Ādamsons: NDP jāpakļauj premjeram

47

Komentāri (47)

liepinsoskars 14.08.2010. 13.55

Nu ja, to viena daļa tiešām vēlētos – vēl vairāk manipulēt un ietekmēt, piekļut visam, lai neviens nevar traucēt potenciālā SC premjera komunikācijai ar kremli…
No otras puses, sava taisnība Adamsonam ir – drošības dienesti, sākot jau ar SAB, DP utt. tiešām neliekas manāmi. Ja tie strādātu uz pilnu klapi, tad deputātu kandidātu sarakstos pretvalstiski elementi nenonāktu un publiskajā telpā neizskanētu viedokļi par Latvijas kursa maiņu par labu austrumiem…

0
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 13.08.2010. 23.12

ФСБ nespēj apmaksāt 13 ziņotājus – globāla krīze, taču !

+1
0
Atbildēt

0

mxblack 13.08.2010. 16.50

Godmanis sevi parādīja jau pirmaā valdīšanas reizē, kad viņš atbalstīja bijušo padomijas uzņēmumu un kolhozu izlaupīšanu ar atrunu, ka mums esot vajadzīgi savi nacionālie bagātnieki, kuri finansēšot šīs valsts attīstību. Viltīgs gājiens, lai lobētu izagšanu. Par tām muļķu krāsniņām vispēr nav ko runāt. Bet NDP priekšgalā ir ticis cilvēks, kurš atklāti un klaji atbalsta noziedznieku pasauli, korupciju un valsts izagšanu. Glumš un ļoti nekaunīgs savas partijas patriots, kuram nav nekā svēta, izņemot personīgo labklājību un grandiozu uzpūtību.

+2
-1
Atbildēt

1

dace_ampermane 13.08.2010. 14.21

Adamsona seju nekad nebiju redzējis [foto], esmu pāāārsteigts cik ļoti tā atgādina BĒRNA ASARU :p

+2
0
Atbildēt

0

austrisv 13.08.2010. 14.18

Ko gan var gribēt no cilvēka, kurš dienējis PSRS robežapsardže- liekas vēl pa čekas līniju! vai tik Ādamsons nebija gandrīz vienīgais, kuru pat tiesa atzina, ka sadarbojies ar čeku!
Tad nu tagad čekista padomi, ka jāpakļauj viss čekas kontrolei! Arvien trakāk, nu gluži kā Krievijā!

+2
0
Atbildēt

1

    dro > austrisv 13.08.2010. 17.25

    Nu ķēķa tiesas lēmums nav arguments. Kamēr bija LC lokomotīve, nekāda saistība ar čeku netika konstatēta, bet principā Tev piekrītu:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

varbūt ka tā 13.08.2010. 14.00

Ādamson, Kalvītis to mēģināja darīt, a bauri no Vienotības gandrīz ar akmeņiem nomētāja, satracināja tautu uz referendumu, pavērsa specdienestus pret TP.

+1
-6
Atbildēt

2

    dro > varbūt ka tā 13.08.2010. 14.15

    Atkal kaut ko neesi sapratis. Tāds jau nu ir tas PLL elektorāts!:) Pat Kalvītis nebija tik nekaunīgs, lai ierosinātu NDP pakļaut MP.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    varbūt ka tā > varbūt ka tā 13.08.2010. 16.01

    laikam nedreifēšu tev apkārt, taviem sapņiem. Nu labi piekrītu par Kalvīti. Bet tas ka 13 specdienesti ar lielām piekļuvēm pie tam bez kontroles pār viņiem var būtiski ietekmēt partiju PR, kā arī gūt sev ekonomisko labumu, tas nu ir skaidrs kā 2×2.

    0
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 13.08.2010. 13.55

Bet vienu labu lietu vecais robežsargs gan izdarīja – nenobijās un pastāstīja par zilajiem draugiem. Tas kapēc pēc tam viņu samīdija ir cits stāsts , bet fakts ,ka nenobijās ir atzīmēšanas vērts.

+5
-1
Atbildēt

7

    dro > garausiitis 13.08.2010. 14.12

    Esi pārliecināts, ka tai kompānijai nepieskaitīja arī vienu otru nepiederošu, lai būtu lielāks efekts?:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 13.08.2010. 14.15

    Pārliecināts neesmu , bet tajā laikā man bij labi pazīstams viens žurnālists ,kas tieši rakājās pa tām tēmām – pēc viņa informācijas viss tur atbilda, jautājums kā tika pieklusināti liecinieki.
    Nu nav dūmu bez uguns …

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > garausiitis 13.08.2010. 14.15

    Man kaut kā atmiņā no tiem laikiem aizķēries, ka tie Ādamsona zilie stāsti no Saeimas tribīnes ne sevišķi ticami izklausījās.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    photocom > garausiitis 13.08.2010. 14.18

    Tā domāšana tāda –
    pavēli
    saņēmu uz priekšu !
    Haizivs – japāņu maluzvejnieku
    nāve pagraničnik morskoj kapraz adamson jan

    lainbanku kā varonīgi personīgi ieņēma
    jā klusais no tribīnes pidarus sauca
    mož arī pavēle bija
    arī ar to džimiju kad paņēma pālī
    čista no sirds teica – tāds nu esu
    Prasts kā trusi za rubaļ dvadcatj

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 13.08.2010. 14.19

    Arī par Šķēli?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    kika,kiki,banija > garausiitis 13.08.2010. 14.20

    Tikai jautājums: Vai tas netika darīts par mazu, bet taisnīgu atlīdzību kāda tolaik karojoša lempja interesēs, kas tagad savukārt nodrošina šī ģeniāļa publicitāti kādā atkarīgā avīzē

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > garausiitis 13.08.2010. 14.20

    Tipiņ, tie stāsti bija pilnīgi precīzi, tikai tā nauda un vara bērnmīļiem bija pārāk liela.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

disassociative 13.08.2010. 13.39

Vēl viens Gēbelss ar lielo melu taktiku. Varbūt pa tiešo Putinam? Priekš kam vēl Urbanoviču pa vidu vajag?

+5
-1
Atbildēt

0

Uldis Šneiders 13.08.2010. 13.26

Kas, Ādamsonaprāt, ir Nacionālā drošība? Cik cilvēku, tik viedokļu…

+1
-2
Atbildēt

0

buchamona 13.08.2010. 13.19

Tulīt pēc puča bija tāda sajūta, ka tā “šļura” par ātru beidzās, nepaspēja tie “īstie latvieši” tā līdz galam sevi parādīt, taču laiks dara savu un visus mūs beigu beigās saliks pa vietām, un pavilks strīpu apakšā. Pēc vēlēšanām redzēsim, kas mēs kā tauta patiesībā esam.

+5
-1
Atbildēt

7

    dro > buchamona 13.08.2010. 13.41

    Neņem ļaunā, bet puča laikā Godmanis bija viens no pirmajiem, kurš sāka dreifēt.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 13.08.2010. 13.57

    no puča laika man tādu atmiņu nav, ka viņš būtu sācis kaut kā īpaši dreifēt :) Manās acīs Godmanis sevi pilnīgi norakstīja no brīža, kad sāka stutēt Šlesera “debesīs braukšanu” pie pacēlāja.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 13.08.2010. 14.17

    Godmanis rosināja sadarboties ar pučistiem.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 13.08.2010. 14.22

    Puča laikā biju situācijā, kad nekas tāds kliedzošs it kā nevarēja paskriet man garām nepamanīts, bet tā “uz sitiena” tiešām nestādos priekšā, kas tā būtu bijusi par epizodi, par kuru Tu runā. Var jau būt, ka kaut kas ir piemirsies, atgādini :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 13.08.2010. 14.29

    Es par to padzirdēju jau puča dienās. Vēlāk šo epizodi aprakstījis savā grāmatā …, eh nolētā skleroze! Jurists, LU pasniedzējs, kurš PSRS TD kongresā lūdza Gorbačovam kombikormu, kad leiši un igauņi runāja par neatkarību, bet Segliņa kursa biedri 1989. gadā gāja prasīt padomu, vai izdevīgi stāties darbā čekā:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 13.08.2010. 14.40

    šajā mirklī es tā vīra uzvārdu, kurš diedelēja kombikormu arī nevaru atcerēties, bet pašu faktu atceros :) Nezinu, par to vēlmi strādāt čekā – negribas to visu ņemt tā īsti par pilnu, bet Tu mani saintriģēji, būs izdevība, mēģināšu sameklēt tās atmiņas, ko tad īsti viņš tur raksta :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 13.08.2010. 14.56

    Nezinu, par to vēlmi strādāt čekā
    _________________________
    Par to savā naivumā pavēstīja Segliņš Domburšovā:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 13.08.2010. 13.15

Viņiem liekas ļoti viltīgi – kamēr valstī ir premjers, kuram tauta uzticas, jo tas ir pierādījis savas spējas, ierosināt izmaiņas, kuras pie cita premjera izraisītu vētrainu pretreakciju. Vajadzēja tikai nopirkt kādu mazāk odiozu tautas priekšstāvi lai tik uzskatāmi nebūtu redzams, kādā virzienā pūš vējš.

+7
0
Atbildēt

2

    itommy_ > ievuliitis 13.08.2010. 13.22

    Nevajag pārvērtēt viņu spējas tālredzīgi domāt. Ar nodzertām smadzenēm vispār neko daudz vairāk kā riņķošanu apkārt pēc jaunas pudeles paveikt nav iespējams.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 13.08.2010. 13.46

    Andrej, no tavas mutes…! Žēl, ka viņiem plānus sastāda, tie, kas nedzer. Vai arī – dzer, bet tikai – ārpus darba laika.:(

    +3
    0
    Atbildēt

    0

varrvara 13.08.2010. 13.10

Ak, Ādamson! Nu nebūs tas tavs Urbanovičš premjers! Tā kā nekas nesanāks un nodot Latvijas drošības lietas Maskavai neizdosies. Šajā paziņojumā ,,āža kāja,, ir skaidri redzama.

+8
-1
Atbildēt

0

itommy_ 13.08.2010. 12.52

Šo to patiešām varētu reformēt. Man liktos loģiska DP un KNAB apvienošana, izveidojot to par patiešām spēcīgu struktūru. Bet vēlēšanu iznākuma prognozes ir tādas, ka pie varas nebūs demokrātisks premjers. Mēs varētu sagaidīt zagli ar autoritāru vadības stilu, vai arī stingro roku, kura piezags.

Šādā situācijā spriest par drošības struktūrām ir tukša runāšana, priekš acu aizmālēšanas jau tās pašas ir labas.

Zaglīgajiem spēkiem ir vismaz kāda vienojoša doma, kas tos satur kopā un liek iet uz priekšu – sashēmot valsts lietas tā, lai skanošais ripotu tikai savējiem.

Demokrātisko spēku pie mums faktiski nav, tāpēc arī zaglīgie var tā izplesties. Tie, kuri pie mums dēvē sevi par demokrātiem, patiesībā ir pašlabuma meklētāji pēc amatiem, kuri bļaušanu par demokrātiju izmanto kā instrumentu savu mērķu sasniegšanai ierausties amatos. Diemžēl ilgtermiņa valsts intereses nav šo grupiņu ne darbos, ne prātos.

+5
-5
Atbildēt

7

    andrejs_kirsis > itommy_ 13.08.2010. 13.33

    Tev arī Juta no KNAB bailes iedzinusi? Apvienot, pēc tam lēnām reorganizēt, likvidēt… Domas, ne tikai rokas nost no KNAB!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 13.08.2010. 13.44

    Korupcija valstī vistiešākajā veidā apdraud nacionālo drošību. Faktiski mēs cīnāmies par iekšējo drošību ar divām dažādām institūcijām, bet rezultātā kārtīgi nevar nefukcionēt neviena, jo resursi tiek izšķīdināti. Piesaukt šeit Strīķi ir tikpat stulbi kā baidīt vidusskolēnu ar vilku blakus istabā. Es nekur neteicu, ka vēlos Jutu padzīt. Ja jau mēs modelējam drošības iestāžu attīstību nākotnē, tad piekombinēt valsti atsevišķām personālijām nav īsti gudri.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 13.08.2010. 13.52

    Papildinu. Dažiem šķiet, ka Latvijā tas, kas notiek, lielā mērā ir viena vienīga korupcija. Un ja tā, tad ar viena neliela KNAB biroja spēkiem neko lielu nebūs iespējams panākt, lai korupcijas augoni iznīdētu, ja nu vienīgi saglabāt ne visai komfortablu darba vietu Jutai. Cīņai jābūt daudz plašākai un visās frontēs uzreiz. Bet protams, ne ar tādām metodēm, kā to dara Vilnītis.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > itommy_ 13.08.2010. 14.11

    Pirms Drošības policiju ar kaut ko apvienot, no turienes būtu jāpadzen bijuši okupācijas laika “speciālisti” un čekisti.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > itommy_ 13.08.2010. 14.23

    A. Zviedris. Demokrātisko spēku pie mums faktiski nav…
    ___________________________
    Tā nesaki! Mums ir A. Zviedris, un tā kā par 1 dauzīto dod 10 nedauzītus, tad var uzskatīt, ka demokrātu mums vesels bariņš:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 13.08.2010. 14.25

    Paldies, Ino, par komplimentu! Prieks censties, ja tauta novertē. Un izrādās, ka dažās lietās mūsu domas tomēr sakrīt ;-)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > itommy_ 14.08.2010. 06.48

    tad tas buut taakaa GETAPO , peec vaacu šnites un VDK peec krievu šnites…

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 13.08.2010. 12.48

Rūpju nomākta LC seja:)

+3
0
Atbildēt

0

Lng 13.08.2010. 12.44

Izglītība liek sevi manīt.Padomju poļitruka domāšana.

+15
0
Atbildēt

0

dro 13.08.2010. 12.39

O! Ādamsons uzņem apgriezienus! Nepietiek ar Gēbelsa cienīgu “atklājumu”, ka SC esot 61% latviešu, tagad vēl NDP Urbanoviča pakļautībā! Jautājums, vai šīs domas radušās skaidrā prātā?:)

+19
0
Atbildēt

0

Valdis Ādamsons 13.08.2010. 12.39

Jānis Ādamsons: “… “visoptimālākajā variantā” vēlētos, lai “Saskaņas centrs” Saeimā gūtu 51 deputāta mandātu. Jau vēstīts, ka SC premjera amata kandidāts ir pašreizējais Saeimas frakcijas vadītājs Jānis Urbanovičs”.
________________________________________________________________________
Domāju, ka Jānis stipri sasapņojies…

+3
-1
Atbildēt

0

Janis 13.08.2010. 12.37

Un vēl vajag tiešo līniju Kremlis – Rīga (premjera birojs), lai Jānim “nākamajam premjeram” nav traucējumu komunikācijā ar kādu bijušo čekas virsnieku.

+17
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam