Stāstījumā par vēsturi liedz lietot vārdu ''okupācija''

53

Komentāri (53)

liened2 02.07.2010. 23.30

Nu un ko tad Ululiņ tagad darīt? Čīkstēt vēl 20 gadus un turpināt dzīvot divkopienu valstī, jo nepārtraukti bazūnējot par okupāciju un ap to saistītām tēmām (kas nevienam neko labu nedod) mēs palielinām plaisu starp latviešiem un cittautiešiem. Aizmirstiet, Krievija neatzīs Latvijas okupāciju, tāpat kā ASV neatzīs nepamatotu iebrukumu Irākā. Latvija ir pārāk maza valsts ar mazu iedzīvotāju skaitu, kas aizvien samazinās. Un samazinās pateicoties pašmāju bāleliņiem, kuri jau 20 gadus veic genocīdu pret Latvijas iedzīvotājiem. Jābeidz reiz dzīvot pagātnē, jāizdara secinājumi un jādodas tālāk.

0
0
Atbildēt

0

andrejs_kirsis 02.07.2010. 18.32

Nesaprotu, kāpēc visi aizmirsuši lielāko okupācijas noziegumu – latviešu inteliģences iznīcināšanu. Kādreiz pie manis bija sanākusi kompānija – 7 cilvēki, no tiem 4 izrādījās bijuši izsūtīti. Kāda dāma tā arī nebija kļuvusi par ārsti (palikusi medmāsa), kā viņas draudzene, vēl viens sens paziņa strādā par remontatslēdznieku (par inženieri kļūt viņam nebija iespēju) utt. Un pēc visa tā vēl atrodas ojāri…

0
-1
Atbildēt

1

    eva_o > andrejs_kirsis 03.07.2010. 01.43

    Ululiņ, kāpēc bēdājoties par latviešu inteligences iznīcināšanu 40.-50. gados Jūs neredzat latviešu inteligences iznīcināšanu 90.-2010. gados??? Vecākai paaudzei VDK neļāva kļūt par inženieriem un ārstiem. Pēc tam sekoja latviešu inženieru un ārstu paaudze, kura sasniedza mērķi, bet zaudēja darbu profesijās. Tai seko jaunā latviešu paaudze, kurai darbs jameklē ārzemēs, jo Latvijā nav vietas intelektuāli kvalificētam darbam, par kuru labi maksā. (Šoferdēli neskaitās – tie nav latviešu inteligenti, ne jau tāpēc, ka ir šoferu dēli, bet tāpēc, ka nav vajadzības domāt, jo tāpat labi maksā.)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

eva_o 02.07.2010. 11.43

“Kāpēc nevar publiski runāt par okupāciju, ja tā ir bijusi? Kāpēc visu laiku ir jāpiekāpjas?” – bet ko tad citu mēs 20 gadus esam darījuši pirms KATRĀM vēlēšanām, ja ne publiski runājuši galvenokart par okupāciju? Kāds no tā ir ieguvums vairākumam? Demokrātijā mazākums nevar diktēt vairākumam, bet vairākums nevar darīt pāri mazākumam. Ne jau okupācijā ir tā mūsu nelaime, bet tajā, ka vicinot okupācijas tēmu negodīgi un neprasmīgi cilvēki vienmēr spējuši gūt labumus sev. Nevajag tādā garā turpināt tālāk. :)

+1
-1
Atbildēt

4

    ksintijai > eva_o 02.07.2010. 12.20

    Nedomāju gan, ka muzeja darbinieki ir tie “negodīgie, neprasmīgie cilvēki”, kas, pieminot okupāciju, viltīgi cenšas “gūt sev labumu”. Strādājot muzejā nākas daudz saskarties un runāt par vēsturi. Un okupācijas fakts tajā ietilpst. Tā ka par to būs jārunā vēl arī nākamos 20 gadus. Protams, ja dome atkal neaizliegs.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > eva_o 02.07.2010. 12.56

    Viestur, kurš Daugavpils vai Rēzeknes variantā ir tas vairākums, kam būtu jāieklausās mazākuma viedoklī? Tie kas atceras vai tie, kas negrib dzirdēt par okupāciju? Vai ieklausās? Fakti norāda uz pretējo. Tad par ko ir jūsu piezīme? Jā, teorijā mēs visi stipri. Tikai reālā dzīve galīgi nesaskan ar jūsu teoriju.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > eva_o 02.07.2010. 13.22

    Kurš gan apšauba okupāciju? Un jārunā par to,jā,kāda runa. Jautājums ir par proporciju un sajūtu kā to dara.Man tas izskatās pēc maziskas, nožēlojamas atriebības.Jo nu pa 20 gadiem, mērķtiecīgi ir atgrūsti simtiem tūkstošu citvalodīgo, uzmuļāta divkopienu valsts.Un tas ir fakts, par ko latvji nevēlas sev atzīties.Tāpat kā SC tiks pie šprices- nu loģiski,ka tiks. .tā ir dialektika.Kā sauc tā atsaucas:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    eva_o > eva_o 03.07.2010. 01.28

    Rēzeknē padomju laikos bija rūpniecība (elektroinstrumentu, slaukšanas iekārtu rūpnīcas u.c.) Tagad ir bēdīga ainava ar rūpnieciskām drupām. Visas padomju gadu pagātnes dēvēšana par okupāciju liek jauniešiem domāt: NEKAS LABS NAV BIJIS, nekas vērtīgs nav zaudēts, neviens nav kļuvis par miljonāru, bezjēdzīgi izsaimniekojot lielas vērtības – miljoni ir nopelnīti godīgā, cītīgā, talantīgā, ilgā darbā. TAGAD VISS IR LABI, NEKAS NAV JĀMAINA. Tāpēc muti ciet, plukatas un komunistiskie okupanti, kaunieties kritizēt labos kungus, esiet klusi un sēdiet kaktā! Bet man nepatīk, ka aizbāž muti tad, kad runāju svarīgas lietas. Un zaglīgus “kungus” es necienu, jo tie nav līderi, nav uzņēmēji, nav valsts veidotāji!
    P.S. Neviens neaizliedz runāt par okupāciju. Esmu pārliecināts, ka Saskaņa ir demokrātiska un cenzūra mums nedraud. Latvijā ir un būs vārda brīvība. Tikai mēs ne vienmēr protam to saprātīgi izmantot Latvijas attīstībai un politikas uzlabošanai. Īpaši tas jūtams pirms vēlēšanām. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ksintijai 02.07.2010. 11.03

Šī gadījuma kontekstā mani satrauc – kas notiks ja/kad saskaņieši tiks pie varas nākamajā Saeimā? Ar šausmām domāju, ko visu tad nedrīkstēsim teikt un kas būs jāsaka, lai saskaņotos ar oficiālās Krievijas pozīciju. Jo Latvijas vēsture, kā izrādās, taču ir tik aizskaroša un šķeļoša. Bet vai saskaņieši kādreiz mēdz aizdomāties, ka arī viņu pozīcija kādam (piemēram, man un gan jau arī vēl kādai daļai Latvijas iedzīvotāju) var šķist aizskaroša un pilnīgi nepieņemama? Kāpēc nevar publiski runāt par okupāciju, ja tā ir bijusi? Kāpēc visu laiku ir jāpiekāpjas?
Starp citu, izglītoti vēstures speciālisti Daugavpilī nesen pauda skumju novērojumu – viņi jūtot, ka drīz tikai pateikt vien, ka esi latvietis, jau būs bīstami. Tāda ir Latgales ikdiena :(.

+3
0
Atbildēt

0

eva_o 02.07.2010. 10.42

Esmu bijis “okupantu” armijas rindās (skat. foto) un nekaunos par to. Esmu bijis 1991. gada barikādēs un to nenožēloju. Dzīvē daudz kas nav melns vai balts. Varbūt daļai ir vienkaršāk dzīvot, ja pagātni pasludina par “ļauno murgu”? Uzreiz pats sev liecies balts, tīrs un viengabalaini pareizs. :)
Bartaševics, manuprāt, ir izteicies korekti un apdomīgi. Ja Rīgā vakar mēgināja atzīmēt III reiha armijas ienākšanas dienu, tad okupācijas tēma ir dzīva un jūtīga. Bet ir cits jautājums – vai pēc 20 gadu brīvas saimniekošanas mums patiešām vissvarīgāk tikt skaidrībā par dažādām okupācijām pagātnē? Vai arī okupacijas atgremošana ir izdevīgs iegansts uzmanības novēršanai no tā, kādus “brīnumus” 20 gados ir sastrādājušas Latvijas “smalkās aprindas”? Saprotu, ka līksma un pārticīga bezatbildība nevar turpināties mūžīgi. Saprotu, ka tas dažiem rada nemieru. Bet kāds tam sakars ar okupāciju, ar Bartaševicu, ar Rēzekni?

+1
-4
Atbildēt

0

juhans 02.07.2010. 09.09

Kas gan šeit ko brīnīties un ko citu no Bartaševiča varēja sagaidīt? Ja jau viņš ir ticis ievēlēts par 5., 6. un 7. Saeimas deputātu no PCTVL un pat ir bijis viens no tās dibinātājiem. Brīnīties var vienīgi par to, kā amatpersona to var nesodīta atļauties.

0
0
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 02.07.2010. 03.33

Un kāda tam patiešām nozīme? Okupācija, megaokupācija, hipermegaaokupācija.. Doma taču par ko? Par -ak, kā mēs cietām, pažēlojiet,atvainojieties..Tas vispār ir iespējams, kad krievu un vācu vēstnieki uz ceļim rāpo pie Valda pils un atvainojas.. -ak, piedodiet.. Kamēr kāda latvju tante bļauj- neticu, rāpo pārliecinošāk.Par ko tad ir runa?…

+2
-2
Atbildēt

3

    Zoņtiks > www.vecamate.lv 02.07.2010. 10.37

    Vēsture ir jāzin (vismaz paši būtiskākie notikumi, kas ietekmējuši tautas un valsts attīstību), manuprāt, tai būtu jābūt aksiomatiskai patiesībai…

    Lai varētu runāt par kaut kādu izlīgumu, pāri darītājam būtu vismaz jāatzīst savs nodarījums. Ja jau nekāds nodarījums nav bijis, tad jau var rīt izdarīt to pašu, vai ne? Un viss būs kārtībā?
    Tieši tāpēc Latvija nedrīkst atmest ar roku okupācijas jautājumiem un ir jāturpina atgādināt ka tāda lieta ir bijusi – vismaz līdz tam brīdim, kad Krievija pārstās izlikties, ka nekādas okupācijas nav bijis (tātad, acīmredzot, vēl ļoti ilgi)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    www.vecamate.lv > www.vecamate.lv 02.07.2010. 12.10

    Piekrītu, ka vēsture jāzin.Protams. Jautājums ko mēs daram ar vēsturi,kādu vietu apziņā tā ieņem,un ko vēlamies? Bakstam, ņurkājam,sevi žēlojam, gaidam paijas ” no ārpuses” .Kāda pipara pēc? Testa jautājums- vai Jums ir priekšstats par piem, Slovākijas likteni 2WW.Visdrīzāk- nekāds,kas ir normāli. Kamēr LV turpina skriet pa apli, kad tribīnes jau sen ir tukšas.Tautiskā nekrofīlija, nākotnes drosmes vietā- tā es to sauktu.:)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > www.vecamate.lv 28.07.2010. 08.08

    futurofīls ar galvu smiltīs un pakaļu gaisā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

helis 01.07.2010. 21.45

Šis gadījums kārtējo reiz apliecina cik ļoti “SC” mīl Latvijas valsti. “Pai, pai, pai” – tikai pret spalvu nez kā pēc…

+1
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 01.07.2010. 21.31

Vārds OKUPĀCIJA apzīmē vienīgi laikmeta rāmjus. Satura atspoguļošanai piemērotāks būtu apzīmējums RĒZEKNE SARKANĀ TERORA GADOS. Terors bija padomju Krievijas, pēc tam PSRS oficiālā doktrīna, no kuras nav norobežojušies arī šodienas kremlini. Tātad, nekādu domstarpību!

+3
0
Atbildēt

0

helis 01.07.2010. 21.25

Nu ko lai saka, tautieši un visi, kas ir par neatkarīgu Latvijas valsti – balsojam par Vienotību un vēl reiz par Vienotību – tad ir cerība, ka kaut kas mainīsies.
Paši esam pieļāvuši karodziņus un PSRS simboliku – būtu jāiestrādā likumā norma par šīs simboliks lietojuma aizliegumu tā pat kā tas ir ar Hitlera simbolikas lietojuma aizliegumu. Ar neko jau šīs simbolikas neatšķirās.

+2
-1
Atbildēt

0

valainits 01.07.2010. 21.07

Vai nevar reiz beigt niekoties ,ir taču skaidrs kas neatzīst okupāciju tas ir pret Latvijas valsti un visiem vis ir skaidrs .

+4
0
Atbildēt

0

maija_br 01.07.2010. 20.19

Dzērājs nekad neatzīst to, ka viņš ir dzērājs. Tā arī okupants nekad neatzīst to, ka viņš ir okupants. Atzīst vai neatzīst, tam nav nozīmes. Okupācija ir un paliek okupācija neatkarīgi kā to nosauc.

+6
0
Atbildēt

0

Anita Brauna 01.07.2010. 19.38

Neokupētā Rēzekne
“Saskaņas centra” (SC) stiliņš. Vārds “okupācija” šai partijai ir kā karsts kartupelis. To vairākārt labi demonstrējis Rīgas mērs Nils Ušakovs. Viņam tas iznāk pagalam organiski – aiziet uz Okupācijas muzeju un teikt, ka 1940.gada jūnijā notikušais nav dēvējams par okupāciju. Dabiski, ka no viņa pūlas neatpalikt Rēzeknes mērs Aleksandrs Bartaševičs, arīdzan “saskaņietis”.
“Ir būtiski, skaidrojot dažādus vēsturiskos notikumus (..) nevairot spriedzi sabiedrībā, bet gan sekmēt to, lai pilsētnieki dzīvotu saticīgi”, tā Bartaševičs. Un vēl – “jautājumi par vēsturi ir vēsturnieku kompetence”. Arī tas ir dzirdēts – no prominentiem SC ļaudīm.
Uz Bartaševiča pieminēto “spriedzi” var paskatīties arī no citas puses – ka spriedzi var sekmēt vārda “okupācija” cenzēšana pasākuma nosaukumā. Ja vārds būtu spriedzbīstams, Latvijas sabiedrība sen būtu uzlidojusi gaisā.
Vārdu “okupācija” saistībā ar 1940.gadu var atrast radio, TV, presē, galu galā arī skolā sen vairs nestāsta par “sociālistisko revolūciju”, tā palikusi, šķiet, vienīgi Alfrēda Rubika repertuārā.
Nav jau nemaz tik svarīgi, vai Bartaševičs pats (viņš to noliedz) vai kāds no viņa svītas deva “vadošos norādījumus”, svarīgs ir pats fakts. Svarīgs tāpēc, ka Latgales Kultūrvēstures muzejs ir Rēzeknes domes budžeta naudu saņemoša iestāde, kurai neiejūtības gadījumā var “piegriezt skābekli”. Citiem vārdiem sakot, runa ir par dienesta stāvokļa izmantošanu ideoloģisku mērķu sasniegšanai. Pārējā Latvija bija okupēta, tikai Rēzekne ne.
Mēdz gadīties, ka “Maskavas roku” saskata tur, kur tās patiesībā nav bijis. Ja vien tā nav nejaušību nejaušība, šajā gadījumā tās siltums jaušams. Oficiālā Krievija nav atzinusi Baltijas valstu okupāciju, nemaz jau nerunājot par atvainošanos. Vēl vairāk, okupācijas pieminēšana starpvalstu attiecībās ir Kremli kaitinošs faktors. Kad okupācijas faktu, saucot lietas īstajos vārdos, atzīs Maskava, arī “saskaņieši” pārstās to dēvēt par “1940.gada notikumiem”.

+21
-1
Atbildēt

0

reiznieks 01.07.2010. 15.23

Ja mēs lietas nesauksim īstajos vārdos, tad pēc jau pēc pāris paaudzēm mūsu bērni patiešām sāks domāt, ka nekāda okupācija nav bijusi un desmitiem tūkstoši latvieši uz sibīriju aizbrauca aiz gara laika.
Ja nospiedošam vairākumam krievvalodīgajiem piemistu tādas īpašības kā cieņa pret valsti, kurā tie dzīvo, spēja iemācīties valsts valodu, būtu mazāk augstprātības, nekaunības un bravurības, tad šis jautājums nebūtu tik aktuāls.

+13
0
Atbildēt

0

pandapattz 01.07.2010. 13.39

Diezgan žēlīgi, ka krievu tautības iedzīvotāji Latvijā sevi un pārējie viņus personificē ar PSRS.

+3
-3
Atbildēt

8

    buchamona > pandapattz 01.07.2010. 14.09

    krievalodīgie paši sevi personificē ar PSRS, “pārējie” jau tikai uztever tēlu, kādu viņi rada par sevi

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    pavluts > pandapattz 01.07.2010. 14.23

    Bet protams, ja tik daudz mašīnām ir Krievijas karodziņi, un uz numura zīmju paliktnīšiem ir uzraksts “Rossia” vai, vēl labāk – sirpis ar āmuru un “CCCP”. Protams, ne jau visiem, bet nomācoši lielam daudzumam.
    Ai tā vispār ir ļoti plaša un neviennozīmīga tēma, bet savu viedokli gribējās izteikt tomēr.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    liened2 > pandapattz 01.07.2010. 14.57

    Ar PSRS sevi personificē vienīgi krievvalodīgie pensionāri un kara veterāni. Un neviens cits kā vien paši latvieši izveidoja šo situāciju un turpina uzkurināt. Kaut vai piemērs ar tiem pašiem karodziņiem. Sanāk, ja mašīnā ir ASV, Vācijas vai kādas citas valsts karodziņš, tad viss ir labi, bet ja nedod Dievs Krievijas vai, kur nu vēl “CCCP”, tad @#%$.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > pandapattz 01.07.2010. 15.44

    Nav taisnība, Ojār. Krievijas propagandas mašīna strādā ļoti profesionāli. Esmu strādājusi pie skolēnu intervēšanas laikā, kad notika kustība par krievu skolu aizstāvību. Jūs būtu pārsteigts, dzirdot cik labā latviešu valodā, tiek izteikti absolūti šovinistiski uzskati.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    liened2 > pandapattz 01.07.2010. 15.56

    Un jūs saucot viņus par okupantiem (kas nav gluži taisnīgi) vai iebrucējiem vēlaties panākt viņu lojalitāti Latvijai :) Es piekrītu ka ir jāmāca skolās pareiza Latvijas vēsture, jāatceras izsūtītie un jāpiemin leģionāri, kuri cīnījās par Latvijas neatkarību, bet nevajag pārspīlēt. Un ņemsim vērā arī to ka okupācija, 2. pasaules karš un izsūtīšana tā ir pagātne, bet mums ir jādzīvo kopā tagad un cerams arī turpmāk. Rodas sajūta, ka mūsu valsts ir aizķērusies 40 gados.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > pandapattz 01.07.2010. 16.26

    Esat pamanījis, ka lietoju šo vārdu? Vai jums ir informācija, ka lietoju to vārdu saskarsmē ar krievvalodīgiem? Kāds jums ir pamats pārmest man to, ko neesmu teikusi?
    Rodas sajūta, ka esat gatavs atzīties esošos un neesošos grēkos, ka tik kāds jūs nepārprot.
    Redziet, ja Rēzeknē Ģimenes dienu ietvaros bija pamats runāt par Atbrīvošanās cīņām, Ulmaņa laikiem utt, neredzu iemeslus kāpēc nevar runāt par Okupācijas periodu. Vai gribat lai to sauc par Sociālisma un Komunisma celtniecības laiku?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > pandapattz 01.07.2010. 17.01

    Ojāram – “Sanāk, ja mašīnā ir ASV, Vācijas vai kādas citas valsts karodziņš, tad viss ir labi, bet ja nedod Dievs Krievijas vai, kur nu vēl “CCCP”, tad…” – tieši tā,un ir tikai jābrīnās, ka ir cilvēki, kas neredz šo būtisko starpību! Neviena no minētajām valstīm nav Latviju okupējusi (nu jā, izņemot Vāciju uz īsu brīdi, bet patiesībā Vācija atbrīvoja Latviju no daudz lielāka ļaunuma un briesmām – PSRS), nav iepludinājusi šeit tūkstošiem migrantu utt.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > pandapattz 02.07.2010. 12.34

    Ojār, mēs nākam no mūsu pagātnes. Man jāatkārtojas: to nevar aizmirst, to nedrīkst piedot!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

liened2 01.07.2010. 12.42

Jā, patiešām jocīga jezga ap “okupāciju”, jo Latgale arī tagad ir okupēta :)

+4
-4
Atbildēt

0

zigrida_valtson 01.07.2010. 12.34

Izvairīšoties izmantot? Tas vārds taču paša pasākuma nosaukumā lietots. Šķiet, ir.lv rīcībā esošā informācija būs neprecīza.

+1
-2
Atbildēt

1

    www.i-events.lv > zigrida_valtson 01.07.2010. 17.14

    Informācija tomēr nav vis kļūdaina. Šāds gadījums Rēzeknē nudien ir bijis. Īstenībā tas ir skandāls! Vārda brīvības aizliegšana. Protams, ka aizliedzēji tagad neiznāks visu priekšā un neatzīsies, ka centušies izmantot savu amatu, lai ietekmētu muzeja darbiniekus. Un tomēr tā ir noticis.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

v_laivins 01.07.2010. 12.14

Arī paši SC biedri lielākoties ir okupācijas sekas, tāpēc jau nepatīk, ka lieto vārdu okupācija.Mazākais, ko viņi varētu darīt: censties būt lojāliem Latvijai un iemācīties beidzot latviešu valodu.

+24
-3
Atbildēt

2

    daina_tabuna > v_laivins 01.07.2010. 13.05

    Kāpēc gan viņiem tas būtu jādara? Ne viņiem kāds labums no tās lojalitātes, ne latviešu valoda vajadzīga. Tā ir latviešu, nevis viņu problēma. Viņi jūtas gana komfortabli arī tā. Un ja mēs negribam, lai viņi tā justos, tad mums šis diskomforts ir pašiem jārada, nevis jāsaka, lai viņi beidzot taču sāk just diskomfortu.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > v_laivins 28.07.2010. 08.06

    Arī paši SC biedri lielākoties ir okupācijas sekas, tāpēc jau nepatīk,…/
    ————————–
    9. maijs – Pateicības dienas ekvivalents.
    Mayflower ekvivalents – tanki.

    0
    0
    Atbildēt

    0

jeers 01.07.2010. 12.04

Tas ir aizskaroši. Bartaševicam trūkst inteliģences. Domāju, ka Latvijā jāpieņem likums, kas soda pilsoņus, kuri noliedz okupāciju, tāpat kā Vācijā ir likums pret tiem kuri noliedz holokaustu.

+21
-2
Atbildēt

3

    daina_tabuna > jeers 01.07.2010. 13.00

    Kāpēc tikai pilsoņus? Nepilsoņus arī.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Tamāra Nolmane > jeers 01.07.2010. 14.15

    Nav pat jāskatās tik tālu kā Vācija, ja atmiņa neviļ, tad pirms pāris nedēļām šāds likums tika pieņemts arī Lietuvā!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > jeers 01.07.2010. 20.38

    …un jāpielieto Krievijas kriminālkodeka pants “par vēstures sagrozīšanu”.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

ievuliitis 01.07.2010. 11.42

Bartaševicha kumgs! Vai tiešām Rēzeknē sāktos nacionālie nemieri, ja pēkšņi cilvēki uzzinās, ka Latvija 50 gadu bija okupēta?

+33
-3
Atbildēt

1

    ivetao2007 > ievuliitis 01.07.2010. 16.13

    Rezeknes soveietfilozofijas parazītiem – ipatņiem nospļauties uz divu ASV Rīga pausto viedokli par okupāciju. Iesaku šo blēžus un Latvijas ienaidniekus deportēt uz puķinisko Krieviju. Ja ngrib te dzīvot un atzīt parlamenta lēmumus.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

itommy_ 01.07.2010. 11.40

Ir tāda doma, ka Okupācijas muzeju varētu pārnest uz Uzvaras parku, pie Atbrīvotāju pieminekļa. Varētu izveidot vienu labu haidparku saistībā ar Otrā pasaules kara notikumiem, atļaujot ierobežotā teritorijā izmantot gan sirpi un āmuru, gan kāškrustu, gan visas citas tā laika atribūtikas. Lai cilvēki iztrakojas, lai nolaiž tvaiku un galu galā vienreiz paliek rāmi un sāk vairāk domāt par laicīgām lietām. Var sadalīt parku vairākās zonās tā, lai tiek ikkatrai interešu grupai. Latvijas Republika neko nav noziegusies pret citiem, un atspoguļot vēsturi tādu, kāda tā bijusi, bez izskaistinājumiem – kāpēc gan mēs to nedrīkstētu?

+7
-4
Atbildēt

2

    zigrida_valtson > itommy_ 01.07.2010. 12.36

    Interesanta doma. Un uz vietu, kur tusēt sirpja un āmura faniem, varētu iet neļķēm noklāts celiņš, būtu ļoti harmoniski.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > itommy_ 01.07.2010. 20.34

    Līdzīgi spriežam – kolēģiem šodien izteicu nožēlu, ka mītiņotāji ziedu nolikšanai nav izvēlējušies Jekelna piemiņas vietu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam