Svinīgi atklāj skolēnu Dziesmu svētkus

83

Komentāri (83)

mary75 06.07.2010. 06.30

Jā, ja par “labiešiem” var teikt, ka teju pusei draud krimināllietas un puse pieķerta konkrētās nelikumībās, tad par JL dzird tikai tipa “vot, tas man nepatīk, jo man viņš nepatīk” vai “a ko konkrēti viņš labu izdarījis”.
Viss subjektīvā vai viena tante teica līmenī.
Sajūta, ka daudziem grūti paciest, ka cilvēki vienkārši godīgi strādā, nevis kalpo kādam oligarham, jāsāk meklēt neesošas utis.

+6
0
Atbildēt

1

    andris902 > mary75 06.07.2010. 07.57

    …tas, ka liela daļa vēlētāju vienmēr ir balsojuši pēc principa “patīk/nepatīk”….”smuka frizūra”…vai “es viņu nepazīstu” ….tas nepārsteidz!…pārsteidz tas, ka pat šeit IRa komentāros…. noliedzējiem dominē šāds viedoklis…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

dro 05.07.2010. 23.30

Nepietika pacietības izlasīt visus komentārus. Daudzi tik labi orientējas personālijās, tik labi informēti, ka rodas šaubas, vai bez JL izsekošanas atliek laiks arī citām nodarbēm. Ar kādām metodēm var savākt tik daudz negatīvas informācijas, vai tiešs informācijas kanāls no KNAB?:) Varu tikai mēģināt iztēloties šo ideālo cilvēku ciešanas, dzīvojot vienā vēlēšanu apgabalā ar šiem nekrietnajiem JL deputātu kandidātiem!:)

+9
0
Atbildēt

0

dro 05.07.2010. 23.21

Vai arī pats autors Biotops nebūtu pieskaitāms pie bezatbildīgi prasīgās „inteliģences”?:)

+3
0
Atbildēt

2

    inese zandersone > dro 06.07.2010. 02.25

    Nē, pie tiem, kas par dažiem Jūdas grašiem sirdsapziņu pārdod.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 06.07.2010. 08.11

    Biotops un co ir tāda vēlētāju zorte, kas izturas kā tās jumpravas,kas gaida prinčus un tad ar tā paliek vecmeitās.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

vupats 05.07.2010. 22.52

Zemgalē startēs Madars Lasmanis?
Vai tas pats, kura vadītā biedrība pēkšņi tagad sākusi Jelgavas novadā taisīt visos pagastos “zupas virtuves”?
Un tas pats, kuram, kā tauta saka, ir tādas interesantas attiecības ar biodegvielas likuma izstrādi un biodegvielu kā tādu?
Nu, nu…

Uz PRIEKŠU! PAR GODĪGU UN CĒLU, hmm, ko gan?, laikam jau Latviju, vai vai?

0
-3
Atbildēt

0

reksa 05.07.2010. 22.24

Ja dzīvotu Vidzemē, plūsiņu pieliktu Dombrovskim un Latkovskim.

Ja dzīvotu Kurzemē, plūsiņu pieliktu Āboltiņai, Bendrātei un Circenei.

Rīgā nav kam plūsiņu pielikt. Nu varbūt Pulkam.
Noteikti svītrošu Rībenu.

Zemgalē arī nav kam plūsiņu pielikt.
Svītrotu Zaķi un Kamparu.

Par Latgales sarakstu nav nekādas jausmas.

0
-1
Atbildēt

0

elza_zumbure 05.07.2010. 22.23

Manuprāt ne tik daudzi cilvēki atrod laiku ,lai izlasītu visu JL mājas lapā. Gribētos zināt vairāk par šiem cilvēkiem ,kam likt plusus ,piem.,kas ir viņu kontā-par izdarīto ,vai neizdarīto .

0
0
Atbildēt

0

itommy_ 05.07.2010. 22.12

Kamēr vēl nav sadrukāti balsošanas biļeteni, varbūt var palūgt ieviest vienu uzlabojumu, kas atvieglotu vēlētāja darbu un ietaupītu resursus, respektīvi, tinti. Runa ir par svītrojumiem. Lai nebūtu jāsvītro kādi 50 censoņi viens aiz otra, varētu ieviest TRIECIENSVĪTROJUMU, kas nozīmētu ar vienu atzīmi izsvītrotus visus optom. Bet apvienību gadījumos šis uzlabojums ir vēl svarīgāks: tad varētu dažādu partiju pārstāvjus iedrukāt vienā atsevišķā krāsā, un trieciensvītrojums nozīmētu “visi JL”, “visi TP” vai “visi LPP/LC”, par piemēru.

0
-3
Atbildēt

1

    bebiekste > itommy_ 05.07.2010. 22.33

    Revolucionāra ideja :D

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Bebrs 05.07.2010. 21.36

Manuprāt, daudzi kritiķi šeit savā acī baļķi neredz, bet JL skabargu atrod…Nu protams, ka ne viss JL ir ideāls,bet kā Ausma Kantāne tikko Dienai teica:”…varētu cīnīties ar zobiem un nagiem un pierādīt, ka viņiem (JL)..var pārmest neizdarību, nezināšanu, bet godīguma trūkumu viņiem nevar pārmest!”… Godīgi un tāpēc stipri. Mani tas pārliecina!

+17
0
Atbildēt

1

    austrisv > Bebrs 05.07.2010. 22.09

    Piekrītu! galvenais, es gribētu redzēt tos JL kritiķus pašus saeimā, kad jābalso par likuma grozījumiem, bet JL ir tikai 14 deputātu mandātu!!!! tas arī visu nosaka, un ne par velti Lembis izteicās, ka iešot premjerēt tikai tad, kad saeimā dabūšot ZZS 51% balsu! Lieliski vai ne, bet neiespējami! Tātad, kurš šajā sadrumstalotajā un oligarhu apsēstajā saeimā vispār var pieņemt tautai vajadzīgus lēmumus un likumus!
    Bet, tauta ir kurla un akla. cik ilgi vēl?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

bebiekste 05.07.2010. 21.04

Nu ja, cik cilvēku tik viedokļu :)
Viss tāds loti relatīvs. Es te tā padomāju, ka vispieminētākais labais darbs varētu būt bijis pensiju atdošana pensionāriem, pie nosacījuma, ka to būtu izdarījusi cita valdība. Piekārtu katrs sev pa ordenim kā likts.

0
0
Atbildēt

5

    reksa > bebiekste 05.07.2010. 21.10

    Pensiju sistēma nav dzīvotspējīga. Jebkuŗai valdībai nāksies vienā, otrā vai trešā veidā pensijas samazināt.

    Summa, ko izmaksā pensijās, bezdarbnieku pabalstos, slimības pabalstos (un kas tur vēl) nevar pārsniegt sociālā nodokļa summu.

    Jo vairāk cilvēki maksās nodokļus, jo lielākas var būt pensijas. Bet pašlaik nodokļu naudas pietiek tikai kādiem 70% no pensijas. Pensionāri ir atkarīgi nevis no valsts, bet gan no nodokļu maksātāju samaksātajiem nodokļiem.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > bebiekste 05.07.2010. 22.05

    Gan jau pensijas samazinās arī tie, kas to sola nedarīt! Resnā Verze jau sajūsmināta kaut kādu memorandu dabūjusi no šamajiem, bet PLL pensijas samazinās un to izdarīs devalvējot Ls, bet tas jau neskaitīsies kā pensiju samzinājums. Īstie blēži vienkārši blefo un tantuki droši vien noticēs brīnumiem iz A+Š !

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > bebiekste 06.07.2010. 01.36

    kas to Verzi tur ievēlējis, paši pensionāri?
    Viņa izraisa riktīgu pretreakciju pret savu aizstāvamo lietu. Kādu gaišu, apgarotu vecmāmiņu vai sirsnīgu opīti tur vajag! Tādu, uz ko paskatoties, visiem skaidrs, ka mūsu vecīši pelnījuši vislabāko aprūpi, kāda iespējama. Ne jau to baiso babuli Verzi, kas diskreditē vīziju – pensionārs. Uz kārtīgas diētas Verzi gribas uzlikt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > bebiekste 06.07.2010. 02.25

    Tur ir interesanta sadarbība: “Daugavas racēji” -> Pensionāru Federācija -> PLL -> “Daugavas racēji”
    Verze pati esot nopirkusi akcijas :D
    Ap to projektu visādi interesanti ļauži grozās. Darbiņš priekš IR.lv.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > bebiekste 06.07.2010. 02.59

    ->Tīģēris
    Tas varētu būt megaplāns pensionāru aptīrīšanai ar politiskas manipulācijas iespējām. Iedomājies ko darīs tie pensionāru tūkstoši, kuri būs nopirkuši tās akcijas brīdi kad valdība konkrēti atšūs tos Daugavas racējus? Vai arī racēji paši veidos valdību un sabiedriskā doma prasīs piešķirt līdzekļus projektam?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

TanteSidra 05.07.2010. 20.16

%
Akadēmiskā šarlatāna Buiķa ierakstīšana sarakstos ir kļūda. Atpazīstamība – liela. Jēdzīguma – nemaz. Buiķa niša ir matemātika un okultisms, nevis darbs parlamentā.
Kļūda jālabo.

+6
-16
Atbildēt

1

    austrisv > TanteSidra 05.07.2010. 22.02

    Lemberga nominēšana par prejera kandidātu gan, protams, nav kļūda, jo šāds variants piestāv labāk vidējā latvieša vēlmēm. Ir šika māja Puzē, ir mašina , ir ārzemju braucieni un vara ventspilī un biezs naudas maks, kas tā patīk vidējam latvietim!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 05.07.2010. 19.40

Ja Vienotiibaa nebuutu JL es iespeejams pat par viniem nobalsotu. bet diemzeel JL tur smirdina visu gaisu :-(

+3
-22
Atbildēt

5

    mary75 > Brīvdomātājkaķis 05.07.2010. 21.02

    Ja Vienotībā nebūtu JL, nebūtu arī Vienotības.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    JL tad skaitaas tie kas vieno??? Es gan taa neteiktu. Bet nu okei cik cilveeku tik viedoklju

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    lolita_valta > Brīvdomātājkaķis 05.07.2010. 21.39

    Kas ta nu??!! Kas tad ar to JL tāds noticies?? Vai arī mēs- parastie mirstīgie drīkstam uzzināt! Tikai gribētos kaut ko konkrētu nevis vispārīgas frāzes! Vai drīkst lūgt!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Nu nekas nav noticis tur jau ir taa lieta:-)
    Varbuut kaads te var uzskaitiit tos labos JL darbus??
    Vai tie buutu nodoklu palielinaasana? Pensiju un pabalstu samazinaasana? Paris gadu laikaa bezdarba palielinaasana par aptuveni 20%?? Vai tie ir tie labie darbi???

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Tās jau ir tavējo zagšanas sekas…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Brīvdomātājkaķis 05.07.2010. 19.39

JL ir arii kaads labs darbs?????????????????????????????????Es ar lupu skatoties nekaa neredzu

+2
-23
Atbildēt

4

murnieks112233 05.07.2010. 19.34

Tauta, pastrādāsim cītīgi ar pildspalvām un VISIEM, kas līdz šim tur sēdējuši treknas svītras pāri! Sasparosimies un savēlēsim pilnīgi jaunus, būs sākumā, varbūt, nezinošāki, toties mazāk arī spēs nozagt.

+2
-10
Atbildēt

1

    ilmisimo > murnieks112233 06.07.2010. 07.55

    /Sasparosimies un savēlēsim pilnīgi jaunus/ papriekš laikam būs tie jaunie jāuztaisa.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 05.07.2010. 19.19

sarakstā būs vairāk nekā 40 JL biedru, Ali Baba un verdzene Mardžana.

+3
-10
Atbildēt

0

reksa 05.07.2010. 19.18

Kāpēc Rīgas sarakstā nav neviena, kuŗam varētu plūsiņu pielikt? :(
Varbūt vismaz no PS būs kāds normāls cilvēks.
Tos no SCP es gan svītrošu visus ar divām biezām svītrām.

+6
-2
Atbildēt

9

    mary75 > reksa 05.07.2010. 19.40

    Un ko sliktu izdarījis Loskutovs no SCP?

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 05.07.2010. 19.52

    Es nesaku, ka viņš kaut ko sliktu ir izdarījis. Vienkārši arī tie labie darbiņi nav redzami.
    Kādā komentārā tu brīnījies, ka Loskutovu aizstāvēt nāca (precīzi neatceros tevis minētos skaitļus) 6 tūkstoši, nevis 60 tūkstoši. Ja labu darbiņu būtu vairāk, tad būtu atnākuši arī 60 tūkstoši.

    Cilvēki aizstāvēja Loskutovu nevis tāpēc, ka viņi ļoti par viņu jūsmotu, bet gan tāpēc, ka viņi bija pret Kalvīti (baidījās, ka tad Kalvītis KNABu pavisam iznīcinās). Labāk Loskutovs, nekā Kalvīša ieliktenis.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Eliks > reksa 05.07.2010. 20.10

    Plusiņi vismaz diviem noteikti – Ingūnai Rībenai /neaizmirstamo Rīgas 800-gades svētku veidotāja/ un Andrim Buiķim /profesors, doktors, cilvēks ar neiedomājami plašām zināšanām dažādās jomās/. Bet galvenais – tie ir godprātīgi cilvēki ar sirdsapziņu.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 05.07.2010. 20.24

    Nu nē, tikai ne Rībenu! Nevaru saprast, kam vispār ienācis prātā viņu iekļaut sarakstā. Balasts. Ja vienā sarakstā būtu divas tādas Rībenas, tad es par Vienotību vispār nebalsotu…

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    mary75 > reksa 05.07.2010. 20.39

    Un kas tad Loskutovam vēl bija tāds jāizdara?
    Jāņem Kalašņikovs un jāapšauj visi korupcionāri?
    Nepietiek, ka viņa laikā uzlika roku dzelžus gan tiesnešiem, gan domniekiem?
    Domā, TP tā gribēja tikt no viņa vaļā tāpēc, ka viņš slikti strādāja?

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > reksa 05.07.2010. 20.42

    Un 6000 Latvijas apstākļiem arī ir ļoti daudz, kad tad bija vairāk pēdējo 20 gadu laikā?
    Tauta ir kūtra un neaktīva, tur jau tā nelaime.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 05.07.2010. 20.51

    Izskatās, ka tu esi ieciklējies uz Loskutova.
    Man ir iespaids, ka KNABs labi darbojies pateicoties Jutai Striķei, bet Loskutovs vienkārši viņai (un citiem) nav traucējies. Tāpēc viņš noteikti ir daudz labāks par Vilnīti.

    Vispār jau Loskutovs ir Latgales sarakstā, bet es runāju par Rīgas sarakstu. Un starp citu, tas, ka Loskutovs ir izvēlējies nevis JL vai PS, bet gan SCP, arī kaut ko par viņu pasaka. Nezinu nevienu SCP cilvēku, kuŗam es uzticētos, bet ir vairāki, kuŗiem es noteikti neuzticētos. Kaut vai Stokenbergs ar savu populismu, vai Pabriks, kas atgādina pionieri. Es tur saskatu tikai destruktīvu rīcību.

    Protams, nekā labāka par Vienotību pagaidām nav. Tāpēc neskatoties uz SCP klātieni, nāksies balsot par Vienotību.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ViestursKancs > reksa 05.07.2010. 23.37

    Lūdzu apgaismo mūs, par ko liecina tas, ka Loskutovs izvēlējās SCP? un kuram, tad Tu vēl no SCP neuzticies? vai Tu nedz kādu vēl zini? un vai tas ir arī tāpēc, ka cilvēks Tev kko atgādina?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > reksa 06.07.2010. 01.28

    hmm, kas tad Rībenai vainas?

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 05.07.2010. 18.57

Nu, tikai nevajag jau te to JL tā nolikt.
Kurš tad, ja ne JL, pārņēma valsti visgrūtākā situācijā, un, neskatoties uz pretestību un sabotāžu, pamazām velk to ārā no bedres?
Manuprāt, JL ir vienotības kodols, un man vēl arvien nav saprotama Ēlertes grupas kolektīvā iestāšanās PS, kur, manuprāt, vairāk runātāju, kā darītāju, kaut arī, no otras puses, būs mazāka konkurence starp jaunlaicēniem.
Skaidrs, tur ir dažādi cilvēki, bet, ja kāds domā, ka viss var notikt, kā pasakā, un kāda partija var sastāvēt tikai no ideāliem cilvēkiem, tad viņš pats nedzīvo reālā pasaulē.
Katrā ziņā, jāliek plusi Dombrovskim, Circenei, Kamparam, vēl dažiem, ir arī kandidāti uz mīnusiem, bet – lai viņiem veicās!
Un žēl, ka nav Repše.

+28
-5
Atbildēt

15

    Aivars Krauklis > mary75 05.07.2010. 19.18

    Ta nenoliek te JL vairāk, kā viņi paši ar saviem darbiem.
    Plusējamo uzskaitījums arī tāds interesants. Nu labi, Dombrovskis, Kampars… plusēt vai atstāt tāpat var padomāt, bet Circene!?

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    zane_caune > mary75 05.07.2010. 19.22

    Repše laikam sakaunējies:))).
    Rīgas apgabaltiesa “Bankas Baltija” (BB) likvidatora un valsts strīdā par 238 miljonu latu piedziņu paredzējusi liecinieku statusā nopratināt bijušo Valsts prezidentu Gunti Ulmani, kā arī kādreizējos Ministru prezidentus Māri Gaili un Einaru Repši (JL).
    Svētdiena, 27.jūnijs (2010), plkst.18:32 | Ziņu aģentūra LETA

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    reksa > mary75 05.07.2010. 19.25

    Ja Dombrovskis un Circene būtu Rīgas sarakstā, es viņiem plūsiņus pieliktu. Bet par Kamparu es ļoooti šaubos. Nu neuzticos es cilvēkam, kuŗš atbalsta gāzes spēkstaciju!

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.07.2010. 19.25

    Circene ir viena no nedaudziem Saeimas deputātēm, kam vispār ir kāda sajēga par cilvēktiesībām, minoritāšu tiesībām, utt., šo te tiesību eiropeiskā izpratnē, par kurām viņa vienmēr iestājusies, un savā cilvēktiesību komisijā viņa strādāja godam.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > mary75 05.07.2010. 19.32

    Circene un cilvēktiesības? Kā tur bija ar to abortu apkarošanu, labi neatceros.
    Toties atceros dažu citus izgājienus. Diemžēl, zināt nav tas pats, spēt pierādīt, tāpēc turu muti. Laimīgā kārtā svītrošanai un plusēšanai pierādījumus nevajag.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.07.2010. 19.33

    Un ar kādiem tādiem tik sliktiem darbiem tas JL sevi tā nolicis, es tik briesmīgus viņu darbus kaut kā neatceros?
    Un kuri tad, tādā gadūjumā, ir tie, kuri ir labāki?
    Jābalso par kādiem būs tik un tā?

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.07.2010. 19.34

    Circene bija pret abortu aizliegumu un pret to grūtniču psiholoģisku mocīšanu pirms aborta.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > mary75 05.07.2010. 19.43

    Paldies, ja Circene bij pret savu biedreņu necilvēcību, tas tiešām varētu būt pluss, diemžēl, man ar to nepietiks.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > mary75 05.07.2010. 20.01

    Džeri, es tev pilnībā piekrītu! Nebijis Jl, kas parasti tika atstāts opozīcijā, lai pamazām iznīkst kā pretspēks labajiem latvijiešiem, sen mēs būtu tur, kur kremlis grib! kremlis, manuprāt, grib iztaisīt tā, ka latvieši vairs netic savai valstij, un daudzi jau sten un vaid: cik slikti, cik slikti! Var jau piekrist, ka daudziem ir slikti, bet, vai viņi ir pamēģinājuši saprast, kas visas šis lietas bīdīja, lai Latvijas valsts nonāktu galīgā pakaļā!

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    shefere > mary75 05.07.2010. 20.12

    Toties tad, kad viņa bija veselības ministre, ķīseli jau tā bēdīgajā nozarē viņa māceja sataisīt vēl biezāku, klimats ministrijā un VOVA bija ai cik nejauks. Un kas tur vēl bija ar tiem dienesta auto, jeb tas bija zeltroča laikā, kurš savas ūbervērtīgās ekstremitātes nevarēja ar prastu auto pārvietot? Intrigu vecene pa manam, kura kādreiz intervijā izteicās, ka viņas hobijs ir pa brīvdienām braukt uz savu kur tur lauku slimnīcu abortus taisīt.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 05.07.2010. 20.34

    Par “zeltroci” – Auderu, viņš darīja pilnīgi to pašu, ko visi citi ārsti Traumās, ņēma honorārus, bet uzskatīja, ka dara to legāli, maksāja no visiem nodokļus, un rakstīja kvītis.
    Bet, viņš gribēja pa īstam reformēt Ves. nozari,un uzkāpa uz varžacīm Zatlerim, kas bija Traumu vadītājs, un kura sievai piederēja starpniekfirma endoprotēžu pārdošanai traumu slimnīcai, uz kā viņi abi smuki uzvārījās.
    Bez tam caurspīdīgums, ko viņš gribēja ieviest, ļoti daudziem nepatika, tā ka viņu noēda.
    Bet viņš darīja tikai to, ko pārējie, Zatleri ieskaitot.
    Tā ka es nerunātu par Auderu negatīvcā plāksnē.

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > mary75 05.07.2010. 21.49

    J.Biotops laikam ir provokātors!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > mary75 05.07.2010. 23.04

    Riiii – pieķēri gan. Pie kuras sienas man nostāties?
    Tikai mazliet jāuzgaida, aizskriešu pēc pēdējā honorāra, varbūt pateiksi – uz kuras partijas kasi?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    inese zandersone > mary75 06.07.2010. 02.19

    to J.Biotops tu jau pats saņem un zini, kuri var sirdsapziņu nopirkt. žēl…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > mary75 06.07.2010. 05.52

    Riiii- āā, par sirdsapziņu gribam runāt, un kā parasti – ne par savējo, bet par tās trūkumu tam, kura uzskatiem nepiekrītam. Argumentiem trūkstot, metode derīga, pazīstama. Dažam partijām – neiztrūkstoša. Atceros, kura sevi senāk reklamēja kā „sirdsapziņas komandu” …

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

itommy_ 05.07.2010. 18.45

Ar labajiem darbiem būs grūti. Man simpātisks šķiet Guntis Bērziņš – strādā profesionāli un nebļaustās tukši kā Solvita visapkārt. Bet viņš laikam netiek listē.

+5
-7
Atbildēt

3

    bebiekste > itommy_ 05.07.2010. 18.48

    Nē, nē, es domāju tieši labos darbus – kas labs paveikts un tad skatamies, kurš kā piedalījies rezultāta kaldināšanā

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > itommy_ 06.07.2010. 00.17

    Pirms kāda mēneša IR rakstīja, ka G.Bērziņš nekandidēs uz nākamo saeimu. Neatceries?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > itommy_ 06.07.2010. 00.40

    Betijai taisnība. Nekandidēšanai nav nekāda sakara ar JL kadru politiku.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 05.07.2010. 18.33

Pirms strīpot ārā, vajadzētu sastādīt tādu tabulu, kurā būtu redzama kandidātu kompetence/nekompetence profesionālajās zinībās, iepriekš paveiktie labie/sliktie darbi, kā arī perspektivitāte kandidāta spēju kontekstā. Es sagaidītu, ka kāda interneta vietne šādas tabulas karkasu uztaisīs, un par visām partijām. Tad nu tauta varēs iesūtīt atgādinājumus ar lielajiem darbiem. Tādiem kā 1.septembra alkohola kampaņa, Bauskas omona varoņdarbs, RS kontrolieru sāga un Repšes aizstumšana prom.

+4
-8
Atbildēt

5

    bebiekste > itommy_ 05.07.2010. 18.39

    Doma nav peļama. Par sliktajiem darbiem arī skaidrs. Ko virzam labo darbu kategorijā?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > itommy_ 05.07.2010. 18.49

    Karkasu? Hmm, labāk tomēr nē.
    Par labu tiesu partiju un dažu deputātu varoņdarbiem man tāds saraksts galvā jau izveidots, diezgan daudz arī piezīmēs fiksēts, pagaidām vēl nesistematizēts, bet to pie vajadzības, varu pats. Karkasu no kāda cita negribu, to var iztaisīt tikpat tendenciozu, cik reklāma kampaņas – patiesas. Faktu atgādinājumi – cita lieta, nozīmīgumu vienalga, pats vērtēšu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 05.07.2010. 19.17

    It kā jau dzirdēts, ka radio veidos tādu labo un slikto darbu sarakstu partijām drosī vien kādā mājas lapā būs tāds saraksts: jāpagaida!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > itommy_ 05.07.2010. 19.22

    Šāds saraksts būtu labs. Tiesa gan tikai dažām partijām.
    Piemēram, AŠ2, ZZS un SC šāds saraksts nav nepieciešams, jo viņi nav vērti, lai par viņiem vispār atcerētos.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > itommy_ 05.07.2010. 20.05

    Pirms strīpot ārā, vajadzētu sastādīt tādu tabulu, kurā būtu redzama kandidātu kompetence/nekompetence profesionālajās zinībās… +++ Vārdu sakot, kāds izvērtē deputātu sarakstu, palaiž tādu bildi netā un es viņu lietoju kā špikeri, ļoti jau nu ērti, bet kurš būs tas vērtētājs un svērējs ? :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 05.07.2010. 18.32

Labi, ka skaidrība – manā apgabalā svītrojami visi, protams, ja paņemšu šo sarakstu. Līdz šim domāju, kā būšu spiests tā darīt, bet nu ar katru dienu vairāk šaubos. Ja no pārējiem „vienotajiem” arī pieliks tik vērtīgus eksemplārus, tad jautājums – ar ko šie labāki par šmauckvadrātu vai dolarzaļajiem? Āā, mazāk za… Tiešām mazāk? Un tāpēc, ka negribēja vai vienkārši – nepaspēja?

+2
-17
Atbildēt

1

bebiekste 05.07.2010. 18.23

Nu, strīpotāji, uz priekšu! Es arī gribu zināt ko vajag svītrot :)

+2
-5
Atbildēt

1

    Guncītis > bebiekste 05.07.2010. 20.38

    Es esmu pilnīgi pārliecināts, ka TAGAD PĀRMAIŅAS BŪS!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam