Tēvzemieši vēl neizlemj par labu Vienotībai

122

Komentāri (122)

oskaar 23.05.2010. 00.10

TB/LNNK manā skatījumā ir lupatiņas, kurām droši vien deviņdesmitajos gados vēl bija kaut kāds politiskais svars, bet tagad vairs nav nekāda. Pēdējā desmitgadē viņi dara vien to, kā “atbalsta spēcīgāko”, kurš viņiem dos iespēju vēl nedaudz pasēdēt saulītē.
Ja šo iespēju drīzāk var sagaidīt no Šķēles- viņi pūš Šķēles stabulīti; ja drīzāk no Repšes (Dombrovska, Āboltiņas)- tad Repšes stabulīti.
Vienīgi viņi itkā vēl arvien nav pierunājušies pūst Ušakova stabulīti, bet domāju, ka bezizejas gadījumā iemācīsies pūst arī to.

0
0
Atbildēt

0

reiznieks 22.05.2010. 19.13

Vispār jau tas būtu baigais pluss, ja šīs 5 partijas apvienotos zem Vienotības karoga – netiktu uzdāvināti SCP, VL un TB procenti (vietas), ja viņi netiktu Saeimā (drīzāk, ka netiktu), kampējiem un kremļiniekiem. Otrkārt, pirmo reizi parādītos iespēja, ka vairākumu Saeimā iegūtu viena apvienība (augstākais divas – sasaistē ar ZZS).
Trešais pluss – ja tik daudzas partijas apvienosies vienā sarakstā, tas veidos arī zināmu vienotību tautā – liela tautas daļa balsos par vienu sarakstu – būs mazāk strīdu un apziņa, ka ejam vienotu ceļu.
Ceturtais pluss – tā jau būs pa pusei mažoritārā vēlēšanu sistēma, kur viens cilvēks varēs vilkt plusiņus un strīpot arā cilvēkus no 5 partijām vienlaikus! Tur arī atsijātos pelavas no graudiem.

+1
0
Atbildēt

0

rence_linda 22.05.2010. 17.36

“Vienotība” pārāk lēni vienojas.
Ar visu šo lēno vienošanos vēlētājam zūd reāls priekšstats, kas tad tur īsti
būs. Lai nu kā TB/LNNK elektorāts nebūt nav no tiem lielākajiem, kā arī
dažos tēvzemiešos iekšā sēdošais radīkālais nacionālisms izpaužas ļoti vāji, ko var skaidrot arī viņu ilgo vilcināšanos veidot apvienību ar “Visu Latvijai”.
Ja šim t.s. īsteni latviskajam un godīgajam politiskajam spārnam ir reāla vēlme, lai nākamās Saeimas laikā Latvija neuzkāpj uz vēl viena milzu grābekļa, tad ir jārīkojas efektīvi, tomēr galvenokārt – GODĪGI!

0
0
Atbildēt

0

murnieks112233 22.05.2010. 08.58

Vienotībai ir jābūt galīgi ķertiem, lai ņemtu tos vecos čekistus un valsts izlaupītājus, viņu vieta ir pie alkatīgajiem šakāļiem.

0
-1
Atbildēt

0

maziks 21.05.2010. 19.25

man arii piegriezies šis čekas veidojums , labaak vajadzeeja ļaut atmirt nevajadziigajam loceklim …no manis miinuss garanteets

+3
-1
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 21.05.2010. 19.21

to Andrejs Zviedris
Šitā “kapteiņa” komuņagas un šudras, vietā Latvijā būtu atradies tūkstotis godīgu skolotāju, kas iespējas, ko dod Venspils osta, pārvērstu miljardos ienākumos valstij un labākā dzīvē Venspilniekiem.

+3
0
Atbildēt

0

terauds123 21.05.2010. 19.08

nezin..nacionāla gala balsis, tos kas vienmēr par TB, jau iegus..kādi 3-4% domāju ka pieplusos..tie kas par Vienotību taisijās balsot arī nobalsos tāpat..citu sarakstu jau nav..bet vai tas rasols beigās nav par lielu? un ir garantijas, ka talāk nenotiek visādi cirka elementi ..un neuzrodas kādi Baķkas pēcteči kas iekļuvuši parlamentā beidzot tomēr iziet sarunām ar sarkanajiem – kvadrātainajiem ?..protams nākotne no sarkanā kvadrāta puses ir ļoti apdraudēta..tas arī ir vienīgais attaisnojums kādēļ personīgi es esmu gatavs samierināties ar TB klātbūītni Vienotības listē..katŗa ziņā es gatavojos aktīvi darboties ar pildspalvu vēlēšanu kabīnē..

+5
-1
Atbildēt

2

    austrisv > terauds123 21.05.2010. 19.50

    Andrew, es Tev piekrītu, kāpēc zaudēt nacionālā gala balsis??? Šeit darbojas matemātika, jo pat tēvzemiešiem tiešām balsos ap 4% un Visu Latvijai apmēram tāpat ap 4%. Skat, un, kāds ieguvums var būt Vienotībai! Vienkārši ir jāpieņem likums, kā tas ir pat krievijā, ka staigāšana no partijām ir aizliegta un mandāts ir jānoliek, ja esi mainījis domas vai piederību kādai partijai! tad arī iestātos stabilitāte, vismaz nebūtu piecīšu gadījumu un tālākie stāsti!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    terauds123 > terauds123 21.05.2010. 22.38

    saulīt..kas tādu likumu pašlaik pieņems? Oranžās lakstīgalas Muižnieces fanu pulciņš?..Maizīša piesmējēji?.. to varēs izdarīt tikai nākamā Saeima..ja mēs spēsim bandītus vēlēšanās nolikt pie vietas..ir jācīnās, pat līdz tam, ka vēlēšanu naktī katrā iecirknī skaitot katru balsi un paralēli Cimdaram rezultātus..kaut kā man liekas ka šitie ar godu neatkāpsies..

    0
    0
    Atbildēt

    0

www.vecamate.lv 21.05.2010. 19.03

Vienotība jau tā ir paliels kokteilis, bet nu savienība ar šiem patiesībā svētu vārdu vazatājiem, kas aizvien savas ” zelta balsis” tirgojuši bez jebkādiem principiem, oktorbri padara vēl sarežģītāku.Kvadrātainie tauki var atpogāt šampi šovakar. Tiešām, šķiet Vienotībai ar stratēģiju galīgs bardaks.

+3
-3
Atbildēt

1

    Kristaps O. > www.vecamate.lv 21.05.2010. 19.20

    “šiem patiesībā svētu vārdu vazatājiem” – nu ja, no Brīvības pieminekļa zagts nosaukums! Un Dobelis – tur tak’ psihiatra ekspertīze vajadzīga! Vai viņa ģimene nevar šo opi savākt, lai neblamē uzvārdu? Un Imants Kalniņš… O-O-O-O, neesmu aizmirsis, kā viņš 100.pantā augstprātīgi izgāzies krēslā, runāja ar Ivetu Elksni, ka Lietussargu revolūcijas pasākumi bijuši “neinteliģenti” :))) Vai kaut kāda minimāla garīgās veselības pārbaude pirms kandidēšanas nav jāiziet? Ar Dobeli un Kalniņu nav labi:(

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Marija 21.05.2010. 18.39

Manuprāt, Vienotība problēmas ir, ka nevienam nav skaidrs, par ko IR vienotība, t.i. kādi principi tiks upurēti, lai iegūtu …jā, ko iegūtu?
Baķkam vietu ostas padomē?
Vai Vienotība neveidojas par 2.darbā iekārtošanas biroju?

+3
-1
Atbildēt

3

    austrisv > Marija 21.05.2010. 19.46

    Kā, Vienotība ir par rietumnieciskām vērtībām! Vai tad tas nav jau pateikts , un vai tad to visu var uzskaitīt! Domāju, ka Vienotība ir par ekonomiski attīstītu Latviju, ne piedēkli Krievijai!
    Domāju, ka Tu jau nu gan zini, par ko ir Vienotība!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Marija > Marija 21.05.2010. 20.26

    Nezinu viss. Ir dzirdēti arī teksti par iekšējo karu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Marija 21.05.2010. 23.03

    Varbūt tā demokrātija tiešām ir slikta(te domāju Vienotību! re, kā promaskaviskie spēki SC turas kopā kaut vai tajos iekšā ir gan soc dem, gan sociķi, gan kapitālisti- miljonāri! Šos vieno Maskava un stingra vēstniecības roka!
    Ko padarīsi, ja Vienotībai nav sava stingrā roka?

    0
    0
    Atbildēt

    0

andrejs_kirsis 21.05.2010. 17.26

Nepiekrītu tiem, kuri saka, ka svītrošana un plusiņi nekā nedod. Ja nav ievēlēts vajadzīgais cilvēks, bet kāds cits, partijai jāpierunā ievēlētais nepieņemt mandātu. Tādi gadījumi ir reti. Bet TB/LNNK lielā mērā kļuvusi par pensionāru partiju gan deputātu, gan elektorāta ziņā. Kā teica Remarks, laiks dzīvot un laiks mirt. “V” zaudēs vairāk, nekā iegūs.
Kas īsti ir kas un kam ar reklāmas kampaņu nopirkta vieta, redzēsim pēc Saeimas vēlēšanām, kad sāksies tautas staigāšana pa Jēkabielas māju.

+6
0
Atbildēt

3

    snjuu > andrejs_kirsis 21.05.2010. 17.32

    Nez, nupat ienāca prātā doma, ka vispār varētu nebūt partiju sarakstu. Katram vēlētājam pa rullītim, kur likt plusiņus un mīnusiņus :)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > andrejs_kirsis 21.05.2010. 19.43

    Ululiņ, bet, kas Tev ir pret pensionāriem? Tā taču pati aktīvākā daļa! Labāk tēvzemieši nekā A+Š un pat kvadrātā!
    Un bez tam visi pendži jau nu arī nav muļķi! katrā no elektorāta daļām, ņem kā gribi, artradīsies ļautiņi ar atmiekšķētām smadzenēm!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andrejs_kirsis > andrejs_kirsis 21.05.2010. 21.19

    Bet, pats esmu pendža. Man tikai Bail, ka šo vēlētāju daļu visvienkāršāk apmāt ar masīvu reklāmu. Bet tādus pendžas kā Dobeli pārāk ilgi jau pazīstu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Anita Brauna 21.05.2010. 16.56

Pulcēšanās laiks
Sadarbība pirms Saeimas vēlēšanām. Tādu nepārprotamu vienošanos panākuši vēlēšanu apvienība “Vienotība” un apvienība TB/LNNK. Līdz galam nav skaidrības jautājumā par deputāta amata kandidātu sarakstu.
Pēdējo mēnešu sabiedriskās domas aptaujas liecina, ka “Vienotība” vēlēšanās bešā nepaliks, turpretim TB/LNNK izredzes ir tuvas zināmajā parunā par kamieli un adatas aci aplūkotajai situācijai.
TB/LNNK “iefiltrēšanās” “Vienotībā” laikam gan ir vienīgā iespēja tikt pie 10.Saeimas deputātu mandātiem. Protams, pastāvēja iespēja veidot savienību ar “Visu Latvijai!”, tak jau “mazie brāļi”, taču reāli tas, tāpat, kā palikšana lepnā vientulībā, iznāktu solis uz politisko nebūtību.
“Mazajiem brāļiem” paveras iespēja cēlam žestam – nenākt vēlēšanās ar atsevišķu sarakstu, bet aicināt savus atbalstītājus balsot par “Vienotības” listi un, apliecinot solidarizēšanos ar TB/LNNK, teiksim, pievilkt krustiņu tās biedru vārdiem. Vai tā darīt, tas ir politiskās gribas jautājums.
Pašā TB/LNNK nav kārtīgas vienprātības (to parādīja kongress) par attiecībām ar “Vienotību”, lēmuma pieņemšana tika deleģēta valdei. Nabags dara, kā var. Nebūs saieta, kurā “Vienotības” triju partiju apvienība kuplinātos ar ceturto – TB/LNNK.
Principiālu vienošanos panākt patiesībā nebija grūti – bija vajadzīga neliela jau minētās politiskās gribas deva. Īstais pārbaudījuma brīdis būs konsolidētā saraksta veidošanas laiks. Eksāmens, kuru nāksies kārtot gan “Vienotībai”, gan Andra Šķēles un Ainārs Šlesera partiju priekšvēlēšanu apvienībai ar, visticamāk, rēķināšanas grāmatā patapinātu nosaukumu. Tā gan pasaulē nāks tuvāk jūnija vidum, tāpēc varēs pavērot, kā ar patiešām komplicēta uzdevuma risināšanu sokas “Vienotībai”, kurai listē būs jāintegrē pie apvienības nepiederošie “tēvzemieši”. Kādā skaitā? Kas veiks atlasi? Vai būs tiesības izbrāķēt? Tie ir tikai daži no iespējamajiem klupšanas akmeņiem. Nesaķīvēties un izdarīt, kā iecerēts – tā tad arī būtu nepadošanās.

+9
-2
Atbildēt

1

    a_oleinika > Anita Brauna 21.05.2010. 20.27

    Laiks pārvarēt Latvijas politikā infantilismu – plašs personāliju un uzskatu spektrs vienā blokā ir, piemēram, anglosakšu modelis. Un man tas patīk!
    Saskaņot tikai personālijas savā blokā vien jau ir politiskais eksāmens, kas prasa noteiktu briedumu. Savukārt šaurāko grupu politisko interešu upurēšanai ir savas priekšrocības kopējo ieguvumu “ēnā”.

    Un mēs (nelumpenizētā latviešu tautas daļa?) šobrīd nevaram atļauties būt gražīgi! Vai Pirmās brīvvalsts tapšanas laikā netapa visai dīvainas savienības? Vai neatkarības atjaunošana iztika bez kompromisiem?

    Tas, kas šobrīd notiek, ir spēle uz visai augstām likmēm. Un bez entuziasma te ir vajadzīga arī zināma meistarība.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

snjuu 21.05.2010. 16.49

Varbūt vispār visiem iet ar vienu sarakstu, bet vēlētājiem vnk svītrot, ko vajag un ko nevajag…

+2
-2
Atbildēt

0

itommy_ 21.05.2010. 16.28

Vajag uz kādu pusgadu-gadu Lembergu palaist par premjeru un likt šajā laikā sagatavot labu pēcteci. Par to dodot pilnu brīvlaišanu. Jo citu saimnieciski saprotošu premjera kandidātu šobrīd vienkārši nav. Bet bez kapteiņa mūsu laiva aizvien dziļāk peld ne tur. Labāk, lai kapteinis ir piedzēries, bet vismaz gudrs. Nevis skaidrā, bet muļķis.

+1
-11
Atbildēt

7

    daina_tabuna > itommy_ 21.05.2010. 16.36

    Šitais kapteinis ir tik gudrs, ka var kuģi ar nolūku uzmaukt uz rifa, ja būs sarēķinājis, ka no apdrošināšanas atleks krietna žūksnīte.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > itommy_ 21.05.2010. 16.59

    Nu re kur jau parādās tā neprincipialitāte- čekiņu frizierim neprasu, piecītis policistam nav kukulis, naudiņa aploksnē ārstam ir tikai pateicība, neprofesionāla, sakompromitējusies partijas darbiniece ir labākais kandidāts ST tiesai, Straume ir labais onkulis, neskatoties uz dzīvokļu afērām (jo visi jau tā dara). Deputāts var atļauties melot tiešraidē, partija var „pozitīvi” ņirgāties ap likumiem, korumpants var būt par prezidentu, zaglis varētu būt par ministru prezidentu. Komformisms sīkumos ,ikdienā, rada konformismu lielās lietās.
    Un sākas viss to tieši no sīkumiem. No tā ka mēs (es, tu, vinš) darbojamies pret Valsti, nevis par Valsti.
    Tāpēc jau apgalvoju, ka latvieši paši nespēj savu valsti pārvaldīt. Te diskusijā labi redzams, kas un kāpēc tiks vēlēts. Un man ir pilnīgi skaidrs, ka šī klaunāde turpināsies.
    Jāsāk ar sevi. Bet to jau neviens nedarīs, jo ar mani jau viss ir kārtībā, ko tas Absints te sprēgā…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 21.05.2010. 17.12

    Tiešām Lno ir taisnība! Ko Lembergs tādu izdarījis, lai sauktos par saimnieku???? Vai izlaupījis valsts mantu(uzņēmumus) Ventspils ostā un padarījis savus bērnus un sevi par miljonāriem būdams vienas pilsētiņas mērs????? Pie tam vēl uzpirkdams ZZS ar $ zīmēm, dabūdams caur saeimu sev papildus līdzekļus gan Ventspils augstskolai , gan šosejas būvei Ventspils Rīga, gan bibliotēkas būvei, gan utt! Ja nemanīji tikko, kā Repše par dārgu vienošanās cenu vēl pavasarī Ventspilij atkal sedza izdevumus no budžeta, ja nemaldos Pārventas bibliotēkai!Tāds ir tas labais saimnieks, kas izsūc valsts budžetu. Pilnīgi trakam jābūt, lai neredzētu to debīlo Lembi un viņa piesūkšanos pie valsts līdzekļiem. Par velti viņš Emsim to naudas portfeli toreiz saeimā iedeva ar nepilnus 20 000 $. Žēl bija iedot apaļu summu un tāpēc Emsis izblamējās pa visu valsti, jo bija iedomājies, ka obers nozadzis no portfeļa summas daļu!
    Nožēlojams blēdis ir Lembergs, ne saimnieks! Nevajag citiem iesmērēt šo vanckaru!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > itommy_ 21.05.2010. 17.20

    Absint, attopieties – pat kristālskaidrajā Somijā ir 8..10 % ēnu ekonomikas.
    Vai esat padomājis kāpēc TP kongresos visi delegāti sēž kā balodīši līdz pašām beigām, bet no JL kongresa pēc pusdienām sāk paklīst?
    Tātad no Jūsu teksta es saprotu, ka frizētavā un citur vienmēr čeku pieprasāt? Viss ir OK, vispār jau tas ir pareizi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > itommy_ 21.05.2010. 17.28

    Absint, šoreiz Tev piekrītu bez iebildēm.
    Saeima diemžēl ir mūsu spogulis un kā redzams daži pat nekaunās šī attēla.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > itommy_ 21.05.2010. 17.50

    lno.:)
    Blakus rakstiņš par Vienotības robežām, tajā viens baigi gudrs profesors Vienotībai iesaka : “tiesiskas valsts ietvaros vienojoties ar Latvijas oligarhiem par izlīgumu” .
    AR OLIGARHIEM! VIENOTIES! Bet Tu nevēlies piedot vienkāršam puisim Straumem… Kas ir 300 līdz “… ” miljoni pret dzīvokli?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 21.05.2010. 19.38

    Dolār, labi teikts!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kristaps O. 21.05.2010. 16.25

džekiem vairumam patiktu, tas ir 100%. Bet neies cauri.

0
0
Atbildēt

1

dro 21.05.2010. 16.01

Andža, Dolārs
Jūs neesat īstajā kompānijā, dodaties uz Par labu Latviju vai pie Lemberga, kurš, lai gan zog, bet dalās ar citiem kā apgalvo Zviedris:)

+7
0
Atbildēt

11

    astra_ozo > dro 21.05.2010. 16.11

    INO. Kad beidzamo reizi griezi pie friziera matus, čekiņu paņēmi?
    p.s.Sen jau esmu izvēlējies ar ko būt kopā, par mani neuztraucies.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 21.05.2010. 16.11

    Vai tad nu tagad tajā saucamajā koalīcijā Vienotība necenšas cik vien spēj sadarboties ar ZZS. Bet ko , lai dara ja ZZS= lembergs! Lemberga Dividendes šis vārds dod lembim, ne zemniekiem!Lai gan subsīdijas jau nu nāk no valsts budžeta, bet par kādu cenu tautai????

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 21.05.2010. 16.11

    Palaikam mani tieši tāda sajūta arī pārņem, ka ir.lv ir “Vienotības” rupors, nevis kaut nedaudz neatkarīgs medijs. Un attiecīga ir arī komentētāju pamatmasa.

    Ja par konkrētajiem virzieniem, uz kuriem Tu mani pasūtīji, tad tie abi man ir pilnīgi nepieņemami. Šobrīd Latvijas politika nepiedāvā pilnīgi neko, kas mani interesētu.
    – Ir “Vienotība”, kas neko nav spējusi izdarīt un tikai gudri pļurkst.
    – Ir AŠxAŠ, kam es pat apenes nedotu paturēt, kamēr pats eju pirtī- nozags ka nemetās.
    – Ir hūtes kabataspartija, kas ir vēl sliktāk par iepriekšminētajiem.
    – Ir SC, no kā vispār neko nevar saprast- daļa vecie komunisti, daļa tīri sakarīgi cilvēki, bet kopējais kurss kaut kur pa vidu starp pilnīgu populismu un AŠxAŠ.
    – Ir PCTVL, kas gan ir tīri komuņagas.

    Un viss. Marginālās grupiņas- waste of time.
    Nav neviena, kas spētu piedāvāt administratīvās reformas un sākt taupīt mūsu nodokļos nopiķoto, lai beidzot apstātos prāmja “Latvija” grimšana.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 21.05.2010. 16.46

    Neatkarīgs un kāda politiskā spēka atbalstītājs nav jābūt antagoniskiem jēdzieniem. Vai ir kādi signali, ka IR tiek finansēts no Vienotības kases? Man svarīgi, lai Ir būtu objektīvs.
    Dolārs
    SC, no kā vispār neko nevar saprast- daļa vecie komunisti, daļa tīri sakarīgi cilvēki, bet kopējais kurss kaut kur pa vidu starp pilnīgu populismu un AŠxAŠ.
    ________________________
    Kas gan vēl būtu vajadzīgs, lai saprastu partiju, kura noslēgusi līgumu ar Putina partiju?:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 21.05.2010. 17.01

    Mani dikti interesē, kurš SC ir tā saucamais : sakarīgais cilvēks???? Nu dikti mani interesē šis jautājums? Varbūt, Tu, Dolār , vari kādu nosaukt?
    Es savā galvā pārcilāju tos SC biedrus, un nu nevienu kaut cik sakarīgu, neredzu! Kaut vai tas pats Ušakovs? Viņš, izskatās, ka ir pilnīgi bezspēcīgs Aināra priekšā, un piesedz ne tikai to no Maskavas(padomnieku), bet arī blēdi Benhenu un par Aināra Ziemeļu pārvada būvi vispār nerunāsim!
    Vai tas prātīgais ir Dologopolovs- zelta tilta tēvs? Bet varbūt, Cilēvičš, vai Kurdjūmovs(interfrontietis pēc būtības), vai Urbanovičš- vecais komjauniešu pēdējais virsuzraugs LPSR, vai Rubiks, kurš pēdējā PSRS bastiona aizstāvis un ļauns savā būtībā,utt!Mēslu bnedre, un vairāk nekas, ja neskaita, kas mums no viņiem draud!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 21.05.2010. 18.07

    Sakarīgie SC- Ādamsons, Klementjevs (no RD, nevis tie divi no Saeimas), Vidavskis un puslīdz vēl Braņņiks. Dolgopolovs un Urbanovičš- pieciešami (kamēr ir runa tikai par saimnieciskām lietām, nevis pliku politku). Zemļinksim arī nav ne vainas, bet nu politikā viņam gan nav ko darīt.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > dro 21.05.2010. 18.08

    Dolār, Tev gan pamatīga putra galvā; īpaši par Saskaņu. Restartējies.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 21.05.2010. 19.36

    Pag, pag! tu runā par to futbolistu Zemļinski, kurš joprojām neprot latviešu valodu!? Tad nu gan sakarīgs cilvēks, ja neciena valsts valodu! jebšu, ja kājās ir tad galvā nav? Vai tā! Un to bezkaunīgi zaglīgo Dolgopolovu Tu sauc par sakarīgu ? Pat negribas rakstīt cilvēku, jo uz viņa sirdsapziņas ir Zelta tilta būvniecības izmaksas. Kur nu vēl noziedzīgāka darbība kā Dolgopolova noslēgtais līgums ar Parekss. Gan jau jutīsi, kad būs jāsāk atmaksāt pamestais Dienvidu tilts! Kā tur sauca to veci no SC, kas tagad uzraudzīs Rīgas satiksmi, ar Vaškevicu kā labāko draugu un ar tēmēšanu uz Ie ministra amatu bez vecā čekas robežu sarga Ādamsona!Pat tiesa to apstiprināja, kas ir Ādamsons! Bet navvērts, jo pasaki, kas ir Tavi draugi, un tad zināsim, kas esi Tu pats!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Eliks > dro 21.05.2010. 20.24

    Nevajag aizmirst, ka rudenī mēs vēlēsim Saeimu – tātad valsts LIKUMDEVĒJU. Vai savas valsts likumus ļausim pieņemt SC – partijai, kas noslēgusi sadarbības līgumu ar Putina partiju? Te jau vairs nebūs nekādas saimnieciskas darbības /vismaz tiešā veidā – ne/, bet valsts nākotnes noteikšana.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 21.05.2010. 20.45

    Burtu kombinācijai nav nozīme. “Likumdevējs” Latvijas gadījumā nozīmē “iestāde, kas citiem uzspiež sev izdevīgus likumus”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    oskaar > dro 23.05.2010. 00.56

    Nu re- un no šiem te rudenī VAJADZĒS izvēlēties vienu vislabāko.
    Man personīgi tuvāka ir “Vienotība”, “kas neko nav spējusi izdarīt un tikai gudri pļurkst”.
    Manuprāt- Dombrovskis ir paveicis daudz vairāk kā “gudru pļurkstēšanu”.
    Visgudrākās pļurkstēšanas piemērs droši vien šobrīd ir abi AŠ- kuriem nu par varītēm jāsalasa vismaz kaut kādas balsis 5% barjeras pārvarēšanai. Bet kaut ko izdarījuši savas valdīšanas laikā viņi ir tikai PRIEKŠ SEVIS.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

itommy_ 21.05.2010. 16.01

Manas prognozes – Lavočņiki 30%, Vienotība 45%, ZZS 20%, AŠ 5%. Domāju, ka reāla ir Vienotības kursa korekcija pēc ievēlēšanas atkarībā no tā, kuri spēki pēc svītrošanas būs palikuši vairākumā. Bet tas ir tikai normāli, un tas ir pareizi! Nāksies šā vai tā ar Lembergu strādāt, un es ieteiktu uzsākt jau tagad.

0
0
Atbildēt

0

astra_ozo 21.05.2010. 15.54

Piekrītu Dolāram. TB+VL stabili dabūtu kādas 10-12 vietas Saeimā, Par viņiem balsotu konservatīvs, patriotisks no okupācijas cietis cilvēks un protams, arī jaunie patrioti, kuriem nav vienalga kādā valodā runās viņu bērni. Vienotībai būtu savs, liberālāks vēlētājs.
Citādi pašlaik jau būs apvienojušies gandrīz vai visi, kas ir par cik necik brīvu un neatkarīgu Latviju.

+2
-2
Atbildēt

0

Le 21.05.2010. 15.51

Ar šādu biezputru Vienotības katlā būs grūti izlemt, vai ir vērts balsot… Tomēr lielas izvēles iespējas jau arī nav un diez vai līdz rudenim radīsies. Vēlētājs tiek dzīts strupceļā.

+3
-1
Atbildēt

0

disassociative 21.05.2010. 15.26

Varētu būt interesantas balsošanas zīmes. Teiksim, cilvītis ir izdomājis – ņemšu un nobalsošu par TB/LNNK. Cilvītis paņem pildspalvu un izsvītro visus citus šajā listē, atstājot tikai TB/LNNK partijas biedrus? Vai arī, piemēram, cilvēciņam gribas savu balsi atdot tikai Štokenbergam. ko viņš dara? Visus pārējos strīpo laukā?

0
0
Atbildēt

3

    itommy_ > disassociative 21.05.2010. 15.31

    Tieši tā! Bet tas ir ļoti pareizi: latvi(ji)skie spēki kausies savā starpā, bet kopumā tas netraucēs viņiem kā veselumam cīnīties pret lavočņikiem. Izņēmums – zaļie zemnieki, kas būs atsevišķi un dabūs daudz. AŠ es nevērtēju nopietni.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > disassociative 21.05.2010. 15.39

    Ūra, ūra… ZZS ta kā nemētās zaudēs AŠxAŠ. Es domāju, ka ZZS dziesmiņa ir nodziedāta. Zaļie darītu prātīgi, ja kratītos vaļā no zemniekiem.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > disassociative 21.05.2010. 15.45

    Plusi un mīnusi tiek pat ļoti ņemti vērā. Visu saskaita un izmaiņas sarakstos ir milzīgas. Kā par deputātu kļuva Ščerbatihs – tikai tā – tāds vienkāršs laucinieks ierauga pazīstamu uzvārdu, viņš taču tāds omulīgs un pat latviski nedaudz māk, uzreiz plusinš un Viktors no beidzamās vietas uz otro… :)
    Ne jau par velti mazajās pašvaldībās, kad bīda kādu savējo uz augšu no saraksta izsvītro visus, bet savam čomam ieliek +. Tās principā ir +2 vietas sarakstā.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 21.05.2010. 14.58

Neaizmirsīsim, no kādas frontes nāk SCP galvenie vīri. Ir skaidrs, ka visi Vienotībā nebūs kristāldzidri attiecībā uz pagātni – un es vismaz to neprasu. Es prasu godīgu rīcību šodien un tagad.

+4
-1
Atbildēt

0

dro 21.05.2010. 14.55

Manuprāt TB un SCP ir pirmie, kuri apmetīs kažoku otrādi. Jācer uz balsotāju saprātu, kuri būs apbruņojušies ar pildspalvam.

+2
-1
Atbildēt

5

    daina_tabuna > dro 21.05.2010. 15.00

    Eu, nu davai beigsim šitās muļķības ar tiem plusiņiem un mīnusiņiem. Vēlētaju domas nevienu neinteresē. Nobalsoji- tātad uzticies. Punkts. Tālāk jau partija pati lems ko likt Saeimā, ko nelikt. Un kaut kādiem ķeburiem uz biļeteniem tur nebūs pat sekundāra nozīme. Tā ir politika, nevis matemātika.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 21.05.2010. 15.04

    Manuprāt tāda “politika” visiem jau sen līdz kaklam, un tādā gadījumā arī ZZS caurkritusī ES komisāre joprojām sēdētu saeimā:)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 21.05.2010. 15.14

    Tas vēl ir jautājums- kas ir sekas, kas cēlonis. Un mēs nekad neuzzināsim patiesos procesus partiju iekšienē. Varbūt Ūdre Aivaram uz kādas varžacs uzkāpa…

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 21.05.2010. 15.18

    Varbūt Ūdre Aivaram uz kādas varžacs uzkāpa…
    ______________________________
    Tas ir tikpat droši, kā uskatīt, ka lielākā oponente Šķēlem ir bijusi Demakova:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > dro 21.05.2010. 15.25

    Un arī to mēs nezinam… Helēna vienā setā var nonākt aiz borta, ja Andrim tā labpatiks. Nemeklē tur pieķeršanās vai uzticēšanās dzirksti. Viss ir pliks aprēķins un katru mīļu mirkli jebkurš no ne-līderiem var nonākt zem ceļa ruļļa.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

mincitis888 21.05.2010. 14.49

Straume, balodis, požarnovs…brrr…vienmēr un visur esoši parazīti, procentu veči, vismaz kādreiz ņēma:(

Kristovskis, pirms pamest tb/lnnk, aicināja atteikties no šiem kadriem, uz ko neatrada atsaucīgas ausis…tāpēc nesaprotu, kas ir mainījies? Jā, protams, nacionālās intereses jārespektē, bet ne jau tādā izpildījumā!

+6
0
Atbildēt

0

andrisskrastins 21.05.2010. 14.48

Tā var būt nūja ar diviem galiem. TB ir pāris cilvēki, kuri, ja izstātos un iestātos teiksim PS, nemaz nevajadzētu neko uzņemt. Ir arī cilveki, kurus es nekādi negribu redzēt sarakstos un ļoti ceru, ka JL/PS/SCP uztās uz to.

+5
0
Atbildēt

0

::Vai cis :: 21.05.2010. 14.46

Manuprāt, pareizs lēmums, tikai bez Straumes, Dobeļa un Tabūna.

+7
-2
Atbildēt

15

    daina_tabuna > ::Vai cis :: 21.05.2010. 14.48

    Kas tad Straumem vainas? Nu tie divi āksti- tur skaidrs. Cirks aizbrauca, klauni palika… Tfu! Saeima aizbrauca, deputāti palika.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > ::Vai cis :: 21.05.2010. 14.51

    Nezinu, kas Baķkam vainas, bet atgādināšu, ka jau šajā Saeimā viņš netika ievēlēts.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > ::Vai cis :: 21.05.2010. 14.55

    Nevis “viņš netika ievēlēts”, bet “partija nolēma Saeimā likt citus cilvēkus”. Tas nav gluži viens un tas pats.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > ::Vai cis :: 21.05.2010. 15.01

    Nu jau gan Tu fleitē:)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > ::Vai cis :: 21.05.2010. 15.06

    Straumes darbībā neko sliktu nespēju saskatīt. Bija ļoti zolīds Saeimas priekšsēdētājs laikā, kad JL vadīja valdību.
    Varbūt kāds var sīkāk paskaidrot viņa galvenos grēkus?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > ::Vai cis :: 21.05.2010. 15.10

    Dolār, man arī šķiet, ka Tu maldies. Ņemsim, piemēram, Ingrīdu Ūdri – diezin vai ZZS tā vienkārši izmeta viņu pār bortu. Tiesa, pēc izgāšanās eiroparlamentārietes kandidāta statusā varbūt arī pārmeta. Godīgi sakot, es nezinu.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ::Vai cis :: 21.05.2010. 15.10

    Straume bija tikpat zolīds kā Muižniece, Kraukis, Rugate un citi.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > ::Vai cis :: 21.05.2010. 15.18

    Tas,ka viņu divi zeki sauc par Baķku nav arguments.
    Tas, ka Straume saņēma lielu algu Rīgas ostā, arī nē – tādu pašu algu saņem arī O.Pulks (JL).
    Vajag kaut ko spēcīgāku, nevis tikai salīdzinājumus ar Kraukli.
    Starp citu – TB ilgu laiku bija ļoti uzticams JL sabiedrotais iepriekšējā sasaukumā, ar visiem Dobeļiem… :)

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Lelliite, Dollijs > ::Vai cis :: 21.05.2010. 15.25

    Straume savulaik shēmoja ar dzīvokļa pārdošanu, lai nebūtu jāmaksā nodokļi.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > ::Vai cis :: 21.05.2010. 15.27

    Kurš tad to neshēmoja?! Nezinu nevienu cilvēku, kurš ar lielāko prieku maksātu nodokļus, ja ir iespēja to nedarīt…

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > ::Vai cis :: 21.05.2010. 15.27

    TB ilgu laiku bija ļoti uzticams JL sabiedrotais iepriekšējā sasaukumā, ar visiem Dobeļiem… :)
    ________________________
    Vēl uzticamāks TP Kalvīša valdībai.
    Varbūt tagādināt par nelikumigi saņemto dzīvokli, kuru pārdeva par pārdesmit tūkstošiem, lielāko summu liekot uz mēbelēm, lai būtu mazāks nodoklis?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > ::Vai cis :: 21.05.2010. 15.30

    Tas ir baiss grēks. To taču visi dara, ja likumi atļauj.
    Ja kāds ieved lietotu auto no Vācijas, nezinu nevienu, kas norādītu pilnu cenu, uztaisa minimālo, kas ir atļauta un nomaksā nodokļus no tās.
    Turklāt – nodokļus nekustamā īpašuma pārdošanas gadījumā maksā PIRCĒJS un tas nebija Straume. Starumem nebija nekādas jēgas kaut ko slēpt, tieši otrādi.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    astra_ozo > ::Vai cis :: 21.05.2010. 15.35

    To lno . “Nelikumīgos” dzīvoķļus saņēma vairāk nekā simts sab. pazīstami ļaudis, tu visus nosodi, vai tikai Straumi? Visus neatceros, bet Pauliņš bija noteikti… :)
    Nesaku, ka tas ir baigi glīši, bet nekas ļoti krimināls tas arī nav, būsim reālisti. Nu nevaram mēs būt tik piekasīgi pret saviem politiķiem, pamācies no Saskaņas centra. Vai viņi kaut vienu savējo apskata mikroskopā?
    Attaisnos “da jebko”

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    sivrita > ::Vai cis :: 21.05.2010. 17.29

    pilnīgi pareizi… baķka ar vaukšķiem, lai dodas uz laukiem…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    snjuu > ::Vai cis :: 21.05.2010. 18.05

    Neaizmirsti ievilkt “strīpiņu” :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 21.05.2010. 14.45

Zanders raksta, ka par TB/LNNK cepās Ēlerte, PS esot pret. Vakar Muižnieces ievēlēšanai applaudēja ne tikai Dobelis, bet arī Grīnblats. Interesanti, ka viņi balsoja Parex jautājumā?

+4
-1
Atbildēt

2

    andrisskrastins > dro 21.05.2010. 14.52

    Pēc teiktā noprotams ka visām četrām partijām ir jānobalso par, lai TB/LNNK uzņemtu. Ja PS nobalsos pret, pievienoties TB nesanāks.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 21.05.2010. 15.00

    Kas lai zin, varbūt pierunās:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

daina_tabuna 21.05.2010. 14.44

Nezinu. Man jau liekas, ka būtu bijis prātīgāk, ja viņi tomēr ietu kopā ar vislatviešiem, lai vismaz kaut kā reabilitētos vēlētāju kā nacionāli orientēta partija. Labāk savs neliels un stabils elektorāts, bet garantēts, nekā negarantēta dalība nestabilā piedāvājumā.

+2
-2
Atbildēt

9

    ::Vai cis :: > daina_tabuna 21.05.2010. 14.49

    Dolār, netaisi jokus, Visu Latvijai vispār nav partija, bet neizglītotu un aprobežotu jaunuļu bariņš.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 21.05.2010. 14.52

    Jaunuļu prāta ziņā- varbūt, bet ne jau pēc vecuma. Tur jau labu laiku gan aktīvajā daļā, gan viņu izliktajos sarakstos dažādās vēlēšanās figurē arī 40+.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > daina_tabuna 21.05.2010. 14.55

    Raugi, pietiek jau ar Parādnieka divām sievām, lai saprastu, ka šis kungs kā politiķis nav nekādas uzmanības vērts – teitan tomēr nav Sauda Arābija vai Apvienotie Arābu Emirāti.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 21.05.2010. 14.57

    Pag, pag, pag… Ja sākam dzeltenās preses līmenī, tad citos sarakstos mēs tādus brīnumus varam salasīt, ka vispār nav skaidrs kā ar tādu biogrāfiju tika līdz politikai. Tas pats Repše, piemēram, nav nekāds eņģelītis privātajā dzīvē.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ::Vai cis :: > daina_tabuna 21.05.2010. 15.05

    Vienkārši es mazliet pazīstu vidējā vēlētāja psiholoģiju, un skaidri saprotu, ka divsievība varbūt daļai vīriešu dziļi sirdī arī ir pieņemama, bet atklāta šādu attiecību deklarēšana nav pieņemama. Tas vienkārši ir fakts, kas pastāv pats par sevi ārpus novērtēšanas kategorijām:)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 21.05.2010. 15.17

    Ekstravaganti gājieni nav nekas jauns. Plus- ne jau Parādnieks ir VL līderis. Šobrīd tur viennozīmīgi toni nosaka Lācis un tad nāk Dzintars.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > daina_tabuna 21.05.2010. 16.23

    varu derēt, ka NEVIENA sieviete nebalsos par to poligāmo kā-viņu-tur, Parādnieku. OK, kāda patoloģiska mazohiste. Nepatīk viņām tādas lietas, ja nu varbūt es neinformēts:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > daina_tabuna 21.05.2010. 16.31

    Tu esi over-informēts. Lielāka daļa cilvēku nav lietas kursā par šādām dzeltenās preses cienīgām niansēm. Līdz ar to nevajadzētu paļauties uz to, ka visas sievietes tik cītīgi lasa visas tās privātas vakara saldās.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristaps O. > daina_tabuna 21.05.2010. 16.50

    hmm, lai kā es cienītu cilvēces labāko un atbildīgāko daļu, t.i., sievietes bet kas tad tos lasa? Es jau nu nē! No šīs info par viņa poligāmajiem uzskatiem jau nevienā nopietnā portālā nevar izvairīties :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

inta_ll 21.05.2010. 14.39

Ja vēl pievienos sev VL, tad jau vajadzēs domāt vai ir vērt par viņiem balsot, negribas tik daudz tintes tērēt, lai pus sarakstu svītrotu ārā. Uzskatu, ka šis solis ir izdevīgs TB/LNNK un JL, PS un SCP no tā neiegūs neko.

+2
-6
Atbildēt

3

    daina_tabuna > inta_ll 21.05.2010. 14.47

    Tieši tā. Vienīgi es gan nebūtu tik naivs, lai kādu svītrotu vai plusotu- tas viss ir lieka laika un tintes tērēšana. Nevienam simts gadi neinteresē kaut kādi plusiņi vai mīnusiņi. Ja nu vienīgi pašapziņas uzlabošanai/pazemināšanai. Rezultātus tas neietekmēs. Jebkura partija tāpat Saeimā liks tos, ko gribes, nevis vēl skatīsies uz ko tur tas muļķa vēlētājs sazīmejis.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Loshadka_ > inta_ll 21.05.2010. 14.48

    Ja LNNK un VL piedalīsies vēlēšanās atsevišķi, vai kopā, tad par viņiem balsos pāris % vēlētāju, kas rezultātā būs nobalsojuši par SArkano kvadrātu. VAi to jūs gribat? Strādāt tādā blokā būs grūti, tādēl tur jābūt seviški gudrai vadībai.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    elisabeth_ipsos > inta_ll 21.05.2010. 15.00

    Vajadzētu gan pastudēt nedaudz mūsu vēlēšanu sistēmu un vēlēšanu rezultātu vēsturi pirms apgalvo, ka “+/-” nav nozīmes. Pēdējās Saeimas vēlēšanas bija spilgts piemērs, kā ar pāris “-” no listes pirmajiem numuriem tika panākts politiķa neiekļūšanu Saeimā (Ūdre un Baķa). Jo aktīvāk vēlētāji sāks koriģēs šos sarakstus, jo precīzāk tiks atspoguļota īstā tautas griba un attieksme. Ar to es gribu teikt, ka arī Vienotībā ir personas, kuras par labi padarītu darbu es “apbalvošu” ar treknu “-“!

    +16
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 21.05.2010. 14.37

Cik sapratu jau no iepriekšējām runām, tad uz nākošo saeimu sarakstos nevarēs vairs būt Tabūns, Dobelis un, cerams, arī, Baķka un cerams arī Fantomasa nebūs tajos sarakstos! Tēvzemiešus svītrošu laukā, protams, ja atpazīšu pēc uzvārdiem! Negribu tos Baķkas uz Zīles pielūdzējus atbalstīt kaut ar vienu balsi!

+6
-2
Atbildēt

0

mary75 21.05.2010. 14.34

Var jau būt, no racionala viedokļa tam arī ir kāds attaisnojums, bet emocionāli man to pieņemt grūti – šie te ĀŠ pakalpiņi un paklausīgie balsotāju par visu ko, gan Loskutovu, gan drošības likumiem, utt., tikai par to, ka tiem arī iedod izmantošanai kādu valsts gabaliņu kādas ministrijas izskatā, cilvēki, kas nodevuši visus principus, slēpjot aiz patriotiskas retorikas…
Kaut arī, no otras puses, ar ko viņi sliktāki par kristovski, Paegli, un pārējiem, kas aizlaidās no savām partijām, kad sajuta, ka tur, visdrīzāk, vairs nekas nespīd – jau jau var ar tiem, kāpēēc gan nevar arī ar šiem?

+17
-6
Atbildēt

2

    snjuu > mary75 21.05.2010. 17.29

    Šis ir organizatorisks pasākums, kā pasākumu pārvērst balsošanā par/pret konkrētiem cilvjiem, kāpēc ne? :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    a_oleinika > mary75 21.05.2010. 19.12

    Džeri, neviena liela kauja nav uzvarēta ar emocijām (vien). Šobrīd latviešiem varbūt vajag vairāk prāta, kā viņiem vispār summāri ir! :D

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 21.05.2010. 14.30

Manu prāt, prātīgi. :) Vai būtu labāk, ja viņi “sabloķētos” ar neprognozējamo ZZS, jeb netiktu pāri % barjerai un uzdāvinātu savu vēlētāju balsis AŠx2?

+12
-6
Atbildēt

0

itommy_ 21.05.2010. 14.30

Laukā svītrojamo skaits no Vienotības listēm pieaug. Interesanti, kā nu šie saraksti tiks stādīti – pagaidām zinām tikai pirmos numurus. Vajadzētu pēc iespējas ātrāk pamatā “noapaļoties”, lai uz darbiem un programmām vērstie var sākt atrādīt savas spējas. Pēdējā brīža bļaušanas efekts par nelietīgajiem oligarhiem der tikai rudmatainām žannām un viļņa nestiem lācīšiem.

+5
-3
Atbildēt

7

    austrisv > itommy_ 21.05.2010. 14.42

    Programmas jau var rakstīt cik tik vēlas, bet kad tad tās ir pildītas?
    Tāpēc balsošu par rietumnieciski orientētu partiju, ne par promaskaviskām apvienībām ar nezin kur uztaisītām super programmmām par Labu Latviju bez nodokļu maksāšanas! Par muļķu zemi, kur iestāda rbl un izdīgst $! ha, ha, ha!

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 21.05.2010. 14.56

    Lūdzu mani nepārprast kārtējo reizi. Vai tiešām Jūs domājiet, ka es par programmu uzskatu papīra strēmeli ar virsrakstu “Programma” ar muļķību savārstījumu iekšā bez patiesas domas, ko tā programmā satur? Nu piemēram, 4000 zīmju savārstījums ar solījumiem “uzlabosim izglītību”, “cīnīsimies pret oligarhiem” un palīdzēsim pensionāriem” nav programma, lai gan tādas vēlētājiem uz ausīm parasti tiek karinātas. Toties reālas programmas būtu “trīs mēnešu laikā iesēdināsim cietumā oligarhus A.Š. un nacionalizēsim viņu īpašumus”, “ekonomiskās bezizejas dēļ devalvēsim latu par 30 procentiem” un “izveidosim Valsts vispārējās izglītības aģentūru, centralizējot pašvaldību izglītības pārvaldes”.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 21.05.2010. 16.04

    Nu vai zini! Vai pats balsosi par partiju, kura sola devalvāciju 30%?????
    Es, kā pensionārs, jau nu noteikti nē, jo tas manu pensiju samazinās par 30%, pie tam komunālie maksājumi tikai pieaug! Es neesmu pašnāvniece, un kredītu man arī nav. Tāpēc neesmu ieinteresēta Ls devalvācijā!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    itommy_ > itommy_ 21.05.2010. 16.14

    Devalvācija ir vienīgais ekonomiski saprātīgais ceļš, un nav izslēgts, ka pat pašreizējie važoņi būs spiesti to akceptēt. Ja tas notiktu iepriekš, skolotāji būtu cietuši proporcionāli daudz mazāk. Pensionāriem būtu bijis iespējams pielikt klāt ar tādu aprēķinu, lai kompensētu 30 % zaudejumus devalvācijā, bet ne vairāk, kā līdz 350 latiem pēc iepriekšējā stāvokļa… nu apmēram kaut kā tā. Bet galvenais, kas būtu iegūts – treknie runči visi būtu dabūjuši devalvāciju.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva > itommy_ 21.05.2010. 16.37

    Programmas ir nebūtiskas. Tās ir priekš kaķiem. Vidējais velētājs tās nelasa
    Būtiskas būtu, ja tās lasītu un salīdzinātu tagad. T.i ņemtu TB vai LPP programmu uz vēlēšanām 3,5 gadus atpakaļ un salīdzinātu, kas ir izdarīts, kas nav.
    Neviens to nedara. Taisa tikai jaunas. Tā kā programma partijām īstenība ir vajadzīga tikai kā reklāmas kampaņas sastāvdaļa, tā tām nav saistoša,un ne valsts, ne vēlētājs par to izpildi atskaiti neprasa
    Tipisks piemērs – Šlesera 50 000 darba vietas, Ir? Nav! Būs? Nebūs! Vai Šleseram par to kaut kas būs. Nebūs, jo jau ir- amats.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Lauris > itommy_ 21.05.2010. 17.16

    Latvijā partiju programmas ir vīģes lapas. Piemēram, AŠ kvadrātā var psasūtīt 15 Nobeļa prēmiju laureātu izstrādātas programmas es viņas nekad neuzskatīšu kā ideju materiālu priekš savas izvēles vēlēšanās, jo man pietiek ar to, ka tās publicē AŠ kvadrātā un tas ir absolūts noliegums.
    Līdz programmu laikam mums vēl tāls ceļš, ja vispār tādu piedzīvosim.

    Dobeļa uzstāšanos noklausījos vakara ziņās un man radās pilnīgi skaidrs, ka tas Tēvzemei Brīvībai ir lielākais Trojas zirgs. Vienīgā cerība, ka viņš kandidātu sarakstā neparādīsies, bet ja atceras sarakstu par Haritonova atbrīvošanu, mūs gaida visādi pārsteigumi…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > itommy_ 21.05.2010. 19.57

    Vai Tu(Andrej Zviedri) tam tici, ko tagad raksti, jo, ja jau visu to devalvācijas radīto zaudējumu kompensētu nabagiem- tad kāda jēga devalvēt Ls???
    Vai pats tici, ka zaudētu treknie runči? es domāju, ka te lielais vairākums no komentētājiem gan zina, ka treknie runči tikai iegūtu no devalvācijas, jo kredīti ņemti Ls, kā piemērs, Šķēle!!! Uzkrājumi viņiem ir nekustāmos īpašumos un ārzemju valūtā vai zeltā! Viņi nezaudēs ne santīma, bet iegūs, un tāpēc neblefo! Zaudēs tikai nabagi un parastā tauta un tāds ir mērķis par valsts nozagšanu , lai maksā muļķa tauta, kas pelna tik daudz lai knapi izdzīvotu!
    Te nav muļķi, un tāpēc nevajag melot!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Loshadka_ 21.05.2010. 14.27

Ilgi gaidīts paziņojums un lēmums. Visas pašu sadomātās muļķības jāmet pie malas. Visu var labot, ja ir galva un rokas. Tikai zagt nevajag un domāt par savu ādu. Ja būs visiem labi, tad i man būs labi.

+4
-3
Atbildēt

0

raimonds_bossltd 21.05.2010. 14.27

Nevajadzēja TB/LNNK koķetēt ar vislielākiem neliešiem, Šleseru un Godmani, nebūtu Latvija šodien tik dziļā anusā.

+11
-1
Atbildēt

0

photocom 21.05.2010. 14.27

Nu ar ko tad robčiks
sliktāks par
ģirtu/valdi
vaideri vai seiļu anniņu ?
:))
liksim kopējā sarkstā kam +
kam stŗīpa pāri

+4
0
Atbildēt

0

krrudzinska 21.05.2010. 14.25

Varar acīs dūrās Dobeļa reakcija pēc Muižnieces ievēlēšanas.

+5
0
Atbildēt

0

garausiitis 21.05.2010. 14.20

Muļķi.

+12
-8
Atbildēt

4

    Loshadka_ > garausiitis 21.05.2010. 14.25

    klusais, man prieks, ka pats pieliki sev trāpīgu raksturojumu.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 21.05.2010. 14.38

    Bet varbūt tieši Tu ,Juriz, esi tas!

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    mary75 > garausiitis 21.05.2010. 15.52

    Es arī domāju, ka tas dos vairāk mīnusu, kā plusu.
    Izlasāt Spolīša rakstu tepat Irā, labajā pusē, viņš tur smalki šo problēmu apskata.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 21.05.2010. 16.08

    Es par to jau labu laiku atpakaļ rakstīju ,ka mīnusu būs vairāk kā plusu.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam