Ēlerte: sarunas par koalīciju pēc vēlēšanām būs smagas

119

Komentāri (119)

maija_br 20.07.2010. 07.00

Sarunas pēc vēlēšanām nevar būt vieglas, jo līdz vēlēšanām netika izvērtēts kādu labumu vai ļaunumu ir devušas varas partijas un viņu ielikteņi, kas Latviju gadiem ilgi pārvaldīja. Daudzi žurnālisti to centās izgaismot, bet darba joprojām daudz, jo valsts kasē ir milzīgas parādzīmes. Valsts vistiešākā nozīmē ir izzagta. Vislielākais nopelns valsts izzagšanā ir LPP/LC, Tautas partijai, ZZS un TB partijai. Saiema un valdība ir atbildīga par situāciju valstī kopumā, arī likumdošanā, bet 2/3 to darbības ir vērstas tikai pašu interesēs, nevis tautas interesēs. Diemžēl daļa valsts izsaimniekotāju atkal izmisīgi raujas pie varas uz jauno Saeimu. Pašvaldību vēlēšanas parādīja to, ka sabiedrības attieksme ir bezatbildīga. Daudzi pat neaiziet nobalsot. Bet rezultātu pašvaldības vēlēšanās izšķīra 2-3 balsis.

0
0
Atbildēt

0

gundega_heiberga 18.07.2010. 00.36

Ēlerte nevēršas pie faniem vien, vispār teiktais pareizi izsvarots.

0
0
Atbildēt

0

dro 17.07.2010. 09.29

Ierēcu kā Zalāns par:
lama. pavaicājiet sev – vai es Haris jau divus gadus esmu kā esmu pārstājis klapēt kaimiņu vecmāmiņu ar veļas dēli?
inesegolubeva.Jā, jā, politiku nevar uztaisīt, nenožmiedzot bērnības draugu un vēl pārīti nedraugu.
Tomēr 10 balles Andrejam Zviedrim par “Lemberga sulīgo humoru” un frāzi, kam būtu jānonāk IR zelta fondā: Pat ja ZZS būs koalīcijā ar SC, tas vēl nebūt nenozīmēs Austrumu orientāciju – Lembergs nepieļaus.
Lūgsim Dievu, lai Zviedra kungam izdodas atrast metodi kā vienlaicīgi iespundēt visus noziedzniekus, lai neviens netiktu apbižots. Tas būs Latvijas Nokia, ko varēs eksportēt uz visām valstīm, bet pats autors tiks vienbalsīgi izvirzīts Nobeļa prēmijai:)

+1
0
Atbildēt

0

Ingus Viklis 17.07.2010. 09.04

Interesanti, kāpēc tad Vienotības pārstāvji perfekti sadarbojās ar Saskaņas centru Ķekavas novadā un nemaz nesūdzas par austrumiem-rietumiem? Vai tāpēc, ka Saskaņas centra deputāti agrāk bija Jaunā laika deputāti, vai tādēļ, ka visu sadalījuši?
Nav konsekvences cienītā kundze, izskatās pēc dubultmorāles.

0
-1
Atbildēt

2

    dro > Ingus Viklis 17.07.2010. 09.46

    Sadodiet, Krieķa kungs, tiem demgogiem! Patāstiet par SC biedru varonību pasaules karstajos punktos pagasta bruņoto spēku sastāvā, par pagasta sūtņa aktivitātēm Kremļa gaiteņos, kas trīskaršojušas pagasta budžetu!:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > Ingus Viklis 17.07.2010. 10.28

    Mārtiņš Krieķis – viss ir atkarīgs no spēka samēra – kad “diktē” un kad “sadarbojas”. Tā tas ir bijis jau no krustnešu laikiem un, droši vien, arī pirms tam :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

nikolajs0305 17.07.2010. 08.36

normāls citāts “Kā politiķa būtiskākās īpašības viņa minēja patiesus nolūkus, kas nemainīsies laika gaitā, kā arī godīgumu un mērķtiecību mērķu īstenošanā”. Bet kur palika atbildība (accountability)? Ceru, ka vienkārši nesanāca laiks pieminēt. Jo godīgs vēl nebūt automātiski nenozīmē atbildīgs… Un “patiesi nolūki”?!!, es ļoti atvainojos, bet kaut ko tik vispārīgu grūti apgalvot – patiesus kam? Jāatvainojas, ka komentārs sanācis kā kritika, bet es tomēr redzu, ka Vienotībā nedara to, kas būtu jādara. Pievienojos Ozoliņa rakstam šīs nedēļas izlaidumā “Kur ir Vienotība?” Es neredzu. viļos un skumstu.

+2
-2
Atbildēt

3

    dro > nikolajs0305 17.07.2010. 09.54

    Vai Jums cienītā kundze, vienmēr izdodas pateikt visu, neko neaizmirstot? Vai vispār iespējams izteikties tā, lai visi būtu apmierināti?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    nikolajs0305 > nikolajs0305 17.07.2010. 10.39

    Nē, Ino, man neizdodas. Bet ja es kandidētu es noteikti censtos nelietot vārdus “patiesi nolūki”, kuriem nav nekāda seguma un censtos uzsvērt galvenās lietas, kuras Latvijai ir nepieciešamas. Bet īsti godīgi jau tā spriedēlēt nav, jo klāt nebiju un ir zināms, cik bieži atstāstītais rakstos neatbilst tam, kas tika teikts īstenībā. varu tikai novēlēt veiksmes, bet arī lielāku uzmanību pievērst tam, kas un kā tiek teikts. jo pagaidām Vienotību var vērtēt tikai pēc vārdiem (protams ar dažiem izņēmumiem)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > nikolajs0305 17.07.2010. 11.11

    :-)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 17.07.2010. 07.57

/..Revolutions can be reversed. Good dissidents don’t always make good presidents. Even established democracies require constant maintenance, and societies divided by bitter ethnic conflict or extreme poverty can be disappointingly fragile. ../
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2010/07/05/AR2010070502671_pf.html

+2
-1
Atbildēt

0

kkukuu 17.07.2010. 01.33

Stabilizachijas process uznem kursu un tas liecina,ka Dombrovskim ir jaturpina stradat ari nakamaja valdiba.

Nost ar visiem janiem un ash2 un kuldigas hercogiem…!!!!!!

Vienotiba ir speks un es balshoshu par tevi cien. Elerte!

+6
0
Atbildēt

0

martins_spravniks 16.07.2010. 23.56

Starp “Rietumiem” un “Austrumiem” nav jāizvēlas. Gan A, gan R vēlas mūsu dalību ES, arī NATO, A, iespējams, tās vārdā varētu ļoti nespiest uz krievu valodas statusu, lai tikai saglabātu no A rokas ēdošu valdību. Pārējiem šis ceļš nozīmē mēreni ilgu stagnāciju, jo domājoša tauta šeit nav īpaši vajadzīga. Ar R ir sarežģītāk, lielākā problēma ir vienotas politikas trūkums attiecībā uz visu A-Eiropu.

+3
-2
Atbildēt

1

    ilmisimo > martins_spravniks 17.07.2010. 08.03

    A, iespējams, tās vārdā varētu ļoti nespiest uz krievu valodas statusu, ..?
    ————————————————————————–
    Kā tad.
    Šuogad nespiedīs.
    Nāķamgad – nuospiedīs pavisam.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 16.07.2010. 23.25

Visskumjākais ir tas, ka pēc 20 gadu neatkarības mums atkal ir jāizšķiras starp “Rietumiem” un “Austrumiem”. Nu, vismaz to piedāvā kā galveno saukli viens no vadošajiem politiskajiem spēkiem.

+6
0
Atbildēt

6

    Silvija Adijāne > putekliic 16.07.2010. 23.48

    Tas gan. Vispār ir ļoti īpatnēji, ka šādu izvēli piedāvā NATO un ES valsts sabiedrībai. Vai tas nozīmē, ka šīs organizācijas nenodrošina mūsu rietumnieciskumu, tās ir mainījušās, kopš mēs tur iestājāmies (kāds brīnums!) vai kāds beidzot nonācis pie apziņas, ka ne jau dalība formālās organizācijās nodrošina valsts rietumnieciskumu? Vai varbūt neviens nav noticējis, ka esam rietumnieciska sabiedrība?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > putekliic 17.07.2010. 02.07

    Tā ir reālā Latvijas situācija, kad mums ir, noapaļojot uz augšu, puse krievalodīgo migrantu. Viņi nekad nesamierināsies ar situāciju, ka ir zaudējuši savu statusu pēc LR atjaunošanās, viņi, ģluži kā mēs pirms Atmodas, alkst pēc revanša un šīs cerības nav ar dakšām ūdenī rakstītas pasakas, un viņi to jūt, bet mēs diemžēl šos draudus uztveram tikai teorētiski.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > putekliic 17.07.2010. 07.34

    Vai tas nozīmē, ka šīs organizācijas nenodrošina mūsu rietumnieciskumu, ../

    Tas nuozīmē, ka vienmēr arī pašiem kauč kas vismaz pa druskai, bet tuomēr jādara.Nevis jāgaida , ka”ōrganizācijas visu nuodruošinās”

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > putekliic 17.07.2010. 07.41

    Visskumjākais ir tas, ka pēc 20 gadu neatkarības mums atkal ir jāizšķiras starp “Rietumiem” un “Austrumiem”?

    Nē.
    Visskumjākais būs tad, ka būsim jau “īzškīrušies par austrumiem”.Tad gan būs virsā.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > putekliic 17.07.2010. 07.42

    Te derētu atcerēties stāstu par Sudetijas vāciešiem un kas nuo tā iznāca.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > putekliic 17.07.2010. 23.34

    Dog! Tu domā, kā vidējais latvietis, kas tik sēž un gaida, ka citi visu sakārtos Tavā vietā! ne NATO, ne ES neko nedarīs tautas vietā, kura demokrātiskās vēlēšanās arī izvēlēsies ceļu uz R vai A!!! Vai tad nav skaidrs?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Silvija Adijāne 16.07.2010. 22.43

Lai saprastu kādās dimensijās šobrīd dzīvo dažs labs politiķis, nopostēšu paris Kalnietes “ziņas” no draugiem.lv Kā saka, no comment, Sandra tiešām dara visu, lai partija vēlēšanās uzvarētu :(

“Smukos linu maisiņos esmu saņēmusi Anna Bergmans tējas. Tās dāvināšu EP Lauksaimniecības delegācijai, kas šodien beidz savu vizīti Latvijā”

“Jauns: Eiroparlamentārieši apjūsmo Latvijas laukus http://kalniete.lv/2010/07/15/

+4
-1
Atbildēt

3

    mary75 > Silvija Adijāne 16.07.2010. 23.34

    Nu bet, tautai tak šitas marazms patīk – ievēlēja taču EP.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Silvija Adijāne 16.07.2010. 23.43

    Ievēlēja, tad ievēlēja, bet domāju, ka šobrīd cilvēki tomēr nonākuši pie tādas apziņas, ka gaida ko citu,

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Silvija Adijāne 17.07.2010. 07.31

    /,,šobrīd cilvēki tomēr nonākuši pie tādas apziņas, ka gaida ko citu, /
    ———————————————————————–
    Kādas apziņas?

    Nunouākuši pie Krišnas apziņas un gaida Rādhu un Govindu?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

viesturs 16.07.2010. 21.46

Divi ieteikumi mūsu mīļajai vienotībai:pietiks ar diviem solījumiem, lai uzvarētu vēlēšanas:1.LV kompensē denacionalizācijas “upuriem” viņu sāpi.Domāju ka var mierīgi izmantot LVM resursu.Tāpat maitas visu nocirtīs un izzags.2.Par ES fondu naudu atļaut pirkt lietotu l/s tehniku.Viss ar šiem diviem solījumiem SC var iet uzkārties.
Es jau kaut kad teicu, ja šlesers brauc ar mersedesu, ēlertei jābrauc ar bentliju, ja šlesers ceļas debesīs ar deltaplānu…no stūra jāizpeld dirižablim ar dombrovski tankista cepurē…

+11
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > viesturs 17.07.2010. 07.28

    kompensē denacionalizācijas “upuriem” viņu sāpi/

    Kāpēc tad tikai tiem upuriem. Un 90to latvenergo siltuma tarifu upuri, kas zaudēja dzīvuokļus? Tie sliktāki?

    Ļuouti savādi, ka vēl nav nodibināta Perestroikas un psrs sabrukuma upuru partija.

    /.Domāju ka var mierīgi izmantot LVM resursu.Tāpat maitas visu nocirtīs un izzags./
    Izzags visu. Tātad var izmantuot visus resursus.

    /2.Par ES fondu naudu atļaut pirkt lietotu l/s tehniku/

    Kukururuzņiku iepirkšanas partija arī derētu.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

laila zirina 16.07.2010. 21.36

Jā, vēlēšanas ir izšķiršanās un smaga izšķiršanās par to kurā pusē paliksim.
Tādēļ Ēlertei un Vienotībai ir pamatīgi jācīnās par katru reitinga punktu, par katru balsi, par katru šaubīgo, par katru apmāto, par katru iespējamo un neiespējamo balsi. Es no sirds ceru, ka viņai tas izdosies, kaut arī līdz šim īsta pārliecība nav bijusi.

+10
-1
Atbildēt

0

mary75 16.07.2010. 20.52

Es domāju, Zatlers, jebkurā gadījumā, pirmo nosauks Dombrovski, pat, ja Vienotībai būs otrā vieta aiz SC.
Interesantākais jau sāksies pēc tam.
Bet, izskatās, pa lielam nekas daudz nemainīsies, pat ja Vienotība būs valdībā, un Dombrovskis būs premjers, pret ZZS, SC un PLL kopā tā tāpat būs mazākumā, un notiks tas pats, kas tagad, nevis strādāšana, bet nepārtraukta šantāža no vienas puses, un kompromisu meklēšana , no otras puses, tātad. tāda pati nīkuļošana, un ne uz kādām reformām nav ko cerēt.

+7
0
Atbildēt

0

Mârîte Piekuse 16.07.2010. 20.48

Pēc pārdesmit gadiem un vairākām vēlēšanām gan gribētos gaidīt, ka jaundibinātas partijas spēs piedāvāt ko citu, nevis pārspēlēs to pašu “krievi nāk!” motīvu.

+2
-5
Atbildēt

1

    ::Vai cis :: > Mârîte Piekuse 17.07.2010. 08.36

    Diemžēl motīvs “krievi nāk”, pareizāk sakot, “tā saucamās latviešu partijas TP, LPP/LC un blēžu kustība Par izzagtu Latviju visiem spēkiem veicina krievu ietekmes palielināšanos”, pašlaik ir tik aktuāls kā nekad agrāk.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

disassociative 16.07.2010. 20.41

Latvija nevarēs attīstīties, ja valdīs tā koruptā sistēma, kas līdz šim darbojusies atsevišķu politisko spēku interesēs. Tas būtu ceļš uz ”provinciālu valstiņu”, kur konkursos uzvar savējie uzņēmumi, nevis izdevīgākie piedāvājumi.
_________________
Kāds ceļš? Tā ir šodienas realitāte. Latvija jau tagad ir šāda provinciāla valstiņa, kurā nekādas reālas konkurences nav. Ir vai nu savējie vai monopolisti. Kas arī ir savējie. Vienotība ar šo problēmu netiek un, diemžēl, arī netiks galā. Par pārējiem pat runāt nav ko. Ja kāds no Vienotības varbūt vēl gribētu šo problēmu reiz atrisināt, tad pārējās partijās pat ar lielu lupu nav saskatāmi ļautiņi, kas varētu gribēt un mēģināt. Un ne nu Urbanovičs, Šķēle, Šlesers vai Lembergs.

+8
-1
Atbildēt

0

druvis_vectirans 16.07.2010. 20.37

A.Zviedrim.Urbanoviču nenosauks Zatlers,bet vai kriminālnoziegumos apsūdzēto Lembergu Zatlers nosauktu?Šaubos!

+10
0
Atbildēt

3

    itommy_ > druvis_vectirans 16.07.2010. 20.50

    Lembergu nosauks, ja gribēs. Jo nav jau tā, ka visi pārējie ir skaidri kā maza bērna asara un šis vienīgais – “smagos noziegumos apsūdzētais”. Ja tiktu apsūdzēti godīgi un visi, kurus vajadzētu, tad tādu būtu ui, cik… Nevar politiku uztaisīt, ja ne kapeiciņa pie pirksta nepielīp. Tāda nu ir šī nozare.

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > druvis_vectirans 16.07.2010. 21.12

    Jā, jā, politiku nevar uztaisīt, nenožmiedzot bērnības draugu un vēl pārīti nedraugu. Ko padarīsi, tas pieder pie īstu kūtspakaļas aristokrātu stila.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > druvis_vectirans 17.07.2010. 23.30

    Zviedri!
    Vai Tu esi Lembja advokāts ( viens no desmit)?

    0
    0
    Atbildēt

    0

photocom 16.07.2010. 19.58

+1
0
Atbildēt

0

photocom 16.07.2010. 19.34

Jā tās parteju progas – pupu mizas kurš/kura viņas lasa ?!
tiešām V piāristi stiedzami jāmodina vai jāliek citi
kā tā var būt ka saldā zēna kā viņu
jaunupupa družka it taukajam leiškalnam meita
un taisa piāru
pie viena JL pa kuru laiku ko ?

+9
0
Atbildēt

5

    Silvija Adijāne > photocom 16.07.2010. 19.41

    Ko tad var gribēt no PR, ja Vienotības galvenā PRiste, atvainojiet, ir rados ar dažu labu PLL tovarišču. Vienkārši ģimenes idille.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > photocom 16.07.2010. 20.02

    Jā, es arī dzirdēju, ka Leiškalna meita, bet, neticēju.
    Nu, tad jau viss skaidrs, kāpēc tāds tizlums.
    Bet, laikam jau viņiem galvenais, lai būtu šaurā savējo pulciņā, tā teikt, ģimenes lokā, tas viņiem svarīgāk, nekā dažas balsis vairāk vai mazāk.
    Pasmainās tur savā starpā, parotē, bet, galvenais, lai neviens no malas netiek klāt.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > photocom 16.07.2010. 20.22

    to dzeris49
    Lai guļ ar ko vēlas, visu SC, LPP/LC, un TP politikāņu meitām jābūt izvazātām par visām gultām. Labāk ar ienaidnieka meitu, kā ar savu partiju jauniešiem, kā (AŠ)²

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > photocom 16.07.2010. 21.06

    >ombros
    Principā piekrītu, lai gan- jāatceras , ka sieviete “caur guļamistabu” komandēja Anglijas floti…jācer, ka šis nav tas gadījums…meitai par tēva “grēkiem” nav jāatbild…:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > photocom 17.07.2010. 08.36

    to ombros
    Kur tāds nelietīgums un nekrietnība spiežas cauri pamatā visiem Vienotības “godīguma sargkareivjiem”?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

murnieks112233 16.07.2010. 18.57

Lai kā var riet uz Andreja Zviedra teikto, bet viņam liela daļa taisnības. Arī zvaigznēs rakstīts, ka ZZS var dabūt vairāk vietas(uzreiz aiz SC) Saeimā nekā Vienotība. Labi jau būtu ka tie PLL kretīni netiktu iekšā, bet viņu laikā daudziem ir bijis stipri labi un viņi mēģinās reaminēt trekonos gadus, ignorējot faktisko realitāti.

+8
-8
Atbildēt

1

    austrisv > murnieks112233 17.07.2010. 23.27

    Lelle! Tu fantazē, jo kāpēc lai pilsētnieki balsotu par ZZS un it sevišķi lembergu!
    Kāpēc?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 16.07.2010. 18.42

Ino, redz, Tu teici , ka raksts uzrakstīts tā, ka pat ezim ir viss skaidrs, bet Andrejam Zviedrim tomēr “nepielec”…:)

+14
-2
Atbildēt

18

    Silvija Adijāne > Pauls Puķītis 16.07.2010. 18.51

    Redzi, skaudrais atlikums ir tāds, ka Zviedra kunga iespējas uzvarēt vēlēšanās vērtētu ar 50%, bet lno ar 10%, lai gan man tuvākas lno idejas. Jāatkārtojas: Vienotība vēlas uzvarēt vēlēšanās, vai nē? Jeb labāk regulāri ir gudri čīkstēt un piedāvāt visiem zaļus Granny Smith ābolus?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Pauls Puķītis 16.07.2010. 19.04

    Ne tikai viņam:) Tā “augstākās raudzes izglītība” traucē saprast elementāras lietas:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 16.07.2010. 19.10

    >G.Dog.
    Diemžēl, tā tas varētu arī būt, ne tik lielā atšķirībā , bet tomēr…
    Manā skatījuma jautājums ir pavisam vienkāršs- ar ekonomiskām programmām čakarē prātus tikai mazizglītotam vēlētājam…neatkarīgi no ekonomisko grupējumu kombinācijām, shēmos tālāk un nekas nemainīsies pēc būtības… man domāt, jāliek uzsvars, kā mēs pārvaldām valsti. Jānāk pie teikšanas godīgiem , zinošiem valsts vīriem un sievām, nevis grupējumiem. Tālāk valstsvīri un sievas izlems, kurš grupējums ir patriotisks… kurš uz Rietumiem, kurš uz Austrumiem, un kas valstij vajadzīgs…un katram pēc vajadzības pakratīs ar pirkstu… visam pamatā ir Ziemeļvalstu modelis valsts pārvaldīšanā. Tas ir primārais un nav , atkārtoju, jāčakarē cilvjiem smadzenes ar pirmsvēlēšanu ek. programmām …garām ejot var pateikt, protams, bet tas nav galvenais, lai valsti izvestu no krīzes…tā ir vajadzīga, bet sekundāra

    / es raugos uz tādiem, kā “Dombrovski”…nevar būt ne “Šleseri”, ne “Šķēles” ne “Urbanoviči”/

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Pauls Puķītis 16.07.2010. 19.19

    …………Jānāk pie teikšanas godīgiem , zinošiem valsts vīriem un sievām, nevis grupējumiem. Tālāk valstsvīri un sievas izlems, kurš grupējums ir patriotisks… kurš uz Rietumiem, kurš uz Austrumiem, un kas valstij vajadzīgs…un katram pēc vajadzības pakratīs ar pirkstu… visam pamatā ir Ziemeļvalstu modelis valsts pārvaldīšanā…………..

    Interesanti, no kurienes viņi tā atnāks, ja neuzvarēs vēlēšanās ar normālām, rietumnieciskas PR kampaņas metodēm? Man ir tas gods ik dienas saņemt Sandras Kalnietes Twitterismus. Viņai centrālā tēma ir tāda, ka kāds eiroparlamentārietis ir uzzinājis, kur atrodas Latvija un uzlicis vainagu kārtējā okupācijas piemiņas pasākumā. Droši vien tantei Martai (reāla situācija), kurai vīrs miris dēļ nodzeršanās un abi dēli strādā netālu no Belfāstas, no tā kļūst vieglāk :(

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    itommy_ > Pauls Puķītis 16.07.2010. 19.21

    Es piekrītu, ka 4000 zīmju programmas lielā mērā ir fufelis. Tomēr tik tālu jau esam attīstījušies, ka zināmas lietas no tām var un vajag izlobīt. Piemēram, no ekonomiskās sadaļas – Vienotība pilnībā noraida Ošleja plānu un paliek pie Dombrovska praktizētās šļerpēšanās peldot pa straumei. Tāpat arī strukrurālās reformas – redzam, ka Vienotībai tas nav dienaskārtībā. Un arī reģionalizācijas Ziemeļvalstu kontekstā iztrūkst, bet tieši tas visdrīzāk būs Latvijas nacionālo interešu topā. Vienotības šī 4000 zīmju programma ir haltūra, un tas liecina gan par sliktu organizatorisko darbu, gan vāju vadību, gan nespēju darīt lielas lietas.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 16.07.2010. 19.31

    >A.Z.
    Piekrītu par kampaņu, bet es kaut kā nesaprotu vienu lietu…vai tad mana nostāja mainīsies, ja Šleserim būs labāka kampaņa , nekā Dombrovskim?
    / tas nebūt nenozīmē, ka nespēj darīt lielas lietas. Drīzāk, tas nozīmē-kurš vairāk krāpjas, līdz ar to ir vairāk naudas un var sponsorēt dārgākus reklāmspeciālistus/

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 16.07.2010. 19.33

    >G.Dog
    “Interesanti, no kurienes viņi tā atnāks,”

    Es un Tu viņus izlasīsim no sarakstiem…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Pauls Puķītis 16.07.2010. 19.34

    Pilnībā piekrītu. Diemžēl, alternatīvas nav un pirmo reizi balsošu par sarakstu, kurā svītras būs 2x vairāk par plusiņiem.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Pauls Puķītis 16.07.2010. 19.35

    markoni, diemžēl Rīgas sarakstā, kurā balsošu, man pamatā ir tikai svītrojamie.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    itommy_ > Pauls Puķītis 16.07.2010. 19.41

    Uz ļoti daudziem, kuri neseko politiskajām lietām, kampaņas atstāj milzīgu nozīmi. Bet ja Šleseram reklāmās piestāv lielīšanās un muldēšana, tāpat arī Lembergam ironija un sulīgs humors, tad Vienotībai ar tās izvēlēto “godīguma karogu” neklājas ne muldēt, ne apņirgt, ne lielīties. Te prasās tikai un vienīgi pragmatiskas lietas. Bet no kurienes lai Vienotība rautu pragmatiskas idejas un programmas, ja speciālistus nelaiž pie runāšanas un darīšanas? Un ziniet kāpēc nelaiž – a tāpēc, lai neaizēnotu un neapdraudētu atsevišķu nomenklatūras darboņu pozīcijas. Un kā rezultāts stagnācija ar sekojošu iekārtas sabrukumu.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > Pauls Puķītis 16.07.2010. 20.24

    Vienotība pilnībā noraida Ošleja plānu un paliek pie Dombrovska praktizētās šļerpēšanās peldot pa straumei.+++ Tu zini, ja Vienotība to nebūtu izdarījusi, es būtu strupceļā, jo par ideju devalvēt latu, laikam nebalsotu. Labi, ka tā :))

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Pauls Puķītis 16.07.2010. 20.46

    .vai tad mana nostāja mainīsies, ja Šleserim būs labāka kampaņa , nekā Dombrovskim? …

    Tava nostāja nē, bet pat saskaņā ar Latvijas faktiem, 20+ procenti joprojam nezin par ko balsot. Ja jau tagad viss skaidrs, tad nav jābūt gaišreģim, lai zinātu, ka rietumnieciski liberālu sabiedrību šeit atbalsta kādi nieka 15% balsstiesīgo. Ja tas apmierina, tad jau viss ok, var izklīst pa mājām un priekš kam vispār kampaņas. Ar nosacījumu, ka tie paši 15% izkustinās pēcpuses vēlēšanu dienā.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Pauls Puķītis 16.07.2010. 20.57

    Tas, ka strukturālās reformas 4000 lietuviešu zīmju autoriem nav dienas kārtībā ,mani tiešām nepatīkami pārsteidza. Jo tās pat nav sāktas, kur nu vēl pabeigtas.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 16.07.2010. 21.23

    “rietumnieciski liberālu sabiedrību šeit atbalsta kādi nieka 15% balsstiesīgo.”

    Šim es īsti negribu piekrist . Tas ir pārspīlēti . Tas ir , es domāju, speciāli kultivēts mīts, bez paskaidrojuma, kas ar to tiek domāts..es ar to saprotu to, ko rakstīju iepriekš. Lūk, LC gan bija liberālisms ne pa jokam…(Tagad LPP/LC/TP=PLL)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Pauls Puķītis 16.07.2010. 21.43

    /no, redz, Tu teici , ka raksts uzrakstīts tā, ka pat ezim ir viss skaidrs, bet …/
    ———————————————————————-
    Kuo nuozīmē būt pārāk labās duomās par dažu vienu-versijā””idiots vai provokators” izvēlēties “‘provokators”.
    Bet- ak vai!:
    Izrādās “idiots”.
    Un tikai,

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > Pauls Puķītis 16.07.2010. 21.53

    markoni, nejauciet rietumnieciski liberālu sabiedrību (kas ir teorētisks postulāts) ar LC “liberālismu”. Tātat jau vārds “liberāls” pie mums skan kā lamas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 16.07.2010. 23.30

    >G.Dog
    Tieši to es gribēju teikt, ka nevajag baidīt ar rietumniecisko liberālismu, jeb-citiem vārdiem sakot- ka nu te katrā mazpilsēta maršēs Praids un Soross pieņems parādi…tā nebūs , kaut arī V saniegtu 51%…par to es esmu drošs…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Pauls Puķītis 17.07.2010. 23.25

    Dog!Tev gan grūta dzīve, jo pārāk daudz prasi no citiem!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

wrvinovskis 16.07.2010. 18.40

Es laikam no gudrajiem, jo uzreiz sapratu, ka replika par progresīvo nod un balsošanu par cituJāni, ir provokācija. Tā ka ierosinu necepties vairs par to.
Kādu priekšvēlešanu taktiku izvēlēties, patiešām ir grūti, bet viena lieta skaidra, tai jābūt godīgai. Nu var jau kaut ko arī nepateikt, ja saprotams, ka to tūlīt apgriezīs ar kājām gaisā, kā šo te- par prgr. nod. Tieši tam tagad ķersies klāt JaunāDiena- par visu rakstīs objektīvi, bet tā, lai viss, kas darīts pēdējā gada laikā un ievedis mūs parādos, tiktu skaļi pateikts un norādīts vainīgais – VD, Vienotība, Ēlerte un viņas ēna utt.
Tomēr Vienotībai vajadzētu atrast veidu, kā iztikt bez nomelnošanas, jo nav zināms kādas sarunas būs pēc vēlēšanām jāved. (vakar jau teicu, ka jau pirms vēlēšanām jāslēdz vienošanās ar VL&TB, lai šis bloks būtu skaidrs jau uzreiz. Tas, ka neapvienojās, ir pareizi, jo tad viss laiks tiktu veltīts skaidrojot pozīciju atšķirības, ko LabāLatvija jautātu un jautātu.

+12
0
Atbildēt

0

itommy_ 16.07.2010. 18.33

Nebūs Urbanovičs. Jo Zatlers nekad tādu nenosauks. Un nebūs Dombrovskis, jo pārāk maz balsu savāks Vienotība, lai tiktu pie noteikšanas (iemesls vājajam startam – nav uzmeklēti un promotēti patiesi nozaru speciālisti kā nākamie apvienības partiju politiķi). Zelta akcija būs Lembergam. Viņš varēs taisīt koalīciju gan ar SC, gan Vienotību +TB (+PLL). Pat ja ZZS būs koalīcijā ar SC, tas vēl nebūt nenozīmēs Austrumu orientāciju – Lembergs nepieļaus. Es Vienotības vietā gan vairāk šausminātos par ekonomiskajām problēmām, jo šobrīd skaidri redzams, ka Dombrovskis&Co. izeju neredz. Un tauta to jūt.

+4
-16
Atbildēt

4

    lidija_stripkane > itommy_ 16.07.2010. 18.57

    Redzu situāciju līdzīgi.
    Tomēr, ja pēc vēlēšanām Dombrovskis turpinātu premjerēšanu, tad ekonomiskā rosība Latvijā neatjaunotos vēl ilgi. Viņš ir perfekts izpildītājs, bet ideju viņam katastrofāli nav. Tādēļ SVF un zviedru banku lobijs viņu tin ap pirkstu kā mazo ezi. :)
    Bet par austrumu orientāciju- muļķības! Latviešiem laiks atvērt acis un paskatīties uz savu valsti, ne blenzt uz austrumiem vai rietumiem.
    Nekāda orientācija nav panaceja, arī rietumu. Tur reizēm uznāk kārtīgs šķebeklis par viņu liekulību.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > itommy_ 16.07.2010. 21.33

    ZZS būs koalīcijā ar SC, tas vēl nebūt nenozīmēs Austrumu orientāciju – Lembergs nepieļaus./

    patiesi!
    Lielais Ventas Mahatma Un Dižais Jēkabpils Riši- Nākuotnes Pilsētas Konfūcijs orientnetēsies uz DR un izvedīs savu tautu nuo zorozīdu waņģības.
    Uz Šanhaju.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > itommy_ 16.07.2010. 21.59

    Pat ja ZZS būs koalīcijā ar SC, tas vēl nebūt nenozīmēs Austrumu orientāciju – Lembergs nepieļaus.
    ===============================
    Tiešām smieklīgi.:) Atvainojiet!
    Vai šim apgalvojumam būtu arī kāds pamatojums? Jā, ZZS deputāti, atšķirībā no “Par Labu Latviju” deputātiem, parasti balso par latviešu interesēm (skat. Mediju likuma balsojumus), bet kur tad ir tā Lemberga “Rietumu orientācija”? Un kur ir garantijas/pārliecības pamats, ka arī latviešu intereses tiešā veidā nevarētu tikt “uzmestas”?

    Ja reiz pieminu Mediju likuma balsojumus, tad vienā ļoti būtiskā aspektā – par 65% noteikšanu TV vakara stundās – Solvita Āboltiņa balsojumā ATTURĒJĀS, t.i., faktiski balsoja “pret” kopā ar Urbanoviču, Cileviču, Kastēnu, Slakteri un Raimondu Paulu.
    http://titania.saeima.lv/LIVS/SaeimaLIVS2_DK.nsf/0/298AAACA9A852CC9C225775E00361CF6?OpenDocument

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 17.07.2010. 23.20

    Zviedri! nerunā te visas tautas vārdā, jo tauta sastāv ne tikai no Tevis, bet kā min arī no manis, un Lembergs ir zaglis, kas izzadzis Ventspils uzņēmumus(Vkuģniecību, Ventspils naftu) Lai tas vanckars nemaz necer uz saeimu, jo viņam būs jāsēz aiz restēm par nodarīto!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

juhans 16.07.2010. 18.33

Šoreiz pirmsvēlēšanu situācija atkal ir vienkārša – mēs vai … (nesauksim tos vārdā), Dombrovskis vai Urbanovičs. Tā lieta ar progresīvo nodokli man arī nepatīk, bet to izcelt priekšplānā un tādēļ iespītēties būtu tikpat kā mazam bērnam spārdīties un klaigāt – Ja tu man nedosi šokolādi, tad es neģērbšos un neiešu uz skolu! Ir teiciens – aiz kokiem neredzēt mežu. Te tas būtu vietā.

+9
-1
Atbildēt

0

mary75 16.07.2010. 18.17

Viss ir ļoti vienkārši – kas balso par PLL vai ZZS,, nemaz jau nerunājot par SC, tie balso par Urbanovicu, kā premjeru.
Kurš jau piedraudēja, ka ja nebūs, kā viņš gribēs, tad viņi te var sarīkot Biškeku.
Bet, būs kā vienmēr – daudzi vispirms nobalsos, un pēc mēneša sāks skatīties, kas sanācis, un pēc tam sāks bļaut, cik viss ir slikti.
Jo vispirms domāt, un tikai tad balsot – tas nav latvieša mentalitātē.

+13
-2
Atbildēt

0

buchamona 16.07.2010. 18.04

Šī nu ir tā retā reize, ka piekrītu raksta saturam pilnībā. Mums ir dota tikai viena iespēja turpināt Latvijas ceļu demokrātiskas, pārtikušas un arī iespēju robežās latviskas valsts virzienā. Ja šajā vienkāršajā situācijā apmaldīsimies, atkritīsim atpakaļ varbūt pat bez izredzēm nākotnē labot savu kļūdu.
Vienā no komentāriem lasīju iebildi par progresīvā nodokļa neesamību Vienotības pirmsvēlēšanu programmā. Progresīvais nodoklis, tas ir morālas dabas jautājums, tā ir situācija, kura ir jānopelna. Progresīvais nodoklis var nostrādāt tikai godīgā sabiedrībā, kurā atrast izeju, kā nemaksāt nodokli ir apkaunojums, nevis goda lieta. Būsim objektīvi, līdz tādai apziņai mums vēl ļoti tāls ceļš ejams. Sākumā apmierināsimies ar to “mazumiņu” un turpināsim pa visīsāko ceļu rāpties ārā no bedres, kurā iekritām.

+28
-5
Atbildēt

21

    Silvija Adijāne > buchamona 16.07.2010. 18.09

    Interesanti, kurš uzvar vēlēšanās: vai tas, kurš principā ir par nodokli, bet pastāsta visus iespējamos iemeslus kāpec tas, pirmkārt, kādam jānopelna, vai tas, kurš tam pēc būtības nepiekrīt, bet pasaka, ka gatavs to ieviest kaut rīt?

    Joprojām ļoti ceru, ka Vienotībai IR vēlme uzvarēt vēlēšanās…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 16.07.2010. 18.16

    Nevis Vienotībai ir vēlme uzvarēt vēlēšanās, bet vai man un Tev ir vēlēšanās uzvarēt vēlēšanās, kaut vai tādēļ, lai nākotnē dzīvotu sabiedrībā, kura ir gatava maksāt progresīvo nodokli. Kurā no NVS valstīm tiek maksāts šis nodoklis? :))

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > buchamona 16.07.2010. 18.26

    ļoti neskaidri. Pastāsti vēl 5x, ka nodoklis ir jānopelna, vispār jau finanses skaita tā un vēl šitā (kā Dombrovskis to dara). Kā rezultātā dēļ pārprasta godīguma sēdēsi opozīcijā vēl kaut 50 gadus, ja vien veselība atļaus, bet tavas idejas piesavināsies citi. Sorry,nekad un nekur vēl vēlēšanu cīņa nav bijusi un nebūs godīga, soliet to , ko tauta prasa. Ja ne, tad rudenī iznākums ir skaidrs.

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 16.07.2010. 18.33

    Dīvaini, Ghost Dog, pēc tavām domām visi līdzekļi ir labi lai uzvarētu vēlēšanās? Tad kāda tad būs atšķirība no PLL? Ar cēliem nodomiem?

    +17
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 16.07.2010. 18.33

    soliet to , ko tauta prasa. Ja ne, tad rudenī iznākums ir skaidrs. +++ ceru, ka Tu kļūdies un šī brīža reitingi rāda, ka tā laikam tas ir. Dombrovskis, pēc visa tā, ko viņam ir nācies darīt, nevienu brīdi nav nokļuvis mīnusos. Tas nozīmē, ka lielai daļai “tautas”:)šī čurāšana acīs ir piegriezusies.

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > buchamona 16.07.2010. 18.39

    Jā, tas ir savā ziņā dīvaini, bet cita ceļa laikam nav.Nu palasiet kaut nedaudz par vēlēšanu tehnoloģijām un līdzekļiem tā paša Obamas kampaņas laikā. Var, protams, nostāties svētā nevainīguma pozā, bet tad arī jāapzinās, ka varēsiet visu savu atlikušo dzīvi pamatoti zākāt valdību internetā bez reālas ietekmes. Toties, ja vēlies tiešām kaut ko mainīt, tad paņem varu kaut oponenta paša līdzekļiem un rīkojies, lai tā otreiz nebūtu. Mīļais Dievs, Makiavelli taču sarastīja Princi 4-5 gs. atpakaļ.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > buchamona 16.07.2010. 18.40

    Jā, viņš ir plusos, bet nepietiekamos, lai nākošā valdība nebūtu sarkana un kvadrātaina.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 16.07.2010. 18.49

    Tā godīgi – Tu balsotu par cilvēku, kurš Tev, acīs skatīdamies teiks, ka pēc četriem gadiem Tu būsi jau aizmirsis jēdziena – “dižķibele,” patieso jēgu? Jeb Tu izvēlēsies balsot par cilvēku, kurš reāli stāv ar abām kājām uz zemes? Ja Latvijā vēl jo projam vairākums pilsoņu vēlas noticēt pasakai, nu ko tad, tad neko…:)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > buchamona 16.07.2010. 18.53

    Es nē, bet es arī ne tuvu neesmu visa sabiedrība. Par to jau stāsts. Jeb tev ir kādas ilūzijas par sabiedrību, kura pilnīgā nopietnībā uzskata Lembergu par labu iespējamu premjeru (nav no pirksta izzīsts, esmu diemžēl redzējis aptaujas)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 16.07.2010. 18.53

    Bet, kaut kur jau Ghost Dog taisnība, Vienotībai sen vajadzēja noalgot normālu PR istu, un uztaisīt dažas tēzes – ko Vienotība grib panākt, un ko grib mainīt šai valstī, un kapēc.
    Kā arī īsi atspēkot visus nereālos PLL solījumus, kaut vai to pašu progresīvo nodokli – skaidri un gaiši pateikt, kāpēc patreiz to nevajag.
    Bet, tas jādara, neislīgstot detaļās, vairāk uz emocijām, bez melošanas, bet, dažus faktus var izcelt, dažus noretušēt, utt., tas ir pieļaujams.
    Te patiešām nav sacensības – kurš godīgāks, uz kārts likts pārāk daudz.
    PR Vienotībai nav nekāds.
    Un latvji balso “ar sirdi”, tas ir par labāko PR, nevis ar galvu, jo reizēm liekas, ka mums te jods, vai, par maz ūdenī, un daudzi slimo ar endēmisko kretīnismu.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > buchamona 16.07.2010. 19.01

    Nu tur jau tā lieta: te nav strīds par idejām, bet par metodēm tās īstenot. Diemzēl, pat Vienotības 4000 zīmju programma ir uzrakstīta slikti salasāmā fontā, izvēloties lietuviešu valodu (!!!!!) kā pamatfontu. Nu kur vēl tālāk?!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > buchamona 16.07.2010. 19.03

    dzerim
    Nekas nav jāatmasko vai jāatspēko! Jau tā Vienotība ir par daudz reaktīva. Tā tikai reaģē uz citu darīto, rakstīto, domāto, bet nepiedāvā aizraujošas idejas pati.
    Uzvarēs ne tas, kas kaut ko atspēkos, bet tas kas aizraus cilvēkus pozitīvai attieksmei un darbam Latvijas labā. Čīkstuļi neuzvar.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 16.07.2010. 19.17

    Es uzskatītu par godīgu tādu argumentāciju, kur vienkāršiem vārdiem būtu pastāstīts, ka – jā mēs arī gribam to, to, un to, bet diemžēl tas nav iespējams, jo – punkts 1…, punkts 2…, punkts 3… Un nevis pārgudri lai to saprastu tikai augstāko matemātiku, tēlotājģeometriju un ekonomikas zinības studējušie, bet arī vienkāršam cilvēkam tas kļūtu skaidrs. Tai pašā laikā lai tie, kas ir studējuši, nevarētu teikt, ka mums kārtējo reizi karina makaronus uz ausīm. Vai tas ir neiespējami?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 16.07.2010. 19.19

    Vispār, Vienotības kļūda ir tā, ka viņi orientējas uz tiem, kas par viņiem tāpat balsos, bet, jāorientējas uz tiem, kas nav izlēmuši.
    Un nepievērš nekādu uzmanību PR, nezinu, viņiem tur nav neviens par to atbildīgs?
    Un tā viņu programma uzrakstīta stipri nesakarīgi.
    Tiešām nespēj izdarīt elementāras lietas, kas ļautu iegūt daudzas papildus balsis?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > buchamona 16.07.2010. 20.54

    Tā tam vajadzētu būt, bet pašreiz neredzu pat mēģinājumu to darīt. Par ko arī cepos.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 16.07.2010. 21.21

    esmu diemžēl redzējis aptaujas) /
    ————————————–
    Es ne vien esu redzējis aptaujas, es esu arig lasījis “Cīņu’ un “Sovetskuju Latviju”.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 16.07.2010. 21.40

    dzeris: Vispār, Vienotības kļūda ir tā, ka viņi orientējas uz tiem, kas par viņiem tāpat balsos, bet, jāorientējas uz tiem, kas nav izlēmuši.
    ===============================================
    Piekrītu. Es gan par “Vienotību” nebalsošu, bet tomēr novēlu viņiem aktīvāk apstrādāt balsot negribošos.

    Par neizlēmušajiem… interesanti, kāda varētu būt politiskās izvēles alternatīva tiem, kuri potenciāli būtu ARĪ “Vienotības” vēlētāji? “Pēdējā partija”? TB/LNNK? TP (piemēram, Demakovas dēļ)?
    Citus variantus neredzu – manuprāt, diez vai cilvēks varētu svārstīties simpātijās starp “Vienotību” un ZZS, “Vienotību” un LPP, “Vienotību” un “Atbildību”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 16.07.2010. 22.56

    Ieskaties sausajos statistiskajos datos par depopulāciju, emigrāciju, bezdarbu, parādu SVF u.c., varbūt, iespējams, apjēgsi kurp Latvija ir iegājusi ? Vai tad esam tiešām gājuši pa demokrātijas un labklājības ceļu, jebšu tas ir bijis demokrātijas imitācijas ceļš pretim ‘rēgainajām virsotnēm’?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 17.07.2010. 07.08

    TP (piemēram, Demakovas dēļ)/

    Demakovas dēļ labāk duoties svētceļuojumā.

    Vai emigrēt uz Jana Maijena salu un Svalbāru.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Vilma Kovaļova > buchamona 17.07.2010. 09.39

    cilveces vesture liecina, ka meerkis tomeer liidzeklus neattaisno. Acimredzot Dombrovskis to zina. Un vispar, katrs cilveks vispirms atskaitas sev, ne visi spej parkapt paari SEV, pat ja sie merki ir ceeli.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 17.07.2010. 23.15

    inPLL!
    Tu to domā par šlesera vājprāta idejām. Piemēram to izstāžu kompleksu un 1 miljarda vērto Ziemeļu pārvadu, kaut naudas kase RD ir visai tukša. Vai tās nav vājprāta idejas pamest puspabeigto dienvidu pārvadu un uzsākt ZP! Pareizi jau gan, ka Šlesim galvenais ir naudu savākt, jo kā gan citādi izskaidrot viņa dīvaino uzvedību!
    Kur tad Šleša milzīgais, ap 40 mil, pasažieru skaits gadā Rīgas lidostā un lielie pārbūves plāni! Tāpat kur Šleša 50 tūkstošu darbavietas??? par tām pajautās, nemaz negaidi, ka nejautās!

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 16.07.2010. 17.43

Ēlertes teiktais būtu jāsaprot pat ezim, bet gan jau drīz atskanēs histēriski brīdinājumi par Sorosa finansētu un homoseksuālistu gatavotu apvērsumu:)

+20
-5
Atbildēt

11

    Silvija Adijāne > dro 16.07.2010. 18.01

    Ežuks tad varbūt saprata, bet es Sarmītes leksikā sakluasīju kaut ko no JL pagātnes.

    Bāc: Tu gribi uzvarēt vēlēšanās vai nē? Ja gribi, tad dzeltenajā ar melnu grāmatā “PR For Dummies” stāv rakstīts : “vienmēr runā no uzvarētāja pozīcijām”. Pat Šlesers to dažu vēlēšanu ciklu laikā apguva.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.07.2010. 18.16

    Tu droši vien esi no Zviedra izglītotās auditorijas, es no lumpeņiem:)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > dro 16.07.2010. 18.20

    Sākas…:( laikam ne no vieniem , ne otriem, bet izskatās, ka gribi sēdēt opozīcijā visu savu atlikušo mūšu. Jeez, kad vienreiz šie bāleliņi sapratīs, ka uzvarai vēlēšanās šobrīd šajā valstī nav nekāds sakars ne ar morāli, ne principiem (vajadzētu būt, bet nav)? Diemžēl Stendzenieks to ir sapratis, bet lno, nav.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.07.2010. 18.41

    Jeez, kad vienreiz šie bāleliņi sapratīs, ka uzvarai vēlēšanās šobrīd šajā valstī nav nekāds sakars ne ar morāli, ne principiem (vajadzētu būt, bet nav)? Diemžēl Stendzenieks to ir sapratis, bet lno, nav.
    ________________________
    Nepārpūlies:) Tavu domu vēl vienkāršāk atrisināt pēc Staļina metodes: Uzvar tas, kurš skaita balsis:) Tevis apjūsmotais Stendzenieks ir sutka, man tuvāks igauņu premjers, kurš pēc vēlēšanām pilda to, ko solījis, pat Aļošu novāca, kaut arī tas Igaunijai dārgi maksāja.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    JorensKovalovs > dro 16.07.2010. 18.56

    PSKP Augstākās partijas skolas absolvents, biedrs Urbanovičš, ir pateicis arī šo to nopietnāku. Gadījumā, ja pēc vēlēšanām citas partijas nepakļaušoties SC diktātam, Latvijā būšot Biškeka! Tas jau izklausījās pavisam nopietni.Šai sakarā LKP CK 1. sekretārs A.E.Vosa rēgs diena.lv uzdeva b.Urbanovičam jautājumu vai ieročus Latvijas Biškekas organizēšanai varēšot saņemt arī Krievijas vēstniecībā?

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Silvija Adijāne > dro 16.07.2010. 19.50

    Apjūsmotais? Kurš te no mums ir komunists, kuram eksistē tikai 2 viedokli: savējais un nepareizais?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 16.07.2010. 21.27

    Pats provocējat..:)
    Pamanīju, ka esat pazīstams ar Ulža Ģērmaņa (“Jāņsona”) daiļradi – Jūs rakstījāt: “Jau sen Jāņonkulis uzstādīja retorisku jautājumu: Vai latvietim jābūt vientiesim?”

    Nu, un tagad pavaicājiet sev – vai nav vientiesīgi TICĒT (te, šķiet, nav iespējams cits apzīmējums), ka Soross visu dara tā nevainīgi, cēli, pat naivi, neitrāli, bez jebkādiem SAVIEM (vai savējo) mērķiem, kas varētu arī pilnībā nesaskanēt ar mūsu, latviešu nācijas mērķiem?
    Es atļaušos pasteigties ar savu, jau iepriekš paredzamo atbildes variantu: domāju, ka ir gan vientiesīgi.:)

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.07.2010. 22.09

    Vai Soross ir Vienotības ierindas biedrs, varbūt viņš ir maksājis par balsojumiem saeimā:)? Soross ir provocējis angļu mārciņas devalvāciju, biržas spekulants, bet viņš taču nav baidījis tavus bērnus? Varbūt kļūdos, un Dombrovskis nedrīkst pieņemt nevienu lēmumu bez viņa akcepta?:)

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 16.07.2010. 22.13

    Man vienalga, vai mani uzskata par komunistu vai fašistu, bet Stendzenieku, maigi izsakoties, necienu.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 16.07.2010. 23.15

    pavaicājiet sev – vai nav vientiesīgi TICĒT (te, šķiet, nav iespējams cits apzīmējums), ka Soross visu dara tā /
    ——————————————
    pavaicājiet sev – vai es Haris jau divus gadus esmu kā esmu pārstājis klapēt kaimiņu vecmāmiņu ar veļas dēli?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 16.07.2010. 23.16

    lno: Vai Soross ir Vienotības ierindas biedrs, varbūt viņš ir maksājis par balsojumiem saeimā:)? Soross ir provocējis angļu mārciņas devalvāciju, biržas spekulants, bet viņš taču nav baidījis tavus bērnus? Varbūt kļūdos, un Dombrovskis nedrīkst pieņemt nevienu lēmumu bez viņa akcepta?:)
    =====================================================
    Nu, kas tā Jums (un jums vispār) ir par indevi turēties pie principa: ja neesi ar mani, tātad esi pret? Tas ir, ja gribu kritizēt sorosistus, tātad esmu Lemberga tantuks vai Sarkanā kvadrāta fans?:)
    Vai tiešām tā ir un paliks tāda lielākās latviešu daļas nolemtība – nevis stāvēt uz savām kājām, bet mūžīgi kādam pieslieties, būt kopā ar “labo, pareizo baru” pret “tiem tur”? Nu, ļoti cilvēcīgi. Bet attīstību neveicinoši.

    P.S. Ja Jums šķiet, ka Sorosa galvenais mērķis ir dažreiz paspekulēt ar “angļu mārciņām”… nu, tad esat gan taču vientiesīgs.:)

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

teeze 16.07.2010. 17.43

Daudzus gadus biju JL un tagad arī Vienotības piekritējs. Pēc V.Dombrovska paziņojuma Latvijas radio raidījumā “Krustpunkti”, ka Vienotība neatbalsta progresīvā ienākuma nodokļa ieviešanu, manas pozicījas ir mainījušās. Tad labāk Urbanovičs. Tagad mēģinu pierunāt arī savus draugus un domubiedrus nebalsot par Vienotību. Jānis no Pierīgas.

+2
-28
Atbildēt

8

    dro > teeze 16.07.2010. 17.48

    Balso, Jāni, par Urbanoviču. Viņš tev apsolīs daudz, bet viņa sponsori pārsvarā vispār nemaksā nodokļus. Jau sen Jāņonkulis uzstādīja retorisku jautājumu: Vai latvietim jābūt vientiesim?

    +23
    -3
    Atbildēt

    0

    inga_vanaga > teeze 16.07.2010. 18.17

    Es un mani draugi gan balsos par Vienotību, jo pašlaik tikai tā ir kaut kāda cerība.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > teeze 16.07.2010. 18.25

    Kā var nesaprast, Latvija nav ne Zviedrija, ne Dānija, lai ieviestu progresīvo nodokli, jābūt arī citiem apstākļie, un pirmkārt, daudziem, no kā to progresīvo nodokli var iekasēt, sākumā jārada kaut biezāka vidusšķira.
    No kā iekasēs šeit? No vid. algas 500ls?
    Tad slēps un nemaksās to pašu.
    Igaunijā arī ir regresīvais nodoklis, un viņi tāpēc slikti attīstās?
    Iesākumā jārada normāla uzņēmējdarbības vide, un jāpiesaista investori, progresīvais nodoklis tos tikai atbaidīs.
    Tie, kas sola progresīvo nod., ir vai nu populisti, vai absolūtie profāni, un Dombrovskis tāds nav, tāpēc arī nesola.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    murnieks112233 > teeze 16.07.2010. 18.52

    Pensiju apgriešana, progresīvā nodokļa neieviešana, budžu taupīšana pret augstu NĪN, nespēja tikt galā ar valsts pārvaldes strukturālajām reformām(kur sēž vecie čekisti ar visu radu saimi!!!), neprofesionālu kadru paturēšana valsts amatos, nespēja tikt galā ar korupciju, augstās ierēdņu algas krīzes laikā, lauku atstāšana pilnīgā novārtā un vēl daudzas citas nianses arī manī rada šaubas vai mums arī turpmāk vajadzīga šāda politika. Noteikti nē. Bet nav jau par ko citu balsot!

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > teeze 16.07.2010. 21.19

    No kā iekasēs šeit? No vid. algas 500ls?
    Tad slēps un nemaksās to pašu.
    =============================
    Kas nu tie par argumentiem? Ja jau noskaņoti slēpt, tad slēpj JAU PAŠLAIK.
    Un kāpēc ne no 500? Manuprāt, varētu arī no 300 – tik ilgi, kamēr mūsu algas būs rakstāmas tik maziem cipariem.:) Kāda gan starpība, kādiem cipariem to rakstām? Galvenais ir izlīdzinātība un vienmērība, kuras trūkums arī ļoti kavē sabiedrības un droši vien arī ekonomikas attīstību. Ja nemlados Džini (ienākumu nevienmērības) indekss mums ir viens no augstākajiem Eiropā un augstākais starp Baltijas valstīm, un augstāks nekā Ziemeļvalstīs.
    Protams, ar progresīvu nodokli vien nebūs līdzēts, bet ARĪ tam – komplektā ar citiem pasākumiem – noteikti jātiek ieviestam.

    No otras puses – varu piekrist viedoklim, ka šis jautājums pašlaik tomēr NAV pats nozīmāgais.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Vilma Kovaļova > teeze 17.07.2010. 09.29

    tomer ir ceriba, ka Vienotiba vismaz macas no savam kludam un vinu velme valsti uzstutet uz kajam ir patiesa, par ko man nav saubu. Savukart zeeni no PLL, ZZS visadiem AS2 vispar doma citas kategorijas- vinus si valsts interese tiktal, ciktal no tas var noslaukt… Runajot par progresivo nodokli- Jus parmetat, ka Vienotiba negrib progresivo nod. Bet maksas to drosi vien tikai tie, kuru darba deveji ir nopietni arvalstu investori un valsts iestazu darbinieki. Lielaka dala mekles apkartcelus. Tai pasa laika Jus par ko velesiet- par AS2, ZZS un to pasu SC, kuri lielos nekustamos ipasumus taa arii neaplika ar lielaku nekustama ipasuma nodokli, bet sikajiem neiedeva atbrivojumu ???

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    marta1313 > teeze 17.07.2010. 11.25

    Janisedo,
    Arī Tu piekalpo pie sabiedriskās domas veidošanas, ka Kremļa apkampienos būs labāk?
    Šis vēstures etaps jau ir piedzīvots! Nē, čalīt, otrreiz kautko tādu negribu piedzīvot!!!
    Vienīgie, kuros neredzu Kremļa pakalpiņus, ir TB/LNNK un VL apvienība un Vienotība. Es savus paziņas aicinu izvēlēties tikai starp šiem diviem politiskajiem spēkiem. Latviešu tautai šobrīd nav citas alternatīvas, vismaz es tādu neredzu.
    Dievs, sargi Latviju un latviešu tautu!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > teeze 17.07.2010. 23.04

    Vai tad tiešām nav skaidrs, ka Latvijā privātbizness mazajos un vidējos uzņēmumos maksā aplokšņu algas- tātad nekāds progresīvais IeIe nodoklis viņus neskars. Tātad progresīvais nodoklis var skart valsts darbiniekus un lielos uzņēmumus! Celtniecība, mežizstrāde nemaksās vai nu nekādus nodokļus vai no minimālās algas. Vispirms Latvijas valstij ir jāpanāk pelēkās ekonomikas samzināšana līdz minimumam un tikai tad var domāt par progresīvo IeIenodokli.
    Bez tam Latvijā privātais bizness jau tiek pārreģistrēts ārzemēs kur jāmaksā mazāki nodokļi. Tad ko, gribam vēl vairāk aizdzīt biznesu no Latvijas? Piemērs tam, ir Air Baltic, ka gan lidotāji, gan stjuarti ir piereģistrēti ārzemēs, kur nav jāmaksā ne pat soc nodoklis. Paprasi, vai šie cilvēki ir apmierināti, ka nesaņems soc garantijas un pensijas???

    0
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 16.07.2010. 17.40

Diez vai Sarmīte ietrāpījusi īstajā vietā un īstajā laikā. Retorika, ko viņa nes, ir pārāk primitīva izglītotai auditorijai, kas varētu būt Vienotības elektorāts. Bet lumpeņi, kuriem Sarmītes sastāstītās muļķības varētu likties ticamas, nekad nebalsos par Vienotību. Var jau būt, ka avīzē var krāsainības pēc piepušķot faktus, sabiezināt krāsas un eskalēt lietas. Bet valsts pārvaldē tā darīt nav nopietni. Sapņi par Dombrovski kā vienīgo pareizo ir vai nu naivi, vai muļķīgi. Varētu jau pieņemt, ka sadzejotā 4000 zīmju programma un dīvainības ar personālijām ir tikai priekšvēlēšanu taktika. Bet tad vismaz padodiet kādu zīmi, ka jūs vismaz kaut ko da jebko arī protat izdarīt pareizi un labi.

+7
-27
Atbildēt

1

    varbūt ka tā > itommy_ 17.07.2010. 23.08

    domāju ka sarunas nebūs smagas, ja iztiks bez vienotības. Ēlerte izplata demagoģiju par graušanu. Viss būtu citādāk, ja arī Vienotība nebūtu noteicošā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam