Līga Rīgā

44

Komentāri (44)

sanitai19 04.07.2010. 09.30

Esmu leģionāra meita. Cienu savu tēvu. Bet esmu arī strēlnieku mazmeita. Tik sarežģīti ir letiņu dzimtu raksti.

+1
0
Atbildēt

0

simpsons 03.07.2010. 21.55

16.martam nav nepārprotamas ideoloģiskas ievirzes, būtībā tā ir karā kritušo leģionāru piemiņas diena, un viņi ir to pelnījuši.
————-
Runā, runā un muld atkal. Lepošanās ar dienestu Latvijai un latviešiem naidīgas valsts karaspēkā ir bez ideoloģiskas ievirzes?

+1
-1
Atbildēt

2

    aivarstraidass > simpsons 03.07.2010. 23.31

    >>> Runā, runā un muld atkal. Lepošanās ar dienestu Latvijai un latviešiem naidīgas valsts karaspēkā ir bez ideoloģiskas ievirzes?
    =====
    Karavīru atceres pasākumi ir “kategorija par sevi” – ikviena diena kalendārā ir laba, lai rīkotu baznīcās aizlūgumus karavīru piemiņai, liktu ziedus pie pieminekļiem, apciemotu apbedījumu vietas. Ideoloģiju tur piesaistīt klāt nepavisam nav obligāti. (Savukārt pavisam citas sugas pasākumi ir tie, kur okupanti tiek dēvēti par “atbrīvotājiem”, kur notiek “klauniskas dejas uz senču kauliem” – sal. http://www2.la.lv/lat/latvijas_avize/jaunakaja_numura/vesture.un.sodiena/?doc=53479 . Tās ir provokācijas.)

    Nesaprotu, kādēļ tāds naids pret leģionāriem? Pie tam par to, ka esot cīnījušies “latviešiem naidīgas valsts karaspēkā”… Viņiem tolaik bija izvēle palikt mājās? Vai varbūt cīnīties Latvijas Republikas bruņotajos spēkos??

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    simpsons > simpsons 04.07.2010. 00.12

    Kalvim. Kāpēc gan man būtu naids pret leģionāriem? Viņus 16. martā redz ļoti maz. (Par leģionāriem ticami var uzskatīt 84 un vairāk gadus vecus vīriešus). Man noteikti nepatīk visi pārējie, īpaši Visu Latvijai!, kam ļoti patīk grozīties Krievijas un citu valstu TV kameru priekšā, mēģinot padarīt Latviju par hitleriskās Vācijas sabiedroto.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

ilmisimo 03.07.2010. 17.30

Ko gan duomā paši vācieši?
Tuo var uzzināt izlasot:
Ortruna Brunhilde Hēla.Patiesa sāga par kādu baltu tautu, jeb, Senprūšu dzintara istaba
Pagaidām klusu duomā un raksta bērniem pasakas.
Kad klusās duomas pārtaps darbuos, tad jau gan dažam žauna paliks vaļā.

0
0
Atbildēt

0

martins_spravniks 03.07.2010. 16.11

Ebrejiem daudz ļauna nodara “holokausta biznesmeņi”. Bez tam Nirnbergas tribunāls ar objektivitāti arī neizcēlās, būtisks soda noteikšanā bija “noziedzinieku” viedoklis par iebrukuma motīviem PSRS.
Diemžēl objektīva Eiropas vēsture vēl ilgi nebūs pieejama oficiālā līmenī.

+2
-1
Atbildēt

0

reksa 03.07.2010. 13.08

Pirmo reizi uzzināju par 1.jūliju, lasot Franka Gordona grāmatu “Latvieši un žīdi spīlēs starp Vāciju un Krieviju”. Ļoti interesanta grāmata par latviešu un ebreju attiecībām (pats F.Gordons sauc sevi par žīdu).

Bet par šī gada 1.jūliju. Esmu par 99% pārliecināts, ka nevienam nebija prātā svinēt 1.jūliju pa īstam. Tas ir tāds teātris, izrāde, ar kuŗas palīdzību parādīt … 9.maija un 13.oktōbŗa būtību. Tas ir veids kā parādīt “atbrīvošanu”. Atbrīvošana bez brīvības ir tikai pseidoatbrīvošana, un tas attiecas gan uz 1.jūliju, gan 13.oktōbri, gan 9.maiju.

Par 99% esmu pārliecināts arī, ka rīkotājiem nebija mērķa aizvainot ebrejus. Bez mērķa teātrāli parādīt jebkuŗas “atbrīvošanas” īsto seju (vispirms jau to parādīt varas iestādēm), varēja būt arī mērķis – tieši krieviem parādīt, ka 13.oktōbŗa un 9.maija svinēšana ir tāds pats pazemojums latviešiem, kā 1.jūlija svinēšana ir pazemojums krieviem. Lūk, var izbaudīt – vai ir patīkami, ka kāds svin krievu armijas padzīšanu? Man tā liekas.

+5
-3
Atbildēt

2

    buchamona > reksa 04.07.2010. 08.04

    Teatris tas bija droši vien – tikai, kurš ir režisors šai “lugai” :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > reksa 04.07.2010. 09.09

    kghhmmm…var izbaudīt – vai ir patīkami, ka kāds svin krievu armijas padzīšanu? Man tā liekas.”

    Toties 31. augustu(31.08.`1994) sen jau vajadzēja izsludināt par valstiski svinamu dienu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

kristineim 03.07.2010. 11.15

Gājiens nebūt nenozīmē “svinēšanu”

+3
-4
Atbildēt

0

aivarstraidass 03.07.2010. 00.00

Latvijas kontekstā “nacisti-atbrīvotāji” ir tāds pats nonsenss kā “padomju karavīri – atbrīvotāji”. Pulcēties ir jābūt brīv, bet uz nopietnākām provokācijām nopietni jāreaģē:

(1) ja vēlēti politiķi piedalās okupantu režīmus slavinošos pasākumos (nevis karavīru piemiņas, bet taisni totalitārisma “svinēšanas” vai “okupantu-atbrīvotāju” pasākumos)
(2) ja pasākumu dalībnieki izmanto PSRS vai Trešā Reiha simboliku, krekliņus, roku apsējus u.c.
(3) ja okupantu pasākumos cilvēki publiski piedzeras, trokšņo, traucē kārtību
(4) ja publiskā telpā runātāji un rakstītāji lieto PSRS vai nacisma propagandas štampus (“Lielais Tēvijas karš”, “Uzvaras diena”, “atbrīvotāji”, “āriešu rase”, “zemcilvēki”, u.c.) – bez pēdiņām vai acīmredzamas ironijas.

Pēc provokāciju daudzuma var redzēt, ka boļševiku noziegumu slavināšana mums ir “ielaistāka kaite” – kaut arī nacisms, protams, ir ne mazāk bīstams. Domāju, ka vajadzīga “sargsuņu” NVO, kas apkopotu ziņas par pārkāpumiem.

+5
-1
Atbildēt

0

TanteSidra 02.07.2010. 23.59

%
[Piebildīsim, ka par nacionālsociālistiskās Vācijas publisku slavināšanu Drošības policija uzsākusi kriminālprocesu.]

Atzinība Askoldam par korekto valodu.
Ne nacistu, ne fašistu, bet patiešām – nacionālsociālistu.

+2
-1
Atbildēt

0

Inga Vītola 02.07.2010. 22.55

Pēc šodienas Administratīvās rajona tiesas komentāra par notikušo šķiet apstiprinājušās manas sākotnējās aizdomas par to, kas patiesībā pie notikušā vainīgs un kam tas vienlaikus ir izdevīgi – proti, Rīgas domes valdošajām partijām. Kas liedza Rīgas domei juridiski argumentēti pamatot šī gājiena aizliegumu un aizstāvēt šo viedokli Administratīvajā tiesā?? Lietā esošie materiāli tik tiešām būtu pieprasīta un interesanta lasāmviela. Tagad RD paliek labiņie – redz, mēs tak aizliedzām nacistu orģijas, bet mūsu “samij gumannij sud” atļāva. Un protams, Latvijā atdzimst fašims, ko nedrīkst pieļaut – neapstrīdams arguments krievu elektorātam, gatavojoties rudenim. Patiesībā, kādēļ gan tiesai būtu kādam jāaizliedz kādam tur freimanim vai peimanim godināt latviešu partizānus kaut kādā tur 1.jūlijā? Kāpēc tad nevarētu tāpāt godināt sarkanos latviešu partizānus 17.jūnijā?? Un vispār, kalendārā ir 365 dienas, un katrai var piemeklēt kaut ko – pilnīgi pareizi, muļķībai robežu nav.

+4
-2
Atbildēt

0

buchamona 02.07.2010. 22.52

Kaut kā negribam mēs saprast, ka cilvēktiesības un vārda brīvība uzliek arī savus pienākumus katram, kurš šīs privilēģijas lieto. Vai bieži mums ienāk prātā doma, ka mēs esam atbildīgi par katru izteikto vārdu, kuru “laižam pasaulē”? Jeb šādās kategorijās domāt nespējam.
Un vēl – laikam tā arī neesam sapratuši, cik priviliģēti esam, jo mums ir sava LV, kura ir ES un NATO satāvdaļa, un laikam neesam sapratuši tādēļ, ka patiesībā nonācām “pie visa gatava” Mums pagāja garām gruzīnu liktenis, mēs neatkritām atpakaļ kā ukraiņi un tāpēc aiz pārāk labas dzīves sākam te murgot. Citādi nevar nosaukt to sviestu, kur divas dienas nākas lasīt par klanīšanos austrumiem un rietumiem, par “sava ceļa iešanu” par provinciālismu un vienas dienas ziņām un uzpūstām mušām un citas pārgudrības

+4
-2
Atbildēt

0

janisholsteins 02.07.2010. 21.24

Savukārt ir tuvredzīgi un autokrātiski lepoties ar to, ka tika atrasts likumā formāls robs (bet ne atbilstošs likumu mērķim!), lai tomēr neļautu kādam miermīlīgi paust savu viedokli. Skarbi atsit valsts varas paņēmienus Krievijā :-/
Savukārt, uztraukties ‘ko padomās pasaule’ ir tik ļoti provinciāli… es labprātāk dzīvotu valstī, kura varētu lepoties ar to, ka bez ierunām aizstāv cilvēktiesības, nevis tādā, kas izdābā medijiem, kuri meklē sensācijas. Fuj! Lielākām valstīm ir nospļauties uz tādām vienas dienas ziņām par marginālu grupu izgājieniem. Te, ciemā – tas ir gada notikums… wēee… lauki..

+14
-6
Atbildēt

1

    mary75 > janisholsteins 02.07.2010. 23.49

    Es gan nedomāju, ka mēs pārvērtīsimies par otru Krieviju, kur tiks apspiesta jebkura pilsoniska kustība, neesam tādā situācijā, esam ES valsts, arī šinī gadījumā tiesa sprieda par labu šai te marginālai grupai, kaut, manuprāt, te varēja piemērot likumu par nacistisko režīmu slavināšanas aizliegumu un iztulkot šo gājienu taisni tā.
    Kaut arī, piekrītu, pēc 100% demokrātijas standartiem, iespējams, viss arī nenotika.
    Kas attiecas par to provincialismu – augstāk jau uzrakstīju, provincialisms ir būt mazai Ziemeļkorejai, nevis civilizētai valstij, bet, galvenais, ja tas gājiens notiktu vienreiz, nākamgad šinī dienā pulcētos 10 reiz vairāk neonacistu un citu margināļu, šis bija jāpārtrauc jau iedīglī, DP izdarīja pilnīgi pareizi.
    Pašam nešķiet, ka svinēt nacistu ienākšanu valstī, kur iznīcināja ēbrejus, nav augstākās raudzes demokrātija?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

janisholsteins 02.07.2010. 21.24

Neaizmirstiet, ka šo jauniemēģināto demonstrāciju izjaukšanas paņēmienu (aizturēt organizatoru un neļaut uzsākt gājienu, jo organizētājs ‘nav ieradies’) vara turpmāk izmantos, lai neļautu izpausties arī citām tai nepatīkamajām grupām! Arī tām, kurā varu būt gan es, gan jūs! Tāpēc es patiesi ceru, ka gājiena organizātori iesūdzēs DP & municipālo par darbībām (faktisko rīcību) neatbilstoši DP & Sapulču likumu mērķiem un Satversmei.
Ja tiesa(!) ir izvērtējusi, ka šāds gājiens ir ļaujams, tad nevienam(!) nav tiesību traucēt cilvēkiem miermīlīgi izteikt tiem tuvus viedokļus. Pat nepopulārus! Tās ir viņu pamattiesības!

+15
-5
Atbildēt

1

    Sanšains > janisholsteins 03.07.2010. 12.19

    Neaizmirstiet, ka šo jauniemēģināto demonstrāciju izjaukšanas paņēmienu (aizturēt organizatoru un neļaut uzsākt gājienu, jo organizētājs ‘nav ieradies’) vara turpmāk izmantos, lai neļautu izpausties arī citām tai nepatīkamajām grupām!
    ====================================================
    Nav “JAUNMĒĢINĀTĀ”. Helsinkiešu pirmās demonstrācijas čeka “apdarināja” gluži tāpat – aicināja “runāties” tieši paredzētā pasākuma laikā.:)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 02.07.2010. 21.20

Nirnberga nav aizbildinājums. Mums vienkārši pietrūkst otra Nirnberga- komunistiem, kuru holokausts ir pārdesmit reižu vairak upuru prasījis. Un tad varētu mierīgu sirdi nonest kauna stabu Āgenskalna apkārtnē, jo tie, kas tur pulcētos būtu tikpat perami kā tie, kas šoreiz grēkāžu lomā nonākuši.

Personīgi es viņus atbalstu. Viena iemesla dēļ- nevajag kultivēt dubultmorāli. Ja viena veida okupanti var svinēt savus svētkus, tad ir jāļauj to darīt arī otra veida okupantu sakarā. Vai arī tad neļauj nevienam.

Bet uz pasauli nospļauties. Ja mums katra purkšķa pēc būs jāatskatās pār plecu kas tad atkal uz mums rāda ar pirkstu, tad nepietiks laika darīt savu darāmo. Tā ir vēl viena provinciālisma izpausme- izdabāt tiem, kas mums neko labu nav devuši.

+9
-4
Atbildēt

9

    P_Dancis > daina_tabuna 02.07.2010. 21.39

    Uz pasauli nevajag nospļauties. Kaut vai tā iemesla dēļ, ka nevar vidējo rietumeiropieti vainot viņa Austrumeiropas sarežģītās vēstures analfabētismā.

    Tāpēc daudz labāk šādu gājienu vietā es gribētu turpinājumu “The Soviet Story”.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > daina_tabuna 02.07.2010. 22.05

    Uz pasauli var nospļauties, bet neliels šoks ir no tā, ka pirmo reizi redzu, ka latvieši viens otru lamā par fašistiem (par prieku našistiem).

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    buribuks > daina_tabuna 02.07.2010. 22.20

    interesanta logika. Regulari komentaros kads uztraucas, ka pasaule nesaprotot latviesu unikalas ciesanas. Tai pasa laika viens cieteju tautas parstavis slaidi splauj uz citiem cietejiem- nevainiigiem holokausta upuriem, kuru tacu ir vairaki miljoni. Cik atceros no vestures, 2. pasaules kara laika tepat kaiminos, Baltkrievija loti daudz mieriigo iedziivotaaju aizgaaja boja (manuprat tie bija 25% pec PSRS laiku vestures datiem). Arii taatad nosplaujamies …. ?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > daina_tabuna 02.07.2010. 23.37

    Manuprāt, otrādi, provincialisms ir nerēķināšanās ar civilizētu valstu domām un rīcība, kas nesakrīt ar civilizētām normām, tipa mēs vienīgie cietēji, visnelaimīgākie, tikai mums bija tik sarežģīta vēsture, ka neviens pasaulē mūs nesaprot, tāpēc mēs visiem uzspļaujam un vāramies te paši savā sulā, apmēram, kā tāda neliela Ziemeļkoreja Eiropas austrumos.
    Jo, galu galā, mēs esam, faktiski avansā, uzņemti gan ES, gan NATO, un tas uzliek pienākumus kaut kādas normas ievērot.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > daina_tabuna 03.07.2010. 08.26

    Pareizi, dzeri! Jālien ir vēl cītīgāk, jālaiza sparīgāk, pelni jākaisa uz galvas par visu, kas kādam nepatīk un savējos jābūt gatavam izdot pēc pirmā bargā skata no pasaules vareno puses.
    Tad nebūsim provinciāli pāķi/aborigeni, varbūt kliņģeri iedos, varbūt saimnieks paslavēs vai vismaz ar kāju neiespers. Arī tā labi….

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    mary75 > daina_tabuna 03.07.2010. 09.50

    Neredzu nekāda sakara starp laizīšanu un līšanu un civilizētu uzvedību, kur ietilpst arī nacisma slavināšanas aizliegums.
    Nevajag uzvesties, kā bērniem, un darīt “par spīti”, tas tikai demonstrē mazvērtības kompleksus.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 05.07.2010. 09.14

    Tas nav par spīti. To sauc par nacionālo pašlepnumu- darīt to, ko uzskata par pareizu, nevis darīt to, ko paģēr citi. Vai amerikāņi par spīti krieviem uzskata, ka viņi Eiropu izglāba no fašisma? Nē, viņi vienkārši tā uzskata, jo grib ar to lepoties. Tāpat mūsu reklāmistu mēģinājumi pierādīt, ka tieši Rīgā bija pirmā Ziemassvētku egle vai tur vēl agrāk kāds gribēja pierādīt, ka latvieši izgudroja alu. Kas mums kā nācijai var liegt tā domāt? Neviens. Un ja mēs priecājamies, ka sarkanos no Latvijas 1941. gadā izsita, tad nevienam nav tiesības to aizliegt. Tas nenozīmē, ka mēs slavinam fašismu. Mēs atzīmējam dienu, kad liela ļaunuma vietā dabūjām vidēju ļaunumu. Ne vairāk, ne mazāk.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 05.07.2010. 09.24

    @Ina Spridzāne
    Es nenospļaujos par upuriem. Es nespļaujos par svešu viedokli, kurš man tiek uzspiests. Ja neuzspiež- es to pieņemu zināšanai. Ja uzspiež- tātad ar to kaut kas nav kārtībā. Tas ir tāpat kā ar kristietību. Zemēs, kur to nesa ar uguni un zobenu- pretim bija karavīri. Kur to nesa kā miera un mīlestības reliģiju- pretim bija piekritēji. Tieši tāpēc latvieši vēl šobaltdien ir vispagāniskākie no zemēm, kuras pieņemts saukt par kristīgām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 05.07.2010. 09.27

    @Ina Spridzāne
    Kas attiecas uz ciešanām, tad nu jau var teikt, ka tā ir pagātne. Paaudze, kas to visu izjuta uz savas ādas ir aizgājusi vai drīzumā aizies. Vēsture nav emocijas, bet fakti. Faktam ir vienalga kaut kādas ciešanas. Mums te ir darīšana tieši ar faktiem- atnāca sarkanie, kuri iznīcināja ap 40 miljoniem cilvēku laikā no 1917. līdz 1953. gadam (tostarp- ap pus miljonu latviešu). Tos patrieca fašisti, kuri no 1937. līdz 1945. gadam iznīcināja divreiz mazāk cilvēku (tostarp- 100- 200 tūkstošus latviešu). Jautājums- kāpēc mēs nedrīkstam atzīmēt 1. jūliju, kurš, iespējams, paglāba latviešus kā tautu no iznīcināšanas? Tāpēc vien, ka citas tautas vairāk cieta no fašistiem? Tīri solidaritātes pēc? Nu tad varbūt atzīmējam Pola Pota režīma gāšanas dienu- tīri solidaritātei ar kambodžiešiem?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

sanitai19 02.07.2010. 20.49

Man tomr šķiet, ka tā ir provokācija. Gadiem, vispār, nekad nebiju dzirdējusi par 1. jūliju nekā savādāk, kā tikai par Imantdienu. Provokatīvi uztaisīta par nacistu dienu. Žurnālisti un vadošie politiķi brēc vienā mutē. Histēriju uztaisīja žurnālisti un stulbie politiķi. Lai viņš iet un staigā, vemdams, tas provokators, jo normāls cilvēks uz tādu neparakstās. Histērtiķi – Zatlers, Mūrniece, DP, visi politiķi, kas iesaistījās un žurnālisti.

+6
-4
Atbildēt

0

bebiekste 02.07.2010. 20.32

Dīvaini, bet mute nevērās politiskajām partijām.

Precizitātei vajag tomēr piebilst, ka VL un LNK gājienu neatbalstīja.
http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156319094

+7
-2
Atbildēt

0

mary75 02.07.2010. 19.58

Jā, dažu aborigēnu muļķiba var sist tik augstu vilni, ka normālam cilvēkam to pat grūti aptvert.
Un galvenais, uzreiz parādās sekotāji, vismaz, internetā, ar vienšūniem raksturīgu domāšanu – ja kas pret krieviem kaut tas būtu pats Hitlers, tātad, tas latviešiem draugs.
Un tālāk “spējīgāko” sūnuciema aborigēnu domāšana vispār nesniedzas, tur arī apstājas.
Kam tas izdevīgi, kā tas viss izskatās no normālu valstu normālu cilvēku loģikas – tas nevienu neinteresē.
Kā aitu bars – uz priekšu, aiz galvenā auna, bez domāšanas un spriešanas, viss refleksu līmenī.
Tagad domāju, kas būs nākamais, ko kāds gribēs atzīmēt?
Varbūt, to dienu, kad vācieši nodedzināja sinagogu ar ēbrejiem?
Nu, teiksim, kā latviešu tautas atbrīvošanas dienu no parazītiem – asinssūcējiem žīdiem?

+5
-5
Atbildēt

0

itommy_ 02.07.2010. 19.45

Katastrofālas sekas valstij. Nuja, kā tad…

+3
-6
Atbildēt

0

P_Dancis 02.07.2010. 19.37

Es saprotu aso reakciju uz mēģinājumu publiski atzīmēt Latvijas otrreizējo okupāciju, tomēr jautājums ir, kur ir šī pamatoti asā reakcija, kad pienāk 9. maijs un pie pieminekļa “atbrīvotājiem” pulcējas nevis 100, bet desmitiem tūkstošiem cilvēku, kuri ar katru gadu aizvien vairāk pārliecinās, ka viņiem ir taisnība, jo NEVIENA augsta valsts amatpersona pat nemēģina konkrēti pateikt, ka tā ir Latvijas trešā okupācija, ne vairāk, ne mazāk.

Nožēlojami, ka pret margināliem nacistu psihopātiem esam ar mieru cīnīties visaugstākajhās instancēs, bet pret Krievijas neoimperiālismu nolaižās rokas. Pirmie ir pagātnes atraugas, bet otrie – šodienas realitāte.
Šāda nostāja nākotnē nesīs rūgtus augļus.

+19
-4
Atbildēt

8

    mary75 > P_Dancis 03.07.2010. 07.48

    Nu taisni tāpēc, ka 9 maijā pulcējas nevis 100, bet desmitiem tūkstoši cilvēku, aizliegt to 9 maiju reāli nav iespējami.
    No vienas puses un no mūsu viedokļa – jā, tā ir okupācija.
    No viņu viedokļa ar okupāciju tam nav nekāda sakara, viņi uzskata, ka atbrīvoja pasauli no nacionālsocialisma.
    Un, arī viņiem taisnība, kaut arī attiecībā uz Latviju, tikai daļēja
    Bez tam, 8 maiju kā kritušo atceres dienu piemin visa pasaule, nu, viņi to pašu, tikai nedaudz citādā formā, svin 9maijā
    Pie kam, visi Latvijas prezidenti braukuši svinēt šos svētkus uz Maskavu, tātad, viņi šos svētkus atzīst, tad kādā vīzē mēs varam aizliegt tos svinēt šeit?
    Krievi karoja uzvarētāju pusē, vēl viens faktors.
    Aizliegums izraisītu vēl lielāku polarizāciju starp etniskām grupām un arī Rietumu nosodījumu
    Un arī tīri tehniski tas ir nereāli, ies pie tā pieminekļa un svinēs tāpat, un ko tad, visus aiz restēm, vai kā? Kā tas izskatīsies?
    Tā ka Freimaņa gadījums un 9 maijs galīgi nav vienas rindas notikumi.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    P_Dancis > P_Dancis 03.07.2010. 09.17

    Uzrakstīju baigo palagu, bet portāla tehnisko nepilnību dēļ viss pazuda :(

    Rezumējot, ir gluži vienkārši zemiski vienam bandītam dot atlaides tikai tāpēc, ka viņš pirms gadiem otru bandītu piežmiedzis tualetē un ar viņu kaut kā jāsadzīvo. Ir taču kaut kādas robežas. Krievu sabiedrības vairākums, tik aktīvi svinot 9. maiju, ir pārkāpuši runas brīvības robežas un kļuvuši vienkārši par Kremļa runas ruporiem. Ar šo situāciju ir jācīnās, savādāk ar laiku Latvijai būs kaput.

    Pirmām kārtām latviešiem attiecībā pret krieviem jābūt ir atklātākiem – nav jāpekrīt sarunai krievu valodā, jāpastāv gluži vienkārši uz savu Latvijas vēstures redzējumu. Jo dažreiz rodas sajūta, ka latvieši krievu lātbūtnē kaunās no tā, ka ir latvieši.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > P_Dancis 03.07.2010. 09.59

    Par to, ka jāsarunājas latviski utt., tas ir pašaprotama lieta.
    Bet, pats galvenais, bērnu un jaunatnes izglītošana, no bērnudārza vecuma jāstāsta, kā bija, jāved uz okupācijas muzeju, jāorganizē tur stundas, jāpierāda un jāparāda ar piemēriem un dokumentiem, kā viss notika, utt.
    Un vēsturi skolās jāmāca tikai pēc vienotas programmas, kas apstiprināta IZM, un, tikko kā kāds skolotājs pasaka tipa okupācija nebija, utt. – no darba ārā uzreiz.
    Tad, pēc gadiem, tā problēma izzudīs pati par sevi. Un, patiešām, pat jāveic masīva propoganda nenobriedušos prātos, vismaz reizi nedēļā vai pat vairāk par tio jāstāsta.
    Jo no vecāku un vecvecāku puses viņi dzird ko citu, tāpēc viss jāpierāda dokumentāli.
    Bet, mūsu IZM neko tādu nedara, cik zinu, diemžēl.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    kristineim > P_Dancis 03.07.2010. 11.21

    9. (8.) maijs un 1 . jūlijs ir “pēc satura” atšķirīgas lietas un nav salīdzināmas.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    AUTOEXEC.BAT > P_Dancis 03.07.2010. 12.09

    Kāpēc ?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > P_Dancis 03.07.2010. 12.12

    Tiesa.
    Bet 13. oktobris un 1. jūlijs gan ir salīdzināmi. Un 13. oktobrī pat Rīgas Domes priekšsēdētājs (!) var atļauties publiski to atzīmēt.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > P_Dancis 03.07.2010. 12.38

    šīs abas lietas (9. maijs un 1. jūlijs) ir jāsalīdzina, šie abi datumi ir identiski “saturā”, un atšķiras tikai pēc “formas”, proti – ja nacionālsociālism ir pamatoti nosviests “nospārdīšanai” un tas ir pats par sevi saprotams, tad staļinistu “sociālisms” joprojām turas stingri savā baltajā zirgā pasaules arēnā kā uzvarētājs un, lai ar šo ļaunumu mēs tiktu galā, nedrīkst gāzt tādus ūdeņus, kāds tika mēģināts izgāzt 1. jūlijā. Tiešām nesaprotu, kā vienam otram “taisnā ceļa gājējam” tik vienkārša lieta nepielec.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > P_Dancis 03.07.2010. 13.07

    bet mēģināt analizēt un pierādīt apdraudējumu LR demokrātijai ar piemēru, kurā tiek apturēts šis provokatīvais 1. jūlija psākums, ir tipisks farizejisms

    0
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam