Kots piedraud politiķiem: rādīsim jūs mazāk

115

Komentāri (115)

raimonds_bossltd 02.07.2010. 17.01

to dzēris49
Kurš tev, fašistu mērglim, traucēja atzīmēt gadadienu kad tavas sugas un saprāta brāļi, šarikov, okupēja Rīgu 13. oktobrī? Kurš tev izlauza rokas un aizturēja?
Freimaņa kungs tikai vēlējās atzīmēt “Baigā gada” beigu gadadienu.

+3
-3
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 02.07.2010. 16.57

Un aizmirsu pajautāt – kā patiktu, ja kāds gribētu svinēt pirmo krievu okupācijas armijas ienākšanu, arī būtu jāatrļauj?

0
0
Atbildēt

0

juhans 02.07.2010. 16.07

Vismaz viens labums no 1. jūlījā pieteiktā gājiena ir redzams šeit, komentāros – nokrīt maskas, ar putām uz lūpām aizstāvot savu “taisnību”.

+1
-1
Atbildēt

1

    liened2 > juhans 02.07.2010. 16.48

    Vismaz to :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

maija_br 02.07.2010. 07.32

Nekā strīdīga šeit nav. Tas ir protests par to, ka joprojām nav likvidētas krievu okupācijas sekas. Okupanti joprojām ir pie varas un pat no Saeimas tribīnes pieprasa atzīt okupācijas valodu par valsts valodu, apsmej latviešu valodu u.t.t., bet valsts neko nedara okupācijas seku likvidēšanā un savas tautas aizstāvībā, bet atbalsta valsts izzagšanu un vājināšanu.

+6
-2
Atbildēt

4

    liened2 > maija_br 02.07.2010. 10.16

    Valsti izzog un vājina paši latviešu bāleliņi.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > maija_br 02.07.2010. 14.57

    Ne, nu tur nu es tev, Ojār nepiekrītu! Tanī procesā neviens pēc ieraksta pasē neskatās. Tur valda īsta tautu draudzība un,ja jau cilvēks ir pasludināts par “autoritāti”, tad kaut vai no Ziemeļkaukāza viņš būtu – to ciena un neko daudz pretīm nerunā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    liened2 > maija_br 02.07.2010. 15.28

    Jūs laikam esat šim procesam pietiekoši tuvu, ja zināt nianses.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > maija_br 03.07.2010. 01.02

    Skolā lasīt iemācījos un par atmiņas un loģikas trūkumu nesūdzos. Tā tad nu arī būtu visa recepte.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

mary75 02.07.2010. 07.15

Vācieši dažas dienas pēc “atbrīvošanas” nodedzināja tai sinagogā 300, vai, tos ēbrejus.
Ko tādu svinēt jau nu toč var ienākt prātā tikai dažu iekaisušās smadzenēs un absolūtā nekritiskumā.
No sava sūnuciema dāži vispār pasauli redz pa šauru spraugu, un, tikai no sūnuciema viedokļa. Tāpēc katru lētu provokatoru, kurš vēl ko tur samurgojis uz kādas tur lapeles, gatavi uzskatīt teju par messiju un guru.
Pie kam domā, ka ar to ieriebs krieviem, vai kam tur vēl, bet iešauj kājās paši savai valstij.
Stiprio infantīla un neadekvāta spriešana.

+2
-6
Atbildēt

0

Janka, Janic 02.07.2010. 05.15

izlasiiju visus viedokļus , interesanti…
secinaajums , mums ir divkopienu valsts 20 gadu peec deokupaacijas , mums nav Lukašenko demokraatijas , mums ir dubulta demokraatija , proti visiem saprotamaa un pieņemamaa veidaa un iipašiem gadiijumiem lai nesadusmotu vispasaules proletaariešus, pie kuriem muus saak vilkt arvien tuvaak plus veel bailes no tiem ( ko teiks), kuri nav cietuši no proletaariešu diktatuuras … ta lai viņi saka ko grib , veesturi neizniicinaasi , taa ir tikai viena , diktatori to interpretee peec sava praata , kaadeeļ atbalstiit viņus , veestures gaitu prognozee un regulee arii diktatori….

+2
-1
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 02.07.2010. 02.01

Vēl jau raksturīgs šķiet tiesas spriedums- atļaut. Izpildīgi,-Pēc burta. Tāpat kā PVD tantes limuzīnos trenkā zemnieku par kaķu potēm.Tas nekas, ka kaķuki ir neskaitāmi, pie rokas nedabūjami .Tā taču ir papīrā rakstīts,ka vajag,direktīva, rekomendācija!Kas tie par cilvēkiem,kas šito izpilda, kur dzīvo, ko domā.. ? Tas, ka idiostisms pēc būtības- štrunts, kad tik savu ” darbu”, ķebli, attaisnot..Te arī sākas vēlēšanu perspektīva..

+2
0
Atbildēt

0

liened2 02.07.2010. 01.45

Kārtējais pierādījums Latvijas un latviešu izpratnei par “demokrātiju” :)

+1
-4
Atbildēt

0

Sandris Volfs 02.07.2010. 01.05

Daži cilvēkveidīgi lopi sarīko gājienu, bet tiek pacelts tāds troksnis it kā tur būtu bijuši desmitiem tūkstoši cilvēku. Tā vien liekas, ka, kādam (iespējams kaimiņu lācim) bija izdevīgs šis troksnis un nebrīnītos, ka Uldi Freimani ir sakūdījis, kāds Latvijas valsts nelabvēlis. Skumji īstenībā, ka tagad Krievija varēs teikt – “redziet mums tak bija taisnība par nacisma atdzimšanu Latvijā”. Gan jau tāpēc, arī Rīgas Dome nepapūlējās aizliegt gājienu, jo Šlušakovam tas bija izdevīgi. Dažreiz demokrātija nodara tādu ļaunumu. Ceru, ka tas cilvēkveidīgos lopus, kas pa TV šodien bļaustījās vismaz iesūdzēs tiesā par naida kurināšanu.

+3
-5
Atbildēt

0

Mārtiņš Pilsētnieks 02.07.2010. 00.32

Varbūt kāds jurists zina teikt, vai gājiena pieteicējam ir obligāti pašam jāpiedalās gājienā? Vai nav tā, ka policija ir pārkāpusi tiesas lēmumu?

+5
-1
Atbildēt

0

reksa 02.07.2010. 00.21

Vakar Freimani rādīja Panorāmā. Man radies priekšstats, ka viņš ir nemierīgs, emōcionāls, psīchiski uzbudināms, ar saasinātu taisnīguma izjūtu.

20 gadus Freimanis nav svinējis 1.jūliju. Acīmredzot, šis datums viņam nekad nebija īpaši svarīgs. Bet šogad viņš to dara.

Kāpēc?

Par 99% esmu pārliecināts, ka tā ir atbilde uz citiem notikumiem Latvijā.
Katru gadu tiek svinēts 9.maijs, 13.oktōbris, tiek minētas “uzvaras dienas”, “atbrīvotāju pieminekļi”, “Rīgas atbrīvošana”. Rodas iespaids, ka mēs dzīvojam kādā Džordža Orvela aprakstītā valstī.

Būtu tikai loģiski iesaukties un pievērst cilvēku uzmanību – kas te notiek? kāda uzvaras diena? kādi atbrīvotāji? kāda Rīgas atbrīvošana? kas tas par murgu?

Kā pievērst cilvēku uzmanību? Kā likt viņiem ieraudzīt šo absurdu?

Hmm. Ak 13.oktōbris ir atbrīvošana? Nu tad 1.jūlijs ir tāda pati atbrīvošana! Nepatīk? Bet kāpēc tad jūs neprotestējat pret 13.oktōbri un 9.maiju?

1.jūlijs ir spogulis. Ja kaut kas nepatīk, tad tas ir tikai paša attēls.

+6
-1
Atbildēt

11

    bebiekste > reksa 02.07.2010. 00.34

    Spogulis, kurš rāda abos virzienos – kāpēc tad piesienaties 9. maijam un 13. oktobrim, ja paši svinat 1. jūliju.
    Es saprotu tās nianses ko te mēģina ielikt, ka ne jau nacistu ienākšanu svin utt., bet tam ir maza nozīme retorikā kāda būs ap šo izgājienu. Un vēl būs jāsāk taisnoties par to, ka kopā ar SA kareivjiem bez tiesas nošāva ne vienu vien Latvijas pilsoni.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > reksa 02.07.2010. 00.39

    _Vakar Freimani rādīja Panorāmā. Man radies priekšstats, ka viņš ir nemierīgs, emōcionāls, psīchiski uzbudināms, ar saasinātu taisnīguma izjūtu…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    piekritu visam. man lidzigs priekshstats, blakus Freimanim redzeja Edgaru Dambiti, tam sava laika OMON’s pie Preses Nama zobus izsita, cilveks cinas bez bremzem par taisnibu.
    ja ari ta bija provokacija, tad paldies provokatoriem/katalizatoriem, jo shis lietas tiesham ir jarisina un to vajadzeja darit jau vakar.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > reksa 02.07.2010. 00.53

    20 gadus Freimanis nav svinējis 1.jūliju. Acīmredzot, šis datums viņam nekad nebija īpaši svarīgs. Bet šogad viņš to dara.

    Kāpēc? ++++ lūk, to es arī gribētu zināt :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > reksa 02.07.2010. 01.18

    Freimani nepazistu, nezinu kapec vinsh tieshi shogad to dara.
    varu pateikt kapec es shogad to daritu, – tapec ka velos lai vara nodroshinatu man iespeju justies uz ielas droshi ari 9.maija. shogad it ipashi vareju dzirdet “pobeda, pobeda!!!”, “pobedjitelej ne sudjat!!!”.
    musu lidzdzivotajiem krieviem ta nav Miera diena un tada nekad nebus. vinju izpratne ta ir Uzvaretaja diena, Pakljaveja diena vai Izvarotaja diena, ka velies.
    cita mentalitate un cita audzinashana. mums nav japieljauj tadu svetku atzimeshana kas mus sava zeme aizvaino. shis ir lietas ko nevares politikji un varas parstavji vienkarshi pagruzt zem gultas un uz tam turpmak neskatities.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > reksa 02.07.2010. 07.18

    shogad it ipashi vareju dzirdet “pobeda, pobeda!!!”, “pobedjitelej ne sudjat!!!” ++++ Kononovu notiesāja,precedents ir radīt, taču šo uzvaru neizcīnija freimaņi un šiškovi. Šo uzvaru izcīnija mūsu juristi, diplomāti,ES deputāti, Šnores filmas izraisītā starptautiska mēroga diskusija utt.
    Nav jau nekā vienkāršāka kā skaļā balsī pateikt – “es gribu”. Situācijā, kad nekas par to nedraud – nodeklarēt savu patiesību, nostāties varoņpozā “es neklanos ne austrumiem, ne rietumiem” un justies tā, it kā cīņa būtu uzvarēta, jo “es savu esmu pateicis”:)) Bet, kā to panākt, kā realizēt savu patiesību? – tāds ir jautājums.
    Vakar Šiškovs ar Freimani,skaļi sitot sev pie krūtīm, savu patiesību un “ieročus” (argumentus) atdeva pretiniekam ilglaicīgā lietošanā.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > reksa 02.07.2010. 13.04

    _Kononovu notiesāja, precedents ir radīts, taču šo uzvaru neizcīnija freimaņi un šiškovi. Šo uzvaru izcīnija mūsu juristi, diplomāti, ES deputāti, Šnores filmas izraisītā starptautiska mēroga diskusija utt…_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    izlasi ieprieksheja lapa (pirms 13 stundam) “peteris_naglis” ir ielicis Freimaņa pazinjojuma gajiena pieteikumam tekstu. nu nevaru es tur atrast nacisma slavinajumu.
    ka to centisies interpretet Krievijas mediji to varam iedomaties bet tas jau ir cits jautajums. vinji var no oda uzpust ziloni ja vinjiem piepalidz, ja valsts vadoshas amatpersonas apgalvo ka shaja diena valsti tiek slavinati nacisti. pikanti ka Zatlers, Riekstiņš, Pabriks, Mūrniece, Ušakovs nacisma atdzimshanu Latvija saka propogandet kur vien vareja vienlaicigi ar Efraimu Zurofu. vai tikai muljkjiba un neprofesionalisms lidzigi ka musu 100 gudrajam galvam?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > reksa 02.07.2010. 13.16

    es nezinu kapec vajadzetu apiet vesturisku faktu un nerunat par to ka cilvekiem svaiga atminja bija pirms 2 nedeljam boljsheviku pastradatas zveribas un Vacu armijas ienakshana tika uztverta ka atbrivoshana, ta noversa boljsheviku ieceretas turpmakas iedzivotaju masveida deportacijas, operacija “Groza”.
    par Freimani, Shishkinu un Dambiti te nestrideshos, varbut kadam lode galva, kads pret skursteni atsities, vai ka citadi. es redzeju reportazhu kur policija ielenc daudzskaitliga reportieru bara vidu mazskaitligu cilveku grupinju, nekljudigi atrod un izvelk no tas Shishkinu un aiz rokam pakaljkajam stiepj to uz brunjotu autobusu. manuprat tas bija stulbi.
    parasti lasu tavus tekstus un lielakai daljai no tiem piekritu, shoreiz ne visam, bet zinu ari ka ne vienmer man visur ir labakais lietu risinajums. to meklejot jau gan te gan citur biezhi redzamies..
    lai tev jauka diena! :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    bebiekste > reksa 02.07.2010. 14.30

    Pieteikuma rakstos par 9. maiju vai 13. oktobrī arī netradīsies staļinisma slavināšana. Tāpēc jau tiesai nav iespēju ievērojot likuma burtu tos aizliegt.
    Tas ir stulbi, ka reāli tikai policija var dod vērtējumu atkarībā no draudiem par iespējamu provokāciju.
    Taču jebkuram, kurš pameklē papildinformāciju par Freimani nerodas jautājumi kādu ideoloģiju viņš aizstāv.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > reksa 02.07.2010. 15.04

    _..jebkuram, kurš pameklē papildinformāciju par Freimani nerodas jautājumi kādu ideoloģiju viņš aizstāv.._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    OK, piekritu, varbut ka aizstav nosodamu ideloghiju un slavina nacismu, varbut. bet ja busim konsekventi tad daudziem mutes vajadzetu aizvert jo viens rosina otru un tie otri varbut ka slavina staljinismu.
    varbut piekritisi man ka pirms vel nekas nebija noticis valsts vaditajiem tomer nevajadzeja visos iespejamos medijos vaimanat par fashisma atdzimshanu Latvija?
    vienu slikto aiztureshana saskatiju show’a elementus, kapec tikpat smuki netika sashnjoreti otri sliktie kas mekleja kashkji ar Hitlera bildem uz krekliem?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > reksa 02.07.2010. 15.28

    Tiesa noraidīja RD aizliegumu, bet neaizliedza arī citiem paust savu pozīciju.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > reksa 03.07.2010. 00.44

    Ja jau te sāk apspriest Freimaņa personību, tad jāsaka, ka tiekoties personīgi, viņš neatstāj psihiski nelīdzsvarota tipa iespaidu. Es šo viņa izgājienu drīzāk raksturotu ar vārdiem:”Kad vadzis ir pilns, tas lūst”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 01.07.2010. 23.47

tris viri ar vintoreziem ielenkushi begoshu sievieti – labaku memorialu WW2 pedejo 2 gadu zveribam pret civiiedzivotajiem Eiropa neatrast.
citur tadas pieminjas vietas nav un nebus, jo Nemmersdorf pashlaik atrodas Krievijas teritorija:
>Nemmersdorf massacre< From Wikipedia, the free encyclopedia _Nemmersdorf in East Prussia (today's Mayakovskoye, Kaliningrad Oblast)..._ - tapec, pieminot kara cietushos valsts vara nedrikst atbalstit kriminali sodamu elementu vai vinju atbalstitaju dzires shi memoriala pakaje. ta nedrikst but vieta kur pulceties Kononova tipa "pobediteljei ne sudjat" idejas nesejiem, nedrikst tie tur marshet ar karogiem, dzert, dejot un spelet "trofejnij akkordjeon" ar "trofejnije chasi" uz rokam. (citur pasaule par trofejam sauc kauja parnjemtu ienaidnieka mantu, parasti ierochus un apbrunjojumu). vesture ir sarezhgita bet risinasim shos jautajumus un nebazisim savas galvas smiltis.

+6
0
Atbildēt

0

Edzs 01.07.2010. 23.32

WW2 Eiropa beidzas 8. maija kas tiek atzimeta 6 gadu kara beigu vai miera diena, 9. maijs mums valsts kalendara ir Eiropas diena.
vesturiska patiesiba ir tada ka WW2 pedejie 2 gadi Eiropa tika aizvaditi uzbrukoshas padomju armijas terora pret okupeto zemju civiliedzivotajiem.
memoriala Uzvaras parka redzam tris viri brunjotus ar PPSha automatiem kas ielenkushi sievieti, tada ir skulpturala grupa, nezinu ko ar to ir velejies pateikt tas autors padomju latvieshu telnieks A. Gulbis.
es domaju ka sheit ir jabut pieminjas vietai, memorialam nezheliga kara upuriem – Eiropas neaizsargatajiem civiliedzivotajiem.

+3
0
Atbildēt

4

    bebiekste > Edzs 01.07.2010. 23.53

    Uzvaras parka redzam tris viri brunjotus ar PPSha automatiem kas ielenkushi sievieti, tada ir skulpturala grupa, nezinu ko ar to ir velejies pateikt tas autors padomju latvieshu telnieks A. Gulbis.

    Autora idejas tādam piemineklim tika nežēlīgi cenzētas. Sievietei rokās autors gribēja ielikt bērnu, ko komisija neatļāva. Sk. J.Podnieka dok. filmu “Veļ Sīzifs akmeni”.
    Ja ir vēlme, tad var pameklēt zemtekstu un abas skulpturālās grupas uzskatīt par idejiski pretējām.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 02.07.2010. 00.01

    _…Ja ir vēlme tad var pameklēt zemtekstu un abas skulpturālās grupas uzskatīt par idejiski pretējām._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    brutala vara pret neaizsargatu civiliedzivotaju, pret sievieti, pret mati.
    es tikai ta to redzu, neatkarigi no shabashiem kas tur aizvien plashak tiek rikoti.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Edzs 02.07.2010. 00.08

    Tieši tā es uz to skatījos vēl padomju laikos. Vai autors tā arī bija iecerējis nezinu. Zinu, ka A.Bels un A.Gulbis ir draugi un tas kaut ko pasaka.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 02.07.2010. 00.13

    droshi ka tika no varas cenzets.
    Aivars Gulbis laikam ir pec Karlja Zales un Zemdegas pedejais cilveka figuras telnieks Latvija. citi pret shiem liekas stipri nenopietni.

    0
    0
    Atbildēt

    0

reiznieks 01.07.2010. 23.19

Nav Latvijā īstas demokrātijas un pie katra skaļāka pasākuma tauta tiek mērķtiecīgi iebiedēta ar policejiskām metodēm. JL jau nu nav demokrātijas atbalstītāju paraugs!

+6
-4
Atbildēt

0

dro 01.07.2010. 23.14

Atkārtošos. Arī es 1941. gadā būtu sagaidījis vācu karaspēku ar ziediem, bet šodien ir 2010. gads, un es zinu daudz vairāk nekā būtu zinājis toreiz. Tādēļ varas gļēvums, kas neliedz atzīmēt 13. oktobri, bet liek šķēršļus 16. marta atcerei, nav attaisnojums šim pasākumam, lai ko nerakstītu Freimanis.

+8
-3
Atbildēt

0

Edzs 01.07.2010. 23.01

par Zatleru atsevishkji.
tam biezhi liekas, vai sak likties ka vinsh ir labs dejotajs bet ta tomer nav.
uz krievu aghenturas neertu jautajumu par vinja attieksmi pret Vasiliju Kononovu un ta pravu vinsh atbildeja ka vinjaprat Kononovs ir kara upuris.
ta varetu atbildet dakteris, Valsts Prezidents ta atbildet nedriksteja, Zatleram vajadzeja teikt tieshi – Kononovs ir apsudzets smagos kriminalnoziegumos kuriem nav noilguma.
un ne mats vinjam no galvas tapec nebutu nokritis.

+8
-2
Atbildēt

2

    raimonds_bossltd > Edzs 02.07.2010. 00.08

    to tantesidra
    Zatleram pirkstu dziļi dibenā iebāzis viņa čekas pieliktais uzraugs, Vasjka Meļņiks un ja tas ne tā, izraus pirkstu ar visu zarnu, citu izskaidrojumu nav. Vismaz televīzijā redzētais vecais Zatlera kungs nekādā ziņā neizskatījās pēc tāda, kuram 1941. gada 1. jūlijā būtu bijis jāmūk kopā ar krievu fašistiskiem okupantiem, no savas tautas taisnīgās atmaksas.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 02.07.2010. 00.22

    nezinaju ka Meljniks vinjam proktologs, bet var jau but ka tura uz zara uzsedinajis ta lai tam kustibas ierobezhotas.
    shadi vai tadi bet Zatleram cauri var redzet ka nopriecajas ja pasham liekas ka neatbildot tieshi veiksmigi atsities no uzbaziga jautataja.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Edzs 01.07.2010. 22.49

es nedomaju ka shis pasakums bija Kremlja provokacija, bet ja ari ta butu tad pirmie uz sho banana mizu slideja Zatlers, Riekstiņš, Mūrniece un Pabriks ari paguva gudri izteikties.
ja provokacija tad pagruti uzminet patiesa labuma guveju, efekts var iznakt pretejs ieceretajam, politikji un varas parstavji nevres bazt galvas smiltis un Zatleram bus jaizvelas poziciju, nevares turpmak smuki manevret starp Scillu un Haribdu, jo:
ja noraidam divkopienu aparteidu un virzamies uz sabiedribas saliedeshanu ar likumu bus jaaizliedz jebkuri pasakumi kas tam ir kontrproduktivi, kas laizh iedzivotajus matos un cildinot vienu uzvaras par otriem veicina antagonismu sabiedriba.
shis 1.julijs aktualize jautajumu par “djenj pobedi” 9. maija orghijam pie memoriala un 13.oktobra atzimeshanu.

+7
-3
Atbildēt

0

Edzs 01.07.2010. 22.30

pec boljsheviku zveribam Vacu armijas ienakshana Riga tas iedzivotajiem un vacu karaviriem bija svetki vairaku dienu garuma. tas ir nenoliedzams vestures fakts un mums par to ne no viena nav jakaunas un nevienam nav jaatskaitas.
ari Efraimam Zurofam ne.

+10
-4
Atbildēt

0

Edzs 01.07.2010. 22.24

par nacistu paradi baumas izplatija Zatlers, Riekstiņš, Ušakovs, Mūrniece, un darija to kur vien vareja.
gajiena organizatoru pieteikuma nekada nacistu parade nebija paredzeta, citeju:
_…Gājienā un pasākumā pie Brīvības pieminekļa bija iecerēts pieminēt Rīgas atbrīvošanu no PSRS 1941.gadā un nacistiskās Vācijas karaspēka ienākšanu galvaspilsētā, teikts pieteikumā. Freimanis iepriekš uzsvēris, ka tajā domāts pieminēt Latvijas atbrīvošanu no boļševiku režīma._

+8
-1
Atbildēt

1

    dzintarz > Edzs 01.07.2010. 22.37

    Ta kuru pasaulē interesē, ko īsti savā dumjajā galviņā bija iecerējis vietējais tēvs Grigorijs Apollonovičs Gapons alias Freimans.
    Lai stāsta sev pie spoguļa.
    Kas mani reāli tracina ir tie jaunie iznireļi potogrāpji, kuri uz elektronikas viļna uzcēlušies.
    Kur 3 FSB provokatori tur tūdalīt 33 bāliņu pienapuikas ar kamerām klāt un lēkā apkārt kā tādi mērkaķi. Kamēr šitais ārprāts nebeigsies un mediju šestjorkas tusēs pa šāda tipa pasākumiem tikmēr tādi arī notiks.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 01.07.2010. 21.52

Piem,mans tētis muka mežā no “atbrīvojošo” vācu mobilizācijas prieka.Kad noķēra,..ar protams latviešu sadarbību, kas raksturīgi…- lauku tiesa, nošaušana.Paglāba tikai sagrābstītās grīziņpuikas vācvalodas zināšanas- aizgāja kā piepalīgs, jo gaļu ta visiem vajadzēja.Par ko te runa? Garīgi vājiem ir vieta dziednīcā!

+7
-5
Atbildēt

0

lolita_valta 01.07.2010. 21.38

Nobeigums:

kā melīgs un tiks nodots DP izvērtēšanai. Tā kā līdz 1. Jūlijam nenotika nekādas represijas pret ebrejiem visādi ebreju un promaskavisko organizāciju mēģinājumi veikt akcijas, lai protestētu pret Latvijas brīvības cīnītāju godināšanu, tiks uzskatītas par provokācijām pret Latvijas valsti un latviešu tautu. Aicinu visus latviešu patriotus godināt 1. Jūlijā tos latviešu karotājus, kuri ar savu piedalīšanos bruņotā cīņā pret padomju okupantiem nomazgāja no Latvijas sejas kauna traipu sakarā ar 1939.-1940. gados pieļauto Latvijas okupāciju bez bruņotas pretošanās!

Uldis Freimanis”

+14
-2
Atbildēt

0

lolita_valta 01.07.2010. 21.38

Un šeit arī turpinājums:

saņēmuši LR militāros apbalvojumus.
Sakarā ar VVF 2005. Gada un Zatlera 2010. Gada 9. Maija braucieniem uz Maskavu, lai svinētu noziedzīgā komunistiskā režīma veikto Latvijas okupāciju un, sakarā ar Hitleriskās Vācijas sakāvi doto iespēju turēt verdzībā Krievijas federācijas tautas, kritušie par Latvijas brīvību ir kopā apgriezušies otrādi un, cerams, ka pēc viņu godināšanas 1. Jūlijā, atgriezīsies normālā stāvoklī un valdošā vara apbalvos tos, kuri ir piedalījušies bruņotā cīņā pret padomju okupantiem. Pasākuma organizatori vienādi nosoda gan padomju, gan Hitleriešu noziegumus pret latviešu tautu kā arī ebreju un čigānu iznīcināšanu un jebkuri mēģinājumi publiski paust viedokli, ka pasākums ir domāts hitleriešu okupācijas slavināšanai tiks vērtēts

+14
-3
Atbildēt

0

lolita_valta 01.07.2010. 21.36

Šet ir Freimaņa teksts! Tomēr derētu izzlasīt

“Paziņojums
Sakarā ar manis Rīgas Domē pieteikto gājienu šī gada 1. Jūlijā pulksten 19.00 par godu 69. Gada dienai kopš Rīga atbrīvota no PSRS okupantiem paziņoju sekojošo:
Gājiens ir paredzēts vienīgi, lai godinātu tos latviešu patriotus – partizānus, aizsargus un bijušos Latvijas armijas karavīrus, kuri bruņotā cīņā ar padomju okupantiem, pirms vācu karaspēka ienākšanas, atjaunoja uz dažām dienām Latvijas republiku Rīgas priekšpilsētās – Bolderājā, Daugavgrīvā, Buļļos, Mīlgrāvī un Jaunciemā, sešās apriņķa pilsētās (Cēsīs, Jelgavā, Talsos, Valkā, Valmierā un Ventspilī). 13 mazpilsētās – Ainažos, Alūksnē, Apē, Kandavā, Limbažos, Ogrē, Salacgrīvā, Saldu, Siguldā, Slokā, Smiltenē, Strenčos un Valdemārpilī kā arī daudzos pagastos kā arī tiem nacionāliem partizāniem, kuri turpināja cīņu pret padomju okupantiem 1944 – 1956 gados, bet, diemžēl, Latvijā valdošā prokremliskārežīma dēļ nav

+18
-2
Atbildēt

0

Ģirtmens 01.07.2010. 21.23

Pilniigs sviests …. neatbalstu nevienus radikalus, jo liekas ka fashisti ir pielidzinati komunistiem saskana ar musu likumdoshanu, ko tad nakoshreiz kad krievi/žīdi izdomas svinet padomju armijas ienakshanu Rīgā tad taa arī buus jaatļauj ???

+3
-2
Atbildēt

1

    lidija_stripkane > Ģirtmens 01.07.2010. 21.29

    Neatceros, ka viņiem tas būtu ticis liegts! Un ir arī svinēts!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

itommy_ 01.07.2010. 21.09

Vienotības Linda pasniedz lielisku dāvanu nacionāļiem uz vēlēšanām. Ja vien viņi to prasmīgi izmantos…

+5
-5
Atbildēt

4

    bebiekste > itommy_ 01.07.2010. 21.13

    Kuriem nacionāļiem? VL un LNK šo gājienu neatbalstīja (vismaz oficiāli):
    http://www.visulatvijai.lv/news.php?readmore=1156319094

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > itommy_ 01.07.2010. 21.26

    Linda parādīja Vienotības pielīšanas potenciālu. Tas ir bezgalīgs!

    Vienotības demokrātijas izpratni- tā ir apšaubāma!

    Vienotības tiesiskuma izpratni- uzspļāva tiesas lēmumam un pati apcietināja organizētāju, bet pēc tam sievišķīgi viltīgi aizliedza gājienu vadītāja klāt ne-būtnes dēļ. ;)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    viestarts_vidins > itommy_ 01.07.2010. 21.40

    Bezmugurkaulainums parāda “Vienotības” vājo pusi – neiešanu nacionālpatriotiskā virzienā, bet cenšanos visiem izdabāt – gan rietumiem, gan austrumiem! Šī īpašība latviešiem pašiem jāizskauž – iztapt un klanīties visiem vienmēr un visur – tapēc arī pats vairāk sliecos VL/TB/LNNK virzienā, jo “Vienotība” īsti nedeklarē, kas tad vienos. Iztapšanas un laizīšanas politika sevi ir izsmēlusi – par savu taisnību jāiet un jācīnās, jāpierāda un jāuzstāj! Ieapējams šīdienas pasākums gan nebij labākais PR gājiens, taču iespējams izraisīs diskusiju un tādejēdi pierādīsies ka iekustināt vezumu dažeriz var arī pastumjot to nedaudz atpakaļ un tad (nu tā ap 13.oktobri :) ) pastumt 2x uz priekšu!

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > itommy_ 01.07.2010. 23.43

    Čečeni gadiem ilgi varonīgi cīnījās ar ieročiem rokās pret krievu iebrucējiem, bet neatkarīgu Ičkēriju tā arī nespēja izcīnīt – galvenie iemesli – trūka vienotības un starptautiskā atbalsta

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

helis 01.07.2010. 21.05

Žel, ka gājiens nenotika. Tad jau jābloķē arī 9.maija svinības, kur it kā tiek svinēta Latvijas “atbrīvošana” – Latviešu tautas depurtācija/iznīdēšana :(
Man pašam savā zemē jājūtas apspiestam? vai tas tā varbūt???

+9
-4
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 01.07.2010. 21.04

to dzeris49
Vai tavi senči pastrādāja zvērības pret latviešiem, ka bija spiesti mukt līdzi krievu fašistiskiem okupantiem. Zini, ka par vecāku grēkiem būs jāatbild.

+6
-8
Atbildēt

2

    mary75 > raimonds_bossltd 01.07.2010. 21.15

    Cik tev gadi, ombros, spriedumi tev kā infantīlam vidusskolniekam, un tagad tu man vēl sāc draudēt?
    Nepāruzbudinies, aizej noskalojies zem aukstas dušas un iedzer ko nomierinošu, lielais patriot!

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > raimonds_bossltd 01.07.2010. 21.31

    to dzeris49
    Viennozīmīgi 1. jūlijs ir diena, kad vieniem vairs nebija jābaidās par savu un savu tuvinieku dzīvībām un brīvībām, un citiem, kad viņi vairs nevarēja nesodīti spīdzināt un slepkavot. Tu esi latviešu slepkavu pusē.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

keikoo 01.07.2010. 21.03

Goda vārds, taisnība ir tam, kas reiz teica, ja Dievs kādu grib sodīt, tad laupa tam prātiņu! Kur var būt tik bērnišķīga vēstures uztvere!
Šie mēģinājumi par katru cenu ieriebt krieviem un Krievijai varētu šķist smieklīgi, ja vien nebūtu tik nožēlojami.
Tāpat kā uzbrukums Polijai 1939., Baltijas valstu okupācija 1940. gadā notika ne bez Trešā reiha piekrišanas…
Un ja arī ir kāda atšķirība starp režīmiem tad tā, ka nacisti, atšķirībā no komunistiem, cītīgi dokumentēja savu noziegumus, jo prata rakstīt…
Aizbrauciet uz Dahavu vai Būhenvaldi – tur ieslodzīto žurnālos var atrast arī latviešu uzvārdus.
Un to nav maz.

+9
-6
Atbildēt

0

reksa 01.07.2010. 20.52

Ja tādā pašā veidā vienmēr tiktu aizliegti 9.maija un 13.oktōbŗa pasākumi, tad būtu loģiski tā rīkoties arī ar 1.jūlija pasākumu.

Bet…

9.maija un 13.oktōbŗa pasākumi nekad līdz šim netika aizliegti.
Kāpēc tad tik absurda rīcība tagad?

Ko latviešiem nozīmē 9.maijs, 13.oktōbris un 1.jūlijs?

13.oktōbris – Rīgas okupācija uz 50 gadiem.
9.maijs – visas Latvijas okupācija uz 50 gadiem.
1.jūlijs – īslaicīga cerība. Var palasīt Franka Gordona grāmatu, kur viņš apraksta 1.jūliju Rīgā. Pēc padomju okupācijas 1.jūlijs viņiem bija kā svētki. Tad sekoja vācu okupācija. Jā. Bet 1.jūlijā bija cerība. Jo galvenais ienaidnieks tika padzīts no Rīgas. Rīgā plīvoja Latvijas karogi un skanēja Latvijas himna. Cilvēki priecājās, ka atbrīvojušies no padomju okupantiem.

1.jūlijs parāda cilvēku attieksmi pret padomju Krieviju.

+25
-2
Atbildēt

11

    mary75 > reksa 01.07.2010. 20.59

    Nevajag salīdzināt 8 vai 9 maiju, ko visa pasaule svin kā uzvaru par fašismu, ieskaitot arī vietējos krievus, ar šo te 1 jūliju – Latvijas okupāciju.
    Latvija, laikam vienīgā valsts, kas var iedomāties svinēt savas valsts okupāciju.
    Vienus cilvēkēdājus nomainija citi cilvēkēdāji, un mēs svinam, šizofrēnija.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 01.07.2010. 21.15

    Pirmkārt, par kādu fašismu tu runā? Par Musolini fašistiem? Nē, taču. (Nu kāpēc tad tik neprecīzi izteikties? Ja tie ir vācu nācionālsociālisti, tad tā viņus arī vajadzētu saukt, lai nerastos pārpratumi.)

    Otrkārt, kāds sakars pasaulei, ja mēs runājam par Latvijas okupāciju?
    8.maijā piemin Otrā pasaules kaŗa upuŗus. Nekur brīvajā pasaulē nesvin nekādas “uzvaras dienas” un nekādus 9.maijus. Tā kā, 9.maijs ir tikai un vienīgi Latvijas okupācijas diena (vai arī diena, kuŗā okupanti svin to, ka ir okupējuši Latviju). 9.maijs neparāda nekādu attieksmi pret nācionālsociālismu, tas parāda viņu attieksmi pret Latvijas neatkarību, tāpēc droši var teikt, ka 9.maiju svin lielākoties tie, kas paši ir ļoti līdzīgi nācionālsociālistiem. Vācu nācionālsociālisti nicināja ebrejus, bet krievu nācionālsociālisti nicina latviešus.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > reksa 01.07.2010. 21.21

    Jā, 8 maijā pasaule piemin kara upurus, un 9 maijā vietējie krievi svin savus uzvaras svētkus.
    Nu un?
    Tas nozīmē, ka mums tagad jāsvin diena, kad mūs okupēja vācieši?
    Lai tikai ieriebtu krieviem?
    Bērnišķīga loģika, ja to vispār var nosaukt par loģiku.
    Labi, svinat, ko gribat, katrā populācijā ir savi 10% dažādu dīvaiņu, es ar jums vairs nestrīdos.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 01.07.2010. 21.27

    Kurš tad saka, ka 1.jūlijs ir jāsvin? Es saku, ka 1.jūlijs, 9.maijs un 13.oktōbris ir līdzīgas dienas. Un ja aizliedzam vienu no tām, tad ir jāaizliedz visu šādu dienu svinēšana.

    Un starp citu, lai cik vāci nācionālsociālisti būtu slikti, runājot par konkrētu dienu – 1941.gada 1.jūlijā viņi taču neiznīcināja Latvijas valsti, jo tā jau bija iznīcināta iepriekš. To bija izdarījuši tie, kuŗus 1.jūlijā izdzina no Rīgas. Tā taču ir patiesība.

    Svinēt 1.jūliju ir muļķīgi un stulbi, tā varētu būt provokācija, bet svinēt 9.maiju un 13.oktōbri – tā vispār ir pretīga ņirgāšanās.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > reksa 01.07.2010. 21.38

    te nu Tu kļūdies. Latvijas valsti iznīcināja Molotova – Ribentropa pakts un es neticu, ka Freimanis ar Šiškinu par šo paktu līdz šai dienai nekā nebija dzirdējuši. Tā tad šis pasākums ir vai nu apsalūta sulbuma izpausme, jeb klaja provokācija, kas jau robežojas ar starptautisku kaitējumu valstij.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 01.07.2010. 21.46

    Pilnīgi iespējams, ka Freimaņa pasākums ir absolūtā stulbuma izpausme.
    Un pilnīgi iespējams, ka tā ir klaja provokācija.

    Bet ne jau par to ir viss šis stāsts.

    Es salīdzinu valsts rīcību attiecībā uz 1.jūlija, 9.maija un 13.oktōbŗa pasākumiem.
    Vai nu tie visi ir jāatļauj vai arī visi jāaizliedz.

    Attieksmei ir jābūt vienādai pret VISIEM PROVOKĀTORIEM.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > reksa 01.07.2010. 21.47

    Interesanti, kā vācieši neonacistiem atļauj rīkot gājienus Hitlera dzimšanas dienā un neviens nekādu starptautisku skandālu tur nesaskata??? Mums tāds sīkas provinces pilsēteles mietpilsoņu sindroms: nedod dievs izdarīt ko tādu, kas varētu nepatikt kādam kaimiņam.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > reksa 01.07.2010. 22.07

    piekrītu – attieksmei vajadzētu būt vienādai pret visiem provokātoriem. Arī es uzskatu, ka, ja 9. “svinībās” piedalās arī Ušakovs, tad tā ir klaja provokācija, bet, kurš tad iesēdināja Ušakovu mēra krēslā, ja ne mēs – latvieši:) Sāksim no tā grūtākā gala. Iziet uz ielas stundu garā gājienā, “kliedzošā datumā” – tās ir pupu mizas, salīdzinot ar to, ka mums ilgsotši ir jāsargā sava valsts, valoda utt. Piedod par sprediķi :) Bet, ja par “kliedzošajiem” datumiem, tad es uzskatu, ka mēs no 16. marta vairs nevaram atkāpties, 16. marts jau ir kļuvis par vēsturisku simbolu Latvijā – tad lūk, šis Šiškina “izgājiens” vājināja arī 16. marta starptautiskās pozicijas. Redzēsi – nākošajā pavasarī Kremlis skaļā balsī vilks paralēles starp 16. martu un 1. jūliju un uzpūtīs šīs diens tusiņu par starptautiska mēroga notikumu – ar to varam tagad rēķināties. Varam arī nerēķināties – kā mums ērtāk :)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > reksa 01.07.2010. 22.20

    Aldi, 40. gada 1. jūlijā cilvēkiem bija ilūzijas, kas ātri vien pārgāja, redzot vācu rīkošanos. Bet tas gan, bija priecīgi tikt no “krieviem” vaļā (pēdiņās tāpēc, ka tos neuzskatu par visiem krieviem).

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    bebiekste > reksa 01.07.2010. 22.23

    >rinķī apkārt
    Nacionālradikāļiem nebūs pa spēkam cīnīties ar Kremļa propagandas mašīnu, ja tā pieķersies notikumiem kādi notika Latvijā 41. gada jūlijā faktiski bezvaras apstākļos. Iešāva sev kājā un izdarīja lāča pakalpojumu Latvijai.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > reksa 02.07.2010. 02.01

    _”…Nevajag salīdzināt 8 vai 9 maiju, ko visa pasaule svin kā uzvaru par fašismu, ieskaitot arī vietējos krievus, ar šo te 1 jūliju – Latvijas okupāciju…”_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    jo talak jo trakak.
    es pashlaik tiesham nezinu ar ko es runaju, bet man jaatbild.
    krieviem par WW2 ir atshkirigs priekshstats no ta kas zinams mums un “visai pasaulei”. tiem viss karsh ir “Veljikaja Otjechestvennaja..” vai “Osvoboditeljnaja vojna” lai gan tikai 2 gadus no 6 gadu ilgusha 2. Pasaules kara, resp. ta videjo posmu krievi varetu devet par tadu pec butibas, pirmais 2-gadu posms tika aizvadits sadarbiba ar nacistisko Vaciju un pedejais 2-gadu posms krieviem bija Eiropas valstu anekteshana un okupacija. kur iegaja tur palika.
    vai par to ir vel jastasta, vai tas vel ir jaskaidro??
    9. maija vinji svin savu Eiropas Pakljaushanas vai Iekaroshanas gadadienu, vai tas vel kadam ir slikti redzams??

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 01.07.2010. 20.45

Viss ir atkarīgs no tā, ko mēs īsti vēlamies – kāds ir mūsu mērķis. Ja vēlamies “pagrūstīties”ar krieviem Rīgas centrā un pagrozīties TV kameru priekšā, tad šis pasākumums bija OK. Ja vēlamies panākt, lai staļinistu noziegumus starptautiskā mērogā pielīdzina nacistu noziegumiem, tad šis tusiņš bija solis atpakaļ. Šnores filma un filmas izraisītā starptautiska mēroga diskusija, ECT spriedums Kononova lietā – solis uz priekšu, šis – solis atpakaļ

+17
-9
Atbildēt

13

    lidija_stripkane > buchamona 01.07.2010. 20.50

    Šis ir solis policejiskas valsts virzienā!
    Lietussardznieki ne tik sen cīnījās par “demokrātiju” uz Doma laukuma.
    Nu viņi pie varas, nu tā demokrātija tāda- izlases kārtībā.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    reksa > buchamona 01.07.2010. 21.01

    Tev var piekrist, ka šis Freimaņa plānotais pasākums kā tāds nav vēlams. Jā, tas ir neērts arī ārpolītiski.

    Bet vai tas ir pamats, lai ierobežotu vārda un pulcēšanās brīvību?

    Kas mums ir svarīgāks – vārda brīvība vai citi apsvērumi?

    Ja mums ir svarīga vārda brīvība, tad ir jāiemācās sadzīvot arī ar neērtiem pasākumiem.

    Ja uzskatām, ka šādi pasākumi nodara lielu ļaunumu, tad var ierobežot vārda brīvību, bet tad tas jāattiecina uz visiem līdzīgiem pasākumiem. Lai Saeima groza likumu un aizliedz 9.maija, 1.jūlija, 13.oktōbŗa un citus līdzīgus pasākumus.
    Labi, ierobežosim savu brīvību mazliet, bet prātīgi. Un tad nepiedzīvosim nepatīkamus un neērtus brīžus ne 9.maijā, ne 1.jūlijā, ne 13.oktōbrī.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 01.07.2010. 21.03

    Kā tad, neļaut vienam provokatoram uztaisīt skandālu un pazīmēties – solis policejiskas valsts virzienā.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > buchamona 01.07.2010. 21.13

    Dzeri, vai Tu, lūdzu, neatgādinātu man, kurš provokators tika izsaukts uz DP pirms “svinīgā pasākuma” 13. oktobrī? Neviens? Kurš ir tas augstākais noteicējs par to, kādu dienu var atzīmēt, bet kādu – nevar? Un nevajag visus citādi domājošos apsaukāt par murgotājiem, šizofrēniķiem utt. Šitā attieksme bija modē krievu laikos, kad visi disidenti automātiski kļuva par šizofrēniķiem.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 01.07.2010. 21.31

    Un aizmirsu pajautāt – kā patiktu, ja kāds gribētu svinēt pirmo krievu okupācijas armijas ienākšanu, arī būtu jāatrļauj?
    Un, ja kādam ienāktu prātā svinēt deportāciju, tipa “atbrīvošanu no kasitīgiem elementiem”?
    Ja jau uzskatu izpausmes brīvība, tad līdz galam, vai kā?
    šķiet, reizēm kādam pietrūkst veselais saprāts.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    snjuu > buchamona 01.07.2010. 21.38

    =Kā tad, neļaut vienam provokatoram uztaisīt skandālu un pazīmēties – solis policejiskas valsts virzienā.=
    ===
    Protams. Pasākums 1987. gada 23. augustā arī bija provokatoru “Helsinki-86” organizēts un miličiem bija visas tiesības darīt, ko vēlas…
    =
    Nepatīkams un/vai muļķīgs viedoklis arī ir viedoklis.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 01.07.2010. 21.44

    Nesmīdini, atradi disidentu.
    Mūsu sūnaciema aborigēnu loģika normālā pasaulē nav saprotama, bet mēs jau esam pieraduši justies kā pasaules nabas un uz vēsturi raudzīties tikai no sava skatpunkta.
    Jādomā nedaudz plašāk, cienītā.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    bebiekste > buchamona 01.07.2010. 21.45

    Hmm… vispār jau demokrātiskās valstis sargā demokrātiju un aizliedz nedemokrātisku režīmu slavināšanu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 01.07.2010. 21.53

    Atvaino, tad mēs dzīvojam totalitarā režīmā, Helsinki bija cīnītāji, kas riskēja ar visu.
    Tagad mēs dzīvojam demokrātijā, Freimanis ne ar ko neriskē, gājienu viņam tiesa atļāva, bet, tālākai DP rīcībai, acīmredzot, bija iemesls.
    Nevajag visu vulgarizēt un salīdzināt nesalīdzināmas lietas, ta mēs atri vien nonāksim līdz absurdam
    Es, saprotams, ļoti cienu britu brīvības, bet, negribētu, lai manā valstī, kāds musulmaņu garīdznieks, dzivojot uz pabalstu, ko es viņam maksāju, varētu sludināt man un manai valstij naidīgu ideoloģiju.
    Tas tā, piemērs, uzskatamības pēc, kur var nonākt ar cilvēktiesību un brīvību absolutizāciju.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    viestarts_vidins > buchamona 01.07.2010. 21.53

    Iztapšanas un laizīšanas politika sevi ir izsmēlusi – par savu taisnību jāiet un jācīnās, jāpierāda un jāuzstāj! Ieapējams šīdienas pasākums gan nebij labākais PR gājiens, taču iespējams izraisīs diskusiju un tādejēdi pierādīsies ka iekustināt vezumu dažeriz var arī pastumjot to nedaudz atpakaļ un tad (nu tā ap 13.oktobri :) ) pastumt 2x uz priekšu!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > buchamona 01.07.2010. 21.56

    Jā, un , cik zinu, mums ir pants, kas aizliedz nacistisku, fašistisku un komunistisku režīmu slavināšanu, kā ar to?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 02.07.2010. 01.42

    _…negribētu, lai manā valstī, kāds musulmaņu garīdznieks, dzivojot uz pabalstu, ko es viņam maksāju, varētu sludināt man un manai valstij naidīgu ideoloģiju._
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    nu tieshi to vajadzetu panakt lai virzoties kursa uz vienotu sabiedribu viena tas dalja, krievveidigie nesvinetu ar valsts varas atbalstu aizvien plashak savas Iekaroshanas dienas par zemes pamatiedzivotajiem vai otru sabiedribas dalju – latvieshveidigajiem.
    shis 1.julijs var but tam katalizators, meghiniet paskatities uz sho notikumu no cita redzes lenkja.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    snjuu > buchamona 02.07.2010. 02.54

    Estipois:=Iztapšanas un laizīšanas politika sevi ir izsmēlusi=
    ===
    Tikpat labi to var saukt par veselo saprātu, nevis piemeklēt visādus emocionālus epitetus.
    ===
    Dzeris49: = mums ir pants =
    ===
    Jā, mums ir pants, tas gan nenozīmē, ka tas ir pareizi, ka “mums ir pants”, jebkurā gadījumā nemainīšu viedokli, ka vārda brīvība nozīmē arī runāt muļķības, tāpat kā demokrātija nozīmē iespēju visiem kopīgi pieļaut milzīgas kļūdas.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

mary75 01.07.2010. 20.37

Beidzat murgot.
Kaut kāds sirrealisms un Kafka kopā.
R. -Molotova paktu parakstījas gan vācieši, gan krievi, vācieši atdeva Latviju Krievijai, tā ka pie deportācijām abi līdzvainīgi.
Svinēt, ka kāds tevi okupējis, var vai nu mazohists, vai provokators,
Kas Freimanis, visdrīzāk, arī ir, nupat kā krievu TV viņu intervēja, viņš esot bijušais krievu lidotājs un kas tur vēl.
Un tagad komentos strīdās – nu kurš mūs labāk izdrātējis, krievs vai vācietis?
Abi to izdarījuši, bet, tas nav jāsvin.

+17
-12
Atbildēt

5

    lidija_stripkane > mary75 01.07.2010. 20.40

    Negribi, nesvini!
    Freimanis gribēja atzīmēt, bet viņam to neļāva. Vai mums ir policejiska valsts?

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    mary75 > mary75 01.07.2010. 20.48

    Ja cilvēks grib ko atzīmēt, tad viņš to var izdarīt mājās, nevis uztaisot starptautisku skandālu un kaitējot savai valstij.
    Atraduši, bļin, jaunu varoni – psihopātu un provokatoru Freimani, nu murgs!

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    lidija_stripkane > mary75 01.07.2010. 20.54

    Atļāvēji un aizliedzēji kādreiz PSRS laikos arī visu labi zināja. Kur drīkst iet, kur nedrīkst, ko drīkst darīt, ko drīkst domāt, ko nedrīkst.

    Un es arī tagad stāvu un domāju, kam taisnība- Freimanim vai dzerim. Un nesaprotu. Jo Freimanis man nav autoritāte, bet arī dzeris nav.

    Tikai vienu atceries, tu vari 100 reiz nepiekrist kāda (Freimaņa) viedoklim, bet tev kā demokrātam jāiestājas par viņa tiesībām šo viedokli paust!

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    snjuu > mary75 01.07.2010. 21.12

    Nejauciet Freimaņus, lūdzu. :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    snjuu > mary75 01.07.2010. 21.14

    Un, protams, ka pasākums bija jāatļauj. Tā tam ir jādarbojas. Odiozu viedokļu paudējiem par viedokļa paušanu ir jāmaksā ar prestižu, nevis ar krimināllietām.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

::Vai cis :: 01.07.2010. 20.35

Hitlera armijas ienākšana Rīgā diezin vai bija pārliecīgi pozitīvi vērtējams notikums, bet krievu armijas ienākšana Rīgā bija tieši tikpat negatīvs notikums ar daudz briesmīgākām un ilgstošākām sekām. Arī es nesaprotu, kāpēc 13. oktobris būtu jāatzīmē, bet 1. jūliju atzīmēt nedrīkst.

+9
-2
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 01.07.2010. 20.34

Tas ir pilnīgi normāli, atzīmēt gadadienu, kad Vācija, redzot pie kādām zvērībām pret Baltijas iedzīvotājiem noveda Rībentropa-Molotova pants, atbrīvoja teritoriju no krievu fašistiskiem okupantiem, no vislielākā ļaunuma zināmā cilvēces vēsturē, kam nedrīkst būt noilgums un par ko ir jāatbild drausmīgā nozieguma vaininieku pēcnācējiem.

+8
-10
Atbildēt

0

putekliic 01.07.2010. 20.28

Cerams, ka DP un SAB būs gan spējas, gan vēlēšanās pepētīt vai un kādā mērā šī pasākuma, bet ja precīzāk – provokācijas un pat diversijas, organizēšanā ir iejaukti attiecīgās valsts specdienesti.

+5
-2
Atbildēt

1

    lidija_stripkane > putekliic 01.07.2010. 20.38

    Lai SAB un DP pēta. Bet Konstitucionālās cilvēka tiesības Iekšlietu ministrija pārkāpa visbrutālākajā veidā!
    Jeb mums NAV viens likums, viena taisnība visiem?
    Šitādam Mūrnieces izgājienam ir jāseko demisijai.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

photocom 01.07.2010. 20.23

Nav tālu no Rubika laikiem
tad rīkoja velobraucienu
tagad sašņōrē to duriku pirms gājiena
mīza vara pie komuņakām
mīž
tagad ko jevropija teiks !

+14
-5
Atbildēt

2

    lidija_stripkane > photocom 01.07.2010. 20.34

    Rubika laiki tiešām šķiet tuvāki, kā varētu likties.
    Asociācijas vistiešākās.
    Manuprāt, Mūrniecei jāatkāpjas par cilvēka konstitucionālo tiesību ierobežošanu.
    Gājiens bija pieteikts. Tiesa atļāva. Bet Mūrniecei likās, ka viņa ir gudrāka par visiem.
    Bet ja kāds lika tā darīt- nu tad viņa tiks ziedota uz cilvēktiesību “altāra”..

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    photocom > photocom 01.07.2010. 20.39

    lika lika
    bet
    ne uzpurēs ne ko

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

viestarts_vidins 01.07.2010. 20.15

Pirmkārt – pasākums tika veltīts tam, ka daudzas Latvijas pilsētas pašattirijās no krievu okupantiem!!! Otrkārt – šodienas notikumi liecina par policejisku valsti bez vārda brīvības!!! Un vēl jautājums viedajiem: Ar ko atšķiras pagājušogad Ušakova 13.oktobrī apmeklētais Rīgas atbrīvošanas SVĒTKU pasākums no šīsdienas nenotikušā??? Tas jautājums arī abiem Valdiem un vispār visiem!!!

+14
-4
Atbildēt

9

    snjuu > viestarts_vidins 01.07.2010. 20.18

    Nu, nezin kā ar to “pašattīrīšanos no krievu okupantiem”, bet konkrētās režīma un okupantu nomaiņas dēļ Latvijā tika izslaktēti vēl 70K LR pilsoņu. Nez, vai tas ir īpaši svinams pasākums…

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    bebiekste > viestarts_vidins 01.07.2010. 20.24

    Ar ko atšķiras pagājušogad Ušakova 13.oktobrī apmeklētais Rīgas atbrīvošanas SVĒTKU pasākums no šīsdienas nenotikušā???

    Ne ar ko neatšķiras. Tāpēc neatbalstu nevienu no tiem.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    viestarts_vidins > viestarts_vidins 01.07.2010. 20.34

    Atšķiras nedaudz gan: sarkano okupantu pasākumu abi Valdi nenogānija! Kur taisnība? Kur mugurkauls? Vai īsākais Valdis nav lasijis MK esošo uzrakstu?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    bebiekste > viestarts_vidins 01.07.2010. 20.41

    Nu labi, atškiras vēl ar to, ka viens ir “sarkano okupantu” pasākums par godu okupācijas armijas ienākšanai, bet šodien pasākumu rīkoja “nacionālpatrioti” par godu okupācijas armijas ienākšanai.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > viestarts_vidins 01.07.2010. 20.46

    to Kristaps Freimanis
    Nezinu, kas tie bija par 70000, visticamākais daudzi bija vainojami zvēriskās latviešu slepkavībās, bet Latvijas atbrīvošana no krievu fašistiskiem okupantiem izglāba vairāku simtu tūkstošu labu cilvēku dzīvības.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    raimonds_bossltd > viestarts_vidins 01.07.2010. 20.50

    to puika
    Nē bērns, pasākums tika rīkots par godu Rīgas atbrīvošanai no krievu fašistiskiem okupantiem, ja nesaproti, kāpēc tas jādara, palasi:
    http://www.angelfire.com/ks3/klubs/lapas20.htm

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    mary75 > viestarts_vidins 01.07.2010. 20.53

    Izskatās, latviešu tauta būs atradusi sev jaunu varoni – psihopātu un provokatoru Freimani, un nacisti, kas pēc R-M pakta mūs uzdāvināja Krievijai, ir atbrīvotāji?
    Lielākus murgus dzirdējis neesmu.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    bebiekste > viestarts_vidins 01.07.2010. 20.56

    Izlasīju to, ka milicija sastāvēja no Latvijas cietumiem izlaistiem kriminālistiem, kuru uzdevums bija šaut uz saviem tautiešiem.
    Nu ko, katrai tautai savi trakie un noziedznieki.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > viestarts_vidins 01.07.2010. 21.10

    Latviešu tautai “postošāka” ir pavisam nosacīts jēdziens. Lielākais posts no PSRS nekādā gadījumā nav izsūtīšana, bet gan smadzeņu skalošana un sovoku ražošana 50 gadus.
    ==
    Vāciešiem izdevās 3 gados sagraut diezgan draudzīgās saites, kas Latvijā bija starp latviešiem un žīdiem (kaut stāsts par to, ka ‘pogroms’ Rīgā beidzās ar iniciatoru – vecticībnieku – piekaušanu), un apslaktēt praktiski visus Latvijas žīdus (paglābās pamatā tie, kas bija izsūtīti uz Sibīriju). Žīdiem vēsturiski ir bišķi plašāks skats uz pasauli (piespiedu kārtā gan), un liekas, ka tas ir diezgan provincializējis Latvijas pilsonību. Banalizējot – visi slavenie latvieši ir žīdi.
    ==
    Krieviem veiksmīgi izdevās saražot sovokus un radīt diezgan mazprincipiālu “izdzīvotāju” kopumu. Atkārtoties par izsūtīšanām nav īsti jēgas, visi visu zinām.
    ==
    Būtībā konkrētajā datumā “necivilizēto” slepkavu režīmu nomainīja “civilizētu” slepkavu režīms, kad darbojās daudz efektīvāk, ja mēra, piem., līķus dienā.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

austrisv 01.07.2010. 20.14

Bet, priekš kam mūsu valstij vajag vienu traku skandālu! nav jau mūsu valsts ne krievija, ne Vācija, kurā tādas parādes taisa visādi neonacisti! Mazai valstij, pēc iedzīvotāju skaita, tādi skandāli nav vajadzīgi!

+5
-10
Atbildēt

1

    viestarts_vidins > austrisv 01.07.2010. 20.18

    Lai pievērstu uzmanību tam ka latviešu tautai Krievu okupācija bij daudzreiz iznīcinošāka un ļaunāka par vācu, lai gan ABAS bij nīstas ne tikai viena!

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

Mārtiņš Pilsētnieks 01.07.2010. 20.03

Pirmkārt, no mušas uztaisīja ziloni – gribēja viens trakais iet gājienā, būtu aizgājis un neviens pat nepamanītu, bet visiem vajadzēja celt brēku. Otkārt, par spīti tiesas spriedumam valsts vara izmanto visas iespējas, lai panāktu savu (gājiena nenotikšanu) – šajā gadījumā liekot DP aizturēt Freimani – vai tās var saukt par demokrātiskām metodēm?

+17
-5
Atbildēt

2

    bebiekste > Mārtiņš Pilsētnieks 01.07.2010. 20.15

    Eiropai (un ne tikai) ir bēdīga pieredze ar trakajiem, kurus pamanīja par vēlu.
    Bet par gājiena apturēšanu jāpiekrīt – ja tiesa atļāva, tad bez jauniem argumentiem apturēt nevar. Gribu redzēt gan tiesas spriedumu, gan DP argumentus.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Mārtiņš Pilsētnieks 01.07.2010. 20.22

    No tādas mušas vienmēr taisīs ziloni, neatkarīgi no tiesas, DP, un citu rīcības vai bezdarbības.
    Ja tāda Freimaņa nebūtu ieinteresētiem spēkiem tas būtu jāalgo, lai panāktu vēlamo efektu. Bet tagad – par velti dabūja. Vot gudrinieki!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam