4. decembris
UX kā biznesa modelis
4. decembris
UX kā biznesa modelis

UX kā biznesa modelis

Lai gan UX (lietotāja pieredze)  pēdējā laikā arvien vairāk tiek atzīta par svarīgu elementu veiksmīga produkta izstrādē, tomēr bieži vien tas ir ierobežots skatījums uz UX. Uzlūkojot UX primāri kā palīgu labāka produkta/dizaina izstrādei, bieži tiek ignorēts galvenais UX princips — iekļaut sevī visus gala lietotāja saskares aspektus ar uzņēmumu un tā produktiem un pakalpojumiem. Kāpēc uzņēmumam ir svarīgs mērķis, misija un UX stratēģija? Un kā saprast, kuri ir “aizmirstie” uzņēmuma saskares punkti ar klientu?

Darbnīca lieliski noderēs uzņēmējiem, kuriem ir interese uzlabot un pilnveidot savu biznesa modeli, pārdomāt uzņēmuma saskares punktus ar klientu un uzlabot sava uzņēmuma UX. Kā arī tiem, kuriem ir vēlme paskatīties uz UX no mazliet cita — plašāka, uz biznesu orientēta — skatu punkta.

Darbnīcu vadīs: Jānis Košeļevs, Accenture Latvijā Interneta risinājumu izstrādes nodaļas vadītājs. 
Jānis Košeļevs ir uz interneta tehnoloģijām bāzētu risinājumu izstrādes speciālists. Zinātkārs un ziņkārīgs UX un DT (dizaina domāšanas) evaņģēlists. Nodarbojas ar interneta risinājumu izstrādi jau vairāk nekā 10 gadus. Šobrīd jau 6+ gadus vada paša izlolotu interneta risinājumu izstrādes nodaļu Accenture Latvijā.

Dalības maksa 45 EUR (ar PVN).

Sadarbībā ar Accenture Latvijā piedāvājam četras IT darbnīcas:
5. septembrī: Pastāvēs, kas pārvērtīsies. Vai Rainis savu uzņēmumu vadītu, izmantojot Agile?
2. oktobrī: “GDPR” — iespēja iegūt konkurētspējas priekšrocības?
6. novembrī: 
Pirmie soļi mobilās aplikācijas izveidē.
4. decembrī: UX kā biznesa modelis.
Piedaloties visās četrās darbnīcās, dalības maksa 160 EUR ( 40 EUR vienai darbnīcai)

Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi. Atlaides nesummējas.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.
Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.

Print Friendly, PDF & Email
26. septembris
Rekrutēšana kā mārketings
Rekrutēšana kā mārketings
28. septembris
AIZMIRSTAM FACEBOOK
AIZMIRSTAM FACEBOOK
2. oktobris
“GDPR” — iespēja iegūt konkurētspējas priekšrocības?
“GDPR” — iespēja iegūt konkurētspējas priekšrocības?
4. oktobris
Modernas prezentācijas metodes
Modernas prezentācijas metodes
11. oktobris
Atgriezeniskā saite darbinieku vadībā: kā to dot, kā paprasīt un kā saņemt
Atgriezeniskā saite darbinieku vadībā: kā to dot, kā paprasīt un kā saņemt

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu