''Latvenergo'' likumsakarības

22

Komentāri (22)

laura_sondore 17.06.2010. 20.55

Aicinu žurnālistus par notiekošo informēt ārvalstu kolēģus!Šis nav gadīums,kad kauns jāpatur mājās!!

0
0
Atbildēt

0

griezējs 17.06.2010. 18.33

Jā,skandāls pamatīgs,bet man liekas,ka tas arī ir daļēji saistīts ar to debiliķi Vilnīti.Redzēsim,Juta paliks savā vietā,Vilks tiks par priekšnieku,bet sū..Miķelsons?.Vai tad mums Latvijā maz indīgu bišu,dunduru vai kādu citu kaitēkļu?Cerams,ka viņš ir nodrošinājies ar spēcīgu kompromatu pret saviem piesedzējiem,savādāk līdz tiesai nenodzīvos.

+1
0
Atbildēt

0

Māris Vasiļjevs 17.06.2010. 14.25

ļoti smējos šorīt, 17. jūlijā, par moderatora G.Kikusta LR1 rīta intervijā uzdoto jautājumu Ekonomikas ministram A.Kamparam, ko varētu pārfrāzēt šādi: Kāpēc gan KNAB rīkojās tik netaisni un iepriekš neinformēja pat Ekonomikas ministru par plāniem aizturēt Latvenergo galvas.
Mīlie, mūsu valsts pārvalde līdzinās smalkam, mežģīņotam rakstam, kur viss ir savienots. Zvans draugam, un KNAB savu 2 gadus ilgušo izmeklēšanas darbu vienā mirklī varēs izmest mēslainē!

+5
0
Atbildēt

0

mxblack 17.06.2010. 12.51

Un šī ir tikai viena maza daļiņa no mafijas milzīgā darbības lauka šajā korumpēto zagļu paradīzē. Es domāju ka šajās shēmās ir iesaistīta lielākā daļa “veco” Saeimas kadru. Šodien atklāj vienu, rīt to aizmirst, tad atklēj citu lai atkasl aizmirstu, līdz visas ir noilgušas. Sekas ir zināms skaits ļoti bagātu cilvēku valstī, kuri savu kapitālu valsts labā nelieto, jo tā tagad ir viņu nauda un milzīgs ļaužu pūlis aplaupīto. Tajā pašā laikā gandrīz viss tas ir likumīgi un to visu akceptē Saeima. Šoreiz ir kautkas nogājis greizi, bet vai kas kopumā mainīsies? Nē.

+2
0
Atbildēt

0

putekliic 17.06.2010. 09.20

Bet interesanti būtu uzzināt Miķelsona izjūtas tagad tupot čokā. Vakar tu vēl biji “kings” – visvarens un neaizsniedzams. Šodien jau vēro rūtotas debesis (kaut arī vēl tikai apsūdzētā statusā). Vot ko cilvēks jūt šādā brīdī? Skaidrs, ka viņš ļoti labi apzinās ko ir un ko nav darījis. Kaut kā negribās domāt, ka iezogas kāda nožēla. Gan jau ka drīzāk ir pārliecība, ka “viss nokārtosies”, visvarenības un nesodamības sajūta ir saglabājusies, tikai uz laiku ierobežota. Domas maļās pa galvu – maitas, tomēr uzdrošinājās! Bet nekas, nekas – gan jau! Tikai, johaidī, neraža, agrākajiem oranžajiem politiskajiem patroniem iet s..dīgi. Šaize…

+8
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 17.06.2010. 05.01

aizdomiigaas epizodes saakaas ar triis miljonu nozagšanu , iistaa sheemošana aizgaaja kad Latvenergo šefa kreeslaa Šķeele iebiidiija Miķelsonu , šis ir viens no lielaakajiem eenu ekonomikas un naudas atmazgaašanas pereekļiem , par kautkaadu ieseedinaašanu ir naivi cereet , viņu rokaas ir tiesas , prokurori , augsti atalgoti advokaati, likumi 20 gadu laikaa sakaartoti taa lai nodrošinaatu neaizskaramiibu, taadeeļ jau strptautiskie aizdeveeji un vieteejie ” sorozoiidi ” ir lielaakie ienaidnieki , varas zaudeešanas gadiijumaa valsts izlaupiišanas sheemas naaktu atklaatiibaa , taadeeļ visi liidzekļi varas notureešanaa labi

+7
-1
Atbildēt

0

Uģis 16.06.2010. 21.35

Dažas pārdomas par pēdējo dienu notikumiem Latvenergo:

(1) Iepriekšējā reizē prezidentam neizturēja sirds, bet grāmatvedi nāvējoši sakoda lapsene. Ļoti, ļoti ceru, ka vēsture neatkārtosies, un liela daļa atbildības par priekšā nolikto drošību tagad gulstas uz KNAB.

(2) Varat 3x minēt, ko nesīs konkurss uz LE prezidenta vietu (protams, ja tādu izsludinās), kam par 3t latiem mēnesī un bez bonusiem vajadzēs vadīt šo Latvijas mērogā megakompāniju nu jau atvērtajā ES elektrības tirgū? kādu augstākās kvalifikācijas enerģētikas profesionāli? kādu starptautiski atzītu augstākā līmeņa menedžeri? Neuzminējāt. Labākajā gadījumā kādu caurkritušu [ex?]poltiķi. Turpmāko attīstību nav grūti prognozēt.
(3) Kļūst drusku saprotamākas politiķu pēdējā laika izrīcības Maizīša un Strīķes & Co sakarā.

Tomēr ļoti ceru, ka manas pārdomas izrādīsies kļūdainas.

+4
-3
Atbildēt

4

    KristapsRocans > Uģis 16.06.2010. 22.12

    Ja valsts uzņēmuma (arī man piederoša) vadītājs izmantoja savu dienesta stāvokli, lai negodīgi piesavinātos uzņēmuma (arī manus) līdzekļus, tad viņam ir jātiek sodītam. Tas ir neatkarīgi no tā, kas uzņēmumu vadīs turpmāk.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    janisvinodis > Uģis 16.06.2010. 23.40

    Nevajadzēja tik ļoti samazināt Latvenergo vadības algas, par kurām viņiem bija jākaunas. Ar samazināto algu viņi nevarēja iztikt, tāpēc skatījās pēc blakusienākumiem. Vienīgi pastāv aizdomas ka shēmot viņi sāka jau ilgi pirms algu samazināšanas.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    KristapsRocans > Uģis 16.06.2010. 23.57

    Vai tiešām domā, ka algu samzainājums ir salīdzināms ar to, kas tiek ieņemts realizējot projektus par 300 miljoniem latu? Vai tiešām domā, ka šajā situācijā algas lielumam vispār ir kāda nozīme? Alga viņiem ir kapeikas. Un atkal, kas mani šokē – tas, ka algas samazinājums var likties attaisnojums nelikumīgi piesavināties manu īpašumu. Viņiem jākaunās…Ja alga liekas par mazu, tad jāiet strādāt tur, kur maksā pietiekami.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    uldis_erglis > Uģis 17.06.2010. 13.12

    Shēmoja jau arī tad, kad algas bija konkurētspējīgas.

    Bet piekrītu jurrri – vadībai vajag uzlikt tādas algas, kas ir konkurētspējīgas Eiropas līmenī. Un tad var (un vajag!) arī uzņēmuma vadībai izvirzīt konkrētus mērķus un uzdevumus, kuri jāizpilda. Un tad galu galā būs tā, ka tās lielās algas atmaksāsies, jo cerams tiks izskausta zagšana un Latvenergo kļūs par konkurētspējīgu un perspektīvu uzņēmumu.

    Vienīgā problēma ir tāda, ka to ^ liela daļa Latvijas sabiedrība nesaprot, un visi būs sašutuši par lielām algām.. Visbiežāk tāpēc, ka paši slinki un vēl skauž.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

varbūt ka tā 16.06.2010. 21.23

kaut kā daudz tos likumsakarību no Jaunā laika puses, lai noņemtu Miķelsonu un ieliktu savējo, it sevišķi pēc sarunām ar SVF par privatizējamiem objektiem, Dombrovska biroja sarunām ar Strīķi. Tas ka lietu izvēli nosaka Strīke ir skaidrs.

+1
-6
Atbildēt

0

Ieva 16.06.2010. 17.08

Es jau nesaku, ka KNABs ir ārpus sitēmas. Jā, KNABam ir dažādi spārni. Bez tā, ka katrs lido uz savu pusi, katram noteikti ir savs muskulis, kas to vicina. Varbūt tieši tas, ka KNABā patreiz ir skaidrošanas, ir noteicis brīdi, kad ņemt priekšā Energogeitas darboņus. Arī moments bija īstais- Vilnītis bija aizņemts Saeimā un nespēja noreaģēt. Bet gan jau kā tā ir vienkārši sakritība…

Bet vispār jau gribētos ticēt kam labam. Citādi jātinas baltā palagā un uz kapsētu. Vai uz Īriju.

+19
0
Atbildēt

0

Ieva 16.06.2010. 16.11

Tā ir SISTĒMA. Sistēma, ko iedvesmo un no kuras barojas politiķi. Tautai te ir otršķirīga loma, kam vairāk naudas, pozitīvismu nopirks, tauta nobalsos, un pie krēsla tiks.
Tā ir cīņa ar vējdzirnavām. Vienu pūķa galvu nocērtot, trīs izaug vietā. Latvenergo slavenie trīs miljoni atrasti netika, nu tie trīs katrs producē trīs reiz trīs. Un tālāk SISTĒMA lobē Maizīša balsojumu Saeimā, Sistēma virza Kargina un Krasovicka intereses, Sistēma uzstājas kā tauta un taisa deklarācijas. Lai sistēma darbotos vajag shēmas un shēmotājus. Ofšorus , partnerus, struktūras, juristus un atbalstu augstākajā līmenī. Kā Kempmaieram (nejaukt ar Kalnameieru), ka nu sauksies TEC2.
Ja šitādus veču paņēma aiz olām, tad tam bija pamats. Tie ,kas to darīja, noteikti minimizēja risku. Sagatavojās riktīgi gan jau. It sevišķi brīdī, kad KNABā ir šķelšanās un katram ir „jāpierāda” sava lietderība.

+29
-1
Atbildēt

6

    lailabidzane > Ieva 16.06.2010. 16.41

    .
    Tu, Absint, esi optimists, ja no sirds tici, ka KNAB IR ārpus shēmas. Katrai shēmai IR divas daļas. Viena – kā sashēmot, bet otra – kā neļaut sashēmot pirmajiem, lai to varētu darīt otrie. Shēmot – neshēmot nav statiska situācija. Tas ir process, kuru var raksturot ar sin un cosin funkciju grafikiem vienās koordinātēs (Sistēmā). Vieni augšā, otri lejā. Un tad otrādi. Un…

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Pastniece > Ieva 16.06.2010. 20.55

    Absintam: Vai pareizi saprotu, ka slavenie Latvenergo 3 miljoni tagad producē jau 27? No kurienes Jums šāda informācija?

    varbūt ka tā: Sakiet, lūdzu, kā pēc Jūsu domām varētu modelēt punktus, kad abas funkcijas (Sistēmā) “satiekas”? Vēlēšanas? Globālas ģeopolitiskas katastrofas?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Nellija Ločmele > Ieva 16.06.2010. 21.12

    Vēl dažas pārdomas pēc komentāriem šeit un citos medijos Latvenergo sakarā. Kategoriski iebilstu pieņēmumam – ja shēmo pilsonis A, tātad, shēmo arī pilsonis B, un vispār viss ir negodīgs. Katru dienu satieku brīnišķīgus cilvēkus, kuri neko neshēmo.
    Kas attiecas uz KNAB, retorisks jautājums – vai tāpēc, ka KNAB ir iekšējas nesaskaņas un tuvojas vēlēšanas, birojs vispār šobrīd neko nedrīkst darīt?

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    KristapsRocans > Ieva 16.06.2010. 22.05

    varbūt ka tā
    Tāds jau ir Sistēmas mērķis – pārliecināt visus, ka shēmo visi. Neshēmotāju nav. Slikti, ja šī komentāra autors pats pārstāv Sistēmu. Vēl sliktāk, ja viņš ir ‘parasts’ cilvēks, kuru Sistēma ir pārliecinājusi un morāli nobriedinājusi pieņemt, ka viņš tiks apshēmots. Jo shēmo taču visi

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Ieva 16.06.2010. 22.11

    .
    Latvenergo sakarā šobrīd vispār būtu korekti atturēties no apgalvojumiem par shēmošanu, ja tā idealizēti un likumpaklausīgi.
    Par A un B. Jums taisnība, Anita. Bet tieši tāpat, tas, ka A shēmo, NEnozīmē, ka B NEshēmo.
    Kas attiecas uz KNAB, arī retorisks jautājums – vai tas iestādījums pēc definīcijas nebūtu jāorganizē tā, lai tur iekšējas pretrunas neparādītos biežāk kā reizi 300 gados, bet darbs tiktu veikts nepārtraukti, ne tikai pirms vēlēšanām?
    Jā, es arī katru dienu satieku cilvēkus,kuri neko neshēmo. Bet tas neļauj neredzēt, ka gan ZZS, gan PLL, gan Vienībā, gan SC, gan TB ir savas labi organizētas shēmošanas “šūniņas”. Augstākminētie pieminēti vien kā loģiskie figuranti saprātīgā elektorāta redzes lokā. Un KATRĀ ir sava shēmotāju blice. Katrā!

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    KristapsRocans > Ieva 16.06.2010. 23.19

    Tas, ka ZZS, PLL un TB ir shēmotāju šūniņas nevienam nav noslēpums. Bet vai nevarētu, lūdzu, sīkāk par Vienības šūniņām? Uz kādām summā tur apmēram iet runa?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam