7. decembris
Transformējoša darbnīca ar Agni Stibi
7. decembris
Transformējoša darbnīca ar Agni Stibi

Transformējoša darbnīca ar Agni Stibi

Vai jums ir bijusi kaut viena jaunā gada apņemšanās? Vai kāda no tām ir sekmīgi īstenojusies? Iespējams, ne katra. Varbūt pat neviena. Vai vēlaties uzzināt, kā tomēr ir iespējams sasniegt rezultātu? Kā iespējams neuzmācīgi ietekmēt un mainīt gan savu, gan citu cilvēku uzvedību un attieksmi?

Šajā darbnīcā apskatīsim to, kā transformējošs socio-tehnisks dizains palīdz sasniegt ilgtermiņa izmaiņas cilvēku attieksmē un uzvedībā. Īpaši tad, ja šīs izmaiņas ir gaidītas un vēlamas. Darbnīcā apskatīsim zināšanas un piemērus, kas aptvers psiholoģiju, modernās tehnoloģijas, inovatīvu domāšanu, pārliecināšanu un sociālo ietekmi.

Transformējoša socio-tehniska dizaina mērķis ir sekmēt apkārtējās vides attīstību tā, lai veicinātu sabiedrības dzīves kvalitātes uzlabošanu un ilgtspēju. Saskaņā ar sociālo zinātņu teorijām, apkārtējā vide un tās forma ļoti tieši un izteikti ietekmē to, kā cilvēki tajā uzvedas un domā. Ir nepārtraukta dinamiska mijiedarbība starp personu, tās rīcību, un vidi, kurā šī rīcība tiek veikta. Turklāt, cilvēki tiešā veidā nepārtraukti ietekmējas no citiem apkārt esošajiem cilvēkiem un viņu uzvedības. Mūsdienu tehnoloģijas, savukārt, var palīdzēt atspoguļot dažādu uzvedību dinamiku sabiedrībā, īpaši izceļot cilvēku grupas, kuras jau šobrīd izteikti rūpējas par savu veselību un kopējo labklājību. Pateicoties šīm zināšanām, pilsētvidēs var tik iekļautas sociāli ietekmējošas sistēmas tā, lai tās ilgtermiņā mainītu sabiedrības uzvedību. Transformējošs socio-tehnisks dizains galvenokārt ir vērsts uz sociāli iesaistošas vides izveidi uzņēmējdarbības un inovāciju veicināšanai, veselīgu un ilgtspējīgu sabiedrības uzvedības modeļu izstrādi un nostiprināšanu, kā arī vispārējas kopbildes radīšanu par to, kā nodrošināt viedas sabiedrības nepārtrauktu attīstību.

IEGUVUMI
- Padziļinātas zināšanas par ietekmes formām.
- Izpratne par sociālo psiholoģiju un pārliecināšanu.
Prasmes radīt ietekmējošas tehnoloģijas un vides.
- Spējas sasniegt domu un rīcības pārmaiņas.
- Praktiskas zināšanas par transformējošu dizainu.
- Prasmes atpazīt manipulāciju.

DALĪBNIEKI
Dizaineri, inovatori, stratēģi, ietekmētāji, radītāji, atklājēji, vadītāji, pārdevēji, attīstītāji, pārliecinātie.

Darbnīcu vadīs Agnis Stibe.
Prof. Agnis Stibe šobrīd Parīzes ESLSCA biznesa skolā attīsta izpratni par to, kā transformējošs socio-tehnisks dizains fundamentāli uzlabos mūsu labklājību. Pirms tam Agnis nodarbojās ar sociālo inženieriju vienā no pasaules prestižākajām mācību un pētniecības organizācijām MIT Media Lab. Savā nesenajā TEDx runā Agnis izklāsta nākotnes vīziju par pārliecinošām vidēm, kuru mērķis ir veicināt veselīgu un ilgtspējīgu sabiedrību attīstību. Prof. Agņa Stibes pētījumu pamatā tiek izmantotas psiholoģijas teorijas ar mērķi izstrādāt sociāli ietekmējošas sistēmas, lai stimulētu uzvedības un attieksmes transformācijas. Turklāt Agnis ir aktīvs pārliecinošo tehnoloģiju pētniecības kopienas biedrs, kā rezultātā bieži uzstājas ikgadējās konferencēs un efektīvi sadarbojas ar dažādu uzņēmējdarbības nozaru pārstāvjiem. Vairāk kā 20 gadu laikā Agnis ir ieguvis plašu profesionālo pieredzi klientu attiecību vadībā, informācijas tehnoloģiju pakalpojumu pārdošanas vadībā, mārketingā, reklāmā, pārdošanā, starptautisku projektu vadībā un interaktīvu interneta risinājumu izstrādē. Agnis ir strādājis tādos Fortune 100 uzņēmumos kā Hewlett-Packard un Oracle. Agnis ir divkārt saņēmis Latvijas Republikas Izglītības un Zinātnes Ministrijas atzinību par ilgtermiņa radošo darbu ar valsts zinātnisko olimpiāžu uzvarētājiem. Agnis ir saņēmis arī balvas no MIT Media Lab, Nokia un Dr. Theo and Friedl Schoeller pētniecības centra biznesam un sabiedrībai.
Agnis ir ieguvis maģistra grādu datorzinātnēs Latvijas Universitātē, maģistra grādu biznesa vadībā RTU Rīgas Biznesa Skolā, doktora grādu Oulu Universitātē, Somijā, un pēcdoktorantūras pieredzi MIT Media Lab.

SAITES
Ieteicams noskatīties šo neseno Agņa uzstāšanos TEDx Rīgā.
Vēl:
transforms.me
linkedin.com/in/agsti
twitter.com/agsti
facebook.com/transforms.me
slideshare.net/agsti

Dalības maksa 50 EUR.

BlueOrange  klienti un žurnāla Ir Nauda gada abonenti darbnīcām saņem 20% atlaidi.
Lai kļūtu par abonentu, nāc te: www.irlv.lv/abonesana, raksti uz [email protected] vai zvani - 67281588.
Lai kļūtu par BlueOrange klientu nāc šeit: www.blueorangebank.com/lv, raksti uz [email protected] vai zvani – 67 031 333.
Vairāk informācijas: [email protected], 67281588

 

Print Friendly, PDF & Email
15. decembris
Satura mārketings: no “kas tas ir” līdz “tips & tricks” – 2. daļa
Satura mārketings: no “kas tas ir” līdz “tips & tricks” – 2. daļa
4. janvāris 2018
Desmit atziņas par biznesu, kuras esmu guvis, strādājot ASV
Desmit atziņas par biznesu, kuras esmu guvis, strādājot ASV
17. janvāris 2018
Modernas prezentācijas vēstījumu veidošana
Modernas prezentācijas vēstījumu veidošana
26. janvāris 2018
Mariss Jansons un Berlīnes filharmoniķi
Mariss Jansons un Berlīnes filharmoniķi
30. janvāris 2018
Autentiskā līderība: ko tā nozīmē mūsdienu biznesa vadībā?
Autentiskā līderība: ko tā nozīmē mūsdienu biznesa vadībā?

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu