Koalīcija vēl neizlemj par LTV “milžu cīņām“

63

Komentāri (63)

noora2 29.06.2010. 15.00

Pilnīgi piekrītu easy. Diskusijām, kādas LTV ēterā tās bijušas līdz šim, nav nekādas jēgas! Ir jābūt citam formātam. Ja runa ir par naudu, tad es uzskatu, ka ar 50k LVL varētu apt.mēnesi pirms vēlēšanām pacelt arī kaut ko pētnieciskāku un analītiskāku, nekā tikai “Kas notiek Latvijā?” tipa extra diskusiju, kas pa lielam ļoti neatšķirsies no priekšvēlēšanu aģitācijas dinamiskākā iepakojumā. Piekrītu Sanitai – par to, kā izskatīsies priekšvēlēšanu laika ēters sabiedriskajā televīzijā, lēmumam vajadzēja būt vismaz tai dienā, kad apstiprināja LTV 2010.gada budžetu. Sabiedrībai pieejamā vietā (piem., internetā) vajadzēja būt informācijai par to vēl pirms 2009/2010 TV sezonas beigām. Bet… nu ir tā kā ir… :(

+2
-1
Atbildēt

0

vupats 29.06.2010. 09.29

Sanācis biškuci i piedalīties to “cīņu” virtuvē, i tās vērot no malas. Ikviens, kurš kaut ko sajēdz no šadu pirmsvēlēšanu diskusiju veidošanas, sapratīs, ka vairāk kā 2-3 diskusijas dalībnieki ir pilnībā vējā izmesta nauda un ētera laiks. Līdz ar to sasēdināt to censoņu baru vienā raidījumā un katram dot iespēju izteikties pa 4-5 min, ir bezjēdzīgi.
Ir pilnībā jāmaina šadu diskusiju formāts. Lai notiek regulāras konfrontējošas diskusijas starp pretēju viedokļu kandidātiem, kuru skaits nav lielāks par 3-4. Ja to nevar ieviest, tādas “milžu cīņas” ir tikpat “vērtīgas” kā partiju pirmsvēlēšanu reklāmas.

+1
0
Atbildēt

0

nikolajs0305 29.06.2010. 08.16

varbūt koalīcijai labāk patiktu, ja NRTP uzdotu LTV raidīt – milžu cīņu vietā – “dejo ar milzi” vai “dziedi ar milzi” :) Bet ja nopietni – mani pārsteidz – ka šis jautājums ir jālemj NRTP un tagad? Vai tad tas jau nebija LTV gada plānā? ja nav naudas – tad NRTP ir jāpalīdz tāda atrast vai citiem vārdiem – jānodoršina. un viss.

+1
0
Atbildēt

0

oskaar 29.06.2010. 00.54

Vispār jau smieklīgi (ja nebūtu tik skumji)- koalīcija, t.i.- pie varas sēdošo ļaužu pulciņš, lems par to, kā sabiedriskajā televīzijā NEparādīt to ļaužu viedokli, kuri vēlas šo koalīciju nomainīt ar citu.
Tas laikam norāda uz to, ka pie mums nav politiķu šī vārda “rietumnieciskajā” izpratnē- kuri būtu pilnīgas nulles, ja savas idejas un plānus neapspriestu ar saviem vēlētājiem. Un pēc ievēlēšanas atļautos nelikties ne zinis par šo plānu realizāciju dzīvē.

+1
0
Atbildēt

0

Þanis Bezmers 28.06.2010. 22.49

Visi pelēkie tukšie aplīši ir TP odi, kas iestājoties siltam laikam ir nenormāli aktivizējušies. Jo katram odam bez asinssūkšanas arī ir virsuzdevums: izplatīt infekciju. Varbūt pat malāriju. Jo TP pie varas un Latvijai beigas!

+4
-2
Atbildēt

2

maija_br 28.06.2010. 22.37

Varas partijām uzticējām valsti, valsts kasi, bet saimniekošanas rezultātā valsts ir izzagta, arī kredīti izsaimniekoti. Milzīgs nopelns valsts izzagšanā ir Tautas partijas, LPP/LC , ZZS un TB politiķiem. Ilgus gadus viņi pārvaldīja valsti, visur ielika savus ielikteņus. Vienīgās viņu rūpes ir noslēpt valsts izzagšanas iemeslus, ielikt savus cilvēkus varas struktūrās, Eiropas institūcijās, tiesās, KNABā, prokuratūrā. Diemžēl valsts izzagšanas politika turpinās.

+7
0
Atbildēt

1

    snjuu > maija_br 28.06.2010. 23.01

    BET būsim arī nedaudz godīgi – varēja būt arī sliktāk. 10% jau velk uz civilizācijas pusi. Neesam gluži tik principiāli kā igauņi, par to arī maksājam.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

snjuu 28.06.2010. 22.21

Domāju, ka derētu ne tikai Milžu cīņas, bet būtībā milzonīgs, bet PROPORCIONĀLI VIENLĪDZĪGI PA VISIEM SARAKSTIEM sadalīts raidlaiks, kas varētu iegrūst podā politisko reklāmu visur citur – reklāma būtu pārlieku dārga ieprietim ieguvumam. Partiju finansēšana no citas puses – plaša reklāmu raidlaika finansēšana valsts TV. KNAB varētu neskaitīt slēptās naudas, etc., jo izdevumi īpaši labi tāpat neatmaksātos…
==
Sistēmas būtība – padarīt reklāmu neizdevīgu (pārāk liels ieguldījums iepretim nepietiekamam ieguvumam).

+1
-1
Atbildēt

0

www.vecamate.lv 28.06.2010. 21.12

Par Saeimas vēlēšanām bija zināms jau 4 gadus..No kurienes šāda putra vispār varēja rasties? Nu,ja neskaita apzinātu kaitniecību,protams.

+5
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > www.vecamate.lv 29.06.2010. 05.44

    Par Saeimas vēlēšanām bija zināms jau 4 gadus…”

    Vislaik cerēja, ka Putins atcels.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Gatis Rīders 28.06.2010. 20.44

kad Streipam pēc Eirošīzijas sāka piegriezt gaisu.. es prasīju.. kurš būs nākamais? te nu ilgi nebija jāgaida.

+4
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 28.06.2010. 20.43

Varam secināt, ka Latvijā nav sabiedriskās televīzijas – ir Saeimā pārstāvēto partiju tālraide ar kuratoru Kleckinu &Co priekšgalā. Ja 0,1% sabiedrības (vai cik nu tur veido partiju biedri no vēlētāju skaita) var atļauties šādu televīziju, tā izskatās pietiekami dārgs pasākums uz vienu paju biedru (partijnieku) rēķinot, lai 50000 LVL tāds “špicka” vien būtu.

+1
0
Atbildēt

0

ivetao2007 28.06.2010. 20.42

Šodien Polonia TV skatījos un klausijos priekšvēlēšanu cīnu Polijas prezidenta vēlēšanām. Nekāds bardaks kāds ir Dombura izrādē, kur ir bars aunu un viens āzis. Taču šajā ziņā nekas nebija labāks kā Lerijs Kings CNN. Tur amerikāņu reportieris patiešām atklāja kas ir kas. Ar cieņu pret oponentu. Latvija nekas tāds nebūs iespējams, jo daudzi “varenie’ kameras priekšā bez sarkšanas un ausu kustēšanā melos, atstājot Minhauzenu vai Dr Gēbelsu jaņos. Daudzi klausītāji melus ēdīs kā ķīseli ar putu krējumu.

+6
-1
Atbildēt

1

Mairita Blūma 28.06.2010. 19.44

Cik augstvērtīgam gan jābūt mazvērtības kompleksam, lai punduru cīņas nosauktu par milžu cīņām.
Ja jau tās diskusijas tik dārgas, var palaist 2006.gada ierakstus. Lielākā iedzīvotāju daļa tāpat atšķirību nepamanīs un nesaklausīs.

+10
-1
Atbildēt

1

una97 28.06.2010. 18.21

Partijas varēja jau laikus braukāt pie vēlētāja un stāstīt savas pasakainās lietas. Cilvēks grib redzēt tos deputātus dzīvajā, paskatīties acīs.
http://ieteikumi.lv

+4
-2
Atbildēt

0

sandakivleniece 28.06.2010. 18.14

Mani vairāk interesētu nevis tās publiskās dubļu kaujas, bet neatkarību profesionāļu analīze par partiju radītajām programmām. Tā publiskā apspļaudīšanās protams publikai ir pievilcīgāka, bet praktiskas jēgas gan tur pamaz.

+3
-2
Atbildēt

1

    gundega_heiberga > sandakivleniece 28.06.2010. 20.31

    KOPAi (esamkopa) Mārtiņš Bondars šādu salīdzinošo analīzi apsolījis Ekonomistu apvienība 2010 vārdā, tiklīdz būs ko salīdzināt. Tāpat, savu artavu sola Vēlēšanu reformas biedrības mājaslapa.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Anda Burve-Rozīte 28.06.2010. 17.39

Es kaut ko nesaprotu. Dombrovskis saka, ka koalīcijai nav ‘konceptuālu iebildumu’ pret Milžu cīņām. Kāda koalīcijai gar to vispār daļa? LTV sen bija jānolemj, kā atspoguļot priekšvēlēšanu periodu, kādas diskusijas, kādi raidījumi (nav jau tikai viens Domburs, ir vajadzīga pārskatāma atskaite, ko katrs darījis, salīdzinot ar iepriekšējiem solījumiem, ko darījis konkrētās nozarēs, kurš par ko atbild). Ja Kots ar Gailīti to nav izdarījuši, tad, lūdzu, NRTVP, sauciet abus draugus un prasiet atbildību. Ja tam nav naudas, tad dariet to pašu, jo to, ka 2010 ir vēlēšanu gads, visi zina jau kopš vismaz 2006. Ja viņi to neieplāno budžetā, tad tā ir vai nu nekompetence, vai ļaunprātība. Bet par to, vai Milžu cīņām būt vai nebūt, nav jālemj ne koalīcijai, ne NRTVP. Tikai TV pašai un tās darbiniekiem.

+27
0
Atbildēt

10

    IneseT > Anda Burve-Rozīte 28.06.2010. 17.44

    koalīcijai varbūt nav iebildumu piedalīties šādās MilžuCīņās? :) viena lieta protams ka LTV vai LNT vai SūnuCiemaKanāls rīko šādus raidījumus, bet otra – vai politiķi uz tiem ieradīsies, lai atbildētu uz nepatīkamies jautājumiem… labāk iepirks reklāmlaiku [sen jau viss esot izpirkts] un bliezīs savus atstrādātos, izrediģētos txt!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > Anda Burve-Rozīte 28.06.2010. 17.53

    Es domāju, ja publiski visi politiķi ir par milžu cīņām, tad aizkulisēs notiek NRTP ietekmēšana no zināmām politiķu aprindām, lai tādas nebūtu, liekot visas cerības uz zombēšanu caur reklāmu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Anda Burve-Rozīte 28.06.2010. 18.24

    .
    Te nu Sanitai Je ir taisnība.
    Var vien piebilst, ka bez “koalīcijas” premjers piemin vēl “visas parlamentā pārstāvētās partijas”.
    Tulkojot no “diplomātiskās” valodas, tas nozīmē atbildības izšķīdināšanu, jo gan ar lēmumu “par”, gan “pret”, būs neapmierinātie.
    Vairāk neapmierināto, protams, būs attiecībā uz “pret”. Tāpēc arī lēmuma pieņemšana tiek sadalīta visiem, jo iskatās, ka to “par” tā īsti neviens no lēmējiem negrib…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andrisskrastins > Anda Burve-Rozīte 28.06.2010. 19.04

    Piekrītu, bet tas vien liecina, ka pie mums viss atčgārni notiek.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Diâna Antipova > Anda Burve-Rozīte 28.06.2010. 21.07

    Pilnīgi piekrītu. Bet LTV neprotas, Kleckina kantoris neprotas, un tad kāds meklē formu, kā jautājumu aktualizēt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    vupats > Anda Burve-Rozīte 28.06.2010. 22.04

    Mīļo Sanit, piedod, ka tik familiāri, BET par TV budžetu jau lēma arī “jeģinstvas” (piedodiet, Vienotības) deputāti, vai ne tā?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Easy, man ir pilnīgi vienalga, kurš balsoja par vai pret LTV budžetu, jo tā ir valsts budžeta sastāvdaļa. Turklāt es nedomāju, ka likumdevējam, būtu tā TP vai Vienotība, vai Saskaņas centrs, ir jāvaicā – aha, LTV budžets, nu, draugi, kas ir iekšā? Hameleonu rotaļas būs? Milžu cīņas būs? Tāpēc ir vadītājs, kas sastāda budžeta plānu, tāpēc ir NRTVP, kas uzrauga nacionālo pasūtījumu.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Anda Burve-Rozīte 28.06.2010. 22.47

    .
    Bet, Sanita Je!
    Mēs taču visi, labi, gandrīz visi, saprotam, ka stāsts nav par kādām 50k naudiņām. Vai ne?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Anda Burve-Rozīte 28.06.2010. 22.49

    .
    P.S.
    Naudiņas jau tikai tāda “atsmēre”.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Anda Burve-Rozīte 28.06.2010. 22.52

    .
    P.P.S.
    “Budžeta plāns” IR sviestains sviests, jo budžets jau pats IR plāns. :)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

mary75 28.06.2010. 17.12

Tātad, jau tagad šinī ziņā strauji pietuvojamies “varenajam austrumu kaimiņam”, kā teica viens dīvainītis – komentētājs ar niku “Jaunietis”.

+3
-1
Atbildēt

0

itommy_ 28.06.2010. 17.10

Ak tad re, kur tas suns aprakts! Milžu cīņu būt vai nebūt ir atkarīgs no Dombura kunga materiālajām interesēm! Un par šo lietu lemj premjers… Ārprāc! Cik seklā valstī mēs dzīvojam! Nav man pretenziju ne pret Domburu, ne Milžu cīņām, ne politiskajām diskusijām vispār. Pretenzijas ir pret to provinciālismu, kādā šis viss notiek. Bauri.

+2
-11
Atbildēt

7

    mary75 > itommy_ 28.06.2010. 17.16

    Katrs grib nopelnīt, skaidrs, varēja jau Domburs izrādīt nedaudz pieticības un pilsoniskas apziņas, un nolaist cenu, bet, no otras puses, kā stāsta zinošie cilvēki, LTV nauda tiek tērēta tik bezjēdzīgi, ka, kāpēc gan viņam būtu jāatsakās, kā – nekā – mūsu sūnuciema vietējā mēroga “zvaigzne”.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > itommy_ 28.06.2010. 17.16

    …loģika klibo?…varbūt vajag pārlasīt rakstu….

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    mary75 > itommy_ 28.06.2010. 17.27

    Kam loģika klibo?
    Domāju, diezgan lielai daļai no tās naudas jāaiziet Dombura honorāriem.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 28.06.2010. 17.28

    Papildinu. Bauri un blondīneS.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    IneseT > itommy_ 28.06.2010. 17.37

    īsti nesaprotu pilsoņu sašutumu par naudas prasīšanu raidīju veidošanai. skaidrs ka jums tas būtu bezmaksas pasākums kurā paši vēl piemaksātu par ļaušanu publiksi izteikt savu sakāmo. bet Domburam, operatoriem un gaismotājiem tas ir maizes darbs ar ko tie pelna – kamdēļ lai viņi to darītu ‘for free’ tikai dēļ kautkāds mistiksas pilsoniskās stājas? to jau visi ir atstrādājuši 90to gadu sākumā, tagad ir kapitālisms, honorārs par godīgi padarītu darbu pienākas. cits jautājums – cik liels. nevar atļauties Domburu – lai nolīgst Zariņu! tad tik redzēsim līmeni! :D

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > itommy_ 28.06.2010. 17.48

    …skaidrs, ka kādam te loģika klibo!….piemini naudu, bet Zviedrs to sataustīs jau Dombura kabatā…kuram te vajag, lai šādus raidījumus vadītu gailīšveidīgie?…..protams! lētāk sanāktu…jautājumi piegludināti…un telefonbalsojumos pārsteigumi nav gaidāmi….un daļai uzbudinātās tautas mierīgs miegs naktīs…..

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    mary75 > itommy_ 28.06.2010. 17.56

    Tak nav jau neviens sašutis.
    Domburs ir labākais vadītājs, šaubu nav.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

mary75 28.06.2010. 17.09

Plāns jau sen skaidrs – pēc iespējas mazāk dod vārdu neatkarīgiem žurnalistiem, pēc iespējas mazāk atklātas diskusijas, objektīvas informācijas, toties pēc iespējas vairāk politiķu pašslavināšanās un zombēšanas ar politisko reklāmu.
Ar vienu vārdu sakot, t.s. “sabiedriskā TV”, kuras galvenā funkcija būtu sabiedrības izglītošana un objektīvas informācijas sniegšana, veic pilnīgi pretējas funkcijas – sabiedrības debilizāciju.
AŠ2 un to partneru SC uzdevumā, ar tām pakļautās NRTP starpniecību.

+13
0
Atbildēt

0

Kristaps O. 28.06.2010. 17.08

Dombi, turies! You’re the best! Bet kad BEIDZOT Kleckins vāksies pensijā, nevis svepstēs dumības publiskajā telpā?! Kā šodien par Streipu.

+10
-1
Atbildēt

0

andris902 28.06.2010. 17.06

Vai Kleckins Domburu arī sauks uz “paklāja”, lai dotu vadošus norādījumus…ko drīkst un ko nedrīkst?

+13
0
Atbildēt

3

    Kristaps O. > andris902 28.06.2010. 17.09

    Kas tam Kleckinam īsti ir par aizmuguri, ka nevar no viņa tikt vaļā?

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 28.06.2010. 17.13

    …un kā Tev šķiet?….ja tiešais vads stiepjas no Saeimas līdz Kleckinam…pa kuru tiek nodotas pavēles un tās zibenīgi izpildītas…

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andris902 29.06.2010. 05.39

    Kas tam Kleckinam īsti ir par aizmuguri…”

    Templieši.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 28.06.2010. 17.05

Atļaušos būt naiva – kas maksā 40 -50 ooo latu? Telpu īre, papildus darbinieki jāalgo. milzīgi sarežģīti scenāriji jāraksta lai dažās partijas nesaņemtu neērtus jautājumus? Ceru, ka nē. Studijas telpas, pašu operātori, skaņotāji, gaismotāji, arī apkopējas. Labi, Domburam laikam maksā pieklājīgi, bet neesmu dzirdējusi, ka citi īpaši daudz LTV1 saņemtu algās. Kur dažu raidījumu ciklam ir vajadzīgs pussimts tūkstošu latu?

+11
0
Atbildēt

5

    vupats > ievuliitis 28.06.2010. 17.25

    Savā nezināšanā esi tiešām naiva. Tas nav nosodāms netikums, vien ar to – nezināšanu, – nelepojas.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    IneseT > ievuliitis 28.06.2010. 17.40

    ja jau LNT šovs ar maldinošo nosaukumu TautasDeklarācija esot izmaksājis ap 30 tūkstošus latu [pēc Ēķa sacītā], tad nekas graujošs šais pus-simt tūkstošos nav. pa lēto tā teikt…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 28.06.2010. 17.51

    Dārgais easy, es gan savā mūžā esmu sapratusi, ka nosodāmi ir izlikties gudrākam, nekā esi. Nezināšana nav grēks, bet uzdot jautājumus, ja ko nezini vai nesaproti, – pat ieteicāms.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    vupats > ievuliitis 28.06.2010. 19.57

    Pirms publiskā telpā pajautā tik elementāru jautājumu – cik izmaksā konkrēts TV raidījums ar konkrētiem cilvēkiem vadītāju lomā, nu biškuci jau jāorientējas tajā “tirgū”. Vai ne tā? Nu nav “=” zīme Tv Panorāmas diktoriem/žurnālistiem (starp citu, arī Jaunalksnei&Co, hmm, no PRIVĀTĀS TV3) un Dombura brigādei, KURI KATRS, PIRMS “ĒTERA” IZMAKSĀ DIEZGAN DAUDZ.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > ievuliitis 28.06.2010. 22.43

    Te izskatās, ka kāds sēž Latvijā, bet cits Ameikai kājām riņķī apgājis. Pirms ko paskaidro, vajag tos sēdētājus pakaunināt, lai tak pacilā pēcpusi un izstaigā tirgus, savām acīm redz, kas par cik.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 28.06.2010. 17.05

Bija taču tik jauks plāns – LTV nerādīs neko, bet LNT močīs atkal savu “tautas manifesta” plati. Tomēr tagad pamatīgi iebuksē viss iecerētais. Tagad lai atšūtu Milžu cīņas oligarhiem nāksies izdomāt diezgan pamatīgus argumentus.

+20
0
Atbildēt

0

IneseT 28.06.2010. 16.52

NRTP jau sākusi savas ‘milžu cīņas’ – re kā Kleckins izaicinājis Streipu, lai nemuld lieku par dažām izredzētajām partijām…

+17
0
Atbildēt

0

Guncītis 28.06.2010. 16.50

Diez vai koalīcija pieļaus tādas atklātas diskusijas parādīšanos kota televīzijā.

+3
-5
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam