Pauls: mums jāatmet provinciālā domāšana

60

Komentāri (60)

andrejs_kirsis 26.07.2010. 15.11

Tagad atliek gaidīt PLL himnu ar Petera vārdiem…

+5
0
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 26.07.2010. 14.34

Smaga grēku nasta spiež varaskāro, alkatīgo un godkārīgo krievmīli Paulu.
Būdams kultūras ministrs atdeva Rīgas operetes teātri krievu bandītiem bordeļa ierīkošanai.
Pateicoties sulaiņa Paula aktivitātēm Vērmanes dārzs gandrīz nonāca afērista Jūļa Krūmiņa īpašumā.
Neskatoties uz to, ka viņam un viņa bargai krievu kundzei jau bija labiekārtots dzīvoklis Rīgas centrā, tomēr iemanījās pagrābt vēl vienu un uzvārīties(Mottes lieta)
Kaut arī vēl būdams kultūras ministrs, sita sev ar pēdu pie krūtīm un apgalvoja, ka nekad neies politikā, pēc savu Maskavas draudziņu – čekistu lūguma aizgāja par lokomotīvi Maskavas projektā “jaunā partija” un līdzēja Šleseram ienākt politikā.
Nespīd viņam debesu valstība.

+2
0
Atbildēt

0

guna 26.07.2010. 14.31

Par Paulu, kā mūziķi runas nav, un nevar būt. Tur viņš ir super! Bet iesaistīšanās politikā, kurā viņam ir ļoti viduvēja izpratne, ir galīgi garām. Kāpēc viņš to dara? Tā acīmredzot ir nauda un ambīcijas. Cilāja roku par visiem tiem likumiem un lēmumiem, ar kuriem viņa partija “tautas partija”, ar Kalvīti, Slakteri un Šlesera partiju , nogremdēja Latvijas ekonomiku, kad šodien ar atplēstām rokām jāsagaida visādi Krievijas surogātkultūras paveidi, lai atstātu valsts budžetā kaut kādu naudīņu.
Tagad Krievijas FSB filiāle Gazprom pielietojot šantāžas metodi, caur gāzes tarifu celšanu, izdara politisku spiedienu uz Latviju, lai nobalsotu par prokrieviskajām partijām, saskaņas centru un Aš2 ašistiem un PCTVL, lai pārņemtu varu Latvijā, un pēc tam tiktu pārskatīti gāzes tarifi uz mazākiem. Paul, būtu labāk par politiskajiem jautājumiem paklusējis. Kā māksliniekam, godaprātam vajadzētu būt nedaudz vairāk.!

+2
0
Atbildēt

0

dro 26.07.2010. 13.40

Es arī visus aicinu izbeigt o provincilismu un beidzot kļūt par pasasules cilvēkiem! Vai tad mums trkst pozitīvu piemēru? Ja nevarat uz sitienu piemeklēt, atcerieties Švaukstu no Mērnieku laikiem, Elločku no Divpadsmit krsliem:)

+3
-1
Atbildēt

7

    daina_tabuna > dro 26.07.2010. 14.23

    @Ino
    “Provinciālis” nav antonīms “pasaules cilvēkam”. Švauksts vispār ir tipisks provinciālis. Zini, kas nav provinciālis? Gandrīz jebkurš mūks Tibetā. Viņam ir nebūtiskas kaut kādas ņemtnes ap to cik kurš nopelna, kā ieguvis slavu, ko par viņu padomās kaimiņš, ja viņš pliks pa pagalmu staigās. Un ne tāpēc, ka viņš ir mūks. Bet tāpēc, viņam ir savs darāmais, kas jādara. Latvieši pārsvarā ir provinciāļi, tāpēc, ka dzīvo ar domu- ko citi padomās par to, ko un kā es daru. Līdz ar to daļu laika un enerģijas zaudē spriedelējumiem par un ap darāmo, nevis vienkārši dara. Ir saprotams kā vēsturiski tā ir izveidojies, bet nekas labāk nekļūs, kamēr vairāk kā puse tam nepārkāps pāri.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 26.07.2010. 14.41

    Gribu sadalīt tavu komentāru divās daļās. Vienai piekrītu un arī gribētu sagaidīt laikus, kad cilvēki pārstās uztraukties par to, ko kurš teiks vai padomās un darīs savu darbu.
    Otrā daļa, ka nevajag skatīties uz to, kurš kādām metodēm un kādiem nolūkiem nonācis tur, kur viņš ir, man rādās stipri apšaubāma un pat kaitīga. Pēc tās loģikas iznak – lai tie skaistuļi ar SC dara, ko grib, bet mēs tik rukāsim.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.07.2010. 14.51

    Man personīgi pilnīgi vienalga, ko par mani domā vai saka citi, t.sk. Dolārs:) Vai provinciālis sliktāks vai dumjāks par metropoles iedzīvotāju? Paskaties, ko saka Pauls un tad padomā, vai esi ar viņu vienādās domās.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 26.07.2010. 16.22

    Provinciālis nav antonīms metropoles iedzīvotājam.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 26.07.2010. 16.28

    @betijacelmale
    Nejauc to ar vienaldzību. Nebūt provincialim nenozīmē būt vienaldzīgam. Rukāšanas viena no izpausmem var būt pilsoniskā aktivitāte. Domā, ka tas mūks neietu aizstāvēt kādu, kam nodarīts gauži? Ietu. Un šajā brīdī viņa ne-provinciālisms izpaustos visspilgtāk- viņš ies aizstāvēt, lai arī ko citi par to teiks vai domās. Provinciālis drīzāk pasēdēs mājās, jo… ja nu [ieliec jebkādu sugas vārdu] uzzina- ko viņš padomās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 28.07.2010. 13.11

    neatceros kada sakara bet nesen Radio1 dzirdeju – “esmu francuzis tapec man ir vienalga ko kads par mani doma”..
    jutos lidzigi, lai ari neesmu no senas kolonialvalsts ar milzigu iedzivotaju skaitu man ar pashnovertejumu viss OK, lepojos ar savu vesturi 700 gadus Eiropa, ar latvieshu karaviriem kas augstu verteti visas armijas, ar saviem zinatniekiem, maksliniekiem, sportistiem u.t.t u.t.p..
    Maskava un Raimonds Pauls mus nesapratis, nu un?
    tiem provincialjiem vai neprovincialjiem kas te 2 dienas cepas – vai jums ir svarigi ko par jums doma Raimonds Pauls? ar ko vinsh spej jus no lidzsvara izsist, kapec nerunajiet tikai to ko pashi domajiet par Raimondu Paulu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > dro 28.07.2010. 13.58

    un, – but labas domas par sevi nenozime ka nav jasoda sesks kas atkartoti smako publiska telpa.
    sodiet Raimondu Paulu, ignorejiet ta koncertus, aghitejiet uz shadu ricibu savus radus draugus un pazinjas, savu iespeju robezhas liedziet tam iespeju uzstaties medijos ta lai shis dikheds savu zhulti var laist tikai pa kaktiem, Mottes davatais dzivoklis vinjam ir tikai pagaidam.
    shie bus pasakumi kas mazinas provincialismu un vairos pashapzinju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 26.07.2010. 11.51

“Kamdēļ man dziedāt svešu dziesmu?”….Bija mums kādreiz tāda mīļa dziesma. Un visi arī zinājām, kas ar to tika domāts. Kādu svešo dziesmu dzied pats mākslinieks tagad visa tauta vēro jau desmito gadu. Ar Tautas partijas intrigantu, meļu un korumpantu kora atbalstu Pauls droši tur mums svešo Šķēles meldiņu. Lielā tautas mīlestība deva šim cilvēkam visatļautības sajūtu. Sapinies savos sakaros ar Šķēli, nespēdams atdzīt savas kļūdas, R.Pauls no tautā mīlēta komponista ir kļuvis par naida un izsmiekla objektu. Pēdējā laikā Paula sejā var redzēt tikai naidu, ārprātu, spītu un atriebību. Visu šo īpašību(un nevis iedvesmas) rezultātā komponists sacerēs kārtējo lipīgo meldiņu un atriebībā tīksmināsies kā tauta atkal dzied un kratās viņa ritmos…

+6
-2
Atbildēt

1

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 26.07.2010. 14.30

    Pilnībā piekrītot rakstītājam, gribu tikai atgādināt, ka tieši Pauls, kā jaudīga lokomotīve, ievilka Šlesera, kuru toreiz maz kas pazina, veidoto Jauno partiju Saeimā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 26.07.2010. 11.04

Ja Lana saorganizēs, varbūt podziņu spiedējs saeimā/skaņradis tiks uz Abramoviča jahtas ieaicināts. Žēl ka tāds šļurbaks, tiešām talantīgs cilvēks [savā veidā], nešaubos ka kādas viņa dziesmas tiks dziedātas kā tautasdziesmas tālākā nākotnē un dziedātājiem nebūs ne mazākā jēga kas tās sacerējis.

+3
0
Atbildēt

0

Rinalds Krûklis 26.07.2010. 10.16

Ciklotronam: Tev varbūt derēja pamēģināt kādu grāmatu uzrakstīt? Dramatisku ainiņu uzburšana tev padodas iten labi :). Par tēmu runājot, krieviem krietni par teritorijas tiešu okupēšanu krietni izdevīgāka ir ietekme uz lēmumu pieņemšanu Eiropas Savienībā un NATO.

+3
-1
Atbildēt

2

Rinalds Krûklis 26.07.2010. 10.13

Ciklotronam: Man gan šķiet, ka krievu kultūras masveida patērēšana vairāk saistīta ar sabiedrības pagātnes pieredzi. Tas gan ir tikai laika jautājums, jo jaunā paaudze krievu valodu pārvalda krietni vājāk (vai nepārvalda nemaz) un ir krietni vairāk “Eiropeiska” nekā R.Paulam varētu likties.

+5
-1
Atbildēt

0

guna 26.07.2010. 10.09

Eiropas savienības lielvaras tādos brīžos, aizskries uz Masakavu, un pēc garām konsultācijām, plātot rokas, piekritīs sākumā Maskavas pārraudzību
par teritoriju un pēc tam klusi vienojoties iekļaut LAtvijas (valsti) teritoriju Krievijas interešu sfērā. Tas nenotiks ne rīt, ne parīt. Tas ir Maskavas politikas apzināti virzīts politiski-ideoloģiskais process. Iedīgļi šim procesam, jau ir labi saskatāmi.
Žēl, bet Latvijā nav augstas raudzes politiķu, savas zemes patriotu, ar stingru mugurkaulu. Patreizējā Latvijas politikā valda tikai alkatība, personīgais labums, ne latviešu tautas un Latvijas valsts intereses. Tieši šī attieksme arī pazudinās LAtviju, kā valsti un latviešu tautu. Tie simtstūkstoši latviešu, kas ir atstājuši dzimteni un devušies emigrācijā, lielākā daļa vairs neatgriezīsies. Tā būs zaudētā tautas daļa. Kas aizņems viņu vietu, varam tikai iedomāties. Dabā tukšums ilgi nepastāv!

+11
0
Atbildēt

0

guna 26.07.2010. 10.09

Ar latviešu kangaru politiķu svētību, nākošajā saeima viss tas var tik realizēts.Ja ne desmitajā saeimā, tad vienpadsmitajā saeimā noteikti. Un beidzamais solis, Latvijas ieklaušana Krievijas sastāvā, pat tad, ja vietējie krievi, kas neatzīst latvieti, latviešu valodu Latvijā, nepiekritīs, Krievijas rīcībā ir jau pārbaudīti “ieroči”, kā panākt sev vēlamu rezultātu. Krievijai ir vajadzīga teritorija – Latvija. Dzīvojošie krievi Latvijā, ir tikai Krievijas ierocis.
Ka to panākt! Citā valstī vajag tikai izraisīt starpnacionālus nemierus un pieļaut, kaut nelielu “asinspirti” pret vietējiem krieviem, un darbs ir izdarīts. Visa krievu kopiena būs uzkurināta naidā pret mītnes valsti un tās cilvēkiem, un jautājums par pievienošanos Krievijai būs nobriedis.

+7
0
Atbildēt

0

Rinalds Krûklis 26.07.2010. 10.09

Izlasot rakstu, radās sajūta, ka cienījamā komponista pārdomas adresētas pašam Paulam un viņa šlakai, sauktai arī par Latvijas politisko eliti. Jautājums tikai, vai to apzinās autors pats?

+12
0
Atbildēt

0

guna 26.07.2010. 10.08

“Es tur neredzu ienaidnieku. Laiki ir mainījušies un mums jāmainās līdzi.”
——————-
Es arī piekrītu, ka Krievija klasiskā izpratnē nav ienaidnieks. Vismaz tuvākos divdesmit gadus. Krievija ar tankiem un Pleskavas desanta divīziju Latviju neokupēs.
Šodienas taktika no Krievijas puses ir ļoti izsmalcināta. Tā Latvijas teritoriju pārņem, un uztur ar krieviskās mentalitātes, ne tās labākas, ekspansiju. Tas izpaužas dažādos kultūras pasākumos, šovos, literatūrā, filmās un televīzijas kanālos, kas vērsti uz Latviju, ka ideoloģiskais ierocis. Majestro, tas ir vēl bīstamāk, jo ar to latvietim tiek “izskalotas” smadzenes, saprašana, vai apzināties sevi, kā latvieti ir nepieciešams. Tā ir “lienošā okupācija”, kas pēc būtības, patreizējas okupācijas nostiprināšana, ar Eiropas savienības lielvaru klusu atbalstu. Nākošais solis no Masakavas puses, panākt pilsonības nulles variantu un krievu valodu,kā otru valsts valodu.

+15
-1
Atbildēt

0

Jean 26.07.2010. 09.51

Vai kā nu visi apvainojušies un tik ņemās lamāt to kas atļāvies pateikt ka karalis kails!

+4
-9
Atbildēt

1

    kristaps_drone > Jean 26.07.2010. 11.20

    Pauls jau par sevi ir pateicis,ka ir kails.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

iuzhux 26.07.2010. 09.12

par provinciālismu, pakaļiztaisīšanos… Ir jau zināmā mērā taisnība, bet nevajag vispārināt :)
ir jau cilvēciskas būtnes, kurām harmonija sevī ir cieši saistīta ar harmoniju visā, tostarp- sabiedrībā, jo ceļi ir tik dažādi.
Atgriežoties pie raksta: nenoniecinot Maestro talantu, ko tieši viena no 100 gaišajām galvām ir paveikusi sīkmanīšu audzināšanā?

+1
0
Atbildēt

0

daina_tabuna 26.07.2010. 08.51

Pārsteidz komentētāji… Ai, pārsteidz!
Latvijas lielākā problēma ir tieši provinciālisms. Katra atsevišķi un visu kopā. Eiropā tas, Eiropā šitais. Anglijā tā, Anglijā šitā. A vot Amerikā… nu tur vispār. Un ko tad mēs? A neko! Pietiek lūrēt pār sētu kas tur viņiem notiek. Mums pietrūkst nacionālās pašapziņas. Vienkārši jādara savs darāmais un jābeidz atskatīties pār plecu ko citās valstīs par to padomās. Provinciālisms izpaužas tajā, ka valstiskā līmenī cenšas būt labākie, spēcīgākie, attīstītākie un vēl visādenīgie kaut kādā jomā. Ja ne pasaulē, tad Eiropā vai vismaz Baltijā. Un tā vēl kopš starpkaru perioda, kad arī cēla degunu gaisā par katru sīko sasniegumiņu, ko citur pasaulē pat nepamanīja. Tipisks provinciālisms- atbrauca lauku puika uz pilsētu un nu tik parādīs visiem- kļūs pilsētā par slavenāko, stirpāko, bagātāko vai vēl kaut kādu. Vai tur slēpjas laime? Gadījumā būt ar sevi harmonijā nav būtiskāk?

+7
-5
Atbildēt

11

    ilmisimo > daina_tabuna 26.07.2010. 09.00

    Piesakies uz balalaiku orķestri?

    /Gadījumā būt ar sevi harmonijā nav būtiskāk? /

    Ja i polšs un ķiļka tomātuos, rādžiņš grabina R. Paula “žizņ ņivazmožna pavernuķ na Zad”. Tad arī harmonija.Ar sevi un ar Tevi.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Arija Saleda > daina_tabuna 26.07.2010. 09.22

    Kaut kā stipri piekrītu Dolāram, laikam ar būs jāņem Bajāns vai. Pauls šitā visus aizvainojis.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 26.07.2010. 09.26

    @lama
    Katrs lasīto saprot pēc savām prāta spējām. Es Paula teiktajā nepamanīju neko par balalaikām un izlobīju pavisam citu jēgu. No offence.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > daina_tabuna 26.07.2010. 11.18

    Dolāram. Lai no Paula vāvuļošanas varētu izlobīt kādu jēgu, vajag īpaši labi attīstītu iztēli. Vienīgais, kas spīd cauri visām viņa runām, ir nostaļģija pēc viņa slavas ziedu laikiem plašajā padomijā un , līdz ar to, tekstiņi par labo krieviju (kas par krievu valodas popularizēšanu Latvijā Paulam piešķīra ordeni). Viņa spriedelējumi par politiku nav neko vērti, vajag tikai atcerēties viņa “politiskās darbības” sauso atlikumu: savulaik ievilka šleseru Saeimā, pēc tam ilgus gadus balstīja valsts izzadzēju partiju, paklausīgi spiežot attiecīgo balsošanas mašīnas podzīņu.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 26.07.2010. 11.38

    @Tipiņš
    Nekad Paulu neesmu uztvēris kā politiķi, tāpēc viņa politiskā karjera man ir pilnīgi vienaldzīga. Tāpat kā Ščerbatihs, Kantāne, Rugāte, Im.Kalniņš u.c., kas tur iemaldījušies dīvainu preipetiju rezultātā.

    Tā ir diezgan dīvaina pieeja analizēt cilvēku, ja raksts nav par viņu, bet par viņa izteikumiem. Ja Pauls runā par provinciālismu, tad nezkāpēc visi metās pieminēt viņa kaut kad sen kaut ko darīto un teikto, bet to, par ko bija pats raksts- kaut kā lielākā daļa palaiž garām. Varbūt viņš ir tāds un šitāds un izdarījis ārprāc! kādas lietas, bet tas nenozīmē, ka viņam nevar būt taisnība.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > daina_tabuna 26.07.2010. 15.50

    Dolāram. Paula oficiālais pamatdarbs pēdējo 10 vai cik tur gadu laikā ir Saeimas deputāts, viss pārējais ir papilddarbs. Lai ieklausītos kāda pamācībās, šajā gadījumā Paula pamācībās par provinciālismu, ir jāizanalizē, vai pamācību sniedzējam ir pietiekama kompetence un līmenis kādu pamācīt. Tādēļ šajā konkrētajā gadījumā bija nepieciešams paanalizēt pamācību sniedzēja līmeni un darbību. Secinājums: Pauls var pastāvēt pie ratiem un savas pamācības paturēt pie sevis. Kurš nu te runātu par provinciālismu, tikai ne Pauls. Viņaprāt, Krievija un Maskava ir pasaules naba, jo tur Pauls ir slavens un tiek uzskatīts par nez kāda līmeņa zvaigzni, tur viņu neviens nekritizē, bet apjūsmo. Šeit, Latvijā, tik daudzi cilvēki atļaujas kritiski novērtēt gan viņa politisko darbību, gan izteikumus, gan negrib līst tās Krievijas priekšā,kas piešķīra Paulam ordeni, tādēļ te, Paulaprāt, ir province.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 26.07.2010. 16.20

    Tas nenozīmē, ka viņam nav taisnība par to, ka šeit biezā slānī ir provinciāļi. Viņam var būt jebkāda argumentācija, kas atšķiras no tās, ko lietotu es vai jebkurš cits. Fakts paliek fakts. Nav svarīgi uz kādu pieņēmumu bāzes tiek veidots pierādīšanas mehānisms. Un vēl mazsvarīgāka ir paša pierādītāja personība.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > daina_tabuna 27.07.2010. 10.10

    Dolāram. Un provinciāļi ir tie, kas ar sajūsmā mirdzošām actiņām nosiekalojušies raugās krievijas virzienā, gluži kā padomju laikos, gaidot, ka no turienes nāks visi labumi un glābiņš krīzes laikā. Nevis tie, kas vēlas atrauties no krievijas un saraut beidzot tās neredzamās un redzamās saites ar to krievijas zaņķi. Paula izpratnē provinciāļi ir tie, kas kritizē viņa aizraušanos ar krievu valodas popularizēšanu Latvijā un dalību jaunajā vilnī.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 27.07.2010. 11.00

    @Tipiņš
    Krieviju vari aizvietot arī ar Eiropu, Ameriku, Angliju, Ķīnu… Lietas būtība no tā nemainīsies. Nav svarīgi ko Tu saprati par to, kā tas ir Paula izpratnē. Un nav svarīgi, ko Pauls tieši ar to bija domājis. Provinciālisms ir un paliek provinciālisms. Un Latvijā tas ir ļoti izteikts.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > daina_tabuna 27.07.2010. 13.34

    Oi, oi, oi, kā mainīsies! Vai mēs cītīgi un draudzīgi sadarbojamies ar civilizētām attīstītām valstīm, mācāmies no tām, vai arī uzkumpušu muguriņu sadarbojamies ar savu paverdzinātāju – krieviju, jo citu neko nevaram un negribam, jo ar krieviju mūs vieno saprotama valoda, mēs zinām viņu paradumus utt. – te ir ārkārtīgi liela staprība!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 27.07.2010. 14.39

    @Tipiņš
    Es par Janku, Tu- par tanku. Amerika nav bijusi paverdzināta, bet tur provinciāļi vienalga ir. Anglija un tāpati Krievija tieši otrādi- pati ir bijusi paverdzinātāja, bet tur provinciāļi uz katra stūra (īpaši jau lielajās pilsētās). Atlaid Krieviju. Ļauj viņiem mierīgi turpināt izmirt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 26.07.2010. 08.51

Pauls –
mums jāatmet provinciālā domāšana un saeimā jāizveido balalaiku orķestris!

+6
-1
Atbildēt

0

ekmanis 26.07.2010. 08.51

Mazvērtības kompleksa iepotēšanai tautā nav nemaz vajadzīgas izcilas prāta un runas spējas. Vakardienas intervijā Panorāmai maestro runāja kā ar kādu kuņģa kaiti nomākts vecs cilvēks, kas dzīvē visu pieredzējis, bet nekas viņam nav bijis pa prātam un neviens neko nav varējis izdarīt, kā to pats būtu darījis, ja spētu.

+6
0
Atbildēt

0

mxblack 26.07.2010. 08.34

Tas ir skumji, ka Saeimas deputāts Pauls savu nāciju nogodā par provinciāļiem par to, ka tie krievu biznesa pasākumā Jaunais vilnis neredz nekā vērtīga Latvijai. Manuprāt viņš pats ir visīstākais provinciālis bez kauna un goda. Neevienam nav noslēpums, ka viņa pārstāvētā TP nodarbojās ar nekaunīgu savas valsts un tautas aplaupīšanu, bet viņš to atbalstīja. Kādēļ? Es domāju ka gan esot Saeimas deputātam, gan JV kuratoram, viņš gūst pamatīgus ienākumus no tā. Vai tas nebūtu iemesls? Kā komponists laikam neko nopelnīt nevar, tāpēc meklē citas iespējas. Bet varbūt naudas nekad nav par daudz, tad kāpēc neņemt? Kā lai cienu šādu provinciāli?

+14
-2
Atbildēt

2

    ilmisimo > mxblack 26.07.2010. 08.53

    Tas ir skumji, ka Saeimas deputāts Pauls…?
    ______________________________________________________
    Skumji, ka deputāts.
    Ja ir tādi deputāti, tad vēlētāji nevarētu būt sevišķi saprātīgi.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Baiba Rubesa > mxblack 26.07.2010. 15.08

    =====Ja ir tādi deputāti, tad vēlētāji nevarētu būt sevišķi saprātīgi.=====

    Kļūda,kļūda, Lamas k-gs vai k-dze!!! Tie nebija vēlētāji, kas neatkarības sākuma gados izkombinēja un nobalsoja par tādu Vēlēšanu likumu, kur vēlētājs pie labākās gribas nevar tikt no esošajiem deputātiem vaļā, vienīgi nedaudz pamainīt partiju iegūto vietu skaitu Saeimā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Juris Liepins 26.07.2010. 00.13

Pauls vienkārši ir ļoti naivs savā vecumā,un kā vairums mākslinieku dzīvo savā pasaulē,kurā nav oligarhu vai naidīgu kaimiņvalstu.Ir vienīgi tie,kuri vai nu palīdz,vai vismaz netraucē nodarboties ar mūziku. Tā kā Krievijā maestro ir milzums pielūdzēju un kolēģu,tad gaidīt kaut kādu objektivitāti arī tajā sakarā ir bezcerīgi,īpaši kad ziedu laiki un mūža labākās atmiņas saistās ar vissavienības laikiem.Un tad atnāk “patīkams jauns cilvēks”,un sakarina makaronus par viņa neaizstājamību jaunā mācītāju partijā,kura nezags,iestāsies par kultūru un savādāku Latviju.Vienīgi izskatās ka vēl joprojām ir aizsapņojies.Nevarētu kāds pamodināt,kamēr nav aizgājis rumpīša pēdās?

+16
-1
Atbildēt

0

iuzhux 25.07.2010. 23.24

tikai viens jautājums: kad Pauls ir saskatījis Krievijā, jeb toreiz psrs, ienaidnieku? Tas arī viss.

+7
0
Atbildēt

1

    SairaM > iuzhux 26.07.2010. 09.48

    nu.. iespējams jau, ka pa kādai mājai “v našej Jurmaļe” draugiem no lielās kaimiņzemes ir sarunātas ar kunga svētību.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 25.07.2010. 23.22

_”…katru gadu jādzird pārmetumi saistībā ar festivālu “Jaunais vilnis”. Izveidojusies “jocīga situācija” – iepriekšējos gados komponistam pārmests, ka viņš piedalās šajā pasākumā, bet tagad, kad Pauls pateica, ka nepiedalīsies “Jaunajā vilnī”, atkal esot jādzird pārmetumi…”_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
IR redakcijai – nu kam bija vajadzigs shis raksts?

+5
-1
Atbildēt

1

    shefere > Edzs 26.07.2010. 13.20

    “…kad man nav naudas, es nevaru dzert cukurūdeni, kad man ir nauda, es atkal nedrīkstu dzert cukurūdeni, kad tad es lai to dzeru, velns lai parauj!” (Lennebergas Emīls):)))

    +1
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 25.07.2010. 23.22

Kas tas tāds ir – Eiropas cilvēks? :)) Es pietiekami labi pazīstu dzīvi Vācijā, lai varētu apgalvot, ka nav nācies man sastapt Vācijā kaut vienu īpašu “Eiropas cilvēku” :), tādēļ nestādos priekšā, kāds viņš izskatās, pēc kā viņu varētu “atšifrēt”:)Vācija taču ir Eiropa? :)
Vācieši kopj savu, stipri “provinciālo”, jeb, pareizāk sakot, konservatīvo dzīves veidu, migranti Vācijā cenšas pēc iespēja integrēties, bet tas ir diezgan problemātiski, jo vācietis ir vācietis un migrants ir migrants, un punkts. :)) Tas ir tas, ko mēs latvieši varētu mācīties no vienas Eiropas lielvalst pamatnācijas pārstāvja :) Kā apzināties un cienīt sevi, nevis skriet pakaļ kaut kādam mistiskam ” lielās Eiropas” rēgam. Latvijā latvietis ir vispareizākais cilvēks :)
Bet frāze par to īstā vadoņa trūkumu, šis “domu grauds” jau kļuvis par tādu kā PLL skaitām pantiņu :)

+26
-2
Atbildēt

0

photocom 25.07.2010. 23.07

Jā jā vot vam līderis
kā tad šlosarju kurš ievilka saemā

pauls
skleroze jau
beri šineļ iģi damoj !

+16
-2
Atbildēt

0

andris902 25.07.2010. 23.00

– “Pēc Paula teiktā, no tiem, kas patlaban “grozās”, ļoti nedaudzi aktīvi līdzdarbojās Latvijas neatkarības atgūšanā.”

….Paula kungs, pirms spļaut sīkmanīšu virzienā….varbūt vajadzētu apzināties arī savu atbildību to sīkmanīšu, kuri patlaban “grozās” ….ievilkšanā Saeimā…un ar savu klusu piekrišanu….viņu atbalstīšanā….
….nevar vienu dienu dzert no akas, bet otrā – slaidi tajā iespļaut!….var nākties pašam dzert!….

+29
-3
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 25.07.2010. 22.49

Par priovinciālismu un bezgalīgo ambiciozo pelēcību plejādi politikā- tur Paulam taisnība.Bet province ir gluži normāls vārds. It kā te jebkad diezkāda karaļvalsts būtu bijusi.:) Kas ir vēl viens provinces komplekss- kad tik mūs pamanītu, un ļoti, ļoti cienītu :)Veselīgāk gan škiet parūpēties par vietējo ļaužu dzīves līmeni un laimes sajūtu.Nospļauties ko tur ārā kādi padomās, tāpat taču nevienu nekrata. :)

+9
-2
Atbildēt

0

ltvpanorama 25.07.2010. 22.11

Vnk izcila tēze..es viss baltā kungs un ķeizars..bet visi tie plebeji kas man aplaudē ir sīkmanīši kam tikai jāsit plaukstiņas un neko vairāk..pofig ka tusēju Saeimā n-tos gadus un valsts pakaļā nolaista..es te vnk baltā pie klavierēm un ne par ko neatbildu, rakstu mūziku un d..šu no augstiem plauktiem visiem sīkmaņiem kas šļupst par demokrātiju virsū..es neredzu ka Krievijā valda čekas mafija,toties man ordeni iešķieba..un neiedomājaties te kaut ko pļurkstēt..
Danke Raimond Voļdemarovič..Danke!

+31
-11
Atbildēt

2

    astra_ozo > ltvpanorama 25.07.2010. 23.31

    Žetons.
    Pauliņš ir cilvēciņš, kurš laikam nejūt nekādu atbildību par ilgstošu atrašanos varas tuvumā. Par to, ka viņam varāk, nekā daudziem citiem, ir bijusi iespēja veidot mūsu valsts politiku un attīstību. Nožēlojams tips.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    Pēterītis > ltvpanorama 26.07.2010. 09.42

    Pauls nav pamanījis, vai izliekas neredzam, ka līdz ar krievu popkultūru arvien plašākā straumē pie mums ienāk krieviskā biznesa un politiskā kultūra ar meliem, zagšanu un citām mērglībām. Ja Krievija ar tās lielajām dabas bagātībām šādu miljardieru, militāristu un nabadzībā slikstošas tautas kultūru var atļauties, Latvijai tā nepieņemama pašos pamatos.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam