4. decembris
UX kā biznesa modelis
4. decembris
UX kā biznesa modelis

UX kā biznesa modelis

Lai gan UX (lietotāja pieredze)  pēdējā laikā arvien vairāk tiek atzīta par svarīgu elementu veiksmīga produkta izstrādē, tomēr bieži vien tas ir ierobežots skatījums uz UX. Uzlūkojot UX primāri kā palīgu labāka produkta/dizaina izstrādei, bieži tiek ignorēts galvenais UX princips — iekļaut sevī visus gala lietotāja saskares aspektus ar uzņēmumu un tā produktiem un pakalpojumiem. Kāpēc uzņēmumam ir svarīgs mērķis, misija un UX stratēģija? Un kā saprast, kuri ir “aizmirstie” uzņēmuma saskares punkti ar klientu?

Darbnīca lieliski noderēs uzņēmējiem, kuriem ir interese uzlabot un pilnveidot savu biznesa modeli, pārdomāt uzņēmuma saskares punktus ar klientu un uzlabot sava uzņēmuma UX. Kā arī tiem, kuriem ir vēlme paskatīties uz UX no mazliet cita — plašāka, uz biznesu orientēta — skatu punkta.

Darbnīcu vadīs: Jānis Košeļevs, Accenture Latvijā Interneta risinājumu izstrādes nodaļas vadītājs. 
Jānis Košeļevs ir uz interneta tehnoloģijām bāzētu risinājumu izstrādes speciālists. Zinātkārs un ziņkārīgs UX un DT (dizaina domāšanas) evaņģēlists. Nodarbojas ar interneta risinājumu izstrādi jau vairāk nekā 10 gadus. Šobrīd jau 6+ gadus vada paša izlolotu interneta risinājumu izstrādes nodaļu Accenture Latvijā.

Dalības maksa 45 EUR (ar PVN).

Žurnāla "Ir Nauda" gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irir.lv/abonesana, raksti uz [email protected]lv vai zvani - 67281588.
Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

Informācijai: Pasākums var tikt fotografēts un/vai filmēts un pasākuma laikā iegūtie video un foto materiāli izmantoti publicitātes un mārketinga vajadzībām.

Print Friendly, PDF & Email
22. novembris
Lietišķā sarakste angļu valodā
Lietišķā sarakste angļu valodā
27. novembris
LinkedIn kā instruments aizraujoši veiksmīgai biznesa attīstībai
LinkedIn kā instruments aizraujoši veiksmīgai biznesa attīstībai
30. novembris
Saturs soctīklos – kā būt saprastam, nevis pārprastam
Saturs soctīklos – kā būt saprastam, nevis pārprastam
5. decembris
Kā rakstīt iedarbīgas e-pasta vēstules angļu valodā
Kā rakstīt iedarbīgas e-pasta vēstules angļu valodā
6. decembris
Atšķirīgiem darbiniekiem atšķirīgs vadības stils jeb Situatīvā līderība
Atšķirīgiem darbiniekiem atšķirīgs vadības stils jeb Situatīvā līderība

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu