apspiestie baltieši) labie, otri (kremļa okupanti) – sliktie.
    Tagad bijušie ‘labie’ var būt slēpti ‘sliktie’ (Āboltiņa?) un to ir tik ļoti grūti noteikt.
    Sajūta kā iet pa mīnu lauku.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese Cimuška > dro 15.08.2010. 11.22

    Malacis ,Evita !Nemaz nebūtu slikti šajā ”pirmsdzemdību laikā”,par šādiem jautājumiem sastādīt kopīgu uzsaukumu ,ar obligātu atbildi ,no partijām .Jo virspusējs bla bla ir pietiekami lasīts .Citādi pēc 2.10. varam sagaidīt ”mazos mankurdiņus ”pie Valsts stūres.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > dro 15.08.2010. 12.05

    Parastais – paldies par komplimento, o, es biju knapi no mammas vēdera ārā. Bet man interesē vēsture :), pietiek palasīt :) Kalnieties grāmata, tā par lūšanu man patika, domāju arī’ ka tā ir +/- Patiesība. Par mīnu lauku, manuprāt, precīzi. Un, diemžēl, mīnas, manuprāt ir gan Āboltiņa, gan Jaunups, Štokijs – vispār, tad sīkas mīniņas kā Bendrāte, utt…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.08.2010. 12.06

    Mazie mankurtiņi? Manuprāt stāvoklis daudz dramatiskāks, vēl draudošāks kā toreiz, kad pie viena galda sēdās Čevers, Zīgerists, Kreitusi. Toreiz Šķēle nāca kā glābējs, pa ceļam atceļot muitu margarīnam, uzmanīgi zondējot iespēju prihvatizēt Latvenergo un Latvijas mežus, savu valdīšanu noslēdzot ar Latvenergo 3 miljoniem. Šoreiz viņš pat necenšas slēpt savu kaprača lāpstu:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Marija 14.08.2010. 20.26

savulaik, t.i. treknajos gados, Evita iestājās TP ar domu, ka tā varēs piesaistīt teātrim vairāk līdzekļu.
Laiki mainās, un šī taktika izrādījās īstermiņa. Tāpēc tagad šādi teksti.

Pēc būtības šāda rīcība ir līdzvērtīga Koru kariem un citām uz tautas masām (tobiš = naudas ienākumiem) orientētām izrādēm.

+10
-2
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 14.08.2010. 19.38

Liktenīgais brīnumdaris Godmaņkungs applaudētu- pareizi, brīvais tirgus :)Kāds Kroders, ja izdevīgāk koru kari, ar desiņām un cukurvati..Valsts protams, mulsi klusē, rīvē zandali… zem tās meklējot atbildi- ko tad, sasodīts, tai Latvijai vajadzētu.. Ai, labāk paķersim kādas Eu naudiņas. papētīsim vēl gadus. .nu, cik vajadzēs..Un tad jau kazi, viss pats par sevi..

+1
-1
Atbildēt

0

photocom 14.08.2010. 17.04

Ko tā blondīnīte pīkst ?
Kurā valstī mazpilsēteles teātris tādus laurus plūc ?
Grand ōpera vietējā – maštāba !
:))
skrien tad pie mēra – taukie jau cik gadus Valmieru “tur”
pierprasi lai mecenātē ja jau citur nav kur ņemt
kā ōperā tad katram kurš iemaksājis – krēsls ar tabuliņu
pirmais varētu būt kā viņu jūsu ka..tfu kučisnkis
:))
kalvis jau visu nopelnīto hokejam – atdevis
pliks un nabags
:)))

+5
-4
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 14.08.2010. 16.28

Maizi un izpriecas! Bet ko darīt, ja jāizvēlas: Maizi vai izpriecas?

+7
-4
Atbildēt

2

    ::Vai cis :: > andrejs_kirsis 14.08.2010. 17.01

    Ululiņ, tas atkarīgs no tā,ko uzskatīt par izpriecu. Raugi, nupat vesels bars izpriecu kārotāju 30 grādu karstumā priecājas pa lielāko naudas raušanas pasākumu Latvijas baznīcu gadā un pavisam noteikti stāda šo izpriecu augstāk par maizi… Savukārt man (domāju, ka arī Tev) ne mūžam nenāktu prātā pat par prāvu maksu tajā piedalīties, lai arī ne Tev, ne man tas nebūt nav naudas jautājums. Nejauki karsts, galva lāgā nestrādā, tāpēc precīzāk noformulēt domu nesanāk.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > andrejs_kirsis 14.08.2010. 18.12

    Tā izprieca ir domāta publikai ar visai apšaubāmu gaumi, vēl briesmīgāka nekā meksikāņu seriāls. Par naudu – es būtu ar mieru atpirkties, lai nav tāda 4. šķiras operete jāskatās. Svētais ūdens jau piegādāts, drīz uz skatuves iznāks šlosers un sāks ar dievmaizītēm barot ticīgos cerībā, ka izdosies kā mūsu Kungam un Pestītājam pabarot 5000 cilvēku ar piecām miežu maizēm un divi zivīm…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

shefere 14.08.2010. 15.35

Kultūras politika, kas tas tāds? Neviena no JL valdībām nav izcēlusies ar pārlieku kultūras mīlēšanu. Demakova šo to panāca, par to viņai paldies, protams, taču zagļu bandā šiverējot pati aizrāvās, tā teikt neizturēja pārbaudi ar naudu un varu. Un nu ir vēl dziļākā dē ar to kultūru, labi ja morāli novecojušo stikla monstru spēs pabeigt, kādi tur vēl teātri. Bet daži pa treknajiem gadiem pieraduši pie pilnas siles, tā pati Poļiščuka, piemēram, un viņai pilnīgi pie kājas, ka valsts ir nozagta, viņa stājas PLL, jo savu teātrīti ta ļoti gribās, a mantiņu sliktie puikas no JL atņēma. Tas ka kultūra var būt pelnoša vēl nevienam īsti nav piešķīlis, jo tā peļņa nav konvertējama naudā uzreiz pa tiešo, gluži tāpat kā izglītība un zinātne.

+12
-6
Atbildēt

1

    varrvara > shefere 20.08.2010. 18.35

    Es gandrīz visas Valmieras teātra izrādes esmu apmeklējis, braucot no Rīgas uz Valmieru 110 km un daru to tādēļ, ka tas teātris ir labs. Braucu tos kilometrus un uzskatu, ka tā ir mana kultūras politika. Tātad no valsts viedokļa par kultūru var rūpēties ļoti vienkārši, lai cilvēkam būtu nauda to visu samaksāt. Kaut kāda citāda valstiskā kultūras politika ir pilnīgs absurds un, tad nav brīnums, ka teātru direktori pa dažādām partijām mētājas. Teātra direktors, kurš patiesi cienīs mākslu un rūpēsies, lai režisori to sagatavo kā patiesu baudījumu, nekad ar partijām nesaistīsies. Pašas partijas jau ir vesela teātra vērtas. Kā lai es eju uz Poļiščukas teātri, ja tā iestājusies viss neapskaužamākā ,,teātra kompānijā,, PLL, Bet Sniedze vēl jauna un visu var norakstīt uz ,,kultūras buldozera Demakovas,, spiedienu. Es patiesi domāju, ka Sniedze no tās absurdās kompānijas PLL šķirsies? Vai nē?

    0
    0
    Atbildēt

    0

mantins7 14.08.2010. 14.57

Es, savukārt, paužu neizpratni par Sniedzes neizpratni.
Visiem tāda neizpratne, ka bail – it kā naudas koks zaļotu un plauktu, tikai ļaunā valdība neko nevienam negrib dot. :)

+15
-8
Atbildēt

6

    Signija Aizpuriete > mantins7 14.08.2010. 15.38

    Neizpratne ? Ja apzinīgā vecumā neesi dzīvojis padomju laikā tad tā neizpratne ir saprotama.
    Māris Sirmais:” Bet vai nav, ka to, ko ”krievi” neizdarīja ar Latvijas kultūru padomju okupācijas piecdesmit gados, to tagad izdarīs latvieši paši? Mēs tolaik dziedājām ‘Deņ pobedi'(‘Uzvaras diena’), taču visiem bija iespēja darboties. Kultūra un tautas māksla bija tā uzpasēta, ka par to tagad varam tikai pasapņot. Tas, kas notiek ar mūzikas skolām, ir noziedzīgi.”(KultūrasDiena, 14.08.2009)

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    mantins7 > mantins7 14.08.2010. 16.52

    Pirms piesauc labos padomju laikus, padomā, kādas iespējas atrādīties pasaulei būtu mūsu šobrīd labākajiem māksliniekiem (kurus, protams, valsts ir tikai bendējusi, nav ieguldījusi nevienu santīmu un kuri ir attīstījušies savā vaļā, iekapsulēti kosmosā).

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    martins_kibilds > mantins7 14.08.2010. 19.51

    Pirms paust neizpratni būtu labāk uzmanīgi izlasījis, ko cilvēks saka. Runa nav vienkārši par to, ka nedod naudu. Runa ir par to, ka plānots tiek tikai viena gada robežās.
    Un par to naudas koku arī velti populistiski skribelēt. Naudā ieguldītā kultūra netiešā veidā nāk atpakaļ. Ja domāsi tiaki par maizi, tad pēc kāda laika var izrādīties, ka nav neviena, kam tā maize šeit būs vajadzīga. Bieži vien cilvēki brauc no šejienies prom ne jau tikai tāpēc, ka šeit ir grūti atrast darbu un maz maksā, bet gan tāpēc, ka te vienkārši ir pretīgi dzīvot, pretīgi braukt autobusā, iet pa ielu utt.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    mantins7 > mantins7 14.08.2010. 20.42

    Neesmu teicis, ka kultūra būtu mazsvarīga vai neatbalstāma, praktiski visam piekrītu, Ivar. Arī tam, ka plānošana ir būtiska, kaut vai lai saprastu, kas tā kultūra mums īsti ir – vai pamatā valsts iepirkumi ar otkatiem vai vēl kaut kas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > mantins7 14.08.2010. 20.53

    skat.Česlavs Milošs. Sagūstītais prāts.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > mantins7 15.08.2010. 07.35

    Jā! Tieši pretīgi! Kad redzi, ka pēc viena Dombrovska MK gada zviedru privātbankas, kas visu pērnu gadu Latvijā raudāja, kā šīm pāri dara, izrādās, tieši pēdējos 12 mēnešos, kad mums apgrieza, ko vien varēja un vispirms darba iespējas, attiecīgās zviedru bankas tikušas pie Eiropā augstākā pieauguma, straujākās attīstības! Toties ar visiem jaunajiem likumiem šis, V.D.mK SVF un PB priekšā dekoratīvi sit mazos solistus — pašnodarbinātos: IeIe nodoklis šogadējais, patentnmaksājumu projekts, mikrouzņēmumu karodziņš, — tie VISI prasa nodokļus nomaksāt avansā! Nodoklis avansā nozīmē bezprocentu kredīta izsišanu, — valdība tikmēr bezdarbu nav mazinājusi: savu darba daļu darījusi, vien ņēmusi avansā!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

itommy_ 14.08.2010. 14.55

Tagad nav tie laiki, lai tauta nakti stāvētu rindā pēc Šekspīra un Raiņa. Visiem ir smagi, ne tikai aktieriem teātrī. Paldies Sedzacei, uzmetu aci Rozenvalda intervijai Rīgas Laikā. Pilnīgi piekrītu, ka ilgstoša krievisko partiju turēšana ārpus varas ir ļoti smagi atspēlējusies uz latviešiem, jo šādā veidā, kur krievi aizņem daudz vietas bez funkcionalitātes, samazinājusies izvēles iespēja starp funkcionējošajiem spēkiem (latviskajiem), kas galu galā samazina konkurenci un padara pliekanu politisko spēku sniegumu.

Bet tā ir Valsts prezidenta iespēja, un tikai, pie MP nominēšanas ņemt vērā šo milzīgi svarīgo aspektu, un uztiept veiksmīgajam kandidātam rēķināties arī ar krieviem.

Teātri varētu šo tēmu mākslinieciski atrādīt – tā, lai aktīvajam prezidentam pielec. Tad arī tautai teātris kļūs interesants, ar laiku uzlabosies valsts pārvalde, un arī ekonomika. Bet nav cita ceļa kā darīt un gaidīt, nevis tikai kulstīt mēli un prasīt tur, kur nav.

+1
-14
Atbildēt

1

    ltvpanorama > itommy_ 14.08.2010. 23.38

    Anekdote no Lielā Edžus repertuāra (Edgars Liepiņš) Padomju laiki..Rinda.. – Ko tur dod? – Hemingveju! – Vai tas labāks par krimplēnu? – Nezinu, es jau pats nedzeru, dēlam gribēju paņemt,,,
    P.s. baigi riebjas ka sāk pretnostatīt Galanti Dinamo, vai bobsleju teātrim..visiem naudas pietiktu, pat ja tikai izdarītu tādu minimumu kā visām tām firmām kas darbojas off shore uzliktu 25% papildnodokli..vajadzīgs ir gan Dinamo, gan Galante..gan jauna arēna Rīgā kur varētu normāli trenēties vieglatlēti, spēlēt Latvijas futbola izlase un deju svētki notikt!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam