22. marts
Viedokļu līderu (influencer) mārketings: efektivitātes pamatprincipi un kļūdas, kuras nepieļaut
22. marts
Viedokļu līderu (influencer) mārketings: efektivitātes pamatprincipi un kļūdas, kuras nepieļaut

Viedokļu līderu (influencer) mārketings: efektivitātes pamatprincipi un kļūdas, kuras nepieļaut

Citu cilvēku ieteikums mūsdienās ir pārliecinošākais mārketinga “ierocis”. Tādēļ visā pasaulē zīmolu komunikācijā aizvien lielāku lomu spēlē viedokļu līderu mārketings (influencer marketing).

Taču bieži vien neatbildēti paliek jautājumi, kā atrast un uzrunāt patiešām ietekmīgus viedokļu līderus un kā sadarboties ar viņiem tā, lai sniegtu maksimālu pievienoto vērtību savam zīmolam?

Seminārā runāsim par to:

• Kāpēc cilvēki uzticas citu ieteikumiem?
• Kas ir viedokļu līderu mārketings un kādus izmērāmus rezultātus tas spēj sniegt zīmolam?
• Kādi ir viedokļu līderu tipi un sadarbības formas?
• Kā izvēlēties viedokļu līderus, noteikt to ietekmi un prognozēt sagaidāmos rezultātus?
• Kādas dažādu sociālo tīklu atšķirības ir jāņem vērā viedokļu līderu mārketingā?
• Kādas kļūdas nepieļaut, uzsākot darbu ar viedokļu līderiem?

Darbnīca paredzēta: uzņēmumu vadītājiem, zīmolu vadītājiem, mārketinga vadītājiem, reklāmas, mediju un PR aģentūru darbiniekiem.

 

Darbnīcu vadīs Artūrs Mednis un Kristīne Rasnača. 
Artūrs Mednis, jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar 15 gadu pieredzi komunikāciju nozarē. 2009. gadā Artūrs nodibināja un 6 gadus attīstīja sociālo mediju aģentūru Inspired Digital, šobrīd vada digitālā satura mārketinga aģentūru New Black. Kopš 2005. gada Artūrs un viņa komanda ir vairākkārt saņēmuši apbalvojumus par labākajām un efektīvākajām mārketinga kampaņām tādos reklāmas festivālos kā Password, Adwards, Golden Hammer, Baltic PR Awards, u.c.
Kristīne Rasnača, sabiedrisko attiecību vadītāja un projektu direktore radošā digitālā satura mārketinga aģentūrā New Black. Jau vairāk nekā 10 gadus strādā ar sabiedrisko attiecību, digitālā mārketinga un integrētās mārketinga komunikācijas projektiem Baltijā un pasaulē. Pasniedz lekcijas studentiem par mārketinga un sabiedrisko attiecību disciplīnām.

“BlueOrange” klienti un žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.
Lai kļūtu par “BlueOrange” klientu nāc šeit: www.blueorangebank.com/lv, raksti uz [email protected] vai zvani – 67 031 333.

Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Print Friendly, PDF & Email
27. augusts
Veronas opermūzikas festivāls. Seviljas bārddzinis. Milāna, Vičenca un Paduja. PĀRDOTS
Veronas opermūzikas festivāls. Seviljas bārddzinis. Milāna, Vičenca un Paduja. PĀRDOTS
30. augusts
Īpaši IR DOMUBIEDRIEM filmas “Laika tilti” pirm-pirmizrāde
Īpaši IR DOMUBIEDRIEM filmas “Laika tilti” pirm-pirmizrāde
5. septembris
Pastāvēs, kas pārvērtīsies. Vai Rainis savu uzņēmumu vadītu, izmantojot Agile?
Pastāvēs, kas pārvērtīsies. Vai Rainis savu uzņēmumu vadītu, izmantojot Agile?
12. septembris
Datu vizualizācijas meistarklase ar Niku Aleksejevu
Datu vizualizācijas meistarklase ar Niku Aleksejevu
14. septembris
Viedokļu līderu (influencer) mārketings: efektivitātes pamatprincipi un kļūdas, kuras nepieļaut
Viedokļu līderu (influencer) mārketings: efektivitātes pamatprincipi un kļūdas, kuras nepieļaut

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu